Pretty Little Liars (Prolhané krásky)
87/100 - 471×

Pretty Little Liars(Prolhané krásky)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Upoutávka k epizodě The Wrath of Kahn

Upoutávka k epizodě The Wrath of Kahn

V poslední epizodě před letním finálem se Hanna vydá na nebezpečnou cestu, aby usvědčila Noela.

18 0
19.8.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /56

Es

Pořád myslím na to, jak si Spencer prohlížela své fotky z dětsví v závěru epizody a potom nahodila svůj pohled „že mi to nedošlo dřív…“ určitě nás chtějí tvůrci zmást, že je Spencer anebo kdokoli jiný to dítě. Není to špatná myšlenka, ale šte mě, jak je to vše nereálné… To, co se děje, děvčata kopou hrob, baví se na ulici o vraždě, atd a policie na to nic? :D

#4 Barbra06
19.8.2016 | 15:41:01
kombinacnipaka

Aria je v posteli s Jasonem ?

#3 Nikypiky92 #4 Barbra06
19.8.2016 | 16:31:34
Nikypiky92

#2 kombinacnipaka: zdá se, že ano!!

19.8.2016 | 16:38:45
Barbra06

#1 Es: Ohledně Spencer souhlasím :) Měla ten pohled, ale podle mě tím nemyslela konkrétně sebe, prostě si jen něco uvědomila z těch fotek a to jí navedlo na toho, kdo by to mohl být.

#2 kombinacnipaka: A není divu, Ezra se na ní vykašlal a odjel si támhle do pralesů :D

19.8.2016 | 16:50:11
VampKošilka

Mě by nevadilo, kdyby to dítě byla Spencer. Sice už by se to dost zamotalo, ale bylo by to zajímavé. Hanna podle mě ví mnohem víc, než holkám tvrdí a snad to brzy zjistíme. No, známe Spenceřin pohled, když na ně něco přijde, tak uvidímě, co zjistila. :D

Arinka opět netroškaří. Ezra vytáhne paty a už je s Jasonem v posteli. Ale třeba je to flashback o tom, jak se potkali ještě předtím, než se zase všechny holky(a vztahy) zase sešly dohromady, takže někde během těch pěti let…protože jinak si moc nedovedu vysvětlit ty stejné účesy, jako mají ted. A pokud ne, tak potěš koště. Nejsem Ezria shipper, nemám ten pár ráda, ale tímto by se u mě už pohřbila.

#6 Es
19.8.2016 | 18:57:50
Es

#5 VampKošilka: Souhlasím, já mám sice ráda Ezru s Ariou, a Jason je prostě k nakousnutí :-D, ale nekomplikovala bych to víc – viděla bych ho spíš k Hanně :-)

#7 VampKošilka
19.8.2016 | 19:44:11
VampKošilka

#6 Es: Jason je spasitel.:D Pořád si na ten jeho nový image nemůžu zvyknout, ale i tak je k nakousnutí, ale to on byl vždycky. Já si nemyslím, že by Aria skočila do postele s Jasonem, když s Ezrou není konec. Sice odletěl do pralesů, ale nepřišlo mi, že by to byl rozchod, jen odložení svatby, která byla i na ně hodně unáhlená a bylo jasné, že se Aria prostě nevdá, né ted.:D A pokud ano, tak je ta holka fakt laciná, ale bůhví, jak to bude a co jí do té postele dostalo, nemusela se Ezru vůbec podvést, či hned skákat k jinému, jen chvíli potom, co se Ezrovy nohy odlepily od země. Ovšem slyšela jsem teorii o těhotenství Arie, tak nevím. Jasně, že bude Ezry, ale proč jí to trošku nezkomplikovat, že.:D A upřímně, ted Ezra je hrozný blb. Nejdřív jí uhání jako srnu, pomalu pokaždé, když má někoho jiného a když se s tím někým rozejde, aby byla s ním, tak jí nějakým způsobem vrazí kudlu do zad. Tu letenku mu sice koupila sama, ale tomu chlapovi to ani tak nepřijde blbé, že jí vždycky vše obrátí vzhůru nohama a pak si zmizí. A pokaždé, když si Aria dá milostný život zase dopořádku, tak už za rohem zase stojí. Lol:D

Nicméně pokud má být Aria s Ezrou, tak at je do pekla s Ezrou a nedělají zbytečné komplikace, aby se zase ten Ezria vztah musel řešit. Já doufala, že zásnubami od nich bude pokoj, ale bohužel. Jo, Jason by se k Hanně fakt hodil, ale asi žádná holka by nerandila s klukem, co měl aféru s její mámou.

#13 Es
19.8.2016 | 20:21:36
Nikypiky92

Nee Jason a Hanna! Jason je můj :D mně se naopak jeho new look moc líbí. Taky si myslím, že to bude spise flashback. V jiném případě by u mě Aria hodně klesla. Ezra mi nevadí ale mrzí mě jak se najednou otočil zády Arie.

19.8.2016 | 22:02:02
azazel

hanna je dost husta..z jedne strany ju chapu holky jen kecaj a probiraj a nic nedelaj…ona byla vzdy akcni…dela a az pak premysly. Ta Aria to bude tech par let zpet..

19.8.2016 | 22:03:09
Car

tak jasně, do proma se přece musí strčit ,,omg'' a ,,wtf'' to by přece jinak nebylo ono :D

19.8.2016 | 22:41:36
The-Killing

Aria a Jason v posteli…podľa mňa to je iba flashback…ved tam spomínali, že mali niečo spoločné ešte…čiže si nemyslím, že by to urobila…

#13 Es
19.8.2016 | 22:44:22
Dope.Tonic

By mě zajímalo, když Hanna přesvědčovala holky o Noelovi, proč jim neřekla, že se jí ptal na venkov?

#14 Usyn
20.8.2016 | 1:38:00
Es

#7 VampKošilka: Jooo, to jsi vystihla :-D! Vůběc mi nedošlo, že měl s Hanninou mamčou aférku :-D. #11 The-Killing: Také si myslím, že je to flashback, ale teď tak přemýšlím, že by se mi i celkem líbilo, kdyby udělali nový milostný pár… Tvůrci jsou hrozně opatrní ve vztazích v PPL, u všech párů – Haleb, Spoby, Ezria si nechávají zadní vrátka, aby se na závěr k sobě všichni mohli vrátit, ale myslím, že nevyužívají plně tímhle potenciál… Celkem by se mi líbilo, kdyby Ezra odešel za Nicolle, mezitím si Aria uvědomila, že cítí něco k Jasonovi a nakonec by se ukázalo, že Ezra je AD a je psychouš – stále píše svůj román :-D.

#14 Usyn #15 StarkidFan #17 VampKošilka
20.8.2016 | 9:24:51
Usyn

#12 Dope.Tonic: Pretože je to PLL a nič tu nedáva zmysel :D. Ale nie ináč celkom dobrý postreh, dáko som si to ani neuvedomila, že to nepovedala.
#13 Es: Máš pravdu, bolo by to celkom fajn keby Ezra odišiel a Aria by si našla niekoho nového či už Jasona alebo niekoho iného. Ezra mi príde v poslednej dobe zbytočný a že je tam len z toho dôvodu aby fanúšikovia Ezrii boli spokojný. Ale zas aby bol AD to nie :D

20.8.2016 | 10:51:43
StarkidFan

#13 Es: Ty kráso, že by byl Ezra AD? Do teď jsem o tom nepřemýšlela, ale teď jak jsi to řekla, tak to by byla bomba! :D Já totiž pořád doufám, že AD je někdo, koho známe už od začátku… vůbec se mi nelíbí představa, že by hlavní padouch byl někdo, s kým jsme se seznámili až někdy nedávno – vždyť by to nedávalo smysl, ten člověk musel mít od začátku motiv no ne?

Ale přiznávám se, že už se mi to začíná motat… Hlavně takové to „A“, „AD“, „-kisses A“, „Uber A“… to jsou všechno názvy pro jednu osobu nebo máme těch padouchů víc? :D Vážně už v tom začínám mít zmatek :D

#19 -Agáta
20.8.2016 | 11:32:00
Dope.Tonic

A co Wren? Ten nám nějak uplně zmizel a Mona se teď taky zas někam zdejchla. :D ± může být -A apod. asi tak 3/4 postav ze seriálu.. a to nepočítám ty „mrtvé“ :D

#18 StarkidFan
20.8.2016 | 11:37:37
VampKošilka

#13 Es: Takže Ezra by byl v podstatě taková Catherine Tramell(Sharon Stone) ze Základního instinktu?:D Už mu chybí jen scéna, kde dá nohu přes nohu.:D

20.8.2016 | 11:55:32
StarkidFan

#16 Dope.Tonic: No že jo! Já jásala už nad Jasonem, že se vrátil… teda, tím nechci říct, že by se měli vrátit všichni, ale spíš mi trochu vadí, že dost postav prostě zmizelo a nepadlo o nich ani slovo… Wren, Melissa, Mona, Mike, rodiče všech holek…

20.8.2016 | 12:35:10
-Agáta

#15 StarkidFan: Ne Ezra jako A.D nepřipadá v úvahu… to by bylo pro mnoho fanoušků opravdu zklamání myslím ve špatném smyslu…Hlavně nemůžeš počítat s tím, že A.D. je od začátku, páč od začátku byla Mona -A. Pak v radley jí hru přebrala Cece/Charlotte jako -A. No a podle všeho Über-A je A.D. a kisses-A byla myslím také mona, takže řešit to, že -A bylo na začátku, že je ted z něj A.D. je blbost… podle mě tam prostě A.D přišel se Cece.

#20 StarkidFan
20.8.2016 | 20:21:24
StarkidFan

#19 -Agáta: No já ani nepočítám s tím, že by Ezra byl A, už jen kvůli tomu, kolik fanoušků by to naštvalo, ale byla by to pecka… :D

No a tohle je právě to, co mi nesedí… Na začátku Mona, pak Cece a teď někdo jinej? Jako že by ty holky měly takovej pech, že by se na ně navěsili za sebou takhle tři extra-skill padouši? :D Nevím, já to celou dobu brala tak, že Mona dělala pro někoho většího (však to tak taky bylo podaný, jestli se nepletu), kdo za tím stojí celou dobu, už od začátku právě. Jasně, že Mona byla v „týmu A“ to jasně, ale prostě to pořád beru tak, že je za tím vším někdo jinej, pro koho dělala. A Cece mi stejně pořád moc nesedí, však všichni víme jak podivný a „nedokonalý“ to její odhalení bylo.

Nevím, možná toho chci moc, ale vážně bych si přála, a by ty věci, který se nám jeví jako plot-holes nakonec dávaly smysl a my se nakonec pleskly do čela, že nám to nedošlo dřív a jak je to vlastně geniální – to bych si moc přála. Protože prostě představa toho, že tyhle holky nejdřív šikanuje Mona, pak stejným způsobem Cece a teď zas někdo jinej – to mi prostě nesedí. :)

#24 -Agáta #25 Car
20.8.2016 | 23:09:10
ArianaG

Těším se jak se to zamotá s Jasonem a Ariou :D Pamatujete na Wesleyho a Ariu ?

#22 Dope.Tonic
21.8.2016 | 12:28:38
Dope.Tonic

#21 ArianaG: Pamatuji, ale co jsem četl, měl by se snad zas ukázat ten Arii kamarád s dětství, takovej ten jouda, co dělal nějaké bojové úmění. :D

21.8.2016 | 12:45:26
tomasmachalekkkk

Ze seriálu se stala nehorázná natahovací blbost.Človíček už pomalu neví,kolik se těch dětí ještě vyklubá.....opravdu na tohle se již nedá koukat :P

21.8.2016 | 13:48:23
-Agáta

#20 StarkidFan: Upřímně když Ezra psal tu knihu a holky si kvůli tomu pak mysleli, že je -A tak mě to nijak neohromilo :D…Jsem divná no :D.

No na začátku to byla Mona prý kvůli tomu, že holky jí sebrali Hanu nebo tak něco…no a na konci řekla že teď budou spát s otevřenými okny a to je to co chtějí(to asi směřovalo na -A team). No a jak Mona byla v Radley, tak hru jí vzala Cece a Mona jelikož byla pod prášky, tak si myslela, že je to Alison. Pak Monu propustili a víme, že to začala znovu, ale z toho důvodu, že chtěla vědět kdo jí tu hru vzal.No a jak Cece to odůvodnila, tak Ali napadala, protože ona Cece neposlouchala a Cece holky napadala prý, že když zmizela Ali tak byli rády.No a jak víme, tak v Dollhausu bylo víc osob holky a mona+sara no a Cece společně ještě s někým a ten někdo je nejspíš A.D.,takhle to chápu já a zatím to dává logiku… no ale je tu jedna věc. Maryino druhé dítě. První je přeci Charlotte a pak to druhé. No možná jsme nafalešné stopě a možná to co řeknu je blbost, ale myslím si,že A.D. nemusí být druhé dítě Mary. Dost faktů na to, že její druhé dítě je spencer a ta jako A.D nevypadá.

21.8.2016 | 16:01:07
Car

#20 StarkidFan: taky bych si přála, aby celý ten konec se na konci zjevil jako opravdu geniální a aby si vyžehlili celé tyhle dve série plné nesmyslů ale mám ten dojem, že toho chceme opravdu moc

#27 StarkidFan
21.8.2016 | 17:31:45
Lillithh

Mě spíš nejde do hlavy jedna věc. V šesté serii, někdy na začátku, když Mr. D šel s pravdou ven ohledně Charlese, tak řekl, že se narodil 15 měsíců před Jasonem a přestěhovali se až po Charlesově hospitalizaci – tzn. Ali byl rok, Charles vypadal tak na 5 a Jasonovi bylo tak 3,5 roku. Jak je teda možný, že Jason je vlastně Hastings, když v tu dobu, kdy byl Jason počat, byla rodina D. někde úplně jinde? To mi neříkejte, že by Peter nevěděl, že má Jessica doma 8 měsíční děcko, sakra…Prosím vysvětlete mi to někdo, páč jsem asi natvrdlá, nebo to nedává smysl. No a nebo to Hastings ví a v tom případě je Spencer blbá jak tágo, že jí to necvaklo…

21.8.2016 | 17:43:35
StarkidFan

#25 Car: třeba to vyjde, já bych to moc chtěla, aby to nakonec celý fakt dávalo smysl. Prostě doufám, že autorka už od začátku ví, kdo to je a tím pádem to podle toho celý směřuje – doufám, že to není tak, že to nějak píše a v průběhu toho dovýmýšlí, kdo by to jako mohl být…

#28 Car #29 Lol(k)a
21.8.2016 | 22:07:32
Car

#27 StarkidFan: já právě také :-( ale už o tom pochybuji…přesně tak v to taky hrozně moc doufám že to nepíše na koleni někde a že to má fakt promyšlené a ví co dělá ale každým dílem mě přesvědčuje o opaku..

#29 Lol(k)a
21.8.2016 | 22:10:06
Lol(k)a

#27 StarkidFan:
#28 Car: Hele holky. Já vím, že je to opravdu něco úplně jiného, ale já takhle přemýšlela po Harrym Potterovi… ( :-D pardón). Když jsem všechno dočetla a dokoukla, tak jako první mě napadlo, jestli to takhle měla autorka vymyšlené už od začátku, protože to pak prostě všechno sedlo jako pr**l na nočník (tam to samozřejmě nebylo až tak strašně moc komplikované…) Vlastně když nad tím teď přemýšlím, je opravdu velká blbost to srovnávat.. :-D :-D :-D :-D Ale chtěla jsem tím říct, že v tomhle doufám i já u Pretty little liars.. že to je všechno dobře promyšlené… Jen mám takový pocit, že i kdyby to tak skutečně bylo, tak bych to stejně nepochopila, protože tam už je tolik nesrovnalostí, že snad už ani nejde zpětně na všechny vzpomenout.. To by pak mohla vyjít jedna celá další série, kde by se jen čistě odhalovaly všechny záhady za celých 7 sezón.

#30 Car #41 StarkidFan
21.8.2016 | 22:54:39
Car

#29 Lol(k)a: ale tak proč ne chápu tvoji základní myšlenku :D a taky doufám, že je to promyšlené ale proste u CeCe to mě vážně zklamalo jako pardon ale že je to kluk a pak zase holka to mi prostě na tenhle seriál přijde krapet moc…a hlavně jaký by měla motiv k tomu všemu je to prostě volovina, tahat do toho dvojče Jessicy, pořád nějaké masky, pořád nějaké zmrtvýchvstání a další a další blbost a samozřejmě nesrovnalosti k tomu… -A má být někdo kdo je tam od začátku a kdo k tomu má velký důvod, za mě ani ten Wren nemá dostatečný důvod holkám takhle ubližovat ale ano k němu to táhlo hodně no…možná by bylo dobrý ten seriál projet znova celý ale na to opravdu nemám čas a pochybuji že někdo z vás jo :D to se radši podívám na jiný a hlavně kvalitní seriál… nevím tyhle dvě poseldní řady jsou pro mě hrozným zklamáním a nevím jestli je to ještě autorka nějak vymyslá aby z toho vyšla dobře… a to navrácení postav, které měli v ději sotva pár štěků to je také trapas…například se má vrátit pastor Ted, nebo ta holka z plaveckého týmu od Emily – Shana myslím – přátelila s také s Jenou tuším… tak pardon ale jaký to má smysl, místo aby se vše objasnovalo tak se tam pořád s prominutím se*e neustále někdo staronový viz Noel, Lucas, Jenna a mohla bych pokračovat.. a asi úplně nejzbytečnějí postava byla ta Sara..

#31 -Agáta #49 Lol(k)a
21.8.2016 | 23:08:42
-Agáta

#30 Car: Musím s přiznat, že já celý seriál zkoukla dvakrát+ tyhle new díly, ale do odhalení Cece to k ní nedává smysl. Jak někdo tak inteligentní může mít důvod k šikaně jen kvůli tomu, že holky podle ní byli rády, že Ali zmizela. Když mona byla pak znovu -A aby zjistila, kdo je ten hlavní, tak tu chatu zapálila jen kvůli tomu, aby zjistila, že Alije živá a marline se obhájila tím, že prý název té kouzelnické show CharleMagne bylo vodítko k Cece. No a Sara pomáhala holky také týrat? Jen taksi jde holka po městě,někdo ji unese, protože si řekne jo ta mi pomůže s týráním. Nevím celá storka Cece mi příjde jako alší lež

#36 Car
22.8.2016 | 1:28:16
Diankaa95

Já si doteď pamatuju jeden díl, kde byla Shana s Jennou a Shany se myslím Spencer ptala, koho se Jenna nejvíc bojí. A ona odpověděla Cece Drake. Takže Jenna se bála Cece, ale teď se ukázalo, že byly kámošky? Já to fakt nechápu:D

#33 -Agáta
22.8.2016 | 11:41:37
-Agáta

#32 Diankaa95: Jo na to si také pamatuji. Možná, že Jena se bála tak moc, že bylo pro ni nejlepší stát se kámoškou Cece, aby byla nějak v bezpečí.Mm Jenna se jí bála… co když s její smrtí má něco společného Jenna?

#36 Car
22.8.2016 | 12:02:47
Catarinnaa

ja stále verím, že Mona pre niekoho pracovala …veď aký je to dôvod, že jej zobrali Hannu????? predsa odkazy od -A chodili už aj Alison …ok, neznášala ju, lebo ju šikanovala, potom „zomrela“, dievčatá sa prestali priateliť …sami vraveli, že sa spolu priatelili kvôli ALison, ktorá ich spojila, Aria odišla na Island a keď prišla, zrazu im začali chodiť správy …ale veď oni sa nebavili, až -A ich spojilo …možno by sa vôbec nezačali stretávať …aspoň nie tak moc …tak ako môže Mona hovoriť, že jej ju vzali? to si serie do huby s prepáčením, lebo ona boa potom ten dôvod, prečo sa to stalo …je to blbosť :-/

22.8.2016 | 13:00:30
Catarinnaa

ozaj …a neviem, ci sa to tu uz spominalo, ale kto uniesol Saru???? ved Sara mal niekto uniest vtedy, ked zmizla Ali …a Cece bola vraj -A az od tretej serie, tak to nedava zmysel …

#40 -Agáta
22.8.2016 | 13:10:29
Car

#31 -Agáta: přesně přesně přesně !! :-D je to prostě totální blbost nemohla to udělat hůř nez se Cece:-(
#33 -Agáta: taky fakt..někdy je lepší se kamarádit s tím koho se bojíš abys byla tzv. ,,v bezpečí,,

22.8.2016 | 15:02:34
misakratinova

Škoda, že ten sen, co měla Hanna, byl jen sen. Hned by to bylo o něco zajímavější. ! :-) Ezru nechápu… je to pěkný blbec, když nechá takhle Ariu a jede hledat svojí ex, když se právě zasnoubili. -_- Caleba a Hannu už bych k sobě nepletla, ale naopak bych chtěla vidět zpátky spolu Tobyho a Spencer!! :-D Navíc celá ta záležitost s dalším „dvojčetem“ je už úplně na hlavu… -A už tady plést neměli (Měli nechat Cece), stejně se řeší jen vztahy. Měli vymyslet jiné a zajímavější zápletky. ;-)

#38 Car #39 VampKošilka
22.8.2016 | 17:38:50
Car

#37 misakratinova: a především měli poodhalovat odpovědi na otázky které si pokládáme celý seriál…jinak souhlas :-) ne pořád řešit dokola vztahy a vracet staronové postavy

#46 misakratinova
22.8.2016 | 17:43:29
22.8.2016 | 18:51:23
-Agáta

#35 Catarinnaa: To se taky nějak tady už řešilo. Sara si v domě pro panenky dělala čárky jak dlouho tam byla tzn od toho kdy přibližně zmizela Alison tzn, že dollhaus musel být postaven už dřív. Leda,že by teda opravdu Mona od začátku coby -A pracovala v -A teamu pro cece… no můžeme doufat, že nám vše vysvětlejí …někdy

22.8.2016 | 19:15:08
StarkidFan

#29 Lol(k)a: Jako Harry Potter (moje srdcovka) je něco vážně úplně jiného :D Větu „tam to samozřejmě nebylo až tak strašně moc komplikované…“ bych rozhodně nepoužila, protože promyšlenej je hodně, to jen PLL jsou prostě překomplikovaný (ono totiž puberťačky si dělají život komplikovanější i bez někoho jako je -A, natož s ním :D )… J.K.R. měla „kostru“ předvymyšlenou, měla vizi toho, jak se všechno stalo a jak se to stát má a pak prostě psala a psala „okolo toho“… (to jsem vyjádřila dost debilně a zní to jako hračka, ale doufám, že víš, jak to myslím :D ) Ale upřímně, i v takovym super díle jako je HP je pár otázek, který si občas kladu… Proč sakra Voldemort/Brumbál nikdy nepoužil Felix felicis? Proč Smrtijedi nepoužili obraceč času? A spousta dalších… :D A to mluvím jen o knihách – ve filmech toho chybí tolik, že až škoda mluvit…

Ale to jsme se vážně dostaly někam totálně jinam a já se vám za to omlouvám :D Jen jak vidím HP tak se musím vyjádřit :D Takže abych se vrátila – pokud to autorka má od začátku jasně v hlavě a nakonec to bude dávat smysl, tak smekám klobouk a jsem schopná jí některý malý dějový trhliny prominout. Pokud „vymýšlí za pochodu“ a nakonec to bude stejná hovadina jako Cece (ne-li větší) tak mě to bude hodně mrzet a bude to podle mě dost škoda poměrně dost nadějnýho příběhu…

#49 Lol(k)a
22.8.2016 | 19:34:26
StarkidFan

Tak mě napadá – je to na základě knižní předlohy, nebo ne? To by to mohla mít předem v hlavě srovnaný :D

#43 Stolid
22.8.2016 | 19:35:09
Stolid

#42 StarkidFan: Podle knižní předlohy? Jedině jména se shodují.

22.8.2016 | 22:26:33
S.u.z.i.

Tak co jsem koukala na zatím poslední díl, tak mě u toho napadla jedna teorie o totožnosti AD, kterou by nikdo nečekal, ale hned o pár minut později jsem ji zase zavrhla :D Pokud je to skutečně dítě Mary, tak jak říkaly holky, je v jejich věku a po porodu bylo předáno sociálce. Téměř od začátku seriálu je s holkama jediná osoba, která má zkušenost s pěstounskou péčí a navíc má geniální mozek a umí se nabourat do každého systému. Problém je v tom, že Hanu skutečně miluje a nemučil by ji tak, jako někdo na té farmě. Takže moje teorie skončila během pár minut :D

Každopádně Noel to nebude, je to až moc průhledný.

#47 Diankaa95 #48 StarkidFan
23.8.2016 | 0:55:37
goldi20

Hmmm.........­...vypadá to hustěě, ale to trailer vždycky :D Ale evidentne nás čeká další vražda která se bude muset utulat…A Jason a Aria opět, jako wtf, vždyt se zasnoubily a ještě ho sama poslala za Nicol… Dál už radši nic :D

23.8.2016 | 10:35:53
misakratinova

#38 Car: Navíc… když se tak dokola dívám na promo a zkouším tomu porozumět… :-D v sedmnácté vteřině je ukázaná složka s několika videy „Spencer video“ a pod ní je napsáno „Veronica Hastings“ a hned potom jsou tam záběry z domu pro panenky?! :-O Konečně by mohlo dojít k vysvětlení, co se tam vlastně stalo! :-D

#51 Car
23.8.2016 | 10:43:21
Diankaa95

#44 S.u.z.i.: Hej ale to je dobrá teorie, že by to byl Caleb! Týjo, ale proč by to dělal?:D

23.8.2016 | 11:26:00
StarkidFan

#44 S.u.z.i.: Hele Caleb už mě napadl několikrát… :D Nejen teď s tím pěstounstvím, ale i bohapustě proto, že je prostě machr přes techniku, nejen mobily a počítače, ale všechno, třeba i ten elektrickej plot když líčili past na A (btw, kolem domu pro panenky byl taky elektrickej plot, ne? :D )… ale tak jasně, inteligentní člověk (což on beze sporu je) to stopro dokáže zprovoznit, natož chlap :D Jen mě to tenkrát napadlo… Taky s tou pastí, sakra takovej chytrej kluk, myslel na všechno, ale díra v podlaze nebo kde to bylo ho nenapadla? :D Prachy na všechny ty udělátka může mít od mámy… Nehledě na to, že je tam od začátku! (Což je můj „požadavak“ ne A :D ) Taky tyjo jaká je pravděpodobnost, že po rozchodu s Hannou vyjede někam do světa a tam úplně náááhodičkou potká Spencer? :D Taky jsem viděla teorie, že prostě potřeboval nějak s holkama zůstat v kontaktu… Jooo o Calebovi už jsem uvažovala několikrát a uznejte, že by to bylo megamonstrózní… Ale sakra, já mu prostě věřim, že Hannu fakt miluje, že by jí tohle neudělal… ;) Škoda, že si tím v hlavě odepisuju tak pěknou teorii :D

#51 Car
23.8.2016 | 14:45:39
Lol(k)a

#30 Car:
#41 StarkidFan: Já mám Harryho Pottera také ráda. Rozhodně ho nechci srovnávat s PLL. Jen když se tu začalo psát o tom promýšlení od začátku, tak jsem si vzpomněla na to, jak jsem byla vyjevená, když jsem dokoukala poslední díl, jak to bylo perfektně vymyšlené! A ptala jsem se sama sebe, jestli to takhle plánovala už od začátku právě. Je pravda, že je asi nepravděpodobné, že by to takhle odpadlo i u PLL. Je tam toho hrozně moc na prd a hlavně teď ke konci… U tohoto seriálu je ze mě už jen jednoduchý divák. Prostě mě už jen zajímá, jak to dopadne.. Jo a jen tak mimochodem.. Nemá být Shana nááhodou mrtvá, protože jí Aria v New Yorku „klepla“???

#50 -Agáta #51 Car
23.8.2016 | 15:01:02
-Agáta

#49 Lol(k)a: Jojo Shana už je mrtvá asi zatím jediná postava, která po smrti neutekla :D

23.8.2016 | 20:04:22
Car

#46 misakratinova: Asi tak na to pořád taky čekám :D
#48 StarkidFan: hihi to je nejvíc teorie ale ! no prostě je třeba vyšinujtej jenom a nemiluje ji proste :D
#49 Lol(k)a: přesně tak HP byla bezva věc na které většina z nás tady vyrostla a musím J.K. za tuhle práci pochválit…

no holky nechci vám nic říkat ale četla jsem, že právě Shana se má vrátit :D

#52 StarkidFan #55 -Agáta
23.8.2016 | 21:36:52
StarkidFan

#51 Car: PROBOHA ŽÁDNÝ DALŠÍ VRÁCENÝ MRTVOLY! No way…

#53 Car
24.8.2016 | 0:14:50
Car

#52 StarkidFan: no jenže ono se o tom fakt psalo víš jak :D

24.8.2016 | 16:04:23
StarkidFan

Ještě mě napadá jedna věc – nebyl takovej ten blonďák ze školy… Andrew (?)… nebyl adoptovanej? Koneckonců, kam ten se poděl? Nějak teď nevím… (Víte co, Andrew → A., původně Drake → A. D. :D Co? Nešlo by to? :D )

24.8.2016 | 16:10:23
-Agáta

#51 Car: To snad ne :O! Vždyť Shana chcípla,padla na zem jako kus papíru :D Já už nechci další návrat mrtvoli, budu mít z toho trauma :D

#56 Car
24.8.2016 | 19:46:20
Car

#55 -Agáta: ne asi jsem stejného názoru ale četla jsem to na té ofiko fb stránce anglické,… tak týden zpátky už to asi nedohledám abych Vám to sem hodila :_( ale můžu se pokusit minimánlě

24.8.2016 | 20:13:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E20: 'Til Death Do Us Part

cz100%
DOKONČENO

České titulky překládá @channina a Veruuuu.

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama