Teen Wolf (Vlčí mládě)
93/100 - 505×

Teen Wolf(Vlčí mládě)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

První díl závěrečné série je venku

První díl závěrečné série je venku

Čekání je u konce! Všichni, kteří ani nemohli dospat, mohou jásat – je tu nový díl po pauze. A hned se vám dostane pod kůži – co nového se děje v Beacon Hills?

32 0
16.11.2016

V tomto díle se podíváme hlavně do školy.

Je to poslední možnost, kdy uvidíme Stillese?

Maturita a ukončení ročníku se blíží. To ovšem nebude představovat jediný stres, který čeká na naše hlavní hrdiny v Beacon Hills. Nadpřirozené síly zkříží cestu jak Scottovi, tak jeho přátelům. Liam mezitím zjišťuje přítomnost nového nepřítele přímo ve škole.

Zdroj: MTV

Diskuze /57

Golradir

Pack is Back :)

16.11.2016 | 13:15:40
tynamorgan

Kdy budou české titulky? Dekuji

#24 bucliinka
16.11.2016 | 14:16:54
lilycz

chybi mi v intru hayden :(

16.11.2016 | 14:47:53
227petr

Nádherný díl, plný smutku, když prostě víte, co se stane :'(

#5 Harry Rendee
16.11.2016 | 17:37:05
Harry Rendee

#4 227petr: kde jsi ho stáhnul nebo našel pls :-)

16.11.2016 | 19:03:31
Car

absolutní masakr ty kráso :-) konečně jí to řekl :-**** ten konec byl fakt kouzelný a ohromně smutný :'(

16.11.2016 | 21:22:50
KIK

Necakala som ze to bude take dobre hned zo zaciatku, len ma sklamala Stydia :( To ako naozaj ich idu dat dokpoy ked celych 5 serii nebolo nic z Lydiinej strany? Akoze chudacik Stiles a to uz vobec nehovorim o Malii… Vlastne kedy sa rozisli, bolo to tam niekde?Ja som im vzdy drzala palce – Stalia!

#8 Stiles Stilinski #10 Car #11 VampKošilka
16.11.2016 | 21:41:24
Stiles Stilinski

#7 KIK: Já myslím, že se „rozešli“ potom, co Malia zjistila ze seznamu, kdo je její pravý otec a Stiles o tom celou dobu věděl, ale neřekl jí to. Myslím, nejsme si tím jistý.

#9 Harry Rendee
16.11.2016 | 22:08:28
Harry Rendee

#8 Stiles Stilinski: nn potom se zase dali dohromady rozešli se po té co Malia začla pátrat po své matce.

16.11.2016 | 22:23:25
Car

#7 KIK: jono..... ač jako fanynka Stydie, s tebou souhlasím…když už teda tak je měli dát dohromady rozhdně dřív a z Lydiiny strany tam bohužel nic moc vic než přátelství nebylo no to souhlasím takhle to prostě faktpůsobí jen na přání fandů :-( což i pro mě jako fanouška se mi moc nelíbí…navíc podle toho co jí řekl v tom autě to vypadá, jak kdyby pro něj Malia vůbec nic neznamenala :D

#18 KIK
16.11.2016 | 23:00:22
VampKošilka

#7 KIK: Taky jsem držela palce Stalie, ale tak. Stydia fanoušci si vydupali ten svůj pseudoship, celý první díl mi přišel jako nepovedená Stydia fanfikce a popírat i celou Staliu a dělat ze Stilese zase toho Lydií posedlého blba, ze kterého jsem si myslela, že vyrostl, tak z toho je mi upřímně na zvracení a i kdybych byla Stydia fanoušek, tohle by se mi rozhodně nelíbilo, protože je to hrozné nucené, urychlené a má to zapotřebí ještě kopat na Stalia vztahu. Mohli to udělat nějak normálně, né, že totálně popřou,či ignorují všechno, co se jim nehodí a vytvářejí to, co chtěji Stydia fans vidět a slyšet. Stiles klidně mohl milovat Maliu a pak se zase zamilovat do Lydie, ale oni né, pro ně Stiles miloval Lydii i po dobu, kdy byl s Maliou. Pak se mi někdo může divit, že jsem tak silně proti nim. Nemluvě o tom, že z Lydiiny strany tam nikdy nic nebylo a najednou se to má změnit? Pak mi tvrde, že to není fanservice a že to bylo plánované, když to muselo zadupat jak Stalia vztah, tak Stilesův vývoj.

#12 Car #17 KIK
17.11.2016 | 11:52:40
Car

#11 VampKošilka: njn je to bohužel tak no :-) a ač jsem chtěla Lydiu a Stilese spolu, tak z její strany tam bohužel nikdy nic nebylo a taky se mi nelíbí tenhle urychlený vztah ač jejich fanynka jsem :-) , jako to fakt Stiles Malii vůbec nemiloval nebo co jako? to mi prostě přijde pěkně vadný … :_/

#13 Golradir #14 VampKošilka
17.11.2016 | 12:03:30
Golradir

#12 Car: Kde jste viděli nějaký urychlený vztah? Z Lydiiny strany jsem si vůbec ničeho nevšiml, je stejná jako vždycky byla. Jediný co tam bylo, tak to bylo ze strany Stilese, který jí řekl, že jí miluje. Žádná líbačka nebo že by mu Lydia jeho slova oplatila, k ničemu takovému tam nedošlo. Lydia se v tomto dílu chovala úplně normálně, prostě zjistila, že její kamarád čelí vymazání z reality a všichni na něj zapomenou, tak se za ním rozeběhla a chtěla mu nějak pomoct. Osobně mi to připomínalo, scénu z 3. série kdy na konci všichni čelí Nogitsune a Lydia podpírá Stilese a prosí ho ať se neprobodá tím mečem… Ten jejich vztah se formuluje určitým způsobem už od první série a herci spolu mají dobrou chemii. Osobně si myslim, že se něco v Lydii zlomilo a začala se trochu na Stilese dívat trochu jinak, když ji v minulé sérii zachránil. PS.: Je více forem lásky a člověk může milovat dvě různé osoby různými způsoby :)

#20 Car
17.11.2016 | 14:10:35
VampKošilka

#12 Car: Aspon nějaký Stydia fanoušek uzná, že to není zrovna libové. V páté sérii to byl z oboustranný friendship, Stiles hodně dospěl, Lydia se zajímala o Parrishe a ted najednou se Stiles vrátil v čase a pokračuje v posedlosti. V minulé sérii vůbec neměl řeči typu, jak jí chce políbit za to, jak je chytrá, choval se k ní jako ke každému z jeho přátel, celkově to vypadalo, že ho už po romantické stránce moc nezajímá. proč je z ní zase tak vypleskaný? Líbilo se mi, jak k sobě chovají ten vzájemný respekt, ale on si jí opět idealizuje, aspon to tak vypadá. A ani moc nechápu tu Lydiinu logiku toho, že jí zachránil Stiles, když jí zachránila celá smečka, bez pomoci ostatních by se k ní nedostal. Na její záchraně se podíleli úplně všichni. A ten Stilesův rozchod s Maliou v autě bez nějakého důvodů tomu taky nepřidal. Je tam až moc poznat, že je to dělané pro fanoušky, Stiles proto skočil na stroj času, ti kovbojové nejspíš vymazali i celý Stalia vztah, Lydia si bude myslet, že Stilese milovala(snad řekne, kdy to bylo, protože mám takové tušení, že nikdy). Zkrátka si vybrali opravdu špatný způsob, jak z nich udělat canon, protože tohle je fakt hodne vynucený a nepromyšlený, což nesedí na vztah, který byl prý plánován od začátku. Tak Stydia fanouškům to asi stačí, ještě uvidíme.

#15 Car
17.11.2016 | 16:03:42
Car

#14 VampKošilka: však jo to já uznávám na plné čáře a nejsem žádný fanatik tolik zase ty vztahy neřeším, jako někteří, ale tohle je trochu moc no, však Stalia ani neměli pořádný rozchod :-( a tak trochu se to všeobecně obešlo ten jejich rozchod, a v tomhle dílu dělali, jak kdyby se pomalu ani neznali nevím no :-/ to je pravda v 5 to bylo hodně vidět a bylo fajn, že se Stiles dostal z toho neopětovaného zaláskovaní k Lid, no když už jsme u Parrishe tak je fakt že jsem si říkala, kam se ten poděl.. jo no to jsem taky koukala s otevřenou pusou, když jí řekl to s tím polibkem jak je chytrá :D to jsem si řekla wtf jako… to ne no, to souhlasím, jasně že bez jejich pomoci by se k ní nedostal, ale asi to nějak museli ,,zahrát,, aby to vypadalo nebo nevím…jo no bohužel jak už jsem psala nahoře, tak ten jejich rozchod…nic horšího jsem neviděla, se snad ani o rozchodu mluvitt nedá nebo nevím…a jasně, Lydia ho nemilovala nikdy no pouze a vždy přátetelství z její strany a ted bude hrát, že ho měla vlastně měla ráda už bůh ví od kdy…fajn no… takhle jsem si to teda nepředstavovala no…a to, že ji řekl, že ji miluje vlastně od prváku…je sice hezký ale co Malia? tak je asi miloval obě dvě nebo nevím no :D jako jasný fanatikům tohle stačí mě bohužel ne :-) tohle není Steroline :-)

#21 VampKošilka
17.11.2016 | 16:16:19
annie halle

Jsem jediná, komu to tak připadalo, nebo Lidiina máma vypadá, že je těhotná? Jasně, můžou to dělat jenom šaty, ale úplně mě to praštilo do očí.

17.11.2016 | 16:24:21
KIK

#11 VampKošilka: Konečne osoba ktorá má chápe! Viac súhlasiť by som už nemohla :)

#21 VampKošilka
17.11.2016 | 16:59:13
KIK

#10 Car: Presne ak silou mocou chceli aby tam uz ta Stydia bola tak to tam mali dat skorej. Je to tam strasne nasilu teraz…

#19 Car #21 VampKošilka
17.11.2016 | 17:03:38
Car

#18 KIK: aby to nevypadalo tak jak to vypadá ted na nich teda měli pracovat už dřív no… takhle je to prostě nepůsobí dobře

17.11.2016 | 17:24:12
Car

#13 Golradir: jasně možná to bylo špatně řečeno, jak píšeš, ze strany Lydie tam nic není, ano toho jsem si právě taky všimla, ale to se právě nedá říkat o Stilesovi, že… a proto nám to přijde tolik násilné, to prostě najednou smazal celou Maliu a ještě tvrdí, že Lydiu miluje vlastně celou dobu? to je trochu blbý prostě…souhlasím s tím, že se jejich vztah nějakým způsobem formuje už od první série, ovšem Stiles do ní byl zamilovaný tak nějak první tři série, pak tedy pochopil, že z toho nic nebude a bylo to jen přátelství a s příchodem Mal, na ní zapoměl úplně prostě a byl s někým jiným, tak prostě nemůže tvrdit, že pro něj Malia nic neznamenala…klidně je možné, že se na něj Lydia začala dívat trochu tak, ale i tak je to z mého pohledu rychlé, aby ji hned v prvním dílem vyznal lásku, po celkem čerstvém a řekla bych i neuzavřeném rozchodu…nevím no to je prostě můj názor :-)

#22 VampKošilka
17.11.2016 | 17:28:56
VampKošilka

#17 KIK:
#18 KIK: Přesně, měli dost času na to, aby to nějak vymysleli, ale oni neudělali ani pořádný rozchod Stilese s Maliou. Takhle všechno honí na poslední chvíli a pak to vypadá tak, jak to vypadá. Jeff se holt drží toho, že když něco bude ignorovat, tak to zmizí.

#15 Car: No, tak Steroline, co si budeme povídat, to je pár vypiplaný v sebemenším detailu. Se Stilesem a Lydií se to zatím vůbec nevede. Bud spolu měli být dávno, nebo vůbec. Spíše to vyznívá, jakoby Stiles Maliu využíval jako náhražku za Lydií, což by mě, jako jeho fanouška mrzelo a naštvalo. Nejsem jeho fanoušek, tak mě to jen se-e vůči Malii a tomu, jak dlouho jsem jí a Stilesovi fandila.

#23 Car
17.11.2016 | 17:29:21
VampKošilka

#20 Car: Souhlas.

17.11.2016 | 17:30:30
Car

#21 VampKošilka: ti jsou proto je to taky můj nejoblíbenější pár současnosti momentálně :-), ne Stydia se vážně s tímhle srovnávat nedá…a když ji tedy chtěli měli to udělat mnohem dřív…tohle na poslední chvíli se nelíbí ani mě..navíc ted tu Stiles docela dlouho nebude vid, takže pak to bude ještě rychlejší… super, jo no to jsem snad taky někde psala, taky mi přijde, že Malia byla jen náhražka za Lydiu, což jako fanouška vážně štve a nejsem spokojená prostě, bud je měli nechat přáteli nebo měli formovat relationship již dříve ale ne tímto způsobem…mě Malia k Stilesovi moc nesedí, na můj vkus je na něj strašně divoká, ale okej, jelikož nejsem žádný fanatik tak to beru tak jako to je a respektuju okej, ale tohle se prostě nelíbí ani mě… ani se pořádně nerozešli a on hned běží za Lydii a ta hláška s polibkem jak je chytrá ta mě vážně dostala, tohle by ji řekl ještě někdy 1/2 série ale panebože ne ted…

#25 tylichova1 #27 VampKošilka
17.11.2016 | 18:38:04
17.11.2016 | 22:03:00
tylichova1

Tak nevím, mě se díl líbil hodně, ikdyž je hrozná škoda, že tam Stiles teď moc nebude :-( Ale máte pravdu, že on a Lydia..to prostě nesedělo. Miloval ju vždycky, to souhlasím, ale Maliu určitě miloval, když spolu chodili a docela mě mrzí, že se rozešli jen tak a celý to vyšumělo a když jsou spolu, tak se chovají, jakoby byli vždycky jen kamarádi a Stiles se najednou vrátil k zamilovanosti do Lydie, to mi prostě nesedí :-/
#23 Car: S hláškou o polibku naprosto souhlasím, to bylo hodně divný :-/

#26 Car
17.11.2016 | 22:05:14
Car

#25 tylichova1: jo no…jako díl famozni o tom žádná ale tohle to prostě dost zazdilo, nejdřív ta hláška a pak ten konec v autě…za normálních okolností jsem nadšená, takhle bohužel ne :-/

17.11.2016 | 22:58:36
VampKošilka

#23 Car: Tak, to mě zase ano. Malia byla typ holky, kterou Stiles ještě nepotkala a bylo zábavné sledovat, jak jí učí a stará se o ní, navíc to byl jeho první skutečný vztah a mě se líbil. Já jsem se Stydiou nikdy nepočítala, ani jsem je spolu nechtěla, vždycky jsem doufála, že budou přátelé a to se mi splnilo, tedy do páté série. Hned jsem si vybavila ty filmy, kde je nerd zamilovaný do holky, která si ho nevšímá a pak si sám uvědomí, že má radši jinou, protože jeho city byly čistě platonické a idealizované, jako třeba ve filmu Trojská válka s Jennifer Love Hewitt. Navíc mi přišlo, že Stiles vedle ní dospěl, už přestal být nemocný z Lydie, začal jí vidět nezaujatě..a ted se na to podívej. Není s Máliou a už se zase chová jako zaslepený trotl. Jako, ona Lydia je skvělá, ale nemusí se chovat, jak její fanoušek. O Malii taky tímhle tonem neříkal, jak strašně žere to, jak je silná. Jenže to není ani tak chyba Stilese, jako Jeffa Davise, který zkrátka nevymyslel jiný způsob, jak je dát dohromady, tak to v poslední sérii urychlil a vzhledem k tomu, že Dylan je bud v nemocnici nebo natáčí filmy, tak mám i takové tušení, že Lydia se zamiluje, i když tam Stiles nebude a budou to hrát, jakože ho milovala vždycky, což vůbec není pravda. To je radši neměli dávat vůbec dohromady, či to udělat stylem, že se budou pokoušet Stilese zachránit a třeba, až by se vrátil a nepřátele byli poraženi, tak by se Stiles s Lydiou dohodli, že půjdou na rande, nebo tak něco. To by mě osobně zas tolik nevadilo, i když jsem byla vždy proti, tak toto by bylo docela rozumná cesta, kterou bych respektovala.

#28 Car
18.11.2016 | 9:02:46
Car

#27 VampKošilka: mě se taky líbilo jak se o ní staral a učil ji :-) to bylo moc hezký, tady k tomu mám trochu jiný vztah než třeba jinde, mám sice radši Stydiu, ale kdyby spolu nebyli tak se z toho prostě hroutit nebudu a spíš je mi to jedno :-) a faktem je, že prostě to přátesltví StilesXLydia jim sedlo, a jako pár je stejně moc dlouho spolu neuvidíme, takže si je ted v tuhle chvíli nějak neumím úplně představit spolu :-O prostě mi přijde že na to není čas zkratka…kdyby je začali dávat dohromady o něco dřív tak by to taky asi bylo o něčem jiném, například kdyby spolu už ted byli a Stiles se teď ,,ztratil,, to by bylo možná zajímavější sledovat, jak jako chtějí ted udělat, že se do něj Lydia honem honem zamiluje prostě? :D nechápu, si jako vzpomene a uvědomí si, že ho miluje? tak fajn, no jasně…a právě proto jsem zvědavá jak to jako hodlají s Lyd udělat, jak si jako ,,vzpomene,, že ho strašně miluje :D

#30 VampKošilka
18.11.2016 | 10:32:24
tynamorgan

Ted jsem se koukla a mas pravdu, dekuju! :) #24 bucliinka:

18.11.2016 | 11:44:18
VampKošilka

#28 Car: Mě by Stydia nevadila, kdyby kolem toho nebyl takový humbuk. Mírně pochybuji, že by Stiles a Lydia byli někdy spolu, kdyby si je fanoušci nevybrečeli, to lze poznat z té páté série a vlastně ze všech předešlých sérií, že jejich vztah k tomu prostě veden není, Lydia se vždy zajímala o někoho jiného, Stiles později dospěl a došlo mu, že to nemá cenu, pak po Lyd ani nevzdech, staral se o ní, jako o všechny své přátelé a nějaké psí očí si šetřil na Maliu, s Lyd to bylo takové přátelské postrkování a konverzece podobné Sciles přátelství…a v téhle cestě se mi líbili mnohem víc, přišlo mi to mnohem přirozenější i Holland s Dylanem u toho vypadali více v komfortu, protože v reálu jsou prý podobní kámoši. K tomu to lze až moc dobře poznat z tohoto prvního dílu, že je to tam prostě nastrkané. Jsem zvědavá, co udělají s Marrish, protože minulou sérii se k sobě dost měli. O co, že Parrish nebude mít skoro žádnou scénu s Lyd. A tohle mě celkem mrzí, protože Lyd s Jordanem se mi fakt hodně zalíbili, mezi Ryanem a Holland to jiskří jako blázen a celkově to, jak se jejich vztah ubíral svědčilo o tom, že se asi dají dohromady, ale pak přišla zpráva, že série je poslední a je to v čudu. Já nevím, pokud bude Lyd jen brečet za tím, Stilese hrozně miluje, i když po něm předtím ani nevzdechla, bude to dost divné. Aby hned tvrdila, že ho milovala(fajn, řekne to nejistě, ale i tak mi přijde přehnané jí to vkládat do úst, jako „Jo, Stydia bude“. ). Navíc je to až hrozný, kolik spoilerů se hned vyrojilo, každému to hned sebralo naději a to neustálé omýlání Stydie na všech conech, herci(kteří jim nikdy nevyjádřili žádnou podporu) tvrdí, jak jim hrozně fandí, Holland byla už na odstřel s tím jejím podporováním Stydie, ted všechny spoilery a příběh přizpůsobem tomu, že Stydia prostě bude a nic tomu nezabrání, to je podle mě až moc. I fakt, že Malia bude úplně v pohodě s tím, že jsou Stiles a Lyd spolu, přitom je to její anchor, stejně Allison byla anchor Scotta a ten mi vůbec nepřišel v pohodě, když viděl Allison s Isaacem.

#31 Car
18.11.2016 | 11:48:35
Car

#30 VampKošilka: to chápu :-/ je to kolem toho vážně obrovský…jo no faktem je, že Marrish se mi líbí taky no :D a ta chemie tam prostě je, to snad pozná i slepý, kromě zaujatých fanoušků, proč je to vlastně vůbec poslední série? to je podle mě taky docela škoda :-/ a kvůli tomu se to všechno zbortilo, kde vůbec ted byl Parrish? tuhle postavu jsem si docela oblíbila :-) jo no Scott se s tím teda vůbec nesmíříl ale já se mu nedivím teda já bych se s něčím takovým taky nesmířila, ale hold je to teď napsaný jinak (blbě) mimochodem, chybí mi Kira, není to sice Allison, ale ke Scottovi mi i tak sedla… ale ten její odchod byl trochu o něčem jiném no, ale i tak je to škoda, byla skvělá :-(

#32 VampKošilka
18.11.2016 | 12:29:41
VampKošilka

#31 Car: Co se mě týče, v Teen Wolfu jsem respektovala a oblíbila si všechny páry(Scallison, Scira, Allisaac, Jadia, Aidia, Pydia, Stalia, Layden), každý měl něco do sebe a bavilo mě je sledovat, jen Stydia mě nikdo moc neuchvátila a ten humbuk mě spíše donutil být více proti nim, protože jsem stále nechápala, co je ni nich tak úžasného. Chemie byla taková, že nenadchne ani neurazí a to platí o všech párech v TW, až na Marrish, ten podle mě trochu zvedl latku. Já v nich prostě nikdy neviděla pár, ovšem jejich přátelstíví jsem zboznovala, ale respektovala bych je jako milostný pár, kdyby se nedělo to, co se děje. Pokud mají být spolu, tak budiž, ale šlo to opravdu vymyslet jinak, nenásilně, rozumně, né popírat vztahy, měnit postavy(Stiles se spíše restartoval) a dávat tomu na takové hrozné nevěrohodnosti, jen proto, aby měli šikanující fanoušci svůj hvězdný pár. Působí to vynuceně. Taky by mě zajímalo, kde je Parrish? V traileru byl vidět jen jednu vteřinu, pokud nebude v dalším díle, asi už Ryanovi napíšu. :D No u Kiry mě zaráží, že se nikdo nezmínil o tom, kde je. Kdyby Arden nevyhodili, tak by to třeba znamenalo, že je taky zapomenutá, ale takto. Je sranda, že každý ten bude řešit, že si nepamatuje na Stilese, ale o Kiře se nezmíní ani slovem.

#33 Car
18.11.2016 | 12:55:02
Car

#32 VampKošilka: jo no, já tady taky nejsem silně proti nikomu z nich :-) ale Scallison a Scira byli asi nejvíc no :-( bohužel už zde ani jedna nehraje :-(, to je prostě jak humbuk kolem Deleny no :D kdybych to měla přirovnat, ale tady to asi není tak hrozný, nebo jako neslyším o nich tolik jako o DE, no právě, to že tohle je poslední série tak tomu moc nepomohli spíš naopak, a to, že je takhle násilně cpou do popředí, je to prostě na nic :-) nechápu proč se ve většině seriálů tolík dává na to, co chtějí fanoušci, jasně sledovanost ale tak omg všeho s mírou, to je jak Klaroline, pochybuji, že i tak by sledovanost v TO byla nějaká markantní na to, aby se točila 5 série TO, která snad už nebude.. jo no jako taky mě to dostalo..na můj vkus tam bylo moc Hayden a naopak žádný Parrish což me zklamalo, postrádala jsem i taťku Allison pač je nejlepší prostě :D jo no :-/ já teda sice slyšela, že měla nějaký spory s TV a odešla sama ale ok, ale i tak no :-( Scott dělá jako kdyby neexistovala moc fajn… štve mě to, podle mého názoru Scott ani pořádně neoplakal Alli, která zemřela…a na Kiru už si taky nevzpomene prostě debilita :-D :-/

#34 VampKošilka
18.11.2016 | 13:26:06
VampKošilka

#33 Car: No je pravda, že jí nevyhodili doslova, oficiálně sama odešla, nicméně jí MTV odtamtud vyštípala, nakonec musela odejít sama, protože by byla hloupá, kdyby si nechala líbit takové zacházení. Arden měla hodně fyzicky náročné scény, skvělé bojové chorografie, které si prý i vymýšlela, ale oni to všechno vystřihli a házeli jí do ustraní, byla tam v podstatě jen proto, aby měl Scott holku. Jo, Chrise Argent je týpek, všeobecně všichni dospěláci jsou hrozně super, máma Lyd, táta Stilese, Peter, Derek, Deaton a hlavně COUCH! A Hayden taky nemám ráda, určitě víc Parrishe.

No jo, ohledně Stydie se očividně shodneme, prostě jim to nevyšlo, ale vzhledem tomu, že DE i KC fanoušci jsou vypleskaní z každého ho-na ohladně jejich páru, co jim tvůrci naservírují, u Stydiáku to asi bude stejně, když mi ted na Twitteru všichni cpou, že Lydia řekně „I think I loved him“. Lol, přitom to může jen znamenat, že ho měla ráda, „love“ může být pro milostnou známost, ale i pro přátelé, rodinu, čokoládu, „in love“ už značí, že je to zamilovanost.

A u Malie mě štve, že místo toho, aby jí dali třeba ke Scottovi, Theovi nebo tomu Parrishovi(aby chudák nebyl sám), tak jí dají k nějakýmu random klukovi, který nikoho nezajímá, přitom výšše uvedené kombinace by mohli vyjít docela zajímavě.

#35 Car
18.11.2016 | 13:46:11
Car

#34 VampKošilka: by mě zajímal ten důvod, jako proč jí chtěli vyštípat :-O fakt nechápu…jasný no tak to je pak taky naprd :-( takhle nebude mít zádnou a najednou to nevadí… a náročné to jistě bylo o tom žádná to je pravda, jo no souhlasím tady se rodiče povedli všichni :-) áááno couch :D toho mám taky hrozně ráda ten je správný :-) Hayden je divná :D v minulé sérii jsem ji horko těžko snášela ale na první díl mi ji tam přišlo až moc prostě :-/ a Parrish je super týpek :-) hrůza a děs :D co si budeme povídat twitter je zlo :D ano a proto mám angličtinu tak moc ráda :D jo a kterému? jako Scottovi nevím to bych asi neviděla ráda :D ale s Theem určitě velmi zajímavý :D to bych brala nejvíc tuhle kombinaci, o kteréh random týpka, že se má jednat? :D a koho asi tak bude mít chudák Scott :D taky asi nějakou random typku, pač už tam nikdo není…

#38 VampKošilka
18.11.2016 | 14:01:35
Golradir

Já si teď uvědomil, že na to všichni koukáme ze špatného pohledu. V životě každého muže je alespoň jedna žena, kterou si bude v srdci nosit celý život a když jí potkávate každý den(stejně jako Stiles), tak je to o to horší. I když se vám to nelíbí, tak Malia je jen taková cena útěchy(jejich vztah trval akorát 4. sérii, takže spolu byli tak asi půl roku. No a v 5. sérii ho Malia začala odstrkovat a byl konec. Pro Stilese to asi skončilo tím, když mu Malia řekla, že je jí úplně jedno, že někoho zabil. Takže to byl krátkodobej vztah, nic, co by trvalo roky.) Ale teď k té podstatné části, vžijte se do člověka (Stilese) na kterého všichni zapomněli a nikdo ho nepoznává. Uvědomuje si, že jeho konec se blíží. Neví, co se stane, jestli vymazání z reality znamená smrt nebo ne. V tom okamžiku zoufalství k vám přiběhne osoba(Lydia), do které jste se zamilovali od prvního pohledu na ní. Osoba(Lydia), která nikdy neopětovala vaší lásku k ní a vy jste se na ni snažili zapomenout, mezitím jste si našli nějaký protějšek(Malia), který jste také milovali, ale nebyl to ten stejný cit jako u té předešlé osoby. V ten moment, kdy k vám ta osoba(L) běží a je jediná, která si vás pamatuje, tak se ve vás objeví myšlenka na osud, myšlenka na to, že TOHLE je jediná osoba, která si mě pamatuje a musí k tomu být nějaký „osudový“ důvod a že je mezi vámi nějaké spojení. Snaží se vás zachránit, ale vy víte, že tohle je konec, jste smíření s tím, že pravděpodobně zemřete a tak jí řeknete, že to co k ní cítíte nikdy nevyprchalo a nikdy nevyprchá. Myslím, že je to úplně stejný případ jako u smrti Alison, kde to také Scottovi řekla a u toho jste určitě taky všichni brečeli jak želvy, i když byla Alison v tý době s tim otravnym týpkem(teď si nevzpomenu na jméno). Jenomže tady prostě všichni víte, že Stiles to přežije a vše bude ok, kdyby tohle byla jeho smrt a jeho poslední slova, tak se tu budete dojímat jak je to krásné romantické vyznání předsmrtí… (Jestli se ani po přečtení celého tohohle textu nedokážete vcítit do situace, tak už nevim, co s váma no :D Nebo je možnost, že mužské chování je pro vás ženy prostě nepochopitelné ;) Já Stilese chápu, protože mám v srdci také jednu, která tam bude navždy, i když to nemělo a možná nikdy mít nebude happy end…)

#37 VampKošilka #44 Sheeku
19.11.2016 | 0:01:47
VampKošilka

#36 Golradir: Budu se raději řídit podle svého úsudku a svého pohledu, každý má prostě jiný názor a takto to prostě nevidím. Já všeobecně nikdy nepochopím, co na ní měl, když o něj předtím ani pohledem nezavadila. Nechápu, koho by bavilo celý život čekat na nějaký idol. Proboha ani s ním nepromluvila a on si plánoval, že s ní jednou bude, přitom jí v podstatě ani neznal. A všeobecně plánovat, že se do mě někdo zamiluje? Celkově mi to nepřišla jako nějaká velká láska, ale spíše podivná pubertácká posedlost. U Stilese jsem jeho city k Lydii vždycky viděla jako platonické city, který má běžný puberták vůči nějaké celebritě, vypovídali o něm i ty jeho pohledy a názory, né to, že je to fakty vážné. Něco jiného je, když jsou city vzájemné, to pak chápu, že někomu nejde zapomenout. Ale tohle, to můj mozek zkrátka nepobírá. Celkově nepochopím logiku takové city chovat k němu, kdo mě vesele ignoruje, nezná ani moje jméno a když už mě pozná, tak mě drží ve friendzone a upřednostnuje jiné, předemnou, mě osobně by to hned stačilo, aby se mi otevřely oči. Právě z toho jsem myslela, že Stiles vyrostl, protože v pubertě si takový idol najde každý, v dospělosti pochopí to, jak skutečné city vypadají a to jsem právě viděla u jeho vztahu s Maliou, kde to bylo oboustranné, vzniklo to postupně a zničeho nic(žádné letité plánování a stalkovaní), přišlo to tak, jak láska prostě přichází a on rázem byl mnohem rozumnější, přestal si Lyd idealizovat a viděl jí střízlivě. Podle mě jim to přátelství slušelo a byl to pro mě mnohem reálnější vývoj. A proč by mu Malia měla vyčítat, že někoho zabil, když ona sama v tomhle ohledu taky nemá čisté svědomí? Navíc, Stiles zabil v sebeobraně. Kdyby zavraždil chladnokrevně, tak budiž, ale on se jen bránil a ve své podstatě to byla nehoda. Ona mu jen ukázala, že to na jejích citech nic nemění, to je hodně blbá záminka k rozchodu. Jenže Scott a Allison do sebe byli zamilovaní, měli mezi sebou něco výjmenčného, byli první láskou toho druhého, prošli společně peklem i nebem, Allison byla jeho anchor a i když jim to nevyšlo, dá se moc dobře pochopit, že i když spolu nebyli, něco mezi nimi stále bylo a celkově tam bylo hodně náznaků toho, že mezi nimi prostě ještě není konec. To je něco trochu jiného, než vytvářené iluzí o nějakém středoškolském idolu, po kterém tam pálí každý druhý a kdo o něj nemá zájem.

#39 Alibi
19.11.2016 | 10:47:45
VampKošilka

#35 Car: To nevím. Zda jí chtěli vyštípat, protože s ní fanoušci nebyli spokojení jako s „náhražkou“ Allison, či jí nechtěli dávat moc prostoru, nevím. Jo, Parrish se mi fakt hodně líbí. Po vzhledové stránce, ještě aby ne. Líbí se mi jeho povaha a jako hellhound je prostě mega badass. Pekelného psa asi už moc prozkoumávat nebudeme, což je veliká škoda, protože se projevuje jako opravdu hodně silná bytost, silnější než Bashee a dopusud si se vším poradil, takže tak. Já si ho prostě zamilovala a k Lyd se mi fakt hodil.:D

Mě by Scott a Malia zas tolik nevadili, určitě lepší než ten asiat Nathen, který už od pohledu vypadá fakt hodně nezajímavě a svojí Malii bych přála někom lepšího a se Scottem by to zas tolik špatné být nemuselo, když už tam nemá ani tu sladkou lišku Kiru. Vzhledem k tomu, že jsou oba takový bojovníci a Malia je hodně oddaná svým přátelům(aspon byla. Stiles byl ten, kdo jí naučil být více člověkem a starat se o ostatní, kdo ví, zda v ní tyto hodnoty zůstaly). Navíc Tyler hodně Shelley provokuje(protože jí viděl nahou a furt jí to připomíná), takže by bylo fajn se dívat, jak s těmi postavami pracují na tomto vztahu. Theo po ní zase bude střílet, ale chemie tak byla. No Parrish…myslím, že spolu ani neměli scénu, ale určitě by to byla celkem dost netradiční a zajímavá kombinace, která by se mohla uchytit, když už Lyd k tomu Stilesovi prostě nacpou, at se děje, co se děje.

#45 Car
19.11.2016 | 11:02:04
Alibi

#37 VampKošilka: S tímhle se na 100% stotožňuji.

Nevím, ale není moc brzy usuzovat, že je k sobě musí nacpat? Byla to vyhrocená situace, kdy si ho ani otec nepamatoval, což mu muselo zlomit srdce. Jediný člověk si vás ještě pamatuje, no taky bych ho nejspíš „milovala“. To škádlení z pusou na tvář? Každý kdo měl partu to musí pochopit a bylo to sladký. Jinak Malie je největší drsňák a je jediná, kterou bych chtěla mít na své straně. Je přímá a nikomu neleze do zadku. Přála bych jí divokýho přítele, aby se mohli spolu prát i milovat:).

#40 VampKošilka #46 Car
19.11.2016 | 15:45:31
VampKošilka

#39 Alibi: No, jindy bych asi tak brzy neusuzovala, nicméně Holland potvrdila, že se Lydia zamilovává do Stilese, Stilese už vůbec vidíme, ted vylezají spoilery toho, že Malia bude v pohodě s tím, že jsou Lyd a Stiles spolu, dokonce bylo řečeno, že první epizoda šesté sérii jasně určí, s kým Stiles bude a vzhledem k tomu, že dělají, jakoby mezi Mal a Stilesem nic nebylo a pak ze Stilese vylezlo to, co z něj vylezlo. Je to více než jasné, nicméně bůhví, zda to tak bude do puntíku, já budu jen ráda, když to tak nebude, nicméně ta Stydia je prostě všude, jak v trailerech, tak na conech, sociálních sítích, Jeff to snad i potvrdil. Samozřejmě, i to, jak Stiles kazil Malie fotku bylo takové škádleníčko, které jsme v partě též dělali a ta pusa by mi ani nevadila, takhle většinou kluci taky provokují, kdyby to nemělo takový zvrat, že Stiles je zase z Lyd udělaný a po celou dobu zamilovaný. Jojo, s Malií po boku bych se já osobně vůbec ničeho nebála, ta má pro strach uděláno, každému přízraku nakope a když jde někoho zachránit, tak proto, že sama chce, ne aby zapadlo do party, jako když šla zachránit Lydii.

19.11.2016 | 16:43:04
marry666

Díl byl perfektní:), K Lydii se mi nejvíc hodil Parish, ten je boží:)). Mallii mám taky ráda a ke Stilesovi se mi hodila:). Jinak promo na příští díl pecka:)). Jen mě mrzí, že je to poslední serie:((.

19.11.2016 | 16:45:31
petra1986

prosím kdy budou CZ titulky

20.11.2016 | 14:38:09
Adelka2222

Můžu se zeptat na Kiru? Ta zmizla kde? :o Nějak se nechytám :D

20.11.2016 | 14:47:04
Sheeku

#36 Golradir: konecne nekdo kdo to citi jako ja a to jsem zena… :D

#49 Golradir
20.11.2016 | 16:42:38
Car

#38 VampKošilka: jasně tak jako Alli asi nenahradí Kiru nikdy ale víč co, i tak si myslím, že byla Kira super a to co tam předváděla za herecký výkony si myslím, že bylo dost slušný a já si ji oblíbila opravdu hodně no :-/ jo no to máš pravdu jak vzhledově tak i postava je to fakt super a upřímě bych ještě hellhounda chtěla taky prozkoumat víc ale máme asi smůlu :D i herec to hraje perfektně nemám k tomu žáfdné výtky a s Lyd se hodně sblížili a taky by mi spolu rozhodně nevadili, ale to teď nebuden a 100% no, hezky Tyler ji viděl nahou jo? :D tak to je zajímavý to chápu tu provokaci :D ale i tak by se mi nejvíc líbila právě u Thea no :D ale Scott je další na řadě :D nevím, přišlo mi že chemie mezi Mal a Theem byla opravdu velká :-)

#47 VampKošilka
20.11.2016 | 17:14:35
Car

#39 Alibi: jo no Mal bych taky přála někoho divokého přesně jak píšeš aby spolu mohli dělat všechny ty věci :D proto je pro mě jasná volba Theo :D

#48 VampKošilka
20.11.2016 | 17:17:06
VampKošilka

#45 Car: Já jsem upřímně Allison od druhé série neměla moc ráda, já jí zkrátka nikdy neodpustila, co se i jejím zapřičiněním stalo Erice a Boydovi. Její odchod byl smutný, ale aby jsem řekla pravda, tak mi tam nechybí. Kira byla skvělá holka, o tom žádná, Kitsune mi přišla fakt zajímavá a líbilo se mi, co všechno dokáže a herečka po své herecké stránce taky umí předvést dobrý výkon. A samozřejmě, Scott a Kira byli krásný pár. Škoda, ale tak aspon, že tam ten Parrish bude, i když né s Lyd, ale kdoví. To, že ze Stydii bude canon ještě neznamená, že budou endgame. Někde jsem i slyšela teorii, že Stilesovo jméno se dozvíme prostřednictvím jeho náhrobku úplně na konci. Taky, i když Theo je hajzl a zatím to vypadá, že se vůbec nepolepšil, tak nevím, zda je zrovna on Mal hoden, i když chemie tam byla fakt silná, to né, že ne. Trochu jako mezi Lyd a Parrishem, ti jsou oba poslové smrti, Theo a Mal zase werekoyoti. A myslím, že Scott bude na konci sám, jako Dawson z Dawsonova světa.

20.11.2016 | 17:36:04
VampKošilka

#46 Car: Jo a Tyler viděl Shelley nahou hned první den natáčení při té scéně v lese a furt jí to připomíná. Chudák Shell se vždycky červená a neví, co na to říct.:D

20.11.2016 | 17:37:24
Golradir

#44 Sheeku: Konečně někdo, kdo mě na edně podpořil a má stejný názor :D Díky :)

#50 lucinka653
21.11.2016 | 0:13:07
lucinka653

#49 Golradir: Taky s tvým názorem naprosto souhlasím :)

#55 Golradir
21.11.2016 | 11:00:40
lilycz

No ja nevim ale neni pravda ze by mezi Lydii a Stilesem nic nebylo pokud vim tak v 5 serii kdyz ji odvedl ze Eiche na veterinu tak ona mu dekovala ze ji zachranil zivot a vlastne tak nejak celou tu patou serii spis tihla ke Stilesovi nez k Parishovi. Je i fakt ze on to Lydii nikdy nerekl jen Scottovi a tohle bylo poprve co to rekl narovinu a mozna i proto, ze si myslel ze je to naposledy co ji vidi.A i kdyz bych ji radsi videla s Parishem pac se mi k nemu hodi vic tak zas Stiles je proste Stiles :D polozil by za ni a Scotta zivot. Malia se mi vic hodi k Theovi i kdyz je to zaporak.A stale doufam ze se tam objevi Kira jako silna Kitsune.Tesim se na Petra ale stale doufam ze se objevi Isaac,Jackson nebo Derek. Ty postavy mi tam chybi :(

21.11.2016 | 11:22:26
Goldeenka

Můžete mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že Stiles začal mizet ještě předtím než viděl ty jezdce? První náznak je už u focení, kdy se Stiles divil, že má prázdnou žádost o fotky – navíc na to pak vzpomíná, když mu to dochází. Ale jezdce přece na vlastní oči viděl, až když se vydali se Scottem do toho domu…

21.11.2016 | 11:59:56
MarsíVít

Lydia tíhne ke Stilesovi tak nějak od začátku, akorát má vždy někoho o kom si myslí, že ho má radši. Nejdřív to byl Jackson, potom Aiden a nakonec Parrish. Stalia neměla naději už co se obevil Theo. Nikdo neviděl jak na něj Malia pořád koukala? :D No a potom co vyšlo najevo to s Peterem to že jí to Stiles neřekl byla jen otázka času kdy to skončí. Nikdo z vás neměl takovej krátkej vztah kterej skončil vlstně po dohodě obou partnerů??

#54 VampKošilka
21.11.2016 | 17:59:29
VampKošilka

#53 MarsíVít: Lol, při tomto jsem se musela mírně ušklíbnout. Jako chápu, co člověk, to názor, ale tvrdit, že si Lydia jen myslela, že někoho má radši a že jí to ke Stilesovi táhne od začátku, to mi přijde trochu moc. Lydia Jacksona milovala, zamilovala se i do Aidena(proč o něm asi měla halucinace hned v 5×01), líbil se jí Parrish, Stiles jí nijak nepřitahoval, skamarádila se s ním, stejně jako se skamarádila se Scottem. Jako pro mě za mě, at si každý tvrdí, že Lydia už něco cítila v pětce, i když já to tam vůbec nevidím, ale rozmezí 1–3 série je naprosto jasné, že jí ke Stilesovi netáhlo vůbec nic, vůbec jí v tomhle ohledu nezajímal a to o jeho citech dobře věděla. Malia? Vždyt Theo cvičil bez trička a ani to s ní nehlo, pak ho dokonce viděla nahého a vůbec z toho nebyla nijak na větvi. Dokonce mu srazila hřebínek, když mu div jednu při tom cvičení nevlepila.

#55 Golradir
21.11.2016 | 18:20:06
Golradir

#50 lucinka653: Díky :)

#54 VampKošilka: Kde jsi vzala, že se Lydii líbil Parish? Já jen viděl to, jak je jí Parish posedlej a všude si ji představuje. Pro mě je Parish docela úchyl :D Z Lydiiny strany tam nikdy žádnej náznak nebyl…

#56 VampKošilka
21.11.2016 | 19:10:25
VampKošilka

#55 Golradir: Ale to, jak s ním flirtovala si určitě neviděl, taky proč, vid. A pokud je úchyl každej, kdo si představí nějakou holku, tak to by měli všechny mužský světa dát zavřit a pokud to samé platí i pro ženy, tak se asi všichni sejdeme v base, snad nás budou řadit podle fandomů :D. Ještě k tomu se mu zjevovala kvůli tomu jejich propojení. Nemám náladu ani čas to tu vypisovat, když si toho musel všimnout každý, a pokud né, tak s tím ni nenadělám, jak říkám, co člověk, to názor.

#57 Golradir
21.11.2016 | 19:52:48
Golradir

#56 VampKošilka: Chtěl jsem ti na to něco odepsat, ale stejně by sis neodpustila tu svou hlášku o názorech a nic by se tím nevyřešilo. S dogmatikem se těžko o nečem diskutuje…

21.11.2016 | 20:58:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama