The 100
90/100 - 817×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Zabijí Zemšťani Finna?

Zabijí Zemšťani Finna?

Zemšťané chtějí krveprolití za to, co Finn provedl v jejich vesnici. Pokud chce Clarke uzavřít se Zemšťany mír, musí jim obětovat Finna. Bude Finn platit za svoje hříchy?

Pozor, komentaře fanoušků obsahují spoilery!

24 0
14.12.2014

Zemšťané volají po Finnově krvi

Podle mě je pochopitelné, že chtějí trest, za ten obrovský masakr v jejich vesnici. Zimní finále s názvem Spacewalker, bude celé o mladém delikventovi Finnu Collinsovi. Ale opravdu se rozloučíme z jednou z hlavních postav? Výkonný producent Jason Rothenburg říká, že Finn přijme jeho zasloužený trest, který ho ale může stát život.

Řekl bych, že ten kdo si myslí, že z toho Finn vyvázne lehce, se mýlí. Také bych řekl, že jsou to tragédie války, podobné věci se stávají pořád a lidé, kteří páchají tyto krutosti nejsou legálně potrestáni. Můžou se u nich samozřejmě poté objevit psychické následky či výčitky. Lidé se na ně budou dívat jinak.

Odpustí někdy Clarke Finnovi?

Jason Rothenberg chce, aby fanoušci věděli, že v druhé sérii nebere žádné rozhodnutí na lehkou váhu a to, co udělali s Finnem řádně promysleli. A jestli mu Clarke dokáže někdy odpustit? To ukáže jen čas..

Ony jsou to opravdu složité věci, o kterých jsme hodně diskutovali. A jsem rád, že lidé mají argumenty, je cool to sledovat. Byla to první negativní zpětná vazba, kterou jsme tak trochu očekávali, protože jsme z něho udělali hodně temnou postavu a upřímně .. Finn byl dobrý chlap. Finn byl morální centrum show. V téhle sérii jsme ho vzali a rozebrali ho na kousky, což je podle mě úžasné.

Myslíte si, že Finn zaplatí za svoje hříchy smrtí?

Zemře Finn?

43%
32%
24%
270 hlasů

Zdroj: CW

Diskuze /95

Kimberlly

nech neumre! Ja ho mám strašne moc rada. Aj keď mu teraz hrabká! :)

14.12.2014 | 9:45:31
Mammon52852

Taky jsem proti smrti celkem jsem si na něj zvykl

14.12.2014 | 10:01:32
misazak

Asi by mi jeho smrt nevadila, alespoň by to bylo dramatičtější.

#33 Kristy Mošková
14.12.2014 | 10:12:48
njunjunju

Spacewalker a následující epizoda nese název Remember me? Hmmm že by to bylo k Finnovi........

14.12.2014 | 10:22:52
xrfasa

Nějak by mi to nevadilo, ale myslím si, že stejně neumře.

14.12.2014 | 10:42:31
WhiteSparkle

Finn mi nikdy nevadil, i když vždycky jsem ho vnímala spíš jako 3. kolo u vozu, ale tím svým šíleným chováním, které ve 2. sérii předvádí, u mě skončil. Pardon, ale bezhlavě vystřílet celou vesnici??! Zaslouží se trest a pokud jím má být smrt, tak ať. Důležitější je spojenectví s Groundery.

#8 Damon_CZ
14.12.2014 | 10:44:08
Mass

Remember me by se mohlo vztahovat k Finnovi, ale taky ke komukoliv, kdo nas opusti. Ja se rad necham prekvapit, jak to nakonec dopadne :)

čestný člen redakce
14.12.2014 | 10:44:25
Damon_CZ

#6 WhiteSparkle: Souhlasím :) z tohohle už se těžko nějak vyvleče :D

14.12.2014 | 11:01:32
Jemily

Mám ho ráda a doufám že neumře ale v tom případě si myslím že to za něj schytá někdo jiný :/ Doufám že někdo z Mount W. zrovna neuteče a schytá to :/

14.12.2014 | 11:16:32
TrackThor

ja tipuju, ze se misto nej necha zabit jaha

#11 Mass
14.12.2014 | 11:39:48
Mass

#10 TrackThor: Do toho bych to teď v žádném případě neřekl. To co předváděl v 7. epizodě bylo na facku.. Fandím Abby a doufám, že nadále zůstane kancléřkou. :)

čestný člen redakce
14.12.2014 | 11:44:39
SerFirox

Nevadilo by mi kdyby zemřel, to co předvádí v 2. sérii je na zabití. :D

14.12.2014 | 11:54:29
dalibor.durcak

Nic jiného si, za to co předvedl, nezaslouží. Takže ano, doufám, že zemře. (ačkoliv je téměř jasné, že ho neobětují a celý díl budeme sledovat, jak se snaží situaci vyřešit)

14.12.2014 | 12:08:03
papaya

No já bych řekla, že se s ním rozloučíme, bude to srcervoucí a Clarke a Raven to určitě zdrtí, ale je to potřeba, aby byl mír se Zemšťany a vytáhly proti Mount Weather. Mě se tahle postava nelíbila už od začátku. Taky se ale musí vzít v potaz to, jak např. Bellamy ukradl tu vysílačku a prakticky jeho vinou zabili 320 lidí, i když kdo ví? třeba by se to stejně muselo udělat

14.12.2014 | 12:53:58
inesines

Pokud se z toho nyní Finn nějak vykroutí , tak přestávám chápat, kam až hodlají tvůrci seriálu zajít. Jsou přece jenom nějaké lidské morální principy.Může si jen zachovat tvář a přijmout trest – nebo přejít na temnou stranu a začít škodit. Každopádně to vždycky nějak poznamená Clarke. :(

14.12.2014 | 13:04:47
Hortenzie

Doufám že Finn zemře, upřímě si mylím, že by si zasloužil smrt, to přeci nejde, aby za to co udelal nebyl trest…

14.12.2014 | 13:43:55
Dexik44

šílenej Finn se mi líbil a doufám, že ho nezabijou :)

14.12.2014 | 14:12:45
psychko

„zločin a trest“..jsem zvědavý jak se s tím Amerika/křesťanská ?,demokratická?vel­mocenská?....­../ vyrovná

14.12.2014 | 14:33:52
mastrx

I když rychlá smrt je pro Finna příliš snadná odplata pro zemšťany tak spíš umučit k smrti ať trpí.

14.12.2014 | 15:14:21
Trifi

Mír a spojenectví založené na vraždě, to je jako brýle slepené izolepou. Může to krátkodobě fungovat, ale není to ono… A navíc použili tenhle princip dvakrát během dvou dílů, někdo se musí zabít, aby se něco „kladného“ stalo, chjo. Finn si trest rozhodně zaslouží, ale ne ve stylu „když mu podřízneme krk, bude mír“ a nutit dva lidi, aby se jeden z nich zabil, na tom by už základy spolupráce stavěl jenom naprostý magor…

14.12.2014 | 15:27:51
starman2

Měl by umřít, když neumí používat pažbu pušky, tak co s ním?

Akorát myslím, že neumře. Hlavní postavy se healuji strašně rychle. Vždyť v 207 umřel jeden hned dvakrát a stejně to rozdýchal. Ale komu bych fakt přál smrt je Jasper. Já toho pitomce nesnášim.

Být Clark tak řeknu, beze všeho vám vydáme našeho co-leadera Finna, ale napřed budeme muset zmlátit commandera, abychom si byli quit se zmláceným vůdcem archy, pak zajmeme jednoho vašeho co-leadera a někam ho zavřeme. Pak můžeme uzavřít mír.

A nebo, mužeme si zopakovat to co minule. My vas nasereme nějakou nehodou, vy na nás pošlete armádu zabijáku proti které nemáme šanci, my je vykilujeme do posledního za cenu těžkých ztrát a ty co přežijí zase zajmou mountain wariors jako posledně. No a Za rok budu stát před novým Commanderem.

14.12.2014 | 16:25:05
Teenka2000

I když bych byla ráda kdyby umřel tak si stejně myslím že neumře protože to scenáristi chtějí udělat zajímavé

#23 Averyle
14.12.2014 | 17:08:16
Averyle

No, buď zajímavé nebo trapné, to je věc názoru. Ale někdo by měl už konečně pochopit, že jednou za čas se musíme rozloučit i s hlavními postavami. Protože kdyby se pro to Finn rozhodl sám, byl by z něho hrdina, který zajistí mír, ale může to taky celé přežít a jeho charakter se může postupem času a sériemi zkazit ještě víc.#22 Teenka2000:

14.12.2014 | 18:46:11
mima33

Vidím, že viacerí sú za smrť Finna, ja som ho nikdy nemala rada, ten jeho presladený ňuňu fejsík ma vždy iritoval a v druhej sérii moja averzia nabrala na obrátkach. Ja som za jeho smrť, ale nemyslím si, že k tomu dôjde.

#34 Kristy Mošková
14.12.2014 | 20:04:30
DoreaBlack

Myslím si, že Finn z toho vyvázne, ale samozřejmě tím způsobí potíže. A mám pocit, že každou skutečnou příležitost k míru někdo zkazí, takže by mě těšilo, kdyby Finna alespoň pro tento krát předali Grouders.

#32 starman2
14.12.2014 | 20:26:39
kanana

nemyslím si, že zemře, ale moc bych si to přála… zvláště ve druhé sérii se chová jako totální magor … ale myslím si, že Clarke ho jim nebude chtít vydat…

14.12.2014 | 21:38:22
Fufinko

Podle mě prostě musí odejít…

14.12.2014 | 22:07:44
tigy

Nie je to moja obľúbená postava a za to, čo spravil, si zaslúži trest, ale smrť mu neželám… myslím si, že sa sám vydá Grounders, ale že zase zasiahne nejaká náhoda a on to nejako prežije :)

14.12.2014 | 23:17:26
akneram

Jsem jediná, kdo se na další epizodu těší jenom kvůli romantice mezi Octavií a Lincolnem? :D

#30 Asta321 #31 Damon_CZ #32 starman2
14.12.2014 | 23:55:40
Asta321

#29 akneram: Ja tiež zbožnujem ten pár :) Ale som tiež zvedavá na Finnov osud :D

15.12.2014 | 0:39:47
Damon_CZ

#29 akneram: mě teda víc zajímá, co se stane s Finnem a pak s těma v Mt.W. a vůbec co se bude dít dál :D

15.12.2014 | 8:26:38
starman2

#25 DoreaBlack: tys neviděl ukazky? Fina grounderum nepředají. pujde sám dobrovolně. Otázka zní zda ho killnou, nebo se z toho vykecá.
#29 akneram: častečně. Taky se dívam na 100 především kvůli oktavie a linkolna. I když utok na Camp by taky nemusel vypadat špatně. Akorat by padali jako švestky lidi na obou stranách.

15.12.2014 | 9:22:09
Kristy Mošková

#3 misazak: Úplne súhlasím

15.12.2014 | 9:51:47
Kristy Mošková

#24 mima33: tiež si myslím

15.12.2014 | 10:10:16
MrKominek

Mel by umřít, ale podle mě nezemře.. Viděl bych to jako hrdinské vydání sebesama – poté Clark nějakým způsobem ukeca boj 1v1 s jejich nejlepším válečníkem a ten Finn vyhraje stylem Rocky Balboa( celou dobu bude dostávat otresnou sadu a z posledních sil se podívá na Clarke v hledišti a souboj vyhraje, jejich bojovníka necha na živu i když v bezvedomi) To by mohlo byt reálné :-D

#36 Mass #38 tigy #40 mima33 #43 starman2
15.12.2014 | 19:12:14
Mass

#35 MrKominek: Tak to by byl shit :D Tak to doufám nedopadne :D

čestný člen redakce
15.12.2014 | 20:43:23
kikian

Já se spíš bojím, že neumře :D

15.12.2014 | 20:58:49
tigy

#35 MrKominek: Priam to mám pred očami :D No, len aby ten hrdinský fight nemusel za neho vybojovať Bellamy alebo nebodaj Clarke :)

#42 MrKominek
16.12.2014 | 9:28:21
flyhappyna

Klidne ať ho zabijou, vadit mi to nebude. To už mám radsi Murphyho

#47 Kristy Mošková
16.12.2014 | 11:15:01
mima33

#35 MrKominek: to by bolo príliš veľké klišé a takým veciam sa v tejto sérii vyhýbajú… tak hádam toto nie :D

#42 MrKominek
16.12.2014 | 14:12:28
SpeedMura

mě by to rozhodně nevadilo,takové chování je chování psychopata a rozhodně není omluva že k tomu byl jakoby přinucen okolnostmi a city ke Clark.Murphy má rozhodně větší potenciál odčinit svý chování,které nebylo psychopatické,ale pramenilo z pudu sebezáchovy,navíc mi Finn není a nebyl sympaickej,je slizkej a obtloustlej:)

16.12.2014 | 14:23:06
MrKominek

#38 tigy: Clarke snad ne..I když ta náčelnice je vcelku hezká a podobný souboj by za určitých okolností mohl byt vcelku zajímavý:-D Ale to ne, Finn se k tomu rozhodně postaví jako chlap a ať už to bude jakkoliv, udělá všechno pro to aby udělal dojem na Clarke..Jen aby ještě nespáchal sebevraždu..Někde sam v cele smrti;-)
#40 mima33: To sem si myslel taky do poslední scény minulého dílu..Bylo úplně jasný ze Lincoln se probere:-D

16.12.2014 | 15:06:22
starman2

#35 MrKominek: obávam se že šance na tento „zvrat“ je 90%

Ale musím uznat, že Commander si řika o fight 1vs1 s Clark. Jeden duel už vyhrala.

16.12.2014 | 15:12:05
FraGyver

Zdálo se mi to, nebo ukazoval vpichy na krku? Teorii o tom, že byl taktéž nafetovaný tou drogou, jsem tu ještě nečetl. :) Coo? COOO? :D

16.12.2014 | 15:45:30
NoP.NoG.

myslim si že neumře ale chci aby umřel :D

16.12.2014 | 18:07:05
SpeedMura

kouknul jsem se na ten díol ještě znovu a myslím že tohle už tak do drsnýho seriálu nepatřilo.A´t už jakýkoliv čin v tomhle seriálu byl,tak všechny měli rozumový základ a pohnutky byly zcela v souladu se zdravým rozumem v boji o přežití.Takovéhle zbytečné masakry se odehrávaly jak ve Wietnamu,tak i za války a dějí se doteď.Jenom nenávistné vraždění schované za malicherný důvod,který nemá,ale OPRAVDU nemá s bojem o přežití nic společnýho.Ne­vím,tohle je jeden z momentů,kvůli kterýmu můj doposud dokonalý zájem o seriál klesá…druhý z momentů je Anyina taktéž nesmyslná smrt a odchod ze seriálu jedné z nejcharizmatějšív postav…a třetí moment,neustálé zmrtvýchvstání již několikrát obětované postavy Jahy(už mě to přijde i legrační)

#48 papaya
16.12.2014 | 20:27:32
Kristy Mošková

#39 flyhappyna: Presne :D

17.12.2014 | 10:04:38
papaya

#46 SpeedMura: jo ten Jaha by už fakt měl přestat :-) Anyi byla fakt škoda, myslím si, že by to bylo o dost lepší než znovuobjevení Jahy

17.12.2014 | 12:09:53
Mates79

Tiež si myslím, že Anya nemala umrieť. Aj som to tu už niekde písal – spolu s Clarke mohli veľa dokázať! Finn by mal umrieť – ale tiež si myslím že neumrie… A stále fandím O. a L., keby dostali viac priestoru, mohli by byť rovnocennými postavami ku C. a B.

17.12.2014 | 19:41:13
Kristy Mošková

viem, čo sa stalo s Finnom…

#52 Averyle
18.12.2014 | 9:48:35
lucisek2001

Bože jsem tady jediná kdo má Finna ráda? Jo jasně to co udělal je neodpustitelné ale 90% z nich udělalo něco hrozného (např. Bellemy ,Murphy) .Taky nechápu proč by se oni měli podřizovat Grounders ? Vždyť oni válku nezačali .

#58 SpeedMura #65 Damon_CZ
18.12.2014 | 12:42:09
18.12.2014 | 12:48:25
Gregi

kdy budou titulky? :)

18.12.2014 | 14:32:37
18.12.2014 | 15:51:38
Offak

Pochybuji že ho zabijí.. Už přišli o jednu hlavní postavu ( Wells Jaha ), podle me si nedovolí přijít o další, kdo by ho tak asi nahradil, když si to tak vezmu, tak ti okolní lidé kteří tam byli semtam ukázaní na nějaké misi mě vůbec nezaujali, a tohle není GoT aby si dovolili v každé sérii odkráhlovat 10 hlavních postav… Ba tady tento seriál by uz nemel ztratit ani jednu, moc jich totiž nemá… Máme tu Aby, Clark, Finna, Bellemyho, Jahu, Cana, Octaviu, Raven, Jaspera, Montyho a Lincolna – k tomu bych se chtěl zvlášt vyjádřit, aby jste si vzpoměli, v jakém stavu byl, a i přesto ho zachránili… Ten mě jako jediný připadá v uvahu jako náhrada na Finna, který doufám nezemře. Ikdyž si říkám, proč by jinak scénárista Lincolna zachránil… Můžu jen doufam že se pletu :-)

#91 komja
18.12.2014 | 15:59:22
xomad

Díl pecka. :D

18.12.2014 | 16:30:40
Jess-ica

Nevadilo by mi jako divákovi, že by Finn umřel. Postava mě v druhé serii neskutečně leze krkem a vytáčí mě. Ale asi ho nezabijí.

#59 SpeedMura #60 SpeedMura
18.12.2014 | 16:41:51
SpeedMura

#51 lucisek2001: ano i ostatní udělali něco,jen s tím rozdílem,že oni nemasakrovali nevinné a vždy to bylo podmíněné rozumným pudem sebezáchovy,čin Finna je neodpustitelné,v re­álném životě by šel ke zdi

18.12.2014 | 16:46:59
SpeedMura

#57 Jess-ica: souhlas :)

18.12.2014 | 16:48:37
SpeedMura

#57 Jess-ica: souhlas :)

18.12.2014 | 16:48:38
wee_n

tak jak moc sem mu přála smrt..tak jsem to nakonec obrečela…jenže stejně si myslim, že ho bodla nějak šikovně a nakonec to přežije, protože v ukázkách na další díl otevře oči…a to už mě to bude zase neskutečně štvát :D

#62 Jess-ica #63 Jess-ica #68 mima33
18.12.2014 | 17:07:41
Jess-ica

#61 wee_n: Já si myslím to samé. Vždyt je to dcera doktorky. Myslím, že ví, kam píchnout, aby mu neublížila. Teď řekne, že si ho chtějí sami pohřbít a on bude žít, ačkoliv Zemšťané si budou myslet, že je mrtvý. Upřímně bych udělala to samé na jejím místě. Brečela jsem ale jak želva. Najednou by mi tam Finn chyběl asi.

18.12.2014 | 17:31:50
Jess-ica

#61 wee_n: Jen jsem z ukázek nepochopila, proč chtějí zabít v dalším díle Raven. Chtěla otrávit tu velitelku? Páni, už aby to bylo.

18.12.2014 | 17:41:14
flyhappyna

Tak to je mazec, to jsem nečekal ani v nejdivocejsich představách :D

18.12.2014 | 17:55:15
Damon_CZ

#51 lucisek2001: Děláš si srandu? Zabije 18 nevinných lidí, a ty napíšeš, že ho máš ráda? :D Podle mě si zasloužil přesně to, co řekl Lincoln v tom dnešním posledním díle. A jak už tu někdo řekl, neni jediný kdo by si to zasloužil, za dřívější činy by to patřilo i Murphymu, kterýmu nakonec ani moc nescházelo, aby ho oběsili..tuším v prvních dílech že to bylo :D

#66 wee_n
18.12.2014 | 18:07:06
wee_n

#65 Damon_CZ: Murphy nee :D Jako zaslouzil by si to..ale posledni dobou mi zacinal bejt sympatickej :D

#85 Damon_CZ
18.12.2014 | 20:08:55
tigy

Tak to sa mi už dávno nestalo, aby som plakala pri nejakom seriáli :( A Finn s tým nakoniec aj súhlasil a ešte jej aj poďakoval :( Aj keď sa mu ani nečudujem, pri tej predstave, čo ho všetko malo čakať, by som aj určite radšej volila rýchlu a milosrdnú smrť.

18.12.2014 | 20:52:13
mima33

#61 wee_n:

Maximálne mu rozrezala tričko :D keď ste si nevšimli, tá černoška ju bodla do brucha a Clarke začala krvácať… Finn mal iba tričko od jej krvi :D božeee… ale tiež som veľmi plakala :(

#75 wee_n #76 wee_n
18.12.2014 | 20:54:36
tigy

Na diskusii k promu na youtube som čítala, že vraj tvorcovia potvrdili, že Finn je naozaj mŕtvy… to otvorenie jeho očí môže byť tým pádom len Clarkina predstava, veď ako vraví (asi Raven) v prome, „to, čo urobila ju bude prenasledovať do konca života“

#71 mima33
18.12.2014 | 21:05:54
peto166

coooooooooo???? snad neumre… :( raven ju zatoto bude nenavidiet… :O

18.12.2014 | 21:21:24
mima33

#69 tigy:

Lenže na imdb je ten herec uvedený ako hlavná postava až do konca série, tak ja fakt neviem, ako to je :/

18.12.2014 | 21:21:34
Cookee

Víte, kde najít promo na další díl? Díky

#74 tigy
18.12.2014 | 21:25:20
tigy

Nuž, to asi zistíme až v januári… :(

18.12.2014 | 21:26:10
tigy

#72 Cookee: ja som si dala do googlu „100 s02e09 promo“ a vyhodilo mi odkazy na youtube

18.12.2014 | 21:28:19
wee_n

#68 mima33: Hej ajo..to mi vůůbec nedošlo :D Achjo…brečela sem…ale vim, že kdyby nakonec přežil..tak mě zase bude štváát :D

18.12.2014 | 22:06:02
wee_n

#68 mima33: Jenomže pak je tam vidět, že Clarke tu krev na svym tričku nemá.. :D Takže je to divný…ale ukázky evidentně tvrděj, že je živej :D

18.12.2014 | 22:11:34
Jess-ica

Bože, snad bude žít. Ale zas mi furt nesedí v ukázkách ta Raven. ALe zas nevěřím, že by Clarke zabila Finna. To bude nějaký fikaný.

18.12.2014 | 22:55:42
papaya

Jason Rothenberg v jednom rozhovoru potvrdil, že opravdu umřel, ale že se třeba v nějakym flashbaku nebo vzpomínce, snu, halucinaci třeba ještě objeví.

18.12.2014 | 23:33:36
Mates79

No, vzhľadom na koniec poslednej časti – čo ak je jeho smrť len divadlo? Tak ma napadlo (moja teória): Lincoln leží v Arche, mohol Princezne poradiť čím potrieť čepel noža (napr. nejaké bylinky…) aby to po malom bodnutí vyvolalo silné krvácanie a napr. aj zníženie všetkých životupotrebných funkcií na minimum, aby Finn vyzeral ako mŕtvy… Raven o tom nepovedali, aby to precítila a show bola dokonalá… Lenže to by bola aj dvojsečná zbraň – keby prežil, ako dlho by ho udržali pred Groundermi v utajení? Časom by sa to prevalilo, že neumrel a pomsta od Grounders by bola o to väčšia… Inak tá ich veliteľka mi veľmi pripomína Anyu, sa nedivím že bola jej pravou rukou. A je mi celkom sympatická, vedel by som ju aj Clarke predstaviť ako velitelky bok po boku…

18.12.2014 | 23:46:46
Mass

Producent Jason sice opravdu v jednom rozhovoru potvrdil, ze je Finn mrtvy.. Ale taky nemusi rikat pravdu :D

Clarke docela chapu proc to udelala, ale opravdu jsem to necekal.. :O chtela ho usetrit dlouhe a bolestive smrti, kterou pro neho Zemstane meli pripravenou. Uz aby byl leden a my se mohlu dozvedet jak to bude pokracovat!

#95 starman2
čestný člen redakce
19.12.2014 | 7:55:36
misusss.2

já doufám,že není mrtvý..protože jestli je,končím se sledováním tohoto seriálu Finn je moje nejoblíbenější postava (potom i Clarke,Octa­vie,Lincoln).­.a bez něho to už nemá pro mě cenu

#83 mima33
19.12.2014 | 8:29:53
DoreaBlack

Je mi Finna i Clarke líto. Chudák Clarke má fakt těžký život. :( Jediné pozitivní co vidím na smrti Finna je, že alespoň má teď Bellamy u Clarke větší šanci.

19.12.2014 | 10:10:06
mima33

#81 misusss.2: to kvôli jednej postave prestaneš pozerať seriál? To už je aká logika? Ak je Finnova smrť pravá, tak to len dokazuje, že tvorcovia sa neboja zachádzať do extrémov a nemienia z toho urobiť TVD, kde zomrela už každá jedna hlavná postava, ale pritom sú všetky stále živé :D

#84 Jess-ica
19.12.2014 | 10:14:52
Jess-ica

#83 mima33: Souhlasím. Kdyby přeci jen umřel a už se nevrátil (třeba s tím Jahou mě dostali. Proč ho prostě nenechali umřít?) tak by to bylo drsný, ale aspon bychom viděli, jak se s tím srovnávají. Ale v TVD už mě taky štvou s tím, jak všechny zabijou a pak je zas všechny vrátí. To je na palici.

19.12.2014 | 11:10:15
Damon_CZ

#66 wee_n: proto jsem psal, za dřívější činy :D stejně z toho Finn vyvázl ještě lehce :D

19.12.2014 | 12:02:17
Melothies

Nevím jak vám, ale mě už se jen protiví ta představa, že by Finnova postava byla vystavena hrozbě smrti a zase by z toho vyvázl .. (jako ve finále 1. série). Zkrátka mám pocit, že je to zkrátka příliš brzo, co to vytáhli a nedávno tu něco podobného bylo – takže pro dobro seriálu věřím, že je Finn opravdu mrtvý. Pokud Rothenberg oficiálně potvrdil, že je mrtvý, tak by to mu tak mělo skutečně být (v opačném případě by spíš mlžil). Nadruhou stranu nechápu ty jeho výroky o tom, že to vůbec není o vztazích, ale o přežití, protože nacpat tohle do „mid-season finale“ mi přijde docela k smíchu :D

#87 papaya #91 komja
19.12.2014 | 13:07:40
papaya

#86 Melothies: No právě tam šlo o to přežití nejvíc, buď by ho Clarke za každou cenu zachránila a byla by z toho láska až za hrob atd., děsná romantika ale všichni ostatní by umřeli, a nebo by ho obětovala pro přežití většiny a pro lepší šanci v boji proti Mount Weather

#89 Melothies
19.12.2014 | 14:46:50
AntichristBleedsBlack

Zvláštní jak Finnovu postavu zabili. Vymysleli to pro mě záhadným způsobem. A už vůbec, to,že ho zabila Clark,bylo setsakramentsky nečekané. Velmi smutný konec .

19.12.2014 | 15:55:38
Melothies

#87 papaya: Jasně, z jednoho pohledu určitě, ale pořád tam vidím tu typickou cwčkovskou pachuť toho, že se jedná především o ten vztah Finna a Clarke .. všem bylo jasné, že nemůže obětovat jednotlivce pro většinu. Paradoxně, kdyby byl na jho místě byl Bellamy, klině hlasuju pro, aby zabili většinu :D Pochybuju však, že ten by byl schopnej vlastní rukou zabít tolik nevinných lidí jako Finn, bez ohledu na důvod – ale to je na jinou debatu.

19.12.2014 | 17:30:22
pierres

Vy jste tady někteří na hlavu padlí. Pusťte si znovu první sérii. Grounders začali 100ku bezdůvodně masakrovat poprvé jak je uviděli, celou dobu se 100ka jen brání mají početní nevýhodu a i přesto mají jediní zájem o mír. Finn jako jeden z mála to měl v hlavě od začátku v pořádku a když byl zoufalý, tak v honbě za hledání Clarke mu ruply nervy, kdyby zůstalo těch 18 šašků sedět, tak byli v klidu. Neposlechli Finna ani toho Grounders léčitele. Dobře to Finn udělal, je třeba těm namyšleným partizánům ukázat, že by měli začít jinak přemýšlet. Jinak radši kdyby te Jaha pošel. Nejdřív jsem mu fandil jak se dostal na zem, ale pak se k Abby zachoval jak namyšlený fracek.

20.12.2014 | 19:34:53
komja

#55 Offak: Jaha je živej, ale na jak dlouho nevím.
#86 Melothies: Tak, když se koukneš na jiný seriály od CW tak měli „epický“ konce (např.: u Arrowa zabili Arrowa). Takže se asi jenom něčím chtěli vyrovnat :D

20.12.2014 | 23:17:19
Kresi

Hele nevím jak vy ale jakmile clarke řekla že se s finnem chce rozloučit tak sem už věděl že ho zabije. :/

#93 Tony-Z
20.12.2014 | 23:21:53
Tony-Z

#92 Kresi: Nápodobně. Jen jsem čekal, že ho podřízne. Rána do hrudníku mi připadala nejistá a mohl by se dostat do rukou zmšťanu. Opravdu jsem čekal, že při odchodu od něj mu „jen tak mimochodem“ podtáhne krk…

#95 starman2
20.12.2014 | 23:29:14
kutas

no zajímá mě co udělají s Clarke pozemšťani odepřela jim svůj rituál smrti, jinak jsem si myslel že mu přeřízne pouta a pak spolu utečou no ona mu prořízne břicho čuměl jsem jak puk

#95 starman2
21.12.2014 | 13:00:06
starman2

#80 Mass: když před ní stála a přemyšlela, bylo mi to jasne.

#93 Tony-Z: taky? :-)
#94 kutas: uteče? Leda by řekla „scoty, beam me up“ Protože i když je Clark (kent?) fighter, přes pár desetek grouderu za sebou v jakémkoli směru se s nožíkem neprobije. Leda by ji z kapsy vyskočil Chuck Norris.

21.12.2014 | 21:29:17
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama