Heroes (Hrdinové)
83/100 - 168×

Heroes(Hrdinové)

Mysleli si, že jsou jako ostatní, dokud v sobě neobjevili nadpřirozené schopnosti. Hrdinové se vracejí s novou řadou.

USA | 2006 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | NBC | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Komiksový, Sci-fi
hrají
Pruitt Taylor Vince (Caspar Abraham), Dylan Bruce (James Dearing), Clé Bennett (M. F. Harris), Aislinn Paul (Phoebe Frady), Toru Uchikado (Ren Shimosawa), Eve Harlow (Taylor Kravid), Zachary Levi (Luke Collins), Kiki Sukezane (Miko Otomo), Robbie Kay (Tommy Clarke), Danika Yarosh (Malina), Ryan Guzman (Carlos Gutierrez), Judith Shekoni (Joanne Collins), Rya Kihlstedt (Erica Kravid), Gatlin Green (Emily Duval)

Shrnutí a postřehy k epizodě Brave New World

Shrnutí a postřehy k epizodě Brave New World

Hrdinové se vrátili ve velkém stylu a hned v úvodní epizodě nám naservírovali mnoho zvratů, odkazů a zajímavostí. Podívejte se na postřehy k úvodní epizodě.

18 0
28.9.2015

Pokud jste epizodu neviděli, nedoporučujeme vám číst dále. Pokud si chcete připomenout, co se v epizodě stalo, zavítejte do profilu dané epizody, kde najdete přesný popis děje epizody Brave New World.

Hrdinové jsou zpět

Téměř na den šest let od premiéry čtvrté řady dlouhé čekání skončilo a i když už jsme tomu nevěřili, Hrdinové jsou zpět a přináší velkou dávku nostalgie. Začínáme od začátku – tvůrci znovu zvolili značení Volume (kniha) pro sezónu a Chapters (kapitoly) pro epizody. První Volume nese název Awakening, v češtině procitnutí či probuzení, uvidíme, čeho se nakonec bude týkat. Jelikož se v podstatě jedná o nový seriál, původní označení Volume 6 – Brave New World z konce čtvrté série by pro nové diváky působilo dost zmatečně.

Spousta věcí zůstala oproti původním Hrdinům stejná. Grafický styl popisků, názvů měst, ale i titulků pro Japonce je stejný, jak jsme byli zvyklí. Jediná inovace spočívá nyní v tom, že titulky se občas hýbou. Se seriálem se vrací i velice dobře známá hudba, která je naprosto na chlup stejná. Úvodní znělka má sice nové prvky, ale v podstatě se jedná o stále stejnou znělku, kterou jsme znali z uplynulých řad. Seriál byl vždy plný speciálních efektů, to zůstává i nyní, bohužel je nutné podotknout, že značná část je jich dost nepovedených.

(Nové Volume nese název Awakening, původního Brave New World se nedočkáme)

Odessa

Vše začíná idylicky, motýli poletují, slunce svítí, lidé ve městě jsou šťastní. Noah Bennet se chystá sejít s Claire, se kterou nemluvil od té doby, co v posledním díle čtvrté řady odhalila vyvinuté lidi světu. Poté ale následuje výbuch a summit, který pořádala znovuobnovená společnost Primatech na počest výjimečných lidí, skončí fiaskem. Z teroristického činu je obviněn genetický vědec Mohinder Suresh a Phoebe Frady (tu můžeme znát z webepizod).

Ti z vás, kteří sledovali původní seriál, dobře vědí, že společnost Primatech byla zrušena během třetí řady (konkrétně v epizodě Duel). Ve čtvrté řadě Noah Bennet s Angelou Petrelliovou plánovali znovuotevření Společnosti, ale nikdy to neudělali. Situace se zřejmě během pěti let změnila a Primatech se znovu stal funkční společností. Výbuch 13. června 2014 samozřejmě vše opět znovu změnil.

(Výbuch v Odesse zabil spoustu lidí a obviněni jsou ti výjimeční)

Webepizody

Pokud jste se pustili rovnou do sledování samotného seriálu a vynechali jste webepizody s názvem Dark Matters, měli byste tuto chybu rychle napravit. Dark Matters jsou skutečně unikátním dílem, které vás skvěle uvede do děje a troufáme si říct, že bez nich vám některé souvislosti určitě uniknou. Webepizody nejsou pouhou odbočkou od hlavního děje, ale doslova přemostěním mezi čtvrtou řadou a Heroes Reborn.

V hlavní roli se zde představí Quentin Frady, který pomáhá své sestře Phoebe vyrovnat se svou schopností ve světě, který nenávidí lidi se schopnostmi. V průběhu epizod se více dozvíme o teroristickém útoku v Odesse, Mohinderu Sureshovi, osudu Claire a v epizodách se mihne i Noah Bennet a především i Micah Sanders, kterého brzo v seriálu rovněž uvidíme.

(Jednou z hlavních postav webepizod je Quentin Frady)

Odkazy na původní seriál

Další věci, které si nemůže nový divák všimnout, jsou odkazy na původní seriál. A že jich je hodně. Hned v úvodu, kdy Tommy Clarke jede se svou matkou v autě, můžeme na zadním sedadle vidět balík komiksů 9th Wonders (9. Div). Autorem těchto komiksů byl malíř Isaac Mendez, který sem kreslil své prorocké sny. 9th Wonders jsme mohli vídat téměř v každé řadě – v té první se pomocí nich Hiro Nakamura vydal na svou hrdinskou cestu, ve druhé komiksy začal sbírat Micah Sanders. Stanice NBC také založila stránku 9thwonders.com, kde jsou oficiální i fanouškovské grafické výtvory.

U Tommyho ještě chvíli zůstaneme. Možná jste si všimli, že škola, kam Tommy chodí, se jménuje Pinehearst. Ti bystřejší ví, že Pinehearst byla společnost, kterou vlastnil super zlosyn Arthur Petrelli. Pinehearst společně s Arthurovou smrtí ovšem zanikla uprostřed třetí řady (3×13 – Duel). Asi se nemusíme bát, že by Arthur zakládal i střední školy, ale je to poměrně zajímavý odkaz na původní seriál.

(Komiksy 9th Wonders nás zřejmě budou provázet i nadále)

Nové postavy, stejné schopnosti

Asi něco, co nového diváka nebude trápit, ale spoustu původních fandů značně může. Heroes Reborn nám nabízejí vidět spoustu lidí se schopnostmi a ačkoliv ve většině případů jde o vedlejší postavy, je nutné podotknout, že jejich schopnosti se často opakují a jsou to stejné schopnosti, které jsme vídali v uplynulých čtyřech řadách.

Když vezmeme v úvahu pouze úvod v kostele, tak zde se nachází starší muž se superrychlostí (původně tuto schopnost měla Daphne Millbrook a Edgar), muž se schopností neviditelnosti (v původní sérii Claude a Rebecca Taylor), létající Číňan (Nathan Petrelli a West Rosen). A takto by se dalo pokračovat. V dalších minutách ještě vidíme u různých postav schopnosti jako telekineze (Sylar/Gabriel Gray), procházení pevnou hmotou (D.L. Hawkins) a třeba alchymii (Bob Bishop). I když jsou to stále vedlejší postavy, tvůrci by mohli být kreativnější a i jim vymyslet nějaké nové, neokoukané schopnosti.

(Schopnost pyrokineze už jsme mohli vidět u sourozenců Meredith a Flinta Gordonových)

Maskovaný hrdina

Hrdinové brouzdají na našich obrazovkách již pátou sezónu a jelikož jde o lidi se schopnostmi, k těm neodmyslitelně patří obleky a různé masky. Tvůrce Tim Kring se dlouhou dobu chtěl maskám vyhnout, s Heroes Reborn přichází změna a poprvé máme možnost vidět maskovaného hrdinu.

Tím hrdinou je Oscar, bratr Carlose Gutierreze. Oscar ale hned v úvodní epizodě umírá a nyní bude na Carlosovi, aby převzal štafetu. Ten je sice za své válečné činy uznáván, ale opravdu patří zásluhy jemu? Častokrát jakoby si ani nechtěl přiznat, že je hrdinou, navíc častá konzumace alkoholu nám naznačuje, že Carlosova minulost nebude taková, jak ji všichni znají. Co asi tají? Jen pro zajímavost – jméno El Vengador znemená ve španělštině Avenger.

(Strážce El Vengador dohlíží na obyvatele Los Angeles)

Paměť

Noah si po smrti Claire nechal vymazat paměť. A pochopitelně měl promyšlený plán, jak odzbrojit novou společnost Renautas. Ve chvíli, kdy Quentin Frady navštíví Noaha, se ale vše mění a Noah chce okamžitě znát pravdu. Proto se vydává na záhadnou oční kliniku, kde Noah potkává svého bývalého kolegu Haiťana, který se ho pokusí zabít. Noah se ubrání a místo toho Reného zabije on.

V předchozích sériích mnoho lidí vytýkalo scénáristovi Timu Kringovi, že se bojí zabíjet hlavní postavy. Hned v úvodní epizodě přichází velká změna, když je zabita postava, kterou jsme vídali v každé sérii. Kdo bude další na řadě? A pro koho vůbec René pracoval? Je to úplně nová organizace, nebo se jedná o odnož Primatechu? Na Reného krku si také všimněte známého symbolu japonského hrdiny Takeza Kenseie, který se objevoval i v původní sérii.

(Hned v úvodní epizodě se musíme vyrovnat se smrtí z jedné důležitých postav)

Autoři článku: @barahir, @tom99

Pokud jste postřehli něco, co nám uniklo, nebo se vám něco nezdá, dejte rozhodně vědět do komentářů.

A co tvůrci říkají na epizodu?

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /42

Lucifrid

Smrt Reného mě dostala. Ale líbí se mi, že se fakt nebojí a jsou schopní zabít i oblíbenou postavu. V každém případě to pro mě byl nádherný návrat do mých seriálových začátků. Heroes jsou a budou jedním z mých nejoblíbenějších seriálů a návrat se jim opravdu podařil :) I pár slz mi ukáplo :D

#4 tom99
webmaster
28.9.2015 | 18:37:00
TheMilda

Paráda :), na zamyšlení je to, jestli schopnosti se neopakují záměrně. Třeba má každá svoji roli v záchraně světa. Tedy spíš doufám.

28.9.2015 | 18:47:58
BruceCrain

Odkazů by si nevšiml asi jen slepý, čekal jsem trošku větší propletenost než jen náznaky, ale tak v pohodě. To, že Reného zabili, mě vůbec nepřekvapilo, protože tenhle scénář čekám u všech nám již známých postav, které se objeví z původní série Hrdinů. Ačkoli se musím přiznat, že jsem čekal, že tam vydrží trošku déle a pomůže nám i Noahovi dostat do děje :D Obecně se mi zdá, že se v tom dvoudílu stalo hrozně moc věcí. Otevřelo se hrozně moc dějových linek, chvilkama jsem byl zmaten. Linka s videohrou/re­alitou mě velmi překvapila, zatím nevím jestli příjemně, nebo naopak :D

#4 tom99
28.9.2015 | 18:53:22
tom99

#3 BruceCrain: Já si myslím, že ta propletenost je cítit snad v každé scéně. A viděls webepizody? Ona ta zmatečnost může být právě vyvolaná tím, žes je třeba neviděl. Webepizody jsou opravdu skvělým prequelem k seriálu a všechno hezky vysvětlí.

Jinak ohledně Reného: já to tedy nečekal, ale mám takový dojem, že ho ještě uvidíme. Řekl bych, že nás postupně budou čekat Noahovo flashbacky, až se mu bude pomalu vracet paměť a aspoň v nich (doufám) Haiťana uvidíme :-)

#1 Lucifrid: Každý správný fanda musel určitě šahat po kapesníku :-)

#5 BruceCrain
webmaster
28.9.2015 | 18:59:21
BruceCrain

#4 tom99: Webepizody jsem neviděl, to je pravda, ale seriál by měl být udělán tak, aby nebyl zmatečný i pokud člověk ty epizody neuvidí, nebo ne? =) Každopádně se na ně určitě brzy mrknu.

#6 tom99
28.9.2015 | 19:01:54
tom99

#5 BruceCrain: Ano, máš pravdu, obešel by ses i bez nich. Ale jak říkám v článku, opravdu nejde jen o nějakou bublinu k seriálu, ale jedná se skutečně o přemostění mezi čtvrtou řadou a Heroes Reborn. Ten konflikt mezi výjimečnými a normálními je tam dobře vyobrazen, navíc se víc dozvíš o společnosti Renautas, o Quentinovi a o Phoebe, která zřejmě v seriálu také bude :-)

webmaster
28.9.2015 | 19:05:58
UPIRIK2

Když už jsme u toho Dark Matters, šlo by opravit titulky k prvnímu dílu? V titulkách to tam v jednom kuse háže blbosti místo písmen co maj mít háčky a čárky.

#9 tom99
28.9.2015 | 19:53:28
Aprok

Ten konec světa jak mám nastat nebude něco s tím zatměním pač ta Malina říkala že už to dlouho neudrží nebo něco takovýho říkala :D to jsem velice zvědavej!! nebo to zatmění bude mít vliv na jejich schopnosti pač si už nepamatuju jestli se to řešilo už v předchozích řadách :)

#9 tom99
28.9.2015 | 19:56:00
tom99

#7 UPIRIK2: Zkus to teď, jestli ti to jde.

#8 Aprok: Uvidíme. Při zatmění noví hrdinové získávali schopnosti a ti, co už je měli, je naopak při zatmění ztráceli…

#11 UPIRIK2
webmaster
28.9.2015 | 20:00:27
Catwoman007

Pro mě ten první dvojdíl byl místy zklamáním, je hezký mít milion dějových linek a tak si „rozběhnout“ seriál všemi směry, ale já se v tom trochu ztrácím. Recyklace již vymyšlených nápadů, to co funguje tam dáme stokrát, abysme nakrmili diváky, chtěla bych vidět něco, co mě překvapí. Chybí mi Sylar :( Máte někdo stejný pocit nebo jsou tu jen nadšenci?

#12 BruceCrain #13 tom99
28.9.2015 | 20:01:31
UPIRIK2

#9 tom99: Už to funguje v pohodě. Díky za ochotu a taky rychlou odezvu.

28.9.2015 | 20:06:08
BruceCrain

#10 Catwoman007: Rozhodně postava jako Sylar tam rozhodně chybí, doufám, že se jí dočkáme. Uvidíme kdo bude tuhle řadu nepřítel číslo 1. Každopádně na Gabriela jsme si taky čekali skoro celou sezonu, než jsme se ho dočkali =)

28.9.2015 | 20:06:17
tom99

#10 Catwoman007: Stejná otázka: vidělas webepizody? Ty ti totiž pomůžou tu zmatečnost dost eliminovat :-) Já bych řekl, že nás milion dějových linek nečeká. Všechny naopak budou propojeny, jen to samozřejmě ještě není vidět, ale náznaky tam jsou (Luke s Joannou půjdou po Carlosovi, Tommy se spojí s Noahem atd.)

#14 Catwoman007
webmaster
28.9.2015 | 20:08:40
Catwoman007

#13 tom99: Některé webepizody jsem viděla, čekám, že se to ještě rozjede. Snad máš pravdu. Ví někdo kolik to mělo sledovanost?

#15 tom99
28.9.2015 | 20:18:38
tom99

#14 Catwoman007: Ano, 6 090 000 diváků. Tedy podobně jako premiéra čtvrté řady. Zítra bude samostatný článek jen o sledovanosti :-)

webmaster
28.9.2015 | 20:21:59
Big_Boss

Pro mě byla kombinace Sylara Zachary Levi jako Luke a ten gambler s telekinezí. Takže zas tak moc mi tam postava Sylara nechyběla, ale herec Zachary Quinto jo.

28.9.2015 | 22:02:39
Allien9

Asi budu za hatera, ale v čem je ten velký styl? Ve čtyřech starých známých, jednom výbuchu a počítačové hře? Ojojoj, nezačalo to dobře. :-/

#18 Kafka Tamura
Allien9
28.9.2015 | 22:03:41
Kafka Tamura

#17 Allien9: Souhlasím, nejsi sám… taky tomu návratu ve velkém stylu moc nerozumím. Mě zatím návrat moc neohromil, a to hlavně kvůli nesympatickým postavám a děsnému castingu. Na komentování příběhu je zatím brzo, ale jestli to bude zase o nějakém zatmění a konci světa jak to vypadá, tak si musím klepat na čelo. Btw.: jakých čtyřech známých? Já napočítal jen tři: Noah, Molly a Haiťan.

#24 Allien9
28.9.2015 | 22:19:41
dfx

Ak som este nevidel ziadnu epizodu ziadnej serie Heroes, bude mi Heroes Reborn davat zmysel? Alebo mam najprv pozriet tie prve styri serie?

#20 tom99 #21 Kafka Tamura
28.9.2015 | 23:31:31
tom99

#19 dfx: Seriál představuje spoustu nových postav, jde se obejít bez těch původních. Pokud se ti na ně nechce koukat, tak určitě začni webepizodama, který tě aspoň uvedou do děje :-)

#22 dfx
webmaster
28.9.2015 | 23:38:19
Kafka Tamura

#19 dfx: Proč by někdo chtěl dobrovolně ignorovat s největší pravděpodobností lepší původní sérii? Neřeknu, kdyby to bylo 30–40 let staré, jako třeba v případě Doctor Who. Navíc (troufnu si říct) je to jeden ze tří seriálů, který odstartoval nynější seriálovou éru, tak nebuď ignorant! :)

#22 dfx
29.9.2015 | 1:39:26
dfx

No ja nie som ignorant, len vraj len prve dve serie su dobre a tie dalsie dve uz boli poznacene strajkom scenaristov. Lost aj Prison Break som sledoval ale Heroes ma najprv obislo a neskor znechutila klesajuca kvalita. #21 Kafka Tamura:

Aha, takze existuju aj webepizody. To som ani nevedel. Takze je toho este viac ako som si myslel :-) #20 tom99:

#23 Lucifrid #26 Kafka Tamura
29.9.2015 | 2:12:03
Lucifrid

#22 dfx: Já miluju LOST i Prison Break, ale Heroes mám z téhle „svaté“ trojice nejradši. Ano, další série byly maličko horší, ale já si nemůžu pomoct, mě bavily stejně jako ta první a to i při opakovaném shlédnutí :)

webmaster
29.9.2015 | 3:03:16
Allien9

#18 Kafka Tamura: Tak Mohinder tam párkrát probleskl, byť v televizi a novinách. ;-) Mno jako bála jsem se „Rebornů“ dlouho, ale pořád jsem doufala, že mě příjemně překvapí. Nepřekvapili.

#25 barahir #26 Kafka Tamura
Allien9
29.9.2015 | 3:39:45
barahir

#24 Allien9: Musím říct, že já to čekal o dost horší, bál jsem se nějaké teen slátaniny, ale nakonec je ten seriál celkem dospělej (v rámci možností publika NBC). Teen linka bude akorát u Tommyho, ale Robbie je dobrej herec, takže snad zkousnu i tu Emili, která je mi zatím nejprotivnější postavou.
Pokud fanynky ujížděli na Peterovi a Sylarovi, tak bohužel, ale já myslím, že je ten casting ok, Luke se mi líbí a dobře hláškuje, Noah je jasnej a Carlos doufám nepojede šablonu slušňáka.

čestný člen redakce
29.9.2015 | 6:51:31
Kafka Tamura

#22 dfx: Tak spousta lidí má k těm další řadám výhrady (já měl osobně problém jen s druhou řadou, protože je (s)prostě ořezaná… jinak jsem hltal pořád všechny a třetí řada určitě nebyla špatná – po první nejlepší), ale beztak se všichni určitě těšili na každý další díl a sérii, protože i přes své nedostatky to byla prostě super podívaná :) Na druhou stranu dneska už je člověk tím kvantem seriálů rozmlsaný a už to neznalého heroes novice tak nemusí ohromit – no schválně by mě zajímaly tvé dojmy.

#24 Allien9: Pravda, zahlédl jsem ho tam na nějaké fotce nebo co, už si vzpomínám. No ale jinak počkejme tady s tím křivděním Rebornů, které má aspoň ještě pořád potenciál a může se pěkně rozjet a časem si třeba zvykneme i na ty nicmoc charaktery… místo toho se radši „těšme“ na naprosto zbytečné pokračování Prison Break, „to bude něco“, cítím to v kostech :D

29.9.2015 | 6:53:45
Kafka Tamura

Jinak je tu ale nějak moc hl. postav bez schopností.. nemyslím si, že Luke bude jedním z nich, spíš než že to tají před svojou starou.

29.9.2015 | 7:03:25
tom99

Tak on panuje takový „všeobecný“ hate na 3. a 4. řadu, ale já mám zrovna 3. řadu snad nejradši. Je to jako když se dnes všeobecně říká, že X-men 3 byl hrozný film, stejně tak X-men Origins: Wolverine. Pro mě za mě nejsou oba snímky tak hrozné. To takový Wolverine z Japonska, který je zase všude opětován, je pro mě naprosté peklo…

#30 Allien9 #37 Piere
webmaster
29.9.2015 | 8:18:54
mrco1991

Pre mňa slabý rozjazd, dúfam len že sa to po pár epizódach rozbehne, najviac ma štve že som si nenašiel žiadnu postavu ktorej by som fandil a ktorá by ma bavila, herci sú mi nesympatický okrem snad Zacharyho ktorý ma sklamal tým akú dostal rolu, no dám tomu šancu to určite, verím že sa to časom rozbehne.

29.9.2015 | 9:22:29
Allien9

#28 tom99: Opravuji. VOLUME 4 a 5. ;-)

#31 tom99
Allien9
29.9.2015 | 12:53:19
tom99

#30 Allien9: Přiznávám, že Volume 4 a 5 byly takové pomalejší. Na druhou stranu už se tam nezachraňoval jen svět a vše bylo takové „reálnější“ :-)

#42 Allien9
webmaster
29.9.2015 | 13:31:23
dovahkiin

mě přijde špatný že na to jak byl ten nevim jak se jmenuje, prostě Chuck (víte kdo, zemřel mu syn) propagován jako skoro hlavní zloduch, tak vážně doufám, že jeho role trochu naroste v průběhu seriálu, protože to že jde jen za pomstou mi přijde dost smutný, čekal jsem od toho něco víc, než že to bude jen manželský pár který se mstí za ztrátu dítěte

29.9.2015 | 14:05:03
Aprok

Já sem rád že se vůbec Heroes vrátily :D mě se to líbilo jasný že mi tam chybí Peter Claire a Sylar ale jen když hrál ten známej song měl sem husinu fakt super že Heroes jsou zpět a Luke je borec podle mě není až takovej parchant jak se zdá :) sem zvědavej na Hira a na Matta ale fakt si přeji třeba jen malinký cameo Petera.nechápu jak to lidi hned kritizujou po jaký době se Heroes vracejí lidi by měli mít radost že jsou zpátky jasný že pro nikoho to bylo slabý pro mě ne :D :D

#34 Kafka Tamura
29.9.2015 | 15:08:54
Kafka Tamura

#33 Aprok: Tak nechápeš, jak to lidi hned kritizujou nebo je ti jasné, že to pro někoho bylo slabý? Se rozmysli, ne? :D

29.9.2015 | 18:01:50
Aprok

Nechápu tu kritiku :) slabý to bylo ve sledovanosti xD ne tak jak bereš slovo slabý ? mě přijde hodně slabý Fear the walking dead a to je spin off ! tohle mi přišlo jak hodně dobrej comeback tak nechápu hned tu kritiku :/

#36 Kafka Tamura
29.9.2015 | 18:24:20
Kafka Tamura

#35 Aprok: Tak si ty kritiky přečti ještě jednou a třeba je pochopíš, co se komu na tom nelíbí. Samozřejmě pokud máš na mysli nějakou nekonstruktivní kritiku, jako třeba: „je to nic moc, nelíbí se mi to“, tak potom ano, na takové kritice ani nic k pochopení není, nemají žádnou hodnotu a netřeba jim věnovat žádnou pozornost.

29.9.2015 | 21:06:54
Piere

Nechápu argument – přijde ti to zmatečné? koukni na webepizody. Faktem zůstává, že to zmatečné bylo a upřímně v záplavě hrdinských seriálů bych si jako divák, který kouká jen v tv, tento nechal klidně ujít po takovém pilotu. Nezajímavý záporák, u kterého si od scény v cukrárně musí člověk říkat, že skočí ke světlý straně síly, takže vlastně žádný záporák. Zlá společnost, sídlící v troskách jiný, která ačkoliv má aktivní základnu si nevšimne, že k ní někdo prorazil bránu. Strašný výbuch v Oděsse nebo vystřílení v kostele, kde ten rychlík hraje sám se sebou pinball (nevím jestli měl být jakože vystrašený, ale pro mne to tu scénu zabilo). A super linka – hledání Molly (nebo jak se jmenovala postava, co najde lidi, když na ně myslí). Jestli ta mě měla nalákat dál tak ne děkuji.

#28 tom99: Tak sólovky X-menů (zatím jenom wolverin) nemají nějaký ten přesah, tak ceněný u jedničky a dvojky. ale Origins stejně jako trojka trilogie mě baví a ještě jsem nenarazil na nikoho komu by X-Men Origins: Vykašleme se na scénář přišlo horší jak Wolverin :)

#38 tom99
30.9.2015 | 13:53:03
tom99

#37 Piere: Tak Dark Matters JSOU prequelem k Heroes Reborn, tudíž mi přijde, pokud seriálu dostatečně nerozumíš, vhodné odkázat na webepizody, kde je krásně vše vysvětleno (celkem asi 43 minut). Seriál lze samozřejmě pochopit i bez toho. Proto tu máme postřehy, nebo popis celého děje v profilu epizody :-)

#39 Piere
webmaster
30.9.2015 | 14:48:09
Piere

#38 tom99: Asi jsem byl odpoledne trochu angry, samozřejmě snaha pomoc se cení. A postřehy u většiny seriálů je radost číst. Ale spíš mi jde o to, že lidi, kteří se rozhodli sledovat to v Americe pouze v TV, tak si řeknou že je to změť a koukat nebudou. Případně proč koukat na něco v televizi, když abych všechno chápal se musím kouknout na netu na další díly (tedy nevím jestli DM třeba NBC nevysílalo i v normálním vysílání). Třeba internetové berličky u LOST nebo Helix (u něj jsem teda nakonec nedokoukal sérii, ale vím že na začátku byly) mi přišly lepší. Zapálenec měl něco navíc, obyčejný divák mohl v klidu jen koukat :)

#40 tom99
30.9.2015 | 19:06:20
tom99

#39 Piere: Rozumím tomu, co myslíš. Pokud samozřejmě budeme brát v potaz amerického diváka, který chce mít vše naservírované u televize, tak ano, může se cítit u Heroes Reborn zpočátku zmatečně. Nicméně tady u nás na webu je to de facto jedno, protože dejme si ruku na srdce a řekněme si na rovinu, kolik z nás první a druhý díl Heroes Reborn vidělo v televizi. Dostalo se to k nám jiným způsobem, takže není problém podobným způsobem si opatřit i webepizody.

Nicméně asi jo. První díl byl trošku zmatečný. Ten konflikt v Odesse je v seriálu trošku odfláknutý a divák si může říkat, co se to tam děje. Já jsem samozřejmě dost ovlivněný webepizodami, protože jsem u spoustu věcí věděl, co bude následovat… :_)

webmaster
30.9.2015 | 19:10:59
Dominion

Myslím si, že „hlavního záporáka“ poznáme až později, myslím tím doopravdy poznáme, vždyť v první sérii se také zdálo, že by Bennet mohlo být záporák a ejhle, má výjimečnou dceru. Je tedy vážně proti jiným, nebo dokonce proti dceři, anebo to není tak jednoduché? Jestli se mají Heroes Reborn vrátit kje stylu první série, může to být podobné. Třeba ten koho hraje Zachary Levi, teď nevím jak se jmenuje, vypadá, že má také pochybnosti. S rozhodováním kde jsou hybné síly a jak jsou rozložené bych ještě počkala.

30.9.2015 | 22:16:25
Allien9

#31 tom99: To byl možná ten problém. Ten komiksovej nádech prvních sérií byl strašně cool, pak se to začalo strašně „zreálňovat“. Bohužel ale jen v něčem. Schopnosti a další nereálný blbinky zůstaly ponechány a k tomu začali šíleně řešit vztahy a dilemata jednotlivých postav, která se ale neustále opakovala. Jako je fajn, že Peter byl pan záchranář, že Claire chodila na vejšku a objevila své bisexuální já, že si Noah našel novou babu, že Matt seděl doma s děckem atd., všechno je fajn, ale zároveň strašně na prd, když venku sílí týpek, co má pifku na obyčejné lidi a našim hrdinům je to úplně fuk, protože řeší „obyčejný“ věci. Že to bylo pomalejší je mi jedno, s pomalým plynutím děje problém fakt nemám. Takže asi tak. :-/

Allien9
1.10.2015 | 13:44:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Náhodný obrázek

Náhodný obrázek

Hlídejte si nás

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama