Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě The Broken Man

Upoutávka k epizodě The Broken Man

Sever na sebe upozorní a ukáže, že může být velkou hrozbou. Yara a Theon se plánují pomstít a Černá ryba brání Řekotočí.

70 0
30.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /289

Efixan

0:28 Bronn z Černovody se vrací :)

#7 NewPerson #254 Кренл
30.5.2016 | 14:01:48
Luciz

Názory na Sansu, co chystá?? A chápu to tak, že Greyjojovic děcka jsou ve Volantisu?

30.5.2016 | 14:13:11
brhefst

Ten chlap v 0:16 jde určitě k Jonovi

#53 shootx
30.5.2016 | 14:14:19
Batu_Khan

Viete ako to celé skončí:

Trpaizlik bude robiť ruku kráľovu a pomôže sestre a bratovi utiecť s loďou naplnenou zlatom z Lannisportu do Qarthu a tam dožijú brat so sestrou vo vyhnanstve spoločne svoj život :D

30.5.2016 | 14:15:02
dirty_roots

Aryina linka zacina naberat na obratkach…trocha teorie…myslim si, ze sluzka Jaqena (Waif) pojde v nasled. epizodach „pod kytky“…vzhladom na jej uskleb, ked si vyprosila Aryinu smrt to vyzera, ze k nej prechovava urcitu ziarlivost…vyzera to ze Many Faced God si svoju poddanu naposledy otestuje…a kedze si nemyslim, ze Aryina linka skonci, tak to vyzera, ze po narocnom suboji vyhra a Jaqen splati svoj dlh za to, ze mu Arya pomohla k uniku a mozno ziska aj nejaky ten „bonus“ :)

#15 Ann Taylor #87 Eddard1
30.5.2016 | 14:17:36
Batu_Khan

a … ! najväčšiu radosť z návratu Trpaizlika po boku matky drakov a jej velkej armády bude mať Sansa, milujúca manželka Trpaizlíka :D

30.5.2016 | 14:17:53
NewPerson

#1 Efixan: Jistě pokud jsi zkouřenej, tak je to samozřejmě Bronn:D

#8 Batu_Khan #9 Batu_Khan #10 rhobos
30.5.2016 | 14:20:11
Batu_Khan

#7 NewPerson: Aj ja som ho tam zbadal po boku blondiaka zlatého leva

30.5.2016 | 14:27:03
Batu_Khan

#7 NewPerson: Sa tam len tak mihne, musel som si to pustiť ešte raz a naozaj tam je :D

30.5.2016 | 14:28:04
rhobos

#7 NewPerson: je spíše 0:29 ale pokud jsi zkouřenej, tak je to samozdřejmé že jsi ho neviděl. :)

30.5.2016 | 14:34:46
ruzmim

Blbej dotaz, kdo má v erbu stojící mědvěda? Kde všicí jsou?Jon bude ukecávat divoké a Sansa..??? Nelíbí se mi ta dějová linka, že armáda z Králova přístaviště jde kutat do Řekotočí – asi Černá ryba půjde kukat… :-/

#12 Luciz #13 Arrow123
30.5.2016 | 14:46:53
Luciz

#11 ruzmim: Mormonti? Mě by spíš zajímalo, čí je ten praporec se symbolem pěsti…

#14 Mrkrikajs #15 Ann Taylor
30.5.2016 | 14:50:29
Arrow123

#11 ruzmim: Medveďa v erbe majú Mormonti

#23 ruzmim
30.5.2016 | 14:50:57
Mrkrikajs

#12 Luciz: Protože dát si těch 5 minut práce na googlu by tě přizabilo? House Glover :)

#16 Luciz
30.5.2016 | 14:55:46
Ann Taylor

#12 Luciz: Gloverové.

#5 dirty_roots: Jaqen už přece dluh dávno splatil. Zabil Lechtače, Amoryho Lorche a pak několik stráží – takže dokonce přeplatil, protože dlužil jenom tři životy.

#17 Batu_Khan
redaktor
30.5.2016 | 14:58:03
Luciz

#14 Mrkrikajs: Nepřizabilo, už jsem si to mezitím našla :D Ale díky :)

30.5.2016 | 15:00:17
Batu_Khan

#15 Ann Taylor: Nepreplatil, ona chcela jeho život a na oplátku že to odvolá, tak jej pomohol utiecť, dalo by sa polemizovať o tom že ešte jej vlastne dlží jedno meno(jednu smrť) :D

#22 Ann Taylor
30.5.2016 | 15:00:41
NewPerson

ano bronn tam je,ale je to 0:29 …0:28 je Edmure syn Černé ryby.

#20 Arrow123 #21 Batu_Khan #60 Mýval
30.5.2016 | 15:01:52
Rodney_

takže to vypadá že příští epizodu stihneme road trip po celém Severu… Gloverové neměli praporce na fotce uniklé z natáčení bitvy tak jsem zvědavej jak se to vyvrbí

30.5.2016 | 15:04:12
Arrow123

#18 NewPerson: Edmure je jeho synovec nie syn :)

30.5.2016 | 15:04:56
Batu_Khan

#18 NewPerson: :D hádaš sa tu o sekundy a sekneš sa v takej nepodstatnej veci ako syn, alebo synovec, čiernorybák bol bez detí, starý mládenec :D

30.5.2016 | 15:14:39
Ann Taylor

#17 Batu_Khan: Nedluží a přeplatil. Řekl jí tři jména. Nakonec se dohodli, že to třetí vymění za cestu ven. Ale k tomu musel zabít víc než jednoho člověka, takže dluh – tři životy, přeplatil a splatil dávno. Na tohle právě vůbec nehrajou, nějaký pomoz mi, pomůžu tobě a budem si psát účty (to Arya dlouho nemohla pochopit). Zajímá je jen to, aby byl Mnohotvářnému bohu obětován život, když mu být obětován má – méně už pak zjevně záleží na tom, čí konkrétně byl. A tři, které mu dlužila ona, padly už dávno.

redaktor
30.5.2016 | 15:14:49
ruzmim

#13 Arrow123: to vím, že mají Mormonti medvěda ve znaku, ale ten je na všech čtyřech a tenhle na zadních. Nechci být hnidopich, jenom hledám jinou alternativu.

#24 Arrow123 #31 Snoopy dog
30.5.2016 | 15:18:13
Arrow123

#23 ruzmim: Každopádne sa to dozvieme v ďalšej epizóde :)

30.5.2016 | 15:19:20
cihla

pokud se v tom máme šťourat tak zrovna on takový machr přes všechno by myslím neměl mít problém s takovu klíckou :D chápu že to bylo dobré pro příběh :D

#28 meetsa
30.5.2016 | 15:29:38
BixB

Jen mě trochu mrzí, že se ztratila kvalita dialogů… samozřejmě, nečerpá se z knihy, a jde to poznat. Jinak se těším na Černou rybu. :)

30.5.2016 | 15:30:41
HenryTheEight

Kdo má vlastně být ten Broken man? Brynden? Benjen? Walder? High Sparrow? :)

#29 BixB #30 alda.ali #88 ohinek
30.5.2016 | 15:44:43
meetsa

#25 cihla: To mě taky překvapilo a říkala jsem si, jestli tam na ni třeba schválně nečekal, nebo to byl prostě způsob, jak se dostat kam potřebuje.

30.5.2016 | 15:46:23
BixB

#27 HenryTheEight: Podle toho, co jsme mohli vidět, to byl Edmure Tully. :D Ale ten to nejspíše nebyl.

30.5.2016 | 15:46:30
30.5.2016 | 15:48:36
Snoopy dog

#23 ruzmim: Dají se najít jak stojí i jak je na čtyřech, napiš si do Googlu House of Mormont. Stejně tady byla dost velké diskuze o lučešnících nad kterýma byl znak boltnů a nejspíš taky Umberů ten řetěz má několik verzí, vlastně každej znak má aspoň dvě verze(minimálně knižní a serialovou)

30.5.2016 | 16:02:02
Sammet

Broken Man by mal byt Edmure najskor

#55 DamianaFrey
30.5.2016 | 16:06:50
Somebody Special

Jak už jsem psal ve fóru, příští epizoda bude jako nebe a dudy v porovnání s tím shitem, co jsme mohli vidět dnes.

#30 alda.ali: jestli se fakt vrátí Sandor Clegane tak bude pondělí 6.6. nejlepší den roku!

Cersei naznačovala, že už brzo bude trial by combat, nápady, kdo by mohl bojovat za církev? Nenapadá mě nikdo živej, kdo by dokázal porazit Horu, kor když ho nebude limitovat případný lehký zranění, když je nemrtvej nebo co vlastně je. Navíc další věcí je, že i kdyby bojoval třeba Lancel, tak ten boj skončí do pěti vteřin.. Nikdo neustojí ty jeho rány. A vážně mě nenapadá nikdo, kdo by ho dokázal „uběhat“ tak jako Oberyn.

#34 Stardos #35 alda.ali #43 n0b0dy #47 Argetlam Královrah
30.5.2016 | 16:15:39
Stardos

#33 Somebody Special: Napadlo mě, že by Vrabčák a Tommen mohli udělat nějakou fintu, a ze souboje, který jsme viděli by se stal souboj na koních a ten už i v seriálu byl, Hora vs Loras a Loras Horu porazil

#36 Batu_Khan
30.5.2016 | 16:22:39
alda.ali

#33 Somebody Special: Jsou i teorie, že šampionem církve bude právě Sandor. Pokud chceš vědět víc, tak si zadej do googlu „Gravedigger“ nebo „Cleganebowl“.

30.5.2016 | 16:23:16
Batu_Khan

#34 Stardos: A čo by sa stalo, zombík hora by spadol z koňa a postavil sa, oprášil, vytiahol meč a zmasakroval Lorasa aj s koňom :D

Zápas neskončil pádom z koňa, ale smrťou jednej alebo druhej strany!

30.5.2016 | 16:27:43
Subak

Sakra musím říct, že Daenerys prostě umí mluvit! Ať si říká, kdo chce, co chce ona je pro mě jeden z hlavních důvodů, čím ten seriál ožívá + Jon ´+ Tyrion jsou pro mě takový oblíbenci :) A v Blood of my Blood mě zase dokázala překvapit Daenerys je prostě úžasná!

#38 fufight #49 LastPCgamer
30.5.2016 | 16:30:21
fufight

#37 Subak: me spis prijde ze uz ty sceny jsou porad dokola s ni…ve ctvrtym dile vynde jak pan a ted zase? nechapal sem smysl stejne ji ti dothraci uz nasledovali…proste zbytecna scena s drogonem aby to umocnili vsechno jeste…

#45 Rafan
30.5.2016 | 16:34:50
kutas

vypadá to že se seriál zase čerpá z knihy viz bitva o řekotočí

30.5.2016 | 16:35:39
Xavik

Já mám spíš obavy, aby nám v tomto díle Tullyové nevymřeli. Tipuju Edmurovu smrt, Černá ryba snad nezemře. Jen doufám, že pokud to tak bude, jak píšu, tak se Černá ryba pochlapí a nadělá si pár děcek. :)

#84 -Greeňák-
admin
30.5.2016 | 16:35:57
fufight

ja bych chtel vidět souboj sedmi…tak jak to bylo v potulnym rytiri…nevim teda jestli se to jmenovalo presne tak ale bylo by to fajn…prece jen by to bylo vic zajimavy a cirkev by na to mela pravo a davalo by to i smysl.. :-)

30.5.2016 | 16:36:23
VarysTargaryen

Myslím, že na konci série bychom se klidně mohli dočkat popravy Cheima Lady Stonehange… nebo jejího setkání s Brienn. A jaký nepřítel se v s06e06 vrátil na scénu? Frey?

#44 AviaRa
30.5.2016 | 16:42:57
n0b0dy

#33 Somebody Special: Naprosto souhlasím. Podle mě neexistuje nikdo, kdo by mohl Horu porazit. Proto si myslím, že HS opět překvapí s nějakou nečekanou variantou, kterou nebude Cersei čekat. Konkrétně si myslím, že do souboje povolá Tommena. Když to trošku rozvedu, snad v každém momentu měl HS něco jako záložní plán, vždycky Cersei a všechny převezl, myslím si, že si je určitě jistý tím, že Cersei bude chtít jako soud souboj, kde za ni bude bojovat Hora. Teď si to jen představit Hora a proti němu Tommen a reakce Cersei. Teď jen uvažuju, jak by to mohlo skončit, buď Cersei souboj zastaví a příjme svůj trest nebo jiný druh soudu nebo bude už na tolik pozdě, že Hora Tommena zabije a Cersei příjde o svoje poslední dítě. V obou případech prohra pro ni. Je to pouze moje teorie, ale zdá se být celkem pravděpodobná z hlediska dosavadního chování HS

#48 Deathstroke_9779 #209 ropana
30.5.2016 | 16:43:40
AviaRa

#42 VarysTargaryen: Stonehange… oh bože… o.o xD

30.5.2016 | 16:43:41
Rafan

#38 fufight: Pro mne ta scéna vypovídá o tom, že Daenerys dokáže vycítit přítomnost draka, i když ho ještě není vidět. Další je že tu dobu co žila s dothraky, dobře pochopila jejich mentalitu a i přelétavost, pokud jde o přízeň. Ten přílet na draku a ta řeč kdy všechny povýšila na svou osobní stráž z nich udělala až téměř fanatické následovníky. Vyrostla z dětské naivity a stala se vůdcem co umí manipulovat s davem.

30.5.2016 | 16:47:29
Batu_Khan

Psisko by sa Hore mohol postaviť, taká situácia že mu utne ruku s mečom a potom efektná otočka pri ktorej zombí Hore odpadne hlavička by sa kludne mohla udiať a bolo by to aj uveriteľná scéna, najme teraz keď je Hora polomŕtvy, tak má navrch aj nad niekým ako bol zmiják s extra technikou a extra rýchlosťou, teraz Horu pár povrchových rezov a nejaké to bodnutie do pupka ani nespomalí :D

30.5.2016 | 16:50:45
Argetlam Královrah

#33 Somebody Special: Taky neznáme každého bojovníka, kterého církev má. Můj osobní typ je ten, že Nejvyšší vrabčák bude vyhrožovat Cercei, že tam postaví Tommena, aby ji donutil odvolat souboj a bude souzena pěkně postaru :D

#179 Bhall
30.5.2016 | 16:52:12
Deathstroke_9779

#43 n0b0dy: zabudas na hounda. To ze by povolal tommena je blbost pretoze sampion musi chciet za svojho pana bojovat. CHCIET. A tommen nepojde. Vrati sa hound, existuje teoria ze ked ho arya nechala sameho lezat niekde medzi riverrun a severom nasiel ho nejaky septon.

#50 n0b0dy #51 n0b0dy #56 Rumek
30.5.2016 | 16:53:52
LastPCgamer

#37 Subak: No rozhodne blondava slecna dej nikam neposunula a je to najnudnejsia postava serialu jej charakter sa takmer nevyvija a len preslapuje na mieste v podstate od jej velkolepeho rozhodnutia že sa stane „rozbijačkou retazi“ neprišla s ničim! Naopak len dookola failuje a zlyhava jednak ako politička dalej ako vladkyna ale aj ako matka drakov. V podstate je to strasne slaba postava zjavne umelo drzana pri zivote lebo ked si pozrieme na ine silne postavy: Tywin Lannister, Rob Stark, Ned Stark, Stannis Baratheon… Kazda jedna to mala tazke kazda jedna bola unikatna a mocna a aj tak skončili vsetci pod zemou. Dany si tam behala po krajine už nespočetne vela krat polonaha a je v uplnej pohodičke… ehm niečo mi važne nesedi! V drsnom svete ktory je vykresleny v serialy GoT mala podla zakonitosti už davno skončit znasilnena tromi tuctami barbarov a jej mtrvola mala skončiť pohodena pri ceste. Ale nie! Blondava slečna už druhy krat skončila pri tych barbarskych sedlakoch zvanych Dothrakovia zase ich ziskala na svoju stranu vykupanim sa v ohni a ukazanim naheho prirodzenia a „prekvapivo“ znova sa chysta preplavit uzke more. 100% Dejavu!

30.5.2016 | 16:55:48
n0b0dy

#48 Deathstroke_9779: Vzhledem k dosavadním epizodám můžeme říct, že si vrabčák Tommena omotal okolo prstu. A nezapomínej, že sám mu řekl, že jeho matka není dobrý člověk, ale jako každá matka miluje svoje děti nade všechno. Čehož si je Tommen samozřejmě vědom. Proto si myslím, že spoléhá na to, že k boji nedojde, že Cersei odvolá Horu a příjme svůj trest. Teď nevím, abych nekecal, ale pokud si dobře vzpomínám, tak Cersei bylo již řečeno, že všechny její děti zemřou. Jinak nezapomínám na Hounda, ale dost pochybuju, že by měl proti Strongovi šanci. Nehleďe na to, že teď je mnohem silnější na půl mrtvý a jen tak něco ho nezastaví.

30.5.2016 | 16:59:38
n0b0dy

#48 Deathstroke_9779: A taky mi moc nejde dohromady to, že by HS ponechal jen tak něco náhodě. Přece jen pokud by povolal Hounda, když přivřeme obě oči, mohl by mít aspoň malinkou šanci, copak by HS něco takového riskoval? Zatím měl jen rázné a 100% účinné odpovědi. Proto si myslím, že Tommen je ideální volba, protože v obou případech opět vyhraje.

#68 Deathstroke_9779
30.5.2016 | 17:02:38
n0b0dy

Tím myslím HS, ten kdo vyhraje. Protože pokud Tommen zemře, Cersei bude v hrozném stavu, ačkoliv unikne trestu. A pokud odvolá Horu, tak bude muset příjmout trest.

30.5.2016 | 17:04:17
shootx

#3 brhefst: jde k sanse vsimni si te kozesiny

30.5.2016 | 17:06:07
Subak

Takhle Daenerys to chápe dothrakove následují jen silného vůdce a proto Daenerys přivolala Drogona a přiletěla na něm, aby jim dokázala, že je dost silná a mohli ji následovat. Podle mě skvělý tah :-) ja nevím co proti ni máte furt…umí mluvit a proto je trapna? No nic prostě je to podle mě vůdkyně. A já doufám, že ještě ukáže hodně než jen slova. Teď se konečně ozve i Sever a sem zvědav s čím vším přijde.

#58 FutuRix #157 Drogon ka
30.5.2016 | 17:08:35
DamianaFrey

#32 Sammet: Tiež si myslím, že to bude ten Edmure…Len dúfam, že to chlapec prežije :-/

30.5.2016 | 17:19:15
Rumek

#48 Deathstroke_9779: Teorie, že Ohař žije mi přijde jako totální nesmysl, nevím kdo by ho v těch horách mohl vůbec najít, natož pak zachránit, defacto umíral na dost brutální zranění. Spíše věřím tomu, že Vrabčák Cersei zase přechytračí, protože všichni vědí, že Cersei bude chtít trial by combat a její šampión bude Hora. Možná do toho zaplete i Tommena, kterého už má i tak v kapse… Ale, že by se měl Tommen postavit Horovi, to by musel sám chtít přeci, to by pak musel prostě a jednoduše spoléhat na to, že Cersei souboj odvolá… I když nepopírám, návrat Ohaře bych bral všemi 10…

#67 Deathstroke_9779
30.5.2016 | 17:20:38
shootx

V nejake ukazce bylo jak hora zabiji retezem vrabcaka ale myslim ze to je tah na zmateni divaku, tomen jako sampion zajimava teorie ale podlte tajnych informaci bude sampionem(ma to byt prekvapeni) jedna z cer Ellarie Pisek (jmeno radsi psat nebudu dcer mela 5) a bude dokonana pomsta Dornu. Jaimmie padne rybe do zajeti kde ho osvobodi potom Brien a schova mezi divoke kde si bude tormundem prit o jeji prizen. Brann podle me dosahne urovne kdyz bude ovladat draky(coz mu pomuze informacemi z citadely Sam). Az Aryia zapichne tu hnusnou holku(potom ji haqen preda opravdove tajemstvi boha tvari a zjisti ze to cele byla zkouska) naseda na lod ktera cestuje a neptejte se me proc do Zapadozemi.

#62 methoz
30.5.2016 | 17:27:49
FutuRix

#54 Subak: umí mluvit, umí upalovat ludí ktorý s ňou nesúhlasia, všetci sme už počuli aj videli čo robí, keď je zlá tak nech je zlá a nehrá sa na dobrú a keď musi tolko „mluvit“ nech sa necha predabovať lebo väčšina ľudí je na afektovaný hlas citlivá. Ale je to vec názoru, môžeš ju milovať ďalej, som si istý že bude žiť až do konca seriálu.

#65 Batu_Khan #70 Rumek
30.5.2016 | 17:29:11
shootx

A Ohař by se mel podle tajnych informacich opravdu byt zachranen (M.a.L.i…e.M) ktery tam kolem jezdi v kočare a slibi mu oddanost ale jelikoz nema rad jih bude mit snim dobre plany na Severu(nekteri tu uz o tom psali nechci to zavadet dale)

30.5.2016 | 17:31:00
Mýval

#18 NewPerson: Edmure Tully není syn Černé Ryby,je to syn Hostera Tullyho

30.5.2016 | 17:33:55
FutuRix

Táto séria je zatial strašne predvídatelná ale dúfam že máte pravdu a vráti sa Sandor a bude Clegane vs Clegane fight.

30.5.2016 | 17:34:37
methoz

#57 shootx: tohle mě fkat povabilo :D :D

30.5.2016 | 17:35:41
LastPCgamer

Moj nazor na sucasny stav jednotlivych charakterov je nasledovny. Tommen ja otrasny kral ale to sa ocakavalo ved nastupil na tron ako decko. Nie je to jeho chyba ze zlyhava v jeho pozicii neskuseneho chlapca by zlyhal takmer kazdy. Najvecsia katastrofa pre Tommena rod Tyrelov a Lanisterovcov bola smrt Tywina skutočneho vladcu zapadozemi. Cersi je otrasny strateg a politik jej intrigy obstoja akurat niekde v ženskom haréme kde by mohla kut pikle voci sokyniam. Hlavny vrabčak je ten najodpornejsi nabožensky fanatik vyobrazeny v serialy akeho som kedy videl. Zaslužil by si ukrižovať a nasledne hodit do mora! Neskutočny čurak! Jeho vyčinanie voci vladnucej triede je doslova šokujuce ale sam by sa nedostal tam kde je teraz cele to zapricinila primitivna Cersi.

Rod Tyrelov je vo velmi nevyhodnej pozicii ma za spojenca krala ktory je decko a nikto ho nema pod kontrolou. Zabit ho nemozu lebo nasledovnictvo je smrtou Stannisa Baratheona jedineho praveho krala Zapadozemi nejasne a dava priestor pre dalsie a dalsie konflikty. Urcite to maju najtazsie… Lannisterovci su uz v podstate potopeny, neschopnost Cersi ich vsetkych stiahne dole.

Zvysok krajiny je uz v podstate len cisty chaos ktory ale vypliva z chaosu v hlavnom meste kde sa namiesto spravy krajiny koli jednej priblblej osobe zacali natahovat medzi sebou namiesto toho aby vladli a dali krajinu po obcianskej vojne dokopy. Cersi mala pocuvat otca Tywin bol genius vsetko detailne naplanoval a keby sa jeho plany uskutocnili bol by v zapadozemi pokoj cele generacie. Potlačili by sa povstanie železnych ostrovov a ine drobne lokalne konflikty. Nasledne by sa zacala formovat silna flotila a pripravovala by sa armada na boj s barbarskou hordou z vychodu. AJ situacia s bielymi chodcami by sa riesila jednoduchsie v krajine ktora je stabilna a jednotna. Ano Cersi mala spravit to jedine rozumne co sa od zeny v jej postaveni ocakava a teda roztiahnut nohy a rodit dedičov!

#64 shootx #66 FutuRix
30.5.2016 | 17:38:01
shootx

#63 LastPCgamer: Konecne jsem rád za strizlivy nazor akorat nesouhlasim s Tomenem zprvu je loutka matky pak vrabcaka stim tywinem si se trefil do cerneho, Ted diky slouceni s virou nasel tu ,,moudrost,, (ktera brani posetilym hram mocnych) nastane trochu mir a spravedlnost pro lidi podle me az vsechny tyhle konflikty prejdou do znozrozeneho pristaviste zrovna prijede Denerys a obsadi je coz bude posledni rana pro rody len a tyr.

30.5.2016 | 17:44:01
Batu_Khan

#58 FutuRix: Čo si predstavuje súdruh pod upaľovaním ľudí čo s ňou nesúhlasia, ja som si myslel že jej hovoril že ju utrtkajú k smrti a Khalovia mali k dobrákom ďaleko, boli to najazdníci a otrokári :D

#71 FutuRix
30.5.2016 | 17:44:49
FutuRix

#63 LastPCgamer: Cersei nie ‚Cersi‘ a nevyjadril si sa k jednotlivým charakterom iba k situácií v hlavnom meste, musíš sa viac snažiť, pops.

30.5.2016 | 17:47:55
Deathstroke_9779

#56 Rumek: som niekde na fore cital a celkom by to bolo vierohodne ohar bol naozaj dobry bojovnik

#119 zamyslak
30.5.2016 | 17:48:34
Deathstroke_9779

#51 n0b0dy: ale nemal by bzt sampion vybrany a ist bojovat len dobrovolne?…aj tyrion chcel bronna ale ten ho odmietol. Iba ak je to vola vybrateho potom sa stane sampionom nie?

30.5.2016 | 17:49:41
alda.ali

K teorii, že Ohař je naživu – herec Ian Mcshane se má objevit v epizodní roli a své roli řekl:

I can give you one hint: My character is an ex-warrior who's become a peacenik, so I have this group of peaceful—sort of like a cult—a peaceful tribe. I bring back a much-loved character everybody thinks is dead.

30.5.2016 | 17:54:08
Rumek

#58 FutuRix: Každý má právo na svůj názor, to je jasné. Nelíbí se Ti Deny, tak jí kritizuješ. Mě se to jak se chová líbí, musí být tvrdá a musí používat své zbraně (oheň, draky), kdyby to nedělala, tak už byla pět sérií pod drnem. Nevím o tom, že by upálila nějakého nevinného nebo se pletu, když tak mě poučte… Ten holohlavý mág ji chtěl zajmout, velitel neposkvrněných byl vyložený hajzl, dothrakové taky nejsou zrovna svatoušci. Mě se Deny líbí čím dál více, je stále silnější a silnější…

#73 FutuRix #76 rhobos
30.5.2016 | 17:57:00
FutuRix

#65 Batu_Khan: Áno a čo im povedala ona predtým si prepočul? Bolo to niečo v zmysle „ste len idioti čo upalujú trápne dedinky a bez poriadneho vodcu ste oničom, já vám budem vládnuť či sa vám to páči alebo ne“. A ja netvrdím že dothrakovci sú dobráci ale sú to svoji ľudia a to čo urobila Miss Stormborn bolo to iste čo urobila lady Melisandre v piatej sérii divokým a to jak sa jej začali klaňat bolo to najtrápnejšie čo som zažil a zažil som už pekne trápne veci.

#74 Rumek
30.5.2016 | 17:58:45
Vincent Vega

Tak dneska jsme byli svědky velké prozíravosti High Sparrowa. Určitě je mu jasné, že Cersei bude chtít trial by combat, jaké trumfy ale může vyložit proti Hoře? Jak tu někdo napsal tak jediná logická volba podle mě připadá na jednu z písečných hadů, i když si nemyslím, že ty teď dokáží Horu porazit. Teorie, že by byl fight CleganeVClegane se mi moc nezdá. Pokud je Hound naživu, proč by se měl v tom fightu angažovat? A řekl bych, že k rozsouzení bojem ani nedojde, v traileru na celou sérii jsme viděli, jak Hora zabíjí nějakého vrabčáka, tipl bych si, že ještě dojde k nějaké mele a každopádně si myslím, že Tommen a Cersei nedopadnou dobře.. :D

#75 Batu_Khan
30.5.2016 | 18:04:08
FutuRix

#70 Rumek: Mne sa Dany páči je pekná, nepáči sa mi jej správanie, Sansa je silnejšia lebo si toho vela prežila, Arya je silnejšia lebo si toho vela prežila, dokonca aj „Sam the slayer“ ale Daenerys všetko len padá k nohám a všetci sa jej klaňajú a dostane 1000 lodí 100 000 koní a kde je jaká sila? V jej armáde a drakoch, ne v jej osobe.

#78 Rumek
30.5.2016 | 18:07:11
Rumek

#71 FutuRix: Tvá argumentace trošku pokulhává. Jednak zapomínáš na to, že Deny byla manželkou Khala Droga, moc dobře poznala mentalitu těchto típků, u kterých je kůň více než žena. A když už argumentuješ, že je urážela, tak si pusť první série po jejím zajetí. Jde pěšky a dva típci se za ní na koních se baví jak asi chutná ta její blonďatá p… Takže z mého pohledu jim pouze oplácela stejnou mincí, co se těch řečí týče a dokonce si myslím, že k nim byla slušná, potom co si sama musela vyslechnout…

#85 LastPCgamer #94 Movego #95 FutuRix #96 FutuRix
30.5.2016 | 18:10:56
Batu_Khan

#72 Vincent Vega: No pretože mu bráška leží už dlhú dobu v žalúdku a pravdepodobne ho zachráni septon a vylieči a tak bude buď bojovníkom viery, alebo minimálne bude chcieť splatiť svoj dlh za vyliečenie a záchranu života a verím tomu že ho ani moc nebudú musieť nútiť do toho boja, aj keby sľúbil že už do konca života bude ako bránok a každému bude okolo seba pomáhať, aj tak starého psa novým kúskom nenaučíš(má to proste v sebe)

30.5.2016 | 18:13:39
rhobos

#70 Rumek: Velitel neposkvrněných je Grey Worm alias TORGO NUDO :D .. asi máš na mysli otrokáře – Kraznyse :D

#79 Rumek
30.5.2016 | 18:15:31
Kal Elll

Co je to za místo v čase 0:21/0:22 ???

#80 Engeneer
30.5.2016 | 18:19:31
Rumek

#73 FutuRix: Mícháš jablka s hruškami, každá postava má svůj osud, rozebírat tady k tomu Sansu, Aryu, Sama nebo někoho dalšího je mimo téma. Ty Dothraky zvládla úplně sama, bez draků, bez armády… chceš jí kritizovat, tak si hůl najdeš, ale to co píšeš prostě není pravda… i Droga si omotala kolem prstu ženskými zbraněmi… Někdo vládne mečem, někdo něčím jiným. Netvrdím, že je Deny dokonalá, ani omylem, ale tvrdit, že jí všechno padá k nohám je blbost…

#90 FutuRix
30.5.2016 | 18:19:34
Rumek

#76 rhobos: Jo jo, dík za opravu, měl jsem na mysli právě toho.

30.5.2016 | 18:20:29
30.5.2016 | 18:27:08
Batu_Khan

Hlavne sa naučila že po dobrom to väčšinou nepôjde a čo si nezoberie, to len tak nedostane a ide si za svojim cieľom, s tým že využije každej situácie ktorá sa jej naskytne, mohla si predsa vybrať inak, Mormont jej ponúkol aby sa spakovali a s vernými utiekli pred Khalovou smrťou na východ(Qarth, Yin alebo Asshai), tam by predala dračie vajcia a žila si až do smrti v blahobyte a Mormont by jej robil verného zamilovaného poskoka

30.5.2016 | 18:39:06
Wild.Bjorn

Zdravím, mohl by mi prosím někdo něco vysvětlit? To je na Essosu nějaká infekce, která způsobuje špatnou funkci mozku, že Tyrion a Varys se nesnaží budoucí královně ničeho vysvětlit fakt, že nemůže nastolit řád tím, že do Westeros přiveze x tisícovou armádu, tím způsobí přelidnění, chaos, nedostatek potravy a tím pádem smrt většiny obyvatel i migrantů, když přichází zima? Už samotní obyvatelé budou mít problém tu zimu přežít, jelikož války vetšinu kontinentu zničily, tudíž nebyla dostatečná úroda. A teď do toho nějaká umanutá holka chce přitáhnout další válku a tisíce hladových krků. To bude hrozně fajn..

30.5.2016 | 18:47:47
-Greeňák-

Tak teleport si už pořídil i Jaime…

#110 Somebody Special
30.5.2016 | 18:49:19
-Greeňák-

#40 Xavik: V knize takhle Frey vyhrožoval s Edmurovou smrtí každý večer, Brynden to ignoroval…

#103 Xavik
30.5.2016 | 18:53:36
LastPCgamer

#74 Rumek: Spoločnosť kde ma vecsiu hodnotu kôn než žena poklakne pred ženou behom okamihu po tom čo im zavraždila vladcov čiernou magiou a stoji pred nimi s nahymi genitaliami? Podla mna je to pritiahnute za vlasy ako cela Daenerys.

#92 FutuRix #93 Rumek
30.5.2016 | 18:57:09
Kal Elll

#80 Engeneer: A co tam bude zajímavýho ve Volantisu ? :D

#89 Batu_Khan
30.5.2016 | 18:58:02
Eddard1

#5 dirty_roots: Bledá holčička evidentně Aryu nenávidí.Jako bojově jak jsme viděli na ní Arya nemá. Jenomže něco jiného je souboj jako cvičení a boj o život.. Nevím jakm to tvůrči ztvární, ale mě by se líbilo jak se ve spánku Arya aníž by to chtěla(sen) vtělila třeba do kočky a viděla by jak se na ní Bledá holčička chystá

#226 mia28
30.5.2016 | 19:02:40
ohinek

#27 HenryTheEight: Jednoznačně Edmure. Aspoň podle knih.

30.5.2016 | 19:02:59
Batu_Khan

#86 Kal Elll: No majú to po ceste do Westerosu, ten Volantis

#91 Engeneer
30.5.2016 | 19:04:50
FutuRix

#78 Rumek: Hovorí sa tomu prirovnávanie, tých dothrakov síce zabila sama ale nemali sa k nej kôli tomu klaňať ale zabiť ju za to, pretože jej všetko nakoniec automaticky padne k nohám tak jej aj všetci dothrakovci padli k nohám, Euron jej už buduje presne 1000 lodí ktoré potrebuje ale ja píšem blbosti, fajn máš pravdu nepadá jej vśetko k nohám ona doslova bojuje o život.

#97 Rumek
30.5.2016 | 19:13:31
Engeneer

#89 Batu_Khan: Oni z Westerosu jedou…ale ano, je to město na cestě do Meereenu

30.5.2016 | 19:16:31
FutuRix

#85 LastPCgamer: No presne tak ďakujem, okrem toho hocijaký šarlatánsky hltač ohňov môže urobiť trik že vyjde z chalupky nespálený, tí dothrakovci sú síce blbí ale ne až takto…

30.5.2016 | 19:22:47
Rumek

#85 LastPCgamer: Tak je to fantasy seriál, že:), vše je přitáhnuté za vlasy. Kdo chce tak si to vysvětlí např. silou toho okamžiku, toho skutku samotného. Kdo nechce, tak bude remcat, že je to všechno přitažené za vlasy…

30.5.2016 | 19:23:38
Movego

#74 Rumek: Přesně tak! Souhlas, já mám Dany taky jako jednu z nejoblíbenějších postav a její rozhodnutí se mi zdají správná.

30.5.2016 | 19:28:13
FutuRix

#74 Rumek: to si pamätám to bola dosť vtipná konverzácia(mal si už niekedy ženu čo ma tam do biele chlpky,,, áno naposledy keď som trtkal tvoju babičku) ale oni si neuvedomovali že im rozumie a keď ju to tak trápilo tak im to mohla povedať, 85% chlapov takto rozpráva aj v dnešnom svete kým si myslia že to dotyčná nepočuje a nikto ich za to neupaluje ani sa im nevyhráža že ich zotročí.

#97 Rumek #99 Batu_Khan #108 AviaRa
30.5.2016 | 19:32:27
FutuRix

#74 Rumek: a neboli to prvé série ale prvé epizódy po jej zajatí

#98 Rumek
30.5.2016 | 19:37:10
Rumek

#90 FutuRix: Možná Tě překvapím, ale vím co je přirovnání, ale vtip je v tom, že musíš použít srovnatelné subjekty a ne postavy, které jsi vybral. Dothrakové následují nejsilnějšího jedince – vždy to byl nejsilnější bojovník – tedy logicky chlap. Ale který chlap se může postavit holce na drakovi, v tomto směru mi přijde jejich následování Deny naprosto logická. A Euron ten sleduje vlastní zájmy, tomu je Deny jako taková naprosto ukradená. Jen se jí pokusí využít.

#95 FutuRix: Jo tak, takže když nevědí, že jim rozumí, tak to je vtipná konverzace, včetně té, která následovala ve stanu, když už všichni věděli, že rozumí jejich jazyku. Ale když to mluví Deny, tak je to urážení a vyhrožování, no podívejme se… Máš na to pro mě dosti zvláštní pohled, ale tak budiž, každý svoje…

#107 FutuRix
30.5.2016 | 19:40:49
Rumek

#96 FutuRix: Tak si chytrý chlapec, pochopil si můj překlep… Krásně si mě doplnil, děkuji…

#107 FutuRix
30.5.2016 | 19:42:37
Batu_Khan

#95 FutuRix: Dathrakovia úplná armáda spásy, kade chodia tade kŕmia hladných a naprávajú krivdy, skoro mi za nimi ukápla slzička ako ich splozenkyna z pekla upiekla do chrumkava, nebudú sa môcť teraz oddávať svojmu obľúbenému plieneniu a znásilňovaniu a predaju ľudí do otroctva ktorý prežili ich víťazné ťaženie(plienenie, vraždenie a znásilňovanie) :D

#107 FutuRix
30.5.2016 | 19:43:55
Revoemag

A co přesně potom udělá s armádou Dothraků? I kdyby si sedla na trůn. To jim jako dá půdu a oni budou farmařit? :-D

#102 Movego #105 Batu_Khan #129 LastPCgamer
30.5.2016 | 19:50:46
Vojtio

Jsem hodně zvědav na Branna.Podle toho,co mu řekl strejda :) Brann vs Nightking někde v budoucnu ve westerosu.

30.5.2016 | 19:51:52
Movego

#100 Revoemag: Pošle je zpátky :D

30.5.2016 | 20:00:08
Xavik

#84 -Greeňák-: Já vím, jen mě zajímá, jestli si po jeho případné smrti postará o budoucnost rodu. :)

admin
30.5.2016 | 20:05:38
skream2

Tak mě napadlo – jakmile bude Hora bojovat za Cersei… protivníkem by mohl být Pes.. co myslíte? :)

#106 WinterIsComing
30.5.2016 | 20:12:12
Batu_Khan

#100 Revoemag: Presne tak, niekoľko tisíc si po vojne nechá ako gardu a ostatných pošle naspäť do stepí aby sa tam preháňali na koňoch hore dole a oficiálne bude vládnuť kráľovstvu ktoré sa bude rzprestierať od Sunset Sea na západe, až po velké pohorie na východe za Dathrackým morom

30.5.2016 | 20:13:30
WinterIsComing

#104 skream2: Procti si prispevky nez neco takoveho napises…

30.5.2016 | 20:15:57
FutuRix

#97 Rumek:
#98 Rumek: To sy myslíš ty já myslím že prirovnávanie je porovnanie dvoch odlišných „subjektov“ ktoré majú niečo spoločné a keď si myslíš že nemajú nič spoločné tak asi nepozeráme rovnaký seriál. Tá konverzácia v stane prebehla tak že sa najprv Daenerys vyhrážala im až potom začali že ju budú znásilňovať, ale ok, už sa tu stále hádame o tom istom, ty máš vo všetkom pravdu (okrem toho že som ‚múdry chlapec‘ ale keď chceš tak aj vtom) a ja sa mýlim, dúfam že ti to stačí, Peace out!
#99 Batu_Khan: Bohužial tebe vôbec nerozumiem drahý/á ale asi je to tak lepšie už ma bolí hlava,, Múdry chlapec out!

#123 Rumek
30.5.2016 | 20:18:24
AviaRa

#95 FutuRix: Ano, v běžném životě normálně s kamarády nutíme a vedeme ženy k jedné budově, kde se shromažďují všechny vdovy. A pokud neposlechnou, tak je v nejlepším znásilníme, v nejhorším i trošku zabijeme. Normální chlapská zábava.

30.5.2016 | 20:24:02
Sctyri

Jestli do konce zbývá 19 epizod, tak se to dost vleče. Tolik času věnují tomu praseti, bezvýznamným hercům (linka Arye), vrabčáci furt živí. Kde jsou dva další draci! Budu jim muset věřit, že nás neošidí o epický, neuspěchaný vyvrcholení. Zatím důležité bitvy dostaly celý díl.

#112 mrco1991
30.5.2016 | 20:25:23
Somebody Special

#83 -Greeňák-: no, Riverrun zrovna není tak daleko od KL

30.5.2016 | 20:34:43
rockysiburger

Na Blackfishe se těším. A na pohled do Řekotočí. Snad to nebude propadák jako Dorne. A i návrat sera Bronna z Černovody :-) Sem zvědavý jak to tam dopadne. Jestli dojde na boj. Nebo se nějak domluví. I když Blackfish nevypadá na to že by chtěl vyjednávat, ale možná nebude mít na výběr. No a myslíte že se dočkáme milostného setkání Brien a Jamimiho ?

30.5.2016 | 20:38:07
mrco1991

#109 Sctyri: Vleče sa to až moc, musím len súhlasiť… Dej sa posúva strašne pomaly, najviac ma štvalo koľko dostala linka Sama a Fialky priestoru v dnešnej epizóde… úplne nudné scény majú a dostávajú viac priestoru než je zdravé…

#113 n0b0dy #115 skream2 #128 Michaillev
30.5.2016 | 20:41:56
n0b0dy

#112 mrco1991: Naprosto souhlasím, ale je to hlavně dáno tím, že hlavní postavy jsou rozkouskované po celé zemi. A bohužel si myslím, že takto bude vypadat celá 6 série. Myslím, že po válce na severu, by se to mohlo opět navrátit do starých kolejí.

30.5.2016 | 20:49:36
zroutik

mám dotaz – jak v tom Branově vidění, byl Šílenej král a řval spalte je všechny co když vždycky myslel hlavně WW? a nebyl zas tak uplně šílenej?

#116 Engeneer #217 Radek.Priborsky
30.5.2016 | 20:52:27
skream2

#112 mrco1991: Souhlasím, že se to vleče.. Dějová linka Sama a Fialky mi nevadila vůbec… ale ty divadelní scény + cokoli s Ariou a Branem ano (kromě veže radosti a Hodora)… Nechápu jak to tímto šnečím tempem chcou zvládnout dokončit za těch 19 dílů…

#127 Rumek
30.5.2016 | 20:55:03
Engeneer

#114 zroutik: Ne, myslel lidi. Proto nechal po celém KL rozmístit hrnce s divokým ohněm. V případě, kdyby prohrál válku by nechal celé KL zapálit. O což se taky snažil, než ho Jamie zastavil a zachránil půl milionu lidí, za což jím ostatní lidé od té doby opovrhovali.

#118 skream2 #120 zroutik
30.5.2016 | 20:57:20
danho123

len ma tak napadlo mohol by sa Brandon dostať do hlavy takému drakovi?

#124 n0b0dy #133 Luciz
30.5.2016 | 20:58:37
skream2

#116 Engeneer: Jaimeho mám nejraděj… Je to kladnější postava než např. pokrytecký Ned Stark..

#139 ElfkamElessar
30.5.2016 | 20:59:35
zamyslak

#67 Deathstroke_9779: Cleganebowl je takový blbý mem, co je hodně populární mezi částí komunity. Podle mě je to hloupost, i když Gravedigger v knihách asi bude Hound. Akorát by pak nedávalo smysl, pokud se změnil (jak o něm někdo říká), že by pak zase šel do souboje.

#125 alda.ali
30.5.2016 | 21:01:34
zroutik

#116 Engeneer: já vím že myslel lidi :-) ale jestli nemohl myslet i WW?

#126 Engeneer
30.5.2016 | 21:03:37
Sctyri

A těšil jsem se, že půjde Margery nahá ulicemi :S to by bylo moc lepší než dabérky Cersei

30.5.2016 | 21:04:22
Somebody Special

Hlavně očekávám, že po S6E10 úplně zanevřem na Essos, tudíž se postavy budou potkávat, zabíjet a bude to mnohem, mnohem zajímavější. (navíc se pravděpodobně spojí všechny linky severně od dvojčat) Arya už by mohla přijet dle názvu v osmý epizodě, Daenerys s Tyrionem, Jorahem, Cocklessem a Yarou tipuju na E10.

A já prostě potřebuju vidět, jak si ta naivní holčička povede v opravdový bitvě. Jaime, Tarly i nezkušenej Jon pokud by ho potkala, jí dá na sedinku. (mluvím samozřejmě o Unburnt, Stormborn a kdovíco ještě je)

Obecně nejsem ze seriálu zklamanej, jak byla S5 nejslabší (samotnej Hardhome to nevytrhne), tak S6 opět kvalitu tahá nahoru.

30.5.2016 | 21:04:55
Rumek

#107 FutuRix: Tak Ty jsi tu scénu viděl asi z letadla, pusť si to znova a pak se tady vrať a relevantně diskutuj, píšeš totální nesmysly. Ve stanu začala konverzace tím, že ji všichni zhodnotili – uřízni ji hlavu apod. Deny pak začala mluvit jejich jazykem a odříkala ty své všechny tituly, na čež se jí začali vysmívat a urážet jí… a jediné copak ještě řekla, že mu nedá syna a že je bývalá žena Droga a požádala ať ji zavedou zpět do Meerenu, že jim za to dá tisíc koní. Nevím no, urážky nikde, spíše musela zkousnout ty jejich primitivní poznámky… Jestli nechápeš, že srovnávat postavu jako je Deny s Aryou nebo Sansou je mimo, tak to je potom těžké. Ty postavy jsou od jádra založeny na úplně jiných věcech, mají totálně odlišné osudy, prožívají jiné situace a za naprosto jiných okolností… každá ta postava musí být odvážná, ale tak nějak na svůj vlastní způsob…

30.5.2016 | 21:06:51
n0b0dy

#117 danho123: Ohledně toho existují určité teorie, jelikož Brand je něco víc než jen warg, teď mi vypadl ten pojem. Ale bohužel nejsou žádné potvrzující důkazy, takže zbývá si jen počkat:)

30.5.2016 | 21:06:55
alda.ali

#119 zamyslak: Jon taky nechtěl bojovat. Nakonec ho „přesvědčil“ jeho bratr Rickon. To samé se dá čekat i u Sandora. Akorát on nebude chtít bratra zachánit ale zabít.

#243 zamyslak
30.5.2016 | 21:07:39
Engeneer

#120 zroutik: Pro něj byly WW jen legenda. Vím, že se objevuje teorie, že to kvůli Branovi zešílel, ale problém je, že kdyby to udělal on, stalo by se to v okamžiku. V jednu chvíli by byl v pořádku a v druhé by byl šílený, jako Hodor. Jenže Aerys začal šílet postupně, jeho nejbližší si toho začali všímat roky předtím, než to vyvrcholilo.

30.5.2016 | 21:09:56
Rumek

#115 skream2: Nestrašte tady pořád 19 díly, to je hovadina. Dle celkové stopáže 70 až 75hodin to vychází na 8 sérií po dílech.

30.5.2016 | 21:11:16
Michaillev

#112 mrco1991: Scéna Sama a Fialky byla právě naopak velice důležitá pro další děj. Dle mého názoru teda. Všímám si, že se často (i když letmo) v seriálu zmiňují meče z valyrijské oceli, které jsou opravdu vzácné. Už jen kvůli tomu, že se s nimi dobře kosí chodci ;) To že ho Sam sebral bude mít jistě hlubší význam :) Sam je kolík ;)

30.5.2016 | 21:11:54
LastPCgamer

#100 Revoemag: V podstate su Dothrakovia nepouzitelny pre zivot v Zapadozemi… musela by ich poslat naspet. A nejako si ani neviem predstavit ako by mohli taketo hordy porazit regulerne profesionalne armady v otvorenom boji. Vypady ala Attila su v podmienkach zapadozemi do velkej miery obmedzene nakolko je to „ostrov“ a hlavne to ma byt dobijacia vojna teda obsadzovanie miest, sidel a uzemi a nie taktika spalenej zeme, pochybujem ze ludomilna Dany chce polovicu Zapadozemi vypalit. Z tohto hladiskaich moze byt barbarov kludne aj 100 000 ale v realnej bitke to mozu zvratit jedine dobre spolupracujuci draci inak bez sance!

#131 Somebody Special
30.5.2016 | 21:12:11
Rumek

Blbý tablet, vychází to na 8 sérií po 10 dílech.

#132 Engeneer
30.5.2016 | 21:13:37
Somebody Special

#129 LastPCgamer: Největší pravda, co jsem si tu dnes přečetl. Pokud se potvrdí, že udá Viseriona a Rhaegala a bude mít jen Drogona tak jí to stačit nebude. Už Sons of Harpy ho pěkně poškádlili a těch bylo pár. Dothraci nemaj žádnou šanci proti armádám lordů na západě. ;)

#146 Batu_Khan
30.5.2016 | 21:24:08
Engeneer

#130 Rumek: Oni berou 1 epizodu jako 1 hodinu. Takže když řekli, že mají po 6. sérii ještě materiál na 15 hodin, myslí tím 15 dílů.

#135 Rumek
30.5.2016 | 21:25:26
Luciz

#117 danho123: V jedné z jeho vizí viděl Bran stín draka nad Královským přístavištěm.­....Kdo jiný mohl vidět stín takhle seshora, než ten, kdo ho vrhá? :)

#156 danho123
30.5.2016 | 21:27:40
rockysiburger

Škoda že nemá Coldhands alias Benjen modré oči a nemá místo koně jelena :-/ Aspoň ty oči mohl mít. Každopádně rozdíl mezi NK a Coldhands je dost odlišný. I když jejich stvoření je v podstatě stejné. Samozřejmě NK byl živý člověk kterému bylo do hrudi vpraveno dračí sklo. Na proti tomu Benjen byl probodnut ledovým mečem a byl změněn když umíral a měl se změnit na mrtvolku. :-) Myslíte že může přejít na druhou stranu Zdi ? Nebo na něj taky působí magie jako na WW ?

#136 n0b0dy
30.5.2016 | 21:27:56
Rumek

#132 Engeneer: Nesmysl… epizody mají v průměru cca 55min., nikdo s tvůrců o počtu zbývajících epizod nemluvil, jen o konečné hodinové stopáži. 75hod. je 4500min., tj. 80 dílů. Jedině, ze by si jim viděl do hlavy jako Brann.

#137 Engeneer
30.5.2016 | 21:32:11
n0b0dy

#134 rockysiburger: Počkej, tímhle říkáš, že Benjen je ColdHands? Sám G.R.R. Martin potvrdil, že ColdHans není Benjen. I když musím uznat, že jsem taky chvíli pochyboval, přijdou mi hodně podobní charakteristikou i tím, že oba jsou „výtvory“ child of the forest.

#138 Rumek #143 rockysiburger #226 mia28
30.5.2016 | 21:34:29
Engeneer

#135 Rumek: Celý ten byznys amerických stanic funguje stejně. Všichni vnímají 1 epizodu jako 1 hodinu a to i na stanicích Velké pětky, kde mají epizody 42 minut. Proto proma na jejich seriály hlásají: „two hours season finale“ a podobně, i když se jedná o 2 epizody o 42 minutách.

#140 Rumek
30.5.2016 | 21:36:57
Rumek

#136 n0b0dy: Coldhands není Benjen v knížkách. V seriálu se to nabízelo, stále byly na Benjena odkazy, i když se od první série neobjevil, hezky to do sebe zapadlo. Takže Benjen je takový seriálový Studenoruký, ale bez jelena a modrých očí, škoda toho…

#141 Revoemag #142 n0b0dy #148 Batu_Khan
30.5.2016 | 21:39:26
ElfkamElessar

#118 skream2: Tak to sou kecy. Jaime sice neí vyloženě záporák, ale Ned byl ukázkovej klaďas.

#150 skream2 #202 Zdenny7
30.5.2016 | 21:40:13
Rumek

#137 Engeneer: Toš se necháme překvapit, nebudu se hádat…klidně to může být, tak jak píšeš, ale já myslím, že zachovají formát 10 dílů v sérii.

30.5.2016 | 21:41:09
Revoemag

#138 Rumek: Nešlo by menší info o studenorukých? Ať to nemusím hledat na googlu, když tu jsou lidi, co to vysvětlí 3 větama. Díky

#144 AviaRa #145 n0b0dy
30.5.2016 | 21:43:08
n0b0dy

#138 Rumek: No právě, jsem zvědavý, jak to celé dopadne. Každopádně si nemyslím, že postava Benjena má být ColdHands, protože pokud se nepletu, v knížkách s nimi putoval (Coldhands) již od začátku. Proto mě zaráží to, že pokud to má být narážka za ColdHandse nebo dokonce on, proč až teď, proč tak pozdě?

#149 Rumek
30.5.2016 | 21:44:59
rockysiburger

#136 n0b0dy: Možná sem to blbě napsal. A v seriále se ta postava trochu změnila, ale charakteristikou ho dost připomíná. Taky je to bratr noční hlídky který má staženou kapuci a šál přes obličej. Zabil ho WW( tady teda skoro) má černé dlaně. Jeho obličej má umírající nádech. Spíš byl v seriále vytvořen někdo podobný. Spíš byl námětem pro to jak obsadit starou postavu a zařadit jí do světa GoT :-)

30.5.2016 | 21:45:10
AviaRa

#141 Revoemag: Studenoruký/Col­dhands je postava kterou si viděl v seriálu (akorát to v knize na 90% není Benjen), jezdí na losu, používá vrány proti wightům. Je v podstatě nemrtvý, nedýchá. Slouží Three-eyed crow. Je to jedna postava, více jich není.

30.5.2016 | 21:46:43
n0b0dy

#141 Revoemag: Uff, no v podstatě je to záhadný típek, kterého vyslal tehdejší Three eyed crow, aby dovedl Brana. Ano v knížkách již od doby, co Brandon vyšel za zeď s nimi ColdHands byl. Nikdy neukázal svoji tvář a Meera mu moc nevěřila. Pro zajímavost, v knížkách Sam nezabil WW, ale byl to právě záhadný típek, u kterého poletovalo spoustu vran. Odtud tedy první zmínka o ColdHandsovi. Je to opravdu záhadná postava, nedýchá, nejí, nežije. Přibližuje se k WW. Opravdu těžký to tu popsat pár slovy. Dopuručuji podívat se na tohle video. https://www.youtube.com/watch?…

30.5.2016 | 21:52:09
Batu_Khan

#131 Somebody Special: Tak isto ako nemali šancu Húnovia, Avari, Maďari, Mongoli, Partovia, úplne bez šance, predsa kopia má tak 3–4 metre a s kompozitným lukom strieľaš na 50–100 m :D

#147 Magister_Peditum #158 ElfkamElessar #159 LastPCgamer #164 Grexo92
30.5.2016 | 21:53:54
Magister_Peditum

#146 Batu_Khan: Jde o tom, že nějací jízdní lukostřelci ti hrad nedobudou. V knize to myslím říkal i Jorah Dany, že se lordi prostě zavřou na hradech a její jízdní armáda ji bude k ničemu.

#151 Batu_Khan
30.5.2016 | 21:58:18
Batu_Khan

#138 Rumek: Si im mal poslať pár miliónov dolárov a mal by aj modré oči a aj by jazdil na jeleňovi

30.5.2016 | 21:58:23
Rumek

#142 n0b0dy: Protože kniha je kniha a seriál je seriál, nevím co více na to napsat. Každopádně seriálový Benjen supluje knižního Studenorukého, na tom se asi shodneme.

#152 n0b0dy
30.5.2016 | 21:59:06
skream2

#139 ElfkamElessar: Neříkám že Ned nebyl kladas.. ale byl pokrytec (jak jsme viděli z věže radosti) udělal to samé co vyčítal celou dobu Jaimemu.. A ještě hůř – 6 na jednoho?

  • podvedl Cat, Jaime nikdy Cersei nepodvedl..
#153 Revoemag #154 rockysiburger #160 ElfkamElessar #169 karel304
30.5.2016 | 21:59:46
Batu_Khan

#147 Magister_Peditum: Tak na to bude mať niekoľko desiatok tisíc eunuchov, bývalých otrokov v zbrani a žoldnierov zo slobodných miest a aj Dathrakovia sa môžu zapojiť do obliehania, po rebríku snáď vedia liezť prípadne sa zaškolia a ešte si prirátaj aj Dorn, to je tak odhadom 30–40 tisícové vojsko :D

30.5.2016 | 22:02:38
n0b0dy

#149 Rumek: Pravděpodobně asi ano.

30.5.2016 | 22:02:54
Revoemag

#150 skream2: No spíš mu vyčítal, že zabil muže, kterému přísahal věrnost. To že ho zabil zezadu bylo to nejmenší. Jak mu říkal, sloužil mu, jen když to bylo snadné. Jinak Jamie je super postava a fandím mu. Byl by dobrej král :-D

#155 Batu_Khan
30.5.2016 | 22:04:45
rockysiburger

#150 skream2: :-D Ne Jaime jen souložil svoji sestru, ale bylo tam srdíčko. Budiž mu odpuštěno co :-) To co se stalo u věže radosti určitě neukazuje že je Ned pokrytec. :-)

30.5.2016 | 22:06:03
Batu_Khan

#153 Revoemag: To s tebou súhlasím, bol by to dobrý kráľ a brat trpaizlík by mu robil ruku, eunuch plešatej tajnú službu a mužatka verného badigárda

30.5.2016 | 22:19:31
danho123

#133 Luciz: No ale ešte lepšie by bolo keby sa Bran vedel dostať do hlavy nočnému královy a viesť chodcov :D

30.5.2016 | 22:33:07
Drogon ka

#54 Subak: souhlas, musi je dostat pres more. A ta poustni sebranka vodu nerada :-)

30.5.2016 | 22:34:54
ElfkamElessar

#146 Batu_Khan: Jednak jsem ještě neviděl jedinýho dothraka s lukem, a jednak jak nakonec dopadli všichni tihle kočovní nájezdníci? Moc toho po nich v Evropě nezůstalo.

#161 Batu_Khan
30.5.2016 | 22:46:28
LastPCgamer

#146 Batu_Khan: Problem je ale v tom ze stvarnenie zbrani Dothrakov v GoT odpoveda technologickej vyspelosti starych Egyptanov a pripomina stary Khopesh teda zbran z obdobia davno pred Rimskou rišou pred Kristom a Zapadozemi to je cisty ranny stredovek. Prevysuju ich vyzbrojou, kvalitou zbrani, techniky, po stranke vojenskej taktiky a strategie navyše su v opevnenych sidlach a Zapadozemi je zvyknute na vojnu. Hlavne nemozme porovnavat Dothrakov s Hunmi avarmi a podobne lebo to boli kocovne kmene ktore podnikali vpady na nepriatelske uzemie a zase sa stiahli- taktika spalenej zeme. Dothrakovia ale budu musiet viest regulernu invaziu na konkretne uzemie ktore maju ziskat uplne pod svoju kontrolu teda musia dobit basty odporu a okupovat uzemie. Skratka je to nieco uplne ine co robili kocovne kmene.

#162 ElfkamElessar
30.5.2016 | 22:48:30
ElfkamElessar

#150 skream2: Vezmem to od konce. Když pomineme to, že s Cerseii neměl co dělat je to jeho sestra což znamená, že jeho děti jsou taky bastardi a navíc incestní. Není jistý, že Jon je Nedův syn. A k věži radosti… tam Ned neudělal nic špatného. Nebyl to žádnej duel nebo turnaj byla to válka. Takže Dayne si prostě moc věřil a zaplatil za to. Že to bylo zezadu? No a co ve válce se na čestný duley nehraje. Jaime naproti tomu zabil někoho komu přísahal věrnost. (i když samozřejmě tím zachránil celý KL takže já mu to nevyčítám)

#184 skream2
30.5.2016 | 22:51:58
Batu_Khan

#158 ElfkamElessar: To bude tým že kompozitní luk je strašne drahý a tak im dali tie zahnuté meče, ale v knihe to bolo jasne napísané, jazdní lukostrelci, s taktikou, niekoľko krát sa prirútiť k nepriateľovi a zasypať ho šípmi a ak nepriateľ začne utekať, tak prídu na radu zahnuté meče, takto ako sú v seriáli by až takým postrachom sveta neboli

#163 ElfkamElessar
30.5.2016 | 22:54:49
ElfkamElessar

#159 LastPCgamer: No čistej rannej středověk to určitě není. Co se týče výstroje tak podle jednotlivých rodů se pohybuje od ranného středověku až do středověku pozdního + fantazijní prvky samozřejmě.

#189 LastPCgamer
30.5.2016 | 22:56:32
ElfkamElessar

#161 Batu_Khan: no knížky jsem nečetl takže vycházím ze seriálu :-)

30.5.2016 | 22:57:29
Grexo92

#146 Batu_Khan: neviem asi citas malo historických veci ale niekedy luky mali ovela vacsiu silu bolo bezne mat 100 librovy luk a lepsi a silnejsi lukostrelci dokazali strielat aj z 300 librového luku co znamena ze v pohde mali dostrel 150m +

#167 Batu_Khan
30.5.2016 | 23:00:38
Ennisa

Jsem jediná, kdo mimo jiné fandí dvojici Cersei a Jaime? :-D

#166 ElfkamElessar
30.5.2016 | 23:10:12
ElfkamElessar

#165 Ennisa: Je pravda, že jsou tam mnohem horší postavy, ale že bych jim zrovna fandil to ne. ..... Jedině snad proti vrabčákovi. :-)

#170 Ennisa
30.5.2016 | 23:16:18
Batu_Khan

#164 Grexo92: No Turci strieľali kludne aj na niekoľko stoviek metrov, ak si dobre pamätám, tak najlepší lukostrelci dokázalo z reflexného luku dostreliť až 800 m, ale tu sa bavíme o jazdných lukostrelcoch a o spôsobe ich boja a jazdní nomádsky luk je menší ako pre pešieho lukostrelca(Turka)

#182 ElfkamElessar
30.5.2016 | 23:19:08
Batu_Khan

no ale ako už tu niekto spomínal, tak bez lukov a bez brnenia by veľa vody nenamútili, vyhrať by mohli proti nevycvičenej čvarge, prípadne ak by išli na ferovku 10 na jedného, ale mestá by ťažko obsadili, možno že ak by nejaké vyhladovali, no bez luku by to nešlo(aj keď v seriály som zatiaľ nijaký nevidel) :D

30.5.2016 | 23:24:41
karel304

#150 skream2: Ned jako pokrytec je nesmysl, btw. Arthura Dayna zabil u Tower of Joy přece zezadu Howland Reed (a zachránil tím Nedovi život), ne Ned. Jaime naproti tomu byl původně dost zápornou postavou (mj. pokus o vraždu Brana [o tom dodatečně vyslaném vrahovi s nožem ale pokud pamatuju nevěděl, poslala ho Cersei], zabití tuším vlastního bratrance při věznění u Robba atd.), jeho charakter se poněkud změnil až díky Brienne v zajetí u Boltonů, taky vlivem ztráty ruky…

#176 Eddard1 #178 Chill
30.5.2016 | 23:26:25
Ennisa

#166 ElfkamElessar: No jo, Vrabčák je pro mě jedna z nejnenávidějších postav vůbec. Vždycky bych ho nejradši uškrtila, jak moc mě ten hajzlík irituje. Není to taková ta na první pohled záporná postava, je to spíš takový tichý manipulátor, proti kterému může člověk těžko bojovat, a právě proto ho bytostně nenávidím. :-D

#178 Chill #221 Rafan
30.5.2016 | 23:38:17
Grexo92

tommen bude nuteni ist do suboja s horou a hora ho zabije v traileru 6 sezony su snimky ako cersi place potom cersi s horou vyvrazdia septum aspon mi to tak pripada no a pri Jonovi som strasne zvedavy ako ten suboj alebo vojna medzi nim a tym debilom ramseym dopadne :)

30.5.2016 | 23:42:01
spock249

bylo by super kdyby Arrynové pomohli Černé rybě, ubránit Řekotočí

#177 Rodney_
30.5.2016 | 23:50:38
byk7

Zdravim, moc jsem nepobral, proč měli ti gardisté vycházející za Tommenem na brněním tu sedmicípou hvězdu. Byli to skutečně gardisti, nebo to byli vrabčáci v naleštěném brnění?

#175 Eddard1
30.5.2016 | 23:56:53
Eleanor05

Doufám, že Černá ryba přemůže Jaimeho… :)

31.5.2016 | 0:22:36
Eddard1

#173 byk7: No asi to mělo symbolizovat to spojenectví Koruny a Víry(Církve) a byli to skuteční gardisty. Tomenn se dohodou vlastně stal ochráncem cirkve.

31.5.2016 | 0:24:48
Eddard1

#169 karel304: Ve druhém pokusu zabít Brana neměl prsty ani on ani Carsey.

31.5.2016 | 0:28:53
Rodney_

#172 spock249: Malíček říkal že se armáda Údolí utábořila v Moat Callin takže to je nepravděpodobné

31.5.2016 | 6:23:40
Chill

#169 karel304: toho vraha poslal Joffrey a ta dyka byla Robertova. Dvojčata o tom neměli ani páru :-)
#170 Ennisa: Mě právě naopak baví jak Cersei od něj dostává kapky :-) :-) co se mně týče tak mu fandím, jelikož mi Cersei v knihách dost leží v žaludku. A když si vemes že vlastně ona ho dosadila na to místo, tím to pro ni musí být o to více pokorující :-) :-) I kdyz je mi jasný jak HS dopadne , tak si to užívám :-)

Co se týče postavy Mace T. mně serialovy pojetí zklamalo, v knihách rozhodně není takovej dumbass jak tady. Naopak Randyll splnil moje očekávání z knihy. Prostě pecka :-)

Co se týče Jamieho a Bryndena, v knihách ho Jamie přinutil kapitulovat avšak Brynden k tomu utekl, uvidíme co tady :-) Edmure by rozhodně umřít neměl. Je to vysoce ceněný rukojmí jako Lord Tully, I kdyz Řekotoci už Tullyum nepatří a lením panem říčních krajin je školnik Filch. Nebo snad Malícek z Harrenova? Nevím už :-D

#187 WhiteWalker #188 WhiteWalker
31.5.2016 | 7:54:31
Bhall

#47 Argetlam Královrah: Toho se nebojím. Vrabčák potřebuje mít Tommena naživu, protože ho dokáže zmanipulovat. Klidně to může být Hound. On bude vědět, že je silný a má šanci Horu zabít. Problém je, že vítězství Hounda nezapadá do proroctví, které bylo řečeno Cercei. Podle něj nejprve zemřou všechny její děti a pak ji zabije její malý/mladší bratr.

#180 didi2012
31.5.2016 | 8:31:15
didi2012

#179 Bhall: inak ja neviem prečo ale myslím si že Tommena zabije HORA . Ale celkom som nepochopila Margaery sa vlastne tiež spojila s tým Vrabčákom a ide aj proti svojej rodine či ako to je?

#181 brandiss #185 WhiteWalker #186 Niethan
31.5.2016 | 8:44:55
brandiss

#180 didi2012: tomu ani ja nechapem, bud jej kompletne preplo v tom lochu a fakt je s nimi, alebo to cele hra a nieco ma na nich pripravene…

#183 ElfkamElessar #190 Ann Taylor
31.5.2016 | 8:51:57
ElfkamElessar

#167 Batu_Khan: 800 metrů je strašná blbost.Možná by se našel nějakej kvalitní luk a střelec co by dal 300m. Nevím přesně co reflexní luky ale běžný dostřel těch silnějších ze středověku je cca 200–250m.

#229 Batu_Khan
31.5.2016 | 8:57:52
ElfkamElessar

#181 brandiss: Taky nevím co si o tom myslet. Když ji ukázaly pár epizod zpátky, tak vypadala ještě nezlomená. No když tam napochodovali ti vojáci vypdala docela překvapeně…

31.5.2016 | 8:59:27
skream2

#160 ElfkamElessar: No nevím.. Ale celou dobu pak tvrdil že zabil Arthura on a bylo to fair play… A kdyby nebyl hlupák, neřekl by Cersei že se dověděl o tom, že její děti jsou incestní a nedal jí čas odjet z KL… Měl být loajální svému králi a říct mu to jako prvnímu.. (tím by zachránil nejen sebe…) Ale asi je to z jiného pohledu jak se na to kdo dívá.. v GOT je všechno komplikované :D

#196 ElfkamElessar #265 karel304
31.5.2016 | 9:28:45
WhiteWalker

#180 didi2012: Prostě si Margaery asi snažila zachránit kejhák a tak vyje s vlky (teda s vrabčáky), ale doufám že má nějaké eso v rukávu a není fanatička (vždycky byla chytrá manipulátorka, ovšem zda to byla její chytrost nebo její babičky …)

31.5.2016 | 9:45:11
Niethan

#180 didi2012: skôr si myslím že sa len hrá na zmanipulovanú, od babičky sa toho musela veľa naučiť ;) no a Tommena si zas namotáva okolo prsta aj keď Tommen je bábkou ako u Vrabčáka tak aj u Margaery

31.5.2016 | 9:45:39
WhiteWalker

#178 Chill: A nebyla ta dýka Skřeta? (měl ji vyhrát v nějaké sázce, myslím)

#191 Ann Taylor #192 skream2
31.5.2016 | 9:46:36
WhiteWalker

#178 Chill: A ano pak ji dal tomu vrahounovy Joffrey :-)

#204 Zdenny7
31.5.2016 | 9:47:32
LastPCgamer

#162 ElfkamElessar: Urcite nie len ranny stredovek sekol som sa nejako mi vyfucalo z hlavy to datovanie začiatku ranneho stredoveku.

31.5.2016 | 9:51:41
Ann Taylor

#181 brandiss: Dává to smysl. Ona potřebovala ven, potřebovala se nějak vyhnout nahé procházce, potřebovala se nějak dostat zpátky do sedla (zvlášť, když Cersei už byla venku), a bylo zcela zjevné, že nezabere vůbec nic jiného než přistoupit na jejich hru. Takže buď mohla jako Cersei dřepět, čekat, nakecat mu pár věcí o tom, jak je jí to líto, a nechat se svlíknout, nebo vytěžit co nejvíc šlo. A ona navíc potřebovala zabezpečit nejen sebe, ale vylepšit i podmínky pro Lorase, a když je teď pro církev přínos i ona, třeba doufá, že i pro něj to bude snazší. Navíc u ní mi přijde, že ho doopravdy mohla pochopit, i když s ním třeba nesouhlasí a nesdílí stejné přesvědčení – nevěřím, že by ji opravdu dostali.

#195 brandiss
redaktor
31.5.2016 | 9:52:44
Ann Taylor

#187 WhiteWalker: Nebyla.

redaktor
31.5.2016 | 9:53:28
skream2

#187 WhiteWalker: Vyhrál ji když se s Baelishem vsadil ze turnaj vyhraje Jaime.. ale vyhrál Loras (tudíž je Loras lepší bojovník než byl Jaime) … ale zajímalo by mě kde je té dýky konec

31.5.2016 | 9:53:45
WhiteWalker

Coldhands v knize: je neživý/nemrtvý – nedýchá, nejí, nepije )…pokud si pamatuju tak o modrých očích tam nic není)…jezdí na losovi…poslouchá Tříokou vránu…jeho poslouchají a následují havrani…zachránil Sama s Fialkou, dovedl je ke zdi a jelikož nemůže překonat magii zdi tak Sam s Fialkou k němu převedli Brana a spol. pod zdí (nějakou chodbou začínající ve studni v nějakém starém hradu Noční hlídky, tunel ústil myslím v čarostromu na severní straně zdi)…toť vše co si pamatuji

31.5.2016 | 9:53:53
D.T

Ahoj mám pár otázek do pléna :

  1. Tušíte někdo odkud je ten krátký střih v 00:30 jak se tam někdo (kdo to je další otázka) prochází kolem mrtvol?
  2. Pokud Black Fish zabral spodek a bude se sekat s Lanistery, neovlivní to trochu pozici Malíčka a jeho schopnost pomoci Sanse ?
  3. Pokud byl Benjen Stark zachráněn dětmi lesa, znamená to, že jich ještě někde žije dost? (nebo alespoň že někde nějaká ještě jsou?)
  4. Ohledně Danči a invaze… asi blbost, ale existuje nějaká možnost, že by posbírala kluky a vylodila se v Dorne? Přeci jenom, tam je docela pěkný pobřeží na vylodění armády a navíc by mohla dostat podporu. Ellaria by mohla být fajn spojenec …
  5. Ohledně Danči a jejího paktování se severem, na jedné straně – Jasně Honza je asi její bratr, sice je to nepotvrzené ale obecně vzato je to očekávané vyústění. Stejnak je ale otázkou, zda jí to bude stačit. Tátu máš jen jednoho, sice to byl magor, chtěl vyvraždit celé město, přesto ale Starkové jsou ti, kteří se na Rebélii podíleli hodně – Pravda je ale asi i ta, že tohle se nebude stíhat řešit v rámci seriálového děje. Přeci jenom, Musí to docela rychle doběhnout do stavu kdy je všechno pod zdí sjednocené před příchodem Zimy

… Tohle je trochu mimo otázky, ale musím reagovat na místní „odborné kritiky“. Všiml jsem si, že vyhovět zdejším komisi je opravdu složité. Zhruba půlka lidí vytýká tvůrcům to, že opomíjí důležité postavy a zjednodušují děj. Druhá polovina pak hlásí, že je epizoda nudná a moc se vleče a že opět nesplnila jejich očekávání, což by mohlo vy-eskalovat až k tomu, že seriál přestanou stahovat z Uložta (… mějte se na pozoru DaD !!! :-D ) . To mi přijde jako dobrý reprezentativní vzorek vypovídající o tom, že seriál má docela slušný balanc : )

K Vrabčákovi, nechápu ten odpor proti němu. Přijde mi jako skvělý záporák, za mě je o dost lepší než Ramsay. Hraje chytře a s Lanistrama a Tyrellama si ukázkově vytírá zadek, ty fuckouty jsou úplná libovka. Samozřejmě, pro děj asi nebude mít zas tak zásadní význam, přijde mi (možná se pletu), že vzhledem k tomu, že Denny s sebou přitáhne z jihu víru v pána Ohně, tak Vrabčák, pokud ho nezaříznou dřív, stejně dohrál.

#201 fufight
31.5.2016 | 9:57:42
brandiss

#190 Ann Taylor: Po tom, ako sa rozpravala s Lorasom si tiez myslim, ze to len hra

31.5.2016 | 9:59:46
ElfkamElessar

#184 skream2: Vždycky tvrdil, že nebýt Reeda tak to tam nepřežil. Tady tu historii moc neznám, ale někdo psal, že Ned se nikdy nevychloubal zabitím Dayneho v souboji. No a hlupák a klaďas se vzájemně nevylučují :-) I když z mého pohledu se jí snažil dát šanci (co by jí asi udělal Robert kdyby to věděl) a holt dojel na to, že ne všichni jsou stejně čestní jako on.

#197 skream2
31.5.2016 | 10:05:26
skream2

#196 ElfkamElessar: Neříkal Bran vráně když sledoval ten zápas že je daleko lepší než otec ale že myslel že Ned ho porazil? Možná je to v knize jinak..

31.5.2016 | 10:20:51
crazytunny

Euron Greyjon má údajně roh, tzn dokáže zbořit zeď ale co je hlavní dokáže ovládat draky, tzn jestli dopluje do Mereenu bude to ještě zajímavý – osobně nejvíce fandím Tyrionovi aby byl druhým jezdcem na drakovi :)

Tříoká vrána Brannovi řekl že nebude chodit ale létat, v té vizi S06E06 je pohled na královo přístaviště z velké výšky, takže je otázkou zda-li bdue na drakovi sedět, nebo ho bude ovládat.

Pokud by jedna ze Seven Snakes zabila Horu tím by vlastně nejvíc pomstili Dorne a svou rodinu protože by Cersei prohrála, ale spíš se bojím toho že to bude Hora

V knižce Freye všichni nakonec zradí a navíc Je věta "zabili jste hosty pod svou střechou, to se bohům nebude líbit,…) takže Freyovci zařvou

Rozhodně tato S6 bude končit nějakým WOW momentem aby se lidi těšili na S07 – viděl bych to na NK jak boří zeď, nebo jak je 100 000 mrtvých pod zdí,… uvidíme

#199 Niethan #207 Darth Jar Jar
31.5.2016 | 10:25:56
Niethan

#198 crazytunny: mýliš si tie rohy :) Euron má skutočne jeden, ale len na ovládanie drakov, ten druhý bol zničený Melisandrou ktorý že vraj mal zničiť zeď(stenu) … tak neoficiálny názov desiatej epizódy tejto sezóny hodne tomu napovedá (Winds of Winter) ;)

31.5.2016 | 10:34:08
Niethan

áá už pozerám že aj na edne je to už oficiálne :) tak o to lepšie ;)

31.5.2016 | 10:35:51
fufight

#194 D.T: myslim si ze daenerys je vychovana ve svetle sedmi a ne pana ohne takze s tim ze pritahne do KL pana ohne si jistej nejsem

31.5.2016 | 10:38:53
Zdenny7

#139 ElfkamElessar: Zmiňujete tu, že Jaimie je klaďas nebo skoro klaďas. S tím úplně tak nesouhlasím. Nevím jestli to v seriálu bylo tak poznat jako v knihách, ale přišlo mi, že postava Jaimieho prošla určitým vývojem, kdy se jí pozměnil charakter. Zlomovým okamžikem podle mě bylo jeho dlouhé uvěznění a zejména pak ztráta ruky. Alespoň mě přišlo, že ze začátku to byl prostě jen takovej spratek, co si myslel, že si může dělat co chce. Nyní alespoň jedná relativně rozumněji.

Nelze ale zapomínat na úplně první (alespoň pro mě) tzv. WTF moment, kdy Jaimi strčil do Branna a shodil ho z věže. Chtít zabít bezbrané dítě nelze nějak odpustit a zapomenout.

#216 fikka #233 ElfkamElessar #237 skream2
31.5.2016 | 10:49:24
Dol_The_Hor

Já si myslím, že v příštím díle Černej Okoun zařve. Je to tam taková zbytečná vsuvka (z pohledu seriálu) pro setkání Jamieho a Brinelky, ta ho přemluví ať vezme armádu na sever a pomůže porazit toho sadistického ušáka.

#232 Somebody Special
31.5.2016 | 11:23:43
Zdenny7

#188 WhiteWalker: Kdo poslal vraha na zmrzačeného Brana nebylo podle mě úplně vyloženě vysvětleno. Valyrijská dýka určitě původně patřila Malíčkovi, ale nad ním jí vyhrál v sázce Tyrion. Takže majitelem dýky v době vraždy byl Tyrion. Toto se dozvěděla Catelyn od Malíčka v Králově přístavišti. Pak po cestě zpět zajala Tyriona a to byl právě zárodek následného sporu mezi Starky a Lanistry.

Pro mě nejpravděpodobnější je, že vraha opravdu poslala Cersei aby umlčela svědka. Nejspíše bez vědomí Jaimieho (myslím, že se mu svěřovala s tím, že přežil pád a že má strach, že vše řekne ale Jaimie jí nějak odbyl, že není jisté co si pamatuje a co ne, že zbytečně panikaří).

V knihách je ale zmiňováno i to, že vraha mohl poslat Joffrey, protože slyšel svého „otce“ Roberta jak v opilosti říká, že by bylo lepší kdyby Bran zemřel, než aby byl mrzák. Joffrey chtěl na otce zapůsobit a poslal vraha (alespoň tak o tom uvažuje v knihách Tyrion nebo Jaimie, nevím už přesně kdo).

#205 Monkeyskunk #206 Ann Taylor
31.5.2016 | 11:26:51
Monkeyskunk

#204 Zdenny7: Jenže to jí malíček jenom nakecal. Nevím v kterém díle, ale vysvětleno to tam nějak bylo. Možná se tím i Jofrey pochlubil. Tyrion se jí pak právě vysmál, že by proti bratrovi nesázel, takže podle toho co říkal Malíček, dýka nemohla být nikdy Tyrionova.

31.5.2016 | 11:36:57
Ann Taylor

#204 Zdenny7: Tyrion-ji-nad-ním-nevyhrál. Tyrion tu dýku nikdy neměl a možná ani neviděl. A je dost možné, že tu dýku nikdy předtím ani neviděl Malíček – nebo jo, ale prohrál ji s Robertem. Tyrion do toho padl úplně nevině. Malíček se jen přesvědčil, že Varys pro jednou neví, o čem se to mluví, a zahazardoval se lží o někom, kdo zrovna ve městě nebyl a nemohl se bránit. To je rozdíl mezi Varysem a Malíčkem – Varys nepoužívá vyloženě lži, Varys si hraje s dávkováním tajemství, kdežto Malíček lže.

#212 Chill #222 Zdenny7
redaktor
31.5.2016 | 11:39:23
Darth Jar Jar

#198 crazytunny: Jojo, NK boří zeď, Cersei boří KL, a drakům po dalším vyjmenování titulů z bouře zrozené hrábne a tak boří Meereen, Yunkai a Astapor…

#208 Monkeyskunk
31.5.2016 | 11:41:06
Monkeyskunk

#207 Darth Jar Jar: A nakonec tam doběhne temný sith Jar Jar a všechny si podrobí :-D To by byl teprve twist :-D

31.5.2016 | 12:11:30
ropana

#43 n0b0dy: jj,já myslím,že by to bylo v jeho stylu

31.5.2016 | 12:14:43
elbi.the.king

:D

31.5.2016 | 12:28:47
jack817

tu nadavate na presuny casovom ale nechapem preco teraz nikto neregistroval ze dali autori do jednej cloveka na dvoch miest zaroven hadajte aka je to postova ??? :) jednoznacne ked tyrel vytiahol armadu urcite si zvolal svojich vazalov urcite by tam mal byt aj Rod Tarlyův :) ale rod tarlyuv bol doma a pekne obedoval zo svojim syncekom samom .......jednoznacne tie dejove linie nejsu casovo spojene to by mohli upozornit na zaciatku seriálu .........a teraz co bolo skôr sam ukradol mec alebo tarlyuv ze isiel do kralovho pristavistia :) ...............2 . moznost ze rod tarlyuv odmietol pomoc svojmu panovy lebo prisiel :D jeho syn :D:D

#212 Chill #228 Batu_Khan #234 ElfkamElessar
31.5.2016 | 12:40:56
Chill

#211 jack817: k tomuhle snad jen lol

#206 Ann Taylor: Tak tak. Byl to jeho druhý tah. Když to tak vemes , malicek vlastně začal válku ba zapadozemi :-)

31.5.2016 | 12:43:57
jack817

samov otco nieje vazal tyrelov ? :) ked nieje tak prepacte necital som knihu len sa mi zdalo ze je

#218 Chill #219 Darth Jar Jar
31.5.2016 | 12:57:43
jack817

a s tou dykou vychadzaju dve veci 1.malicek ma tom prsti 2. malicek nema v tom prsti ale vyuzil situaciu aby odpisal konkurenta tyriona ........skor preferujem nazor ze malicek ako videl ze spadol z veze a nevie sa kto to sposobil a prezil chlapec tak rychlo chcel toho chlapca zabit aby si mysleli ze to urobili lanisterovi ale mu to nevyslo .........na policii by bol hlavne podozrivy malicek jeho zbran to bola to ze prehral alebo vyhral bez dokazov to je len slovo potecionalneho vraha sa cudujem ze mu starkova uverila .......pritom musela poznat povest malicka ............... TOTO bol najvacsi fail zo vsetkych failov autora ........

#218 Chill
31.5.2016 | 13:13:22
fikka

#30 alda.ali: co mate s Cleganem? tenj je davno mrtvej ne? nebo neco nasvedcuje tomu, ze prezil?

#218 Chill #219 Darth Jar Jar
31.5.2016 | 13:25:11
fikka

#202 Zdenny7: souhlasim s tebou a navic skoro zabil Neda…zkratka vezeni u nej splnilo funkci :D

#218 Chill
31.5.2016 | 13:30:36
Radek.Priborsky

#114 zroutik: Taky mě to napadlo, něco jako genocida pro dobrou věc. Když vezmeme v potaz to, co se stalo Willisovi, je možné všechno.

31.5.2016 | 13:36:34
Chill

#213 jack817: je, ale v seriálu je v KL jen tyrellovic vojsko, bez vazalů.
#214 jack817: ta dyka vůbec malickovi nepatřila, jen ji využil ve svůj prospěch ve svoji hře
#215 fikka: v knížce mam za to že umřel, v seriálu to neukazali
#216 fikka: Dle mého to spíš byla přítomnost Brienne než to vězení co mu změnilo charakter

31.5.2016 | 13:39:09
Darth Jar Jar

#213 jack817: Vazalem je, ale na případné pohrání si s vrabčákama Mace svolávat vazaly opravdu nemusí.

#215 fikka: Když ho Arya opouštěla, tak mu skoro nic nebylo :P

#220 Revoemag #225 Rumek
31.5.2016 | 13:41:47
Revoemag

#219 Darth Jar Jar: Skoro nic mu nebylo? A proto chtěl, aby ho zabila? :-D ty skaly ho zrychtovaly jak svině pytel šrotu.

#230 Darth Jar Jar
31.5.2016 | 13:49:24
Rafan

#170 Ennisa: Všichni vůdci jsou manipulátoři. Ovládají davy aby je použily k dosažení jejich cílů. To by jste musel bytostně nenávidět všechny.

31.5.2016 | 14:34:43
Zdenny7

#206 Ann Taylor: Njn. máte pravdu nějak se mi to popletlo. Takže pak tedy je pravděpodobné že vraha opravdu poslal Joffrey.

31.5.2016 | 14:44:41
D.T

Jenom tak pro zajímavost. Výše se tu docela řešil Black Fish (Brynden Tully) v souvislosti s názvem epizody „The borken man“. S tím že Freyové a Lannisteři mají Edmure Tully – Směřovalo to k tomu, že by jej to mělo nějak ovlivňovat. Co si tak vybavuji ( pro připomenutí pomůže odkaz S03E03 : https://www.youtube.com/watch?… ) … nepřišlo mi, že by zrovna Brynden řešil osud Edmura až tak moc. Je to sice krev, ale že by k němu měl nějak extra vřelý vztah? …

#224 AviaRa #231 sebulon23
31.5.2016 | 14:46:31
AviaRa

#223 D.T:

Taky že Bryndenovi je Edmure u „zadku“.

31.5.2016 | 14:50:08
Rumek

#219 Darth Jar Jar: Měl devastující zranění, umíral. I proto žadonil o to, ať ho Aray dorazí, aby se nemusel trápit.

#230 Darth Jar Jar
31.5.2016 | 14:50:39
mia28

#136 n0b0dy: No, postava Coldhanda se v seriálu vlastně neobjevuje… Ale zřejmě Benjen zastává jeho roli. GRRM sice, co se knih týče, dementoval, že by CH byl Benjen (a třeba nás ještě čeká překvapení :-), nicméně já bych knihu a seriál prostě dohromady nemotala, protože knížky jsou mnohem hlubší a lehce složitějším materiálem než to, co vidíme v seriálu ;-)

#87 Eddard1: Na Aryu jsem fakt hodně, hodně zvědavá. Pěkně jí teče do bot. Chudá holka netušila, k čemu se vlastně upsala a s příjemným mravenčením očekávám, jak se to dál vyvine. Není radno zahrávat si se sektou! Podle mě ji tam JH naverboval stejně spíš proto, že v ní viděl potenciál a taky to, že je ztracená než že by mu na ní kdovíjak záleželo. Prostě byznys… Ale třeba se pletu :-)

31.5.2016 | 14:58:02
didi2012

Inak ešte otázka ako ste pochopili flash back Brana Starka v 6 časti na začiatku boli tam biely chodci a šialený kráľ bolo to nejako posplietané ako kričal všetkých ich spalte je možné že bol šialený opodstatnene ?

31.5.2016 | 15:06:38
Batu_Khan

#211 jack817: Lenže to nebola armáda, to bola tak stovka vojakov :D

31.5.2016 | 15:12:25
Batu_Khan

#182 ElfkamElessar: Vzdálenosti nad 800 m bylo dosaženo v letu lukostřelbě.

Letové záznamy jsou velmi dobře zdokumentovány. Podle islámských pravidel záznam byl platný pouze tehdy, když se jeho střela byla svědkem nejméně čtyři osoby. Každý střelnice nebo „menzil“ byl označen dvěma kameny, jedna noha „kámen“ postavený na místě, kde lukostřelec stojí a „hlavní kámen“ pro označení směr střely. V každém pokusu tito svědci, kteří byli zaměstnanci Okmeidan musel být přítomen. Vzdálenosti Dosažené byly nejen zaznamenány Tekke své registrační knihy, ale památné kameny byly také postaveny na památku a prohlášení z nich.

Tozkoparan Iskender 1281,5 gez (845,79 m)
Mir-i Alem Ahmed Aga 1271,5 gez (839,18 m)
Bursalı Súča 1243,5 gez (820,71 m)
Tozkoparan Iskender 1279 gez (844,14 m)
Parpol Hüseyin Efendi 1207 gez (796,62 m)
Çullu Ferruh 1223 gez (807,18 m)
Lenduha Cafer 1209,5 gez (798,27 m)
Sultan II. Mahmud 1228 gez (810,48 m), 1225 gez (808,5 m), 1219 gez (804,54 m)

http://www.turkishculture.org/…ons/-748.htm

#235 ElfkamElessar #248 Кренл
31.5.2016 | 15:17:27
Darth Jar Jar

#220 Revoemag: #225 Rumek: Tsss, drobná povrchová škrábnutí, nic co by víra v sedm nedokázala vyléčit ;)

31.5.2016 | 15:53:58
sebulon23

#223 D.T: ep. Red wedding: „What? He's my nephew. I love him. And he's a damn fool.“ Říká Brynden Cat. Takže kdoví. Edmure se před svatbou choval jako smrad, což Blackfish nesnáší, to ale ještě neznamená, že by ho měl u zádele, obzvlášť když je to Lord Tully.

31.5.2016 | 15:59:08
Somebody Special

#203 Dol_The_Hor: Jaký by měl Jaime důvod vytáhnout proti vlastním spojencům, navíc když KL události daleko na Severu vůbec neovlivňují?

31.5.2016 | 16:02:11
ElfkamElessar

#202 Zdenny7: Souhlas, trochu jsem pozapomněl jaký byl, no a incestu stejně nenechal.

31.5.2016 | 16:11:25
ElfkamElessar

#211 jack817: A napadlo tě, že Tyrel před vrabčákem nebyl s celou armádou? Proč by kvůli pár fanatikům povolával všechny vazali? Nešel do války jako Robb.

31.5.2016 | 16:16:29
ElfkamElessar

#229 Batu_Khan: Mno ač se mi to zdá příliš, asi to bude pravda. Nicméně tu píšeš o sportovní lukostřelbě přímo zaměřené na takové rekordy a několika případech. Tenhle dostřel ve válce rozhodně nebyl. P.S. radši si to sem měl hodit v originále google překladač není schopen smysluplně přeložit delší text.

#238 Batu_Khan #240 Batu_Khan
31.5.2016 | 16:36:08
Hrdislav

Ahoj, v případě, že by nedošlo k tzv. rozsouzení bojem, jaký je ten druhý způsob soudu? resp. jak by probíhal? Reaguju na aktuální situaci okolo HS .. Diky

#239 Engeneer
31.5.2016 | 16:43:27
skream2

#202 Zdenny7: Na druhou stranu mu nic nezbývalo… Kdyby ho nechal, Bran to vykecá všem a Cersei by dopadla blbě i její děti.. Tak ho shodil z věže..

#261 ElfkamElessar
31.5.2016 | 16:51:11
Batu_Khan

#235 ElfkamElessar: Lenže ak si pozrieš môj príspevok tak tam nájdeš že hovorím o niekoľkých stovkách metrov a to je väčšinou 300–400m, takže Turek pešiak s kompozitným lukom mohol postrehovať kludne nepriateľa na túto vzdialenosť, samozrejme brnenie mu na max, vzdialenosť neprestrelil, ale krk, nohy a ruky neboli v bezpečí, to o tých 800m som písal ako výnimku a bolo treba na to mať extra luk, určite tento luk dotyční potom nepoužíval v bežnom živote(lov alebo boj) a samozrejme niečo iné je jazdecký luk, ten je kludne o tretinu menší a niektorý nomádi mali aj asymetrické luky, kde jedno rameno bolo kratšie, aby sa im ešte lepšie strieľalo z luku(pohodlnej­šie), ale vždy to bolo na úkor dostrelu a účinnosti

31.5.2016 | 16:52:39
Engeneer

#236 Hrdislav: Normální soud, svědci a podobně. Jako měl Tyrion ve čtvrté řadě, než se rozhodl, že chce radši rozsouzení v souboji.

#241 Batu_Khan #242 Hrdislav
31.5.2016 | 16:54:38
Batu_Khan

#235 ElfkamElessar: ps. dole máš odkaz na stránku v angličtine z ktorej som to hodil do prekladača

http://www.turkishculture.org/…ons/-748.htm

31.5.2016 | 17:00:09
Batu_Khan

#239 Engeneer: trpaizlík o to požiadal pretože bol šľachtic a videl že sa súd uberá pre neho nepriaznivým smerom(v podstate pred vynesením rozsudku) a tak riskol rozsúdenie v súboji, ale o to každý nemohol žiadať, len horných 10.000

#245 Engeneer
31.5.2016 | 17:05:12
Hrdislav

#239 Engeneer: ok, a následky soudu jsou stejné jako u trial by combat? svoboda/smrt? je možné v případě prohry zanechat si svůj život? v I. a IV. sérii to bylo jednoznačné, je to stejný případ? Já jen, že Tyrion to měl jednodušší, resp. vetší šanci měl v obou případech jeho soudu. Ale tady nejde podle mě o definitivní rozsudek – svoboda/smrt … nebo se pletu?

#244 Batu_Khan
31.5.2016 | 17:11:28
zamyslak

#125 alda.ali: Jenže to nesedí k jeho vývoji postavy.

31.5.2016 | 17:15:54
Batu_Khan

#242 Hrdislav: Nepamätám si z čoho je presne Bloncka obvinená, ale sa mi zdá že jej nehrozí trest smrti, len už znova sa nechce dostať do rúk vrabčiakom a tak chce vymazať obvinenia proti sebe božím súdom(súboj hora vs. …), takže keď zombíHora prehrá, tak Bloncku nepopravia, len bude automaticky vinná z obvinení ktoré teraz na ňu sú(ak by jej hrozila smrť, tak by ju určite nepustili)

31.5.2016 | 17:19:10
Engeneer

#241 Batu_Khan: To je jasné, že o to můžou požádat pouze šlechtici, otázka byla k aktuální situaci a soud se týká Cersei…

#246 Batu_Khan
31.5.2016 | 17:24:11
Batu_Khan

#245 Engeneer: Situácia je taká že na vznesené obvinenia reaguje tak že chce rozsúdiť božím súdom, nepamätá si niekto aké sú obvinenia(nechce sa mi to hľadať)

31.5.2016 | 17:57:51
fufight

stejne si myslim ze vrabcak si vybere souboj sedmi nebo jak se to jmenuje a bude to pekne 7 zastancu od cersei a 7 od vrabcaka :-D

31.5.2016 | 17:59:30
Кренл

#229 Batu_Khan: Pekne si to skopiroval. Uz len zacat naozaj strielat z luku. Nie len z poza pocitaca. 800 metrov je vela aj na kusu. Trochu reality. Vrat sa nam pekne zo sveta fantasy a filmov na zem. Musis predsa jest a pit, inak nam umries. :-D

#250 Batu_Khan
31.5.2016 | 18:05:13
LindaTeatime

Vím, že je to asi kravina, ale napadlo mě, jestli „růžový dopis“ nemohla napsat Sansa? I v knížce nebylo tak jistý, kdo ho napsal… Já vím, je to dost divoká teorie, ale za prvý- ten dopis zní tak moc jako kdyby ho psal Ramsay, až je to skoro podezřelý, Sansa něco chystá, o tom není pochyb, navíc k pečeti Boltonů se mohla dostat celkem snadno, a nevím, jestli bylo v seriálu vidět, jak Ramsay ten dopis píše… Většinou se v těhle věcech pletu, ale byl by to určitě zajímavej zvrat :D

#259 mr_bungle
31.5.2016 | 18:18:38
Batu_Khan

#248 Кренл: A čo tak si pozrieť ten odkaz čo som sem dal, za taký výkon potom dotyčnému postavili oslavní stĺp, je tam pár aj odfotených(a na ňom je kto, čo a koľko)

#251 Кренл
31.5.2016 | 18:19:33
Кренл

#250 Batu_Khan: Chlape, preber sa uz, strielal si uz niekedy z luku? Chod si zastrielat a potom sa odvolavaj na nejake bludy na internete. Pockaj, potom uz budes mat vlastne skusenosti, tak nic.

#253 Batu_Khan #256 Batu_Khan
31.5.2016 | 18:22:54
Batu_Khan

Čurak jeden pojebaný, píšu tam o tom, tak im verím viac ako nejakému čurákovi s lukom čo tu píše o lukostreľbe, ja strieľam z kanóna a dostrelím z neho 1.500km, to by si čuráčik pozeral, aký som ja delostrelec

31.5.2016 | 18:30:16
Batu_Khan

#251 Кренл: Čurak jeden pojebaný, píšu tam o tom, tak im verím viac ako nejakému čurákovi z lukom čo tu píše o lukostreľbe, ja strieľam z kanóna a dostrelím z neho 1.500km, to by si čuráčik pozeral, aký som ja delostrelec

#255 Кренл
31.5.2016 | 18:30:56
Кренл

#1 Efixan: Moj best of GoT.

31.5.2016 | 18:34:00
Кренл

#253 Batu_Khan: Nechces mi to povedat osobne? Ale svoju inteligenciu si uz prejavil. Kazdopadne luk a kanon, porovnavat tieto dve zbrane, klobuk dole. PS: Hviezda smrti vie nicit planety. Ale aj to je fantasy.

#257 Batu_Khan
31.5.2016 | 18:39:03
Batu_Khan

#251 Кренл: Milujem takýchto buzerantov, ja si mám kúpiť kompozitní luk a zavolať ho na skúšku, kokotka, aby to videl na vlastne kokotské očká, či sa to dá, alebo nedá

31.5.2016 | 18:39:44
Batu_Khan

#255 Кренл: Kludne povedz kde, prídem

#258 Кренл
31.5.2016 | 18:40:31
Кренл

#257 Batu_Khan: Vyber si, nemam problem pricestovat. Posli mi to cez spravu.

31.5.2016 | 18:44:32
mr_bungle

#249 LindaTeatime: Opravdu kravina, zas tak snadno pečeť získat nemohla, Ramsey ji držel pod zámkem, aby se dostala do té věže zapálit svíčku, musela vypáčit zámek. Útěk s Theonem byl náhlý a neplánovaný, počítala, že ji zachrání Brienne, určitě neměla čas běhat po hradě a hledat pečeť. Navíc jak by věděla, že mají Rickona, v době jejího útěku byl ještě u Umberů.

31.5.2016 | 18:46:41
Lancelone

někde se tu psalo, už se mi nechce hledat kde a kdo, že by Danerysina armáda neměla v Západozemí šanci. A kdo by se ji měl postavit? Armáda Dorne je spíš podpoří, Greyjoyi nebudou proti nim. Armáda Baratheonů bych řekl už není. Na severu se budou látat Starkové a Boltoni. Kdo všechno podpoří Starky ještě nevím, ale tipuju, že ty armády by mohly být i skoro vyrovnané. Údolí má pod kontrolou Malíček a ke komu se ten přidá je nejisté. A to, co se dalo dohromady v Řekotočí, stojí proti armádě Lanisterů, která už taky má nějaké ztráty z války proti Starkům. Prakticky nepoškozenou armádu maj jen Tyrelové. Pokud se pomlátí ještě víc, tak už ji nezastaví ani hradby. Vůbec by mně nepřekvapilo, kdyby Dani dorazila několik dílů před koncem seriálu, kdy zbytky armád Západozemí se sjednotily proti hrozbě chodců a ona je musela podpořit.

#264 Vincent Vega
31.5.2016 | 18:47:38
ElfkamElessar

#237 skream2: To ho ale neospravedlňuje

31.5.2016 | 19:34:28
noproblemo

Blíží se comeback Lady Stoneheart, snad se objeví:))

#263 ElfkamElessar #273 DejvidHound
31.5.2016 | 21:22:48
ElfkamElessar

#262 noproblemo: Pochybuju po takové době

#271 mr_bungle
31.5.2016 | 21:43:07
Vincent Vega

#260 Lancelone: Máš pravdu, že proti Deny v Západozemí není armáda, která by byla schopna se jí postavit, nehledě na to, že má 3 draky. Jenže přepravit takovou armádu někam a obstarat jít potravu v cizím prostředí je věc druhá a navíc nikdo z nás neví, jak do toho všeho zasáhne Night King :)

#270 ElfkamElessar
31.5.2016 | 22:26:38
karel304

#184 skream2: Pokud pamatuju, Robert byl v době kdy Ned získal důkazy o incestu už rozpáraný na smrtelném loži, tudíž říct mu to bylo pro Neda řešením které zvolit nemohl. Chtěl to vyřešit sám (dát Cersei šanci zmizet), ovšem nečekal zradu Malíčka.

#266 Engeneer
31.5.2016 | 22:28:03
Engeneer

#265 karel304: Když na to přišel, tak byl Robert na lovu a až potom, co varoval Cersei se ona rozhodla zařídit „smrt kancem“, kdy dala echo Lancelovi, ať ho drží opilého a doufala, že se něco takového stane. Takže kdyby si Ned nehrál na hrdinu a počkal, až se Robert vrátí…

#267 Mela #275 karel304
31.5.2016 | 22:45:48
Mela

#266 Engeneer: Starkové to mají v krvi, občas se chovat totálně hloupě. Jako když Rob popravil svého nejlepšího vazala a nebo si vytřel zadek se smlouvou od školníka Filche.

#268 Chill
1.6.2016 | 1:09:52
Chill

#267 Mela: Jenže lord Rickkard ho zradil, neuposlechl jeho příkaz a zabil jak jeho stráže tak Lannisterovic rukojmí. Co se týče smlouvy s Frey, tak máš pravdu, za to si mohl sám. Bohužel srdci neporucis, sice jako král se měl ovládat, ale bylo mu kolik? 15–16. A jak řekl ggr Martin – jakmile Robb kvůli Nedovi vyvolal rebelii, věděl že umře :)

1.6.2016 | 6:36:59
ickaftw

Tommen skoci z veze, v zadnem souboji nebude. Rekotoci padne a osud Cerne ryby je nejisty.

1.6.2016 | 9:56:55
ElfkamElessar

#264 Vincent Vega: No podle mě by se nějaká armáda našla. Tyrelové ji mají celou a lannisteři na tom taky nebudou špatně. Když vezmem, že Rob se s 20k mužů nechtěl utkat s celou lannisterskou armádou tak asi bude silnější a pokud Tyrelové mají ještě větší tak tyhle dvě armády samy o sobě představují pro Dany velkou konkurenci + ony by se ještě našli nějaký malý rody, žoldáci apod.

1.6.2016 | 10:50:44
mr_bungle

#263 ElfkamElessar: Taky si nemyslím, že se objeví, ale potěšilo by, kdyby ano.

1.6.2016 | 11:11:02
Vincent Vega

Co se týče High Sparrowa tak spousta lidí ho označila za záporáka, já k němu žádné velké sympatie nemám, nemám rád fanatiky, ale tak nějak se mi k němu vybízí otázka, jestli on skutečně věří tomu co dělá.. to že dokáže intrikařit a manipulovat jsme už viděli, ale zajímalo by mě, zda má i nějaké jiné postranní úmysly.. co si myslíte? :)

1.6.2016 | 15:59:44
DejvidHound

#262 noproblemo: No pokial ju nemaju v mraziaku alebo nalozenu v nejakom naleve tak uz je z nej asi len kostra

#276 noproblemo
1.6.2016 | 19:22:11
Tahazaar

Z pohledu Vrabčáka mi přijde, že by největší smysl dával Loras, protože tak by vyhrál nehledě na výsledek souboje.

1.6.2016 | 23:46:43
karel304

#266 Engeneer: Díky za opravu s časovým sledem Nedova zjištění, asi si to 5 let od 1. série už přesně nepamatuju :-(

2.6.2016 | 0:47:50
noproblemo

#273 DejvidHound: :D :D jasne no, ale myslel jsem to podobne jako s Banjanem… taky tam proste jen dlouho nebyl a pak se objevil se svym pribehem, ktery se stal uz davno..

2.6.2016 | 15:10:04
Aither

Jen taková technická, když tu všichni spekulují, koho by si Vrabčák vybral, tak ten vybraný nemá povinnost to přijmout ne? Kdo by chtěl bojovat s Horou :D

2.6.2016 | 15:35:50
SaintSin

Lidi, nebylo by drsný, kdyby Ramsey nějakym způsobem viděl, jakou hrozbou jsou WW a slíbil by pomoc Jonovi? :D ta scéna, kdy by vedle sebe stáli s armádou proti armádě WW by byla naprostá bomba :D

#279 ElfkamElessar #280 methoz
2.6.2016 | 20:10:31
ElfkamElessar

#278 SaintSin: Ten? Ten by se s Jonem nespojil ani kdyby měl za dveřma ďábla.

2.6.2016 | 21:57:20
methoz

#278 SaintSin: Už ne víc takových nápadů prosím.. To bych šel Jona raději zabít (znova) sám…

2.6.2016 | 23:01:37
SaintSin

No jo fajn, abyste se nepo… :D náhodou takový spojení klaďase a záporáka docela funguje ve filmech nebo seriálech :D takový ten boj proti společnému nepříteli, kdy jeden se snaží dělat všechno čestně a poctivě a ten druhý je přímočarý maniak :D

#282 DejvidHound
3.6.2016 | 15:48:48
DejvidHound

#281 SaintSin: Nj ale s maniakom co mu znasilnoval sestru, vypalil domov, vyhraza sa ze zabije prakticky kazdeho koho pozna a este mu aj skaredo nadava :-D

3.6.2016 | 16:14:25
Shoter

Zajímalo by mě, proč všichni nenávidí nejvyžšího vrabčáka, když on jediný je schopen potrestat za své hříchy někoho, jako je Cercei .. :) Kdyby tak byl někdo takový u nás a trestal stejně neohrožené zmetky ve vládě :)

#284 Godshadow #285 Batu_Khan #288 toren555
4.6.2016 | 14:18:35
Godshadow

#283 Shoter: Hej přesně, já ho mám taky čím dál tím raději, takovej sympaťák, s tím vším, co dělá! :D Jako chtěl bych, aby mu to tak vycházelo až do konce (aspoň dokud se nevypořádá s Lannistery), i když je mi jasné, že nejspíš úplně nejlíp nedopadne… :D Navíc je vidět, že moc dobře ví, co dělá; o nějakém zaslepeném fanatizmu u něj řeč být moc nemůže.

4.6.2016 | 14:34:27
Batu_Khan

#283 Shoter: Len má to malí háčik, po tom čo ta navlečú do špinavého mechu a donútia behať na boso a jesť suchý chleba s zo zeleninovou polievkou s pár kúskami mäsa, prípadne pár logov piva(vína) a makať od rána do večera a ak nemakáš tak na kolená a modliť sa, prípadne namiesto modlenia študovať vo skvetých knihách, tak myslím že po pár dňoch takéhoto života by ta nadšenie prešlo :D

#286 Shoter
4.6.2016 | 15:49:01
Shoter

#285 Batu_Khan: Ale on přeci netrestá nevinné lidi .. ale šlechtu, která si dělá co chce a zaslouží si to:)

#287 Batu_Khan #289 toren555
4.6.2016 | 16:19:20
Batu_Khan

#286 Shoter: O tom sa s tebou nehádam v tom máš pravdu, ale proste jeho negatíva prevažujú nad tým dobrým čo spraví, on to síce nemusí myslieť zle, v mnohom má pravdu, ale dopadlo by to zle nedobre, pretože nemôže byť všade a o všetkom rozhodovať a tak pošle za seba zbožnú náhradu(fanatikov) a to potom …

4.6.2016 | 16:43:06
toren555

#283 Shoter: souhlas i když mi vadilo že trestal aj Margary když ona byla vždy k prostému lidu slušná

4.6.2016 | 19:32:54
toren555

#286 Shoter: tak on je taky rozdíl jak se který šlechtic chová ke svému lidu , a jak si který rod žije v porovnaní se svým lidem , ono je to pěkně vidět na severu kde Lordi nežiji v takovém přepychu oproti jihu

4.6.2016 | 19:38:19
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama