Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

3 nejžhavější tipy na -A

3 nejžhavější tipy na -A

Chcete se dozvědět, kdo by mohl být podle odhadů ta pravá a velká -A? Přečtěte si tento článek a třeba své podezřelé přehodnotíte.

1 0
12.8.2013

Velké -A. Červený kabát. Ten blázen je ve vedení všeho, co se stane. Jakkoli ho/jí chcete nazývat, největší hrozba lhářek je stále záhadou, to znamená, že každá epizoda je jedním dílkem do skládačky. Koho označíme za -A po 9. epizodě? Máme zde nějaké podezřelé.



1. Alison Dilaurentis

Proč by mohla být -A: Ali vždy byla na našem listu, přestože jsme ji tento týden posunuly o něco níž. Stejně je tu plno důkazů, které ukazují jejím směrem. Mohla by být klidně ta, která chtěla, aby Jenna neřekla, to, co ví. A také není žádný důvod si nemyslet, že by nemohla mít byt v NYC. A všechny tyto věci okolo CeCe mohou být stejně tak směřovány na Ali. Víme, že si byli hodně blízké a že ji Ali zradila, proto tu jsou dva scénáře, které nám dávají smysl: A) Vše vymysleli a teď CeCe pomáhá Ali se schovávat, nebo B) Nikdy to spolu nevymysleli a Ali používá CeCe jako vhodného obětního beránka.
Proč by nemohla být -A: Dobře, ta celá věc okolo „nejspíše je mrtvá“ je zde stále velký faktor.

2. Wren Kingston

Proč by mohl být -A: O Wrenovi jsme už mluvili dříve, jako o možném podezřelém. A Mona, která se znovu zabydlela ve svém starém pokoji v Radley nás dělá ještě více zvědavými. Musí tu být nějaký důvod, proč chtěla být v jejím starém pokoji – naše odhady jsou, že se nadále řídí instrukcemi od -A nebo se jí snaží potopit jako všichni ostatní. V každém případě, Wren je nejvíce ze všech lidí spjatý s Radley, takže můžeme jen hádat.
Proč by nemohl být -A: Pořád si říkáme, že v tomto ohledu nemáme žádný nápad, jaký motiv by Wren měl, aby byl -A. Samozřejmě je to tajemný beach boy.




3. Melissa Hastings

Proč by mohla být -A: Melissa je zpět na našem listu podezřelých, protože se zde znovu velmi důležitě ohánějí Jenna se Shanou. Zaslechli jsme, že se bojí Melissy a věříme, že ona může být ta, která chtěla, aby Jenna byla zticha – v případě jejich (ne)existujícího přátelství, není těžké si představit, jak Mellisa začíná s Jennou tím, že jí strká do jezera. Plus, její stáž v Anglii může být dobrá lež proto, aby zakryla hanebné činy v Rosewoodu. Melissa je také velmi dobrá pianistka, jako jsme viděli -A na konci epizody. Na Melissu ukazují také fakta, že její vztah k lhářkám je někdy vřelý (pokud -A děvčatům pomůže) a velmi chladný (celé jejich ponižování, mučení a strašení). A také od té doby, co víme, že má Melissa a CeCe společnou minulost, můžeme se také domnívat, že Melissa donutila Shanu a Jennu, aby kryly CeCe.
Proč by nemohla být -A: Melissa byla na prvním místě podezřelých velmi často; nebylo by to v tomto případě až moc okaté?

Samozřejmě toto nejsou jediní lidé, kteří máme v hledáčku. Na příklad CeCe je evidentně mezi prvními podezřelými, ale také by to bylo velmi okaté. A my začínáme přemýšlet zda-li Mona může hrát na tolik stran, jestli předstírá, že ji někdo také vydírá a přitom je ona sama tím, kdo velí. V Rosewoodu je všechno možné.

Kdo si myslíte, že je -A? Máte někoho, u koho si jste hodně jistí? Podělte se s námi v komentářích.

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /47

sedlo03

Alison, nebo Arya. „A“ ale určitě není jen jedna/jeden.

#10 marumlady #10 marumlady
12.8.2013 | 22:28:12
Anabela12

Myslím, že ani jeden z jmenovaných to není, to by bylo moc předvídatelné a nudné… Doufám, že to bude větší šok… Taky si nejsem jistá, jestli je Alison mrtvá, ale proč by holky mučila? Vždyť byla jejich kamarádka… Melissa je sice mrcha, ale vlasrtní sestře by takhle neubližovala, ale netvrdím, že není s A nějakým zvráceným způspbem spojená, ale nemyslím, že s ní/ním spolupracuje. A Wrenn nemá žádný pádný důvod toto dělat… Osobně zná jen Spencer, proč by týral někoho, koho nezná? A sedlo03: Aria to určitě není! ale máš pravdu, že A je tým a ne jednotlivec.

12.8.2013 | 23:32:42
Elle

Stoprocentně Alison, vsadím se, že ten, kdo umřel, nebyla Alison, ale její dvojče. Pravá Alison je stále naživu. Mstí se své sestře, že převzala její identitu a začala tím, že zabila ji a poté začala napadat i její kamarádky.

13.8.2013 | 1:10:02
Anne397

Elle já nevím, takhle to je v knihách, ale četla jsem, že seriál bude jiný. Je možný že nakonec ne, ale určitě to není stoprocentní.

13.8.2013 | 8:07:48
zdenca

tak jsem to nevydržela a přečetla si knihy… je jen velká škoda, že si nedokážu z hlavy vymazat informaci o tom kdo „A“ je, úplně jsem si tím zkazila seriál :(. Ale jediné co prozradím je, že spousta lidí bude velice překvapena :-)

#47 nikolka2431999
13.8.2013 | 8:17:51
upsik

Na internetu kolují dvě jiné teorie, které mají v současnosti větší logiku. 1a — A – matka Alison = vyčítá holkám smrt svojí dcery (má deník Alison), 1b — pokud existuje dvojče, pak je to ten, kdo holkám tajně pomáhá z blázince ? 2 — Cece je A (a zároven narušená), Alison zatím tajně žije a pomáhá holkám, sama však musí být ze hry, aby jí Cece neodstranila, proto je narafičená její smrt, motiv Cece bude záležitost na další dvě sezony…

13.8.2013 | 8:19:12
koukaam

Ezra – tady je dobrá teorie a stopy, proč by to mohl být on http://www.youtube.com/watch?… možná spolu s Arií http://www.youtube.com/watch?…

#8 Anabela12
13.8.2013 | 13:12:31
Anabela12

blbost, to jsou jenom náhody a nepodložené důkazy… On nemá žádný důvod to dělat a Aria?? Myslíte, že by dobrovolně nechala svoji matku téměř umřít na pobodání včelami? A sama si toho taky dost vytrpěla, tomu nevěřím ani za nic…#7 koukaam:

14.8.2013 | 0:12:24
Cinkitoo

Asi tak. Ty teorie jsou dost stupidní. Aria se nechala zavřít do bedny s mrtvolou? Hm… Ezra proč ne, nemám ho ráda, klidně může být v A týmu. Wren možná, ale líbí se mi a nevidím u něj důvody. Melissu miluju, je to hrozná potvora :D Ale nějak mi nesedí poslední události kolem ní do teorie, že by byla A. Docela se mi líbí verze o paní Dilaurentis – je krásnej magor, to s těmi šaty a tak. Má Aliiny věci, deník a není smířená se ztrátou dcery, tak je možný, že prostě hraje hru A. Ale vadí mi, že některé postavy úplně vypadnou na několik dílů. Třeba paní D., bydlí v Rosewoodu nebo zase ne? Kde je Lucas, změnil snad školu?

14.8.2013 | 11:06:30
marumlady

#1 sedlo03: aria to urcite neni ale myslim si ze bud je -A:Alison a nebo Cece

#1 sedlo03:

14.8.2013 | 11:19:42
peti1D3

Tyto teorie jsem si už četla v AJ na wetpaint. V podstatě jsou dosti mimo. :D

14.8.2013 | 11:23:13
A.N.E.Ž.K.A

podle mě je to WREN, protože na když se A dostala do kanceláře tý psycholožky co bylo napsaný na stěně?? nosey bitchies dies(dotěrné mrchy umírají) jenže nosey je slovo z britský angličtiny a v americký angličtině se to píše nosy a kdo je jediný brit v PLL?

14.8.2013 | 19:22:11
marumlady

ja si myslim ze to neni nikdo z nich ani Cece http://www.youtube.com/watch?… poslechne te si to cely mluvi tam:Alison? Ano, Katherine? Mám něco, co jsem ti chtěl říct, ale musíš slíbit, že to nikdy nikomu neřekneš Slibuji Přísaháš na svůj život? Přísahám na svůj život

#16 Lucie21
14.8.2013 | 20:58:55
Stolid

A je jedna osoba, jediná osoba, velmi chytrá, která využívá všechny lidi v okolí lhářek, abyste získali falešné podezření. A filmaři nám předhazují pouze poskoky A, kteří falešnou A nikdy, ale opravdu nikdy neviděli. A rozhodně nechce a nikomu se nikdy neukáže, pouze je ovládá vzkazy. Takže všechny ty tipy budou rozhodně špatně. Jenom zatínám vzteky zuby a prsty, když na to nemůžu přijít!

14.8.2013 | 23:59:51
Stolid

Hej, lidi, A bude někdo, koho jsem nikdy nepodezřívali, který je pořád hodný. Protože A vypadá, že je velmi chytrá a chytří lidé bývají většinou nemocní. V

15.8.2013 | 0:02:26
Lucie21

#13 marumlady: Ta písnička není přímo pro PLL, vznikla mnohem dřív než seriál. Allison a Catherine jsou sestry, které písničku napsaly a nazpívaly.

15.8.2013 | 15:24:50
Spencer H

Nevim kdo je A ale určitě to není nikdo z těhle tří možná jí pomáhají, ale A nejsou!!! A kdo je podle mě A? no těžká otázka :D ale řekla bych že je to Cece.. počkat ale taky to může být Jenna nebo Shanna a co třeba Mona? Mona by to mohla být přece mona je A už jednou na to přišly a co když ty zprávy pořád posílá ona? může to hrát na všechny strany....... ale ted mi zas přišla na holky hodná tak já nevim doufám že už se to brzy dozvíme :) vlastně to může být kdokoli......

#19 KETS
15.8.2013 | 22:22:56
Simie

Četla jsem, že A je osoba, která měla s každým v PLL scénu a dozvíme se to v 15. epizodě. Taky jsem si chtěla přečíst knihy, ale zase nechci zjistit, kdo je A tímto způsobem. :)

čestný člen redakce
16.8.2013 | 18:40:16
KETS

Podle mě nebude A ani jeden z těhle, ale někdo kdo by fakt byl nereálnej a nebo naopak někdo koho už hodně dlouho tipujeme :)
#17 Spencer H: přesně souhlasím s tebou může to být kdokoliv

16.8.2013 | 18:48:01
littleL

Myslím, že by to byl fakt šok, kdyby to byla Aria a/nebo Ezra, ale bylo by to super rozuzlení, kdyby se to nějak celé vysvětlilo. třeba to, co se dělo Arii, zase někdy mohl dělat někdo jiný (např. se jí chtít zbavit v té rakvi, jsou tam očividně dvě skupiny lidí – ti, kteří šikanují holky a ti, kteří jim pomáhají (nebo jen jeden)- ti mohli jít proti Arii, kdyby to byla ona) na druhou stranu jsem skoro přesvědčená, že to takhle nedopadne. Ezra možná, ale Aria je hodně populární a asi by to mělo dost negativní ohlas… celkem mě štve, že se k tomu asi nedá nijak dojít, protože nikdy nevíme všechno a A může být naprosto kdokoli, stačí pak vyplnit ta prázdná místa, která neznáme, aby to do sebe zapadalo. musíme si asi počkat :/

18.8.2013 | 17:21:12
Aliis

Mně pořád v hlavě vrtá jedna scéna – kdy Alison vypráví ten strašidelný halloweenský příběh o sestrách dvojčatech, které se hádaly o panenku (či co) a jedna pak tu druhou zabila…

18.8.2013 | 23:15:39
koukaam

k těm dvojčatům: … všimli jste si v poslední epizodě, jak si Emily prohlíží fotku malé Alison, že na fotce je další dětská ruka a Alison i její matka se dívají tím směrem – jakoby tam s nimi bylo další dítě a fotku ustřihli :)

jinak z toho, co už víme, tak jediný člověk, který by měl reálný důvod jít proti holkám je Jenna, protože kvůli nim přišla o zrak – jestli se jí vrátil a zůstal nebo ne, to nevíme… jinak nevím o nikom, kdo by měl důvod chtít je přejet, vyhodit z vlaku, udusit (Emily) apod.....

19.8.2013 | 8:49:35
brucik

po 10. díle si myslím, že „A“ je dvojče Allison čím dál tím víc. 1. ta halloweenská story, 2. fotka s odstřiženou rukou, 3. někdo z její rodiny byl v Radley, takže si myslím, že to dvojče bylo narušené, zavřeli ji tam, zapomněli, vystřihli ze života. Allison to být může pokud by nezabila svý dvojče. V seriálu musí myslet na to že mrtvole se dělají dna testy, kord rok uleželé v zemi…

#27 McLilIy
19.8.2013 | 11:47:43
brucik

jo a ještě jedna věc, pokud se dozvíme kdo je „A“ v této sérii, tak to bude jako s Monou. A v další sérii bude „A“ někdo jiný…

19.8.2013 | 11:57:09
Emii

Pravá Ali je mrtvá !!! její dvojče se s ní vyměnilo, a nepravá Alison byla celou dobu s Ariou, spenc, Em a hannou, a pak zabila pravou Ali ! :D

19.8.2013 | 16:35:29
Aliis

Ta fotka je vážně nápadná… Nevím, jestli půjde odkaz vidět. Každopádně jsem ji našla a vážně se zdá, že se obě na někoho dívají.

19.8.2013 | 21:27:51
McLilIy

Ohledně fotky…Na jedné stránce jsem četla debatu, a jedna holka tam psala že si myslí že ta ruka patří Jasonovi a jiná že patří Aliinýmu tátovi. Podle mě ruka ROZHODNĚ NENÍ dospělého člověka. Je vidět že má moc malé prsty a celkově je moc malá i na ruku dospělé ženy. A že by ruka patřila Jasonovi, to podle mě možné je. Je vidět že ruka je větší než ruka malé Alison. Ale může to být také způsobené tím že dítě kterému patří ruka stál blíže fotoaparátu. Ale #23 brucik: má teké dobrou teorii. Bude to ale ještě určitě hodně zamotané :D

20.8.2013 | 17:06:08
McLilIy

Režiséři, nám nastrahují různé nápovědy ale taky pasti, což je fajn, protože když je člověk opravdu fanoušek, tak, když se zrovna nedívá na díly, má aspoň o čem přemýšlet. :p

20.8.2013 | 19:55:40
McLilIy

Tento článek se zabývá tím kdo je Red Coat, Takže nechápu proč je tam Wren, když je jasný že Red Coat je holka.

20.8.2013 | 20:03:35
RisaHermoso

Achjo..:D už ani nevím čemu mám věřit, protože říkají co týden něco jiného, jen aby to bylo napínavější a aby nám dali jiný typ?. Já nevím..jsem z toho doslova jelen! Každopádně PLL zbožňuju a nezbývá nic jiného, než vytrvat :) Jsem strašně za tento seriál ráda, protože je to napínavé, boží a nevyskytuje se tam nic nadpřirozeného, což je v dnešní době hodně vzácné (dle mého úsudku) :)

21.8.2013 | 0:02:02
megary

Všichni co píšou o Alison / Courtney, myslíte, že kdyby měla Ali skutečně dvojče tak by o něm nikdo ve městě nevěděl? Nikdo by si ho nepamatoval? :D To asi těžko… A ano, mohli se přistěhovat do Rosewoodu později, když už měli rodiče DiLaurentisovi u sebe jen jedno z dvojčat, ale pokud by bylo to druhé dvojče v Radley, pochybuju, že za ty léta by se o něm nikdo z města nedověděl…

#32 Aliis
21.8.2013 | 6:00:03
Aliis

#31 megary: Já si právě myslím, že nedozvěděl. Je jasné, že se museli DiLarentisovi přestěhovat, jinak by si dvou dětí místo jednoho někdo určitě všiml. Ale tak existuje lékařské tajemství a Radley, pokud jsem to dobře pochopila, není přímo v Rosewoodu, ne? Jezdili tam. Takže tam nikdo nemusel tušit, že někde existuje dvojče dívky, kterou mají v jednom z pokojů.

21.8.2013 | 11:38:34
koukaam

K tomu přestěhování – vzhledem k tomu, že Jason je syn Spencřina otce a je starší než Alison i ostatní holky, tak se nemohli přestěhovat do Rosewoodu až po narození Alison, šlo by to jedině, kdyby se jim narodil Jason, na čas odjeli a pak se vrátili…

…spíš mi přijde zarážející, že tu noc, kdy byla Alison zavražděna, měla CeCe stejné oblečení a byly si podobné a prohazovali si identity… navíc během té noci (flashbacky) má Alison na sobě střídavě výrazný dlouhý náhrdelník..... co když obětí neměla být Alison? Něco mi na tom nesedí, proč měly stejné oblečení, kdo pomohl pohřbené dívce z hrobu a kdo opravdu skončil pohřbený (dle DNA to musela být buď Alison nebo Courtney)? A víme jistě, že dvojčata byla jednovaječná? Kdyby byla dvojvaječná, klidně by mohla být CeCe Courtney.

#34 KETS
21.8.2013 | 12:39:03
KETS

#33 koukaam: To vcelku dává smysl CeCe jako zkratka Courtney by šla, a možná že to ani Ali nevěděla, že to může být CeCe, tím by se i vysvětloval flashback jak její matka už CeCe nechce vidět v jejich domě............

21.8.2013 | 19:11:54
Aliis

Po novém dílu ani za mák nevěřím, že Cece je A! To by bylo opravdu příliš snadné. Je to podle mě další falešná stopa. A na Cece něco má nebo chce Cece vědět něco, co ví jenom A. Já bych se tedy rozhodně odstěhovala, kdybych byla vdaná žena a zbouchl mě můj soused. A předpokládám, že ani můj muž by nechtěl žít ve vedlejším domě a každý den na mého milence vrhat spokojené sousedské pohledy. Otázka je, co by je vedlo k tomu se do Rosewoodu vrátit?

22.8.2013 | 11:19:39
RoseBlaken

Mellisa to určitě nebude a ten Wren – také si nemyslím, že by byl A. Ali, ta, jak doufám, naživu stále je, ale proč by holky mučila, to nevím no :D také mě napadá Aria, je to moje oblíbená postava, ale je docela dost náznaků, že by to mohla být ona. Už když si vlastně vezmeme, že všechno začalo s tím, že se Aria vrátila a úvod do pll, kde ona děla pššt, tak to také nějak nechápu :D no, uvidíme…

22.8.2013 | 20:27:02
Tynuse

Myslím si,že to nebude Cece,protože je proti ní dost důkazů :) A právě proto si to myslím.I scénáristé vědí,že si to fanoušci myslí,a proto to bude nakonec jinak.Cece v tom je určitě namočená,ale není -A.Wrenovi nevěřím,ale není A a Alison spíš holkám pomáhá,ale nemůže se ukazovat,protože je v nebezpečí. :D A z lhářek to není na 100% nikdo.Tím jsem si jistá,proč by si ubližovali mezi sebou a rodinami ? Nedává mi to smysl. Já bych to tipovala na Alisoninu matku,nevím,proč­..Ale ta žena něco tají. xD

23.8.2013 | 0:10:22
Tynuse

A chci se zeptat.Neví někdo,proč nám ukazovali flashbacky s Tobym :3 a Alison ?

23.8.2013 | 0:11:48
Laurik

Podľa mňa ten flashback s Tobym a Alison má niečo spoločné s Tobyho mamou

#40 McLilIy
23.8.2013 | 6:42:53
McLilIy

#39 Laurik: Souhlasím s Laurik

23.8.2013 | 17:40:43
Vojeldort

A nenapadlo vás, že „beach hottie“ je Wren ? Cece podle všeho byla s Wildenem, takže Ali mohla být třeba s Wrenem. Tudíž on je teď na straně A a snaží se holky od sebe odehnat co nejvíce to jde. Ali je asi naživu. Identita Red Coat má být odhalená buď tuhle středu nebo až v tom haloweenskym dílu.

#42 allexiss
25.8.2013 | 21:39:48
allexiss

#41 Vojeldort: Zajímavé, Wren, tomu jeho kukuči jsem nikdy nevěřila a konečně se pořádně projevyl.

26.8.2013 | 15:24:21
Spencer H

Čauko lidi dnes jsem na facebooku našla dost zajímavou teorii koukejte :) Teorii o tom, že by mohla být -A Maya!

  1. Nikdo nepotvrdil na 100% , že to je tělo Mayi
  2. Maya bydlela v domě Ali, mohla najít její deník, zjistit ,co udělaly Jenně a chtít jim to vrátit!
  3. Maya předtím než začala chodit s Emily chodila jen s klukama..
  4. Už před její smrtí se schovávala v různých domech atd..

na facebooku je to na stránce Prolhané krásky CZ / SK.. co na to říkáte? je to zajímavý ale nevim jestlli by to mohla být pravda, už jsem v tom strašně zamotaná, a mohly by nám dát nějaký odpovědi :) a dnes jsem viděla 11 díl a nemám páru kdo by mohl bejt A

#44 RisaHermoso
26.8.2013 | 21:53:33
RisaHermoso

#43 Spencer H: Máš pravdu :) taky jsem do toho šíleně zamotaná a čím více nad tím přemýšlím, tím mám více otázek…nejhorší je, že na to logicky přijít nemůžeme..:/

26.8.2013 | 22:16:05
Spencer H

RisaHermoso přesně no nezbývá nám nic jinýho než si počkat na odpovědi :)

26.8.2013 | 22:44:27
Troian

Řekla bych že -A není jen jeden, ale že je celá -A-armáda. Ale myslím si, že tam je Wren i Mellisa (z těch tří).:) Ale musíme si počkat na ty odpovědi, no. :)

28.8.2013 | 17:44:20
nikolka2431999

napis prosím kdo je v knize A protoze jsem ji pred dlouhou dobou cetla a uz si to nepamatuji jestli nechces aby to bylo prozrazeno napis mi na face#5 zdenca:

28.2.2014 | 23:07:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama