Grimm
95/100 - 808×

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Pátá řada bude větší, temnější a divnější

Pátá řada bude větší, temnější a divnější

David Greenwalt a Jim Kouf hned po finále zodpovídali otázky serveru Hollywood Reporter. Co nás čeká v páté řadě?

27 0
21.5.2015

Hollywood Reporter vyzpovídal tvůrce seriálu Grimm. Zjišťovali, jak to bude s Juliette a co tvůrci plánují pro pátou řadu.

HR: Takže si to ujasněme. Je Juliette opravdu mrtvá?
David Greenwalt: To je skvělá otázka. Myslím si, že ne.
Jim Kouf: Jasně, že je. Nemůžeme si v páté řadě dovolit tolik lidí.

HR: David už od dob Buffy, přemožitelky upírů nemá problém zabíjet hlavní postavy.
Jim Kouf: Ano, David je tím známý.

HR: Ale trvalo to. Jestli je Juliette opravdu mrtvá, jedná se o první velkou smrt v Grimmovi.
David Greenwalt: Je to velký převrat, to samozřejmě.

HR: Můžete říct něco k té smrti, byla plánovaná?
David Greenwalt: Když se Juliette proměnila v Hexenbiest, začala si užívat své nové schopnosti a poté se cítila být zrazená Nickem, že čeká dítě s Adalind. Bylo jasné, že to nemůže skončit jinak.

HR: Jak probíhala diskuze s Bitsie Tulloch?
David Greenwalt: Dobře. Však víte. Ona je výborná a vše je v pořádku.

HR: Sama Bitsie Tulloch řekla, že finále změní směr celého seriálu. Můžete naznačit jak?
David Greenwalt: Naprosto s tím musím souhlasit. Další řada bude temnější. Grimm už nikdy nebude stejný.

HR: Co tím myslíte?
David Greenwalt: Seriál nebude mít stejný spád.

HR: Zdá se, že tohle byla zatím nejtemnější řada.
Jim Kouf: Ano.
David Greenwalt: Asi tomu tak bude.

HR: Musím uznat, že jste Nicka prohnali pořádným očistcem. Přišel o matku, přítelkyni a přívěs.
David Greenwalt: Vnitřní emoce se během seriálu mění. Zažil toho hodně. Přišel o schopnosti, byl zombie, vrátila se mu matka…
Jim Kouf: Celé to bylo o zradě.
David Greenwalt: Bylo to o zradě a je to pořád temnější. Máte pravdu.

HR: Co plánujete pro Nicka na příští rok?
David Greenwalt: Bude to na něj mít velké následky. Čeká ho toho hodně. Adalind čeká jeho dítě a on se s tím bude muset vypořádat.

HR: Takže když je Juliette pryč, je tady možné, že mezi Nickem a Adalind něco bude.
David Greenwalt: Hodně se změnila. On se dost změnil. Nikdy nevíte.
Jim Kouf: Tak to nevíme.
David Greenwalt: Nevíme, co je na tom pravdy, čeká ho hodně povinností.

HR: Přijde mi, že Nick od své tety v první řadě dostal velká varování a ty se teď plní.
David Greenwalt: Jo, proto jsme také použili ten flashback v poslední epizodě. Teta mu řekla, že Juliette je pro něj ta pravá, ale musí se jí vzdát, protože by to s ní nemuselo skončit dobře.
Jim Kouf: V podstatě nic nemá.

HR: Nick vlastně nic nemá.
David Greenwalt: Jediná věc, co má, je pátá řada.

HR: Nepřijde vám, že se vzdalujete od pohádek? Když jste přišli s Jackem Rozparovačem, přišlo mi, že se vzdalujete od původní mytologie.
David Greenwalt: Můžeme pracovat se všemi pohádkami a mytologiemi. Bratři Grimmové mají přes 200 pohádek, ale jen 10 – 12 znají opravdu všichni. Nepřekládají se.

HR: Představuji si, jak vy dva sedíte s Nickem v přívěsu a vymýšlíte nové příběhy.
David Greenwalt: V jednu dobu jsem v tom přívěsu žil.

HR: Co dalšího můžete říct o další řadě?
David Greenwalt: Řekl bych, že bude větší, temnější a divnější. Řekl bych, že to tímhle směrem celou dobu směřuje.

Greenwalt a Kouf tedy dávají jasně najevo, že s Juliette pro pátou řadu nepočítají. Nesmíme zapomínat, že tvůrci velmi rádi mlží. Přeci nám hlavní událost neprozradí hned po konci řady. Nicméně Tulloch zatím nebyla obsazena do žádného jiného seriálu, což se však může záhy změnit.

Chtěli byste, aby se Juliette vrátila? Co byste rádi viděli v páté řadě?

Foto: NBC

Diskuze /65

komja

Výborně alespoň nebudu mít cukrovku, když se budu dívat i na Arrowa :D

#64 armunder
21.5.2015 | 17:29:38
MorsMordre

Konečně by mohli vyřešit záhadu s klíči a ukázat co vlastně chrání… :-)

21.5.2015 | 17:32:04
Atenecka

Ne, prosím, ať už se nevrací!

HR: Nick vlastně nic nemá. David Greenwalt: Jediná věc, co má, je pátá řada.

Tak tenhle kousek rozhovoru mě fakt pobavil! že nic nemá? Má dobrou práci, která ho baví, pěkný dům, auto, přátele, je zdravý a mladý, má schopnosti grimma a ty divné klíče a teď bude mít syna… jediné co ztratil je máma (se kterou nevyrůstal) a ošklivá, zlá snoubenka a přívěs (ten by mě asi mrzel nejvíc, přece jen to byly staletí moudrosti, ale kdyby nebyl blbej, tak by měl všechno naskenované). Takže fakt nevim, co mají Greenwalt a Kouf, že jim to příjde málo..

Musím říci, že by se mi Adalind a Nick spolu líbili, už v první serii jak se prali na louce, to mezi nima jiskřilo.

#4 Starboy13 #8 1Bobesh1
21.5.2015 | 17:35:43
Starboy13

#3 Atenecka: ty bys měl radši přívěs než matku? :D

#5 Atenecka
21.5.2015 | 17:45:35
Atenecka

#4 Starboy13: Hmmm svojí mámu bych nevyměnila, ale pokud bych byla v Nickově kůži, tak bych asi raději měla ten přívěs…

21.5.2015 | 17:50:01
kyrysar

Juliette už zašla moc daleko, nedělejme s toho další supernatural…

21.5.2015 | 17:51:36
lukas14

mohla by sa vratit predsa len je to hlavna postava takze osobne si myslim ze zije!

21.5.2015 | 18:13:06
1Bobesh1

#3 Atenecka: No mysleli tím rodinu, že ;) Ten dům taky není jeho. Je Juliette.

Jestli jí oživí během první poloviny páté řady, přestávám to překládat! :D

#9 komja #10 FaNTa #12 ExFerraristka #16 Liss93 #30 briza
admin
21.5.2015 | 18:44:01
komja

#8 1Bobesh1: To nám snad neuděláš? :)

21.5.2015 | 18:56:59
FaNTa

#8 1Bobesh1: Opovaž se :D To pak nebude nidko kdo by to přeložil :D

21.5.2015 | 19:12:27
markytanka

jak přiští rok??? ja myslela že zase v zaří max v říjnu mohu čekat novou řadu !O.oo

21.5.2015 | 19:21:00
ExFerraristka

#8 1Bobesh1: žádný takový :-D

21.5.2015 | 19:24:17
Blackhand47XD

Snad Nick s Adalind neskončí, běhny fakt nemusím. :D

webmaster
21.5.2015 | 19:53:52
krisstyna

Ne! :D Juliett ať hlavně neberou zpátky! :D Tak trochu nechápu jak se Nick do toho domu může pořád vracet? :D Nezpočítatelně se ho tam pokusili zabít :D

21.5.2015 | 19:59:57
darkHannibal

Moje křišťálová koule:

  • První díl 5. řady bude končit otevřením očí Juliette. Oživí ji nějaký šikovný kolega Chavezové.
  • Že je Juliette naživu se Nick dozví v podzimním finále.
  • Mezitím se však z Nicka stane obávaný krvelačný Grimm.
21.5.2015 | 20:12:02
Liss93

#8 1Bobesh1: A co když ji oživí až v druhé polovině (kde by po oživení jejího ztrouchnivělého těla vypadala jako Hexenbiest permanentně)? :D

Moc informací do budoucna neřekli, což je pochopitelné. Když mluví o temnější řadě, tak by se z Nicka mohl stát Grimm na plný úvazek, odešel by od policie, aby se mohl věnovat hledání klíčů (případně mincí) a na konci řady by se konečně vydal do Černého lesa.

#17 JS #18 Ann Taylor
21.5.2015 | 20:14:07
JS

#16 Liss93: A kým papínek bude rejdiť v Čiernom lese, okolo baráku Adalind a decka budú po večeroch hliadkovať Monroe s Rosalee. xD

21.5.2015 | 20:45:31
Ann Taylor

#16 Liss93: Mohl no, ale to mu asi nikdo nezaplatí a až mu ta jednorázovka skončí, tak bude na podpoře :D

Hlavně ne Juliette! Nechte ji shnít a dejte s ní pokoj, už toho bylo moc, žádné další velmi křehké vztahy s nenávistným trojúhelníkem, kterému aspoň jednu stranu kdysi tvořila láska :D

#22 Liss93
redaktor
21.5.2015 | 21:55:07
vojtasoo

I když jsem asi divnej jak tu čtu ty komenty tak Juliett neměl nikdo rád ale pro mě to byla nejoblíbenější postava :)

#20 alexsmith #59 Etteiluj
21.5.2015 | 23:01:19
alexsmith

#19 vojtasoo: Taky jsem ji měla ráda, jako herečku i jako postavu a štve mě, co z ní scénáristé během konce poslední řady udělali. Škoda.

A k tomu Juliettinu domu, nemyslím si, že by byl jen její. Pochopila jsem to tak, že když trpěla ztrátou paměti a nepamatovala si nic v souvislosti s Nickem, pochopitelně si ani nemohla pamatovat, že si ten dům pořizovali spolu, místo toho ho považovala jen za svůj. A Nick to nechtěl lámat přes koleno, tak se odstěhoval k Monroe než se vše nějak vyřeší.

22.5.2015 | 9:23:16
Syrion93

Nemůžu se už dočkat.Tak nějak jsem tušil, že by Juliette mohla zemřít. Zašla až příliš daleko a jinak to pro ni zkončit nemohlo. Jsem upřímně hodně zvědavý jak to bude mezi nim a Adalind. No jo nezbývá nic jiné než čekat na podzim :)

22.5.2015 | 12:26:57
Liss93

#18 Ann Taylor: Třeba objeví ten bájný poklad :D A nebo teď po smrti matky zdědí nějaké její naspořené peníze (z důchodového připojištění :D ) a přívěs po pratetě Agnes, který měla (čirou náhodou samozřejmě) Kelly v úschově.

#25 Ann Taylor
22.5.2015 | 13:48:12
ILOVEGRIMM

Chci aby Juliette byla i v páté řadě, bez ní to nebude ono.....

22.5.2015 | 14:26:26
Maka

:D Juliett ak oživia tak bude ďalší Jack to snáď nie :D myslím, že z očivovaním už skončili :D Juliette mi nebude chýbať Bitsie možno trochu aj hej :D Temnejšie?? Tak to rozhodne budú v čiernom lese :D

22.5.2015 | 18:09:02
Ann Taylor

#22 Liss93: Jen aby nezjistil, že má maminka na pojištění spíš dluhy a přívěs po pratetě Agnes zamořenej hmyzem :D

#26 JS
redaktor
22.5.2015 | 18:31:54
JS

#25 Ann Taylor: Nie nevyhnutne. Neviem, či si spomenieš, niekedy v prvej sérii sa do Portlandu dostal Ian Harmon, známy Rosalee, ktorý bol z Odporu (mimochodom škoda, že už sa tam viac nevyskytol). Na začiatku Nickovi príliš neveril, pretože bol Grimm a spýtal sa Rosalee, koľko mu musela zaplatiť, aby prenasledoval vrahov jej brata. Takže mi pripadá, že mnohí Grimmovia si takto zarábali na živobytie – dávali si niekedy platiť za ochranu alebo pomoc, nie nevyhnutne len od wesenov, ale aj od niektorých kehrseite schlich kennen. :)

#31 Ann Taylor
22.5.2015 | 19:34:16
KergeSinko

Myslím že to mělo dobré finále. Juliett mi chybět nebude. Jsem rád že konečně umřel někdo z těch hlavnějších postav…Dodává to tomu tu správnou šťávu. Nemůžou tam přece všichni žít navěky věků, šťastně až do smrti :) Jen nějak doufám že se hlavní postavy typu Monroe, Nick apod neobrátí proti sobě a tím „nezmizí“ někdo další …

22.5.2015 | 20:57:51
Daniellegrimmster

Chtěla bych Juls zpátky a mám ji ráda. Jinak na pátou řadu se moooc těším!

22.5.2015 | 22:20:46
JS

Chcelo by to anketu: kto má Juls rád a chce oživenie / prežitie a kto ju chce vidieť v horúcom pekle. :D

#30 briza
22.5.2015 | 22:24:08
briza

#8 1Bobesh1: To klidně přestaň,páč jestli tu tupěnu oživí,přestávám na to koukat :) #29 JS:Peklo netřeba, osobně mi stačí, že už jí prostě neuvidím.Ale že to trvalo!

22.5.2015 | 23:38:40
Ann Taylor

#26 JS: No ale nevím, jestli by do toho Nick šel. Přece jenom jeho matka nafingovala svou smrt a měla volné pole. Trubel vlastně nemá zavedený žádný řádný život. O jiných Grimmech nic nevíme. Ale Nick? Polda. I kdyby expolda, pořád by byl ve všemožných rejstřících a jako o státním zaměstnanci o něm stát ví docela dobře, nejspíš by mu dalo celkem práci zmizet a nafalšovat se jako nový osobní strážce nebo securiťák :D Do Evropy ať se konečně podívá, ale nemyslím si, že by se zase tak hned hrnul k totální změně života v podsvětí, však jeho nadřízený je Sean a ten by ho určitě vzal zpátky po návratu :D

#32 Ann Taylor
redaktor
23.5.2015 | 8:39:34
Ann Taylor

#31 Ann Taylor: Hlavně si ho tak ale neumím představit, teď sice snad konečně zuří a půjde po pachatelích, ale až se to uklidní, nezdá se mi, že by poldovství odložil na trvalo a nesnažil se problémy řešit jako předtím (však s následky nebo důkazy si většinou hlavu nelámali nikdy :D). Je to v něm, není zabiják. A to jako nájemný vrah nebo tělesný strážce proti wesenům asi není to, co by měl dělat.

#33 JS
redaktor
23.5.2015 | 8:42:08
JS

#32 Ann Taylor: Však ja netvrdím, že by niečo také plánoval. Len hovorím, že mu matinka nemusí odkázať nutne len dlhy. :)

#34 Ann Taylor
23.5.2015 | 10:43:52
Ann Taylor

#33 JS: Vlastně on je fakt, že když Kelly zfalšovala smrt, tak už po ní žádný pojištění nikdo nechtěl :D Heh, ale myslíte, že ještě budou řešit její tělo, nebo se ho Verrat důkladně zbavil?

#35 JS
redaktor
23.5.2015 | 11:43:46
JS

#34 Ann Taylor: Ťažko povedať, fakt je, že telo sa väčšinou nájde, zase Verrat má lepšie možnosti sa ho zbaviť. Uvidíme. Skôr by ma zaujímalo, či pri sebe nemala tie mince, alebo aspoň nejaké indície, kam ich schovala. :)

#37 Ann Taylor
23.5.2015 | 12:11:19
magdalinka

Bude mi Julie chybět ale můj názor je takový že by se vrátit neměla. Na klíče už jsem úplně zapomněla. Už jse velice těším na další řadu. Pobavilo mě to stím privesem nebo matkou ale asi bych volila mamku :D

23.5.2015 | 12:27:37
Ann Taylor

#35 JS: O tom pochybuju, spíš se přikláním k tomu, že tvůrci je nechají zmizet a prostě už se o nich nezmíní. I když být Nickem, určitě se zajímám, kde bydlela, a jestli po sobě něco nechala.

#38 JS
redaktor
23.5.2015 | 14:07:14
JS

#37 Ann Taylor: To by ale bolo dosť blbé. Na jednu stranu sa usilujú nahnať si divákov, ale mnohých práve týmto odradia – tie mince boli dosť dôležité (a nebezpečné), kvôli nim vlastne Kelly druhýkrát odišla a teraz sa za nimi zavrie voda? :(

#39 Ann Taylor
23.5.2015 | 14:34:21
Ann Taylor

#38 JS: Upřímně, nemyslím si, že by po takové době moc diváků zajímaly. Já už bych na ně taky klidně zapomněla, kdyby je tu v diskuzi občas někdo nevytáhnul.

#40 JS
redaktor
23.5.2015 | 18:50:02
JS

#39 Ann Taylor: Ja som na ne nezabudla a zaujímali by ma. Vezmeme nás ako reprezentatívnu vzorku? :D

#41 Ann Taylor
23.5.2015 | 19:42:58
Ann Taylor

#40 JS: Pokud ano, je to pade na pade, to je myslim dost :D Ale já vycházím z toho, co se obecně tvrdí o seriálové tvorbě. Pokud se nějaká postava nebo věc nepřipomene a naposledy se ukázala před několika řadami, je pravděpodobné, že na ni spousta diváků zapomene. A čím déle se neukáže a čím méně vlivu na děj měla (což teda fakt měly málo, v kolika dílech se ty slavné mince ukázaly jako to, s čím se pracovalo? Jednom? Dvou? Byla to prostě epizodní záležitost), tím víc se na ni zapomíná. A pak, že pokud něco několik sérií nevytáhnou a pak najednou to vyskočí po dlouhé době, je to taky chyba, protože z toho pro část kouká „úplná novinka“ a pro část „narychlo spíchnuté na tohle jsme zapomněli“. Tady navíc musíš připočíst, že se o ně měla postarat úplně vedlejší postava, která následně přibrala o dost zajímavější zápletku s Dianou, o níž mluvili hodně často, takže to přebila, a to, že fanoušci, co mají touhu si pamatovat epizodní záležitosti nebo dokonce řešit detaily jsou jen jedna skupina, ale je i mnoho těch, co se prostě podívají, odnesou si z toho, že Nick bojoval se zajímavým wesenem frfichtechajte, že z Juliette se stala asi mrtvá blbka a povraždili královské, vrátila se ta… ta… tamta s mačetou a krátkýma vlasama… Terbel… Turbo… Turbel… a v minulých řadách se taky něco stalo. Prostě vůbec neřeší. A obojí se, pokud se na to dívají v televizi, počítají stejně. A řekla bych i, že ta druhá skupina je početnější :D

#42 JS
redaktor
24.5.2015 | 8:26:28
JS

#41 Ann Taylor: V koľkých dieloch bola agentka Chavezová? V jednej dvoch? Epizódna záležitosť. A aj tak ju vytiahli. :) Jediný rozdiel je, že tie epizódy neboli v prvej sérii. Ja som teda musela dosť dlho rozmýšľať, čo je zač. Zase mince boli vlastne hlavný dôvod, prečo Nicka druhýkrát opustila matka, takže až tak nedôležité neboli. A nie je problém danú vec pripomenúť vo „videli ste“. Takže zase taký problém by som v tom nevidela. :D

#43 Ann Taylor
24.5.2015 | 10:26:38
Ann Taylor

#42 JS: No právě, že je to problém, protože to by pak viděli jste musel bejt celej další díl a navíc – dělali? … Ne, takže to pro ně asi problém je :D A Chavezová byla epizodní, ale naznačila, že v něčem jede a týkala se Trubel. Která byla část řady jednou z hlavních. Nickova matka nikdy nebyla jednou z hlavních a ty mince prostě… pár lidí si zahrálo na spasitele, pak jsme jim je sebrali, oni přestali, šlus, záhada vyřešena, nemusí nás zajímat, už se o nich nemáme co dozvědět. Jak skončily? No, teoreticky by se takhle dalo zajímat o většinu wesenů, kteří neskončili mrtví a dělali problémy. A skoro k nikomu se nevrací, vlastně ani nevim, proč to udělali tak, že je nezničila. Nenaznačují, že by to mělo být důležité, když už jsme jejich moc viděli jednou. Prostě by mi to nesedělo jako zápletka v nějakém dalším díle, když už to uzavřená zápletka bylo. Chavezová je ale záhadná pořád. A on ten rozdíl je docela důležitej, když už bude série pátá. Jestli teda něco bylo v první nebo ve čtvrté, to je sakra rozdíl :D

#44 JS
redaktor
24.5.2015 | 12:38:48
JS

#43 Ann Taylor: Čo sa týka vracaniu sa k wesenom, čo robili problémy a nie sú mŕtvi, práve v tejto sérii sa tak vrátili k jednému, ktorý bol v prvej sérii v jednom dieli a potom šlus. Schválne, či si spomenieš, ktorého mám na mysli. :) Takže scenáristi sa takýmto návratom zabudnutých vecí a ľudí z hĺbky predchádzajúcich sérií nevyhýbajú. Keď si to tak zoberieš, kvôli kľúču a minciam prenasledovali weseni / kráľovskí celú Nickovu rodinu. Keďže nie je všeobecne známe, že ich už Nick nemá, môže sa znovu stať cieľom niektorého posadnutého jedinca. Plus ak ich niekto zase po čase nájde, tak bude pekne veľký problém. Tým samozrejme netvrdím, že sa k nim musia vrátiť alebo že to plánujú. Len, že sa to nedá vylúčiť. ;)

#45 Ann Taylor
24.5.2015 | 12:58:32
Ann Taylor

#44 JS: Ne, nepamatuju, fakt jsem v tomhle seriálu jenom obyčejný divák a rozhodně si nepamatuju, co epizodního se dělo v minulých sériích. Pamatuju si první tři díly a pak dvě řady plné nepochybně zajímavých epizodních zápletek, o kterých bych nedokázala říct ani kvák :D. A kvůli mincím… přece nikdo nikoho nepronásledoval, aspoň určitě ne na obrazovce, ty se prostě dál nijak neřešily. Možná je na vině tolik dílů na řadu. Pro zápletku napříč řadou je to zbytečné rozahování a epizodní zápletky splynou. Když je dílů třeba jenom třináct, je větší šance si zapamatovat něco, o čem se tam furt nemluví.

#46 JS
redaktor
24.5.2015 | 17:11:36
JS

#45 Ann Taylor: Prasiatko požiarnik. :D Ako chápem, že je ťažké si to zapamätať, ale proste tieto „návraty“ postáv a vecí tvorcovia podľa potreby robia. Takže ani mince nie sú úplne stratené. xD

#55 ori
24.5.2015 | 17:46:24
Lucek147

ze vsichni resite ty mince..... me spis prijde dost divny, ze se o adalind vubec nezajima ta cikanka co ma jakousi smlouvu na jeji prvni dite ale najednou ticho po pesine…

#48 JS
24.5.2015 | 20:44:44
JS

#47 Lucek147: Cigánka pracovala pre Viktora a teda pre kráľovských a tí sa zaujímajú stále. Ale je fakt, že keď jej tam pricapila ruku, tak som očakávala, že je to nejaký druh „neporušiteľnej“ zmluvy a že Adalind bude donútená ju dodržať.

24.5.2015 | 20:48:57
Hoot77

V souvislosti s Juls se mi neustále vybavujou slova Henrietty, že jediný způsob zbavení se její hexenbiest podstaty, je smrt. A pokud jde o Kelly a Dianu… v posledních dvou dílech jsem měl pocit, že my i postavy si spíš hodně věcí domýšlíme nebo automaticky předpokládáme. „Jenom“ Kelyiina hlava, Diana sama uprostřed obýváku, Meisner… A opravdovou Mary Elizabeth Mastrantonio jsme tam, myslím, vůbec neviděli a ten boj prohrála až moc snadno, jak i zmínil Kenneth. S Dianou si dost rozuměla a Diana už předvedla své schopnosti projekce, vytváření představ a rozpoznání podstaty lidí a wessenů. Tak si tak říkám, jestli tohle všechno nebylo schválně, aby se už Nick konečně pořádně rozjel, jak si už hodně lidí v průběhu série přálo. Sice je z části zombík, ale i tak Kennetha zmastil slušně. A Kelly taky nebyla ořezávátko… Tak už nevím. Podzim je daleko… a winter is coming… :-)

#50 JS
25.5.2015 | 16:42:28
JS

#49 Hoot77: Hlavný problém je, že herečka hrá v inom seriáli, takže smrť jej postavy bola nutnosť, na Grimma už nebude mať čas. Že by Kelly chcela, aby sa Nick „rozjel“ a preto predstierala svoju smrť (zase), to sa mi nezdá. :o

#51 Hoot77
25.5.2015 | 18:21:11
Hoot77

#50 JS: Jen mě v posledních dvou dílech zaujalo to množství „náznaků“.

Jinak Mary a ten jiný seriál, nejspíš Limitless, je zatím oficiálně jen TV film a uvidí se, jak jim to půjde. U té příležitosti jsem se koukl i dál (pozor, možný spoiler ohledně Juls)

a podle stejné logiky by se Bitsie už taky nevrátila, protože dost točí jinde, na rozdíl od ostatních ze seriálu.

#52 JS
25.5.2015 | 20:43:32
JS

#51 Hoot77: Hej, ten. V tom prípade mohli dať náznaky ako záložný plán pre prípad, že jej to s točením nevyjde a mohla by sa vrátiť. Ale osobne mi to príde divné – ktorá matka by niečo také urobila svojmu synovi? Inak takých náznakov tam boli mraky a nakoniec sa s nimi nič nerobilo, čo je u niektorých dosť škoda. :( Čo sa Juls týka, ak sa budú riadiť názormi divákov a tie budú zrejme podobného rázu, ako tunajšia anketa, tak ju nevrátia. :)

#53 Hoot77
25.5.2015 | 20:54:10
Hoot77

#52 JS: Už mě i napadlo, jestli si tu smrt Juls nevynutila sama Bitsie, protože ji třeba natáčení začalo zasahovat do vztahu s Davidem :-)

Jinak já mám rád dobrý konce a na rozdíl od většiny si myslím, že je Juls/Bitsie fajn baba :-)

Claire Coffee je sice v civilu taky supr v pohodě, její Adalind zrovna teď nemá schopnosti, čeká malý grimmátko atd., ale pořád si je s Nickem neumím moc představit.

Ale asi budu muset přijmou předpoklad, že jsou Juls i Kelly obě mrtvé a basta. Mě osobně pak můžou na podzim jen příjemně překvapit :-D

#54 JS
25.5.2015 | 21:33:30
JS

#53 Hoot77: Ja tiež preferujem dobré konce, ale Kelly som nemala rada, takže tam myslím, že zožala, čo zasiala a Juls mi síce nevadila, ale nebola ani obľúbenkyňa. Takže mi to nevadí. :) Adalind… tiež si ich neviem predstaviť spolu v zmysle SPOLU. Vidím to tak, že minimálne piatu sériu Nick nebude mať nikoho – veď práve prišiel o svoju životnú lásku, tak je normálne, že na nový vzťah nebude mať ani pomyslenie. S Adalind bude vychovávať minizaubergrimma, ak teda naša bloncka nezačne zase strečkovať, ale nič viac. Môj odhad. :D

25.5.2015 | 21:43:16
ori

#46 JS: Ale Orson bol policajt :D

#56 JS
webmaster
25.5.2015 | 23:28:11
JS

#55 ori: Policajt, ktorý mal na starosti požiare. Nemohla som odolať, pripomína mi dráčika požiarnika. :)

26.5.2015 | 12:18:03
Hurvi

Moc se těším na pátou řadu

29.5.2015 | 12:52:17
Diwiak

Ved je to jasne> ta prva odpoved je normalna, ta druha je len ako vtip.. skorej ale myslim ze este sami nevedia ako to bude a rozhodnu sa podla reakcii divakov

HR: Takže si to ujasněme. Je Juliette opravdu mrtvá? David Greenwalt: To je skvělá otázka. Myslím si, že ne. Jim Kouf: Jasně, že je. Nemůžeme si v páté řadě dovolit tolik lidí.

31.5.2015 | 16:05:54
Etteiluj

jo no.....souhlasím s tebou. Moje nejoblíbenější postava to sice nebyla ale…myslím si že když ji nechají zemřít tak…prostě tam bude něco chybět…chápu že tyhle postavy nebudou žít věčně…ale prostě asi jsem si na ni v tom seriálu nějak zvykla a přijde mi divné kdyby už tam nebyla :-)#19 vojtasoo:

6.6.2015 | 9:33:24
petram

Jen ať se Juliet nevrací, Oslavila jsem její odchod, tak ať mi to nekazí :D Jinak si myslím, že Adalind nakonec skončí s Meisnerem a Nick bude posílat alimenty :D :D :D.

22.6.2015 | 12:07:48
plrat

Já si myslim že jak po ní trabl trefila ty šípy že v tom byla latka co tu hexenbiest zastaví

#62 RedBowN753
8.7.2015 | 2:54:07
RedBowN753

Tá látka bola všetka zničená #61 plrat:

13.7.2015 | 16:26:51
Lucek147

no, mohla by to v tom kramu vytrit treba :D ale prekvapilo me, ze juls mela frcet s nima ale nakonec nikam neletela a byla doma… adalind mi prijde cim dal tim vic jako strasna pipina- jako pardon ale hexenbiesti jsou tam porad odrhovany jakoze strasny bitkari a vsichni se jich boji ale adalind je takova pitoma… hlavne nick je taky prdlej, mel uz trubel zavolat davno a nalejt jeji krev do juliet

19.7.2015 | 21:58:09
armunder

#1 komja: Myslím si že Arrowa úplně zkazili když tam dali toho debila konstantina

24.8.2015 | 17:33:10
Barunn12042001

Taky už tam Juliette nechci. Monrosalee by mohli mít taky miminko. :) Moc se na pátou těším. :)

30.9.2015 | 18:28:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama