The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Savitarova identita byla konečně odhalena

Savitarova identita byla konečně odhalena

Tvůrci slibovali, že se ve dvacáté epizodě dozvíme, kdo se skrývá pod Savitarovým brněním. Sliby se staly skutečností, protože se tak opravdu stalo. Do následujícího článku nevstupujte, pokud jste dvacátý díl ještě neviděli.

39 4
5.5.2017

Hlavní padouch Savitar, jehož totožnost jsme stále nevěděli, se konečně odhalil, a to ve dvacátém díle I Know Who You Are. Po měsících čekání tak konečně víme, kdo se pod jeho maskou nachází – je to samotný Barry Allen, respektive Barry Allen z budoucnosti.

Jak jsme v díle mohli vidět, Savitar nám už od svého proroctví v deváté epizodě The Present radil, kdo ve skutečnosti je. Není proto divu, že věděl všechny detaily o Flashově týmu. Kdo jiný by to mohl vědět lépe než samotný člen tohoto týmu. Většina fanoušků byla tímto odhalením šokována, ale zároveň i zmatena. Proč by se z Barryho stal padouch? Co se s ním stalo, že se tak chová? Proč by chtěl zabít Iris? A jak to, že má popálenou tvář?

Na otázky bychom měli dostat odpovědi už v nadcházejícím díle Cause and Effect. „Dozvíte se to v další epizodě, ale některá tajemství ještě nebudou odhalena. Každopádně Savitar je verzí Barrho Allena, velmi strašlivou verzí,“ řekl tvůrce Andrew Kreisberg. „Když bude v dalším díle Barry mluvit o Savitarovi, tak si uvědomí, že když bojoval s tolika padouchy, tak netušil, proč dělají to, co dělají. Byli prostě plni vzteku a prožili hrozné věci, a proto by se jich nejraději zeptal, proč to všechno dělají. Když se ale Barry podívá na Savitara, tak mu rozumí a docela ho chápe,“ dodal.

Tvůrce nás zároveň přesvědčuje, že i když to tak nevypadá, tak plán, že Barry je Savitar, vznikl už na začátku série: „Skvělé na tom je, že k tomuto jsme vždycky směřovali. Nápad zahrnující nejtemnějšího padoucha, se kterým bychom přišli a který by byl jeden z našich hrdinů, byl pro nás velmi zajímavý. Nekonkuruje to pouze našim věcem v tomto seriálu, ale i věcem ze seriálů, na kterých pracujeme. To, že hlavní hrdina je i hlavním padouchem, je něco, co jsme ještě neudělali, ale jsme z toho nadšení.“

Proč vlastně Savitar vznikl? Podle Kreisberga k tomu došlo kvůli tomu, že ztratil všechny své milované: „Obecně má každý hrdina i padouch podobný příběh původu – někomu se něco stalo, zažil si nějakou tragédii atp. Někoho to naplní dobrem a chce se stát hrdinou, z jiného se stane padouch, protože chce, aby všichni ostatní trpěli stejně jako on. Barry má Iris, Joea, Cisca, Caitlin, svého otce, vzpomínky na svou matku… Tihle všichni z něj udělali hrdinu. Savitar o tohle všechno přišel.“

Je paradoxní, že i když Savitar Barrymu tolikrát ublížil, tak s ním Barry soucítí: „Je v tom zajímavý paradox, protože Savitar toho udělal tolik, ne-li více než ostatní padouši, ale Barry s ním i nadále soucítí. Je to velmi zajímavá dynamika, která je jiná než u Thawnea v první sérii a Zooma ve druhé řadě.“ Na herce Granta Gustina tak čeká další velké množství scén, ve kterých bude stát proti sobě tváří v tvář, protože opět hraje dvě různé postavy.

Jste spokojení s tím, kdo se pod Savitarovou maskou nachází, nebo byste si pod ní přáli vidět někoho jiného?

Zdroj článku: EW; Foto: CW

Diskuze /69

Shifty015

Zlý Barry je sice z budosucnosti, ale vypadá stejně staře jako Barry s přítomnosti i Barry z roku 2024. Dále pokud se z Barryho stal Savitar proto že přišel o své milované tak hlavně proto že je o ně připravil Savitar sám nebo jeho přičiněním. Taková nekonečná smyčka: přišel jsem o své blízké tak jsem se stal zlým aby jsem je mohl v minulosti znovu zabít. Doufám že to bude nějak kvalitně vysvětleno. Opravdu hodně se mi líbila první série a zápletka s Reverse Flashem která byla promyšlená a na seriál tohoto tipu velmi kvalitní. 3. série se savitarem je jen slátanina jak nechávat diváka napjatého aby sledoval další díly, ale logika v tom opravdu pokulhává. Minimálně doufám že výhružka Eboarda Thawna, poté co napravil Flashpoint, že Barry bude trpět byl odkaz právě na Savitara a bude to alespoň nějak logicky vysvětleno co udělal.

#6 Blob
5.5.2017 | 18:49:17
Inertia97

to co udělali bylo asi nejlepší nápad který mohli kdy udělat Savitar jako Evil Barry hlavně se mi líbí že dostali svému slovu…ale co ted zajimámě proč to všechno proč on 21 díl bude asi na druhém místě v nejlepších epizodách protože pokud se skutečně dozvíme Savitarovu minulost tedy barryho budoucnost tak to bude mít vážně koule :D

5.5.2017 | 18:52:07
Rubi

Čekala jsem na to od začátku seriálu a konečně to přišlo. Konečně se toho odvážili. Bezkonkurenčně nejlepší padouch v historii všech komiksových seriálů … náš milý a sluníčkový Barry proti svému zlomenému já … co více bychom si mohli přát? Snad jenom fandit Savitarovi, protože si toho evidentně dost vytrpěl :(

#5 Carnage
5.5.2017 | 20:01:29
SerFirox

Jsem zmatený, když byl Barry v budoucnosti, Savitar byl uvězněný, ale Barry byl na svobodě. :D

#7 Rubi #38 111mstitel111
5.5.2017 | 20:08:18
Carnage

#3 Rubi: „Bezkonkurenčně nejlepší padouch v historii všech komiksových seriálů“ Nemyslím si.

#7 Rubi
5.5.2017 | 20:09:51
Blob

#1 Shifty015: Krásně napsáno. :) To finále bude jedna velká pokulhávající logika :) Buť to scénáristé nevidí, nebo to mají nějak geniálně promyšlený.

5.5.2017 | 20:15:33
Rubi

#5 Carnage: ano jistě, napíšeš mi tu že nejlepší je Slade Wilson :D nejhorší padouch pro hrdinu je prostě jeho budoucí vlastní já, at si každej říká co chce, nejhorší je bojovat proti sám sobě #4 SerFirox: To je docela jednoduchý … prostě ten Barry z roku 2024 není ještě Savitar … Barry v roce 2024 prostě uvěznil Savitara (své já) který je ještě ze vzdálenější budoucnosti

5.5.2017 | 20:23:20
Lex Luthor

Savitar je verzí Barrho Allena to by taky mohlo znamenat, že přišel z paralelní reality stejně jako Zoom, dostat se sem mohl díky Flashpointu, Savitar je asi Barryho dvojník z jiné reality kde v budoucnosti přišel o všechny, chtěl se vrátit zpátky časem a zastavit to, ale Speed Force mu to nedovolovala, tak tvrdohlavý Barry našel způsob, jak jí ovládnout z pomocí kamene mudrců, dotkl se ho, stal se z něj Savitar a zešílel.

#9 Rubi
5.5.2017 | 20:26:14
Rubi

#8 Lex Luthor: Savitar není důsledkem Flashpointu … kdyby byl nevěděl by o něm Jay Garrick, jehož se flashpoint nedotkl, protože byl na jiné Zemi … kdyby Savitar byl z jiné Země neměl by Barryho vzpomínky, protože žádná jiná Země ve vesmíru neběží na stejné vlně, že by tam byli lidi propojeni … Savitar je Barryho já ze vzdálené budoucnosti … to proč nestárne může mít na svědomí kámen mudrců, popřípadě jeho oblek … zřejmě to souvisí s jeho jizvami

#11 Carnage #15 Lex Luthor #33 Pimster
5.5.2017 | 20:31:04
dvory

Nejlepší padouch za mě Wilson Fisk

5.5.2017 | 20:58:12
Carnage

#9 Rubi: Kašlu na Sladea Wilsona a na tu ptákovinu Arrow ani nekoukám :D je víc komiksových seriálů než jen ty od CW. A Jak napsal Dvory z komiksovýho seriálu je zatim nejlepší opravdu Kingpin v Daredevilovi. A Purple Man v Jessice Jones byl taky kvalitní záporák.

#12 SerFirox #13 Stardos #14 Rubi
5.5.2017 | 21:26:34
SerFirox

#11 Carnage: Ne, nejlepší komiksový padouch je Shadow King z Legiona. :D

5.5.2017 | 21:49:22
Stardos

#11 Carnage: Ehm, ne, nejsou :D

#16 Carnage
5.5.2017 | 21:53:34
Rubi

#11 Carnage: Daredevila jsem utnula po pár dílech, kromě znělky mě ničím nezaujal :D dokud nosil šátek tak budiž jak mu dali ten čertovskej kostým už fakt ne :D … jestli myslíš že bojovat sám se sebou není ten největší úkol tak se zeptej všech kteří jsou na psychiatrii. (nadsázka ale ve finále to tak je) uvidíte jaký bude mít Barry strašné dilema, jak se bude obvinovt že on zabije Iris, jak ho to úplně semele, popovídáme si na konci série :D

#16 Carnage #47 Carnage
5.5.2017 | 21:57:21
Lex Luthor

#9 Rubi: Jsou reality které jsou stejné a rozdíly se tam jen těžko hledají může být jiná realita kde se události Flashe dějí stejně jako na Zemi 1 s drobnými rozdíly. Jiné reality se od sebe naopak zásadně liší vysvětlovali to na začátku druhé série ve Flashovi.

5.5.2017 | 22:08:34
Carnage

#13 Stardos: samo, že každej má jiný názor ale co je na Savitarovi tak úžasnýho opravdu nevím. Už teď je tam dost plot holes jako, že je tak silnej atd. atd. ale přesto posílá Killer Frost aby něco dělala za něj. Je to momentálně nejrychlejší rychlík.

#14 Rubi: Tak jako neni to věc co by v jiných filmech nebo seriálech nebyla, takže mi to nepřijde zas tak úžasný. Navíc zatim nevíme jak to bude je to on, ale rozhodně to neni ten Barry který je hlavní hrdina a jsem si jistej že to v seriálu ještě zazní hodněkrát…já nejsem ty a tebou se nikdy nestanu, bla bla bla. A o čem si popovídáme na konci? Že to barryho semele a bude to dilema? Nech mě se zasmát :D, tohle Barry dělá celej seriál je to uplakánek a každou sérii na něj dolehne depka, že je moc pomalej a že za to může on a že nejchytřejší je zase podělat všechno a všechny cestováním v čase a pak se zas ebude obviňovat :D klasika je to tam furt. Takže tim bych se nějak moc neoháněl jak strašně blbě mu z toho bude, navíc zatim mi přijde že to bere docela s klidem, překvapivě.

#18 Stardos #19 Rubi
5.5.2017 | 22:10:10
Carnage

Já jen opravdu doufám, že ho nakonec neporazí sílou lásky a přátelství :D

#22 Innominateus
5.5.2017 | 22:30:08
Stardos

#16 Carnage: Já třeba nemyslel Savitara. Řekl jsi komiksový záporák, řekl bych, že pod to zapadají všechny seriály podle komiksu. Takže tady vítězí jasně Negan :D

5.5.2017 | 22:31:44
Rubi

#16 Carnage: jo tak klidně že si necha vymyt mozek :D precti si clanek je tam jasně napsano co se bude dit. Uvidis že ve finale mam pravdu. Co myslis ze by se stalo kdyby Iris vazne zabil? Pujde si hodit masli protože ji zabil on. S tim by spatne zil uz jen pomysleni ze ji on chce zabit. Bude v hajzlu uvidite. Zadnej zaporak ho tak nerozlozi jako on.

5.5.2017 | 22:53:50
DavidDawson

Co když v budoucnu běžel rychle a zakopl a hlavou líbal asfalt ? Tak si mohl popálit ksicht ne ? :D

5.5.2017 | 23:36:15
Exie_

My name is Savitar. For five years, I was stranded in the speed force with only one goal: survive. Now I will fulfill my wish – to use the SpeedForce and bring down those who are poisoning my city. To do this, I must become someone else. I must become something else. Tato verze je od jednoho týpka lepší než ta moje. :D

5.5.2017 | 23:44:55
dagsoftware

podľa mňa to riadne zvrzali a nedáva to žiaden zmysel

6.5.2017 | 0:22:05
Liss93

Současný Barry navštívil budoucího Barryho v únoru 2024. Článek o zmizení Flashe během krize vyšel v květnu. Takže během těch pár měsíců se něco muselo stát, aby se Barry změnil v Savitara. Pokud se tedy jednalo o něj a ne o nějakou jinou verzi Barryho, která Barryho z budoucnosti zabila.

#25 Koprik
6.5.2017 | 0:28:03
Koprik

#24 Liss93: sorry za rejpání ale článek je z dubna, jinak všiml jsi si textu článku? Mám dojem že se do toho autoři trochu zamotávají…

6.5.2017 | 3:12:26
Ben111

Já myslím, že základem celé série je Flashpoint, takže i díky němu musel vzniknout Savitar. Proto vracel schopnosti lidem co je měli ve FP, on sám bude Barryho verze odtamtud.a když se právě současný Barry pokoušel FP napravit, tak Barry z FP (budoucí Savitar) přišel o všechno…

#28 Shifty015
6.5.2017 | 3:28:38
Pachoom

Myslím si,že Future Barry je Time Remnant z finálového dílu druhé sezóny.Zapadá to do sebe.Na konci dílu mu bylo řečeno,aby běžel opačným směrem a vytvořil svůj puls,kterým zastaví zničení multiverse.To ho poslalo do Speedforce.Savitar byl uvězněný ve Speedforce.Time Remnant má také emoce,umí mluvit a umí vše jako normální člověk (Zoom si ho sám zabil,kdy byl ve Star Labs a loučil se s týmem.).Pokud tomu tak ale není,v komiksové verzi se Future Flash stal z normálního Barryho.V roce 2036 nebo nějak tak se Barry z komiksu rozhodl,že po smrti Wallyho a Iris upraví celou timeline,oblek se mu změnil v modrý a začal napravovat během chvilky všechno co prožil,střetl se sám se sebou a musel se zabít,jelikož mu Barry ze součastnosti bránil pokračovat.Potom se probral někde v jungli bez schopností,ale to už bude jinčí historka asi :D Možná to nesedí uplně k sobě,ale tvůrci Flashe nikdy nejdou podle komiksů,inspirují se z tak čtvrtky určitého příběhu.

6.5.2017 | 7:24:10
Shifty015

#26 Ben111: Flashpoint v tom musí hrát významnou roli jak říkáš. Hlavně před Flashpointem byly noviny z budoucnosti napsané Iris. to znamená že nebyl žádný Savitar který by ji zabil. Až po Flashpointu se to vše změnilo. A nezapomínejme na poslední větu Eaborda, poté co napravil Flashpoint, že Barry bude trpět (nebo tak něco). Sázím na to že mluvil o Savitarovi. Doufám v tom jinak mi to už opravdu nedává smysl a asi mi bouchne hlava :D

#29 Ananas #34 Koprik
6.5.2017 | 8:50:20
Ananas

#28 Shifty015: Jasné že v tom má Flashpoint rolu, sám Savitar to hovoril že vďaka nemu mal šancu na útek a dať Wallymu schopnosti aby ho nahradil.. :)

#30 Rubi
6.5.2017 | 10:01:08
Rubi

#29 Ananas: a jak vysvětlíš to že o něm Jay Garrick měl tolik informací? když jeho ani Jessie a Wellse na jiných Zemích se FP nedotkl?

#31 Rubi #35 Pimster #39 Ben111
6.5.2017 | 10:42:19
Rubi

#30 Rubi: v traileru jasně říkají že Savitar je Barry z budoucnosti, proto taky má jeho vzpomínky, on se objevil až po tom co se realita vrátila zpátky, jinak v tom Speedforce byl uvězněný i před FP, ten mu jenom umožnil utéct.

6.5.2017 | 10:45:33
tom99

Nedává to vůbec smysl, zato Ronnie by smysl dával… škoda…

#41 mima33 #67 HellTsuku
webmaster
6.5.2017 | 10:56:50
Pimster

#9 Rubi: Paralerní vesmír vznikne jedinou další možností volby jediné osoby v celé historii vesmíru.Tudíž může být spoustu vesmírů které jsou stejné dokud v daleké budoucnosti se například Barry nerozhodne jinak. Ale došlo mi že už ted Barry změnil budoucnost. V roce 2024 jeho budoucí já nevědělo kdo je Savitar a tím že už to ví ted je zcela všechno jinak.

6.5.2017 | 11:03:42
Koprik

#28 Shifty015: proč nikoho nanapadá zádná teorie že v tom hraje roli Eobard? vsak v novinach se pise že 25.4.2024 zmizel flash pri souboji s Reverse Flashem…

6.5.2017 | 11:17:46
Pimster

#30 Rubi: Možná to byla jen legenda. A tím že to Jay Barrymu vyprávěl tak si to Barry pamatoval a tak se pojmenoval Savitar. Legenda byla dřív než skutečnost

6.5.2017 | 11:54:52
Lex Luthor

V podstatě pokaždé, když se Barry za pomocí své rychlosti vrátí v čase vytvoří jinou realitu a dějovou linku začalo to v první sérii v 15 díle kdy se vrátil o jeden den v tom světě Central City zaplavilo Tsunami protože Flash zmizel. Pak ve druhé sérii vytvořil dobrého Rathowaye a taky upravil děj, pak v crossoverech zabránil Savagovi zničit město a nakonec to dodělal Flashpointem

6.5.2017 | 14:22:52
Holldir

Naprostá hovadina…

#40 Xegiie
6.5.2017 | 14:33:11
111mstitel111

#4 SerFirox: Savitar (future flash) by měl být podle komiksu z budoucnosti vzdálené 20 let od teď pokud jsem to z videa o future flashovi pochopil správně

6.5.2017 | 15:18:23
Ben111

#30 Rubi: V tomhle třeba nevidím vůbec problém. Buď si jen přisvojil legendu o Savitarovi (jak to někdo zminoval), nebo prostě mohl cestovat časem a i na jiné Země, aby tu legendu o sobě vytvořil v celém multi vesmíru.

#42 Rubi
6.5.2017 | 15:48:19
Xegiie

#37 Holldir: tak proč na to čumíš VOLE

6.5.2017 | 15:54:47
mima33

#32 tom99: No Ronnie by zmysel nedával určite. Za čo by sa mstil Barrymu? Prečo by chcel zabiť Iris? Ako by získal schopnosti rýchlika? Keď už, tak Eddie, ale aj tam by bolo poriadne veľa nezrovnalostí, takže ja by som bola najradšej, ak by to bol celkom neznámy človek, kľudne aj z budúcnosti :D

6.5.2017 | 16:10:23
Rubi

#39 Ben111: to je sice hezký, ale vy na mě reagujete a vůbec nevíte na co jsem reagovala já … má reakce byla o tom, že kdyby Savitar vznikl až po FP tak by o něm Garrick nevěděl, protože jeho se FP nedotknul .. z čehož jasně vyplývá že Savitar existoval i před FP jenom byl uzavřen ve Speed Force a FP mu umožnil pouze útěk

#43 Shifty015
6.5.2017 | 17:20:53
Shifty015

#42 Rubi: Chápu jak to myslíš. Garrick sám říkal že je to mezi Speedstery mýtus. Určitě existoval před FP. otázkou je jak se to vysvětli v příští epizodě, z jak daleké budoucnosti je a proč vypadá pořád stejně mladě. A upřímně, co se cestování času týče je to skoro každou epizodu jinak a těžko se v tom orientovat. Když v první sérii Barry běžel poprvé zpět v čase byl tam sám (jediná verze Barryho) Když se vracel do minulosti znovu už tam potkal i své mladší já z minulosti. Nebo při záchraně své matky byl Flashů plnej barák :D Zákony cestování časem by jsem asi u toho seriálu nechal stranou.

#61 Blob
6.5.2017 | 17:49:32
Joesef

flash stárne pomalu. aspoň to je napsaný o future flashovi že pomaleji stárne takže proto je pořád mladej ikdyž je o dvacet let starší třeba.

Jinak jedna moje teorie je taková,že v budoucnosti vzniknul savitar (třeba stejně jako future flash v komiksu) a pak začal cestovat časem i do jiných dimenzí a udělal ze sebe boha. Bary pak vytvořil flashpoint a tim vlastně změnil budoucnost a savitar třeba už z barryho nevznikne takže se teď savitar snaží napodobit svojí budoucnost aby se stal náš barry v budoucnosti savitar. proto chce zabit iris atd… myslim že by to dávalo smysl.

a nemyslím si že bysavitar vzniknul díky flashpointu protože jay o něm slyšel taky. to znamená že byl i před flashpointem.

ale zase mi do toho nezapadá to, že ví všechno o killer frost protože ona před flashpointem nebyla. kurva je to fakt složitý a každá teorie má nějakou tu trhlinu no…

#45 111mstitel111 #46 Rubi
6.5.2017 | 18:08:44
111mstitel111

#44 Joesef: Tak Killer Frost byla i na zemi 2 tak aby o ní věděl nepotřebuje FlashPoint

6.5.2017 | 19:20:10
Rubi

#44 Joesef: on o Killer Frost ví protože má Barryho vzpomínky, to co se právě děje našemu Barrymu on už prožil zase se Savitarem z jiného času, je to koloběh který se pořád opakuje … ale v jednom máš pravdu, čas a cestování čsem je tak neprobádaný že si tvůrci můžou vymyslet úplně cokoliv a nikdo jim na to nemůže říct že to udělali špatně, protože je to všechno jenom vymyšlený :D

6.5.2017 | 20:17:17
Carnage

#14 Rubi: Jinak ještě ohledně toho Daredevila napsala si, že si viděla jen pár dílů a jak dostal ten kostým tak už ne :D Ten kostým dostal až v předposledním díle první série snad.

#49 Rubi
6.5.2017 | 20:30:20
ggf

A co ta zprava od barryho z roku 2056 ??

6.5.2017 | 21:16:03
Rubi

#47 Carnage: ono jde o to ze jsem nektere dily vynechavala a preskakovala, protoze me nebavily postavy v serialu, zvlast ta otravna holka, nevim jak se jmenovala uz a poslední dil co jsem videla bylo jak zmenil kostym. Navic at jsem si sehnala jakoukoliv verzi dilu nikdy nesedely titulky

6.5.2017 | 23:00:32
default

Savitar aka Barry… jen me to stale vic a vic presvedcuje o tom, ze producenti uz nevi co maji vymyslet… cely serial jde od deseti k peti. A lataji to srdcervoucimi kecy. :(

#52 Pachoom
7.5.2017 | 0:20:11
morver

Serial už mě nějak přestal bavit, tak jen sleduji jak se posouvá děj, ale na celé epizody se nedívu, ale nemohl jsem přehlédnout jak se savitar během série změnil. Když se ukázal poprvé šel z něj respekt, lesklá zbroj, atleticá postava, vypadal fakt drsně, ale to jak vypadá teď tak je takový jiný, divný. To jim snížili rozpočet tak si nemůžou dovolit ten jeho vzhled tak vymazlit nebo co? :D

#55 Carnage
7.5.2017 | 0:34:54
Pachoom

#50 default: Ti toho můžou vymyslet,že by ses divil.Flash komiks je plný tolik padouchů,tolik speedsterů,kdyby chtěli,20 sezón flashe by pro ně nebyl problém.

7.5.2017 | 9:51:54
Spirit1991

Tuším, že mě možná ukamenujete kdyžtak dám i adresu. Ale co když to vše ohledně Savitara začne v tomhle díle? V Cause and Effect? V článku je napsáno že o vše záporák vždy přijde viz nahoře napsáno Barry má Iris, Joea, Cisca a vzpomínky na matku atd. Díky tomu co mu chtějí udělat vymazat mu paměť aby netušil další kroky co když to je začátek k tomu aby z něj byl Savitar?

7.5.2017 | 9:55:41
Honiik

Nevím jestli to tu padlo, ale dost možná jo, co když to je Barry z doby z pre-flashpointu. Jakože mu Barry, který vytvořil flashpoint všechno vzal tím, že jej vlastně vytvořil. Pokud vím, tak říkali něco, že se s následky flashpointu budeme zabývat celou sezónu. Je to možná blbost ale jen tak mě to napadlo :D

7.5.2017 | 12:29:01
Carnage

#51 morver: Souhlas, Savitar vypadal lépe když se objevil poprvé ale to stejný bylo se Zoomem mi přijde.

7.5.2017 | 13:03:20
league

Barry chce sám sebe uvěznit ve speedforce

7.5.2017 | 13:36:27
Lex Luthor

Takhle nějak to je s každým záporákem ze začátku taky šel ze Zooma respekt a pak když odhalili jeho skutečné úmysli, umíral a potřeboval Flashovu rychlost, aby se uzdravil, na respektu ztratil, stejný je to i se Savitarem, když se objevil na začátku jako bůh rychlosti vypadal dobře a vzbuzoval respekt pak odhalí, že je vlastně celou dobu zavřený ve speed force a když se z něj dostane je slabej a každej ho dokáže přemoci už respekt nevzbuzuje. Záporáci jsou zkrátka nejlepší, když jsou maskovaný a neznáme jejich úmysli tak vzbuzují nejvyšší respekt.

#58 league #69 Carnage
7.5.2017 | 14:54:06
league

#57 Lex Luthor: Akorát Barry ho nemusí uvěznovat jak ho Jesie bodla a jeho to zranilo tak je ale zranitelný. Nebo ho Barry mohl zabít jak si sundal oblek jenže on to ten trouba neudělá. To měl jedinečnou příležitost to udělat. Jinak kvůli němu zemře Iris že ho nezabil. Stejně tak jak v osumnácté epizodě mohl zabít Zooma ale on mu dá svoji rychlost a pokazí to. On byl rychlejší než Zoom takže mohl. Série prostě musí mít 23 epizod proto to takhle pokazili.

#59 Lex Luthor
7.5.2017 | 16:30:28
Lex Luthor

#58 league: Jo stejně to dělaj i u Arowa myslím, že zbytečně natahujou děj na 23 epizod, ve čtvrté sérii měl Oliver zabít Damiena Darka v 15 epizodě Taken, když mu zničili jeho totem tak by předešel i smrti Laurel.

#60 league #63 Rubi
7.5.2017 | 17:21:54
league

#59 Lex Luthor: To jo no prolhanej ten Oliver hlavně že říkal v desáté epizodě že ho zabije! :D

#62 Lex Luthor
7.5.2017 | 18:10:02
Blob

#43 Shifty015:. Kdyby používali tu verzi cestování časem, kde se vytváří alternativní reality, tak by to cestování bylo docela jednoduchý. Ale proč by to dělali, když lidé mají rádi seriály co nemají logiku. :D

7.5.2017 | 18:15:30
Lex Luthor

#60 league: Jo Olie mění své názory a rozhodnutí každou epizodu

7.5.2017 | 19:16:03
Rubi

#59 Lex Luthor: Jak by mohl zabít hlavního padoucha už v 15 epizodě když série má mít 23 dílů? co by tam jako pak dali? :D

#64 Lex Luthor #65 league
7.5.2017 | 20:46:52
Lex Luthor

#63 Rubi: Nějaká nová krize by se určitě našla, ale bohužel jak říkáš hlavní padouši musí přežít až do závěru série

7.5.2017 | 21:10:50
league

#63 Rubi: Malcom Merlin by převzal HIVE a pak by zabil Felicity pane jo to by byla sledovanost.

#66 Lex Luthor
7.5.2017 | 21:50:36
Lex Luthor

#65 league: Jo to by bylo fajn můžeme jen doufat, že se to stalo v jiné Zemi.

7.5.2017 | 22:17:33
HellTsuku

#32 tom99: Ronnie by vůbec smysl nedával, navíc není to rychlík a navíc v době druhé série o které se Savitar zmiňoval už byl mrtvej a několikrát říkali, že přišel z budoucnosti. Future Flash dává větší smysl, než Ronnie.

8.5.2017 | 4:56:42
Koprik

Celej savitar mi přijde jako uplne silena paradoxová smyčka, kde zatím neznámě spouštěcí moment.

8.5.2017 | 5:24:48
Carnage

#57 Lex Luthor: Ale hlavně u Zooma to bylo tka, že ten člověk v obleku byl celkem namakanej a pak tam byl ten herec co hraje Zolomona a už nebyl tak nabušenej. Savitar byl taky větší a lepší, protože byl celej CGI, ale teď je to udělanej oblek kterej jen doupravujou.

8.5.2017 | 13:56:13
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama