Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Slovenský projekt: Točte Hra o trůny i na Slovensku!

Slovenský projekt: Točte Hra o trůny i na Slovensku!

Žilinský kraj započal nový projekt, ve kterém ukazují krásu své krajiny, a snaží se přimět HBO, aby u nich natáčeli seriál Hra o trůny. Na tento projekt se můžete podívat uvnitř článku. Nutno dodat, že celé video je doplněno o skvělou předělávku originální verze songu Hra o trůny.

36 7
19.4.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /102

Hawisa

Bylo by to užasný, kdyby GOT natáčeli tak blízko! :D

19.4.2015 | 15:12:58
JohnLuther

Hmm, prostredie prie Riečne krajiny zo sveta GoT ako stvorené, Váh, opustené hrady, len čo keď sa príbeh momentálne už uberá smerom hlavne na krutý sever, kde sa im viac oplatí natáčať niekde na naozaj ľadovom Islande. Každopádne ak by bola nejaká dejová línia v 6.sérií ktorá by takéto niečo využila, tak prečo nie.

19.4.2015 | 15:23:43
Natalia7

Spiš by bol krajší, Banska Štiavnica, Horehronie… mali to skor poňať celoslovensky.. keď už

19.4.2015 | 16:45:30
Spoorty

Tak jediný co se mi líbilo pro GoT byly ty skály, ale mnohem hezčí a impozantnější skály jsou všude v Evropě.. Nicméně jsem se celkem pobavil jak hned na začátku bylo napsáno srdce evropy:-D kde to vzali?!? By si tak přáli…:-D

#6 Natsu #7 Ann Taylor #11 Davidstein
19.4.2015 | 18:34:13
Akul

U nás je to stejně hezčí… a srdce Evropy.. to jsem se dost nasmál…

#6 Natsu #11 Davidstein
19.4.2015 | 18:35:38
Natsu

#4 Spoorty:
#5 Akul: Srdce Evropy, stejná reakce :D

#11 Davidstein #15 kuki164
19.4.2015 | 18:53:49
Ann Taylor

#4 Spoorty: To, jestli je to vhodně vybrané pro GoT, jsem si hlavně říkala u těch současných a užívaných budov a záběrů na obce. To tam dávat určitě neměli. Do krás Slovenska klidně. Do ukázky „tady můžete natáčet fantastický středověk“ čerstvě natřený barák s výraznou okapovou rourou jaksi nezapadá.

#8 Spoorty #11 Davidstein
redaktor
19.4.2015 | 19:00:42
Spoorty

#7 Ann Taylor: Přesně tak… :-D

19.4.2015 | 19:11:29
armunder

Proč si tam nenatočili svého pátrače ?

19.4.2015 | 19:23:49
Morrison321

Skorej by sa mi to hodilo na Vikingov, GoT by aj tak spravili hory a krásne prostredie kludne aj na holej nížine :D

19.4.2015 | 19:58:28
Davidstein

#4 Spoorty:
#5 Akul:
#6 Natsu:
#7 Ann Taylor: to by neboli naši českí „bratia“ aby niečo neskritizovali :D aj keď to je originálne a celkom podarené… skúste teda niečo vlastné ;) u vás je tiež veľa krásnych hradov

#12 InReverse #14 Spoorty #17 Ann Taylor #51 Akul
19.4.2015 | 20:03:16
InReverse

#11 Davidstein: to by bylo aby se nenašel slovák který má problém s jakoukoli kritikou od čechů :) aneb komplex jezevčíka v praxi – http://www.blankexit.com/…but-evil.jpg

#20 Spoorty #24 Davidstein #51 Akul
19.4.2015 | 20:46:47
kamikazenb

Nechcem byť hnedopich pepíkovia, ale na SVK je naozaj stred európy http://slovakia.travel/…emnicke-bane Nájdete to aj na wiki. Čo by ste im ukázali vy v CZ? Mrte brutálnu Snežku, alebo tú vašu rovinu?

#14 Spoorty
19.4.2015 | 20:51:59
Spoorty

#11 Davidstein:
#13 kamikazenb: Chtěl bych vás vidět jak byste se tvářili kdyby dávali GoT a najednou by tam byly čestvě natřené domy s okapy, asvaltová silnice apod.. kktci…

#40 kuki164
19.4.2015 | 21:03:57
kuki164

#6 Natsu: Myslí sa tým geografický stred Európy. SR ním je.

#18 FaNTa #20 Spoorty
19.4.2015 | 21:04:36
Akuratka

Prestante si ohovarať uzemia! HBO by tam určite neišlo natáčať ani keby to bolo zadarmo.Som z Kysúc a okrem vyrúbaných kopcov a tam toho moc nie je. Určite nič vhodné pre kulisy do seriálu. Vychylovka??? Veď to je železnička…

19.4.2015 | 21:04:46
Ann Taylor

#11 Davidstein: Říkej co chceš, ale ty současné baráky si prostě jaksi v GoT představit pořád neumím, v tom klipu nesedí. Pokud se týká GoT, jsou jako pěst na oko. Mělo to zůstat jen u přírody a hradů, to je pro to prostředí vhodné. A mimochodem – pořád je ještě tolik lidí nechápajících pointu hodnocení a kritiky.

#24 Davidstein
redaktor
19.4.2015 | 21:07:14
FaNTa

#15 kuki164: Ano Geograficky ? :D A to víš jak ??? Je tam napsané srdce evropy. A srdce Evropy je bohužel Česká Republika. Já osobně proti slovesnkému národu nic nemám. Jsou to super Chalani/ľudí. Ale zase to nemusíme oba národy přehánět. Jinak ne nepasuje to do GOT. 6ilinský přehaněj. Sice ano jak v ČR tak SR jsou pěkné hrady, zříceniny a někdy i udolí. Ale prostě ani jedna země nevyhovuje do serialu Game of Thrones.

19.4.2015 | 21:24:52
xlostangelx

Řekněme si to upřímně, kdyby GOT chtěli natáčet v SK nebo ČR nebo kdekoliv jinde, než aktuálně točí…udělali by to… ale protože to nedělají, nejspíš k tomu mají své důvody…a řekněme si upřímně, kolik zahraničních filmů se točilo v ČR a kolik na Slovensku? V tomhle si myslím vedeme…a k té rovině a Sněžce, co třeba Letopisy Narnie, které se točili v Tisé? to moc rovina není nemyslíš? Nebudu kritizovat video, ať si dělají Slováci co chtějí, jen si myslím, že účel to mít nebude… :) A už vůbec se mi nelíbí, jak se tu do sebe navzájem navážít(m)e… Oba státy jsou pěkný, ale myslím si, že co se přitažlivosti pro filmaře týče, tak prostě vedeme… Nazdar.

#21 kamikazenb
19.4.2015 | 21:29:54
Spoorty

#12 InReverse:
#15 kuki164: Srdce Evropy se vždycky říkalo a říká České Republice. To jestli si to chceš přivlastnit Slovensku, nebo si myslíš, že srdce je ve středu hrudi mi je jedno…

#40 kuki164
19.4.2015 | 21:30:05
kamikazenb

#19 xlostangelx: U nás sa netočia filmy z dôvodu nepríťažlivosti krajiny, ale kvôli skorumpovanej a neschopnej vláde. Ale neboj, keď ich všetkých obesia, tak bude nádej…

19.4.2015 | 21:36:17
peti1D3

Je to docela legrace tu sledovat, jak se Češi a Slováci dohadují. btw. http://cs.wikipedia.org/…%99ed_Evropy ;)

19.4.2015 | 21:58:49
Alisha10

Myslím si, že nápad je to dobrý a podařený (až na ty nové domy). Nevím, proč to my Češi musíme hned kritizovat. Možná proto, že nás nic takového nenapadlo. A srdce Evropy? Vážně si někdo myslí, že někdo v Americe bude řešit 100 km rozdíl?

#25 Davidstein
19.4.2015 | 22:08:08
Davidstein

#12 InReverse: ja komplex nemám ;) len mi vadí keď sa nájdu stále jedinci, ktorí musia hneď hľadať negatíva na akúkoľvek prácu alebo úsilie iných ľudí a to na obidvoh stranách :) podľa mňa by ti tiež vadilo keby to bolo naopak..
#17 Ann Taylor: s tým súhlasím no treba pochopiť, že autorom išlo skôr o spopularizovanie regiónu ako takého ako prilákanie pozornosti HBO :D ale tak pochopím ťa pretože to je článku, no nemyslím si, že to bol ich hlavný zámer

19.4.2015 | 22:12:29
Davidstein

#23 Alisha10: súhlasím.. ja som zas čital čital, že stred Európy je v Litve :D prídu sa sem aj oni hádať o takejto absurdite? lebo tak či tak by nás amíci na mape nevedeli nájsť a bolo by im to jedno

19.4.2015 | 22:20:42
JohnLuther

Srdce Európy preto, pretože, sa na Slovensku nachádza presný geografický stred Európy ale radšej to nechám tam, s arogantnou Českou sobrankou sa nemá cenu hádať.

#27 JohnLuther
19.4.2015 | 22:24:53
JohnLuther

#26 JohnLuther: Ok, tak radšej závery prednášať nebudem, je to sporné medzi mnohými krajinami, ale nech. Česká arogancia už len tu z komentárov nepozná hraníc, keby sa to niekedy aj na Slovensku natáčalo, čo je aj tak mizivá šanca, tak by na mieste natáčania radšej spáchal nejaký Čech samovražedný atentát, ako keby mali mať niečo čomu by mohli závidieť…

#28 Arutha #30 InReverse
19.4.2015 | 22:29:31
Arutha

#27 JohnLuther: Něco bych ti napsal, ale maminka mi vždy říkala, že hádat se s idiotem nemá cenu, takže to radši nechám být.

19.4.2015 | 22:33:58
Edvin

Tohle nikdy neprojde, jak je takové blbina vůbec mohla napadnout? :-) Už jsme viděli prakticky veškerá zásadí města ze světa GoT a Slovenská (ani Česká) architektura tam nikde nezapadá. Navíc tady máme nevýrazné a nespolehlivé podnebí. Naše lesy sice ujdou, ale taky to není žádný zázrak evropy. Co se týká hradů, tak to taky není zlé, ale opět se nejedná o nic tak skvělého, aby to sem tvůrce přitáhlo.

19.4.2015 | 22:53:52
InReverse

#27 JohnLuther: tak aby bylo jasno drahý slovenský krajane

  • debata tu vůbec není o termín střed Evropy ale „srdce“ nevím jak to máte vy Slováci ale zbytek populace ho nemá ve středu těla, pokud se mluví metaforicky o srdci většinou se jedná o něco nepostradatelného pro větší celek a tím ač si to možná u vás myslíte Žilina prostě není
  • jestli si skutečně myslíš že nějaký Čech k vám půjde páchat na místo kde se (ne)bude natáčet GoT sebevražedný atentát, tak si prosím vyndej ruku z nočníku a štípni se do nosu, ten mokrý sen ve kterém se ti zdálo že Slovensko je srdcem Evropy už skončil
  • jinak co se té české arogance týče, dovolím si tvrdit že je to pořád lepší než ty slovenské komplexy, už se s tím jednou pro vždy smiřte, zamáčkni slzu, utři nos a nebuď smutný, někdo vždycky musí být až ten druhý :)
#34 Spoorty #59 JohnLuther
19.4.2015 | 22:57:40
xXmanyXx

V GoT je polovina věcí udělaná digitálně a to že tam máte skály a lesy HBO zrovna nezaujme když jim stačí kamen nebo nějaké male křovisko a zbytek se dodělá na PC, ale jestli jde vážně jen o to že máte velké lesy atd. tak to bude už lepší v ČR ( podle mého nazoru, tak hate si nechte, sice jsem napul slovak ale rodak jsem z česka =) )

#38 Salim Hrdonožka
19.4.2015 | 23:07:35
azoxid

Hra o trůny na Slovensku ??? To by byla hodně hustá parodie ! :-D :-D Ovce by byly v každý postelový scéně, místo valyrijštiny by byla maďarština..

#33 Edvin #40 kuki164
19.4.2015 | 23:11:28
Edvin

#32 azoxid: Úplně vydím ty epické scény… Den první: Zaútočili jsme na armádu Lannisterů. Den druhý: Armáda Lannisterů zaútočila na nás.. Den třetí: Přišel bača s holí, všechny nás zliskal, že mu tam děláme bordel, tak jsme šli domů. :D

#35 sneakyt
19.4.2015 | 23:19:16
Spoorty

#30 InReverse: Absolutní paráda..:-D Já mu chtěl něco napsat, ale řikal jsem si, že se nebudu zbytečně rozčilovat…Ale tys mu to dal za všechny..:-D

19.4.2015 | 23:25:46
sneakyt

#33 Edvin: Den první: zaútočili jsme… a sakra, někdo nám ukradl výbavu :D

#37 Edvin
19.4.2015 | 23:32:41
Hogo Fogo

Deti, deti … o kokotinách sa tu hádate. Radšej by ste sa mali modliť k veľkému stvoriteľovi Jurajovi, nech mu zdravie slúži a písanie ide rezko od ruky, teda vlastne od klávesnice …

19.4.2015 | 23:35:14
Edvin

#35 sneakyt: Wow, tak nadérné linky, to je Valyrijská ocel? Ne hochu, to je Romská ocel. Urvalo se všechno, co nebylo přibité, lepší kousky šly do sběru a z odpadu byl vykován tento meč. Není sice moc ostrý, ani moc pevný, ale jediné škrábnutí ti může přivodit infekci :D

19.4.2015 | 23:38:08
Salim Hrdonožka

Já bych se přiklonil k #31 xXmanyXx:, protože dneska už digitálně fikají kopce vejpůl, aby se jim tam jejich digitální hrad vešel, před něj postaví (digitálně) pár vyjímečně nedigitálních herců, čímž vzniká finální, z velké částni digitální, scéna. Ukazovat jim na Slovensko a říkat „Máme hezké hrady!“, nemá smysl, protože ukážou na počítač a odpoví „My taky.“

Nikdy jsem moc nepochpil to rozdělování na národy, vlastenectví apod. Proč se hádat, když Češi a Slováci jsou si podobní jako třešně a višně. Koneckonců, když půjdeme do minulosti trochu dál, než kam dohlédnou naše oči, zjistíme. že jsme všichni Slovani, když půjdeme ještě dál, umědomíme si, že jsme Homo Sapiens sapiens. Ještě hlouběji zjistíme, že jsme všichni z jené matky (nemyslím Evu, je to potvrzeno i vědecky). Všichni jsme se vyvinuli z jednoho vyjímečně chytrého (i když někdy mám pocit, že vyjímečně tupého) primáta, který se vyvinul z vyjímečně zdatného, co já vím… třeba i hlavonožce, všichni jsme výsledkem linie několika jednobuněčných organismů, které si řekli „Hele, zkusíme to dohromady, třeba to pak půjde líp…“ a spojili se v mnohobuněčný. Koneckonců, všichni jsme vzešli z jedné buňky (nebo jednoho asteroidu, který sem těch pár buněk zanesl)…

Takže hádat se o Češi X Slováci, mi přijde poněkud povrchní… vám ne?

19.4.2015 | 23:42:06
Ser David Payne

Abyste se nehádali – střed Evropy neni v Čechách, na Moravě ani v Uhrách: http://en.wikipedia.org/…nt_of_Europe

Jinak moc nevim, co by táhlo HBO na Slovensko. Asi je levný, ale neni tam nic tak zvláštního, aby se za tim vyplatilo cestovat přes půl Evropy. Kromě toho už v předchozích sériích ukázali, jak vypadá krajina v Západozemí, takže to nemůžou z ničeho nic změnit, aniž by to bylo divný.

20.4.2015 | 0:07:21
kuki164

#20 Spoorty: Samozrejme je to metafora. Stačí si to hodiť do googlu, viac krajín si takto hovorí.

#14 Spoorty: Prečo by to tam malo byť ? Však tam ide o krajinu.

#32 azoxid: Čo tam mieŠaš maďarčinu ? Evidentne nevieš ako je u nás národnostné rozloženie obyvateľstva. A počul si niekedy v GOT Chorvátčinu či Arabčinu ? Nemyslím si. Podaktorí sa naučte chovať !

apropo vždy nás učili že stred EU je práve u nás. Ale ako tak pozerám geograficky to bude fakt tá Litva to beriem späť.

#41 Spoorty #42 InReverse
20.4.2015 | 0:38:45
Spoorty

#40 kuki164: To byla ironie pro ty co říkali že kritizujem to video a ty domky. My jsme jen řikali, že do GoT by se nehodily, ale ta příroda právě že jako jediná z toho videa..

20.4.2015 | 0:57:54
InReverse

#40 kuki164: Tak teď jsi si sám na sebe upletl bič. Nevím kolik toho máš společného se Sheldonem Cooperem, možná ti křivdím a jsi nějaký opravdu velmi dobře utajený génius ale snad každý normální člověk pochopil že s tou maďarštinou je to sarkasmus. Co už ale je poměrně tristní je tvoje neznalost svého národa, nevím jak moc jsi ty sám obeznámen s národnostním složením Slovenska ale Maďarů u vás máte všehovšudy 10%. Tak snad příště bych doporučil nějakou základní znalost o problému než začneš s někým diskutovat, vypadá to poměrně hloupě když tě musí cizinec poučovat o tvém vlastním národě.

ps: to už se snad ani nedivím že vás učili že střed Evropy je u vás :)

#47 kuki164
20.4.2015 | 1:13:25
Lipicán

Obávám se, že to byly vyhozené peníze, ale aspoň se vám povedla, milí tvůrci, hezká aranž Djawadiho hudby.

20.4.2015 | 1:18:00
Krikrinozka

nevím co řešíte Ať si tvůrci , zadavatelé říkají co chtějí, účelem nebylo dát štábu možnost nových lokací, to by to prezentovali jinak, ale prostá propagace regionu a CR která se má svézt na oblibě her o trůny a stát se virální reklamou. Je to podařené a hudba je opravdu skvělá. Je však otázkou zda cizinec si natolik užije rafinované užití nástrojů a lidových melodií ve variacích

20.4.2015 | 5:36:48
Anckrst

Chalpci a dievčatá, je jedno či sú domy natreté alebo s odkvapovými rúrami. Čo by im prekážalo tak by digitálne vymazali. To je to isté ako keby ste tvrdili že súčasné prostredie v GoT je autentické. Nemá zmysel sa o tom hádať.

#46 Ann Taylor
20.4.2015 | 8:03:05
Ann Taylor

#45 Anckrst: Peníze. Proč by to měli natáčet a pak digitálně vymazávat, když to můžou rovnou digitálně vytvořit, jak jim to vyhovuje? Mně se ten klip líbil, ale ty domy prostě…kdybych to stříhala já, tak ty nepoužiju. To je všechno, o co jde mně, Ostatní hádky jsou snad přehnaný, ne? A že jsou srdce Evropy, to se učí půlka středovevropských a pobaltských školáčků, takže to fakt smysl nemá.

redaktor
20.4.2015 | 8:14:19
kuki164

#42 InReverse: lol, tak teraz s hrejivím pocitom na srdci že si mi to natrel ?? Jasné že je to sarkazmus, len to je reakcia na úplne nezmyselný príspevok v diskusii. A prosím ťa nepoučuj ma aké tu máme zloženie. Áno je pravda že maďarské obyvatelstvo má u nás zastúpenie 8,6%. Ale odporúčam ti zistiť si niečo o juhu SR. Okresy KN a DS majú 63% respektívne 75% madarského obyvatelstva. Tu slovenčinu ani nepočuješ. Ďalej Galanta, Rimavská Sobota, Nové Zámky nad 35%. Ale whatever…

#52 InReverse
20.4.2015 | 8:33:18
NewPerson

Mno byly prej nějaký návrahy, že by se to točilo na Slovensku, ale někdo říkal, že to slováci dělají s ovcema, tak od toho upustili.

20.4.2015 | 10:00:30
niennor

Čo sa týka toho stredu a srdca Európy (trochu infa z iných zdrojov ako wikipedia)… Srdcom sa označuje Česko- porovnanie ľudského tela a tvaru Európy, ale aj Slovensko- kvôli tomu geografickému stredu, „zľudovene“. No a samotných geografických stredov Európy je strašne veľa a závisia od toho, čo sa ešte berie ako Európa, či sa ráta aj Grónsko (ako územie spadajúce Dánsku), rôzne ostrovy v Stredomorí a v oceánoch patriace pod európske krajiny, hranice v Rusku (Ural a pod.), atď.. Takže každý štát to v podstate vidí inak. Vzhľadom na Európu ako svetadiel, ten hrubý pevninový základ + najbližšie ostrovy, tak geografický stred je na Slovensku. Dáni si ho posúvajú inam, detto iné štáty…

Video pekné, hudba fajn, ako propagácia regiónu super. Na niektorých miestach by som si aj vedela predstaviť s použitím počítačovej techniky podarené gotkovské zábery. Pravdou je, že by u nás mali lacnú pracovnú silu ako pomocníkov pri natáčaní, ale zas do rána by im všetko zmizlo a tak by museli zháňať prachy na nové vybavenie. Nehovoriac o tom, že možno ani netušia, že už s Českom netvoríme jednu krajinu…

Natáčať by sa u nás (na Slovensku i v Česku) dalo, čoby nie… u nás sa robilo Dračie srdce a ešte nejaký fantasy film, relatívne nedávno, len si nespomeniem na názov. V Česku natáčali okrem iného aj takých Mušketierov. Po dlhom hľadaní by sa našli vhodné lokality v oboch krajinách, no i tak si nemyslím, že sme pre nich atraktívnymi krajinami. Najmä na Slovensku veľa priestorov špatia otrasné, moderné novostavby. A nasmiala som sa pri tých záberoch s wild nature.. jasné, už ich vidím, ako sa celý štáb prechádza tými horami a strmými kopcami so zrázmi :D

20.4.2015 | 10:01:22
Sláva Zadnicky

Tak prostředí je na Slovensku nádherné, o tom žádná i lidé jsou mimo velká města skvělí. Nicméně natáčení by dopadlo podobně jako když se filmaři snažili natočit film o Radioactiv Manovi ve Springfieldu :) Ostatně už jednou si slováci slibovali jak se po Peacemakerovi u nich rozjede filmařský byznys, ale nestalo se a doteď některým hollywoodským producentům vstávají hrůzou vlasy na hlavě při vyslovení názvu Slovensko… ;)

20.4.2015 | 10:05:13
Akul

#11 Davidstein: Zkuste si vy něco originálního a vlastního a nenazývejte se Srdcem Evropy. A nemluvím tu o geografickém středu.

Ale je pravda, že by u vás bylo dost tmavého komparzu do Essoských scenérií. I ten k tomu stěru co tu byl na maďarština – valyrijština se přikláním. Ten byl podařenej.
#12 InReverse: S tebou taky souhlasím. Napsals to, co bych napsal já. :-D

#58 Davidstein
20.4.2015 | 10:25:20
InReverse

#47 kuki164: No vidíš, mě ten příspěvek třeba poměrně pobavil, a nejspíš nebudu sám. Že se srandou z vašeho národa máte problém, to všichni víme ale je třeba to brát s nadhledem. V regionech dál od maďarské hranice bude pochopitelně méně Maďarů, to je věc kterou snad ani není třeba psát, každému je to jasné. Čísla z wikipedie pěkná, nevím co se tu komu snažíš dokázat.

#53 kuki164
20.4.2015 | 10:50:02
kuki164

#52 InReverse: že tvoj príspevok zavádza. Tie údaje sú zo ŠÚSR za rok 2013. A áno mám s istými vecami problém čo tuto podaktorí píšu. S tvojím nie, to ma neurazilo.

20.4.2015 | 11:15:31
Peafowl

Nooo, třeba Dorne by mohli narychlo přesunout do Luníku :-D Anebo by jeden z 19 jazyků, který ovládá Missandei mohla být slovenština. Jinak video děsný, jak z cestománie. Ale kapela pobavila

#57 radd2
20.4.2015 | 11:31:15
skream2

Nechápu jak si tady vždy každý patriotisticky hájí svou vlastní zemi. Jak ČR tak SR nemůže konkurovat islandu atd… O to ale nejde, řeší se tu kdo má lepší zemi – čr nebo sr.. omg :D Máme snad být na co hrdí? Já teda nejsem… Co tu máme? Jen jeden z nejnižších min. mezd v EU a korupci a věčně na*** lidi… A jak jsem psal, příroda taky nic moc.

20.4.2015 | 11:34:36
nevimjmeno2

1:36 tam mají chlapci vidět stín drona. Jinak Anglie se pro GoT hodí, nevím proč to natáčet někde jinde.

20.4.2015 | 13:09:50
radd2

#54 Peafowl: :D to bolo dobre no musím uznať :), ale romstinu…dig more Stannis

20.4.2015 | 14:10:39
Davidstein

#51 Akul: vidím, že ešte stále nevieš predýchať obyčajnú metaforu z videa a to čo píšeš ma len utvrdzuje v tom, že ti došli normálne argumenty :)

20.4.2015 | 15:23:16
JohnLuther

#30 InReverse: Povedz mi viac prosím. Vždy rád vidím ako nejaký červ otvára svoju malú, nevymáchanú papuľku a snaží sa niečo dokázať. Mimochodom, keby to bolo aj tak strašne metaforicky, tak nemôžeš predsa dúfať, že Česko je tým „srdcom“, tým „zosobnením“ Európy. Keby to bol vtip Európy, tak vtedy by si možno mal aj pravdu. O tom kto je dvojka, tak tam na nejakom kolektívnom názore vôbec nezáleží, záleží na jednotlivcovi, takže sa prosím ťa nenechaj vysmiať a trošku pouvažuj o tom, do ktorej sračky ten tvoj „jednotkový“ život smeruje a ako sa jej vyhnúť, je mi ťa ľúto. :)

#60 FaNTa #78 InReverse
20.4.2015 | 15:39:26
FaNTa

#59 JohnLuther: Drahý Slovenský ňoumo.

Ty říkáš, že češí jsou arogantní (Ano, ale ne všichni). Ale také se podívej na svůj stát. Dovolím si podotknout, že za druhé světové války se slovesnká republika přidala na stranu nacistů (Německa) a vy ste zradily Česou republiku jenom, protože vám nějakej Hit*er vyhrožoval. Já proti slovákům nic nemám, ale toto mě dojímá. Ano Češi jsou podle slováků arogantní, ale slováci jsou podle všech států EU zakomplexováni (neříkám všichni). Jelikož žijeme v dnešní době tak se nemůžeme ničemu divit. A je pravda, že Česká Republika je tzv. Srdcem Evropy. Nemluvím zde o přesným geografickým místě.

Jinak svoje urážky si nech pro sebe. Moc děkuji :)

Čau!!

#62 Danielwatson-one #70 JohnLuther
20.4.2015 | 16:16:26
vladnw

oukej, haha… projekt edna.cz dlhsie sledujem a mam ho rad …toto je prvykrat co mam potrebu nieco napisat… lebo uz ma boli celo od facepalmov… len dve poznamocky

pozn 1. palec hore pre vsetkych tych, ktori dokazali rozoznat viralny marketing v cestovnom ruchu od producentskeho scoutingu lokality (a tiez pre tych ktorych boli celo tak ako mna)

pozn. 2. palec (kamkovelvek chcete len nech Vam nachvilku ruky nebehaju po klavesnici) pre vsetkych tych, ktorym staci tato marketingova terminologia (srdce, stred, wtever) na dvihanie valasiek a prskanie knedlikov

20.4.2015 | 16:30:51
kuki164

Že je niekto arogantní respektívne zakomplexovaný, tak to sa rieši len tuto ČR/SR Nikde inde v EU.

20.4.2015 | 16:58:18
Zmiaz

Tý jo, já nevim co Vám je… házet na sebe ty seš čech a ty seš slovák, asi jako kdyby člověk mohl ovlivnit to, kde se narodí, jaká populace tam žije a za jaké doby se co dělo… tohle je fakt uhozený.

Takže k videu, nápad je to myslím dobrý. Jasně, najdou se mnohem hezčí místa na zemi a do samotného videa by se určitě mohli dát lepší záběry… ale i bych si tu krajinu uměla s trochou úprav představit. Pro nás je těžké říct, že naše krajina je krásná (nerozlišuji Česko a Slovensko), protože ji známe a žijeme v ní, ale v zahraničí to mohou vidět jinač, na to nezapomínejte. A jak tu padlo, vyšlo by je to mnohem levněji než jinde… takže za sebe říkám, skvělý nápad. Zda je hodící do GoT posoudí jiní.

20.4.2015 | 17:51:39
peti1D3

Tak se tady toho od včerejška moc nezměnilo…

20.4.2015 | 18:08:27
Monkeyskunk

Heledte, je to asi takovy, jako by Philadeplhia zvala turisty k nim do big apple, pritom kazdej vi, ze se tak rika New Yorku. Bo muzete pridat, ze co slovak to muzikant a ze mate zlaty rucicky. Chapu, ze by se to nemelo brat doslovne, pac je to jen propagacni video, ale podle me sou tohle proste zazity veci, tak se nesmite divit, ze nam to zni pak blbe a ze pindame. Navic se tak prvni rikalo Praze, ne obecne Ceske nebo Slovenske republice. Az z Prahy to pak zlidovelo na CR a nejspis i na SR jak koukam (ale jak vidite, pro vetsinu je to novinka :-D). Jinak souhlasim, v ramci GoT tam ty nove baraky vypadaji blbe a strihal bych asi taky pouze krajinku a semtam nejaky ten hrad. A nechapu proc sou vsichni tak vztahovacni a vali tady, ze je to kvuli tomu ze sou slovaci nebo madari nebo kdo vi co. Jak uz tu nekdo psal, vsichni sme lidi. Narodni hrdost je sice pekna, ale nic to nemeni na tom, ze sme vsichni stejni. Dokud nad tim budete premyslet takhle obracene, tak nebude nikdy klid.

A stejne to nejvic zabil new person, sem malem spadl ze zidle :-D Neberte to jako nejaky hate k vam, proste prestante byt vztahovacni a naucte se delat srandu samy ze sebe. Kor kdyz se chcete smat druhym ;-)

20.4.2015 | 18:46:20
marecek8

Príroda je aj v Česku aj na Slovensku krásna a čo je stred a čo srdce Európy je myslím úplne jedno. Nič to aj tak nemení na tom, ako „úžasne“ sa tu žije. :D Tieto hádky medzi Slovákmi a Čechmi ma vždy vedia rozosmiať. :D Každopádne, video fajn, hudba pekná, a tam to asi končí. :D Keby tu chceli natáčať, myslím, že by ti už urobili. Nemyslím si, že na GoT je treba niečo meniť, lokácie sú vždy parádne a tie veci ako hrady a pod. sú aj tak urobené na počítači, takže je to vlastne naozaj jedno. :D

20.4.2015 | 18:52:38
Darmody

Koukám že se tu sešli maďaři, tak teda rovnou napíšu inzerát. Na víkend je volnej baran, tak si můžete uspořádat gangbang. Napište mi soukromou zprávu, dík.

20.4.2015 | 18:54:55
mrco1991

Ľudkovia, zatiaľ čo vy sa tu dohadujete kto je lepší a meriate si pipíky tak Američania si myslia že sme ešte stále Československo, ba dokonca niektorí si myslia že že sme krajina v Rusku…

20.4.2015 | 19:40:42
JohnLuther

#60 FaNTa: Tak teraz si ma hodne pobavil, Česi možno za druhej svetovej nešli dobrovoľne, ale aké straty ste prosím vás Nacistom tou svojou „rebéliou“ spôsobili? Uhádol si, žiadne, jedine čo vám potom ostalo je nejaká vaša fiktívna hrdosť, s ktorou sa po každom úboho oháňate. Slováci a zakomplexovaný v očiach EU ? Ak sme my zakomplexovaný, tak neviem ako sa potom pozerajú na vás. Štáty EU sa čudujú, že ste z Európskej únie ešte nevystúpili a nenapchali sa do zadnice Rusom, kedže vám už Nemci nechcú hodiť ani suchú kosť, ako tomu bolo doteraz.

#72 FaNTa #78 InReverse
20.4.2015 | 20:05:25
Ann Taylor

Nechte toho laskavě blbouni! To už se nedá číst bez neustálého plácání do xichtu. Mohl by někdo z adminů smazat všechny komentáře, co nejsou o videu?

redaktor
20.4.2015 | 20:18:01
FaNTa

#70 JohnLuther: Aspoň tak hrdost než se utíkat schovat pod sukni Nacistů.

#73 JohnLuther #74 Save41
20.4.2015 | 20:56:19
JohnLuther

#72 FaNTa: Tak radšej Sovietom, všakže. :)

20.4.2015 | 21:22:58
Save41

#72 FaNTa: nič v zlom kámo ale pozry si ešte raz učebnicu dejepisu pre zakladne školy a zistíš ze sa na SLOVENSKU v roku 1944 odohrala udalosť známa ako SNP – Slovenské národné povstanie Na tu maš link aby si nemusel hladať:D http://sk.wikipedia.org/…A9_povstanie

#75 Stardos
20.4.2015 | 21:27:20
Stardos

Fakt máte nutnost se hádat jako malé děti ?
#74 Save41: Dneska jsem četl komentář o téhle události a tam se psalo že jste utekli do hor , tak kde je pravda ?

#77 Save41
20.4.2015 | 21:52:09
XRousieX

Fkt jak malí haranti! :D

20.4.2015 | 21:56:04
Save41

#75 Stardos: utekli do hor? bola to partizanska vojna čize sa využívali veci typu udry a uteč kedže bol nedostatok tažkej techniky ako tanky, lietadla na strane partizánov nemaly ako viesť otvorenu vojnu proti nemcom, inak takato istá taktika bola použitá Titom pri oslobozdovaný Juhoslávie…

20.4.2015 | 22:41:04
InReverse

#59 JohnLuther: #70 JohnLuther: Tvoje kydy na mojí maličkost stranou, možná kdyby si se byť jen vzdáleně trefil tak by se mě to trošku dotklo ale takhle? Kolaboraci bych asi úplně Slovákům nezazlíval, všude se někdo našel, ale říkat že Češi za odboje nenapáchali za 2.světové žádné ztráty? Nevím jestli něco říká jméno Reinhard Heydrich, nebo kolik toho víš o bitvě o Anglii a českých legiích na blízkém východě ale podle tvých komentářů to vypadá že asi moc ne. Co mi ale přijde jako vrchol necharakteru a ignorace je takhle neuctivě mluvit o lidech kteří se zasloužili o to že nejen tvůj taťka není modrooký árijský blonďák. Zkus se příště vyvarovat věcí jako hodnocení života cizích lidí, frází jako nevymáchaná papula a podobně. Možná se v tu chvíli cítíš dobře ale vypadá to hloupě, věř mi.

#86 JohnLuther
21.4.2015 | 1:47:02
Wolf007

Čobolové natáčí i reklamu na Rajec v Portugalsku :) a vydávají to za rajeckou dolinu :) jsem se opravdu pobavila. Proč by měli natáčet v Asii, když si to vše v klidu domalují ve studiu, jak chtějí :). Holt čobolové a jejich nacionalismus.

#80 Pravda.Pravdiva #100 pto
21.4.2015 | 8:47:58
Pravda.Pravdiva

#79 Wolf007: Niekto si da pracu natoci pekny spot pre potesenie seba a druhych. A par zakomplexovancov to tu hned musi otocit na sproste kecy typu cobol sem, cobol tam…Z psycholo­gickeho hladiska by sa dalo pochopit, ze slovaci mozu pocitovat syndrom mensieho brata, prec vsak maju komplex cesi zo slovakov som doteraz nepochopil…A k tej mineralke, ked ti tak vadi reklama natacana v portugalsku, tak neviem preco si pokojne nepopijas mattoni ale v kazdej prdeli v CR je teraz nacpany Rajec…

#82 InReverse
21.4.2015 | 9:42:47
DeadAngel

Proč se neukázat?! Dobrý nápad. Sice nedotažený do detailu. Myšlenka je to nádherná, to se nedá upřít. A jako obvykle se z toho vyvine národnostní „rozpor“. Odpusťte mi, rozpor ignorantů historie a uživatelů v mnohém nepřesné tety Wiki. Bezesporu se v dějinách obou národů staly události, na které není nikdo hrdý. On je po bitvě každý generál. Asi bychom neměli zapomínat na to, že jsme Slované, tak blízcí, jak si jen blízko dva národy mohou být. V určitých obdobích by jeden národ bez podpory druhého nepřežil. A že během dějin se tu našlo mnoho takových, kteří chtěli čechoslováky vymazat z mapy Evropy. Unikátností každého národa je jeho jazyk. Nemusíte mít vlastní stát (Lužičtí Srbové, Kazaši, Rusíni), nemusíte ani žít v domovině (Židé, utečenci), abyste si dokázali a měli uchovat to nejcennější dědictví předků. Jazyk, kulturu, obyčeje. A to, jak je vidno všude okolo, i u příspěvků zde – nám nikomu nejde.

21.4.2015 | 10:08:13
InReverse

#80 Pravda.Pravdiva: na komentář na který reaguješ se žádné vulgarismy nevystihli, jinak s těmi komplexi… z půlky máš pravdu, ale Češi z vás opravdu žádné nemají, (alespoň co já znám) my si z vás jen rádi děláme legraci protože nás baví jak se rozčilujete :) ale ta s tou minerálkou… co blbneš? :) je to prostě vtipný že jí točíte až bůhvíkde, tak se tu hned zbytečně nedurdi a nezvedej si krevní tlak, to neznamená že se jí rádi nenapijeme :)

#83 Pravda.Pravdiva #87 Monkeyskunk
21.4.2015 | 10:11:54
Pravda.Pravdiva

#82 InReverse: Neviem kto sa tu „rozciluje“ , ze si niekto dovolil pouzit pojem srdce europy, ktore ma asi patentovane CR :) Navrhujem zmenu nazvu, ked sa Libya mohla volat „Velká libyjská arabská ľudová socialistická džamáhíríja“ tak CR moze byt „Česká republika neoddiskutovalne srdce Evropy“ potom si uz kazdy da pozor pri pouzti tohoto pojmu :D

21.4.2015 | 11:10:29
FunkyTN

omg. necakal som, ze tu je tolko zakomplexovanych deticiek. mal som pocit, ze GoT sleduju ludia s nadhladom a aspon stipkom rozumu.. ale ked vidim tieto slaboduche hadky, tak svoj nazor musim korigovat

#85 Ann Taylor
21.4.2015 | 11:34:54
Ann Taylor

#84 FunkyTN: Kdyby to sledovali jen lidé s rozumem, tak si můžou dovolit tolik to neosekávat :D

redaktor
21.4.2015 | 12:30:45
JohnLuther

#78 InReverse: Myslíš toho Reinharda Heydricha, ktorého zabili Slovenskí atentátnici a ktorých hneď nato zradil Český výsadkár ? :D Ach jaj, zase si ma pobavil, najprv si dostaň do tej svojej malej hlavičky nejaké informácie aby si sa tu nemusel strápňovať.

#87 Monkeyskunk
21.4.2015 | 16:29:50
Monkeyskunk

#82 InReverse: #86 JohnLuther: Tak tu wiki projeď aspoň pořádně a uvidíš, že to nebyli striktně češi ani slováci, ale čechoslováci. Stejně tak se mi zdá, že sme se učili o československých legiích, nikoli pouze českých nebo slovenských.Takže si to oba dva snažíte přivlastnit svému národu, přitom šlo o spolupráci, což vy asi nedokážete. O zradě bych nemluvil, páč vůbec nevíte jak na tom dotyčný byl a nebyl, co mu hrozilo a nehrozilo atd. První suďte sebe, pak možná ostatní. Jinak je sice snadný to házet všechno na TIsa, na druhou stranu dost možná taky dělal co považoval za nejlepší pro svůj národ. O stejné zradě bychom mohli mluvit i my v případě Edvarda Beneše. Ale já nesoudím, páč neznám všechny fakta, což nezná nikdo. Jinak myslim, ze sem tu celkem racionalne vysvetlil, proc nam tak vadi oznaceni srdce Evropy, ale stred Evropy by nam byl putna. Ovsem vidim, ze mistni diskutujici jsou opravdu rozumni a s nadhledem, tudiz racionalni a logicke argumenty nepochopi, ani kdyby sami chteli. Muzete si zatleskat, protoze kvuli vam, se z GoTu skrta a skrta, protoze na vase hlavicky by toho bylo moc a nezvladali byste to vsechno chapat. Vidno podle toho co tu plodite.

#90 JohnLuther
21.4.2015 | 17:03:56
Crowley

Video sa mi celkom páči aj keď pochybujem,žeby sa GOT natáčalo práve na Slovensku alebo v blízkom okolí ;-). LoL,stále ma udivuje, čo vy tu riešite,namiesto debaty o videu, sa tu rieši stred Európy,teraz už aj 2 svetová vojna.,vy ste maníci :D

21.4.2015 | 19:33:37
lichlelle

Já si nemůžu pomoct a nerýpnout si :D ale některé záběry z východního Slovenska se středověkými obydlími jednoho nejmenovaného etnika by možná přitáhly víc :D

22.4.2015 | 12:49:03
JohnLuther

#87 Monkeyskunk: Ale prosím ťa, keď mal nejaký úspech Slovák, tak o ňom Česi vždy hovoria ako o Čechoslovákovy, keby to bol Čech tak tam to Slovensko určite nespomenú. Za druhé, ten Český zradca dostal za zradu 500000 mariek a ďalších 5 rokov žil, takže to asi pod nejakým mučením a nátlakom nepovedal, čo si asi predpokladal že sú tie informácie, ktoré nepoznáme, takže racionálne ospravedlňuj čo chceš, aj tak sa nad tým môžem iba pousmiať. :)

#91 Monkeyskunk
22.4.2015 | 15:18:44
Monkeyskunk

#90 JohnLuther: A to je přesně ten váš komplex. Česká matka, slovenský otec = Čechoslovák. Je mi jasný, že to vidíš jinak, takže se s tebou nedá moc racionálně bavit. Zajímavé, že nedodáš, že se po tom jejich udání pokusil o sebevraždu, takže mu to uplně putna nebylo. Navíc se pak sám přihlásil, že udával. A hlavně, že úplně stejnou sumu dostal zese jeden slovenskej udavač Gerik. Ale říkám, to bys musel být objektivní, což vzhledem k svému komplexu očividně nedokážeš.

22.4.2015 | 17:09:34
Brani

Ako sorry páni, ale z niektorých Čechov tu závisť len tak srší. A to som si myslel, že najzávistlivejší národ sú Slováci. Vidím ale, že Češi sú na tom rovnako…

#93 Stardos
22.4.2015 | 18:25:44
Stardos

#92 Brani: A co vám máme závidět ?

22.4.2015 | 18:39:50
POLW

Chalani,vy na ten váš nacionalismus jednou doplatíte. Půlku života jsem byl Čechoslovák,pak Čech, třeba budu jednou i Moravák. Dodnes mám půlku rodiny na Slovensku a bavím se těmi hysterickými reakcemi na jakoukoliv kritiku Slovenska…viz celá tahle diskuze a hlavně pak pan JohnLuther :-) PS : něco konečně k tématu fóra- GOT by se mohla točit na Slovensku, divokých tam máte dost ,jenom je už do prdele neposílejte na západ…

#96 JohnLuther #97 Ann Taylor
23.4.2015 | 16:10:49
Domssy

Áno pobijte sa kto je lepší či Česi alebo Slováci. :D Vezmem si popcorn :D Naozaj keď už takéto nezmysli sa musia riešiť online.. vy nemáte čo robiť so svojim voľným časom však? :D Koľko máte rokov 5? :D Sa zamyslite nad tým :D

23.4.2015 | 17:17:40
JohnLuther

#94 POLW: My máme východ zamorený divokými a vy máte plný štát posteľových otrokov, to znie fér, aj keď, nejeden by povedal, že ďaleký sever a juh sú od seba ďalej ako Česko a Slovensko. :)

23.4.2015 | 22:16:30
Ann Taylor

#94 POLW: Což divoký, hlavně dothraky by si mohli nechat nebo poslat taky na jih! :D

redaktor
24.4.2015 | 8:30:29
Fezzman

Podle mě jediné, co by se do seriálu hodilo jsou zámky a zámecké zahrady. Třeba takovou Lednici nebo Hlubokou si dost dobře dokážu představit jako Highgarden. Krajina, která je na záběrech není nic zvláštního, takových v Evropě je. Kostely jsou úplný nesmysl a zřícenin mají spoustu na dosah ruky, aniž by museli opustit Británii.

#99 Stardos
24.4.2015 | 11:31:16
Stardos

#98 Fezzman: Máš pravdu , Highgarden by mohli točit u nás :)

24.4.2015 | 14:59:43
pto

#79 Wolf007: pramenitú vodu Rajec vlastní „česká“ Kofola .. nabudúce skús radšej použiť google, aby si sa znova nezosmiešnila ;) … inak niektorí jedinci tu píšete, ako keby ste čerpali všetky znalosti o Slovensku z vtipu Zděnka Izera a Slovákov videli len na obrázku – pritom ste rovnaká prdel ( že srdce – haha ) Európy ako my … polovica mojich známych je Čechov ( resp. Moravákov ) a nikdy sme takéto žabomyšie vojny medzi sebou nemali .. je mi vás normálne ľúto.. ps: video ma nezaujalo vôbec a to som zo Žilinského kraja

25.4.2015 | 17:41:52
lenacia

ono má všechno něco… Ze Slovenska by se mi tam líbila krajina spišského hradu, Staré město na Rhodosu by bylo taky úžasnou kulisou. V čechách toho máme taky hodně co nabídnout, krajina mezi Chebem a Mariánskými Lázněmi (mimochodem, je tu vrchol Dyleň, kterej historicky Napoleon označil za střed evropy :D :D) Velké lány zajímavé kopcovité krajiny od Chomutova, přes Most, k Ústí nad Labem. Definitivně úžasné by bylo české švýcarskou s Pravčickou bránou a soutěskami (Narnie rullez). Na Tepelsku by se taky dalo pěkně vyřádit. Všechno je to o možnostech. K čemu hrady v zalesněné krajině? K čemu jim to bude? Když potřebují před hradem aspoň půl hektaru čisté rovné louky? Z dronu to vypadá pěkně, na fotkách taky, ale ve filmu to nikdy nevynikne. proto máme tak šitózní pohádky, jednak herci strašně přehrávaj a hrát skoro neumí, jednak náměty a scénáře jsou taky totálně pitomý, a jednak hoděj na kameru seťák alá 18mm, clonu mrdnou F 18, o nasvícení nemůže bejt řeč. Navíc jsou většinou tyhle krásné krajiny jak na Slovensku tak v Čehcách, chráněné jako CHKO, takže kulisy a velká nákladní vozidla s jeřáby a bůhví čím, co potřebují k natáčení tam nedostanou, protože jim to nedovolí úřady. Však… i když se o tom příliš nemluví, tak jakej problém měli scénáristi s tím dostat herce v Narnii nahoru na Pravčickou Bránu, protože jim prostě odmítli dovolit nechat herce po ní nahoře přejít (nakonec se tam prý museli dostat horolezecky)… a jakej měli porblém na Slovensku s natáčením Dračího srdce (joo, efektní výbuchy ohně se moc zemědělcům na poli nelíbily)

27.4.2015 | 1:09:21
JohnLuther

V Česku by mali aj tak najviac využitý potenciál keby tam natáčali pôsobenie posteľových otrokov, obávam sa že keby Walder Frey prešiel s hrsťou meďákov po Prahe tak by sa jeho srdce nedožilo ďalšieho dňa svojho mena.

29.4.2015 | 23:21:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama