Reign (Království)
88/100 - 172×

Reign(Království)

Seriál sledující osudy Mary, královny Skotů, která ve svých patnácti letech přijíždí na dvůr francouzského krále, aby si vzala korunního prince Francise. Jenže svazek není ještě stvrzen a podepsán; vše záleží na politice, náboženství a tajných spojenectvích, než na volbách vlastního srdce.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | CW | 40 minut
žánr
Drama, Historický, Romantický
hrají
Alan Van Sprang (Henry II.), Megan Follows (Catherine de Medici), Toby Regbo (Francis II.), Caitlin Stasey (Kenna de Poitiers), Anna Popplewell (Lola Narcisse), Adelaide Kane (Marie Stuartovna), Rossif Sutherland (Nostradamus), Torrance Coombs (Sebastian "Bash" de Poitiers), Sean Teale (Louis Condé), Craig Parker (Stéphane Narcisse), Celina Sinden (Greer Castleroy), Jonathan Keltz (Leith Bayard), Rachel Skarsten (Elizabeth I.)

Promo: 1x14 Dirty Laundry

Promo: 1x14 Dirty Laundry

Po nečekaném vyústění, které bylo zakončené svatbou a pokusem o vraždu se nám naplno ukazuje, kam až může zajít bratrská rivalita. Také se nemůžete dočkat příštího dílu?

1 0
8.3.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /28

Nika

Já už chci čtvrtek!!! A jsem hrozně ráda, že v minulém díle si tak y Bash bouch do Francise, protože do teď když se rvali tak se Bash nikdy nebránil (nebo spíš nesměl, protože by udeřil dulfa (následovníka francouzského trůnnu))

8.3.2014 | 21:38:50
JohnWinstonLennon

Bože já toho Francise tak nemám ráda. Bash by mu tohle nikdy neudělal. Mě ho bylo tak líto když si Mary vybrala Francise místo něho. Dobře mu tak že za rok zemře.

9.3.2014 | 0:11:06
1Mariannka11

Pche co trepete, Bash mu chcel zobrat vsetko, a nie koli bratskej laske, ale koli tuzbe po zene, ktora vzdy mala byt Francisova. To proroctvo najviac zahralo do kariet Bashovi. Pestante z neho robit svatuskara urcite pretiahol rovnako vela sluziek ako Francis, ale tak ako povedal Henry, musi si uvedomit co je jeho a co nie je, a to on akosi nechcel pochopit.

#4 Nika
9.3.2014 | 10:11:12
Nika

#3 1Mariannka11: No pokud si dobře vzpomínáš, tak Bash nic z tohohle nechtěl, nechtěl být králem, nechtěl vládnout Francii, Skotsku a Anglii. Ano Mary se mu líbila, ale nesnažil sejí ukrást (když nepočítáme to jak se jednou políbili když byli oba na mol a Mary to líbání začala), měl jí rád ale nikdy by jí Francisovi neukradl a ktomu aby to udělal ho musela Mary přemluvit (hlavně pomocí té kledby). Sňatek Mary s Bashem nejvíc chtěla Mary (pak mu začala ddávat i naděje, že by ho mohla skutečně milovat…) a pak to chtěl sám král Hanry (kvůli tomu, že si Mary kladla podmínky: vezmu si vašeho sina, ale ne Francise. Bashe. Legitimujeteho za vašeho pravého syna…). Takže upřímě, všichni okolo chtěli Bashe na trůnu víc než on to chtěl sám (on to vlastně nechtěl vůbec) a oni ho potom za to potrestají, když už se jim to NEHODÍ!!! To mi příde opravdu nechutný! Jak od krále tak od Mary! Je to dost hnusná podpásovka a pak když mu slíbí, že ho ochrání Francis s Mary, tak se ho stráže (které ho měli chránit) pokusí zabít. S největší pravděpodobností na příkaz Francise! A tobě tohle příde fér 1Mariannka11? Tobě to opravdu příde jako správné? Jako spravedlnost?

#5 1Mariannka11
9.3.2014 | 11:15:17
1Mariannka11

#4 Nika: ja predsa nehovorim o spravodlivosti. hovorim o tom, ze skrs jednu zenu ho chcel pripravit o vsetko co malo byt jeho. ako pises on nechcel korunu, len Mary, lenze ono je to full pack. a ja predsa nepisem, ze o to stal, ale ze mu to prislo vhod. a napriek tomu, ze sa zo zaciatku neodvazil dufat, pri prvej prilezitosti po tom skocil a nijak neriesil, ze Francis ju miluje, ze ona miluje jeho a hned utocil na zensku pychu a povedal jej, ze zaujmi krajiny budu druhorade, lebo na prvom mieste bude Mary. ze to myslel uprimne? verim tomu, ale akoby vobec neriesil to, ze Mary to urobila aby Francisa ochranila, cize preto, ze ho miluje a je ochotna zahodit vsetko pre to aby zil. ze to nie je fer? jasne, ze nie je, ved to je royal life, kedy tam nieco bolo fer? napriek tomu, ze serial je len inspirovany skutocnymi postavami, myslim si, ze sa snazia priblizit nam, zivot kralovskych rodin. kde bolo vzdy prvorade to, co chceli krali, a nejaky lavobocek, akokolvek mily, sympaticky a mozno aj rodinou milovany jednoducho nie je dolezity. a to je vlastne dovod preco su fanusikovia Basha taki zanieteni, lebo je to take „nefer“. Francisa povazuju za rozmaznaneho princa, ale nie je to skor naopak? On musel vzdy len plnit to, co sa od neho ocakavalo ako naslednika tronu. To Bash mal vsetko na co si zmyslel, a ako bonus este aj lasku otca a slobodu, a ked sa zamiloval do Mary (ovela skor ako na svetlo sveta vyslo proroctvo a sanca si ju zobrat) zrazu nemohol mat co chcel. Priznavam, ze bolo krute ho vzdiat do izby kde Francis a Mary prave „TO“, ale to predsa nariadil Hanry. No Francis sa zamiloval a konecne jeho zivot bol aj stastny a nie len zatazeny povinnostou. A ked si vsimnes, Francis sa hned zbalil aby usetril bolesti seba a aj Mary. Kdezdo Bash od neho pozadoval zhovievavost a par hodin na to ako mu rozbil drzku od neho chcel aby ho nechal v blizkosti seba, Mary a este aj daval dvoru priklad, ze Bash je na dvore vytany a uctievany. No ak toto nie je drzost tak potom co? ale aj tak neverim tomu, ze Francis ho dal zabit, ale v tom case by to urcite bolo skoro samozrejmostou. A namiesto toho aby zdrhol sa hned vrati spat a pride sa vyhrazat naslednikovi tronu smrtou, no naozaj hrdinske :-D Takze aby som vsetko zhrnula. Nemontujme co je fer a co nie, lebo zaujmi Basha su na rebricku nizsie ako Francisove (z hladiska postavenia v rodine) a ovela nizsie ako zaujmi k.rala Hanryho. Amen.

#6 Nika #7 Nika #9 Em #10 Alurka
9.3.2014 | 12:13:26
Nika

#5 1Mariannka11: Máš pravdu v tom, že Francis má nějaké povinnosti (i měl) jako dulf, ale v předchozích dílech (ještě před víměnou rolí) mi nepřišlo, že by mu něco chybělo. Kromě svobody měl všechno co chtěl, ale Bash naopak měl jenom tu svobodu a nic víc. A pokuď de o to co jsi viděla v promu na další díl, že Bash bude vyhrožovat Francisovi, no promiň ale to je docela logické, já bych o svůj život taky bojovala jakkoliv. A navíc ještě nevíme jestli se tam vrátí jen kvůli tomuhle nebo kvůli něčemu jinému a při té příležitosti řekne Mary, že si myslí, že ho chtěl Francis zabít. A vůbec se mu nedivím, že to bude řešit přes Mary (přece jen k němu něco cítí – sice míň než k Francisovi, ale i to něco mu může pomoct) protože ona může ovlivnit Francise a navíc kdyby to Bash nezačal za včasu řešit a on by prostě zdrhl, tak by přišli na to, že jsou ty stáže co ho doprovázeli mrtvé a tím pádem, by mohl někdo poslat další aby ho zabili. Takže se mu nedivím, že si bude chtít svůj život ochránit.

9.3.2014 | 12:39:10
Nika

#5 1Mariannka11: On taky přece mohl nechat zabít Francise když Francis odjel, aby si zarušil, že se to zas nemůže obrátit to kdo bude následovníkem trůnu, ale on to neudělal, protože má Francise rád, je pro něj jako vlastní bratr, ne jen nějakej odpat kterej je naobtíž jak to naznačil Francis Bashovi.

#8 Lavinie #11 1Mariannka11
9.3.2014 | 12:41:17
Lavinie

#7 Nika: Musím souhlasit s poslední poznámkou. Kdyby byl Bash svině a uměl v tom „chodit“, a kdyby tenhle seriál šel opravdu ve šlépějích toho, jak to kdysi fungovalo, prostě by dal Francise zlikvidovat v momentě, kdy za ním Mary přišla, že si vezme jeho. Pojistil by si trůn i Mary a žádná „kdyby“ by už nebyla.

Ale tohle je CW. Prostě romanťárna hadr, ne historická fakta :-) Podle mě je celkem logické, že Bashe dějově pryč nepošlou. Už to udělali s Francisem a to jenom proto, že potřebovali dostat Mary blíž k Bashovi. A jak diváci řvali. Tohle není o logice nebo o nějakých pravdivostech, tohle je o tom, že se dva chlapi řežou o jednu ženu :-D

9.3.2014 | 13:11:59
Em

#5 1Mariannka11: Proboha přesně tohle jsem chtěla napsat, díkybohu už se s tím nemusím štvát protože jsi to napsala přesně.

Hlavně mě rozčiluje, jak příznivci Bashe tvrdí, že by byl lepší král. Prd, sám tvrdil že si bere Marry a kralování ho nezajímá. Což je krásně romantické ale pro Marry ale její lid už moc ne.

#10 Alurka
9.3.2014 | 16:03:24
Alurka

#5 1Mariannka11: Francis měl všechno byl konečně zamilovaný a Bash ho o všechno okradl?! Jen co Mary přijede a mají mezi sebou i pěknou chvilku, kdy si povídají v jejím bývalém pokoji, tak se hned vyspí s jinou…Pak se tam vrátí jeho býválá s kterou se políbí a pak natruc Mary se s ní vyspí… A ten strašně milující Francis se pak vyspí s její nejlepší přítelkyní…Jo to je fakticky láska…Mary dělala chyby, ale on za jejich „vztah“ se vyspal se 3 ženskýma… Jo a že mu Bash všechno chtěl ukrást…Jo dozvěděl se o zasnoubení jeho s Mary až když mu šel Francis rozbít hubu…A šlo vidět, že je z toho fakt „nadšenej“…Ano byl šťastný, že má Mary, protože byl do ní fakticky zamilovaný…Dělal pro ní všechno…
#9 Em: A ano Em, byl by lepší král :-). Bash je víc jako Henry… Pro středověk mnohem lepší král, který neváhá useknout protivníkovi hlavu…Nejde o to jestli ho kralování zajímá…Jde o to, že na to má buňky :-)

#12 1Mariannka11
9.3.2014 | 17:36:13
1Mariannka11

#7 Nika: hmm a preco by ho Bash daval zabit, ked sa sam a „dobrovolne“ odpratal z cesty? to by asi velmi nepomohlo jeho planu ziskat si Mary, vzhladom na to, ze ona vsetko riesila len v zaujem zachranit Francisa. a z toho isteho dovodu si myslim, ze ten prikaz zabit Basha nedal Francis. Mary ho poziadala o Bashovu ochranu, nechcel by ju zradit tym, ze ho da zabit.

#14 Lavinie
9.3.2014 | 18:27:36
1Mariannka11

#10 Alurka: v case ked mali peknu chvilku v detskej izbe sa ledva stretli a on v tom case pocital s tym, ze ide cisto o politiku. ked sa vyspal s byvalkou bola to reakcia na Maryin bozk s Bashom a ich hadku (ano bola to blbost) a s Lolou spal vo chvili ked veril, ze Mary uz nikdy neuvidi. bol zraneny, nestastny a ona ho vypocula a „pomohla“ mu. ze to boli pochabosti nepopieram, ale islo o sex a nie o lasku a este sa mu to myslim si skaredo vypomsti, (spoiler) vzhladom na to, ze Lola je tehotna :-) mne sa proste hnusi ako scenaristi robia (a divaci im to zeru) z Basha uplneho svatca. okrem toho sa mi Bash nepaci, takze ma to viac taha na Francisovu stranu :-D a je to vonku je to o vzhlade :-D a ja som zvedava ako sa im Clarissa pomsti vsetkym. mozno by mali dat do kopy Basha s Clarissou, dvaja lavobockovia, to by bolo epic :-D :-D :-D

#13 Amanda87 #15 Nalito
9.3.2014 | 18:41:53
Amanda87

Tvůj poslední komentář nejlepší, nenapsala bych to lépe :)#12 1Mariannka11:

9.3.2014 | 22:06:07
Lavinie

#11 1Mariannka11: Mary by to přece nemusela vědět. Kdyby se stala nějaká „nehoda“ (pád z koně, potulní lapkové), jak se dozví, že to někdo z hradu nařídil? Ta situace je vlastně teď, ne? Kdyby Francis nařídil zabít Bashe, oni ho opravdu zabili a jeho tělo by se buď vůbec nenašlo, nebo našlo ale pomlácené, jak kdo dokáže, kdo ho zabil a proč?

Tím neříkám, že to Francis opravdu udělal. Jen si dovoluji reagovat na tvou myšlenku :-)

9.3.2014 | 22:13:18
Nalito

#12 1Mariannka11: AMEN a ze uplny! totalne s tebou suhlasim vo vsetkom. ja som mala rada oboch bratov, Francis sa mi najprv trosku zhnusil, ze sa vyspal s Oliviou, to fakt bolo otrasne..a vlastne cely siesty diel som akosi „pretrpela“. Basha som mala rada tiez, ale v prvych epizodach bol taky sebaisty a iny ako potom ked Francis odisiel, potom z neho fakt zacali robit svatca. To je jedno, aj tak som mu to zozrala, ze chcu obaja len zachranit Francisa, a Bash za to naozaj nemohol. Ale v 13.tom dieli, ked za nim Francis slusne prisiel a povedal mu, ze proroctvo nie je (a len kvoli tomu predsa Bash mal byt s Mary), on sa rozhodne odporovat a este ho nazve_ son of a bitch, ako prepacte damy, ale tymto sa mi o nom zmenila mienka, keby mal Mary naozaj rad a on vie, ze lubi Francisa, tak mu ju hned prenecha a nie ze si ju napriek zruseniu proroctva narokuje a este sa tam idu bit…ach jaj…a vrcholom je, ze na 10000 % ho nedal zabit Francis, pretoze vie, ze Mary na nom zalezi a neurobil by jej to…bol by toho schopny hocikto len nie on. Bud Cathrine, alebo Marie de Guise a Henry asi nie lebo by ho nenutil pozerat sa na svadobnu noc. Mne pride aj Mary taka zvlastna, povedala Bashovi, ze lubi viac Francisa a sla prec, dost suche po tom vsetkom…niekedy by som ju vinila viac ako oboch bratov. Francis teraz berie basha ako soka v laske a jasne, ze sa boji, aby sa to zase neotocilo tak sa chcel Basha zbavit tym, ze ho posle prec, ale zabit ho dat nenechal. A Bash s tym nemusel vyletiet na Mary, ked nema dokaz!, chcel ich skratka len rozostvat..otazka, naco? Mary lubi Francisa, on to vie a stale si juu chce narokovat? ja fakt dufam, ze ten hlupy milostny trojuholnik skonci, lebo Francis ma uzz len rok casu a ak maju byt stastni furt len pol epizody tak toho vela spolu nezaziju…co sa tyka Loly, chce ist na potrat ale Mary to podla mna na poslednu chvilu nedovoli. teraz neviem, ci tie deti zo sna, teda vizie su Loline dvojicky, alebo su naozaj len Maryniim snom. Dufam, ze Bash sa zalubi ked nie do Loly tak do tej lovkyne, naco by ju tam inak davali? pochybujem ze bude vobec Mary spat s Bashom, ked je uz vydata, podla mna je na to prilis „cista“..to by ju musel Francis riadne nastvat a to uz potom hranici so slabou telenovelou, tomuto serialu davam viac. je moj najoblubenejsi. Nechcem sa inak nikoho dotknut, ale ako mozu byt Mash fanusikovia taki zaryti, ked vedia, ze uz od prvej casti sa Frary skoro pobozkali, v tretej pusa, stvrtej riadna pusa, a tak dalej…jedine vysvetlenie je , ze sa im viac paci Torrance viac ako Toby, inak tomu nerozumiem :D prepacte za dlhy naozaj dlhy prispevok hh

#17 Alurka
9.3.2014 | 22:42:23
Nalito

Inak ked som si pozrela raitingy, je mi jasne, preco nechali vydat Mary za Francisa, sledovanost bez Francisa strasne klesla, epizoda 12 mala 1,3 miliona videni a 13ta 1,8 miliona videni..

#20 Melothies
9.3.2014 | 23:02:17
Alurka

#15 Nalito: Máš pravu, že Bashe dělají až moc světskýho…Mě se líbí Francis i Bash…Vlastně povětšinu jsem je měla ráda oba dva stejně…Ale to, že Francis řeší všechno sexem s jinou? Za to bych ho nakopala a je to fakt nevyzrálý přístup…Za to Bash vždycky vystupoval jako muž, občas možná až moc podobný svému otci, ale vždy udělal všechno pro Mary…To co by Francis nemohl nebo by se toho neopovážil. A proč si najednou nárokoval Mary? Já myslím, že to zezačátku dělal kvůli Francisovi, ale když zjistil, že mu Mary ty city opětuje, kdo by se chtěl vzdát holky, kterou miluje? Jemu se líbí už od začátku…Francis do toho pořád tahal politiku…Jenže holt je to dauphen a musí tu politiku řešit, ale stejně mě tím štval…Zezačátku mi to fakt přišlo, že jí má rád jen protože je to politicky výhodné a protože nechce mít vztah jako jeho matka s otcem…A přitom se o moc líp jak jeho otec nechoval. A stejně si nějak myslím, že by i on dal zabít Bashe. Změnil se. A máš pravdu, někdy jsem měla chuť dát Mary facku…Ne vždy to byla vina bratrů, ale ona tam vždycky udělala takový chaos.

10.3.2014 | 11:29:11
Nalito

Ano, to ze Bash si myslel, ze Mary mu tie city opatuje, je zas Maryina chyba, ona sa len pokusala sa do neho zalubit, ale myslim, ze sa jej to nepodarilo, a nanutene zalubenie nikdy nedopadne dobre( samej sa mi to stalo). Cize Mary ho celkom dost vodila za nos, aj tym ako mu povedala, ze ho lubi, ale Francisa viac. V skutocnosti ho nelubi, len jej na nom zalezi a to je rozdiel, sama povedala svojej mame dost vahavo, ze ho zacina lubit…Francis sa zmenil, je chlapskejsi, zasadnejsi ale iste ho nedal zabit, za tym si stojim. inak by nepovedal v prome na dalsiu cast ze: Bez dovery sme nic. nepovedal by jej to, keby to spravil

10.3.2014 | 16:01:50
Melothies

Asi v půlce jsem to přestala číst :D Ale asi takto .. pokud by byl Bash jako Francis, tak se teď celý ublížený a zrazený vychrápe s první holkou, na kterou narazí .. ideálně s Olivií hned v lese :D Nepřipadá to někomu jaksi povědomé? Zkrátka Francis se choval jako malé děcko, a zjevně po otci zdědil zrovna tu nejhorší vlastnost, a sice zatím lidově řečeno obskakuje všechno, co se hýbe.

Fakt je ten, že nejhůř z toho vyšel Bash, Nic nechtěl a nakonec o všechno přišel. A taky to bude nakonec on, kdo bude zase – SPOILER – v 16. díle zachraňovat Francisovi život. Věřím tomu, že to Francis dal rozkaz dát jej zabít, když mu Mary říkala, aby na něj dali pozor, Francis mi připadal strašně falešný.

Jsem si jistá, že mezi Bashem a Mary bylo něco už od počátku. Věřím tomu, že ho miluje .. stejně tak akceptuji, že miluje Francise víc. Sice nechápu, na základě čeho, ale budiž :D Ať už si myslí kdokoli cokoli, třeba to, že to Mary řekla jen tak a Bashe ve skutečnosti nemiluje, je jisté, že scénáristi něco takového nepoužili jen tak a dává nám to záruku, že se ještě budou dít věci :) Je jen otázkou času, kdy se mezi Bashem a Mary konečně něco pořádného semele.

10.3.2014 | 17:22:20
Melothies

#16 Nalito: Vzhledem k tomu, že díly byli natočeny dávno předtím, než byli známé ratingy posledních epizod to asi bude trochu jinak :)

10.3.2014 | 17:24:38
Nalito

Mary tuzila po Francisovi uz od malicka, mozno preto :D..Francis bol vtedy akurat nastvany, ale jasne, ze kazda strana si bude hovorit svoje no :) podla mna ho nemiluje, lebo inak by nesla z toho cintorina za Cathrine utvrdit si, ze sa proroctvo zmenilo. Ona ako povedala, ho len zacinala lubit, bolo to v tej situacii v akej bola, vhodne..nebola to laska na prvy pohlad ani ziadna chemia ako s Francisom. Mary povedala, ze ho lubi, lebo jej to nadiktoval, nech to povie a ona ho len nechcela ranit :D a myslim, ze ju nenechaju sa s nim vyspat, ked je uz vydata

#22 Melothies
10.3.2014 | 18:46:23
Melothies

#21 Nalito: To, že se šla přeptat, jen potvrzuje její slova, že miluje Francise víc. Z Bashovi strany to byla jednoznačně láska na první pohled. Měli s Mary pěkné scény už v 1 díle .. Nedá se popřít chemie mezi F a M, ale minimálně to stejné je i mezi Bashem a Mary :) Ne, spíš chtěl ujištění, protože věděl, že ho miluje .. ranila ho stejně a aspoň ví, na čem je. A naopak, pokud to půjde dál dle proroctví, nečeká Mary s Francisem nic úžasného, spíš víc zklamání a výčitek a nakonec smrt. I proto si myslím, že Mary bude postupem času zase více inklinovat k Bashovi. Pokud by nemělo pokračovat nic – jako vůbec nic – mohla mu Mary natvrdo říct, že k němu nic necítí, autoři ho mohli poslat pryč a konec Bashe :D Tím bysme ale přišli o jednu z nejzajímavějších aspektů a postav seriálu a tvůrci to moc dobře ví. Navíc kdo by se další půl série a min. ještě jednu další koukal na Frary happy ever after? :D (jo, je to řečnická otázka)

#24 Amanda87
10.3.2014 | 21:06:07
Melothies

A prosím moc prosím, nezná někdo hudbu z tohoto proma?

#25 Amanda87
10.3.2014 | 21:07:21
Amanda87

Já bych třeba brala Frary happy ever after, sice s menšími překážkami, ale přece. Nelíbí se mi rozcházení, scházení, vyspat se s tamtou a s tamtím…to samé mi vadilo i u The Vampire diaries…tak či tak, Frary ať zůstane a Bashovi někoho najdeme. Mezi Bashem a Mary necháme, řekněme vztah pochopení a přátelství :D#22 Melothies:

#26 Melothies
10.3.2014 | 21:44:35
Amanda87

Nevíte taky náhodou, co je to za píseň, když Mary a Francis " naplňují " tu jejich svatební noc a Bash na ně kouká?…#23 Melothies:

10.3.2014 | 21:45:53
Melothies

#24 Amanda87: Ale tak v každém vztahu jsou krize – někdy větší, jindy menší, někdy spolu lidi jsou,tak, že vlastně nejsou a vždycky je to vlastně komplikované :) Nevím, proč se současný stav hlavně „Frary fans“ moc nelíbí – poprvé mám pocit, že chemie mezi ústřední trojkou bezvadně šlape, doslova to jiskří a díky tomu, že je vše otevřené, nás seriál může neustále překvapovat. Jo, jsem zvědavá, s kolika dalšími se Francis vyspí :D Zkrátka se mi líbí, jak je to teď rozehrané, i když fakt nejsem žádnej Francis fanda, vyhovuje mi, že teď skončil s Mary a taky vztah mezi Bashem a Francisem. Má to prostě říz! Právě tady se daří přesně to, co u TVD a všude jinde neklapalo. A jednoznačně – Bash sám, s Mary nebo v situaci, v jaké je teď. Mám ho ráda jako nezávislou postavu, s chladnou hlavou a hlavně s rozumem. Radši až řeší pohany a situaci v lesích. V mých očích pro něj bude málokdo dost dobrý :D Už je to tak. Btw. co se hudby týče, vůbec jsem ji neregistrovala, viděla jsem díl zatím jen jednou a musím kouknout znova ..

#28 Alurka
10.3.2014 | 22:30:24
Amanda87

Holky prosím, mám krizi…nevíte, jak se jmenuje tahle píseň v druhé části? vím, že to sem vůbec nepatří, ale už nevím, jak se obrátit :( jsem na písně k videím ujetá…a co se tématu týče, vážně nechápu ty, kdo tu napsaly, že dobře Francisovi tak, že za rok umře. Milostný trojúhelníky už mi lezou krkem, jeden tým, druhý tým. Kdyby alespoň jednoho udělali třeba ošklivýho :)

11.3.2014 | 0:37:17
Alurka

#26 Melothies: Máš pravdu, že tady ten trojúhelník funguje, ne jak v TVD a ktomu tam už fakt skoro každej s každým spal…A jak se Katherine rozešla s Damonem, tak za to bych jí vyškrábala oči…Jako postavu jsem jí měla ráda, dokud se nedělalo všechno pro to aby přežila..Proto se modlím a doufám, že se tohle Reign nikdy nestane :).

11.3.2014 | 8:45:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S04E16: All it Cost Her...

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @channina

Překlad sedí na verze Reign:

  • … HDTV.x264-KILLERS

Po zhlédnutí epizody nezapomeňte díl ohodnotit.
O vaše dojmy a pocity z aktuální epizody se podělte v diskuzi.

První upoutávka na čtvrtou řadu

Thumbnail Play icon

Reklama

Představitelka Mary hovoří o finálové sérii

Rozhovor s Adelaide Kane o finálové řadě

Rozhovor s Adelaide Kane o finálové řadě

Představitelka skotské královny Marie Stuartovny prozradila fanouškům seriálu několik informací týkajících se nadcházející čtvrté řady. Předem tedy upozorňujeme, že článek obsahuje spoilery.

Momentka

Momentka

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama