Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Co jsme se dozvěděli z Ezrových zápisků?

Co jsme se dozvěděli z Ezrových zápisků?

V poslední epizodě jsme měli možnost krátce nahlédnout do útržků z Ezrových zápisků. Nebyly překládány v titulcích (ani by se to nestihlo) a ne každý si je dovede přeložit sám – v článku naleznete vše, co se v epizodě dalo zachytit.

2 0
27.2.2014

Ezrovy zápisky

V epizodě She's Come Undone Aria nakoukne do Ezrova bloku. Ukáže se, že si do něj Ezra psal vše, co v posledních letech zjistil o Lhářkách a o Alison.





Vše to začalo jeden všední den v malém městě Rosewood. Městečko s malou komunitou, takové, jakých je ve Spojených státech mnoho.Vše se zde týká všech. Rodiny jsou propojené, ne krví, ale tajemstvími.

Tajemství v tak malém městě mohou být ničivá. Výbušná. Předcházejí dalším tajmemstvím, dalším lžím, dalším výbuchům. Den, kdy se začala pohřešovat Alison DiLaurentis, změnil městečko Rosewood i každého, kdo v něm žije. Jednoho po druhém. Rodiny i přátele. Nahlédnutí do života rodiny a přátel Alison by mohlo být prospěšné k odhalení toho, co se jí stalo.

Z tohoto úryvku se nedozvídáme nic nového. Ale vysvětluje to, proč se Ezra tak dopodrobna hrabal v životě Lhářek: myslel, že by mu mohly poskytnout důležité informace o tom, co se stalo Alison.



Začnu mým prvním dojmem z jejích čtyř kamarádek:
(všechny se snaží být tak populární jako Alison)

Aria Montogomery je samostatná dívka
(považována za Rosewoodského podivína)
umělecky nadaná / temperamentní / nezávislá
3 roky strávila s rodinou na Islandu
Rosewood si oťukává
má tendenci se zakoukat do starších mužů
snaží se, aby rodinné záležitosti neovlivnily její školní výkony
rodinné problémy? Nevěra otce?
možná má více vztahů najednou?
navštěvuje místní galerie / výstavy a slavnostní otevření
→ zjistit její oblíbené umělce

Tak tento seznam je trochu znepokojující. Od začátku si myslel, že je Aria na starší a ještě si napsal, že musí vyzjistit, jaké jsou její oblíbení umělci. Začátek jejich vztahu je asi opravdu úplně falešný.
A napsal si, že Aria byla s rodinou 3 roky na Islandu. My jsme teda mysleli, že to byl jen jeden rok. Spletl se?



TA NOC, KDY ALISON ZMIZELA
Pět nejlepších kamarádek mělo párty ve stodole. Povídaly si. Popíjely. Sdělovaly si tajemství → to je to, co drží kamarádky u sebe
Usnuly. Probudily se. Alison nikde.
Prohledaly pozemek.
Stále se Alison nenašla.
Nahlásily zmizení.
Vyšetřování nikam nevede.
Noviny hlásí: „Stále se pohřešuje“
O několik let později – skupina se rozděluje / každá si jde vlastní cestou

Tak k tomuhle máme dvě připomínky: Zaprvé, jak věděl, že podle Alison drží tajemství přítelkyně pohromadě? To mu to řekla někdy předtím? Zadruhé, proč napsal „o několik let později“? Mezi zmizením Alison a začátkem seriálu (kdy se Lhářky opět skamarádily) uběhl přece jen jeden rok.



Aria mi stále dává mnoho informací. Jediným problémem je, že se začínám zamilovávat. A hranice mezi morálkou a zvědavostí při vyšetřování je stále méně znatelná. Nicméně, díky nahlédnutí do vztahu mezi Ariou a Alison mám další možné motivy.

DNES MI ARIA ŘEKLA, ŽE PŘED ROKEM NAČAPALA SVÉHO OTCE SE STUDENTKOU.

ALISON O TÉHLE AFÉŘE VĚDĚLA TAKÉ

Jak už jsem zmínil předtím, toto by mohlo být příčinou smrti Alison DiLaurentis. Další důvody „proč“ a „jak“ budou jasnější, až mi Aria vysvětlí, jaký měly vztah.

Tak to tu máme – i když Ezra cítil, že je do Arii zamilován, stejně si dál psal poznámky. Věděl že je to špatné, ale stejně to dál dělal. Podle nás „hranice mezi morálkou a zvědavostí“ zmizela ve chvíli, kdy si začal s puberťačkou o tolik mladší, než je on sám.

Co si myslíte o těchto zápisích? A o Ezrovi? Podělte se o názor v komentářích!

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /25

Kixxon

Tak vysvitlo že A pravdepodobne Ezra nieje, ale nechápem prečo ho teda ukazovali v kapucny s čiernymi rukavicami ako A. Ale to čo urobil Ezra by mu Aria odpustiť nemala, veď ju mal ako školský projekt!

#9 lelus
27.2.2014 | 15:07:30
kata42

Všiml jste si někdo, že je tam napsáno, že Aria byla tři roky na Islandu, ale podle seriálu tam byla jen rok? V knihách je to taky víc než rok, a hlavně knihy mají úplně jiný děj.

27.2.2014 | 15:54:40
Stolid

V knize je taky jeden rok. Ezra mi nebyl sympatický, i když je pěkný. Teď mám konečně důvod ho nenávidět, ať v tom Arie není sama! :-) Ezra nehraje fair.

#5 kata42
27.2.2014 | 16:06:23
Hortenzie

No ono taky je mozny jsou to chyby scenaristu?? A kolik vlastne bylo Ezrovi kdyz se seznamil s Arii? 22? Neprijde Vam divny ze „A“ je ted nejak v klidu? Trosku divny ne? Kazdopadne mi ted nejak Emily a Aria lezou na nervy, nevim prijdou mi fakt divny. Copak si Emily vazne mysli ze Ali o ni stoji? A Arie je ted nejaka divna, nevim, takova mimo … Nejlepsi je Spencer, ale myslim, ze nejvetsi promenou prosla Hanna a zacinam ji mit cim dal tim vic radsi…;)

#6 Ivčí #8 Kali
27.2.2014 | 16:07:29
kata42

#3 Stolid: V knihách jsou tři roky, mám to tu otevřené před sebou a je to dokonce napsané hned v první kapitole prvního dílu.

27.2.2014 | 16:10:48
Ivčí

#4 Hortenzie: Souhlas s tou Emily… nechápu, že je tak naivní a nesnáším, že se furt jenom mračí, to mě hrozně vytáčí! :D A rozhodně jí nepřeju, aby skončila s Alison, Alison je hetero a Emily si furt snad myslí, že ji nějak předělá… Může ji mít platonicky ráda, ale ona si fakt myslí, že budou spolu a jestliže nám doteď ukazovali Alison jako hetero na starší borce a nakonec z ní udělají bisexuálku, tak to asi nepochápu…

27.2.2014 | 16:33:31
Lucinka04

Tenhle seriál se už podle knihy neřídí, to už scénáristi říkali, A to že Ezra píše svou knihu a má tam trošku jiné udaje než v souvislosti se seriálem, tak to třeba může být to, že si tomu jen přidává vymyšlený situace . Knihy se jen INSPIRUJÍ skutečnou událostí, tím pádem hlavní děj je po pravdě a věci okolo už můžou být smyšlené.. :) Možný je taky to že Ezrovo kniha bude taková jakou máme doma my a realita je vtom seriálu .. :)

#8 Kali
27.2.2014 | 16:36:58
Kali

jo to mě tak napadlo,že to udělají tak,že Ezra vydá jako tyhle knížky :-D chápete :-D prtože já je teda nečetla,ale hodně moc věcí je tam jinak i holky jinak vypadají a nemyslím si,že i když jí Ezra vydá,že se tam přizná k tomu,že byl s Arií,to by se sám poslal do vězení…ale je to hajzl…jsem nakonec ale ráda,že z něj neudělali dobráka,jako z Tobyho…#7 Lucinka04:

přesně,Em a Arii nechápu,Spenc miluju a Hanna je v poslední době super,až na to že líbá chlapy na potkání :-D i když s tím policajtem jí fandím ;-) #4 Hortenzie:

#10 Lucinka04
27.2.2014 | 20:40:31
lelus

#1 Kixxon: Ezra nikdy kapuci neměl. Měl akorát kšiltovku :-)

27.2.2014 | 20:43:53
Lucinka04

#8 Kali: Já právě nechci aby z Ezry byl dobrák, Už chci aby hajzl zůstal.. :) To je lepší..

27.2.2014 | 21:19:34
littleL

Nikde tam není, že by si Ezra přímo myslel, že to udělala jedna z nich – bylo tam i víc obrázků deníků a měl tam motiv i Toby a ostatní…Nicméně první, co Aria ostatním holkám řekla, bylo, že si Ezra myslí, že to udělala jedna z nich (A Spencer hned začala vyšilovat), opravdu si nemyslím, že by Ezra měl podezření přímo na jednu z nich. Proč to tedy Aria řekla? No, hned pak dostala Spence od -A dáreček, kvůli kterému si vybavila pár věcí a teď si myslí, že to udělala — šikovný tah od -A(rie).

#14 Kali #15 PLL1
27.2.2014 | 22:59:31
zv

Ezra hajzlem zůstane. Přesně jak řekla Hana, když zastavovala Ariu před ředitelovým domem, pokud Aria napráská jejich vztah, tak půjde do vězení. Už jenom proto, že vystavil mladou holku takovému psychickému tlaku je hajzl. A upřímně, nikdy jsem jim nefandila. Od začátku jsem doufala, že to s ním Aria nějak skončí… Nemyslím, že Spencer něco udělala Alison. Alison přece neví, kdo ji pronásleduje a pokud by ji Spencer majzla lopatou, tak by si aspoň trošku něco pamatovala ne? Samozřejmě nemusí, ale to už by byla velká kravina. A, ať je to kdokoli, se teď snaží postupně ničit Spencer, stejně jako to dřív udělala Emily, když jí zničil plaveckou kariéru.

27.2.2014 | 23:34:14
Ivčí

Jako vytáčí mě, že Alison není schopná nic říct a fakt nevěřím tomu, že se bojí, co by se jí stalo, kdyby se dozvěděly holky víc věcí.. Jako jim se toho taky stalo dost a to jenom díky ní, takže už mě to pěkně štve a jestli vymyslijou šestou sérii, tak s tím fakt končím…

#14 Kali
28.2.2014 | 0:35:59
Kali

#13 Ivčí: přesně,Ali je největší bitch!!Mohla by holkám tak pomoct a vykašle se na ně,hlavně že když něco potřebuje ona,tak to je hnedka zkontaktuje :-/

jinak,asi jste mě špatně pochopili,jsem právě ráda,že je Ezra zlej :-D a taky doufám,že zlej zůstane,právěže bych nechtěla aby z něj udělali to co z Tobyho!!(i když u Tobyho jsem byla hroooozně ráda!!!)

#11 littleL:joo,to mě taky napadlo,to co řekla Aria o tom,že si Ezra myslí,že to udělala jedna z nich tam stopro nepadlo,nebo o tom aspoň nevím a taky mi to přišlo divný…jestli to nakonec Arie nebude,tak budu naštvaná :-D

28.2.2014 | 7:01:08
PLL1

Mohlo to být v těch jeho zápiscích, která tak úspěšně Aria spálila v krbu.. Nevíme vlastně, co a proč tam pálila #11 littleL:

#16 littleL
28.2.2014 | 9:20:27
littleL

#15 PLL1:

to jo, ale z toho co jsme viděli, Ezra podezíral ze začátku hodně lidí, byly tam ty rychlé záběry, kde jsme viděli, jak o několika lidech psal, že mají motiv…A celkově by mi nepřipadalo, že si myslí, že je to jedna z nich, ale možná že k tomu došel, no :) Co víme je to, že -A přispěla k tomu, že si Spencer myslí, že „zabila“ Alison. -A tím nejspíš chtěla svést podezření na někoho jiného, protože ji někdo podezřívá.

28.2.2014 | 9:29:52
littleL

Jinak jsem docela zvědavá, jestli se teď Ezrovi něco stane – nikdy nebyl nijak vydírán a přesto taky pátral po „vrazích“ Alison – buď je tedy na straně -A (popř. je A, člen A-týmu), nebo o tom -A nevěděl/a (to je celkem divné, ale dejme tomu), pak by se mu to teď snažila vrátit a možná neodjel kvůli knize, ale podobně jako Jason by se snažil ukrýt. (Nebo mu už -A něco udělala)

#19 natalijka
28.2.2014 | 9:56:28
littleL

Nebo možná -A Ezru využívala, aniž by o tom věděl, jelikož měl neustálý přehled o holkách, mohla se mu to toho systému nabourat nebo sledovat jeho.

28.2.2014 | 9:58:43
natalijka

#17 littleL: ezra bude postrelený.

28.2.2014 | 10:30:59
petasouckova

Emily je fakt naivní když si myslí to s tou Ali. Ale Paige jak mohla tohle Em udělat? že hodila ten papírek do toho auta.. :O za tohle jí fakt přestávám mít ráda ;) Spencer by zase měla přestat s těma práškama ;) vypadá fakt hrozně a co když jí tam -A dala za prášky neco jineho? :O do té lahvičky… Hanna je ted nejvic v pohode ;) a hrozně jí tam mám ráda :3

#21 TerkaAndy #22 ZuziJ
1.3.2014 | 10:28:02
TerkaAndy

#20 petasouckova: Tak to mě ani nenaštvala tim papírkem, ale uplně se mi zhnusila, jak Emily „vydírala“. Jak si tohle může dovolit vůbec? :)

#22 ZuziJ
1.3.2014 | 11:47:48
ZuziJ

#20 petasouckova: #21 TerkaAndy: Souhlasím s TerkouAndy, mě to, že „řekla“ poldům o Ali naopak potěšilo, konečně někdo normální, kdo si nehraje na Supermana, ale zapojí lidi, kteří tu jsou od toho, aby takový věci řešili. Nebo ty bys s tím v reálu na policii nešla? Mě víc vytočila tím, jak dávala Emily ultimáta. Jako chápu, má o ni strach, Ali je bi*ch, ale dávat svojí holce vybrat mezi sebou a její BFF? O.o Nikdy bych si nevybrala toho člověka, co mě nutí si vybrat.

#23 littleL
1.3.2014 | 13:15:31
littleL

#22 ZuziJ: Tak ony nešly na policii, protože jí nemohou věřit, před tím tam byl Wilden a třeba tam má -A nějaké spojence. Nedivím se jim, že to neudělaly, měly pro to důvody + ještě i to, že oslepily Jennu, což by musely taky říct + -A by pak vyzradila některá tajemství, dokonce jim i vyhrožovala, že udělá něco jejich rodičům, když půjdou na policii…

Nicméně teď, když je tam Holbrook, tak by jim mohl nějak pomoci, doufám v to, zdá se, že je na jejich straně.

Jinak Paige se chovala podle mě fakt strašně, nevim, jako Toby se třeba taky bál o Spencer a udělal pro to různé věci, ale že by jí nějak vydíral a strašil, že půjde na policii, to si nepamatuju. Paige obecně nemám ráda, vždycky mě jenom otravuje, když tam je, už i ten její výraz mi vadí :D

1.3.2014 | 15:15:58
KamPhoe

přijde mi divné, že už nechodí od A žádné sms nebo e-maily…a už abychom věděli, kdo to je :)

1.3.2014 | 20:16:31
JeremyFall

Chm. Já si myslím, že A týmů bude víc než jenom jeden a Ezra je lídr jedním z nich a má pod sebou Monu, a nebo měl taky Spencer a Tobyho, přičemž ještě sám poslouchá Big A. Nemyslím si ale, že by tam byl aby mohl holky mučit ale právě kvůli své knize, aby jí přidal co nejvíce na důvěryhodnosti. Přeci jenom v seriálu jsou furt narážky na to, jak Ezra miluje psaní a čtení a sám přece řekl, že vždycky chtěl být tím, kdo pro příběh udělá cokoliv. No uvidíme. Myslím, že autoři nás ještě pořádně vyšokují.

8.3.2014 | 22:44:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama