Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Promo video k epizodě Songs of Experience

Promo video k epizodě Songs of Experience

Zdá se, že minimálně jeden člen rodiny DiLaurentisových si na Charlese vzpomíná. Dozví se konečně Lhářky, o koho jde?
(V článku naleznete i oficiální synopsi)

15 0
11.6.2015

S06E03 Songs of Experience

Poté, co byly dívky v zajetí, se jejich životy obrací vzhůru nohama a všechny hledají odpovědi na to, proč taková muka musely prožít. Aria se soustředí na Andrewa a snaží se odhalit, kým ve skutečnosti je. Emily navazuje kontakt s novou kamarádkou/novým kamarádem. Spencer se vyptává Ali a Jasona na Charlese. Hanna se snaží opět stmelit všechny Lhářky, aby mohly zapomenout na minulost a na události z Domečku pro panenky.

Mezitím už Ali není zlá mrcha, jakou bývala dříve – ale kým teď je? Nový kamarád se jí snaží pomoci najít odvahu potřebnou do začátku nového života.

Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /37

Stelly

Tak to vypadá dobře..... :-) Ale musím říct,že o trochu nudněji než promo na min. epizodu ;-)

11.6.2015 | 18:55:56
Tercii

Těšing :D

11.6.2015 | 19:16:11
Barbra06

No moc se těšim, sexy Jason nám to trochu objasní :D

#4 Anne397
11.6.2015 | 19:43:22
Anne397

#3 Barbra06: Aby to neobjasnil jen holkám a nás nenechali ještě nějakou dobu čekat…to zní víc jako PLL styl :D

11.6.2015 | 19:46:40
Es

Ou, konečně sexy Jason :D, mmm, těším se, už dlouho nám ho nedopřáli na víc scén :D. Jinak to znělo od Jasona, když vyslovoval to jméno Charlie, jako něco „můj bráška…“ Ale možná jsem si to jen předimenzovala :D.

#6 Anne397 #7 Tercii
11.6.2015 | 21:19:15
Anne397

#5 Es: Ne, nepředimenzovala :) mně to taky tak znělo.

11.6.2015 | 22:01:07
Tercii

#5 Es: Já osobně úplně nevěřím, že by byl Charles další dítě DiLaurentisů, na druhou stranu to tak vypadá :D A Jason to řekl tak jako… kdyby to byl někdo, kdo mu třeba chybí, na koho často myslí… koho ztratil :O Nějakým způsobem… Máš pravdu, takže to není jen můj pocit.

11.6.2015 | 22:02:48
JLP

V jednom díle vyprávěla Ali holkám, že když ji někdo tehdy v noci uhodil kamenem do hlavy, tak její matka to viděla z okna – a pak Ali zahrabala do hrobu… Koho by takto chránila, když si myslela, že zabil její dítě, než jiné svoje dítě? Já si myslím, že Charlie bude kluk (podle postavy z domečku) a že to bude jejich bratr – otázkou zůstává, proč jej dali pryč a zamlčeli jeho existenci před okolím (jestli to vůbec zamlčet šlo, když do jeho cca 3–4 let (podle videa) se chovali jako rodinka…).

12.6.2015 | 7:31:54
Kajous123

Taky si to tak myslím, navíc ta alba v tomhle díle a to video, kdy má Jason nejspíš dvojče (Charlese). A v tomhle promu to „Charlie“ říká tak nežně, jako by si vzpomněl, že v dětství někoho takového měl. Možná ho dali pak kvůli čehosi do Radley, aby to mělo nějakou souvislost. Ale Marlene si může vymyslet cokoliv, tak se ani neodvažuju hádat :D Ale jsem moc zvědavá, jak se všechno pospojuje a zapadne do sebe, pátá řada byla nekonečná, šestka je prozatím superní :-)

12.6.2015 | 7:55:48
Vendy11

Já si myslím, už podle toho, jak řekl to Charlie, že to je brácha.. Jen pořád nedokážu pochopit, proč by šel do Radley + proč by to kruci Alison nevěděla? Přeci jen když někoho dáš do blázince neznamená, že je s ním konec ne? Tohle prostě nechápu.. Proč by rodina utajovala syna i před svou rodinou.. Nřeknu, kdyby to tajili před ostatníma.. ale kruci tak v rodině by se to mělo vědět a tuplem, když pan D. vidí, že teda chce jeho synáček Charlie „povraždit“ bandu holek a jeho dceru,tak že by mlčel a nechal ho to dělat dál?? Buďto to Marlene nedomyslela, nebo má pan D. takovou povahu, že by měl jít do Radley spíš on, když nedokáže logicky uvažovat..

12.6.2015 | 11:39:03
Elina03

Podle mně to bude falešná stopa jak Spencer řekla že už ví kdo je charles nit se to maj dozvědět až v 6×10

12.6.2015 | 13:11:40
Es

No, já naprosto souhlasím s teorií, že je to jejich bratr, už jen fakt z toho Jasonova tónu :). Proč by zatajili i před svou dcerou? No, kdo ví, mohl být pro ni nebezpečný? mohl ji závidět pozornost rodičů, napadnout ji, když byla ještě v peřince? Mohl mít diagnostikovanou nějakou poruchu, kvůli které by byl nebezpečný pro okolí? Jak by se z Radley nebo jiného ústavu dostal? Já myslím, že Ali byla ještě moc malá na to, aby si pamatovala, kdo Charlie byl, mohla být opravdu v peřince, když se děla Charlie záležitost. Ale vše tomu nasvědčuje, že A je Charlie – bratr Ali a Jasona, proč by jinak paní D. chránila vraha své dcery? Mohla si myslet, že je to zfetovaný Jason, anebo jeho šílené rodinou odmítnuté a zavrhnuté dvojče? Nevím, mně by se tohle hodně líbilo, mnohem víc, než jen to, že si prostě na děvčata a Ali někdo zasedl, záviděl jim, nebo se mstil za nějaké pomluvy a posměšky na střední :).

12.6.2015 | 14:24:43
Es

Další věc – zkuď by A vzalo tolik peněz? Buď je to úspěšný podnikatel, anebo dítě z bohaté rodiny, které má přístup k penězům… Anebo dostal peníze od Jasona :)

12.6.2015 | 14:26:24
Es

Jedno o něm víme určitě – 1. má sadistické rysy (duševně i fyzicky týral lhářky v podzemí), 2. je asociální (pravděpodobně), 3. manipulativní, 4. posedlý (zřejmě Ali, možná i lhářkami), 5. jeho denní program sestává ze sledování děvčat. No kdo si to v dnešní době při tom spěchu může dovolit, povězte :D, buď je na důchodě, nebo na neschopence :-D, v dnešní době ani student nemá těch 8 zlatých volnočasových hodin, kterých by si měl dopřávat každý den :D, myslím, že ba ani pět. Takže já na základě toho tvrdím – je to narušený jedinec, který stojí na okraji společnosti, ne z důvodu, že by nechtěl, ale z důvodu, že zkrátka neměl možnost se nikdy setkat osobně s obyvateli města a nechápe mezilidské vztahy, jelikož strávil dětství v nějakém ústavu a neměl možnost si vybudovat vztah založený na důvěře či lásce – myslím, že pojem láska se ztrácí, možná kotví někde v prvních letech života? Zabil paní D., protože ho odmítla, nemilovala a nepřijala takového, jaký je? Omluvte mé sálodlouhé dnešní zprávy, po dlouhé době mám trochu více volna :).

#15 Tercii #17 Kerol9
12.6.2015 | 14:39:46
Tercii

#14 Es: Myslím si, že je to napsané moc hezky a výstižně. Teď si do toho vzorce ještě musíme dosadit někoho, kdo by to mohl být :) A pak je to dokonalý.

12.6.2015 | 17:38:24
Kerol9

Konečně Jason na scéně. Máte pravdu holky, taky si myslím, že podle toho videa co tam holky viděly je to dvojče Jasona. A vlastně nás k tomu vedlo i to, jak holky kdysi potkávaly ty 2 blonďaté holčičky v těch red hoodech. v Ravenswoodu myslím. Přesně, to Charlie vyznělo jakoby si vzpomněl na to, že mu vlastně chybí kus jeho, říká se, že dvojčata jsou nějak propojené. A očividně všechny cesty vedou opět do Radley. Uvidíme co bude dál, každopádně se těším na 06×04 až taťka Kenneth kápne božskou. ;)

12.6.2015 | 21:24:32
Kerol9

#14 Es: No každopádně mu muselo jebnout v kolni, protože tak jak se zřekla jeho, to mohlo být klidně naopak a stejně se tak se mohla zříct Jasona.

#18 Tercii
12.6.2015 | 21:26:46
Tercii

#17 Kerol9: To je taky moc pěkně napsáno :D :D

Viděla jsem takovou smazanou scénu z páté sezony (možná jste jí taky nějaká viděla? :D). Paní D. tam Alison říká, mimo jiné, něco v tom smyslu že její bratr svoje fotky z fotoalba vyndaval, protože se styděl. Protože tam nechtěl být. No ale v promu kus fotoalba vidíme a mně naopak připadá, že ty fotky byly vyndaný záměrně… Mrs D. zase jednou lhala :D A je tohle ten důvod, proč má Jason míň fotek než Alison? Protože na ostatních byl s Charlesem a rodiče se snažili zahladit stopy? :D Fakt si začínám myslet že to jsou bráchové.

#19 Es
12.6.2015 | 23:26:51
Es

#18 Tercii: Super postřeh! :) Dávalo by to o to větší smysl!

13.6.2015 | 14:48:37
Kajulinkabo

Já si myslím že Charles je ve zkutečnosti žena, vzhledem k tomu že američané mají stejná jména jak pro holky tak pro kluky :) myslím si, že je to dvojče Jasona a tým pádem aj sourozenec Spencer.

#21 Kerol9
15.6.2015 | 13:56:50
Kerol9

#20 Kajulinkabo: no vzhledem k tomu, že jde po Alison, tak by mi taky dávalo větší smysl kdyby to byla ve skutečnosti holka. Protože jí to dělá jakoby proto, že nikdy neměla to co on/ona, milující rodinu, bandu skopčáků co jí jsou věrní a dělají co řekne .. :D No mate mě to video v tom bunkru, kdy měli dvojčata stejný sestříh vlasů, tak nejspíš proto :D Achjo, zase jsem v pytli s tím co si vlastně myslím.

15.6.2015 | 16:05:01
stosik

Ale stejně mi vysvětlete prosím, jaká by mohla být souvislost s N.A.T, s Tobyho mámou či s Bethany? Přece jen tohle byly věci, které tam dost řešili, a ke kterým se přece nemůžou jen tak vyhnout. Dále je tu otázka, jak se podle teorie, že je to dvojče Jasona a byl zavřený v Radley, tak jak se sakra naučil s takovými technologiemi (viz. nabourání do telefonů, odposlechy, nabourání se do policejních spisů). Je fakt, že tato teorie mi taky nejvíc sedí – a pravděpodobně proto, že už budu ráda, až to konečně vyleze na povrch, ale stejně mi příjde, že už to tak překombinovali, že je to snad někdo už nadpřirozený, nebo fakt už nevim jak to všechno stihl a stíhá..:D

#24 Tercii
15.6.2015 | 18:29:12
stosik

A taky proč jde po holkách? Pokud byla Ali ještě dítě, tak za nic nemohla, tak proč se mstil na ní a na holkách a ne třeba mámě, tátovi, Jasonovi. A také jaké s tím má spojení Wren? Co mě třeba napadlo, že paní D měla pletku s Wrenovým tátou (který byl v Radley), a otěhotněla, což by vysvětlovalo, proč se pan D k němu nehlásí, a možná po biologickým taťkovi zdědil nějakou psychickou poruchu, tak ho strčili taky do Radley. – Taky možnost ne? Ale zase nadruhou stranu, co s tim sakra měla společnýho Tobyho máma a ta Bethany no.. Hmm prostě teorií může být hooodně..:)

15.6.2015 | 18:34:17
Tercii

#22 stosik: No tak co se týče Radley, tak si nemyslím, že by tam byl Charles zavřený po většinu svého života- spíš třeba pár let, pak byl puštěn a za pár let tóčo začalo. Ale že jsou ty děti vyloženě dvojčata, to si nemyslím… ach jo, a aby byli bráchové s tak blízkým věkovým rozpětím, to je asi taky blbost, žejo? :D Takže buďto jsou to fakt dvojčata, nebo jen bratranci / adoptivní bratři / jinak příbuzní, ale asi ne bráchové.

Co se týče spojitosti s N.A.T., mně se vždycky vybaví, co řekl Jason (že měl pocit,že Ian ty videa točí pro někoho dalšího). Aha. A s Bethany se v klidu mohl znát skrze Radley, a taky jsem někde viděla teorii, že to jsou sourozenci, ale to by zase nijak moc nesedělo na to, že je Charles DiLaurentis (tedy pokud by s nimi Bethany taky nebyla příbuzná… to už je až moc zamotaný, ne?). No a proč byla Bethany v Rosewoodu? Protože byla oporavdu pozvaná, ale asi ne Alison, nýbrž někým jiným. Ale ještě nevím kým, na této teorii se v mojí hlavě zatím pracuje :D Ale bude to mít co dočinění s tím, jak se CeCe v Radley vydávala za Alison. Nedochází mi, jak jinak by si Bethany mohla vydedukovat, že je Alison „evil bi*ch“, když jí podle mého názoru ani osobně neznala / neviděla. Tu „Marion věc“ asi nevyřešíme, na to toho víme dost málo (jakožto na všechno).

#25 stosik
15.6.2015 | 18:51:51
stosik

#24 Tercii: Taky pravda.. a teorie na Tobyho mámu? Mohl to být taky on? Nebo jen náhoda pro zabavení času. Že by Bethany byla jeho sestra mě taky napadlo, jen jsem si říkala, že to tam asi fakt dělá každý s každým a už ani sami neví kdo čí je jaký dítě :D

Ach jo..člověk má studovat na zkouškový a místo toho vymýšlím nějaký teorie..:D

#26 Tercii
15.6.2015 | 18:57:43
Tercii

#25 stosik: Tobyho mámu: Mohla shodit asi jedině Bethany, je to nejpravděpodob­nější… a pokud byl v tu dobu v Radley Charles (což si teda nemyslím), tak i Charles. Bethany měla výkyvy vzteku, to se ví… a myslím, že byl na té střeše i někdo třetí, ale to už je i na mě moc velká spekulace a mohl to být kdokoliv. Mohly tam hrát roli klidně i nevyřešené účty z minulosti (třeba i mezi paní D. a Tobyho mámou, což mohla Bethany prostě jen vidět ; nebo tam paní D. ani figurovat nemusela a Bethany to udělala sama ; nebo to byla nějak doopravdy nehoda, ale s něčím přičiněním). A to, že je Bethany Charlesova sestra- to klidně pořád může být, ale věci by to značně zkomplikovalo. Tady je spíš otázka, za co se Charles vlastně mstí- jestli náhodou holky „tu noc“ fakt něco nevyvedly, třeba Bethany, nějak, nebo si to Charles jen myslí (!)- tam by dávalo smysl, že se částečně mstí za sestru. Ale zase :D Spekulace prostě.

Jojo, v Rosewoodu každej s každým :D Už nic mě nepřekvapí.

To mi povídej. Sice jsem nedospěla tak daleko, že by mě čekalo zkouškový, ale pár celoročních opakování jsem měla. :D A taky to všecko schramstly PLL teorie :D

15.6.2015 | 19:05:55
bronyk

Ahoj, PLL sleduju od první řady a na Edně čtu poctivě každý článek i každou teorii a tak jsem si říkala, že taky zkusím přihodit něco. Asi to bude blbost (přece jen, kdo si má pamatovat detaily ze všech 5ti řad a možná to řečeno bylo a jen si to nepamatuju), ale na druhou stranu v Rosewoodu je už možné všechno. Prostě když jsem si tak četla tady ty poslední komentáře k Tobyho mámě, napadlo mě, co vlastně víme o Jenně?? Kde se vzala? Co já si pamatuju, bylo tam řečeno, že se k Tobymu nastěhovaly s matkou rok po smrti jeho matky. Takže co když je třeba Bethany Jenna a Tobyho matku zabila ona. A jestli byl opravdu Charles v Redley, tak se mohli potkat tam a zkamarádit se… a buď ji mohl proti Alison naočkovat nebo „ta věc“ s Jennou mohla rozjet tu jeho posledlost Ali a lhářkama…ale to už je asi moc šílená teorie,že? :D

#28 stosik
16.6.2015 | 7:37:51
stosik

#27 bronyk: To jsem třeba ani nepostřehla, že Jenna se stěhovala až po smrti Tobyho mámy. Ale bohužel Tvojí teorii musím zvrátit Bethany je totiž mrtvá. Byla přece v tom hrobě místo Alison. Ale u Bethany je zase zajímavý, že věděla, že paní D měla poměr s jejím otcem – kdo je sakra ten otec? Nemohl by on být ten Charles, který se chce pomstít za smrt své dcery? Což by ale nevysvětlovalo, proč se mstí i holkám no..:/

#29 bronyk
16.6.2015 | 8:55:22
bronyk

#28 stosik: A joo, vlastně, tam už je tolik mrtvých nemrtvých, že mi nedošlo, že Bethany byla v Aliině hrobě. Je to snad jediná mrtvola, u které byla provedena úspěšná identifikace…i když kdo ví :D

16.6.2015 | 11:33:28
Alyssa

Ahoj, tak já bych taky něco přidala :) 1. mám pocit, že ta věc s Jennou byla už reakce na to, že Ali nějaký čas dostávala zprávy od A a podezřívala je. 2. kdysi někde bylo, že A je postava, která je od začátku v seriálu – no protože je jich část mrtvá nebo jasně vyloučená tak mi nějak zbývá ten Wren, víme, že přivlastnit si identitu nebo si zajistit kde jaký povolení nebo diplom z medicíny by nebylo pro A problém. Nevybavuji si, že by v seriálu někdy prováděl něco vážně lékařskýho, vždycky jen chodil a kecal :D navíc by to vysvětlilo ten přístup ke všem těm lékařským věcem. Věkově taky sedí a setkat se mohl v Radley s každým, kdo tam kdy byl. 3.Nevím už v jakém díle – Alison vzpomíná, jak našla dárky před Vánoci – dvoje stejné dívčí šaty – o kterých se pan D. nesměl dozvědět „jinak by nás opustil“ a pak dostala pouze jedny. 4. Vážně nechápu, jak by se jim mohlo podařit skrývat před ostatníma v malém městě, že mají dvě děti, že by si to nikdo nepamatoval? Kdyby nebyli dvojčata, tak skrýt jedno další těhotenství a porod? Navíc paní D měla očividně kdeco s kdekým tak, že by se někam na 9měsíců zašila a tajně porodila buhví čí dítě? Tak si skoro říkám, jak to mohla všechno stíhat a koordinovat, navíc když občas působila, že sama není úplně normální…a myslím, že jsou ještě další, které by chránila p zabití vlastního dítětě než její děti – co třeba sourozenec paní D.? ALe to už je hodně mimo :D

#31 Tercii #32 Es
16.6.2015 | 15:16:59
Tercii

#30 Alyssa: 2. No neke :D A já už jsem myslela, že na celém širém českém internetu jsem jediná Wren- teoretizátorkou :D A ono ne, už je nás.. čtyři :D 3. To už mi vrtá v hlavě hodně dlouho. Pořád si to nějak nedokážu zasadit. 4. Já si říkám, jestli to třeba nejsou jen adoptivní bratři… někdy se v rodině něco stane a děti skončí u tety a strejdy / babičky a dědy a tak podobně. (Nebo klidně i to osvojení, ale to nevím, proč by DiLaurentisovi dělali teda :D)Taky znám takový případ. Takže že by něco takového? Možná teď zacházím až moc do podrobností a třeba se to ani nestane, ale mohlo by, teoreticky…

#35 Alyssa
16.6.2015 | 18:19:55
Es

#30 Alyssa: No eventuálně by mohli narafičit smrt malého brášky od Jasona, a zavřít ho někam do ústavu :). Jinak s těmi šaty by to sedělo, na to jsem úplně zapomněla, děkuju :-). Mohlo by to být tak, že paní D. chtěla Charlesovi dopřát pocit holčičky, ale tátovi se to evidentně nepáčilo, a byl proti tomu, protože jeho chlapec chce být prostě holka :).

#35 Alyssa
16.6.2015 | 19:48:37
Jell

nebo to s tím němá nic společného a ty šaty byli pro Behtany a Charles je její bratr ale to nesedí to video jak dávají pusu Ali takže kdo ví jak je to vše zamotané :)

#34 stosik
16.6.2015 | 20:37:45
stosik

#33 Jell: Tak možná držela v ruce Bethany a ne Alison…Taky možnost ne?

#35 Alyssa
17.6.2015 | 11:13:41
Alyssa

#34 stosik: že by třeba nakonec jediná Ali nebyla DiLaurentis? :D tak jako už by mne nic nepřekvapilo :D #32 Es: já právě prostě nechápu, že by si nikdo v tak udrbaným městě nepamatoval, že tam byli dva malí sladcí kluci – takovejch si přece lidi všimnou, ne :D minimálně by to mohl vědět pan Hastings a ten už by to řekl, si myslím…

#31 Tercii: No jako já mu ten kukuč furt žeru, tak ho nedokážu podezírat – akorát mi tam nějak prostě zůstal, když bduu věřit tomu, že tam má být odzačátku. A občas byl fakt podezřelej…stejně jako Melissa – mimochodem kde ta je? Už si nepamatuju jestli jsou zas na nože nebo jak :D Všichni chlapi co se kolem ní nějak motali, až na právě Wrena, to docela odskákali…

No snad nový díl něco ukáže…i když asi spíš jen milion dalších otázek :D

#36 Tercii
17.6.2015 | 13:29:23
Tercii

#35 Alyssa: Melissa? Ta je s Wrenem v Londýně. Teda, když Spencer byla v tom Londýně, tak tam zase nebyl Wren, ale to je jedno, teoreticky by to mělo být takhle :D

#37 Alyssa
17.6.2015 | 14:53:30
Alyssa

#36 Tercii: Nojo máš pravdu :) se pohádaly a ona odjela už tolikrát, že jsem se vtom úplně ztratila. Děkuju. No asi má pořádný důvod proč se nevrátit do Rosewoodu, když únos sestry nestačí…

17.6.2015 | 15:32:04
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama