Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Ví známé postavy, kdo ve skutečnosti Rey je?

Ví známé postavy, kdo ve skutečnosti Rey je?

Následující článek se věnuje klíčovým scénám z Epizody VII. Takže pokud jste film doposud neviděli, rozhodně dál článek nečtěte, pokud si nechcete zkazit jedno šokující překvapení.

21 0
20.12.2015

Rey je jedna z hlavních postav Epizody VII a všichni, kdo film viděli, jistě tuší, čí je to dcera. Důležitou otázkou ale je, jestli Han Solo a generálka Leia Organa vědí, kdo skutečně Rey je? Na to je odpověď trošku nejasná.

Když v první scéně Han Rey viděl, rozhodně jí nepoznal. Z dalších konverzací během filmu ovšem zjistil, že Rey se chce vrátit zpět na Jakku, protože čeká na svou rodinu, což zřejmě donutilo Hana přemýšlet a domyslel si, kým by Rey mohla být. Proto jí také v jeden moment řekl, že ať tě čeká na kohokoliv, dotyčná osoba rozhodně nepřijde. To je další vodítko, které nás nutí myslet si, že Han ví o jejím pravém otci.

Zajímavých momentů jsme si rovněž mohli všimnout při setkání s Maz Kanatou. Ta zpočátku vůbec netuší, kdo Rey je, následně se ale Hana zeptá, kdo je to ta dívka, se kterou Han putuje. Bohužel Hanovy odpovědi jsme se nedočkali a scéna vystřídala jinou. Han ale Maz Kanatě řekl něco, co J. J. Abrams, režisér filmu, nechtěl, abychom se dozvěděli hned v tak rané fázi snímku.

(Rey opravdu není jen obyčejnou holkou z písečné planety Jakku. Foto: Disney)

Při další scéně, kdy spolu mluví Maz Kanata a Rey, tak jí Maz poví, že ví o ní všechno. Pochopitelně od Hana. A od té chvíle se na ní dívá jinak, všimněte si toho zvlášť ve chvíli, kdy mají společnou scénu u Lukeova světelného meče. Ať už to bylo jakkoliv, Han zřejmě věřil Maz Kanatě a řekl jí o původu Rey.

Ví to ale Leia Organa? Zde je to opět trošku komplikované. Leia a Rey ve filmu nemají příliš mnoho scén, ale spoustu se dá odvodit z jejich poslední scény, která je sice beze slov, ale Leia Rey obejme takovým zvláštním způsobem, kdy divákovi je jasné, že ví, kdo Rey je.

O to intenzivnější je poslední scéna filmu, kdy se Rey setká s Lukem Skywalkerem, jejím otcem, který ji odvedl v útlém věku na Jakku, protože se bál, že by ji mohl ztratit stejným způsobem jako svého synovce Kylo Rena, který se přidal k Temné straně Síly. Rodokmen rodiny Skywalkerů tak nabral další členy, ale otázkou za milion kreditů zůstává, kdo je Rey matka?

Kdo bude matka Rey?

62%
38%
142 hlasů

Diskuze /203

Blackhand47XD

Ono ještě není potvrzené, že je Luke její otec. Mohl pouze znát její rodiče a ukrýt ji, protože v ní dřímala velká Síla a nechtěl, aby ji našli uživatelé temné strany,

#137 simabara
webmaster
20.12.2015 | 17:56:37
A_V

Můj typ je, že nemá s Lukem nic společného

20.12.2015 | 18:01:43
HellTsuku

Já myslím,ž e je to Lukova dcera, jen škoda že Mara Jade už není Canon

20.12.2015 | 18:11:32
luciusvorenus

a kdo je MARA JADE ? no já jako čekal ,že se podívá na luka a řekne otče ? to by byla super poslední scéna..:) jinak Kailo je stejně starý jako ona tudíž by se jí luke težko vzdal aby nedopadla jako on leda ,že by přešel k temné straně v 8 letech ..:D

#15 HellTsuku #187 Efko
20.12.2015 | 18:13:23
dovahkiin

taky si myslim že to nebude jeho dcera, protože přesně by jí jako odvedl na Jakku ještě před tím, než se Kylo vzbouřil, což je docela blbost, jestli bude jeho dcera tak se obávám zásadních nesmyslů zase v tom :D to už víc věřím že Finn je další syn Hana a Leiy a to je afroameričan :D bylo by libový kdyby byla vnučkou třeba palpatina :D

#13 Ne-On
20.12.2015 | 18:22:01
barahir

Ono už je potvrzené, že je Luke otec? Osobně si myslím, že by stejnou chybu jako Anakin neudělal.

čestný člen redakce
20.12.2015 | 18:29:34
Golradir

Já se pořád držím své teorie, že je to Kenobiho vnučka… Rey Kenobi – to zní moc pěkně :) Pořádně se neví co mistr Kenobi dělal během svého ukrývání, doufám, že celou dobu neseděl jen v té své chatrči… Doufám, že uvidíme ještě jednou Obi-wana v nějakém filmu, který by se odehrával mezi epizodou 3 a 4, no Ewan Mcgregor trochu zestárne a může se točit :D Nebo, že by se už objevil příští rok v Rogue One, jako malé překvapení :)? Ale, té vaší teorii přispívá i fakt, že Rey oplývá obrovskou silou, takže by to mohla být vnučka vyvoleného Anakina Skywalkera.

#17 lenacia
20.12.2015 | 18:29:54
Quinzel

Zapomněl jsi na tu scénu kde (tuším) Generál Hux řekl Kylo Renovi o tom, že s Finnem byla ještě dívka a on se nasral, jako by se bál, takže o ní musel vědět i on. Je víc než jasné že to bude Lukova dcera, také byla jediná, kdo věděl kde Luke je, když ji Kylo vyslýchal mluvil o vodě a ostrově, kde nakonec Luke byl. Abrams krásně okopíroval postavy z EU, Kylo Ren = Jaicen Solo, Rey = Jaina Solo.

#16 HellTsuku
20.12.2015 | 18:50:19
Aprok

Poslední scéna byla dobrá jen si měl Luk k sobě přitáhnout ten meč pomocí síly :D :D

#21 rhobos
20.12.2015 | 19:12:35
tom99

Dnes jsem procházel spoustu stránek a navíc už když jsem odcházel z kina, tak mi přijde, že už si nedovedu představit ani jinou možnost. Zkrátka Rey JE Lukeova dcera. Nebo si to ale alespoň do Epizody VIII budu myslet. Navíc rodina Skywalkerů má v lásce písek, tak proč jí neukrýt na další písčitou planetu :-)

webmaster
20.12.2015 | 19:16:40
AmID34D

Když jsem byl dnes na filmu podruhý, všimnul jsem si, že Luke stojí vedle něčeho co vypadá jako náhrobní kámen.. Je tedy možný že právě matka je tam. Zároveň je zajímavý že Kylo vypadá ve filmu tak, že Rey zná. Když mu nějakej voják říká, že s BB8 je nějaká žena, on pak celkem zpanikaří. Nezapomínejme taky kam se poděl Lando. Je do toho nějak zahrnut ?

#12 Aprok #129 Darth Jar Jar
20.12.2015 | 19:18:01
Aprok

#11 AmID34D: na premiéře v LA byl herec Landa ale je to docela stařík :D

20.12.2015 | 19:22:33
20.12.2015 | 19:23:04
Vendo

ja som tiez za to, ze je to lukova dcera:

1, na zaciatku si skusala helmu, ktoru mal aj luke (i ostatni letci) 2, zije na piesocnej planete 3, mala viziu kde bol Luke, hlas Yody i Obi-Wana…(a to logicky moze vidiet len krv tej rodiny) 4, na konci Luke vyzera dojato, ze ju vidi 5, R2D2 sa zobudil az ked Reya bola v jeho blizkosti (na tej planete), proste R2D2 mal spustac kde sa mal zobudit ked bude v blizkosti Luke alebo jeho krv… 6. Aj ta co jej dala ten svetelny mec povedala, ze ho mal anakin, luke a teraz je tvoj… cize ostava v rodine

#28 tom99
20.12.2015 | 19:27:56
HellTsuku

#4 luciusvorenus: Mara Jade levá ruka Palpatina, v minulém canonu se nakonec stala ženou Luka a matkou jeho dětí, ale nečekám, že bude tady

20.12.2015 | 19:29:09
HellTsuku

#8 Quinzel: No tuhle teorii jsem četl, o tom, že jí tam možná dokonce odvezl Ren, protože jí jako jedinou ušetřil, jelikož svojí sestřenici i přesto vše nedokázal zabít

20.12.2015 | 19:30:44
lenacia

#7 Golradir: myslím že ne, Kenobi miloval Satine, a tu mu zabili před obličejem.

20.12.2015 | 19:31:19
dovahkiin

#13 Ne-On: to neni zrovna podstatný, že ano

20.12.2015 | 19:31:20
dovahkiin

#13 Ne-On: to není zrovna podstatné, že ano

20.12.2015 | 19:33:25
StrejdaMorty

Ja si nemyslim že je to jeho dcera, byla přece ve filmu ve flashbacku jako mala dost „stara“ na to, aby snad znala jmena svych rodiču a kdyby ne, co to ma za smysl mít dítě jako jedie a pak ho odložit. Ve chvíli kdy zaznělo jméno Luka tak jen věděla že je to Jedi od vedle a nezačala blbnout s tim, že je to její otec. Kenobiho dcera taky nepřipada v uvahu, to by ji musel mit ve věku kdy zkapal a o tom silně pochybuju. Dle myho nazoru, to bude dítě někoho z novy generace jediu, kdo ji schoval před Snokem. A upřímně, to jako chcete aby v osmym díle zaznělo, stejně jako v V „i am your father“? To bylo na facku pro scénáristu upřímně a na cely SW bych zanevřel, to už to lip natočej a okopirujou Turci se svejma Trek Wars :-D

#25 Blackhand47XD #84 Vendo #118 alexis
20.12.2015 | 19:42:31
rhobos

#9 Aprok: souhlasím přesně na to sem čekal :D a přímo v okamžiku kdy by to chytil by ho i „zapnul“ a s pohledem na něj by to končilo :D

20.12.2015 | 19:45:58
rhobos

Já doufám že Finn bude nějaký potomek Mistra Windu :D .. měl by mít slušnou moc po něm.. problém je že o tom neví .. vysvětlil bych to tím že jako malý zažil nějakou nepříjemnou situaci se sílou ani si to neuvědomuje ale zalekl se toho natolik že to postupem času v něm klíčilo a teď má své „schopnosti“ pod zámkem.. a Luke (se svou dcerou Rey) mu jeho schopnosti pomůžou odemknout.. :D … a teď trochu fantasy – nakonec se ti 2 do sebe zamilují a založí nový řád Jediů který ve kterém budou samosebou jejich děti a další mladí padawani.. založí řád jako na poslední přání umírajícího Luka :D .. tadá konec :D

#23 StrejdaMorty #37 dovahkiin
20.12.2015 | 19:50:26
StrejdaMorty

#22 rhobos: a z celkem dobreho universu se stane sračka typu Twilight Wars a ještě tam chyběj vlkodlaci z puvodni trilogie…

#40 rhobos
20.12.2015 | 19:53:45
Aprok

Já bych chtěl vědět kdo je kua ten Snoke a kde se tam najednou bere? si budu muset počkat na další episody :D

#95 Kafka Tamura
20.12.2015 | 19:53:59
Blackhand47XD

#20 StrejdaMorty: Taky to tak vidím. Není možné, že by si své rodiče nepamatovala. Pokud už by měl být její otec někdo, koho už jsme viděli, byl by to Ezra ze seriálu Rebels. Aspoň by seriál jistým způsobem propojili s filmy.

webmaster
20.12.2015 | 19:57:36
TheMilda

Já bych se nedivil, kdyby si scénáristé vzali inspiraci z prvního dílu a měla stejný původ jako Anakin. Celkem by to vysvětlilo její sílu a navíc by teoreticky byla skoro Skywalker :D

#27 Oveckoun #29 Blackhand47XD #45 Čelo
20.12.2015 | 19:58:41
Oveckoun

#26 TheMilda: oh God no. No.No.NOOOOOO MORE MIDICHLORIANS!!! :D

20.12.2015 | 20:07:37
tom99

#14 Vendo: Přesně tak. Líp jsi to napsat nemohl. Rey je zkrátka dcerou Luke Skywalkera. Tečka. Ten meč, aktivování R2-D2, vize… to vše koresponduje s tím, že to tak je. Navíc klidně mohl Rey vychovávat někdo jiný (třeba Lukeova žena), zatímco on měl spoustu práce s trénováním nových Jediů a Rey nechtěl nic říct, dokud nebude připravená přijmout pravdu…

#30 Blackhand47XD
webmaster
20.12.2015 | 20:08:31
Blackhand47XD

#26 TheMilda: To nezní špatně. Vyvolený sice udělal rovnováhu Síly, ale zemřel a Síla se opět naklonila k temné straně. Proto se musel narodit další Vyvolený, aby rovnováhu napravil.

webmaster
20.12.2015 | 20:08:53
Blackhand47XD

#28 tom99: Ano a Jar Jar je Sithský lord, důkazy mluví jasně. :)

#32 HellTsuku #33 tom99
webmaster
20.12.2015 | 20:11:24
derigos

jsem jediný kdo se při sledování filmu nestaral o to kdo je její otec/matka a došlo mu to až po přečtení tohohle článku :D

#95 Kafka Tamura
20.12.2015 | 20:14:59
HellTsuku

#30 Blackhand47XD: Logicky pokud jsi ten film viděl, tak ten světelný meč si „vybral“ Rey… opravdu si myslí, že by si Anakinův a Lukův meč vybral jen tak někoho protože je to ženská co používá sílu? S tím Jar Jarem nechápu proč to do toho taháš, ta verze má tolik děr. Že je Rey Lukova dcera žádný logický díry nemá.

#34 Blackhand47XD
20.12.2015 | 20:17:34
tom99

#30 Blackhand47XD: Proč by se R2-D2 aktivoval zrovna v tu chvíli, kdy se v blízkosti objevila Rey? Proč si Anakinův a Lukeův meč vybral zrovna jí? Proč měla vizi o Lukeovi? Proč byla odvedená na písčitou planetu Jakku, která nápadně připomíná Tatooine? Proč se na ní Luke při poslední scéně díval tak, že jí zná a rád ji vidí? Sakra, lidi, jste fakt slepí? :-D

#38 dovahkiin
webmaster
20.12.2015 | 20:20:46
Blackhand47XD

#32 HellTsuku: Rey může být další Vyvolená, tak jako byli před ní Anakin a svým způsobem Luke. Určitě by si pamatovala, že je Luke její otec a nemluvila by o něm jako o nějaké legendě. Na Jakku byla odložena ještě před napadením akademie (vzhledem k jejímu věku to tak odpovídá). Pokud by Luke chtěl jít příkladem nové generaci Jediů, určitě by neměl dítě, ke kterému by se mohl upnout. A toho Jar Jara jsem zmínil jako takový vtípek, jelikož se to probírá úplně stejně jako tohle.

#36 StrejdaMorty
webmaster
20.12.2015 | 20:28:02
Lugio

byla by to fakt pecka, kdyby to byla Mara Jade, jenže o té tam ještě nebyla ani zmínka, takže těžko říct, jestli to bude ona… ale byl bych fakt rád

20.12.2015 | 20:37:42
StrejdaMorty

#34 Blackhand47XD: Ale já to s tim Jar Jarem myslim smrtelně vážně :-D

Berte v potaz že na scénáři se podílel Abrams, ten má rád tyhle konspirační teorie, kdy to ve výsledku bude něco naprosto jineho, stejně je to jako s jeho trailery

20.12.2015 | 20:39:57
dovahkiin

#22 rhobos: bylo by fajn kdyby byl potomek Windua, ale zrovna ten byl tak dogmatický, že pochybuju že by porušil Jedi pravidla zákazu jakýchkoliv vztahů :D

20.12.2015 | 20:56:43
dovahkiin

#33 tom99: je to prostě moc obv než aby to tak skutečně bylo, jestli to tak bude tak ať vysvětlej jakkoliv že Kylo vyvraždil v 15 Jedi tak to bude fakt šílený

#39 StrejdaMorty #42 Levascue
20.12.2015 | 20:59:52
StrejdaMorty

#38 dovahkiin: Vam furt nedochazi, že mu v tom pomohl sith jménem Jar Jar Binks xD

#43 dovahkiin
20.12.2015 | 21:02:09
rhobos

#23 StrejdaMorty: ano s tim souhlasim :D bral sem to trosku s nadsazkou :D a nechtěl sem to psat moc strohé :D pokud jsem vás pobouřil tak se omlouvám :D

20.12.2015 | 21:15:05
Kokrhel

Jestli je to dcera Luke Skywalkera, tak snad přijde taky o pravou ruku aby držela rodinnou tradici ne? :D

20.12.2015 | 21:24:25
Levascue

#38 dovahkiin: No vzhledem k tomu že by Kyla rozsekal asi tady každý z nás, tak to že sám pozabíjel 15 jediů je dost úsměvná teorie :D Ovšem pokud si pamatuješ jak měla Rey vize, tak bylo vidět že tam stálo více lidí s Kylem, nejspíše další rytířové Renu.

#172 frozenbee
20.12.2015 | 21:26:43
dovahkiin

#39 StrejdaMorty: jasný a Snoke je navíc plagueis takže jsou tam všichni nesmrtelní :D

20.12.2015 | 21:29:13
dovahkiin

nojo…ale proč tam všichni mluvej o tom že to způsobil on, jak by to v 15 letech dokázal? A jestli je taková lemra tak proč je učedník nějaký týpečka :D možná má jiný super schopnosti (ehm kuřbuřt)

20.12.2015 | 21:30:32
Čelo

#26 TheMilda: Bylo by to super kdyby to takhle fungovalo, ale já nějak v hloubi duše po přečtení knihy Darth Plagueis pořád věřím v návrat mého oblíbeného temného mistra, který by tuto tvou teorii potvrdil, ale zároveň tak ještě více a všechno zamotal a přivedl tak na světlo mnoho otázek ! Já vím, že to není žádný kánon a to, že J. J. Abrams se od těchto knih oprostil plně chápu. I když pár střípků, alespoň těch hlavních se bude držet, v to doufám i vše v to nasvědčuje ! Už tento díl se povědomě ne-li úplně držel předchozího scénáře a tak mě vedou myšlenky k znovupojetí staré triologie podobným stylem, ale jako pokračování, podobně ? Blábol ? :D :D :D Možná chtěl jen oživit a znovu připomenout nový příběhem nám tak již známým příběhem a započít tak nový legendární klenotní snímek STAR WARS, který dorazí do kin už co nevidět ? Že by opravdu Plaguies žil a měl v plánu už od začátku překvapit svého učedníka, jen nečekal, že ho zabije někdo dříve nežli on ? (Imperátor žije ? To mě napadlo až teď vážně !) Měl v plánu zničit jeho slávu svou hvězdou smrti proti jeho ? Bude nám to vysvětleno jinak ? Proč nám JJA dal tolik vodítek, ne-li odpovědí na naše otázky už v prvním dílu ? Asi, aby je všechny mohl smést ze stolu po odhalení Snoka ? :D Mozkovna se mi začíná s těchto otázek a zároveň odpovědí točit ! Buď za to může nižší hladina cukru v krvi, nebo bych měl jít už spát ! :-) Díky všem co dočetli, za reakce, upřesnění či opravení mých nedostatku budu velice rád ! :-) MAY THE FORCE BE WITH YOU ! or YOUR EMPIRE NEEDS YOU ? One or two ? :D Asi bych neměl poslouchat hudbu ve stylu Doctor who, Vánoce se blíží, stejně jako zima, které si dává záležet a v příštích letech buď Země milosrdná nám pozemšťanům ! :-)

#46 HellTsuku #52 dovahkiin
20.12.2015 | 22:03:23
HellTsuku

#45 Čelo: Ehm Darth Plagueis je Canon :) takže nic :D

20.12.2015 | 22:07:00
Alenn

Je tak silná, protože je výsledkem incestu Leii a Lukea

#49 Čelo
20.12.2015 | 22:10:50
Čelo

No jo, ale Darth Plagueis byl zmíněn Imperátorem ve III. dílu, tak proč by ho nemohli použít jinak než je popisován v knížkách, které JJA zavrhl ? Ve filmech nijak podrobně popisován nebyl ne ?

20.12.2015 | 22:13:50
Čelo

#47 Alenn: To by byl nářez !!!

20.12.2015 | 22:15:02
A_V

Proč si většina lidí myslí(doufá), že má Luk ženu nebo něaké děti. Já naopak věřím, že Luk bral založení nového řádu vážně, takzě dodržoval pravidla, protože viděl co se stane když se nedodržujou.

20.12.2015 | 22:23:06
Levascue

A co takhle Rey Fett? :D

20.12.2015 | 22:25:35
dovahkiin

#45 Čelo: jako že plagueis by byl snoke nebo by koexistovali?

#53 Čelo #55 Čelo
20.12.2015 | 22:31:11
Čelo

#52 dovahkiin: No kdyby koexistovali, tak by ho nejspíš alespoň zmínili, takhle dle mého soudu buď je Plagueis Snoke, nebo je opravdu mrtev. :-)

#57 dovahkiin
20.12.2015 | 22:33:46
bauerj

Jedno je jisté – Rey je Skywalker (tomu napovídá hrozně moc věcí). Osobně sazím na Luka – tomu i napovídá, že se její identita měla odhalit už teď, ale J.J. to schválně odsunul a čí scény se hodně vystřihly? Luka a měli by se použít v další epizodě.

Ale zase na druhou stranu bych nevylučoval ani Leiu a Hana jako rodiče (to by bylo v epizodě IX správně vyhrocené – bratr vs. sestra).

A bylo někde řečeno, že Jediové neumějí upravovat paměť?

#56 HellTsuku
20.12.2015 | 22:37:56
Čelo

#52 dovahkiin: Pak by mě opravdu zajímalo, kdyby to nebyl Plagueis, kdo kua Snoke je ? Imperátor by ho vycítil, nebo ve svých vizích objevil, tak proč by jinak žil ? Sithové měli pravidlo 2 ne ? Tak kdo je Snoke ? Je to sice 32 let po Imperátorově skonu, ale kdo by kua Snokea vycvičil k takovéhle mocné síle za tak krátkou dobu ?

#58 bauerj #59 dovahkiin
20.12.2015 | 22:39:14
HellTsuku

#54 bauerj: No ve starým Canonu uměli, Darth Revan by mohl o tom klidně mluvit :D

#60 bauerj
20.12.2015 | 22:39:15
dovahkiin

#53 Čelo: mě už to taky napadlo a vim že ta kniha je nekánon ale stejně by měl plagueis být muun a to Snoke očividně není :(

20.12.2015 | 22:41:22
bauerj

#55 Čelo: Kámoš mi říkál, že v knížce je rozhovor Kylo Rena a Snoka delší a Snoke tam říká „Viděl jsem vzestup Impéria i jeho pád“. Snoke podle všeho tady byl při událostech nové i staré trilogie, ale byl v pozadí.

#62 Čelo
20.12.2015 | 22:42:24
dovahkiin

#55 Čelo: tak jestli Kylo není sith tak nemusí být ani Snoke, nevim jestli jste koukali na seriál clone wars ale byly tam asi 3 díly na planetě síly, kde bylo ztělesnění temné strany, světlé a jejich otec, bylo by zajímavý, kdyby Snoke byl něco takového, vzhledem k tomu že to má být stovky let stará bytost, tak kdo ví

#61 Čelo
20.12.2015 | 22:43:01
bauerj

#56 HellTsuku: No hlavně minimálně pro mě z filmu vyplynulo, že si nepamatuje nic z doby než ji vysadili na Jakku a ona jenom čeká až někdo přiletí a bude se k ní hlásit.

Proto mě napadlo, že jí pro její vlastní ochranu upravili paměť (Luke?)

#93 HellTsuku
20.12.2015 | 22:45:46
Čelo

#59 dovahkiin: Jo ty díly jsem viděl, Ahsoka v nich byla moc sexy, jak se snažila Anakina zamordovat :-) Velice dobrá myšlenka Dovahkiin ! :-)

#65 dovahkiin
20.12.2015 | 22:47:51
Čelo

#58 bauerj: V jaké knize Bauerj ? Star Wars – Epizoda Vll – Síla se probouzí – Obrazový slovník ?

#63 bauerj #64 dovahkiin
20.12.2015 | 22:49:49
bauerj

#62 Čelo: Knižní verze Epizody VII

#66 Čelo
20.12.2015 | 22:52:02
dovahkiin

#62 Čelo: to bude spíš novelizace normálně toho filmu, vyšla v USA 18. prosince, dá se to i stáhnout

#66 Čelo
20.12.2015 | 22:53:03
dovahkiin

#61 Čelo: napadlo mě to zčista jasna, ale nevim nevim, spíš je to výstřel do tmy :D každopádně dík za pochvalu, ale ty díly byly jedny z nejzajímavějších z toho seriálu, bylo pěkný jak tam měl Anakin vizi toho čím se stane, ale nepamatoval si to pak

#68 Čelo
20.12.2015 | 22:54:39
20.12.2015 | 22:54:46
saman

Já mám zase svou takovou prapodivnou teorii, Han říká že se proti Lukovi obrátil jeden z učedníku a všechny pozabíjel,ale co když ten učedník byl Snoke a že si Snokej vzal Rena k sobě a chtěl si vzít i Rey,ale tu před ním ukryli na Jakku :) Je to asi blbost ale tohle mě napadlo

#69 Čelo #173 frozenbee
20.12.2015 | 22:55:41
Čelo

#65 dovahkiin: Musím je shlédnout znova ! :-)

20.12.2015 | 22:56:41
Čelo

#67 saman: No ono jestli něco neuteče na světlo než dorazí do kin pokračování, tak bude vše asi blbost ! :D

#70 saman
20.12.2015 | 22:57:58
saman

#69 Čelo: ale jako na té teorii něco pravdy :D jelikož taky nevěřím že Ren v 10 letech (pokud je stejně starej jako Rey) by je všechny pozabíjel :D myslím si že to byl někdo jinej :)

#72 dovahkiin #73 Čelo
20.12.2015 | 23:03:43
dovahkiin

#66 Čelo: jdu si to taky přečíst, ať vim jestli je tam něco zajímavýho, co ve filmu nebylo :D

20.12.2015 | 23:06:10
dovahkiin

#70 saman: tak mohl to být on třeba ve 20, ale pak by to kolidovalo s teorií že je Rey dcera Luka, nebo nevim jak by to bylo vysvětlené

#77 saman
20.12.2015 | 23:07:03
Čelo

#70 saman: Jj, asi to byl ten Snoke, jen co je zač ? Rena unesl a přivedl na temnou stranu, jelikož v něm vycítil potenciál (pravděpodobně). :-) Kdy vyjde DVD nevíte někdo ? Jak jen já prahnu po shlédnutí filmu i v teple domova. :-)

#76 dovahkiin #81 saman
20.12.2015 | 23:08:42
dovahkiin

zajímalo by mě jestli se ve filmu dalším objeví nějaké postavy ze seriálu Rebels, nebo tam budou aspoň zmínění

#83 saman
20.12.2015 | 23:09:26
tom99

Snoke bude pouze pěšák. Skutečným a jediným pravým SIthem je Jar Jar Binks. Pokud chcete důkazy, podívejte se na tohle video: http://www.videacesky.cz/…skym-mistrem

#78 dovahkiin #79 saman #85 Čelo #87 StrejdaMorty
webmaster
20.12.2015 | 23:09:48
dovahkiin

#73 Čelo: v USA maj odhad na duben 2016

20.12.2015 | 23:10:43
saman

#72 dovahkiin: Jenom kde to najdu tu knížku? Taky bych si to přečetl :) No stejně nevěřím že by je zabil, moc dobrý šermíř mi jako nepřišel, já si prostě myslím že to jde dcera Hana a Lei a dvojče Rena. :D :)

#80 dovahkiin
20.12.2015 | 23:11:21
dovahkiin

#75 tom99: taky jsem na to koukal ale po tom co jsem shlédnul dnes, bylo to utrpení i tak, skrytou hrozbu, tak mám pochybnosti :D

20.12.2015 | 23:11:22
saman

#75 tom99:
Jo dneska jsem dělat kvíz a tam otázka kdo byl Darth sidius a jasná odpověď byl to Jar Jar!

20.12.2015 | 23:12:46
dovahkiin

#77 saman: nevim jestli tu není nějaké omezení na linky když to nebude uplně legální, ale stačí zadat do google force awakens novel torrent a na prvním linku to stáhnout, pokud používáš torrent, což nemusíš ani potvrdit, ani vyvrátit :D

20.12.2015 | 23:13:10
saman

#73 Čelo: Jako nevím to je zač, možná Palpatín který se dokázal reinkarnovat, nebo úplně někdo jiný no, JJA nám k němu nedal vůbec žádná vodítka :D

20.12.2015 | 23:14:13
dovahkiin

ale myslim že to vyvraždění Jedi by mohlo být nějak nastíněno v knize New Republic: Bloodline, ta je 6 let před Force awakens, což by teoreticky mohlo vycházet časově, že se to v té době stalo

20.12.2015 | 23:15:27
saman

#74 dovahkiin: Ohledně rebels podle mě asi ne, myslím si že je všechny zničí, jedině by se mohli ukázat v Rogue One

#86 dovahkiin
20.12.2015 | 23:15:49
Vendo

#20 StrejdaMorty: a tak preco potom Han jej povedal aby na nikoho necakala? kedze ju videl len par minut/hodin… zas ono to moze byt aj schvalne aby sme si mysleli, ze je to jeho dcera a naschval daju taketo voditka a potom daju uplny mindfuck… skoda, ze nova epizoda je tak daleko este…

20.12.2015 | 23:16:21
Čelo

#75 tom99: To už jsi zde dával a já se na to už koukal, je to skělé udělané, až to nutí člověka se zamyslet nad geniálnosti Lucase ! Jestli tohle plánoval a utajil přede mnou/námi poklona mu !

20.12.2015 | 23:16:54
dovahkiin

#83 saman: třeba bude hrát Mads Mikkelsen starýho Kanana Jarruse :D

#89 saman
20.12.2015 | 23:20:37
StrejdaMorty

#75 tom99: konečně někdo kdo to vidí jako já! :-D

20.12.2015 | 23:20:43
StrejdaMorty

a kdo mi nevěří! https://www.youtube.com/watch?…

20.12.2015 | 23:22:16
saman

#86 dovahkiin: Jo to by byla pecka docela :D hele tak knížka tu určo nebude česky co? moc zdatný angličtinář nejsem :/ :D

#90 dovahkiin
20.12.2015 | 23:33:51
dovahkiin

#89 saman: to asi ne, ona časem vyjde, ale když 18. vyšla u nich, tak než se to přeloží, to bude podle mě trvat nějakou dobu no :(

20.12.2015 | 23:35:17
saman

No jo no tak to si budu muset asi počkat :/ :)

20.12.2015 | 23:38:36
VaclavMnau

Lidi, i v traileru Luke říká, že síla je v jeho rodině mocná…dává to smysl, že je jeho dcera.

#94 Vendo
20.12.2015 | 23:42:43
HellTsuku

#60 bauerj: To je taky možnost, ale je tu i teorie, že Ren třeba nedokázal zabít svojí sestřenici a proto jí tam nakonec nechal odvést, některý scény ve vzpomínce se taky tak mohli zdát.

20.12.2015 | 23:47:22
Vendo

#92 VaclavMnau: urcite je to ona.. preco by ju ten meč volal kedze ten mec patril len skywalkerom…

20.12.2015 | 23:47:33
Kafka Tamura

#24 Aprok: Palpatinův synovec z druhého kolene.
#31 derigos: Čím víc se to blížilo konci, tím víc jsem čekal, kdy bude vyřčeno, že je Lukeovo a Leiyno dítě. Tak snad v příští epizodě.

#96 TheMilda
20.12.2015 | 23:49:19
TheMilda

#95 Kafka Tamura: Ani nechci vědět co za úchylaky musíte být, aby jste uvažovali, že ve filmu od Disneyho bude hlavní hrdinka z incestu :D :D

#105 lenacia #170 Kafka Tamura
21.12.2015 | 0:01:19
Historic

Ať už je Rey potomek kohokoli, je naprosto úchvatná ♥

webmaster
21.12.2015 | 0:05:12
Simir

Není její matka náhodou

Bývalá pravá ruka Vadera Mara Jade?

#99 HellTsuku
21.12.2015 | 0:31:00
HellTsuku

#98 Simir: Kéž by, a nebyla Vadera ale měla to být levá ruka Císaře Palpatina

21.12.2015 | 0:42:52
deadpool

nechapu jak muzete pochybovat o tom ze kylo sam znicil jedi – mohl je klidne slozit ve spanku kdyz k nemu byli otoceni zady :D nikdo nerikal ze to udelal cestne :D :D

21.12.2015 | 7:58:54
Giskard

K určení zda je Rey dcerou Luka (já myslím že na 75% ano), potřebujeme znát některá data. Například jak starý je Kylo Ren – pokud stejně jako Rey, tak těžko vyřídil Lukovy učedníky (nikde ani není řečeno, že mezi ně patřil). Další datum – kdy přesně k tomu masakru došlo? Luke je už hodně dlouho schovaný, takže ho mnozí považují za legendu… A ještě jedna poznámka. Kylo je rytíř z Renu a ne ze Sithu. Snoke může patřit k jinému řádu ovládajícímu temnou sílu a Kylo se k němu třeba přidal i kvůli tomu, že chce být silný jako jeho dědeček.

#104 dovahkiin
21.12.2015 | 9:51:47
Murmur

Také si myslim že Rey je Lukova dcera, i když četl jsem knihy ze světa SW a tam Han a Leila měli dvojčata :). Z příběhu mam zatím takové malé zklamání, osobně by se mi líbilo kdyby na konci bylo nečekané setkání potomka Mary Jade s Lukem něco ve smyslu: „I am last goodbay from Mara Jade, father“ a titulky :D. Btw. myslim si že Finn nebude silou nadaný a mohl by být syn Landa Calrissiana :D.

#103 A_V
21.12.2015 | 10:38:21
A_V

#102 Murmur: Knížky nejsou v canonu Já naopak nechci, aby měl Luk ženu nebo děti. Snad bral založení nového řádu vážně a nastolil pravidla jako byli dřív, protože viděl co se stane, když se nedodržují.

#106 lenacia
21.12.2015 | 11:45:56
dovahkiin

#101 Giskard: ono to tam je, že ho Luke cvičil a Snoke Kyla ze stínů ovlivňoval, tahal za provázky aby svedl Kyla na svojí stranu a ten pak zničil ten Lukův řád…vyznívá to dokonce tak, že je pozabíjel sám, ale pak tam je jak tam stojí s 6 dalšími comrades, řikal jsem si ještě, třeba tam byl jediný starší, cca 15 let a ostatní byli jen younglingové, pak by se dalo věřit že to zvládl sám

21.12.2015 | 12:34:47
lenacia

#96 TheMilda: Princezna Kiara z Lvího Krále byla 100% z incestu :D

21.12.2015 | 12:49:55
lenacia

#103 A_V: možná jen chtěl trochu urychlit přichod nové generace alá http://www.csfd.cz/…eti/prehled/ :D

21.12.2015 | 12:56:19
fanta2pomeranc

I já myslím, že vše nasvědčuje tomu, že je to mladá Skywalkerová… a ani by to nebylo nic proti ničemu, protože Yoda dal na smrtelné posteli Lukovi požehnání se rozmnožovat – řekl, ať svoje umění předá dalšímu Skywalkerovi… :-D :-D :-D

#108 dovahkiin #110 A_V #136 Simir
21.12.2015 | 16:19:37
dovahkiin

#107 fanta2pomeranc: už je to doba co jsem ten film viděl, ale nemyslel třeba Leiu?

#109 JohnyTSK
21.12.2015 | 16:28:26
JohnyTSK

#108 dovahkiin: myslel, ale luke si to možno zle vynaložil :D

#122 dovahkiin
21.12.2015 | 16:54:40
A_V

#107 fanta2pomeranc: A proč by ji Luk nachal na Jakku?

#111 HellTsuku
21.12.2015 | 17:14:21
HellTsuku

#110 A_V: Třeba protože on šel do vyhnanství a jí chránil tím, že jí dal na planetu kam se ještě První řád nedostal?

#112 StrejdaMorty #116 A_V
21.12.2015 | 17:43:21
StrejdaMorty

#111 HellTsuku: V uvodnich titulkach je jasno napsany, že First Order vzešel díky tomu, že Luke odešel do vyhnanství, tzn. je blbost aby ještě za jeho působení First Order už dělal nějaky bububu

#113 HellTsuku
21.12.2015 | 18:27:55
HellTsuku

#112 StrejdaMorty: Avšak hrozba už tou dobou nastala, přece jen Snoke ty frakce dával dohromady, myslíš si, že prostě to bylo přes noc. Nevím proč se zde objevují lidé, kteří tak chtějí aby Luke byl bez dětný vždy´t měl děti v minulém Canonu (Knihy a hry)

#114 StrejdaMorty
21.12.2015 | 18:33:06
StrejdaMorty

#113 HellTsuku: Proboha už to tu napsalo milion lidi, na nějakej Canon vam Disney,Lukas,JJ a další z vysoka kašlou. To že ve filmu jsou nějaký podobnosti jsou čistě náhodný a ne zamýšlený. Disney jasně řeklo, že vychazi ze serialu Clone Wars, Rebels a filmu 1–6

#115 HellTsuku
21.12.2015 | 18:41:34
HellTsuku

#114 StrejdaMorty: A co, to znamená že Luke nemůže mít děcko? Proto to píšu jako minulej Canon jenže to by někdo musel číst že?

#117 A_V
21.12.2015 | 18:45:35
A_V

#111 HellTsuku: A tím by jí ochránil jo? Nejspíš si řekl mám dceru, která je citlivá na sílu tak jí nechám samotnou na nebezpečné planetě, protože to určitě nezvýší šanci, že propadne temné straně, nebo že jí najdou Sithové/Rytíři Renu. A určitě ji nenechám u ségri a ani ji nevezmu s sebou, protozě to je moc logické. Všiml jsis její vzpomínky na to jak jí opuští rodiče? Tam byla dost malá a jelikož jsou Rey a Ren přibližně stejně staří a Ren těžko zlikvidoval řád v 10 letech tak je celá ta teorie o tom, že je jeho dcera dost nelogická.

#119 HellTsuku
21.12.2015 | 18:52:38
A_V

#115 HellTsuku: Takk proč sem pleteš minulej canon? Vždit ty ,,dodatky" od fanoušků byli úplně nelogické

21.12.2015 | 18:54:51
alexis

#20 StrejdaMorty: Ježíš, to by bylo super:)) „I am your father“ – ale v úplně jiný souvislosti a hlavně v úplně jiným vyznění. Sice vykrádačka jako Brno, ale já to chci vidět a slyšet:-)

21.12.2015 | 18:55:38
HellTsuku

#116 A_V: Nejspíš proto aby jí Kylo právě nehledal u Leii nebo Hana… co na tohle pomyslet?

#120 A_V
21.12.2015 | 18:58:22
A_V

#119 HellTsuku: Furt zapomínáš, že by musel Kylo řád zničit v 10 letech. A proč by jí nevzal s sebou? A proč by měl sakra mít děti, když ví co se může stát?

#121 HellTsuku
21.12.2015 | 19:03:17
HellTsuku

#120 A_V: A proč by měla být stejně stará jako Ren, v případě proč by nechtěl mít děcko? Než je Ren zradil?

#123 A_V
21.12.2015 | 19:06:10
dovahkiin

#109 JohnyTSK: jo tak :D no kdo řiká že musí bejt Luke nějak chytrej no, možná je blbej jak tágo ve skutečnosti :D

21.12.2015 | 19:12:06
A_V

#121 HellTsuku: Vypadají stejně staře (i když herci nejsou takže to udělali naschvál). Byl to poslední Jedi a chtěl obnovit řád a začít obnovování porušením zakladního pravidla Jediu není moc dobré hlavně, když věděl, že byl kvůli stejné chybě zničen Řád, místo republiky začala diktatura impéria, lidé umírali po tisících, Jedi a lidé citlivé na Sílu byli loveni a taky rebelové na to málem doplatily. Pochybuju, že by tohle znovu risknukl.

21.12.2015 | 19:17:27
heroy

Jak už jsem četl na nějaké předešlé stránce, Imperátor měl klony, tudíž bych se ani nedivil že by Snoak byl zase on, ale víc mi sedí kdyby to byl jeho misrt Dart Plaguies. Jelikož uměl ovládat midichloriany a stvořit život, jako například stvořil Anakina. Nikde není zveřejněn jeho otec.
Mara Jade Skywalker byla zabita Kylo Renem, nevím v jaké situaci, to už jsem se nedočetl. Nikde není řečeno že Ren a Rey jsou stejně staří. Příkláním se taky na názor že Reya je Lukeova dcera. Vše jsou jen spekulace a řekl bych že bude všechno vysvětleno v následujích 5 filmech, které vyjdou.

#125 deadpool
21.12.2015 | 19:22:43
deadpool

#124 heroy: v 7 nejsou midichloriany tak to ani nevyslovuj , proste je to sila a maz to dala svou reci jasne najevo . O midichlorianech uz v zadnem filmu snad neuslysime .

21.12.2015 | 19:42:27
Horluck

Heleďte a to jsem fakt jedinej, komu ta teorie s Lukem jako otcem připadá jako totální hovadina, která by vůbec nezapadala do světa star wars? Přece Jediové nemůžou mít ženskou… a když nemůžou mít ženskou, tak nemůžou mít i děti, ne? Jak to asi dopadlo s Anakinem, když si jednu našel? A zvlášť tedy pro Luka to musí být výstraha ze všech největší… :-) (omlouvám se, pokud jsem první částí první věty někomu ukřivdil, pokud to sem už psal… je tu tolik komentářů, že od půlky jsem to bral už jen letmo ;-) )

#127 dovahkiin #128 dovahkiin #130 A_V
21.12.2015 | 19:48:45
dovahkiin

#126 Horluck: máš smůlu protože bohužel je uvěřitelný že je to jeho dcera, ale stejně tak se dá argumentovat proč není, nicméně dokud to nepotvrdí nebo nevyvrátí další film, nebo tak, tak holt není dost přímých důkazů aby se to dalo potvrdit nebo vyvrátit :D

21.12.2015 | 19:53:41
dovahkiin

#126 Horluck: osobně si spíš myslim že to jeho dcera neni, i když možná z jinejch důvodů, každopádně takže nejsi jedinej kdo by si myslel že to jeho dcera neni

21.12.2015 | 19:54:40
Darth Jar Jar

#11 AmID34D: Jo, Luke stál vedle nějakého nárobku… a ty jejich pohledy. Luke je její otec, jen ho Rey znala pod jiným jménem..

21.12.2015 | 19:59:34
A_V

#126 Horluck: Jenom v týhle diskuzi jsem to psal aspoň dvakrát :) ale jsem rád, že se mnou někdo souhlasí

21.12.2015 | 20:16:05
StrejdaMorty

Jinak k tomu Yodovi, hodně z vás zapomíná, že Leia je taky Skywalker = Nemusi se nutně jednat o potomka Luka

21.12.2015 | 21:06:47
Davos Seaworth

Všichni tu píšete že luk musel dodržovat pravidla starého řádu a viděl jak to bylo u jeho otce. 1) Celá galaxie netušila že Vader je Anakin Skywalker. 2) Předpokládejme že když si palpi dal takovou práci aby jedie zadupal do země, že si asi teoreticky dal i tu práci a zničil všechny materiály a vědomosti o řádu který jen mohl ne? Takže bych se vůbec nebál že Luk třeba ani nevěděl proč Anakin zradil či, že jedi nesmí mít ženu a mohl založit řád jen na tom co věděl od Obiho a Yody?

#133 A_V
21.12.2015 | 22:17:36
A_V

#132 Davos Seaworth: 1) tak je jasné, že to vědělo jenom pár lidí, ale na tom nezáleží
2) Ve Star Wars: Rebels bylo jednou řečeno, že impérium nezničilo všechny chrámy(kde mohlý být knihovny atd.) mohl získat holocron, mohl mu radit Obi-wan a Yoda a nikdo z nás zatím nemůže říc jestli něaký ,,původní" Jedi nepřežil Ale stejně se fanouškové neschodnou a o takových věcech se bude na internetu diskutovat minimálně další dva roky

#134 Davos Seaworth
21.12.2015 | 22:27:51
Davos Seaworth

#133 A_V: Pravda jen jsem chtěl poukázat že Luk mohl začínat z ničeho.

Je to tak budou se rojit pořád šílenější teorie to je pravda jen si myslím že pokud nebude Luk otcem Ray tak to prostě bude jen uměle vytvořený šok, protože mi opravdu přijde, že to řekli dost jasně sám mám neblahé tušení, že to bude jinak a za sebe můžu říct LÍBIT SE MI TO NEBUDE! :D . Můj názor pokud dám do filmu něco tak do očí bijícího jen abych udělal z diváků hlupáky tak je to špatně. Každý může mít svůj názor klidně ať je její otec někdo neznámý jen tedy v síla se probouzí tolik neměli tlačit na pilu :).

#139 A_V
21.12.2015 | 22:38:32
bauerj

Tak ale pravidlo, že Jediové nesmí mít ženy padlo v prequelové trilogii a o tu se tvůrci této trilogie budou opírat co nejméně (přesněji budou ji pokud možno ignorovat) a tohle pravidlo tedy nemusejí použít

#139 A_V
21.12.2015 | 22:44:25
Simir

#107 fanta2pomeranc: Ale Lea je taky Skywalker(ová) :D

#138 simabara
21.12.2015 | 22:45:33
simabara

#1 Blackhand47XD: Podle mého je Ray jedním z dvojčat Hana + princezny Ley. I princezna Leia a Luk byly přece dvojčata ze vztahu Padmé + Anakin (Dart Vader). Kdo je její dvojče už víme – Kylo Reno – Ben Solo. Jako další mi přišlo divné jak si REY a Han hned rozuměli, doplňovali se, něco je k sobě táhlo. Daly by se asi nalézt různé argumenty pro a proti, ale mě tohle příjde výhodné scenáristicky, proto ta tečka s Lukem. Jak dlouho jsme si mysleli, nebo měli myslet, že Luk jede po Leie a hele sourozenci. Ale pravda se ukáže v dalších dílech… Síla vás provázej

#140 HellTsuku
21.12.2015 | 22:48:57
simabara

#136 Simir: Dyk to povidám :)

21.12.2015 | 22:50:01
A_V

#134 Davos Seaworth: Asi zajdu do kina ještě jednou, protožem jsem se soustředil na film jako celek a něaké detaily mi unikly, kdyby se o tom nepsalo tady tak by mě asi vůbec nenapadlo, že jsou Luk a Rey něak příbuzný :)

#135 bauerj: Myslím, že novou teď už vlatně střední trilogii nebudou ignorovat vlastně by ani neměli, protože ať si na ni lidi nadávaj jak chtěj ale díky ní se vyplnily mezery a můj názor je že skvěle ukázala co bylo před imperíem. Nebýt tak divne natočené ep. I a Jar Jar Binkse – tedy spíš pokuď by se Lucas nezalekl kritiki :) (http://www.videacesky.cz/…skym-mistrem) :) Tak má tahle trilogie mnohem větší uspěch.

#141 Davos Seaworth
21.12.2015 | 22:57:58
HellTsuku

#137 simabara: Jo a vůbec neví, že mají dceru… tahle teorie je stejěn blbá jako Jar Jar Sithiským lordem

21.12.2015 | 23:00:01
Davos Seaworth

#139 A_V: Hele je možný, že jsem si to špatně vyložil ale jak psali ostatní tak vypíchnu dědičné žezlo rodiny skywalkeru v podobě světelného meče. Já bych si moc přál aby to bylo tak, že Ben (Kylo) zradil proto že Lukovi se narodila vlastní dcera všichni cítili, že má větší potenciál v síle než on a proto zradil a proto ji ukryli na Jacu či něco na ten způsob :). A vím že věkově to moc nesedí že by musel zradit jako dost mladej no ale co necháme se překvapit.

#142 HellTsuku
21.12.2015 | 23:04:01
HellTsuku

#141 Davos Seaworth: Nebyl sám v tom záblesku s ním byli i vojáci Prvního řádu, jenže k tomu nesedí několik věcí, jako že například moc jí chtěl přetáhnout na temnou stranu síly a udělat z ní nakonec svého učedníka, takže by přetáhl svojí silnější sestřenici kvůli které vyvraždil chrám? To je blbost. Spíše v tom hodně byl jeho smrti ať ho navedl jakkoliv, jedna teorie tvrdí, že Ben odvezl ve skutečnosti svojí sestřenici na tu planetu aby jí nemusel zabíjet, proto třeba pak vypěnil, když zjistil, že nějaká dívka odjela se zrádcem. Ta myšlenka je zajímavá a ukazuje, že možná se dá přetáhnout Bena na světlou stranu síly, ale má to také svoje díry.

#143 dovahkiin #147 Davos Seaworth
21.12.2015 | 23:14:08
dovahkiin

#142 HellTsuku: v tom záblesku s nim bylo dalších 6 Rytířů z Renu, jinak on nevěděl o koho jde až do konce filmu si myslel že jde o pouhou další scavenger z Jakku

#145 HellTsuku
21.12.2015 | 23:16:55
dovahkiin

třeba je dvojče Kyla a Luke jí ukryl na Jakku s tim, že upravil vzpomínky Hana, Leiy i Kyla, s tím že ty vzpomínky nepotlačil uplně, proto Kylo na konci vykřikne „Jsi to ty!“ nebo něco v tom smyslu, protože si uvědomí, že jde o jeho sestru :D

#146 HellTsuku
21.12.2015 | 23:19:07
HellTsuku

#143 dovahkiin: Tím si právě nejsem jistý. Už to že poznal, sílu mohl také poznat vlastní sestřenici, v případě že je to jeho sestřenice.

21.12.2015 | 23:19:27
HellTsuku

#144 dovahkiin: To by od Luka nebylo zrovna pěkný kdyby se hrabal v hlavě své sestry a Hana. A Leia s tím by nesouhlasila, navíc taky ovládá sílu. Ta teorie Hana a Leii jako rodičů se mi moc nezdá jako dobrá, to je spíše to co chtějí fanoušky, už jen neprůstřelná teorie o tom proč je Jar Jar Sithský lord byl spíše většinou jen kiksy scénáristy.

#149 dovahkiin
21.12.2015 | 23:22:43
Davos Seaworth

#142 HellTsuku: Po tom co udělal myslím už nikdo nechce aby se dal ke světlu jen aby umřel :D. Má to díry ale na druhou stranu v sw zkouší při každém souboji snad někdo někoho někam přetáhnout :D 5 a 6 Luk a přetahoval ho vader pro kterého by to znamenalo smrt taky nedává moc smysl :D obi-wan anakin ve 3 taky nevím po vyvraždění dětí skoro uškrcení své vyvolené to už bylo taky dost nesmyslný takového člověka zachraňovat byť tady se dá říct že obi-wan je prostě klaďas za každého počasí. Ale co chci říct věta přidej se ke mě a já dokončím tvůj výcvik patří ke star wars jako k velbloudovy hrby a určitě bych kvůli tomu neodsuzoval nějakou teorii :) navíc když víme že pozice mistr učedník se dá dobře zneužít že prostě učedníkovi prozradíš velký prd a on ti pak NĚJAKOU dobu dělá fajn pěšáka :D

#152 A_V
21.12.2015 | 23:23:33
dovahkiin

to že nevěděl o koho jde celý film až do konce beru z knihy kde je to jasný, protože jsou tam vypsány i jeho myšlenkové pochody, ale jo mohl na konci zjistit že je to jeho sestřenice, ale to by snad musel obecně vědět že Luke měl dceru a to by mi přišlo zvlláštní že by jí do té doby nehledali

#150 HellTsuku
21.12.2015 | 23:25:01
dovahkiin

#146 HellTsuku: tak kdyby věděli že to dělá pro jejich dobro i jeho dcery, tak by se podvolili

#154 HellTsuku
21.12.2015 | 23:25:44
HellTsuku

#148 dovahkiin: Pak je tu možnost, že to kromě Luka nikdo neví a kromě také matky samozřejmě, ale třeba ta je mrtvá.

21.12.2015 | 23:29:32
dovahkiin

mohl by to vědět ještě Snoke, ten to řekl Kylovi a zabil její matku, pokud je mrtvá, ale ani Snoke, ani Kylo nevěděli kdo přesně to je, ale zase jestli jí na Jakku dal třeba v 10 letech, tak mi neřikej, že a především proč by jí drželi v izolaci když by jí jakoby odvezl až Potom, co by Kylo provedl puč

#154 HellTsuku
21.12.2015 | 23:32:28
A_V

#147 Davos Seaworth: Já myslím, že Obi-wan nechtěl Anakina přatáhnout zpět( můj nejoblíbenější dialog v SW) jenom si chtě potvrdit Anakinův pád, aby neměl takové výčitky a dotáhl to do konce. Nebo chtěl aby mu pomohl proti Palpatinovi a potom by ho uvěznil.

21.12.2015 | 23:33:52
A_V

Už se v těch teoriích o Rey atd. ztrácim :) Ale to aby byli Rey a Ren dvojčata je blbost. Proč by Ren nechali na Jakku přece si nemyslíte, že Ren přešel v 10 letech, nebo že si Luk hrál s pamětí Lei a Hana to trochu zavání temnou stranou. A pokuď je Luka tak nechápu proč by jí tak malou nechal na Jakku, když logicki v největším bezpečí by byla, kdyby se skryli spolu.

#155 HellTsuku #157 dovahkiin
21.12.2015 | 23:39:47
HellTsuku

#149 dovahkiin: To zase nesedí k některým reakcím Hana, kdy říká, že pro ní na Jakku nikdo nepřijede.

#151 dovahkiin: Tady máme hned několik teorii a Ren je tím pádem starší než Reya. 1) Luke jí tam odvezl po vyvraždění sám… provedl několik důležitých věcí aby Rey na něj zapomněla… tím pádem je jeho dcera, tady jí mohl odvést před vyvražděním protože cítil, že Snoke něco začíná dělat.

  1. Reya je dcera Hana a Leii jak bylo řečeno byla opravená jejich mysl, nebo to věděli, ale reakce byli divné a nechali tam Luka odvézt.
  2. Kylo jí odvezl, nedokázal zabít svojí sestřenici nebo sestru, a ani jí nemohl nechat umřít, proto jí tma odvezl před nebo po vyvražděni většiny Jediů.

Rey nepatří do rodiny Skywalkeru, ale ta menší podobnost s Padmé a že tvůrci filmů říkají že chtějí uchovat film v rodině Skywalkeru, to je pak divný.

#156 dovahkiin
21.12.2015 | 23:41:08
HellTsuku

#153 A_V: Neřekl bych kdyby ho první řád přece jen našel, tak by Rey byla buď přitáhnuta na temnou stranu nebo byl byla zabita, možná Luke považoval za větší bezpečí jí nechat u blbého mimozemšťana než jí tahat sebou přes půlku galaxie.

#160 A_V
21.12.2015 | 23:43:10
dovahkiin

#154 HellTsuku: to jí snad řikala Maz Kanata a ne Han ne?

jako i kdybych tomu rád přišel na kloub tak to zároveň ani zjistit nechci jak to je, vždy se jen snažím nabízet různé teorie, případně píšu co se mi nezdá na těch co tu někdo napíše no, osobně doufám že ať řikali cokoliv tak nebude dcerou ani Luka, ani Leiy, ale jestli si aspoň něco vzali jako inspiraci z canonu, tak to budou sourozenci a nějak se to tam prostě vysvětlí, jak to nevim…

#159 HellTsuku
21.12.2015 | 23:48:58
dovahkiin

#153 A_V: no je to divný, ale přinejmenším stejně podezřelý jsou věci na tom že je dcera Luka, tak jak řikám, snad neni ani jedno

21.12.2015 | 23:50:24
Golradir

Tady je fotka Kylo Rena s těma týpkama http://i.imgur.com/oa4oE6B.jpg Tak si říkám, kdo je ten „člověk“ s holí, protože Snokovi není podle postavy moc podobnej…

21.12.2015 | 23:51:15
HellTsuku

#156 dovahkiin: Ne říkal jí to i Han

#161 dovahkiin
21.12.2015 | 23:51:51
A_V

#155 HellTsuku: Nejsem si jistý, ale nebylo na začatku v titulkách, že První řád vznikl právě díky jeho odchodu? Protože pochybuju, že by odešel kdyby existovala taková hrozba ať už udělal Ren cokoliv

#162 HellTsuku
21.12.2015 | 23:55:45
dovahkiin

#159 HellTsuku: tak to ale řikal ne že by to věděl ale co si myslel ne? Jako pojď se mnou, stejnak už se nevrátěj

#163 HellTsuku
21.12.2015 | 23:55:51
HellTsuku

#160 A_V: Hm vzhledem k tomu co říkal Han a Leia, o tom že odešel po zradě žáka, tak už tam hlavní Snoke musel být, jenže pořád to mohlo být ještě nějakou chvíli před vyvražděním… čím víc o tom přemýšlím, tak možnost jestli je dcera Luka, že Kylo jí nezabil ale odvezl na planetu přijde čím dál tím více logická už jen protože celý film byl skoro taky o tom, že v něm bojovalo dobro a zlo a nakonec zlo převážilo.

#164 dovahkiin
21.12.2015 | 23:58:57
HellTsuku

#161 dovahkiin: Ano ale myslí, že to spíše vyznělo skoro jako by věděl, že se prostě nevrátí a pořád nesmíš zapomínat na tu scénu, kdy ta mimozemšťanka a Han o ní mluví a kamera jde někam jinam.

#166 dovahkiin
22.12.2015 | 0:00:08
dovahkiin

#162 HellTsuku: to tam byl nějakou dobu, Leia o tom mluví že to tušila že Snoke tahá za provázky a ovlivňuje Kyla ale nemohla s tím nic udělat, nebo tak nějak, ale kdyby ji odvezl Kylo tak by to vytušil hned že je to ona, ne až uplně na konci v těch lesích, jinak proč by ji odvážel z nějakýho chrámu, když se síla v Rey probudila až teď, těžko jí Kylo v ní nějak potlačil…

#165 HellTsuku #175 A_V
22.12.2015 | 0:04:29
HellTsuku

#164 dovahkiin: Tím si nemohl být přece jen jistý, možná to jen tušil dokud mu neukázala sílu..... ale co se mě týče tyhle argumenty můžeme používat do nekonečna, uvidíme v dalším filmu.

#168 dovahkiin
22.12.2015 | 0:06:46
dovahkiin

#163 HellTsuku: nevim, to by to musel vědět i Leia a ta nic neukázala, nějaký podivný „pohledy“ neberu v potaz, to muže znamenat vždy cokoliv

22.12.2015 | 0:06:53
Barnaby

Finn je podľa amazonu syn Landa Calrissian-a (minimálne farba pleti sedí ale či je tomu naozaj tak uvidíme až v VIII)

… pre mňa nebolo otázkou (po konci filmu) že Ray je Luke-ova dcéra, i keď na začiatku keď sa Han a Ray bavili na Falconovi ohľadom čo a ako by bolo rýchlejšie (však viete) tak som si chvíľu myslel že by to mohla byť jeho dcéra ale ono pre mňa by to bola dosť blbosť, že by ju nespoznal ani on ani Lei-a (a to je jedno koľko rokov tam bola ..) a druhá vec obaja hovorili celý čas iba o synovi (syn sem syn tam). Samozrejme bola by zaujímavá línia brat proti sestre ale ako už bolo povedané minimálne do začiatku VIII si budem myslieť, že je to dcéra Luke-a.

Teória s Darth Plagueis je dosť cool a bolo by super keby bola fajn …

A osobne si myslím, že Ray je mladšia ako Ren

#169 HellTsuku #175 A_V
22.12.2015 | 0:07:18
dovahkiin

#165 HellTsuku: vždyť jo, ale vzájemná diskuze o tom, může ukázat něco, čeho si druhej nevšiml, z čehož se pak může něco vyklubat

22.12.2015 | 0:08:03
HellTsuku

#167 Barnaby: Nejlepší by byl návrat Dartha Revana. https://youtu.be/F2YjGvEalYo?… ale to asi těžko :D

22.12.2015 | 0:14:41
Kafka Tamura

#96 TheMilda: Nevím, jaké úchyláky myslíš, já mluvím sám za sebe. Jinak ale incest se nabízí už od původní trilogie, samotného by mě to nenapadlo. Třeba nedávno na to byla narážka i v Mr. Robot :)

22.12.2015 | 5:22:15
Spectacular

Hele, ale oni tam přece neříkali, že je pozabíjel, ale že všechno zničil ne? To není stejné přece..

#175 A_V
22.12.2015 | 10:40:28
frozenbee

#42 Levascue: nevím jak si přišel na to že by Kyla rozsekal každý tady? to je fakt nesmysl, Rey vyhrála jen díky několika faktorům, jako to že byl dost zraněnej od Chewiho, nesnažil se jí zabít ale přesvědčit na temnou stranu, ona byla naskillená v souboji na blízko protože musela přežít jako scavanger na pouštní planetě,je s ní Síla mnohem silnější než s nim, Kylo nebyl plně vycvičenej, atd… a stejně Rey většinu souboje jen utíkala a na konci ho akorát překvapila (možná s pomocí Luka nebo Yody, nebo někoho takovýho)…neustále vidim tyhle příspěvky typu „jak mohla nicka z pouště porazit super strong Kyla“ a řikám si jestli ty lidi vůbec přemejšlej při tom filmu…

jinak k tomu jak se mu podařilo zabít všechny Jedi: podle mě si postavil lightsaber bez pořádnejch instrukcí nebo povolení mistra, proto ho má takovej defektní „homemade“ s těma postraníma tryskama na odvod tepla, lítaj mu z toho jiskry, trčej dráty, atd, zatímco normální meč je krásně čistej. Takže zatimco oni neměli jak se bránit, on už měl „světelnej meč“ tudíž je mohl zmasakrovat.

#176 Marcel_89
22.12.2015 | 12:22:11
frozenbee

#67 saman: a co kdyby ten učedník byla Rey? a pak jí třeba nějak vymazali paměť nebo tak? :D to by byla haluz

22.12.2015 | 12:26:24
frozenbee

btw musíme brát v potaz fakt, že ta scéna kde Kylo stojí s rytížema Renu mezi mrtvolama mohla být i vize budoucnosti, né nutně vize masakru Jediů

22.12.2015 | 12:29:07
A_V

#171 Spectacular: Jo máš pravdu to mě nenapadlo. Klidně mohl ostatní padawany přetáhnout na temnou stranu.

#164 dovahkiin: Sílu lze v lidech vycíti od dětství

#167 Barnaby: Návrat Darth Plagueise by byl cool, ale na druhou starnu by to zbořilo Sithské pravidlo dvou, které tak dodrťovali. Nemluvě o tom, že ho Palpatin usmažil už před mnoha lety.

#176 Marcel_89 #181 dovahkiin
22.12.2015 | 13:21:03
Marcel_89

#172 frozenbee: K meči – zase tak defektní není, spíše naopak. Bylo to vysvětleno někde mimo, že se jedná o starodávnou podobu. #175 A_V: Sithové již neexistují, nyní to jsou Knights of rRen, tedy pravidlo dvou nemusí dodržovat.. Stejně tak jako že Nový řád Jedi nemusí zakazovat mít rodinu, děti…

#179 A_V #185 frozenbee
22.12.2015 | 15:34:14
spofforth

Spoiler hned v názvu článku? Opravdu profesionální…

#178 A_V
22.12.2015 | 16:35:13
A_V

#177 spofforth: ,,Ví známé postavy, kdo ve skutečnosti Rey je" tohle je spoiler jo? od kdy?

22.12.2015 | 16:51:58
A_V

#176 Marcel_89: Já to myslel tak, že to porušovalo pravidlo dvou v době do ep. VI

#180 A_V
22.12.2015 | 16:54:31
A_V

#179 A_V: Navíc bych typnul, že Sithové jsou dost namyšlený a pomsty chtivy takže první věc, kterou by po vzkříšení asi uďelal by byla vražda Sidiuse

22.12.2015 | 16:56:28
dovahkiin

#175 A_V: lze, ale samozřejmost to podle mě neni no, to jak ho zabil je neznámý, jako taky by to mohlo být zpětně vymyšlený že nějak přežil, ale Plagueis byl těžko starej tisíc let, i když je pravda že když se striktně dodrží kánon tak podle toho že Plagueis dokázal ovládnout smrt, a Palpatine neřekl kdy, tak mohl existovat už stovky let no, akorát až na sklonku života zjistil jak nejen žít navždy ale i stvořit život přímo, ale doufám že to on nebude

22.12.2015 | 18:17:39
Sctyri

Vždyť je to do očí bijící! Je to Lukova dcera.. odvedl ji na písečnou planetu atd.., protože přesně to udělali jemu.. chtěl si na ní vybít zlost, aby věděla jaký to je… :D

22.12.2015 | 19:54:07
Barnaby

ono tak či tak je to už vymyslené i točiť pôjdu za chvíľku ale … ešte k D.P. (Plagueis) ono dalo by sa to samozrejme vysvetliť aj tak nejak fundamentalisticky osudovo, že chvíľa jeho zmrtvýchvstni­a/znovuzrodenia bola chvíľa Sidiusovej smrti (VI.) …atď. bla bla

už aby bola VIII :) ale veľmi rád by som si pozrel aj prequel prequelu a to Old Republic :) ako sa to celé vôbec začalo + niečo o tom ako sa predpovedalo, že príde raz jeden vyvolený ktorý… (balance to the force).

22.12.2015 | 20:29:59
clario

Pamatujete na traeilery? „The Force is strong in my family. My father has it. I have it. My sister has it. You have that power, too.“ Znělo to jako Lukeuv hlas a rozhodně to říká nějakému členu rodiny. Můžeme se jen hádat jestli to řekne Rey a nebo se to objeví v nějakém flaschbacku, kde to bude říkat malému Kaylovi. Ano hodně věcí napovídá tomu, že Rey je Lukovou dcerou a nemůžu říct, že bych mu tak kouzelnou dceru nepřál, ale žádný definitivní důkaz přeci nemáme. Už jsem si u hodně filmů myslel, že je něco jasné jako facka a mnohdy se to tak také tvářilo jen proto, aby vám tvůrci filmu v další chvíli doširoka rozevřeli hubu v překvapení, že je vše úplně jinak. Nic nemusí být tak jak se v jednu chvíli tváří a i v tomhle filmu na nás třeba připravují nějaké to překvapení ;).

#186 Vendo
22.12.2015 | 20:33:25
frozenbee

#176 Marcel_89: no starodávnou podobu možná, to ale může a nejspíš i snamená – zastaralou/ne­dokonalou. Dost pochybuji že to, že mu tam trčí dráty a meč vypadá spíš jako tryska s jiskrama a ne jako ostří, je správně postavenej meč. Pravdu se dozvíme stejně až v následujících epizodách

#188 deadpool
22.12.2015 | 21:40:18
Vendo

#184 clario: ak sa nemylim tak toto zaznelo v epizode 6, takze je to len vec z flashbacku, ktora sa tusim vo filme ani neobjavila…

23.12.2015 | 17:44:50
Efko

#4 luciusvorenus: Ona nie je rovnako stará ako Kylo. On sa narodil asi 1 rok po konci 6 časti a ona asi o 11 rokov ...... takže je medzi nimi minimálne 10 rokov rozdiel :)

23.12.2015 | 18:11:40
deadpool

#185 frozenbee: jeho mec ma jeden z tech nestabilnich krystalu tak to hold vyresil tim ze tam dal vyfuky aby mu to nebouchlo do ksichtu :D

23.12.2015 | 18:45:05
DD

Akože keď má Rey takú silu a je možné, že by bola dcérou Luka alebo vnučkou Obi-Wana … tak prečo by nemohla byť vnučkou majstra Yody? Tiež sme o ňom pár rokov nepočuli :-)

#190 dovahkiin
23.12.2015 | 19:31:43
dovahkiin

#189 DD: nedokážu si představit že zrovna Yoda by porušil celibát, navíc tam nevidim podobu moc :D

23.12.2015 | 21:12:06
Skyelle

Dle mého je více než jasné, že Rey je dcerou Luka. A Finna prostě nemám ráda, kazí mi moje OTP – Rey + Ben Solo :D navíc mi připadá jako „týpek“, kterýho do toho filmu protlačili jenom proto, aby tam byl alespoň jeden černoch (hit amerických filmů -__- ) …(#NoRasist) Přišlo mi trapné, že je tam další hvězda smrti, v pořadí už asi třetí (musí pořád stavět další?), a nějak jsem nepochopila tu věc s novými snowtroopery(??) a „prvním řádem“ (nový název impéria??? DALŠÍ IMPÉRIUM??!? I když, nejhorší bylo, že syn takových „frajerů a šviháků“- jako Han a Leia – vypadá jako ufňukaný a psychicky nevyrovnaný (mladý) Severus Snape, který jednou omylem smíchal elixír mládí a elixír zapommění se silnou kořalkou, vypil to na tři loky a opilý odcestoval v TARDIS „skrz časem a vesmírem“ „far, far away…“

#192 dovahkiin
24.12.2015 | 1:26:26
dovahkiin

#191 Skyelle: jak všichni furt píšou že je to hrozně jasný :D já naopak to co je obv tak vždy radši zpochybňuju :D a náhodou jak mi přišla demence mít další ještě větší hvězdu smrti, tak už to víc chápu v souvislosti s tim generálem Huxem, kterej propaguje moc, nadvládu skrze techniku a teror, nebo strach, druhá věc je že to trochu vykrádá Tarkina a jeho „doctrine of fear“ :D

24.12.2015 | 2:29:12
Repav

Za A, Mara Jade Skywalker byla Lukova žena, nikoli dcera, měla za úkol zabít Luka jako poslední její příkaz, když Palpatine zemřel, ale ona se do Luka zamilovala, a nedokázala ho zabít. Nakonec to překousla a byly spolu. Stala se z ní rytíř Jedi a byla zabita v roce 40ABY a poslední díl se odehrává zhruba v roku 35ABY. Tenhle článek je blbost xD

#194 dovahkiin
24.12.2015 | 3:14:54
dovahkiin

#193 Repav: když napíšeš za A měl bys napsa i za B, jinak nikdo tu neřekl že je Mara jeho dcera, jen tu lidi diskutují o tom, jestli, pokud je Rey dcera Luka, tak by mohla být třeba Mara její matka, jako že by jí jako Lukovu ženu přejali z Legends, jinak s Lukem mohla být protože zabila jeho klona takže vlastně jeho a tím splnila Palpatinuv poslední příkaz

24.12.2015 | 3:32:34
Sinthoras

Rey je na 99% dcerou Luka, kdo chce důkaz na vlastní nebezpečí: https://youtu.be/TNXRZd5vkdo?… čas 20:30 :)

#197 téčko171 #198 JohnyTSK
24.12.2015 | 9:13:28
dartwens

Asi takhledc Reyn bude cerou Luka. Stačí Těch vodítek trřeba že jí vola světeln meč, nebo kdž byla vyslíchana Kylo ta říka ze vidi ostrov s oceánem v její mysli a nakonci de videt zetam je luk. třeba jí lu pomocí síly změnil vzpomínky

24.12.2015 | 10:47:26
téčko171

#195 Sinthoras: Hm, nejasné, stačí si přečíst diskuzi pod videem. A takhle okatě by to snad nevyzradili, tak blbý nebudou ani v Disneym.

Jinak ale musím říct, že vzhledově je Rey takovým mixem Jakea Lloyda (malej Anakin ze Skryté hrozby) a Natalie Portman, takže proč ne.

#199 Hoot77 #200 Sinthoras
webmaster
24.12.2015 | 21:36:03
JohnyTSK

#195 Sinthoras: a čo tam ma byť v tom videu ? ja som si nič nevšimol :D

#200 Sinthoras
24.12.2015 | 23:27:56
Hoot77

#197 téčko171: S tím vzhledem Rey naprosto souhlasím, když si nasadí helmu a jí u svého AT-AT, je to celý malý Anakin. Jinak globálně Natalie/Keira (víc Keira). A co se týká jejího vztahu k Síle… Obi-Van… :-)

25.12.2015 | 5:39:08
Sinthoras

#197 téčko171: Člověk nikdy neví, třeba byl záměr to říct už v epizodě VII a pak to vystřihli, aby byly tyhle debaty, a se hrou už nic neudělali, ale souhlasím, že by to mohlo být i něco jiného(ale pořád to tam slyším víc než ty jiné nápady, co někdo vymyslel, že říká)
#198 JohnyTSK: Ve videu ze hry Kylo Ren při souboji s Rey říká: face me cousin

#201 dovahkiin
25.12.2015 | 9:15:13
dovahkiin

#200 Sinthoras: spousta lidí říká že tam je Face me. Curses. protože jsou to dve naskriptovaný věci který ale vždycky řekne dohromady, já na to nekoukal osobně

25.12.2015 | 11:59:37
majek32

Rey urcite nie je dcera Luka a preco? Lebo JJ.. To zastieranie kde nam predlozi nieco nad slnko jasne a v real-y dostaneme nieco uplne ine uz pozname :D

3.1.2016 | 0:45:22
girges

Hm, jen tak další teorie do diskuze: možná není třeba řešit, kdo je jejím otcem, ačkoliv mně osobně by se Luke líbil, generace Skywalkerů by tak neměla konce.. ovšem co když budeme hledat spíše její matku – možná se Rey zrodila z panenského početí tak jako kdysi Anakin Skywalker :-) … každopádně se nemohu dočkat, až se to dozvíme, ale nejdřive tak za dva roky :-( ale možná i hůře za víc, pokud se autoři rozhodnou objasnit toto tajemství až v epizodě IX… jestli vůbec

10.1.2016 | 18:59:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama