Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

České titulky k finálové epizodě

České titulky k finálové epizodě

České titulky k dvacáté epizodě šesté série jsou hotové. Odkaz ke stažení naleznete v profilu epizody Hush, Hush, Sweet Liars. Titulky pro vás přeložily @channina a Veruuuu. Po zhlédnutí nezapomeňte epizodu ohodnotit.

21 0
16.3.2016

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /80

Kaculka07

panebože já nedejchám! :D co říkáte na finále? :D já jenom doufám, že Hanna neni mrtvá, to by mě fakt naštvali! :D

#2 Car
16.3.2016 | 21:06:47
Car

#1 Kaculka07: noooo :D… Han určitě mrtvá není ale nějak se mi to rozleželo v hlavě po těch 2 hodinách a už mi to tak fajn nepřijde :D

16.3.2016 | 21:25:51
veruničkapll

že to není konec že ne????????!!!tenhle díl je vážně drastickej

16.3.2016 | 21:43:47
tylichova1

Já se jen směju, jak to nakonec vymysleli :D Eliot byl pro mě podezřelej od začátku! :D Ale chudák Ali teda..A Hanna není podle mě mrtvá, to by bylo hodně drsný :D

#5 Car #10 Jessstjames
16.3.2016 | 22:13:31
Car

#4 tylichova1: hanna urcite mrtvá není :D

#8 tylichova1
16.3.2016 | 23:08:02
nicoccle

souhlasím, taky jsem u tohoto dílu skoro nedýchala.. :D :D To je hrozný jak to zamotal !!!

17.3.2016 | 0:12:58
StarkidFan

můžu říct jen… WTF?!!! takhle… dvojče paní D. je podle mě poměrně geniální způsob jak vybruslit z nepovedeného „Cece is A“… ale Hanna? Proboha prosím co bude dál?!

#9 Car
17.3.2016 | 0:45:42
tylichova1

#5 Car: Já vím :D Ale moc živě nevypadala :D

#9 Car
17.3.2016 | 8:52:09
Car

#7 StarkidFan: jo no taky si říkám hodně geniální :D no Hanna museli to nějak ,,zajímavě,, udělat :D že… stejně mi lezla krkem :D
#8 tylichova1: já vím ale i tak :D

17.3.2016 | 10:44:18
Jessstjames

#4 tylichova1: Já jsem doufala, že má Alison konečně normálního chlapa…tak zas nic :D :D

To tady nikdo nebude řešit jak „šikovně“ to Marlene vyřešila, aby zase byly páry spolu? Ne, že bych nebyla ráda, ale no tak…Doopravdy se Aria vyspí s Ezrou, když je zamilovaná do svého kluka? Fakt se Caleb líbá s Hannou, když je zamilovaný do Spencer? Do poslední vteřiny jsem čekala, že se spolu ještě z nějakého „geniálního“ důvodu dají dohromady Spence a Toby…Sice jsou můj nejoblíbenější pár, ale kdyby se teďka dali dohromady, tak mě to celkem štve…aspoň ti dva mají rozum :D

#15 Clarissa.D
17.3.2016 | 12:00:53
ksab57

Neměli jsme náhodou do konce šesté řady vědět kdo zabil paní D? :D Uniklo mi snad něco ? :D

#15 Clarissa.D
17.3.2016 | 12:38:23
regular96

Já teda čekala celou dobu, že Alisonin přítel nebude takový, za koho se vydává a jak přišla jejich svatba, tak jsem čekala, že každou chvíli už musí k něčemu dojít :D Myslela jsem, že Caleb má teda rozum, když je se Spance, pěkně mě štvou, že závazek k někomu s kým chodí prakticky neexistuje :D

17.3.2016 | 13:13:48
anet.015

Kdy vlastně má být další řada?

#14 Inka♥
17.3.2016 | 14:02:57
Inka♥

#13 anet.015: o 80 dní

17.3.2016 | 14:58:58
Clarissa.D

#11 ksab57: tak odpoved se nabizi sama: Zabila ji jeji segra-dvojce Mary… duvodem zrejme budou ty penize z Carisimi group.

#10 Jessstjames: Aria to preci vysvetlovala Em, ze kdyz psala ty kapitoly z pohledu Nicole, tak nejdriv cerpala z lasky k Liamovi, ale cim se dostavala v pribehu dal, tak tam zacaly prevladat city k Ezrovi, tzn. „stara laska nerezavi“ :-) A Caleb s Hannou mi prislo, ze Caleb vahal, jestli ji ma polibit nebo ne. Myslim si, ze to udelal spis pod vlivem cele te situace – preci jen riskujou Hanny zivot, priznala mu, ze ho nikdy neprestala milovat, vratily se mu vzpominky na ten „rozchodovy“ vecer…

#16 ksab57 #17 Jessstjames
17.3.2016 | 15:24:24
ksab57

#15 Clarissa.D: Jo nabízí, asi to tak bude, ale v létě tvrdili, že na konci série budeme mít jasno, ne že zase budeme jen spekulovat

#21 Clarissa.D
17.3.2016 | 16:05:58
Jessstjames

#15 Clarissa.D: ale stejně to udělali moc rychle…a navíc Aria říkala, že vzpomínala na to, co na něm milovala a že Liam žárlí, tak se prostě s Ezrou vyspí a má to vyřešený? Je to prostě moc rychlý a oba páry si tohle vyžerou…

17.3.2016 | 17:09:10
Car

tak\y si myslím že oba páry si to hodně vyžerou a Spencer z toho vyjde podle me nějhůř vůbec

17.3.2016 | 18:21:32
blueEyed_

lidi, sledujete to vůbec?? :D na konci epizody 6×10 je ukázka, která se ještě nestala a lhářky tam jsou všechny,.. jak můžete uvažovat zda je Hanna mrtvá?

#22 Clarissa.D #26 StarkidFan
17.3.2016 | 18:31:57
LuliLuli92

nad Elliotem jsem porad uvazovala taky jestli ho nejak podezirat nebo ne…A VIDA ZMETEK :-D

17.3.2016 | 18:53:00
Clarissa.D

#16 ksab57: Bohuzel, tohle Marlenky oblibena vec. Slibuje odhaleni Uber -A jeste pred tim nez skonci 6.serie, slibuje odhalit vraha Mrs.D a nakonec to stejne udela tak, ze neprozradi nic a jeste ke vsemu tam zamota do deje dvojce a padoucha Elliota.

17.3.2016 | 20:42:43
Clarissa.D

#19 blueEyed_: presne tak, taky si nemyslim, ze je Hanna mrtva. Podle toho jak mela rozmazanou rtenku, to tipuju na to, ze ji necim omamili a pak odtahli.

#23 Clarissa.D
17.3.2016 | 20:45:26
Clarissa.D

#22 Clarissa.D: navic Marlen na twitteru potvrdila, ze tu scenu, jak holky bezi za Ali a rikaji ji „he´s comming“ jeste uvidime.

#24 Jessstjames
17.3.2016 | 20:49:11
Jessstjames

#23 Clarissa.D: A budou myslet Eliota…To už je asi jasné :)

17.3.2016 | 21:01:15
Car

no to jo pač ta scéna ještě neproběhla a mám takový dojem že se to odehrává v té škole, což znamená že ji z toho cvokhausu dostanou což je dobře ! mě se prostě ten nápad s dvojčaty nelíbí a tento díl to jedině potvrdil hrozná pakárna :-/ a Hanna určitě není mrtvá to tak – jedna vůbec z nejoblíbenějších možná nej…

#31 google147 #34 tylichova1
17.3.2016 | 21:17:12
StarkidFan

#19 blueEyed_: díky bohu za tu scénu! :D tou se uklidňuju, že bude Hanna Banana nakonec v cajku zpátky u ostatních :D

17.3.2016 | 22:32:26
StarkidFan

jinak prosím vás, možná mi něco uniklo, ale kam zmizel Jason třeba? Nebo Melissa? Nebo Wren? Nebo Mike? Možná to tam bylo a jen jsem na to zapomněla… :D

17.3.2016 | 22:33:43
StarkidFan

jo a ještě jedna věc :D CO S TÍM VŠÍM MÁ SPOLEČNÝHO TA PITOMÁ SARA PROBOHA? :D

17.3.2016 | 22:34:23
Ali

Mně teda už moc nepřijde, že Caleb Spencer tolik miluje. Nebo mi to aspoň nepřišlo z té scény, kdy mu Spencer říká, že ho miluje. A i když tady to navracení párů moc nemusím, tak všechno lepší něž Spaleb :D Ti dva spolu mi neskutečně pijou krev, přijde mi to strašně nucený to jejich líbání atd. Nemluvě o tom, že snad každá scéna, kde jsou oni dva sami je o tomhle :D

#33 Car
17.3.2016 | 22:49:23
Biki

Chápu to dobře, že ale Hannu táhnul po podlaze ještě někdo jinej než Elliot a dvojče paní D.? Ti byli asi u Ali doma… Pravděpodobně prostě ten, kdo jim píše furt ty sms?

#33 Car
17.3.2016 | 22:51:04
google147

#25 Car: Co se lhářek týče, tak nejoblíbenější u diváků je to prý remíza mezi Spencer a Ariu a Hanna třetí (ikdyž po posledním díle přišel pád v oblíbenosti).

A aby tu 7.sérii nakonec ještě nezkrátili, protože sledovanost byla žalostná (nechybělo málo a byl to vůbec nejméně sledovaný díl v historii seriálu). Už jenom to srovnání: finále 6A 3 miliony, finále 6B 1,1 milion

#33 Car
17.3.2016 | 22:51:43
Biki

A nebo ty sms psala Mary a Elliot? Už se v tom ztrácim :( :D

17.3.2016 | 23:02:27
Car

#31 google147: vážně? já bych právě čekala že je to mezi Spencer a Hannu rozhodně ne Ariu :D to se hodně divím…:D já si myslím, že u Hanny to mohlo hrozně klesnout toto sérií :D , já to měla v průběhu seriálu na střídačku občas byla nej Spencer občas Hanna spíš ale Hanna…ovšem v této sérii Hanna rozhodně ne…

jooj přesně to jse mtaky viděla :D ale někde jsem ted četla že by to mělo mít zase 20 dílů…což je i tak málo když je standard 24 že , ale utli i tuhle sérii což se dalo čekat…jako není se opravdu čemu divit že je ta sledovanost takhle špatná…
#30 Biki: to by mě taky zajímalo ale sázím na skutečné -A :D
#29 Ali: hele taky mi to tak nepřijde, podle mě ji měl jako nahrádu za Hannu, chápu že se ti Spaleb nelíbí ale to co udělal mi prostě od Caleba nesedí no…vyspat se Spencer a pak líbat Hannu bylo vidět že se hodně přemlouvá ale i tak…

17.3.2016 | 23:14:19
tylichova1

#25 Car: Jo jasně, už jsem na tu scénu, kde jsou všechny holky zapomněla :) A s Calebem máš naprostou pravdu..mě taky docela zklamal, ikdyž jsem měla vždycky ho a Hannu dohromady ráda, tak teď je prostě se Spencer a tohle jí udělal.. :-/

#35 Car
17.3.2016 | 23:35:20
Car

#34 tylichova1: přesně tak Haleb byl vždycky můj nejoblíbenější pár ale, Hanna udělala prostě chybu opustila ho našla si snoubecne no a Caleb asi nebude sám ,že jo tak si začal se Spencer, i když bych nečekala že zrovna jí ale vzala jsem to tak jak to je…ale pak tohle? mě tohle nucené dávání dohromady starých párů není sympatické a ještě takovýmhle stylem jednak je to fakt nefér vuci Spencer a jednak to i naruší vztahy mezi holkami samotnými což taky v té situaci ve které jsou nebude moc dobré…jako ano už od začátku bylo jasné, že ,,nějaký,, pár se ksobě vrátí ale proboha všechny? opravdu z toho chce dělat Marlene telenovelu? ať chceme nebo ne tak Ezria jsou každopádně nejuvěřitelnější … ( i v reálu)

#46 tylichova1
17.3.2016 | 23:47:38
Kaculka07

kdyby nebylo toho, že se Caleb dal dohromady se Spencer, tak jsem ted hrozně šťastná, protože ten jejich příběh byl fakt dojemnej a nakonec by to dopadlo tak, že jsou si prostě souzený, ale protože on chodí se Spenc, tak se mi to prostě nelíbí, radši si tohle mohli odpustit, chudák Spencer, chudák Hanna, debil Caleb :D …jinak co se týče vraždy Mrs. D. mám celkem jasno, byla to prostě Mary, at už kvůli Carisimi group, a nebo třeba jen kvůli tomu, že si byla s CeCe blízká a Mary ji prostě chtěla zpátky pro sebe…pro mě zbývají dvě nevyřešené otázky:

  1. co sakra Sara?
  2. kdo sakra teda zabil tu Charlotte? :D

jsem na to finále fakt zvědavá, ale aspon nejsem už tak naštvaná jako při odhalení Charlese, to byl fakt úlet a teď z toho fakt celkem luxusně vybruslili, že to do sebe i celkem zapadlo :D

18.3.2016 | 15:53:59
Stolid

Ahoj, nad vším jsem zavírala oči ale TOTO? Hanna určitě mrtvá nebyla, zase měla určitě ten znehybňující aparát. A pak? Mary Drake a Elliot? To nedává smysl! Vždyť si Elliot hrál s Alison ještě dřív než zemřela Cece – tehdy byla ještě naživu a mohla se ucházet o své peníze ve společnosti. Jejich počínání nedává smysl, pokud by peníze nechtěli pro sebe a jsou falešníci! Nejvíc mě nakrklo, že všechny lhářky podvedly své kluky kromě Spencer. Ta se jako svého polibku s Tobym nedočkala? Líbilo se mi, že páry prohodili, ale za líbačku s přítelem své nejlepší kamarádky jich nenávidím. I když to tam směřovalo, co?

#38 Car #50 kuwu
18.3.2016 | 16:13:44
Car

#37 Stolid: Rozhodně bude dost trapné kdyžý se z toho udělá taková telenovela v podobě toho, že se k sobě vrátí všechny páry…

18.3.2016 | 17:04:45
Kaculka07

joo to jsem si taky říkala a taky mi to moc nesedělo, že Elliot si začal s Ali už předtím, než zabili Charlotte…tak nevim, třeba nám to ještě osvětlí :D

18.3.2016 | 21:59:13
google147

Po shlédnutí dílu – jak to do sebe zapadá? Spíš se to ještě debilněji drolí. Elliot je teda taky syn Mary a brácha Charlotte? Takhle to z toho vyplunulo a tím pádem ten seriál ukázal hned dva vztahy bratrance a sestřenice. Sakra nechápu proč Jessica měla Charlotte asi radši než své děti. Čím víc členů do té rodiny přidávají, tím je to větší nesmysl. Jako proč byla u motelu teda Mary, když nakonec Charlotte unesla samostná osoba, která s ní nesouvisela (vlastně jak Mary evidentně věděla o tom přiznání Hanny?) atd. A to jak šíleně poukazují na Saru, tak podle toho je jasný, že ta v tom nejede. A ty iniciály A.D. – sakra, která jediná osoba tam s nima nebyla a ta stejná osoba má ty iniciály a chce taky vědět pravdu a navíc holky podezřívala? No jasně Alison.

Jediný co dává z toho smysl je, že hrozně moc z postavy Elliota kříčí, že supluje Wrena a toho měl být právě jeho part.

Páry nejdou ani řešit – to byla prostě debilní práce, šlo to udělat líp, místo toho vylezlo tohle

#41 Car #46 tylichova1
18.3.2016 | 22:37:07
Car

#40 google147: hele mě taky přijde, že to do sebe moc nezapadá i když hodně lidí si myslí, že jo tak sorry já to nevidím :D aha tak to já to zase pochopila, že Eliot miloval Charlotte jakože miloval ne sourezenecky ne přibuzně :D tak nevím teda…jo no Sara je v tom nevinně jak nečekané…já jsem si taky myslelala ale, že iniciály A.D jsou Alison DiLaurentis ale pak jsem od toho nějak upustila…

páry jsou k ničemu…já osobně bych vrátila jeden ten nejreálnější maxmiánlě tak ještě dva…ale ne tohle… myslím si, že Toby a Spence už třeba maj od sebe docela daleko…i ty scény v tomto díe hodně nucený…Toby je dle mého už jinde s Yvonne…a Spence má oči pro Caleba, která ho narozdíl od Caleba asi fakt miluje…hezké…

#42 google147
18.3.2016 | 23:04:38
google147

#41 Car: To byla i moje myšlenka, ale pak Mary řekla, že si kvůli tomu plánu vzal sestřenici

#43 Car #55 Raya
18.3.2016 | 23:23:05
Car

#42 google147: jasně… a ty myslíš že A.D. by mohla být Ali?

#44 google147
18.3.2016 | 23:28:56
google147

#43 Car: Osobně si to nemyslím, protože se to až moc nabízí, ale pokud by se drželi charakteru Ali, tak jak jí ze začátku prezentovali (největší mrcha široko daleko, která se fakt ničeho neštítí, od každého dostane to co chce a na každého něco ví), potom by se dalo uvažovat. Ale po jejím zmrtvýchvstání je to celkem jiná osoba. Rozhodně je ale divné, že jako jedna z hlavních postav a vlastně jedna z lhářek (podle úvodní znělky) stojí více méně stranou hlavní zápletky.

#48 Car
18.3.2016 | 23:46:39
google147

Jinak jak tam ta čtveřice připravovala tu past a jak jim to nevyšlo, tak už tam chyběl jen Scooby-Doo – neuvěřitelný, že to vypadalo přesně jak z té pohádky :D

19.3.2016 | 0:00:17
tylichova1

#35 Car: No, mě se to starý párování taky zrovna nezamlouvá..jako Ezria ještě ok, psali knihu a přitahovalo je to zpátky k sobě, ale jak píšeš..Spencer a Toby, sice měli spolu dost scén, ale podle mě jsou prostě už jinde a jejich scény byly takový přátelský, vzpomínkový..ale Hanna očividně neví, co chce..má snoubence a myslím si, že jen žárlí na Spencer, tak začala litovat, že ho nechala a on jí vše uvěřil no.. :-P a teď na to akorát doplácí Spencer a to mi dost vadí, když už je dali dohromady a vypadalo to, že všichni dospěli a ví, co chcou.
#40 google147: Naprosto souhlasím se všim. Nechápu, proč do Dilaurentis rodiny pořád přidávají někoho dalšího, je to akorát zmatek, ale podle mě je to takhle: Mary je matka Charlotte, tudíž jsou s Ali sestřenice a Eliott se do Charlotte zamiloval, ale příbuzní nejsou, jen se po její smrti spolčil s Mary, aby zničili Ali a dostali peníze a pomstu za Charlotte, ale nechápu teda, proč by předstíral zájem o Ali, když ještě Charlotte žila..Ale fakt mě zajímá, kdo jí zabil..A Sara mi přijde úplně zbytečná postava, zase jen falešný náznaky, že by mohla být uber A.

#48 Car
19.3.2016 | 0:53:42
tomasmachalekkkk

Musím poděkovat za titulky k celé série.A díl hodnotím 10% tohle přeci nemohl fanouškem skousnout.Větší slátaninu jsem neviděl a takový guláš si seriál nezasloužil.Tohle si další řadu nezaslouží.A pokud bude chtělo by to míň dílů.Jinak z toho bude ještě větší kravina než je.Sledovanost se totálně propadla.Sedmé řadu musí být jít poslední.Měli to hned utnout s odhalením _A_ A tahle by to krásně skončilo.Nic by se nešeřilo a mohl být k temu ještě jeden díl s nějakým závěrem.Takto to posunuli na dalších X řad

19.3.2016 | 12:07:47
Car

#44 google147: to je pravda nabízí se to až moc ale zase bych se možná tady nedivila už vůbec ničemu právě kvůli tomu jaká byla předtím, a souhlasím s názorem, že ona stojí tak nějak opodál teď od toho všeho a celkem mi to vadí, pač je to smutný ale už i Ali mám ted radši než Hannu :D
#46 tylichova1: jojo přesně :D vždycky jsem čekala, že Ezria prostě jednou spolu stejně skončí…takhle nějak si myslím, že to funguje i v reálu prostě, to čím si prošli a tak, vždycyk to tam byli, ačkoli nejsou můj nej pár tak uznávám, že jsou nejpropracovanější, přece jen Spoby se furt scházel a rozcházel většinou kvůli Spence pak Toby že byl v týmu -A a tak nevím no… no a Caleb že jo.D ten kdyby neodešel do Ravenswoodu s Mirandou tak by jim to podle mě taky vydrželo ale stalo se… jinak souhlasím Spoby to prostě už dohromady nedají tam to nevidím už jen kvůli tomu co jsem psala nad tím…a Hanna mě dost sere tím svým přístupem jak ke svému snoubenci tak ke Calebovi a hlavně ke Spence, že ji to fakt udělala…tak jako si to měla rozmyslet ne?:D taky mi to tak přijde, faktem je, že Caleb ji ještě neřekl to ono,, miluju tě,, ale tak co vid :D

19.3.2016 | 12:31:36
Aredhelin

Zaprve tam rikaji: mary: „jsi jediny muz ktereho ma dcera kdy milovala“ on odpovida udelal bych cokoli pro charlote cokoli a ona mu rika „to jsi dokazal tim ze sis vzal JEJI sestrenici.“ takze ne ali neni eliotova sestrenice v tomto pribehu, ale sestrenice charlote.. a nekteri by si tu asi meli uvedomit, ze to je jen serial :D

19.3.2016 | 14:31:06
kuwu

#37 Stolid: Taky jsem si řikala, že je to blbost. Že kdyby ho nějak milovala, tak si to asi nenechám pro sebe a svěřím se, ne?

Navíc, nejmenovala se Cece jeden čas taky Drake? To by potom už tuplem nedávalo smysl celý..

Jestli tu plácám kraviny, tak sorry. Už se na to nekoukám pravidelně, většinou to jenom projedu..

#57 Car
19.3.2016 | 19:57:12
Barbra06

Tak nakonec je mi nejvíc líto Ali, kterou jsem za celou dobu toho seriálu měla nejmíň ráda, protože jsem jí nedokázala odpárat to, jaká dřív byla. Ale tohle mi přijde vůči ní dost ne fér a v podstatě to ani nedává smysl – jako jediná měla Charlotte ráda, odpustila jí a starala se o ní. A ďábelská dvojka Eliott a Mary se pomstí nejvíc jí? Vždyť daleko jednodušší by bylo, kdyby jí přiměli věřit, že Charlotte zabila jedna y lhářek a nemuseli z ní udělat blázna! A teď je podle mě jasné, že v oblíbenosti povede jednoznačně Spencer, protože Hanna celou dobu pálila za Calebem, až ho nakonec dostala. Čímž mě on taky dost naštval :D Mimochodem ta díra v podlaze? To se ti povedlo, hlavně že jsi zabezpečil okna! A to, že to odnesla Hanna, beru jako odplatu, že potřebovala nejvíc profackovat :D Určitě přežije, to se nebojím. Bylo taky někde trefně řečeno, že Liama nikdo nelituje. Já osobně jsem si ho zamilovala, byl mi strašně sympatický a objevit se už dřív a za jiných okolností, by byl prostě pro Ariu perfektní. Jenomže mě ta scéna s Ezriou tak dostala, že to nejde jinak a jsem za ně spokojená. Neříkám, že Spaleb pro mě byla hlavní super dvojice, ale Hanna a Caleb ublížili Spencer, která jako jediná s Tobym, nic neudělala. Že někdo ublížil Liamovi, je nepodstatné! Už jen proto, že Spencer je nejoblíbenější lhářka, tak i Haleb jde stranou :D

#57 Car
19.3.2016 | 20:04:04
Stolid

WTF? Co vás to napadlo? Elliot a syn Mary Drake? Vždyť z řeči bylo jasné, že byl zamilovaný nebo byl milenec Charlotte. Možná proto utekla z domu, když ji o tom Alison řekla (o sobě a Elliotovi). Elliot prostě přesedlal z dcery na matku, aby spolu mohli získat pěkný balík peněz.

#53 Kaculka07
19.3.2016 | 20:49:44
Kaculka07

#52 Stolid: děkuju! konečně to někdo pochopil tak jako já :D

19.3.2016 | 23:26:56
Kaculka07

a kvůli tomu Charlotte určitě utekla, to už tam přece Ali říkala dřív..akorát mi nebylo jasný, proč si s ní eliot zahrával předtím, než umřela Charlotte, ale mohlo to být právě kvůli těm pěnězům…

19.3.2016 | 23:28:10
Raya

#42 google147: Že si vzal její sestřenici ( Charlotinu) . Nic o tom, že by Eliot s Dilaurentisovými byl řpíbuzný am nebylo.

No a o tom, že to je Alison přemýšlím už doby kdy asi ve druhém nebo třetím dílu 6B řekla Tannerové, že změnila názor a myslí si, že s tím holky mají něco společného.

20.3.2016 | 13:29:01
goldi20

No musím říct, tohle. nejdřív my přišel díl lehce nudnej, pak jsem měla dojem že jsem snad omylem přepla na Ordinaci v růžové zahradě :D Už jsem jen čekala, kdy se začne líbat Sppenc s Tobym :D Jako pochopila bych Ariu a Ezru, tam to prostě bylo. Z jejich scén bylo vidět že je to k sobě táhne, i když to nebylo zrovna fér vůči Liamovy. No Caleb mě teda naštval, měla jsem ho za férovýho chlapa, a co udělá, líbá se s kamarádkou svojí přítelkyně která je jeho bývalá … od Hanny to nebylo fér, vůči Spencer a jejímu snoubenci, to ho jako nemiluje. No a závěr, ten mě dostal. Jako nejdřív se my Elliot nezdál, ale postupně jsem si řekla že je teda asi v pohodě, a nakonec tohle. Je my teda líto Ali… Nevěřila bych že vyslovím tuhle větu :D

#57 Car
20.3.2016 | 13:57:58
Car

#50 kuwu: ano jmenovala se CeCe Drake :D
#51 Barbra06: přesně !!!!!!!! Konečně taky někdo sdílí můj názor Ali je mi taky hrozně líto a taky jsme ji to nemohla odpárat, ale víš co časy se mění a lidi taky, a na každé střední se vždycyk najde nějaká takováhle nádhera co si myslí a šikanuje všechny okolo…otázkou je jestli ji to zůstane, každpádně Ali se změnila a ted v tuhle dobu je pro mě třeba oblíbenější než Hanna což je smutny, když se Hanna u mě dycky střídala o první místo se Spencer :D ,ale jak říkáš bylo lepší než z ní udělat bálzna jednoznačně je postavit proti holkám než tohle..stejně podle mě v tom blázinci moc dlouho nezůstane to si myslím já :D

a faktem je že Caleb to trochu nedomyslel no :D ale jako i tak Hanna ho chtěla od první chvíle co ho viděla a když se dozvěděla o tom co k sobě chovají za city se Spencer tak to ho chtěla nazpět ještě víc…je to nefér vůči jejímu snoubenci ale i vůči Spencer samotné…u Caleba ani nemluvím, vyspat se Spence a hodinu na to líbat Hannu to se prostě nedělá, ale i tak mi posledních 10 dílů hrozně Hanna leze na nervy tím chováním, myslím si že i v Americe je nejoblíbenější právě Spencer už jen kvůli těm kometářům a tak, někdo tu psal že se děli o první místo s Ariou což teda nechápu .D ale okej no Liam za jiných okolností bych ho asi litovala, ale byl tam slovy ve 3–4 dílech a nikdo mo bohužel větší význam nepřikládá a Ezria to prostě lovestory jak prase co si budeme povídat, podle mě vůbec nejpropracovanější a nejreálnější vztah/dvojice co tam mohlo kdy nacpat…pač jak jsem už jednou psala tak Spoby ty se furt scházeli rozcházeli, většinou kvůli Spencer no a Haleb takový ten klasický vztah ze střední – samozřejmě o něco pevnější než jak to bývá u normálních pubertaku ačkoli Caleb pak Hannu taky opustil že když odjel s Mirandou do Ravenswoodu, ale to už jsem trochu jinde :D
#56 goldi20: jo no Ezria to je prostě opravdu vztah s velkým V, tam to prostě vždycky bylo a bude :-) a i když to není můj nej pár fandím jím :-) jooo ppřesně ! názor na trojku Spence+Caleb+Hanna nebudu už rozepisovat to jsem napsala storkát a souhlasím s tebou, Eliot se mi nezdál ale pak jsem si taky řekla tak asi okej stejně jak ty .D a ano Ali je mi vážně líto chudák holka :D ale já věřím, že ji z toho Emily vyseká :D

#58 goldi20
20.3.2016 | 15:20:55
goldi20

#57 Car: No přesně, Ezria prostě :) I když jsem vždycky byla HaLeb :D No ale tak zas na druhou stranu to že se Caleb líbal s Hannou neznamená že se k sobě vrátí, ono to bylo vyvolaný spíš tou situací :) ale hernajs,. pokud Caleba Hanna chtěla měla to říct rovnou, vždyt Spencer za ní šla, a na rovinu ji řekla co cítí k Calebovy, a zda ji to nevadí. Zažila jsem něco podobnýho :D Bo teda mě tvrdil že miluje mě, kamarádce že miluje ji :D no kamarádku mám stále, dále netřeba komentovat :D Alison a Emily, nevím to my nesedí Ali je na chlapy, bo spíš asi Bi :) Ale ty dvě my k sobě nejdou, jejich fanda zrovna nejsem

#59 Car
20.3.2016 | 20:21:34
Car

#58 goldi20: také jsem byla vždy Haleb ale Ezria prostě patří k sobě at si každý říká co chce :-D jako jasně že bylo ale až se to dozví Spencer tak zešílí…ale víš co mě přišlo, že i potom jak se přišlo že je Hanna v loji tak byl docela v pr*eli…a jak přišla Spencer s Tobym a Monou div ji pohledem nezabil :D nevím no.. :D a hlavně to Hanny ,,I never stop loving you,,… tak jako :D chápu že ho to dost dostalo ale i tak ty jo :D , měla no nemusela využívat této situace pač si myslím, že to byl její plán už od začátku stejně… přesně tak ! aha no :D a on chodí s tebou nebo s kamarádkou? :-D tak jako taky dobrý :-D někdy je třeba si uvědomit, zda mít radší tu kamarádku nebo toho kluka :-D neeee já to jako myslela tak, že ji Emdostane z toho blázince společně s holkama…rozhodně ne aby se dáváli dohromady, prostě mi jen přijde, že je Em na Ali pořád upnutá prostě :-D a že ji má prostě tak nějak nejraději :D i přesto všechno…

20.3.2016 | 20:38:34
goldi20

Ezria patří k sobě, ale čeče PLL začínají být hodně dospělé, tolik erotiky, jako v téhle sérii tam nebylo za celých pět let :D Spencer teda nezávidím pokud se k sobě Hanna v Caleb vrátí. Jo Never stop loving you, to je takový klišé :) No by,l v háji, ale na druhou stranu, to by byl asi každej :)

No nám se tehdy líbil jeden kluk s kamarádkou, a nějak jsme nevěděli zda se na to rovnou vykašlat, a nebo ho nechat se rozhodnout kterou chce, no kdyby jsme to věděli vykašlem se na to rovnou :D A co chodil s oběma, což jsme nevěděli, jelikož to dělal fikaně, sázel na to že se o tom nebudem moc bavit když se nám oběma líbil, ale samozřejmně to prasklo, a neměl ani jednu nakonec. No a s kamarádkou jsme se vzájemně utíraly slzy, a vlastně nás to ještě víc zblížilo :D Přátelství je rozhodně důležitější :)

Jo takhle, no to jo, určo ji dostanou, už vzhledem k těm ukázkám z celé řady, jak byla v té škole :) Jen bych Ali přála aby potkala někoho pořádného, škoda že se to tehdy s tím poldou pokazilo :)

#61 Car
20.3.2016 | 21:07:03
Car

#60 goldi20: no to máš pravdu s Ezriou i s erotikou :D no z toho se zblázním :-( já vím :D

tak to je ale hezký ! že kvůli jednomu debilovi jste zůstali pořád kamarádky :-) to je dobře a ten kluk je kretén twl…aspon že to takhle dobře dopadlo :-) jooo přesně tak ten byl dobrej :-) také bych jí to přála :-)

#66 goldi20
20.3.2016 | 21:50:21
Nikypiky92

Achjo asi tu budu jediná ale mě se teda vůbec nelíbí zápletka Mary Drake jako dvojče paní D. Ezria jupii. Já jsem asi vice naštvaná na Hannu než na Caleba. Mela šanci o něj bojovat dříve a takhle pubertacky podrazi nej kamosku? OMG.. A jak byl Caleb naštvaný, když přišla Spenc s Tobym a Monou? Bože mě nakrknul v tomhle díle. Vůbec mi nepřijdou dospelejsi. Porad dělají stejné chyby apod. Proč sakra nesli na policii. Achjo.. A mě se k Ali stejně líbil nejvíce asi Lorenzo. Tenhle Wreno-Eliote byl divný a slizký..

20.3.2016 | 22:10:23
luciie_4

Na instagramu jsem dnes četla že v 7. serii se Caleb se Spencer rozejdou a bude zase Haleb- to nám bylo asi jasný :D a že Liam je Uber-A :O to mě dost překvapilo..

#64 Nikypiky92 #65 Car #69 StarkidFan #70 StarkidFan #71 StarkidFan
21.3.2016 | 9:49:12
Nikypiky92

#63 luciie_4: no Haleb nakonec opravdu spolu? Liam? Počkat ten od Arii? Ježíš a co ten by mel s tím vším společného? :D bože to raději toho Lucase :)

#66 goldi20
21.3.2016 | 13:35:19
Car

#63 luciie_4: ty kráso kdes to četla :D jako jo taky jsem si myslela, že Haleb asi budou spolu ale víš jak :D a Liam to snad ne bože tomu fakt teda nevěřím :D

21.3.2016 | 15:29:16
goldi20

#61 Car: Nj, tak my jsme taky dospěli :D :) No byl to pořádnej kretén, ale co už no, hold to dopadlo jak do dopadnout mělo :)

#64 Nikypiky92: ???? Liam a Uber a?, A Rollins zas novej záporák???? Boha jeho, bych se bále hergot si někoho znovu najít, pokud je to pravda...... ale zas, fámy jsou fámy :) dokud to neuvidím, tak neuvěřím..... a wtf zase Haleb, sice jsem jim fandila, ale nejdřív všechny rozházet, a pak zas všechny dát dohromady, to si mužu rovnou pustit telenov

#67 Car
21.3.2016 | 15:57:22
Car

#66 goldi20: to máš naprostou pravdu :-) a té informaci taky nerozumím :D jako nevím co Liam má společného s lhářkami to je blbost podle me…asi tak ne asi to už je furt dokola prostě telenovela jak jsem psala

#78 goldi20
21.3.2016 | 18:44:06
luciie_4

Jo to s tím Liamem byla jen teorie, toho jsem si nevšimla :D ale o Haleb je to jasné.. a taky jsem viděla nebo četla,už nevím, že Toby požádá Spence o ruku a ona ho odmítne.

#72 Car
21.3.2016 | 19:50:22
StarkidFan

#63 luciie_4: Liam a uber-A? Proboha proooč? :D Vždyť… to by vůbec nedávalo smysl :D To proboha ne… Hlavně ať nakonec nepřijdou s tím, že Liam je vlastně nějaký ztracený syn/bratranec/bý­valá holka/nebo bůh ví co :D to už by bylo sakra přes čáru :D

21.3.2016 | 19:57:21
StarkidFan

#63 luciie_4: Liam a uber-A? Proboha proooč? :D Vždyť… to by vůbec nedávalo smysl :D To proboha ne… Hlavně ať nakonec nepřijdou s tím, že Liam je vlastně nějaký ztracený syn/bratranec/bý­valá holka/bůh ví co :D to už by bylo sakra přes čáru :D

21.3.2016 | 19:57:34
StarkidFan

#63 luciie_4: Liam a uber-A? Proboha proooč? :D Vždyť… to by vůbec nedávalo smysl :D To proboha ne… Hlavně ať nakonec nepřijdou s tím, že Liam je vlastně nějaký ztracený syn/bratranec/bý­valá holka/bůh ví co :D to už by bylo sakra přes čáru :D

#72 Car
21.3.2016 | 19:57:54
Car

#71 StarkidFan: jooo to je pravda :D to bych asi taky nepřežila,
#68 luciie_4: já to ale nechápu dyt má Toby Yvonne…to by se muselo stát buh ví co :D

#73 Es
21.3.2016 | 20:37:44
Es

#72 Car: Yvonne má asi jen jako náhradu za Spencer :-D.

#74 Car
22.3.2016 | 10:17:37
Car

#73 Es: jo no :D a Caleb má zase Spence jako náhradu za Hannu :D smutný :D

22.3.2016 | 17:39:03
azazel

Ezra a Aria si jsou souzeni a Hanna s Calebem taky podle me..jen si to neuvedomili hned..nekdy lidi potrebujou zit jiny zivot aby si uvedomili ze to co meli chcou zpet..Kdyz Spenc dosla za Hannou a zadala o svole tak bylo videt ze ma s tim problem,ale prece nebude branit aby byli spolu kdyz ona sama ma nekoho..Asi si rikala ze bude za chvilu v NY a co sejde z oci… No a hlavne jedna pusa nic neznamena..Dokonce ani sex..

No a k dvojceti pani D..Proste trapas!!!Vymysli hovadiny aby mohli dal tocit a zdimat penize..Vsadim se ze Charlot zabil ten Eliot aby zamaskoval ze si s Ali hraje a jde mu jen o love a hraje to aji na kopii pani D.

#76 Car
22.3.2016 | 18:17:10
Car

#75 azazel: ano ti jsou si souzeni, Haleb také ale podle mě o dost méně přece jen, faktem je, že Hanna ji na to nemohla nic říct to je pravda, to by byla ,,divná,, když někoho sama má ale zase nevím pusa určitě nic neznamená ale nepřišlo mi to jako obyčejná pusa…a ten sex, tak jako je mi jasný někdo bere sex tak jako kde s kým no :D ale přišlo mi že Caleb je normální…

jooo tomu bych se taky vůbec nedivila, je to podle mě velká slátanina s tím dvojčetem, ti už fakt neví co by tam udělali, poslední série se vážně bojím když vidím tohle, kam až to může zajít nechci vidět

22.3.2016 | 19:17:17
A Lonely Wolf

Větší slátaninu z toho udělat nemohli, protože tohle už je fakt přitažený za vlasy. Je mi úplně jedno jestli je to jenom seriál, nebo ne, ale trošku už logiku sakra. Obsazují seriál samýma nesympatickýma hercema (Sara, Elliot aj), dělají z toho romantickou vražednou telenovelu a berou za to statisíce, to už je fakt moc. Podle mě byla nejlepší 1–3 série a pak už to šlo všechno do kytek. Ani by neměli uvažovat o 7 sérii, protože to bude ještě horší, než tohle. Hrůza!

23.3.2016 | 17:31:43
goldi20

#67 Car: Noo, vážně se začínám bát dalších dílu, ale ten konec měl už něco ze starýho dobrýho PLL ale, deset minut je fakt málo :D :) Liam a Uber-A my nedává smysl. nevím no, začínám mít pocit že už jsem na tenhle seriál stará :D :D Nějak jim to nebaštím :)

#80 Car
24.3.2016 | 14:14:14
luciie_4

Liam Uber-A není !!! to jsem jen viděla někde jako teorii !! tak se omlouvám za zmatky :D já se teď dívám na PLL od začátku, teda spíš teď jsem u 4. serie a fakt vidím, jak to všechno nedává smysl. Tobyho matka – M. Cavnaugh (nebo jak se to píše) :D tak nám bylo ukázaný, že ji shodila Bethany ne ? Prostě když byla S Charlesem/ Charlotte na té střeše, když byli malí. A pak je v jednom dílu ukázaná jeho matka, když se Toby baví s Ali a už jsou velcí :D a to je jen příklad toho, jak to celý prostě není promyšlený.

24.3.2016 | 15:08:49
Car

#78 goldi20: to je pravda 10 minut nestačí aby zachránili celou 6 sérii…a budu ráda za konec, z nejoblíbenější seriálu se stala prostě pěkná blbost, a tahat Liama do záležitosti s -A a dělat z něho hlavního, musím se zeptat, kam jsme se tovlastně dostali…taky mi to tak přijde :D

24.3.2016 | 19:45:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama