Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Fotografie k epizodě 3x11 - Midnight City

Fotografie k epizodě 3x11 - Midnight City

Fotografie k jedenáctému dílu.

19 0
24.1.2015

Foto: CW

  • AR311A-0026b-c612410e8e4f513cf483f22a1b0ba459.jpg
  • AR311A-0039b-ebd49746e59a440d854010dd430a5be2.jpg
  • AR311A-0103b-abf172d2b826a945c9eca61c0b1d5ca6.jpg
  • AR311A-0123b-47a2990f080ad9655229355dfda6256e.jpg
  • AR311A-0203b-954de9dcc6d5224437c7f4596b1c91ef.jpg
  • AR311A-0218b-d6055a7c57dcf57b526767dc06c75bdf.jpg
  • AR311A-0230b-d2b5fdd829db34e7cf2a506c329552fb.jpg
  • AR311A-0280b-6d864697b2bd6897aab3bb60eb2d5870.jpg
  • AR311A-0290b-d88ed56c1d730f9a6acfd39517e3550d.jpg
  • AR311A-0333b-c3ffe18aba197c3fe7b4659a0acad637.jpg
  • AR311A-0411b-0a74d6f5e9911f56917310197fbdf1fc.jpg
  • AR311A-BTS-0465b-97facb39390b06043addfa811de89eb9.jpg
  • AR311B-0031b-e06d1b5ad8a3868eac23a75c75928ccf.jpg
  • AR311B-0040b-ed7b9ae2e6c103f0b0e6f62952348abd.jpg
  • AR311B-0081b-5616cc35301699d86559812e63c704e2.jpg
  • AR311B-0155b-cd0d76ae55c6da5bfafbea4aedaed576.jpg
  • AR311B-0161b-7596a462aec99987feefa2a76c51fb3b.jpg
  • AR311B-0349b-c9eb740df9ab309d2763965864ee56cd.jpg
  • AR311B-0424b-ef38f9750b66d63c65d5fcfb79eeb131.jpg
  • AR311B-0448b-04926b9be2675f5c560fbcbf1ed55181.jpg

Diskuze /46

Jackob32

Tak už je mi jasný proč je blasck canary tak zmalovaná, ta doublérka co hraje její fight scény jí neni moc podobná.

24.1.2015 | 11:15:23
impedance

já žádnou doublérku teda nevidím. :D kterou myslíš fotku?

24.1.2015 | 15:44:35
MatusBeres

Poďme si rozobrať seriál upne do poslednej súčiastky, a nie len seriál ale aj budúcnosť postav v ňom.Začnime s hlavnou postavou, a to Oliverom.Oliver je pravdepodobne ten druh postavy, ktorý musí prejsť všetkými etapami vývoja postavy.Smrť tejto postavy, a následne jej zmŕtvychvstanie /áno vrátil sa so samotného pekla /.Po tejto udalosti , a to je jeho smrť si myslím že sa presunieme na novu etapu tejto postavy ,znamená to asi toľko že sa môžeme rozlúčiť so zabehnutými koľajami,a to je podla mňa dobra sprava pretože 3 séria je zatiaľ to najhoršie čo nám scenáristi môžu servírovať ,z tejto kritickej situácie sa mohlo dostať iba nasledovne. a to je zabiť hlavnú postavu ,fanúšici zabudnú na predchádzajúcich 8 epizod 3 serie ,pretože im zimme finále doslova vybije dych, čoho sme boli svedkami v priloženom videu pred par mesiacmi . Vráťme sa ale k postave Olivera jednoznačne musí prísť nova kapitola postavy, to je zmena charakteru , správania voči ostatným postávam.Oliver sa dostal na hranu smrti .preto si myslím že sa radikálne zmení správanie k jeho milovanej Fecility takže už nebude čakať na nič,na druhej strane Laurel,jednoznačne nebude nadšený čo plánuje robiť, a doslova bude vyčítať Arrow teamu že vôbec niečo podobne mohli dovoliť. Arrow s jej tréningom nebude chcieť mať nič spoločne, nevylučujem ale že nakoniec do jej tréningu bude mať čo povedať, predsa len radšej to bude chcieť mať pod kontrolou ako by mala trénovať na vlastnú päsť niekde na pofidérných miestach.Ale čo budúcnosť tejto postavy , podla mňa uvidíme veľké odhodlanie zlepšiť sa aby bol schopný čeliť Rashovy.

Laurel Musím sa priznať že tuto postavu nemám rad,pretože jej charakter sa mi nepozdáva.Druh takejto postavy by som do sveta Arrow ani nezaradoval ,myslím prezradenie identity Arrowa .Vývoj tejto postavy je veľmi rýchly,ešte nedávno bola obyčajná advokátka, a teraz sa zaplietla s najnebezpečnejším zločincom ktorý momentálne v SC je a to je Brick ,síce zvládne tých dvoch pri aute, ale to bude skôr šťastie.Aby bola hodna obleku Sary tak by musela trénovať ešte niekoľko rokov, a ani v tedy by nebola ešte pripravená. Budúcnosť tejto postavy je pravdepodobne účasť v Arrow Team čo sa mi nepáči, ja osobne by som ju nechal zabiť v 4 sérii a to následovne.Pred­pokladajme že Laurel sa v 3 sérii stane členkou Arrow Team , v 4 sérii niekde okolo 7 epizódy by som ju nechal uniesť hlavným záporakom 4 serie a vo veľkom zimnom finále by som ju v priamom prenose nechal popraviť pred očami celého mesta, následne by som nechal Arrowa zmeniť sa v šelmu.

Diggle

Diggle bude pravdepodobne s nami ešte dlho,bohužiaľ to neplatí o jeho manželke ktorej smrť očakávam v tejto sérii alebo v budúcej. Následne očakávam boj tejto postavy proti organizácii ktorá mu jeho manželku zabije a to je ARGUS

Fecility

Očakávam v najbližšej sérii alebo priamo v tejto vzťah medzi ňou a Oliverom, taktiež očakávam prvky telenovely kde budeme svedkami odhalenia pravdy o Oliverovom dieťati a jeho stredoškolskej lásky,ktorá tento vzťah naštrbí.

Nissa

K tejto postave nemám už čo veľa napísať, kedže jej osud je už spečatený v tejto sérii ,možno v najbližších epizodach.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul jeho neúspech v boji keď nedokázal po prvý krát zabiť svojho protivníka , mohlo by mu to naštrbiť jeho vedúcu pozíciu v Lige, a tak sa bude snažiť čo najskôr zabiť Olivera hneď po tom čo zisti že žije.V konečnom očakávam jeho porážku a uznanie Oliverovych kvalít s tým že SC je pod kontrolou Arrowa a nie Ra's al Ghula

Roy

Roy je šedá myš seriálu,tak ako Laurel aj Roy prešiel rýchlym vývojom ,lenže u Roya mi to nevadí,každý hrdina musí mať svojho poskoka Arrow ma Roya ,prepáčte Arzenala ,Roy ostane v Arrow team až dokonca .Bohužiaľ scenáristi zabudli že začali riešiť Royove správanie po tom ako zistil že zabil policajta ,nejako to smrť Sary pohltila

Merlyn

Tu som si istý že scenáristi ho nedajú zabiť šípom Arrowa , bude to Thea ktorá ho odprevadí na druhy svet .

Slade

Slada očakávam že sa pridá k Arrowovy v tejto sérii na niekoľko epizod nebudú pravdaže priatelia vzájomne si ale vypomôžu.Slada by som rad videl vo vlastnom seriáli, bol by to cool seriál

Thea

U tejto postavy sa teším na jej súboj s Laurel kde dúfam že jej nakope riť ,stále mam ale dojem že musí prísť niečo veľké čo tuto postavu zmení ,pretože mam dojem že síce ona trénuje ale hlbší zmysel v tom nevidí.Možno ju zmení jej novy vzťah kde sa zaľúbi a kde jej známosť zabijú

V konečnom hľadisku dúfam že scenáristi prídu s niečim čo nám nespokojným divákom ulahodí,pretože zatiaľ nie som spokojný aj keď je to iba prvá epizóda po zimnej prestávke ,ale čo nám dava istotu že keď to začali priznajme sa zle že to do toho zlého konca aj nedovedú, aj keď si myslím že finálová epizóda bude epická.Mne osobne prvá epizóda vadila v tom že nevyužili potenciál 9 epizódy,mohli urobiť všetko. Iba že by Olivera zoznámili s niekym kto ho dokáže naozaj vytrénovať na uroven Ra's al Ghula

#4 Adomm1234 #5 migthedragon #14 SneakySue
24.1.2015 | 18:07:38
Adomm1234

#3 MatusBeres: Nedá sa mi nereagovať na tak rozsiahly opis. Nesúhlasím s tým, že bol seriál nezaujímavý. Práve naopak. Série sa mi zdajú byť značne vyvážené po všetkých stránkach. Každá časť je svojím spôsobom unikátna až na poslednú. Do 10. epizódy podľa mňa nemali dávať nového veľkého zločinca, pretože každého viac zaujímalo, čo sa stalo s Oliverom. Tým pádom Oliverova smrť úplne zatienila príchod novej postavy. Ja osobne by som sa radšej 10minút pozeral na to, ako ozdravujú Olivera ako to, čo sme videli…aj napriek tomu sa mi páčili scény kde rozoberali Oliverov odchod. S vývinom postáv súhlasím. Lorel tam nemá čo robiť a príde mi čudné ju tam len tak zapojiť. Každopádne dúfam, že celá séria bude venovaná svojím spôsobom Lige. Je to moja najobľúbenejšia organizácia v Arrowovi…

24.1.2015 | 18:42:15
migthedragon

#3 MatusBeres: To jsi se neztrapnil dost při tom tvém definitivním předpovídání budoucnosti? Předtím to mělo alespoň nějakou intergitu, ale teď jsi u každé postavy jen napsal pár blbostí co tě napadlo. Ty by jsi se měl už přenést přes to, že ne všichni mají na seriály stejný vkus. Arrow už má třetí sérii a je na CW seriál velice úspěšný, takže evidentně dělají něco dobře :).

Jo a k té Theye, tu spíš čeká souboj s Royem :)

#6 MatusBeres
24.1.2015 | 19:17:26
MatusBeres

#5 migthedragon:

Tvoje príspevky radšej ani nekomentujem pretože ak by si seriál písal ty, tak by bol už ukončený po 1 epizóde

#7 migthedragon
24.1.2015 | 19:22:11
migthedragon

#6 MatusBeres: Štve tě, že moje předpovědi se splňují, mezi tím co ty tvoje ne? :) Promiň normálně nemám ve zvyku si z lidí dělat srandu, ale ty si o to tady říkáš :D otázka je jestli jsi jen troll nebo to bereš vážně :D

#8 MatusBeres
24.1.2015 | 19:37:45
MatusBeres

#7 migthedragon:

Tvoje teórie :D môžem vedieť aké aha počkaj niečo na štýl že v ďalšej epizóde Roy vystreli šíp, niečo vybuchne ,a podobne to sa za predpovede ani označovať nedá bohužiaľ

#9 migthedragon
24.1.2015 | 19:44:50
migthedragon

#8 MatusBeres: No tohle jsou právě ty tvoje obecné teorie. Pokud by jsi ale četl pořádně, tak jsem přímo napsal, že tvůrci seriálů nepoužijí lasarus pit, protože představení prostředku nesmrtelnosti nečím víc než easter eggem by poškodilo seriál. A přesně tím se taky řídili.

Už dřív jsem ti přece psal, že se mi tvoje teorie celkem líbí. Já bych tam rád měl Lasarus pit se schopností přejímat schopnosti předchozího uživatele jak jsi si vyfantazíroval, ale takovéhle věci by jednak poškodili vývoj jak Olivera tak zbytku seriálu, protože by to z něj sebralo tu dramatičnost.

Ve výsledku by jsi možná byl dobrý v psaní komixů kam se dá napsat každá blbost a když se něco nepovede tak se udělá další alternativní dimenze, ale v seriálech by jsi hodně rychle pohořel.

#10 MatusBeres
24.1.2015 | 19:52:02
MatusBeres

#9 migthedragon:

LP nebola použitá pretože si na to proste netrúfli. To čo som napísal hore mi zabralo 10 minút o budúcnosti každej jednej postavy som schopný napísať 20 strán.Dokonca si trúfam napísať scenár pre poslednú epizódu pre finále 3 serie , a možno to aj urobím.Pretože s tým nemám problém.

#11 migthedragon
24.1.2015 | 20:03:48
migthedragon

#10 MatusBeres: To je sice pěkný, ale jestli to bude 20 stran v tomhle stylu tak to stále bude jen fikce. Ztěží nějaká předpověď a nebo dokonce 100% jistá záležitost jak jsi to popsal posledně.

To co bych ale předpověděl já by bylo, že tebou napsaný seriál by rychle skončil. Arrow už teď je psaný stylem, že každá série se píše jako by byla poslední. Přidávají víc postav, víc zvratů, větší drama, ale zároveň nevystřílí všechny náboje na jedné sérii. Není důvod aby nutně Oliver hned zvládnul dát Rashe nebo dokonce aby Oliver ovládnul ligu assassinů :D. Tvůrci seriálu si rádi nechávají věci do budoucna a to je jedna z věcí, kterou rozhodně dělají dobře.

Ale neboj jednou se třeba trefíš :)

#12 MatusBeres
24.1.2015 | 20:11:52
MatusBeres

#11 migthedragon:

Pravdepodobne už v ďalšej epizóde sa moje teórie budu naplňovať zatiaľ čo tvoje ,ako by som to napísal nikoliv

#13 migthedragon
24.1.2015 | 20:15:30
migthedragon

#12 MatusBeres: To je další předpověď? :D No pořád je to posun dopředu nenapsal jsi nic jako že se to na 100% stane.

Jen tak rychle ať někdo alespoň reaguje na tvoje teorie k postavám.

LAUREL u té spolu souhlasíme je to sprasený charakter. A pochybuji ale že sám věříš tomu, že jí okolo 7 epizody někdo unese a v zimním finále jí sejmou. Nestrávili 2 série budováním jejího charakteru aby jí sejmuli. Maximálně jí odsunou do pozadí.

U DIGGLA jsi se podle mě taky seknul ten spíš půjde po H.I.V.E (ber to jako mojí teorii :).

Felicity – Tady jsi spíš napsal to co každý ví že se stane, je to CW seriál vždy tam budou prvky telenovely :D.

Nyssa – nevím proč by jí měli sejmout. Není pro příběh ale nějak důležitá to beru spíš jen že jsi udělal takový výstřel do tmy s její smrtí.

Merlin – ÚPLNÁ BLBOST jestli ho někdo sejme tak to bude Arrow a ne theya :D navíc on je hlavní nepřátel arrowa toho hned tak nesejmou. Opět je to hodně budovaný charakter, nauč se něco o seriálech než napíšeš takovouhle teorii :D.

Slade – ten se k arrowovi nepřidá. Maximálně jako člen suicide squad. Ale jako jo seriál s ním by byl super.

A k Theye jsem se už vyjádřil na spíš bude bojovat s Arsenalem.

24.1.2015 | 20:25:01
SneakySue

#3 MatusBeres: A toto je to najhoršie na Arrowe- ľudia čo sa sťažujú stále a stále o niečom a musia to všade dávať najavo… Prvých 8 epizód bolo pre mňa super, Oliverova smrť bola len taká čerešnička na torte, aby si ľudia, čo sa stále sťažujú na seriál, mohli nájsť tie svetlé stránky v ich neobľúbených postavách. Čo sa týka Olivera, dúfam, že sa z neho stane viac Oliver z komiksov- kde Oliver nie je tak vážny ako v seriáli. teda dúfam, že celý seriál sa bude niesť viac v tom komiksovom znamení. Ale to je len vec názoru, lebo neviem, možno ty by si celý seriál videl skôr v znamení prvej sérii.

Laurel- celá tá tvoja teória o smrti Laurel, Laurel je Black Canary. A Black Canary je dosť dôležitá u Arrowa. Už len to hovorí, že Laurel tak ľahko nezomrie. Ak ju vôbec uvidíme v seriály zomrieť. A ak áno, tak skôr pri konci celého Arrowu. Argumenty typu, že jej vývoj je príliš rýchly- chcel by si ju sledovať ďaľších 5 sérii sa učiť bojovať? Pričom v každom rozhovore o Laurel, ako Black Canary, je povedané, že sa bude vracať s modrinami, odreninami… Včera Arrow facebook pridal nové video o jej bojovaní s pouličnými zločincami a je tam jasné ukázané, že aj ona bude mať následky boja. A ona, že je „obyčajná advokátka“? Myslím, že už od toho, čo sa s ňou Arrow skontaktoval, sa táto jej práva „obyčanej advokátky“ skončila. Minulú sériu sme mohli vidieť jej vývoj aj to, ako sa zaplietla so Sebastianom Bloodom. Ale áno, to je úplne obyčajné.Okrem toho už trénovala 2–3 mesiace? Plus jej dávne kurzy sebaobrany, ktoré jej v minulých sériach dosť pomohli. Ono nie je problém, že po tomto tréningu dokáže dať dole dvoch zločincov a ešte za takých okolností. Problém by bol, kebyže to nezvládne… Tiež hovoríš, že si očakával Olivera ako je trénovaným niekym, aby na konci sérii mohol vyhrať proti Rasovi. Oliver má asi tak sedemročné skúsenosti s bojom. Ras bojoval, tak koľko asi? 500 rokov? To by si dokázal pochopiť, že počas tých niekoľkých mesiacov sa Oliver naučí skúsenostiam storočného človeka, pod ktorým ešte stojí celá liga. Ale Laurel sa nemôže naučiť naučiť za tých pár mesiacov naučiť bojovať proti pouličným zločincom. A to ešte je v seriáli otázne, že či náhodou nezíska aj Canary Cry… no ale to by bolo nadlho.

To že by Lyla mala byť zabitá- može sa to stať, ale ty celé to vnímanie seriálu vnímaš, že nikto nemôže mať svoju životnú lásku. Jasné, Olicity je prehnané, ale páry ako Diggle a Lyla? Bola by som nerada kebyže zabijú aspoň jeden neprehnaný, zmyselný vzťah v celom seriáli. Ale môže sa stať a tieto udalosti by možno mohli urobiť z Diggla Johna Stewarta- Green Lanterna. Šialené, že?

Fecility? Dvakrát si ju tak nazval, netuším či si sa pomýlil, alebo nevieš ako sa jej meno píše. Nato, aké máš všade tajné zdroje, by si sa mohol aspoň naučiť písať mená hlavných postáv… takisto aj NYssa.

Nyssa – http://comicbook.com/…lton-haynes/ . Takže to bude ešte s oboma veľmi zaujímavé.

A Ras? Ras podľa mňa vie trochu pravdy. A neviem či celá zápletka bude o Oliverovi, ktorý ochraňuje Malcoma, alebo o tom, že Ras Olivera zabil, a on sa vráti späť k životu. A podľa všetkých známych informácii čo zatiaľ máme, Oliver bude mať väčšie problémy s Laurel, Merlynom, Theou a možno aj s Rayom a Rasa nebude považovať za takého dôležitého. A Ras sa na to urazí a pošle celú ligu proti nemu.

Ak si toto dočítal až sem, tak gratulujem. Okrem toho, že si stratil pár sekúnd so svojho života si si možno všimol, že sa tu môžeš s každým hádať a pod každý príspevok písať svoje teórie, ktoré si myslíš že sa na 89.67% splnia,že inač to už byť nemôže, lebo to bude úplne nanič, a nájdeš si pár ľudí, ktorí s tebou budú súhlasiť, no ako vidíš, každý má svoj vlastný názor, takže to, že napíšeš scenár k zvyšným častiam, ti zaručí, že pre teba to bude tvoj vysnívaný seriál, doslova, no zas pre ostatných to bude hotová katastrofa. A to že ťa ešte nezablokovali znamená, že ťa ešte rešpektujú. Mohol by si aj ty skúsiť rešpektovať ostatných a priznať si vlastnú chybu, že ti tá teória nevyšla a nie hľadať zámienku, prečo stále písať tak arogantne.

#17 Hefoo
24.1.2015 | 20:29:09
Baltik

Lidi neblázněte, kdo to má číst… . . . tak já to přečtu, mě by to nedalo přeskočit nějaký komentář :/

24.1.2015 | 20:40:44
mkbn

:-) docela se bavím. Uvědomte si, že jsme v pohádce. Každý, kdo někdy zkoušel sebaobranu nebo bojové sporty potvrdí, že ta rychlost s jakou se místní hrdinové stávají mistry, je nereálná. Beru několik set let u Ra'se, armádní výcvik u Diggla. Ale ostatní? Oliver po roce na ostrově (ani těch 5 by nestačilo), Malcolm po dvou letech u Ra'se, Thea po několika měsících u Malcolma atd. Ale jsme v SC a zde se učí rychle, uzdravuje se rychle a kdoví co ještě. No a co?

#19 migthedragon #25 degesko
24.1.2015 | 21:02:39
Hefoo

#14 SneakySue: Klobúk dole @SneakySue. Môj typ je, že si holka :D

#24 Baltik
24.1.2015 | 21:09:04
Hefoo

Sorry bože typ s tvrdým y :D samozrejme že tip* :D

24.1.2015 | 21:09:49
migthedragon

#16 mkbn: Teď se nesnažím obhajovat tu rychlost s jakou se učí, ale ber v úvahu, že například Canary a Merlin oba dva pravděpodobně měli velice intenzivní trénink. U malcolma je to hodně relativní ten se přidal k lize minimálně 15 let před tím, než se vůbec Oliver dostal na ostrov (mám dojem že Tommy nějak říkal přímo věk ve kterém otec odešel, nevím kolik to bylo přesně, ale mohlo to být kolem 10). Taková Canary ale cvičila ty 4 roky, než přišla do starling dost možná každý den. A to se učila přímo zabíjet. Porovnejte to se zásahovými jednotkami/ vojenskými speciálními oddíly, které ani takto dlouhé tréninky nemají. O tom samotném boji by se ale dalo diskutovat hodně. Arrow někdy dá 10 chlapů během minuty a jindy má problém sejmout dva za stejnou dobu :D

To s čím by někdo mohl mít problém co se týče realističnosti je to jak prakticky každá postava co umí trochu líp bojovat se naučila chytit šíp, Mě to přišlo až trochu směšné místy jak si chytí ten šíp těsně před obličejem (merlin se v tom vyžívá).

24.1.2015 | 21:19:02
MatusBeres

Po prve tu asi este nikto nepochopil ze ked napisem nejaku teoriu ,tak hned ju neprezentujem tak ze sa zakonite stane ,napisal som buducnost postav ktora by sa mala odohrat podla mna , to ze vy nesuhlasite ma vobec ale vobec nezaujima.K Laurel som napisal ze podla mna by mohli scenaristi pripravit takuto zapletku.Ja sa vam za nic ospravdlovat ked mate potrebu tu skemrat o moje ospravdlenie tak mate smutne zivoty,ja si tu nieco napisem a nezaujima ma ci sa s mojim nazorom stotoznujete.Kto respektuje moje clanky s tym sa rad porozpravam,o bu­ducnosti ktora sa moze stat,kto ma ale potrebu namna neustale reagovat ,a cakat kym napisem dalsi clanok na ktorom bude onanovat tak nech radsej ani nic nepise.Pokial chcete viest rozumme diskusie prosim,v opacnom pripade nereagujte

#21 migthedragon
24.1.2015 | 21:24:00
migthedragon

#20 MatusBeres: Aha tak to se omlouvám do teď jsi to ale psal jako by se všechno mělo stát a pokud ne tak jen kvůli tomu, že scénáristi neumějí psát :D

Skutečnou otázkou ale je proč místo toho aby jsi reagoval na naše názory na tvé teorie, jsi začal útočit na nás … :) že by taktika, když nemůžeš vyvrátit teorii, zdiskredituj toho, kdo jí napsal? Já tvé teorie respektuji i když ty co jsi napsal teď mi přišli jen jako takové výkřiky do tmy. To co jsi psal před poslední epizodou mi přišlo zajímavější.

#22 MatusBeres
24.1.2015 | 21:30:46
MatusBeres

#21 migthedragon:

Nech sa paci kludne nieco vyber a mozme o tom diskutovat,ja sa nebranim priamej diskusie.Podla mna je zaujimave ze do doby ked som napisal svoj clanok ,boli pod fotkami 2 prispevky a tak by to aj ostalo ak by som nenapisal svoj clanok suma sumarum som tu asi ziadany ,a hovorit opak v tomto pripade by bolo scestne

#23 migthedragon
24.1.2015 | 21:40:00
migthedragon

#22 MatusBeres: Tak jasný všichni tu jsme fandové Arrowa to je jistý (jinak bychom tu tak dlouho nepsali :D) a ona se špatně rozvíjí diskuze, když spolu všichni souhlasí. Tím že jsi sem přišel s těmi nepravděpodobnými teoriemi a (omlouvám se za tohle slovo) arogantním přístupem jsi nám dal záminku proč se tu rozkecat :D.

Klidně můžeme pokračovat pokud by jsi byl ochotný opustit od útoků na ostatní ve stylu mmorpg hráčů a vrátil se k seriálu. Třeba nás přesvědčíš, že Nyssu nebo Laurel doopravdy sejmou, ale prozatím mě nenapadá žádný důvod proč by něco takového dělali. Alespoň ne takový, který by nepoškodil samotný seriál. Ono mi totiž přijde, že v momentě, kdy by Laurel sejmuli tak by lidi byli ještě víc naštvaní. Budu věřit tomu co Stephen Amell řekl v jednom rozhovoru, že máme scénáristům věřit, že z ní nakonec udělají dobrou postavu. Přeci jen kvůli jednomu šlápnutí vedle je neodsoudím.

24.1.2015 | 21:47:19
Baltik

#17 Hefoo: jasně, třetí odstavec, třetí řádek → Bola by som nerada Důkaz :D

24.1.2015 | 21:59:20
degesko

#16 mkbn: praveze Oliver sa mohol naucit rychlejsie pretoze sa v serialy uci len jedno max 2 bojove umenia(eskrimu – tu ho ucil slade na ostorove, a este v prvej serii to ucil aj diggla ci uz s palicami alebo nozmi, a mozno sa ucil bojove umenie s lukom ktore pouzival yao fei) a tie uci aj roya

#26 migthedragon #40 Hefoo
24.1.2015 | 22:16:08
migthedragon

#25 degesko: To je jedna z věcí, které se mi na seriálu celkem líbí. Že tam míchají ty styly a každá postava má nějaké. U Olivera už nám jen chybí najít toho, kdo ho naučil používat ty ju-jitsu chvaty, protože ne vše co on používá se v eskrimě dá najít.

#27 degesko #40 Hefoo
24.1.2015 | 22:27:15
degesko

#26 migthedragon: to je pravda ale myslim si ze to Yao Fei ho ucil tieto chvaty ked si zoberes tak este v prvej serii ked mu dali ty s bratvi zabit toho cloveka tak pouzil to co na neho yao fej…ale mozno sa mylim a v to aj verim, bol by som rad keby tam daju jednu postavu ktora ho to nauci (Natas – aj ked je to nerealne a stat sa to moze)

24.1.2015 | 22:40:05
impedance

mám 100% teorii, potvrzenou od několik šotků z CW. Oliver – oživili ho tak, že ho polili svěcenou vodou a pomodlili se.

Laurel – ta se pravděpodobně asi na 138.279% v příštím díle stane mistryní Zui Quan a za díl vyřídí všechny padouchy v SC. Samozřejmě nebude mít ani škrábanec. Protože je superdobrá a všechno se to hned naučila.

Diggle – V dalším díle bude zastávat roli černého řidiče tej jejich dodávky. Dočkáme se na 98.64% flashbacků z jeho minulosti, když dělal řidičák a jak na něj trénoval. Možná a to neni jistý chodil i do školy driftu.

Fetycili – Ta se v dalším díle nebo v příštím pohádá s Oliverem a začne podporovat Atoma a stane se jeho servisním technikem rozbitejch nano integráčů na kterejch stejně nic nemůže opravit. Protože jakmile se ta věc jednou posere je to na vyhození z vokna.

Nyssa – Ta se dozví o tom, že Oliver přežil a hned to půjde napráskat tatínkovi. Samozřejmě budoucí 2 serie neumře protože má trojky kozy.

Roy – je červená myš seriálu, a je potvrzené, že jí bude i nadále.

Merlyn – Ten začne přestavovat glades, první budova kterou nechá stavět bude domov důchodců aby měl kde s Oliverem po večerech popíjet mlíčko.

Thea – začne chodit s DJ z klubu. Pak mu jednou nezapatí, on se na ní nasere a ona mu bude muset nakopat prdel.

Slade – nějaká tajná postava ho osvobodí z vězení a půjdou spolu vyloupit banku aby mohli započít puč č2 v SC. tentokrát začne dealovat pokemon karty.

Moje předpovědi se 100% stanou a jestli to zatím nemají v plánu udělat podle mě, tak bych se měl přestěhovat do Émeriky a začít pracovat na lepším scénáři. Protože bych to dokázal milionkrát líp než oni a dokonce i líp než matus a to už je sakra scénárista od kterýho se tady máte všichni co učit. Nemusíte se mě snažit přemlouvat o tom, že nemám pravdu. Protože mám EGO mrakodrapu a nejsem schopnej uznat chybu. To že s tím nesouhlasíte mě vůbec nezajímá, ale stane se to protože to říkám.

#29 MatusBeres #33 Edulinka #35 migthedragon
24.1.2015 | 23:26:51
MatusBeres

#28 impedance: Vedel som že si duševne nevyrovnaný,ale netušil som že je potrebna hospitalizacia

#35 migthedragon
24.1.2015 | 23:41:51
impedance

asi jako ty. To, že s tím nesouhlasíš mě vůbec nezajímá.

#31 téčko171
24.1.2015 | 23:51:45
téčko171

#30 impedance: Matus mi trošku připomíná Erika Winkelmanna z idnes.cz.

"Právě jsem se vrátil ve svém supermoderním voze s televizkou z jednání s určitými vlivnými lidmi a buďte si jisti, že byly zahájeny určité kroky ke zlepšení seriálu. Arrow už nikdy nebude takový, jako dřív – to je REALITA !

webmaster
24.1.2015 | 23:57:38
Edulinka

#28 impedance: :-D jeď do Émeriky! Máš na to! Kam se hrabe Matus…

25.1.2015 | 1:38:39
joni

#32 MatusBeres: tak ak sa týmto teraz snažíš presvedčiť o pravdivosti danej vymyslenej stránky, tak je to fakt úbohe a nikto, kto zdravo a KRITICKY uvažuje, ti to neuveri, presne tak ako predtým ;) ale zase to niečo vypovedá o tebe

25.1.2015 | 2:26:28
migthedragon

#29 MatusBeres: Jo alespoň už vím jak působíš na lidi :D

#28 impedance: Souhlasím se vším :D

25.1.2015 | 6:41:44
Nobles

#32 MatusBeres: To bude asi ta tvá spoiler stránka od které ti chodí ty tajemné emaily,že? :D To že o ní nikde není po internetu ani zmínka, a že jsi před chvílí sháněl font, kterým je psán název seriálu Arrow, aby jsi mohl udělat tenhle bezpochyby pravdiný obrázek je vlastně všechno jen velká náhoda :D Všechny jsi nás dokonale přesvěčil že ta stránka existuje a nic si nevymýšlíš :)

25.1.2015 | 9:48:29
MatusBeres

Nie to som vytvoril iba pre srandu ,ludia trochu humoru nezaskodi :D ee a font som zhanal z ineho dovodu ,a to ze sa mi paci :D.Boze vy ste chodiace mrtvoly co vsetko beru vazne,ak by som chcel vazne vytvorit nieco tak zvolim lepsiu texturu,font,pros­te vsetko

25.1.2015 | 11:29:56
Venous4

kdyby mel deathstroke svuj serial bylo by to fajn a laerel bych taky odstrelil, je to p…

25.1.2015 | 13:50:26
Epsik

Matus hádám tě na člověka, který musí mít vždy pravdu, ví vše nejlépe a ve chvíli kdy tě někdo setře nebo má narozdíl od tebe pravdu, tak se začneš nesmyslně hádat a kličkovat z trapné situace ven. Což si tu vlastně i ukázal. :) Takže bych tě rád poprosil abys tu přestal šířit mezi lidmi flame. :)

26.1.2015 | 1:37:18
Hefoo

#25 degesko:
#26 migthedragon:

Super hosi ze sa tu zacali aspon trocha rozoberat bojove umenia :3 Viem, ze toto je mimo misu ale mne osobne sa paci momentalne pentjak silat ;) skoda, ze ho v Ostrave nevyucuju resp. som to zatial nikde nenasiel.

#41 joni
27.1.2015 | 12:45:17
joni

#40 Hefoo: zaujimave, ja som skor na praktickejsiu krav magu

#43 Hefoo
27.1.2015 | 17:33:39
migthedragon

Pentak silat znám skutečně jen povrchově (narazil jsem na to snad jen jednou v nějakém dokumentu), ale krav maga by se tam klidně objevit mohla. To je takový hodně efektivní způsob boje, dokonce bych řekl, že nějaké prvky z krav magy se tam už určitě ukázaly. Já ačkoliv jsem se dřív hodně zajímal o bojová umění občas i bojové scény přeskakuju, ale asi si arrow někdy pustím znovu a cíleně se zkusím rozeznávat prvky bojových umění :D. Zatím jediné co je tam hodně znát je právě eskrima a to spíš kvůli tomu, že on přímo trénuje s dvouma tyčema, což je jeden z hlavních prvků eskrimy, ale i používá některé chvaty z ní, ale ty se dají lehce zaměnit s těmi z ju-jitsu.

#43 Hefoo
27.1.2015 | 17:50:10
Hefoo

#41 joni:
#42 migthedragon:

Tak ako jasne Krav Maga – izraelské bojove umenie je naozaj užitočné – minimum „pohybu“ a efektívne a účinné techniky, chvaty, páky atď. Pentjak Silat je indonézske bojové umenie (najviac ho preslávili film The Raid a The Berandal) a taktiež sa zameriava na minimum pohybu a efektívnosť s cieľom zneutralizovať rýchlo a efektívne súpera.

Nie som expert na bojové umenia ale podľa mna su tieto dve tzv. Krav Maga a Pentjak Silat velmi podobne.

#46 joni
27.1.2015 | 19:09:45
Hefoo

Doporucujem si pozriet tuto scenku pre tych ktorym nevadia spoilery vo filme :D

https://www.youtube.com/watch?…

#45 migthedragon
27.1.2015 | 19:11:10
migthedragon

#44 Hefoo: No ty vysoké kopy tam působí v tom případě docela zbytečně, ale to asi k filmům prostě patří. Ani takové ty klasické pohyby proti kloubům tam moc nedělal, spíš některé jeho chvaty byli jak z juda/jujistu, když tam někoho veme a hodí ho o stěnu, takže mi to příliš krav magu nepřipomínalo. Ale tak on se těžko dá posoudit celý styl na základě jedné ukázky z filmu :D.

27.1.2015 | 19:30:34
joni

#43 Hefoo: Tak to si tiež nemyslím, že sú si podobne. Ono ja by som Krav Magu ani nepovažoval za bojove umenie ale za sebaobranný system, v podstate je aj tak prezentovaná. Krav Magu cvičíš kvôli sebaobrane, nie je to šport a ani v tom niesu žiadne súťaže, tiež si nezakladá na elegantnosti a nemá žiadne obmedzenia, práve naopak údery do slabín, do tvare, proste všetko je povolene. A hlavne sa pomerne rýchlo učí a je zameraná na reálne situácie. Neviem tiež sa mi to ťažko porovnáva, skúšal som len Systemu a Krav Magu a v podstate sa o bojove umenia ako karate, ju-jitsu atd. nezaujímam ale verím tomu, že polrok tréningu Krav Magy a polrok tréningu karate by v reálnom súboji niekde na ulici vyšiel v prospech tej Krav Magy. Ale to je len môj názor.

27.1.2015 | 21:34:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama