The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Totožnost Reverse Flashe byla odhalena

Totožnost Reverse Flashe byla odhalena

Patnáctá epizoda první řady nám dala pořádně na frak, protože každý divák měl na konci otevřenou pusu a nechápal, co právě viděl. Pojďme si shrnou ta nejpodstatnější fakta z tohoto dílu.

34 0
23.3.2015

Tak jsme se dočkali, mnoho fanoušků si od seriálu The Flash slibovalo cestování časem, což se nakonec v patnácté epizodě Out of Time konečně událo. Celá epizoda se vlastně ani nestala, ale prozradila několik opravdu klíčových informací, které si pojďme ukázat v následujících postřezích.

Totožnost Reverse Flashe odhalena

V několika minulých teoriích jsme se snažili určit, kdo je Reverse Flash. Nyní se potvrdilo, že je jím samotný dr. Harrison Wells, jehož skutečné jméno je Eobard Thawne, který pochází z 25. století.

Nejdůležitější částí patnáctého dílu byl rozhovor mezi Ciscem a Harrisonem Wellsem. I když se tento rozhovor nakonec vůbec neuskutečnil, tak prozradil spoustu novinek a potvrdil spoustu faktů. Samotné přiznání Harrisona Wellse, že je Eobard Thawne, je skutečně klíčové. Potvrzuje to tedy teorii, že Reverse Flash je z budoucnosti, konkrétně z 25. století, odkud Eobard Thawne pochází.

(Harrison Wells je ve skutečnosti Eobard Thawne. Foto: CW)

Harrison Wells dále přiznal, že Eddie Thawne je jeho vzdálený příbuzný. Tato informace nám dokazuje fakt, proč v jedné scéně v devátém díle The Man in the Yellow Suit nenapadl Reverse Flash Eddieho Thawnea, i když napadl všechny ostatní policisty. Harrison se mohl bát, že by změnil běh událostí, kdyby Eddieho zranil, či dokonce zabil. Eddie je přeci jenom jeho předek, který by mohl zapříčinit jeho nenarození.

V poslední řadě jsme se dozvěděli, že Harrisonovi nešlo o zabití Nory Allenové, ale o zabití Barryho. Kdyby Harrison zabil Barryho, tak ten by se nikdy nedožil současnosti, což by znamenalo, že by Harrison žil stále ve svém století a nebyl by uvězněn v tom našem.

Reverse Flash je mocnější, než jsme předpokládali

Harrison Wells nám nejenom prozradil několik důležitých informací, ale ukázal nám i své schopnosti. V jednu chvíli je schopen vytvořit takovou rychlost, že dokáže vytvořit svého dvojníka, který je naprosto identický originálu. Díky tomu jsme schopni konečně pochopit bitvu mezi Reverse Flashem a Harrisonem Wellsem z devátého dílu. Harrison Wells byl skutečně v jednu chvíli na dvou různých místech zároveň a dokázal bojovat sám se sebou, přičemž dr. Wells „skoro zemřel“, jak dobře Cisco poukázal.

(Reverse Flash a jeho schopnosti. Foto: CW)

Barry jednou nebo dvakrát?

Když Barry běží po silnici města Central City, a neběží nijak velmi rychle, najednou zahlédne svůj vlastní obraz, který se rozplyne ve chvíli, kdy se Barry zastaví. Tento obraz byl vlastně skutečný Barry, akorát o den starší.

Když pozorujeme finální část patnáctého dílu, tak zjišťujeme, že se Barry snaží běžet co nejrychleji to jde, aby dokázal zachránit město před tsunami. Místo toho se mu povede dostat zpátky v čase a zrovna do chvíle, kdy sám sebe viděl přesně před jedním dnem.

(Déjà vu? Foto: CW)

Tato schopnost cestování časem se mu však stala naprostým nedopatřením, protože samotný Barry ani netušil, že tohle dokáže. Toto cestování časem bylo naprosto náhodné, proto nebylo ani jasné, kam se přesune. Je podivuhodné, že se z dramatické chvíle (snaží se zachránit město a Iris ví, že je Flash) přesunul do poměrně klidné chvíle (Barry běží k dalším případu).

Problémem však je samotné cestování časem, které nemá pouhou jednu jedinou verzi. V seriálu byla použita verze, kdy se starší i mladší Barryho já spojilo v jednu osobu. Tato teorie cestování časem je nejvíce opovrhovaná, protože jde proti teorii, kdy by mohli v jednu chvíli existovat dva Flashové, tedy dva Barry Allenové. Tohoto cestování časem se však jednou určitě dočkáme, protože starší Barry Allen půjde zachránit svou matku a svou mladší verzi.

Barryho osud už je dávno předurčen

Pokud se seriál dostane do fáze, kdy Barry bude chtít zachránit svou matku, tak už je předem jasné, jak to dopadne: Nora Allenová bude po boji mezi Flashem a Reverse Flashem zabita a z vraždy bude obviněn Barryho otec. Barry si během boje s Reverse Flashem všimne, že se jeho mladší verze přišla podívat, co se děje v obýváku, proto jej Barry odnese pryč, čímž zapříčiní smrt své matky.

(Může Barry zachránit svou matku? Foto: CW)

Když se to tak vezme, co se stalo, tak se stalo. Nic na minulosti nelze již změnit, proto je Barryho osud předurčen. Sice se do minulosti dostane, ale své matce nebude moci pomoci, protože zachrání své mladší já, aby nezapříčinil svou vlastní smrt.

Jak bude seriál pokračovat?

Je důležité si uvědomit, co se v patnácté epizodě nestalo. Jediná událost, která se vlastně skutečně stala, je ta, že Barry, Linda, Eddie a Iris byli na bowlingu a poté Barry běžel do márnice, kde byl spuštěn tichý alarm.

(Opravdu víte, co se všechno stalo v patnáctém díle? Foto: CW)

Z toho vyplývá, že Cisco není mrtvý, nikdo nemá žádné velké podezření vůči dr. Wellsovi (tedy stále všichni kromě Joea), Iris a Barry se nepolíbili, Iris neví, že Barry je Flash, Weather Wizard neohrozil město a kapitán David Singh není těžce raněn.

A co říkáte vy na patnáctou epizodu?

Diskuze /62

tomsn40

„Místo toho se mu povede dostat zpátky v čase a zrovna do chvíle, kdy sám sebe viděl přesně před jedním dnem.“ Já si nemůžu pomoct ale tohle mi prostě nedává smysl. Pokud se Barry vrátil v čase už dříve, tak jak je možné že může změnit budoucnost? Vždyť to nedává smysl :D Může mi to prosím někdo vysvětlit??

#20 MiqueEala
23.3.2015 | 16:16:32
impedance

„V poslední řadě jsme se dozvěděli, že Harrisonovi nešlo o zabití Nory Allenové, ale o zabití Barryho. Kdyby Harrison zabil Barryho, tak ten by se nikdy nedožil současnosti, což by znamenalo, že by Harrison žil stále ve svém století a nebyl by uvězněn v tom našem.“

měl jsem pocit, že se Wels vrátil v čase zabít Beryho. Možná aby překazil vztah Beryho s Iris (třeba je potomek Eddieho a Iris) Mě to zatím nějak nedává smysl, protože ikdyž měl Wels 15 let na jeho zabití, tak to zkusil jen jednou.

23.3.2015 | 16:17:04
martin5504

Ja len nechápem, ako by sa Wells vrátil do svojho času keď zabije Barryho, prečo je vlastne Wells vlastne teraz tu sa asi dozvieme neskoršie, že? :D

#33 hoppend
23.3.2015 | 16:20:36
Xavik

Popravdě, ono tam hodně věcí nedává smysl, to se prostě CW povedlo, zamotali nám všem hlavu. :D Už zase.

admin
23.3.2015 | 16:20:44
impedance

Třeba to nějak vyřeší. Když se koukám na Doctora Who taky mě kolikrát jde hlava kolem. :)

#7 Xavik
23.3.2015 | 16:22:08
lksvcr

Když se v souboji flashe reverse vrátili zpět do minulosti kde barry zachránil sám sebe a mezitím recerse zabil jeho matku a hodil to na jeho otce, tak by mě zajímalo, proč barry nezničil falešné důkazy poukazující na jeho otce nebo nebojoval dál nebo se nepokusil zachránit matku? Podle mě Barry tu noc zemřel a když se podíváte na trailer na těch pět dílů, tak tam je Joe u nějakýho těla v lese a říká, že se to nikdo nesmí dozvědět. Podle mě tu noc Barry umře a tím pádem zmizel t budoucnosti, jak se psalo v těch novinách co má Wells a navíc to sedí i na to jak mu reverse říkal, že jeho osudem je zemřít.

#8 PipoPD
23.3.2015 | 16:23:08
Xavik

#5 impedance: Ono se to určitě nějak vyřeší, ale nebude to hned. :D

admin
23.3.2015 | 16:26:15
PipoPD

#6 lksvcr: Ja si myslím, že to telo v lese bude pravý Harrison Wels :) a Joe ho týmto odhalí :)

23.3.2015 | 16:27:06
tomsn40

Ještě bych měl jednu otázku. Pokud je Wells z 25. století. Tak jaktože se zná s Barrym? To jako bude žít 400 let? :D Nebo se časem přesune i do budoucnosti? :)

23.3.2015 | 16:33:53
Elhonzo

Eobard Thawne získal své schopnosti podobnou „nehodou“ jako Barry . Flash byl jeho velký hrdina takže se snažil získat stejné schopnosti . Thawne pak přišel na způsob jak cestovat časem aby se mohl setkat s Barrym . Ale trochu neodhadl čas a objevil se v okamžiku kdy byl Barry Allen zrovna mrtev (zemřel v Crisis on Infinite Earths ) . Thawne se vydal do Flashova muzea a viděl výstavu kde Flash bojoval s mužem ve žluté kombinéze , jeho jméno bylo Eobard Thawne . S toho faktu že se nějákým způsobem (vážně nevím jak cestovaní v čase je na hlavu :-D ) stal Barryho nemesis mu hráblo a zešílel . Thawne poté chtěl zabít Barryho , ale došlo mu že kdyby ho zabil on by se nikdy nemohl stát Reverse Flashem . Takže se rozhodl zabít jeho matku (později nebo dříve :-D se mu také povedlo zabít Iris) . Když pak Barry cestuje v čase a povede se mu jeho matku zachránit (ve Flashpointu ,čímž také změní realitu) a on se nikdy nestane Flashem. Ale Reverse Flash stále má své schopnosti a stane se z něj živoucí paradox .

23.3.2015 | 16:48:30
ComiconMan

Je to totálně zamotaný.. ale na konci to určitě nějáký smysl dávat bude :D Ještě mě napadlo, jak Wells (Eobard) získal schopnosti jako Flash :) … buďto je potomkem Barryho Allena (asi ne) nebo spíš Eddie příjde na způsob jak získat schopnosti super-rychlosti a to se pak má Flash na co těšit.. :D :P Přece jen v komiksech jsou Reverse Flash (aka Professor Zoom) a Zoom (Hunter Zolomon)… podle komiksů je ještě třetí reverse flash nějáký Daniel West

#16 Elhonzo
23.3.2015 | 16:49:49
Alinois

No já teda nevím, ale já tedy to vysvětlení proč tam v 9 díle byl RF a zároven Wells nepovažuji za dostatečně věrohodné. Vidím v tom veliké mezery a dost hodně mi to nesedí. V 15 díle řekl že se rozdvojil díky zpomalenému obrazu … ale … Ale jak mohl být v obleku a zároven nebýt? To by přeci oblek musel mít i originál a ten ho neměl … a taky jak ten obraz je tam mohl všechny zmlátit? když to podle Wellse byla jenom iluze, Fata morgana? na to byl až moc živý, bud to scénaristi nedomysleli, nebo si mysleli že nám to jako vysvětlení bude stačit, ale nedává to logický smysl

#15 tomsn40
Alinois
23.3.2015 | 16:52:31
Starboy13

hoodně se těším na tu bitku Flashe a RFlashe před 15ti lety :D doufám, že to tam bude detailně ukázaný :)

23.3.2015 | 16:52:47
Aprok

cestovat v čase by šlo !! ale jen do budoucnosti !!! tak že to je celý FAKE :D :D

23.3.2015 | 17:02:00
tomsn40

#12 Alinois: Já osobně si myslím že v tom posledním díle nedávalo smysl vůbec nic, včetně (rychlosti pro cestování časem, což je 1 000 000 000 km/h + – :D) A pokud vím jeho rychlost byla jenom něco kolem rychlosti zvuku 1000 km/h + – :D Myslím si že tvůrci se v tom prostě zamotali :)

#17 Alinois #18 placka341 #21 Huholoman #22 MiqueEala
23.3.2015 | 17:03:28
Elhonzo

#11 ComiconMan: „Reverse Flashů“ je 5 . Edward Clariss (což je Reverse Flash který bojoval s prvním Flashem Jayem Garrickem ) , pak nejznámější Eobard Thawne , Hunter Zolomon (ten ale není speedster pouze umí zpomalovat čas takže se zdá že se rychle pohybuje), Thaddeus Thawne II (což je klon Barta Allena , Barryho potomka z 30. století ) a poslední je Daniel West (což je Reverse Flash v New 52 a je to bratr Iris ) .

23.3.2015 | 17:06:17
Alinois

#15 tomsn40: je v tom totální guláš, jako neříkám že každá věc musí mít nějaký logický smysl, zvlášt v seriálu ale některý věci jsou prostě už trošku blbý :-D

Alinois
23.3.2015 | 17:21:01
placka341

#15 tomsn40: je to film ok ? :D a navíc to určitě vyřeší takže nespekuluj a jen čekej jako ostatní .DDDD

23.3.2015 | 17:25:08
Ivčí

Tak napřed jsem chtěla napsat, že jsem to teda konečně díky článku pobrala a pak jsem si přečetla diskuzi a můžu začít spekulovat znovu… :D

23.3.2015 | 17:50:57
MiqueEala

#1 tomsn40: ty hledas smysl v serialu, kde normalnimu cloveku nevadi zrychleni z 0 na 900 km/h behem desetiny vteriny?

23.3.2015 | 17:52:03
Huholoman

#15 tomsn40: Dr. Wells v obleku zbušil pár poldů a pak se převlík a pustil nahrávku. Ez.

23.3.2015 | 17:57:40
MiqueEala

#15 tomsn40: problem tohohle serialu tkvi v tom, ze je podle komiksu… no a tvurce Flashe ocividne nemel ani poneti, jaka je rychlost svetla. Vis co je na tehle postave ale nejhustejsi? :D Kdyz nabira rychlost na poradnou ranu pesti, tak obehne celou planetu. Jenze jeho rychlost upravuje i jeho vnimati casu. Jinak by z nej bylo mlete maso pri prvni fyzicke prekazce, kterou by proste v te rychlosti nemohl videt. Takze kdyz bezi, my ho vidime zrychlene, ale on vse vnima jako pri normalnim behani… umis si predstavit, ze by jsi na jeden zatah obehnul planetu? Ten Flash ma dusevni silu boha :D

#23 tomsn40
23.3.2015 | 18:02:28
tomsn40

#22 MiqueEala: No tak když o to přemýšlím, tak mě napadá. Jaký je rozdíl mezi superrychlostí a zpomalením času :D

#28 nowas
23.3.2015 | 18:11:09
popineta

Chápu, že cestování časem je součástí Flashe, ale je to prostě hrozně matoucí a frustrující a nikdo ani není schopen vysvětlit, proč by to tak mělo být. – Nesnáším cestování časem

23.3.2015 | 18:27:12
maxf1

Není tam chyba? Já myslel, že je z roku 2025… což úplně není 25. století.

#29 Xavik
23.3.2015 | 18:48:48
Holldir

Jo souhlas to je chyba autora článku pokud si pamatuji dobře… A můj názor je, že to dojebali. Vem si je ve svém mladším tělě se vzpomínkami z toho dne. Takže bude mít v kebuli guláš (kdo by neměl). A navíc když to tak udělali není snad logické aby Barry z minulosti při smrti jeho matky měl také vzpomínky svého budoucího já? Nemá. A je tam dvakrát. Dva různí věkem odlišní jedinci. Takže jaké je vysvětlení pro to, že je Barry na jednom místě podle posledního dílu 2× a pak se najednou scvrkne do jednoho těla. Pochopil bych kdyby udělali jen jednu možnost každý si představuje cestování časem jinak. Ale, zakomponovat do seriálu obě tyto možnosti je podle mě největší zprzněnost co mohli udělat. Dvě naprosto odlišné možnosti které se navzájem vylučují. Tohle mi přijde, že dojebali totálně

#29 Xavik
23.3.2015 | 19:46:49
Pavlík24

tomsn40: čas zpomalíš jenom rychlostí,která se blíží rychlosti světla.A i přesto je to jenom ,,neověřenᨠteorie.A jinak nemá cenu v seriálu hledat logiku,potom to kazí zážitek.Je to superhrdina on musí dělat neskutečné věci.Pak by to bylo jen pomáhat a chránit :-D

23.3.2015 | 19:50:42
nowas

#23 tomsn40: když jsi super rychlý tak je k tomu přizpůsobeno celé tělo, máš větší výdrž, lepší plíce, ale když zpomaluješ čas tak pochybuji že by jsi mohl běžet cestu kolem světa bez odpočinu :-D v podstatě běžíš úplně normálně jako my ostatní jenom je kolem tebe pomalejší čas, takže po 3km by byl stejně zadýchaný jako já :-D zatímco Flash si píská u 123456km :-D

23.3.2015 | 19:53:48
Xavik

#25 maxf1:
#26 Holldir: Není to chyba, je z 25. století. Sám Harrison to říká Ciscovi, že je pro něj mrtvý už několik století.

admin
23.3.2015 | 20:00:16
hanys40

Když už je ta totožnost odhalena tak by na stránce mohli pozměnit i popis postavy Dr. Wellse

23.3.2015 | 21:54:24
spajdo

No úplne to dodrbkali tým cestovaním v čase… ale hlavne tým, že teraz sa stala časť, ktorá sa vlastne nestala… takýchto častí bolo napríklad v Smallvill-e toľko, že až… tak som zvedavý, koľko takýchto častí bude tuna… dúfam, že to už viac nepokazia… cestovaním v čase sa to len kazííííí

23.3.2015 | 23:44:13
Menec

Měl bych otázečku: Když se při tom běhu časem vtělil do svého mladšího já, znamená to, že v současnosti (na město útočí tsunami) teď není žádná verze Barryho? Takže tam jako zase musí doběhnout z minulosti, kde je teď, a tím se zase jako vymaže z tý minulosti? Jako cože? :D

Pak mě taky napadlo, co když nakonec mámu zachrání, ale ta se bude těch 20 či kolik let schovávat, aby nezměnila budoucnost a ukáže se Barrymu až po tom, co se zase vrátí z minulosti do současnoti (nebo tak nějak).

#34 Baltik
23.3.2015 | 23:54:41
hoppend

#3 martin5504: Vycházím z Flashpoint paradox…Eobard chce nejspíš zabít Barryho, protože nejspíš Eobard Thawne nemůže přeskočit do jiného času, pokud je ve stejném časovém období jako Flash. Další možnost je, že už je Eobard posedlí zničením Flashe natolik, že chce aby zachránil svoji matku (díky tomu změní budoucnost nikdy se nestane Flashem a mimoto zničí planetu)

24.3.2015 | 1:05:03
Baltik

#32 Menec: Přítomnost je aktuálně ten večer na tom náměstí, kam doběhl a rozhlíží se kolem. Není to minulost, ani budoucnost…ale přítomnost. Vše, co se stalo potom, neexistuje.

24.3.2015 | 7:15:34
redwing19

Podla mňa sa nespojili, len skrátka ten o deň starší flash predbehol toho mladšieho a ten deň sa odohráva, len s niekoľko sekundovým rozdielom. Keďže už vie čo sa stane, tak to zmení. Ale ten mladší flash to nevie tak si tým musí prejsť až po tsunami. Preto sa aj videli hneď na začiatku. To jediné dáva zmysel podľa mňa.

Ešte ale nerozumiem tej veci prečo Wells zostal trčať zaseknutý. To ako do minulosti mohol ísť zabiť barryho matku(resp. barryho), ale do svojej doby nie? To je trochu mimo… Ale určite to vysvetlia…

24.3.2015 | 9:18:00
Duracell

K otazke ci budu teraz dvaja flashovia si myslim ze nie…proste flash ktory sa vratil vcase nahradil toho minuleho a ostatok sa samozrejme nestal..vie o tom len Barry a totoznost Wellsa ktoru Cisco odhalil to sa sa nestalo.

Ale! Barry si pamata vsetko…pamata si ako ten novinar ktory spolupracoval s Iris Wellsa obvinoval za zmiznutie toho typka co najprv Barry uplne vylucoval no potom zacinal mat pochybnosti a naviac predtym nez isiel zastavit tu tsunami mu volala Caithlyn ze Dr. Wells nieje ten za koho ho mali…to si Barry bude pamatat a urcite v nom vyvola pochybnosti cize v otazke odhalenia doktora Wellsa si myslim ze serial dost napredoval aj ked sa udalosti vlastne nestali.

Dalej ktomu ako Wells povedal ze je ako pisete „Eddieho pribuzny(potomok)“… Wells povedal „Dajme tomu ze je to moj vzdialeny pribuzny“. Tu maju podla mna velku vahu slova „dajme tomu“ pretoze ak by bol skutocne len jeho potomok povedal by skratka Je to moj pribuzny alebo som jeho potomok…Ale on povedal dajme tomu co si myslim ze nevyvracia teoriu otom ze Wells je vlastne Eddie z buducnosti

24.3.2015 | 10:05:18
MrWeed

podle mě se Eddie stane Dr.Zoomem a Flesh ho zabije. Eddie ale bude mít syna ( s kým to netuším) Eobard Thawne (Dr.Wells) který, bude chtít změněním minulosti zachránit svého otce a nějakým způsobem (nejspíš podobným jako Flash) získá schopnosti a vydá se do minulosti zabít malého Berryho. Flash to nějakým způsobem zjisti a vydá se mu v tom zabránit při čemž zemře jeho matka, souboj tím ale neskončil a Flash ReverseFlesha nějakým způsoben zraní nebo oslabí a on uvízne v minulosti. RFlash ale vymyslí způsob jak využít Flashovi schopnosti ke svému návratu do budoucnosti a proto se stane Dr.Wellsem a skutečného Dr.Wellse nejspíš zabil a bude to ta mrtvola kterou našel Joe.

24.3.2015 | 10:30:03
Fuli

Flash teoreticky zachránit svou matku může, ale prakticky nemůže RF porazit protože pak by vznik paradox a on by buď neměl schopnosti nebo důvod se vracet a tím pádem porazit RF.

24.3.2015 | 13:36:37
miki127

Já myslím, že všechno řeší paralelní reality, ve kterých se flash může pohybovat. Tím pádem na začátku dílu sice potká svoje o den mladší já a pak se do té doby vrátí, ale zároveň nevadí, když změní dějovou linku, protože tím vytvoří pouze další paralelní realitu, ve které se může stát průběh úplně jinak. Obecně paralelní světy řeší problém cestování v čase a proto to tvůrci nemusí tolik hrotit :D

24.3.2015 | 13:56:33
redwing19

Otázkou ešte je ktorú dejovú linku sledujeme. Pretože „prvá“ linka mohla byť pokojne tá, kde barryho rodičia žijú a on sa stane flashom aj bez urýchľovača. Potom sa z 25. storočia Eobard(RF) chce vrátiť do minulosti, aby ho zabil a zabije jeho mamu, a tú dejovú linku nám tvorcovia ponúkli a tú sledujeme(tak ako je spravený nový Star Trek). Otázkou zostáva prečo Eobard-Wells(RF) nezabil barryho počas tých 15tich rokov, ale zostal „trčať“ v jeho dobe a čaká kým sa z neho stane Flash. To nám zatiaľ neprezradili… Takže si myslím, že by mohol flash zachrániť matku, zabiť Eobarda a aj tak by sa z neho stal ten flash… ale to by bola asi nuda:-)

Ak sa v seriály cestuje časom, tak môžu dávať pokojne aj 10 sezón stále to isté dokola, otázkou je koho by to bavilo:-)

#47 lukendo
24.3.2015 | 14:00:09
Alinois

Je tu ještě jedno ale kterému nerozumím … na začátku 15 dílu viděl Barry sám sebe jak vedle sebe běží, na konci jsme se dozvěděli že to bylo jeho já z jiného času a tady nastává ta otázka … jak je možné že jestli se oba Flashové v té chvíli měli spojit a Barry se měl stát tím novým Barrym, proč se to nestalo i poprvé? Proč se jeho nové já nepřevtělilo do starého hned na začátku dílu? Proč se změnil až na konci, když evidentně skočil časem už na začátku dílu? Další věc kterou tvůrci asi tak trošku nedomysleli … už na začátku dílu by přeci měl vědět že cestoval časem a jeho mysl se měla spojit, ale to se stalo až večer … chjo, ten seriál má tolik otazníků

#43 tomsn40 #44 redwing19 #49 Anduin #50 IR7
Alinois
24.3.2015 | 14:48:12
sFík

uz jsem mel radost ze je Cisco mrtvej, ale oni ho urcite tentokrat nezabijou :-( ve filmech/serialech existuje malo casovek, ktery se mi libi, ale tohle je hodne prekombinovane a rozhodne z toho nejsem nadsenej..

#61 Sheldor_z_azerothu
24.3.2015 | 14:52:22
tomsn40

#41 Alinois: Přesně tak ! Původně sem si myslel že to má něco z Paralelními realitami. Jenomže jak je možné že on tam byl už dříve. To se potom vylučuje, ne? :D Já už to ale neřeším, nechám se překvapit :)

#44 redwing19
24.3.2015 | 15:02:19
redwing19

#41 Alinois:
#43 tomsn40: nikde nie je povedané, že sa spojili… Ani neviem odkiaľ to zobral Xavik… Ja si radšej počkám.

24.3.2015 | 15:30:53
Exie

QUOTE: Kdyby Harrison zabil Barryho, tak ten by se nikdy nedožil současnosti, což by znamenalo, že by Harrison žil stále ve svém století a nebyl by uvězněn v tom našem.

Proč by teda RF(Wells) pravidelně cestoval do 20. století za Barrym a pak následně naplánoval zabití Barryho a ne kvůli tomu, aby se dožil současnosti, ale asi kvůli tomu, aby neměl v budoucnu žádné nepřátele. Kdyby nebyl Barry tak by nebyli ostatní následujicí Flashové.

#46 tomsn40
24.3.2015 | 15:33:12
tomsn40

#45 Exie: Třeba nakonec pozměnil svůj plán. A přišel nato že nemůže zpět do své doby. A tak čeká až Barry bude moci cestovat časem, a pak tu schopnost s něho „vysaje“ :D

24.3.2015 | 15:39:34
lukendo

#40 redwing19: ale RF musí tvořit Flashe protože on a Flashova rychlost je klíčem k návratu do jeho doby, kdyby ho killnul, tak by z něj nemohl být Flash a on by tam zůstal. Tohle Ciscovi říkal, že Flash a jeho rychost je klíč k jeho návratu, do jeho doby.

#54 redwing19
24.3.2015 | 16:42:21
Tordiato

@tomsn40 souhlasím s tvojí teorií.. to co bylo napsané v článku však pořád nedává smysl. To jak je to napsané:

„Kdyby Harrison zabil Barryho, tak ten by se nikdy nedožil současnosti, což by znamenalo, že by Harrison žil stále ve svém století a nebyl by uvězněn v tom našem.“

Kdyby teď Harrison/Wells zabil Berryho, tak by se nedostal zpátky do svého století.. právě že by byl uvězněn v tom současném (tak jak to říkal Ciscovi v posledním díle), protože nějakým způsobem nemůže cestovat časem a kvůli toho potřebuje, aby toho byl schopen Berry a Wells toho mohl nějakým způsobem využít (třeba použít ten přístroj co použil na svůj oblek?). Kdyby to bylo tak, jak je to napsané v článku, tak by Berryho už dávno zabil :-D však se s ním vídá každý den. Je to prostě blbě napsané v tom článku :-)

24.3.2015 | 17:06:35
Anduin

#41 Alinois: To jsou ty složitosti s cestování časem :)

24.3.2015 | 18:05:16
IR7

#41 Alinois: „Proč se jeho nové (Barryho) já nepřevtělilo do starého hned na začátku dílu? “

Je nesmysl aby se „spojili“ dohromady dva jedinci, i když z jiného času.

Tak jak to chápu já je že ono „objevení se na náměstí“ je pomyslný bod „X“ na časové linii kde se kříží stará cesta , s novou cestou (budoucností). Pro přehlednost obrázek http://img16.rajce.idnes.cz/…s/flash1.jpg

Abyste se však mohli vydat na novou cestu, musíte nejprve projít starou cestu, získat na ní vědomosti , a dojít do bodu „X“ a zde započíst novou cestu s již nabitými vědomostmi z první cesty – tedy měnit budoucnost. Teoreticky je nesmysl aby Barry najednou záhadně nabyl vědomosti z budoucnosti která se ještě nestala resp. kterou alespoň jednou neprošel. Je to jako kdybyste kazetu (třeba s hudbou) začali přehrávat od půlky jiným obsahem kvůli tomu, že se Vám nelíbí, přestože jste druhou půlku ještě neslyšeli.

#51 Baltik
24.3.2015 | 19:07:53
Baltik

#50 IR7: Tak to třeba chápu od začátku a není na tom nic složitého. Podle mě je matoucí to, že teď se převtělil do sebe, ale když zemřela jeho matka, tak tam se Flash objevil jako druhá postava, kde si podal ruku sám se sebou.

Já si to odůvodňuji tím, že je to všechno výcvikem a tréninkem, popř. nějak jeho mysli. Třeba později se bude umět vrátit v čase jako druhá osoba a na scéně budou 2 Flashové.

#52 Streight1
24.3.2015 | 19:16:42
Streight1

#51 Baltik: Mě to přijde, že se jenom viděli, ale poté zase každý šel vlastní cestou. Rozhodně tam není vidět, že by se spojili. Nejspíše vytvořil paralelní realitu, do které se pak dostane, až se bude snažit zabránit tomu tsunami. Toto byl takový bod, do kdy vše bylo stejné, ale od té chvíle, co se tam dostal budoucí Barry, už změnil budoucnost a proto hned zmizel, a nespojili se.

24.3.2015 | 20:07:15
11luky

Může mi prosím někdo vysvětlit, jak to že má Wells červené oči??? Nikde jsem to nenašel a komixy nečtu :/. Díky za vysvětlení ;).

24.3.2015 | 22:22:50
redwing19

#47 lukendo: To je ok, ale zatiaľ nám nepovedali, ako ovplyvnila smrť barryho matky to že stratil rýchlosť a už sa nedokázal vrátiť. Na toto som strašne zvedavý…

25.3.2015 | 9:29:57
jirka26

Mám taky jednu zajímavou teorii. Ve světe Flashe hraje důležitou roli Speed Forcce (síla díky, které existují speedstři, tudíž jim dává veškerou sílu a schopnosti). Někde jsem četl, že ji vytvořil Flash, takže si myslím že Wells potřebuje Flashe anějakby Speed Force vytvořil a poté mohl cestovat v čase a vrátit se zpět do budocnosti. P.S. v budoucnosti Speed Force existuje tudíž Wells může cestovat v čase (odhaduji, že se vráti do doby kdy je Flash mrtvý,z určitého důvodu se rozhodne zabít mladého Barryho to se mu nepovede a zabijí jeho matku). Ale zůstal zaseklí v minulosti (neexistuje Speed Force) tudíž musí počkat na Barryho až se z něj stane Flash a vytvoří Speed Force…

#57 Skinner
25.3.2015 | 11:08:10
azoxid

Třeba se Flash mohl převtělit jen do svého minulého já, které má schopnosti. Malej Barry schopnosti ještě neměl a tak se do něj velkej Barry nepřevtělil :-)

25.3.2015 | 13:47:44
Skinner

#55 jirka26: http://dc.wikia.com/…/Speed_Force Flash nevytvoril Speed Force

25.3.2015 | 18:01:54
Skinner

Ešte niečo Reverse Flash alebo ak chcete Professor Zoom má vlastnu negatívnu Speed Force preto tie červené blesky

25.3.2015 | 18:09:34
Jok3r153

Nechápu důvod proč by sem Wells cestoval zabít Barryho, Důvod říkají je ten že by tu nebyl uvězněn a mohl se vrátit do svého času, ale dit je tu přece uvězněn až po zabití jeho matky … jak mohl cestovat z budoucnosti sem z důvodu, že je uvězněn v minulosti? … cele to podle mě nedává smysl.. i když se na to pěkně kouká

2.4.2015 | 19:06:06
Sheldor_z_azerothu

Kdybyste googlili a premysleli tak zjistite ze Eddie Thawne je vlastně Eobard Thawne aka. – – ! Harrison Wels aka. Reverse flash ⇒ je vlastně v čase když je Zoom chycen do pasti je v místnosti ! 3× jak je vidět když v 15. díle se chystá zabít Cisca. Děkuji za přečtení Sheldor

9.4.2015 | 21:40:27
Sheldor_z_azerothu

#42 sFík: ty blázne já jsem byl z toho ze RF zabil Cisca konsternovany a byl jsem rad ze ho nakonec nechali zit :/

13.4.2015 | 11:11:08
Holíček

Reverse flash je Flashova nemesis :D (Pardon jen potřebuju někde vyzkoušet jestli mi jdou psát spoilery, protože někde mi to nešlo)

12.11.2016 | 19:02:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama