Agents of S.H.I.E.L.D. (Agenti S.H.I.E.L.D.)
91/100 - 655×

Agents of S.H.I.E.L.D.(Agenti S.H.I.E.L.D.)

V seriálu z produkce Josse Whedona navazujícího na film Avengers z roku 2012 dává zmrtvýchvstalý agent Phil Coulson dohromady tým agentů S.H.I.E.L.D.u, kteří budou řešit a zkoumat nové neobvyklé případy po celém světě a chránit obyčejné před vším neobyčejným, záhadným a nebezpečným.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Brian Patrick Wade (Absorbing Man), Maya Stojan (Agentka 33), Mallory Jansen (Aida), Alicia Vela-Bailey (Alisha Whitley), Harlow Happy Hexum (Alya Fitz), Blair Underwood (Andrew Garner), Christine Adams (Anne Weaver), B. J. Britt (Antoine Triplett), Adrianne Palicki (Bobbi Morse), Patrick Cavanaugh (Burrows), Kyle MacLachlan (Calvin Zabo), Chloe Bennet (Daisy Johnson), Lucas Bryant (Damon Keller), Enver Gjokaj (Daniel Sousa), Reed Diamond (Daniel Whitehall)

Postřehy z epizody The Dirty Half Dozen

Postřehy z epizody The Dirty Half Dozen

Minulý týden jsme se dočkali epizody, na kterou přímo navazoval nejnovější trhák ze světa filmového Marvelu Avengers: Age of Ultron. Aby si dnešní postřehy ale mohl užít opravdu každý, nebudeme v tomto článku detaily z tohoto filmu ještě zahrnovat. Takže směle do čtení!

33 0
4.5.2015

Od Captaina Americy k Avengers

Přestože tyto postřehy skutečně nebudou obsahovat žádné spoilery z filmu Avengers: Age of Ultron (o zajímavostech z něj i jeho propojení s touto epizodou si můžete přečíst zde), neznamená to, že bychom se do světa filmového Marvelu nepodívali. Pokud si totiž ještě pamatujete potitulkovou scénu filmu Captain America: Návrat prvního Avengera, pak vám interiéry arktické základny Hydry v epizodě The Dirty Half Dozen nejspíš přišly zatraceně povědomé.

Tato základna je totiž s největší pravděpodobností toutéž, ve které baron von Strucker a doktor List pomocí Lokiho žezla experimentovali na řadě dobrovolných i nedobrovolných pokusných subjektech. Lokiho žezlo hraje klíčovou roli právě i v této epizodě (více o něm níže), ve které List navíc zmínil i jistá dvojčata, dva jediné zdařilé experimenty Hydry v oblasti získání nadlidských schopností pomocí žezla. A říct, že těmito dvojčaty jsou Pietro a Wanda Maximoffovi alias Quicksilver a Scarlet Witch, kteří hrají zásadní roli i ve druhých Avengers, už ani není žádný spoiler. Poprvé jsme se s nimi totiž mohli setkat právě už v oné potitulkové scéně druhého Captaina Americy.

(ještě před Lincolnem a Deathlokem si Hydra brousila zuby
na Quicksilvera a Scarlet Witch; FOTO: Marvel Studios)

Čas povolat Avengers

V závěru této epizody jsme se také dozvěděli něco víc o záhadném protokolu Théta, jehož součástí, jak se nyní ukázalo, bylo odhalení lokace Lokiho žezla a informování Avengers, aby toto žezlo mohli získat. K tomuto kroku se nabízí jedno logické vysvětlení: Coulsonovým cílem bylo prostě dostat Lokiho žezlo z držení Hydry a následně ho zneškodnit nebo předat do rukou Thora a přepravit na Asgard. Avšak vzhledem k tomu, co zatím víme o protokolu Théta, se nabízí ještě i jiná možnost.

Jak v jedné z předchozích epizod řekl Mack, v rámci protokolu Théta se Coulson nejspíš snaží sdružovat a trénovat nadané jedince. Nabízí se proto trochu alarmující možnost, zda právě k tomu nechtěl Coulson využít i Lokiho žezlo. Jistě, Coulson by měl s žezlem určitě mnohem lepší úmysly než Hydra, problém s touto zbraní je však v tom, že nejde tak úplně ovládat (vzpomeňme si, že S.H.I.E.L.D. se ho pokoušel zužitkovat už v prvních Avengers).

Další otázka pak je, jak mohl Coulson vůbec počítat s tím, že se žezlo od Avengers dostane zpátky k němu? Možná ho měl od Avengers získat sám Nick Fury, který je velmi pravděpodobně také součástí protokolu Théta. Když totiž Coulson otevřel agentu Gonzalesovi Pomocníčka, naznačil mu, že na jeho obsahu už v podstatě nezáleží, protože Fury se velmi brzy opět vrátí do hry. Je tedy možné, že protokol Théta je společným projektem Phila Coulsona, Marie Hill a Nicka Furyho, kteří v rámci něj chtěli získat i Lokiho žezlo. Tím se ale nabízí poslední otázka. Mohou Coulson a Fury po událostech druhých Avengers Lokiho žezlo vůbec ještě získat? Inu, zajděte si na film, a uvidíte. :)

A ještě k našemu komandérovi: přestože Coulson v této epizodě položil Gonzalese docela na lopatky, spolušéf „skutečného“ S.H.I.E.L.D.u pořád ještě má jedno eso v rukávu, kterým je záhadný náklad uvnitř jeho letadlové lodi. Momentálně nemáme nejmenší tušení, o co by se mohlo jednat, a proto nemá moc smysl nad tím moc spekulovat. Na tohle si tedy budeme muset počkat, stejně tak jako i na to, jak se asi Gonzales a jeho nová demokratická rada S.H.I.E.L.D.u vy­pořádá s návratem Nicka Furyho. Ten už totiž asi nepůjde odpálkovat tak snadno jako Coulson.

Skrytá hrozba

Na závěr dnešních převážně filmovějších postřehů si rozebereme jedno téma čistě seriálové, konkrétně Rainu. Nikoho snad nepřekvapí její lačnění po moci a snaha svrhnout Ťia-jing poté, co si uvědomila skutečnou váhu svých schopností (a kdy pozice samotné Ťia-jing ve skupině byla značně oslabena).

Zároveň jsme však v tomto dílu mohli vidět chování i přesně opačné. Raina přemlouvala Skye (de facto její „nemesis“), aby zachránila Lincolna tak, jak to viděla ve svém snu. Je proto docela zajímavým zvratem, že Raina zřejmě nehodlá útočit na Inhumans jakožto na celou skupinu. Těchto (Ne)lidí, v čele s Lincolnem a Gordonem, si zjevně naopak váží, protože ji jako jediní přizvali mezi sebe a pochopili ji. Její snaha sesadit Ťia-jing z pozice vůdce skupiny tak ve skutečnosti může mít vlastně dobré úmysly. Jak by se ale Raina zachovala ke členům skupiny, až by po eventuálním sesazení Ťia-jing přičichla ke skutečné moci vůdce, to už je otázka druhá.

A v úplném konci epizody (která snad poprvé od pilotu neobsahovala ikonickou „poreklamní“ scénu) jsme se dočkali přímého odkazu na Ultrona skrze jednu z Raininých vizí. Zároveň ale můžeme jen těžko hádat, kdy přesně se bude příští epizoda v návaznosti na Age of Ultron odehrávat. Možná ještě těsně před ním, možná během něj, nebo možná až po něm. To se dozvíme až za dva dny.

Rád bych poprosil všechny čtenáře a diskutující na tomto webu, aby v rámci filmu Avengers: Age of Ultron stále zachovali spoilerové embargo, a jeho děj rozebírali pouze buďto na fóru Spoilery a teorie, nebo na webu Avengers, a to až do premiéry příští epizody, tedy do středy. Pak už se bude kdokoliv, kdo film ještě neviděl, na našem webu pohybovat jen na vlastní nebezpečí.

FOTO: ABC

Zdroj: ABC

Diskuze /54

Benjax

Na konci první věty máte malinký překlep „nepovídali“, misto „nepodívali“. Jinak skvělý článek jako vždy :)

4.5.2015 | 21:09:05
Zouby52

tak já tipuju ýže Gonzálesův náklad bude absorbing man. Tají ho protože to je opak toho co říká a zároveň ho ještě v 2.serii očkávám když měl jen epizodní roli

#3 Onewinged #4 Blackhand47XD
4.5.2015 | 21:16:16
Onewinged

#2 Zouby52: Náklad mají ještě od doby před pádem shieldu. Takže náklad bude spíš něco jiného.

#5 Zouby52
4.5.2015 | 21:23:10
Blackhand47XD

#2 Zouby52: Kdyby to měl být superčlověk, tak si tipnu Leadera nebo Abominationa.

webmaster
4.5.2015 | 21:25:24
Zouby52

#3 Onewinged: to sem si nevšiml že někde bylo že ho tom maj od doby co získali loď.

#6 Blackhand47XD
4.5.2015 | 21:25:47
Blackhand47XD

#5 Zouby52: Náklad zmiňovali už ve flashbacku, kde Bobbi zachraňuje Gonzalese, tedy ze dne pádu SHIELDu.

#11 Zouby52
webmaster
4.5.2015 | 21:27:10
dbar

Mě napadlo, že Protokol Théta je Ultron. Na film jdu ale až v pátek, takže si počkám…

4.5.2015 | 21:28:41
Hurley

Ano. Protokol Théta je Ultron a Gonzales má v nákladu Abominationa. A v příští epizodě přiletí Iron Man na Batmanovi a Coulson zjistí, že je Hawkeyův starší brácha.

#10 Blackhand47XD #12 vohna
čestný člen redakce
4.5.2015 | 21:39:27
Fifipek

Musím se přiznat, že mi je Gonzálese docela líto. Po pádu SHIELDu se spolu s dalšími vyššími agenty ujal toho, co mu zbylo, přičemž se vlastně do určité míry vzdal svého vůdčího postavení (je nutné si uvědomit, že SHIELD je organizace vojenského typu s daným řetězcem velení, ve kterém byl on velitelem lodi – ekvivalent námořního kapitána či plukovníka). Začíná rozhodovat v jakési vytvořené Radě. Pak se na scéně objeví Coulson s podstatně s menší organizací a vlastně žádným mandátem, že by on měl být ve vedení SHIELDu. Tady je vlastně otázka, jestli Gonzáles věděl, že je Fury naživu a že ho jmenoval novým ředitelem, protože Coulsonovo postavení předtím nebylo nikterak vysoké, rozhodně nižší než Gonzalesovo, proto ho také oslovuje agente Coulsone. No a najednou se na scéně objeví Maruška Hillovic (Furyho zástupce – ekvivalent cca brigádního generála) viz telefonát a odkaz na Furyho , čímž Gonzalesova legitimita či postavení dostává totálně na frak :D A až uvidíte film, zjistíte že Fury a Hillovic rozhodně nezaháleli a mají nejedno eso v rukávu :)

4.5.2015 | 21:45:01
Blackhand47XD

#8 Hurley: Tolik spoilerů jsi nám tu jako napsat nemusel. :D

webmaster
4.5.2015 | 21:54:25
Zouby52

#6 Blackhand47XD: Vidíš na to sem uplně zapomněl.

4.5.2015 | 21:58:16
vohna

:D Made my day. #8 Hurley:

4.5.2015 | 22:02:46
Martinisko

ja chi na Avengers až nebude plný sál, s titulky a odpočatý od práce, ať si mohu vychutnat každý detail ! Ale asi to nezydržím :D

#14 Martinisko
4.5.2015 | 22:45:19
Martinisko

#13 Martinisko: jo a Jemma Simmons je na zabití a Ward furt lže :D

4.5.2015 | 22:47:35
D@m

Jak už tu před několika díly bylo řečeno – Bůh ví, kam se poděl Graviton. Pokud by měl v lodi někoho se superschopnostmi, tak podle mě to bude Graviton, protože po tom se pěkně slehla zem a nemyslim si, že by se ho tvůrci chtěli takhle jednoduše zbavit.

#17 ondro117 #19 Hurley
4.5.2015 | 22:48:20
TonyStark

Mně se to Rainino chování zdálo jako taktika, pošle Skye zachránit Linciho, udělá dobrý skutek, lidi ji uvěří, Linci a Gordon stojí za ní, protože se jim snažila pomoci (což nevylučuje možný fakt, že je má fakt ráda zato jak ji pomohli a bla bla bla), a tím se snaží vyštípat Skye mamču, přece jenom Ťia-jang je hodně taková zásadová a kryje si záda(a nechce je zachraňovat-což se Raině hodí).

4.5.2015 | 22:58:30
ondro117

#15 D@m: Gravitona má Quinn nie?

4.5.2015 | 23:24:34
Drticool

Raina je podle mě pořádná potvora a už jí měl stejně jako Wardovi někdo vpálit kulku mezi oči. Jinak v tomto díle bylo několik pěknejch blbostí. Od zničení busu, přes útok na nepřátelskou základnu s pistolema v ruce namísto samopalu (aspoň tlumiče mohli mít) po zničení funkční základny kterou si mohli obsadit pro sebe.

#27 SteveV
5.5.2015 | 0:41:13
Hurley

#15 D@m: Gonzales měl svůj náklad ještě před zničením SHIELDu. Gravitona ale až po zničení SHIELDu získala Hydra pro Quinna, takže ten to fakt nebude.

čestný člen redakce
5.5.2015 | 6:55:33
Piere

jenom otázka, nesnažil se SHIELD zužitkovat teserakt a ne žezlo?

#21 Hurley
5.5.2015 | 6:59:03
Hurley

#20 Piere: Zkoušel to víceméně z bojím.

čestný člen redakce
5.5.2015 | 7:17:43
Eyefinithy

snad to nebude spoiler, když řeknu, že podle mě by mohl protokol Theta je výstavba té budovy na konci AoU. Přeci jen ta tam asi před tím jen tak nestála.

#23 Blackhand47XD
5.5.2015 | 8:35:56
Blackhand47XD

#22 Eyefinithy: Tak je možné, že Agenti skonči druhou sérií, to už by je přeci dávno potvrdili. Coulson by se objevil na konci u Avengerů (camea hrdinů, kteří si přáli být v seriálu) a pokračovalo by to novým seriálem o akademii Avengers, ale to jsou asi jen sny. :D

#25 Hurley
webmaster
5.5.2015 | 9:03:34
Renjie

Taky si myslím, že théta protokol je…

théta protokol je vybudování „organizace“ Avengers.

5.5.2015 | 9:17:03
Hurley

#23 Blackhand47XD: Protože potvrdit spin-off a pak zrušit seriál, ze kterýho vychází, dává dokonalej smysl. :)

I když na ABC je asi fakt možný všecko…

#26 Blackhand47XD
čestný člen redakce
5.5.2015 | 10:12:32
Blackhand47XD

#25 Hurley: Tak z Coulsonova SHIELDu může vzniknout Avengers Academy (Avengers v názvu naláká nové diváky) a Spinoff by se soustředil na již několikrát zmíněnou dvojici Bobbi a Hunter.

webmaster
5.5.2015 | 10:44:39
SteveV

Jak zmínil #18 Drticool: – zničení Autobusu. To pro mě byl jeden z nejsilnějších momentů. Že by symbolická tečka za úplně poslední společnou akcí týmu z první série? Jinak v tomto dílu byla super akční scéna Skye natáčená na jedne záběr. Zdá se že z hackerky se opravdu stala agentka se vším všudy :-)

5.5.2015 | 12:52:31
hedosek

Já začínám mít strach aby se to celé v Agentech až moc nezamotalo:) Už to že loňští Guardians of the Galaxy (nečekaně) pomalu ale jistě navazují na Agenty a staro nové nové Avangers a do toho urcitě promluví i ostatní filmy(q to nepočítám všechny nově vzniklé organizace), tak to mi začíná pomalu ale jistě dělat vrásky na čele. Ještě že tu máme Coulsna , ten nám to vše vysvětlí na úrovní Morgana Freemana:-D Nezávidím scenáristům jejich práci, to fakt ne.

#29 pozitkar
5.5.2015 | 12:56:38
pozitkar

#28 hedosek: Strážci nenavazují na Agenty, on je to tak nějak celý Marvel's Universe a je s tím od začátku počítané … mě jen mrzí, že byla spousta důležitých faktů pro sérii zmíněna právě ve Strážcích Galaxie a spoustě lidí to uteklo, protože je média bombardovala srajdama typu „parodie na StarWars“, „pohádka pro děti“ a tak … některé nesmysly, co tu čteš v diskuzích jsou způsobené právě tímto „vynecháním“ – jeden za všechny – „co dělal na konci ten modrý Hulk s tou rukavicí?“ :-D

#39 hedosek
5.5.2015 | 13:45:50
Eyefinithy

teda asi mi taky uniklo jak navazují Strážci na Agenty. Jediné spojení co si pamatuju jsou Kameny nekonečna a Thanos. Krom toho Thanos byl i v Avengers na konci a Kameny byly zmíněny v Thorovi 2, takže pokud je divák všímavý nepotřebuje Strážce když už to chce někdo pitvat, každopádně je nesmysl je vynechat :)

5.5.2015 | 16:39:43
Zjewik

Krásný shrnutí jako vždy :), za mě je to zatím nejlepší epizoda druhé série, nejdřív jsem bral seriál jako přeplácený (přeci jenom Inhumans, „skutečný SHIELD“, už mi příšlo moc), ale po této epizodě se mi původní názor naprosto převrátil vzhůru nohama :D, a jak už bylo řečeno, ačkoliv já Gonzalese nemusím, přijde mi naprosto nesympatický, tak mi ho poslední dobou je líto :D. Jenom se chci zeptat, zákaz spoilerů platí do tété středy (6.5.), nebo příští (13.5)?, já jdu na film bohužel až šestnáctého, tak abych nepříšel k úhoně :)

#37 Masinaka
5.5.2015 | 17:22:38
MrGandy

V druhé polovině textu se vyskytuje spoiler: Také si myslím, že právě to je jediné spojení. Každopádně to, že Thanos bude hlavní téma marvelovských filmů už víme celkem dlouho. Každopádně můj názor je takový, že strážci galaxie se svým pojetím do tohoto „universa“ příliš nehodí, přičemž se nám právě ve strážcích doneslo hodně informací. Opět se zde vyskytuje Thanos a je zde zničení obchůdku Taneleera Tivana, kterému byl ve filmu Thor 2 svěřen jeden z kamenů nekonečna, respektive Aether. Zároveň zde potkáváme rasu Kree, díky které je Coulson oživen. Každopádně vše tu směřuje k Thanosovi a je zde mnoho otázek. V Thorovi 1 jsme měli možnost vidět, že Odin má infinity gauntlet, neboli Thanosovu rukavici, která když je naplněna 6 kameny nekonečna, tak propůjčuje neskutečnost moc. Druhou snad nejdůležitější otázkou je- co se stal Odinovi? A další otázka, která se propůjčuje po shlednutí Avenger: Age of Ultron. Jak je možné, že na konci (po titulkách) vidíme opět Thanose, který si bere právě infinity gauntlet a říká: „Fine, I´ll do it myslef“. Zde se nám propůjčuje otázka, jestli tedy Loki (falešný Odin) spolupracuje nakonec s Thanosem a rukavici mu dal? Otázek je tu mnoho a doufejme, že nám je následující filmy osvětlí. V nejbližší době Captain America: Civil War (2016), Thor: Ragnarok (2017) – mimojiné, ragnarok podle komiksu vznikl právě v Civil War, což je „špatný“ klon Thora a vytvořil ho právě Tony Stark. poté v roce 2017 Guardians of the Galaxy, pak Avengers: Infinity War 1. část, pak pravděpodobně tématicky navazující Captain Marvel (2018), což je dle komixu rasa Kree. Poté Avengers – Infinity War 2. část… Uvidíme.

#33 Blackhand47XD #34 Elhonzo
5.5.2015 | 17:58:40
Blackhand47XD

#32 MrGandy: Feige prozradil, že rukavice jsou 2 a Loki s Thanosem nespolupracuje, Thanos ho totiž bude chtít potrestat za nesplnění mise.

webmaster
5.5.2015 | 18:37:11
Elhonzo

#32 MrGandy: Thor Ragnarok určitě nebude o Thorovo zlém klonu a Captain Marvel (Carol Denvers ) je hybrid mezi člověkem a Kree .

5.5.2015 | 18:53:46
MrGandy

2 rukavice, to jsem nevěděl, děkuji :). Ale pořád je tu velká otázka, co je s Odinem.

Elhonzo, pardon, řídil jsem se tímto textem: „These appearances established Captain Marvel, or "Mar-Vell“, as an alien of the Kree race who had come to earth as a spy before coming to identify with his human neighbors." Zdroj: http://en.wikipedia.org/…8Mar-Vell%29

#36 Elhonzo
5.5.2015 | 19:09:55
Elhonzo

#35 MrGandy: To byl původní Captain Marvel , ten zemřel . Ve filmu bude Captainem Carol Danvers . Ta předtím vystupovala pod jménem Ms. Marvel a v roce 2012 přijala jméno Captain Marvel .

5.5.2015 | 19:13:49
Masinaka

#31 Zjewik: Mělo by to být do této středy (takže 6. 5.), ale jistý si tím nejsem.

5.5.2015 | 19:44:45
Hurley

Jasně, do zejtřka. Vono už je docela vyčerpávající, že tu všichni musí chodit kolem horký kaše. Zítra ať už se tu prostě Avengers diskuze klidně naplno rozjede. Pokud film ještě někdo neviděl, holt to chvíli vydržte bez čtení diskuzí. :)

čestný člen redakce
5.5.2015 | 22:41:16
hedosek

#29 pozitkar: No já nemyslím jako že navazují, ale že spíše ze sebe vycházejí, a doplňují se navzájem:-) Hlavně nám asi ukázali jakým směrem se budou budoucí filmy ubírat.

6.5.2015 | 9:22:53
blondyn.b

Někdy mě docela štve, jak se předělávají postavy…Wanda a Pietro jako výsledek pokusů Hydry. Docela změna oproti dětem Magneta a mutantů. Thor – nikde nic o přeměně v Dr. Blakea. Iron Man – místo „nehody“ v komunistický Číně historka v Afghanistánu. I když to je k pochopení pro mladý logický:). Mandarin, místo toho jak chudý kluk našel v jeskyni mimozemského draka s deseti prsteny, fetující herec. Ultron…místo, Henryho Pyma je tvůrcem Banner+ Stark :) Ale to je tím, že čtu a sleduju od ´72. Takhle je to modernější!:)) A moc děkuji za tyhle (nejen) stránky. I v 50. se můžu vracet do dětství:))

#41 Hurley
6.5.2015 | 9:51:46
Hurley

#40 blondyn.b: S dvojčatama nemohli jinak, protože Marvel Studios nemá práva na použití mutantů ani Magneta a zápletka s doktorem Blakem je pro film zbytečně minoritní a komplikovaná. Co se týče Iron Mana, tak to je ve skutečnosti hodně věrná adaptace komiksu Extremis, kde zmodernizovali Starkův únos a hodili ho právě do Afghánistánu (jak jinak to měli udělat? to to měli zasadit do původního Vietnamu, 50 let po válce?). A změna stvoření Ultrona byla pro filmy klíčová. Musel zatím stát Stark se svou posedlostí napravit svoje předešlý chyby, a navíc to připravuje půdu pro budoucí zápletku Civil War.

čestný člen redakce
6.5.2015 | 10:40:34
Drticool

Mě osobně tada vadí, že zrod Ultrona připsali Starkoj. S tím věkem Starka mi to obecně ve filmu hapruje (co sem to odhadl tak by mu mělo bejt tak 50 a vypadá na 35).

#43 pozitkar #46 Tamon
6.5.2015 | 12:16:12
pozitkar

#42 Drticool: Plastická chirurgie je kouzelná věc, Robertu Downemu Jr. je 50 a vypadá na 35 :-) alespoň podle ČSFD se narodil 1965 …

#44 Drticool
6.5.2015 | 12:25:26
Drticool

#43 pozitkar: já nemyslel věk herce ale postavy ve filmech

#45 Hurley
6.5.2015 | 12:39:55
Hurley

#44 Drticool: A kde je pak tvůj argument? Přijde ti nerealistický, že postava, který má být padesát, vypadá na 35, když u toho herce to tak úplně přesně je?

čestný člen redakce
6.5.2015 | 12:55:24
Tamon

#42 Drticool: Starkovi je v Age of ultron cca 44. V potitulkové scéně z Ironmana 3 můžete zjistit rok, kdy mu bylo dvanáct, sám to tam říká, že měl ještě chůvu a tak.

6.5.2015 | 19:36:33
Hurley

No vyloženě filmovej Stark se konkrétně narodil v květnu 1971, takže je o šest let mladší než Downey, přesně jak říká Tamon.

čestný člen redakce
6.5.2015 | 19:41:16
Drticool

takže ho měl fotřík v 50 jo? a přitom v capoj 2 říkal a ukazoval Zola fotku na které byl jestě herec co hral jeho otce v prvním kapoj a že měl nehodu

6.5.2015 | 22:49:52
Drticool

takže podle tohohle by umřel ještě dřív než se tony narodil?

6.5.2015 | 22:51:42
Drticool

protože sem měl za to že mladého tonyho otce hrál někdo jinej než staršího proto sem v tom měl takovej zmatek

#51 Hurley
6.5.2015 | 22:57:44
Hurley

#50 Drticool: Stark umřel někdy v roce 91 a vedle Dominica Coopera (mladej Stark) ho hrál i John Slattery (starej Stark – Iron Man 2). Fotku mladýho Starka dali do druhýho Capa proto, že diváci si ho tak nejlíp pamatujou (hlavně z Capa jedničky).

Spíš než věk mladýho Starka hapruje věk starýho Starka. Pokud mu ve 40. letech bylo 30 (Dominicu Cooperovi je dneska 36), tak by to znamenalo, že Tony se narodil, když mu bylo 60. Muselo by se to nějak hoooodně ohnout přes koleno, jakože ve 40. letech mu bylo teprv něco přes dvacet, ale tak zase… je to komiksárna. Nemůžeš od toho chtít matematický zázraky. Kór když každej kus časový linie vymýšlí někdo jinej.

#52 Drticool
čestný člen redakce
7.5.2015 | 7:04:09
Drticool

#51 Hurley: však právě kvůli věku tonyho otce mi nesedel ani jeho věk a že by měl dítě v 60 je dost mešuge takže by tonymu teť melo bejt víc než mu je

#54 téčko171
7.5.2015 | 20:43:56
Drticool

jinak ja sem počítal že v r. 1940 mu bylo kolem 20

7.5.2015 | 20:45:03
téčko171

#52 Drticool: Tak božský Kája to na nás valil i v kolika? Sedmdesáti?

webmaster
8.5.2015 | 10:57:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E13: What We’re Fighting For

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @annePel, @laisobel, @Zira
Korekce: @Zira

Překlad sedí: Na všechny dostupné verze

Epizodu nezapomeňte ohodnotit

Ohodnoťte Agents of S.H.I.E.L.D.

Nepřehlédněte

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Premiéra sedmé a poslední série je už zítra, takže bychom se mohli podívat na hlavní postavy a jejich příběhy v průběhu let seriálu. V následujícím článku uvidíte krátké ukázky všech hlavních postav.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama