Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

V prvním traileru na Rogue One hrozí vesmíru Hvězda smrti

V prvním traileru na Rogue One hrozí vesmíru Hvězda smrti

Venku je první trailer na letošní novinku ze světa Hvězdných válek – spin-off jménem Rogue One: A Star Wars Story. V něm má skupina vzbouřenců v době odehrávající se před Epizodou IV zjistit, co je zač nová silná zbraň Impéria. Premiéra je stanovená na 15. prosince 2016.

49 0
7.4.2016

Thumbnail Play icon

Diskuze /92

awacs

Geekgasm! :D Vypadá to hodně dobře :)

7.4.2016 | 15:34:30
zdeek

ta poslední scéna je jak z Hunger Games :D

7.4.2016 | 15:35:22
Aprok

Donnie Yen :D :D a ta typka vypadá dobře :) hlavně na konci ty hadry impéria :D :D

7.4.2016 | 15:42:39
Degas10

Doufám, že ji zmrazí a oživí v epizodě 8. Rád bych jí viděl v dalším filmu.

7.4.2016 | 15:53:18
PaPu

Nečakal som že tam bude aj Jar Jar

#6 lagertha_lothbrok
7.4.2016 | 16:19:48
lagertha_lothbrok

#5 PaPu: ani ja…dosť ma to prekvapilo :)

#14 OndraTomek1
7.4.2016 | 16:20:31
Esopeso

Něco nového nemohli vymyslet ?

7.4.2016 | 16:24:50
pidalin

Vypadá to dost hrozně, jako ňákej tuctovej sci-fi akčňák pro puberťáky. Ale od spin-offu jsem ani nic jinýho nečekal, nebudu to brát jako součást SW univerza a nebudu ten film brát ani nijak vážně, prostě jako akční sci-fi a spojitost se SW se budu snažit nevidět pokud na to pujdu do kina, protože jinak bych byl akorát nasranej. Ňákej kung-fu ťaman, frajerka s klackama na zádech (co to zase je proboha?), už ten trailer sám o sobě je točenej takovym tim příšernym marvel stylem, je vidět že tomu chybí tří áčkovej režisér.

#10 Smallville #12 fidonoir #55 JuRas
7.4.2016 | 16:26:33
pidalin

Ale možná už jsem jenom starej, vypadá to že cílovka bude tak kolem 15 let. ;-)

7.4.2016 | 16:32:13
Smallville

#8 pidalin: Nebudeš to brát jako součást SW? asi budeš jediný kámo ;-DDDD a ten kung-fu ťaman je Donnie Yen :-O ;-DD a ta frajerka určitě nemá klacky tak klídek.....Cílovka kolem 15 let? ahááá…asi máš pravdu s tím stářím to souhlasím :-P odhaduji na 150? kolem toho? ;-D

7.4.2016 | 16:48:19
mrkva08

Mně to naopak příjde boží… Těšim se jak sviňa xD Tarkin, Vader, Palpatine, pravá imperiální atmosféra :)

7.4.2016 | 16:50:34
fidonoir

#8 pidalin: Zarputilí znalci původní trilogie a čtenáři SW knih které byly vyřazeni z originálního kánonu nikdy neskousnou nic co bylo natočeno po roce 1983 a napsáno po roce 2014–15 ( i kdyby to psal a točil ve stejném stylu Lukas ). Takže nadávají na I-III epizodu, VII epizoda je v jejich očích něco co s původní trilogií sdílí jen název a knihy už také nejsou co bývaly. Mám jedno doporučení vezměte si VHSky včetně knihovničky a běžte debatovat jinam. Z toho důvodu jsem já nešel na netopýr versus emzo-klaun a taky to tu nerozpatlávám.

Za mě trailer good a spokojenost.Udržet vlnu zájmu o SW bude z dlouhodobého hlediska těžký a je jasné, že občas se nějaký film vyvede více a nějaký méně, ale i ty horší filmy posunou děj zase o něco dál. A co, je to přeci jenom zábava :-D

#13 pozitkar #16 A_V #18 dovahkiin #19 Ryen #45 Zapik
7.4.2016 | 17:12:24
pozitkar

#12 fidonoir: Ámen ;-)

Pro mne, kterého knížky nebavily, občas to byl i odpad v paperbackovém vydání, je to super možnost podívat se, jak to tenkrát bylo.

Btw, kdyby chtěli, tak můžou natočit kopu spin-offů s popisem příběhu z libovolné strany. Třeba klidně vyprávěnou i Jabba Huttem :-)

7.4.2016 | 17:37:21
OndraTomek1

#6 lagertha_lothbrok: V jaký části je Jar Jar ? neviděl jsem ho :( / a jinak trailer supr a podle mě tam zjistíme něco o rodičích Rey a něco o zrození rytířů z Renu

#15 Maximiliancz #44 lagertha_lothbrok
7.4.2016 | 17:42:09
Maximiliancz

#14 OndraTomek1: -_- vážně ?? -_- opravdu ?? a já si myslel že jim na to nikdo nenaletí -_- A o tom, že se dozvíme něco rodičích Rey a Rytířích z Renu pochybuju. Jinak , trailer se mi nelíbil, ale doufejme že film dopadne líp.

#33 herriete Lébl.
7.4.2016 | 17:47:54
A_V

#12 fidonoir: Přesně

7.4.2016 | 18:40:44
dovahkiin

na pěknej trailer už nenaletim, ne po sedmičce

7.4.2016 | 18:55:33
dovahkiin

#12 fidonoir: lidi tu mužou napsat že se jim trailer nelíbil, tak je nevyhazuj, bude těžký udržet pozornost, když budou vycházet filmy jak na běžícím páse, jsem skalní fanoušek, viděl jsem co šlo, četl co šlo, ale radši bych kdyby nebyl každej rok novej film

7.4.2016 | 18:58:05
Ryen

#12 fidonoir: Diskuze je tu od toho, aby se diskutovalo a ne aby se sešli jenom ti, co souhlasně přikyvují tomu, co se teď s SW děje. ;) Taky patřím do té skupiny lidí, o kterých píšeš s tím rozdílem, že jsem fanoušek i nové trilogie (I-III). Pro mě pravý univerzem je to, které se tu budovalo těch cca 30 let. Skalním fanouškům, kteří x let četli knížky, komiksy, hráli hry, zaobírali se tím vším atd. se není co divit, že jsou naštvaný, že to Disney jedním tahem smetlo a udělalo si to podle sebe. A podle mě ne zrovna dobře po sedmé epizodě (a to jsem jí dával šanci a upřímně jsem první třetinu filmu byl vážně nadšenej). Ale to je diskuze jinam… Já osobně tohle nové univerzum respektuju, protože tu prostě je a hotovo a budu ho dál sledovat a diskutovat o něm, ale osobně ho budu brát jako alternativní SW děj. Ale to už je na každém, jak si to pobere.

Jinak k samotnýmu traileru. Moc se mi líbí a vypadá to vážně luxusně. Jenom mám výhrady k očividně hlavní aktérce a Donniemu. Donnieho prostě žeru, ale do SW se mi tenhle styl moc nehodí. A co se týče tý holčiny (nepamatuju si teď její jméno), tak vypadá taky moc fajn, ale trochu už mě začíná štvát, jak pokaždý hraje hlavní roli nějaký nezkušený mlaďas, který se během jednoho dílu změní na epickýho hrdinu. No ale uvidíme, jak to bude fungovat. ;)

#55 JuRas
7.4.2016 | 19:27:34
téčko171

No jasně, že Mendelsohn – slizský šišlající hajzl z The Dark Knight Rises a slizský šišlající hajzl z Exodu – hraje slizskýho šišlajícího Imperiála, jak jinak. :D

webmaster
7.4.2016 | 19:48:01
herriete Lébl.

Na konci vypadá jak inkvizitor z SW Rebels

#22 Maximiliancz
7.4.2016 | 19:48:09
Maximiliancz

#21 herriete Lébl.: koho přesně myslíš ?? Toho zakuklence v černym co klečí v místosti s (zapomněl jsem jak se tomu říká :D ) no prostě s tou nádobou na ve který se lidi léčí :D ?? No nevim , je možný že to je jeden z posledních inkvizitorů :D uvidíme :D

#23 Ryen
7.4.2016 | 19:54:25
Ryen

#22 Maximiliancz: Myslíš bactu? ;) No někde jsem četl, že by se tam mohla objevit postava z Rebels. Moje naivní představy byly Ezra nebo Ahsoka, ale to je spíš zbožný přání. :D

#24 Maximiliancz
7.4.2016 | 20:02:36
Maximiliancz

#23 Ryen: ano , tak se tomu říká :D Já doufám že se tam objeví 'Soka :D 2 serii přežila přesně jak jsem doufal :D a kdyby se objevila v Rebels vůbec bych se nezlobil :D Ovšem bylo by zajímavý kdyby to byl jeden z posledních inkvizitorů :D

#25 dovahkiin
7.4.2016 | 20:06:16
dovahkiin

#24 Maximiliancz: haha a co ty spekulace že zemřela :D ty budeš smutnej až to bude pravda co :D jinak v tý bactě je předpokládám asi Vader :)

#27 Ryen #28 Maximiliancz
7.4.2016 | 20:14:21
dovahkiin

ten týpek v bílym by klidně mohl být třeba táta Huxe, i když je pravda že to je zrzek, ale tak třeba je po mámě :D

7.4.2016 | 20:19:15
Ryen

#25 dovahkiin: Možná tam je právě kvůli tomu, co se stalo v Rebels. :D

#28 Maximiliancz #29 dovahkiin
7.4.2016 | 20:21:26
Maximiliancz

#25 dovahkiin: o spekulacích vim , Force Ghost , svalení se na zem a smrt :( ale odmítám věřit tomu že je mrtvá :D Prostě nemůže bejt :D to by pro mě bylo horší než ,,smrt" Glenna v TWD dříve tohoto roku :D
#27 Ryen: No pokud vim tak Rebels by se teď měli odehrávat ještě cca 2 roky před ep IV. takže si nemyslim že by tam byl Vader kvuli tomu (ačkoliv bych to rád připsal 'Soce tak nemůžu :D ) výbuchu chrámu :D

#30 dovahkiin #40 A_V
7.4.2016 | 20:27:04
dovahkiin

#27 Ryen: možná :D ale mohl se do ní nořit už předtím

7.4.2016 | 20:30:11
dovahkiin

#28 Maximiliancz: já bych radši aby byla temná, než mrtvá no :D a Glenn ještě neni mrtvej, ne dokud to neuvidim, i když si přeju aby byl, nemám ho rád :D

teď jsem nad tim přemýšlel a řekněme že tenhle film bude do půl roku před Novou nadějí a konec druhý série rebelů je tak 2–3 roky před Novou nadějí ne? Takže by to mohlo být i proto

#32 Maximiliancz
7.4.2016 | 20:32:35
Ryen

Jo je fakt, že to časově nesedí, ale ta návaznost by se mi líbila. :D

7.4.2016 | 20:33:26
Maximiliancz

#30 dovahkiin: no já nevim , ale pokud se jedná o film , kde povstalci ukradnou plány Hvězdy Smrti, tak by bylo přeci logický kdyby to končilo předáním plánů Leie, kterou by poté chytí Lord Vader a zbytek už známe :D nevim jestli to tak bude , ale mě by se to tak líbilo :D

#34 dovahkiin
7.4.2016 | 20:43:52
herriete Lébl.

#15 Maximiliancz: Myslela jsem tu Jyn.

7.4.2016 | 20:44:28
dovahkiin

#32 Maximiliancz: já to pochopil že mají zjistit co staví impérium, plány koneckonců zajistili Bothani ne? :D

#35 Maximiliancz #36 Valada06
7.4.2016 | 20:51:20
Maximiliancz

#34 dovahkiin: no… Teď fakt nevim :D Já měl celou dobu za to že maj zjistit co to je a ty plány ukrást :D no uvidíme :D

#38 dovahkiin
7.4.2016 | 20:54:34
Valada06

#34 dovahkiin: To byla druhá Hvězda smrti. :-)

#37 dovahkiin
čestný člen redakce
7.4.2016 | 20:54:42
dovahkiin

#36 Valada06: chtěl jsem použít Bothany :(

7.4.2016 | 20:59:04
dovahkiin

#35 Maximiliancz: ne asi máš pravdu, ale jestli jsou to 2, nebo 3, to je fuk, Vader se mohl léčit i tak, ale spíš si myslim, že jestli tam je on, tak že to bude kvůli Mustafaru, celou dobu

#39 Maximiliancz
7.4.2016 | 21:00:05
Maximiliancz

#38 dovahkiin: tak jasné :D přeci jen useknutí končetin a spálení skoro celého těla lávou se nevyléčí za den :D

7.4.2016 | 21:05:29
A_V

#28 Maximiliancz: Glenn bohužel neumře :( Provazí ho Síla

#41 Maximiliancz
7.4.2016 | 21:35:17
Maximiliancz

#40 A_V: Mám pocit že Glenna brzo dostihne Lord ze Sithu zvaný Darth Negan :D a to cca za půl roku :D teda dostihne ho jestli maj scénáristi koule na to zabít tak důležitou postavu :D

7.4.2016 | 21:39:46
barahir

Co s tou Hvězdou smrti? Prej chce Disney držet normu jednu zničenou na film. :D

čestný člen redakce
7.4.2016 | 21:43:47
Zapik

#RogueOneIsAPrequel

7.4.2016 | 21:50:39
lagertha_lothbrok

#14 OndraTomek1: Akého Jar Jara myslíš ?

7.4.2016 | 22:11:12
Zapik

#12 fidonoir: To mi chceš jako říct, že existuje někdo, kdo neuznává Dobrodružství Ewoků a Karavanu odvahy jako součást pravého Star Wars kanónu? :D

#54 damic01
7.4.2016 | 22:15:25
pidalin

Nejsem skalní fanoušek SW, jsem spíš Trekkie a právě proto dokážu hodnotit kriticky něco co má na sobě nálepku SW. Epizoda VII byla natočená perfektně, je tam vidět poctivý řemeslo, i co se týče střihu, efektů a tak dále, ten film má SW feeling. Obsah už možná pokulhává, ale jako SW to prostě vypadá a je to tak i cejtit. Tenhle trailer na darebáka nemá se SW nic společnýho, neni tam SW feeling, spíš mi to připadá jako trailer na další řadu Battlestar Galacticy nebo něco takovýho, prostě tuctový sci-fi vyživující se na slavnym jméně. Ale samozřejmě nebudeme dělat předčasný záběry, často jsou filmy lepší než jak vypadaj trailery, ty jsou totiž dělaný právě tim stylem kterej já nesnášim a takhle vypadala i první ukázka na Ep VII a přitom pozdější trailer (jak tam byl Han se žvejkem) považuju za jeden z nejlepších filmovejch trailerů co jsem kdy viděl. A nejsem magor co neuznává nic co vyšlo po roce 83, mam rád Clone Wars a koukam i na SW Rebels (to jsem asi jedinej ve svym okolí, ani skalní fanoušci SW na to nekoukaj) a s novou trilogií nemam žádnej zásadní problém. Naopak, nová trilogie definovala spoustu z toho jak dneska vnímáme SW jako celek, bez tý nový trilogie by SW nebyly to co jsou. Takže když řikam že se mi ten trailer nelíbí, tak to fakt neni protože bych neuznával nic kromě původní trilogie.

8.4.2016 | 7:33:58
pidalin

každej kdo se tady zeptá kde je v tom traileru ten Jar Jar ať si zajde do bohnic pro potvrzení že je retard :-D

#48 Angi
8.4.2016 | 7:36:51
Angi

#47 pidalin: V Bohnicích už jsem byl. A tam je taky Jar Jar.

8.4.2016 | 8:07:13
Zdenny7

Může mi někdo kdo se vyzná nějak stručně nebo i obsáhleji vysvětlit jak se liší SW Kánon a Legends? Resp. před tím, než Disney rozhodl, že na ně nebude brát zřetel. Jde říci že Kánon je část Legend nebo to jsou dvě odlišný univerzia? Kam se např. zařadí seriál Clone Wars, kam seriál Rebels, kam knihy od Zahna, kam např. pc hry jako je Jedi Knight Old republic s Revanem? Předem diky.

#50 tom99
8.4.2016 | 9:16:12
tom99

#49 Zdenny7: Kanón jsou Epizody I-VII + seriál Rebels a Clone Wars. Do kanónu také patří pár nově vycházejících knih a komiksů, ale tam je to vždycky trošku zrádné. Legends je vše ostatní :-)

#51 Zdenny7 #80 téčko171
webmaster
8.4.2016 | 9:19:03
Zdenny7

#50 tom99: Takže čistě teoreticky, ještě před tím, než rozhodl Disney o tom, že se nebude na Legends brát zřetel, se dalo říci, že Kánon je jen část (zejména filmová a televizní) Legends? Tedy Legends v sobě obsahují Kánon?

#52 dovahkiin
8.4.2016 | 9:48:49
dovahkiin

#51 Zdenny7: předtim než začaly vznikat do nového kánonu věci, tak to tak říct šlo, ale to to ještě nebylo nijak rozdělený, takže se vůbec nemluvilo rozdílně o kánonu a legends, ale teď už se věci v kánonu přímo vylučují s věcmi v legends, já když nevim co kam patří, tak se kouknu na wookiepedii, ta mě ještě nikdy nezklamala v tomhle

8.4.2016 | 10:32:12
damic01

Lol kritici se ozvali opět. Nejdřív se všichni oháněly, že v E7 chybí inovace a originalita a teď, jak je tam „Ťaman“ s holí, tak zase banda řeší, že to je tak. Podle mě je Star Wars svět brutálně otevřený svět, ve kterém nejsou žádné hranice. V E2 se taky objevil někdo jako Zam Wessel a byla označena za měňavce a nikomu to nevadilo, General Grievous, není zrovna moje oblíbená postava, ale v SW světě je docela oblíbená a je to kašlající kyberkaleesh a nikomu to nevadilo, tak proč nemůže teď být nějaký týpek z nějakého jiného koutu vesmíru s holí, co se přidal k rebélii? Já právě doufám, že to bude tak charismatická postava, že ji budu milovat a zařadí se mezi mé oblíbené postavy. Mě se to naopak líbí a naopak oproti E7 mi to příjde hodně originální. Trailer mě hodně nadchnul a já se těším. Fck haters!

#56 JuRas
8.4.2016 | 12:23:53
damic01

#45 Zapik: Ty jo, si asi první člověk, který se o těchto filmech o Ewocích zmínil)))))). Od děcka miluju jak Ewoks Adventures tak Ewoks Battle Of Endor))))) A i když to vypadá úplně jinak než SW, beru to jako součást Star Wars.))

8.4.2016 | 12:29:52
JuRas

#8 pidalin: Nějakej hardcore fanda SW nejsem, i když jsem to vždycky žral, ale i starý epizody jsou jen pohádky pro děcka, který v sobě mají velký množství děr. Fakt nevím, jak by dnešní svět skousl ep. 4, kde zničí nejsilnější zbraň ve vesmíru tím, že střelí 2 rakety do šachty, která vede přímo do reaktoru :D .

#19 Ryen: Nezkušený mlaďas? Tak to jsi asi přeskočil tu část traileru, kde vyjmenovávají její činy, které ji kvalifikují do této pozice. Chápu to u Rey, o které nic moc nevíme a bude nám to s největší pravděpodobností vysvětleno později, což spousta lidí nechápe. Ale tady to máme přímo na stříbrném podnose. Ale chápu, že když někteří nepochopili evidentní pointy v BvS, tak mají problém pochopit i tohle. Zapomněl jsem však, že Luke, týpek z pouští planety, se během 1 epizody změní v „Jedie“ a zničí HS. Jo, to bylo normální :D . Nicméně historie lidstva má dostatek materiálů a důkazů, které dokazují, že i ti nezkušení mlaďoši jsou kolikrát lepší než ti rádoby starší a zkušenější „skilleři“.

Já naopak z traileru mám ten SW feeling. Starý kostýmy, starý lokace + nový efekty. Záběr na křižník a za ním HS, to byl masakr. Grand Admiral vypadá těžce badass (Thrawna se bohužel nikdy nedočkáme :( ). Mohli by tam propašovat i Bobíka :D . Měl by tam být i Vader hranej „Anakinem“, takže každej si musí přijít na to svý.

#57 dovahkiin
8.4.2016 | 12:38:44
JuRas

#53 damic01: Co bys jako chtěl, když seriály jako SG-1 a SG: Atlantis ukončili pro malou sledovanost, protože diváci chtěli něco novýho a nebavilo je koukat pořád na to samé. Tak přišli s SG: Universe a lidi se zase rozčilovali, že chcou zpátky SG-1 a SGA :D . Lidi jsou prostě kokoti.

#87 pidalin
8.4.2016 | 12:41:46
dovahkiin

#55 JuRas: všichni mluvěj že by někde Thrawn mohl být :D chtěl bych ale nevěřim tomu, nicméně ten týpek v bílym bych řekl nebude admirál, nemá na to insignie, má normální admirálský, bílý uniformy bych si nevšímal, tu měl i šéf bezpečnosti Yularen na Hvězdě smrti a nebyl v ničem „Grand“ :D

#58 JuRas
8.4.2016 | 13:26:53
JuRas

#57 dovahkiin: Pochybuju :( . To už by pak fanoušci moc brečeli po svých oblíbencích.

Jinak máš pravdu. Vypadá to, že je jen Admiral (6 červených a 6 modrých odznáčků). Grand Admiral tam těch barev má zřejmě víc nebo má odznáčků 7.

#59 dovahkiin
8.4.2016 | 13:34:21
dovahkiin

#58 JuRas: to je jedna z největších ztrát do kánonu, Thrawn, epickej týpek :D ale založenej na něm by tenhle být mohl, jenže to by pak ty plány nikdy neukradli :D

no, měl by tam mít nějaký zlatý navíc k těm modrejm a červenejm, bílá uniforma bude asi aby se hodně odlišil od ostatních velitelů

#61 JuRas
8.4.2016 | 13:43:13
Maximiliancz

Nejvíc na tom traileru mě baví to, že ti noví ,,fanoušci" ani neví kdy se ten film odehrává :D už sem narazil na domněnky že to má bejt po ep7. nebo i chvilí před ní :D Jako kdyby z toho traileru nebylo jasně poznat kdy se to odehrává :D

#61 JuRas
8.4.2016 | 13:53:23
JuRas

#59 dovahkiin: Na SW Wikii jsou uvedeny 2 verze. Jedna se zlatým odznáčkem, druhá jen s vyšším počtem odznáčků. Velká ryba to určitě bude. Zřejmě Fleet Admiral. Thrawna, když už, by měli šoupnout do ep. VIII nebo IX, tam by se hodil daleko víc. Když jsme u toho, asi si to budu muset přečíst znova. Damn you!! :D

#60 Maximiliancz: Když je těm fanouškům míň, než kolik je Rytířů z Renu :D

#62 Maximiliancz #63 dovahkiin
8.4.2016 | 14:06:13
Maximiliancz

#61 JuRas: Je jim míň než je Rytířů z Renu a je jich víc než je Písečných lidí na Tatooinu :D Co se to děje?? :D

8.4.2016 | 14:12:51
dovahkiin

#61 JuRas: mám trochu problém u tohodle vyhodnotit co je kánon a co ne, jestli se na to dá vůbec spolehnout, jediný co vim určitě je, že v epizodě V je admirál Piett a ten má 6 červenejch nad 6 modrejma a má standartní uniformu, Fleet Admiral i Grand Admiral vlastně byli jen v legends knížkách nebo věcech, takže čert aby do toho praštil teď :D ale pokud by kdekoliv byl Thrawn, tak by měl automaticky vyhrávat, vždyť dojel na neskutečnou smůlu jenom :D jinak Good, Good! mehe stejně je to nejlepší knižní věc star wars :D

#66 JuRas
8.4.2016 | 15:12:16
mrkva08

A já si myslel, že ten v bílé uniformě je Tarkin. xD

#66 JuRas
8.4.2016 | 15:24:17
StrejdaMorty

Já mam naopak pocit, že tohle bude mnohem lepší než epizoda VII, která mě snad nejbrutalněji zklamala jako film takovy v mym životě. Nejsem nějaky uberskalní fanoušek, ale prostě originalita námětu je tatam. Tohle mi spíš přijde jak nějakej šilenej Mass Effect. Prostě další disneyland pro žoldáky. Bohajeho ať konečně aspoň v jednom SW filmu neřešej bullshit jako je síla apod. a držej se toho, že tenhle film bude prostě krutej ke všem postavám povstání.

#67 JuRas
8.4.2016 | 15:35:27
JuRas

#63 dovahkiin: Možná tou barvou uniformy chtějí odlišit ty hodnosti a povýšit ho. Přeci jen vypadá honosněji a víc badass – což asi jako jeden z hlavních záporáků bude. Ale asi se budeme muset nechat opět překvapit nebo si počkat na další trailer.

Četl jsem to dávno, takže si to už víceméně vůbec nepamatuji.

#64 mrkva08: Na anglické wiki je psáno toto: „In late August 2015, it was reported that the deceased Peter Cushing would be digitally resurrected via CGI to appear in the role once again for Rogue One.“ Tudíž se ho snad nějak dočkáme. Doufejme, že ho nezprzní jako Švancíka v Terminátorovi 4 :D . Tarkin má však jinou hodnost, má tam i zlatý odznáčky.

#68 mrkva08 #69 dovahkiin
8.4.2016 | 15:36:16
JuRas

#65 StrejdaMorty: Když přijmeš za fakt, že ep VII byla úvodní a byla dělána jako jeden velkej easter egg, tak ji doceníš víš. Já doufám, že další epizody tohle potvrdí a ep VII získá svoje jméno. Jestli to poserou, tak to poserou a všichni je budou nenávidět. Nicméně, když jsem se na to díval znovu, jak to teď nedávno vyšlo, tak mě to opět bavilo a ty 2 hoďky utekly jako voda.

Nechápu, proč tolik „nenávisti“ vůči síle, když to je ten hlavní a originální prvek v SW. To je jak se zbavit Prstenu v Pánu prstenů nebo tak… Ale rozhodně nemám nic proti tomu, když se vynechá. Ale to se zřejmě nestane, když tu máme náznaky „force sensitive“ postav a má tam být i samotnej Vader :)

#69 dovahkiin
8.4.2016 | 15:40:36
mrkva08

#66 JuRas: Ah tak, no každopádně je ten bílej plášť dost cool. :D

8.4.2016 | 15:45:48
dovahkiin

#66 JuRas: jo je to možný, bílá uniforma je samo lepší, taky má ten týpek mít nejakou uber zbraň, asi ten blaster co držel v ruce :D jinak v komiksu byl Grand General Motti, ten měl insignie jako třeba Thrawn, takže i podle toho by to měl být buď „jen“ generál, nebo admirál, ale kdo ví :) tim líp, o to víc si to zas užiješ :D

jinak Arnold byl přísnej :D :D byl to snad jedinej okamžik kdy tam byla klasicka terminator hudba :D

Tarkin je taky grand, takže má těch 6 modrejch a 3 červený a zlatý, tam se to porovnat dá protože to má ve filmu

#67 JuRas: mě se to líbilo minutu po shlédnutí v kině, pak jsem nad tim bohužel začal přemýšlet…

#70 JuRas
8.4.2016 | 15:48:29
JuRas

#69 dovahkiin: Jenže když začneš stejným způsobem přemýšlet o epizodách IV-VI, tak dojdeš k tomu samýmu závěru, viz můj první komentář v této diskuzi. Epizoda VII byla především easter egg na epizodu IV, i když se tam vyvarovali tak zjevné kravině jako zničení té nejmocnější zbraně v celým vesmíru blbou rourou vedoucí až k reaktoru :D . SW jsou pohádky a nikdy nebyly ničím jiným. To, co se vytýká VII třeba ohledně Ray apod. se dělo i s Lukem a nikoho to netrápí. Klasickej dvojí metr. Nad těmahle filmama nesmíš přemýšlet :D :D .

#71 Maximiliancz #72 dovahkiin
8.4.2016 | 17:21:47
Maximiliancz

#70 JuRas: no na tu díru bych moc nepoukazoval protože když se nad tím zamyslíš :D (nebo shlídneš tohle video :D ) tak to hned dává větší smysl :D https://www.youtube.com/watch?…

8.4.2016 | 17:24:03
dovahkiin

#70 JuRas: paradoxně to že to bylo tohle co řikáš, tvými slovy „easter egg na epizodu IV“ mi vadilo nejmíň, mě snad víc vadily ty drobnosti, ale i třeba to že by mě zajímalo co Luke dělal 30 let, co to kazily a dělaly dojem jakoby to točil někdo, kdo se do tý doby o star wars nikdy nezajímal a v životě nečetl nic, neviděl nic, jen možná poslední souboj z trojky jen protože mu někdo poslal odkaz na youtube :D

#82 JuRas #83 JuRas
8.4.2016 | 18:03:33
kutas

těším se na Darth Vadera ale doufám že tam bude zmínka i o Snokovi nebo vlastně Darth Plagueisovi

#74 Novis8
8.4.2016 | 18:32:33
Novis8

#73 kutas: Jak můžeš vědět že Snoke je Darth Plagues? :D

#75 Maximiliancz
8.4.2016 | 19:58:11
Maximiliancz

#74 Novis8: na to existuje spousta teorii :D Tvůrci sice říkaj že Snoke Plagues není , ale dávalo by smysl kdyby byl :D zkus na YT chvíli hledat a určitě najdeš nějáky video na tohle téma :D

#76 dovahkiin
8.4.2016 | 20:31:43
dovahkiin

#75 Maximiliancz: jedni že je to Plagueis, druzí že je to Ezra, podle dosavadních věcí si myslim že nebudou používat starý osoby, ale třeba se pletu :D radši bych nerecykloval

#77 Maximiliancz
8.4.2016 | 20:36:17
Maximiliancz

#76 dovahkiin: O tom se už vedla diskuze u Rebels :D Já si nemyslím že by byl Ezra Snoke už jen kvůli tomu že a) Snoke očividně není člověk ale jen humanoid :D b) Snoke říkal že viděl zrod i pád Imperia a to se Ezrovi nepoštěstilo , když se v den vzniku Imperia narodil :D Já myslim že by mohli použit starší postavy,Plagues je ideální hlavně protože o něm byla jen zmínka , a bylo by dost zajímavý kdyby se objevil osobně :D

#78 dovahkiin
8.4.2016 | 20:42:55
dovahkiin

#77 Maximiliancz: já vim a mně to o Ezrovi neřikej, to řikej těm co ti odpoví něco typu plastická operace, hrozná nehoda a pak že se díval na vznik impéria zpětně v televizním Retru :D

#79 Maximiliancz
8.4.2016 | 20:46:58
Maximiliancz

#78 dovahkiin: Plastická operace prodloužení prstů, prodloužení zadní části hlavy atd. a pak tradá sledovat 15 let starý zprávy v televizi (holovizi , holonetu nebo co tam maj :D ) aby se o 40 let později mohl chlubit tím že viděl vznik Imperia :D Některý teorie jsou fakt retardovaný :D narazil jsem třeba na teorii Snoke=Leia :D ach jo :D

#81 dovahkiin
8.4.2016 | 20:53:00
téčko171

#50 tom99: „Kanón“ :D Sorry, já musel.

webmaster
8.4.2016 | 21:11:07
dovahkiin

#79 Maximiliancz: já se taky koukám zpětně třeba na tok 68 tak to je to stejný :D a když se podívám na takovýho Mickeyho Rourka, tak plastika tě dokáže změnit v hodně velký monstrum když chceš :D nebo i když někdy možná ani nechceš…:D

8.4.2016 | 21:31:57
JuRas

#72 dovahkiin: A co by jako bylo v dalších dvou filmech? To musí všechno vyspoilovat v prvních pěti minutách? To nemůžou započít příběh, který dovypráví později? Tohle je asi ten problém, co lidi s filmem mají. Nechápou a nelíbí se jim, že tam nebylo nic vysvětlenýho. A i když to tam vysvětleno je (Ray se umí prát, Ray umí pilotovat), tak jsou lidi překvapení, že to umí a připisují to chybě ve filmu :D . Mně to naopak nevadí a dává to víc prostoru. Jak už jsem tu jednou psal, lidi jsou zkrátka tupí kokoti a současné filmy to jen potvrzují. Absolutně nikdo neumí zapojit představivost nebo trpělivost. Vše musí být od první chvíle nalinkované a musí je to vést za ručičku, aby to jejich mini mozeček pochopil…

#84 dovahkiin
9.4.2016 | 12:21:31
JuRas

#72 dovahkiin: Jako jestli si nepostřehl, že Luke založil školu Jediů, kteří se nakonec vzbouřili a min. jeden z nich přešel k temné straně, a proto se Luke stáhl do pozadí, hledal chrám Jediu a tam asi meditoval (to Jediové dělají), tak fakt nevím, co ti k tomu mám víc říct. A neboj, ti co to dělali, o tom ví hodně, jen Disney drtivou většinu již napsaného materiálu předem škrtlo ;)

9.4.2016 | 12:24:27
dovahkiin

#82 JuRas: mně ale nevadí že se Rey umí prát, to je mi fuk a nemluvíme tu o 2 rocích ale 30 letech, takže ses zaměřil na něco co mi nevadí vůbec a pak na jednu věc, kterou jsem zrovna mimochodem specifikoval, ale zrovna to mi nevadí tolik, protože se to jak říkáš třeba ještě vyřeší :) ale ještě jednou mě nevadí že je tam něco nevyřešený zatim, nebo nevysvětlený, vaděj mi věci, který nedávaj smysl když vezmu v potaz celý univerzum :) ale to že tomu filmu jistej prvek originality chybí je pravda, ale to už někomu vadit může, někomu nemusí, ale asi to neni nic co by filmy dělalo špatnym, nebo dobrym, protože v tom záleží na divákovi jen, co chce vidět, ale pokud fanouškovi star wars nevadí, že si Han stříli ze Žvejkovi kuše, nebo že loajální oficír vypne štít jen aby si zachránil život, tak řikám, že buď nikdy nic nečetl a neviděl, nebo si jen ty věci nechce připustit aby si nezkazil modlu

#85 JuRas
9.4.2016 | 13:38:43
JuRas

#84 dovahkiin: Co dělal Luke se možná už ani řešit nebude. Zkrátka ho to dostalo, tak se na to vysral a žil mimo. Jaký věci co nedávaj smysl v celým universu? A buď konkrétnější, protože na „drobnosti“ fakt reagovat nemůžu. Proč by Han nemohl střílet jeho kuší? Někdy si to zkusit mohl, mě spíš zaráželo, že za tu dobu to ještě nezkusil :D . Problém s Phasmou byl ten, že ona příliš věřila v moc svých nadřízených. Tudíž když to vypínala, tak si byla „jistá“, že to „rebelům“ stejně nepomůže. Bohužel se tam všichni přepočítali. Historie lidstva může o takovýhle „zradách“ vyprávět. Furt se oháníš čtením, ale Disney jasně řekl, že tohle všechno mete ze stolu a „neplatí to“…

#86 dovahkiin
9.4.2016 | 14:40:39
dovahkiin

#85 JuRas: ty si z toho zase vybíráš věci jak se ti to hodí :D minimálně dvě drobnosti jsem ti řekl, z kuše nemůže střílet protože by mu to utrhlo ruku, a loajální komandér i kdyby měl maximální důvěru ve svoje spoluvojáky tak by nezrušil štít přece, vždyť je to zrada i kdyby to dopadlo dobře, v tuhle chvíli je ona sama zodpovědná za celej ten průšvih :D a jasně píšu nejen čtení :) napadlo mě ještě dost dalších drobností, ale je nad slunce jasný, že nepřijmeš cokoliv co tu napíšu :D

9.4.2016 | 18:49:33
pidalin

#56 JuRas: Když už jsi zmínil StarGate, tak SG1 měli ukončit tak o 2 série dřív, Atlantida by si ještě jednu sérii zasloužila a Universe neni taková sračka jak se řiká, v druhý sérii se to příjemně rozjíždělo. I na tu příšernou roztřesenou kameru jsem si časem zvyknul, nebo jí v dalších dílech trochu stabilizovali. ;-) Ale prvních několik řad SG1 považuju už za naprostou klasiku sci-fi žánru, opak tvrděj většinou jenom lidi co uznávaj jenom StarTrek, nebo jenom StarWars a nic jinýho nechtěj vubec znát.

#89 JuRas
10.4.2016 | 11:05:53
pidalin

Proč by Hanovi měla ta kuše trhat ruku? Je to energetická zbraň, ne dělo ráže 88mm střílející 7 kilový ocelový střely. :-D

#89 JuRas #90 dovahkiin
10.4.2016 | 11:08:53
JuRas

#87 pidalin: Já jsem velkej fanda SGéčka. SGU jsem teďkom zrovna koukal znovu a byl jsem nesmírně překvapenej, jak kvalitní to bylo. Sice druhá půlka 1. série a pak první půlka 2. série trošku kolísaly, ale celkově to byl totální námel (ze kterého však šlo vytřískat ještě víc). Teď z odstupem času, kdy mám načteno a shlédnuto vícero sci-fi, jsem si tam dokázal poskládat daleko víc věcí dohromady, napříč sériemi. Škoda, že tvůrci alespoň neuveřejnili konec „mise“ Destiny, který už měli vymyšlen. Ale zase je to pěkně zaheleno tajemstvím :) .

Co se ostatního týče, dával jsem to jako příklad pro myšlení diváků, kterým se nikdy nezavděčíš, protože jednou chcou tohle a když to dostanou, tak stejně křičí, že chcou zase něco jinýho a když to dostanou, tak chcou zpátky zase to první…

#88 pidalin: Taky moc dobře nechápu. Ve všech starších hrách se ta kuš běžně používala a nikomu to nevadilo. Ale jestli to v nějaké kanónické knize opravdu potvrdili, tak to jo. Bohužel Disney tohle smetlo ze stolu, takže se tím může řídit opravdu jen idiot…

#90 dovahkiin
10.4.2016 | 13:08:50
dovahkiin

#88 pidalin:
#89 JuRas: to bylo trochu nadsazení, nicméně ta kuše je tak těžká, že jen minimum lidí by jí dokazalo zvednout a trefit se s ní, a se vším respektem, Han Solo už nebyl v nejlepších letech, takže jen blázen by se nedivil jak je to možné, pochopil bych namakaný vojáky, ale Han Solo nebyl znám zrovna pro svou nadlidskou sílu

#91 JuRas
10.4.2016 | 13:52:24
JuRas

#90 dovahkiin: Vycházíš prosím z čeho? Z nekanonických zdrojů, které nemají už vůbec žádnou hodnotu?

Jak jsem psal, ve hrách (které už taky nejsou kanonické) se kuše objevovala všude.

#92 dovahkiin
10.4.2016 | 14:19:38
dovahkiin

#91 JuRas: přesně, v hrách, což jak píšeš nemá žádnou hodnotu, kromě Sola nenajdeš jediný případ kdyby měl kuši někdo jiný než wookie (kromě Emba, což ale nebyl člověk), vycházím z wookiepedie, což je podle mě dobrej zdroj, ale stačí uvažovat logicky, wookie je mnohem silnější než člověk, dává tedy smysl aby jejich zbraně byly dělané na jejich fyziologii, je to jako kdyby se wookie snažil používat rodianský blaster, nemohl by, protože by ani nenarval prst ke spoušti, ta žvejkova kuše by musela být upravená na používání i člověkem, ale proč by něco takovýho žvejkal dělal? Používal ji až do Force Awakens vždy jen on, takže vycházím jen z kanonických zdrojů a navíc používám logiku :D tak nad tim zapřemýšlej, jenom nad tím uvažuj jestli to náhodou nedává smysl, než to odmítneš jen proto, že se ti líbilo když jí Han použil :D

10.4.2016 | 17:12:12
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama