The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Trailer k epizodě Out of Time

Trailer k epizodě Out of Time

Další epizoda nás sice čeká poměrně za dlouho, ale už teď se máme na co těšit.

33 0
19.2.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /114

lksvcr

A naše otázky jsou zodpovězeny, tedy né všechny.

19.2.2015 | 17:04:27
Malinko

no to ma poser.. kto to ma vydržať mesiac??? no novu časť!!! no to nieeeee…

#5 Sandra27
19.2.2015 | 17:15:34
kova159

Tak to bude hodně zajímavé, jsem zvědavej kdo potom zaujme pozici Barryho guru potom co bude Wels odhalen

19.2.2015 | 17:25:32
Lumicko

Otazka… Preco by sa Wells odhaloval tak skoro??? Sak nema dovod… Viem ze tam Cisco hovori ze nemozem tomu uverit ale Wells mal nieco spolocne s vrazdou matky Barryho… Nechapem jak na to zrazu prisiel??? Ved testoval krv a nic nenasiel tak neviem ako moze k takemu zaveru zrazu dojst

#6 Malinko #29 Nobles
19.2.2015 | 17:29:00
19.2.2015 | 17:35:13
Malinko

#4 Lumicko: ved uvidíš odhalenie v tom dieli,, ešte nepredbiehajme udalostiam a uvidíme ako to celé bude.. ale ja som hodne zvedavá tiež ako nanho prišli..ale tak Joe si neni isty ním už dlho..

#29 Nobles #85 Kristy Mošková
19.2.2015 | 17:35:38
Billy the Kid

už se těšim a wells je velmi rychly když trošičku mžura před ciscem

19.2.2015 | 18:00:53
Afromen

Tak to bude pecka. Asi se nedočkám. :/

19.2.2015 | 18:02:15
Ivčí

Třeba maj aji ve S.T.A.R. Labs zrcadla :D :)

19.2.2015 | 18:23:56
Kubyk002

Jestli bude Wells ten kdo zabil Barryho matku tak to bude docela zklamání, proč by potom Barryho trénoval, snažil se aby byl rychlejší a rychlejší… Každopádně se těším jak malý Jarda na Vánoce!

#12 Anduin #26 Billy the Kid #93 mistik
19.2.2015 | 19:17:55
Hansss

i když už se začínají poodhalovat hlavní otazníky myslím že do poslední epizody nebudeme mít jasno takže se máme pořád na co těšit … :)

19.2.2015 | 19:46:11
Anduin

#10 Kubyk002: Určitě to nedělá jen proto aby se při souboji s ním alespoň trošku zapotil.....Nějaký důvod má, jen musíš počkat a zjistíš jaký

19.2.2015 | 19:58:01
Anduin

Neví někdo co myslí tím: ,,Mnohokrát si mi ukázal jaké to je mít syna"? Tím myslí že se o něj stará nebo že je jeho táta? :D

#14 Hansss #15 anicka.nah
19.2.2015 | 20:01:32
Hansss

#13 Anduin: tak já předpokládám že tím myslí že se o Barryho stará aby se mu nic nestalo a přece jenom kdo by mu mohl více rozumět něž právě Wells s jeho schopností …

19.2.2015 | 20:09:25
anicka.nah

#13 Anduin: já už jednou psala, že by to mohl být jeho biologický táta. Je tam určitá vzhledová podobnost, ale bylo by to divný a zajímalo by mě jak by pak vysvětlili Welsovo schopnosti

19.2.2015 | 21:37:47
cihla

moje teorie je asi ta, že wells má nejspíš nějakou základní rychlost ale na rozdíl od barryho ji nemůže navýšit proto potřebuje ten přístroj aby pak mohli oba do minulosti protože barry zřejmě zrychlí potom natolik, že on cestovat časem moct bude ;) to jestli je wells ten kdo zabil barryho matku je pro mě záhadou… i když zatím každá odtajněná skutečnost tomu zřejmě napovídá nwm proč ale já osobně si nemyslím, že to byl on :) nějak v tom zamotany bude, ale podle mě on to nebyl :)

19.2.2015 | 22:22:12
cihla

omlouvám se přepsal jsem se..... myslím si že to nebyl on .....

19.2.2015 | 22:23:14
cihla

už jsem zblblý sorry za spam :D napsal jsem to dobře :D

19.2.2015 | 22:24:05
Jackob32

Toto je jenom můj názor a proto to není uvedeno jako Spoiler, nicméně tu určitá šance je :D

Já si myslím, že dr Wells je Barry z Budoucnosti, který musel zabít svoji matku a i zabránit mladšímu Barrymu aby ji zachránil, protože jinak by se Barry nestal nikdy Flashem. V podstatě si myslím, že po tom co Flash vykoná ty úžasné věci, zachrání mnohokrát svět a vytvoří ze světa lepší místo, se musí vrátit do minulosti v podobě dr Wellse, aby se ujistil, že se mladý Barry stane tím kým se má stát.
Je to jako Predestination paradox, kdy Stvořitel dá vzniknout sám sobě. Stejně jako otázka co tu bylo dřív, jestli slepice nebo vejce.
Vysvětluje to všechno, i to proč má dr Wells tak záhadnou minulost, kde odpovědí je, že Wellsova minulost je v budoucnosti. Dokonce to vysvětluje i Cisca, proč přijal někoho tak na první pohled nevhodného, prostě proto, že ho znal a věděl že pomůže Flashe vytvořit.

#22 johnmckay #23 Xegiie #25 Ivčí #27 Billy the Kid #29 Nobles #37 iBrainac
19.2.2015 | 22:43:09
Figo

A stejně všichni budem čumět jak puk když zjístíme že Wells je starší já Cisca :)

19.2.2015 | 22:52:18
jack7cz

Taky je zvláštní, jak by se mohl sám Wells nechat zmlátit sebou (Reverse Flashem)… Nebo to byla jeho verze z jiné doby? Reverse-Flash se pak zastavil před detektivem Thawnem a ani se ho nedotkl… to je taky zvláštní … Komiks Flashe neznám, ale co jsem tak pochopil, tak bylo více Reverse-Flashů … co když tu jsou dva a jeden je Thawn z budoucnosti? Furt si myslím, že i Wells z budoucnosti. Plus si nedokážu vysvětlit, jaktože Flash i Reverse Flash mají podobný kostými :D. Reverse-Flash se musel „zrodit“ po Flashovi a okopčit ho. Takže Wells musí být z budoucna .. no ne?

No jsem zvědavej. Jen se divím, že všechny své nemesis potká Flash hned v první sérii, co bude pak? :D

#29 Nobles
19.2.2015 | 22:53:52
johnmckay

#19 Jackob32: já si myslím že máš pravdu jelikož jsem viděl Justice League the flashpoint paradox(liga spravedlivých-záchrana světa český název) a tam je to znázorněné doporučuji se podívat :)

19.2.2015 | 23:19:32
Xegiie

#19 Jackob32: takze slepice cestovala v case a davala pozor o vejce? :D:D

20.2.2015 | 0:33:28
Joshuajonese

Myslím, že trailer vysvětluje mnohé. Dr.Wells je Eddie Thawne z budoucnosti, který běžel do minulosti aby Barrymu utržil velkou ránu a to při jeho bezmoci zabil jeho matku. Ale, tím, že to udělal narušil minulost a Flash jako takový v budoucnosti přestal existovat. Tudíž i Wellsovi schopnosti. (to je taky proč furt sleduje budoucnost, jesli je flash online) To nás přivádi k otázce, jaktože Cisco nenašel shodu? Protože celkově testoval krev proti Dr.Wellsovi, který mohl krev nastrčit, celkově mohl přejmout identitu od jiného Wellse, kterého ve své době nikdo neznal. Dále jak mohl zmlátit sám sebe? V traileru to vidíte, Ciscovi ukazuje jak se rozdvojuje. Což při určité urovni rychlosti, může udělat i tak aby to vypadalo, že se sám zmlátil. By the way, Eddie Thawne jako detektiv má taky spoustu náznaků, že je posedlej Flashem tak trochu.

#28 jack7cz #29 Nobles
20.2.2015 | 1:34:51
Ivčí

#19 Jackob32: Já si teda myslím, že Barry by stokrát radši zachránil matku než by se stal Flashem, resp. kdo ne..?

20.2.2015 | 2:56:55
Billy the Kid

#10 Kubyk002: ja myslim že to vells nebyl, třeba mu zabranil v tom aby ji zachranil

20.2.2015 | 9:44:40
Billy the Kid

#19 Jackob32: no nevim jestli je to barry z bodoucna, to by jich tam mohli byt stovky

20.2.2015 | 9:46:11
jack7cz

#24 Joshuajonese: Něco na tom je, akorát jako mladej blonďák a jako starší se obarvuje? :D Možná jo :D … To s tím rozdvojením si nedokážu úplně představit, v traileru se sice rozdvojuje, ale je to vidět a je kousek od sebe, ale tak aby tam nejdriv pobihal jako Reverse Flash a zaroven vicemene daleko sedel jako Dr. Wells … To se musel hodne rychle svlékat a oblíkat :D :D … Spíš si myslím, že je tam i jeho jiné já, nebo Eddie z budoucnosti.

20.2.2015 | 9:49:27
Nobles

#24 Joshuajonese: #21 jack7cz: #4 Lumicko: #6 Malinko: No když už jsme u toho jak na něj přišli. Nemyslím že je v tom traileru jen tak pro nic za nic vidět Cisco u té jejich pasti s RFlashem uvnitř. Myslím že šel jsem prostě zkontrolovat tu bariéru (důvodů může být plno) a zjistit co te předtím stalo, proč se tam posledně něco pokazilo. Pak tam vidíte jak se Cisco hrabe v nějakým tom řídícím panelu a že je uvnitř RF. Hádám že to nějak opraví, zapne a ejhle uvnitř RF (proto na to tak neuvěřitelně kouká). Zjistí že je to nějakej hologram nebo něco a že se v tom někdo rýpal, proto to jim to vypovědělo službu → kdo by to asi tak mohl být ? :) Nevysvětluje to teda jak si tam sám namlátil a tak dále. To do toho teda trošku nezapadá.. ale podle mě na konci ukazuje Ciscovy jak dokázal být na dvou místech zároveň.. je tam vidět že tam běhá tak rychle, až se rozdvojuje. Někde jsem četl že proč by se nemohl rozdvojit.. když i v komiksech je Flash na 2 místech zároveň, na dvou rande teda :)

Ta druhá část tý teorie je taková.. těžko uvěřitelná a divná, ale zas na druhou stranu, proč by to tak nešlo že. Každopádně ta první část mi příjde více než pravděpodobná když se kouknete na ten trailer znovu, ikdyž třeba se pletu :D

Jinak se teda přikláním k té teorii, že je Wells Flash z budoucna.. a přišel z5 aby se postaral o Barryho vývoj → bohužel zabil asi svou/Barryho matku a zabránil tak Barrymu aby ji zachránil a všechno tím změnil minulost, přítomnost, budoucnost. Tak jak píše #19 Jackob32: , přijde mi celkem reálný. Když si to tak shrneme tak má prsten, když zmizel Barry z těch novin tak poněkud znervózněl, to s tím „mnohokrát jsi ukázel jakého je to mít syna“ tam tak není jen tak náhodou a o nečem to nasvědčuje a nakonec kolikrát už přece Barryho chránil? Hned v počátečních epizodách kohosi zabil pro Barryho dobro a teď ten generál, říká že mu že musí chránit svoje vlastní :) Dá se to pochopil i tak že musí chránit svoje vlastní já (když mu tam ten generál vyhrožuje, že ví kdo je Flash) a určitě jsem ještě na něco zapoměl.

Toť k tomu jak to vidím já, třeba je to všechno úplná blbost a bude úplně jinak, ale to si hold ten měsíc budem muset počkat :D

#30 jack7cz
20.2.2015 | 9:55:28
jack7cz

#29 Nobles: Když by byl Wells mladý Barry, proč mají odlišné blesky za sebou? Ale rozhodně si jsou trochu podobní …

#31 Nobles
20.2.2015 | 10:07:58
Nobles

#30 jack7cz: No ty blesky.. když tady běhá wells jako by u toho rozdvojování nemá blesk žádnej.. v pilotu Barry taky nemá žádnej blesk .. pak tam má jednou červenej.. ty blesky my přijdou tak trošku nepochopitelný. Nemůžou se třeba odvíjet od toho obleku ? v těch blescích jsem tam viděl pár nesrovnalostí :)

#32 jack7cz
20.2.2015 | 10:17:39
jack7cz

#31 Nobles: s tím hologramem je to zajímavé myšlenka, mohlo to být, že to jak si namlátil mohl být celý hologram… a v tom poli s hologramem nemuselo být vidět co se tam opravdu děje, takže by tam Wells vlezl a vylezl jako RF, a pak by tam zůstal hologram jenom Wellse ( https://www.youtube.com/watch?… ), akorát už si nepamatuju kdo Wellsovi šel pomoct … mám smazaný ten díl :D … a to by ho odhalil, takže tak to asi nebylo :D .. ALE! RF odpovídá v tom poli jen Wellsovi, i když se ho ptá detektiv West … Takže to by mohlo odpovídat tomu, že by si musel třeba ten rozhovor s hologramem připravit … :D :D :D nevim fakt nevim, pouze pořád špekuluju :D …

Ale přislo mi, že Wells potřebuje Barryho, aby jeho rychlost absorboval, aby sobě pomohl ( https://www.youtube.com/watch?… )

#33 Nobles
20.2.2015 | 10:34:54
Nobles

#32 jack7cz: Jako hej , je to takový trochu přitažený za vlasy :D ale když se koukneš na ten novej trailer tak mi to tak přijde že to Cisco zapne a ejhle, přijde mi to i celkem logický :D ale bůhví co v tom je.. a to se mi právě dost na tomhle seriálu lidí.. jak je to pěkně všechno zamotaný a tajemný a těšíš se na další díl jak malý dítě, abys tomu přišel na kloub a vyjdeš z toho akorát s tím že ti to vyřeší jednu otázku a další 2 přibudou :D

#34 jack7cz
20.2.2015 | 10:49:18
jack7cz

#33 Nobles: jojo taky se mi to líbí :) … jináč to, že chce absorbovat Flashovu rychlost trochu podporuje i tohle: https://www.youtube.com/watch?… …

A taky mi nesedí, kdyby byl Wells Barry … Barry že by dokázal nechat postavit ten urychlovač? Nebo Thawn? Fakt by za ta léta tak zchytřeli? :D Nebo pochopili cizí práci? … nevim nu …

A když běží Wells bez obleku, má stále stejný blesky za sebou http://www.imagehosting.cz/?… .

20.2.2015 | 11:07:06
Blaaade

To si len ja kladiem otázku prečo je RF vždy rozmazaný ?

#36 jack7cz
20.2.2015 | 11:29:59
jack7cz

#35 Blaaade: Aby nebyly vidět jeho rysy a nebyl odhalen? Jako to dělal Flash když mluvil s Iris. Ale je fakt, že RF byl rozmazaný i než si sundal maku před generálem. Asi už je na to RF zvyklej :D :D ..

20.2.2015 | 11:35:39
iBrainac

#19 Jackob32: Je to dobra teoria ale co tak mu to povedat aby sa to stale neopakovalo ?

20.2.2015 | 14:00:10
Ridos

Moje teorie o tom kdo je Wells http://www.postavy.cz/flash-iii/ když o tom tak přemýšlím to sedí zvlášť potom co se mu děje při super rychlosti.

#43 Fefferonkaaa
20.2.2015 | 17:59:05
Alinois

tohle je zase moje teorie o tom kdo je Wells http://www.postavy.cz/zoom/

#40 Ridos #44 PlOuZaM #45 ksanzi10
Alinois
20.2.2015 | 18:11:34
Ridos

#39 Alinois: Jo vím že se tady mluví o wellsovi jako o zoomovi jenom sem chtěl řekněme dát trochu jinej pohled na věc

#41 Alinois
20.2.2015 | 18:44:22
Alinois

#40 Ridos: on to může být prakticky kdokoliv, já nezatracuji ani to že by mohl být Barry z budoucnosti, nebo dokonce jeho samotný otec … musíme se nechat překvapit .

Alinois
20.2.2015 | 18:46:05
Arrow_CZ

Moje teorie je, že je Wells Eobard Thawne. Na Eddieho nesáhl protože je to jeho prapraprapra…děd a kdyby ho zabil, tak by se nikdy nenarodil. No ale sem hodně zvědavej co z toho bude

20.2.2015 | 19:22:33
Fefferonkaaa

#38 Ridos: A to by taky bylo zajímavý :D.. obzvlášť když jsem si přečetla ten popis postavy a hlavně to že po nějakém tom bojování potkává Robina… a shodou okolností se v posledním díle Gothamu objevili jeho rodiče (Graysonovi) :D

20.2.2015 | 21:58:18
PlOuZaM

#39 Alinois: jí si myslím že to dává největší smysl už kvůli jeho spojení s tím opičákem Gorrila Grodd

21.2.2015 | 9:50:37
ksanzi10

#39 Alinois: to dáva docela zmysel, ale potom Wels je zoom a nie reverse flash.

#47 migthedragon #48 Amper
21.2.2015 | 17:28:08
ksanzi10

teraz mám z vás este väčší guláš z tohto serialu

21.2.2015 | 17:28:41
migthedragon

#45 ksanzi10: Jaký je rozdíl mezi zoomem a reverse flashem? Dost lidí je nějak odlišuje, ale přijde mi že stejně jako různí Flashové mají různá jména tak i různí Reverse flashové mají různá jména. Nebo se jejich schopnosti nějak liší?

#50 Streight1 #51 Lumicko
21.2.2015 | 18:34:39
Amper

#45 ksanzi10: Zoom je Reverse Flash, je to tam i napsaný

21.2.2015 | 19:04:15
Kimberlly

geniálne! :)

21.2.2015 | 20:32:01
Streight1

#47 migthedragon: Hele každý Reverse Flash čelil vlastnímu Flashovi. Eobard Thawne čelil Barrymu Allenovi, zatám co Hunter Zolomon čelil Wallymu Westovi. Je i rozdíl mezi jejich schopnostmi, Eobard Thawne napodobil nehodu. která mu dala naprosto stejné schopnosti. Hunteru Zolomonovi se stala taky nehoda ve Flashově muzeu, ale narozdíl od Thawna jemu se stalo to, že se nepohyboval rychle, ale dokázal se napojit načas, tím pádem i čas zastavit a to budilo dojem superrychlosti, kterou ovšem neměl.

22.2.2015 | 8:19:18
Lumicko

#47 migthedragon: Wells je Professor Zoom aka Eobard Thawne. Pouziva speedforce ( co je potvrdene ). Takze neni to Hunter Zolomon… Inak co sa tyka toho ze wells „zmlatil sam seba“. Speedsterovia ktory pouzivaju speed force maju schopnost vytvorit clony samych seba a poslat ich do inych casov. Napr. Impulse v komixoch bol schopny to urobit.

22.2.2015 | 10:08:18
Lumicko

No mozno skor ma vlastne taku abilitu ako impulse ze moze vybrovat tak rychlo ze vytvara akoby duplicantov…

22.2.2015 | 10:13:04
migthedragon

Díky alespoň už konečně vím čím se ty dva liší :D Jen tak mimochodem nevíte proč je vždycky Flash ten dobrý a reverse flash ten zlý? Jen by mě zajímalo jestli to bylo nějak jinak vysvětleno. Z toho co vím jsem pochopil, že i když schopnosti reverse flashe jsou víceméně stejné tak jejich základ je obrácený. Jen mě zajímá jestli třeba v komixech tohle nějak nevyvětlili, že třeba ten kdo si bere ze super rychlosti tíhne k dobru a ten kdo z negativní super rychlosti ke zlu …

#60 Xegiie
22.2.2015 | 10:36:14
MarulloB

To není možný:/ Čekat takovou dobu, zrovna když už je to skoro všechno venku, hlavně to cestování časem.

22.2.2015 | 20:55:42
migthedragon

Jó umět tak cestovat časem :D

22.2.2015 | 21:12:24
Venous4

¨klicova epizoda a az za mesic?, zitra skacu z balkonu :P

22.2.2015 | 22:21:53
Venous4

proc uz neudelaj i nejakou hru – The flash nebo Arrow ve stylu hry Batman nebo Capt. America

#58 migthedragon
22.2.2015 | 22:24:15
migthedragon

#57 Venous4: Arrowa najdeš mám dojem v lego batman 3 jako dlcčko :) je tam i namluvený Amellem. Poté je i s flashem v Injustice: gods among us.

A captain america má hru?

22.2.2015 | 22:31:36
23.2.2015 | 7:21:44
Xegiie

#53 migthedragon: to nema se schopnostmi co delat… jsou zli lide a hodni, normalni a magori… a jsou magori co jsou zli a dostanou se k schopnostem:D

#62 migthedragon
23.2.2015 | 16:43:50
Xegiie

jinak me spis mrzi ze se komiksu drzi vic nez musi, dost se toho dalo predvidat.. i kdyz nas krmili reci ze si vse upravuji :)

#75 MaliaStiles
23.2.2015 | 16:46:02
migthedragon

#60 Xegiie: No to je mi jasný, ale proč se někdy ze zlého člověka někdy nestal flash nebo z dobrého reverse flash? Z toho co jsem pochopil tak snad jen občas byl něco jako neutrální reverse flash, který ale pak stejně přešel ke zlu, protože měl za to, že je to jeho osud.

#63 Streight1
23.2.2015 | 19:52:05
Streight1

#62 migthedragon: No Reverse Flash si myslí, že dělá zlé věci kvůli vyššímu dobru. To je celá jeho finta, je zlý ale i dobrý zároveň :D

#64 HellTsuku
23.2.2015 | 21:27:33
HellTsuku

#63 Streight1: Což perfektně padne na Huntera, v tom případě, myslím, že Wells je opravdu více podobný právě Huntrovi (Zoom), než Thawnovi který byl naprostý sociopat (Professor Zoom)

24.2.2015 | 3:30:38
migthedragon

Mi přijde, že vám uniká pointa toho na co jsem se ptal. Je to jako třeba když si někdo koupí červené auto. Někteří s červeným autem mohou být zlí a někteří zase dobří a barva auta na to nemá vliv. Ale ve flash komixech si červené auto vždy zvolí klaďas a žluté záporák.

I když tím jsem spíš ještě rozšířil svou otázku, protože samotná barva obleku předpokládám nemá co dělat s jejich schopnostmi, ale i tak je to zajímavé jak flashové mají rádi červenou a reverse flashové žlutou :D

#68 Streight1
24.2.2015 | 6:33:38
Baltik

To samé jak Spiderman. Hezké modro-červené barvičky jako klaďas a jak se dostal na scénu černý Spiderman tak byl ten zlý/ temný/ krutý/ nemilosrdný/

24.2.2015 | 7:35:13
24.2.2015 | 13:19:50
Streight1

#65 migthedragon: Mno Wally West, když byl ještě Kid Flash tak také nosil žlutý oblek.

24.2.2015 | 13:46:13
Tordiato

Reverse-Flash je na 100% Doktor Wells, zde je důkaz: https://soundcloud.com/…everse-flash
Je to audio záznam pořízený z dílu, kde Reverse-Flash mluví s Barrym a říká „Ty víš kdo já jsem blabla“. Někdo ten záznam vzal a upravil ho tak, že jde slyšet hlas toho herce (v originále je hlas herce jen zpomalený).

A tady je další záznam, který je z dílu kde jsou Doktor Wells a Reverse Flash zavření a RF mlátí Doc. Wellse (rozhovor mezi něma) → hlasy mi přijdou stejné. https://soundcloud.com/…isonwellsrf2

Takže to by jsme měli konečně něco potvrzeného :-) (tkzv. Doktor Wells zřejmě rád mlátí sám sebe a Berryho :-D)

#70 Lumicko
24.2.2015 | 14:40:01
Lumicko

#69 Tordiato: Ved je jasne ze to je Reverse Flash aka Professor Zoom… Pouziva Speed force ( co je potvrdene ) a ten hlas sedi. Len nechapem naco mlatil seba resp. jasne chcel sa zbavit podozrenia ale naco to robil ked aj tak po par epizodach resp. v dalsej sa uplne prezradi? Nezmyselne

#71 Tordiato
24.2.2015 | 14:45:59
Tordiato

#70 Lumicko: To máš pravdu no… taky mi to přijde trošku divné.. no asi budeme muset počkat na další díly a mělo by se to vyjasnit :-D Každopádně dle traileru na nový díl jde vidět, že se Doc. Wells může rozdvojit, takže to trošku potvrzuje, že si fakt namlátil… ale pokud se potom prozradí, tak to nedává smysl no.. nevím no nechce se mi moc spekulovat :-D radši si fakt počkám na ten nový díl ;-) Vychází na moje narozeniny, takže super! I když mi to přijde jako dlouhá doba :-D nasrali mě trošku :-) ještě že to tak neudělali i s Arrow :-)

#72 jack7cz
24.2.2015 | 14:55:11
jack7cz

#71 Tordiato: arrow sice bude mít tenhle týden díl, ale pak taky měsíc čekání :D

24.2.2015 | 15:07:04
armunder

Kdo je Weils nepřítel Barryho nebo chce si ho použít aby zničil svoje nepřátelé. Zodpovím otázku jak tože ten žlutý. Takže to bylo určitě tak že dal weils příkaz počítači aby ho napadl bud v tom obleku někdo byl nebo ho ovládal počítač!

24.2.2015 | 15:34:03
armunder

Weils je spojený s tím vojákem takže to bude hustý :)

24.2.2015 | 15:35:26
MaliaStiles

#61 Xegiie: no tak nam co komiks necetli tak nam je to jedno my o tom ani newime :)

24.2.2015 | 19:04:06
Maekon

Když už se tu objevilo cestování časem, napadla mě jedna teorie. Když teď teda Barry ví že se může vrátit v čase, podle mě se vrátí a svou matku zachrání před smrtí. Ale má to jeden háček, takzvaný „butterfly effect“, kvůli záchraně jeho matky jeho časová linie kde se stal Flashem přestane existovat tak jak by měla a všechno bude úplně jinak. Nikdo si přece nesmí zahrávat s časem že? Takže se Barry vrátí znovu v čase, ale tentokrát aby zastavil sám sebe. (vysvětluje druhého Flashe) Aby nemohl zachránit svou vlastní matku a tím nezničit přítomnost tak jak jí zná. To bude podle mě největší oběť kterou bude muset Barry podstoupit. A myslím že v jednom z prvních dílu Barrymu někdo řekl že jsou věci před kterými nelze utéct. (žeby narážka od tvůrců?) Vím je to sice magořina ale zatím to je moje nejvíc logická myšlenka, pokud to teda tvůrci seriálu nevysvětlí nějakým záhadně matoucím způsobem :D

24.2.2015 | 22:55:22
keny1

Flash zachrani svoju matku – vytvori sa ina realita – nema schopnosti, zisti, ze musi ziskat schopnosti spät a zastavit sam seba v zachrane matky pricom ju sam zabije ako RF a potom si vytvori identitu doktora Wellsa.

na zamyslenie stoja aj uvodne slova v kazdom dieli My name is Barry Allen, and I am the fastest man alive. When I was a child I saw my mother killed by something impossible, my father went to prison for her murder, then an accident made me the impossible. To the outside world I'm an ordinary forensic scientist, but secretly I use my speed to fight crime and find others like me, and one day, I'll find who killed my mother and get justice for my father. I am The Flash

I saw my mother killed by something IMPOSSIBLE…then an accident made me THE IMPOSSIBLE.

24.2.2015 | 23:30:23
Clarkie

Proboha, lidi, proberte se. Wells, ze je starsi verze Barryho? Sledujete ten serial vubec? Hrdinove nezabijejii nevinne lidi. A kdyby vedle vas pobihalo (resp. posedavalo) vase starsi ja, tak to POZNATE. Stejne jako na ulici poznate spoluzaky ze zakladky, ktere jste 20 let nevideli.

#79 migthedragon #80 keny1
25.2.2015 | 4:28:24
migthedragon

#78 Clarkie: Stejně tak by jsi ho na ulici poznal, kdyby měl kápi a trochu zeleného make-upu kolem očí, takže tohle se moc jako argument v tohmle seriálu použít nedá :D :D

25.2.2015 | 5:43:35
keny1

#78 Clarkie: Starsia verzia Barryho z alternativnej reality

25.2.2015 | 8:13:05
Mezurashi

Později, Reverse Flash alias Harrison Wells unese generála Eilinga, kterého přivede Groddovi. Grodd ukáže své telepatické schopnosti, když Eiling slyší jeho hlas ve své hlavě. Následně Grodd na Eilinga zaútočí a pravděpodobně ho zabije.

je to z http://www.postavy.cz/gorilla-grodd/

#83 migthedragon
25.2.2015 | 9:25:19
migthedragon

#82 Mezurashi: No za měli na té stránce napsat, že se jedná o „The Flash“ seriál a ne nějaký komix.

A poslední věta by asi měla být, že Grodd Eilinga zmocní. Pokud to má být stránka informující o faktech o postavách tak není důvod proč tam psát teorie. V seriálu na konci ho prostě chytnul a táhl ho pryč.

Moje teorie ale je, že ho pomocí ovládání mysli bude používat jakou svojí loutku. On má být superchytrý a tohle je přesně ten tah, který bych od něj očekával.

25.2.2015 | 14:32:15
Tomotro

Podle mě je Wells jednoznačně Eobard Thawne. Četl jsem si tu před pár dny diskuzi a pak sem zabrousil někde na internetu. Najednou jsem měl pocit, jakoby to všechno zapadlo a byl sem zklamaný, že už vím jak to bude :D. Nicméně to může být jakkoliv.

Když jsem nad tím přemýšlel tak jsem vycházel z „The Flashpoint Paradox“, který tu byl už několikrát zmíněný. Plyne z toho, proč by Wells pomáhal Flashovi i proč ztratil superrychlost a teď se mu vrací. Dokonce i proč se tak vyděsil, když v novinách z budoucnosti nebylo o Flashovi ani ťuk. Před Ediem se zastavil.. protože kdo by se chvíli nedíval na prapraprapředka. Edie podle mě bude nakonec jen obyčejný člověk a žádný zloduch se z něj nevyklube. Ale asi budu stejně jako všichni ostatní nakonec překvapený jak to dopadne ;).

#86 Clarkie
25.2.2015 | 15:00:57
Kristy Mošková

#6 Malinko: A ani Oliverovi ( Arrow) sa nepozdával…

25.2.2015 | 19:10:28
Clarkie

#84 Tomotro: Konecne někdo s rozumnym názorem místo silenych teorii. Zbyva jen zjistit, kdo je ten druhy Reverse-Flash, který mlatil Wellse.

#87 migthedragon
25.2.2015 | 20:27:59
migthedragon

#86 Clarkie: No pokud si pustíš promo na další díl tak odpověď je docela jednoduchá.

Wells se pohybuje tak rychle, že to vypadá, jakoby tam byli dva.

#88 Streight1 #89 Anduin
25.2.2015 | 21:00:57
Streight1

#87 migthedragon: No to jo, ale to bylo na vzdálenost 5 metrů. V epizodě, kde RF mlátil Wellse, od sebe byli hodně daleko. A navíc by se musel neustále převlékat :D Takže v tom bude spíše něco jiného, buď to byl hologram a nebo jeho já z jiného času.

#90 migthedragon
25.2.2015 | 21:25:36
Anduin

#87 migthedragon: Podle mě to je hloupost. V tom traileru na 15. díl jde mezi dvouma Wellsama jasně vidět ta energie nebo jak to říct.. navíc jak by se mohl tak rychle převlíct z obleku do obyčejného oblečení?

#90 migthedragon
25.2.2015 | 21:28:02
migthedragon

#88 Streight1: No hele 5 metrů nebo 20 skutečně není takový rozdíl pro někoho, kdo se pohybuje rychleji, než světlo …

#89 Anduin: Zase vem v úvahu kontext toho, proč to tam asi ukazuje :)

A co se týče rychlého převlékání tak Wells má flash ring ve kterém má ten kostýmek pravděpodobně schovaný :)

#92 Streight1 #94 Anduin
25.2.2015 | 22:05:01
Baltik

Můj názor je ten, že Wells před Ciscem běhal tak rychle, že vytvořil vizuálně dvojníka. Ale jak RF mlátil Wellse, tak to byly dvě postavy a ne dvojník. Třeba to byl vážně Wells v kostýmu RF, ale z jiné doby. Prostě si myslím, že někdy byl nas scéně RF jako Wells z přítomnosti, a někdy tam byl RF z jiné doby.

25.2.2015 | 22:19:03
Streight1

#90 migthedragon: No jo, ale když ho chytili, tak Wells byl s ostatníma v té řídící místnosti. To určitě bylo více než 20 metrů.

#95 migthedragon
26.2.2015 | 6:43:05
mistik

#10 Kubyk002: Nó ja asi aj viem prečo , chcel ho tým namotivovať :)

26.2.2015 | 10:12:34
Anduin

#90 migthedragon: No tak na jednu stranu je to pravda proč by mu to ukazoval ale na druhou stranu ta energie nebo co to mezi nimy proudí je celkem dost vidět a to stojí metr vedle sebe. Jak by to asi vypadalo kdyby přebíhal mezi Wellsem na vozíku a Wellsem oblečenýho za RF, navíc to převlékání a tím prstenem mi přijde až moc přetažený za hlavu. Stejně když se nad tím zamyslím tak to že běží tak rychle, že to vypadá jako že jsou dva je ještě uvěřitelný ale přijde mi nereálné i se superrychlostí jak může ležet na zemi a pak přeběhnout a vrazit sám sobě ránu do obličeje a mít tam potom krev, když tam v tom okamžiku přece není… (tím okamžikem myslím tu 0,0000001 sekundy když tam přebíhá)

No možná tu říkám blbosti ale nedokážu si to vysvětlit…

#95 migthedragon
26.2.2015 | 14:26:23
migthedragon

#94 Anduin: Cestování časem je v pohodě, ale převlékání prstenem jako to dělá třeba i green lantern je už moc? :)

A narazil jsem i na zmínky o tom, že některý z reverse flashů si umí udělat klony, takže možná v tom videu je ukázka toho jak ty klony dělá.

Já si za touhle teorií stojím hlavně kvůli tomu, že kdyby tam ten efekt co je mezi těma dvěma postava zůstal napořád, tak by to jeho rozdvojení nemělo smysl, protože by bylo jasné, že se jedná o dvě postavy. Spíš bych to tedy nazval rozeběhem to co se ukáže v těch pár vteřinách ve videu nebo čistě a jednoduše další chybku v seriálu, kterou budeme muset přejít, protože se jedná o seriál s ne příliš vysokým rozpočtem.

A on je tak rychlí, že si mohl dát pár pěstí sám sobě, žádná z těch ran co ukazoval ostatním se nemusela nutně stát.

#92 Streight1: To neukázali, takže o skutečně vzdálenosti se dá jen spekulovat.

Ale teď mě tak napadlo. Když poprvé Flash bojoval s reverse flashem, bylo ukázano, kde se zrovna nachází Wells?

#97 Anduin
26.2.2015 | 14:38:14
dagsoftware

wells je barryho syn.

26.2.2015 | 16:31:00
Anduin

#95 migthedragon: Ok dobře promiň já o tom zas tak moc nevím a komiksy jsem nečetl takže… Nicméně mohla by být pravda, že to co je mezi nimy je jen na začátku celého toho procesu v prvních vteřinách, že to potom už není vidět a tak si vytvoří klona. Tím pádem by teda ten klon v obeku útočil na pravého Wellse. že?

No já spíš myslel, že když ten v obleku RF mlátil Wellse tak hned potom jak tu past Joe rozbil tak RF utekl a Wells měl zakrvácený obličej, takže ho doopravdy musel udeřit…No a jak sem psal podle mě i kdyby mohl do té pasti a ven přebíhat tak rychle a přitom se převlékat -.- tak si myslím, že je nemožné aby mohl i se superrychlostí mlátit sám sebe…když to byly opravdové rány, díky kterým měl potom zakrvácený obličej…

#98 migthedragon
26.2.2015 | 17:51:54
migthedragon

#97 Anduin: Ok vysvětlím to důkladněji. Wells během boje dělal dva typy úderů. Jedny dělal pro publikum a ty jsou ty údery co jsou přímo ve scéně. A pak v jedné tisícině vteřiny jakmile dopadl úder reverse flashe dal ránu sám sobě. Normálně jako by jsi to mohl udělat třeba sám, že se praštil do nosu, aby mu začala téct krev. Tyhle tento úder dopadl pokaždé, když reverse flash praštil Wells, takže to vypadá jako by ho skutečně mlátil i přes to, že by to prakticky nemělo být možné.

#99 Anduin
26.2.2015 | 18:46:17
Anduin

#98 migthedragon: Já si teda nedokážu představit jak Wells někdy v 20. díle vysvětluje, že se sám mlátil do obličeje jen aby to vypadalo, že ho RF považuje za nepřítele

#100 migthedragon
26.2.2015 | 20:32:15
migthedragon

#99 Anduin: Tak to ani nemusí vysvětlovat, mě to přijde docela logické, že ze sebe chtěl odstranit podezření, že by on mohl být reverse flash.

#101 Anduin
27.2.2015 | 3:33:38
Anduin

#100 migthedragon: Jak jsem říkal, nečetl jsem komiksy takže nevím, jak je to v nich zamotané, ale to s těmi údery jak jsi vysvětloval mi přijde až moc. :)

#102 migthedragon
27.2.2015 | 13:13:47
migthedragon

#101 Anduin: No on asi i proto je Flash tak oblíbený oni si tam hrozně rádi hrají s takovými scénami. Flash jakožto postava může i odporovat zákonům fyziky a proto je prej silnější než třeba superman :D

#103 Streight1
27.2.2015 | 13:34:35
Streight1

#102 migthedragon: No to může i Superman, pokud se koukneš po internetu i v komiksech, tak Superman a Flash jsou stejně rychlí. Pouze jednou se stalo, že jeden z nich byl rychlejší (samozřejmě Flash :D)

#104 migthedragon
27.2.2015 | 14:59:18
migthedragon

#103 Streight1: A to právě protože porušil zákony fyziky. Ale sám jsem ti komixy nečetl takhle to jen říkali v jednom z těch youtube videí, kde banda nerdů mluví o těchhle seriálech s komixovou tématikou :D

27.2.2015 | 17:34:12
Anduin

No mnohokrát jsem si říkal, že by flash mohl být v realitě silnější než jak se zdá v seriálu…Například když bojoval proti tomu jak se měníl na železného tak v realitě by k němu mohl během půl sekundy přiskočit a dát mu perdu do obličeje. A né, že k němu přiběhne on se přemění v železo a pak flash zjistí, že ho nemůže nijak zranit…

#106 migthedragon #108 Lumicko
27.2.2015 | 19:56:12
migthedragon

#105 Anduin: No jasný ale řekni mi u kterého nepřítele kromě reverse flashe by tohle neplatilo? Paráda hodili tam týpka, který se umí proměnit v kouř, ale on by k němu mohl přiběhnout a knockoutovat ho ještě dřív, než by se v ten kouř proměnil. Jakmile nad tím začneš zvažovat tímhle způsobem tak ti prostě musí vyjít, že Flash je blbeček, který kdyby se nepředváděl a neměl nutkání si s každým pokecat tak by si proti němu někdo jako Captain Cold ani neškrtl.

27.2.2015 | 20:44:17
Baltik

Tak tak…viz akce Heat Wave a Cap. Cold.

28.2.2015 | 7:07:41
Lumicko

#105 Anduin: Keby sme to brali „realne“ tak by si nikdo asi neskrtol proti Flashovy :D… A navyse jeho udery ( do hlavy alebo tak) s takou rychlostou akou ti da uder tak by ti asi odletela hlava alebo by ta rovno zabil na 1 ranu :D

28.2.2015 | 10:18:40
nimbus212

A mně se tak líbila teorie, že Dr. Wells je Bary z budoucnosti :/ :(

28.2.2015 | 21:22:01
C14rk

je to jen ciste moje teorie: Wells ma Barryho DNA, Well chce po Barrym, aby byl rychlejsi, to vsechno se pak vtiskne do Barryho dna a Wells ji pak vyuzije sam pro sebe, aby byl nejlepsi a Barryho pak bude chtit odstranit…je to comics, takze vsechno je mozne. Wells je podle me z budoucnosti, resp urcite, ale nemyslim, ze je to Barry… Flash jako takovej nezabil a jestli ano, tak maximalne jednou (infinite crisis), ale tim si nejsem jistej, ale protoze je to SUPERHERO, tak by nezabijel ani ted, ani potom. Zato Wells, ten zabiji na pockani ->Wells urcite neni Barry

4.3.2015 | 19:11:00
C14rk

a sorry za multipost, ale kdyby se Barry vratil a zachranil vlastni matku, tak se nestane flasem a nemohl by zachranit svoji matku → PARADOX :D

4.3.2015 | 19:14:44
ljarosova99

Během 14 dní jsem skoukla arrowa,pak jsem přešla na toto a ted, když jsem konečně objevila ten nej seriál tak zase pauza,ale pro mne naštěstí už jen 12 dní :-D

já se přikláním k teorii že nakonec zjistíme že to je celé jinak. Ono to totiž takhle je moc okaté a nechce se mi věřit, že by toho tolik poodhalili. To že je Walls biologický otec mne napadlo po 40 minutách seriálu,takže by mne to nepřekvapilo. Ted si musim najít další seriál abych těch 12 dní zvládla.

#113 migthedragon
5.3.2015 | 23:41:19
migthedragon

#112 ljarosova99: No takhle podle komixů ještě běží constantine, ale mě přestal asi po dvou dílech bavit. Možná to časem bude jinak ale z počátku to působilo až moc jako „případ týdne“ typ seriálu.

7.3.2015 | 11:09:53
lukendo

když tam Cisco zapne tu past na RF a vidí tam RF, tak co to bylo? To byla ta fata morgána kdy byl Wells v tý pasti a vzadu za Cisccem, nebo to tam měl Wells nějak předtočené?

19.3.2015 | 19:34:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama