Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Co říkáte na odhalení Big -A?

Co říkáte na odhalení Big -A?

Jak už nám promo videa slibovala několik týdnů, finální epizoda páté série nám konečně měla odhalit identitu Big -A.
POZOR, ČLÁNEK OBSAHUJE SPOILERY! (V případě, že jste epizodu ještě neviděli.)

22 1
25.3.2015

Odhalení Big -A

V epizodě Welcome to the Dollhouse jsme zjistili, že Big -A je někdo jménem Charles (pravděpodobně Charles DiLaurentis). Jednu odpověď jsme dostali, načež přichází nekonečné množství dalších otázek. 



(FOTO: ABC Family)


  • Kdo to je? Dvojče Jasona DiLaurentise? To je velmi pravděpodobné, když vezmeme v úvahu domácí video, které Spencer viděla v úkrytu. Paní DiLaurentisová držela v ruce malou holčičku (nejspíš Alison) a kolem pobíhali dva malí kluci. A na papírku schovaném v Monině zrcátku stálo: „Chandelier’s ri­tuals. Sister launched lair. A ruler’s list changed,“ což po přeházení písmen dává Charles DiLaurentis.

  • Pokud bychom předpokládali, že je Charles Jasonovo dvojče, ví o něm pan Hastings, když je otcem Jasona? A kdo další o něm ví?

  • Proč byl Charles DiLaurentis skrýván? Byl celou dobu zavřen v Radley, podobně jako tomu bylo u dvojčat v knižní sérii?

  • Kde by vzal utajovaný chlapec tolik peněz, aby byl schopen něco podobného organizovat? „Vyplatila“ ho snad jeho rodina?

  • Proč je Lhářkami posedlý? Dalo by se to pochopit u Alison a Jasona.

  • Je možné, že už jsme se s Charlesem setkali? Známe ho pod jiným jménem?

  • A co s tím má společného Andrew?

Jaké jsou vaše teorie? Jaké další otázky vás napadly?

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /124

Bluck

Moje dnešní teorie? Andrew je Charles, zdělil peníze po paní D. a je jimi posedlý, protože je to tak trochu narušená osoba, která prostě Alison s Jasonem závidí, a tak chce to, co mají oni.

#62 Ajla25si #96 simiiina
25.3.2015 | 18:55:11
Emulepapule

No, byla jsem docela zklamaná… čekám velkou bombu a nakonec toho vím ještě míň, než předtím. Vždycky jsem si myslela,že -A je holka a navíc někdo, koho známe. Ale ta teorie s Andrewem je dobrá, jen možná trochu okatá, jak tam byl a poslouchal Veronicu s Melissou…

25.3.2015 | 19:08:13
TerkaAndy

Pobavil mě jeden obrázek na fb:

Season 1 & 2: Who's A?
Season 3: Who isn't A?
Season 4: Am I A?
Season 5: Who the fuck is Charles?

#5 simineke
25.3.2015 | 19:10:03
simineke

Taky souhlasim s celkem zklamáním…Slibovali velké odhalení a vlastně jen naznačili něco co si můžeme domýšlet…Myslím že Andrew to nebude, protože je to moc okatá teorie, ale určitě nám ještě pěknou chvíli neřeknou kdo to je…

25.3.2015 | 19:10:43
simineke

#3 TerkaAndy: :D :D :D :D

25.3.2015 | 19:11:43
MirMor

Ak by bol Andrew A bolo by to riadne od veci lebo doteraz tam bol len ako blonďavý šprt a aj to s nejakým Charlesom je pekná hovadina…no riadne to posrali a zase sme sa nič nové nedozvedeli

25.3.2015 | 19:14:45
TerkaAndy

Neangličtinářům se omlouvám, možná později přeložím do článku, ale tahle teorie mě zaujala:
Charles is physically a boy but identifies mentally as a girl. So that's why A is obsessed with dolls and girl masks and dresses. When Mrs. DiLaurentis and Mr. Hastings (Jason and Charles' dad) found out about his wanting to be a girl, then they sent him to Radley because he was „sick“. This makes Charles Jason's twin and Ali&Spencer's half brother. So in Radley Charles took on the persona of „Bethany“ and Mrs. D joined the committee to be able to keep in touch with her son. There was a flashback that showed her hiding 2 dresses and Ali found them when she was little. Also remember that Mrs. D was taking Bethany to ride horses at the stalls where Emily and Spencer visited? She was sneaking „Bethany“ (Charles) out to spend time with her son. She was buying him things so he wouldn't feel left out. The night Ali went missing was the night that Mrs. D got that worrisome phone call and was telling Alison that she wasn't allowed to go out for the night. Ali went out anyway. Mrs. D saw Charles hit Ali with the rock and, since he was her child and first born (aside from Jason), she was covering for his mistake possibly trying to tell herself that he was mentally ill. When Spencer saw that someone had been living in the DiLaurentis' basement, she just dismissed it and seemed nonchalant. Charles HAD to have been the one hiding out, and had to have been the one that was wearing the Alison masks and wigs in the house when the girls would catch glimpses of who they thought was Alison. I think Andrew is Charles. A for Andrew, NOT Ali like we all thought. Andrew missed school while in Radley so he would be behind grade wise, and would have to enroll in a lower grade level despite his age. I think that is why he wanted to reenact the prom of '07. Spencer said that was the year Ian and Melissa went. Jason is their age, so Charles (Andrew/A/Bethany) is their age too but missed that prom. Also, side note but very important, there was a commercial aired on ABC Family tonight for the show „Becoming Us“ which is about men who are transgendered. Why would they choose tonight of all nights, during this specific episode, to air this commercial? Definitely a hint, but not one that many would consider since it was just a commercial. When Mrs. D told the mystery person that she couldn't protect them anymore, they felt even more abandoned…so they snapped and killed her.

Jediné co mi tam nesedí je ten Andrew, ale jinak je to geniální :)

#8 MirMor #14 a355o #20 Tea301 #26 PLL1 #34 Makatakas #40 Hasicka88 #107 RoseMary
25.3.2015 | 19:18:26
MirMor

#7 TerkaAndy: nie som si istá či som rozumela všetkému ale nie je tam vysvetlené koho je teda to telo ktoré má byť Bethany a prečo má na tých nahrávkach dievčenský hlas ked je to vlastne chlap… toto asi nebude reálne :D možno len spolovice

#38 Hasicka88
25.3.2015 | 19:26:33
Moniicek127

Naprosto genální teorie:) Ale i přesto jsem dost zklamaná. Čekala jsem, že bude -A někdo, kdo se objevuje v seriálu pravidelně a kdo nám byl třeba i sympatický… Každopádně jsem ráda, že KONEČNĚ ví o -A i policie. Tím se ten příběh doufám posune třošičku reálnějším směrem :) To jak o tom nikdo z „dospělých“ nevěděl nebo si vůbec nevšiml, že se dějou hodně divný věc mezi bandou puberťaček, mi už lezlo na nervy :)

25.3.2015 | 19:29:51
makishek

za předpokladu, že je charles fakt chlap a už jsme ho v seriálu viděli, by to mohl být jeden z těchto: málo se objevující lucas a noel, věčně záhadný wren, peteru hastingsovi dosti podobný holbrook, až podezřele podezřelý andrew, prachatý ezra, hacker caleb, creepy toby.. a pak zbývá už jen samotný jason.. upřímně doufám, že je charles jedním z nich a že jsme se nedočkali jen dalšího deus ex machina :/

#109 RoseMary
25.3.2015 | 19:35:28
LoveThemAll

Nevim, proc jsem si myslela, ze se konecne dozvime nejakou informaci bez toho aniz by se vynorilo dalsich tisic otazek. Asi jsem byla trosku naivni… I kdyz uznavam, ze teorie o Andrewovi/A/Char­lesovi/Bethany mne prijde genialni. Skvele byly taky sceny Tobyho, Ezry a Caleba <3

25.3.2015 | 19:37:03
Emulepapule

Mám pocit, že tentokrát to moc nevychytali… finále mě spíš odradilo, než navnadilo. Už mám toho dost a to jsem PLL dosud zbožňovala. Ale teď to fakt zabili…

25.3.2015 | 19:48:20
h.app.y

Tak aspoň že je Mona živá. Ta mi tam chyběla …

25.3.2015 | 19:56:24
a355o

#7 TerkaAndy: Teorie je sice zajímavá, ale bohužel není zase tak geniální. Jak píše „MirMor,“ nesmíme zapomínat, že tady pořád máme tělo nějáké mrtvé dívky, která by měla být Bethany. A to tahle teorie bohužel vůbec nebere v potaz. Ale zajímavá určitě je a možná na tom i něco bude :-) přinejmenším to vysvětluje umístění Charlese do Radley.

#17 TerkaAndy
25.3.2015 | 20:05:36
Jell

Mě by jen zajímalo jak je do toho zapletená Cece a Bethany

25.3.2015 | 20:07:22
Jell

a navíc záběr na Moninu mrtvolu jsme viděli a žije ale Mayu nikdo neviděl a je mrtvá

#113 RoseMary
25.3.2015 | 20:12:04
TerkaAndy

#14 a355o: Třeba to nebude nakonec Bethany, ale ta kamarádka těch holek, která se ztratila ve stejnej den :)

25.3.2015 | 20:12:43
Simie

Taky jsem čekala nějakou pecku, na to, jak psali všude po internetu, že si z toho sedneme na zadek. Takže myslím, že nám finále zase vyvolalo více otázek, než odpovědí. Což je ale u tohohle seriálu tradiční. :)

Mě zase pobavil na fb jiný obrázek: Obrázek starých babiček: Pretty Little Liars, last season. Find out who A is, next Tuesday, April 3rd, 2064.

čestný člen redakce
25.3.2015 | 20:12:46
Jell

a teď čekat do června :)

25.3.2015 | 20:24:34
Tea301

#7 TerkaAndy: Jenom otázka, protože teď jsem zmatená: Nebyla náhodou ta mrtvá holka, nalezená v hrobě místo Alison, právě Bethany?

#45 TerkaAndy
25.3.2015 | 20:31:20
Vendiii

Tak myslím, že jsme nikdo nečekal, že nám opravdu řeknou, kdo BigA je, ale stejně je to docela zklamání. Na druhou stranu, teorie s dvojčaty (Jason a Charles) mi přijde nejpravděpodob­nější. Ale kdo ví. Kolikrát už jsem si říkala, že seriál zkouknu od začátku, abych pochytila nějaké (spoustu!!!) věci, co mi napoprvé unikly. I když… má to vůbec smysl? :D Jsem v tom tak zamotaná, že o to silně pochybuju…

#22 elizha
25.3.2015 | 20:43:18
elizha

#21 Vendiii: no podla mna nejake náznaky su prve dve serie kde ta mona sa da nejako zistit a potom.....ako nech mi krucii niekto niekde ukaze kde su ake napovedy… o nejakom jasonovom bratovi dvojcati, a ja neviem čo.......fakt je to podla mna len hra na divákov ako si ich pritiahnuť lebo ako..... neviem kde a kedy by som si mala povedat aha jasne to je jasne to vtedy........herci ked poznaju pribeh detaily, prečo zaco a ako to vlastne bude,,,to povedať mozu…vidia to z inej stránky nez my divaci… btw. aj tak neverim tomu ako samotne liars herci nepoznaju A..... ze im to ,,tajja" … myslim si ze charles nieje big A, je to podla mna len nejaka fakt prava ruka…ze na toho big A si pockáme možno…video tam mohli pustit, naschvál… v tom serialy je možné aj nemožné....... zase len dalsie tahanice casom, príbehom… je to skoda..serial rapídne klesá dole… snazia sa to spravit tajuplne a neviem co ale sa len zamotávaju…což je skoda… keby sa drzia v linni prvých serii možno by to bolo stále take skvele.....

25.3.2015 | 20:48:34
fanusik100

Kedze PLL cakaju dalsie 2 sezony, keby odhalili A teraz, tak nemam predstavu o com by sa tocilo dalej… takze neviem ako vy ale ja som nic ine ako dalsiu zahadu necakala

#24 elizha
25.3.2015 | 20:56:03
elizha

#23 fanusik100: to bolo jasne ze nam to nepovedia hned setko....... som zvedava ako sa to vyvinie:D

25.3.2015 | 21:10:21
DenaaS

vsetko ukazuje na Andrewa. Ako hej, cast bola dobra, zaujimava novinka, ze Ali ma dvoch bratov a nie jedneho… len mi ten Andrew pride trosku od veci. Nie take „wow“ nadsenie/sok. Posledne casti nas na neho jednoznacne upozornovali ale popravde… radsej by som bola, keby A bol niekto iny. Co je samozrejme stale mozne:-)) mozno nas len navadzaju jeho smerom…

25.3.2015 | 21:28:09
PLL1

#7 TerkaAndy: To by i vysvětlovalo tenhle obrázek (to vypadá jak chlap) :) http://vignette3.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

25.3.2015 | 21:43:09
PLL1

Snad ne Andrew!! Ale podivný je, že ta farma je Campbellovic (jak říkali Hastingsovi, když tam dorazili) a Andrew se jmenuje Campbell…

#29 Ivčí
25.3.2015 | 22:19:31
Ivčí

Možná jen chtějí, abychom teď fakt podezřívali Andrewa, ale jestliže to má být borec, co se tam objevil ve dvou dílech (mimochodem nebyl to on, kdo Spencer prodával ty prášky?) a teď v posledních třech, tak to by bylo fakt nic moc.. Nesedí mi vůbec nic, co se proslýchalo, jako že si z toho sedneme na zadek, že to bude prostě něco.. Mno tak co, tak prostě teorie o dvojčatech se najednou posunula z Alison na Jasona… Já nevím, v tom, jak si šel pro tu korunu, tak jsem prostě viděla Lucase, nechci, aby to byl on, ale úplně jsem si říkala, že je to on. Ale teda veliký zklamání, jestliže to bude nová postava nebo identický dvojče.

#33 vricanka
25.3.2015 | 22:21:04
Ivčí

#27 PLL1: Faktys? :O tak to už jako asi úplně náhoda není..

25.3.2015 | 22:21:57
ShayLover

Dobrý postřeh s tou farmou… Pokud je to Jasonovo dvojče, pak je táta Spencer i tátou Charlese…

25.3.2015 | 22:31:04
LuAn

Já vám nevím. Na zadek jsem si z toho vážně nesedla. Že je Mona na živu jsem čekala a tenhle doll house někde uprostřed lesa už mi prostě přijde hodně utažený za vlasy. I bratr dvojče… nejdřív Bethany a najednou bráška? Podle mně to budou muset hodně šroubovat, aby to sedělo a dávalo smysl.

čestný člen redakce
25.3.2015 | 22:34:47
vricanka

Myslíte si ze není možný ze je Charles jen figurka ve hře A? A nemůže byt A opravdu Jason? Jak by teda Charles z radley mohl organizovat tolik věci byt na tolika mistech, organizovat atd ..? Podle me tam někde bude zakopeny pes, jako vždy :D Andrew je nasazenej polda :D haha. Třeba ho taky A jen vydírá.. Podle me s tím ale nic spolecnyho mít nebude. To byla paní D, ale pěkná hobsanda co :D jinak já jsem zklamaná.....

25.3.2015 | 22:51:47
vricanka

#28 Ivčí: ano souhlasim postava docela vzrustove mala a tak divne smajdal, bud lucas nebo Wren…

25.3.2015 | 22:57:34
Makatakas

#7 TerkaAndy: Wow, no kdyby to takhle bylo tak by to bylo úplně skvělý! Ale myslim, si že do tohodle seriálu transsexualitu nezapojí, ale možné je vše, že :) Líbí se mi to :)

25.3.2015 | 23:09:55
ysd

je pravda, že teorie s Andrewem jako bigA je zajímavá, ale když sem si pozorněji pustila tu plesovou scénu a scénu se Spencer v Charlesově pokoji, tak podle postavy – od výšky až po způsob držení těla, v tom kostýmu Andrew nebyl, nevím, třeba se pletu, ale nemyslím si to…

25.3.2015 | 23:16:58
mistrpapaia

z mé strany velké zklamání! zbytečně to prodlužují si myslím…

25.3.2015 | 23:20:24
Hasicka88

Mě napadá jedna teorie a to že to může být skoro každý jmenovaný a jeho psychickou poruchou je schizofrenie…

25.3.2015 | 23:30:13
Hasicka88

#8 MirMor: někdo.uz to tady psal… Třeba má ta mrtvá holka něco společného s tou zmizelo těch jiných holek v první sérii_A_mela ve všem prsty a myslím že změnit zdravotní záznamy atd… Nebylo pro ni problém…

25.3.2015 | 23:43:35
karollin

Tak to bylo jako všechno? Spíš se mi zdálo, že nám toho hodně naslibovali a ted jako nic nevíme. Jsem opět na začátku, akorát tu máme novou postavu a to Charles. Bylo jasné, že Mona žije. Akorát, jako jak psali že to bude pecka a kolik už je mrtvých a kolik dostaly sms. Vážně nic nového. :(

25.3.2015 | 23:43:42
Hasicka88

#7 TerkaAndy: mě nesedí jedna věc nejvíc a to ta znalost ovládání počítačů a těch technologií když by byl A. tak psychicky nemocný atd… Kde by se to všechno naučil ovládat atd… Musí to být přece někdo kdo dokonale ovládá techniku tedy že ji studuje atd…

#45 TerkaAndy #46 Celine
25.3.2015 | 23:46:46
Kquistynka

No mě to teda pěkně naštvalo.. neukončený,co se teda nakonec stalo s lhářkama? zůstali s nim v tom domečku na panenky? A totální píčovina, z dvolením.. čekala jsem že to udělaj tak že A bude někdo kdo je v seriálu od začátku.. a sorry, ale Jason by to snad věděl ne? že má dvojče? a taky by určitě tušil žeje A když je uchylnej a chová se jak ženská.. no nic, zklamání, zklamání, zklamání… a Adrew nebude to dvojče, když se jmenoval Charles.. ani nevysvětlili souvislost..a.. a na konci to řešili jen spencer rodiče? taky pěkná volovina…

#44 elizha
25.3.2015 | 23:48:05
Kquistynka

tohle je teda uplnej závěr? víc dílů nebude?

#43 elizha
25.3.2015 | 23:48:29
elizha

#42 Kquistynka: pokracuje sa v juny(cervenci)

25.3.2015 | 23:56:46
elizha

#41 Kquistynka: tiez mi to príde divne ze by sa Jason za cele tie casti serie nikdy nezmienil o dvojcati, to ani nikde nemaju ziadne fotky v albumoch alebo čo?...........cele je to cudne

25.3.2015 | 23:57:30
TerkaAndy

#40 Hasicka88: Hodně psychicky nemocných lidí je naprosto geniálních, většinou právě v matematice a podobných věcech.

#20 Tea301: To sice jo, ale o té cizí zmizelé holce se tam něco prohodilo, její tělo nenašli… Takže to klidně může být i ona podle mě. To, že se řeklo, že je to Bethany, v PLL bohužel nic neznamená :D

26.3.2015 | 1:14:28
Celine

Bože všichni tu fňukáte jak nevím co, že jaká je to kktina a nwm… opravdu ale do haje! Jsou odsouhlasené další 2 serie, to jste jako vážně tak najivní že si myslíte, že hned vše odhalí? Za mě? Pecková část, už jenom proto, že to bylo tak dobře udělané… A líbí se mi myšlenka, že to nakonec může být chlap… A z nějakého důvodu ani není tak posedlý holkama jako samotnou Alison… A tu si udělal z Mony, bůh ví proč, možná aby se ji nějakým způsobem pomstil… Kdo ví… Nevím nic a právě proto mě to pořád baví, a jestli je pravda, že jsme viděli A v prvním díle, tak jsem zvědavá ještě o to víc… Já se ku příkladu dověděla opravdu hodně… Jméno, pohlaví a že nějakým způsobem zapadá do Alisoniny rodiny a zároven do rodiny Spencer… Co se týče farmy, tak je možné že Andrew prostě jen pro A pracuje a tak ji nebo jemu poskytl místo, kde může holky špehovat. Andrew určitě není Charles… za 1. kdyby to bylo fakt dvojče, což vypadá, že ano, tak si nejsou fakt podobní… za 2. Charles měl černé vlasy… nevím ale že by se mi chtělo se barvit pak zase na blond je kravina… za 3. za tím co Charles pozoroval holky, Andrew byl v kavarně a odposlouchaval Jes a Mel… takže si fakt nemyslím, že by to byl Andrew… Jinak je super že konečně i Tanerová prohledla… Nevím proč ale Caleb si možná vysloužil místo u policie :D

#40 Hasicka88: mimochodem, nevím, jestli to víš nebo ne, ale hodně masových vrahů má hoooodně vysoké IQ… tudíž i psychopat může mít vysoké IQ, což mu dokonale může umožňovat ovladat tolik lidí na dalku a připravit tak genialní plán… no… nevím na co, ale to se dovíme snad v serii…

#47 Celine #50 ThereSSa7 #53 PLL1
26.3.2015 | 1:26:19
Celine

#46 Celine: v další serii … 6… sry…

26.3.2015 | 1:27:59
Cihi

pod tou maskou byly videt cerny husty vlasy.. takovy andrew nema… ale presne takovy ma Lucas ;-)

#49 TerkaAndy
26.3.2015 | 5:02:28
TerkaAndy

#48 Cihi: Tmavé vlasy měl i herec, co hrál Jasona v první epizodě (teď si ale nevybavím kdy odešel a jestli byl jen v té jedné, nebo ve více). Otázkou ale je, jestli jim vážně jen odešel herec, nebo jestli to bylo naschvál :)

#59 makishek #69 Klárynox
26.3.2015 | 7:40:14
ThereSSa7

#46 Celine: Přesně. :D Úplně souhlasím :) :D

26.3.2015 | 7:46:02
Jell

Nebo ten Charels je jeho dvojče ale umřel a -A na to chce jenom upozornit a je to úplně někdo jiný

26.3.2015 | 8:28:54
Vendy11

A třeba ale ani Charles v Radley nebyl :) Třeba ho jenom dali pryč, protože byl problémový nebo tak. Nikde není jasně napsaný, že byl v Radley ne? Teda aspoň já to nikde nečetla :-D Třeba ho prostě poslali pryč, protože něco udělal a on se vrátil s tím, že Alison dostane to co si zaslouží, že ona je ta rozmazlená a ničeho si neváží a on mezitím byl třeba sám a chudej apod. A třeba je Jason prostě blbej a zapomněl na něj, vždyt na te pásce byl malej a já si myslím, že si taky teda nepamatuju, s kym jsem kde byla když mi byly třeba 4 :D A jelikož je tady možný všechno, tak třeba je fakt sklerotik no :D Achjo, jsem v tom sama zamotaná :D ale je pravda, že Andrew to podle mě nebude, protože jak seděl v kavárně, tak -A zatím sledoval/a holky. A mě se díl líbil, popravdě chtěla jsem vědět kdo to je konečně, ale zase si nedokážu představit o čem by byly další 2 serie a ještě k tomu si nějak nechci připustit, že by PLL skončilo :D Akorát teda já být na jeich místě, tak nedám najevo, že vím že to je nějakej Charles a nezautočim takhle. Asi bych dělala blbou a snažila se jakoby zahrát taky nějakou hru. Trochu bych se na tom „plese“ koukala po tech figurinach a snažila se ho najít a ne na něj rovnou zařvat jakoby HELE VÍME JAK SE JMENUJES A TO JE VSECHNO a víc vlastně neuděláme a v ničem nám to nepomůže :D

26.3.2015 | 9:14:55
PLL1

#46 Celine: No já nevím jak ostatní, ale ta postava má jasnou paruku, když se podíváte z boku, jak stál u Spencer, tak je jasně vidět, že má kuklu a na tom má nasazenou paruku… Jinak nikde není napsáno, že A je nutně Charles, tyhle věci tam může mít i osoba, které byl „Charles“ nějakým způsobem blízký…

26.3.2015 | 9:15:31
Es

Super! Díky za všechny komentáře, zpříjemnilo mi to cestu do školy :-D. Díl jsem ještě neviděla, ale v noci se mi zdálo o A- a teda vypadal úplně jako Jason :-D že by prorokujicí sen :-D? Ta teorie o dvojčeti Jasona je naprosto geniální! My všichni o dvojčeti Alison, a ono nakonec teorie o psychicky narušeném transsexuálním dvojčeti Jasona! Tohle by se mi líbilo, protože to A zahaluje tak trochu do dalších tajemství a mlh, a na druhou stranu se mi líbí, že by to vysvětlili takto elegantně – psychicky narušený syn, zároveň geniální a posedlý sestrou, jejíž život chtěl vždy mít :-D. Super jsem nadšená. Navíc, to že „byl“ v 1. dílu by mohli vysvětlit tak, že zkrátka vypadá jako Jason a často se za něj mohl i vydávat. Popř. Mohl s Jasonem spolupracovat, aby měl uši všude, navíc by dávalo smysl, proč až patnáctileté lhářky začal obtěžovat, mohl utéct, být propuštěn, bůhví, ale tahle teorie se mi líbí nejvíc. Jen ať už tam neperou Lucase, to by bylo na nic :-D. Chci A- jako šílené barbínama posedlé dvojče hot hotttt Jasona!

#55 Kquistynka
26.3.2015 | 9:44:26
Kquistynka

#54 Es: Logicky, co by natáčeli a co by řešili další dvě série, kdyby CHarles byl jednovaječný dvojče s Jasonem? To bude uplně jinej ksift, jinej herec…a bude to někdo kdo tam je od začátku seirálu a vydává se za někoho jinýho, a jestli ne, tak budu pěkně zklamaná.. nevim co chtěj ještě řešit v dalších dvou řadách, stačili by 3 díly a ujasnění a papa, tenhle seriál jde stejě kvalitně dolů, koukám na to už jen právě proto abych věděla kdo je A, a ne ze zvědavosti nebo z velkýho chtíče, ale spíš z důvodu, když už jsem se s tim s*ala takovou dobu, tak to dokoukám… vůbec nechápu proč byl posedlej všema holkama… a celkově, myslela jsem že to buse někdo kdo Alison enávidí za to jaká dřív byla a za to co dělala lidem ze školy atd.. a ne jen proto, že chce být někdo jako ona a že chce být ženská.. zklamalo mě to

26.3.2015 | 10:02:48
Hasicka88

Začínám si čím dál víc myslet, že A- není nikdo známy..prostě nová osoba.....podle mě scénáristé budou považovat za šokující, kdo všechno A- pomáhal a proč..... A ještě je tady jeden můj názor :-D, že se prostě nikdy nedovíme do to je, protože se už do toho tak zapletou, že nebudou mít na vybranou to tak udělat :-D ale tohle se snad nikdy nestane, to bych je asi jela do Ameriky postřílet :-D

26.3.2015 | 10:54:08
im_denisa

Já jsem si říkala, že když byla Mona „zabitá“ ve svém domě, že se to pohybuje vážně jako chlap, házelo si to tam s ní jak s panenkou :D Takže nakonec bude -A tranvestita ne? :D

26.3.2015 | 11:49:56
fAny

No, upřímně ačkoliv jsem nevěřila, že by prozradili kdo je -A, čekala jsem, že nám dají aspoň víc informací. Dali nám jméno a jedno video, žádné mega odhalení to teda nebylo :-D (na to jakou tomu dělali reklamu..) Taky mě zaráží, když se teda -A objevil na tom pomyslném plese, proč se na něj holky nevrhly a nesundaly mu tu masku (bylo jich 5, jednoho chlapa by snad udržely).. vyhodit proud mohly až potom klidně.. Ještě mě napadlo.. Ti lidi jsou v tom městě fakt tak tupí, že si nevšimnou, že paní D. má dva kluky a malou holku a najednou, že jedno děcko prostě zmizí? Na tom videu byli ti kluci už větší, mohli mít tak 5 let (cca) a nikdo se po tom druhém klukovi neptal?

Každopádně se budu se dívat dál, zajímalo by mě, jak si s tím scénáristé poradí, jelikož si myslím, že jsou do toho už taky zamotaní :-D. No a zkouknu Pilota a budu teda hledat -A, který se tam prý objevil..:-)

#77 Lucinka04
26.3.2015 | 12:00:58
makishek

#49 TerkaAndy: hrál v celé první sérii (objevil se tam vícekrát), od druhé ho pak nahradil drew.. a neodešel, byl nahrazen tvůrci :) zdroj

#61 TerkaAndy
26.3.2015 | 12:09:40
adeliee

a co když to není Jasonovo dvojče ale nejakej jejich bratranec kterej byl Alison tak posedlej že se oblíkal a choval jako ona a proto ho poslali nekam pryč? (do radley např.) a to video s tím útokem na Monu u ní doma.. už od začátku mi to přišlo jako nejakej chlap v paruce… (stejné jako jsou vlasy Ali)

26.3.2015 | 12:11:31
TerkaAndy

#59 makishek: Dokonce! Jestli byl záměrně nahrazenej.. Hm, mam svůj tip na Charlese :D

26.3.2015 | 12:22:03
Ajla25si

#1 Bluck: Problém je v tom, že všichni tvrdí, že jsme s ním již setkali od samého začátku a Andrew je tam posledních 5 dílů

#63 TerkaAndy
26.3.2015 | 12:28:18
TerkaAndy

#62 Ajla25si: Zítra vyjde rozhovor s Marlene King (už ho mám přeložený, jen to tu nechci zahltit během jednoho dne). A z něj je jasně patrné, že od začátku počítali jen s Monou a další -A vymysleli až v průběhu :)

26.3.2015 | 12:30:25
TerkaAndy

Nicméně ho DiLaurentisovi museli nějak vyplatit (např. mě napadá ,dohoda': „Celý život od nás budeš mít pravidelný přísun mnoha peněz, ale k naší rodině se nepřibližuj.“), jinak by nemohl tolik peněz získat obyčejnou prací, kdyby zůstal úplně sám, když vezmeme v úvahu, kolik mu je. Leda by to byl pasák nebo hodně dobrej pokerovej hráč :D

26.3.2015 | 12:33:05
Ajla25si

A co když to dvojče není Jasona, ale je to třeba dvojče Andrewa a Andrew ho hledá. Nebo je to prostě jen Andrew, ten druhý kluk a nejde o dvojčata, ale třeba o kamarády z dětství. Ano, paní D. mluví v množném čísle, ale kluci si nejsou podobní ani mi nepřijdou stejně staří. U Andrewa jsme o rodičích neslyšeli, asi třeba jen trpí tím, že ty „dobré“ časy skončili a teď se mstí. Protože tam jezdila fajn rodina a on byl šťastný. Nicméně jeho chování není normální, leda by byl něco jako Caleb. Jen do toho nezapadá, to že je to jasné od začátku. Jestli to tu už někdo napsal, tak se omlouvám, příspěvků je už hodně a docela dlouhých :)

26.3.2015 | 12:56:04
Ajla25si

Je pravda, že ta postava v masce má stejné držení těla jako Jason, ale to mohli použít na natáčení prostě toho herce, že :)

26.3.2015 | 13:36:59
LadyAlex

Moje teorie: Charles je dvojce Jasona, na tom se shodneme vsichni. DiLaurentisovi ho dali pryc a adoptovali ho Campbellovi (nazev te farmy, ktera – jak bylo receno v serialu – musela mit pro -A velky vyznam), kdyz byl jeste hodne maly a prejmenovali ho na Andrew. Ten to pak v pozdejsim veku zjistil a chtel se mstit DiLaurentisovym. Vzdyt prece zabil jejich mamu a malem zabil Alison. Evidentne je na Alison nastvanej, ze ji si nechali, kdyz se narodila, ale jeho vykopli… Tudiz se chce v prvni rade mstit Alison a Alison prece kamaradi s lharkama, tak uz se to sveze…

#71 camille
čestný člen redakce
26.3.2015 | 13:43:47
JLP

Jestli se ale chce mstít na Ali, tak proč unesl Monu, aby Ali hrála a dává jí plynovou masku se vzkazem, že ji má nejradši?? Na mě to působí, že je spíš Ali posedlý a chce ji pro sebe…

26.3.2015 | 13:51:42
Klárynox

#49 TerkaAndy: Už jsem taky nad tím přemýšlela, možná kdybych na PLL koukala od úplného začátku, tak by byly nějaký články o tom, jestli herec, co hrál Jasona odešel, nebo to má právě souvislost s tím, že má Jason bratra…

26.3.2015 | 14:16:13
Petuskaxo

Kdyby byl Charles (co si rád hraje s panenkami v šatičkách) Andrew…nemyslíte, že bychom si něčeho všimly?

#72 Es
26.3.2015 | 14:35:17
camille

#67 LadyAlex: Charles jako Jasonovo dvojče nemůže být Andrew, Jason je zhruba stejně starý jako Melissa a Ian, zatím co ANdrew je spolužák lhářek.

26.3.2015 | 14:59:23
Es

#70 Petuskaxo: taky si myslím, že Andrew nebude transsexuál, to by se mu těžko zamlouvalo líbat Ariu :-D. Ale líbí se mi teorie, že Campbellovic adoptovali Charlese, možná jako… Bratra Andrewa :-)?

26.3.2015 | 15:01:56
Es

Že Andrew nebude Charles*

26.3.2015 | 15:02:55
adush

To mi připomíná finále Teen Wolf.. naslibovali hory doly a nakonec uplná tragédie ten konec. Jako díl ok, ale že bych si z toho sedla na zadek, když to mělo být finále, tak to teda vůbec :-/

26.3.2015 | 16:31:06
karollin

Je pravda, že by ho mohli adoptovat Cambellovic a Andrew je jeho mladší bratr. Andrew je taky chytrý, takže by to odpovídalo. Ale jinak Andrew není dvojče Jasona. Je mladší. Ten v té masce měl na stoprocent paruku a mohl to být kdokoliv, nemuselo to být -A. Jinak mě jako vždy příjde absurdní, že to řeší jenom rodiče Spencer, protože to nechtějí dál někomu říkat. Normální rodič by hned se šel zeptat, kde má děcko. Jako já ten seriál mám opravdu ráda, ale to co slibovali, tak tam vůbec nebilo.

26.3.2015 | 17:57:29
koukaam

Jestli má být Charles někdo, kdo si „hrál“ na holku, sázím bohužel na Lucase… o tom Alison říkala, že je hemafrodit a pěkně ho tím vytáčela… ale byla bych z toho hodně zklamaná… Doufám v někoho, kdo se tam ukazuje častěji než jednou za 15 dílů… Chvíli mi připadlo, že v té masce je Mellisa, ty vlasy byly tak naaranžované, abychom si mysleli, že je to chlap a třeba není… Bylo tam navíc víc narážek o Mellise a přitom se tam neukázala… třeba byl Charles Ian a Mellise po ztrátě dítěte hráblo a teď si chce udělat z lhářek panenky… Víceméně, kdyby lhářky furt neobviňovaly Iana, tak by se mu nic nestalo a Mellisa by nepotratila a neztratila dítě i manžela…

#80 karollin
26.3.2015 | 18:29:17
Lucinka04

#58 fAny: Těm dětem na videu bylo tak maximálně tři roky. A pokud tříleté dítě má dvojče a najednou se přestanou vídat a rodiče mu ho "vymažou "z hlavy, stejně jako ve fleshbacku paní D., kdy vyvrací Alison že tam byla krabice s oblečením jen jedna, i když Ali viděla dvě, tak jí opakovala tak dlouho že tam byla jedna, až tomu sama Ali uvěřila , tak tak stejně to mohlo probíhat u Jasona. Takže tomu věřim, že je to dvojče Jasona, jen byl jiný, byl jak holčička, proto ho dali pryč, a do ted mu zůstala touha hrát si s panenkama, akorát dospěl a baví ho živé panenky. Monu má jako Alison, protože byla pro něj vzor. Byla to krásná holčička, která mohla nosit šaty a hrát si s panenkami a Charles chtěl být jako ona.

26.3.2015 | 20:54:25
Lusesita

Sposta lidí tady zapomíná, že první 2 série byla A Mona (a taky tu dobu před zmizením Alison. Kdy jim chodili zprávy od A). Ale ve 3. sérii tu hru převzala jiná A. Pravděpodobně tenhle Charles. Takže tahle osoba to první 2 série jenom „sledovala“, předtim Alison taky nic neposílala, ale ten pokus o vraždu nejspíš přišla od ní.

26.3.2015 | 21:42:19
ShayLover

Písmo, kde -A Moně píše, že je jeho nejoblíbenější, se prý shoduje s písmem v dopise, kterým se měl Ian přiznat k vraždě Alison…

26.3.2015 | 21:47:22
karollin

#76 koukaam: To je taky dobrá teorie. Je pravda, že v poslední době tam opět vystupovala Mellisa. A takhle by to mohlo být, Ian byl stejně starý jako Jason. Taky mě ted napadlo, jednou byl díl, kde už Alison dostávala smsky od někoho, kdy ještě jako nezmizela a to jí posílala Mona? Její poskoci byli Lucas a taky Paige? Teď si to nějak neuvědomuji. Myslím, že to byl halloweenský díl.

26.3.2015 | 22:07:36
Es

Nemůžu si pomoct, ale postavově mi to fakt připomíná Jasona/Iana, takového většího chlapa. Ale nevím, Ian by byl těžko posedlý panenami

26.3.2015 | 22:09:08
vricanka

Podle me možná A ani nechtěl aby byla ali odsouzena, podle me ji chtěl mit taky v dollhouseu, podle me hlavně ji … tohle zavinili jen sami lharky ☺„A“ pak Monu ušetřil protože se mu hodila aby mel figurku za Ali…

26.3.2015 | 22:29:17
Ivčí

https://twitter.com/imarleneking mno když se mrknete na tu fotku kluků, tak mi teda nepřipadají jako dvojčata a řekla bych, že jim je tak pět, klidně šest, takže nejsem pro teorii, že Jason má dvojče.

#85 Es #86 Es
26.3.2015 | 22:56:04
Mammon52852

Pro mně je -A Wren a jiné teorie mně nezajímájí aspoň můžu v noci klidně spát :-)

26.3.2015 | 23:28:11
Es

#83 Ivčí: to jedno má oči jako Ian :-)

27.3.2015 | 0:07:15
Es

#83 Ivčí: jinak k těm dvojčatům, dvojvaječná nemusí vypadat stejně :-).

#87 Ivčí #88 makishek
27.3.2015 | 0:08:52
Ivčí

#86 Es: To je pravda, jenom by to potom vyvracelo ty teorie o Jasonovi, to jsem tím myslela, ale když by byla dvojčata dvojvaječná, tak by to pro mě mohlo fungovat :)

27.3.2015 | 1:15:53
makishek

#86 Es: pravda, navíc ti malí 3letí prcci z videa taky nevypadali úplně identicky :)

27.3.2015 | 7:52:32
Nymfa

Moc nerozumím tomu proč si všichni stěžují že se nic nedověděli do této chvíle jsme mohli podezřívat takřka každého kdo se s holkama kdy setkal, teď už víme že je to muž, nejspíš bratr Jasona a když přemýšlím dál a snažím se si všecho spojit jde to mnohem lépe než před tímto dílem. To že by byl Charles posedlý Alison a má nevyhraněnou osobnost (jak sexuálně tak asi na všechny ostatní způsoby) krásně do všeho zapadá, nemůžu si pomoci. Já jsem poslední díl htlala od začátku do konce a to že po pěti seriích holky skončí zavřené v bunkru, kde si s nimi může dělat co chce, je prostě vážně děsivé. Rozhodně jsem nečekala že tam v půlce přijde osoba se jmenovkou A a začne jim vysvětlovat kdo je a proč to dělá je blbost a to by se mi teprve nelíbilo. Takhle to je prostě i logické a teď všichni do mě…:-D

#91 vašti
27.3.2015 | 9:49:12
SaraMB

Podľa mňa bol tento diel BOMBA !!! Zistili sme viac ako kedykoľvek pred tým (až na to, keď odhalili, že -A je Mona) Nečakala som, že zistia jeho meno, že sa im ukáže… Myslím, že to vymysleli perfektne, keď ich zavreli do bunkru.. a na konci, keď dali záber na to kde sú a čo všetko (nič) je okolo nich mala som normálne zimomriavky :D

27.3.2015 | 11:06:00
vašti

#89 Nymfa: Souhlas, podle mě se to pohlo… mají být ještě dvě série, tak nemůžou všechno vysvětlit hned a hlavně je to seriál a ne realita, tak bych tomu nějaké ty nedostatky i odpustila. Podle mě dobrý díl.

27.3.2015 | 11:06:01
Zuzulena

Neměla Mona před tím než ji „zabili“ vědět kdo je A- a říct to holkám? Tak proč jim to prostě neřekne, když už se konečně zase sešly :D

27.3.2015 | 14:31:58
VeroniquePLL

Co říkáte na tohle? Našla jsem to na googlu potom, co jsem zadala Charles DiLaurentis. https://www.google.cz/search?…

#95 TerkaAndy
27.3.2015 | 15:43:00
Andie24

Mě to zklamalo dost. Ale asi proto že jsem od toho čekala něco víc, protože z toho dělali všichni strašně velké bum. A i když bylo jasné, že nám neukáží kdo je A, tak to neměli tak podávat akorát to tímto posrali. Ta teorie se mi líbí, ale vůbec mi tam nesedí Andrew. Podle mě nebude A, protože ho až moc teď ukazovali ve špatném světle a to tak dělali u každého koho lhářky podezřívaly za A a nakonec z toho vyšlo něco úplně jiného. Vůbec se mi Andrew jako A nehodí a hodně by mě to zklamalo. Čekala jsem víc od poslední epizody, ale tak uvidíme co přinese 6 řada.

27.3.2015 | 19:47:29
TerkaAndy

#93 VeroniquePLL: V tom novém rozhovoru s Marlene to je, že to má víc významů, takže je dost pravděpodobné, že všechno tohle bude dobře :)

27.3.2015 | 20:23:53
simiiina

#1 Bluck: No pokud Charles alias Andrew nenosí paruku, tak to on nebude, jelikož pod maskou měl hnědé vlasy sčesané dozadu a Andrew je blonďák. Navíc je tam teď nasazenej až moc okatě a pokaždý, když se tohle stalo, tak to byla jen další slepá ulička, stejně jako s Ezrou a Mikem. Takže jsem si celkem jistá, že Andrew je v tom nevinně.

28.3.2015 | 10:05:41
Yuri Lee

Vždycky jsem myslela, že když už je ‚‚A‘‘ barevně, je rudý proto, aby to dodalo na dramatičnosti. Ale co když je ‚‚A‘‘ a) jako Allison a b) jako něco, co Allison udělala? … → The Scarlet Letter

28.3.2015 | 12:35:56
Edis.Ruffian

Začínám mít pocit, že Andrew je sourozenec -A.

28.3.2015 | 13:00:22
Catarinnaa

Dvojča to môže byť, ale nie identické, čiže ak je to dvojča, nebude to Andrew, keďže je mladší, ak by to bol len mladší brat, ak ok, možno …ale bolo by to veľmi jednoduché …však uvidíme …ja som si hneď spomenula na Iana, keď som videla -A v maske …ale to bude možno tými vlasmi, neviem …každopádne, moja obľúbená teória, že je to jedna z liars, padla ..ale aj tak si myslím, že Aria má nejakú poruchu osobnosti, aj keď -A nie je …a Mona žije, to ma teší …inak som z toho dielu nepadla na zadok, ale bol dobrý. Od Moninej smrti sa na to dalo konečne pozerať :-)

28.3.2015 | 13:20:25
Catarinnaa
  • A a transvestita? A k tom Cece??? Seriously??? Veď tá chodila s Jasonom ..to by bolo už vážne moc úchylné!!!
28.3.2015 | 13:34:47
Hasicka88

Koukala jsem se znovu na první díl a prosím vás! Řekněte mi někdo kdo je ten chlap co přijde z jennou na pohřeb! Je to úplný babochlap a typla bych to na něho! Vypadal fakt šíleně!

#103 Celine
28.3.2015 | 21:22:56
Celine

#102 Hasicka88: To měl být TOBY… ale nahradili ho podobně jako nahradili i Jasona…

28.3.2015 | 21:38:44
veronikamalinova

Já našla na internetu, že VÝZNAM slova Charles je ve všech jazycích MUŽ nebo MUŽSKÝ. Takže by tohle velké odhalení taky vůbec nemuselo ukazovat k žadnému Charlesovi, ale jen nám oznámilo, že velký A je muž. Takže jakékoliv spekulace o dvojčeti a podobně můžou být uplny nesmysl a jen se nám zase snaží zamotat hlavu. .))

28.3.2015 | 23:29:34
veronikamalinova

A pak co jsem ještě našla po internetu, podle toho papírku co našli u Mony s těmi třemi větami, ze kterého se dalo poskládat jméno Charles Dilaurentis se dá ještě přeskládat na Rachel S. Dilaurentis, což je teda asi málo pravděpodobné, ale jde vidět, že se z toho dá vymyslet fakt cokoliv. :D Třeba tam schválně poukázali ve videu na ty dva kluky, ale vůbec to nemuselo mít nic společného s teorii o dvojčeti a s Jasonem tam mohl být kdokoliv a spíše jsme se měli zaměřit na to, že se na videu byla malá holčička a vůbec to nemusela byt Ali. A pak jsem ještě našla další přeskládání těch vět, třeba z Sister launched lair se dá seskládat Nerd Lucas is a the liar nebo A rulers list chained jako Run Ali Ted is Charles. No prostě se dá ze všeho asi vymyslet cokoliv! :D

28.3.2015 | 23:46:11
veronikamalinova

Nerd Lucas is the liar bez toho a, překlep! :)

28.3.2015 | 23:48:22
RoseMary

#7 TerkaAndy: ja to vsechno nedokazu precist.neni to nekde prelozene?nevi nekdo z vas kdy bude ctvrta serie v cestine?to ze mam cist titulky me vazne stve.

#108 TerkaAndy
29.3.2015 | 15:16:40
TerkaAndy

#107 RoseMary: Pochybuji…
Kdy co vychází v češtině nevím, protože se mi z dabingu dělají osypky, takže to nekontroluji

29.3.2015 | 15:22:11
RoseMary

#10 makishek: Toby prece nemuze byt Big A.o calebovi dost pochybuju wren mi na to vubec nesedi, Ezra mi pripada jako naprosty nesmysl a z tech tri co mi zustaly vylucovaci metodou mi na to asi mozna nejvic sedi nevim Noel?nebo taky Jason?Treba by to nakonec mohl byt Lucas?necham se prekvapit.

29.3.2015 | 20:04:51
Kisses -A

Já si myslím, že je to Wren sedělo by to výškově i věkově a navíc byl v 1. epizodě a našla jsem jeden nový tweet od Marlene, který říká, že se -A objevil možná i v pilotní epizodě https://twitter.com/…302772588544

#111 ella.1
29.3.2015 | 20:49:52
ella.1

#110 Kisses -A: Ona neříká, že se objevil v 1 epizodě. Ona v tom tweetu říká, že původní A byl v pilotu, ale že to neznamená, že tam byl i big A.

#112 TerkaAndy
29.3.2015 | 22:09:26
TerkaAndy

#111 ella.1: Ne. Napsala, že řekla, že původní A se objevila v pilotu. To ale neznamená, že se v něm neobjevil i Big -A :)

29.3.2015 | 22:17:47
RoseMary

#16 Jell: to je pravda.

30.3.2015 | 17:06:45
Jannina

Charles je Byron :-)

  • měl poměr s Meredit, pravděpodobně i s Ali … možná ho vydírala ??? Učitel vs žák jako v Lolitě ( kniha se v PLL objevuje )
  • po zmizení Alison se odstěhovali na Island – v Dollhouse zní welcome, willkommen a velkomnir (islandština )
  • jeho písmo se shoduje s písmem na Ianově dopisu na rozločenou
  • v epizodě, kdy se Spenc setká v motelu s Toby ( po té co si myslela, že Toby je mrtvý a přidala se k A-teamu) je za oknem jejich pokoje vidět část světelného nápisu MO ( motel ) … Mona nebo Montgomery ???
  • když se v Dollhouse v trezoru setká tváří v tvář s Charlesem, je vidět, že jsou oba cca stejně velcí – Herečka, co hraje Spenc má 170cm a herec Byrona 174cm

Takže za mě … A je Charles a Charles je Byron :-) A Bethany je jeho nelegitimní dcera, možná s p. D ???

#115 beeglee
31.3.2015 | 16:36:52
beeglee

#114 Jannina: A můžu se zeptat, kde tam zní to „velkomnir“ ? Nikde jsem to tam nepostřehla :)

#116 Kisses -A
1.4.2015 | 18:30:43
Kisses -A

#115 beeglee: velkomnir tam nebylo…bylo tam jen welcome (anglicky), willkommen (německy) a to posledí nevím buď je to benvenuto-italsky, bienvenue-francouzky nebo něco takového. Ale ta francouzština by tam asi seděla více-viz Monin pokoj atd… ale tím posledním slovem si nejsem fakt jistá jakým jazykem to je… :)

1.4.2015 | 22:36:02
Natt699

Souhlasím s tím, že Andrew se zdá jako „A“.. Už někde od druhé epizody v které se objevil se mi zdál takový trošku divný.. Jinak by i ta jeho postava v seriálu byla téměř zbytečná.. Ještě jsem trošku přemýšlela nad tím Holbrookem ale tam je to víc nepravděpodobné.. Přeci jenom jde spíše o někoho, kdo je vzhledově byť jen trochu podobný J. DiLaurentisovi.. Už je teda jasné, že třeba Mike to nebude.. Ale kdo ví, to jsou jen moje dojmy a názory.. :D Jak je u tohohle seriálu celkem už zvykem, každá další série odhalí spoustu dalších věcí, takže člověk názor téměř úplně přehodnotí a to mě na tom baví! :3

3.4.2015 | 5:01:50
Celine

Všimli jste si to ještě někdo nebo jen já, jak se Mona usmála, když jí řekli, že Alison zatkli za její vraždu?

#119 Kisses -A
3.4.2015 | 12:09:35
Kisses -A

#118 Celine: Jo taky, ale až když jsem si to pouštěla podruhé, bylo to fakt dovné :D. možná přece jen její plán vyšel a spolupracuje s -A…nemůžu už se dočkat dalších dílů konečně se všechno vysvětlí :D

3.4.2015 | 21:17:48
Hanny90

Teď jsem shlédla několik teorií na youtube a kvůli nim si čím dál tím víc myslím, že -A bude zase a jen Ezra. :-D Důvod? .

  1. Ezra má dostatek peněz na to, aby byl -A.

.

  1. V 5×25 Caleb, Toby a Ezra zkoušeli najít, kde je doupě -A. Pak ale přijela policie – Caleb s Tobym odjeli na policejní stanici, ale Ezra ne. Mohl tak být klidně v Dollhouse. (Navíc, řekněme si to upřímně, jeho rozčilování nad tím, že holky nemohou najít bylo až moc hrané, mlácení do zdi atd.? :-) Nebo byl na druhou stranu naštvaný, že mu přicházejí na stopu? :-D)

.

  1. Ve 4×18 dal Ezra svým studentům napsat krátkou esej o Shirley Jacksonovi (všimněte si jména Jacksonovi :-D). Jedna krátká povídka od Chirley Jacksona se jmenuje „Charles“.

http://s2.hubimg.com/…747_f260.jpg .

  1. -A dal Alison (Moně) plynovou masku, což vysvětlil větou „Because, you’re my favourite“. Ezra měl dřív pletky s Alison a dokonce mu Alison jednou napsala dopis, kde se podepsala jako „Your favourite Alison“.

http://40.media.tumblr.com/…r6o1_400.jpg .

  1. Navíc, Ezra už jednou měl plynovou masku. Byl tak přestrojen na Halloween v Ravenswoodu.

http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/…venswood.jpg http://static.tvtome.com/…_gasface.png .

  1. V Dollhouse, když Spencer spala, byl zabírán její pokoj a v něm byl vláček s malým domečkem. Ten samý domeček měl Ezra ve svém bytě. Jezdil okolo něj vláček, se kterým si hrál „Ezrův syn“ Malcolm, spolu s Ezrou a Arií.

https://allisonbrown11.files.wordpress.com/…/08/ezra.jpg .

  1. Mim „Charlemagne“ měl být dle Marlene vodítko k Charlesovi. Ten mim mohl být Ezra. Pro své číslo si chtěl vybrat jen Arii (pořád věřím, že i ta má s -A něco společného, jsou to určitě sehraná dvojka :-D). Lidé, kteří na představení koukali, jedli popcorn. Stroj na popcorn byl i v pokoji Charlese. A Ezra s Arií si v jeho bytě často dávali popcorn.

.

  1. V pokoji Charlese hrál také gramofon. Ezra má hodně gramofonových desek ve svém bytě a zrovna tak i gramofon.

.

  1. Ezra má zkušenosti se sledováním holek. Už jednou to udělal, údajně při psaní jeho knihy.

.

  1. Všimli jste si někdy Ezrovy masky na plese, kde byla Aria údajně ustrojená jako černá labuť? Jsou na ní malé notičky a my víme, že -A je milovníkem hudby.

http://images5.fanpop.com/…-624-352.png .

  1. I když s největší pravděpodobností měl Charles v díle 5×25 pod maskou paruku, i tak by se dalo říct, že by celá jeho tvář/postava na Ezru odpovídala, zrovna tak i toho mima.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/…8b551322.jpg .

  1. v 5×04 Ezra poslal Arii e-mail, kde se podepsal „Sincerely, Ezra Fitz“. -A se také často podepisoval slovíčkem „Sincerely“, např. když psal dopisy Montgomeryovým.

.

  1. -A na monitorech sledoval holky v pokojích, jak spí. Stejně tak sledoval i Ezra Arii, když spala u něj na chatě.

.

  1. Asi už jste slyšeli o tom, že Ezra označil Alison jako Holly Varjak, ze Snídaně u Tiffanyho. To by odkazovalo také na to, kdo je Paul Varjak. Ezra?

.

  1. Také pořád nevíme, kdo byl „Bermůďák“ (anglicky Board Shorts), ale víme, že papoušek Tippy v epizodě 4×17 označil A- jako „Board Shorts“. Může být bermůďák Ezra ve spojitosti s Alison?

https://31.media.tumblr.com/…V1ryakoe.jpg .

  1. V Charlesově pokoji byla také knihovna a Ezra jako učitel čte hodně knih.

http://i.ytimg.com/…qdefault.jpg .

  1. V 5×25, když holky utečou z Dollhouse, zjistí, že je dům oplocený. Poté se spustí písnička od Billyho Williamse a Sammy Kane. Verzi této písničky ale přezpívala také Ella Fitzgerald. V PLL kdysi bylo zmíněno, že Fitz je zkrácenina z původního Fitzgerald. Ella Fitzgerald byla také podepsaná na desce Decca Label. Decca Label přezpívala písničku „Walkin‘ after midnight“, která hraje v Charlesově pokoji, když do něj přiběhla Spencer v 5×25.

.

  1. Co by mohl být Ezrův motiv? V 4×21 si Ezra podle své knihy myslel, že jedna z holek Alison napadla (zabila), možná si to myslí pořád? Navíc, Spencer jí skutečně napadla. Jeho povídka byla také o vraždě. Možná se chce pomstít a zároveň zabít jeho lásku k Alison – zjistil později, že je Alison jeho sestra?

https://31.media.tumblr.com/…n1sbkmyg.jpg . Co myslíte? :-D Jestli ani na tomhle nebude kouska pravdy (podobně jako náznaky u Arie), tak už si z nás producenti vážně musí dělat jen blázny :-)

8.4.2015 | 0:01:54
VeroniquePLL

Tý jo, to je super teorie! Sice nechci, aby to byl on, ale na druhou stranu, on je jediná osoba, která by aspoň trochu zapadala do toho humbuku, co se jim podařilo vytvořit :D

#122 Hanny90
8.4.2015 | 21:03:29
Hanny90

#121 VeroniquePLL: Děkuju :-) Mně to právě taky zaujalo, navíc jsem si i uvědomila, že v epizodě „Unmasked“ neboli „Odmaskován“ si sundala masku jen Aria a všichni si mysleli, že to je ona. Ale Ezra si vlastně tu masku sundal taky :-D No uvidíme, jak to nakonec bude, ať už to bude kdokoliv, přála bych si, aby jim to fakt dávalo smysl, jinak mě to asi hodně zklame :)

8.4.2015 | 22:53:45
karollin

Ahoj, chci se zeptat. Zajímala by mě jedna věc. Jak Ian v tom kostelu spadl, tak ho postrčil -A. Ale nevím, jestli se zjistlilo, kdo to byl. Mona to být rozhodně nemohla. Tak nevím, jestli se to tam vysvětlilo nebo ne. Protože Ian pak říká, co tady děláš, jako kdyby ho znal. Což by se Charles objevoval od druhé série. Díky moc :)

#124 monika.t.cr
14.4.2015 | 13:52:03
monika.t.cr

#123 karollin: to byla Ali

15.4.2015 | 7:13:40
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama