Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Teaser k finálovým epizodám

Teaser k finálovým epizodám

V krátkém teaseru k finálovým epizodám ukládá A.D. postavičku jedné lhářky do rakve. Skončí v ní ve skutečnosti?

19 1
2.9.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /54

Car

haha jistě :D ne to teda fakt neskončí :D

2.9.2016 | 18:06:22
Tercii

No už vidim Melissu, jak tu Spencer dává do rakve… :| Už vidim nějakýho chlapa, jak má takový panenkový kopie holek… :| Takže to asi zase bude ženská, ne? Ač zaprvý to teda ze začátku vypadalo na chlapa (takový jiný styl těch zpráv od A.D.), a zadruhý, já taky jednou chci, aby to byl chlap… :D Já už mám těch ženských v PLL po krk. Chjo :D A mimochodem, Spencer to přežije. Už jen v synopsi stálo, že se jedna z lhářek dozví něco o své minulosti, co jí změní celý život – aha. Tak jestli mysleli těch potenciálních posledních dvacet minut toho jejího života, pak to beru.

#3 Car
2.9.2016 | 18:49:41
Car

#2 Tercii: tak nějak :D ale to bylo snad jasné že to přežije :D

2.9.2016 | 18:50:31
Dannie007

Ach jo. Co se Spencer týče, je toho v její rodině zamotaného už nějak moc ne? :D Nejdřív jsme se dozvěděli, že Jason je její nevlastní bratr. Pak zase, že Alison má sestru Charlotte. Potom, že Charlotte je vlastně Aliina sestřenice. A teď, že Spencer je Charlottina sestra a Aliina sestřenice…Kurňa, to už je jak v nějaký telenovele :D :D :D

#5 Car #40 ZuziJ
2.9.2016 | 20:03:39
Car

#4 Dannie007: definetely no coment :D

2.9.2016 | 20:30:51
Jell

no mě dostalo to o Arie to se jako Ezra vrátí k té bývalé když žije?

3.9.2016 | 10:49:29
VampKošilka

Troian potvrdila, že Spencer žije. Toby a jeho snoubenka jsou mrtví. A.D si nejspíše myslel, že jí zabil, ale nestalo se tak.

Jinak bylo by super, kdyby Ezra zůstal s tou Nicole. Nějak mi k sobě sedli, když se objímali v té televizi. K Arie by mi šel Jason, je škoda, že se nedočkám. :( Ale více mě drtí to, že druhé polovině se opět bude řěšit Ezria vztah, proč už jim Marlene nemůže dát pokoj? Ezria fanoušci je chtějí spolu a ti, kterým jsou někdě zase otravuje, že se něco kolem nich musí furt řešit a zbytečně zabírat prostror, který by se dal využít mnohem lépe. A když už se asi sedmkrát rozešli a pak se Ezra stejně nějakým způsobem přis-al Arie do života, tak to opravdu hraničí s debilitou a nevkusem. Měla je nechat spolu a byl by klid.

#14 Car
3.9.2016 | 12:30:02
vitivi

jako byla jsem fanouškem Ezry a Arie, ale potom všem, co marlen teď poslední díly předvedla, tak už bych je k sobě nedávala a to hlavně kvůli Arii, zaslouží si víc…A Ezra at zustane s Nicol…Aria by mohla nakonec být s jasonem, rpotože oni dva mají mezi sebou opravdu zajímavou chemii a myslím si, že takhle to bude cítit naprostá většina fanoušků Ezrie…

#9 Tercii
3.9.2016 | 14:23:40
Tercii

#8 vitivi: Jo, navíc Jason má Ariu fakt upřímně rád mi přijde, kdežto Ezra, no… Ten možná taky, ale už jen to, že má bibec v tom všem, na jednu stranu si chce brát Ariu, na stranu druhou jí pomalu nedokázal odpustit ten vymazaný hovor… Asi krapet zapomněl na skutečnost, že si nabalil Ariu, když dobře věděl, kdo to je, a že bude jeho studentka. A že psal o ní a jeho kamarádkách knihu, že je sledoval… No prostě by holka měla otevřít oči, a neběhat pořád za Ezrou.

3.9.2016 | 16:17:52
GingerGin

Toby nemůže být mrtvý :D Nesmí :D Je to přece oblíbenec Marlen :D A Spencer snad taky neodkrouhnou. I když teda po tom, jak mi v Reign zabili Lolu (ne, to byla fakt podpásovka), věřím téměř všemu :/

#11 GingerGin
3.9.2016 | 19:22:26
GingerGin

#10 GingerGin: A teď jsem si uvědomila, že pro ty, co sledují Reign, je to dost spoiler :O Tak snad si to nějaký fanoušek, co ještě neviděl finále nepřečte a nebude mě chtít zabít :D :D

#12 Ivčí
3.9.2016 | 19:36:06
Ivčí

#11 GingerGin: Asi bych se měla na to finále podívat znovu, pac si to vuuuuubec nepamatuju :O :D

4.9.2016 | 9:33:20
Ivčí

Nicméně taky si myslím, že je to ženská.. Ještě než jsem viděla, že ma zas kapucu a nic zase neuvidíme, tak v prvním okamžiku jsem si říkala „co ta Mona s tou Jennou chce dělat??“, ovšem Melissa taky nezní špatně, jen nemám páru, jakej má motiv. To už bych si i víc myslela, ze to bude Jason, abychom ho přestali mit rádi.. Je nakej až moc dokonalej. Nicméně to se zase vylučuje s mým názorem, ze si myslím, že je to baba.

4.9.2016 | 9:36:23
Car

#7 VampKošilka: takže Toby a Yvonne jsou fakt mrtví? :D aha tak to se asi koukat už nebudu…

nicméně s tou Ezriou je to pravda…taky nechápu proč už jim konečně nedá pokoj, nás který to nezajímá to akorát obtěžuje že se to bude řešit 100× dokolečka…at je Aria s Jasonem, kterej ji aspon má rád a bude pokoj…

#16 VampKošilka
4.9.2016 | 16:10:24
Tercii

Ale my přece na 100% nevíme, jestli jsou mrtví nebo ne. Můžeme vyvodit závěr z rozhovorů nebo z toho, co nám řeknou herci, ale není to nic stoprocentního – momentálně to je tak padesát na padesát. Nemá cenu pitvat to, co je mimo seriál, protože to můžou být lži a zase jen lži. Pamatuju si dobře, jak Marlene v rozhovoru před 6×10 řekla, že se Vanessu Ray snažila dostat do finále, ale měla nabitý program – a všichni víme, jak to dopadlo. Ano, je pravda, že Keegan a Kara (Toby und Yvonne :D) nebyli zrovna viděni na natáčení dosavadních epizod, ale opravdu nevíme nic na sto procent… To nedokazuje nic, i pětidílovou absenci už jsme v PLL zažili (zvážíme-li, že natáčejí dle mého odhadu tak 7×17, u finále nejsou ještě ani omylem).

#18 Car
4.9.2016 | 16:53:31
VampKošilka

#14 Car: Podle toho, co napsal Keegan na socky je Toby mrtvý, ale já mám fakt pochybnosti. Podle mě tak kecají jen proto, aby si nahnali nějakou vážnost, že jo, zabili hlavní postavu, ale pak ho musí vrátit už jen kvůli Spencer. Pokud jí odbydou detektivem, kterého sotva známe, tak z toho většina fandů nebude moc nadšená. Ovšem možná taky ne, zbývá posledních deset dílů.

Ale Wren se vrací a Wren je v knižní sérii jaksi stěžejní vztah pro Spence + i v knize je Veronica její adoptivní matka, takže je možné, že co se týče Spencer, tak se asi Marlene se rozhodla, že se více inspiruje knihou. A nebo taky ne. :D

No jo a Ezria je kapitola sama o sobě. Jason se k ní chová jako k princezně a pokud není A.D nebo kdokoliv jiný z padouchů, nevidím důvod, aby nezůstala s ním, místo se stalkerem Ezrou, co jí umí ledatak převrátit život naruby a pak se za ním zapráší.

#17 Tercii #18 Car
4.9.2016 | 16:53:56
Tercii

#16 VampKošilka: Keegan kecá hodně a rád. A taky přehání, ty jeho tweety ohledně finále jsou fakt trapný, jako kdyby nevěděl, co se stane… Jasně, že se snaží nahnat drama, ale… Jaksi blbým způsobem. No jo, to je ta blbá doba sociálních sítí – musí se dávat dvojitý pozor na to, co se kde řekne a vyfotí, protože se to okamžitě dostane k mase lidí a je po ptákách. :D To je jako u GG, tam taky uniklo, že se dvě postavy na konci vezmou – a to to byl rok 2012, kdy to ještě nebylo tak strašný, jako dneska. :D Prostě se musí lhát a lhát, aby bylo ještě nějaký překvapení.

Wren by se vrátit měl, to bych mu radila, protože tam má opravdu hodně co vysvětlovat – dneska jsem koukala na 4×10 a vyloženě z toho rostu. Jeho úplně poslední scéna v seriále mě fakt dostala, a to tak, že se do toho cca června, kdy mi to snad bude vysvětleno, zblázním. A detail – v knihách byla Spencer normálně biologicky Hastingsová se vším všudy, jen měla náhradní matku – ale vajíčko bylo normálně paní Hastingsové, takže s tou náhradní matkou neměla společného nic. (Nečetla jsem knihy, ale speciálně kvůli událostem minulých dílů jsem si to vyhledala)

#18 Car #19 VampKošilka #39 -Agáta
4.9.2016 | 17:03:05
Car

#15 Tercii: to určitě ne jen těžko to mají dotočeé celé taky jsem slyšela že jsou někde u 17tky…ale zdá se mi to nějak brzy teda :D
#16 VampKošilka: asi tak nějak…jako nemuseli by lhát ale tak když se jim to líbí..tak proč neudělat trochu drámo že…ale prostě Spencer :-/ to fakt nepřežiju jestli umře Toby :'( no tím slizákem fakt ne to at je radši sama.. no vztah Spencer Wren by byl zajímavý no :D jako proč ne že .D ale já budu věrná Tobymu :D přesně tak ! myslím že i ona at je jaká chce by si více zasloužila Jasona :-) a Ezra at si zůstane s krasotinkou Nicole z bažin a pralesů :-D
#17 Tercii: ne asi :D prostě nemám ráda fb, twitter, ig a jim podobný :D já teda na twittter naštěstí moc nelezu tak nevím jak moc to přehání ale asi je to síla koukám :D

#19 VampKošilka
4.9.2016 | 17:15:27
VampKošilka

#17 Tercii: Kdo ví, zda kecá, koneckonců uvidím. Posledních pár dílů už s přehledem přelouskám a pokud kecá, tak budu jen ráda. Já četla snad první knihu a celkem mě to bavilo, ale dál jsem nešla. Taky jsem si to vyhledala a zarazilo mě, že se tam píše, že je Spencer biologicky Veroniky, ale vypadá jako její náhradní matka. Nevím, jak je možné, že podědila podobu někoho, kdo byl vlastně jen inkubátor. Nějak mi to nenotuje, ale třeba je to možné, v tomhle se zas tolik nevyznám. Tak či onak tam záležitost ohledně matky byla, jen u Spencer v seriálu to vytáhli až ted, předtím snad nebyl sebemenší náznak toho, že nebyla dcera Hastingsových, ale s tím, jaký je Peter proutník je jasné, že udělal děti asi vícero ženským. Jop a Wren mi taky vrtá hlavou, snad aspon uzavře tu linku.

#18 Car: Jako podle mě není slizký, ale zdá se mi k ní moc starý. Vzhledem k tomu, že Spencer ač je z lhářek nejchytřejší, tak má pořád chování jako ze střední. Přijdou mi od sebe hodně mentálně odlišní. Já už k ní vidím jen Tobyho, Caleb at si dělá ten trapný sex s Hannou a Wren upřímně. Ač v knize je to nejspíše její „true love“, tak nějak nevím, proč by se s ním dala dohromady po takové době. Asi se fakt vrací jen proto, aby nějak ukončil svůj příběh. Ariu taky nemám ráda, ale ten Ezria vztah mě na ní štve nejvíc a Jason by si určitě šanci zasloužil. Já být na jejím místě, tak nad nějakým stalkerem, který mi tolikrát vrazil kudlu do zad, požádal mě o ruku a pak šel radši hledat bejvalku, se kterou se následně muchloval v přímem přenosu, ani nepozastavuji…But love makes you stupid. :D

#20 Car #26 Tercii
4.9.2016 | 18:45:07
Car

#19 VampKošilka: tak ja myslím i že je slizký a starý určitě taky… to hlavně… na její chování jak píšeš jistě, prostě Spoby forever, Haleb už mě nezajímá nebudu se nad tim již pozastavovat… ne to se určitě nevrátí to je blbost…to ani nemá sebemenší důvod, Ezria ač jsem nikdy neřešila tak ted se nad tím pozastavuju právě proto jaký je Ezra debil a Aria totální kráva…jak už tu bylo řečeno ano už ji udělal podraz několikrát a tohle by pro mě teda byla poslední kapka…a nejhorší bude až je zase dají dohromady jakože asi dají to se budu vážně smát…Jason by byl dobrej ačkoli jsem nad tím nikdy neuvažovala až ted co předvedli Jarii – ale proč ne, ano máš pravdu předsedu :-D prostě Ezra už ne at si je se svou princeznou z bažin a pralesů se kterou se muchloval a tečka

#24 VampKošilka
4.9.2016 | 19:16:20
GingerGin

Já se furt snažím věřit tomu, že Marlen má postavu Tobyho ráda a že by to neudělala. Možná nás budou napínat nějakou dobu (jako že Toby bude v kómatu a tak), ale snad ho nakonec vrátí. Už jen proto, že Spoby má dost fanoušků (řekla bych, že snad nejvíce ze seriálu, ne? ) Na druhou stranu už stejně se seriálem končí, tak jim může být teoreticky jedno, že si ty fanoušky rozzlobí :O :D Ale to by byla hodně podpásovka a nejspíš by si tím podřezali větev pro nějaký jiný seriál, který by v budoucnu chtěli točit :D Je fakt, že jsem opravdu hoooodně dílů neviděla. Ale i přesto si myslím, že si Toby a Spencer zaslouží být spolu :) Už jen kvůli té chemii, která mezi nimi celých 7 sérií je ;)

#23 Car #25 VampKošilka
4.9.2016 | 19:31:27
LuliLuli92

Toby a mrtvy????? :-(

4.9.2016 | 19:35:46
Car

#21 GingerGin: no jistě at se jde nějaký Haleb zahrabat..... prostě Spoby věřím tomu že sedají dohromady :-)

4.9.2016 | 19:41:41
VampKošilka

#20 Car: Já se budu smát tomu, jak Ezra zase přifrčí zpátky potom, co dá Aria nejspíše více prostoru právě Jasonovi a bude tvrdit, jak to s Nicole pro něj nic neznamenalo, jak si jí pořád chce vzít a je to tu zas.:D

#27 Car
4.9.2016 | 19:42:11
VampKošilka

#21 GingerGin: Mám za to, že ano. Ačkoliv Hanna a Caleb mají hodně fanoušků, tak většinou, když se mrknu na nějaké hlasování, tak Spoby ve většině případů vždy vedli, tady je jeden hezký příklad. Navíc je tu fakt, že Spoby&Haleb je jaksi spojená lod, většinou kdo fandí Spoby, fandí i Haleb a kdo fandí Haleb, fandí i Spoby. Jako, není to pravidlem, ale přijde mi, že to ve většinovém případě tak je.

#26 Tercii #28 GingerGin
4.9.2016 | 19:51:49
Tercii

#25 VampKošilka: Tak to jsem výjimka. Já Haleb neměla ráda nikdy a Spoby jo. :D Ale asi jak říkáš, ono je to indivindy.
#19 VampKošilka: Nene, Spencer se s Wrenem rozhodně nesčuchne, ač v knize to tak zřejmě nakonec dopadne – jednak tomu nefandím, takže nesmí :D A druhak tam Wren bude asi jen proto, jak říkáš, aby uzavřel svůj příběh, a zřejmě napomohl rozuzlení toho stávajícího, který se týká současné dějové linky. A ještě k té podobnosti s náhradní matkou – to mě právě taky zarazilo, ale v té knize to bylo psané spíš jako taková „náhoda“, aby Spencer ty pochybnosti opravdu měla. Jinak dítě nese genetickou informaci toho, kdo poskytl jednu z buněk – vajíčko – a to v tomto případě byla Veronica. Ale nevím, jak se s tím popasují v seriálu.

#38 VampKošilka
4.9.2016 | 20:26:32
Car

#24 VampKošilka: ne asi a z toho se vážně už po*eru..pač jestli se vyplní to co Marlene říkala o párech tak potěž koště :D

4.9.2016 | 21:02:05
GingerGin

#25 VampKošilka: Já mám hlavně pocit, že Spoby ty fanoušky prostě má neustále. Že už snad ani není nikdo, kdo by stál proti nim (jako myslím takové ty fanouškovské bitvy…kdysi snad ještě konkuroval pár Spencer-Wren, ale to už je asi dávno pryč…Spencer a Caleb spíš vypadali jen na takový úlet). Caleb a Hanna mnooo ti kdysi byli zajímaví, ale asi to už nějakou dobu dost upadá (btw. kdysi byl ten seriál o Calebovi, jak byl v nějakém jiném městě a měl tam tu mrtvou holku…řešilo se to v tom seriálu ještě někdy? Nebo prostě dělají, že se to nestalo? :D ). Skoro by mi přišlo vtipné, kdyby Hanna skončila s Wrenem :D :D To by nikdo nečekal (ona s tím měla nějakou „chvilku“ kdysi dávno, ne?). Ale myslí, že ti dva už to taky mají asi jisté :) Aria a Ezra byli ze začátku těmi hlavními. Ale ono to bylo už někdy ve čtvrté řadě až moc překombinované. A často mi ten jejich vztah přišel tak nějak nepřirozený. Zato Jason a Aria se mi líbili už kdysi :)

Takže kdybych si já mohla vybrat ty tři vítězné páry: Toby a Spencer (ať se děje cokoliv :D), Hanna a Caleb (budiž), Emily a Ali…mno a na konci na nějaké svatbě (nebo třeba v porodnici, až se Ali narodí dítě), by se mohli dát v nějaké romatické chvilce Jason a Aria dohromady…nebo jen takový náznak, že budou spolu :D :D :D

#38 VampKošilka
4.9.2016 | 21:43:27
Diankaa95

Já bych to taky viděla na to, že umře Toby nebo Yvonne nebo oba. Protože v dalším promu vezou Spencer v nemocnici, takže ta to určitě přežije. To by si totiž netroufili, aby zabili takhle moc hlavní postavu. Už dost si zřejmě troufnou, když zabijou Tobyho, kterýho jsem měla ráda. Protože je to jedna z mála postav, která mi přijde normální. A ta scéna, jak se Aria kouká na tv a vidí tam Ezru s Nicol, no já bych to už dál fakt nedala a byla s Jasonem, protože jak už tady tolikrát padlo, on má o ni skutečnej zájem:)

5.9.2016 | 11:16:31
fanta2pomeranc

Můj názor (přes veškerá „potvrzování“ a „naznačování“ tvůrců, ti prostě jen kalej vodu a všechno v dubnu stejně bude jinak): 1. Spencer „zcela nečekaně“ není mrtvá, je prakticky na všech dostupných promofotkách. 2) Toby není mrtvý, bude jen pár dílů v bezvědomí, aby si herec mohl odpracovat další smlouvy, pak ho probudí v pravý čas těsně před koncem, aby byl happy end. Proto se neobjevuje na place. Ono ležet v nemocnici a mít zavřený oči asi měl natočeno ze všech stran za deset minut. 3. Yvonne mrtvá je, proto celá ta nehoda, potřebovali se zbavit nepohodlné postavy a už jim asi přišlo trochu přes čáru ji zastřelit nebo podřezat. 4. Jaria nebude, protože scénáristi jsou proste moulové a z nějakýho divnýho důvodu mají rádi Ezru. 5. AD je Mellisa. Proč? Protože už je to víceméně v téhle fázi seriálu fuk a někdo to být musí, aby se to uzavřelo… :-D

#31 Tercii #32 GingerGin #35 Car
5.9.2016 | 15:53:21
Tercii

#30 fanta2pomeranc: No, nebo i tak, nemohla bych to napsat líp. :D

5.9.2016 | 16:45:43
GingerGin

#30 fanta2pomeranc: S prvními třemi body souhlasím (nebo v ně alespoň doufám). Jen mi teda přijde hloupé zbavit se té jeho snoubenky takhle. Ono to teď bude ode mě znít trochu hnusně, ale je jasné, že Toby pak bude muset truchlit, což jsem si pro svůj oblíbený pár nepředstavovala. Aby to pak nevypadalo, že je se Spencer jenom proto, že mu jeho snoubenka umřela a nikoho jiného neměl (jo jasně, všichni víme, že Spencer je Tobyho pravá láska, že ji miluje a že patří k sobě…ale prostě takhle to vypadá). Ono alespoň kdyby se v tom autě před tou nehodou pohádali…Třeba že si Toby uvědomil, že nemůže odjet, že chce dávat na Spencer pozor a tak (což by se jí asi nelíbilo, ne?). Ale to teď není důležité.

Co se 4) týče…Chápu, že Ezra šel za tou svou ztracenou holkou. A co jsem tak pochopila (jo, neviděla jsem moc ty díly předtím), byla ztracená asi dost dlouho a prožila si peklo. Takže člověk pochopí, že ji tam tak objímal. I když to muchlování si mohl odpustit když věděl, že je točí…Ale budiž. Jenže proč Arie alespoň nezavolal? Nedal ji vědět? Říkal, že přiletí, ona na něj čekala, pak měla strach, co ses ním stalo…To je prostě něco, co se odpustit nedá. Takže já v Jaria doufám. Aria a Ezra můžou zůstat pouze dobří přátelé. Bylo by to po těch sedmi sériích pěkné ukončení a (pokud Ali s Emily, Toby se Spencer a Hanna s Calebem skončí spolu) ten konec by nebyl tak úplně přeslazený ve stylu všichni skončili spolu a žili šťastně až do smrti (Ok, trochu blbý výraz :D :D )

  1. Opět nevím, co přesně se v minulých epizodách odehrálo. Ale spíš než Mellisu bych jako AD brala Monu. Takové vrácení se na začátek. Byla šílená dost. A přijde mi divné, že by se úplně vyléčila. Bylo by zajímavé zjistit, že si prostě chtěla dokázat, že ona je ta hlavní A. Že to jsou její „panenky“ a její hra.
#33 Tercii #35 Car #38 VampKošilka
5.9.2016 | 16:52:54
Tercii

#32 GingerGin: Já osobně bych byla trochu zklamaná, kdyby to byla zas Mona. Jo, chápu, uzavřený kruh, full circle. Já vlastně ani nevím co konkrétně by mi vadilo, prostě vím, že bych nebyla ráda. Opět, je to o preferencích.

5.9.2016 | 18:07:19
Tina-xX

No a ja nevravím, že by ma nesralo keby zabijú na konci jednu z dievčat ..určite by som nadávala a bola dosť dlho naštvaná ale na druhú stranu..žeby konečne nečakaný koniec? :D :D WTF efekt na konci je predsa najlepší zážitok :D

5.9.2016 | 19:08:17
Car

#30 fanta2pomeranc: hihi jako jo on…akorá já nechcvi aby to bylo tak že Yvonne umře a pak poletí Toby ke Spencer to je takový dost divný… to bych byla radši kdyby Yvonne přežila a on si prostě vybral radši Spencer… a ano někdo to být musí ale jestli to bude někdo kdo tam měl sotva pár scén tak se fakt už naseru :D
#32 GingerGin: asi tak tohle je pro mě hodně důležitý a faktnechci aby to takhle skončilo – Toby si prostě musí uvědomit, že Spencer je jeho pravá láska ne že Yvonne umře a on poletí ke Spencer to se mi prostě nelíbí, ne asi jsem pro Jariu…jako Ezria jsou možná soulmates ale tohle už nemá cenu to co udělal Ezra spíš to co z něj udělala marlene uze je fakt přes čáru nejdřív udělá kreténa z Caleba kterého ted fakt nenávidím a nakonec i z Ezry který mi byl doted ukradený ale nyní ho taky nemusím :D a ano happyend u všech taky neschvaluju happy end si přeju jen u Spoby. :D

#36 GingerGin
5.9.2016 | 20:58:00
GingerGin

#35 Car: Jestli Yvonne umře, tak doufám, že tam Toby někde v nějakém rozhovoru třeba s Calebem přizná, že předtím, ež nabourali, se dost pohádali kvůli tomu, že poznala, jak moc Spencer stále miluje. Nebo třeba že on se chtěl za ní vrátit a podobně. Případně že ta bouračka byla kvůli tomu, jak se hádali. Ono to zní hrozně, ale kdyby ten vztah Tobyho s jeho snoubenkou takhle nějak potopili…Prostě aby to nebylo ve stylu „jedna mi umřela, můžu si jít za tou druhou“ (ovšem stále lepší, než nic, že? :D )

#37 Car
5.9.2016 | 21:52:23
Car

#36 GingerGin: jo no… asi tak nějak jinak to bude vážně na pytel… už takhleje totální fraška..ale to nejspíš Marlence nevadí :-) no právě a to se mi přesně nelíbí :D takhle to nemůže dopadnout :-/ protože je to fak silně ,,nechutný,,..umře mi jedna tak si začnu s tou původní… navíc mi to ani na Tobyho charakter zrovna dvakrát nesedí

5.9.2016 | 22:49:16
VampKošilka

#28 GingerGin: Souhlasím, tak by to asi bylo ideální. PS: Kdyby Hanna skončila s Wrenem, tak by se mi splnilo jedno z mých PLL přání. Je jasné, že Aria bude s Ezrou, jinak se Ezria fanoušci po-erou, ale i tak to nemění nic na faktu, že Jason by si jí zasloužil víc(pokud teda není A.D).

#32 GingerGin: Myslím, že už při tom polibku bylo jasné, že Toby pořád Spencer chce. A i kdyby, tak on ani návrat Hanny a Caleba k sobě nebyl nějaký masterpiece, stačilo vyžblebtnout „I never stopped loving you“, odkopnout snoubence a bylo to. Myslím, že Spencer a Toby horší v nějakém návratu být nemůžou. Když nakládal věci do auta, tak se Spencer chystal něco napsat a pak raději cukl. No a pak už vůbec nevíme, co se dělo těsně před nehodou, takže je možné, že to tam nějak bude figurovat.

Vzhledem k tomu, že obživnutí je v PLL celkem snadný proces, tak Toby může být klidně prohlášen za mrtvého a pak se stejně nějak vrátí. Takže by v podstatě Keegan nelhal.

A upřímně, kdyby byla Mona A.D, tak bych byla hodně naštvaná. Nemám jí moc v lásce(i když v této sérii už to s ní jde) a kdyby tahle pipina byla A.D. Přijde mi spíše, že ač je mazaná, je to prostě spíše loutka, než loutkař. Hlavně by to chtělo opravdu někoho special, né to, že to byl jeden z provařených členů A-týmu. Melissa na to bunky má, Jason je dost chyrý, aby byl A.D, Wren na to má a Ezra je sice vůl, ale s Ariou si ukázkově vytírá pr-el, takže i u něj mám podezření, pač kdyby jí miloval, tak by neměl takovou zálibu jí neustále lámat srdce a bortit její vybudovaný život bez něj. Možná se potvrdí ta nejčastější teorie a to je ta, že Aria je A.D-Uber A, ale fakt nevím, jak by to zapadalo.

#26 Tercii: No, tak to samozřejmě neplatí o všech. Já milovala Spoby a Haleb mě skoro vůbec nebavil. Nemůžu si pomoct, pro mě nemají tu správnou chemii, aby mě usadili na zadek. Hádám, že v seriálu to bude prostě dcera Mary a Hastingsovi přidají nějakou hezkou storku.

6.9.2016 | 16:42:18
-Agáta

#17 Tercii: No Wren se vrátí určitě a co jsem tak posledovala, tak spíš sledovala ty díly kde na wrena něco je atd…buď je teda Uber-A a nebo taky jen poskok, protože vím, že v nějakém dávnějším dílu byla -A(cece) u Wrena doma s vínem a hrála na jeho klavír. Pak ten jeho plakát v bytě byl stejný jako v dollH, takže tam určitě byl. Pak jak ho Spencer hledala a byli tam ty krabice tak tam něco bylo s popcornem to bylo i v trezoru -A, potom jak u ní stál -A tak to němohla být žádná holka(nebo teda cece) ten kdo u ní stál byl vyšší, potom ten obrázek těch barevných panďuláků to měl i wren, ty doktorské rukavice jak někdo čistil ty elektrošoky,měl je když ošetřoval hannu, ten obrázek ve 4×10 myslím, jak vyslýchá Monu v radley, tak je evidentně jasné, že to kresila Bethany už pode těch kreseb co jsme od ní viděli. Tak uvidíme no, je toho na něj opravdu hodně… Jinak si myslím, že A.D. nikdo z těch co jsou jeho poskoci nezná … už podle toho co řekla Jenna: kdo jsi? omg ty jsi A.D. Ale furt mě teda patou ty panenky tady vté ukázce… :( kterej kluk by si hrál s panenkama(ikdyž je jich hodně, ale stejně…) jestli to bude holka tak mě zklamou. Jednou jedinkrát chci kluka(ten užtam sice byl -A jakoToby, ale jen aby chránil spencer). A rozhodně nechci, aby to byla Mona, páč ta už tam byla a stále se na ní vymýšlí teorie, že je A.D a to se mi vůbec nelíbí :(

#41 Tercii
8.9.2016 | 6:21:33
ZuziJ

#4 Dannie007: jeste jsi zapomnela, ze sestrenice vlastne byla bratranec :D

8.9.2016 | 14:46:07
Tercii

#39 -Agáta: Já se tyhlety vodítka na Wrena viz ten „Love Thy Neighbour“ plakát už snažím nemyslet, ač o nich moc dobře vím (víc než dobře vlastně). Prostě jsem smířená s myšlenkou, že to zazdili, když tam Wren dlouho nebyl. Už takhle lidi pindaj, že Wrenova přítomnost v 7B bude jen fanservice, no nedokážu si představit tu vlnu nevole, kdyby byl A.D. Nene, nebude to on, a fakt mě bolí srdce, když nad tím přemýšlím, protože tuhle větu Tercii, slavná to Wren teoristka, nikdy neměla napsat, no. Ale je to tak, bohužel. Taky děsně chci, aby to byl pro jednou chlap, ale když koukám na ty panenky, nevěřím tomu, a myslím si, že to bude Melissa, nebo tak něco. No chraň bůh, aby to byl Caleb nebo Mona, to bych byla zlá. Ale jak říkám, schraňuju si tu na to v šuplíku flašku vína, takže to zklamání kdyžtak zapiju, a svět bude hned růžovější.

8.9.2016 | 21:51:10
Diankaa95

Prosím teď potřebuju vysvětlení:D První dvě série byla A Mona. A pak jí to přebrala Cece? Protože na konci 5 série nebo které, byla přece A Shanna ne? Pak ji Aria zabila. Já už jsem se v tom fakt ztratila, vysvětlíte mi to někdo prosím nebo to je všechno nevysvětlený?:D

#44 M.K.1412 #45 -Agáta
12.9.2016 | 11:24:43
kajkaha

Tobyho bych zatím „nepohřbívala“. Vzpomeňme jak to bylo s Monou :D

12.9.2016 | 11:49:46
M.K.1412

#42 Diankaa95: Já myslím, že je to všechno nevysvětlitelný. :D Ale pochopila jsem to takhle: První dvě série byla A Mona. Když strčili Monu do blázince, přebrala to po ní Cece. Shana podle mě do A-týmu ani nepatřila, té šlo hlavně o to pomstít se Alison a lhářkám za to, že ublížily její milované Jenně.

12.9.2016 | 19:13:14
-Agáta

#42 Diankaa95: Jojo Mona byla -A(původně proto, že holky jí přebrali Hannu). Jenže když jí srčili do blázince měla to přebrat Cece což udělala, ale myslím si, že ještě před tím než ji tam strčili, páč když tam seděla řekla Mona: Udělala jsem všechno co jsi chtěla.Takže Cece jako -A no a pak jí zabil někdo a teď je A.D. aká Uber-A :D Shanna v -A teamu nebyla co vím, tak tam byli jen ti kterým Alison znepříjemňovala nadávkami život.

#46 M.K.1412
13.9.2016 | 4:47:24
M.K.1412

#45 -Agáta: Já moc nechápu tu větu Mony: ,,Udělala jsem, co jsi chtěla." To jako řekla Cece? Jestli jo, tak to musela vědět, že A je Cece. V tom případě mi nedává smysl, proč na konci 3.řady než začal hořet ten barák řekla Mona lhářkám, že neví, kdo je A a kdo jí přebral tu její hru. Asi tomu všemu přestávám rozumět. :D

#47 Stolid #48 -Agáta
13.9.2016 | 10:41:24
Stolid

#46 M.K.1412: Tehdy byla Mona nadrogovaná? Jednou, v nějakém díle, Cece vyprávěla svůj příběh. Chodila za Monou, když byla nadrogovaná a zatím ještě nevnímala okolí, pouze blouznila a všechno jí vyklopila.

13.9.2016 | 22:18:00
-Agáta

#46 M.K.1412: Pokud Cece při odhalení v tomhle nelhala, tak to bylo tak, že Monu zavřeli do Radley a ona byla pod silnými prášky a Cece za ní přišla v tom Mona tu větu řekla. Myslela si, že mluví s Alison. Pak jí přestali dávat prášky a Cece za ní přestala chodit, aby Mona nevěděla, že je to Cece. A osobně si nemyslím, že Cece jí tu hru přebrala v Radley. Už jen ta věta udělala jsem, co jsi chtěla. To jen dokazuje, že Cece dávala pokyny už předtím než Monu zavřeli, takže možnááá Mona tu hru nerozehrála, ale rozehrála ji Cece po tom co praštila Alison a Mona byla jen součástí její hry a do toho patřil -A team, aby holky byli zmatené a nepátrali tam,kde by to nečekali. Mona byla vůdkyně -A teamu, která dostávala pokyny od Cece. Takhle si to překládám já no

#49 Tercii #50 M.K.1412
14.9.2016 | 20:33:47
Tercii

#48 -Agáta: Otázkou je, jestli Cece byla doopravdy „in charge“, jestli to celé nezačalo u toho Uber -A (A.D.?), protože tak nějak to z těch rozhovorů zatím vyplývá. Ale nechci předbíhat.

14.9.2016 | 21:22:47
M.K.1412

#48 -Agáta: Díky, asi to tak bude. Já jsem ten díl, kde to Cece vysvětluje dost přeskakovala, protože jsem byla celkem zklamaná, že A je nakonec ona. Tak nějak čekala, že to bude Wren. :D

#51 Tercii
14.9.2016 | 23:21:57
Tercii

#50 M.K.1412: Tomu rozumim, nehledě na to že jsem koukala živě a táhlo na třetí hodinu ranní, byla jsem taky tak nějak v jiříkově vidění (v ne zrovna dobrém slova smyslu), že jsem tohonpůl nepochytala. A dodnes jsem se na ten díl znova nepodívala.

#52 Car
15.9.2016 | 17:14:01
Car

#51 Tercii: tak jsem se na to dodnes raději nepodívala :D už se tím moc nechcii zabývat :D právě mi začalo AHS od kterého jsem přišla sem v úterý nebo kdy SQ a mohla bych pokračovat :D

15.9.2016 | 17:33:54
sašák

Neskončí tam Spence ale Toby myslím teda, protože v desátém díle sedmé epizodě zemře. A Spence zjistí že je adoptovaná a její matka je Mary Drake a Charlotte je její setra.

9.12.2016 | 19:09:35
fortunafortuna

Aby to nebylo myšlené tak, že Spencer je A…

16.3.2017 | 9:57:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama