The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Situace ohledně King Sharka

Situace ohledně King Sharka

Někteří z vás určitě slyšeli, že se s King Sharkem opět setkáme. Pojďme se však podívat, jaká je skutečná pravda.

29 0
28.11.2015

Na začátku tohoto týdne začaly kolovat zvěsti, že se v seriálu The Flash opět setkáme s King Sharkem, kterého jsme mohli vidět na konci čtvrté epizody The Fury of Firestorm. V jednom rozhovoru to zmínil herec David Ramsey, když doslova řekl slova „čtyřmetrový žralok“. Podle toho se začalo usuzovat, že se King Sharka dočkáme v blížícím se crossoveru.

O několik dní později byla tato informace vyvrácena serverem CBR News. Pro King Sharka nebude v crossoveru místo, seriál nám představí Hawkgirl, Hawkmana a Vandala Savege, tudíž se bude věnovat hlavně jejich příběhu.

(Foto: CW)

Celé natáčení s King Sharkem je zároveň velmi nákladné. Když se King Shark objevil ve čtvrté epizodě, tak to tvůrce Andrew Kreisberg okomentoval takto: „Bylo to velmi drahých třicet sekund, ale naše vizuální efekty jsou povedené a naši lidé milují výzvy. Zapojili jsme ho do příběhu kvůli pobavení. Očividně si nemůžeme dovolit celou epizodu pro King Sharka, takže naším záměrem bylo ho zařadit mezi Zoomovy poskoky. Netvrdím však, že na Zemi 1 žádný King Shark není.“

Co jste říkali na King Sharka? Uvítali byste ho zpátky v seriálu?

Diskuze /41

panwalter

Radši bych přivítal Grooda než jeho.

28.11.2015 | 16:01:32
had-89

ble, ani Grodda ani King sharka, tie efekty sú veľmi zlé…

#5 Kimberlly
28.11.2015 | 16:05:23
Onewinged

King Shark vypadal podle mě o hodně lépe než celý Grood.

28.11.2015 | 16:48:11
ČéEča

Flash má občas svoje kvality ale když pak vidíte toto nebo Grooda tak to není moc pěkný pohled…

28.11.2015 | 17:53:43
Kimberlly

#2 had-89: Mňa skôr obaja nebavia. :)

28.11.2015 | 17:54:32
azoxid

Tak pořád lepší, než Atom Smasher, to byl teprv fail.

#7 skalloo
28.11.2015 | 18:12:05
skalloo

#6 azoxid: no atom smasher to bola komédia :D.. to bol fail zaporak roka :D ten shark sa mne osobne celkom pozdával, ale bolo ho dosť málo aby sme mohli nejako usúdiť :)

28.11.2015 | 18:45:01
Uchvatitel

Tak je to přeci jen seriál a bohužel nemá takové finanční prostředky jako filmy a možná je to dokonce dobře stačí se podívat na Avengers 1 nebo 2 že :D Jinak nejméně se mi líbil Atom Smasher na Grooda sem si již zvykl takže mi tak nevadí a King Shark se mi taky moc nelíbil, ale naštěstí tam byl jen chvilku :D

28.11.2015 | 18:46:27
Zouby52

Nez utracet prachy za postavy, ktere jsou nakladne a vesmes k nicemu, tak radsi zkvalitnit scenaristicky tym.

#25 Kennymcc
28.11.2015 | 18:50:53
JayJayGot

Asi ano, radši bych možná uvítal Salomona ale je to nepravděpodobné.

#13 iBrainac
28.11.2015 | 19:06:16
Kafka Tamura

Flasha nesleduju, ale na ten díl s tím Sharkem se snad podívám. Podle screenu to vypadá na velmi zábavné béčko. Už jen z toho obrázku z toho žraloka mám dost :D Můžete mi ještě říct, v kterých ep. je ten Grood a Atom Smasher?

#12 azoxid #14 Xegiie
28.11.2015 | 19:08:14
azoxid

#11 Kafka Tamura: Atom Smasher je hned v 1 díle druhé sérky, Grodd je v posledním 7 dílu

#32 Kafka Tamura
28.11.2015 | 19:31:19
iBrainac

#10 JayJayGot: Ten uz bol spomenuty v arrow ak sa nemylim, no pochybujem ze by ho spracovali tak ako v komixoch

#17 Uchvatitel
28.11.2015 | 20:09:36
Xegiie

#11 Kafka Tamura: ty jsi také béčko, tak mi ukaž lepší adaptaci muže – žraloka…

#32 Kafka Tamura
28.11.2015 | 20:25:43
I Like Al Sah-Him

:D Pozrel by som si duel Grodd vs. King Shark :D :D Možno by to bolo zaujímavé :D

#24 Kennymcc
28.11.2015 | 20:26:05
ksanzi10

mne sa nepáčil, a nechápala som, prečo sa Flash nechal ním ľahko chytiť?

#26 rhobos
28.11.2015 | 20:28:10
Uchvatitel

#13 iBrainac: Ano byl ve druhé sérii a pokud se nepletu tak utekl, takže by se ještě mohl ukázat.

#18 skalloo #20 -Skinner-
28.11.2015 | 20:47:08
skalloo

#17 Uchvatitel: bol zastrelení wellsom, takže neviem..jedine že by ho oživili..

#19 HellTsuku
28.11.2015 | 20:48:48
HellTsuku

#18 skalloo: Existují dvě země :D a i více

28.11.2015 | 20:53:42
-Skinner-

#17 Uchvatitel: Pokiaľ myslíš Cyrusa Golda alias Solomona Grundyho tak ten zomrel v 9. časti 2. série :D Ale Grundy je v podstate zombie takže by sa nejako mohol objaviť.

28.11.2015 | 21:07:57
deadpool

to je skoda me se ten king shark libil :D

#22 azoxid
28.11.2015 | 22:36:04
azoxid

#21 deadpool: přiznám se..mě taky :-D

28.11.2015 | 23:00:36
rhobos

Já sem zastávce kinga Sharka :D .. lepší adaptaci mužraloka nenajdete asi nikde.. a navíc.. velmi zábavný konec té epizody.. :D po té co to vyvrátil.. takové překvápko.. :D paráda :D

29.11.2015 | 3:22:49
Kennymcc

#15 I Like Al Sah-Him: Jako myslis ze by bylo zajimave to, jak by Grodd ovladl mysl toho tupeho Sharka, tak to by byla fakt podivana :D

29.11.2015 | 10:51:34
Kennymcc

#9 Zouby52: Tak s timhle naprosto souhlasim!!! Podle me scenariste nezvladaji fungovani Flashe. Dostalo se to do faze, kdy Flash v podstate umi rychle jen nekam pribehnout, ale vyuzit svoji rychlost v boji nebo jinych tizivych situacich, to uz je naprosto minimalni. Nechava se bezduvodne lapit, nechava do sebe zbytecne mlatit atd. V tomto maji tvurci podle meho nejvetsi mezery. Je sice hezke, ze ukazi jak Flash umi chytit kulky (tim myslim vystrele ze strelne zbrane :D ), ale k cemu to je, kdyz pak neni schopen reagovat na rychlost utoku bytosti jez se pohybuji normalni „pomalou“ rychlosti. Toto me osobne dost vadi :( Ukazkovy je boj s Atomem Smasherem :( Dalsi podivnost byla napr. v boji s doktorkou Lightovou. Flash vytvori cca 10 speed miragi :) Ani se nechci domyslet jakou rychlosti by se musel pohybovat, aby tolik obrazu zvladl :) A timhle neskutecnym usilim ma premoci „pomaleho“ clovicka, kolem ktereho by stacilo jen probehnout a jemnou fackou (tak aby ji nezlomil vaz :) ) ji knock-outovat :)

#26 rhobos #28 Zouby52 #33 Epsik
29.11.2015 | 11:13:51
rhobos

#25 Kennymcc: Tak ono když si zamyšlený a někde čumíš a najednou ani nevíš odkud a jak.. myslíš si že hrozba už je pryč (zoom vždy posílal jen 1 týpka což je divné.. proč jich neposlal vic najednou :D by měli větší šanci ale OK jeho boj.. :D ) a najednou se k tobě přikrade zezadu taky zlobr/obr (žralok. :D) a jednim švihem tě popadne za krk.. kdy měl zareagovat :D ? už bylo předem pozdě :D co nevidíš nechytíš.. v tomto případě neuhneš (to by musel mít konečně nějaký trénink :D kde by mu stačili i slabé reflexy ktere by vykompenzoval svou rychlostí) .. muj názor :D
#16 ksanzi10:

#27 Kennymcc
29.11.2015 | 12:01:48
Kennymcc

#26 rhobos: Jasne chapu to co pises, tuhle situaci bych jeste vzal. Ikdyz si nedokazu predstavit, ze by nekoho mohlo prekvapit neco tak velkeho jako je ten Shark. Narazim na to, ze tezko by Barry nic neslysel. Ono jde taky o to, kdyz bysme sli vice pod poklicku, tak Barry ve chvili, kdy zaslechne ci nejak pociti hrozbu, v mziku prejde do „Flash modu“ a tak zacne pro nej cas plynout neskutecne pomalu. Tim chci rict, ze ikdyby Barry toho Sharka neslysel tak, driv nez by Shark Barryho pevne sevrel, by mu Barry ustedril asi tisic ran do hlavy :D A ikdyby Barryho chytil, tak by se mu mohl v ruce tak rozkmitat, ze by to Sharkovi urvalo pazouru :D Ale jak uz jsem rekl, i tak bych tuto situaci pro potreby serialu vzal :) ale mnoho jinych situaci Flashe proste az moc ponizuje :( Jsem presvedcen o tom, ze by se dali souboje Flashe udelat mnohem lepe a pritom zachovat pozadovanou dejovou linii.

#31 Misso
29.11.2015 | 12:29:34
Zouby52

#25 Kennymcc: souhlasim s tebou. Ac me serial bavi, tak ma moc hluchych mist a der, az to boli. Me nejvic nastavalo vice variant co se stane kdyz clovek cestuje casem. Meli se drzet jedne moznosti a nezkouset vsechno

#29 Kennymcc
29.11.2015 | 12:43:46
Kennymcc

#28 Zouby52: Samozrejme pres to vsechno se na serial rad podivam a tesim se na dalsi dily. S tim casem je to asi slozity, jelikoz vlastne nikdo presne nevi jak to funguje :) Ale jasne najdou se tam veci jez jsou vzajemne asi dost podivne, zrejme na to narazis :) Ono asi nakonec bude fakt pravda, ze vse zacina a konci na penezich. Nikdo zrejme nevidime, co se deje v zakulisi, kdyz se to cele pripravuje a pak realizuje. Nejsem zadny filmarsky expert :) ale mozna nektere veci radsi ani nevedet :) Ikdyz bych si nekdy rad popovidal s lidmi, co tvori scenar, to je fakt :D

29.11.2015 | 13:06:17
Cesc

U seriálů jako Arrow nebo Flash (hlavně Flash) už mě drží jen akčnost, protože v Arrowovi se objevujou kouzla a 1 ženská tam do 10 vteřin zmlátí 5 chlapů a ve Flashovi zase nelogický momenty, kdy jednou vyvine obrovskou rychlost a podruhý zase žádnou nepoužije … ;)

29.11.2015 | 13:36:09
Misso

#27 Kennymcc: v prvéj serií myslím že hned v prvej časti keď tam bol ten čo ovládal búrku do auta v ktorom sedel Bery udrel blesk a stihol zareagovat a odniesť taťku preč. Prehliadnime to že ze Barryho sa stal obrý projektyl letiaci rýchlejšie ako guľka a teda th koho odnesie preč vlastne zastreli rozsekka na kúsky … ok na to zabudnime ale tá rýchlosť a reflexi ked si stihne uvedomit ze auto trafil blesk prepnut do flash modu a zareagovať. „Super inteligencia“ povecme že človeku z priemerným IQ by trvalo vymyslieť super riešenie alebo spôsob reakcie hodinu Berymu predtým ako superinteligentnemu vyšetrovatelovi 15 minut a flashovi kdze ako ukazal v Arrowovi ked skladal bumerang z malých kuskou čo dokazuje že dokáže aj zrýchlene myslieť by mu vymyslenie genialneho plánu trvalo asi 0,0000001 sekundy tým pádom má abnormálne dlhý čas premyslieť každý svoj krok. V podtte hocijaký film kde je niekto mega silný je hovadina lebo mu nemajú ako vymyslieť súperov tak isto je to zo supermanom a aj flashom. Preto oblubujem batmana kde ide o skilly. ALe aj tak sa mi flash lubi vypnuť mozok a len hltať lacnú zabavu. Ked chcem komixovku z hlbšou a kvalitnejšou tematikou zatial tu mam daredevil a jessica jones zatial niesom sklamaný

#34 Kennymcc
29.11.2015 | 23:50:06
Kafka Tamura

#12 azoxid: Díky.

#14 Xegiie: No ne, je to ačková tvorba, prvotřídní kvalita. :D

30.11.2015 | 4:12:59
Epsik

#25 Kennymcc: A to je právě problém superhrdiny který má tyto schopnosti… Je jasné že by skolil každého bez menších problémů během sekundy. Snadně by se vyhl Snartově ledové zbrani atd.. Vlastně jediné s čím může zápasit vyrovnaně je další rychlík..

#34 Kennymcc
30.11.2015 | 9:12:26
Kennymcc

#33 Epsik:
#31 Misso: Vsak neni treba jit do extremu, ani na jednu stranu. Jen rikam to, ze z Flashe delaji prilis velkeho slabocha a znacne upada pouziti jeho schopnosti v boji. Tak jak uz jsem psal, mnoho bojovych scen Flashe by se dalo udelat o dost lepe tak, aby Flash byl na urovni a adekvatne vyuzil sve rychlosti. Tak aby bylo videt, ze ho nepremuze kdejaky pablb (jako je treba onen zminovany Snart) a zaroven ze neni OP jak v komiksech. Proste zlata stredni cesta. Musim rict, ze aplikace Flashovi rychlosti se mi o dost vice libila v serialu Flash z roku 1990. I v soucasnem serialu byly situace, kdy se mi opravdu libilo jak Flash vyuzil svych schopnosti. Ale bohuzel musim rict, ze takovych situaci moc nebylo :(

Epsik: Je to v podstate jak jsi uvedl, ale to by melo pak stejny efekt upadku, akorat z opacne strany, jestli mi rozumis. Jak jsem rekl, neni treba jit do takoveho extremu, aby Flash lepe vyuzil svych schopnosti pro oko divaka :)

#35 Misso
30.11.2015 | 10:51:37
Misso

#34 Kennymcc: ako možnosť by mohla byt len určitá kapacita rýchlosti a to že by nebol v moode rýchlika stále alebo by ho nestihol aktivovať behom nanosekundy. A chyba tohto typu serialov je že menia pravidlá podla potreby raz napr má superreflexi a raz nie

#37 Kennymcc
30.11.2015 | 11:01:05
from_stardust

Tak mně osobně se King Shark líbil, přijde mi povedenější než Grodd. Nestěžuju si, na seriál pořád dostáváme celkem zajímavou podívanou :)

30.11.2015 | 11:11:44
Kennymcc

#35 Misso: Dokazu pochopit, ze pro potreby serialu speedstera nejak prekvapis, kdyz se vypne ze speedster-modu a napr. potrebuje vsem neco rict apod. :) V opacnem pripade by byl samozrejme nepremozitelnej, dokud by mu nekdo nedokazal negovat jeho speedsterovske schopnosti. Tak ci onak bych rad videl Barryho, jak lepe vyuziva svych schopnosti na prekonani cehokoli a kohokoli. Mozna na to bude mit kazdy jiny nazor, ale napr. me by se libilo kdyby se Barry v boji se Zoomem vyhnul tomu blesku jak po nem zpet hodil. Myslim si, ze to byla napr. ta chvile kdy mohl Barry ukazat vice sve Flashovske schopnosti a ze neni jen cucak, co umi rychle behat.

#38 Misso
30.11.2015 | 12:25:22
Misso

#37 Kennymcc: ale ja stebou súhlasím ono mám pocit ze oni niečo začali pekne to zabalili ale teraz nam serviruju čo príde pod ruku bez dlhej prípravy. Mna by vo všetkých týchto seraloch potešilo trochu fyziky a aby vysvetlili ako toe schopnsti fungujú na akých princípoch. Uplne som žral daredevila a jessicu jones to je pre večších ale napr daredevil bol dobrý lebo on mal 360 stupnove zorne pole vaka tomu že viel vdaka zmyslom a tak bol logicke ze sa vedel vyhnut napr aj ranam čo išli odzadu a tak porazl aj viacerých nepriatelov a aj nariek tomu dostal na hubu.Ale vtom seriali som si uvedomil ze jeho schopnost je celkom pecka. Ale spet k fleshovi je to apsolutnen erpemyslene asi ako býval kedysi smalville ale tak či tak poste ked je vela volneho časi a chceš vypnut mozok je to fajne serial

30.11.2015 | 23:47:06
SmenSl

ano ale ani rychlík nemůže být pořád v modu rychlíka to by nebylo užitečný nemohl by se snikým bavit a ani dělat jiný normální věci ani nemůže mít všechno spomalený takže může ten mód deaktivovat a pak je jako normální člověk, myslím s vnímáním okolního světa ale jako souhlasím že může použít více rychlosti v boji ale tomu blesku by se stejně vyhnout nemohl protože ten blesk nabral akceleraci od zooma jak jej vrhal tudíž měl asi stejnou rychlost jako zoom a nezapomeňte člověk dělá chyby a ps ke king sharkovi bBrry pozoroval Patty takže je celkem jasné že si nějakého sharka nevšimne

4.12.2015 | 8:22:09
kokiinus

á bych tam KIng Sharka viděl rád ještě jednou

11.12.2015 | 14:59:06
kokiinus

a nápad King Shark vs. Grodd se mi moc zamlouvá

11.12.2015 | 15:00:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama