Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce)
77/100 - 277×

Fear the Walking Dead(Živí mrtví: Počátek konce)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Upoutávka k epizodě The Dog

Upoutávka k epizodě The Dog

Třetí díl letošní novinky Fear the Walking Dead nás čeká až za dva týdny. I přesto se však můžete naladit upoutávkou na tento nový dál.

17 1
1.9.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: AMC

Diskuze /31

k_ub0

Prečo za Dva tyzdne ?

#2 kiso1561 #3 Misso
1.9.2015 | 16:59:48
kiso1561

#1 k_ub0: Američania majú deň práce.

1.9.2015 | 17:49:12
Misso

Inak niečo k slovu zombie z wikipedie. „Pojem zombi sa odvodzuje od kultu vudu, v ktorom označuje úplne zotročenú osobu najčastejšie pod vplyvom omamných látok, slepo či nevedome vykonávajúcu príkazy iného človeka, ktorý ju ovláda. Takto bol zombi chápaný v kultúre od druhej polovice 20. rokov 20. storočia až do konca 60. rokov, kedy bol nakrútený film Gerogea Romera Noc živých mŕtvol (1968),#1 k_ub0: v ktorom bol zombi ukázaný ako nemŕtvy: mŕtvola, ktorá vystupuje hrobu a snaží sa uspokojiť svoju túžbu po krvi jedením čerstvého ľudského mäsa alebo mozgu.“

A k vudu maju blízko mexikanci a bolo by celkom milé keby tá rodinka ktorá prichýlila hlavných rodinov to slovo zombie vyslovila. Padlo by to tak očakávane.

2.9.2015 | 0:08:37
Toso11

mymochodom slovo zombie vo wd padlo v pilotnej casti alebo dvojcasti …

2.9.2015 | 1:00:30
James_Terrano

Aha… takže ta pauza je i v USA. A já si říkal proč v programu je opakování prvního a druhého dílu. Už jsem si myslel, že mají na českém AMC nějakou chybu.

2.9.2015 | 4:43:19
Hortenzie

Měli by to udělat jak s Orange is the New Black :D :D Všechno najednou :D Jasný Jasný já vím, že to tak nejde ale byla by to pecka :-)

2.9.2015 | 10:00:28
RIP

a už sledovanost klesá, nejdřív 10, druhý díl 8, třetí bude 6 :-) Je to pouze rodinné drama, žádné zombie drama, nesympatičtí herci, a řešit abstáky feťáka? …:D Bože Bože, Kirkman byl asi mimo

2.9.2015 | 11:57:14
4 roky

pičusi amíci. deň práce. potom superbowl, potom deň vďakyvzdania, potom deň nezávislosti. potom primárky vo voľbách, potom finále NBA, NHL… To je tak prijeb kultúra. Im by trebalo real walking dead, kokotom.

2.9.2015 | 18:05:39
Mazel

Od tohodle seriálu jsem hodně očekával, ale musím říct, jsem s každým dílem jsem víc zklamanej. Vadí mi, jakým způsobem je to natočený. Vadí mi, že se postavy chovají nelogicky, ale mega nelogicky. viz.: „Hele jsem tlustej nerd, mám načtenou zombie apokalypsu, ale když vidím zombie, začnu ji bodat do hrudníku místo hlavy.“ nebo „Hele tady na ulici jsou hrozně výtržnosti, lidi vůbec nejdou po nás, chtí toho jen co nejvíc zničit a ze skoro nikoho ještě není zombie, schováme se tady a počkáme až tu budou běhat zombie místo toho, aby jsme jeli domů, kde to je relativně "safe“." .. Prostě ten člověk, co to napsal byl asi naprostej idiot .. protože zápletka typu: „Potřebujem tu rodinu rozdělit, budou se pak půl seriálu hledat, to bude hezký až se najdou.“ .. to se přece dalo vymyslet i jinak než takovýmhle posraným způsobem, kterej muselo vymyslet tak 12 letý dítě. Tohle mi na seriálu fakt vadí, ale i způsob, jakým je to točený. Styl toho: „hele záběr na člověka, muzika alá je to zombíe, boj se, otočí se a bude hnusnej“ .. bum nic :D .. I druhej díl :D .. feťák týpek radši dostane záchvat než aby svý ségře řekl: hele buchto, jsou tam lidi, co žerou jiný lidi, nelez tam :D .. to samý máma .. 2× ji zavře bezeslova dveře před xichtem a pak na ní čumí místo toho, aby ji řekla jediný slovo .. „hele, jsou nebezpečný“ Fakt jsem zklamanej, musel jsem si někde vylejt srdce :D .. protože oni si prostě připravili půdu pro tenhle seriál pomocí TWD a takovýmhle způsobem to poserou. Divaci budou jen ubejvat dokud nezbydou jen nerdi jako já, který prostě mají rádi zombie tématiku a budou na to koukat i přesto, že je to sračka světa.

#11 RIP #13 maty925 #14 Batiatus #17 Batiatus #18 TheseusCZ
3.9.2015 | 10:45:24
Bandicoot

Zdar Lidi chci se jen zeptat jestli se objeví shrnutí i k druhému dílu FTWD ? Případně kdy?

3.9.2015 | 11:35:48
RIP

#9 Mazel: máš recht, je to shit :-)

3.9.2015 | 14:26:02
Hazard

Konečne sa tam bude niečo diať tešim sa na to ale ten odklad je dost nepotešil :D :D

4.9.2015 | 6:35:38
maty925

#9 Mazel: Souhlas :)

4.9.2015 | 11:50:38
Batiatus

#9 Mazel: Tiež súhlasím ale v tom že Alicie nepovedali ze sú zombie na svete žiadnu nelogickost nevidím. Ty vieš co je zombik a napriek tomu sa stavim ze keby ti niekto povedal ze vonku sú mŕtvy čo požierajú mŕtvych tak by si tomu neveril a Alicia o niečom ako je zomb nikdy nepočula. Takže by bolo zbytočné jej vravieť ze vonku sú mŕtvy co zeru ľudí lebo by si o nej myslela ze patrí do blazinca.

#15 Batiatus #16 Batiatus
4.9.2015 | 21:00:42
Batiatus

#14 Batiatus: *čo pozieraju živých

4.9.2015 | 21:01:49
Batiatus

#14 Batiatus: *čo pozieraju živých

4.9.2015 | 21:01:50
Batiatus

#9 Mazel: Ou ty si napísal ľudia čo pozieraju ľudí a nie mŕtvy čo pozieraju ľudí ospravedlnujem sa za svoju slepotu :D

4.9.2015 | 22:06:16
TheseusCZ

#9 Mazel:

No…tak já jsem asi koukal na jiné seriály bo nevím z čeho čerpáš a podle všeho srovnáváš… Nebo máš asi úplně jiné očekávání…

Co se týče toho „tlustého nerda“ jak mu říkáš… Nikde v pilotu není zmínka o tom, že by měl načtenou zombii apokalypsu… Ano, podle všeho má nějaké informace…ale to jsou jen nějaké informace. Kdyby měl, jak říkáš načteno, tak dost pochybuju, že by si vzal na „zombi“ vykošťovák, což je jedna věc…a druhá věc, asi by se nebotěžoval chodit ještě den dva do školy než se systém sesype. Spíš jen paranoia z toho mála co se dozvěděl a ten nožík mu dával chabý pocit bezpečí. Nic víc, nic míň.

Davové šílenstvi na ulici… No kamaráde, ty jsi asi neviděl rozvášňěný dav v akci, co? Takže fakt, že rodina zalezla do krámu a schovala se tam, je celkem věrohodné řešení. A nevím co se ti na něm nezdá.

Feťák a ségra… A co jí jako měl říct? Hele ségra, byl jsem sjetej ale viděl jsem jak moje buchta sežrala další dvě fetky? No a když už jsem měl fakt vostrej absťák tak jsem zastřelil svýho dealera ale protože se ten vocas zvednul, tak jsem ho ještě 2× přejel autem. Von teba byl už mrtvej před tím ale tak pro jistotu víš, protože zase voživnul. No musela by jít za tím svým Romeem aby jsi mi uvěřila, jenže za ním nechoď, protože by tě sejmul. Takže Ti vlastně raději nic neřeknu…

A máti ji měla říct co? Víš co dcerko, musíme si promluvit… Víš jak jsem ti povídala o tom jak se rodí děti a jak to všechno funguje. No a s tím rozením souvisí i umírání… Jenže dneska jsem viděla lidi, co zapomínají umírat…Já vím, je to divní, taky tomu nechci věřit… Vlastně víš co, tomu neuvěříš, tak to neřeš.

Takže asi tak…

Ten seriál není ani trochu posraný, naopak první i druhý díl celkem věrohodně popisují jak by asi vypadal příchod takovéto apokalypsi z pohledu víceméně obyčejných lidí.

A srovnávání s TWD?? Absurdní… TWD je o přežítí ve světe mrtvých, FWD je tom jestli se do toho světa mrvých vůbec někdo dostane živí…

#19 Batiatus #20 LucieMil. #21 Mazel
5.9.2015 | 18:15:10
Batiatus

#18 TheseusCZ: Mením názor, súhlasím stebou :D

5.9.2015 | 18:58:57
LucieMil.

#18 TheseusCZ: Přesně moje slova… Díky :)

6.9.2015 | 0:15:18
Mazel

#18 TheseusCZ: Ale tak vzhledem k tomu, že je ten seriál zasazenej do současnosti, kde se každej skoro těší na zombie apokalypsu(alespoň každej nerd) bych očekával, že o tom něco načteno mít bude

Davový šílenství? tak robiju pár věcí, abych vypadal jako, že k nim patřím a pak zdrhnu, nevidím v tom problém. Tohle byla prostě ubohá zápletka ze strany scénáristů.

Tak nemusím tý ségře říct každej detail, řeknu jí to chytře, že se tam děje něco divnýho, že se lidi chovájí agresivně, vystraším jí a je doma, nazdar :D

Prostě na to mám tenhle názor, nelíbí se mi myšlení scénáristů a způsob, jakým je to natočený. Myslím, že ubývající počty diváků budou jen utvrzovat můj názor na celej seriál. :) ..

Nehledě na to, že pokud se jeden díl odehrává v rámci jednoho dne(vypadalo to tak), tak nechápu, jak se mohl „proměnit“ ředitel školy do zombie dřív než přítel tý buchty(přítel buchty byl pravděpodobně pokousanej v prvním díle večer(kdy se měl sejít v buchtou) a v 2. díle byl ředitel ještě cajk(na začátku) .. a pak v půlce najednou zombie, aníž by měl smrtelný zranění? .. To si taky neumím nějak vysvětlit :)

#22 Batiatus #23 Batiatus #29 TheseusCZ
6.9.2015 | 10:04:12
Batiatus

#21 Mazel: 1. V žiadnom zombie filme/serialy ľudia nikdy nevedeli čo je to zombik až dokým sa s tým osobne nestretli, keby v tomto seriály vedeli ľudia hneď od začiatku čo sa deje tak práve vtedy by to bola tá práva blbost a zrejme by ani zombie nedokázali ovládnuť svet. 2. Prečo bol riaditeľ tak rýchlo zombie ? Neviem síce či pozeráš klasický seriál Walking Dead ale tam už v prvej serii bolo povedané že s človeka sa zombik môže stať za par minút a ak si dobre spomínam tak môže zomrieť aj pár minút po uhryznutí až do 18 hodín myslím tak ak uhryzlu riaditela napr. o 12:00 tak vtedy keď tam prišli už mohol byť kludne premenený. Ak do tej nemocnice prišli napr. o 17:00 tak mal dostatok času nato aby zomrel a premenil sa :D

#25 Batiatus
6.9.2015 | 11:00:07
Batiatus

#21 Mazel: Nie to som povedal blbost že človek môže zomrieť po uhryznutí za pár minút až 18 hod. zomrie od pár hodín až do 18 hod. ale to nič nemení natom že mal dostatok času nato aby zomrel a premenil sa ale na druhú stranu je divne že keď bol uhryznuty tak ostal v tej nemocnici a nesiel hľadať pomoc ved keď dostal horucku musel vedieť že s ním neni niečo v poriadku.

#24 Batiatus
6.9.2015 | 11:10:04
Batiatus

#23 Batiatus: A ešte sa opravim nebola to nemocnica ale škola, neviem čo to píšem za kraviny :D

6.9.2015 | 11:11:30
Batiatus

#22 Batiatus: A nie v žiadnom ale v každom omg :D

#26 LucieMil.
6.9.2015 | 11:13:34
LucieMil.

#25 Batiatus: :D :D :D :D .. jsem byla chvíli zmatená :D :D

#27 Batiatus
6.9.2015 | 14:19:18
6.9.2015 | 14:29:11
neo029

ok, pul serie se bude davat dohromady rodinka?! a co dal? uz v 3. dile to vypada, ze jsou nemocnice down, skoly nejedou… uz je mi to jasny, S01 ma 6 ditu a S02 je az v r. 2016… :-)

6.9.2015 | 21:50:14
TheseusCZ

#21 Mazel: Jenže jak TWD tak FWD je hlavně o psychologii a né o chodících mrtvolách…

Oba seriály poukazují na skutečnost, jak by se asi chovali lidé, když by selhal systém, když by byly odkázání jeden na druhého a šlo jim o život prakticky každou minutu.

TWD nám ukazuje rozpadlou společnost.

U FWD je rozdíl v tom, že nám seriál bude ukazovat jak se společnost rozpadá a s tím spojené následky.

To znamená, než lidé zjistí o co jde, tak budou reagovat na „policejní brutalitu“. Prvotní demonstrace následně vystřídá absolutní anarchie doprovázená rabováním, vražděním atp. Selhání IZS, stejně tak sýstému celkově. Člověk už nebude vědět, jestli ten policajt před váma vám pomůže nebo vás zastřelí. S tím i spojené boje o život, kdy člověk musí čelit zejména jiným lidem. Hromadné migrace z velkých měst atd. Pak by měl následovat určitý pokus o obnovu společnosti a záchranu přeživších… Takže nasazení armády, vytvoření krizových táborů atd. Výsledek ale známe už z TWD.

Předpokládám, že v tomto duchu seriál poběží. Jako u TWD bude zaměřený a psychologii jednotlivých postav kde se ukážou jejich kladné či záporné stránky, stejně tak na psychologii společnosti. Viz. již znázorněné demonstrace proti policii a jejímu zdánlivě brutálnímu jednání.

Co se týče davového šílenství… Absolutní anarchie bez následků. Opravdu by jsi v takové situaci chtěl riskovat krk a dostat se zkrz ulice přes hordu lidí co mají potřebu všechno demolovat a bezmyšlenkovitě napadat každého kdo se jim nelíbí??? Tenhle dav si všimne, kdo k nim nepatří…takže nějaká popelnice by tě ztěží zachránila.

Musíš to brát z pohledu onoho otce. On si tam nechce hrát na hrdinu, on chce jen zachránit svého syna a s ním i svoji bývalou ženu. Tam opravdu není místo pro hrdinstvý, takže jediná logická možnost je schovat se.

S tou ségrou… všimni si jak ta postava vystupuje. To není nějaká husička co uvěří všemu co se jí řekne. Takže když by jsi ji konfrontoval se skutečností, tak ať by jsi ji to řekl jakkoliv, prostě by ti nevěřila a měla by tě jen za smažku. Výsledek nulový…

Co se týče ředitele… Upřímně jsem si nevšiml jestli byl pokousaný a kde. Pravdou ale je, že onen „virus“ na každého jedince nepůsobí stejně rychle. Velkou roli bude hrát míra zranění. To znamená, kousnutí do tepny, rychlá smrt, brzká proměna… Kousnutí do jiné části, kde nehrozí bezprostřední umrtí je jen prodloužení toho co přijde. Viz. TWD kde v první nebo druhé serii jezdili s tím pokousaným v karavanu než ho vyložili u cesty. A žil docela dlouho. Ale když se zaměřím na ředitele, tak v té scéně se zdá, že je „proměněný“ docela čerstvě… Ale není tam vidět důvod, nic. Takže to je jen spekulace.

#30 LucieMil. #31 ZvacA
7.9.2015 | 11:39:32
LucieMil.

#29 TheseusCZ: Ano, ano, ano a máš naprostou pravdu. Přesně takhle seriál vnímám já a baví mě.. A k tomu řediteli… je vidět, když se k nim „použí“ že má krvavou skvrnu na košili, na krku.. myslím vlevo..ale já si seriál znovu nepouštěla.. tak si to jen matně pamatuji :)

7.9.2015 | 11:59:23
ZvacA

#29 TheseusCZ: … v tomto duchu seriál poběží. Jako u TWD bude zaměřený a psychologii jednotlivých postav kde se ukážou jejich kladné či záporné stránky, stejně tak na psychologii společnosti.

No tak se na základě WD budeme jistě těšit podobné prasečince. „psychologie“ postav. Ale prosím vás…

7.9.2015 | 12:43:35
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S08E12: The Road Ahead

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @joyeux a @Xavik

České titulky sedí na lehce dohledatelné verze.

Po zhlédnutí epizody nezapomeňte díl ohodnotit. Vyjádřit svůj názor k tomuto dílu můžete v tomto fóru.

Nejlepší epizody osmé série

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama