How I Met Your Mother (Jak jsem poznal vaši matku)
87/100 - 514×

How I Met Your Mother(Jak jsem poznal vaši matku)

Ted Mosby, taťka od rodiny, vypraví svým dvěma ratolestem příběh o tom, jak kdysi, kdy ještě trávil celé dny s kamarády Marshallem, Lilly a Barneym, potkal a podlehl jejich mamce. Sitcomový příběh, který jeho děcka vůbec nezajímá, zaujal diváky po celém světě a udržel si jejich pozornost devět let.

USA | 2005 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CBS | 22 minut
žánr
Komedie, Rodinný
hrají
Josh Radnor (Ted Mosby), Jason Segel (Marshall Eriksen), Alyson Hannigan (Lily Aldrin), Cobie Smulders (Robin Scherbatsky), Neil Patrick Harris (Barney Stinson), Cristin Milioti (Tracy McConnell), Bob Saget (vypravěč), Lyndsy Fonseca (Penny Mosby), David Henrie (Luke Mosby), Marshall Manesh (Ranjit Singh), Joe Nieves (Carl MacLaren), Charlene Amoia (Wendy), Ashley Williams (Victoria), Suzie Plakson (Judy Eriksen), Jennifer Morrison (Zoey Pierson)

Finále bylo zkráceno

Finále bylo zkráceno

Ve finálových epizodách jsme neviděli vše, co jsme vidět mohli.

5 0
1.4.2014

Bohužel je tomu tak. Finálová epizoda byla prý zkrácena o celých 18 minut, což zcela jistě uznáte, že je hodně času!

Pokud se tedy ptáte, proč jste neviděli Teda a Robin v restauraci, tak tato scéna byla vystřižena. Představitel Teda (Josh Radnor) prozradil, že scéna navazovala na tu, kdy Robin narazila na Teda venku s jeho dcerou a další den si zašli na oběd Josh o této scéně nechtěl moc prozrazovat. Uvedl jen, že byla vtipná i smutná zároveň. Robin se zmínila i o tom, že se ve Španělsku zúčastnila běhu před býky.

Neil Patrick Harris také prozradil, že DVD edice deváté řady bude obsahovat i volný konec série. Údajně toto video má vyřešit nějakou tu záhadu v seriálu – že by ananas?! Na DVD edici by měl závěrečný díl být kompletní, čili včetně ustřižených 18 minut.

Chtěli byste vidět oněch vystřižených 18 minut?

Zdroj: CBS

Diskuze /54

dbar

Ve finálových epizodách jsme neviděli vše, co jsme vidět mohli… A taky jsme bohužel viděli to, co jsme ani vidět nechtěli!

#5 fefina
1.4.2014 | 21:42:42
barahir

Myslíte, že byl nějaký alternativní konec? Já si myslím, že je to možný, jestli to točili během druhé série; nebo vsadili vše na jednu kartu?

čestný člen redakce
1.4.2014 | 21:45:36
VencaG

asi by nebylo možné ho později dodat co ? :) no neva ale zajímalo by mě jestli v těch 18ti minutách byla i matka Barneyho dcery v tom díle sem ji totiž nějak nepostřehl :)

1.4.2014 | 21:47:33
1Bobesh1

Třicet jedničku nejspíš neuvidíme ;) Spekuluje se, že to dodatečné video, které chtějí přidat na DVD se bude týkat nějaké záhady celé série a udělá nám v ní jasno. Že by ANANAS?

Každopádně pokud se oněch 18 minut později objeví, tak vám je samozřejmě zprostředkuje­me ;)

admin
1.4.2014 | 21:51:46
fefina

#1 dbar: souhlas…cítím se nějak nespokojeně po závěrečné dvouepizodě…rozvod? jako vážně? a Ted a robin? Vážně???

1.4.2014 | 21:55:22
barahir

Já si taky myslím, že 31 nebude, maximálně se může objevit v Himyd. :D Ale skoro to vypadalo, že Barney je tatík samoživitel.

čestný člen redakce
1.4.2014 | 21:58:01
Danielk_A

Ja teda nechcem vidiet uz asi ani minutu z toho serialu. Takto znechutena som uz nebola poriadne dlho.

1.4.2014 | 22:00:27
Biki

doufam, že to neni jen apríl a opravdu bude ještě nějaký jinačí volný konec série :D

1.4.2014 | 22:02:03
waeslly

Tak si zase přiznejte že jste prvních 4–5 serií chteli aby to byla Robin… takhle to částečně splnili..... jako taky si myslim že to šlo líp, ale uplně znechucenej jsem nebyl.....a těch 18 min. sem s nima…

1.4.2014 | 22:03:54
1Bobesh1

Absolutně nechápu to znechucení :) Tvůrci finále pojali jako celou sérii. O Matce bez Matky. Každej jsme samozřejmě čekali změnu, která nepřišla. Rozvod Barneyho a Robin byl nutný. Robin vždy byla kariéristka a Barney si vždy rád užíval, takže co? Možná kdyby poslední řadu tvůrci pojali zcela jinak a nevěnovali se celou dobu jejich svatbě, tak by se finále dočkalo většího pochopení…

#11 davemankl
admin
1.4.2014 | 22:05:36
davemankl

#10 1Bobesh1: Je to tak vem si děvet let koukání na seriál, já jsem ho celý vidět jen dvakrát a tím mam na mysli jen asi 7 serií, ted když udělají ccelou sérii o svatbě, tak je jasný že hodně lidí to nepochopí, i já jsem byl v celku v šoku, ale spíše ze smrti matky, nějak sem teoriím nevěnoval pozornost a ještě teď jsem trochu ochromen

1.4.2014 | 22:17:00
Syrion93

Já jen prostě nemůžu překousnout smrt matky.. jako postavu jsem si ji hodně moc oblíbil a její smrt mne prostě naštvala a štve.

1.4.2014 | 22:25:58
dbar

Ano, i po hodině jsem stále nasrán…

1.4.2014 | 22:28:48
mishka007

Prvních pár minut jsem byla naprosto rozčarovaná a v šoku, chtěla jsem si dojet pro ty scénáristy a pořádně jim nakopat pr**** .. ale .. čím víc nad tím přemýšlím, tím více to dává smysl .. je to prostě život, hořkosladký konec. Možná ale tak úplně nezapadá do komediálního žánru celých devíti let, přijde mi trošku ve stylu ‚šokovat na poslední chvíli‘ .. dovedu si představit mnohem lepší konec, ale nezanevřu kvůli tomu na celý seriál .. ne jednou jsem si přála aby T+R skončili spolu .. každopádně jsem hodně fandila dvojici B+R, celý rok nás tahají skrz jejich svatbu a po třech letech rozvod? To mě moc mrzí .. mno .. na těch vystřižených 18 min se hodně těším .. PINEAPPLE forever !!!

1.4.2014 | 22:32:00
Jaredus

Tak mě se poslední díl velice líbil. Bylo v něm hodně dojemných scén obzvláště v druhé polovině. Smrt matky byla daná věc už od rozhovoru Teda s matkou, když říkal která matka se nedostaví na dceřinu svatbu. Přesto mě její smrt velice zasáhla a i pár slziček padlo. Scéna Barnyho a dcery v porodnici taky skvělá. Napojení scén hovoru mezi Tedem a dětmi bylo trošku trhané tím jak to bylo točené předem. Jinak jedna s nejlepších epizod

1.4.2014 | 23:15:37
Chikina

Já se pořád divím komentářům, který říkaj jak je tohle realistický a takový je život. Já souhlasím s umrtí matky (i když si dokážu představit daleko smutnější scénu v tom krátkém čase, který měla) ale ten závěr… Nic z toho nedává smysl.
Je skoro půlnoc, nechci tady produkovat sloh (a že bych ho zvládla), ale myslím, že to zklamání se mnou zůstane navždycky a můj himym konec bude vždycky matka a Ted pod žlutým deštníkem. Tak jak by to mělo být.

1.4.2014 | 23:49:09
Bany Salvatore

Asi sem čekal i ten hořko-sladký konec , jen si myslím že to mohli trošku více roztáhnout.. třeba ještě jednou epizodou k dobru … smrt matky tam být nemusela..

2.4.2014 | 0:56:03
Lizzy

Nechci říkat, že se mi finále nelíbilo vůbec, některé momenty byly opravdu povedené, ale jinak byl pro mě díl zklamáním. To, že matka Tracy umřela, by mě mrzelo, ale asi bych to nějak překousla, jenom kdyby to bylo vyřešeno lépe. Ted celých 9 sérií básní o matce a nakonec prakticky nemáme čas se s ní rozloučit. Jasně, nebyl to seriál o matce, ale o tom jak se s ní setkal, ale i tak nás nechali, abysme se do matky zamilovali a pak jí nechaj jenom takhle jít. Navíc další věc, která mi moc nesedí je přístup dětí, když jim Ted začne vyprávět. Nevím, ale nepřijde mi, že by byli zas až tak mladí, aby si jí nepamatovali vůbec a i kdyby, tak kdo reaguje na příběh o své mrtvé matce slovy: my jsme něco provedli? každopádně tak jako tak to byla moje srdcovka a seriál mi bude moc chybět.

2.4.2014 | 7:12:41
Lostie13

Už tuhle diskusi zkrátka nemohu ignorovat. Takže vzkaz pro všechny ty rejpaly, kteří by s radostí nakopali scenáristy do pozadí…Víte, jak je obtížné v dnešní době napsat kvalitní scénář? Jak je obtížné zakončit devět let běžící seriál takovým způsobem, aby pokud možno zaujal co nejvíc lidí a minimum zklamal? Kdybyste to věděli, tak tady neplácáte takové nesmysly. Konec byl jediný možný. A to ten, který nám tvůrci připravili. Absolutně nechápu tu vlnu nevole, která se na finálovou epizodu snesla. A nebo chápu? Když nad tím tak přemýšlím, tak asi ano. Stejně jako u Dextera, Spartaka, Lost, vždycky budou lidé nespokojeni. Jen si uvědomte, že tyto seriály sledují desítky milionů lidí po celém světě. Takže vždy budou lidé, kterým se finále líbí, a kterým ne. Jen mě vždy zaráží, že zrovna v ČR jsou lidé totálně nespokojení, přitom sami v životě nic podobného nezkusili. Já sám jsem napsal několik scénářů ke krátkým filmům a zhruba před rokem jsem začal rozepisovat scénář k seriálu, který je tedy momentálně v České republice jen těžko realizovatelný, ale i tak. Píšu si to spíš pro zábavu. A také proto, abych pochopil, v jak těžké pozici jsou scenáristé z celého světa. Obzvlášť potom ti, kteří se snaží efektivně zakončit několik let trvající seriál. Já jsem s výsledkem spokojen. Finále bylo naprosto logické, dospělé a výborně napsané. Tímto děkuji dvojici Carter Bays & Craig Thomas a režisérce Pamele Fryman za skvěle odvedenou práci na jednom z nejlepších sitcomů historie.

#21 DramaQueen
2.4.2014 | 8:16:03
DramaQueen

Naprosto celá série je o svatbě Robin a Barneyho. Scénáristi je donutili nás milovat, jejich nepříznivce alespon brát v potaz a tolerovat. Po celym roce sledování jejich pohádkové svatby pohřbí jejich vztah během doslova půl minuty a rozvedou je bez nijak valných příčin (Robin musí cestovat kvůli práci, u reportérky opravdu šok). Nakonec Matka zemře asi minutu po svatbě s Tedem (asi i v „reálném“ čase, protože jestli se konec děje šest let po její smrti a svatbu měli po dvou dětech, tak to bylo fakt rychlý). Navíc všichni krom Lily byli půlku života po B+R svatbě neštastní. Robin a Barney se rozvedli, Marshall nenáviděl svojí práci a Ted musel sledovat jak jeho manželka umírá a šest let žil sám s dvouma pubertákama utápěnej v sentimentalitě po straých časech. jo a P.S. když jsme se dozvěděli, že Robin nemůže mít děti, Ted nás ujistil, že nikdy ve svém životě nebyla sama… Mě teda přijde, že byla absolutně sama takovejch patnáct let. Happyendingu se tedy hlavní pár dočkal v kolika, v padesáti? Neni to trochu smutný víc než cokoliv jinýho? Takže seriál opravdu nebyl o Matce, bylo to dojemný vyprávění o „pravé lásce“ k Robin, o pouhém spokojení s náhražkou, která sice byla sladká a roztomilá a vtipná a perfektně se k němu hodila, ale prostě nebyla Robin, která se k němu nehodí absolutně vůbec, ale co… byla v seriálu od prvního dílu, tak je prdnem dohromady, at to neni trapný… HOW I MET YOUR FUTURE STEPMOTHER, DEAL WITH IT! Přijde mi, jako by scénaristi navazovali jen a pouze na první díl a především poslední dvě série byli jen krutý mučení, který nám mělo zajistit puknutí srdce při sledování finále.

#48 Vladus007
2.4.2014 | 8:20:13
DramaQueen

#19 Lostie13: :) vždycky je někdo nespokojený, ale když je to víc jak polovina diváků, tak je to prostě špatně… a tady to tak očividně je, protože když se podíváš na články a fora jinde, tak zjistíš, že nejen „zrovna v ČR“, ale i všude po světě jsou lidi dost zklamaní… ;) Ono to totiž není tak, že Češi jsou „rejpalové“, protože příslušnost k určitému státu negeneralizuje tvojí osobnost.

2.4.2014 | 8:35:21
LeBron6

:D a já doufal, že sleduju zábavnej sitcom, né seriál branej na vážnou notu. Smrt matky v posledním díle mi v tom nějak nesedí. Lacinej způsob, jak šokovat. Celej seriál, tam snad nikdo neumřel (krom Barneyho italskýho kámoše :D) a nakonec tohle. Seriál jinak pecka, prostě za mě 96%. Ale vážně, už tak je pro mě šok, že seriál skončil, natož si zvykat, že seriál se vlastně jemnuje How I met your deceased mother. Ostatní bych snad i přehlídl. Možná jsem jedinej koho štve vlastně jen ta jediná věc, že matka je mrtvá. Možná je to proto, že se na to už nikdy asi nepodívám, jen kvůli tomuhle :/. Jako 9 let, čekačka a pak tohle. Já nevim, klidně nesouhlaste, ale štve mě to. Ted + Robin jsem nikdy nežral. Raději bych byl kdyby skončila třeba s Andy Riversem. A matka mohla v klidu žít. Asi mě to přejde za pár hodin, ale teď jsem teda vážně vytočenej. :(

2.4.2014 | 9:13:05
Lostie13

Opravdu nikdo neumřel? A co třeba Marshallův otec?

#25 LeBron6 #26 jajush
2.4.2014 | 9:16:43
Syrion93

Ono lidi neštve ani to,že Ted je s Robin. Mi to třeba nevadí .. mne jen prostě sere,že zemřela matka… je to strašně smutné hlavně když jsem si ji jako postavu oblíbil a byla prostě akorát pro Teda.

2.4.2014 | 9:20:20
LeBron6

#23 Lostie13: Umíš číst? Psal jsem „Tam SNAD nikdo neumřel“. Tohle je právě to snad. A já psal, že to, že matka umřela, mě štve nejvíc ;). Prostě to tim finále zabili, stejně jako matku :(.

2.4.2014 | 9:24:51
jajush

#23 Lostie13: A když Marshallův otec umřel, tak to tam taky rozmazávali dost dlouho a to byl hodně vedlejší postava. Tím se nijak nechci dotknout postavy Marvina, já u jeho pohřbu a všeho taky bulela jak malá holka, ale u Matky nebyl čas se ani rozloučit…

#27 LeBron6
2.4.2014 | 9:27:20
LeBron6

#26 jajush: To jsem chtěl taky napsat no. Tam jeho pohřbu věnovali snad celej díl + důležitost posledních slov. Díl předtím tam byl ten odpočet zakomponovanej. Taky mě to mrzelo, ale byl hodně vedlejší postava. Matka je vlastně to nejhlavnější v celým seriálu. Vždyť je i v názvu a oni ji zabijou slovy „Byl jsem s ní i když byla těžce nemocná“ a „Je to 6 let co umřela“. Prostě vážně doják. Jinak, ale opravdu seriál skvělej, jak jsem již psal. řadím ho k tomu nejlepšímu. Bohužel prostě finále nenaplnilo mé očekávání ani z půlky a spíše mě zklamalo.

2.4.2014 | 9:33:11
xanadux

Tak nechcel som sa vyjadriť ale musím. Príde mi že proste veľká podobnosť so serialom Chuck cely čas 5 resp. 9 rokov nám tvrdia že pozeráme sitcom nasmejeme sa a posledné epizody nás chcú akože hodiť do reality a povedať že taký je život neviem sitcom pozerám preto aby som sa povabil a tak to malo aj skončiť. Celých 9 rokov nám tvrdia že Robin nie je pre Teda niekoľko krát mu povie že ho nemiluje a že spolu nemôžu byť. A potom keď nám ukážu matku a donútia si ju zamilovať ukážu ako sa hodí k Tedovi ju behom pol minúty zabijú a spať k Robin. A posledná scéna musí byť modrý lesný roh samozrejme aby sme si spomenuli aha to sme videli v prvej sérií resp. chuck na pláži. Proste príde mi to také za každú cenu šokovať a nie nám dopriať pekný, kľudný koniec na štýl Friends.

#29 LeBron6
2.4.2014 | 9:36:59
LeBron6

#28 xanadux: Přesně tak, to je přesně to, co si myslím i já, do posledního slova. Btw Chuck mě taky naštval, ale tam aspoň trochu nechali otevřený dveře, že se Sáře třeba vrátěj vzpomínky. Smrt je bohužel permanentní :/. A navíc Chuck bude možná mít ještě film, ale prý až někdy v budoucnu :/.

2.4.2014 | 9:46:18
Syrion93

Chuck měl dobrý konec :) By takový otevřený kdyby se rozhodli seriál vrátit nebo udělat film. Navíc to ani vlastně nebyl špatný konec.. přiznám se .. jsem chlap a brečel jsem jak malé děcko. Každý si ten konec může domyslet :) a pro většinu diváků to bude šťastný takže Chuck byl v poho.

Smrt matky přes tu se nikdy nedostanu a bude mi to vadit. Možná jediný důvod proč si už nikdy seriál nepustím. Ona byla důvod proč jsem se díval na seriál.. hned jsem si ji oblíbil a doufal jsem,že by to pro Teda mohlo skončit dobře,ale tak přece co.. diváci ji milují pojďme ji zabít xD škoda slov.

#32 LeBron6 #36 xanadux
2.4.2014 | 9:48:33
miswik

Jsem z konce rozpačitá, ale ne úplně nešťastná. Můj pohled je takový, že Ted poznal svou skutečnou a pravou lásku Tracy s kterou měl 2 úžasné děti a moc jí miloval,prožili spolu úžasných pár let, ale bohužel zemřela a po 6 letech (což je vážně hodně), kdy byl sám se snaží žít dál a tak se objevila Robin. Ta Robin kterou vždy miloval (ale jinak než Tracy, ta byla ta osudová) a která až ke konci začala chápat, že on je pro ní důležitý víc než si myslí (např. na svatbě s Barnym). Smutné mi to přijde spíš z hlediska Robin, rozvedla se, žila osamělý život a až jedině kvůli smrti matky tak nějak pro Teda zbyla, kdyby žila Tracy nikdy by s ní už Ted nebyl. M+L prostě super, to je ten pár , ketrý bude v 80 letech sedět na lavičce a ruku v ruce pozorovat vnoučata :) A Barneyho konec byl nejlepší, prostě legendární. Člověk se jen tak nezmění, snažil se změnit kvůli Robin, ale nebyl to on. Dokáže milovat jednu ženu, ale nedokáže s ní žít v klasickém manželství. Ale i on poznal co je to cítit tu opravdovou lásku, které bude vždy věrný a kvůli které udělá vše, a to v něm vyvolala až jeho dcera ( ta scéna byla velmi dojemná). Takže ať to vidím jak chci každý z jejich 5 měl a nebo má svou velkou lásku, kromě Robin, která musela čekat na to, až nahradí místo v Tedově srdci po Tracy. Jinak je škoda, že aspoň pár dílů nebylo věnovaných lásce Teda a Tracy, jak rodila, vychovávala děti a poté onemocněla a zemřela a dopřát jí konec jaký si zasloužila, přeci jen to byla Matka. Já tento seriál nikdy nebrala jako seriál o matce, ale o partě 5 lidí, kteří se roky měnili a posouvali své životy dál.

2.4.2014 | 9:51:09
LeBron6

#30 Syrion93: S tím Chuckem souhlasím. A co se týče HIMYM tak taky. Napsal jsi to přesně. Já tomu furt nějak nemůžu uvěřit. Jako proč realisticky, v posledním důlu, ukazovat něco jako je smrt v seriálu jako je HIMYM, tomu opravdu nerozumim. Hlavně, že vyprávět DĚTEM o návštěvách stripclubů a Barenyho klácení holek je tak realistický. Prostě to není fér.

2.4.2014 | 9:55:59
2.4.2014 | 10:10:17
amuatax

A co když to skončilo takhle? Robin otrávila Matku, takže ji v nemocnici postupně pak selhávaly játra. Má to svůj důvod, protože ji zřejmě nesnášela. Během finálového dílu na ní opakovaně žárlila a kvůli ní se přestala stýkat s její partou. Až pak jak potkala v New Yorku Teda, tak ji to vnutilo plán zabít Matku, aby získala zpátky Teda. Proto se pak k nim vrátila a Matka zanedlouho onemocní a zemře. Jak zmínily děti, tak Robin k Tedovi po smrti matky chodila často na večeře, takže se ho snažila získat a na konec se ji to podařilo a sociopat vyhrál. Její brutální výcvik u otce, kde neměla žádné kamarády by vysvětloval toto podivné sociopatské jednání. Takhle by vypadalo drsný finále. :D:D

#41 myšmaš
2.4.2014 | 11:25:37
Pe3ček

Nevydržel jsem to a také se musím zapojit do diskuze. Mně se závěr líbil, naopak „vzali se a žili šťastně až do smrti“ by mi na 9 let běžící seriál připadalo jako nudné a předvídatelné zakončení.

Tu vlnu negativních ohlasů na poslední epizodu nechápu. Když čtu postřehy lidí, co tvrdí, že vše v posledním díle bylo špatně, připadá mi, že se fakt moc snažili najít ke všemu důvod, proč je to špatně. A kdyby HIMYM skončilo jinak, zase by vymysleli důvod, proč je to špatně. Aneb tak jak všichni nadávali na konec Dextra, Lost apod., tak nadávají i teď. Nerozumím tomu, protože jste se sami připravili o skvělý konec skvělého seriálu, se kterým jsem já osobně prožil celá studijní léta. Měli jste si to užít, ne v tom hledat chyby, toť moje doporučení pro příště. :)

A své dojmy jsem více sepsal ještě na můj blog. http://blog.petrloukota.cz/…my-z-finale/

2.4.2014 | 11:33:31
xanadux

#30 Syrion93: ja viem chuck mal taky koniec že sa tam môžu vrátiť a dúfam že ten film nakoniec bude ale myslel som skôr podobnosť modrý lesný roh (HIMYM 1 seria) a chuck a sara na plazi (CHUCK 1 seria) takže sa snažia ukončiť tam kde to začalo a to sa mi nevidí predsa sme sa už posunuli pozerali sme to 9 resp. 5 rokov a už predsa nie sú to tie isté postavy a u HIMYM je ešte horšie to že je to približne 20 rokov po tom neviem príde mi to zvlášne ale tak nesťažujem sa HIMYM bol parádny seriál a vlasne odštartoval moju závislosť na seriáloch teraz to už je taký prúser že nestíham za celý týždeň pozrieť všetky serialy čo pozeram XD

2.4.2014 | 11:52:28
eli003

já bych to chtěla vydět :D

2.4.2014 | 14:15:51
urbanek_jirka

Mě štve to, že celá 9. série byla o svatbě B+R, tak proč se sakra v posledním díle asi v pěti minutách dozvíme, že se rozvedli? Ten konec seriálu byl takový pro mě nedomyšlený asi to chtěli rychle zakončit. Líbil by se mi konec ve stylu FRIENDS, když si to tak vezmu tak HIMYM bylo z části inspirováno seriálem FRIENDS (dle mého názoru). Jinak věc, která mě vážně mrzela byla smrt matky…, tím že se asi od půlky 9.série objevovala snad v každém díle se mi hodně zalíbila a byla mi hrozně sympatická (nejvíc mě dostala ta písnička při níž hrála na ukulele) a nedokážu se přenést přes to, že ji scénáristé zabili díl poté co potkala svého životního partnera. Co se týče T+R ty pro mě skončili, když si Robin vzala Barneyho. Já si vždycky budu vybavovat jako konec, ten moment kdy Ted stojí s Tracy pod žlutým deštníkem na nádraží a povídají si.

2.4.2014 | 15:07:35
Doctorr

NEJHORŠÍ KONEC ZE VŠECH !!!! ZKAZILY ÚŽASNÝ SERIAL, prostě nemám slov těšila jsem se na úžasný dojemný konec a oni to udělají takhle WTF!?

2.4.2014 | 15:45:41
ZuziJ

Pro všechny, co strašně štve, že „zabili“ matku… Když se tu asi před měsícem objevil článek o tom, že snad někdo přišel s tím, že by matka měla zemřít, tak jsem se nad tím trochu zamyslela. Ono je to vlastně docela logický… Nikdy vám nepřišlo divný, že Tedovo vyprávění nepřerušovala? Že před ní by si Ted asi nedovolil vyprávět o tom, kolik přehnul holek v honbě za pravou láskou? atd. atd.. Pro mě je to logický vyústění, jenom jeho vztah s Robin mi moc nejde přes srdce.. :/ :)

2.4.2014 | 15:55:49
myšmaš

#34 amuatax: :D :D to je výtečná konspirační teorie, ale možná nejsi až tak daleko od pravdy, protože by to fakt dávalo smysl..:)

2.4.2014 | 16:18:58
Vincet Vega

Konec mě tak naštval, že jsem se registroval, abych to tu mohl vůbec napsat.. :D Seriál posledními díly začínal čím dál víc drhnout. Konec série logicky vyplýval z informací které nám byly poskytnuty v předešlých epizodách, takže tu zůstávalo jen pár otevřených dveří pro překvapení. Což by ani nevadilo, jenže tvůrci se snažili za každou cenu překvapit a naprosto ignorovali fakt, že pointou Tedova několikaletého vyprávění dětem jak poznal matku vlastně je, že jim říká o své lásce k Robin. What the fuck?? To jim těch několik let vypráví příběh, aby mu tento vztah schválily? Konec jak na apríla no.. :D

2.4.2014 | 16:34:38
Kratos993

Jsem jediný který pořád tajně doufá že to finále byl jen jeden velice hnusný apríl a oni nám dají prevej konec ??? …

2.4.2014 | 16:58:06
Dajulka999

Tak nějak mi přijde, že jsem na to od půlky čtvrté série koukala zbytečně, když to takhle dopadlo. Nechají nás koukat na to, jak se za ty roky postupně sbližují Barney s Robin a pak je vždycky nechají rozejít stylem „Sice tě miluju, ale rozejdeme se.“ Ale tak co, i takový je zřejmě život a my se musíme smířit s tím, jak to všechno dopadlo. No a tak je Ted po letech zase s Robin. V sedmé sérii ho sice nemilovala, ale za ty roky asi změnila názor. I to se stává. Vzhledem k tomu, jak to všechno dopadlo, mě už jenom mrzí ta devátá série, která byla zcela zbytečná. Ale zřejmě tím chtěli scénáristé dát najevo, že to bylo pro Teda těžké, když koukal na to, jak se Robin vdává a tak tomu ve svém vyprávění věnoval tolik času.

No, Lilly se zřejmě splní její vysněná veranda, kde bude s Marshallem, Tedem a Robin. A Marshall asi vyhrál sázku, kterou kdysi uzavřel s Lilly, že bude Robin s Tedem. :D

2.4.2014 | 17:31:42
Nordík

I já se musím svou troškou přidat.

Konec se mi vážně nelíbil, Ted se za Robin honil téměř neustále a dopadlo to vždy špatně, Robin ho nemilovala, ale najednou po letech se slečna uráčí uvědomit ve svatební den, že by měla být s Tedem, jak kouzelné!

Smrt matky ač se mi to nelíbí, poněvadž i za tak krátkou dobu si získala mé sympatie, které naopak hlavní aktéři úspěšně ztráceli, nějak do všeho zapadá. Jak už přede mnou mnoho lidí zmiňovalo, letitý posun v ději během „hodinového“ dílu je pěkná podpásovka a docela i hnus od scénáristů. ****** do nás ládují celou sérii kraviny o svatbě (jediný vtipný moment pro mne byl, když Barney mluvil jako Jabba Hutt), aby ve výsledku „epickou“ svatbu roztrhali během chvilky. Jestli něco, tak devátá série měla být takhle pojatá jako Tedova svatba s matkou, když už na ní čekal (jestli se nepletu) 7 let a prokládáno flashbacky z jejich společného života.

Během posledního dílu si odkroutit všechno, na co jsme tak dlouho čekali a míchat do toho rozpad party je zhovadilost.

Život je krušný, nemá jen happyendy, ale kurňa, devět let do nás ládují komediální seriál, abychom se pak dozvěděli co? Ted vytváří okecávku, aby uklidnil děti, že se chystá zase na Robin, která se s partou rozešla z vlastní vůle. Pokud to měli nějak ukončit, tak pohřbem, žádnou „poťouchlou“ reakcí dětí: „Tak už za ní jdi, máš naše požehnání a dupejte jak králíci.“

2.4.2014 | 17:38:08
Lostie13

Zřejmě mnozí nepochopili skutečný záměr finálové scény. Jedná se o návrat ke kořenům ne v tom smyslu, že by snad Ted začal chodit s Robin. Je to pouze symbolická scéna poukazující na to, jak nás všechny v životě smete čas. Myšleno tak, že po těch několika letech, kdy zemřela matka, je zkrátka v životě čas jít dál. A proto použili tuto naprosto symbolickou scénu opětovného shledání. Myslíte si snad, že to mezi nimi skončí dobře? Berte to trochu s nadhledem a ne tak doslova.

2.4.2014 | 17:53:19
yennik

Mně by ani zas tak moc nevadilo, že Matka umřela – i když přiznejme si, celou dobu nám nalhávají, že pro každého zatracence existuje ta pravá – a když ji konečně najdete, tak vám umře v náruči. Je to hrozné, Bad luck Ted, ale dobrá.

Jen ten „plot twist“, který jsme viděli v seriálu už tolikrát, ano, plot twist s Robin aka jsme/nejsme spolu, hodíme se/nehodíme se k sobě… jo, to mi vážně vadí. Že skončil s ní.

Nebo to mohli udělat tak, nebylo by to zrovna nejlepší, ale asi lepší než to, co vyprodukovali teď: Matka by zároveň s Barneym umřela. Někde v autonehodě nebo tak. A pak by se Robin a Ted po X letech dali zpátky k sobě, protože jak se kdesi kdysi dohodli, pokud budou staří a sami, dají se dohromady.

Je to prostě facka divákovi. Celou dobu vás vodí za nos, magie, osud, vyvolená, dokonalá žena – věci, ve které doufá snad každý, že se stanou i jemu… A tak nějak všichni doufali, že je to i potká, stejně tak, jak to potká Teda… a najednou BUM! Mother's dead.

2.4.2014 | 18:05:17
Vladus007

To DranaQueen: není tu tlačítko like, ale naprosto souhlasím. Naprosto popřeli veškerý vývoj postav, v podstatě se nakonec vše točí okolo Robin a matka je v podstatě jen taková bonusovka, kterou měl ale jen jako náhražku za Robin. #20 DramaQueen:

2.4.2014 | 19:25:38
Vladus007

A taky nechápu proč se Robin a Barney brali a proč o to tak bojoval, když je po minutě posledního dílu rozvedli. A když to, že se rozvedli mě štve nejvíc, protože jsem jim fandila. Ted a Robin to spolu řešili tak dlouho, že to už bylo překombinovaný a trapný. A nehodí se k sobě.

#50 jerrol
2.4.2014 | 19:37:21
jerrol

#49 Vladus007: naprosto souhlasím, tenhle konec se mi vážně nelíbil a nejhorší to, že matka umřela jako WTF?!

2.4.2014 | 21:18:39
marecek8

Povedzte mi, že nevymazali túto scénu, že som jednoducho zle stiahol :(… http://www.spoilertv.com/…-finale.html

2.4.2014 | 22:57:46
marecek8

Dokelu… aká je šanca, že zverejnia všetok materiál? :/ Alyson písala na twitter, že bola aj scéna, keď Lilly vracia Marshallovi peniaze za prehratú stávku. A aj nejaká scéna v limuzíne po svadbe Teda a Tracy.

#53 bushka
2.4.2014 | 23:03:00
bushka

Prý je zkrácených 18 minut. Chtějí vydat dvd. Teď nevím jestli celou sérii nebo jak, ale nejspíš tam budou dávat i ten zbytek toho dílu :)#52 marecek8:

3.4.2014 | 15:00:09
goldi20

No, já nechápu to jak jste pohoršení, vždyť kolik sérii jsme si všichni mysleli, že Ted bude s Robin, pak jsme to vzdali, kvůli duu Barney\Robin. Ale upřímně, kdyby to skončilo nějak moc sladce, zase by jste nadávali, že to bylo přeslazené. Já jsem spokojená, jo taky jsem byla v šoku, z rozvodu, z matky, kterou jsem si hodně oblíbila. A pro ty co nechápou reakci dětí, jo byla to jejich matka milovali ji, ale 6 let je doba, za kterou se s tím určitým způsobem smíříte, a víte, že otec nebude navždy sám. Vždyt život není peříčko, není sladký, ani hořký, ale hořkosladký, a takový ten konec prostě byl.

7.4.2014 | 18:18:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S09E25: Last Forever: Alternative End

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @Frecklie, @IanParker a ThunderBlaze

Naše tipy:
Podívejte se na epizodu o Matce:

Zjistěte, jak to bude s budoucností Marshalla a Lily:

Nenechte si utéct svatbu Barneyho a Robin:

Hodinové finále série:

Co čekat v déváté řadě?

Co přinesou další epizody deváté řady?

Co přinesou další epizody deváté řady?

Po natočení dvousté epizody proběhl rozhovor s tvůrci seriálu a ti lákají na zbývající epizody. Pozor článek obsahuje spoilery.

Reklama

HOW I MET YOUR DAD

Dočkáme se spin-offu?

Dočkáme se spin-offu?

Každý populární seriál se dočkává svého spin-offu. Dočká se i Matka?

Foto: Last Forever

Foto: Last Forever

Nejoblíbenější postava

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama