Heroes (Hrdinové)
83/100 - 168×

Heroes(Hrdinové)

Mysleli si, že jsou jako ostatní, dokud v sobě neobjevili nadpřirozené schopnosti. Hrdinové se vracejí s novou řadou.

USA | 2006 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | NBC | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Komiksový, Sci-fi
hrají
Pruitt Taylor Vince (Caspar Abraham), Dylan Bruce (James Dearing), Clé Bennett (M. F. Harris), Aislinn Paul (Phoebe Frady), Toru Uchikado (Ren Shimosawa), Eve Harlow (Taylor Kravid), Zachary Levi (Luke Collins), Kiki Sukezane (Miko Otomo), Robbie Kay (Tommy Clarke), Danika Yarosh (Malina), Ryan Guzman (Carlos Gutierrez), Judith Shekoni (Joanne Collins), Rya Kihlstedt (Erica Kravid), Gatlin Green (Emily Duval)

Shrnutí a postřehy k epizodě June 13th (Část první)

Shrnutí a postřehy k epizodě June 13th (Část první)

Epizoda June 13th byla možná jednou z nejlepších, které seriál doposud v celé své historii nabídl. Jak a proč zemřela Claire? A je Peter Petrelli stále naživu?

12 0
1.11.2015

Pokud jste epizodu neviděli, nedoporučujeme vám číst dále. Pokud si chcete připomenout, co se v epizodě stalo, zavítejte do profilu dané epizody, kde najdete přesný popis děje celé epizody June 13th (Part 1).

V epizodě se toho stalo oproti jiným opravdu hodně. Takže dnes to bude trochu na delší čtení.

Racionálně uvažující Hiro

V předchozích sériích jsme mohli téměř v každé řadě sledovat, jak Hiro Nakamura cestuje časem, napravuje minulost či snaží se zabránit nějaké temné budoucnosti, a s motýlím efektem si příliš nedělá starosti. V Heroes Reborn sledujeme úplně jinak uvažujícího Hira.

Tentokrát se mladý Japončík vždy rozmýšlí, jaký krok je vhodné dál udělat. Dokonce ve scéně v garážích s Harrisem zastaví čas a přesune se do různých budoucností, aby zjistil, co by jeho čin zneškodnění bomby mohl znamenat v širších rozměrech. Stále v seriálu nepadlo jediné slovo o Andovi. Je snad možné, že nejlepší přítel Hira je už dávno mrtvý a Hiro odmítl změnit minulost?

Velice zajímavá scéna je i s Hirem z minulosti. Dostáváme potvrzeno, že schopností Hachira Otoma je přemístit někoho do počítačové hry nebo zpět. Tím se vysvětluje původ Miko Otomo. Hachiro uvězní Hira ve hře Evernow a je zatím záhadou, proč pak Hachiro tak usilovně prosí Miko, aby pána času a prostoru zase osvobodila. Je dost možné, že Hachiro prokoukl skutečné plány Ericy, ta poté využila jeho schopnost a také ho uvěznila do hry.

(Hiro zachraňuje Mohindera, již poněkolikáté.)

Mohinder Suresh a Molly Walkerová

Scéna mezi Molly a Mohinderem nemusí pro většinu nových diváků nic znamenat, v podstatě nemá pro děj žádný velký význam, původní diváci si ale jistě pamatují, že v průběhu druhé řady se Mohinder o malou Molly staral s Mattem Parkmanem, a je to vůbec poprvé, kdy tyto dvě postavy vidíme opět spolu na plátně. Naposledy tomu tak bylo ve finále druhé řady (2×11 – Powerless).

Zároveň jsme se s Mohinderem Sureshem rozloučili nadobro. Věděli jsme, že Renautas ho označí za viníka teroristického útoku v Odesse, ale nevěděli jsme, jak Mohinder dopadl. Nyní to víme a my si tak můžeme klást otázku, proč ho Hiro Nakamura v garážích nepřemístil někam do bezpečí. Je pravda, že Mohinder už „nějaký čas“ měl být dávno mrtvý. Ve čtvrté sérii (4×08 – Once Upon a Time in Texas ho zabil hlavní padouch řady Samuel Sullivan a Hiro změnil minulost, aby genetický vědec přežil. Hiro, který se nyní drží přesně stanoveného kodexu, zřejmě nechtěl do proudu času opět zasahovat.

(Mohindera a Molly jsme naposledy viděli spolu během druhé série.)

Temnota přichází

Phoebe Frady je držena Ericou poblíž summitu a má vyvolat temnotu, která znemožňuje vyvinutým používat své schopnosti. Zdá se, že Phoebe spolupracuje s Ericou dobrovolně. Na druhou stranu jí Erica zřejmě slíbila, že zachrání jejího bratra Quentina před zkázou lidstva, pokud jí pomůže. Když vidíme Phoebe používat své schopnosti, rozsah působnosti je veliký. S přehledem se dá říci, že Phoebe patří k jedněm z nejsilnějších Hrdinů vůbec.

Když Phoebe temnotu v Odessse skutečně vyvolá, všem výjimečným přestanou fungovat schopnosti, včetně garáže, kde spolu bojují Mohinder s Harrisem. Všimněte si, že Mohinderova supersíla ihned zmizí, ale Harrisovo klonování ne. Jak je možné, že Harris se dokáže naklonovat, když všem Phoebe potlačuje schopnosti? Je Harris něčím výjimečný, nebo se jedná o chybu v seriálu? Pokud je totiž Harris obyčejný vyvinutý jako každý jiný, správně by se neměl naklonovat a bombu by při teroristickém útoku mělo mít pouze jeho pravé já (Prime Harris), a měl by zemřít.

(Phoebe se snaží vyvolat co nejvíce temnoty.)

Plán Ericy a propojení s Angelou

Snad ve všech postřezích jsme zmiňovali souvislost Primatechu s Renautas. Primatech byl na konci třetí řady zničen, ale nyní máme potvrzené, že Angela Petrelliová znovu otevřela Společnost, ale díky jasné vizi Ericy Kravidové společnost prodala. To se jí ovšem stalo osudným, Erica od Angely získala pouze potřebné informace a uvedla svůj ďábelský plán do pohybu.

Díky Angele Erica zjistila, že děti Claire Bennetové budou moci zachránit svět před jasnou zkázou, Erica má ovšem svůj vlastní plán, jak svět zachránit a přitom se zbavit výjimečných lidí. Jako Imperátor ve Star Wars chce tudíž schované a rozdělené děti najít a zabít, aby v budoucnu nemohly ohrozit její plán.

U Angely ještě chvíli zůstaneme. V nemocnici pojmenuje syna Claire po Nathanovi, který, kdyby žil, by byl Tommyho dědečkem. Zajímavá je ovšem věta, kterou Angela pronese, když má pojmenovat syna Claire: „Nathan, po synovi, kterého jsem ztratila“. Lze polemizovat, jakého syna má Angela radši a po kterém by dítě pojmenovala, kdyby byl i Peter Petrelli mrtvý. Z této věty ovšem můžeme tak trochu usuzovat, že Peter stále žije. Hned v prvním díle sériálu Angela Peterovi řekne, že „Tys byl vždycky můj nejoblíbenější“, z čehož můžeme vyvodit, že by skutečně Tommyho pojmenovala po Peterovi, kdyby byl náš empat mrtvý.

(Vystrašená Angela se dozvídá o osudu Claire.)

Děti budoucnosti

postřezích k epizodě The Lion's Den jsme odhadli, že Tommy Clarke a Malina by mohli být sourozenci. V poslední epizodě jsme zjistili, že tomu tak skutečně je a náš odhad byl správný. Aby ovšem Erica nevypátrala děti, v příští epizodě je Hiro Nakamura schová do minulosti a rozdělí je.

To je ten geniální Noahův plán, o kterém jsme poprvé slyšeli v první epizodě. V příští (znovu flashbackové) epizodě se dozvíme, jaký bude další postup plánu, který bude zahrnovat Caspara Abrahama, Molly Walkerovou a zřejmě i Haiťana. Vůbec poprvé také budeme mít možnost vidět tváří v tvář Noaha z minulosti a Noaha z budoucnosti.

(Děti, které zachrání svět – Malina a Tommy.)

Kdo je otec?

Ať už chcete nebo ne, celá řada je de facto o Claire Bennetové, ačkoliv se zřejmě vůbec v sérii neobjeví. Její děti jsou největší nadějí na záchranu světa, stále ovšem nevíme, kdo je jejich otcem. Naposledy jsme Claire viděli randit s Westem Rosenem ve druhé sérii a ve čtvrté s (ano, neděste se) Gretchen Bergovou.

Kdo by tedy mohl být tím záhadným otcem? Dle našeho názoru můžeme vyškrtnout všechny nové postavy Heroes Reborn. Z původních postav to určitě není Hiro Nakamura, ani Mohinder Suresh. Nepravděpodobnou volbou by byl i Matt Parkman. Peter Petrelli je Claiřin strýc, takže nejpravděpodobnější volbou je možná Sylar! Ten na konci čtvrté série přešel zpět na Světlou stranu síly a navíc se v epizodě 4×16 – Pass/Fail s Claire sblížil.

Caspar Abraham v předchozích dílech řekl, že otec Tommyho stále žije a je vězněn. I když v nové řadě Sylara nemáme čekat, jaký skvělý cliffhanger by to byl, kdyby Noah Bennet na konci série Tommyho otce osvobodil a byl by jím právě Gabriel Gray? Stále je ovšem nejpravděpodobnější možností, že otcem bude zcela nová a neznámá postava.

(Líbací scéna mezi Sylarem a Claire během čtvrté řady.)

Jak mohla Claire zemřít?

Doslova otázka za milion. V seriálu jsme viděli několikrát, jak se Claire vyléčila z jakéhokoliv zranění. I u nás v diskuzích na Edně se její smrt několikrát řešila a ačkoliv by Claire skutečně mohla zemřít přímým zásahem kulky do hlavy (jako v minulosti Arthur Petrelli, který rovněž disponoval regenerační schopností), v seriálu jsme se dozvěděli, že zemřela (zcela prostě) při porodu.

Otázka ovšem stále zůstává stejná. Jak mohla zemřít a proč při porodu? V seriálu se zatím moc touto problematikou nezabývají, snad do konce řady dostaneme pořádné a rozumné vysvětlení. Jediná úvaha, která nás nyní napadá, je ta, že nějakým způsobem děti při porodu vysály Claiřinu schopnost, což způsobilo její smrt. Otázka ovšem vyvolává další otázku a zde je záhadou, proč by se to tak stalo. V seriálu jsme potkali už několik generací Hrdinů, kteří měli děti a tento jev se nikdy neobjevoval.

(Noah se loučí s Claire.)

Zabil Luke svého syna?

Ve flashbackové epizodě jsme mohli více prozkoumat příběh Lukea a Joanny. Jejich syn Dennis zdědil po otci něco jako opak jeho schopností. Zatímco Luke dokáže sluneční paprsky absorbovat a využít je ve svůj prospěch, Dennise pouhý paprsek slunce popálí. Z budoucích událostí víme, že manželský pár se po ztrátě syna vydá na lov výjimečných lidí, protože je bude obviňovat ze smrti Dennise. Kdo ovšem za smrt skutečně může? No, dost možná právě Luke.

Odhadujeme, že v příští epizodě se Luke Dennise vydá hledat, možná ho dokonce v ruinách zřícených staveb skutečně najde, ale Dennise „nešťastnou náhodou“ zemře. Je možné, že u Lukea se poprvé projeví schopnost, aniž o tom bude vědět, a nějakým způsobem zapříčiní smrt svého syna. Před Joannou to samozřejmě hodí na jiného vyvinutého člověka. Druhá varianta Dennisovy smrti je ta, že ho zabije samotná Joanne, která zjistí, že její syn má schopnost, a obecně je známo, že lidi se schopnostmi naprosto nesnáší. Napovídá tomu i tento obrázek, co myslíte?

(Jak zemřel Dennise? Může za to Luke a jeho schopnost?)

Foto: NBC

Autoři článku: @barahir, @tom99

Shrnutí a postřehy k epizodě Game Over
Shrnutí a postřehy k epizodě The Lion's Den
Shrnutí a postřehy k epizodě The Needs of the Many
Shrnutí a postřehy k epizodě Under the Mask
Shrnutí a postřehy k epizodě Odessa
Shrnutí a postřehy k epizodě Brave New World

Pokud jste postřehli něco, co nám uniklo, nebo se vám něco nezdá, dejte rozhodně vědět do komentářů.

A co tvůrci říkají na epizodu?

Thumbnail Play icon

Diskuze /33

risha03

Pochybuju že by Chuck zabil svého syna. Stejně tak pochybuju, že by to udělala ta jeho „velice nesympatická černoška“.

#8 tom99
1.11.2015 | 16:55:00
hpStoryteller

Otec bude Sylar a objaví sa v poslednej epizode ako big surprise :-D stále verím !

#3 Lucifrid
1.11.2015 | 17:01:36
Lucifrid

#2 hpStoryteller: Já v to doufám :D

webmaster
1.11.2015 | 17:05:46
téčko171

Jak je umřela je jasný, ne? She has lost her will to live…

webmaster
1.11.2015 | 17:10:33
Angi

S Harrisem – je otázka, jestli jeho schopnost je VYTVOŘIT klony, nebo je i UDRŽOVAT. Podle mého to chyba není, jen v tu chvíli „zatmění“ další klony už vytvořit nemohl.. stejně jako by při potlačení schopností sama od sebe nezmizela schopnostmi vytvořená sněhová koule, ale schopnost kouli vytvořit.

Vím, že jsem to napsal velmi jednoduše, ale napadlo mě ještě něco lepšího =)) Je to jako s kuchaři, kdyby třeba Babica ztratil schopn…ehm..ok, kdyby třeba nějaký OPRAVDOVÝ kuchař ztratil schopnost vařit, už uvařené jídlo nezmizí, jen neuvaří nic dalšího. =p

xx Clair při porodu zemřela proto, že se do seriálu vrátit nechtěla a její postavu ignorovat nemohli, šmytec. Teda příčina úmrtí – nešikovný scénárista. =)

xxx Taky si nemyslím, že by Luke zabil své dítě, byť třeba náhodou, to by se netvářil tak překvapeně, když se u něj schonosti objevily a myslím, že by se dávno sám zabil, kdyby to byla pravda.. a jeho star..ehm, jeho žena začala evo nenávidět až právě po úmrtí syna, v tomhle díle jsme jasně viděli, e proti nim nic nemá a obavy měla jen z těch, kteří proti evo protestovali. V této chvíli je ještě nice person..

#8 tom99
1.11.2015 | 17:23:35
Holldir

Eh počkej tady je asi někde chyba…Vždyť v posledním dílu se jejich syn spálil, a oni dva společně mu tu ránu ošetřili. Navíc sama řekla, že jeho schopnost není úžasní nebo něco takovýho. Žešili lék pro syna

Fráze že ho zabije samotná Joanne, která zjistí, že její syn má schopnost je docela mylná nemyslíš?:)

1.11.2015 | 17:24:07
Numidis

Ohledně smrti Claire mě napadla ještě schopnost od Phoebe, kdy znemožňuje používat hrdinům schopnosti a když Claire měla tak vyjímečnou schopnost, třeba se mohlo stát, že při porodu schopnost „odešla“ a u mrtvé z ní „vyprchala“ ? Jen myšlenka…každopádně možná nám to ještě objasní a když ne, tak si to každý vysvětlí nějak po svém :-D

#9 petrr92 #10 tom99 #32 Orie88
1.11.2015 | 17:31:34
tom99

#5 Angi: Rozumím ti s tím Harrisem, to je docela dobrá úvaha. Bohužel přesně nevíme, jak jeho schopnost funguje. Mohinderovi zmizela supersíla hned, proč by se nemohlo stát něco podobného u Harrise? Bohužel v tom záběru v garáži najednou vidíme jen jednoho Harrise.

#1 risha03: Mně třeba napadlo, že Luke se vydá Dennise hledat s tím výjimečným, vlasatým, jak vytvářel sněhové koule. Společně najdou Dennise někde v ruinách, oba se ho pokusí zachránit a Luke ho nešťastnou náhodou zapálí, ale bude si myslet, že to udělal ten druhý výjimečný. Takhle by Dennis jasně zemřel rukou vyvinutého a chápal bych jeho nenávist k výjimečným.

Ohledně tý Joanny. Podle mě nesnáší výjimečné odjakživa a snaží si namlouvat, že její syn je pouze nemocný. Ne to, že by měl nějakou schopnost. Až když zjistí pravdu, nedokáže se s tím smířit a syna zabije. Možností je opravdu hodně. Uvidíme příští týden :-)

#21 Holldir
webmaster
1.11.2015 | 17:48:19
petrr92

#7 Numidis: Problém je, že v původních hrdinech, clare několikrát umřela a opět oživla, takže tady byc chybu nehledal, ale spíš nějaké spojení s tím porodem mohlo být

#11 Numidis
1.11.2015 | 17:49:04
tom99

#7 Numidis: To mě nenapadlo. To je dost možné :-) Ale zase to nekoresponduje s epizodou Eclipse, part 2 ze třetí série, kdy Claire během zatmění ztratila své schopnosti, zemřela, a když skončilo zatmění, tak se vyléčila a vrátila se mezi živé. Sakra…

#11 Numidis
webmaster
1.11.2015 | 17:49:48
Numidis

#9 petrr92: #10 tom99: No jo v původních hrdinech ji udělali nesmrtelnou a teď jak vysvětlit její smrt mno… :-/ Pro mě je to zatím teda nejlepší vysvětlení…že ta temná hmota ji prostě nějak úplně bloknula. Zatmění je věc jedna, schopnost dalšího hrdiny zase druhá. Ale jak psal Angi… H.P. už nechtěla hrát a ani scénarista asi nevěděl jak to vysvětlit, tak takový nevysvětlitelný konec Claire ala Star Wars :-)

#12 tom99
1.11.2015 | 18:03:58
tom99

#11 Numidis: Ale asi máš pravdu. Ve webepizodách je, jak Phoebe používá svou schopnost a nějakému chlápkovi zničehonic přestane fungovat schopnost (ovládání ohně) a oheň pomalu mizí. Je dost možný, že při porodu se to stalo Claire, prostě ta temnota z ní vysála schopnost a ona umřela. Doufám, že to ale bude v seriálu řečeno. Dost dobrá úvaha a zatím nejlepší vysvětlení její smrti! :-)

#13 Numidis #16 petrr92
webmaster
1.11.2015 | 18:13:07
Numidis

#12 tom99: Děkuji…webepizody jsem tedy neviděl, takže teď si za svou úvahou stojím o to více! :-D

1.11.2015 | 18:20:23
barahir

Myslím si, že tu Claire už nechají nedovysvětlenou, jen by se v tom zamotali a navíc už se asi zpět do nemocnice, kde k tomu byla nejlepší příležitost, vracet nebudou.

Ohledně Sylara taky tajně doufám, že se ukáže. :-)

čestný člen redakce
1.11.2015 | 18:32:22
hpStoryteller

To s Claire je divne ozaj snaď sa k tomu vratia nejako :/ každopadne epizoda perfektna a najlepšia zatial ! Pači sa mi ako je pekne vidieť Hirov vyvoj zo stareho serialu kde toho zbabral tolko že sa zaprisahal ze nikdy už nebude meniť minulosť. Za tych 5 rokov dospel ešte viac a aj ked to neni ten depresivny Hiro akeho som pôvodne čakal tak je jednoznačne dospelejši než predtym. A Mohinder no budem uprimni to je idiot jak mraky.. to mu ostalo z pôvodneho serialu stale :-) ale ta jeho smrť.. on je ozaj mrtvy ? Predsa sme nevideli co sa s nim stalo posledne bolo jak mu Harris povedal že vytvori ine dejiny než planoval. Či nie ? Inak mi pride divne že by sa takato smrť udiala tak pomimo. Ak už tak čakam v dalšie epizode aspoň nejaku zmienku kde sa 100% potvrdi že Mohinder je mrtvy.

#18 tom99
1.11.2015 | 18:50:44
petrr92

#12 tom99: No jo, ale clare byla už dávno mrtvá, před vypuštěním temnoty, v tom je ten problém. Spíš si myslím, že to mohlo souviset s jejím porodem a schopností těch dětí. Inak je mi divné, že malina má tolik supr schopností a nathan (tommy) zatím jenom teleportaci u něj mi příjde, že třeba se jeho schopnosti postupně rozvinou (viz z počátku jenom věci a následně dokázal i sebe). Jako zajímavou vsuvku bych se zeptal proč se u různých hrdinů schopnosti projevují v různém věku. Malého parkmena od narození pak u hodně znich v dětském věku u někoho v pubertě a dalších lidí až v dospělosti.

1.11.2015 | 19:16:23
Dreanux

Ke Claire mám teorii, že chtěla děti, ale její schopnost regenerace jí v tom bránila. Jednoduše vždy zárodek dítěte zničila. Proto si nechala schopnost vzít, jen aby měla vlastní děti. Víme z dřívějších Hrdinů, že zbavit se schopnosti možné je (někdo, kdo schopnosti odebírá nebo sérum, které schopnosti blokuje). Temná hmota od Phoebe to být nemohla, protože Claire zemřela dřív, než Phoebe začala rozšiřovat temnou hmotu kolem stadionu. Navíc byla v nemocnici, která byla mimo stadion. (Jestli se pletu, tak mě v tom opravte.)

#18 tom99 #20 dovahkiin
1.11.2015 | 19:22:00
tom99

#17 Dreanux: Taky dobrá úvaha. To vůbec není špatné :-)

#15 hpStoryteller: Tak je pravda, že jsme neviděli tělo Mohindera, ale dle mého názoru je mrtvý. Vybuchl v bezprostřední blízkosti bomby s Harrisem. Navíc se šuškalo, že Mohinder bude jen v jedné epizodě :-(

webmaster
1.11.2015 | 20:36:52
dovahkiin

mě překvapilo že se Harris naklonoval vždy i s bombou, podle téhle logicky kdyby ve chvíli kdy si uřízne prst a měl by u sebe řekněme kilo obohaceného uranu (nebo cokoliv) tak se naklonuje i s tím

#21 Holldir
1.11.2015 | 20:46:26
dovahkiin

#17 Dreanux: ne že bych chtěl opravovat, jen prostě podotýkám že Hirovi taky schopnost uplně nefachala kvůli Phoebe a byl také v nemocnici, nicméně je pravda že Claire zemřela asi dřív než se ten její oblak začal rozšiřovat

#31 Dreanux
1.11.2015 | 20:52:04
Holldir

#8 tom99: Prosimtě která matka by zabila své dítě? Takhle by to asi vážně nešlo:D…co se týče claire tak ta možnost s odebranou schopností kvůli dětem je docela logická a zajímavá. Snad bych i řekl jediná realizovatelná
#19 dovahkiin: Já jsem si v tom dílu nevšiml, že by se Harris klonoval s bombou. Oprav mě pokud se pletu, ale to tam nebylo. Byl jen vidět s bombou na každém klonu. Reálnější možnost je ta, že se naklonoval a pak mu nasadili bomby a šel Claire byla mimo dosah phoebe. Tudíž s její smrtí nemůže mít nic společného.

#23 dovahkiin
1.11.2015 | 22:04:40
barahir

Mě trošku mrzí, že si tvůrci nedali trochu práce a nenatrikovali tam ten jeden záběr na mrtvou Claire. Jistě by se její hlava se zavřenýma očima dala v předchozích epizodách najít a napasovat do záběru i bez účasti Hayden na natáčení. V novém Terminátorovi takhle pobíhá třicetiletý Arnold snad deset minut, takže ten desetisekundový záběr by mohla NBC zaplatit.

#24 téčko171
čestný člen redakce
1.11.2015 | 22:20:31
dovahkiin

#21 Holldir: takhle jsem já viděl tu scénu v podzemním parkovišti, takže to tak nemusí být, ale přišlo mi to tak, Hiro uřízne Harrisovi ruce ty spadnou na zem a pak ho zabije takže je vidět jak se to tělo bez rukou rozpadne, pak odběhne Mohinderovi, ten se pak najednou podívá za Hira, kde stojí dva Harrisové s bombami, (tady bych minimálně slyšel jak přibíhají, což jsem neslyšel) takže pro mě jediný vysvětlení že se tam objevili jak vyrostli z těch rukou co předtím Hiro uřízl, je to všechno jen můj názor a jasně že se můžu plést, ale ta scéna vyvolává tenhle dojem, že se tam ti dva Harrisové objevili z těch uříznutých rukou

1.11.2015 | 22:31:39
téčko171

#22 barahir: Na to by museli mít svolení herečky, ne? Aby mohli použít její tvář.

#25 barahir
webmaster
2.11.2015 | 13:33:29
barahir

#24 téčko171: To nevím, jak je tohle ošetřené, sice to není úplně to samý, ale v prvním díle taky použili její hlas do záznamníku a počítám, že to je taky vystřižené z nějaké předchozí epizody.

čestný člen redakce
2.11.2015 | 15:14:15
Petuskaxo

Epizodu jsem ještě neviděla, ale prosím o vysvětlení… Jak by mohli být Tommy nebo Nathan nebo jak se jmenuje a Malina Claiřiny děti??? když v roce 2006 bylo Claire cca 16??? A pokud je tedy porodila v 2013, jak by jim mohlo být tolik kolik jim je?… Nějaké čáry máry s časem pana Nakamury?

#27 tom99
2.11.2015 | 15:23:21
tom99

#26 Petuskaxo: Na to ti dám lehkou odpověď – podívej se na tu epizodu, připravila ses zbytečně o překvapení. Nicméně máme to napsané i tady v tomhle článku – podnadpis „Děti budoucnosti“.

#28 Petuskaxo
webmaster
2.11.2015 | 17:15:09
Petuskaxo

#27 tom99: Super, jsem ráda, že to vyjasní :) občas bych potřebovala, aby měl den tak 30 hodin, abych vše stíhala :) :) :) :)

2.11.2015 | 20:26:30
eklox

Claire mohla zemřít díky působení temnoty, kterou vyvolává Phoebe.

#30 Dreanux
3.11.2015 | 17:02:04
Dreanux

#29 eklox: Ano, až na to, že Claire zemřela dřív, než Phoebe vůbec začala temnotu rozšiřovat. Už se to tu řešilo výš.

3.11.2015 | 17:25:59
Dreanux

#20 dovahkiin: Pravda, na to jsem zapomněl. :-) Ale stále zemřela dřív, než se temná hmota rozšířila a omezila tak schopnosti Hira. Což spíš potvrzuje teorii, že Claire přišla o svoji schopnosti jiným způsobem.

Co se týče teorie, že její schopnost ovlivnily děti, které se narodily, tak myslím, že to pravda moc nebude. I když tam je možnost, že to tak autoři zamýšleli.

Plus postřeh! Když byl konec episody, tak Tommy/Nathan říkal, že je připravený a otec ho naučil všechno, co mohl. Museli tedy změnit nějakým způsobem minulost, protože Tommy nebyl zrovna nadšený z toho, že má udělat něco pro lidstvo a neznal otce.

#33 BloodyHell
3.11.2015 | 19:05:42
Orie88

#7 Numidis: JO souhlas něco takovýho to bude:) hiro se chtěl taky teleportovat v nemocnici a nemohl… Claire měla komplikace při porodu a zemřela. To proč neobživla už je více méně jedno a možná to i bude vysvětleno :-D

4.11.2015 | 2:47:50
BloodyHell

#31 Dreanux: Postřeh ⇒ přesně to si říkám celou dobu a čekala jsem na nějaké vysvětlení. Tommy/Nathan na konci opravdu říkal něco o otci. Pak mne napadlo, jestli třeba ten penny-man mu neupravil nějak paměť po Odesse. Protože z celé epizody mám dojem, že Hiro toho moc nezměnil, akorát jsme se takhle dozvěděli, co si Noah nechal odstranit.

6.11.2015 | 8:50:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Náhodný obrázek

Náhodný obrázek

Hlídejte si nás

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama