The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Poslední epizoda nám napověděla, kdo se skrývá pod Savitarovou maskou

Poslední epizoda nám napověděla, kdo se skrývá pod Savitarovou maskou

Identita hlavního padoucha bude již brzy odhalena. Kdo se ale pod jeho maskou skrývá a proč se s ním Killer Frost rozhodla spolupracovat?

30 0
28.4.2017

Ač jsme téměř v celé epizodě The Once and Future Flash neviděli Savitara, tak nám stačila jedna jediná scéna na to, abychom dostali další nápovědu k tomu, kdo se skrývá pod jeho maskou. Právě ve chvíli, kdy Savitar přišel za Killer Frost a požádal ji o pomoc, jsme dostali velkou nápovědu týkající se jeho identity, protože mu Caitlin na jeho žádost kývla.

Komu by se Killer Frost ihned podvolila? Pochopitelně se jako první možnost nabízí Ronnie Raymond, který mohl nějak záhadně přežít svou smrt ze začátku druhé řady (přeci jenom jsme neviděli jeho mrtvé tělo, proto stále nevíme, zda je skutečně mrtvý). Mohlo však dojít k tomu, že se z Ronnieho stal rychlík? Rozhodně ano. Když zachránil celé město, tak přišel o polovinu Firestorma – Martina Steina. Jeho tělo si tak ihned mohlo najít novou věc, se kterou by se spojilo. Tím mohl vzniknou Savitar.

(S kým se Killer Frost setkala?)

Pokud však Savitarem skutečně je Ronnie, tak proč je zlý? Proč by chtěl zabít Iris? Na to bohužel odpověď neznáme. Chápali bychom ale to, proč Killer Frost nechtěla Barrymu prozradit Savitarovu identitu. Koho jiného by kryla než svou životní lásku?

Pokud bychom nepracovali s teorií zahrnující Ronnieho, tak s kým jiným by Killer Frost spolupracovala? Opět se nabízí muži, se kterými něco měla – Hunter Zolomon a Julian Albert Desmond. Se Zolomonem by se klidně mohla opět spojit, protože teď je podobně jako on zlá. Otázkou ale je, jak by Zolomon mohl žít, když je nyní Black Flashem. Odpověď bychom mohli dostat díky Hunteru Zolomonovi ze Země 1, který po Flashpointu mohl získat schopnosti a stát se Zoomem ze Země 1, tedy Savitarem.

Julian je z těchto tří teorií nejméně pravděpodobným kandidátem, protože u něj by to prostě nedávalo smysl. Už jednu tajnou identitu měl – Dr. Alchemy je však za námi a Julian je na straně dobra. Pokud by se pod Savitarovou maskou skutečně nacházel Julian, tak by to tvůrci museli obhajovat dost pádnými důvody.

(Kdo se skrývá pod maskou Savitara?)

Budoucnost nám však prozrazuje, že Julian by Savitarem neměl být, protože v budoucnosti, konkrétně v roce 2024, je Savitar zavřený ve Zdroji rychlosti, zatímco Julian je stále v Central City živý a zdravý. To stejné například platí i pro HRa, kterého mnozí fanoušci tipují jako čtvrtého kandidáta do zbroje Savitara. Je pravda, že by mohl být Savitarem, protože jeho postava stále oplývá záhadami, ale jak by HR mohl být stále v budoucnosti v Central City, když Savitar je ve Zdroji rychlosti?

Pochopitelně se nabízí celá řada dalších kandidátů, ale ani jeden by neměl mít takový efekt na Killer Frost jako výše zmiňovaní tři kandidáti. Ano, stále se může jednat o nějakou verzi Barryho Allena, ale i u něj je nepravděpodobné, že by Killer Frost kývla na jejich vzájemnou spolupráci.

Ať to bude jakkoliv, tak díky traileru víme, že se Savitarovu identitu dozvíme už ve dvacátém díle I Know Who You Are, protože Barry se s ním setká tváří v tvář. Pochopitelně jsme si tuto příležitost nenechali ujít, a proto jsme vytvořili anketu, ve které si můžete tipnout, kdo se pod maskou Savitara skrývá.

Kdo se skrývá pod maskou Savitara?

36%
29%
20%
4%
4%
4%
2%
2%
585 hlasů

Foto: CW

Diskuze /112

Kennymcc

Dal jsem nejakou jinou znamou osobu a tou osobou je samotna SpeedForce. Vice jsem k tomu napsal v diskuzi k aktualni epizode, prispevek cislo 3736.

#5 Tibino01 #12 Ananas #31 totti
28.4.2017 | 18:12:28
KaraSnowAllen

Líbilo by se mi, kdyby to byl Barry z budoucnosti, ale to se nestane.

28.4.2017 | 18:25:18
Bednamarek

Jak tu všichni narážíte na to, že to nemůže být nikdo, koho jsme viděli v roce 2024, tak nezapomeňte, že je to rychlík a může být i klidně z nějaké vzdálenější budoucnosti.

#42 nowas
28.4.2017 | 18:29:25
Bednamarek

Mě by se taky nejvíc líbilo kdyby to byl budoucí Barry. Určitě by to bylo daleko zajímavější :).

#6 Tibino01 #97 Tibino01
28.4.2017 | 18:30:09
Tibino01

#1 Kennymcc: Samotná SpeedForce sa nemôže zhmotniť… Alebo áno?!…

#7 Kennymcc
28.4.2017 | 18:30:29
Tibino01

#4 Bednamarek: Zaujímavé by to určite bolo a aj dôvody jeho zabíjania by ma zaujímali…;-) :

28.4.2017 | 18:31:32
Kennymcc

#5 Tibino01: SpeedForce je bohu-srovnatelna entita, ta si muze delat temer cokoli :) Jak vime bohove a podobne bytosti/entity si velmi rady zahravaly s osudy lidi :)

#44 Tibino01
28.4.2017 | 18:34:07
Tatrox

Netusim kdo to bude. ale kdyby to byl nahodou Barry, co by ho mohlo vest zabit Iris???

28.4.2017 | 18:37:14
dagsoftware

Kto by mohol mať záujem na odstráneni Iris? Patty

28.4.2017 | 18:37:36
Quinzel

Ronnie určitě bude říkat Caitlin „My child“.

28.4.2017 | 18:38:15
Mammon52852

Ale taky nezapomeňme že Caitlyn hned poslušně sklopila uši co by ona věděla o speedforce podle mně to je někdo koho zná…

#20 Kennymcc
28.4.2017 | 18:39:50
Ananas

#1 Kennymcc: To by aj celkom vysvetlovalo prečo ho vidia len speedsteri ;)

#14 Ananas
28.4.2017 | 18:44:40
Stardos

A nezapomínejme na Wallyho, Savitar ho nějak šokoval, fakt hodně

#19 Vojtislav #24 Kennymcc
28.4.2017 | 18:44:51
Ananas

#12 Ananas: Teda mali by :D neviem prečo ho vidí aj Killer Frost, keď sa prvý krát objavil tak ho videl len Flash..

#91 ksanzi10 #112 stasidlo
28.4.2017 | 18:45:54
Tonks123

Nemoze to byt Caitlynin brat? Bol starší tak by to aj vysvetlovalo my child

#17 FanArrow
28.4.2017 | 18:46:52
Fryderyk

https://www.youtube.com/watch?… Nikdo jinej na světě to nezná líp, tenhle týpek je v tom prostě machr :) a já mu věřím

#19 Vojtislav
28.4.2017 | 18:50:23
FanArrow

#15 Tonks123: mohl by to být otec Caitlin o něm taky nic nevíme

28.4.2017 | 18:55:40
beny100

co kdyz to bude Jesse Wells?? Wallyho mila :)

28.4.2017 | 19:00:14
Vojtislav

#16 Fryderyk: Jsou to spilery nebo jen doměnky? Chchi se na to podívat ale bojím se, potvrzené spoilery mi vadí, doměnky a odhady ne :)
#13 Stardos: Proto mi vypadává Ronnie, pravděpodobnější mi připadá Zolomon z E1…

#21 Stardos #22 Kennymcc
28.4.2017 | 19:06:28
Kennymcc

#11 Mammon52852: Jenze ona nema ani tuseni ze by to mohla byt SpeedForce. SpeedForce ji tam zhmotni kohokoli si bude prat aby videla :)

28.4.2017 | 19:08:55
Stardos

#19 Vojtislav: Mělo by se jednat o.odhad

28.4.2017 | 19:12:43
Kennymcc

#19 Vojtislav: Klidne se na to podivej, nejedna se o zarucene spoilery, jde jen o domnenky znameho youtubera.

28.4.2017 | 19:12:52
Bednamarek

Docela zajímavé by bylo, kdyby to byl Joe West, ale to asi těžko. :)

28.4.2017 | 19:13:13
Kennymcc

#13 Stardos: Pokud by se jednalo o SpeedForce tak se Wallymu ukaze jako treba jeho mama ;)

#26 Stardos
28.4.2017 | 19:13:38
diablotargaryen

A proč by to nemohla být samotná Iris v nějakém jejím zlém provedení? :D Jako zní to divně, ale měla by důvod zabít sama sebe třeba kvůli tomu, aby nebyly naráz 2 kvůli kontinuitě, to by určitě šokovalo Wallyho, kdyby ji viděl a možná by jí věřila Caytlin, kdyby viděla co se z ní stalo.

#27 FanArrow
28.4.2017 | 19:22:23
Stardos

#24 Kennymcc: To ano, jenže jak je možné, aby byla SpeedForce uvězněna ve SpeedForce?

#35 Kennymcc
28.4.2017 | 19:23:51
FanArrow

#25 diablotargaryen: podle osoby co vylezla z obleku se jedná o muže který je nadřenej

28.4.2017 | 19:35:19
zorgSVk

Asi by ma piclo keby to bol nejaký namakaný Cisco z inej doby/Zeme. Nepýtajte sa ma prečo to som len tak zapotil :D :D :D :D

28.4.2017 | 20:42:34
Pimster

Nejvíc by to sedělo na Ronnie a Barryho. Ale může to být i Jay Garrick. Jay je teď zavřený ve Speedforce přesně v tom vězení ve kterým byl Savitar a díky že je tam uvězněný v nejhorší chvíli života a poslední co jsi pamatuje je že chce pomoct Barrymu proti Savitarovi tak tak se z něj ten Savitar stane. A zabití je Iris je prostě jen způsob jak Barrymu co nejvíc ublížit.

28.4.2017 | 21:52:09
Chomy/Ema

Já si už od začátku typovala Future The Flash/ Barryho Allena :) Snad se konečně trefí se Zoomem mi to nevyšlo :D

28.4.2017 | 21:57:13
totti

#1 Kennymcc: Savitar bol uväznený v Speed Force. Ak by to mala byť samotný Speed Force, tak ako tam mohol byť uväznený?

#35 Kennymcc
28.4.2017 | 22:13:49
Lex Luthor

Barry a Cisco jsou taky podle mě kandidáti těm by Caitlin pomohla, ale postava v brnění měla myslím ostříhané vlasy, takže tipuju zlou verzi Barryho z jiného vesmíru, který se díky Flaspointu osvobodil a dostal na Zemi 1 sám Savitar říkal I am the Future Flash. Dá se to přeložit jako jsem budoucí Flash.

28.4.2017 | 23:08:40
Inertia97

co kdyby tzv. Savitar mohl být někdo podobný někoho z team flash a pravdou by bylo to že postava je ve skutečnosti něčí potomek ale hodně vzdálený něco podobného jako s Eobardem a Eddiem…

29.4.2017 | 0:16:35
Cap19

Já osobně bych byl rád,aby to byl Barry z budoucnosti, ale tam je otázka jak ublížil sám sobě, aby si to vyčítal tak, že by ho to dohnalo k šílenství a chtěl by si vylít zlost sám na sobě a cestoval by zpátky v čase, aby zabil Iris. Myslím si že to Barry z budoucnosti nebude. Když budeme brát postavy jako HR, Joe, Julien a Cisco tak ty se všechny objevili v budoucnu tak tím pádem logicky vypadává to že by mohla jedna z postav být Savitar. Jedinej kdo mě napadá je Ronnie (dost mě v tom utvrzuje chování Killer Frost a pokud jsem si všiml tak sand uronila i slzu a další fakt je to že jak se otevírá brnění tak já tam vídím představitel Ronieho, ale i Olivera :D), tak nechám se překvapit a doufám že nám tvůrci ukážou Savitarovo origin (o tom nepochybuji) aspon jako u Huntera.

29.4.2017 | 0:34:07
Kennymcc

#26 Stardos:
#31 totti: I SpeedForce ma sva pravidla. A pokud je Savitar splozenec SpeedForce, tak lze byt porazen jen tim, ze bude uveznen ve SpeedForce. A jak to udelat, to se zrejme Barry dozvi s pomoci te „nove“ doktorky.

#47 totti
29.4.2017 | 1:39:24
default

Chybi mi tam EDDIE THAWN. :(

29.4.2017 | 1:47:12
Unibu

To nikdo neposlouchá co se v seriálu děje? Savitar má být uplně první „rychlík“ ze všech možných světů a realit takže Ronnie je uplná blbost.

29.4.2017 | 3:22:12
marassx

Ať už je Savitar kdokoliv, Killer Frost vypadá naprosto úžasně a asi jsem se zamiloval… Oproti Caitlin je prostě neskutečná....... 900% nahoru, paráda…

29.4.2017 | 3:27:58
Rubi

Nevím jak se může Barry dozvědět identitu Savitara, když Barry v budoucnosti to vůbec neví? Jestli se to dozví pak to znamená jediné, že se budoucnost totálně mění a tudíž můžeme být klidní v tom že by Iris nepřežila třetí sérii. K tomu kdo je Savitar, už jsem to psala v jiném článku, díky Flashpointu to může být prakticky kdokoliv, klidně i Joe West, úplně ho nevylučuji. Ale pořád mi do toho zapadá Eddie Thawne ..... jedna věc mi ted úplně nesedí, už od první série se v časové kryptě objevují noviny že Flash zmizel v roce 2024 během krize, po boji s RF článek původně psala Iris West Allen… potom se v novinách změnilo pouze to že článek psal někdo jiný … ted Barry cestoval do té doby a opravdu Flash zmizel ze scény po tom co Iris zemřela, ale bylo to po boji se Savitarem a ne s Reverse Flashem, jak se píše v těch novinách .. .. nevzpomínám si že by tam říkali něco o tom že se změnil celý článek

#40 Kennymcc #45 Inertia97
29.4.2017 | 9:44:44
Kennymcc

#39 Rubi: To je otazkou, zda odhaleni identity Savitara Barrymu je postacujici udalost k tomu, aby byla Iris zachranena. Podle me ne :) ale ja samozrejme scenar nepisu :D Celkem urcite to bude tak, ze se zbavej Savitara drive nez nadejde den a cas smrti Iris. Je dobre ze pripominas to, co nam noviny kdysi rikaly, ze Flash zmizel po boji s RF. No ono by to tak asi bylo, kdyby tomu nepredchazel Flashpoint. Ikdyz bylo by asi dost zajimave, kdyby se tam objevil Eobard a i on prilozil svou ruku k dilu ;)

29.4.2017 | 10:31:56
WolverineCzE

Eddie Thawne byl učitel Zooma dokud ze z něho nestal Black Flash.

29.4.2017 | 10:34:15
nowas

#3 Bednamarek: nezapomeň ale na ten to že to je „první speedster“ :-D když to tak tady čtu.. tak mi pořád nedochází jedna věc.. jak uvězníte Speed Force ve Speed Force.. to mi přijde nedomyšlený.. a když už se vám to teda povede.. tak proč se snaží dostat ven? proč si prostě nevytvoří nového „avatara“ :-D

#43 Kennymcc
29.4.2017 | 10:56:07
Kennymcc

#42 nowas: Rict o nekom ze je prvni speedster je hodne relativni vzhledem k tomu ze speedsteri umi cestovat casem. Z jisteho uhlu pohledu by se dalo rict ze prvni speedster je ten kdo se objevil v nejzassi minulosti :D Jasny je jen to ze SpeedForce byla drive nez speedsteri ;) Co se tyce tve poznamky, proc si SpeedForce nevytvori dalsiho Avatara, tak na to ti odpovim otazkou, proc Barry nesejme vsechny padouchy mrknutim oka a proc se necha furt mlatit apod. ;) Nic co tu vymyslis nebude dokonale a at uz to bude nakonec se Savitarem jakkoli, tak uz ted jsem presvedcen o tom, ze po zpetne analyze se najde hromada nedomyslenosti.

29.4.2017 | 11:12:40
Tibino01

#7 Kennymcc: Ak je to teda tá Entita, tak v tom prípade to môže byť možné…

29.4.2017 | 11:30:39
Inertia97

#39 Rubi: do doby do které přišel barry se koukal na noviny na ulici a v novinách bylo February 3 2024 a v time vault je na novinach napsáno April 25 2024 tudíž barry přišel ješte před RF

#51 Rubi
29.4.2017 | 11:45:46
Punisher bude trestať

No predsa Joe…

29.4.2017 | 12:13:22
totti

#35 Kennymcc: Myslel som, ako tam mohol byť vôbec uväznený? Ak je výtvorom Speed Force, tak tá by ho sama mala oslobodiť, nie?

#50 Kennymcc
29.4.2017 | 12:59:51
Cvani

Fotky z natáčania poslednej časti 3. série ukazujú ako ide Barry so svojou mamou do Speed Force.). Pri stretnutí so Savitarom Barry vravel že sa Savitara týka minulosť, súčasnosť aj budúcnosť. Barry bol aj v minulosti je aj v súčastnosti a bol aj v budúcnosti. Podľa mňa chcel Savitar zabiť Iris aby sa mohol Barry stať v budúcnosti Savitarom. Nhnevaný, zlomený, zlý. Nechá sa dobrovoľne uväzniť v Speed Force aby nezabil sám, seba ale aby ochránil Iris a nestal sa zlým Savitarom (Future Flashom). Teóriu podporuje aj fakt že bol prvým rýchlikom, a pri súboji keď mohol Savitar zabiť Barryho nemohol to urobiť lebo vravel že ho chce vidieť zničeného … asi preto aby sa mohol sám stať Savitarom. A Savitar vravel že Barry ho uväznil v speed Force aj to sa zhoduje keďže na konci 3. série sa sám nechá uväzniť v Speed force.

#52 Kennymcc #60 Inertia97 #65 lukasss
29.4.2017 | 13:41:55
Darkman

originální Walls…flashpo­int,ted vymazanej RF.....a myslím že už tam jednou koukal zarohem, když bojoval proti rivalovy..????

29.4.2017 | 13:56:56
Kennymcc

#47 totti: Vime to ze Barry je stvoritelem toho specialniho vezeni ve SpeedFroce nikoli sama SpeedForce. Barry nejakym zpusobem vyzuzil schopnosti a pravidel SpeedForce, k vytvoreni takoveho „vezeni“ (kazdopadne blize se o tom dovime v dalsich epizodach). Jde o to ze i SpeedForce dodrzuje nejaka pravidla a nedela si zcela co chce. Time Wraithove i Black Flash jsou tez vytvory SpeedForce a SpeedForce i tady respektuje to, ze je nekdo prechytraci/po­razi/uvezni, a stejne tak by to pak mohlo byt i se Savitarem. Savitar sam rekl Barrymu, ze tim ze vytvoril Flashpoint tak zpusobil jeho prichod/navrat. SpeedForce rekla Barrymu, ze tim ze vytvoril Flashpoint tak se veci zmenily a ze takova volba, jez ucinil, ma sve nasledky.

29.4.2017 | 14:56:56
Rubi

#45 Inertia97: Tak to lituju obyvatele Central City, sotva se po x letech konečně vrátí do hry, tak za měsíc zase zmizí. Z jedné krize do druhé. Tomu se říká pech :D

29.4.2017 | 14:59:57
Kennymcc

#48 Cvani: Spousta veci ukazuje na Barryho, jen mi prijde divna odpoved Savitara, kdyz mluvil skrz Juliana na Barryho. Barry mu polozil otazku: „Takze ja jsem zpusobil, ze jsi dostal rychlost, ja jsem te stvoril?“, a Savitar na to: „Ne, ne, ja se stvoril sam.“ Zcela pak nechapu proc by Savitar odpovidal „Ne, ne,…“, tady bych pak ocekaval odpoved spis „ano“. Tezko rict, jestli Savitar mluvi pravdu, zda to nejsou jen ucelove kecy k dosazeni cile…

29.4.2017 | 15:07:25
LadyFlash

da sa na to ist skor vylucovacou metodou, savitarom moze byt kazdy, ale tak napr samotna speedforce, to mi pride dost nepravdepodobne, preco by sa chcela pomstit barrymu zabitim iris?… HR vylucujem, ma podla mna nejaku tajnost ale toto asi nebude, ronnie to nemoze byt, nehovoril by ta kcaitlin ze my child, a nezabudli na jay garricka? ktory kvoli blbemu wallymu tam uviazol?nsavitarom tiez podla mna ale nie je, ked bola ta skrinka do toho portal uhodena, on tam vo speed nebol… moze to byt asi bud buduci barry, alebo eddie tawn, predsa sa len tym flashpointom mohlo zmenit, a barry to uz nema ako vediet kedze si toto nemoze pamatat, ze mohol nejak prezit ked sa eddie zabil a vcuclo ho do ten singularity ci diery, tipovala som aj na Wellsa zo zeme 2 ale asi to on nebude podla zaberu kde savitar drzi to modre svetlo, ta mto vyzera ako keby to bol oliver queen, co by aj on mohol byt, aj ked sme videli jeho buducnost, ta sa predsa mohla zmenit ked to legendy zmenili, alebo samotny eobard thawne, raz spomenul malcolmovi, a ostanym v tom stane ze on nie je ich eobard, ale z nejakej inej doby, tak si asi narobil inych rychlikov a ti si mohli narobit dalsich a dalsich a ten originalny sa niekde skryva, a toho co zabil blackflash to podla mna mohol byt kopia toho originalu a ti co s jeho zabitim zmizli tak to boli vytvpreny od tej kopie a tak…nemyslim ze eobard zmizol…hm, ked si tak zhrniem tak tych ktorych som nevylucila su eobard, eddie, a oliver. pociatku mi pri tom muzovi co drzal to modre svetlo, so msi myslela ze to nejaky brunet ale asi to bude mat svetlejsie vlasy ako oni traja…nfm, moze to byt aj barry alebo zolomon…tazke toto :D chce to viac faktov este :D a preco mam pocit ze sa to v dalsom dieli este neobjasni :D… vlastne vezmem do uvahy aj tu scenku s caitlin, musela ho poznat…barrymu by hned neprikyvla, bola by prekvapena, eddie by neublizil iris predsa teraz mi napadlo,…a savitar ze je prvym rychlikom, a ma hnede alebo svetlejsie vlasy, a riadne svaly… na eobarda vyzera mlasdsie ale nevylucim ho… a caitlin s eddie nemala nic…ani oliverom… tak ostava mi len eobard alebo zolomon :D uz som domotana z toho :D…zase to moze byt aj uplne ina postava, znama ktora sa uz objavila v seriali ci uz tu alebo v arrow alebo legends, a nenapadne nas :D…zase eobard to mi pride uz blbe, nemyslim ze by sa zase chcel pomstit barrymu… ostal zolomon :D myslim ze to bude niekto uplne iny :D

#56 Carnage
29.4.2017 | 16:15:56
FanArrow

No já si právě myslím, že ta scéna jak vznikl savitár je jen k upoutání diváka nemusí být mladý!Tam je vidět jak je to blondák a v posledním díle je vidět že má hnědé vlasy,má robustní postavu může to být Joe" Byla by docela pecka kdyby, Joe byl padouch a chtěl, zabít svoje dítě vypadal by jako Joe ale nebyl by to Joe, to by mě fakt zajímalo, jak by se, k tomu jeho děti postavili.

29.4.2017 | 17:11:00
ndroo7

Nevidím logiku, aby Ronnie chtěl zabít Iris. Co by z toho měl? Proč by měl mít potřebu se Barrymu takto mstít? To samé u ostatních postav typu HR, Jessie, Wally apod. Nebo proč by budoucí Barry zabíjel vlastní životní lásku sobě samému v minulosti? To nedává prostě logiku. Když Savitar zabil Iris, tak to bylo celé takové teatrální, Savitar si to všechno připravoval, deptal Barryho. Musí mít na Barryho za něco zlost, jinak by tu Iris prostě mohl zabít hned a nečekat na to několik měsíců, ne? Jestli to nebude mít nějaké logické vysvětlení, tak je to fakt scenáristická blbost a nedomyšlenost.

29.4.2017 | 17:19:11
Carnage

#53 LadyFlash: Oliver to 100% nebude to je prostě hloupost do toho cpát hl. hrdinu jinýho seriálu. Myslím si, že to na 80% bude Eddie, jak si napsala po Flashpointu jsou věci úplně jinak a Barry se spoustu věcí dozvěděl až od ostatních a vlastní vzpomínky na to nemá (Ciscovo bratr). Takže jeho smrt mohla být úplně jiná a prostě ho nenapadlo se nikoho z týmu zeptat jak zrovna Eddie umřel tady. Další věc je že sice miloval Iris ale třeba mu trošku mrdlo a závidí Barrymu Iris a tudíž mu jí chce vzít a pokud jí nemá on nebude ji mít ani Barry. Co se týče legend o postavě Savitara a jeho Božství, ty sám mohl vytvořit když může pomocí rychlosti libovolně skákat v čase. Samozřejmě teorie s Eddiem pasuje i na Ronnieho, protože zase okolnosti jeho smrti mohli být jiný po flashpointu. Wallyho reakce je podle mě jen aby nás zmátla, protože prostě mohl bejt vyděšenej z jeho síly a důvodem proč nemluví a je zaseklej je porušená mícha a poškození mozku. Killer Frost byla sice překvapená, ale taky to může bejt aby nás navedly vedle a později se to vůbec nemusí řešit. Osobně nevěřím, že to bude Ronnie a jsem spíš pro Eddieho nebo možná Jaye Garricka, který zešílel v tom vězení a Savitar říkal, že za to co se mu stalo může Barry který se možná pro Jaye nikdy nevrátil a ten tam zůstal tak dlouho dokud nezešílel a ve svojí pokřivený logice bere jako viníka právě Barryho. Mam jenom strach, že to bude nějakej hloupej plot twist nakonec který bude mít až moc plot holes.

#57 Carnage #68 Wenedros #98 LadyFlash
29.4.2017 | 18:42:37
Carnage

#56 Carnage: + nelze jako Savitara počítat kohokoliv z osttaních seriálů ani z Arrowa a ani z Legend. Stanice CW si podle mě musí být vědoma že ne každý sleduje všechny seriály, osobně koukám jen na Flashe a nebo když je crossover ale jinak by se v tom divák co sleduje jen Flashe ztratil a nedávalo by to smysl.

#58 FanArrow
29.4.2017 | 18:45:02
FanArrow

#57 Carnage: jay Garrick to nebude si neviděl ukázku na poslední díl?

#59 Mammon52852
29.4.2017 | 18:53:53
Mammon52852

#58 FanArrow: přesně Jay to nebude a ani jeden s těch co tam stáli. Pro mně jasnej Ronnie. A stejně mně nakonec vyvedou s omylu:-)

29.4.2017 | 19:24:38
Inertia97

#48 Cvani: docela dobrá teorie

#82 Cvani
29.4.2017 | 20:38:12
league

To musí být Ronie Raymond už tam byli náznaky že killer frost mu kývla. A Barrymu v budoucnosti řekla budeš překvapený až to zjistíš! A proto mu pomohla! A pak byla proti týmu protože chránila svou lásku. Ale měli by ukazovat jak Barry stvořil Savitara ten flaspoint to neukázal.

29.4.2017 | 22:49:49
league

Mám otázku může to být Snart ? On skončil ve speed force po první sérii a pak tam byl Snart z minulosti. V legendách a Cailin znala Snarta.

29.4.2017 | 22:52:33
stanley34

i thought about kid flash as savitar

29.4.2017 | 22:54:08
lukasss

Práve som videl zaujimavé video, v ktorom si myslia že savitar je Barryho časový dvojník vytvorený na konci druhej série, ktorý sa obetoval aby zastavil ten Zoomov stroj. Ale fakt neviem, už sa nemožem dočkať dalšej epizody

30.4.2017 | 0:27:50
lukasss

#48 Cvani: Kde sú tie fotky? PROSÍM :D :D

30.4.2017 | 0:34:29
Holldir

Speed force je mimo časovou osu a mimo reality. Barry byl prvním rychlíkem to ano, ale Savitar není rychlík. Samozřejmě pokud to scénáristi seriálu opět neudělají úplně jinak. Každý rychlík měl stejné schopnosti avšak jinou sílu schopností. Někdo byl rychlejší někdo pomalejší atd. Ale Savitar není rychlej on se dokáže pomocí speed force teleportovat. On dokáže víc než rychlík. Takže nemyslím si, že je to rychlík jako Barry bylo by to krajně nesmyslné. Z nějakého důvodu je savitar známý jako temný bůh speed force.....Co se týče té hlášky ze seriálu LoT o Barrym tak to bude dle mě pro další serie LoT. Ta hláška o důvěře Barrymu od samotného Barryho z roku 56 nemá v seriálu flash naprosto žádnou souvislost a navíc ten daný Barry je z jiného roku než 56. To jen Flash věděl, že se Rip nachází v roce 56 a poněvadž mu nemůže poslat sms napříč časem tak musí k němu cestovat aby ho kontaktoval. Což znamená, že musí nejdřív vědět kdy a kde bude. Takhle předal zprávu Ripovi. Předal mu ji proto, že asi věděl, že se Rip bude potýkat se špatnou verzí Barryho a chtěl ho varovat. A to se zatím nestalo takže si myslím, že to bude pro další serie a nemá to se seriálem flash žádnou spojitost.

No a co se týče Savitara řekl už párkrát něco co nemůže být nic jiného než vodítko. Řekl mu, že si Iris nezaslouží. To mu řekne jen člověk který ji miloval, ale neměl ji. někdo koho Iris nezajímá tohle nikdy neřekne. Že by to byl Ronnie taky pochybuju páč to by její reakce byly krapet jiné než jaké předvedla. Když člověk uvidí milovaného koho považuje léta za mrtvého tak před ním nebud ejen tak stát jak trubka bez reakcí…tohle Ronnieho docela vylučuje

30.4.2017 | 6:51:30
Wenedros

Hlasoval jsem, že je to Barry Allen, byla by to podle mě větší pecka než Ronnie. Ronnie mi prostě na Savitara nesedí. Pro mě by to ani nedávalo žádný smysl, proč by to měl být zrovna Ronnie. I Eobard Thawne mi přijde jako lepší a logičtější volba. A jo vím že Reverse-Flashe sejmul Black Flash, ale tak co už. :-)

#71 Holldir
30.4.2017 | 7:47:22
Wenedros

#56 Carnage: Pravda, na Eddieho jsem úplně zapomněl, to je taky dobrý kandidát na místo Savitara. Hlavně ať to není Ronnie, pro mě by to bylo celkem zklamání.

30.4.2017 | 7:56:38
Baltik

Omg…v jedné větě to napsat neumíte?

30.4.2017 | 8:09:03
Renya

Tak ono je to dost těžké určit kdo by to mohl být… Jak bylo mnohokrát zmíněno. Musí to být někdo kdo má na Caitlin nebo Killer Frost takový vliv že bez otázek řekne „Co mám udělat“ Takže varianty: Eddie Thawn- Mohl by být leč seriály mezi sebou mají propojený Univers takže Eddie je mrtev a i kdyby nebyl s Caitlin neměli takový vztah aby … Hunter Zolomon- Ok mohl by to být ten ze Země 1 ale zatím neudělali dva záporáky z jedné postavy. A myslím si že s tím ani začínat nebudou. A jak bylo zmíněno teď je to Black Flash (SMRT) Ronni- ok ale proč by se chtěl mstít Barrymu? on mu nic neudělal … teda za předpokladu že bereme to že je to ten stejný Ronni jako byl dříve … Nemá důvod. Takže můj odhad je že to bude buď

  1. Barry Allan- Který ztratil něco v budoucnosti a změnilo ho to … a přišel se pomstít sám sobě za své rozhodnutí… Dokonce by to vysvětlovalo i jeho Rychlost (Barry měl být vždy ten nejrychlejší)
  2. Joe West- ale bavíme se tu od jeho hodně vzdáleném já
  3. Wally West- Ale tady nemám žádné racionální odůvodnění

A jinak na začátku vlákna někdo psal proč Savitara vidí Caitlin když ho viděli jen rychlíci… Ano ale rychlíci ho viděli jen tehdy když byl ještě uvězněn a zvládal z té pasti vyskakovat … Takže byl součástí SpeedForce ale teď už je venku a může ho vidět kdokoli ;)

#71 Holldir
30.4.2017 | 8:38:04
Holldir

#70 Renya: To se pleteš. Ve chvíli kdy ho vidli jen rychlíci a jiní ne nebyl uvězněnej ve SF. To bylo při prvním setkání a to byl normálně viditelný. Až později hodil Barry kámen mudrců do speed force. A teprve pak ho měl v hlavě Wally kterej ho osvobodil. Savitar normálně využíval SF k teleportaci
#67 Wenedros: Ne Eobarda smrťák nesejmul. Žije dál dlé mé teorie (chyba scénáristů nebo úmysl. Těžko říct)

#73 paule #75 mima33
30.4.2017 | 9:32:48
Holldir

Vlastně když nad tím přemýšlím tak Eobarda ze seriálu dostat nejde a zabít ho či vymazat ze světa prostě není možné. Smrťák ho sestřelil ve finální epizodě LoT, ale jeliko existuje Eobard v jiných časových momentech nadále tak je zcela jasné, že Black flash neumí vymazat danýho rychlíka z časové osy, ze všech momentů času kde se kdy nacházel či nachází. Tudíž Eobard dále žije. Jiné jeho já si žije dál přesněji řečeno třeba ta která byla v poslední epizodě LoT a hledala tam ten už nevím co někde…:)

#74 lukasss
30.4.2017 | 9:40:58
paule

#71 Holldir: já myslím že Savitar byl od začátku série uvězněný ve speed force a proto ho viděli jen rychlíci a vypadalo to že se teleportuje. Objevoval se jen když někdo otevřel tu krabici s kamenem a ihned zmizel když ji zavřeli a taky potom bylo řečeno že potřeboval celý kámen aby mohl ven z speed force

30.4.2017 | 10:35:33
lukasss

#72 Holldir: Ale áno, Eobard je mrtvý nadobro, vo finálnej epizode LoT, tam pozbieral väčšinu svijích časových kopií, BF zabil len jedného, ale na to začali všetci RF miznúť z existencie! treba pozorne sledovať, prečo by sa RF inak tak strašne bál BF? :D :D :D

#83 Holldir #89 Inertia97
30.4.2017 | 10:45:41
mima33

#71 Holldir: Savitar bol v SF zavretý od začiatku série (preto ho videli len speedstery). Dostal sa odtiaľ vtedy, keď Wally hodil Kameň mudrcov do SF, aby ho uchránil pred Savitarom, nevediac, že to presne po ňom Savitar chce. Potom bol miesto Savitara v SF zavretý Wally a teraz je tam Jay – lebo ako Savitar sám povedal, potrebuje tam mať za seba niekoho iného ako náhradu. Takže sa mýliš ty ;)

#77 Vojtislav
30.4.2017 | 10:55:41
_Dragon_

Ronnie to nemůže být ne…je to (byl asi) přece jenom firestorm a jak by se mohl změnit v rychlíka ? … mohl by to být Julian :)

30.4.2017 | 12:34:17
Vojtislav

#75 mima33: Přesně, teď už ve speedforce není, proto ho vidí všichni… Nevím proč to nechápou..

#78 Renya
30.4.2017 | 12:58:56
Renya

#77 Vojtislav: souhlasím s tím … on byl uvězněn proto to vysvětluje i ty záblesky úplně na začátku série jak byl zabit ve vězení Ten záporák z FP… a pak ho viděl vlastně jen Barry a Jay … Nikdo jiný … Ostatní ho vidět prostě nemohly … a dokonce když budete díly sledovat pozorně tak ho vidět nakonec musí protože v jednom díle kdy byli se Vibrem v tom co viděl Barry v budoucností tak byl vidět HR jak stojí s nějakou zbraní na střeše a pokud by ho neviděli tak jak by to chtěli udělat ;)

Zkráceně řečeno do dílu než Savitara osvobodil Wally tak ho viděli jen Rychlíci ;)

A co se týče ostatních věcí Eobard Thawn je pro seriál mrtev v jistém měřítku … Z existence ho vymazal Eddie Thawn jak se zastřelil … Ale jeho já v minulosti existuje jinak by Barry měl matku ;) A to co bylo v LoT tak BF je něco jako reprezentace smrti.

30.4.2017 | 13:25:22
Carnage

Hlavně jak sem psal opět je tu otázka toho jestli jeho schopnosti nepramení jen z toho brnění a sám o sobě schopnosti nemá. Pořád jsem pro Eddieho

30.4.2017 | 13:38:40
Change

Líbí se mi názor Hilldira… To o Svitarovi rychlosti a i to proč si Barry Iris nezaslouží. Já si myslím, že by to klidně mohl být Eddie, s Iris se milovali a to by dost vysvětlovalo… ale pak tu máme pár věcí, které to zase všechno převrací. Proč by to Eddie dělal, když se pro ně zabil. Jak by se dostal ke schopnostem a navíc byl ve speed force. Podle mě to musí být někdo koho známe, někdo kdo se nějak vypařil nebo zemřel ale nebyl ve speed force…

#81 Carnage #84 Holldir
30.4.2017 | 14:41:00
Carnage

#80 Change: Jak jsem psal, okolnosti jeho smrti jsou možná po Flashpointu jiný a Barry to neví stejně jako neměl vzpomínky na Danteho smrt. Nenapadlo se týmu zeptat „hele jak vlastně umřel Eddie, já jen jestli se to nezměnilo“.

30.4.2017 | 16:25:28
Cvani

#60 Inertia97: Ďakujem :)

30.4.2017 | 18:25:39
Holldir

#74 lukasss: Samotná Speed force neumožní vymazání rychlíka jako je Eobard. Samotná speed force tomu zamezí proto aby se příliš moc nezměnila časová osa. Takže oni smáznou jen ty verze Eobarda které nic moc neovlivní. Proto si barry dále pamatuje první serii flashe kde byl Eobard jako HW. Kdyby tomuhle speed force nezabránila tak by Eddie svou smrtí vymazal i celý seriál tzv. Ale tohle drží samotná speed force. A tudíž nemůže být vymazán Eobard protože to SF nedovolí…pusy:)

30.4.2017 | 21:39:05
Holldir

#80 Change: Speed force veme do svého nitra rychlíka když umře a nabídne mu návrat bez schopností. Takže se dá říct, že rychlík nemůže umřít pokud to speed force nechce. Taktéž může dát schopnosti komu chce jak si zamane. Pokud by byl Savitar Eddie tak by bylo spíš záhadou proč by se na něj zaměřila speed force atd atd…zkrátka Eddie mi k tomu vůbec nesedí. Je to příliš obyčejný člověk na to aby měl neco se speed force. Navíc Savitar je se SF propojen mnohem déle a mnohem silněji než kdokoliv jiný. Proto má bílé blesky. Spíš si myslím, že to bude Wally, ale plést se mohu. Koneckonců Savitar vzešel z reality před flashpointem

#88 Kennymcc
30.4.2017 | 21:52:32
PatricLuce

Osobně si myslím, že to bude Zoom. Ten byl vrácen zpět do Speed Force a na Flashe může mít největší zlost…

30.4.2017 | 22:08:13
Holldir

Právě jsem napsal, že se speedsteři mohou vrátit po smrti pouze bez schopností…:D

30.4.2017 | 22:46:03
Salem

Ronnie by to byl za předpokladů že by se spojil s jiným rychlíkem díky své schonosti, nebo by ho nahradila Speed Force. Eddie by to být mohl jelikož jako předek Eobarda by mohl mít nějaký geny pro speed force. To jsou u mě dva favoriti

30.4.2017 | 23:25:26
Kennymcc

#84 Holldir: Savitar vznikl (nebo se lepe receno aktivoval :) ) diky tomu, ze vznikl Flashpoint – to potvrdil sam Savitar. K tomu rekla sve i SpeedForce – tim ze Barry vytvoril Flashpoint tak to melo sve nasledky a jiste veci se zmenily (to padlo z ust „Eddieho“). Ovsem nevime, co presne to ma za nasledky a co presne se zmenilo – SpeedForce zrejme nejak zasadne zasahla do reality, a da se ocekavat, ze to bude mit primou spojitost se Savitarem resp. s jeho identitou :)

#94 Holldir
1.5.2017 | 0:35:28
Inertia97

#74 lukasss: myslím si že eobard není mrtev nadobro páč jak řekl harry v 2 serii při návratu eobarda je jeden určitý bod v minulosti který nejde změnit aniž by někdo vytvořil paradox noc kdy RF zabil Noru ten okamžik je jako velký třesk ktrý nemůže být vymazán ani nahrazen jde o to že se muže kdokoliv snažit jak chce ale pokud není ze stejne linie jako původ. Eobard a zároven necestuje do té noci v tu stejnou ránu jako on tak ho nezastaví

1.5.2017 | 1:56:34
Cvani

Nezabúdajte že v časti 03×08 Invasion … nechal Barry sám sebe nahrávku ako vraví že v budúcnosti mu nikto nemá veriť. Predpokladám že vedel čo sa s ním stane lepšie povedané má stať. Možno to bolo myslené tak že nemá veriť Barrymu z roku 2024 lebo on už bol vtedy Savitarom a všetko čo Barry povedal sám sebe bolo len divadlo a to že vravel že nevie kto je Savitar len chcel maskovať sám seba? Možno podstrčil zariadenie na chytenie Savitara Barymu aby mohol nájisť profesorku skôr ako príde na to ako uväzniť Savitara aby ju mohol Savitar zabiť.

#92 ksanzi10 #94 Holldir #100 Carnage
1.5.2017 | 3:23:42
ksanzi10

#14 Ananas: lebo pred tým bol v Seed force, a teraz je na slobode, preto ho môže vidieť

1.5.2017 | 9:17:16
ksanzi10

#90 Cvani: prečo by potom zabíjal Iris? ved to nedáva zmysel

#93 Cvani
1.5.2017 | 9:18:22
Cvani

#92 ksanzi10: Aby sa mohol stal Savitaorm … :)

#95 Holldir
1.5.2017 | 9:31:57
Holldir

#90 Cvani: Meleš naprostý nesmysly. Tahle scéna a informace se týká za prvé úplně jiného seriálu a za druhé doteď neměla jedinou spojitost ani zde ani v tom daném seriálu takže s velkou pravděpodobností se bude týkat dalších serií LoT

#88 Kennymcc: Savitar nevznikl flashpointem ani se neaktivoval. Savitar byl už předtím. To jen než zapříčinil flashpoint tak byl uvězněnej ve speed force a díky flashpointu mohl naplánovat útěk…to je docela rozdíl, ale nevadí

#99 Kennymcc #102 Cvani
1.5.2017 | 10:14:45
Holldir

#93 Cvani: Už nejednou se tu objevilo, že postava z budoucnosti nepotřebuje nechat běžet minulost stejným směrem. Dokonce daná postava zabila i své mladší já a ničemu to nevadilo a nic se nestalo…Pokud by Barry byl savitarem tak by Iris zabíjet nemusel neměl by pořád jedinej důvod jí zabíjet pokud by sám nechtěl aby jeho mladší já trpělo vzhledem k tomu, že Savitar nevznikl tím, že by Iris zemřelapřed flashpointem Iris žila dál takže teorie, že je to Barry nedává jedinej smysl…

1.5.2017 | 10:19:27
bauerj

No osobně by se mi líbil zlej Barry, ale počítám že to bude někdo a pak bude mít hodně krkolomné vysvětlení (jako Zoom).

K Barrymu navíc pár nepřímých indícií i vede:

  1. Reverse-Flash řekl Barrymu, že tentokrát je záporákem on (mohl narážet čistě na Flashpoint, ale mohlo to mít i hlubší význam).
  2. Caitlin se stala Killer Frost právě kvůli Barrymu a Flashpointu – čili Savitarovo „My Child“ by mohlo znamenat tohle.
  3. Ona mu ani Killer Frost nemusí bezmezně věřit, ale stačí, že Savitar je osoba co na 100% dodrží své slovo a proto ho bez problému může poslouchat. A Barry je osoba co svoje slovo drží – v poslední epizodě to hrálo nemalou roli.
  4. Zpráva, kterou nechal budoucí Barry Ripu Hunterovi (opět mohlo to být čístě crossoverem, ale mohlo to znamenat mnohem víc).
  5. Pokud by bojoval sám se sebou, tak by to vysvětlovalo proč si na pomoc v 3×22 pozve tu osobu, která tam bude.
1.5.2017 | 14:00:26
Tibino01

#4 Bednamarek: Tomu ver, že hej! ;-) :-O

1.5.2017 | 14:40:46
LadyFlash

#56 Carnage: tak s tym eddiem by to aj malo logiku, a jj ako som pisala, proste nevieme co vsetko sa odohralo v tej linii v ktorej je barry teraz, pamata si len prvu linu v ktorej bol wells eobardom, a ostatne nie, len tu zmenu na flashpoint, takze nevie ako eddie zomrel… co ked sa este nieco v suvislosti s eddiem odohralo a nevieme o tom? celkom zlozite :D ale zase to moze byt aj uplne ina postava, jj asi suhalsim s tym, ze len v tomto seriali, ziadny oliver, jeho sem tu nebudem pliest a tak, aj tu nahravku s ripom, takze bud eddie alebo nejaka ina postava, ktora sa v tomto seriali uz objavila, a ked barry zmenil linku, tak kludne to s tou postavou mohlo dopadnut inak, bud mala nejake schopnosti, alebo sa jej nieco stalo, alebo ktovie co…

teraz tak vseobecne k vsetkym… alebo, nejde m ido hlavy, odkial mame ze to bola nejaka znama postava, ked savitar je vlastne z buducnosti, aj sa tam stvoril a aj ako clovek, ze je z buducnosti, takze teoreticky by to mohol byt bud nejaky starsi clovek od barryho alebo aj niekoho potomok… s tym oslovenim na caitlin ze my child, (ronnieho ja vylucujem a to nielen kvoli osloveniu, ale aj reakcia caitlin aj ked ano, je chladna teraz, ale ronnie by ju aspon trochu vykolajil), by to sedelo skor fakt na nejakeho starsieho znameho… gideon nevie kto je savitar he sa jej nikto nespyta?… iba abra kadabra to vedel ale ten mi prisiel ako z inej dimenzie :D… chyba nam tu viacero faktov o savitarovi :D toto sa neda, uz kadeco mi napadlo proste :D napr potomok barryho a iris (nie som ale nadsena tymto vztahom barry-iris)… ale stale neviem preco ale aj eddie by to mohol byt, alebo eobard (verim ze nebol vymazany, ze jeho original zije a je dobre skryty lebo tento rychlik chce nadovsetko zit), a eobard vo wellsovi mal predsa blizko ku caitlin a ciscovi… aj caitlin k nemu… alebo zolomon… a nemoze byt savitar znamym uz z uplne prvej linie, odkial je eobard a barry, este ked barryho matka nebola zabita a barry s eobardom neskor superili? ze vtedy sa niekto mohol stat savitarom a bol zlym, tak ho barry preto uvaznil vo speed force? a tym ze sa dokaslali tie linie (naprv to zacal eobard ked siel zabit barryho matku :D) a tak uz posledne aj barry? savitar len vyuzil prilezitost a unikol… pockam si na viac faktov, takto sa to neda :D a pochybujem ze ho nam ukazu v dalsej serii, asi ako druhy po caitlin sa to dozvie barry a tim, a my posledni :D

1.5.2017 | 15:33:26
Kennymcc

#94 Holldir: Origin Savitara zcela nezname a at uz je to s nim jak chce tak evidentne Flashpoint zapocal jeho prichod. Je proste z casove linie „po“ Flashpointu. Bez Flashpointu neni zadny Savitar! Nebo jinak – pokud by Barry neudelal Flashpoint tak by se zrejme se Savitarem nikdy nesetkal. Z hlediska cestovani v case a skakani z ruznych cas. linii do jinych se da pak tezko mluvit o tom co je minulost a co je budoucnost, jinymi slovy to co je pro jednoho speedstera budoucnost muze byt pro jineho jiz minulosti anebo obracene. Pokud beres cas jako rozmer, tak je vse dano a jsou dany vsechny reality, a ten kdo umi cestovat casem pak samozrejme muze zavitat do jinych cas. linii a potkavat jine speedstery, ktere by ve sve cas. ose nikdy nepotkal. Spousta udalosti vytvari cas. paradoxy a zrejme ne jinak tomu bude se Savitarem. Uvidime jak to bude dal, ale podle toho co zatim padlo, to vypada ze Savitar neni nic jineho nez casova smycka (casovy paradox): Flashpoint zapocal jeho prichod ze SpeedForce, kde ho uveznil Barry z „budoucnosti“ → aby se Savitar pomstil teamu Flash bla bla bla → aby zabil Iris → a po te ho Barry uveznil ve SpeedForce, kde drive „byl“ nez se z ni v „minulosti“ dostal :) A takhle je to s nim zrejme do nekonecna dokola :) Da se tu spekulovat o neuveritelnych vecech, proc to ten speedster neudela jinak – no protoze to je serial a ma dany scenar, at uz je sebenelogictej­si :)

#101 Holldir
1.5.2017 | 18:09:04
Carnage

#90 Cvani: Promiň, ale tu nahrávku by podle mě nikdo neměl brát v potaz a to vůbec. 1) padlo to v crossoverovém dílu Legend 2) ne každej sleduje všechny seriály od CW a tudíž by nedávalo smysl aby ta nahrávka měla takovej význam když fanoušek co sleduje jen Flashe jí v životě třeba neslyšel. A už o tom někde byl i rozhovor a prostě samotnýho seriálu Flash se to netýká.

1.5.2017 | 19:19:52
Holldir

#99 Kennymcc: otázka je jak savitara napsali scénáristi. Je očividné, že to nenapsali zcela přesně podle dc postavy. Ale všecko nezměnili snad. A tak soudím, že to jak byl uvězněný se shoduje s dc osudem savitara. Samozřejmě mohou to napsat úplně jinak a nemusí se s dc postavou z komiksu shodovat nic…což by bylo krajně…nevím..divné a nelíbilo by se mi a možná i jiným kdyby postavu od dc napsali úplně a zcela jinak. Takže doufám, že se bude alespoň něco shodovat. A z toho taky mnozí lidé vychází když hádají co, proč, jak a kdo. Je na pytel, že o něm doteď vlastně nikdo nic neví přesně:D

#106 Kennymcc
1.5.2017 | 23:03:01
Cvani

#94 Holldir: Ja nikomu neodpisujem na jeho názor že „meleš naprostý nesmysli“! Názory iných ma zaujímajú tiež. :)

Každý si môže myslieť čo chce pre niekoho to bude Ronnie pre iných možno Eddie. Ja si myslím že to bude Barry. Môj názor. :) A to že mi niekto bude písať že to čo si myslím sú nesmysli je síce jeho vec ale nikto okrem tvorcov a hercov zatiaľ nevie kto je Savitar takže nikto nevie či má pravdu. Môžem sa mýliť ja tak isto ako každý iný zatiaľ. Menšia kompilácia Savitar vs. Flash: https://youtu.be/ZY4EBM-D89w

2.5.2017 | 4:51:08
Met-hew

Vďaka Flashpointu to môže byť pokojne aj samotný Reverse Flash, veď jasné, že chce zabiť Iris, aby ublížil Barrymu, keď zabil aj jeho matku. Pokojne to teda môže byť Thawne. Sám predsa celý čas chcel len vymyslieť spôsob ako získať stále väčšiu rýchlosť a byt najrýchlejší, možno našiel spôsob a stal sa tým čo chcel. Je to diskutabilné. Takže ja tipujem Thawne alebo Barry… Pretože aj podľa komiksu bol ten najväčší nepriateľ Flashov protiklad, teda Flash sám zlý alebo ako Reverse Flash (Opačný Flash – protikladný) teda Thawne… No som zvedavý či sa trafím. Prípadne bude jeho jeho protiklad jeho najväčším nepriateľom v poslednej seriálovej sérií…

#104 Met-hew #105 Kennymcc
2.5.2017 | 17:44:46
Met-hew

#103 Met-hew: ale zas, keď sa nad tým zamyslím v tom poňatí, že Wally bol šokovaný zo Savitara, tak to bude najskôr asi fakt Barry, keďže aj pri ich fighte, sa chytili za hlavu úplne rovnako…

2.5.2017 | 17:49:55
Kennymcc

#103 Met-hew: Eobard Thawne to z meho pohledu NENI na 99,9%. Krom jinych duvodu, tam padlo z ust Savitara, ze Barryho nejvetsi nepritel nebyl Thawne nebo Zoom ale Savitar. Pak neco podobneho padlo z ust Abra Kababry, ze Barryho nejvetsi drsnak nebyl Thawne ani Zoom a ani DeVoe, ale Savitar. Z toho lze logicky usoudit, ze Thawne neni Savitar. A pokud by byl, tak ony vety nedavaji smysl.

2.5.2017 | 21:27:50
Kennymcc

#101 Holldir: Co se tyce predchozich padouchu, tak zatim vzdy tvurci dodrzeli jejich identitu podle komiksu. Reverse Flash – Eobard Thawne. Zoom – Hunter Zolomon. Savitara moc neznam, ale co jsem nekde cetl, tak jeho komiksova identita je neznama/utajena :) takze toto moc nepomuze :)

#109 Holldir
2.5.2017 | 21:46:09
Mixam

Konečně jsem se podíval na 19. díl. Mám par kandidátů a na 1. místě je Barry, Wally byl neskutečně šokován, což by jiná postava nedokázala krom teda ještě samotného Wallyho, nebo dokonce Joe. Nicméně z crossoveru se k tomu dost dobře hodí Barryho slova z budoucnosti nevěř nikomu, ani sobě, tak nějak to tam bylo. Je tu i spousta dalších indícií v tom, co savitar přes Juliana říkal a mám teorii i na, to jak Savitar vlastně vznikl, ale to tu teď nemám čas rozebírat.

2.5.2017 | 22:05:28
Renya

No tak nějak už nás dělí jen pár hodin … co se tu týče teorie kdo je Savitar a jeho identita je utajovaná … Savitar jako takový vypadá jinak – https://upload.wikimedia.org/…vitar_DC.jpg leč pro teorii Barry Allen … http://pm1.narvii.com/…444fd_hq.jpg tento obrázek mluví za vše

2.5.2017 | 22:15:49
Holldir

#106 Kennymcc: Identitu savitara nedodrží podle komiksu určitě. Poněvadž pokud se nepletu a ty informace jsou správné byl to letec ve válce jehož letoun trefil blesk…podle toho co jsem se někde dočetl. A to takhle asi neudělají takže si mohou vymyslet i všechno o jeho vzniku…

A ta teorie, že je to Barry a varoval Ripa má jeden háček…Rip se s Barrym ani se savitarem nepotkal už hodně dlouho a už ani nepotká. Obvykle to bývá tak, že varování má nějaký význam a je sledováno k určité skutečnosti…tady se, ale nikdo s nikým nesetkal takže naopak tím spíš tohle není varování před savitarem

3.5.2017 | 1:21:21
Cvani

Nakoniec som mal pravdu bol to Future Flash :D

#111 Rubi
3.5.2017 | 3:01:41
Rubi

#110 Cvani: Tak už víme, proč mu Caitlin hned skočila na spolupráci a plazila se před ním skoro jako pejsek :D Před kým jiným taky :D

3.5.2017 | 9:34:34
stasidlo

#14 Ananas: Ananas, Savitara viděli jen speedsteři, dokud byl uvězněná ve SF. Teď už je volný, tak ho můžou vidět všichni :)

6.5.2017 | 15:35:35
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama