Dexter
94/100 - 585×

Sledovat

Dexter

Ve dne pracuje jako krevní analytik u policie. V noci brutálně vraždí ty, na které spravedlnost nedosáhla.

USA | 2006 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | Showtime | 50 minut
žánr
Drama, Krimi, Thriller
hrají
Michael C. Hall (Dexter Morgan), Jack Alcott (Harrison Morgan), Jennifer Carpenter (Debra Morgan), Julia Jones (Angela Bishop), Johnny Sequoyah (Audrey Bishop), Alano Miller (Logan), Clancy Brown (Kurt Caldwell), Jamie Chung (Molly Park), Julie Benz (Rita Morgan), Mark Pellegrino (Paul Bennett), Christina Robinson (Astor Bennett), Preston Bailey (Cody Bennett), James Remar (Harry Morgan), Lauren Velez (Maria Laguerta), David Zayas (Angel Batista)

Promo k epizodě 8x09 Make Your Own Kind of Music

Promo k epizodě 8x09 Make Your Own Kind of Music

Do Dexterova života se vrací nejen stará hrozba, ale přichází i hrozba úplně nová. Kdo si s ním hraje a kdo chce, aby hra skončila?

4 0
19.8.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: Showtime

Diskuze /112

PecaCZE

Wow to je rychlost díky za titulky k 8. dílu. Naposledy byli titulky hotové u 1. dílu takhle brzo.

19.8.2013 | 13:41:16
jirkaroz

Začínám si myslet, že ten, kdo zabil tu sousedku Cassie a zároveň brain surgeon je ten její přítel. Podle mě s ní začal chodit, aby se dostal blíž k Dexterovi a taky je možné, že to je bývalý pacient dr. Vogel, protože jsme zatím neviděli, že by ti dva spolu přišli do styku a Vogel by ho určitě poznala. Jinak si nemyslím, že Vogel to nějak celé inscenuje, protože vždycky, když dostane kus mozku, tak vypadá hrozně překvapeně.

#3 PecaCZE #4 koukaam #5 Teebo
19.8.2013 | 14:13:35
PecaCZE

#2 jirkaroz: Já o tom tolik nepřemýšlim toho co když a kdyby se dá vymyslet hodně :-). To vypadat překvapeně může třeba to tak dělaj, aby to zamaskovali. Já jsem se v tom ztratil myslel jsem, že toho mozkovýho chirurga zabil Dexter jak do něj zabodl tu tyč přes postel.

19.8.2013 | 14:21:18
koukaam

#2 jirkaroz: dobrá teorie – vysvětlovalo by to, proč dělal, že na fotce nepoznal Zacha – ale přišlo mi, že nám chtějí naznačit, že Quinn se to pokusil hodit na Zacha a chce ho tak dostat za mříže (ta nastražená krev pod nehty)… jinak mi bylo Zacha líto, protože tenhle díl byl dobrej a začala jsem ho mít i ráda – měl dobrý hlášky…

19.8.2013 | 14:41:15
Teebo

#2 jirkaroz: Mně se ten nápad taky líbí. Už jsme u osmé epizody, takže celkem předpokládám, že vraha už jsme viděli. Nemusí to být samozřejmě pravda, ale celkem by mě překvapilo, kdyby se hlavní řezník celé série objevil na scéně až ke konci, zatím to tak ani v předchozích sériích nebylo. Padly tady dobré důvody pro, v dnešním díle se objevil ještě jeden (Cassie vraha pravděpodobně znala). Sice se to Dexovi s Masukou nezdálo, ale neviděli bychom prvního psychopata s hereckým nadáním. Projel jsem seznam všech postav v osmé sérii, Oliver dává největší smysl. Vogel to určitě nebude.

19.8.2013 | 15:16:59
vitoss

achjo, Zach byl muj oblibenec… skoda. Jinak naprosto paradni dil, nejlepsi byla ta scena v hotelu, jak si Zach pronajal pokoj, jak tam prisla i Debra a Hannah :D

19.8.2013 | 16:04:49
Ann Taylor

Doufám, že se to zase stáhne z té absurdity. Dnešní díl byl naprosto…praštěnej. Dotažené až přetažené. Například veselá večeře s psychopaty nebo už tam budem? Už chybělo jen to mlask. … trošku ujeli :D

#27 alexis
redaktor
19.8.2013 | 16:24:06
PecaCZE

Souhlasím parádní díl a Zach mě spoustu skvělých hlášek jako: Už tam budem ? ( rodinka ) nebo jak říkal furt Dexterovi: Dude.

19.8.2013 | 16:33:20
mino4991

myslim si ze vrahom bude manzel doktorky. charles vogel. urcite by ho nespomenuly len tak nahodou

19.8.2013 | 17:04:07
jeremiah

super díl! nejlepší scéna Debra vs Hannah :) Souhlasím, Charles Vogel by mohl být vrah! napovídala by tomu i ta scéna u večeře, jak Hannah nechtěla nic říct… A Vogel podle mě moc dobře ví, že to je on…

#13 mino4991
19.8.2013 | 17:13:35
jeremiah

a málem bych zapomněl na scénu Dex a Hannah, ta byla taky dobrá :)

19.8.2013 | 17:36:06
misHi

Z dnešního dílu jsem nadšená ! Super hlášky, scény a všechno :) Jen jsem kurňa zvědavá, jak to celé dopadne :)

19.8.2013 | 17:51:12
mino4991

#10 jeremiah: hej s vogelovym manzelom ma napadla este jedna vec… ona je neuropsychologicka nemoze byt on neurochirurg? v neviem ktorom diely sa spominalo ze je doktor

#16 jeremiah
19.8.2013 | 17:54:01
Cinkitoo

Já jsem asi fakt holka, protože na tom promu mě nejvíc těší Quinn+Deb a Dex+Hannah :D No, jdu konečně na dnešní díl, podle vašich reakcí se těším :)

#15 jeremiah
19.8.2013 | 18:32:20
jeremiah

#14 Cinkitoo: Dex a Hannah těší i kluky :) A když bude mít Debra chlapa, třeba přestane pořád štourat do Hannah :)

19.8.2013 | 18:42:28
jeremiah

#13 mino4991: zkusim to najít. pokud by byl neurochirurg, bylo by to jasný :) ale taky by bylo dost divný, kdyby to Vogel netušila-takže si myslim, že to ví

#35 mino4991
19.8.2013 | 18:44:06
CharlesMickey

Lidi , o tomhle můžeme jen spekulovat ale tohle byl prostě úžasnej díl, strašně se mi líbí Dexter a Hannah jako pár … Ale k té vraždě Cassie, osobně jsem myslel, jako lidi na hoře , taky na Quinna , celý by to zapadalo, no uvidíme, jak to celý dopadne :)

#18 vitoss #20 PecaCZE
19.8.2013 | 20:36:41
vitoss

#17 CharlesMickey: Quinn by si neco takovyho nelajznul.. je to dobrej polda, ten by nikdy nezabil kvuli povyseni… jinak Dex+Hannah mi radost nedela… tu zenskou nemam rad :D

#20 PecaCZE
19.8.2013 | 20:39:13
K3nt4n

CharlesMickey: Muzu ti rict… ze to Quinn nebyl byl to ten jeji pritel :) Oliver Saxon… podivej se na popisky nasledujicich epizod a uvidis ze po nem dexter pujde :)

#25 maxinik55
19.8.2013 | 20:48:50
PecaCZE

#17 CharlesMickey: To je blbost Quinn by to neudělal. #18 vitoss: Jestli nemáš rád Hannah, tak mám pro tebe špatnou zpáru… Mohla by to být urážka, tak to jsem nenapíšu, ale myslím si, že to znáte.

#22 CharlesMickey
19.8.2013 | 20:50:17
K3nt4n

Ale pekne to Saxon na Zacka naraficil tu vrazdu Cassie jak videl ze po nem Quinn jde.. chytl se sance :)

#22 CharlesMickey #61 audrey115
19.8.2013 | 20:52:52
CharlesMickey

#20 PecaCZE: souhlasím, že by to quinn neudělal, ale měl motiv, to je fakt… A to
#21 K3nt4n: taky je pravda, že v tuto chvíli je nejpravděpodobnější Saxon, ale může to být tak, že jen chtějí abychom si to mysleli. :)

#23 jeremiah
19.8.2013 | 21:09:00
jeremiah

#22 CharlesMickey: koukal jsem na popisy epizod a asi to vypadá na Saxona, ale myslíte, že by byl i tim mozkovým chirurgem?

#24 CharlesMickey
19.8.2013 | 21:40:49
CharlesMickey

#23 jeremiah: Ano :), to je pravda, ale kdo jiný by pak byl mozkovým chirurgem ?

19.8.2013 | 21:54:28
maxinik55

#19 K3nt4n: Slovo Spoiler ti nic neříká, že? Fajn, do konce seriálu přestávám číst komentáře..

19.8.2013 | 21:59:19
K3nt4n

Nemyslim si ze by byl mozkovym chirurgem.. ja bych rekl ze to bude manzel vogel… ale uvidime :) taky se vam zda ze kdyz prisla hannah tak cely serial ozil ? :D

#28 CharlesMickey
19.8.2013 | 22:11:09
alexis

#7 Ann Taylor: Souhlasím, chvílemi to bylo jak vystřižené z Addams family. Skoro jako sebeparodie. Co to, co to? A Dexter byl protivnej, najednou se mi zdál nafoukaný a sebestředný. Dřív byl tak zahleděný do svého vražděníčka, že neměl na nějakou sebestřednost a sebeprezentaci čas. Holt chlapi se natřásají před samičkou, ať už jsou psychopati, nebo ne. Až ten konec to spravil. Hannah je sice kráska, ale do dvojice Dexter/Debra by se nemělo zasahovat. Ach jo, doufala jsem v nějakého silného protivníka, jako byl agent Lundy. Doufám, že mu jde po krku Quinn, a že ho má v hledáčku už od čtvrté série.

19.8.2013 | 22:14:47
CharlesMickey

#26 K3nt4n: Ano :D , Hannah má skvělou roli :) , mám jí rád , i herečka je skvělá

19.8.2013 | 22:20:55
dexter01

Spoiler Ten federál, který půjde po Hannah se mi ani trochu nelíbí… To by mohla být špatný i pro Dexe.

19.8.2013 | 22:49:21
Dyfulka

Perfektní díl, ne? :) Takový jiný než jindy, zasmáli jsme se nad psychopatickou rodinkou u večeře, rozbírání citů k Dexterovi – Deb vs. Hannah, Zach jako štěňátko nadšené z každé hračky.. A teď může začít ten opravdový konec. Možná, že doktorce Vogel se vrátí manžel, který je doktor, nejlépe chirurg. A možná, že je to mozkový chirurg, protože jí vyoperoval kus mozku a teď jí ho furt posílá. Možná Vogel nic necítí a proto studuje psychopaty a zabývá se jejich chováním a je jimi tak fascinovaná. Jen fakt nechápu, jak to je s vraždou Cassie, jejím přítelem a zároveň co tam dělá ten týpek, kterýho Zach zmínil, že po něm jde… Hannah nakonec najdou, protože trubka neodletěla, nebo se stihne otrávit. Deb podle fotek nedopadne asi taky nejlíp a Hannah se možná stihne otrávit :D

#32 estrado
19.8.2013 | 23:18:36
dexter01

Tohle je právě super. Jsou 4 epizody do konce a nevíme, kdo může bát mozkový chirurg. To se mí líbí oproti 4. nebo 6. řadě kdy jsme viděli záporáka hned v prvních dílech.

19.8.2013 | 23:22:34
estrado

cha a nakone to přežije jen dexik #30 Dyfulka: no nevim je to napinave jak cyp ale nevim cmo mate z hannah bo někde v předchozich komentařih sem četl ze Hannah zabije Dextra ....... a tet je to zajimaveve každopadně ho nezabije Deb ani Hannah bo to by bylo fakt dost ujete :) :(

19.8.2013 | 23:44:57
PecaCZE

Prosím lidi dávejte sem spoilery mě to sice nevadí, ale ostatní se můžou naštvat. Znovu jsem si pročetl popisy epizod a když jsem viděl tento díl, tak mi něco došlo dost zajímavých informacích ( zvratů ) z toho téměř vyplývá. ! Spoilery: V příštím díle by se mohl vrátit bývalý manžel Dr. Vogel. U 10. dílu si nejsem jistý má umřít někdo blízký k Dexterovi a před jeho očima u Debry u té samozřejmě pochybovat budeme všichni… Zach mu není příliš blízký ten by spíš mohl jít brzy do vězení a když Dexter potřebuje pomoc právě od Vogel, aby vylákala Moz. chirurga, tak to bude nejspíš tím, že k ní je blízký býv. manžel ( manžel = Moz. chirurg ). V 11. dílu se má rozhodnout zda skoncovat se Saxonem a ten není označen jako Moz. chirurg a přece jestli Saxon zabil Cassie, tak jakto že ji neodebral kus mozku ? Takže je to nejspíš jen další záporák… musí jich tam být přece víc, aby to bylo lepší pro sérii. K 12. dílu není co dodat.

#38 Slezan
20.8.2013 | 0:23:11
PecaCZE

Udělal jsem na začátku řádku vykřičník, tak se neudělal spoiler asi, protože se to potom hodilo ke konci řádku… napsal jsem spoiler, tak to snad nebudete číst pokuď nechcete.

20.8.2013 | 0:25:08
mino4991

#16 jeremiah: ono sa tam spominalo v tom diely ze je doktor. doktor coho to nepovedali..ale kebyze je neskodny urolog so 40 rocnou praxou tak by ho nespominali…on sa bude pohybovat v podobnom fachu ako vogelova ktora hra asi nejaku hru so vsetkymi

20.8.2013 | 0:35:16
MarweN

PecaCZE: Co tam motáš Zacha? Ten už teďka po smrti, dostal ho ten mozkovej chirurg…Upřímně mi ho je líto, protože jsem si ho oblíbil a hned mi bylo divné, že by tu sousedku zabil. Předpokládal jsem, že si z nás v promu dělají jen legraci. Teď nás scénaristi chtějí přinutit k tomu, abychom věřili, že jí zabil Quinn, ale podle mě jí zabil ten přítel, který to narafičil na Zacha, proto ho pak Quinnovi neudal…Taky je dost možný, že to je ten mozkovej chirurg, díky tomu, že jim byl Zach sejmutej a vzhledem k tomu, že se někdo motá kolem Dextra, narafičí vraždu na Zacha a neudá ho Quinnovi si myslim, že to je dost pravděpodobný, že ho právě on pak zabil. Ale myšlenka s tím manželem taky neni špatná. Teďka mi v hlavě vrtá jakou roli tam bude hrát ten detektiv a jestli to bude mít nějakej dopad na Dextera.

#37 PecaCZE
20.8.2013 | 1:29:12
PecaCZE

#36 MarweN: No jo na Zacha jsem zapomněl :-D. Nevim toho Moz. chirurg Dexter probodl, takže je ještě jeden ? V týhle věci jsem se nějak ztratil. I když je to možný, že by Saxon byl chirurg mohl se zajímat o Cassie aby se dostal k Dexterovi.

20.8.2013 | 2:16:51
Slezan

#33 PecaCZE: Proboha, tady vůbec v této diskuzi označovat spoiler? Si děláš srandu? Proboha přeci nebudu označovat svou tézi nebo teorii za spoiler, vždyť to by tady musel být každý příspěvek za spoiler, protože tady pod každým dílem se debatuje a dávájí možnosti, či varianty, nevidím důvod to spoilerovat!! Toto přece není diskuze hra o trůny, kde je knížní předloha a opravdu víš děj, kdo koho zabije či přežije atp.....tady je prostě další díl a děj nejasný, je to tady jen téze, možnost, tak tu nechoď, když se ti nelíbí číst teorie, jak by mohl další děj vypadat a s určitou troufalostí si dovolím říct, že se stejně 90% lidí netrefí do další dějové linie anebo jen trefí, ale přibližně. Naopak, ať to sem píšou, kolikrát člověku dojdou věci co by si v epizodě třeba nevšimnul…Shrnuto podtrženo, přece nebudu svůj TOTALNI ODHAD spoilerovat, nikdo nezná konec ani příští díl!!! Snad jen jeden konec je jasný jak avizovali scénáristi, nemůžeme očekávat happy end, protože u masového vraha prostě být nemůže, ale jak to udělají a co přesně …?!? S tím je se třeba smiřovat!

#51 PecaCZE
20.8.2013 | 4:07:27
bunneh

Mezi masovým a sériovým vrahem je docela rozdíl. Čekal bych, že nejméně fanoušci Dextera to budou rozlišovat.

#59 Slezan
20.8.2013 | 7:08:28
Dragon94

Hele v tom promu .. nesundá na konci jak Dexter kouká do toho okna tak ve scéně hned potom.....nesundá stříkačkou Vogel ??

20.8.2013 | 8:48:19
vitoss

Tak jo, mam dve veci.. Co se tyka vrazdy Cassie, tak pokud to udelal ten jeji milej a chtel to hodit na Zacha, tak by ho naopak na ty fotce mel logicky poznat a rict, ze ho tam videl a mel by to vyrizeny… Pokud rika, ze ho nepoznava, tak je sam proti sobe, takze podle me to on na Zacha nenastrazil… A k mozkovemu chirurgovi- Toho uz zabili a jsem si jistej, ze to skutecne byl on a ne nikdo ze soucasnych postav… Zacha ale zabila Vogel, protoze jednak ho mela hodit domu, takze snim byla naposledy a byla snim osamote a navic. Na konci tam je takovej ten monolog: „kazdy kontakt zanecha stopu. Vsichni a vsechno, kterych se dotkneme se nejakym zpusobem zmeni“ To je podle me mysleny, jako narazka na to, ze (ve zkratce receno) kdyz Vogel videla praci chirurga, tak ji to zaujalo a chtela si to taky alespon jednou vyzkouset. Proto pak na tu sklenicku koukala spis tak jako fascinovane a ne prekvapene mi prislo… Bud jak bud, ten kdo zabil Zacha je zmrd :D

20.8.2013 | 9:02:12
Lervin

Hej fakt to tak vypadá, dobrej postřeh! :-)

20.8.2013 | 9:05:18
Dragon94

Spoiler

No právě … Vogel se mi zdá velice divná a teď bych dokonce i věřil že ten mozkovej chirurk je ona … a tak nějak experimentuje s pocity Dextra proto mu chtěla dát " syna" aby se choval jako Otec a učil ho všechny ty věci .. a když ho začal mít rád tak ho Vogel oddělala aby viděla Dexterovu reakci … Stejně tak jako celý lov na vrahy a tak … zdá se mi že to dělala hlavně aby sledovala jeho postupy atd…

Myslím si že Normu Riveru a Cassie zabil ten Oliver (přítel Cassie)… PS: vitoss můžu tvou teorii hodit na CSFD ?? Napíšu že je tvá ;)

#48 vitoss #49 jeremiah
20.8.2013 | 9:40:55
estrado

si myslim že Cassie zabil Quinn

#46 Dragon94
20.8.2013 | 9:50:18
dexter01

Já mám ještě jednu teorii. Někdo posílal Vogel ty kousky mozku a ona chtěla po Dexterovi pomoct. Pak třeba zjistila, že vrah je nějaký její blízký a nechtěla, aby ho Dexter zabil, tak to nastažila na Yatese.

20.8.2013 | 9:53:57
Dragon94

#44 estrado: To né Quinn to nemá v povaze a bylo by to až moc okatý … ikdyž podle toho jak uklidňoval Batistovu sestru že se ji nic hrozného nemůže stát, to tak vypadalo… ale podle mě to neudělal a udělal to ten její „přítel“ kterej de po Dexterovy a jednou Dextera viděl se Zachem … Takže to chtěl hodit na někoho kdo je Dexterovy blízkej.

#47 estrado
20.8.2013 | 10:08:59
estrado

#46 Dragon94: coz je možne bo jak Quinn ukalal fotku Zacha ta řikal ze ho neviděl ale on ho viděl bo šli se koupat

20.8.2013 | 10:12:18
vitoss

#43 Dragon94: klidne muzes ;) jinak ja jsem to myslel trochu jinak… ze Vogel neni chirurg ale ted jenom zabila Zacha rekneme… ze zvedavosti, protoze to nikdy predtim nedelala.. kdyz to ctu znovu, tak to zni hodne zvrhle :D

20.8.2013 | 10:54:16
jeremiah

ok, takže tohle může být pro někoho spoiler, pro mě je to jen úvaha: 1) Normu Riveru zabil Zach, ten se k tomu přiznal 2) Cassie zabil Saxon a podle mě zabije i Debru (to že Deb umře usuzuju podle vyjádření Jenifer) 3) chirurg je bud Vogel nebo její manžel-nebo oba dohromady #43 Dragon94: souhlasím s tímhle názorem na Vogel i podle mě zabila Zacha. A co se týče Hannah a Dexe? Dex umře jinej konec seriálu radši ani nechci, to by bylo dost divný. A Hannah a Harrison podle mě přežijou a utečou. Tak jsem zvědavej, v kolika věcech jsem se trefil :) Jen doufám, že tenSaxon nezabije Harrisona, to by nebylo hezký…zabíjet děti…

#55 mrco1991
20.8.2013 | 10:54:19
Bourne

Mně je divný, že by mozkovej chirurg stihl sledovat Vogel se Zachem, zabít ho, dostat ho k Dexterovi a ještě mu udělat tu lobotomii a pak ještě to hodit k Vogel. To mi přijde moc složitý a spíš to vidím na tu Vogel, protože takhle jednat se sériovými vrahy může jenom divnej člověk.

20.8.2013 | 13:18:26
PecaCZE

#38 Slezan: Ano jsou tam teorie, ale taky i spoilery, tak jsem to tak označil. Mini SPOILER: to že v posledním dílu má být hurikán se mi nelíbí, ale snad to bude vypadat dobře.

#52 dexter01 #53 estrado #54 K3nt4n
20.8.2013 | 14:58:51
dexter01

#51 PecaCZE: Já si nemyslím, že by do popisu epizody dali, jak přesně Dexter skončí :)

20.8.2013 | 15:14:22
estrado

#51 PecaCZE: to bude dobre jak to Dexter vyřeši posvem a nakonec ho klepne letici auto nebo strom ...... :)

20.8.2013 | 15:18:34
K3nt4n

#51 PecaCZE: Podle me to nebude jako „hurikan“ ale hodne veci naraz se skomplikuje…kdyby tam dali hurikan bylo by to klise jako prase :D

20.8.2013 | 15:21:50
mrco1991

#49 jeremiah: To s Hannah a Harrisonom dáva zmysel, keď si spomeniem že sa na Hannah Harrison pýtal ako keby mu chýbala.

20.8.2013 | 15:28:28
LaraLen

ja mam pocit,ze s tim mozkovym chirurgem ma neco spolecnyho Dr. Vogel (at uz je to jeji manzel a nebo to dela sama) a hlavne, kdyz seznamovala Yatese Dextrovi,tak mu preci rikala, ze se ho snazila vylecit prave odstranenim toho kousku mozku, takze ona s tim uz ma zkusenosti z drivejska… co se tyce ukazek na novy dil, tak mam taky pocit,ze na konci Dex uspava Vogel…tak uvidime,jestli budeme mit pravdu:-)

20.8.2013 | 15:30:51
PecaCZE

V popisu epizodě se píše, že se na Miami říťí hurikán ( ne na Dextera ). Taky si myslím, že uspává Vogel.

20.8.2013 | 17:05:05
bunneh

Hurikán je na Miami docela běžný jev, takže to není tak divný :D

20.8.2013 | 17:18:22
Slezan

#39 bunneh: Ano, tak to se přiznám, že jsem rychleji psal než uvažoval, ono chybovat je lidské, Dexter by samozřejmě zasloužil označení sériový vrah…ale to nebylo ovšem hlavním tématem onoho příspěvku, bral bych to jako vedlejší věc…

20.8.2013 | 17:25:43
hans999

Parádní díl. Celkem vtipný to společné shledání v tom Motelu (Zach, Dex, Debra, Hannah). Celkově mi ten Zach přišel jako dobrá postava, občas i vtipná, takový dědic Dexterova poselství a celýho kodexu. Škoda, že umřel, radši bych tam viděl tu babku, stejně si ale myslím, že v tom má prsty. :-)

20.8.2013 | 18:18:24
audrey115

A co když to nastražil právě Quinn? kvůli tomu povýšení…to bylo první,co mě napadlo..#21 K3nt4n:

20.8.2013 | 19:45:16
RIP

Spoiler: Vogel padne v dalším díle, ona je ten poslíček mozkového chirurga (svého manžela), Quinn začne sledovat Dexe a nakonec ho dopadne a tím se stanem seržou, Hannah umře, pohřbí ji Dex do moře a malej Harrison najde opatrovnictví u Deb…;)

#63 hans999
20.8.2013 | 20:18:15
20.8.2013 | 20:25:45
jeremiah

#63 hans999: jj zdroj…nechci aby Hannah umřela :(

20.8.2013 | 21:22:52
kharny

ten konec mě taky lehce uzemnil ale jeste mi nejde do hlavy jedna vec… Hannah v rozhovoru s Deb rekla, ze by ji nikdy nezabila, protoze by Dexterovi nikdy neublizila… ale v 7.serii se prece pokusila Deb zabit.. co vy na to?

#66 mrco1991
20.8.2013 | 22:04:18
mrco1991

#65 kharny: V 7 serii ešte Hannah nevedela že pre Dextera Deb tak veľa znamená..až pokiaľ sa ju nepokúsila zabiť

20.8.2013 | 22:25:52
GlorinKira

Myslím že tvůrci umějí skvělě odvádět pozornost od skutečně zvratových událostí z epizody 8×08 tak aby nám přišly jako nedůležité. Moje teorie proč se vlastně poslední série tolik zaměřuje na Quinna je ta, že opravdu tu krev na Zacha narafičil a když Dexter řekl že to byla její krev… no myslim že dál už si to dokáže vyvodit každý sám, takže myslím že série se bude vyvíjet k tomu že Quinn odhalí Dexterovu identitu.

21.8.2013 | 0:16:30
PecaCZE

Kdyby měl Dextera někdo zatknout, tak chci aby to byl Quinn. V 5. sérii po něm, taky šel, ale LaGuerta mu to zakázala ( ukazoval Dexterovu fotku synu Trinityho ).

21.8.2013 | 2:12:02
bunneh

Nechápu, jak někdo vůbec může uvažovat, že by Quinn někoho zabil. Nic nesmyslnější a nelogičtějšího jsem zatím neslyšel. Na ČSFD někdo argumentoval, že když zabít dovedla Debra, tak to dovede přece i Quinn.. Pokud vím, dobře ke své vraždě došla postupným vývojem, její zkratové jednání bylo logicky podložené a vyšly z něj i patřičné důsledky (především to, že z toho Debře bylo zle a na nic…) Takže ještě jednou – pravděpodobnost, že Quinn zabil tu holku jen aby se stal Seržantem (což ani doopravdy nikdy nechtěl) a chytl Zacha je rovna 0% přesně! Tečka!

21.8.2013 | 7:41:27
bunneh

*Debra ne dobře

21.8.2013 | 7:41:55
bunneh

Nehledě na to, že když Quinn ukazoval fotku Zacha Oliverovi a ptal se, jestli ho nezná, tak asi vůbec neví, kdo tu holku zabil.

21.8.2013 | 7:43:31
Bourne

Podle mě umře Deb, Dextera buď chytěj nebo umře a Harrisona si vezme Hannah. A vůbec bych se nedivil kdyby to schytal i Quinn.

#73 PecaCZE #76 mrco1991
21.8.2013 | 15:33:36
PecaCZE

#72 Bourne: Taky to tak očekávám a byl by to pěknej konec, ale až přiliš špatnej.

21.8.2013 | 16:20:24
Oveckoun

Moje teorie je, že Vogel má syna. Takové to klišé: Moje máma pracuje s psychopaty, táta někde řeže do lidí. Na mě nemají čas, tak začnu dělat rodičům radost a budu taky šílenec :).

21.8.2013 | 16:41:23
dexter01

Hodně lidí tady píše, že by se Hannah mohla start o Harrisona, pokud by Dexter nepřežil. Já si myslím, že by se o něj starala Jamie. SPOILER: Navíc si myslím, že Quinn se s Jamie rozejde.

21.8.2013 | 17:16:06
mrco1991

#72 Bourne: Na môj vkus by to bolo az príliš veľa mŕtvych, Dex, Deb, Quin snad i mozgový chirurg? žeby to ukončili takouto masovou vraždou?

#77 PecaCZE
21.8.2013 | 18:35:17
PecaCZE

#76 mrco1991: Ještě jsi zapomněl na Vogel :-D ( ta nejspíš taky půjde pod kytky ). Quinn a Hannah by to mohli přežít… o Harrisonovi ani nepřemýšlím ten snad ne. Moz. chirurg, Vogel, Deb ( Dex ).

21.8.2013 | 19:23:56
Dyfulka

Možnost, že má Vogel syna, mě ani nenapadla. Taky dobrá teorie.

21.8.2013 | 19:31:36
dexter01

SPOILER: Náhodou Michael říkal v jednom rozhovoru, že chce, aby na konci zemřelo víc postav.

21.8.2013 | 19:39:49
hoolio88

Mazec, ten konec mě dostal. Zach mi původně přišel jako celkem zbytečná postava, ale jeho smrt mě šokovala a hlavně ten způsob… Jak čtu tuhletu diskuzi, tak mi připadá, že mozkovej chirurg je Vogel. Odpovídalo by tomu i to promo, kde na konci Dexter někoho uspává a podle mě je to právě Vogel, která tak skončí na Dexterově stole… Pokud jde o Quinna, považuju skoro vyloučený, že by v honbě za povýšením zabil Cassie a ještě k tomu takhle brutálně. Nechápu, jak to může někoho napadnout vůbec, Quinn není žádnej svatoušek, ale že by zabil nevinnou holku, to už mi připadá trošku hardcore… Podle mě Cassie zabil ten její přítel a tu Zachovu krev za nehtama narafičil buď on, nebo Quinn (možná si byl ze svojí pozice jistej tim, že to udělal Zach, ale neměl dostatek důkazů, aby to dokázal, tak si ten důkaz vyrobil)…

21.8.2013 | 21:02:16
PecaCZE

Jestli to tam Quinn narafičil a pak se ptal Dextera na výsledky a on říkal, že nic, tak by Quinnovi došlo, že s tím musí mít něco společnýho a půjde po něm ( a tak by ho dostal ).

#82 hoolio88
21.8.2013 | 22:33:05
hoolio88

#81 PecaCZE: To mi přijde až moc mazaný… Ale po pravdě, ani by mě to po tom posledním díle nepřekvapilo. Navíc Dexter měl na kahánku už teďka. Ten přítel od Cassie ho mohl snadno dostat do problémů, kdyby poznal na fotce Zacha, co mu ukazoval Quinn. Pak by z něj vypadlo, že ho viděl s Dexterem u dveří jeho bytu, když šli s Cassie plavat, a průser by byl na světě… Ale naštěstí ho neidentifikoval a říkal jenom, že je mu povědomej. Takže buď má špatnou paměť, nebo kecal schválně…

#83 PecaCZE
21.8.2013 | 23:17:23
PecaCZE

#82 hoolio88: Spíš kecal schválně si myslím ( poukazujou na to ) i když by pak bylo hned vidět, že je to nějak záporák.

22.8.2013 | 0:11:47
x.2002

Jsem si zastavila Dexovo pokládání poslíčka a je to skutečně na 90 % Voegel… Zvláštní, hodila by se mi spíše na chirurga :-) Možná ten zmiňovaný syn může být přímo přítel Cassie :-o

22.8.2013 | 8:06:41
MarweN

Podle mě je Saxon syn Vogelové a je to mozkový chirurg. Vogelová to od začátku věděla a dávala Saxonovi instrukce. Quinnovi Zacha neudal, protože věděl, že to Dexter vezme čistě na sebe. Podle mě Dextrovi pak nějak Vogel uteče, nebo ho přesvědčí, že to neni Saxonova matka a Saxon jí pak zabije, aby nemohla mluvit. Quinn začne Dextera podezírat a bude mu v patách, proto se Dexter rozhodne odletět s Hannah z Miami pryč, ale uvědomí si, že je jeho sestra Debra v nebezpečí,…při­jede pozdě a Deb už bude mrtvá, tak se Dexter místo odletu bude snažit dostat Saxona. Myslim, že ho zabije a následně bude finglovat svou smrt a odletí s Hannah, na té cestě ovšem Dexter zemře…takhle nějak by to podle mě mohlo být.

22.8.2013 | 14:12:44
MarweN

Jo a ti co si myslí, že mozkový chirurg byl Yates jsou asi vážně hloupí a naivní

22.8.2013 | 14:13:13
alexis

Zatím se mi zdá, že Dexterovi šlo víc o kejhák v 6. sérii, když kolem čmuchala Laguerta. Bylo tam větší napětí. Zatím se mi zdá, že je 7. série jen taková sbírka zajímavých epizodek, pořád se nějak nerýsuje ten směr. Doufám, že to nebude jako v Manuele nebo jiné telenovele, kde se x dílů vůbec nic neděje a pak se to najednou všechny zvraty odehrají v posledním díle, kde působí kapánku násilně. Kéž by Dextera dostal ten Quinn, stal se po zásluze seržantem a všechno se v dobré obrátilo.

#88 Lervin #92 PecaCZE
22.8.2013 | 18:34:00
Lervin

#87 alexis: Pozor na číslování sérií, mluvíš totiž nejspíš o 7. v první části a o aktuální 8. v druhé části příspěvku ;-)

#91 alexis
22.8.2013 | 18:36:37
MarweN

Teď běží 8. série…

22.8.2013 | 18:36:45
alexis

Ještě mě napadla šílená teorie, že tím mozkovým chirurgem je přímo sám Dexter, a na Vogel to jen všechno hrál. No – je to přitažený za vlasy – ale proč by nám tvůrci pár dílů před koncem celého seriálu představovali nového zabijáka (popravdě Trinity, Lila a Brian byly zajímavější), když slibovali, že se soustředí na Dextera a na to, čím skutečně je? Aha?:-)

#92 PecaCZE #93 hoolio88
22.8.2013 | 18:42:16
alexis

#88 Lervin: Kruci, to mám z toho, že sleduju Dextera a Doctora Who, to číslování se mi plete:-)

22.8.2013 | 18:43:15
PecaCZE

#90 alexis: Tak pochybuju, že by Dexter rozřízl hlavu Zachovi nebo někomu jinýmu.
#87 alexis: Taky si myslím, že je to celkem o ničem myslím si, že to prostě jen zachrání ten konec jak to všechno dopadne. A že by ukázali hlavního záporáka až ke konci ? To pochybuji spíš Dextera pořádně naštve Vogel, že ji bude muset zabít. A pokuď Batista už povýšil tu holku, tak by bylo divný kdyby přišel Quinn s Dexterem v poutech a tak by ho povýšil ( nejsem si teď jistej jestli už byla povýšená ). Nebo Batista dává v příštím díle Debře placku serženta, tak si nemůžu být jistej jak to bude nakonec. Zase divný jestli Quinn dostane Dexe, tak jen díky tomu by neměl být povýšen i když se to stát může, ale Quinn by měl furt své nedostatky.

22.8.2013 | 19:40:00
hoolio88

#90 alexis: Ten Dexter dovede lidi pěkně zmást. Dokonce i sám před sebou hrál překvapení, když našel Zacha u sebe doma na židli :D To je fakt šílená teorie. Taky jednu přidám… Podle mě je mozkovej chirurg Hannah. Stihla mít sexík s Dexterem a než dorazil k sobě do bytu, tak ještě v rychlosti vykuchala Zachovi hlavu, naranžovala ho na židli a doručila Vogel zásilku. Prostě ženská, co se umí votáčet…

#94 dexter01
22.8.2013 | 20:01:44
dexter01

#93 hoolio88: Jako, klidně Hannah by to být mohla. Protože sem někde četl, že tvůrci přemýšleli, že záporák 8. řady bude Hannah. Ale to je málo pravděpodobný, Kdyby to byla ona, tak by posílala kousky mozku spíš Dexterovi, ne? Proč Vogel, když jí ani nezná? A navíc to není její styl :)

#95 jeremiah
22.8.2013 | 20:47:00
jeremiah

#94 dexter01: Hannah to nebude, souhlasím, že to není její styl, ani by to neuměla… a navíc je na to moc sexy :D

22.8.2013 | 21:00:16
Cabestany

Já si od začátku myslím, že chirurgem je sama paní doktorka. Od první chvíle, kdy se objevila na scéně je dost „divná“. Doručení kousků mozku ukázáno nebylo, takže to klidně může aranžovat sama. Je to skvělá manipulátorka a určitě by neměla problém někoho donutit jiného zabít (jedna z prvních vražd). Zach jí věřil, takže se mohl nechat oblafnout a samotný chirurgický zákrok přece v minulosti prováděla v rámci zmíněných „neortodoxních metod“. A navíc dle pravidel krimi žánru by se pachatel neměl zjevit někdy na konci :) Ale možná se pletu… Už si nepamatuju, jestli tady v rámci diskuse zazněl argument, proč by dr. Vogel chirurgem být nemohla…?

#97 MarweN
23.8.2013 | 14:01:06
MarweN

#96 Cabestany: Protože je na to moc stará. Už si jí představuju jak někoho mlátí do usmrcení, nebo někomu kuchá hlavu. Je to její syn – Saxon, kterýmu podle mě říká koho a jak zabít a se všema manipuluje

#98 dexter01
23.8.2013 | 22:37:55
dexter01

#97 MarweN: Souhlasím, už vidím tuhle drobnou babču, jak někdo zabíjí a odnáší někam tělo. Já si myslím, že je to velice dobrá práce scénáristů. Myslím, že se snaží,a by si diváci mysleli, že je to Vogel a přitom to bude někdo jiný.

24.8.2013 | 9:35:23
hoolio88

Souhlas, myslím, že hodně z nás (včetně mě) se nechalo unést, když po scéně s mrtvym Zachem následoval střih na tu babču. Netvářila se moc vyděšeně, spíš jako by tim byla zaujatá… Nicméně pravdou je, že si nedovedu představit, jak by někoho vraždila, nebo přenášela mrtvolu. Vždyť i s tim Yatesem měla problém, když ji unesl… Pravdou ale, že v tom přímo, nebo nepřímo bude nějak zapletená. Jsou tu asi tři možnosti: 1.) Ten její synáček/manžel vraždí s jejím požehnáním, nejspíš aby s jeho pomocí sledovala, jak na co bude Dexter reagovat. 2.) Sama se toho skutečnýho mozkovýho chirurga bojí a Dexterovi neřekla jenom ze studu, že Yates nebyl ten pravej a že to je někdo z její rodiny (v tom případě ale dost hazardovala se svym životem). 3.) Sama bude překvapená, že Yates nebyl skutečnej mozkovej chirurg a až teď jí začne docházet, kdo by to ve skutečnosti mohl být… Vůbec nevim, ke který možnosti se přiklonit, ta Vogel je dost nevyzpytatelná a hlavně si o Dexterovi vedla ty zápisky, jako by to byl nějakej pokusnej králik.

#101 Cabestany
24.8.2013 | 14:14:11
estrado

hoši ja mam napad co když deb z toho uplně zešilela ale uplně a je mozkovy chirurg :) :)

24.8.2013 | 15:32:34
Cabestany

No jo, ale jediná z vražd, u které podrobněji víme, jak k ní došlo byla spáchána tak, že „chirurg“ donutil jednoho chlapa, aby zabil dalšího… Všichni teď počítají, že to je přítel od Cassie, ale jen proto, že je jeho jméno zmíněno v popisu epizody. A to, že je synem dr. Vodel, už je čistá spekulace. Nebo se koukám na jinej seriál :) #99 hoolio88:

24.8.2013 | 15:56:05
MarweN

Podle mě ty spisy co o řezání lebky jak našel Dexter v 5. epizodě u Yatese tam nastražila sama Vogelová…end of story

#103 PecaCZE
25.8.2013 | 0:23:19
PecaCZE

#102 MarweN: Nemyslím si vždyť to měl takovou vraždící místnost nějak byl spojen s Vogelovou a jak zjistil, že na něj poslala Dexe chtěl se jí a jeho zbavit.

#104 MarweN
25.8.2013 | 0:37:20
MarweN

#103 PecaCZE: Byl spojen s Vogelovou, byl to její bývalý pacient, kterýmu nechala rozříznout lebku…ty bys nebyl nas*anej? Navíc on ujížděl na ženských nohách, ne na mozcích…Teď je čas na to, aby sis ty díly přehrál znovu a viděl, jak to do sebe pěkně zapadá.

25.8.2013 | 10:34:42
Ixfy

No ja nwm toto je napisane pod Dexter se těžce rozhoduje mezi tím, zda s Hannah a Harrisonem odletí z Miami, anebo zda jednou provždy skoncuje se Saxonem. Toto sa pise pod 10tou castou . Takze myslim ze teoria ze Saxon a Vogel su rodina a Saxon kona na Vogelo prikaz je viac ako realna

#106 PecaCZE
25.8.2013 | 22:48:25
PecaCZE

#105 Ixfy: Tak to s tebou souhlasím podle toho je malá šance, že by nebyl chirurg.

#107 Cabestany
25.8.2013 | 23:37:08
Cabestany

Myslíte, že by to tvůrci prozradili takhle lacino? #106 PecaCZE:

26.8.2013 | 0:04:52
PecaCZE

Pravda, že to může být jako s těma spoilerovýma fotkama… někdo si pak myslí, že je to hned jasný.

26.8.2013 | 1:32:00
PecaCZE

Jo a ještě by mě zajímalo jak dopadla ta soutěž. Jestli už někdo vyhrál nebo ne.

26.8.2013 | 1:33:26
mrco1991

takže nakoniec to je pravda, Saxon je chirurg a Vogel začína na Dextera srať, inak 9 epizóda totálny fail alias pusinkovanie s Hannah.

27.8.2013 | 21:52:44
Melian

Tenhle díl se mi líbil, konečně se to pořádně rozjelo – ze Saxona a Vogel mám husí kůži, jsem vážně zvědavá, jak to nakonec dopadne – píšete tu skvělý postřehy, už brzo uvidíme, jestli má někdo pravdu.

30.8.2013 | 17:02:32
Mandula

Myslím, že umře Jamie Batista, doktorka Vogel a podle už několikrát avizovaných info Dexter…ale kdo ví, třeba to bude HappyEnd ;)

31.8.2013 | 0:30:28
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S09E10: Sins of the Father

cz100%
DOKONČENO

Odkazujeme na titulky, které vznikají na portálu Titulky.com. S jakýmikoliv dotazy, jež se týkají překladu tohoto seriálu, proto směřujte na tento web.

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama