Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Lhářky získaly šest výher na Teen Choice Awards

Lhářky získaly šest výher na Teen Choice Awards

I letos na udílení cen Teen Choice Awards lhářky zabodovaly. Podařilo se jim proměnit celkem šest nominací.

14 3
3.8.2016

Dramatický TV seriál

  • Empire
  • Gotham
  • Grey's Anatomy
  • Pretty Little Liars
  • Rosewood
  • Shades of Blue

Herec v dramatickém TV seriálu

  • Ben McKenzie (Gotham)
  • Ian Harding (Pretty Little Liars)
  • Jussie Smollett (Empire)
  • Keegan Allen (Pretty Little Liars)
  • Terrence Howard (Empire)
  • Tyler Blackburn (Pretty Little Liars)

Herečka v dramatickém TV seriálu

  • Ashley Benson (Pretty Little Liars)
  • Jennifer Lopez (Shades of Blue)
  • Kerry Washington (Scandal)
  • Maia Mitchell (The Fosters)
  • Taraji P. Henson (Empire)
  • Troian Bellisario (Pretty Little Liars)

Seriálový padouch

  • Brett Dalton (Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.)
  • Greg Germann (Once Upon A Time)
  • Lea Michele (Scream Queens)
  • Cameron Monaghan (Gotham)
  • Janel Parrish (Pretty Little Liars)
  • Teddy Sears (The Flash)

Talentovaná hvězda TV seriálu

  • Misha Collins (Supernatural)
  • Becky G (Empire)
  • Tahj Mowry (Baby Daddy)
  • Sasha Pieterse (Pretty Little Liars)
  • Serayah McNeill (Empire)
  • Hudson Yang (Fresh Off The Boat)

Jiskření mezi postavami v TV seriálu

  • Ashley Benson & Tyler Blackburn (Pretty Little Liars)
  • Candace Cameron Bure, Jodie Sweetin and Andrea Barber (Fuller House)
  • Kat Graham & Ian Somerhalder (The Vampire Diaries)
  • Jared Padalecki & Misha Collins (Supernatural)
  • Candice Patton & Grant Gustin (The Flash)
  • Eliza Taylor & Bob Morley (The 100)

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /38

Lila159

Jak mohla Mona vyhrát seriálového padoucha, když už padouch není… nechapu..

#2 Car
3.8.2016 | 15:57:59
Car

#1 Lila159: ne asi :D ale já tam z toho nechápu víc, například chemii mezi postavami pak samostatně Ashley atd…

3.8.2016 | 16:25:53
VampKošilka

Ashley a Tyler vyhráli chemii…Lol, to zase jeli ti Haleb shiteři. Přitom Kat a Ian mají mnohem lepší chemii snad ve všech ohledech, Tyler a Ashley jí podle mě neměli nikdy, ani v počátcích, zkrátka nikdy. Neměli mezi sebou žádný náboj, jako jiné páry v seriálu(Spoby, Wrenna, Emison).:D Ale pokud vím, tak celé TCA je jedna velká fraška. Ze Sashy mám ale radost.

#4 Car
3.8.2016 | 16:50:03
Car

#3 VampKošilka: ani mi nemluv..jsem myslela, že to rozkopu jasně že to měla vyhrát Kat s Ianem :-/ akorát zkažený odpoledne, nechápu jak tenhle odpad mohl posbírat zase bambilion scén… jo no aspon Sasha když neproměnila Troian tak aspon ona..

#5 VampKošilka
3.8.2016 | 17:23:21
VampKošilka

#4 Car: Kat a Ian měli vyhrát už minulý rok, ale ty ceny se vyhrávají podle toho, jak se to organizátorům hodí a vzhledem k tomu, že fanoušci páru Hanna a Caleb zase spamovali sociální sítě hemzy s různými hashtagy, tak se tomu ani nedívím, což je podle mě další důvod, proč vyhrála Ashley a né Troian. Tyhle ceny naštěstí tolik neznamenají, chodí na ně minimum celebrit a prakticky je nikdo nebere vážně. Krom těch, co probdí noce, jen aby v kuse hlasovali pro jednu věc.

#6 Car
3.8.2016 | 18:05:11
Car

#5 VampKošilka: jasný no :-( a příští rok asi sotva, no mě už pěkně s tím ale se*ou už je to vážně trapné, jednak už mezi nimi jakoby nic není tak nevím proč je to tak mega oblíbená pár a Troian si aspoń jednu cenu zasloužila..ale chápu no…taky si myslím, že jsou tyhle ceny naprosto k ničemu…

#7 VampKošilka
3.8.2016 | 18:23:30
VampKošilka

#6 Car: Tak Troian vyhrála na TCA už několikrát, ale tohle je celkem okaté.

#8 Car
3.8.2016 | 19:18:42
3.8.2016 | 20:33:29
Car

já jí to prostě přeju no :D

#13 VampKošilka
3.8.2016 | 20:33:41
Barbra06

Tak s Ashley taky nesouhlasím, zasloužila by si to Troian, ale jak bylo řečeno, už to vyhrála a musela asi přijít změna. No, přála bych to asi nejvíce Maie, když vidím ten výběr. A padouch je taky trochu mimo, ale Janel si cenu zaslouží, rozhodně víc, než Ashley!

3.8.2016 | 23:41:28
FlerCZ

Tak se podivejte na prvni dily PLL a uvidite jaka tam byla chemie mezi Hannou a Calebem a jak to mezi nima pokračuje i dal! Bonnie a Damon? WTF to nic no spis teda uz Elena a Damon, nebo Elena a Stefan zacatky. Spencer a Caleb vubec!

#12 Dannie007 #13 VampKošilka
4.8.2016 | 11:16:21
Dannie007

#11 FlerCZ: Jo, jenže tyhle ceny se dávají za aktuální rok a ne za to, co bylo v prvních dílech. Ash s Tylerem měli za poslední rok jednu usmolenou pusu a tím to haslo. Ve scénách Kat a Iana je stále napětí a jsou svým způsobem nevyzpytatelní. Jen můj názor, ale myslím, že tohle je přesně ta „chemie“, která měla vyhrát ;)

#14 Car
4.8.2016 | 11:55:43
VampKošilka

#11 FlerCZ: První díly jsem viděla snad minulý týden, první série, kde byly ty jejích začátky. Neviděla jsem nic a fakt jsem se snažila přijít jim na chut a plout s tím hejnem, co je tak strašně žere, ale ten bonding mi přišel nepřirozený. Později mě to spíše otravovalo, jak se k sobě vraceli, i když se to krásně rýsovali mezi ní a Wrenem nebo mezi Hannou a tím detektivem.:D Větší chemii pro mě měli Aria a Ezra(pár, který nemůžu vystát), než Hanna a Caleb. Jo, postuchovali se a ta scéna ve sprše je celkem roztomilá, ale to je fakt jediné, jejich scény mě nechávaly naprosto chladnou, dokud mi nezačaly jít na nervy.:D Kategorie chemie nemusí nutně znamenat milostnou a berou se jen aktuální vztahy, co se na obrazovce objevují, což nejsou ani Damon s Elenou, ani Elena se Stefanem. Máš tam i trojlístek Candace Cameron Bure, Jodie Sweetin a Andrea Barber a mezi nimi vůbec nic milostného není, Fuller House sleduju, takže to dobře vím :D A že by Bonnie a Damon nebyli skvělé dynamické duo jako přátelé, to se podle mě říct nedá. :D

#8 Car: #9 Car: Tak to já taky. Za výkon, který dává v PLL bych jí naházela všechny ocenění světa(né, to už možná přeháním). Ale Ashley to vyhrála podle mě jen proto, že je fandom naštvaný na Spencer, že byla s Calebem. Předtím Hanna a Caleb nikdy nebyli nominovaní na TCA…Zkrátka fraška, se kterou si trhlá americká mládež může mávat, jak chce. Dokud byli páry Haleb a Spoby aktuální a vlastně docela jisté, tak se za ně tolik lidí neangažovalo.

#14 Car
4.8.2016 | 11:58:05
Car

#12 Dannie007: ááno souhlasám Ian a Kat chemie, která měla vyhrát :-)
#13 VampKošilka: to si taky myslím, je to trapné ale je to tak…mě se prostě nelíbí myšlenka, že Marlene dala dohromady přátelé udělala zlo mezi Hannou a Spencer, které jsou jen tak mimochodem spolu bezvadný tým a pak je ,,rozejde,, aby se mohli zase k sobě vrátit Hanna a Caleb? to mi přijde trochu…nevím… přijít na to slovo možná zvrácené nevím, ale rozhodně bych takhle přátelé mezi sebou nepárovala… jsem vážně zvědavá koho ted ,,dostane,, Spencer…to ne no…

#15 VampKošilka
4.8.2016 | 20:24:55
VampKošilka

#14 Car: Spencer a Caleb se asi vůbec neměli dávat dohromady, bylo jasné, že to nevydrží. Né proto, že by to mezi nimi nešlo, ale kvůli nátlaku těch fanynek, co chtěj ten ohraný Haleb. Copak měla znamenat ta Calebova usoplená scéna mezi dveřma, kde tvrdil, jak chce být se Spencer a Hanna je minulost? Pak jakoby se nechumelilo, na to očividně zapomněl. Už jen proto jsem názoru, že Caleb by měl být single, sám v sobě se nevyzná. A vzhledem k tomu, že Spencer zmínila Tobyho se slovy, že po jejich rozchodě se její srdce zastavilo, tak myslím, že to bude mít dohru. Je jasné, že mezi Tobym a Spencer ještě není všemu konec…Víme, jak rychle se „odsnoubila“ Hanna, natož Toby. A pochybuji, že Spence odbydou nějakým Marcem.

#16 Car
5.8.2016 | 17:08:17
Car

#15 VampKošilka: jo no to bohužel říkám už od začátku ale k čemu je to platné, že když to Marlene takhle báječně vymyslela,…jasné to bohužel bylo a ted akorát udělala ,,díru,, mezi přátelstvím Hanny a Spencer nevím no…kamarády mezi sebou párovat to mi nepřijde tady jako dobrý nápad jakoby těch problému neměli dost… už mě docela nebaví jak se vše dělá jen podle toho co chteji fanousci… to je opravdu trapne, asi tka to jsem taky nepochopila nejdriv ji tam breci u dveri a pak si v pohode odejde to je nadmiru trapny proste…to uz ani nejde jinak vyjadrit ano to tam Marlene schvalne dala..jasny ze se k sobe zase vrati vsechny pary jak necekane ze… asi tak to si taky nemyslim navic je to pekny slizoun…ale Toby zatim nevypada ze by se Yvonne vzdal ale jak rikas Hanna to taky rychle odpiskala…

#17 VampKošilka
5.8.2016 | 20:35:58
VampKošilka

#16 Car: Kdyby aspon zůstali spolu, ale takhle jenom zníčili přátelství, které mezi sebou Caleb a Spencer měli, narušili vztah Spencer a Hanny…sice jí to Hanna nevyčítá, ale i tak to mezi nima bude navždy viset, udělali z Hanny blbku, ze Spencer taky a Caleb se chová jako nějaká pubertální slečinka. Spencer tvrdí od šesté série, jak je do Caleba zamilovaná, on pak mezi dveřmi bulí, jak je mu Hanna někde a pak se shodnou na tom, že byli vlastně oba jen zmatení? Když tvrdím, že chci s někým být, jsem si tím sakra jistá. Tohle je vyloženě o tom, jak si fanoušci pískají a tvůrci podle toho skáčou. Jakmile se Haleb fanoušci mohli po+rat z toho, že jsou spolu Spencer a Caleb, tak začali vymýšlet, jak je od sebe dostat, ale bohužel dali tomu vztahu celkem silný význam, proto jakési zmatení opravdu velice chabí důvod rozchodu, když předtím vášnivě tvrdili, že chtějí být spolu i přes to všechno. Navíc je vidět, že ten vztah by mohl v pořádku pokračovat, ale tvůrci cpou do těch postav, že to prostě nejde, i když by to bezproblému šlo. Marlene si v tom udělala pěkný, iracionální, protiřečící guláš. Jako nadruhou stranu jsem i ráda, že se Spencer a Caleb rozešli, protože to, co s nima dělali, to už jsem opravdu nedávala a 7×06 tomu dala korunu. Schválně jim ten vztah narušovali a dělali ho slabým, i když jsou Caleb i Spence dost silné osobnosti, které zvládli i horší situace v jiných vztazích. Je pravda, že Spoby pár mám radši, než Spaleb, ale byla jsem pro, aby minulost nechala v minulosti a řešili se současné vztahy, které si vytvořili dospělé lhářky…

#18 Car
6.8.2016 | 11:48:06
Car

#17 VampKošilka: jojo přesně tak narušili úplně vše nejen přátelství Spenecer+Caleb ale i přátesltví holek což mě docela štve pač ony dvě jsou fakt super tým, no asi tak nějak heled…nechápu tu jeho scénu Spencer miluju tě nadevše – ubrečený za dveřmi a minulý díl kdy odešel jakoby nic to jsemvážně nepobrala… jo no skoro jak v tvd fanoušci něco a tvůrci se poserou :D už mi to leze krkem fakt že jo… faktem je že je to celé fraška tyhle vztahy a taky teda nechápu proč se musjeí vracet lhářky automaticky k tomu co bylo, až teda na tu Ariu no tam je to nad slunce jasné a vždycky bylo…ale tohle opravdu není o těch ,,5 let později,, vůbec tam ten posun nemusel být ničím neprospěl ale absolutně ničím naprosto zbytečný krok a jestli to dopadne tak, že všechny páry budou zase together včetně Paily tak se fakt jdu zahrabat

#19 VampKošilka
7.8.2016 | 18:30:57
VampKošilka

#18 Car: Tak Hanna a Spence budou v pohodě, samotná Hanna dává dost jasně najevo, že je pro ní Spence cennější, než nějaký Caleb. Paily bude můj poslední hřebíček do rakve, protože Emison je jediný pár(dobře, ještě Spoby) na který si fakt dupnu! To se snad nestane, navíc Paily není original couple, to je Emaya a Emison(nechodily spolu, ale Em jí milovala dávno před Paige). Emily a Alison mají scény především spolu a dost se ukazuje, že Em má na Ali skvělý vliv, tak snad to něco sakra znamená! Od Arii jsem nic jiného ani nečekala. Tvrdí, jak Liama miluje, ale nemá problém se vyspat s Ezrou a pak Liamovi chladně dát košem…tam vede ta její láska.:D

#20 Car
7.8.2016 | 20:00:22
Car

#19 VampKošilka: to jo to dává, což jí v tom plně podporuju :-) ale i tak :-( vůbec tohle Marlene nemusela vymýšlet dávat je dohromady aby je zase dala od sebe, a jak se tady objevují názory Calebovi by vůbec neuškodilo kdyby byl sám… no ne asi…jako jestli bude Paily tak to taky balím jako…furt vyhrožují že se vrátí i Paige tak jsem na to zvědavá… to jo to souhlasím :-) Emison je skvělý pár :-) a taky tomu fandím ! tak pochopitelně :D chudák Liam :D a takový sympaták to byl :D

#21 VampKošilka
7.8.2016 | 21:46:09
VampKošilka

#20 Car: Jo Liam, ten byl prostě fajn. Ale lhářky ty své nové známosti využívaly jen jako náplasti, nic víc. Aria může stokrát tvrdit, že Liama milovala, ale podvedla ho, jakoby jí na něm vůbec nezáleželo, i přitom rozchodě bylo vidět, že jí skoro nezajímá a chce se ho spíše zbavit. Chudák kluk. O Hanně a jejím snoubenci se nemusím vyjadřovat, ale na Hanně bylo aspon trochu znát, že jí rozchod s Jordenem trošičku zamrzel. Jen Spencer a Caleb to mezi sebou měli vážné, ale Marlenka na ně dělala nálety. Přesně tak, Emison to musí vyjít! Emily jsem nefandila pomalu s žádnou jejího holkou(i když Samara i Maya byly prima holky), ale s Ali vždycky. Tam je ta chemie opravdu hodně výrazná, všechno ostatní je přehnaný force.

#22 Car
8.8.2016 | 20:00:20
Car

#21 VampKošilka: asi tak až je to trapné nechápu proč by jim to nemohlo vyjít… no právě..jak říkám zrovna Ezriu fakt Marlene nemusela nechat rozcházet se pač ti jsou jasný od samého začátku, taky mi ho bylo líto… Hannu ano ale i tak to k tomu bohužel směřovalo…Spaleb mě zamrzel taky docela jsem si je spolu oblíbila ale co se dá dělat, co na to říct, třeba Marlene ještě překvapí a vrátí je k sobě nakonec i když o tom silně pcohybuji, ale tak alespon Emison no :D jo já měla nejradši Mayu teda jinak ty ostatní mi sympatické nebyli a Paige už vůbec ne ale to by bylo na dlouho a ano s Ali je to jiný…hodně jiný :-) oni jsou prostě roztomilé když mají společné scény

#23 VampKošilka
8.8.2016 | 23:06:19
VampKošilka

#22 Car: Tak pokud vím, Tyler na TCA, když dostali on a Ash cenu na chemii, tak prý řekl něco ve stylu „endgame“ nebo něco takového sdílel na sockách, ted si fakt nejsem jistá, takže myslím, že mezi Spencer a Calebem je opravdu konec. Stačí jen, aby Caleb zjistil, že Hanna už není zasnoubená a opět to bude jako na horské dráze. Já nevím, zatím se k sobě(až na Emison samozřejmě) mají páry, které mě nezajímají a pár, který by mě docela dost zajímal, ten se k sobě prozatím nějak nemá. Ale prý má být nějaká pořádná Spoby scéna, takže to na sebe nenechá dlouho čekat. Když chtěji staré páry, tak at je mezi nimi aspon Spoby. Proto taky moc nechápu, že vykecali takhle dopředu všechny věci, jako to, že se k sobě vrátí original couples a vůbec, tohle si měli nechat pro sebe. Jako, né, že by to nebylo očividné, ale neměli to potvrzovat a nechat fanoušky aspon trochu napnuté, protože hodně teenagerů to sleduje pro ty dvojice. Já bych je ždímala dál, napínala dál..jaképak mělo celé to divadlo smysl, když všichni měli potvrzené, jak to dopadne? Takhle nikoho nepřekvapil rozchod Caleba a Spencer navzdory tomu, že i oni měli své fanoušky. Navíc se jim ani nepovedlo je nějak smysluplně rozejít, ty Calebovi reakce z něj akorát dělají totálného blbce, který by měl chodit spíše se svým zrdcadlem a nesr+t se ani ke Spencer, ani k Hanně.

#24 Car
9.8.2016 | 0:16:54
Car

#23 VampKošilka: hm tak to je teda pěkné…opravdu Haleb nefandím…dřív jsem je měla celkem ráda ale pak už to bylo otravné a ted je nemůžu vystát :D podle mě jsou každý trochu jinde už -D ale tak bohužel no…jen co to Caleb zjistí tak to už bude v jeho náručí klasika :D asi tak to mi taky tak přijde…a pokud to teda vykecali což je masakr tak jsou to idioti docela nic proti…taky bych nechala trochu napětí..já bych hlavně nedělala tu chybu a nevracela bych staré páry proboha k čemu? jako nevím no po 5 letech má být každý jinde…naopak s novými postavami to mohlo být zajímavé viz Liam…jasně tahat nové přitele a přítelkyně do toho co bylo je blbé ale právě naopak ukázala by se ta ochota pomoci a pochopit toho milovaného který byl tolik let trýzněn nějakým psychopatem…náhodou to mohlo být zajímavé jak Aria a Liam tak Hanna s tím Jordanem nebo jak se jmenuje, a upřímě řečeno, ne že by se Toby měl nějak k Yvonne ale přeci jen na Spoby to zatím opravdu nevypadá – ale chápu jsou to PLL takže vše se v jednom dílu může naprosto zvrhnout, nejvíc se mi hnusí co prostě udělali sse Spaleb hrozně se oba milují až na půdu a pak byli vlastně ,,zmatení,, to prostě nevydejchám :D asi tak…ty jeho reakce v poslední epizodě to bylo něco hrozného…jako když tam brečel u těch dveří říkám okej chlapče tak z tohohle vyznání bych se složila i já..ale pak odešel tak jakože bez citů bez emocí…to snad ani v reálu tkahle nejde prostě :D a jsem toho názoru že by ted neměl být ani s jednou pomalu už nikdy… at si odjede a vůbec se nevrací a ještě nám začně Lucas bojovat o Hannu :D

#25 VampKošilka
9.8.2016 | 15:17:56
VampKošilka

#24 Car: Caleba by mohli poslat za Mirandou, at mají nějakou epickou romanci ve stylu „A co když je to pravda?“ a je klid. Ovšem to se nestane, že bude s Hannou je více, než jasné, už jen proto, že to tvůrci vykvákli. Jo, ale toho bohužel nevyužili, protože original couples. Oni chtěli ukázat, jak se holky posunuly, ale v podstatě z nich udělali ještě větší blbky, než na střední, co mají závislost na minulosti. Jen Emily a Alison z toho vyšly celkem dobře. Alison se díky návratu Paige bude chovat jako mrcha, protože bude žárlit, tak krucinál! Moje naděje se zvyšují! Jo, škoda, že Lucas nikdy neměl u Hanny šanci. Myslím, že on nějaké boje o její srdce už dávno vzdal, ale třeba ještě vším zamíchá jako potencionální – A. Tak Spence díky Calebovi na Tobyho nemyslela, ale když zjistila, že je zasnoubený, tak to s ní celkem trhlo. Podle mě se stejně ukáže, že ho furt miluje a Caleb byl jen náplast, u které si namlouvala, že ho miluje, ale nebylo tomu tak…když blbku, tak pořádnou. Třeba se to vyřeší nějakou rozumnější cestou, ale pochybuji. Myslím, že to bude takto. Na Spoby to vypadá ze strany Spencer, Toby je poslední dobou hodně spíše vedlejší postava, nemá už tolik prostoru, ale bůhvíjak se k té Yvonne taky nemá. Navíc bylo řečeno, že všechny původní páry budou spolu, takže i když to na Spoby zatím nevypadá, tak budou spolu.

#26 Car
9.8.2016 | 18:25:18
Car

#25 VampKošilka: jo no :D to jsi trefila..ale tento film s moji milovanpu Reese miluji :-**** no prostě mě to vše na*ralo, nevím proč to zase patlají dohromady prostě podle mě je to trapné..no právě a proto ten postup o 5 let neměl být prostě… je to absolutně zbytečné a vykresluje je to jako ještě větší debilky prostě… no a nevíš kdy se ta pizda vrátí? fakt jí nemám ráda proč se vůbec musí vracet…právě že v to doufám Lucas jako -A to by bylo taky božííí pač Jenna to nebude…ale ano nemá u ní šanci to všichni víme, přesně takhle to bude ano ano souhlasím ! bylo vidět že ty zásnuby s ní otřásli to jako jo…a rtohle bude výmluva k tomu všemu a u Tobyho to bude něco velmi podobného… jo no nemá právě…což se nedivím není mi moc sympatická:D a také mě mrzí že je tam spíš vedle ale co se dá dělat…nechápu jak tohle mohli vykávatk, mimochodem kdo že je teda původní pár co se týče Emily?

#27 VampKošilka
9.8.2016 | 18:37:30
VampKošilka

#26 Car: Jo, taky se mi hodně líbí, ale já radši Marka Ruffalo, ač Reese je skvělá.:D No jo, s tím už se nic nedá dělat. U Emily je to celkem matoucí, protože Paily už byla i v první sérii, ale Alison byla první holka, do které byla Em zamilovaná a Maya první holka, se kterou měla vztah, takže original couple by měli být Emison a Emaya. Paily vztah se naplno rozvinul až později, když už nebyla Maya. A vzhledem k tomu, že Maya je mrtvá, tak by to měla být Alison.

#28 Car
9.8.2016 | 18:59:01
Car

#27 VampKošilka: to je prostě můj film z ,,mládí,, :D ano také můj oblíbenec :D asi tak… když si to takhle zařídily tak at to mají.. asi tak… já jsem si dycky říkala jestli teda ta Maya fakt umřela nebo ne :D ale asi ano.. no právě a mě se Paily fakt nelíbila hlavně ne Paige prostě nesympatická postava pro mě…takže ano já jsem pro Emison :3

#29 VampKošilka
9.8.2016 | 19:39:30
VampKošilka

#28 Car: Jako, né, že bych Mayu neměla ráda, ale doufám, že je mrtvá a nebude žádné překvápko. Né proto, že jsem pro Emison, ale proto, že jí máma za mrtvou jakou dobu a zatím do nás nijak nevnesli tvůrci pochyby. Já to prostě beru tak, že je mrtvá a nevrátí se. Zase se podle mě nemůžou vracet všichni, co v PLL umřeli, byl by tam větší problém, než je ted. Paige má scény, kde je i sympatická, ale nelíbí se mi s Emily. Navíc se nemohu zbavit toho prvního dojmu. Nejdřív Emily topí v bazenů a pak jí jde líbat do auta s tím, že je taky lesba. Tohle chování u mě prostě neobstálo.

#30 Car
9.8.2016 | 20:35:50
Car

#29 VampKošilka: já taky to by bylo už opravdu moc i když by mě to vůbec ale vůbec nepřekvapilo… přesně tak at alespon ona zůstane mrtvá, ti by byki vážně moc…přesně tak já ji nemám ráda hlavně z tohoto důvodu nejdřív si hraje na největší nepřítelkyni a pak mucky muck…to také nemám ráda, četla si synopse k dílům 8 a 9? nemám trochu slov :D

#31 VampKošilka
9.8.2016 | 22:23:46
VampKošilka

#30 Car: Jen at Maya odpočívá v pokoji.

Je prostě taková divná, protivná a chová se, jakoby sezřala moudrost světa a ty její machry mě nikdy moc neoslovily. Nějak jsem nikdy nepochopila, co na ní Emily má.

Jo, četla. Ale Alison je v té škole přeci učitelkou ajiny ne? Bude žárlení a upřímně mě ta synopse nerozhodila. Myslím, že to s Paige opravdu nebude tak horké.

#32 Car
9.8.2016 | 23:09:02
Car

#31 VampKošilka: taky bych totak viděla s Mayou… to já taky ne, není to prostě pro mě sympatická a ničím zajímavá postava a nemám ráda přesně takhle namachrovaný a nafoukaný lidi… stejně jako jsem neměla ráda dilinku Caroline v TVD ale jen co se týče první série :D ano je to je pravda nebo spíš bude tedy…no mě trochu rozhodilo to s Kahnem a emocionální stav jedné z lhářek tuším že to bude Spencer,dnešním díl jsem neviděla čekám na titule ale už jsem si něco načetla…a asi to bylo zajímavé…

10.8.2016 | 15:55:51
Car

bohužel jsem již viděla dnešní díl a chce se mi brečet :D

#34 VampKošilka
10.8.2016 | 21:59:56
VampKošilka

#33 Car: Já říkala, že na sebe Spoby nenechá dlouho čekat.:D Ale abych pravdu řekla, tak jsem si nemohla pomoct, jejich scény jsem žrala a ani Haleb mi tolik nevadil, protože je to mezi nimi ještě na přátelské úrovni, ale všichni víme, kam to směřuje. Spence mi bylo celkem líto, ale nějak se v ní už nevyznám. To jako celou dobu milovala Tobyho, i když se křižovala, že je zamilovaná do Caleba? Podle mě si to asi jen namlouvala, jak jsem čekala. I tak mi jí je líto, Spence se poslední dobou všechno hroutí pod rukama, ale za něco si může sama. Snad se to zlepší, nerada vidím svojí nejoblíbenější postavu z PLL v tomhle stavu(podobně, jako jsem nerada viděla mučenou Ali).

#35 Car
10.8.2016 | 22:32:49
Car

#34 VampKošilka: já trochu čekala že bude vášnivá scéna u Haleba ale naštěstí se ovládli :D i když se napětí dalo krájet…heled já nevím, jsem znechucená ze Spencer udělali totální krávu nejdřív brečí kvůli Calebovi ted kvůli Tobymu dyt v reálu je to blbost prostě :D ano je mi jí líto to taky ale to co z ní udělali..to se nedá.. asi tak…

#36 VampKošilka #37 VampKošilka
10.8.2016 | 23:04:36
VampKošilka

#35 Car: Já to vidím tak, že jako u Hanny a Jordana nebo u Arii a Liama, Caleb byl prostě jen náplast. Sama řekla, že když se s Tobym rozešla, tak se její srdce zastavilo(né doslova) a nebyla schopná vážného vztahu. Spíš si sama chtěla nalhat, že ho Caleb zase pomohl vylečit, ale jak si oba řekli. Byli prostě zmatení, už ten jejich rozhovor začíná dávat celkem i smysl. Caleb se jí líbil a vzhledem k tomu, že se nedokázala do nikoho po Tobym zamilovat, tak sama sebe přesvědčila, že ho miluje, ale sama cítila, že tam prostě něco nenotuje, nejen kvůli Hanně. Ono se někdy říká, nevíš co máš, dokud o to nepřijdeš, tak se to třeba tak stalo i u Spencer a předtím u Hanny. Není to zrovna moudré, smysluplné, ale od kdy láska taková je? Holt jsou to jenom lidi, jak Spencer, tak Hanna či Caleb..Nevyrostli z puberty. Spíše mě na tomto dílu zarazil další možný DiLaurentis.

#38 Car
11.8.2016 | 10:20:41
VampKošilka

#35 Car: Jinak kravky udělali snad ze všech lhářek, ale podle mě se žádná nevyrovná Arie, ta jim prostě v tomhle kraluje.:D

11.8.2016 | 10:31:55
Car

#36 VampKošilka: jako jasně i když si myslím že v reálu to takhle moc nefunguje kord v Americe, která je opravdu velká a nevím kolik středoškolských lásek tam vydrží když se pak všichni rozprchnou pryč ale okej ve světě PLL by to mohlo fungovat proč jako ne :-) a ano další možný DiLaurentis to je příšerné na to už snad ani nemám abych to komentovala…hihi :D Aria asi ano to je pravda :D

11.8.2016 | 15:09:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama