The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 653×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Herečka Sara Canning se v seriálu nakonec objeví

Herečka Sara Canning se v seriálu nakonec objeví

Sara Canning, představitelka Jenny, hlásí návrat do poslední série The Vampire Diaries. Herečka by se měla nejspíš objevit v poslední epizodě, avšak ještě nevíme, jakým způsobem se s její postavou rozloučíme.

16 0
15.2.2017

Mnozí z vás si přáli, aby se do finále seriálu The Vampire Diaries vrátila i teta Eleny, Jenna. Fanoušci herečky Sary Canning tedy mohou jásat, protože se na Instagramu objevila fotografie, která potvrzuje, že si herečka zopakuje roli Jenny. Jenna se nejpravděpodobněji objeví ve finále.

Last day of filming on TVD! #almostwrapforever #family #TVDforever

Příspěvek sdílený &D (@andibehring), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017–02–08T23:09:00+0­0:00“>Úno 8, 2017 v 3:09 PST</time>

Zůstává tu však ještě jedna otázka. Jakým způsobem se herečka v seriálu objeví? Můžeme se dočkat nějakého flashbacku, který by nám ukázal něco, co se stalo v minulosti. Další možností je, že by se otevřelo peklo a někdo by přišel na to, jak se setkat s některými postavami, o které jsme během celého seriálu přišli. Nicméně je těžké uvěřit tomu, že by se Jenna jen díky tomu, že se z ní asi na hodinu stal upír, dostala do pekla.

Co si myslíte vy? Jakým způsobem se Jenna v seriálu podle vás objeví?

Zdroj: CW

Diskuze /105

Nicole

Já si myslím, že konec bude megatrapný :( Každým dalším návratem se bojím víc a víc :(

15.2.2017 | 13:54:43
KaraSnowAllen

Já bych řekla, že spíše flashback, Elenin sen, mezi živé se nejspíše nevrátí. Nadruhou stranu. A proč? Už od druhé série tam není, rozloučení měla, nějak nevidím důvod jí tam vracet, když konec této postavy je uzavřen už nějakou dobu, takže očekávám flashback.

#5 megary #9 Car
15.2.2017 | 13:57:37
227petr

Za tetu Jennu jsem nanejvýš spokojen :)

15.2.2017 | 14:04:43
vevisek

I přes to,že netuším,jak její postavu chtějí zakomponovat do děje,tak jsem nadšená! Nejlepší postava,co tam byla se vrací..juchůů­ůů :D

15.2.2017 | 14:04:56
megary

#2 KaraSnowAllen: Súhlas, vidím to tiež na to, že predtým než Elenu prebudia uvidíme niečo z jej „snového sveta“ a bude to niečo podobné ako Damonovo podvedomie z pár epizód naspäť .

15.2.2017 | 14:44:15
jh666

Tak teď už ať ale nějak vymyslí, jak tam alespoň na jednu scénu dostat Klause, protože je to jediná z hlavních postav, která by chyběla.

#14 Nicole
15.2.2017 | 14:45:59
Kykynka

Nakoniec to skončí ako v Loste, že sa všetci stretnú v nebi a to bude naozaj originálne :-/

15.2.2017 | 15:06:16
Marty7

Je fajn, že se vrátí :) Nicméně předpokládám, že půjde o flashback či sen, jelikož v době, kdy Jenna zemřela, tak existovala druhá strana.

15.2.2017 | 15:07:18
Car

#2 KaraSnowAllen: asi tak nějak zpočátku jsem ji tam chtěla postupem času jak tak vidím, kdo všechno se vrací mi už tohle přijde moc..

15.2.2017 | 15:08:33
ZEDUltedOP

díl má 42 minut :D a tolik herců co se chce vrátít a mít tam aspoň scénu jednu tak to moc dobrej díl nevidím :D asi to nebude ani ukončené :D protže na 42 minut je to sakra krátká doba aby si tam všichni zahráli + zabití cade .. jestli neumře v 15 epizodě

15.2.2017 | 15:24:21
mima33

Každá postava dostane dvojminútovú scénu a koniec. Bude to naozaj geniálne finále (irónia). Len nech sa už nikto iný nevracia, prosím.

15.2.2017 | 15:36:03
Car

jako fakt tomu nerozumím… myslím že bychom si my diváci i oni herci zasloužili nějaké smysluplné finále a ne patlanici kde se bude každý vracet a bude to zmatené…takhle to zatím na mě působí…

15.2.2017 | 16:09:49
TVDandTO

Nevím proč by jí tam vraceli, ale líbilo by se mi kdyby alaric skončil j Jennou

15.2.2017 | 16:19:51
Nicole

#6 jh666: Tak kdyby se tam objevil Klaus, bylo by to nejlepší :) Dorazil by na svatbu Caroline a Stefana a udělal tam brajgl, jelikož Caroline přece bude jeho poslední láska :) Jenže mám takový pocit, že teď momentálně Klaus pořád „spí“ nebo je někde zavřenej díky Marcelovi :(

#15 jh666
15.2.2017 | 16:23:41
jh666

#14 Nicole: Já vím, ale Jenna tam taky určitě nebude doopravdy, mohlo by se o něm třeba zdát Caroline, nebo něco. Prostě si myslím, že když už se jich tam rozhodli narvat tolik, měli by být všichni.

#16 ZEDUltedOP #17 Nicole
15.2.2017 | 17:24:24
ZEDUltedOP

#15 jh666: bude to mít určitě spojení s Elenou a né s car :D :)

15.2.2017 | 17:42:47
Nicole

#15 jh666: To je fakt, to by mohlo být :)

15.2.2017 | 18:19:55
Andie24

Přijde mi, že všichni strašně předbíháte :D už teď tvoříte teorie :D. Já jsem ráda, že tam vrací postavy ať už hlavnější nebo vedlejší. Byla jsem ráda i za matku od Bonnie a to mi nijak nebyla sympatická, za její babi, která je boží a nebo za šerifku. Všechny ty postavy tam měly nějaký podíl na tom seriálu a já je ráda vidím zpátky :). Já nevím, ale asi nejsem tak moc náročná, jak většina sledujících tady :D asi mi stačí málo :D Podle mě zrovna staré postavy tam zakomponují nějak hezky, navíc jak někdo psal, že by to mohl být podobný konec jako Lost, tak to já bych byla upřímně nadšená :D všichni happy a spokojení, to by bylo super :D

#22 Kykynka
15.2.2017 | 18:36:06
tom99

Esther ve třetí sezóně říkala, že Jenna se sice stala upírem, ale nikoho nezabila, tudíž její duše zůstala čistá a neodputovala ani na Druhou stranu, takže v Pekle být nemůže. Pokud jo, Plecka si zase protiřečí, což u ní není neobvyklé…

#20 tylichova1
webmaster
15.2.2017 | 19:26:44
tylichova1

#19 tom99: Přesně tak! :) Jennu jsem měla fakt ráda, ale svoje rozloučení dostala, když umřela a potom když ju právě Esther zmínila. Přijde mi těch postav, které se vrací už moc..pokud tam bude i John, tak je to už úplná blbost. Hlavně se měla vrátit Elena, která je nejdůležitější a teď už její návrat pomalu ztrácí smysl, protože se vrátí dalších 5 postav minimálně.. :-/

15.2.2017 | 20:25:10
mima33

Najideálnejšie by bolo dvojhodinové finále v tomto prípade. Nechápem prečo im to nenapadlo. Inak na nete som čítala nejaké dohady o tom, že by vraj mohol vzniknúť spin-off s Kaiom (lebo Chris je späť v TVD a vraj konči v Supergirl). Podľa mňa je to síce totálna blbosť, ale ak by sa to udialo, pozerali by ste to??

#24 Car #27 megary
15.2.2017 | 20:51:23
Kykynka

#18 Andie24: na týchto diskusiách je najlepšie práve to, že tu diváci predbiehajú a vytvárajú vlastné teórie o tom, ako to bude pokračovať :D nielen pri tomto seriály, ale pri všetkých, je to skvelé vymieňať si predstavy, názory a postrehy. A aplaus pre toho, kto sa naozaj trafí! :D

15.2.2017 | 21:22:19
Adela96

Kdyby tam bylo něco s tím peklem, byla by tu i možnost, že by se mohla objevit i Katherine :3 :D

15.2.2017 | 21:41:49
Car

#21 mima33: aboslutně nechápu…to řikám celou dobu že to finále měli trochu natáhnout pač takhle to nedává žádný smysl…asi nejsou nikde nějaký info o tom, že by bylo finále nějaké delší že?

#25 mima33
15.2.2017 | 21:46:24
mima33

#24 Car: finále bude mať 42 minút

#26 Car
15.2.2017 | 21:52:21
Car

#25 mima33: demence opravdu :D … na to co se má všechno dít, na to kdo všechno tam má přijít nevím no je to pěkně nedomyšlený :-)

15.2.2017 | 22:15:52
megary

#21 mima33: Iba keby tam bola aj Bonnie. :D Ale za witchy spin-off sa modlím už dlho a Plecku spamujem pravidelne tweetmi s touto tematikou, na ktoré ale samozrejme nikdy nezareagovala.

#28 mima33
15.2.2017 | 23:02:15
mima33

#27 megary: The Witch Diaries? To by bolo celkom zaujímavé podľa mňa :D

#29 megary
16.2.2017 | 10:11:31
megary

#28 mima33: Hej!!! Podľa mňa sú čarodejnice z tohto univerza parádne, vieme, že existuje veľa typov mágie a aj keď sa čaruje v TO viac ako v TVD, neuspokojuje ma to až tak ako by to bolo pri samostatnom spin-offe. :D A nutne by tam nemusela byť ani Bonnie. Ale bolo by super sledovať niečo z úplne inej perspektívy, teda, kde by šlo hlavne o čarovanie a nie len o upírov. :)

16.2.2017 | 10:52:29
Bymyself

Jenna byla super :) Její smrt byla jediná věc, kterou Klausovi nikdy neodpustím, jinak ho zbožňuju :D Takže jsem ráda, že se tam objeví :) Je už jedno jak.

16.2.2017 | 12:02:42
Car

no nevím ,jestli jse to viděli ale kolují fámy, že se Elena probudí a rovnou půjde na pohřeb, že někdo další zemře ve finále a podle těch fotek a toho všeho co kolují se trochu obávám, to bude Stefan, jelikož to vypadá, že dává lék Damonovi… opravte mě někdo pokud se mýlím :D

#32 mrke1
16.2.2017 | 18:15:56
mrke1

#31 Car: tak jestli pujde rovnou na pohřeb, tak by mohla Bonnie…má se přece probrat, když ona umře .. :D

#35 Car
16.2.2017 | 20:19:34
Crazynecka

Neeeeee.. Jenom to ne!!!!!!! Už je to trapný jak tam vrací všechny… Jenna je tam úplně zbytečná!!!! Asi bude buď flaschback nebo opravdu se tvd vrátí v čase.. Jakože než vše začalo…Nebo do nějakého bodu, kdy se Elena rozmýšlí zda zůstat s upírem…??

16.2.2017 | 21:02:53
Crazynecka

Kde by měl dávat Damonovi lék? A proč by mu ho měl dávat? Stefan se obětoval už až až..A nevím jestli by si Damon z něj vzal jen kvůli Eleně… S těma postavama je to trapný.. leda že ukázali opravdu nějaký Elenin sen ať už že života nebo z rakve… Kdyby měl někdo umřít a hlavně Stefan, tak snad by mu tam dali dostatečný prostor na rozloučení spodní. Nebyl by tam pak čas pro happy end Dělený ani pro vedlejší postavy. A pokud by na to prostor udělali, tak by opět zazdili Stefana a to by prostě už posrali… Však i Elena dostala svůj díl, když usnula.. Každý se s ní loučil…O Damonovi a Bonnie, hlavně Damonovi byla velká část začátku 6.serie..Jak si všichni mysleli že umrel.. Snad Stefan přežije.. Co by to bylo za bratra, vycucnout z bratra lék a být na jeho úkor šťastný..?????

#36 Car
16.2.2017 | 21:16:44
Car

#32 mrke1: tak když tam bude Kai, tak on to nějak zařídí aby Bon neumřela, že jo…

16.2.2017 | 22:07:25
Car

#34 Crazynecka: jo jenže já viděla docela dost fotek a docela dost spoilerů a hodně to tomu nasvědčuje, taky se mi to nelíbí, ale zatím to tak vypadá :D jenže ono to nasvědčuje tomu, že Stef projeví inciativu a on sám dá ten lék Damonovi..

16.2.2017 | 22:09:51
Crazynecka

Kde jsou ty fota a spoilery???:(

#40 Car
16.2.2017 | 22:15:00
Crazynecka

Kde jsou ty fota a spoilery???:(

16.2.2017 | 22:15:03
Crazynecka

A pořád mi přijde že Caroline a Stefan její hrozně podobnou povahu.. normálně jsou hodni, provedou něco vždy jenom když mají vypnuté emoce a pak toho litují a mají špatné výčitky.. Vše chtějí řešit po dobrém… Jako upíří jsou oba sebevědomí a jako lidí nebyli takový… Caroline si přišla nemilovaná a jako pátý kolo u vozu a Stefan byl na tom podobně..Nebyl vůči otci a bratrovi vůbec průbojný..Vždy byl smutný..Ať už že ztráty mámy tak údajně i že ztráty Valerie, bez bráchy byl ztracenej..

16.2.2017 | 22:24:03
Car

#37 Crazynecka: prosimtě instagram hlavně fb minimálně, tam jsem to všechno odchytla a přijde mi to docela reálný napovídají to i fotky které jsou zde na edně k tomu dílu co bude ted… to je pravda :-)

#42 ZEDUltedOP
16.2.2017 | 22:35:41
KaraSnowAllen

Dochází tvůrcům, že udělat ze Stefana obětního beránka pro DE vztah potom, co mu Delena zlomila srdce a on jim ještě pomáhal dávat vztah dohromady, je dokonalá pí–vina, že jo? Já doufám, že jo. Jinak, pokud se Stefan vlastně nechá zabít potom, co se stal Ripperem kvůli dohodě s Cadem, za kterou může vděčit Damonovi a těm sirénám, které si z Damona udělaly mazlíčka. A pokud se vrátíme na začátek. Stefan chodil s Elenou první, jedno kdo jí první potkal, on s ní měl vztah, do něj se zamilovala. Pak Damon soustavně dával najevo, že mu jí chce přebrat, Damon dorážel na Elenu i potom, co šel Stefan ke Klausovi, který chtěl svého BFF Rippaha výměnou za to, že zachrání Damona. Damon neustále nutil Elenu pochybovat o jejích citech. Pak se dali Damon s Elenou dohromady, jedno jak moc násilně a nelogicky, prostě se dali dohromady, Elena místo toho, aby šla třeba k Bonnie nebo Caroline, když se Jeremy stával lovcem, tak samozřejmě musela jít do domu Salvatorů, odkud Stefana v podstatě vyštvala a ještě ten den si zapíchala s jeho bratrem. A Stefanovi to dost ublížilo, to víme, komu by to neublížilo. Nicméně i přesto to nějak přešel a dokonce přesvědčil Elenu, at to s Damonem nevzdává a sakra, on jim fakt dělal nějakého manželského poradce a chůvu v jednom. Kdo by tohle dělal? Tímto nehejtím ani Damona, ani Elenu, nebo možná jo, ale není to účel. Jde o to, že Stefan je fakt ten poslední, který by měl pro DE vztah něco dělat, natož pro ně zemřít. Pokud to tvůrci udělají, tak u mě neklesnou na dno, ale provrtají se rovnou k zemskému jádru.

Jako, já vím, že jsem se zbytečně rozepsala o tom, co je to nepodložená spekulace, ale nějak jsem si nemohla pomoct, nějak mi ty prsty začaly samy poskakovat po klávesnici.

#43 Car #63 ShadowKittyGirl #95 Crazynecka
16.2.2017 | 23:27:18
ZEDUltedOP

#40 Car: car myslím že to bude naopak :D umře Damon elena se probere :D a stefan tam bude a damon nikde :D a nebo to skončí tak že zemře bonnie jak se kouká na ty fotky ve fíloze a tak dál jinak to nechápu

#44 Car #94 Crazynecka
16.2.2017 | 23:33:55
Car

#41 KaraSnowAllen: joooooo přesněěěěě :-D a ano velmi disgusting si zapíchala s bráchou :D to máš recht na díl 4×07 nevzpomínám moc ráda… a tvůrcům, je úplně u prdele, co za kravku z Eleny udělali a jakej je Stefan chudák… ne asi jasně že jo, ještě vzpomínám na tu scénu ve škole jak hrála Becca tu nechutnou hru, kde u stolu seděla Elena, Stefan a Caroline a furt nutila Elenu at řekne, že Damona miluje před Stefanem nebo tak nějak to tam bylo, to bylo taky moc ,,hezký'' no… jo no.. z toho lze obvinit pouze tvůrce, jelikož z Eleny udělali prvotřídní běhnu, která přechází od bratra k bratrovi a z Damona udělali debila a ze Stefana obětního beránka a jak říkáš také ,,manažera'' Delena vztahu prostě šílenost..

a viděla jsi to taky ty spoilery a fotky k tomu, že se má Stefan obětovat? :-O

#49 KaraSnowAllen
16.2.2017 | 23:35:15
Car

#42 ZEDUltedOP: tak tím líp víš co… já to fakt nepřežiju jestli Stefan umře to bych se fakt hodně nasrala a už bych si to asi v životě nepustila celý… je už mi docela jednu kdo umře pokud to nebude Stef nebo Car… no Bonnie at si je s Jeremym, takže už není moc postav co by zemřelo, to už zbývá jen Matt a Damon :D Rick těžko ten bude v TO

#46 ZEDUltedOP
16.2.2017 | 23:37:03
Car

lidi ted jsem ale zase přišla na toto: https://www.youtube.com/watch?…

tak já už nevím :D

#47 ZEDUltedOP
16.2.2017 | 23:40:30
ZEDUltedOP

#44 Car: ale tak nevíš :D vše je možné rick zemře a pak by ho v TO zas oživili :D kukaj https://www.youtube.com/watch?… asi to bude Damon či bonnie ale smrt matta by mě nevadil :D

#48 Car
16.2.2017 | 23:41:47
ZEDUltedOP

#45 Car: byla si rychlejší :D :(

16.2.2017 | 23:42:55
Car

#46 ZEDUltedOP: jasan no :D to je taky možný, já už nechci nic předpokládat achjo :D yeees to jsem byla :D ty jo tak jako já byla z toho videa nadšená protože Stefan je prostě áááááách :D ale trochu mi do toho videa nesedí ten jeho výraz…na něho je to až moc velký úsměv…a taky nechápu proč se Elena tolik diví že tam je, místo aby byla ráda že tam je o 50 let dřív a uvidí všechny…nějak to nepobírám, no neboj se Matt jako na potvoru neumře když vydržel doted :D spíš to sázím na ty dva výše uvedené ted :D

#96 Crazynecka
16.2.2017 | 23:51:32
KaraSnowAllen

#43 Car: Viděla jsem ty tři fotky, kde Elena nejspíše vylezla z rakve(měla na sobě ty modré šaty), Stefana s Damonem, kde to opravdu nevypadá růžově. A pak Car a Bonnie.

Zach Roerig prý už natočil všechny své scény, ale nemusí to znamenat smrt. Ale myslím, že tvůrci si ty smrtky vyberou, aby bylo finále co nejemotivnější, ale většinu hádám spíše jen naserou. Já se na seriál koukám hlavně v naději, že Stefan z toho vyleze dobře a pokud ne. Tak s tím nic neudělám, ale asi doma nejspíš něco rozbiju. :D

#50 Car #55 ZEDUltedOP
16.2.2017 | 23:52:04
Car

#49 KaraSnowAllen: jasan, tak to je okej, já vycházela ještě z nějakých spoilerů na instagramu a taky z těch fotek právě a u bratrů to vůbec nevypadá dobře, což není dobrý :-/, ale já to nepřeju ani tomu Damonovi i když si to zaslouží víc… všichni už natočili všechno podle mě páč finále bylo dotočený už minulý týden právě… já si nemyslím, že zabijou Matta … to těžko :D a vůbec je někde fakt jistý že bude další smrt? asi tak nějak taky doufám, že z toho vyleze nejlépe… páč po tom všem co si psala ty, co jsem psala já si to zaslouží a upřímě Elena si ho už nezaslouží…a taky něco doma rozbiju pokud to nedopadne :D asi se na to finále kouknu na nějakým tom serveru a je mi jedno, že to bude v aj :D

#54 KaraSnowAllen #55 ZEDUltedOP
16.2.2017 | 23:57:53
Car

a ještě jedna věc… je teda velmi dvný že v 15 díle by se Steroline vzali a měli svoji June Wedding a v 16 by byla Stelena endgame…to trochu nesedí :D co my víme třeba to s tou svatbou bude nakonec nějak jinak…třeba bude jen naoko těžko říct…hodně lidí si začíná myslet, že bude Stelena endgame :D

17.2.2017 | 0:00:15
Car

jeden moc pěkný koment: ,,I wish they never destroyed Stelena. I mean I absolutely adore Steroline but Stelena was just so special and it was a mess when they ripped it to shreds. And they can't get back together now; they had a definitive ending and it would be way too forced for Stelena to be endgame. We all know it will be Delena, and whether that is for better or worse is up to the individual viewer. Personally, I never really shipped them but have accepted that it it what it is. I adore Steroline, but I don't think anything will ever top how beautifully they did Stelena up until Elena became a vampire. Everything was just downhill from there.''

Celkem bych se s nim mohla ztotožnit :D

17.2.2017 | 0:03:22
ShadowKittyGirl

Ono co si budeme povidat to ze lek v 6. serii vratili do hry byl slusne receno pruser vseobecne a to ze jej ma v sobe Stefan ktery bez nej umre je tez problem protoze takhle se zda ze happyend nedostane nikdo

Enzo natahl brka Caroline bude navzdy upirem Damon taky a Elena se sice probere ale stejne jako Stefan zestarne a umre.

Je neco z toho fer? Rozhodne ne!

O Bonnie se nebojim ta muze byt treba s Jeremym nebo Mattem ale ti ostatni jsou zkratka v haji pokud se ten lek teda skutecne neda nejak nadavkovat ale aby byli ze vsech lidi to mi taky neprijde moc dobry

Skoda ze kdyz se tato serie konecne zacala rozjizdet nastava konec Chtela bych klasiku 22 dilu tohle je malo

Co se Cada tyka tak toho budto zabiji a nebo mu dobra milujici a pro sve pratele vzdy vseho schopna a ochotna Elena ukaze ze jsou vsichni dobri a nezaslouzi si peklo takze je omylosrdni a nejakym zpusobem jim vsem da co chteji protoze nebyl vzdycky dablem to z nej udelala neduvera lidi co ho upalili Elena predvede jeden ze svych proslovu jak byt dobrakem a bude to

Mozna pro ne vytvori nejaky alternativni vesmir ci co kde boudou vsichni ktere kdy milovali a ztratili Hu Kazdopadne ja chci taky dvouhodinove finale to je jasny a musim konstatovat ze je celkem paradox ze nejlepsi zaporak v podobe Caie je prave tim co ma vsechny spasit :-) jeden holt nikdy nevi co?

Nepritomnost Klause a puvodnich by mi ani moc nevadila tech si jeste uzijeme dost v TO, ale za Katherine se uprimne modlim. Byla to proste borka

17.2.2017 | 0:04:33
KaraSnowAllen

#50 Car: Upřímně, radši Damon než Stefan, ale tak, byla bych radši, kdyby neumíral ani jeden z nich. Defan je Defan. Ačkoliv jsem pro Steroline, tak by mi zas tolik nevadilo, kdyby Caroline byla člověk a né Stefan. Pak by s Alaricem vychovala holky, Elena by byla s Mattem a Damon se Stefanem by šli do The Originals…ale to by holt nebylo zakončení a karty už jsou rozdané…lidmi jsou Stefan a Elena.

#57 Car
17.2.2017 | 0:05:12
ZEDUltedOP

#50 Car:
#49 KaraSnowAllen: nepřipadá vám že Nina fakt vypadá brutálně :D měli jí nechat ty vlasy co má teďka normálně :D ty jeji eliny vlasy bych dal kdyby vylezla s rakve :D a pak bych jí tam dal ty jeji nové v tomhle vypadá jak náká 38 slečna :D a nesluší jí to :D a taky s toho museli bejt překvapený i herci protože ani samotní nevěděli co bude v tom 16 díle plecka psala zatím scénář a oni nevěděli co se bude dít jo a taky by se tam měl vrátit klaus nebo co :D já tu smrt nepřeju nikomu stefan člověk má car damonovi se vzbudí elena takže asi tak no nebo elena se probere :D a cade jí pak zabíje :D pokuď nezemře v 8×15 :D

#56 KaraSnowAllen #57 Car
17.2.2017 | 0:07:25
KaraSnowAllen

#55 ZEDUltedOP: Připadá, nějak k ní ty vlasy už nejdou, nebo spíše to vypadá, jakoby měla málo vlasů.

17.2.2017 | 0:10:23
Car

#54 KaraSnowAllen: asi tak nějak prostě radši Damon než Stef ale tak i tak bude smutné když jeden z nich zemře… jako vážně si ted nedokážu tipnout jak to bude, mě se jen docela ulevilo že sem v té ukázce viděla Stefana jak stojí živý a zdravý před Elenou :D právě…nechápu jak by chtěli ted z Damon udělat člověka… to si Damon asi neuvědomuje :D
#55 ZEDUltedOP: no vypadá tak jako celkově divně no :D no Klausík se určitě nevrátí když maji nějaký ten časový posun či co :D já si myslím, že Cada právě zlikvidují v 8×15 pokud ne tak v 16 nebude na nic čas..

#61 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 0:15:24
ShadowKittyGirl

Pokud bychom se v serialu do pekla podivali, kath je v nem nejdele takze by jim tam mohla pomoct a napravit se ale na druhou stranu je to Katherine takze to ani nic no a jeste me raky zaujalo…

17.2.2017 | 0:21:57
ShadowKittyGirl

Pockej tos kde vycetla ze Cai alias Mon-El konci v Supergirl?

Vzdyt je to diky nemu konecne aspon trochu koukatelny protoze priznejme si to je proste hezkej a taky zabavnej, mnohem lepsi nez Jimmy kterej je totalne mimo a to ani neni mimozemstan

i kdyz jo taky uz me napadlo ze si odjede vladnout na ten svuj Daxan, ci co z nej zbylo kdyz jsou na ceste jeho rodice, ale bez nej to bude stat za houby… :-(

Ale uznavam ze to sem nepatri, takze tento panicky zachvat kludne ignorujte…

Kazdopadne The witch diaries he skvely napad ale s Bonnie bych nepocitala kdyz vezmete v potaz ze diky tomu ze Kat uz role Bonnie nebavi a totez teda plati i u Iana abych nehanila pouze ji

deniky konci hlavne kvuli nim stanice by to nezrusila protoze si musi zachovat i jine nez superhero serialy a ostatni herci a tvurci by podle me klidne pokracovali protoze jine projekty stejne rozjete nemaji

Z Damona a Bonie by byl naprosto uzasny par a dost mozna by i nakopl sledovanost kdyby zapomneli na El coz jsem tak nejak ocekavala uz v 7 serii a proto ten casovy odstup ale nakonec z toho nic nebylo Bonnie mela Enza a byl sluz pak zacali flasbacky s Elenou jsem team Delena a presto si myslim ze to bylo na dve veci takze to uz asi o necem vypovida ne?

proste je skoda ze prave oni dva chteji odejit respektuji to ale zaroven si myslim ze jakmile tvd skonci uz po nich nestekne pes a to myslim uprimne a s litosti kazdy totiz neni Jennifer Aniston jestli mi rozumite jak to myslim… (Nina uz to vi )

17.2.2017 | 0:24:08
ShadowKittyGirl

Pockej tos kde vycetla ze Cai alias Mon-El konci v Supergirl?

Vzdyt je to diky nemu konecne aspon trochu koukatelny protoze priznejme si to je proste hezkej a taky zabavnej, mnohem lepsi nez Jimmy kterej je totalne mimo a to ani neni mimozemstan

i kdyz jo taky uz me napadlo ze si odjede vladnout na ten svuj Daxan, ci co z nej zbylo kdyz jsou na ceste jeho rodice, ale bez nej to bude stat za houby… :-(

Ale uznavam ze to sem nepatri, takze tento panicky zachvat kludne ignorujte…

Kazdopadne The witch diaries he skvely napad ale s Bonnie bych nepocitala kdyz vezmete v potaz ze diky tomu ze Kat uz role Bonnie nebavi a totez teda plati i u Iana abych nehanila pouze ji

deniky konci hlavne kvuli nim stanice by to nezrusila protoze si musi zachovat i jine nez superhero serialy a ostatni herci a tvurci by podle me klidne pokracovali protoze jine projekty stejne rozjete nemaji

Z Damona a Bonie by byl naprosto uzasny par a dost mozna by i nakopl sledovanost kdyby zapomneli na El coz jsem tak nejak ocekavala uz v 7 serii a proto ten casovy odstup ale nakonec z toho nic nebylo Bonnie mela Enza a byl sluz pak zacali flasbacky s Elenou jsem team Delena a presto si myslim ze to bylo na dve veci takze to uz asi o necem vypovida ne?

proste je skoda ze prave oni dva chteji odejit respektuji to ale zaroven si myslim ze jakmile tvd skonci uz po nich nestekne pes a to myslim uprimne a s litosti kazdy totiz neni Jennifer Aniston jestli mi rozumite jak to myslim… (Nina uz to vi )

#64 Car
17.2.2017 | 0:24:19
KaraSnowAllen

#57 Car: No, jedna fotka ještě neznamená, že umře, stejně jako jeden záběr neznamená, že přežije. Takto v nevědomosti můžeme leda hádat. Ted mě napadlo, že Defan je prý od začátku srdce seriálu, takže největší ždímačka emocí a slz by relativně mohla být v tom, že je od sebe odtrhnou jak jinak, než smrtí jednoho z nich. Nicméně, aby Damon měl cejch toho, že by se vlastně podílel na tom, že byl pro svůj happylife zabít svého bratra, který následně skončí v pekle…to se mi nelíbí. I když Cada porazí a to peklo zníčí, i tak Stefana vlastně zabije a jestli se tam přijde s tou sr-čkou, že Stefan udělal z Damona upíra a ted to odčinní, tak se fakt neznám! Upřímně, Damonovi bylo odpuštěno tolik špatností, ale Stefan bude furt bičovaný za tohle? Já doufám, že to tam nedají a vůbec doufám, že žádná část Defanu umírat nebude.

#65 Car
17.2.2017 | 0:25:33
megary

Podľa mňa Elena v sne prehodnotila svoj výber :D a z rakvy skočí rovno na Stefana. A potom zabijú Damona, Caroline (a aj Matta aby sa nepovedalo a aby mi urobili radosť) a budú žiť šťastne až kým nezomrú, čo zomrú, keďže sú ludia. Bonnie urobí nejaký „fesmatos“ a oživí Enza. Ale nie, to som sa inšpiroval užívateľkou Rose, ktorá tu mimochodom celkom chýba. :D Ja myslím, že ešte bude dáke drama a nechcem aby seriál skončil nejak úplne predvídateľne. Chcem niečo príjemné a aj niečo nečakané. Ideálne aby mala happyend Bonnie a zvyšok ma netrápi.

#65 Car
17.2.2017 | 0:28:42
ShadowKittyGirl

#41 KaraSnowAllen: souhlas ze Stefan už by se pro Damona obětovat neměl uz nikdy stačilo to ale to neznamená že mu nepřeji šťastný konec. Jak už jsem ale psala u thrilleru myslím že to Damon ještě před koncem koupi a nejsem sama ale co za budoucnost čeká Car s lidským Stefanem¿?

#65 Car
17.2.2017 | 0:35:46
Car

#60 ShadowKittyGirl: hihi kvůli Chrisovi jdu do Supergirl :D takže tak… jo? aha já právě myslela, že Iana to docela baví to že Kat chce skončit to jsem zaznamenala ale toho Iana nějak ne, ale je to možný Bonnie by se dala obejít, ale to že jede z bratrů končí ne a jak sama Plecka furt říká dokud budou Paul a Ian neboli bratři tak se točit bude…což se taky asi stalo tedy… Bamon je supr ale bohužel zase to podělali no… a ten krátký vztah Bonenzo.. jako dobrý mě se to líbilo ale bylo to snad nejkratší vůbec v historii :D , tak já jsem furt názoru toho, že Nina odešla hlavně kvůli rozchodu Iana a ne tolik pro svoji další kariéru, musela dobře vidět že deníky ji vynáší dost a má díky nim takovou fanouškovskou základnu, kterou ted má… , Delena fakt nejsem no :D ale ten jejich vztah byl na dvě věci už jen tím jak se dali dohromady a jak pošpinili Stefana, být Stefan nikdy to neodpustím ani jednomu :-) je jasný že žádný seriál nebude věčně – kromě Simpsnů… :D no ne asi bohužel si to taky myslím, že až tato show skončí tak nic:-) většina z nich se nebude pokoušet, někdo to zkusí se uchytit viz Nina, pak možná Paul a Ian, ani v tu Candice nedoufám – i když ji miluju a hrozně ráda bych ji viděla někde ale nemyslím si… a jak správně píšeš ne každý je Jen (která je dokonalá :D) a taky mi přijde že Nina se to už dozvěděla, pač teda nevím ale mě přijde, že v tom filmu hrála páté housle a to jsem to ještě neviděla..ale už jen dle těch fotek mi to přijde, a taky mi přijde, že se až moc podezřele vtírala k Vinovi :D já jí mám ráda což oto, ale trochu mi přijde že se snaží až moc a moc to nejde :-/

#66 KaraSnowAllen #71 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 0:38:27
Car

#61 KaraSnowAllen: máš pravda… proto se taky furt dohadujeme jak je to skončí :D a ano to by teda byla :-/ to taky nevydejchám jestli s tím zase přijdou, že je upír kvůli němu :-/ to snad ne, nejlepší by bylo kdyby neumíral ai jeden :/
#62 megary: jooooo Rose :D ale ta by to napsala ve prospěch Deleny, ale v jednom přípsěvku jsem ji tu viděla je to už dávno ale viděla jsem ji tu :D jinak to sedí ale dokonale :D
#63 ShadowKittyGirl: žádná no :D proto to asi vše dopadně jinak ještě

17.2.2017 | 0:42:19
KaraSnowAllen

#64 Car: Lol, Nina vlezla do zadku i DiCapriovi a nijak jí to v kariéře nepomohlo. Já myslím, že Nina odešla kvůli kariéře, podle mě chtěla jet po vzoru další Jennifer – Jennifer Lawrence, která je mladičká, ale už má Oscara a hraje v těch nejúspěšnějších filmech. Ale to jen můj osobní názor.

#67 Car
17.2.2017 | 0:47:23
Car

#66 KaraSnowAllen: aha vážně? :D co udělala to nevím, povídej ráda se dozvím drby :D jako podle mě je to marný, ale na to za chvíli přijde… snaží se až moc…jako joo je to možný já si myslela, že kariéra okej jasně, ale trochu i kvůli tomu Ianovi… jo no Jennifer Lawrence ta je opravdu talent a opravdu hraje v těch nej filemch, no jo jenže na to musí mít Nina jednak dobrého agenta hodně dobrého podle mě, a taky tak nějak mít štěstí a mít ten talent, a ono ne všechny herečky budou oscarové, ale jak říkám třeba ji to dojde, já si třeba myslím, že taková Canidce se moc snažit nebude, ta dá raději přednost rodině – můj názor, třeba ne, jako já ji rozhodně ráda uvidím hrát jinde stejně tak jako Paula :-)

#70 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 0:55:35
megary

Inak ako všetci píšu, že je Nina škaredá, staršia, má riedke vlasy. Je kapánek staršia ale podľa backstage fotiek vyzerala práveže ešte mladučkejšie, než keď začali denníky vôbec natáčať. Blbý detail na vrásku v tom teaseri, čo linkovala aj Car… Podľa mňa bola Elena úplne najškaredšia koncom štvrtej a začiatkom piatej série. Ešte furt mala ten ružový pásik vo vlasoch no a fotka z pohrebu Bonnie… http://img3.wikia.nocookie.net/…TVD_5x04.jpg

#69 Car #73 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 0:59:09
Car

#68 megary: to je fakt no to může být klidně tím, jojo tady je to příšerný…všeobecně se mi nelíbilo jak to měla vlnitý…

17.2.2017 | 1:01:09
KaraSnowAllen

#67 Car: Většina hereček svého Oscara taky dostává v pozdějším věku, samozřejmě jsou vyjímky, ale spíše je dostávají, když už jsou herecky zralejší a mají štěstí na film. Moc o tom nevím, ale byla to snad její první akce, kterou udělala, když zdrhla z TVD – párty na DiCapriově jachtě, co se tam dělo nevím, ale je jasné, že méně slavnější se podbízí tomu slavnějšímu, aby byl taky tak slavný, to se děje všude, všechno je o kontaktech. Jako, mě Nina nevadí, ale ta její snaha se prosadit vypadá fakt až tragicky, mám za to, že zkoušela sbalit syna Eastwooda, nebo možná on jí, tohle jsem si moc nezjištovala. Ale prdlačky Ian. Tak či onak prostě odešla a uvedla posun v kariéře, to je pro mě směrodatné.

#75 ShadowKittyGirl #83 Car
17.2.2017 | 1:09:20
ShadowKittyGirl

#64 Car: vystihla jsi to naprosto přesně jak simsny nejkratsi vztah v historii tak Ninu která je sice hezká a obstojně hraje ale na filmy nemá leda na steky a vsechno ostatní ohledne metafory s jennifer aniston chapes mě a to j super já sice jsem DelenaFan ale že byl jejich vztah po celý seriál na dvě věcito uuznávám a Stefana mám taky ráda jen mi k té Car pasuje víc než kdy k Eleně a si piš že kvůli němu Suprgirl jak ho oblekla jako sprta a on se pokusil zklátit sekretářku bylo nej a takových funny momentu je tam hafo ;-)

17.2.2017 | 1:12:47
akira58

Kat Graham ma hrat jednu z hlavnych roli vo filmu All eyez on me, biografia o Tupacovi, premier tento rok pravdepodobne.. tak mozno prerazi aj ona. No v dnesnom hercami presytenom Hollywoode to maju herci/herecky taz­ke.

17.2.2017 | 1:17:11
KaraSnowAllen

#68 megary: Podle mě nikdy nebyla škaredá, ale je pravda, že ta zvlněná ofina jí neseděla a že je stará, to je jasné, když začínala, tak jí bylo dvacet, ted jí je 28, člověk se mění každých 7 let, takže Nina nevyjímaje a pro to pochopitelně nemůže vypadat jako pubertačka, ani Candice už na středoškolačku nevypadá, i když ten mladiství vzhled se jí držel celkem dlouho, ted už vypadá na svůj věk. Elena byla nejkrásnější v první sérii, podle mě. A že má málo vlasů, to dělá spíše ta paruka, Nina má podle mě vlasů dost. :D

#74 megary
17.2.2017 | 1:17:21
megary

#73 KaraSnowAllen: Nechcel som aby to vyznelo zle alebo tu rozvíriť nejaký body či look shaming. V tej foto čo som hodil zohral úlohu výraz, že Elena na pohrebe Bonnie revala. :D Ale ten ružový prameň, ofina ani kučery mi k nej nesedeli (paradox, keďže kučeravá Katherine bola vždy ultra hot)…

17.2.2017 | 1:24:48
ShadowKittyGirl

#70 KaraSnowAllen: asi jsem škodolibý ale moc se jí to Teda nepovedlo a myslím že na ianovi už bylo celkem vidět že ho role nudí ono neustále žvanit o bývalé asi není o moc příjemnější nnež se na místě Niny tvářit zamilované a i když nevím zda je to pravda četla jsem že Nina řekla producentům buď já nebo Ian a oni si jak je vidět vybrali… Přijde mi to ale škoda kvůli ostatním hercům protože ne všichni mají rodinu jako candy na kterou se můžou nyní zaměřit a nejvíc je líto iane protože on je dobrej herec hezkej chlap ale navždy bude ve skatulce Damon Salvatore stejně jako Hugh Laurie bude navždy doktor house i kdyby vyhrál Oskara navždy bude znám jen jako house víte jak…

17.2.2017 | 1:25:25
ShadowKittyGirl

Beru zpět nejvíc je mi líto mě protože nebude moc na co koukat nic z čeho by mi spadla brada úžasem jako u téměř každého dílu tvd Teda pokaždé z jiného důvodu a někdy ani ne moc dobrého ale i tak je to tvd a cucim na to už osm let co bude dál? Ta nejistota mě ubíjíppokaždé kdyždokoukam ddíl říkám si už jen tři dili a to je všechno víc už nedstanu? Jev to proste depresivní a tyhle pohřební fotky na pozadí tomu moc nepomáhají…

#77 megary
17.2.2017 | 1:36:39
megary

#76 ShadowKittyGirl: Mne bude chýbať len Bonnie a Katherine, ktorú dúfam aspoň nejakým spôsobom do finále zmienia. Škoda, že Katherine je človek a ešte k tomu v pekle. Bolo by super, keby sa mohla objaviť v The Originals. Nina sa tam má ukázať, ale pravdepodobne len ako Tatia. :(

#79 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 3:09:45
Jannik

Mně ani tolik nezáleží na tom, kdo s kým skončí, nejsem výrazný fanoušek ani Stelena, Steroline či Delena… Je to hezké, to neříkám, ale nenaštvu se pokud zrovna neskončí spolu ti, kteří bych ráda viděla u sebe :) Nejvíc se mi na tom všem líbil vztah bratrů, kteří k sobě nacházeli cestu a teď pro sebe udělají cokoliv, i když většinou v případě Damona ne moc úspěšně :D A jsem zastánce kamarádství, proto jsem taky byla nadšená z dílu, kde se znovu zaměřili na Damona a Bonnie :) Nejspíš to beru z pohledu mé osoby, vztahy začínají a končí… kamarádi a rodina zůstává po celou dobu :)

A co se spekulací na konec příběhu týká, nedokážu si odhadnout, co bude.. Ale obávám se, že to skončí špatně právě pro jedno z bratrů. Hádám Damona, který na konci příběhu udělá tu největší oběť (jednou by to mohl být on a ne Stefan) a vykoupí všechny ke krásnému šťastnému životu :) Teda krom Eleny, jenže všichni okolo trpěli už dost, je řada na ní taky jednou – ale zase u ní by to vyřešili ovlivněním a zapomenutím :)

#79 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 9:14:37
ShadowKittyGirl

Škoda žese kKatherine caie nedožili byli by super bad team

#77 megary: to že je Nina najednou ochotná vrátit se i do TO jen dokazuje jak moc zaneprázdněný vlastně je a že si uvědomuje svou chybu…

Ronnie scénu s usmíření mám také rada
#78 Jannik: jak jiodrikal ten dopis bylo ssladký a rodina a přátelé jsou samozřejmě forever a vztah Stefana s damonem se v sedmičce moc krásné prohloubil a milovala jsem to jen v osmičce to holt pokazili no a vymazat Eleně paměť po damonove smrti by šlo začala by znovu a to si vždy prala alespoň podle mě ale nesouhlasím s tím že Damon se nikdy neobjevovaly protože to není vůbec pravda nechci aby měl happyend na úkor bratra ale jinak si myslím že by si ho zasloužil

Blbý je že i kdyby si Damon vzal lék od Stefana ažbude sStarej tak eElena už bude taky stará když ji nebude chránit caiovo kouzlo a vzbudí se užtteď že by udělali pár s Damona a Caroline? To by tedydopadlo a steroline kkonečný mi nevadil Stefan už miluje Car a vůči ní to prostě není fer

#80 Jannik #83 Car
17.2.2017 | 10:32:01
Jannik

#79 ShadowKittyGirl: Samozřejmě, Damon se taky obětoval nebo se o to aspoň snažil, ale jeho sobeckost je převažující vlastnost a místo toho, aby umřel na úkor Stefanova přežití tak se vždy snaží vymyslet jiný plán (viz třeba situace, kdy měl na sebe vzít to označení od Ryany – nakonec couvl). To je ale jeho povaha, s tím musíme počítat :) nevím jestli by bylo hezké, ale pro Damona určitě pokorné rozloučit se s ním v situaci, kdy on jednou udělá opravdové rozhodnutí, ze kterého necouvne a obětuje své štěstí, skousne svoji sobeckost a dokáže všem, že se za těch osm serií poučil a vyvinul v jinou osobu, které na ostatních záleží… teď jen vymyslet, jak by se to stalo :)

#81 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 10:53:59
ShadowKittyGirl

#80 Jannik: to s tim kamenem skutecne nebyla jeho nejlepsi chvile uznavam ale kdyby Damon neco nezvoral nebylo by na co koukat z jeho selhani totiz vzdy vznikaji zajimave situace a vlastne to ani nejsouselhani jako takova spis bych rekla ze veri tomu ze se vzdycky najde zpusob hak zachranit oba dva coz ne vzdy vyjde ale i umysl se pocita asi se to da nazvat i sobectvim ale podle me to neukauje na spatny charakter ale ok konec kdy by damon zachranil tim ze umre bych brala ale taky bych brala Stefanana v TO protoze v tech crosoverech tam skvele zapadnul jako clovek je tam ale dosti na prd, takze zase nic a fakt netusim jak to dopadne coz me zere

#82 Jannik #98 Crazynecka
17.2.2017 | 12:05:28
Jannik

#81 ShadowKittyGirl: Zcela s Tebou souhlasím :) Tohle neměla být urážka Damona, on prostě takový je a naopak já takového Damona mám ráda, je super, že se nikoho na nic neptá a dělá si věci po svém :) je to zábava :) proto si získal spousty fanoušků, ale také spousty lidí, kteří právě pro tuhle jeho povahu mají radši Stefana :) a přesně jak říkáš, nejradši bych Paula viděla v TO, scény Klause a Stefana byly vždy super… a pořád jsem v to ještě před měsícem doufala, ale když je teď člověk, tak mě naděje opustila :( a navíc, kdyby měl jít do TO, tak by nejspíš nedopadl konec, v jaký spousta fanoušků stále doufá… Steroline svatba :)

17.2.2017 | 12:22:16
Car

#70 KaraSnowAllen: přesně jak píšeš…divím se že se dostala až na DiCaprovu jachtu, ale přesně vše je dnes o kontaktech kord v takové branži, ve které se oni prosazují, a ano já proti ni také nic nemám ba naopak ale její snažení mi zde také přijde až zoufalé a nemístné..
#79 ShadowKittyGirl: ou Nina se chce vrátit do TO? slyšela jsem že tam bude jako Tatia ale to bude na pár minut ne? :D to je fakt tak zoufalaá ? :D

#84 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 14:50:01
ShadowKittyGirl

#83 Car: Ano zoufalá podle mě je ale tak rozhodla se a s tím rozhodnutím musí žít možná se ale pletu a je v článku ale nemyslím si to věřímzže se dříve nebo později uchytí v nějakém seriálu ale na filmy nemá to dorty ale hezká tvářičky ji dostane leda tak na jachtu Dicapria kde mu roztáhne nohy :-) i když to ode mě byloasi dost hhnusný

#85 Car
17.2.2017 | 15:02:35
Car

#84 ShadowKittyGirl: to jako ano no :-/ je sama svého štěstí strůjce, ja se říká :D jako uvidíme no, osobně jako jo je fajn ale raději uvidím někoho jiného na vzestupu své kariéry z TVD ale nevím jak moc tomu mám věřit, ale Nině to asi nevyjde úplne dle představ, no nicméně ano i toto se tam mohl ostát :D DiKapr si docela potrpí na takový mladý kousky :D

#86 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 15:38:37
ShadowKittyGirl

#85 Car: je to kanour :-) ale pripada mi ze nina netoci nic nez videa mobilem na instagram :-) mim teď jsem nějak koukala na youtubko a bylo tam video o Paulovi s ianem jak se v sedmé sérii točili díly v jejich produkci a musela jsem zírat jak jim to oběma šlo ale Ian byl asi víc soustředěnější a bral to vážně možná bude v budoucnu dělat právě tohle protože mi přišlo že na rozdíl od Paula kteremu to taky slo ale ian se v tomvážně naselKat možná bude zpivat ale ani to není bůh ví co mne osobně se její songy nelíbí Candice s Paulem se sem tam nekde ukazi ale ostatní prostě zmizi

#87 Car
17.2.2017 | 16:14:56
Car

#86 ShadowKittyGirl: je no takovy nemusim ale on si to ,,muze dovolit no,, :D ale tak co kazdeho vec, to jo no :D videa a fotky to by ji slo a zaplava na twitteru :D to ji ale moc slavu nezvedne no :D to proste chce mit ty kontakty.. jasný no jako proč ne taky mi přijde že Ian bude spíše na toto a Paula ráda uvidím někde hrát :) , no jako asi to nebude bůh ví co pac jsem docela na hudbu a ještě se mi od ní nic nedoslechlo asi budu muset zapátrat sama… jako jo no u Candice si myslim spíš než hvězdná kariéra ta má rodinu si myslím, a myslím si že role Caroline je pro ní osudová a i když bych ji ráda někde viděla dál tak si myslím, že to bude první a poslední velká role..

#88 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 16:24:38
ShadowKittyGirl

#87 Car: taky si myslím tak je máma ale sem tam se možná v nějakém seriálu mihne. Nebo v to aspoň doufam

#90 Car
17.2.2017 | 17:32:52
ShadowKittyGirl

Známe přeci CW recykluje herce jak na běžícím pase takže je možná bez práce nenechaji ale když si někoho z nich představím jako superhrdinů zvedá se mi kybl

#91 Car
17.2.2017 | 17:37:02
Car

#88 ShadowKittyGirl: to Nina na mateřství jistě nijak nespěchá :D no jasný jako já budu doufat, že jo, a taky doufám, že to zakončili nějak pořádně, nějak se mi nechce věřit tomu, že ve finále ještě někdo další zemře

#92 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 17:37:11
Car

#89 ShadowKittyGirl: to jo no… to taky nechci :-/

17.2.2017 | 17:37:42
ShadowKittyGirl

#90 Car: s bříškem a baby se dicaprio a jemu podobní Bali dost tezko ;-) ;-) ještě že nás neslyší i když asi nebudeme jediné co sí to o ní mysli… mě prostě pořád štve že to tvd nedotáhli na víc sérii desitka by se mi libila a že je poslední série tak kratka a o tom že finále není delší než běžný dil… :-(

#99 Car
17.2.2017 | 18:05:18
Lusyta

Když to tu tak vše čtu…vůbec,ale ani malinko se mi to nelíbí ! :/ Bože ať se vykašle Plecka na to dělat ze Stefana obětního beránka a radši to alespoň důstojně zakončí ,když už úplně nesmyslně jela předchozí 4 serie !! :/

17.2.2017 | 18:27:09
Crazynecka

#42 ZEDUltedOP: Damon určitě neumře..To by Stefan nebyl tak vysmátý…

17.2.2017 | 20:09:15
Crazynecka

#41 KaraSnowAllen: souhlasím s tebou.. Stefan v tom viděl to pozitivní a sice to,, že je Damon konečně šťastný a lepší… A na konci 4.serie, když chtěl odjet z města, rozdychat to s dát jim prostor, tak ho Silas hodil do jezera..

17.2.2017 | 20:13:59
Crazynecka

#48 Car: též mi nesedí ten Stefanovo výraz..Kdyby někdo umřel, tak by se nesmál.. aby to opravdu nebyl takový ten druh rozloučení.. :(. Nebo aby je Kai nevyměnil? Elenu neprobral a Stefana neuspal¿

17.2.2017 | 20:25:21
Uschi

Otevrelo se peklo a Jenna se vrati? To se mi zda jako blbost, protoze bylo nekolikrat Receno, ze Jenna nesla ani za oponu, ani do pekla, protoze si jeste nestihla ocernit svou dusi, takze zustala „cista“. Tudiz bych rekl, ze sla do nebe a jedna z nasich postav by se do nebe mohla podivat…

17.2.2017 | 20:27:28
Crazynecka

#81 ShadowKittyGirl: Stefan v to taky není špatné… Docela se mi hodil k Freye..Přišlo mi že to mezi nimi jiskřilo.. Jakože tam něco fungovalo, když mu pomáhala s jizvou..

#102 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 20:56:59
Car

#92 ShadowKittyGirl: ne asi mam stejný názor !!!!! :-D

17.2.2017 | 21:10:13
Crazynecka

Jinak tuším snad že i Paul chtěl pomalu končit..Už snad na konci 6.serie říkal, že nemůže do nekonečna hrát 17 letého upíra… Ale mohl by hrát člověka v to, jen nevím k čemu:(. Doufám že se neobětuje kvůli Samovi, aby odčinil svoji vinu.Svoji vinu odčinil už několikrát. Všichni stejně v 6 pochybovali, zda by Damon ještě vůbec chtěl být člověk.. Ale zas na obranu Damona, ten se zas pro Stefana obětoval na konci 5 série.. Ale jakmile to posral s tou lovkyni, tak se na všechny vykašlal, obzvláště na bratra a šel si lehnout na 3 roky do rakve.. bylo mu fuk, že ho potřebuje.. Stefan mu to sám řekl, že ho potřebuje a ať s ním zůstane… Nakonec skončil sám, Caroline nechtěl oddělit od miminek, bratr ho upustil, šla po něm lovkyně, která sama uznala že Stefan není špatný a že většinou jde ke dnu kvůli ostatním a kvůli bratrovi..A Matt ho vyhnal z města.jen Valérie na kterou všichni nadávali s ním zůstala.. Že Stefana by mohli udělat nějakou jinou bytost…Třeba mu vyrvat srdce a schovat ho někam.. Jeho tělesná schránka by byla nezničitelná a byl by s Caroline navěky.. na to je ale stejně málo času a ani je to nenapadne..

#103 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 21:18:59
Crazynecka
  • kvůli Damonovi, ne Samovi..Ach jo..Ta automatická oprava..Ta mi dává
17.2.2017 | 21:27:12
ShadowKittyGirl

#98 Crazynecka: tjn taky mi to přišlo, Freya je fajn ale stále mu přeju ten happy end s Car.

Do háje s tím, protože i myšlenka na to že by přešel do TO se mi pořád líbí…

A vůbec, co vy víte o tom, že je vysmátý? Kdo říká, že to není jen ze začátku, než někoho zabijou?

18.2.2017 | 1:25:52
ShadowKittyGirl

#100 Crazynecka:

za a)

vím, že tu byla řeč o sirénách a tak, ale piráty z karibiku a srdce v truhle bych už do toho fakt netahala, to by nedělalo dobrotu…

a za b)

Tak ono co si budeme povídat, vztah Damona a Stefana nikdy nebyl jednoduchý. Vždy když udělali jeden krok kupředu, vzápětí o dva kroky zacouvaly nazpět. ale oni se pro sebe obětovávají tak nějak všichni a neustále. Každý měl svou hrdinskou chvilku a dle důležitosti postavy jich bylo budto více, nebo méně. Damon za Stefana dělal špinavou práci, aby neklesl u Eleny. Snažil se mu pomáhat a klidně by jej i nechal být s Elenou, kdyby se to nakonec tak strašně nezkomplikovalo. Do trezoru taky vešel bez něj, aby ho neohrozil a takových situací by se našla celá řada. Stefan to sice s promluvami do duše nikdy nevzdal, ale činů si moc nevybavuji. Jen ten odchod s Klausem kvůli léku na vlkodlačí jed, no ale ten dlouho netrval. Možná je to jen tím, že už jsem to dlouho zpětně neviděla, ale fakt si nějak nevzpomínám, co přesně pro Damona udělal. Klidně mi to připomente, budu jedině ráda akorád to, že mu přenechal Elenu, když si ho vlastně zvolila pls vynechte.

  1. ono události sedmé série jsou kapitolou samy pro sebe…

neříkám, že bylo správné, že se nechal vysušit, ale když si to tak zpětně prolínám v hlavě, tahali tam za jeden provaz až příliš dlouho a to se tvůrcům nejspíš nelíbilo, ale hlavní bylo, že i když se Damon skutečně snažil chovat správně a všem pomáhat, nakonec mu to akorát tak všichni vyčítali, když to nedopadlo.

Polovina postav s ním v té době nemluvila, takže jsem se mu ani nedivila, že to udělal, ač se to dá považovat za zbabělost nejvyššího stupně, on to tak neviděl.

A když se probral? Rick ho div neposlal k šípku a ani ostatní z něj neměli radost, doslova někdo z nich řekl, že bez něj jim bylo líp a to byl důvod proč to taky učinil. Takže mi ho bylo líto o to víc. Nemluvě o tom, že když do té rakve ulehal, Stefan byl v pohodě. Nemohl tušit, že se vzdá Caroline, přestože měli lovkyni takzvaně z krku a nakonec to byl Enzo, kdo způsobil, že Bonnie málem umřela a že se Damon zapletl se sirénami, ale je zvláštní, že Enzovi nikdo nic nevyčítá, jasně, je mrtvej a tak, ale byla to jeho vina a chyba, že se do té situace s trezorem a zbrojnicí vůbec dostali.

18.2.2017 | 1:39:55
mima33

Ouč, tak táto diskusia o Nine dosť zabolela a to ani nie som ktovieaký fanúšik. Nedivím sa jej a ani jej nemám za zlé, že chcela z TVD preč. Ak chce solídnu kariéru ako filmová herečka, tak už má načase začať na tom makať. Momentálne propaguje XXX a síce to nie je žiadny trhák, ľudia Ninu chvália – aspoň čo som čítala/počula. Okrem toho chystá ďalšie tri filmy na tento rok a DC odkleplo spin-off k Suicide Squad a Ninino meno sa skloňuje v kontexte s Catwoman, takže až tak zle na tom nie je. Konkurencia v Hollywoode je veľká, takže nehodlám byt naivná. Nina sa uchytí ako filmová herečka, lebo je nesmierne talentovaná a krásna, ale Oscara určite nikdy nedostane, ani zrejme nebude hrať v najväčších svetových filmových trhákoch, no šanca tu je a nádej umiera posledná.

#105 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 3:25:11
ShadowKittyGirl

#104 mima33: Nina jako Catwoman? Hej, to je blbej vtip… Ale když může být Affleck Batman, tak proč ne… JInak jo, já už jsem přiznala, že jsem zaujatá, přestože mi v seriálu až tak nechyběla, kdyby ji tam samy tvůrci pořád necpali, ani bych si na ni nevzpomenula, což mě vzhledem k původní důležitosti té postavy samotnou překvapilo. Prostě jen zastávám názor, že ve filmech hraje vesměs jen štěky a uměla bych si ji představit v nějaké romantické komedii nebo třeba i hororu, ale na ty hollywoodské trháky to nevidím. Je překrásná, zajímavý typ a talent nezapře, ale spíš to u ní vidím na ty seriály. Chápu že chce něco víc, ale lepší být skvělá v seriálu, než průměrná ve filmu, to by si podle mě měla uvědomit :-D

20.2.2017 | 11:22:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama