Agents of S.H.I.E.L.D. (Agenti S.H.I.E.L.D.)
91/100 - 655×

Agents of S.H.I.E.L.D.(Agenti S.H.I.E.L.D.)

V seriálu z produkce Josse Whedona navazujícího na film Avengers z roku 2012 dává zmrtvýchvstalý agent Phil Coulson dohromady tým agentů S.H.I.E.L.D.u, kteří budou řešit a zkoumat nové neobvyklé případy po celém světě a chránit obyčejné před vším neobyčejným, záhadným a nebezpečným.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Brian Patrick Wade (Absorbing Man), Maya Stojan (Agentka 33), Mallory Jansen (Aida), Alicia Vela-Bailey (Alisha Whitley), Harlow Happy Hexum (Alya Fitz), Blair Underwood (Andrew Garner), Christine Adams (Anne Weaver), B. J. Britt (Antoine Triplett), Adrianne Palicki (Bobbi Morse), Patrick Cavanaugh (Burrows), Kyle MacLachlan (Calvin Zabo), Chloe Bennet (Daisy Johnson), Lucas Bryant (Damon Keller), Enver Gjokaj (Daniel Sousa), Reed Diamond (Daniel Whitehall)

5 důvodů, proč (znovu) začít koukat na Agents of S.H.I.E.L.D.

5 důvodů, proč (znovu) začít koukat na Agents of S.H.I.E.L.D.

Avengers: Age of Ultron právě burácí v českých kinech a tím se do popředí zároveň opět dostávají i Agents of S.H.I.E.L.D. Má cenu na tento seriál koukat, pokud ze světa hraného Marvelu znáte jenom filmy? Tady je pět nespoilerových důvodů, proč rozhodně ano.

44 0
1.5.2015

Přestože jsem velkým fanouškem seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. už od jeho pilotní epizody, sám uznávám, že především v první polovině první řady měl tento seriál své problémy, kvůli kterým spousta diváků, kteří na seriál začali koukat, nad ním po pár epizodách zlomili hůl. Tento článek je proto věnován nejen těm, kteří jsou seriálem dosud zcela nepolíbeni, ale i těm, kteří hledají důvod, proč se k němu vůbec vracet.

(ústřední postavy seriálu v jeho první řadě)

1. Odvrácená strana filmového Marvelu

Jak nejspíš víte, seriál Agents of S.H.I.E.L.D. se převážně točí kolem postavy agenta S.H.I.E.L.D.u Phi­la Coulsona, který se objevoval hned v několika filmech světa Marvel Cinematic Universe, dokud nebyl zabit v prvních filmových Avengers. Coulson se však vrátil, a to rovnou se svým vlastním televizním seriálem, ve kterém vede speciální tým agentů, kteří se potýkají s nejrůznějšími světovými hrozbami.

Coulsonovo zmrtvýchvstání si přitom tvůrci nevycucali z prstu jenom tak. Průběžné vysvětlení Coulsonova uživení se rozpínalo napříč celou první řadou (plus i první polovinou řady druhé) a nakonec vyústilo ve výbornou pointu, která se do světa filmového Marvelu zavrtává hlouběji, než kdokoliv z nás mohl tušit.

Díky Coulsonovi a jeho vlastnímu týmu tak můžeme svět filmového Marvelu sledovat trochu z jiné strany, tedy třeba skrz něj nakouknout pod pokličku samotné organizaci S.H.I.E.L.D. mnohem podrobněji, než bychom to kdy dokázali ve filmech. Avšak právě i s jednotlivými filmy se tento seriál velmi často propojuje a odkazuje na jejich klíčové události. V několika epizodách už se navíc objevilo i pár filmových postav jako například Nick Fury v podání Samuela L. Jacksona, Maria Hill, kterou ztvárnila Cobie Smulders, nebo asgardská lady Sif (Jamie Alexander).

(Maria Hill a Phil Coulson v pilotní epizodě)

2. Výborný a gradující příběh

Příběhová struktura seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. se ze začátku držela klasického formátu „případ pro každý týden“, kdy Coulsonův tým v každé epizodě řešil jeden konkrétní nadpřirozený případ, zatímco v pozadí se rozvíjelo hned několik mytologických podzápletek. Problém byl ale v tom, že seriál v té době ještě pořádně nevěděl, které části své mytologie by se měl věnovat přednostně, a tak nám týden co týden z každé z nich neodhalil takřka nic.

To se ale změnilo v druhé polovině první řady, kdy seriál začal svůj směr konečně nacházet. Klasické případy ustoupily do pozadí a seriál začal vynikat ve výborných odhaleních okolo svých hlavních postav. A když se pak Agents of S.H.I.E.L.D. ke konci první řady propojili s událostmi filmu Captain America: Návrat prvního Avengera, spád celé série se točil o 180 stupňů a přitom vyprodukoval hned několik epizod, které se dodnes řadí mezi ty nejlepší (a pokud jste film viděli, jistě víte, o které klíčové události šlo).

Díky tomu se seriál ve své druhé řadě navíc mohl vydat zcela novým směrem, který si okamžitě přisvojil za vlastní. A bez jakýchkoliv detailů či spoilerů stačí říct prostě jen to, že tento směr seriálu přidal na jedinečnosti, dramatickém spádu a hlavně i na mnohem větší relevantnosti v rámci světa Marvel Cinematic Universe, na němž seriál přestal být už tolik závislý a začal se spíše chovat jako téměř rovnocenný sourozenec jednotlivých filmů. A bylo to právě ve své druhé řadě, kdy se seriál Agents of S.H.I.E.L.D. dostal na svůj prozatímní vrchol.

(druhá řada seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. nabízí temnější
a hlavně i originálnější zpracování původní látky)

3. Bravurně vykreslené postavy

Ani kdoví jak propracované postavy nebylo něco, čím se seriál mohl zpočátku chlubit. Určitá plochost a jednotvárnost některých hlavních hrdinů ale zároveň nebyla ani něčím, u čeho diváci čekali nějaké zlepšení. Jak propracované postavy byste taky chtěli u „televizní komiksárny“? A o to víc pak seriál Agents of S.H.I.E.L.D. překvapil, když se svým postavám začal čím dál tím víc zavrtávat pod kůži. Vždycky, když už jste si mysleli, že máte tu či onu postavu přečtenou, seriál vás vyvedl z omylu a s jednotlivými svými hrdiny si do dnešního dne nepřestává originálně hrát.

Co je ale nejdůležitější, seriál Agents of S.H.I.E.L.D. dokáže právě skrze své postavy na televizních obrazovkách rozvíjet téma, které je klíčové i pro jednotlivé filmy. Přestože se totiž tyto filmy naučily ve svůj prospěch využívat trochu odlehčenější atmosféru, v jejich jádru pořád sídlí velmi vážná myšlenka střetu všedního a nadpřirozeného, konkrétně tedy ve smyslu interakce „obyčejných postav“ s nadpřirozenými schopnostmi. Od v cizí době uvězněného Captaina Americu přes posttraumatický stres Iron Mana až po vnitřní démony ostatních Avengerů, které velice dobře nastínil zejména Joss Whedon v nejnovějším snímku Avengers: Age of Ultron.

Díky své seriálové platformě přitom Agents of S.H.I.E.L.D. dokáží toto téma prohloubit ještě víc. Mohou se totiž soustředit na lidi bez jakýchkoliv zvláštních schopností, kteří se novému světu superhrdinů a mimozemských hrozeb musí vyrovnat po svém, bez žádných bojových obleků, nadlidské síly nebo magického kladiva. To ale zároveň neznamená, že by se seriál superhrdinům vyhýbal; v posledních epizodách se naopak začal soustředit právě na to, jak děsivé a nebezpečné získání nadpřirozených schopností může být nejen pro onu konkrétní postavu, ale jejím prostřednictvím vlastně i pro kohokoliv z nás.

(klasičtí superhrdinové a superpadouši ze světa
Marvel Comics rozhodně nechybí ani v tomto seriálu)

4. O krok před filmy

Seriál Agents of S.H.I.E.L.D. se ve své první řadě snažil upozorňovat především na to, co už z jednotlivých filmů známe. Ať už přes různé odkazy, camea filmových herců nebo epizodní provázání s konkrétními snímky. A přestože této strategie se seriál drží dodnes, zároveň se mu podařilo přijít i s něčím zcela novým: s přípravou diváků na to, co nás v kinech teprve čeká.

Svět filmového Marvelu bude samozřejmě vždycky fungovat tak, aby diváci byli schopni pochopit vše potřebné i „pouze“ z jednotlivých filmů. Pokud však mluvíme o světě Marvel Cinematic Universe jako o celku, seriál Agents of S.H.I.E.L.D. odvádí výbornou práci v nastiňování toho, co klíčovým událostem u nových filmů předchází a hlavně jaké dílčí události a rozhodnutí k nim spějí. Aktuálně si seriál například velmi dobře připravuje půdu k filmu Captain America: Civil War, který nás v kinech čeká příští rok. Ne snad tím, že by sledoval konkrétní události s tímto filmem spojené, nýbrž tím, že zasévá první zárodky reakcí a chování světa a určitých skupin, na kterých bude třetí Captain America od základů postaven.

Vedle toho se seriál blíže zaměřuje například i na tematiku komiksových Inhumans. Ty sice vlastní celovečerní film čeká až v roce 2019, Inhumans jsou ale na druhou stranu v komiksech tak širokým pojmem, že seriál ho může na televizních obrazovkách s předstihem rozvést do takové hloubky, jak by to celovečerní filmy nikdy nedokázaly. Jinými slovy, seriál Agents of S.H.I.E.L.D. vám svět filmového Marvelu prostě nabízí v mnohem širších spojitostech, díky kterým si jednotlivé budoucí filmy budete moct užít ještě o to víc.

(strach z jedinců obdarovaných zvláštními schopnostmi
je jedním z klíčových témat aktuálního dění seriálu)

5. Ucelený zážitek

Seriál Agents of S.H.I.E.L.D. je s filmovým Marvelem opravdu silně provázán, ať už jde o odkazy na konkrétní snímky či formování určité podoby světa, ze kterého pak vycházejí snímky nové. Pravdou však je, že pokud vás filmy ze světa Marvel Cinematic Universe nezajímají nebo se tak úplně nevyznáte v jejich klíčových událostech a propojeních, seriál Agents of S.H.I.E.L.D. si můžete užít i bez nich.

Agents of S.H.I.E.L.D. si totiž brázdí především vlastní cestu. Cestu, která v určitých ohledech může být dokonce i zajímavější než cesta filmová, protože se dokáže hlouběji soustředit na své postavy a více nám přiblížit svět, ve kterém žijí. Agents of S.H.I.E.L.D. dodávají na uvěřitelnosti v podstatě i celému filmovému Marvelu, protože nám ukazují, co se v tomto světě děje, když hrdinové dobojují svou velkou bitvu a nechají zbytek světa napospas jejím následkům.

A právě díky tomu dokáže tento seriál výborně fungovat i sám o sobě. Protože se naučil nebýt na filmovém Marvelu závislý, ale využívat ho spíše jako podporu či jistý typ ozvláštnění. Pokud ale jednotlivé filmy z rovnice vyřadíme, nejen že to seriálu prakticky nijak neuškodí, ale právě i díky tomu se dokáže vyvíjet vlastním směrem a být tak čím dál lepší a revoluční ve svém vlastním směru.

(Agents of S.H.I.E.L.D. momentálně finišují svou druhou řadu, přičemž řada třetí oficiálně
potvrzená dosud sice nebyla, nic ale zároveň nenaznačuje, že by měl být seriál zrušen)

FOTO: ABC

Zdroj: ABC

Diskuze /55

HonZoRRo008_

Já budu koukat až bude dabing a ty co dabing nemají rádi, ať sem nepíšou, že nevim o co přicházím :)

#2 Hurley #3 matess1208 #5 Gogina #6 Starboy13 #8 herriete Lébl. #20 kuky4ever #23 garvon
1.5.2015 | 18:08:32
Hurley

#1 HonZoRRo008_: Nevíš, o co přicházíš.

čestný člen redakce
1.5.2015 | 18:10:46
matess1208

#1 HonZoRRo008_: přicházíš maximálně o to, že s titulkama to vidíš druhý max třetí den od premiery (díky Hurleyho :D) zatímco na dabing musíš čekat. To je asi jediné :)

1.5.2015 | 18:22:49
matess1208

Jinak Hurley moc hezky napsané díky :)

1.5.2015 | 18:23:28
Gogina

#1 HonZoRRo008_: Sama bych ti to tam napsala, bohužel mě však Hurley předeběhl. :)

1.5.2015 | 18:24:20
Starboy13

#1 HonZoRRo008_: nevíš o co přicházíš

1.5.2015 | 18:25:06
matess1208

Zase ho tu neudupejte :D Ne každý rád čte titulky :) Jasně je to jeho chyba, přeci jen je ten překlad přesnější, ale zase chápu aji jeho, že se chce soustředit na děj a ne na čtení titulků, jelikož né každý stihne se soustředit 100% na obojí :)

#10 Starboy13
1.5.2015 | 18:34:22
herriete Lébl.

#1 HonZoRRo008_: Jediný dabing který by teď přicházel v úvahu je slovenský.

#9 matess1208
1.5.2015 | 18:49:29
matess1208

#8 herriete Lébl.: No nwm slovenština je taková jemná tam by mi ti tvrďáci jako May neseděli. Anglický dabing prostě the Best!

#17 Hurley
1.5.2015 | 18:53:06
Starboy13

#7 matess1208: neví o co přichází.. :D

#11 matess1208
1.5.2015 | 18:53:31
matess1208

#10 Starboy13: … :D

1.5.2015 | 19:01:18
Gae

Skvělý článek!

1.5.2015 | 19:01:56
agent thompson

hlavně když jsou k dispozici dobré titulky tímto bych chtěl ocenit Hurleyho titulky jimž vážně nemám co vytknout díky za tvoji skvělou práci :D a pokračuj stejně jako do teď

1.5.2015 | 19:02:46
Professor Zoom

Pokiaľ teda tá 3. séria aj bude, tak dúfam že Inhumans odložia trochu bokom a budú sa postupne pripravovať pre Civil War + by ma moc potešilo, keby sa Coulson so svojím tímom pridali aj do filmu :)

#16 komja
1.5.2015 | 19:16:10
Fifipek

Tak jestli něco spolehlivě zabije seriál, tak je to dabing…viz třeba Lost :/

#38 C4death
1.5.2015 | 19:18:15
komja

#14 Professor Zoom: No to by jim mohlo zvednou sledovanost :) Vždyť i „Iron man“ řekl, že by tam šel a další herci určitě taky, ale je škoda, že neudělají nějaký to crossovery s filmama to by jim zvedlo sledovanost xD

#24 Starboy13
1.5.2015 | 19:27:19
Hurley

#9 matess1208: herriete to asi myslela spíš tak, že slovenskej dabing už přímo existuje – běží to na JOJ, už možná rok nebo tak něco.

#18 komja #19 matess1208
čestný člen redakce
1.5.2015 | 19:38:30
komja

#17 Hurley: Je docela blbý, že dobrý seriály/filmy běžej dřív na slovenskejch programech než na českejch :(

1.5.2015 | 19:53:59
matess1208

#17 Hurley: Aha tak to se omlouvám ja to pochopil jinak :)

1.5.2015 | 20:00:11
kuky4ever

#1 HonZoRRo008_: Přicházíš o to, že na to snad dabing ani neni a nebude :D Takže vlastně o celej seriál :D

1.5.2015 | 20:04:09
BLHikachu

Nom ja som sa k seriálu dostala práve cez dabované časti a na titulky prešla až po vyhlásení „letnej“ pauzy (ktorá trvala trištvrte roka -.-') po 9. diely … a nemyslím si, že by dabing seriálu nejako ublížil. Prvá séria sa mi dokonca pozerala s dabingom lepšie ako s titulkami xD ale pokiaľ niekto čaká vyslovene na ten český tak sú titulky jednoznačne lepšou voľbou ^^

1.5.2015 | 20:21:59
téčko171

Áááách, zase ten odvěký boj originálníku s titulky vs. dabing. Já, jako požitkář a vyznavač boha Dionýsa, řákám: Why not both? :)

webmaster
1.5.2015 | 20:22:49
garvon

#1 HonZoRRo008_: Tak prichazis o super moznost naucit se anglicky. Par let se budes divat s titulkama a pak uz zadny nebudes potrebovat. :)

1.5.2015 | 20:50:56
Starboy13

#16 komja: njn jenže Iron man by z toho vyždímal co by se dalo.. :X

1.5.2015 | 20:51:46
Lexx

Za sebe mohu říct, že pokud se dívám na premiéry seriálu v originále s titulky, je následně pro mne s dabingem už nekoukatelný. Dnes jsem si také vybral „Age of Ultron“ s titulky … :)

1.5.2015 | 21:20:40
Hurley

No sem každopádně moc rád, že se nám pod článkem o kvalitách seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. rozjela tak vskutku živá diskuze o kvalitách českýho dabingu. :)

čestný člen redakce
1.5.2015 | 21:28:26
kratas773

Mám rád Český Dubing Nebo Měl sem? Pokud koukám na Agenty tak jelikož sem netrpělivý tak kukám s titulkama!!! Ale po tom co jsem byl na Age Of ultron s Českým Dubingem sem se rozhodl že na něj už absolutně kašlu Jako takvýto film aby měl předabovaný 4 hlavní postavy tak to mě nasr… asi to máte také tak ne?

#46 mike2
1.5.2015 | 21:53:47
garvon

Ke kvalitam serialu. Souhlasim, ze rozjezd byl dost slabej. Prestal sem to sledovat po nekolika dilech. Ale potom sem se k tomu vratil a rozhodne nelituju. Rozjelo se to neskutecne a je to jeden z nejlepsich serialu.

1.5.2015 | 21:55:24
Historic

Ono ani neublíží většinu úvodních dílů přeskočit, pokud na to někdo nemá trpělivost. A kdo by měl strach, že se tím připravil o nějakou souvislost či marvelovskou mytologii, stačí si přečíst výborné Hurleyho postřehy.

Třeba pilot → sedmý díl → desátý díl a pak teprve plynule pokračovat. Definitivně se to láme sedmnáctkou, od té chvíle už bych Agenty doporučil každému.

#31 matess1208
webmaster
1.5.2015 | 21:55:40
Blackhand47XD

Posledních pár dílů mě bavilo víc než celý Age of Ultron.

webmaster
1.5.2015 | 22:10:53
matess1208

#29 Historic: Ja ti nevím, podle mě přeskakovat díly je blbost, když se koukat tak od začátku a pochopit celý ten děj pořádně. Jasně s těch postřehů od Hurleyho to pochopíš (Jelikož jsou opravdu super, sám bych to lépe nenapsal), ale není lepší si ty postřehy udělat sám přímo zhlédnutím? Možná to ze začátku nebylo tak zábavné jako teď, ale to protože se teprve poznávali. :)

#32 Historic
1.5.2015 | 22:32:49
Historic

#31 matess1208: Samozřejmě je lepší vidět všecko, ale ty úvodní díly vážně nejsou moc dobré. Pokud by někoho odradily od sledování dílů dalších, bude lepší je raději přeskočit (proto píšu o té trpělivosti). Ono stačí kouknout třeba na naši známou filmovou databázi, kde seriálu sráží hodnocení řady lidí, které úvod jednoduše odradil.

Navíc jak Hurley zmiňuje v tomhle článku, stejně ty první díly byly víceméně uzavřené – co díl, to nový „případ“. Takže o nic významného člověk jejich opominutím nepřijde + na začátku každého dílu je navíc stejně stručná rekapitulace, která navodí aktuální témata.

#36 matess1208
webmaster
1.5.2015 | 23:12:01
sFík

Já sám uznávám že Agenti hodně dospěli, od té docela tragické první poloviny první série, otázkou ale je, jak moc to zahejbalo se sledovaností, protože jsou tak nějak pořád na pomezí.. :( blbí amíci, mohli by koukat víc :D

#34 -Pako-
1.5.2015 | 23:17:10
-Pako-

#33 sFík: Myslím si, že většina Amíků co to vzdala v první sérii, když to místy nebylo nic extra, tak už to nezapnou. Bohužel :(

1.5.2015 | 23:51:28
WOLFiCzek

hehehe :D ja byl takovej magoj,ze jsem dokoukal , myslim ze to byl 19 díl druhe rady.kde byla veta.ze je potreba povolat Avengers.tudiz to naznacovalo.aby lidi sly do kina … a ja , jelikoz jsem na takove veci fakt magoj.hned sem sel na net,nasel si avengers online a cumel jsem kinorip bez prekladu.proste sem to musel hned videt.a i kdyz anglicky umim prd.vim o co se jednalo a rikam , ze ty avengers 2 jsou bomba !!! hlavne Iron man VS HULK ! :D :D :D a jinak,agents of shield je pecka serial s velkym potencialem . a jsem rad, ze je takova doba . kdy serialy maj uroven filmu .ikdyz treba u serialoviho daredevila…musim rict…ze at se filmovej daredevil s Benem Afleckem jde zahrabat :D ! serialovej je BEST ! :)

#39 Hurley
1.5.2015 | 23:54:05
matess1208

#32 Historic: Mě bavili i ty první díly, sice ne jako ty od té druhé poloviny první série ale z jistého hlediska měly něco do sebe. Také ale také musím s tebou a s Hurleym souhlasit, že sledovanost byla celkem mizerná a hodně lidí to odradilo :) Jen doufám, že ta snaha jakou tu Hurley vynamáhá, aby to lidi znovu chytlo bude ke kladný prospěch :)

A jsem velice rád, že tento seriál překládá a stručně shrnuje právě Hurley, protože přece jen má něco do sebe vše co napíše a překlad má hodně kvalitní a myslím že semnou bude souhlasit více lidí.

#37 Historic
1.5.2015 | 23:58:07
Historic

#36 matess1208: První díly měly naopak sledovanost dost vysokou.

webmaster
2.5.2015 | 0:13:53
C4death

#15 Fifipek: nebo Heroes brrrr

2.5.2015 | 4:10:50
Hurley

#35 WOLFiCzek: Ty nejseš magoj. Ty seš jen normální prase. :)

#40 HonZoRRo008_ #42 WOLFiCzek
čestný člen redakce
2.5.2015 | 8:18:38
HonZoRRo008_

#39 Hurley: :D

2.5.2015 | 10:28:54
zuma

Ja som kukala jeden diel anglicky s titulkami a stacilo mi nadabovane po slovensky je to lepsie a aspon stihnem sledovat dej s titulkami kedze idli moc rychlo som nestihla polku deju a polku filmu pricom ked kukam arrow ci flash alebo gotham stiham vsetko aj pri inych filmoch anglicky dabing v agentoch je nic moc aj ked originaly su lepsie

2.5.2015 | 10:59:00
WOLFiCzek

#39 Hurley: tak jako pochop.ja jsem strasnej fanda vseho co je nejakym zpusobem unikatni,zajimavi a pokud jde o sci fi … jaj :D pamatuju,jak tenkrat se mi nechtelo cekat…byla premiera posledniho dilu Harryho Pottera…a ja to musel videt za kazdou cenu a nechtel jsem cekat.stahl jsem si ruskou verzi z kina :D kvalita hruza a rusia dabing jeste horsi :D :D :D ale,videl jsem to a uspokojil jsem svoje touhy !!! :D

#43 téčko171 #44 matess1208
2.5.2015 | 13:57:53
téčko171

#42 WOLFiCzek: Kdybys byl tak strašnej fanda, tak si počkáš na kvalitu a nezkazíš si dojmy koukáním na odpad. Pokud ovšem tím přívlastkem „strašnej“ mám rozumět „nevalné kvality,“ pak rozhodně spouhlasím, jsi strašnej fanda.

webmaster
2.5.2015 | 14:02:52
matess1208

#42 WOLFiCzek: Kdyby si byl tak strašnej fanda jak tu tvrdíš, tak by jsi šel na ty filmy do kina a nekoukal se na KinoRip navíc kterému nerozumíš.

2.5.2015 | 15:25:57
pozitkar

Tak teď se trochu zastanu WOLFiCzka (nebo jak sa to ku-a skloňuje): já jsem četl sedmý díl Harryho Pottera cca 2 dny po vyjítí a to z amatérského překladu (každý den 1–2 kapitoly), protože ten blb Medek, prznitel češtiny, oznámil, že do Vánoc to nestihne a tak kniha vyjde až před těma dalšíma … ale jinak, pokud mám něco rád a chci si to užít, tak kinorip 320×200 v ruštině s ukrajinskýma titulkama asi nebude to pravé ořechové … taky ti tvůrci musí něco žrát … a tak chodím i do kina :-)

#46 mike2
2.5.2015 | 17:07:55
mike2

#27 kratas773: To se blacklistování „zlobivých“ dabérů týká i filmů nebo je za tím něco jiného?

#45 pozitkar: Celé dva dny čekat? Já se v den vydání dopoledne cestou do kina (na OotP) stavil u Kosmase, dvě kapitoly při čekání na film, asi tři cestou domů a pak od pěti odpoledne asi do čtyři do rána na jeden zátah zbytek. Když u „Prince's Tale“ vypadl proud, byl jsem v takovém šoku, že mi ani nedošlo, že stačí dojít pro baterku; naštěstí to trvalo jen asi čtvrt hodiny. :-) Celou dobu samozřejmě žádný web, abych náhodou nenarazil na nějaký spoiler…

2.5.2015 | 22:59:21
WOLFiCzek

jako.ja si pockam na lepsi kvalitu.to je jasny…ja jsem to proste musel videt,za kazdou cenu :) a nebylo to tak hrozne…dalo se na to divat.a neco malo jsem z toho pochytil :)

3.5.2015 | 0:12:10
DEBRAY

Nove epizody serialov maju premieru tak okolo 2 až 3 ráno a na nete sú medzi 4 a 5 rano. Už to robím pri väčšine serialov ale AoS sú best takže každý týždem mám budík na 4:30 a stahujem. Väčšinou to pozeram iba s eng dub ale niekedy už su aj eng tit a to je podľa mňa najlepšia kombinácia. Dalej k serialu. Ako Hurley napísal 1.seria bola taká o ničom, neznášam ked na seba diely skoro nenadvezujú pretože sa v každom diely deje niečo iné. Hrozne ma to štve aj napr. v Grimovi, tam to síce nieje až také hrozné, ale taký spôsob rozprávania príbehu(kde sa každú epizodu zaoberajú niečim iným a hlavná zápletka hrá iba vedľajšú koľaj) patrí iba do kriminálok. Od takej 16 až 17 epizody prvej serie sa serialu už ale nema čo vytknúť.

3.5.2015 | 9:22:29
dagsoftware

Neviem prečo sa každý naváža do začiatku seriálu. Mne sa práve najviac páčili tie časti – čo časť, to prípad. A to nie je len prípad tohto seriálu, ale napr. aj Arrow a ďalších.

#54 LucasAlt
4.5.2015 | 2:42:42
paule

Já bych řekl že začátek seriálu nebyl špatný i když se musím přiznat že jsem se na to po prvním díle taky vykašlal a vrátil s k seriálu až někdy po druhém Thorovi. Řekl bych že ten směr kterým se seriál vydal v druhé polovině 1. řady když začal rozvíjet nějakou konkrétní zápletku je lepší než mít každý díl jiný případ protože to udržuje diváka v nějakém napětí.

4.5.2015 | 9:51:22
Sonix1864

Ještě by tu mělo být 6. Protože je to prostě super :3 :D

4.5.2015 | 16:02:59
Toso11

titulky su supa vdaka autorovi neviem ci dokonca autorom … sa mi zda ze to niekedy riesite viaceri … ale ked som mal cas tak som pozeraval agentov live cez online stream a to bolo super nebit lagov … co sa tika zaciatku serie podla mna sa vsetko musi nejako rozbehnut … mna GOT vobec prvu sezonu nebral ale potom sa to uz rozbehlo … a zase dabing no holt niekomu sa nechce so vzdy stopnut precitat a podobne alebo si chce racej uzit samotny serial/film ako dabing efekty akciu a podobne … dalej tu niekto pisal o tom richlom stiahnuti filmu v rustine no ked je clovek rozbehnuty a pozre si serial kde mu ukazu uputavku na buduce casti alebo cosi videl tak len caka na pokracovanie … ja som bol napriklad tak nedockavi a tak sa mi pacil koniec 3 ci 4 serie the walking dead ze som si musel zohnat komix …

4.5.2015 | 19:51:35
LucasAlt

trochu se zapojím titulky jsou užasné, přesto je to pro mne vždy utrpení čekat na ně, vím jak skvělou práci odvádí a nemyslím to zle, spíše jsme nedočkavý :) …

Co se týká dabingu český dabing mam rád, třeba iron mena přesto jsem viděl všechny filmy v orig a dab. prostě orig je orig :D :D :D … Ale dab. pro slabší angličtináře co si chtějí odpočinout či něco u toho filmu dělat je občas fain.

Co se týká těchto bodů suprově napsáno, ale trošku jsem se zasekl u " návrta prvního avengera" dokud mi nedošlo, že winter soldier (asi tam mam hrubku vím) , vyšel vlastně ve dvou názvech.

Co se týká třetí serie, ze začatku debaty někdo psal, že doufá, že se Agenti zaměří více na civil war a inhumans pujdou bokem, já bych řekl něco trošku jiného, doufám, že se v agentech 3řadě objevý stark či hawkeye kteří se nechali slyšet, že by si v agentech rádi zahráli bylo by to super z pestření a třeba by to udělali i zadara :D …

13.5.2015 | 20:39:23
LucasAlt

#49 dagsoftware: s arrow souhlas … se mi libilo jako mstitel :D …pak z něj udělají batmana s lukem… je to takový na muj vkus moc, presto mě Arrow baví, ale agenti, mi moc neseděli, technika mi přišla příliš vyspělá, pojetí takové dětinské až laksní, byli až moc hodní, prostě nesedělo mi to, mě se začali agenti velmi páčit, až se zapletkou CA2 do serialu se přenesla suprově ta atmosféra. takže první polovině 1serie bych dal tak 60% druhé tak 80% 2serie tak 75% zvednu možná po z kouknutí poslední epizody :D :D :D …

13.5.2015 | 20:44:51
Deserty

Na seriál jsem začala koukat hned od začátku. Bohužel jsem ale jedna z těch, které po pár dílech odradil. Myslela jsem, že už se k němu nevrátím. Naštěstí jsem po shlédnutí posledních Avengerů zavítala na ednu a našla tento článek. Přesvědčil mě! Zkusila jsem to ještě jednou a nelituji! Seriál se momentálně řadí mezi mé nejoblíbenější a DĚKUJI autorovi článku, že mě přesvědčit to nevzdat.

14.5.2015 | 21:43:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E13: What We’re Fighting For

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @annePel, @laisobel, @Zira
Korekce: @Zira

Překlad sedí: Na všechny dostupné verze

Epizodu nezapomeňte ohodnotit

Ohodnoťte Agents of S.H.I.E.L.D.

Nepřehlédněte

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Premiéra sedmé a poslední série je už zítra, takže bychom se mohli podívat na hlavní postavy a jejich příběhy v průběhu let seriálu. V následujícím článku uvidíte krátké ukázky všech hlavních postav.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama