Doctor Who (Pán času)
94/100 - 455×

Doctor Who(Pán času)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Pauza
vysílání
14 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Novým Doktorem se stává…

Novým Doktorem se stává…

Po událostech dvanácté epizody desáté série je jasné, že se na konci letošního vánočního speciálu dočkáme regenerace dvanáctého Doktora do nové podoby, a stanice BBC dnes konečně odhalila, kdo tuto roli obsadí.

41 14
16.7.2017

Vůbec poprvé v historii celého seriálu si Doktora zahraje žena, konkrétně herečka Jodie Whittaker. Doposud ji nejvíce proslavila role Beth Latimerové v Broadchurch.

Pětatřicetiletá herečka v roce 2005 dokončila Guildhall School of Music and Drama. Svůj herecký debut absolvovala hned ten samý rok, když si v divadle Globe zahrála ve hře Williama Shakespeara Bouře.

Svou první velkou roli získala v roce 2006, kdy si zahrála v komediálním dramatu Rogera Michella Venus. V roce 2009 spolupracovala na filmu Wish 143, který byl nominován na Oscara. V březnu 2013 se objevila v detektivním dramatu stanice ITV Broadchurch, kde hlavní roli detektiva Aleca Hardyho ztvárňuje desátý Doktor David Tennant.

Jodie Whittaker jako nový Doktor; Foto: BBC

O tom, že roli Doktora převezme právě žena se spekulovalo už delší dobu a spekulace ještě víc nabraly na síle poté, co byla Michelle Gomez obsazena do role Missy. Fanoušci od té doby neustále diskutovali nad tím, která žena by se této role mohla ujmout. Padala jména typu Tilda Swinton, Maxine Peake či Olivia Colman. Dokonce i Peter Capaldi v roli dvanáctého Doktora několikrát naznačil, že Pány času pohlaví nijak netrápí, a pravděpodobně tak otevíral cestu právě ženské nástupkyni.

Jste rádi, že se role Doktora po tolika letech ujme žena?

Diskuze /115

Kimberlly

Okej no…celý čas som nechcela, aby to bola žena. :/ No neviem, keď tak Colman, ale…No čo už. Uvidíme, prajem jej aby bola tiež výborná! Broadchurch mám pozretý, takže ju poznám, ale vôbec som s tým neni stotožnená…:/

16.7.2017 | 17:44:45
Spoock

no, minimálně to bude zajímavé jak to pojmou :D

16.7.2017 | 17:45:57
Lex Luthor

Máte tam chybu je to už 14 doctor a ne nejsem rád, ženy a černoši začínají ovládat svět filmu, nejsem rasista nebo feminista, ale tohle už je moc. Aspon je to blondýna ty mám rád

#8 Valada06 #17 Nymeria the direwolf
16.7.2017 | 17:46:27
ElektronickyOtisk

Takže Vánočním speciálem pro mě končí Doctor Who :D No, byl to fajn seriál. Novému seriálu s hlavní hrdinkou dám samozřejmě šanci, ale těžce pochybuji, že to někam povede. Když se musí unáhlit k takhle zoufalým změnám, zřejmě to jde celé do kopru.

16.7.2017 | 17:46:41
marecek8

Či som skutočne rád ukáže čas, ale v prvom rade musím povedať, že Chibnall ma veľmi prekvapil. Rozhodne som nečakal, že toto bude jeho prvý krok, keďže je to veľmi, veľmi riskantné. Osobne som čakal toho Krisa Marshalla, ktorý by bol skutočne stávkou na istotu. Ale možno je to presne ten štýl zmeny, ktorý tomu prospeje a bude to skutočne skvelé. Odporúčam všetkým, ktorí sú zásadne proti, aby počkali, kým ju uvidíme v akcii a potom hodnotili. Podľa mňa je to skvelá herečka, aj keď sám si ju v tomto momente neviem predstaviť v tej úlohe, ale to nikto, keďže žiadny ženský Doktor ešte nebol. :) Len prosím, aby tu nikto nehodnotil dopredu, kým sme nič nevideli. :)

#31 ElektronickyOtisk
16.7.2017 | 17:46:41
Packa

Kdyby to aspoň byla zrzka! :D :D

#53 Babylonian
16.7.2017 | 17:50:33
Hintar

Bych nečekal že Capaldiho tak opláču … ale asi jo … :( i pro mě to Vánočním dilem nejspíš končí :(

16.7.2017 | 17:51:33
Valada06

#3 Lex Luthor: Chyba to není, je to opravdu třináctý Doktor, válečný se nepočítá do pořadí. :-)

#14 Lex Luthor
čestný člen redakce
16.7.2017 | 17:52:10
DeusVult

Ono by mi to mozno ani nevadilo ale uz je toho proste vela. Urobime nove Star Wars ale tak trosku ine do popredia dame zeny. Ok urobime k tomu mensie minipribehy a tak znovu vyuzijeme ten silny zensky prvok. CO takto skriesit Star Trek a co tak dat hlavnu ulohu zenskej hrdinke a cernoske. Fajn uzasna idea. Spin off Supernaturalo by bol spica a viete co mam napad aky este nikto. Zalozime to na silnom pribehu o silnych zenach. Ako ozivit Doctora? No mam vyborny inovativny napad. Zmenime mu pohlavie a urobime z toho silnu zensku postavu. Snaha priviest k tymto serialom zenske publikum mi zacina vadit. Vidim tie ohniska nesuhlasu vsade. Proste mi beru nieco co je moje a co rad pozeram. Zenske su uzasne su krasne, mudre a inteligentne. Kazda jedna dokaze co si zaumieni ak ma rovnake podmienky a som zato aby tie podmienky rovnake boli. Proste co je moc je moc. Vidim stale viac ze ludia co mali radi urcity serial, film, hru sa stym nevedia identifiovať. Neskutocne ma tato sprava nasrala. Mozno nie preto ze zena bude doktorom ale preto ze uz je to proste vsade.

#19 Foxie:-) #109 Amigo65
16.7.2017 | 17:56:40
martpolak

„Doktorko!!“

16.7.2017 | 17:57:06
Pimster

Když je nový Doctor tak všichni hned nadávají.. Ten je moc mlady, Ten je moc starý.. Ano, samozřejmě že je to ovlivněno světem který vyžaduje ženské hrdinky. Ale tím že bude dalším Doctorem žena, neznamená že jde automaticky kvalita seriálu dolů. Naopak to hodně oživý a otevírá to dveře zpoustu novým nápadům a situacím. Za mě osobně se fyzicky na roli hodí. Ale ano, přiznávám že to bude velký nezvyk a možná bych taky byl radši aby to byl muž, ale přesto se hodně teším a jsem zvědavý jak to celé bude fungovat.

#16 Packa
16.7.2017 | 17:57:54
kneznaL

Ty bláho :-( To jsem fakt nečekala :-( Herečka se mi v Broadchurch líbila, ale Doctora jsem z ní fakt nechtěla :-( Obrovské zklamání. Ne, že jí nedám šanci, ale stejně.

16.7.2017 | 17:59:00
Foxie:-)

Mám radosť. Otvára sa mi nový seriál, ktorý nepoznám (Broadchurch), aby som sa navnadil na novú Doktorku Who, spoznal jej herecké kvality a robil si obraz, ako sa toho ujme asi. Osobne som sa bál, že tak ako posledný doktor prebral podobu Capaldiho z Pompejí, tak to teraz, keď už je isté, že by to mala byť žena, bude jeho posledná spoločníčka, ktorá jeho vinou sa stala cyberkou. A ble, to bolo príliš prekombinované multikulti natlačené do jednej postavy, čo asi ublížilo herekč a nemohla sa prejaviť. Tak nás nemala kedy presvedčiť, či je dobrá. Ale Doktor ako žena, áno, to je zaujímavé osvieženie. Osobne sa teším, či sa jej ženskosti podmaní aj Tardis (o ktorej vieme, že je tiež žena), čo sa týka interiéru a taktiež ostatné vychytávky, napríklad či bude mať len sonický šroubovák, alebo aj niečo iné (ako Capaldiho Bríle). Tak hor sa do nového seriálu, čo nás to bude pár rokov sprevádzať v Tardis. :-)

#21 marecek8
16.7.2017 | 17:59:31
16.7.2017 | 17:59:49
samcro96

Já jsem určitě spokojený v Broadchurch jsem si jí oblíbil. Jen by mě zajímalo, jestli serial v české verzi přejmenují na Paní času :D

#112 Daněk S.
16.7.2017 | 18:00:27
Packa

#11 Pimster: Ano.

Jo, nejsem z toho nijak extra nadšená a hrozně záleží, jak to ta herečka pojme. Ale šanci tomu dám, bude to změna, třeba to bude nejlepší Doktor(ka). :) Navíc Master/Missy – fungovalo to a podle mě byla Missy mnohem lepší než Master. :)

16.7.2017 | 18:01:19
Nymeria the direwolf

#3 Lex Luthor: Ne,13. ;) a nevím, proč je to takový problém..? Zvlášť když už máme Missy, která je mimochodem výborná.. podle mě se Jodie hodí skvěle, já se těším! :)

16.7.2017 | 18:05:59
Hintar

chtělo by to anketu – na kolik seriualu kde je vyloženě hlavni postava žena se divate? – ja osobně jsem jich par zkoušel, ale u žadneho jsem nevydržel dele jak 5 dilu … u doktora neočekavam změnu

16.7.2017 | 18:09:27
Foxie:-)

#9 DeusVult: Jo, s Mnohým súhlasím, nový krotitelia duchov, tomu som ani nedal 5 minút… Ale myslím si, že až na pár lezieb ženy nepriťahuje k obrazovke iná žena :-)

16.7.2017 | 18:10:08
chechty.a

Super. Já jsem spokojená. Jodie je dostatečně dobrá herečka na to, aby zvládla vytvořit dobrého Doctora. Na další hodnocení si počkám, až uvidím nějaký díl, je hloupost teď vykřikovat, že se seriálem končím, když jsem neviděla ani jednu jedinou novou epizodu. Takže prostě doufám, že se to Chibnallovi a Whittaker povede. :)

#23 VOVOT
16.7.2017 | 18:20:08
marecek8

#13 Foxie:-): Podľa Broadchurchu sa ťažko hodnotí, ako sa úlohy ujme, keďže tam hrala niečo úplne, úplne iné… Ale herečka je to kvalitná, uvidíme, čo z toho vznikne. :)

16.7.2017 | 18:20:21
VOVOT

Upřímně si nemyslím, že se jedná o vynucenou změnu. Celý seriál je ve své podstatě o změnách a toto není o nic větší změna než jaké jsme zažívali dříve, akorát se to lidem tak jeví, protože rozdíly mezi pohlavími se prostě nafukují, i když to není nutné (nejsem nějaký bojovní gender equality, pouze se snažím poukázat na to, že i žena by dokázala hrát tuto roli)

16.7.2017 | 18:22:54
VOVOT

#20 chechty.a: Naprosto souhlasím

16.7.2017 | 18:23:36
Kura1

Zrejme koniec Doctora Who :(

16.7.2017 | 18:26:45
P. J. D.

Nové tváři dám samozřejmě šanci, ale nevím, jak dlouho se v pozici Doctora Who ohřeje. Uvidíme, zda to bude změna k lepšímu, nebo to podstatně uškodí samotné sledovanosti. Hlavně když od toho odchází Moffat.

16.7.2017 | 18:35:47
JanNowak

Celá poslední séria byla politicky tendenční. Vyloženě mi to vadilo. Teď, po této zprávě, se seriálem končím. Snad se někdy seriál dočká toho, že se ho ujme nějaký politicky neutrální tým, který bude více času věnovat příběhu a méně agitce. Raději si stáhnu některé klasické série…

16.7.2017 | 18:50:31
NiennaTasart

OMG to snad ne! Moderní je dnes všude kam se podíváme obsazovat ženy. A Doctorem (nebo snad Doctorkou) udělat zrovna tuto herečku, která mi v Broadchurchu lezla na nervy úplně nejvíc…no nevím, jak se s tím smířím…asi i pro mě seriál končí, možná ze zajímavosti dám jednu epizodu. Ještě lepší, kdyby to byla žena, transexuálka, která je vegankou a vlastně se ani necítí jako člověk, ale jako dubový lístek…ne, už se na to nemůžu dívat! Všude nám to cpou a čeho je moc, toho je příliš! Navíc, co s companionama? budou to muži nebo ženy? Bude to creepy nebo ne? Prostě achjo, těším se, až toto bláznovství skončí. Btw, jak dlouho to budeme muset vydržet než 14. skončí? Doufám, že max. rok!

16.7.2017 | 18:53:41
jjuraa

No… celý filmový/seriá­lový/televizní průmysl krásně shrnuje toto video https://youtu.be/iKcWu0tsiZM Když už se i nejstarší světové sci-fi musí přizpůsobit… Škoda. Doktorčina společnice bude určitě němý transvestita na vozíku, to jsme ještě neměli.

16.7.2017 | 18:54:56
RagnarokCzD

Já sem hlavně zvědavej jesli to, že Doktor je teď ženská znamená že s sebou bude tahat chlapa … a zachraňovat ho. :D

16.7.2017 | 18:59:28
BraceGirdle

Shit, až je mi z toho smutno, jak mě to sere :/

16.7.2017 | 19:02:08
ElektronickyOtisk

#5 marecek8: Já souhlasím, ale stejně jako ženská verze Mastera se jmenovala Missy a byla vlastně úplně jinou postavou, stejně tak ženská verze Doctora prostě nebude Doctor. Samozřejmě, jestli to bude dobře napsané, bude to i koukatelné, ale Doctor Who to nebude.

16.7.2017 | 19:11:05
leevan

Strašne sa smejem na vás chudáčikoch, ktorí tu píšete, že so seriálom končíte :D Tak zbohom teda, choďte si znova pozrieť „klasického“ Doctor who. Anyway…herečku nepoznám, každopádne som zvedavý ako to pojme. Zatiaľ ma žiadny z výberu doktorov nesklamal, takže mám veľké nádeje.

#38 Pimster
16.7.2017 | 19:11:23
Xegiie

haha, kolikrát jsem četl, že si lidi přáli aby byl jednou ženská, a najednou takový hejt, já jsem rád a těším se … moc se těším

16.7.2017 | 19:18:47
pikaia

Mě to nevadí, že zkoušejí něco nového a dalo se to očekávat, na novou řadu se těším. A podle fotky jsem z výběrem spokojen. Hodnocení si nechám, až začne 11.série, tím nemyslím hned po prvním díle.

16.7.2017 | 19:19:32
Eustass

Herečka mi nesedí na doktora (len dúfam, že jej to vyjde…Capaldi bol pre mňa TOP), do poslednej chvíle som dúfal, že nejakým mega zvratom spravia z Nardola nového doktora…podľa mňa by bol super :) ženský doktor sa dal čakať keďže nám posledné série doslova vnukali myšlienku premeny na opačné pohlavie

16.7.2017 | 19:19:34
iHyi

V podstatě vůbec se na seriál nedivám, ale z výběru novýho Doktora jsem vždycky z nějakýho důvodu strašně nervózní a napjatě čekám, kdo to bude (a pak se podívám na první díl s novým hercem, abych se na další už nikdy nepodíval). Každopádně respekt, že konečně ženská!

čestný člen redakce
16.7.2017 | 19:19:51
monikash

Doufám, že se to bude překládat jako Doktorka Whoová a její společnice bude 4% Asiatka, nejlépe ze Středního Východu. To Ragnarok – a co teprve, až bude mít své dny......

překladatel
16.7.2017 | 19:21:35
Pimster

#32 leevan: Přesně. Lidi co tady píšou že končí sledujou Doctora asi z nějakého úplně jiného důvodu než ostatní. Doctor se mění zhruba každý 4 roky. Tak si v dnešní době prostě troufli na ženu, v dnešní době kde už je to běžné. Nechápu jak hned někdo může říct že kvalita půjde dolů. Většina z vás brečela když přišel Capalldi místo Smithe a teď je to to samé. A říct že je to všechnou způsobený nějakou politickou korekností z poslední doby je blbost. Smysl seríálu a jeho styl se nezmění. Jen se otevře novým situacím. Ale ano, nemusí fungovat a může odejít po první serii jako 9. ale taky tam může být 4 serie které budou skvělé. Ve zkratce: Ti co jsem píšete že končíte se jen ztrapňujete.

16.7.2017 | 19:28:45
Pimster

Btw. Už jen z toho teaseru bylo jasné že to bude žena.. 13 na značce (trojuhelník= symbol pro ženské přirození) 13 na IPhonu, IPhone má Siri která má z pravidla ženský hlas. 13 na dveřích Premiéra, ve kterém dnes sídlí žena. Sharská poušť, Sahara= ženské jméno. 13 na soše svobody = žena…

16.7.2017 | 19:33:25
4D4M

no ještě že jsem seriál přestal sledovat v době kdy tam byl ještě Matt Smith pro mě jedině dobře :D

16.7.2017 | 19:34:08
Johanek

No, čekal jsem, že to bude žena, černoška, se sexuální orientací na „to“, veganka, která ujíždí na raw stravě.

16.7.2017 | 19:34:30
Mishan

Celkem zklamání, ale dám jí šanci

16.7.2017 | 19:41:06
P_E_T

Jsem taky mimo, když jsem přesvědčená, že by to měl být 14. doktor, protože Pánové času tehdy poslali dalších 12 inkarnací Mattu Smithovi, čili Capaldi už měl být z nové řady??? Jinak pro mě byl vždycky nový doktor pohroma, takže i tenhle, tedy tahle je. Ale víc je mi snad líto, jak se jen po jediné řadě zbavili Bill (Pearl). Vlastně nechápu systém, kdy dáme doktorovi kámošku, která je na holky, a když vymyslíme doktora ženskou, tak mu nenecháme tuhle kámošku, aby byla zábava. Ale to by asi příliš silné pro začátek.

#46 jasonpileek
16.7.2017 | 19:52:22
jasonpileek

No taky mi v první řadě, když jsem tu správu viděl na FB, napadlo „no to si dělají pr*el“ . . Ale pak jsem zase usoudil, že by ta změna skutečně mohla seriál oživit. Záleží na tom jak ji (doktorku) onen scénárista napíše. Když ji vytvoří dobře, tak to otevírá skutečně bránu k úplně možným možnostem a hlavně scénářům. Moffat byl evidentně ideově už dávno úplně vyčerpaný a ani se nedivim, protože ono co pořád dokola vymýšlet. Teď se karta může na čas obrátit. Nimcéně jenom doufám, že už přestanou s tou multi-kulti propagandou a další doktoři/doktorky nebudou LGBT nebo nějaký retardi … (nejsem žádnej -fób, ale čeho je moc.. nemusí rujnovat všechno..) :-)

16.7.2017 | 19:57:02
nerrti

Na edně už zřejmě není možné čekat něco jiného než tunu zvratek. :)

16.7.2017 | 19:57:34
jasonpileek

#43 P_E_T: Moffat vyklízel stůl, stejně jako tenkrát pro něj Russell T Davies :)

16.7.2017 | 19:59:13
Jara

Srovnávat se to moc nedá, tohle je jiná role, ale v Broadchurch mi přišla zdaleka nejmíň zajímavá a dobrá. První díl bude muset mít hodně vysokou kvalitu, protože lidi budou podle toho hodnotit a rozhodovat se podle toho. Upřímně nevím, co si o tom myslet. Odvahu má, to zase jo. Ale po Capaldim to bude těžké, zanechá po sobě obrovskou díru k zaplnění.

16.7.2017 | 20:07:05
Okantehan

Nemyslim si, ze role Doktora je vhodna pro zenske ztvarneni. I kdyz kdo vi, je to jen zvyk, zena v takove roli jeste byla. A doufam brzo zregeneruje na Valeyarda :P

#50 Pimster
16.7.2017 | 20:10:23
marecek8

Teraz som čítal, že Chris Chibnall od začiatku vedel, že chce, aby bol 13. Doktor ženou, takže muži tentokrát asi ani neprichádzali do úvahy. A osobne si nemyslím, že to v tomto prípade bolo kvôli nejakej politickej korektnosti, proste chcel urobiť poriadnu zmenu, ktorú niektorí čakali a dúfali v ňu a iní zase neverili (tak ako ja), že na toto si niekto trúfne a už vôbec nie úplne nový showrunner, ktorý ešte len začína. Rozhodne vedel, že je to risk a vedeli to aj v BBC, ale predsa mu to povolili, tak majte trochu dôvery v jeho schopnosti, že to vymyslel dobre.

#51 nerrti
16.7.2017 | 20:22:12
Pimster

#48 Okantehan: Toho neudělají. Nemůžeš hlavního hrdinu změnit na záporáka nebo antihrdinu. A pak ho zase změnit zpět.

#55 Okantehan
16.7.2017 | 20:23:34
nerrti

#49 marecek8: Nezačíná, Chibnall se už tradičně dlouho podílí na tvorbě epizod a dělal Torchwood, který byl velice dobrý, takže na sebejistotu má nárok.

16.7.2017 | 20:30:21
weder

JAK JE VIDET KDYZ SE NECO PROSTĚ ZMENÍ HNED NASTUPUJÍ UPLAKÁNCI!!! APOD.. JA SEM ŽENU V PODÁNI DOKTORA VŽDY CHTĚL,A LASKAVĚ NESUDTE PREDEM! ŘEČI TYPU PRO MĚ DOKTOR WHO SKONČIL, FAKT NEMUSÍM…¨NECO PODOBNÉHO BYLO I U PŘEDEŠLÍCH DOKTORU POPR U MISSY A PRO MNĚ VELMI OBLÍBENÁ POSTAVA! TAKŽE ZA MĚ JEDINĚ SUPER VOLBA! A KONEČNĚ ŽENA!!! ROZHODNĚ SE BUDU DÍVAT!

16.7.2017 | 20:39:20
Babylonian

#6 Packa: Ona to je zrzka, ale je obarvená na blondýnu. Ale musím uznat, že takhle jí to sluší mnohem víc.

16.7.2017 | 20:53:30
Okantehan

bude Tardis tentokrat ruzova ? :D

#113 Daněk S.
16.7.2017 | 20:56:07
Okantehan

#50 Pimster: to mas pravdu, ale prat si to muzu, treba jednou jako posledni inkarnaci :)

16.7.2017 | 20:56:44
vytany

Musím přiznat, že jsem po této zprávě byla zklamaná, ale aspoň bude změna a přinese to spoustu nového. Jen aby těch změn nebylo přiliš: z doktora je žena, bude nový společnik, nový showrunner. Ale u páté série tyto změny zafungovaly a sériál mě bavil víc než kdy dřív. Myslím , že nezáleží na pohlaví herce jako spíš na scénáři a společníkovi. Hodnotit to ještě dřiv, než vyjde první díl ,je neuvěřitelně povrchní. Já doufám že se problematikou pohlaví nebudou zabývat příliš dlouho a sérial bude o tom o čem byl celou dobu, o cestování časem. Klobouk dolů tvurcum za tu odvahu postavit se stereotypu. To že je teď žena však neznamená ,že se nemuže vrátit v další regeneraci muž. Každopádně na herečku bude kladen obrovský nátlak a proto ji i celému novému týmu přeji, aby vytvořili seriál, který nás bude bavit.

#57 Okantehan
16.7.2017 | 20:58:34
Okantehan

#56 vytany: lip shrnuto to byt asi nemohlo. Doufejme, ze vsechny ty tahy vyjdou jak nejlepe to pujde

16.7.2017 | 21:02:31
Pimster

Podle mě Jodie pojme roli tak že se bude chovat víc jako muž. Určitě nezačne hned nosit sukně a světlé barvy. Zakladní rysy charakteru zůstanou takže půjde pouze o přednest. Ale určitě to bude hodně energetický jako 10 a 11, bude se hodně běhat atd.

#61 fantasy011 #64 Jara
16.7.2017 | 21:07:51
alexis

Sice to neni Kate Winslet, ale člověk nemůže mít všechno. Znam jí z Broadchurch, herečka je to určitě dobrá. Sice jsem si jako Doktorku představovala trochu důraznější typ, ale myslim, že Chibnal si jí asi zvolil proto, aby představil soucitnější stránkou Doktora.

16.7.2017 | 21:21:13
fantasy011

Když jsem to zjistila, pohltilo mě tolik zvláštních emocí. Nechtěla jsem aby to byla žena, ale moje vnitřní já si to myslelo. Herečka mi přijde sympatická, takže tomu rozhodně dám šanci, protože jak se říká: Nesuď knihu podle obalu, . Capaldiho jsem také ze začátku úplně nenáviděla a nakonec to dopadlo tak, že je můj nejoblíbenější. Jsem trochu zklamaná, ale uvidíme. :) Doctor Who patří mezi moje nejoblíbenější seriály, tak je hloupost kvůli takové blbosti od seriálu odejít, aniž by jsme této herečce dali šanci.

16.7.2017 | 21:39:29
fantasy011

#58 Pimster: To je docela dobrá teorie! Bylo by to skvělé, kdyby to tak bylo. Nechme se překvapit.

16.7.2017 | 21:41:52
EmmaSparks

Pro mě nevýznamná informace. Počkám si, až Doktora/ku uvidím v akci a až pak budu soudit. :)

16.7.2017 | 21:43:43
Ermak

To nechápu. Když chtěli serial zrušit tak mohli udělat normálně pauzu.

16.7.2017 | 21:51:40
Jara

#58 Pimster: Já myslím, že Capaldi taky běhal až až…jen u toho vypadal vtipně jako tučňák :D Hrozně se mi to líbilo :D U 11 jsem ale měla pocit, že to s tou energií až přeháněli, neměla jsem proto jeho éru moc ráda.

16.7.2017 | 21:53:42
osobnivlak

Nic proti tomu nemám. Jen mě zajímá jak to tedy bude se společníky… Bude tedy Nový doktor / nová doktorka mít za společníky už jen chlapy? ._. :D

16.7.2017 | 22:17:26
Rousie

Absolutně nechápu ten hejt. Jak můžete odsoudit celý seriál jen kvůli tomu, že hlavní roli bude hrát ženská? Jako vážně? Když jste z toho nic neviděli? Navíc podobná změna byla potřeba jako sůl. Poslední série byla dost špatná, rozhodně tomu chyběla ta jiskra, kvůli které mě seriál vždycky tak bavil. Teď mají tolik možností, jakým směrem se vydat a jak to zpracovat. Pokud to udělají správně, bude to neskutečný zážitek! A po Broadchurch se na Jodie fakt těším. Čím víc nad tím přemýšlím, tím nadšenější z tohohle obsazení jsem. Konečně mám zase motivaci se na tenhle seriál dívat.

#68 NiennaTasart
16.7.2017 | 22:28:02
barahir

No minimálně dvě dobrý zprávy tu jsou: Capadli je pryč a Moffat je pryč. Mohl bych se začít znova dívat.

čestný člen redakce
16.7.2017 | 22:37:54
NiennaTasart

#66 Rousie: Já jsem jeden z „hejterů“, ale není to jen o Doctorovi…kdyby byl Doctor ženská třeba v době Smitha, tak by to byla bomba (i když i přesto si myslím, že by to měl být Doctor, ne Doctorka)…spíš mě vadí, že v současné době je to trend. A kdyby takhle bylo 50% produkce s hlavní hrdinkou, tak prosím, ale při současných minimálně 75% už mi to vadí. Poslední série byla špatná a myslím, že špatným směrem to šlo už od konce Smitha (jeho poslední dvě série a pak celý nevyužitý a překombinovaný Capaldi).

#96 Chikina
16.7.2017 | 22:49:01
Delinly

do koho se teď mám zamilovat, když tam bude holka?! :O jinak pro mě to bude opravdu divný, ale snad Jodie překvapí :/

16.7.2017 | 23:01:48
Kykynka

Ja sa nesmierne teším! :) Nechápem, ale zanevrieť kvôli ženskému Doctorovi celý seriál mi príde unáhlené, dajte tomu aspoň šancu. Tu sa ukazuje, ako moc konzervatívni a úzkoprsí ste :)

#72 WinterQueen1
16.7.2017 | 23:35:52
WinterQueen1

#71 Kykynka: Naprosto souhlasím.Hlavně jsme ještě ani nic v podstatě neviděli, a někteří hned odsuzujou. Já se na novou Doctorku nnarozdíl od některých těším a pokud a povede scénář, tak to bude bomba. :)

#73 Kykynka
16.7.2017 | 23:51:41
Kykynka

#72 WinterQueen1: napríklad tiež som nebola veľmi nadšená z tejto poslednej série, ale Doctora by som aj tak neprestala pozerať, chcela som stále vedieť, čo sa stane ďalej :D

#81 WinterQueen1
17.7.2017 | 0:00:56
-Skinner-

Na novú doktorku sa teším aj keď radšej by som bol za Idrisa Elbu. Rozhodne mi príde lepšia ako Kris Marshall ktorý bol do oznámenia najväčším favoritom. Podľa komentárov u nás a v zahraničí to vyzerá na regeneráciu po 1 sérii.

17.7.2017 | 0:12:24
Edvin

Obávám se, že pro mě seriál asi taky skončí vánočním speciálem. Opravdu se mi nelíbí jakým směrem se seriál ubírá…

Nejde (jenom) o to, že se z Doctora stala žena, ale přiznávám že mi to docela vadí. (Jedná se o ikonickou postavu. Jak by se vám líbilo, kdyby příští rok přišla do kin „Jaeme Bond“?) Jde hlavně o to, že za poslední 2 roky byly dva, maximálně tři dobré díly. Scénář byl naprosto katastrofální. Capaldiho jsem nikdy neměl rád, ale bylo to nejspíš hlavně těmi příšernými scénáři. Bill byla asi tou nejhorší věcí kterou kdy seriál poznal… Každopádně seriál nyní prodělává masivní feminizaci (je to zrovna in). Master je ženská (ačkoliv ho hrála velmi dobře), Doctor je ženská, společnice byla blbá černá stereotypní lezbička z mekáče… Když to spojíte ještě s mizernými scénáři, tak je to smrtící kombinace.

Existuje pouze jediná věc která by mohla (v mých očích) seriál zachránit… Kdyby se do role společníka vrátil kapitán Jack Harkness. Pak bych uznal, že to s Doktorkou byl chytře promyšlený plán.

#79 marecek8 #87 nerrti
17.7.2017 | 0:12:46
DeusVult

Mile dievcata co sa stazujete na hejt. Vy to nemozete pochopit lebo sa vacsina .neviete vzit do nasej situacie. Od mlada.sleduje­me.scifi, fantasy, horor. Vyrastali sme.natom vacsina z nas chlapov ma svojich hrdinov sme mozno.zakonzer­vovani v svete plnom penisov ale nie je to o tom ze nemame.radi zenske.hrdinky. ide o to ze vsetky sagy a pribehy ktore mame radi pochytil tento trend. Keby nebola posledne 3 roky zenska hrdinka alebo pribeh hladiaci zenskymi ocami vsade brali by sme to ako prijemne spestrenie a davali by sme tomu sancu. Nam sa ale pred ocami sype cely svet na ktory sme sa hrali. Pochybujem ze.ste v 10 rokoch tyzden sporili 20 korun aby ste si kupili lupiwnky kde bol Star Wars obrazok alebo 10 krat na zachode precitali knihu ked ste nemali video a museli si takuzivat len prepis. Vsetko ide do zadku lebo par zakomplezovanych zenskych co.maju dosah na media pretlaca svoju ideu a potlaca vsetko ostatne. Vyrovnany chlap uzna ze zena je jeho partnerom. Ze odvadzate kus uzasneh roboty. Ako si vazi matku, babku tak musi mat respekt pred zenou akou bola Sklodovska alebo Kralovna Viktoria. Ja sa pytam pre koho sa toto robi pre ludi co to sleduju a pre.fanusikov alebo pre par prizrakov co si zakrochkaju blahom ale tie filmy, serialy ani nesleduju. Pre fanusikovsku obec sotva aby to nakoniec neskoncilo zrusenim a koncom.mnohych znaciek. Ja tej zenskej dam sancu ale doctor who sa len.zvezie na trende.mnohych naserie a neprinesie nic.noveho. Mna uz vyslovene srali tie multikulti sracky v poslednej serii a to.mi Bill prisla ako.fajn spolocnik.

#77 leevan #82 WinterQueen1
17.7.2017 | 0:14:04
leevan

#76 DeusVult: Ty si inak butthurt :D :D „nam sa ale pred ocami sype cely svet na ktory sme ss hrali“ Si myslíš, že sci-fi nikdy nemalo ženské fanúšičky? Ony prežili to, že tieto príbehy boli centrované 100% na mužské publikum. A ty chudáčik si tu vylievaš srdce lebo dnes to je tak na 96%. Joj neviem či sa smiať či plakať z teba.

#78 Kykynka
17.7.2017 | 0:53:24
Kykynka

#77 leevan: thumbs up!

17.7.2017 | 0:59:52
marecek8

#75 Edvin: Tak v prvom rade James Bond je niečo úplne iné. Doctor je Time Lord, ktorý môže regenerovať a vďaka Moffatovi vieme, že to zahŕňa aj zmenu pohlavia. Nie je to nič s čím by sme sa v seriáli predtým nestretli (viď. Missy alebo General v Hell Bent).

Mne sa veľmi páči, keď ľudia komentujú aký katastrofálny ten scenár je a väčšinou to nevedia nejako objektívne rozvinúť. Samozrejme, očividne všetci sú tu vyštudovaní scenáristi, ale aj tak nevedia povedať, čo je na ňom tak hrozné. Pretože ja aj mnoho ďalších ľudí po celom svete sa baví… Skutočne to je také katastrofálne? Čo presne? A ešte otázka, keby tam je po celý čas s Bill, Doktorom a Nardolom aj Jack Harkness, už by tie scenáre boli kvalitné, či ako? Teda usudzujem len podľa tvojho komentáru… :)

Okrem toho v 11. sérii bude úplne nový tím ľudí, čiže kvalitu scenárov nemožno posudzovať podľa minulých sérii, keďže na tom budú zväčša pracovať úplne iní ľudia.

A vďaka tomu komentáru o Bill („blbá černá stereotypní lezbička z mekáče“) je fajn, že s Doctorom končíš. :)

17.7.2017 | 1:55:41
Mammon52852

No konečně po x letech je to ženská :-)

17.7.2017 | 7:55:05
WinterQueen1

#73 Kykynka: ja jsem to mela taky tak. Moffat uz dost varil z vody… Doctor zena otevira nove moznosti a novy scenarista t9 doufam dobre vyuzije.

#85 Kykynka
17.7.2017 | 8:59:54
WinterQueen1

#76 DeusVult: achjo…

17.7.2017 | 9:02:53
Levia

no proč ne :D už se těšim!

17.7.2017 | 9:45:26
Pimster

Tak schválně. Půlka lidí co z vás tady píše ty hejty, říká že jim ani tolik nevadí že je to ženská ale přesto končí po vánočním speciálu. Hejtujou Moffata ale stejně končí po vánočním speciálu. Co ku**a má být. Ať by to byl kdokoliv stejně byste tady psali jak končíte. A za 4 roky tady budete zase psát jak zase končíte díky novému herci nebo scénáristovi. Horší jak Moffatova 9. serie to být nemůže. Běžte si pustit seriál od začátku, každou epizodu a vsadím se že tam najdete taky věci které vám vadí teď. Vadí vám to jen protože všechny změny prožíváte aktuálně. Kdyby jste ale začali sledovat Doctora teď tak tolik nadávat nebude.

17.7.2017 | 12:47:03
Kykynka

#81 WinterQueen1: potenciál to má, tak prečo to hneď zavrhnúť :) a mne sa páči, že po skvelých hercoch mužoch, ktorí hrali Doctora dali šancu aj žene

17.7.2017 | 12:48:39
Drewina

Má takovou radost, že se rozhodli pro ženu, která bude novým Doktorem. Od úplně prvního vysílání nového Doktora Who mi nikdy nevadil výběr doktora a společníků a myslím si, že pro novou sérii se Jodie velice hodí bude takovým kořením, který tomu dodá šmrnc #teamJodie13thDoc­tor. I Missy, je přerod z muže na ženu a dopadlo to skvěle #teamMissy a i v posledním díle před Vánoční epizodou v 9 řadě, se taky generál z mužského pohlaví přetvořil na ženu #teamgenerálka. Možná se mnou někdo nebude souhlasit to mě je jedno. Ale myslím si, že je dobře mít Doktorku. Sakra žijeme v 21. století, kdy se každý snaží být si roven – ženy a muži i LGBT komunita (nezapomeňme že Bill byla lesbička) #teamBill. Už i to mi dokazuje, že tvůrčí tým Doctora Who se nebojí předsudků a tvoří něco úžasného. Když se Vám Doctor Who nelíbí, tak se na něj nedívejte, lepší mít fanoušky, kteří ho nesoudí a milují ho než mít fanoušky, kteří se přetvařují a věčně něco kritizují. Za vším co jsem napsala si stojím a je mi opravdu jedno, co si o tom budou myslet ostatní. #teamMissy #teamJodie13thDoc­tor #teamBill #teamDoctorWho #teamTheDoctor #teamgenerálka #LGBT #IloveDoctorWho­forever

17.7.2017 | 13:31:20
nerrti

#75 Edvin: Bonda s Doctorem nelze srovnávat, protože Bond je definovaný především svou maskulinní sexuální promiskuitou, kdežto Doctor nic takového ve svých vlastnostech nemá.

Řeči o tom jak se mužský svět hroutí mně upřímně moc nedojímají, když jsme celé jedno století sledovaly čistě mužské prostředí s téměř 95% mužských silných postav, tak je tak trošku logické že se to teď obrací. Při troše štěstí za pár let se to octne v normálu a nikdo už nad tím konečně nebude přemýšlet.

17.7.2017 | 15:48:50
HellTsuku

Musím se smát komentářům, kterým se nelíbí nic od dokotora a dalším, kterým se vše líbí od doktora, mě se ženské silné charaktery líbí, avšak zde jak už někdo psal, jde o ikonickou postavu. Nikomu by se nelíbilo kdyby Bruce, Wayne nebo já nevím Aragorn byli najednou ženy, a stejně tak naopak nikomu by se nelíbilo, kdyby jistá kositelka slizkých vetřelců byla chlap. Tyhle změny nejsou dobré u ikonických postav, ale jak je vidět některým je naprosto jedno, hlavně když dosáhnou svého, i když začíinám mít pocit, že být bílej hetero je asi zlo.

#89 nerrti #90 nerrti #91 ivvika
17.7.2017 | 20:32:41
nerrti

#88 HellTsuku: Ani jedna z uvedených postav (Aragorn, Bruce Wayne) nemá ve své základní charakteristice regenerovat se, měnit se (podstata doktora). Tenhle argument prostě naprosto nechápu.

17.7.2017 | 20:37:54
nerrti

#88 HellTsuku: A být bílý heterosexuální muž pochopitelně není zlo, bohužel současná podoba televizní produkce a kinematografie se pouze vymezuje proti sto let trvajícímu stavu, kdy majoritní 95% skupinou mezi heroickými postavami byli muži a sci-fi bylo orientované na mužské publikum. Ono je to v pořádku, pouze tím že se to prudce mění, to najednou vypadá nepřirozeně, jenže ono to je to nejpřirozenější možný vývoj.

#95 Chikina
17.7.2017 | 20:40:06
ivvika

#88 HellTsuku: Spíš bych řekla, že ne každý považuje za součást Doktorovi ikoničnosti zrovna to, že je muž. Taky jsem ze začátku nebyla nadšená, ale začínám si na tu myšlenku zvykat a jsem zvědavá na výsledek. Hlavní je, abych jí věřila, že JE Doktor. A věřím že to fungovat může.

17.7.2017 | 20:55:58
lenkawal

Nelíbí se mi to, ale dám tomu šanci. I když Doktor je prostě Doktor. Když tam chtějí ženu mohli udělat spin-off s jeho dcerou Jenny z s04e06 :-)

17.7.2017 | 21:13:09
Pimster

A navíc si za to můžeme sami že je to žena. Tvůrci si to chtěli ozkoušet a tak udělali Missy. Všichni jsme z ní byli nakonec nadšení. Takže si řekli že když to fungovalo u ní tak bude i u Doctora. A navíc… Doctor Who je jeden ze seriálů, který si může dovolit změnu pohlaví hlavní postavy. A jestli seriál pojede dalších 50 let tak se můžeme těšit na další herečky v roli Doctora ale i jiné pleti. I když bych možná tipoval že se po Jodie vrátí k bilým mužům. Celkově by pak Doctorka měla lepší význam, jakožto přechodná regenerace pro Doctora. Ale uvidíme.

17.7.2017 | 23:42:08
awacs

Uvidíme :) Neodsuzuji, nevadí mi to, hodnotím až podle výsledku. Pokud to nebude tak násilné jako orientace Bill, tak to bude v pořádku A v tomhle představení mi strašně připomíná Capaldiho pojetí Doctora :) https://www.youtube.com/watch?…

18.7.2017 | 1:27:23
Chikina

50% populace jsou ženy, Time Lordi se můžou regenerovat do jiného pohlaví to je stará novinka, tak co je takový problém? 36 sérií je Doktor chlap, myslím, že je načase aby Doktora hrála žena. Je to mimozemšťan…nemá pohlaví jako lidi, takže to není jako James Bond, který se opravdu regenerovat do jiný osoby nemůže. Pokud s tím má někdo pořád problém, tady je co řekl v roce 1986 Doctor Who tvůrce: “At a later stage Doctor Who should be metamorphosed into a woman,” Pokud tvůrce Doktora plánoval před 30ti lety ženského Doktora, tak se s tím musíte vypořádat v roce 2017. Velký plus je, že pořád nemá zrzavý vlasy :D

#90 nerrti: supr koment

18.7.2017 | 4:32:45
Chikina

#68 NiennaTasart: 75%…wow, tak se mrknem na to co dávaj v kině teď. Hmm to je ale náhodička, ani jeden film nemá jako „lead“ ženu. Pokud teda nepočítáme Auta 3, kde s McQueenem bude auto namluvený ženou, ale pořád je to o něm. Od zrodu televize, byly filmy a seriály targetovány na muže. Muži byli ve všech hlavních rolích, teď když se to začíná pomaličku posouvat, když aspoň 10% nových filmů a seriálů má jako hlavní postavu ženu, tak to přijde lidem jako politická korektnost a trend. Ty ženský všude huh? Ono je to změna jít ze 100% na 90%, ale neboj, k 50% na 50% jsme ještě desetiletí daleko.

#97 Chikina #104 alexis
18.7.2017 | 4:47:23
Chikina

#96 Chikina: koukám na cinestar program, kdyby mě někdo chtěl roznýst na kopytech

18.7.2017 | 4:55:32
veronika0000

Nedokážu si to představit. Samozřejmě i žena může zachraňovat světy, spontáně cestovat časoprostorem a opravovat vesmírné lodě. Ale může být Doktorem? Už tak mi dělá problémy uvědomit si, že 12 Doktorů je vlastně jeden Doktor a doteď to nedokážu a vnímám je jako rozdílné postavy. Každá ta postava pro mě ale znamenala někoho, komu bych v reálu mohla věřit. Ženským se nedá věřit :D Je to prostě v lidské přirozenosti, že chlap – ochránce. Každý má na světě své místo, a to Doktorovo je v těle chlapa :D

#103 alexis
18.7.2017 | 13:45:17
Ermak

Chinball zabil Doktora a ani se s tim nepáral. Vykuchal ho, rozčtvrtil a jeho kůži hodil nějaký ženský.

#100 leevan
18.7.2017 | 18:14:21
leevan

#99 Ermak: Nestíham sa čudovať čo za fanúšikov má Doctor who. „Nejakej ženskej“ – herečke, ktorá si rolu s najväčšou pravdepodobnosťou zaslúžila a ktorá v hereckom svete už nejakú tú vodu namútila, zatial čo ty si tu napísal odveci komentár s kritikou založenou doslova na ničom.

#101 nerrti
18.7.2017 | 20:20:48
nerrti

#100 leevan: „fanoušků“ :)

18.7.2017 | 22:03:21
19.7.2017 | 19:55:58
alexis

#98 veronika0000: Ale no tak. A co maminka, ochránkyně nejvyšší? A co doktorky, sestřičky? K nim má přeci člověk taky automaticky důvěru. Já si Doktora v ženském těle fakt celkem v pohodě dokážu představit. Prostě taková Mary Poppins, jen trochu techničtější.. Mimochodem – když si vzpomínám, ona tak nějak taky cestovala prostorem a časem. Měla přece ten kompas, díky kterými děti cestovaly do Číny, na severní pól a tak dále… A vůbec vyváděla různý kousky, který s trochou fanzatie připomínaly Doktorvy eskapády. Teda – to by bylo pěkné, kdyby se ukázalo, že inspirace P. J. Traversové na tajemnou chůvu, kterou přivál vítr (slyšíte to, že jo?) zdánlivě odnikud, byl vlastně ve skutečnosti Doktor:-) A ono by to fungovalo!

Když zmiňuju Mary Poppins, myslím samozřejmě tu z knihy… Ne z toho strašidelného filmu od Disneye. Nanejvýš tak z ruské verze Da svidanja, Mari Poppins. Ta byla kouzelná… Hm, to jsem ale dost odbočila…

20.7.2017 | 20:44:13
alexis

#96 Chikina: Přesně tak. Před dvanácti lety film Catwoman, teď Wonder Woman, je přefemizováno a muži jsou v krizi:-)

20.7.2017 | 20:46:18
alexis

Kdyz o tom přemýšlím, její brašna bylauvnitř větší:-) tak odtud inspirace na Tardis:)

21.7.2017 | 6:05:03
Jáchym Pochop

Tohle si ani nepřeju vidět. Kdyby to aspoň hrála Natalie Dormer, ale Jodie Whittaker? Jednak neumí hrát a jednak vypadá jako retard.

3.8.2017 | 16:39:17
bublifuk

Hm… Uvidíme… Každopádně už The Class dával tušit ten správný korektní tón. Argumenty „doteď byla muž a proč by teda nemohla být ženou, když byla tolikrát mužem“ jsou zhruba na stejné úrovni, jako otázka „a proč by měla být ženou, když byla dosud právě jenom mužem“? Vlastně – při argumentování doctorovským backgroundem – když Doctor dosud regeneroval pokaždé v muže, skoro se dá již předpokládat, že je jeho podstata mužská. Že jde o náhodu, protože emzáci neznají naše pohlaví? Hodil jsem si teď za sebou čtrnáctkrát kostkou a – neuvěřitelné – fakt byl ve výsledku poměr mezi sudými a lichými čísly 7:7… Podruhé 6:8, jo, potřetí 5:9, pak 8:6, 7:7… Ale nikdy, nikdy mi zatím nevychází nic podobného 13:1 nebo 1:13… Doktor – žena je zde jednoznačně anomálií. Tak doufejme, že tím nezabijí seriál jako takový, protože ve snaze obsáhnout všechny nakonec neuspokojí vlastně nikoho. Tak jako tak je to navýsost tvůrčí rozhodnutí nového showrunnera podpořené politickým rozhodnutím BBC.

#108 Prallines
5.8.2017 | 17:31:03
Prallines

#107 bublifuk: Mám dost podobný názor, i když mi vlastně Doctor žena nevadí a z ukázky + pár dalších videí zatím usuzuji, že se mi na tu roli celkem i hodí. Napadlo mě jen, že tu pravděpodobnost mají šanci vyrovnat díky dalším regeneracím, které Matt získal. Ale je rozdíl poznat jednoho Mastera a jednu Missy (omlouvám se, nevím zda byla nějaká verze ještě v klasických řadách).. a poznat 13 Doctorů a jednu „Doctorku“.

Nemění se nic na tom, že doufám, aby tohle byl jen přechodný Doctor a poté se vrátili opět k mužské verzi – tam jsem schopná překousnout i herce, kteří mi nějakou dobu nesedí a říct si, že je to stejný Doctor ukazující nám svou další nepoznanou tvář, která ovšem byla vždy jeho součástí.. Nějak ty všechny charaktery zapadají do jedné jediné, která může být opravdu jednou bytostí a je to nějak lidské. Zakomponovat tam ženský charakter je riskantní a opravdu bude potřeba ještě víc dbát na to, že je to ten starý a známý Doctor, aby to fungovalo. Věřím, že se to může povést, ale zároveň v tom nevidím nic dlouhodobě udržitelného a opakovatelného.

6.8.2017 | 0:14:12
Amigo65

#9 DeusVult: A proč křísit Star Trek, vždyť máme Voyager, sice mi taky trochu vadí ženy v tomto kontextu, ale proč ne, je třeba zkouknout alespoň dvě epizody a teprve potom hodnotit, nikoliv a priori. Já osobně jsem hodně zvědavý jak ukončí tuto doktorskou ságu.

17.8.2017 | 19:50:17
RedRose

Je to velká změna… O tom žádná… Mnohem větší, než výměna společnice, nebo regenerace Doctora a i kolem toho je vždy poprask… O to větší bude očekávání, co s tím tvůrci svedou, aby nás u toho udrželi… Na sympatickou ženskou se rád podívám, ale hlavně, že je Capaldi pryč… Opravdu! Z mého pohledu to za dob Capaldiho (a trochu i Smitha) zachraňovaly pouze společnice a v 10-té sérii už ani to… Na Bill se fakt nedalo dívat… Sorry… Pro mě je 10-tá série jasně nejslabší ze všech, takže se na nového Doktorku a někoho k ní vlastně těším…

#114 Daněk S.
22.8.2017 | 2:52:01
meduzka007

Broadchurch brilantní série s bombastickým doktorem Davidem Tenantem. Capaldi mě na druhou taky bavil. Jen ta herečka není naturaly blond. Doktor je typicky mužská role, uvidíme. Bude to ovšem silný nezvyk. Herečka je vynikající a sympatická, tak se na druhou stranu nebojím, že kvalita půjde dolů. Neznat Broadchurch, asi držkuju víc.

14.9.2017 | 0:20:53
Daněk S.

#15 samcro96: mě zase napadlo jestli místo pověstného: „já jsem doktor“ bude říkat: „já jsem doktorka“…

8.10.2017 | 17:02:43
Daněk S.

#54 Okantehan: taky možnost… :D

8.10.2017 | 17:05:45
Daněk S.

#110 RedRose: souhlasím, ty novější díly se Smithem a Capaldim už jsem některé vynechávala a to co se stalo Bill bylo fakt na nic

8.10.2017 | 17:08:39
Ganlum

Nějak to jde poslední dobou do kytek. Když je pokoj od dáleků, pořád se tam objevují kyberlidé. Dochází jim nápady na příšery? Každou změnu doktora nesu těžce, i když si pak zvyknu, ale ženská jako doktor? To néééé. Dám jí šanci, ale…

12.10.2017 | 10:23:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama