Once Upon a Time (Bylo, nebylo)
87/100 - 416×

Once Upon a Time(Bylo, nebylo)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Příště uvidíte: Snow Drifts & There's No Place Like Home (Finále sezóny)

Příště uvidíte: Snow Drifts & There's No Place Like Home (Finále sezóny)

Nejočekávanější část sezóny je konečně tady. Již příští neděli (pondělí) nás čekají poslední dvě epizody 3.série – Snow Drifts & There's No Place Like Home, jako velké 2-hodinové finále. A již nyní pro vás máme upoutávku na tento úžasný závěr sezóny.

1 0
5.5.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: ABC

Diskuze /59

Petrea

by ma zaujímalo kam to „vcucne“ Emmu :) (ak to teda nie je scéna, ktorá sa už konala, a ktorú by som bola prehliadla) :)

5.5.2014 | 10:56:45
Gappo

sakra .. to bude velké :D

5.5.2014 | 11:14:58
Liss93

Hlavně mi neříkejte, že všechno pojede od začátku :D

5.5.2014 | 11:54:10
Nivie

Tak toto promo je úplně nic neříkající a matoucí :-). Je to minulost? Přítomnost? Přítomní Hook a Emma v minulosti? Nebo dokonce budoucnost? Hook už toho všeho má dost, a tak mlátí sám sebe :-O. Emma projde portálem sama? To zase celou další sérii budou pro změnu někde hledat ji? No, bude to zajímavé.

#5 emma61
5.5.2014 | 12:40:17
emma61

#4 Nivie: Já myslím, že je to minulost Začarovaného lesa a Emma se tam dostala, když spadla portálem a Hook skočil za ní. Takže se teď asi budou ve 4. sérii snažit dostat zase do přítomnosti, aniž by změnili minulost.

5.5.2014 | 12:48:32
stepule

A nebude to náhodou tak, že se vrátí zpět do minulosti? SPOILER: V dnešním díle se přece (jako-by) otevřel ten portál do minulosti, který chtěla Zelena otevřít.....podle mě tím, že ji Gold zabil, jí nějak umožnilo ten portál otevřít, a třeba dokonat, to co měla v úmyslu…třeba se Ema, tím že jí to „vcuclo“ , dostane do minulosti a bude se snažit Zelenu zastavit (y)

5.5.2014 | 13:24:06
Nivie

A teď to začíná být zajímavé. Když to Emmu vcucne, snaží se vtáhnout do portálu jinou osobu se špičatými botami a s prsteny na rukou (Hook?), ale nepovede se. Dostane se do Začarovaného lesa v minulosti, uvidí setkání rodičů a seznámí se s nějakým princovatějším Hookem, který ale není Hookem z přítomnosti? V tom případě Hook co mlátí Hooka je Hookem z jiného období? Proč jsou stejně oblečení? A co mají oba Hookové za lubem? Vidím, že si asi budu muset tentokrát počkat na díl než zase vytvářet šílené teorie :/.

#8 Bobisudka #11 poljam00 #12 komcus #14 elissisi
5.5.2014 | 13:59:53
Bobisudka

#7 Nivie: ale ty tvé šílené teorie jsou naprosto úžasné!!! :)

#9 Stelly
čestný člen redakce
5.5.2014 | 14:32:54
Stelly

tak to vypadá opravdu zajmavě.....
#8 Bobisudka: souhlas..... ;)

5.5.2014 | 15:13:15
Simca23

No tak už se moc těším, bude to doufám pecka!!! :)

5.5.2014 | 15:28:43
poljam00

#7 Nivie: Princovatější Hook, není Hookem z přítomnosti a Hook co mlátí Hooka je Hook z jiné doby :D to je naprosto úžasný :D každopádně jsem taky zvědavá jaká nakonec ta zápletka bude :)

5.5.2014 | 17:22:56
komcus

#7 Nivie: Každá (sebešílenejší) teorie je dobrá. Aspoň je o čem do další epizody spekulovat ;)

čestný člen redakce
5.5.2014 | 17:31:42
komcus

Tvůrci slibovali, že tyhle poslední dvě epizody budou jako ,,celovečerní film. Takže se moc těším.

čestný člen redakce
5.5.2014 | 17:33:46
elissisi

#7 Nivie: Než jsem se dostala na konec tvého příspěvku, už jsem v tom byla zamotaná, že nevím, kterej Hook je ryba, a kterej pomelo :D ;) ono ale tohle promo, přesně k takovýmhle šíleným spekulacím nabádá. :D Jako by říkalo: teď už jsme všichni zralí na cvokhouse! :D

5.5.2014 | 18:04:13
Nivie

Díky za podporu v bájení, je to trochu deformace ze studií. Když vidím něco, co zavání uměním (spíše psaným), tak to hned podrobuji analýze a interpretaci ;). S Hookem to byl test pozornosti, popř. střízlivosti, při čtení příspěvků :-P. Souhlasím, z toho proma nejde usuzovat nic. Zvláště tady je všechno splácané dohromady. V tomto případě je přehlednější kanadské promo, ale zase ukazuje jen asi ukázky z prvního dílu (na druhou stranu to promo vyvolalo ještě více otázek než to americké :D ). Víme jen, že Emma bude v Enchanted forest (sama?). Jen by mě zajímalo, jak to tam bude řešit. Co když dojde ke změně historie? Co když náhodou způsobí, že třeba Marian nezemře, to ji jako bude muset zabít?

#18 Liss93
5.5.2014 | 19:28:33
elissisi

Mně nejvíc vrtá hlavou, jestli se Emma dostane do doby, na kterou to promo ukazuje (Evil queen proti Snow, Charmingovská láska na první pohled, atd.), tak to pak znamená, že Zeleně by ten návrat do minulosti stejně nevyšel, že… Vždyť ona chtěla, aby ten portál vedl do doby, kdy si Cora měla vzít otce Snow (teď si nemůžu vzpomenout na jméno :D princové se tam rojí jak včely :D). Ačkoli to, že to naznačují nemusí znamenat, že to tak opravdu bude… :D Už mám ze všech těch pohádek hotovej guláš! :D

#23 Nivie
5.5.2014 | 19:45:37
Dark-ex

Páni, no to se těším! :-o Ale fakt nevim co to může bejt, protože Rumple tam mluví s Emmou, Regina je tam zase jako Evil Queen, Sněhurka jako Sněhurka a Ruby asi jako vlk. atd…CO TO MÁ K ČERTU BEJT?!!! :D Už to se strašně těším! :)

5.5.2014 | 20:18:09
Liss93

#15 Nivie: Já jsem na to hrozně zvědavá. Mne i zajímá, co se stane s Henrym (sice ho nemám moc ráda, ale nejsem necita :D). Jestli zůstane v našem světě nebo se mu podaří se dostat do EF, kam vlastně nepatří. A pokud by opravdu byla Marian ve změněné minulosti naživu, tak se bojím, že za její smrt bude zodpovědná Regina (a to ve vztahu mezi ní a Robinem asi nadělá pořádnou paseku). Jde pak i o to, že jestli se něco v jejich historii změní a oni se pak vrátí do normálu (Storybrook nebo „opravený“ EF, tak jestli si budou pamatovat co bylo před kletbou od Zeleny+to co se jim stalo ve změněné minulosti. Protože to by pak asi dost lidí ovlivnilo (jak už jsem zmiňovala, Robin by asi nemohl být ve vztahu se ženou, která by zabila matku jeho syna. Ale jak říkám, jsou to jen moje spekulace na téma „co by, kdyby“).

#19 Dark-ex #23 Nivie
5.5.2014 | 20:29:01
Dark-ex

#18 Liss93: Teda, ale tohle by bylo už dost komplikovaný a skoro nepochopitelný :D Hlavně ať si všechno všichni pamatují a nejsou žádné kletby, těch už bylo dost :D Jsem fakt na to ale maximálně zvědavej. Ale Když v tomhle díle bude Abigail, tak to bude asi něco z minulosti, ale jde o to, jestli se tam vrátí všichni, nebo budou ve Storybrooku i v Enchanted Forest, takže vlastně budou rozdvojení :D

#23 Nivie
5.5.2014 | 20:34:27
princesse

jsem zvědavá, čí bude ta svatba.. teď mi jako nejpravděpodobnější přijde, že by to mohla být svatba Charmings..

#21 Dark-ex #22 zoey #23 Nivie
5.5.2014 | 20:38:03
Dark-ex

#20 princesse: ? :D SPOILER v dnešním díle bylo jasně řečeno, že svatba bude Rumbelle.

#25 princesse
5.5.2014 | 20:53:10
zoey

:) Jukni na novou epizodu, ve které nám autoři dávají směšně výrazně najevo čí bude svatba. Ale přesto, převládá ve mě názor, že ať už v téhle epizodě požádal kdokoliv kohokoliv o ruku, stejně může být svatba někoho jiného, protože ženich si to trochu pobabral. :) #20 princesse:

#25 princesse
5.5.2014 | 20:55:23
Nivie

#16 elissisi: Přesně to mě taky napadlo. Dost mě zajímá ta první část dvojdílu: jak se dostanou do EF. Co se stane potom je už docela zmatek, který vyplývá z toho prvního dílu. Podle kanadského proma má Emma něco nebo někoho asi v EF hledat (Co chce v tamté době najít? A proč jí Hook říká to, co jí říká, když to očividně není pravda?).

#18 Liss93: Myslím, že tento dvojdíl bude spíše Emmocentrický (po vesměs Regininých dílech) a Emma se bude snažit najít svůj domov. Henrymu bych přála zažít EF.

#19 Dark-ex: Ta linka s propojením minulosti a přítomnosti v EF a EF se Storybrookem může být hodně komplikovaná a jsem zvědavá, jak z toho tvůrci vybruslí. Třeba jak moc změněné děje zasáhnout přímo do dění v EF (např. pokud Charmingovi useknou nohu v EF, bude ji mít useknutou i ve Storybrooku? – samozřejmě hypoteticky). Snad se jim to povede a nezamotají sebe i nás.

#20 princesse: Cha! Všichni si lámou hlavu nad tím, kdo bude mít svatbu, a přitom to bude svatba, kterou jsme viděli už tisíckrát – Charminga a Sněženky. Jen tentokrát uvidíme, co se dělo po odchodu Evil Queen. To by byl teda dobrý vtip scénaristů :D. Jinak nevím, jak to mají ve Storybrooku, ale David se pokládá asi za ženatého (vtipkoval s Emmou, že o Hooka nemá zájem, protože je ženatý muž). Ale všechno je možné. Otázka mimo mísu: Jsou už Aurora s Phillipem svoji? Neříkám, že mají mít svatbu, jen teď nějak nikdo moc v pohádkové říši nespěchá se ženěním ;).

#24 zoey #29 Joey24
5.5.2014 | 20:58:03
zoey

Mezitím vším EF a závorkama a EF mě napadá jedině WTF? :D A Sněženka mě dostala no :D #23 Nivie:

#27 Nivie
5.5.2014 | 21:09:57
princesse

#21 Dark-ex:
#22 zoey: Zásnuby nemusí hned znamenat svatbu, to ,že se zasnoubili neznamená, že svatba musí být hned jejich.. nikde není řečeno, že svatba musí být v současnosti..

#28 Dark-ex
5.5.2014 | 21:13:25
Joey24

Jsem dost zvědavej na to co příjde nicméně jak to vypadá tak se mrtví a postavy z minulosti budou vracet na což se těším. Že by příští sezonu byla hlavním záporákem Regina a nebo snad Cora :D Doufám že Emma v minulosti pobude už jen kvuli dvoum Hookum a tomu že Emma může Rumplovi říct kde Regina schovává Bell atd.. A byla by vtipná představa setkání se Matky se svou nenarozenou dcerou, aspon by to bylo tentokrát divnější pro Snow :)

#30 Dark-ex
5.5.2014 | 21:19:47
Nivie

#24 zoey: Já vím, přitažené za vlasy. Jen nevím, jak bude případný děj ve EF ovlivňovat Storybrooke. Už mi to připomíná zápletku dvou a půl hodinového futuristického psychodramatu. Nevím proč, ale vybavil se mi při promu Terminátor: John Connor z přítomnosti (vlastně budoucnost) pošle svého vlastního otce do minulosti (ve filmu přítomnost), aby oplodnil Connorovu matku a předal jí vzkaz o tom, co se stane v budoucnosti, pokud nezmění přítomnost. Hotový maďarský guláš.

#30 Dark-ex #32 Joey24
5.5.2014 | 21:24:21
Dark-ex

#25 princesse: To máš pravdu, takhle jsem nepřemýšlel, bod pro tebe ;).

5.5.2014 | 21:24:30
Joey24

#23 Nivie: Vím že to už někdo psal, ale musím to napsat tky tvoje teorie jsou naprosto boží a nápad na svatbu Snow a Charminga z jiného úhlu pohledu by byl zajímavé, ikdyž osobně bych to nejvíc přál Bell a Rumplovi :)

#31 zoey
5.5.2014 | 21:27:33
Dark-ex

#27 Nivie: :D ježiš nestraš, snad mají scénaristi dost zdravého rozumu, aby svojí uzdu fantazie přiliš neupustili. Ale co jsi říkala s tou uříznutou nohou (jasný jak to myslíš) to mě právě taky zajímá nejvíc.

#26 Joey24: Aby to nebylo třeba tak, že je Emma „duch“ a nikdo jí tedy nevidí, teda kromě Rumpla evidentně podle proma, ale to může být jen šikovný trik scénaristů, že se třeba dívá skrz ní a mluví s někým jiným :D :)

#34 Joey24
5.5.2014 | 21:28:07
zoey

No jako já momentálně jsem totálně naštvaná na Rampla. Jako chápu, ale potom co už pro něho Belle vytrpěla? .. No joo furt, kdyby si dal voraz, tak by to byla nuda žee? :/ :D #29 Joey24:

#35 Dark-ex
5.5.2014 | 21:29:39
Joey24

#27 Nivie: ano přesně tak, nicméně v tomto serialu je možně všechno :)

5.5.2014 | 21:30:22
Liss93

Na cestování časem pozor. Musí se to umět správně zpracovat. V Doctorovi (Who) je to hlavní pointa celého seriálu, pracuje se s tím už 50 let, takže ví jak na to. Tento seriál miluju (i když se občas ztrácím v některých časových linkách), ale tady je to moc překombinovaný. Prioritně by mělo být Once spíš fantasy než sci-fi. Ale třeba se s tím poperou dobře a nebude to zplatlanina.

#35 Dark-ex
5.5.2014 | 21:31:39
Joey24

#30 Dark-ex: i to je možné, ale dle proma sní Hook tančí na plese což by ale byla velmi vtipná scéna :D

#36 Dark-ex
5.5.2014 | 21:32:55
Dark-ex

#33 Liss93: Přesně, jsem zvědav, jak se s tím vypořádají. .Možná zbytečně rychle utli celý smysl seriálu, tedy to, že zlá královna poslala pohádkové postavy do našeho světa.

#31 zoey: No jako přijde mi, že z Belle udělali už úplně naivní blboučkou husičku. Pomalu ale jistě se z ní stává druhá otravná Sněhurka…Doufám, že jí zase vrátí do normálu…

#37 zoey
5.5.2014 | 21:34:57
Dark-ex

#34 Joey24: Jo, ale Hook tam „nejspíš“ propadl s ní, ne? :D Ale tak zase, proč by byla tak vystrojená zase na druhou stranu :D

#38 Joey24 #39 Nivie
5.5.2014 | 21:36:01
zoey

Taky doufám! Děkuju!#35 Dark-ex:

5.5.2014 | 21:40:56
Joey24

#36 Dark-ex: jo tky si myslím že se tam sní propadl ale je otázkou s jakým Hookem tančí protože tam byli dva bud z minulosti a nebo ze současnosti :D

#39 Nivie
5.5.2014 | 21:42:59
Nivie

#36 Dark-ex:
#38 Joey24: Bingo! Já to říkám pořád – Hook je zakopaný pes celého dvojdílu. Podle proma budou opět v té stodole (ta scéna mi silně připomíná Kruh – stodola s podivnou kulatou dírou v zemi), Emma se vcucává, Hook se zadrží hákem, drží Emmu, Emma se pouští a padá – konec proma. Otázkou je: skočí Hook za ní a bude v EF s ní, nebo se portál uzavře a on bude celou dobu hledat cestu za ní? Je vůbec možné, aby se Hook nacházel v minulosti na území EF (nebo byl v té době na Neverlandu či moři)? Nebude to dělat problémy, když jeden Hook bude v EF (z přítomnosti) a druhý by teoreticky mohl být v pohádkové říši ale na Neverlandu?

Pokud tam je s Emmou gothic-Hook (ze Storybrooku) → co ta ruka, vypadá reálně při tanci (přiznávám, může to být ta falešná) – takže si budou hrát na Mr. and Mrs. Jonesovi v rámci infiltrace? Pokud to je alter-Hook, tak proč má normální oblečení a náušnici (myslím, že fotkách z natáčení byla, pokud ne, omlouvám se).

Co tam dělá druhý Hook (oba jsou v pirátském)? Je jeden z Hooků Hook, který hledá Emmu? Nejdůležitější a nejzapeklitější otázka: v jakém vesmíru by jakýkoliv Hook praštil Hooka do obličeje? Obličeje! Vsadila bych na kteroukoliv jinou partii. Takže je to skutečný Hook (ať už gothic-Hook nebo alter-Hook) anebo jde o fake-Hooka (jiná bytost proměněná v Hooka)?

Otázky z kanadského proma: Co to má Hook za knihu? Odkud tu knihu má? Proč říká Emmě, že všechny porazila ona, když to není pravda? Má to z té knihy? Koho má najít? A kde je Jolly Roger?

Do háje, zase z toho je román.

#40 Nivie #41 zoey #43 princesse
5.5.2014 | 22:07:50
Nivie

#39 Nivie: Poslední otázka: Má Hook ještě schované nějaké špinavé prádlo z minulého roku? Pokud ano, tak ho Emma asi sama vyprovodí na dlouhou cestu (spíše plavbu) kolem světa a dá mu věčné Sbohem – nebo pěkně po námořnicku Ahoy.

5.5.2014 | 22:12:17
zoey

Cože to studuješ za školu? Doufám, že nějákou žurnalistiku. Tam by bylo tvých románů využití. :D :D Nebo literaturu? #39 Nivie:

#45 Dark-ex
5.5.2014 | 22:13:13
princesse

ještě k té svatbě, jelikož Snow Drifts zjevně přímo navazuje na Kansas, tak to vypadá, že se Emma propadne hned na začátku a nevěřím, že by hned strojili svatbu, sotva ztratili důležitého člena komunity, takže proto moc nevěřím na to, že to bude svatba Rumbelle..

5.5.2014 | 22:24:27
princesse

#39 Nivie: Ta kniha je podle mě ta pohádková kniha, která obsahuje popis jejich životů.. nebo aspoň to tak vypadá..

5.5.2014 | 22:25:48
SaDiablo

Tak nad tímhle odmítám přemýšlet, dokud neuvidím finále, akorát by se mi to všecko ještě spletlo.

5.5.2014 | 22:30:18
Dark-ex

#41 zoey: to je spíš na nejaky uvahovy útvar :-D

Každopádně se mi nelíbí myšlenka, že se to celý bude točit kolem Hooka. Ikdyz už mi nevadí tolik jako dřív, nemusi ho nutně furt někam cpát. A už vyšla i synopse pro 3×21, 22 takže je to celkem jasný. Ale zajímavý je že u 3×21 je u seznamu herců uvedena Zelena, že by ji ještě nebyl konec?

5.5.2014 | 22:31:25
Nivie

:D :D Tohle, co předvádím by byla nějaká investigativní novinařina, co hůř skoro to hraničí s bulvárem. Za to by mě vyrazili hned. Novináři musí být věcní a struční. A to já nejsem. Nemyslela jsem, že by se to mělo točit kolem Hooka, ale k němu vedlo nejvíce otazníků. Hook je postava, co nic nedělá – on se jen rozhoduje, co udělá (řekne/neřekne o kletbě, Nealovi, svých citech). Někdy mám pocit, že tam je jen na zvýšení hladiny testosteronu v gangu.

5.5.2014 | 22:45:13
komcus

Já už to tady nestíhám číst, tyhle eseje :D

#49 Nivie
čestný člen redakce
5.5.2014 | 22:59:18
Liss93

Jako by jeden Hook nebyl až až. Teď budou dva, oba pobláznění do Emmy a tak si dají ránu pěstí, aby se rozhodla pro toho většího drsňáka (já bych brala toho s rukou, ten hák mě děsí, bála bych se nechtěného zapíchnutí :D) a mimoto- možná se budou oba zase nečinně válet po zemi jako to dělal/i doteď :D A pokud jde o hladinu testosteronu tak tam za všechny bohatě stačí Robin (jo, závidím ho Regině :D), David byl fajn v první řadě a Hook zezačátku, když pracoval pro Coru.

#49 Nivie #50 elissisi
5.5.2014 | 23:02:01
Nivie

#47 komcus: Pardon. To není esej, to je snůška nesmyslů a žvástů ;). Radši jdu dělat něco smysluplného.

#48 Liss93: Což o to, dva Hookové, ale podle castu tam prý má být i Neal. Takže teoreticky Hook bude znát Neala, Neal by si měl pamatovat Hooka ale Emma se má teprve narodit. Neal by mohl být naštvaný za Milah, ale ti dva mu nemůžou říct:„Dej si pohov, stejně jsi už mrtvý.“ Nebo jak v tipně bude vypadat EvilQueen s výhrůžkami, když je z ní teď měkkota. To bude k popukání.

#50 elissisi
6.5.2014 | 8:39:19
elissisi

#48 Liss93: Že tam budou zaclánět Hookové dva, mě taky zrovna nedostává do kolen. :D Beztak neumí nic víc, než věci komplikovat. ;)

#49 Nivie: Jo, Regina a její evil období bude celkem k smíchu, vzhledem k tomu, že teď je z ní ta velká hrdinka. Je to směšný i teď, když to píšu. :D No snad z toho neudělají úplnou slátaninu… Dost na tom, že v jejich rodokmenech, aby se prase vyznalo! Já se v tom ztrácím už od té Davidovi hlášky: „Ještěže tam u nás nemáme Díkůvzdání.“ :D A o věku jednotlivých postav ani nemluvím! :D

6.5.2014 | 9:45:38
princesse

teď jsem viděla promo fotky z finále a musím říct, že se těším ještě víc.. :)

6.5.2014 | 21:32:54
merit

aj ja som ich videla, teším sa veľmi :)

7.5.2014 | 6:44:32
michao

zdravím myslíte že Hook v kanadskom prome hovorí o prvej kliadbe a o porážke Regini? lebo inak nechápem o čom trepe.divné Emma je zbytočná a Regina je hrdina

#54 Nivie
7.5.2014 | 12:55:02
Nivie

#53 michao: Tipla bych si, že jde o druhou kletbu, protože všechny zbývající události se týkají 3. série a ne předchozích. Buď jí chce říct, že pro něho bude jedničkou, i když nic neudělala a jen ho urážela (masochista :D) anebo má něco za lubem. Něco hodně konkrétního. Každopádně mě to taky zaujalo.

#55 Gepeto
7.5.2014 | 14:27:08
Gepeto

#54 Nivie: Prečo by sa mali vrátiť k svadbe Charming Snow a „ukázať, čo bolo po nej“? To už ukázali v epizóde s medúzou. Snehulienka bola vydeseá, Charming ju upokojil, že je to len vyhrážka, išla do starého bývania Snehulienkinej matky, zabili medúzu a šup do postele plodiť Emmu. Sú svoji, naozaj dúfam, že sa k tomu nebudú vracať, pretože zatiaľčo prvá séria bola o rôznych postavách so storyarcom Snow a Charming, v nových sériách nemajú postavy skoro žiadny vlastný príbeh, ak sa tam na chvíľu zjavia ako Ariel, tak just ho musia mať zase preklenutý so Snow a Charmingom a to už začína byť nuda.

Ja dúfam, že ich to nejako vyprdne do nového kraja – Oz možno – s novými miestami, novými postavami s inou minulosťou a budú sa spoznávať s nimi. Kocúr v čižmách, Snehová kráľovná a keď tam bol Frankenstein, mohli by tam nejako zakomponovať aj postavy ako Jakyll (ten Frankiho svet si tiež vyrobili len tak na skoka, mohli by to rozšíriť).

A hlavne keď tam boli štyria princovia, tak sa to ešte dalo. Ale keď sa začnú len tak zjavovať kráľovstvá a princovia, o ktorých sme dovtedy nepočuli, akoby mali diplomatické embargo, je to tiež divné. Zato ak by mali nový kraj, bolo by tam dosť priestoru.

#56 Nivie
7.5.2014 | 18:46:40
Nivie

#55 Gepeto: Já ty svoje příspěvky nemyslím zas tak smrtelně vážně (taky proto skoro za každou větou dávám smajlíka jako bych byla psychicky nevyrovnaná) a tady jsem to zrovna psala s nadsázkou. Všichni totiž čekali svatbu Belle+Rumple, Hook+Emma nebo RH+R, jen jsem poznamenala, že by nás scénaristé pořádně setřeli, kdybychom byli nažhaveni na svatbu a oni nám přitom dali jen to, co už všichni desetkrát viděli. Ono by to ani časově nevycházelo, protože jsou podle promo fotek v době, kdy se Charmingovi seznamují. Teď vážně, myslím, že to bude svatba nějakých ne zcela výrazných osobností (nikdo z hlavní trojky), svatba bude v EF a hlavně kvůli tomu, aby ukázali Emmu a Hooka, jak tančí ;). Jinak v podstatě souhlasím.

#58 Gepeto
7.5.2014 | 19:05:43
Devigne

Dle mého názoru by se Emma mohla dostat do Země Oz nebo minulosti.

7.5.2014 | 19:33:06
Gepeto

#56 Nivie: Tak potom to bude asi svatba Abigail a Fredericka. Len neviem či by to časovo sedelo, respektíve, čo je myslené tým, že sa ešte len zoznamujú – či už je zásnuba Krasoňa a Abs zrušená alebo nie. Ak to bude fakt wibbly wobbly timey wimey a bude to svtba Krasoňa a Abigail, tak to by bol iný úder.

#59 Nivie
8.5.2014 | 11:39:51
Nivie

#58 Gepeto: Jinak Gepeto, když už tě tu mám, chci ti vyseknout pochvalu a uznání za tvou charakteristiku Tyrellů v diskuzi u GoT (myslím, že jsi to ty). Fakt skvělé čtení, dobrá charakteristika a srovnání se seriálem. Sice jsem knihy nečetla a asi ani nebudu číst, takže neposoudím, jestli máš pravdu, ale bylo to zajímavé. Máš schopnost postřehnout drobné náznaky a nuance a výstižně je popsat. A to je velký dar ;). Tam jsem se neodvážila nic napsat, protože jde z toho fóra respekt, tak snad to nevadí tady.

8.5.2014 | 12:07:02
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama