The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 653×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Vysvětlení finále

Vysvětlení finále

Seriál The Vampire Diaries je oficiálně u konce. Pojďme se teď spolu podívat na to, co všechno se odehrálo ve finále a co to znamená.

40 0
11.3.2017

Pokud jste ještě neviděli poslední díl, tak si přečtěte článek později. Vstupujte pouze na vlastní nebezpečí.

Je to tady, poslední díl seriálu The Vampire Diaries je za námi. Celý seriál provázelo téma smrti, ztráty a lásky. Dnes nám však bylo představeno i nové téma: klid a mír.

Nápad zvoleného tématu, napadl výkonnou producentku Julii Plec už, když se pracovalo na třetí sérii při psaní dílu Ghost World, ve kterém se objevila Anna a Pearl. „Anna tam má scénu, ve které říkala: ‚Nevím, co se mnou bude. Říkají, že moje máma našla klid, ale nevím, jestli takovýto klid existuje.‘ Tady to pro mě byla klíčová scéna,“ prozradila Plec webu EW. „Píšu seriál o strachu a ztrátě a nikdy nevím, jestli je dotyčný v pořádku, nebo už ho nikdy neuvidíme. Takže když jsem viděla Annu, jak se shledala se svou matkou v této epizodě, tak tam pro mě vyvstalo celé to téma klidu a míru.“

Julie na to pořád myslela, když se začala plánovat osmá série. Zjistila, že se vydali cestou plné vykoupení, a proto bude muset poslední série skončit v míru. „Pokud existovalo Cadeovo peklo, neměl by pak také existovat i klid? V moment, kdy jsme si uvědomili, že vykoupení musí vést ke svému konci, jsme si uvědomili i to, že to tak bude v poslední sérii,“ uvedla.

Od této chvíle stavěli scenáristé finále na tématu vykoupení, rodiny a lásky, takže série skončila tím, že se Stefan obětoval, aby všechny zachránil: DamonElenou spolu prožili dlouhý lidský život, Caroline a Ric otevřeli školu pro svoje holky, Bonnie procestovala svět, Matt zůstal v Mystic Falls a nakonec se Elena s Damonem opět shledali se svými rodinami.

Nazdar, brácho:

Damon znovu setkal se Stefanem a než ho objal, řekl mu poslední slova, která v seriálu zazněla: „Nazdar, brácho.“ Tato slova mu řekl Damon v pilotním dílu. Nebylo to však něco, co si Plec s Kevinem Williamsonem plánovali už od začátku, ale když nad tím přemýšleli, tak věděli, že je to ta správná věta.// „Je to uzavření kruhu,“// říká Williamson. „Finále by mělo být o tom, že si dáváme sbohem, ale mělo by to být také o tom, že poděkujeme divákům, kteří s námi byli těch dlouhých osm let. A tím správným způsobem, jak divákům poděkovat, bylo zaplnit je vzpomínkami, protože si budou lidé tento seriál připomínat a chci, aby na něj vzpomínali s láskou a úsměvem.“

Stefanova oběť:

Vždy nebylo v plánu, že Stefan umře. „Byly tu dvě možnosti: první, která krásně uzavře sérii, nebo druhá, která uzavře celý seriál,“ říká Plec a přiznává, že vedli „strašně moc diskuzí nad tím, jestli zabít Damona nebo Stefana, a řeknu vám, že dlouho to vypadalo tak, že umře Damon.“

Přesto, že tvůrci zvažovali, že Damon dosáhne svého vykoupení a zachrání tak den, tak to nakonec padlo na Stefana, u kterého to dávalo větší smysl. „Zabil Enza, tady není už cesty zpátky,“ říká Williamson. „Jako rozparovač zabil strašně moc lidí. Svého bratra proměnil v upíra a zbavil ho lidskosti. Jak to všechno napraví? Bude naším hrdinou! Musí to být hrdinský čin. Musel to všem vynahradit, a taky to udělal, a tím, že to udělal, předurčil, že půjde Damon po dobré cestě: Teď už bude Damon navěky hrdinou, protože to musí udělat kvůli bratrovi. A tenhle seriál byl vždycky o těchto dvou bratrech a jejich vztahu a smyslu pro rodinu. A teď bude Damon hoden Eleny.“

Milostný trojúhelník:

Když už mluvíme o Damonovi a Eleně, tak pro všechny fanoušky bude ve Vampire Diaries vždy ten milostný trojúhelník mezi Stefanem, Elenou a Damonem. Ale když Nina Dobrev na konci šesté řady odešla, tak tento trojúhelník přešel do pozadí. Proto bylo jednou z největších výzev přivést tento trojúhelník ve finále k životu, aniž by to vypadalo nuceně.

„Protože tu Kevin od konce druhé série nebyl, tak zarytě žil v tomto milostném trojúhelníku. Já jsem měla dalších šest let na to, abych viděla, že to směřuje všechno k Damonovi… Když jsme psali, tak se mě Kevin zeptal: ‚Můžeme udělat něco, abychom ukázali sílu tohoto trojúhelníku?‘ Já jsem mu na to řekla: ‚Bohužel to nepůjde.‘ Když Elena odešla, tak jsme dali slib, že se zase shledá s Damonem. Pokud by se Nina chtěla vrátit do finální série, tak by tu možná ta šance byla, ale protože se vrací jen na finále, tak to nepůjde.“

Williamson dodal, že „není tajemstvím, že jsem vždycky fandil Stefanovi a Eleně. V jiném vesmíru by to takhle skončilo, ale bohužel jsme neměli čas na to, abychom tento příběh dovyprávěli v poslední sérii, protože jsme neměli Elenu. Nemohli jsme je zase dát znovu dohromady.“

Pak je však něco napadlo: Jak vzdají poctu vztahu, který byl pro seriál tak důležitý? „I přesto, že jsme oslavovali návrat Niny, bylo důležité, abychom nezazdili sílu ostatních vztahů, které se za ty roky vytvořily,“ říká Plec. „Chtěla jsem se opravdu ujistit, že každý přátelský i milostný vztah bude poctěn, včetně vztahu mezi Elenou a Stefanem, který potřeboval svůj poslední silný moment. Potřebovali jsme, abychom tu scénu napsali správně, protože s Kevinem jsme oba tento vztah zbožňovali a chtěli jsme prožít řádné sbohem mezi těmito dvěma postavami a propojit se tak s fanoušky.“

Nakonec byl tedy milostný trojúhelník znovu oživen a vyvstala tu opět otázka: Kdo je ten lepší muž? Na začátku epizody Katherine tvrdí, že je Stefan vždy ten lepší, a poté, co Stefan zemře, řekne Eleně, že to Damon je ten lepší. „Všechno je to jenom o tom, kdo je lepší,“ říká Williamson. „A být tím lepším mužem znamená, že se každý den vzbudíte a snažíte se být lepším. A to si Damon uvědomí a každé ráno se probouzí a snaží se být lepším a to všechno dělá pro svého bratra, aby se stal lepším mužem. Je to nekonečný boj.“

Klaroline dopis

Ke konci dílu zakládá Ric s Caroline školu pro děti a obdrží impozantní sponzorský dar od Klause Mikaelsona, a s ním i dopis, který napsal Caroline. V tomto dopise byla fráze, která jistě potěšila fanoušky Klaroline. „Chtěla bych poděkovat Clarině Mackenzie, která pro mě tento dopis napsala,“ uvedla Plec. „Za to děkujeme jí. A když jsem si ho přečetla a uviděla jsem tam větu: ‚je jedno, jak dlouho to bude trvat,‘ tak mě z toho málem trefilo. Úplně to zabila.“

Ve chvíli, kdy si Caroline dopis četla, prohlásil hlas na pozadí „začátek nového příběhu,“ ale Plec nemůže prozradit, jestli tento příběh dovypráví. „Nemůžu nic slíbit hned z několika důvodů: Za prvé nemáme potvrzenou pátou sérii The Originals. Za druhé, i přesto, že se mi líbí svět, ve kterém se zabýváme školou a vším tím, co reprezentuje, tak by to byl úplně nový seriál, o kterém jsem ještě ani nepřemýšlela. Ale tyhle dveře nezůstaly otevřené jen tak pro nic za nic.“ V další větě Plec pečlivě volila slova: „Otevírají se s naději, ne s příslibem.“

Mír a klid

Po sérii plné pekla a myšlenky nekonečných muk přišel seriál s představením myšlenky klidu a míru. „Druhá strana byla tvořena temnotou a nikdy jsme vlastně nežili v jejím opaku, což je to dobré se světlými zítřky,“ prozradil Williamson. „A tyhle světlé zítřky jsme chtěli ukázat v posledních záběrech. Vypadá to jo jako, když se celá rodina sejde na verandě a jako když se objímají dva bratři. Takhle vypadá to dobré.“

Pokud jde o ty technické nesrovnalosti konce seriálu, jestli jsou Elena s Damonem po smrti, tak na to Plec odpověděla, že to závisí na výkladu. Pro ni to osobně znamená, že „každý z nich, na konci dlouhého společného života, našel svou vlastní verzi klidu a míru. To neznamená, že jejich vlastní verze nezahrnují i toho druhého – možná, že spolu budou za hodinu grilovat – ale znovu shledání s těmi, které ztratili a truchlili za ně, je idea klidu. Takový tomu přikládám výklad.“

Co říkáte na finále? Dopadlo podle vašich představ? Líbilo se vám, jak to všechno dopadlo, nebo byste něco změnili? Myslíte, že existuje naděje, že se Caroline dá zase dohromady s Klausem? Kdyby o tom vznikl nový seriál, dívali byste se? Jaké jsou vaše pocity?

Foto: CW

Diskuze /142

KaraSnowAllen

A tenhle seriál byl vždycky o těchto dvou bratrech a jejich vztahu děkuji.

Takže vlastně přiznali, že chtěli dát Stefana a Elenu zase dohromady, ale Niny odchod jim to skřížil.

Proto je ten osud Caroline tak nejasný, oni plánují spin-off o magické škole, oni to ví, já to vím. :D

Jak se do čerta může shledat Elena se svými mrtvými blízkými a pak jí s Damon grilovat? :D

#4 Lucyk20 #5 Car #15 ShadowKittyGirl #44 kath023
11.3.2017 | 12:41:14
Lucyk20

Pre mňa to bolo super finále a som zaň rada :) Vždy sme tak nejak tušili, že jeden z bratov zomrie. A, kedže Caroline má dvojčatá a Ricka, tušila som, žže to bude práve Stefan. A ten koniec, že Elena a Damon našli pokoj som písala už ráno, takže som rada, že som to dobre pochopila :) A, čo sa týka Klaroline, tak si myslím, že Candice pôjde do TO, ak bude 5.tá seria, čiže teraz ťažko povedať. Ale chcela by som ich vidiež spolu ešte raz…ten Klausov túžiaci pohlad :D.....Och, ako mi to bude chýbať :(

#58 LadyD
11.3.2017 | 12:45:40
Car

Aha takže ta ***** měla vždy v plánu zabíjet jednoho z bratru a Stefan to nakonec,, vyhrál,,? Aha :-D tak ok no :-D

11.3.2017 | 12:46:17
Lucyk20

#1 KaraSnowAllen: s tým grilovaním…myslím, že to bolo myslené tak, že ona našla mier a pokoj s rodinou, damon so stefanom, ale ona sama povedala, že raz si k sebe cestu nájdu…ved aj oni dvaja boli nakoniec rodina :) kedže žili spolu dlhý a krásny život :)

#7 KaraSnowAllen
11.3.2017 | 12:48:37
Car

#1 KaraSnowAllen: jo ne asi Nina jim to zkazila to je taky dobrý vedet no ale je to tak ono by to tak dopadlo nejspíš, což je hezký ale to by nemohla být steroline a nesere si plecka náhodou trochu do huby? Neříkala že steroline plánuje už od začátku? Už se v tom mírně začínám ztrácet totiž prosím osvětlí mi to

#7 KaraSnowAllen #10 ZEDUltedOP #15 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 12:48:54
veronika.weu

V TVD tolikrát někdo zemřel a zase byl „vrácen“ zpátky, že jsem si ten konec ani pořádně nevychutnala. Poslední série byla o smrti, spousta postav odešla, ve finále se jich zase pár objevilo, člověk pak neví, na čem je a nemůže si ani správně zatruchlit :-D Sbohem, moje dlouholeté „guilty pleasure“, obrečela jsem tě, ale jsem ráda, že už je to za mnou :-)

#55 Chuppacabra
11.3.2017 | 12:52:27
KaraSnowAllen

#4 Lucyk20: Samozřejmě, je jasné, že se oba jsou v nebi, takže to neznamená, že každý má své vlastní. :D Grilovat mohla jít se všemi, i se Stefanem a uspořádat velkou, zahradní párty. Ale i tak jsem ráda, že Damonova verze klidu je ta se Stefanem, ačkoliv v tom nebi jsou všichni.

#5 Car: Plecka ano, Kevin ne. Ten vždycky chtěl Stefana a Elenu a vlastně přímo přiznal, že by to tak skončilo.

#11 Car #22 Barmi
11.3.2017 | 12:59:27
Nicole

Já se ztrácím v těch časových posunech :) Na konci Caroline obdržela dopis od Klause, tudíž Klaus v tu dobu už je opět v New Orleans mezi živými :)

#9 Laurra
11.3.2017 | 13:03:41
Laurra

#8 Nicole: Niekto tu uz pisal ze Klaus a ostatni by mali byt spat uz v nejakej druhej casti, alebo tak nejak.. tak zrejme otvorene tej skoly sa vyrovnalo s casovym posunom the originals… cize par rokov, ak spravne chapem :)

11.3.2017 | 13:06:25
ZEDUltedOP

#5 Car: Ahoj .. tak co jak dopadlo to finále ? stálo to aspoň za něco ? nebo jak jsme všichni že to nemá ukončenej děj

#11 Car
11.3.2017 | 13:14:30
Car

#7 KaraSnowAllen: jasně už chápu díky :-) ale i tak no dostalo mě že ona chtěla vždycky zabít jednoho z nich a to že Stefana shledali tím kdo si to zaslouží? Přijde mi že z něj udělali teď toho bad guye když to tak čtu
#10 ZEDUltedOP: ahoj, no tak jak se předpokládalo bohužel, ukončeny dej to má a bylo to docela dobrý záleží co všechno chceš slyšet :-D

#12 ZEDUltedOP
11.3.2017 | 13:32:38
ZEDUltedOP

#11 Car: no nevím ani na co se zeptat teďka jsem se koukal na náké ukázky s finalního dílu docela jsem s toho byl v šoku pořád mam slzy v očích takže nevím jestli se na to mam koukout celé docela mě mrzí že tento seriál už neuvidím :( ale docela zajimavé že s tím překladem jsou tak rychlí :D vždy to bejvá hotové do neděli :D a teď to vypadá že to ještě stihnou dneska takže bezva :) a koukala jses i na tu 1 část ? nebo jsi šla spát

#14 Car
11.3.2017 | 13:40:28
Car

Možná než steroline konec bych se radši dívala na to jak dávají dohromady stelenu na poslední chvíli lepší než pomyšlení na to že steroline je minulost a co je horší nikdy se už nesetkaji

#23 Barmi #27 KackaEsh
11.3.2017 | 13:42:54
Car

#12 ZEDUltedOP: já se na to s titulkama podívám až zítra jindy nemám čas a na ten speciál se taky podívám až zítra a určitě to stojí za to to vidět akorát to nedopadlo tak jak mnozí chtěli ale to tak už bývá :-(

#17 ZEDUltedOP
11.3.2017 | 13:44:32
ShadowKittyGirl

#1 KaraSnowAllen: Plánovat můžou, ale stanice jim to podle mě zatrhne a zrovna tak tu sérii Kath v Pekle, i kdyby do toho Nina nakrásno a pro peníze šla.. :-/ Tomu už prostě nevěřím, obzvláště pokud chtějí definitivně uklidit stůl a zrušit v tomhle roce i TO :-/

#5 Car: Steroline jhappyend jsi dostala vzali se, víc od Plecky čekat nemůžeš :-/

#26 Car
11.3.2017 | 13:45:52
Nazugg

No nevím jestli mi od nich ty důvody, proč to vyhrál Stefan přijdou jako dostatečné… Jako dát za důvod, že zabil Enza a zavinil Damonovu proměnu a jako rozparovač zabil dost lidí, takže vlastně je tohle všechno úplně nejhorší co tam jaká postava udělala a musel se prostě vykoupit, aby našel ten klid a ostatní mu odpustili a navěky na něj vzpomínaly..??

A jen tak mimochodem, ani čárka o Steroline?? žádné vysvětlení o nich, co se stalo po smrti atp…?? A naserou tam místo toho dopis od Klasue?? Jako, jak by pak měl vypadat význam i will love you forever.. když tam jsou třeba nějaká vrátka pro to, že by se mohla dát dohromady s někým jiným

#26 Car
11.3.2017 | 13:51:54
ZEDUltedOP

#14 Car: určitě by to byla blbost kdyby dávali do hromady Stelenu určitě by se mi to nelíbilo a jsem i docela rád že to dopadlo takhle .. protože vidět zas Stelenu spolu to to by určitě nešlo jen ten důvod že Stefan jsi vzal Car a přištím díle by byl zas s Elenou jsem rád že to Plecka nedovolila to je asi můj nazor a ostatní by stím asi taky souhlasili

#18 ShadowKittyGirl #26 Car
11.3.2017 | 13:55:55
ShadowKittyGirl

#17 ZEDUltedOP: I já souhlasím, Stelena by ted byla vážně blbost, ale je vidět, že se o to Williamson stále snažil, což jen dokazuje, že seriál po svém odchodu asi moc nesledoval :-/

#19 ZEDUltedOP
11.3.2017 | 14:09:45
ZEDUltedOP

#18 ShadowKittyGirl: já si spíš myslím to že Williamson byl tím párem tam pohlcen že když plecka chtěla dat Damona a Elenu do hromady tak se rozhodl odejít to je můj názor mysli si o tom co chceš

#25 Barmi #31 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 14:28:41
Snowleopard

Mě to přišlo, že to bylo strašně narychlo poskládané.

To, že Stefan zemře mi došlo už během páru prvních scén. Všichni napáchali hrozné věci jen jen smutné, že to odnesl ten kdo si to zrvona tak nezasloužil. Delena nebyl jen toxický vztah pro Damona s Elenou, ale i pro seriál. Díky nim odsunuli hodně postav na druhou kolej a dopadlo to jak to dopadlo no.. ten rapidní pokles sledovanosti má důvod.

Bonnie si zasloužila mít happy end, celý seriál se pro své kamarády obětovávala a dělala co mohla.

Caroline je mi líto, protože ji prakticky žádný vztah co měla nefungoval nebo nedopadl dobře. Aspoň má 2 krásné děti..

Scény bratrů byly skvělé a smutné. Katherine byla slabá.. myslel jsem, že bude mít i nějaké větší schopnosti a zase tak lehké to nebude. To, že se Stefan obětoval, aby byl Damon happy přežiju.. nic jiného mi taky nezbývá. Ne neměl to být on.. ale to už nezměním.

Afterlife scény byly skvělé. Všechny postavy našly „peace“ a bylo super vidět Damon a Stefana spolu. Symbolické „Hello Brother“ byla jen třešinka na dortu.

  • Zase tak zklamaný nejsem.. nebylo to nějak ultra super finále, ale uzavřeli to decentně. 7/10
#26 Car #45 kath023
11.3.2017 | 14:46:55
227petr

Finále bylo opravdu epické. Neskutečná byla jak speciální epizoda „Forever Yours“, tak úplný závěr seriálu. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych takhle dlouho brečel u nějakého seriálu/filmu. Opravdu to bylo nádherné ukončení. Ale prostě nemůžu uvěřit (a když na to pomyslím zase mám slzy v očích), že to byl opravdu konec. Na tomhle seriálu jsem vyrůstal téměř od začátku. Hodně dlouho se z toho budu vzpamatovávat :'(… Nikdy na tenhle seriál nezapomenu #TVDForever

#65 JayD_Jr
11.3.2017 | 14:52:55
Barmi

#7 KaraSnowAllen: já to vidím že oba se šli přivítat s těmi svými a pak společně budou grilovat :)

A může pokačovat TVD v nebi :D :D :D

#27 KackaEsh
11.3.2017 | 14:56:40
Barmi

#13 Car: U tohoto seriálu neplatí nikdy…

11.3.2017 | 15:04:16
Snowleopard

Stelena v poslední epizodě nebyla možná :D Zase neblázněme.. Plec je chtěla dát zpět dohromady, ale Nina odešla a už to nešlo. Nebýt jejího odchodu, tak je konec jiný

#26 Car #31 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 15:06:05
Barmi

#19 ZEDUltedOP: všichni se můžeme jen domnívat :D

11.3.2017 | 15:10:52
Car

#15 ShadowKittyGirl: pardon ale tohle neberu jako nějaký happyend no… Já to viděla trochu jinak viděla jsem srdceryvnou scénu žádný happyend
#16 Nazugg: vidím to úplně stejně hodně chabi důvody na to že to koupil Stefan…
#17 ZEDUltedOP: spíš jsem to myslela tak jak se psalo že jim to nina,, zkazila,, pac kdyby neodesla tak by to dopadlo stelenou ale to je kdyby kdyby spíš mě dostalo jak to dopadlo
#20 Snowleopard: ne asi ono Katherine by se možná i ukázala tam byl problém spíš ten čas který fakt nebyl
#24 Snowleopard: jo no jasně je vidět kam by to směřovalo kdyby neodesla že by to tak prostě dopadlo dvojnici vítězí a bla bla ale dopadlo to tak jak to dopadlo zase jako nevím jak by se stalo to že by si Elena uvědomila že vlastně chce Stefana ale ok to je asi zbytečný řešit stelena byla vždycky ten pár s velkým P tyhle show ale teď by to tam opravdu nepasovala a když měla plec chorobnou touhu zabít někoho z bratru tak prosím no ale nevybrala si správného můj názor

#33 ShadowKittyGirl #33 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 15:30:35
KackaEsh

#22 Barmi: Já to vidím stejně.Navíc si k tomu může každý přimyslet co chce :)

#13 Car: Jaaaj nevuď zas taková kňoura.Lexi byla upír a taky šla do „tvd nebe“ nechápu,proč by Care nemohla.Navíc pochybuju,že bude žít zrovna věčně…upírům šlo o život tolikrát,to se teď jako mávne kouzelným proutkem a ona bude jediný upír na světě? a i kdyby,až bude Damon umírat,furt si od něj může vzít lék,tak utři slzy :D

Příjde mi jako zhovadilost tady řešit,který z bratrů si zasloužil umřít víc.Tak jako tak bychom byli nas***í,a jelikož nakonec byli stejně všichni spolu happy jak grepy,nevím o co jde.Steroline se měli svatbu.My museli na Delenu dva roky čekat a výsledek byly dvě scény? A ani si nic neřekli,takže­e… :D

#28 Car #33 ShadowKittyGirl #39 Barmi
11.3.2017 | 15:38:20
Car

#27 KackaEsh: to je věc názoru hele četla jsou horší příspěvky než jsou ty moje, ty moje jsou docela v klidu a pokud s nimi máš problém tak reagovat nemusíš, a neboj žádný slzy neutiram :-) pokud to pro tebe dopadlo tak jak jsi chtěla tim lip, každý snad může vyjádřit názor

Já si myslím že od toho tady ty diskuse jsou takže se to klidně řešít může, vlastně se může řešit úplně všechno :-) jojo svatbu ale asi ne zrovna takovou jakou by si přáli :-D a jasný no delena měli dve scény ale ono se není čemu divit jednak na to nebyl moc čas jaksi a jednak tam mohli být i jiný důvody a nemyslím nic konkrétního aby to někdo třeba špatně nepochopil :-D když už si vymysleli těch milion návratu tak je jasný že asi nebudou celý díl cukrovat a myslím že to že spolu mohli prožít klidný život bez upíru je určitě mnohem víc než svatba která byla více méně nucena ale opět věc názoru :-D

#34 KackaEsh
11.3.2017 | 15:45:39
mima33

No Williamson očividne nesledoval 5. a 6. sériu TVD, inak by vedel, že Stelena by po tom všetkom bola totálne mimo. Na začiatku som ich ešte ako-tak brala, aj keď ma spolu nudili, ale po tom, ako ich vzťah zašliapali a totálne pochovali by to už nebolo možné a aj keby tam Nina bola celú 8. sériu by to bolo veľmi ťažké urobiť tak, aby to bolo uveriteľné. A najmä po celom Steroline vzťahu už duplom.

Fakt sa mi nepáčilo ako prebrali Elenu – Bonnie to proste zrazu vyriešila. Irituje ma to, fakt veľmi, hlavne preto, že Bon na chvíľu umrela a ani to nestačilo na jej prebratie a zrazu urobí abrakadabra a Elena sa preberie. Po dvoch rokoch čakania sa Delena proste objíme a pobozká? Ako fakt? Veď si nepovedali ani jedno slovo. A čo tak stretnutie Eleny a Jera? Veď sú súrodenci. Naozaj mi to tam chýbalo. Ten list od Klausa mne až tak nevadí. To, že bude Car milovať Stefana naveky neznamená, že aj zostane sama naveky. A určite ani Stefan by dačo také nechcel. Nikdy som nebola nejaký Klaroline fanúšik, skôr mi boli vždy jedno :D

Na to koľko postáv sa vracalo a aký veľký strach som z tých návratov mala, to urobili celkom dobre. Neprišlo mi to vôbec násilné ani prehnané. Proste všetci našli pokoj a išli do „neba“ kde spolu budú žiť naveky vekov :D Aj keď mohli ukázať aj Bonnie po smrti, keď už ukázali Delenu.

Mne sa finále celkom pozdávalo (možno aj preto, že som od toho nečakala nič, poprípade len veľmi málo a bola som zmierená s tým, že to bude katastrofa). Bolo málo Katherine, hlavne málo Eleny a všetko bolo strašne uponáhľané, ak by bolo dvojhodinové finále, bolo by to o dosť lepšie podľa môjho názoru.

A finálová smrť – všetci napáchali hrozné veci a všetci by si zaslúžili dostať šancu na vykúpenie, páčilo sa mi, že Damon bol odhodlaný zomrieť a keď sa Elena prechádzala po škole, verila som, že Bamon sú mŕtvi. Ale tým, že zomrel Stefan – neviem, pre mňa sa tým kruh uzavrel. Vykúpil sa a našiel pokoj s ľuďmi, na ktorých mu záleží a napokon sa k nemu pripojil aj Damon. Dúfala som tak trochu, že posledná hláška seriálu po tom všetkom bude „Hello, brother.“

Takže, nie som spokojná na 100% a necítim sa práve epicky (ale môžem povedať, že sa cítim nostalgicky) a po tom, ako o ničom boli posledné série a aká katastrofa to bola, seriál dostal obstojné finále, s ktorým sa dá zmieriť. Podľa mňa ;)

#33 ShadowKittyGirl #34 KackaEsh #45 kath023
11.3.2017 | 15:55:33
JeremyFall

Podle mě mohla na konci být třeba i scéna s Lily, jak se s ní Damon a Stefan sejdou jako rodina. Přeci jenom je tahle série o odpuštění, tak Damon mohl odpustit i jí. Přál bych si taky, aby tam byla nějaká scéna mezi Elenou a Jeremym.. kdy naposledy jsme v seriálu viděli, že by spolu byť jenom třeba promluvili? Co mě ale trochu zarazilo bylo to, jak rychle se vypořádali s Katherine, nehledě na to, že moc prostoru nedostala a byla tam celkem dost navíc, jenom tak pro potěšení diváků, že je Kath zpátky. A co mě na finále nakrklo asi nejvíc bylo, že Elena se prostě jen tak probudí a Bonnie ji poví ,,já to kouzlo zrušila". Jako jen tak? Bez vysvětlení? No co se dá dělat. Tím teda neříkám, že se mi konec seriálu nelíbil, to vůbec. Byl to skvělý konec, nebyl perfektní, ale vyvolal u diváků emoce a to je to, o co se snažil. Takže myslím, že všichni ty chyby radši přehlídneme a nebude si kazit zážitek :)

#33 ShadowKittyGirl #45 kath023
11.3.2017 | 16:10:33
ShadowKittyGirl

#19 ZEDUltedOP: To záleží na tom kdy odešel, já totiž nevím, nepamatuju si to, ale určitě to nebyl jediný důvod, proč tenkrát odešel…

Souhlasila jsem s tebou a myslela to spíš tak, že asi doopravdy nesledoval, jak v seriálu postupně zničili a přetvořili vše co se Steleny týkalo a to dosti nevratně, takže návrat k této dvojici už by byla hloupost vzhledem ke Steroline a Deleně. A i přesto se to snažil prosadit. :-)

#24 Snowleopard: Hm, to by možná vysvětlovalo celý ten nesmyslný toxic ship v 5. sérii :-/

11.3.2017 | 16:15:54
Tafun

Klaus: Caroline, nemusím být tvou první opravdovou láskou, ale chci být tou poslední… Od té chvíle se na ně těším a doufám, že se v TO objeví! :)

11.3.2017 | 16:26:41
ShadowKittyGirl

#26 Car: A ty si myslíš, že by sadistka jako Plecka pořádala svatbu jen tak, kdyby je čekal na konci happyend? :-)

#26 Car: Jako tohle je od tebe zase trochu hloupý, Car. Jasně. Stefan neměl umřít, ale říct, že by si to Damon zasloužil víc, je trochu moc… :-(

#27 KackaEsh: Přesně, Delena to na rozdíl od Steroline možná přežili, ale v konečném důsledku jsme z nich nic neměli… :-( Neříkám, že o nich mělo být celé finále, ale aspon něco to prostě chtělo, ten konec je krajně nedostačující :-(

#29 mima33: Ne, to tedy určo nesledoval… :-/ Být to delší a vzané víc do hloubky, tak se s tím tak nějak asi smířím taky, ale bylo to všechno moc rychlé a člověk si nic pořádně nestihl vychutnat a ten konec… Pořád nemám slov tak nějak to stále zpracovávám a hlava mi to nechce brát…

#30 JeremyFall: Njn ono se nějak samo… Bože, v tomhle ohledu už jsme toho přehlédli tolik, že jsem doufala, že ve finále nás toho ušetří, ale bohužel to nevyšlo no… :-/

#34 KackaEsh #38 mima33 #74 Car
11.3.2017 | 16:31:55
KackaEsh

#28 Car: V klidu, s tvým názorem nemám problém,ani s diskuzí či příspěvky,jen jsem reagovala na větu „steroline už nikny nebudou spolu“ a ptala se, proč by se nemohli,vzhledem k Lexi zase na konci setkat????? a,nabídla jsem teorii,ve které by to šlo,tj celé.Kdyby mě tvé příspěvky iritovaly,nereaguju na ně ;)

#29 mima33: krásně shrnuto.

#33 ShadowKittyGirl: Člověk by tak nějak čekal,že si po těch letech budou mít jo co říct,že?:D Raději bych ve finále koukala na delenu,než ma Katherine.Tu si mohli nechat místo Kelly už v 15. díle.Nechá­pu,proć Kelly dostala tolik prostoru na úkor deleny,Jo,Jenny a hlavně Jeremyho,který se tam,ač živý jen mihnul a to jsme většinu záběru koukali na jeho záda :D

#57 ShadowKittyGirl #74 Car
11.3.2017 | 17:01:29
JeremyFall

Ještě tak mimochodem.. nepřijde někomu strašně depresivní, že všichni tam vlastně postupně umřou a jenom Caroline zůstane navěky mladá a uvidí všechny své přátele a rodinu umřít?

#37 KackaEsh #46 kath023 #57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 17:03:36
Billy the Kid

PÁC A PUSU TVD, MEZI MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ DÍLY PATŘÍ TY S MIKELSONOVÝMÍ :) ZLATÝ KLAUS

11.3.2017 | 17:07:26
KackaEsh

#35 JeremyFall: Ne,viz koment č27 :)

11.3.2017 | 17:13:07
mima33

#33 ShadowKittyGirl: no je toho veľa čo si treba premyslieť. Zajtra, možno pozajtra si to pustím ešte raz a uvidím, ako sa budem cítiť potom :D zatiaľ mám zmiešané pocity. Niečo je pre mňa uspokojivé, niečo mi príde úplne od veci a niečo ma nenormálne štve :D

No tú smrť si viac-menej už nezaslúžil nikto, ale zas napokon zomreli všetci (okrem Car) takže to by sa dalo považovať za akúsi satisfakciu pre Stefanofilov… mimo to ja som bola na par minút fakt rozlúčená s Damonom a Delenou a dokonca som sa snažila nájsť spôsob ako sa s tým zmieriť. Tým, že to nakoniec takto otočili to bol zásah do živého si myslím.

#57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 17:25:49
Barmi

#27 KackaEsh: No to že tam neproběhla moc žádná konverzace bylo také děsné. Čekala jsem happyend pro damona i Stefana…no ale tak za jednu epizodu tam nejde moc scén vložit…a poslední dvě série mám stejně pocit že to je splácanina všeho…

Sledovanost asi klesla i díky tomu že Nina už v těch dvouch řadách nebyla…

#74 Car
11.3.2017 | 17:44:40
Snowleopard

Sledovanost šla do kytek už i za Niny :D

Williamson chtěl Stelenu vždy, měl pro ně slabost. Plec je chtěla dát dohromady v posledních 3 řadách, ale Nina bohužel odešla.

I když nemám rád Delenu, tak nemám nic proti takovému konci jaký jsme dostali. Pro mě to bylo fajn

11.3.2017 | 18:05:06
KackaEsh

Tak sledovanost klesala i za Niny díky tomu,že to látali už po 3. sérii. honba za lékem se ještě docela dala,poutníci byli úplně o ničem..pak přišla slečna terminátor a zas to byla chvilku sranda,navíc pozorovat,jak se delena dává zas dohromady bylo super,ale jak odešla Nina,zabili to komplet.Měli to ukončit už tenkrát a byl klid,meb mama a její spratci byli úplně mimo a sirény s peklem,ok,pří­prava na finále.kdybychom předem nevěděli,že je to poslední řada,nekouká na to už asi nikdo :) Nině se nedivím,že odešla,už jsem tu několikrát psala,že už tam neměla co hrát a pokud je to,co tvrdí Plecka pravda že chtěla dát stelenu dohromady,čemuž btw nevěřím ani za mák,neb všechny.předchozí série s delenou tvrdily opak,což tu mnozí říkali taky (po steleně celou dobu šlapali),vybodla bych se na to,být Ninou tím tuplem a a mnoho fandů asi taky,neb by se tento seriál točil v kruhu ještě víc,než se točil.Spíš bych řekla,že to vypustila ven kvůli Wiliamsovi a stelena fanouškům aby jim hodila kost.

#42 timidani #74 Car
11.3.2017 | 18:39:00
timidani

tak ahoj konec nebyl jak jsem čekala a to kůli enzo že sa nevratil medzi živimi a nezůstal s BONIÍ
#41 KackaEsh:

11.3.2017 | 18:50:09
GingerGin

Ok, neviděla jsem ještě díl celý, jen jsem to tak nějak projela (kouknu na to celé zítra v klidu), takže možná ještě svůj názor změním, ALE… Fajn, byla bych raději, kdyby to odnesla BonBon nebo Damon (oba mám ráda, ale nějak by mi to přišlo lepší než fakt, že jsem přišla o svou milovanou Steroline). A dost mi vadí to jejich vyjádření, že si vybrali Stefana, protože si to tak nějak zasloužil. Mají pravdu, Stefan udělal spoustu špatných věcí. Ale i kdyby se připočetly všechny jeho rozparovačské oběti, je na tom možná tak stejně jako Damon, hůř rozhodně ne. Takže tohle mi přišlo jako dost chabý argument. Proč prostě nemohli říct, že Stefan se obětoval prostě proto, že to je Stefan? Že to má tak nějak od přírody v povaze? Že stejně, jako Elijah, strašně moc chtěl, aby jeho bratr našel tu svou cestu a byl ochoten kvůli tomu být za mučedníka? Tak to bylo vždycky, takže bylo jen logické, že se Stefan chtěl znovu obětovat protože to je prostě on (a ne proto, že si to zasloužil). Navíc tam byl ten krásný kruh toho „udělal z něj upíra-udělal z něj člověka“.

Ale dobře, byl to poslední díl a i když obecně nesouhlasím s jeho smrtí a tudíž i s rozdělení Steroline, nebylo to tak špatné. Velké plus za to, že se to celé netočilo jen kolem Deleny. Jejich zakončení tou smrtí po dlouhých prožitých letech to pěkně uzavřeli. Ještě větší plus za to, že ten jejich konec nebyl tak úplně „dohromady“ (budu těď ignorovat tu poznámku o tom grilování), ale že Elenu vrátili k rodině, kde to začalo, a Damona k jeho bratrovi, u kterého zase začal jeho příběh. Taky se mi líbila ta část, kde byl Damon u Stefovy hrobky a byla tam s ním Caroline. A hlavně to, jak se pak objali a ona si položila hlavu na jeho rameno. Bylo to přesně takové to přátelské, smutné…Mnohem lepší, než kdyby tam s ním nedej bože byla takhle Elena. Pak samozřejmě povedený návrat všech těch postav, který tam měl smysl. Konečně nějaká další zmínka o Jo. Protože se mi zdá, že až na 14. díl, ve kterém šel Rick po Kaiovi a chtěl říct „to je za Jo“ se o svou velkou lásku zas až tak nezajímal. Samozřejmě scéna s Lexi byla úžasná. A taky jsem moc ráda, že Damonův lidský život neměli nějak čas řešit. Žádné ukázky toho, jak to zvládá. prostě jen „nějak to zvládnul a tečka“. Damona jako člověka bych nějak dlouhodobě vidět opravdu nechtěla (stále si totiž myslím, že se to k němu nehodí, ale když to tam nějak zvlášť už nerozebírali, tak to ušlo).

No a s Caroline a Klausem…Trochu mě tam vyděsila ta poznámkam „to už je zase ale jiný příběh“. Já doufám, že Klaroline už nikam tahat nebudou. V tom dopise přece nebylo napsáno, že ji miluje ani nic podobného, ne? Bylo tam jen napsáno, že čeká na její osobní poděkování, ať už to bude trvat jakkoliv dlouho. Takže já osobně doufám, že to bylo myšleno v překladu asi takhle:

„Ahoj Caroline, nedávno jsem se dostal z dost blbé situace, kdy jsem měl čas o sobě přemýšlet. Halucinace mojí terapeutky mi poradila, abych udělal něco pro charitu. Tak posílám peníze tvojí nové škole, určitě se ti to bude hodit. Jestli mi budeš chtít osobně poděkovat, stav se na kafe do New Orleans, popovídáme si co nového a tak. Rozhodně to neber jako nějaký neslušný návrh nebo podobně. Klaus“

Ok, to bylo trochu v nadsázce, ale chápete, jak jsem to myslela. Prostě jen sponzorský dar své známé a na závěr pozvání, že se může stavit a popovídat si s ním Nic víc :D

#57 ShadowKittyGirl #74 Car
11.3.2017 | 19:28:34
kath023

#1 KaraSnowAllen: Znovu Stelena,to už by bylo trochu moc ne? :D Já bych se s tím nějak smířila,ale přišlo by mi to pěkně postavený na hlavu,že Stefana opustila kvůli Damonovi a nakonec by se vrátila ke Stefanovi? Ne.Ne,ne :D

#47 KaraSnowAllen #57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 19:41:39
kath023

#20 Snowleopard: #29 mima33: #30 JeremyFall: Přesně,taky mě mrzí,že nebylo o trochu víc času. Nejenom na Delenu,ale i na nějakou scénu Eleny s Bonnie a Caroline a taky Jeremym,kterýho tak ukázali vyloženě jenom aby se neřeklo. A nejvíc mě mrzí,že to s Katherine dopadlo vlastně stejně jako když umřela poprvé. Já jí přála lepší konec už od té 5.série,a byla jsem strašně moc nadšená,že je zpátky..no a oni udělají tohle :/

#57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 19:53:48
kath023

#35 JeremyFall: Strašně :D Já bych to na jejím místě zabalila a po tom, co bych viděla všechny umřít, se dobrovolně probodla.

11.3.2017 | 20:02:43
KaraSnowAllen

#44 kath023: V seriálovém světě by to nebyl první případ, nejspíš ani poslední. Kevin vždycky chtěl, aby byli spolu a ted, když to vlastně přiznala i Julie(i když donedávna se hrozně culila, jak miluje Steroline, baba jedna), tak by to možná tak bylo, ale Nina vzala kramle a na nějakém rozumném návratu se nemohlo pracovat a do 42 minut to určitě nemůžou narvat, to už udělalo HIMYM a jak to dopadlo. No, ale ani toto finále si nevede zrovna slavně. A já jsem naopak ráda, že do posledního dílu nenasrali Delena scény, já si jich za tu pátou a šestou sérii užila dost, nemluvě o tom, že jsem během sledování osmé série musela sledovat manipy jejich flashbacků a jeden díl byl poskládán z flashbacků. Já jsem za minimum Deleny docela ráda, díky tomu jsem je byla schopná akceptovat a nějak mi netrhalo žíly je vidět spolu.

#57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 20:09:20
anndy

díl jsem ještě neviděla, zkoukla jsem jen ukázky na yt, a už u těch jsem brečela, kupodivu mě nejvíc dostalo, jak ukázali znovu Liz. a to jak si zas Kath hrála na Elenu…no ještě, že to Damon hned poznal…docela se bojím podívat na celý díl, to bude slzavý údolí. ještě mohli ukázat, jestli měli deleňátka :-)

ale jsem fakt ráda, že nejsem (nebyla jsem) tým steroline, protože tohle bych jen tak nerozdýchala

#57 ShadowKittyGirl #74 Car
11.3.2017 | 20:51:44
DenisaRehakova

Tento seriál sleduji celou dobu a musím se přiznat, že jsem už v průběhu brečela jak malá.

Taky je spousta věcí, které se mi v průběhu těch let a sérií nelíbily, ale takhle na konci se prostě jen cítíte nostalgicky. Zakončení bylo celkem fajn, byla jsem ráda za znovu shledání Eleny a Damona. Tam nebyla už jiná možná cesta a teď tam horkou nití plácat Stelenu, by byl prostě nesmysl. Když to vypadalo, že má umřít Damon, úplně jsem se zděsila, že přesně tohle bude ten způsob jakým je dají zpět dohromady. Naštěstí ne. Smrt Stefana, byla podle mě zbytečná.. Ale na druhou stranu pokud plánují Caroline zapojit do TO, tak zase nezbytná. A docela by mě i potěšilo jí tam vidět. Stefan a Caroline tvořili nádherný, krásný pár a já jim fandila, ale stejně mé srdce už od začátku prahlo po páru Caroline + Klaus. Ještě by mohli přinést nějakou jiskru a vzrušení do TO – přesně naplánované, když Klausovi v TO družka zemřela. Škoda jen, že bylo málo času věnováno společnému přátelství všech postav mezi sebou, to mi trochu chybělo. Dále si nemohu pomoct, ale čekala jsem nějaký aspoň náhled, třeba jen „srkze okno“ jak by vypadal život Eleny a Damona, jejich děti. V tuhle scénu jsem doufala už když tehdy, předtím než byla zakleta, jí Damon řekl, že se stane člověkem s ní. To mě zklamalo. Ale jinak oceňuji přítomnost postav, které se v průběhu let ze seriálu vytratili.

No prostě. I was feeling epic.

#57 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 21:18:46
Královna Margot

U některých seriálů mě mrzí, že ačkoliv je konec plánován vcelku dost dopředu, neumí se s ním autoři dostatečně poprat. Snažit se uzavřít 8 sérií víceméně pouze jedním dílem je prostě málo a divákům (s ohledem na jejich množství a názory a pochopitelnou nemožnost se zavděčit všem) zůstane spousta nezodpovězenýc otázek.

Rovněž je škoda, že „mrtví“ nezůstavali častěji skutečně mrtví… člověk už pak v nic moc nevěřil a tak nějak se otupil a proto ani smrt hlavní postavy nebyla až tak srdcervoucí jak by mohla být a to je myslím velká škoda.

Za co jsem velmi vděčná je „budoucí možná Klaroline“. Klausovo prohlášení ve čtvrté sérii (e23) bylo, že bude Carolininou poslední láskou… dopisem, tak autoři ponechali fanouškům tohoto páru určitou naději (osobně se přiznávám, že postupem času jsem sledovala seriál hlavně kvůli Caroline a víře, že bude s Klausem). Jsem zvědavá, co přinese TO.

Myšlenka „míru“ je hezká a dobrá. I na mě to působilo klidně a pokojně. Jen zrovna u Eleny a Damona to mohli přesně trochu více „dopracovat“. U ostatních bylo, že na ně jejich blízcí tak nějak dohlíží a jejich život plyne dál. Elena a Damon se však se svými milými setkají – kurňa, to je nemohli udělat staré… s dětmi.. vnoučaty?? Aby tedy člověk pochopil, že tedy prožili ten dlouhý život a už nežijí a že došli toho klidu?

#60 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 21:23:05
paveltoman

Finále se mi líbilo líp to ani skončit nemohlo. Jen mohli dát víc prostoru Deleně a ostatním než řešit Kathrine. Taky vám přišlo hrozně divný ta věta ,,I broke the spell''? Celý dva roky to jako nešlo, a teď to Bonnie stihla během 5 minut? Mohli tam dát větší vysvětlení…

#60 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 21:49:18
mismas

Tak jsem si tedy pracně přečetla všechny Vaše komentáře :) možná mě tu ukamenujete jo..ale mě se finále i líbilo :) dávat dohromady zpátky Stefana a Elenu by byla kravina největší, vzhledem ke všem scenám od momentu, kdy se vyspala s Damonem a byla upírka :) nemělo by to smysl už i kvůli tomu že když si vzala lék tak stejně milovala Damona…ona a Stefan byli spřízněné duše co si navzájem vstoupili do života, aby ho dali do pořádku(přesně jak píše na konci Elena do deníku)…a když bych byla fakt zlá tak připomenu že ji Damon ovlivnil, aby lásku našla…a v momentu kdy jí umřela rodina pro ni ta spalující láska byl Stefan, než umřela a připustila si, že má silnějsí city k Damonovi (do té doby si šlechetně stála za Stefanem jen protože mu nechtěla ubližit, když on ji vytáhl z krize..říká se tomu vděčnost proto podle mě zvolila tenkrát Stefana než umřela). Navíc nemyslíte si, že po tom všem co Damon zažil (defacto vše na začátku dělal pro lásku a Kat s ním vyběhla a rozervala ho) že si taky zasloužil konečně někoho, kdo si vybere jeho? Já jsem za Delenu naprosto spokejena :)

Ohledně vysvětlení toho „míru“, jak můžete vědet, že nejsou ve stejným „světě“?? To tam nikde není řečeno…jen že Damon prožil celý lidský život ve strachu nepotkat už Stefana..proto prostě po smrti šel za ním a ne za ručičku s Elenou k její rodině…ale že by nebyli i po smrti spolu tam neřekli.. :) a co se týče Car, nebyla tam o ní zmínka protože prostě ještě žije…až by umřela určitě by se se Stefanem shledala..všichni jejich odpůrci, by se měli zamyslet kolikrát se kdo zamiloval do nej kamaráda. Jejich láska dává smysl..protože jak Stef řekl na svatbě, bylo to krůček po krůčku… :)

A se co týče Plecky, tak její vyjádření vůbec neberu..protože ta furt mele něco jiného :/ že umřel Stefan mi přišlo taky logičtější vzhledem k celému seriálu…protože jak už tu někdo psal on byl stejný jako Elijah..ten by pro Klause udělal vše…a navíc je to prostě Stefan, nemohl odolat zachránit všechny a hlavně svého bráchu :)

Co mě osobně mrzí a štve…a divím se že jsem asi jediná je Bonnie a Jeremy…tenhle pár mi přišel dost odfláklý..neříkám že měli skončit spolu (nevadilo by mi to protože on by ten svět s ní procestoval) ale to že jim dlužili nějaké setkání..scénu…kde by uzavřeli je..vždyť se taky milovali a Jeremy dost trpěl…to mě prostě mrzí… :( pak mě mrzí Jo, mohli nějak udělat že by měla možnost s Alaricem promluvit a ne aby měl jen pocit že je tam s ním…a pak Tyler..podle mě mohli přidat scénu, kde promine Damonovi protože ten si to jak víme z předchozích epizod dost vyčítal…to že Enzo odpustil Stefanovi víme, ale taky mohli dostat šanci si to vyříkat..třeba jen v koncové scéně kde by ho po smrti chytil kolem ramen a „všechno dobrý“ :D

No dost jsem se rozepsala, pardooon :) za mě prostě spíše skvělý konec…neposrali to jak v HIMYM :)

#53 paveltoman #60 ShadowKittyGirl #62 elis01
11.3.2017 | 21:54:05
paveltoman

#52 mismas: je pravda že Bonnie a Jeremymu to celkem dlužili protože oni se vlastně nikdy nerozešli žejo, Bonnie zmizela s Damonem, a pak už se snad ani neviděli, nebo jen chvilku takže toto nedomysleli no :D

11.3.2017 | 22:04:32
LostArrow

Tak a je konec… I přes ty útrapy co jsme si museli projít 7. a 8. sérií jsme to zvládli dokoukat. Mělo to i svoje světlé chvilky a nakonec jsem asi pochopil co v tom seriálu mám hledat ale o tom později.

Celé to „špatné“ co se dělo od 7. série kde se postavy střídaly epizodu za epizodou a dost věcí bylo pěkně na sílu můžeme hodit na Ninu. Ano myslím si že kdyby se rozhodla v 6. sérii jinak tak by nemuseli vymýšlet náhradní děj a jít jiným směrem. Ono když vám odejde jedna ze 3 hlavních postav tak to není zrovna příjemné :D Ale zase na druhou stranu se jí nemůžeme divit to že chodila s Ianem a pak se spolu rozešli a měla s ním furt hrát milostné scény asi taky není zrovna příjemné a nevíme co se jí honilo hlavou a třeba prostě chtěla od života něco jiného těžko říct. Nakonec je to jenom člověk a seriál bere jinak než my :) Ale už se stalo a Plecka si s tím poradila ačkoliv nesouhlasím s tím jak ale budiž.

O 8. i 7. sérii jsem celou dobu psal že nedávají absolutně smysl a místy jsem se dokonce nudil. Je to nejspíš tím že jsem děj bral celou dobu o Eleně, Damonovi a Stefanovi zbytek byli prostě důležitější vedlejší postavy. A o to větší rána byla když se z nich začali stávat hlavní postavy, o kterých byl vlastně celý seriál a místy měly skoro větší váhu než Stefan nebo Damon, což pro mě byla nepředstavitel­ná věc.

A teď k poslední epizodě. Na jednu stranu se mi líbí jak si vypůjčili ze seriálu Lost zakončení kde se po smrti všichni shledali se svými milovanými a bylo pěkný vidět všechny ty tváře co se v seriálu objevili zase pospolu. Ale na druhou stranu mě mrzí že pokračovali stejným způsobem jako do teď. Rychle a zběsile. Začátek byl v rámci možností v pohodě ale v polovině to zase nabralo rychlý spád. Jsem milovník Damona a Eleny spolu (nikdy v životě mě nedonutíte říct Delena, Steroline a podobný názvy! :D :D) ale ty scény mi prostě přišly takový neslaný nemastný. Čekal jsem hold víc. Ale co se dá dělat.

No nicméně svůj slib splnili. Celý seriál uzavřeli krásně tak, že nejsou žádný otázky. Aspoň pro mě né. Prostě klasika všichni žili šťastně až do smrti. Ikdyž s tím jak k tomu konci došli už tak spokojený nejsem. Hold každý si to nejspíš představoval jinak ale za mě se s tím poprali adekvátně (myslím s tím celkovým ukončením).

A co že jsem vlastně pochopil co hledat v tom seriálu? Ani né tak příběh ale ty herce. Věc co mě donutí se na to podívat znovu nebude příběh ale ty postavy které byly ztvárněny naprosto geniálně. To je ta věc kvůli které se na ten seriál už nemůžu zlobit. Jsou to ti herci a ta atmosféra, kterou dokázali vytvořit díky které se dokážete vžít do seriálu a užít si ho. A ikdyž se najdou díly ve kterých se chovají jako imbecilové tak už tam navždy uvidím jen to dobré.

Jak už jsem říkal né každému toto finále vyhovovalo, ale věřím že nakonec až přejde vztek tak budete i na ten poslední díl vzpomínat s úsměvem :)

Tímto chci poděkovat celé komunitě že jste tu byli v dobách nouze kdy vyšel nový díl a potřeboval jsem někoho s kým se o tom dalo diskutovat, pomlouvat a nebo si zanadávat. Jsem rád že jsme se tu sešli a doufám že se zase potkáme někde v komentářích pod jiným seriálem :) Ádié

#60 ShadowKittyGirl #85 kath023
11.3.2017 | 22:16:30
Chuppacabra

#6 veronika.weu: Líp bych to nenapsala! :D Díky :D

11.3.2017 | 22:23:28
anndy

jak už jsem psala na hodnocení, nechápu ten lék, a fakt nesnáším to slovo, stef si vycucne trošku krve a šup…

11.3.2017 | 22:39:42
ShadowKittyGirl

#34 KackaEsh: Jako asi tak nějak, no… Delena tam fakt skoro nebyla, ani nic o tom, jaký byl Damon člověk a tak, což bych docela očekávala, ale tak pobrečela jsem si a po pravdě, ještě pořád jsem trochu na mol, protože jsem panákovala už od rána a ted když jsem si to dopustila s titulkami, začala jsem znovu a už je mi lehce blbě i když jsem to zředila kolou, ale pokaždé, když si na ten konec vvzpomenu, brečím :-(

#35 JeremyFall: Ano, to je hodně depresivní, ale ono ani kdyby Stefan žil, by jí asi nic jiného nečekalo… :-(

#38 mima33: Já už jsem se taky více méně smířila s tím, že Damon bude ten co umře, ale nedovedla jsem si představit, jak tomu přihlížím… To bych se asi sesypala :-( Takto jsem toho ušetřená, i když stejně brečím kudy chodím, ale že jsem si deleny spolu vůbec neužila, přestože to byl v podstatě jediný pár, který dostal svůj happyend, to tvůrcům asi nikdy nezapomenu… :-/

#43 GingerGin: Souhlasím, sebeobětování prostě patří k němu, říct že si to zasloužil, to celé tak nějak shodilo do záhonku se sporýšem :-/ Nesouhlasím s tebou akorát v tom, že já bych chtěla vidět, jaký měl Damon s Elenou život a to i kdyby jen na minutu. :-( Ale ta scéna s Car byla vážně úžasná, abych řekla pravdu, u té jsem brečela asi nejvíce, ale už jsem byla dost na mol. Nepotřebovali slova, prostě oba cítili to stejné a vzájemně se utěšovali, prostě překrásná dojemná chvilka :-)

#44 kath023: Jop, znovu Stelena by byla blbost po tom všem :-)

#45 kath023: Hm jakože ano Kath je mrcha, ale zasloužila si víc. Rozhodně totiž nebyla sám dábel a proto si zasloužila vykoupení, minimálně ta její část, která za to stála…

#47 KaraSnowAllen: Zase jakože chápu, že když rozdělili steroline na úkor deleny, asi nechtěli trápícím se fanouškům sypat sůl do rány tím, že se tam delena happyend bude nějak moc vyskytovat, to zase chápu, ale i tak to chtělo něco trochu víc, tohle bylo málo. :-/

#48 anndy: To by mě taky zajímalo, zda měli delenátka :-) + jak Damon sakra poznal, že to není Elena? Vždyt tohle zahrála fakt famozně i na Kath :-)

#49 DenisaRehakova: I was feeling epic too :-) Ano, tahle scéna přes okno tam chyběla hodně a co se týká Klaroline, nejsem vyloženě proti, ale to tu mluvíme nejspíš až o páté řadě, kterou TO spíš nedostane, než dostane, takže je to v podstatě utopie. :-(

Mně spíš vadí, že se Car vdala a ještě ten samý den se v podstatě stala vdovou a to je i na Plecku trochu silný kafe.. :-/

11.3.2017 | 22:50:00
LadyD

#2 Lucyk20: vzala jsi mi slova přímo z pusy … upřímně, já tak trochu tajně doufám, že se dočkáme 5 série TO a uvidíme tam Caroline .. :)

#61 ShadowKittyGirl
11.3.2017 | 23:15:41
NinaQ

Wau, tak přiznám se, že jsem brečela už od poloviny dílu jako malá a mě se finále prostě líbilo, i přes pár nedokonalostí. K čertu s nějakou Delenou, Stelenou nebo Steroline. Defan u mě vítězí na plný čáře a jejich pouto v díle bylo nejsilnější. Smrt Stefana mě opravdu dostala, protože byl od počátku nějak tak můj oblíbenec a taky mi ta smrt k němu víc, takové obětování mladšího bráchy pro staršího bráchu, jak ho udělal upírem, tak ho udělal opět člověkem.Rozloučení Stefana s Elenou bylo dojemné a jsem za to ráda, protože si nějakou takovou scénku zasloužili. No a poté shledání s Lexi a prohlášená věta „I was feeling epic“ mě úplně odrovnala. No a ted k samotnému konci dílu. Bože, to je tak, když chcou narvat celý konec TVD do jednoho 43 minutového dílu. Chybělo mi tam nějaké to shledání Jeremyho s Elenou, rozloučení Damona a holek s Bonnie, vždyt sakra odjížděla pryč. No a Delena to byla trošku slabota. To i Stefan s Elenou při scéně ve škole měli větší chemii než Damon s Elenou na konci. To jejich kráčení na konci a poté to odloučení, protože vlastně umřeli po jejich dlouhém společném životě se mi líbilo, proč ne, ale mohli aspon při tom společném kráčení dát nějaké rychlé záblesky jak vlastně ten jejich život vypadal. Záblesk svatby, stárnutí a neříkejte mi, že nějaké ty děti neměli. No, bylo to odfláknuté. Jsem strašně ráda, že se ukázali postavy, které zemřeli. Strašná nostalgie. Konečný „klid“ a shledání rodiny byl asi nejlepší konec, jaký mohli dát. Elena s rodinou, Stefan s Damonem, takhle to bylo perfektní. Jooo a to probuzení Eleny během 5 minut, mě strašně zklamalo. Nebylo tam žádné zdůvodnění jak se to Bonnie podařilo, nic. Tak Elena spí několik let a najednou jí umí probudit. Katherine strašně zesměšnili. Královna pekla a takhle jí porazit? Ale noták! Ale nejvíc mám v hlavě jednu věc. Taky vám přijde, že Smrt Stefana byla tak trochu nelogická nebo mi něco nedošlo? Nemohl jednoduše Stefan když by viděl přicházet ohen zapíchnout Katherine a šoupnout ji rychle do toho tunelu a tím pádem, by Stefan přežil? :D Každopádně budu na Deníky vzpomínat hodně dlouho a určitě na ně nezapomenu. Byla jsem s tím seriálem takových 6 let a prakticky jsem s ním vyrůstala, takže je to moje taková srdeční záležitost.

#61 ShadowKittyGirl #74 Car
11.3.2017 | 23:45:40
ShadowKittyGirl

#50 Královna Margot: Souhlas, ten konec co se deleny týká nebyl moc dobrý, lépe řečeno, chtělo to něco víc, aby to člověk pochopil. Třeba i minutovou scénu s tím, jaký vedli život, než přišel jejich čas, jedno v jakou chvíli to pak bylo :-(

#51 paveltoman: Ano, to byla díra nemluvě o tom, že Cada dýka zabila, ale Kath jen vrátila do nazpět do pekla odkud se neustále vracela nazpět, tak k čemu to?

#52 mismas: To s tou delenou jsi řekla krásně :-) A jo, Jeremy a Bon si taky zasloužili nějakou scénu, ale to už v 6. sérii a nedočkali jsme se jí, ani odpovědi na to, co přesně celou tu dobu dělal, což je další logická otázka u kdysi tak zásadní postavy :-/ Jen nevím, jak by Bonnie začínala vztah s kýmkoliv, když by jí byl neustále na blízku Enzo :-)

No a jako Alaric se v této epizodě choval spíš jako pitomec, jasně, holčičky nadevše a tak, ale stejně… Asi zapomněl co všechno pro něj kdysi Elena znamenala… :-(

Taky nechápu, že přežil Elenu s Damonem :-)

#54 LostArrow: Ano, to s těmi herci a atmosférou jsi vystihl přesně, ty postavy jsou skoro jako rodina, proto se s nimi tak těžko loučí :-(

11.3.2017 | 23:59:07
ShadowKittyGirl

#58 LadyD: Dívala bych se, ale nejsem si jistá, že by to bylo ku prospěchu věci :-/

#59 NinaQ: Ano, trochu absurdní to bylo. Jakože obětoval se, fajn, ale ten způsob? :-/ Čekala bych víc :-/

12.3.2017 | 0:03:49
elis01

#52 mismas: Chtěla bych se vyjádřit k tomu, co tam píšeš o damonovi, stefanovi a eleně. Trochu to zní tak, že jsi myslela, že vlastně stefana pak milovala jen ze soucitu a že Damona milovala víc, než Stefana. V tom ti musím odporovat, jelikož to vážně pravda není. V seriálu i mimo něj bylo několikrát řečeno, že stefan je její čístá a epická láska. Elena také nikdy Stefana milovat nepřestala, milovala oba bratry a nikoho více nebo méně, to možná pak vypadalo v pozdějších serii, ale Plecka sama říkala, že je miluje oba stejně, ale každého trochu jinak. Ano, později začala mít city k Damonovi, ale vážně pak nezůstávala se stefanem ze soucitu, troufám si říct, že v té době její city ke stefanovi převládaly. A pak že si ho i vybrala v 3.serii ze soucitu? Také kravina, jelikož ten bod, kdy elena v uvozovkách začala více chtít damona byl až po její přeměně, jelikož se změnila. Opět řečeno Pleckou. Takže do té doby jejich láska u Eleny převládala. Ano, co se pak týče dalších seriii, tak Stelenu dost ponížili a udělali ji méně cenou, takže by to bylo zvláštní a mohli jejich vztahu nechat více té důstojnosti. Ale poté, co se Elena stala znovu člověkem bylo řečeno, že by pro ní bylo lepší skončit se stefanem, protože Stefan jako člověk a lidský život s Elenou je daleko lepší než Damon jako člověk a lidský život s Elenou. Damon člověkem být ani nechtěl, nechtěl děti atd., narozdíl od Eleny a Stefana. Akorát vrátit pár za jeden den by byl nesmysl( to sama souhlasím.) Zas a znovu vše řečeno Pleckou a spol. Já osobně si myslím, že je špatné znehodnocovat jak delenu, tak stelenu. Oba páry mají stejnou hodnotu a je to pouze o tom, kdo zrovna nám je sympatičtější­.Určitě máš pravdu v tom, že si Damon zaslouží nějaké to štěstí, ale to Stefan přece také. Vždyť to byl právě on, kdo byl většinou ten obětní beránek. Takže ano, dávat je dohromady poslední díl je blbost, ale kdyby na to měli celou serii, tak proč ne.

#74 Car
12.3.2017 | 10:53:52
Andie24

Měla jsem ráda Stelenu a štvalo mě, když se Elena vykašlala z ničeho nic na Stefana a skočila po Damonovi, i když jsem vzah damona a Eleny předtím měla taky ráda. Ninu bych ráda viděla v celé 8 sérii, ale to aby vznikla opět Stelena, tak je podle mě pěkná kravina. Jak by rozdělili Delenu ? A Steroline ? Díky, že se to nestalo, protože to už by byla opravdu venezuelská telenovela hadra. Já jsem spokojená s koncem seriálu a moc nechápu, že to tolik lidí nepochopilo :D Stačí mi si přečíst pár komentů na youtube, kde lidi píší, jak nechápou, co se stalo a jestli teda umřeli či co :D Přitom je to tam jasně řečeno a ukázáno :D.. Bylo mi líto Stefana, ale to, že se opět shledat s Damonem vlastně ukázalo Happy end :) A pokud pro Caroline mají jiné plány, tak jsem pro, i když si myslím, že i jí ukončili hezky až teda na to, že jí chybí ten Stefan no.

12.3.2017 | 11:03:45
Andie24

Jediné, co mi na dílu vadilo, že tam mohly některé postavy mít spolu víc scén a přivítání apod. Viz Jeremy, který tam byl na sekundu :D Chtěla jsem vidět i bonnie s Jeremym, jeremy a Elenu.. Ale to by to vážně museli udělat delší no. Plus Katherine byla opravdu zbytečná :D Chlubila se, jak tahá za nitky apod, ale pak byla poražena nejjednodušším způsobem jakým, kdy porazili svého nepřítele :D A pak, že ona má být největší a nejsilnější nepřítel :D To jí opravdu tímto způsobem neměli vracet, protože jí spíš ztrapnili.

12.3.2017 | 11:10:52
JayD_Jr

#21 227petr: shrnul jsi to skvěle, mám to úplně stejně. The Vampire Diaries byly boží a pořád budou. #TVDforever

12.3.2017 | 11:34:47
Michaela.la

Jsem trochu zklamaná. Matt a jeho táta měli umřít společne s Viky, jako rodina, která drží vždy při sobě, byl by to mnohem lepší konec, než se se stal OPĚT šerifem a papík si někde žije svůj šťastný život. Stefanova smrt mi připadala moc urychlená, ani jsem neměla čas si nad ním pořádně pobrečet a zavzpomínat na to, že je to on, kdo s tímhle seriálem začínal a oni to s ním takhle ukončí a rozhodnou se pro šťastný konec Deleny, která je u diváků oblíbená.. Aspoň jsem čekala nějakou menší scénku Stefana a Katharine, když už tam oba čekali jasně na smrt a ví se, že Kath do něj byla vždy zamilovaná už od začátku až do konce. Její lásce jsem věřila mnohem víc než Caroline. I když to jejich Budu tě milovat na vždy bylo dojemný. Přala jsem si, aby spolu byli šťástní, protože oba si to zasloužili…A pak tam šoupnou dopis od Klause. To je konec prostě.

12.3.2017 | 11:40:00
jencek

Proč seriál musel vůbec skončit ? O.o

#68 mima33
12.3.2017 | 12:20:30
mima33

#67 jencek: a čo mal ísť donekonečna? Okrem toho klesala rapídne sledovanosť a už ani sami herci nechceli ďalej pokračovať. Nehovoriac, že posledné dve série boli hrozné.

12.3.2017 | 12:48:30
KaraSnowAllen

Přidávám se těm, co si myslí, že ten komentář od tvůrců ke smrti Stefana je totálně vadný. Nelze popřít, že jako Ripper napáchal hnusárny, ale tvrdit, že si to ve své podstatě zasloužil? Neustále se tam omývalo to, co udělal jako Ripper a smrt Enza(který byl v šesté sérii mimochodem posedlý tím ho zabít, chtěl zabít i Sarah, aby mu uškodil, místo toho zabil falešnou), ale copak zapomněli na všechny ostatní? Elena bez emocí zabíjela, Caroline bez emocí zabíjela, každý je v tomhle modu neřízená střela, ale když se vše vrátí k normálu, dá se s tím žít. Damon zabil Tylera a mnoho lidí i s lidskostí, ale to se vůbec neřešilo, nic z toho, co udělal se vůbec neřešilo. Já netvrdím, že Damon si nic nezasloužil a Stefan všechno, ale tohle vysvětlení toho, proč zemřel zrovna Stefan je totálně vadný. Nemluvě o tom, že Stefan vypadal, jakoby se vyloženě obětovat chtěl, i když tvrdil, že nechce. Obětoval se už stokrát předtím, mohlo se to prostě svést na jeho povahu, že radši zemřel tak, jak žil..pro bratra, né, že si to v podstatě zasloužil. A Bonnie se zlomením kletby jako fakt? Několik let za ní knučí, chcípají z toho, že Bonnie bude muset zemřít, aby se Elena vrátila, jsou strašně bezradní a najednou Bonnie zapálí svíčku a kletba je zlomena? :D A konec pro Bonnie? Cestování po světě s Enzem jako neviditelným doprovodem, ale v podstatě furt sama? Neviděli jsme ani jejich rozloučení s ní, ani co s Bonnie po smrti stalo. Chápu, 42 minut, ale fakt to měli prodloužit aspon na hodinu, však ředitel stanice je skalní fanoušek, menší ústupek v programu by neudělal? Myslím, že tvůrci prostě chtěli ve finále emotivní smrt jednoho z bratrů a brali to ententýky, protože si v tom článku to finále moc neobhájili, jenom se vychvalujou, ale jakmile by se jim mělo něco vyčíst, tak „Nina odešla, proto nemohla být Stelena“ a blah blah, jako se kolikrát vymlouvali na těhotenství Candice, či prostě na něco jiného, bud něco vymysleli naprosto úžasně nebo to není jejich chyba, alibismus jak svině. No a stejnak si vybrali smrt jednoho bratra a další ho následoval za několik let, jen Stefan přišel o šanci na štastný život. Katherine mohli před tu jeskyni připoutat a dát si pivko u toho, jaký jí to spálí a kdyby dělala problémy, tak do ní furt bodat. Stejnak drahá Káťa mě na plné čáře zklamala. Přijde, machruje, přitom i Stefan jako člověk nad ní silou vyzraje, nad královnou pekla, dobrej stěr. Pokud byla takhle neschopná, tak jí tak mohl připoutat i vlnou na pletení a čekat, až si jí ten pekelný ohen vezme.

#70 Andie24 #74 Car #76 ShadowKittyGirl #85 kath023
12.3.2017 | 13:24:26
Andie24

#69 KaraSnowAllen: Jako vykoupení sebe sama mohl zemřít jak Stefan tak Damon. Myslím, že oba toho udělali dost, že by si to vlastně zasloužili oba. Mě taky přijde, že Stefan to chtěl, protože se cítil opravdu špatně, když zabil Enza. On byl vždy takový, ať udělal cokoliv tak nejvíce mučil sám sebe. Spíš bych to brala tak, že to opravdu potřeboval. A ohledně Bonnie a Eleny, mě to spíš příšlo tak, že Bonnie si celou dobu myslela, že nemá už moc. Až Enzo a holčičky jí přesvědčily, že má. Pak si vzala jako kdyby na pomoc i moc holčiček podle mě a pomohly jí její předci. Takže jak sama řekla, když Elenu probudila, že jí to trvalo nějakou dobu než na to přišla. Prostě nevěděla, že byla tak silná a hlavně vůbec nevěděla, že ještě nějakou moc má.

#71 KaraSnowAllen
12.3.2017 | 14:38:41
KaraSnowAllen

#70 Andie24: Mohla to předtím aspon zkusit, v sedmičce měla schopnosti.

#72 anndy
12.3.2017 | 14:49:49
anndy

a největší fór je to, že stačilo, aby Vicky zacinkala na zvon rovnou 12× (nebo 11×? teď nevím) a bylo by :-D

#71 KaraSnowAllen: souhlas, zrušila to nějak snadno, ikdyž říkala, že jí to dalo zabrat, takže nevím přesný skok v čase, i Car se mi zdála nějaká klidná, na to že jí umřela životní láska den po svatbě

#73 LostArrow #76 ShadowKittyGirl
12.3.2017 | 16:05:54
LostArrow

#72 anndy: Neměl by to být moc velkej časovej skok když se s ním teprve loučili ne? :D

12.3.2017 | 16:07:12
Car

#33 ShadowKittyGirl: ne to si vážně nemyslim nechápu jak muže mit tak chorej mozek a nechce dopřát happyend, nehledě na to, že ne všichni by ho tam měli… Bonnie by ho tak jako tak neměla že jo :-) , no tím jsem spíš chtela konstatovat, že bud teda nemel umrit ani jeden nebo oba, jak rikal Paul nekde u jineho článku ale takhle mi to proste neprišlo ok
#34 KackaEsh: v pohodě díky za vysvětlení :-) jasně to jakoby mohou, ale pouze v případě, že by to Caroline už nebavilo a zabila se :D nebo kdyby ji někdo zabil víš co… jako zase kdo by to chtěl, jednou umřou úplně všichni které má ráda :-( takže teoreticky ano mohou se setkat, ale to už asi nikdy řečeno nejspíš nebude to už je asi jen na domyšlení si nás diváků :-)
#39 Barmi: taky jsem chtěla happyend pro oba dva bratry :-) ale sledovanost, šla vážně do háje už i za Niny no :D
#41 KackaEsh: asi tak nějak… jednak po Stelene strasne šlapali a totalne pohrbili to co mezi sebou ti dva meli a hlavne to co Plecka vypusitla ze chtela dat Stelenu dohromady? :D jako pardon ale to si trochu protireci ne? :D nerikala vzdycky ze jednak je Delena a hlavne ze planovala Sterolin uz 1 či 2 řady? :D jako tak at se sakra rozhodne, ale hlavne at netvrdi ze mela slabost pro Stelenu pac to neni vubec pravda – a opravdu ji neodpustim to co se Stelenou udelali teda :D jako ok tak se proste rozesli, ale pak se delalo jak kdyby ten vztah jednak vubec nebyl a druhak nebyl vubec dulezity :D
#43 GingerGin: souhlasim s tvým komentárem a to s kazdym slovem :D a ano taky bych nerada videla Damona jak to zvlada byt clovekem :D protoze ano – taky se mi to k nemu proste nehodi :D a jak pises nejak to zvladnul a znova se shledal se svym bratrem konec šmitec, a ta scena kde siCaroline polozila hlavu na Damonovo rameno je skvela, i presto vsechno se z nich nakonec stali přátelé a Caroline nejspis Damonovi to vsechno odpustila, ale jinak proste s tebou souhlasim :D
#48 anndy: bud jedine rada ze nejsi team Steroline :D
#59 NinaQ: ta smrt mi taky prisla nelogicka no :D ale on by Stefan stejne umrel pac by ho dohnali leta takze to bylo vlastne potrebne :-) a ano taky mi prislo ze mezi sebou meli Nina a Paul vic chemie jak se loučili v te skole nez pak na konci ,,Nian,, ale tak co no :D
#62 elis01: souhlasím :-) kdyby na to byl čas tak proc ne, na posledni chvili je davat dohromady by byla blbost proste jak Plecka rekla, kdyby neodesla tak meli jeste 2 serii na to je dat dohromady, ale to by zase byli komentare stylu ze je Stelena jen proto, ze nechteji Nian točit milostne sceny :D ono jako to si nevyberes no :D
#69 KaraSnowAllen: souhlasim no :D jako vždycky :D a jeste vezmi v potaz po kom to rozparovačství vlastne ten Stefan mel ze jo :D kdyby to mel po mamince Damon, tak by byl obhajovany… nevím no proste souhlasim s tvym komenarem a i s tou Bonnie sakra mohla to zkusit ale jasne nemohla – Nina proste odesla a nedalo se s tim nic delat, takhle zase vidim ze ja byl postaveny ten scenar, takze ano je to nelogicky jak ho*no ale musime pocitat s tim, ze to bylo kvuli proste ve scenari kvuli tomu co se stalo, je jasne ze kdyby proste Nina zustala tak je to jinak jak omyla Plecka i Williamason a ano – pak by asi Stelena opravdu byla – vzdyt na to meli dve serie a jeste by Nina nemusela hrat romanticky sceny s Ianem :D stacila by zase nejaka uplna kravina ktera by Delenu rozdelila a bylo by to… ale to by mezi tim nemohli budovat Steroline vztah…fakt netusim jak moc dopredu jim Nina oznamila ze odchazi :D

#76 ShadowKittyGirl
12.3.2017 | 16:52:08
blacken

Tak to byla řádná kravina. Nevím proč, mám skoro pocit, že to končilo stejně jak Buffy.

12.3.2017 | 17:13:59
ShadowKittyGirl

#69 KaraSnowAllen: Ten konec :-) Seš vtipná, ale máš recht :-)

#72 anndy: Taky jsem se divila, že to takhle ustála, nebylo to vůbec věrohodný :-/

#74 Car: Tak Car si mohla vzít lék od Damona, že jo? :-)

Myslím, že Car Damonovi odpustila už hodně dávno, jen to nikdy neřekla nahlas, dokud nebyl teda ten díl v jeho hlavě no :-/ Jinak úžasná scéna samozřejmě, možná nejlepší :-)

Taky měla stelena víc prostoru než delena, takže tu chemii jsi ani neměla čas spatřit, protože to bylo pryč dřív než jsi stačila mrknout, ale tak Nina a Ian, no.. K tomu se lepší nevyjadřovat :-/

Myslíš, že se rozparovačství dědí? :-) Já v tomhle souhlasím s Damonem, protože vždy říkal, že si to Stefan způsobil sám, když odmítal přijmout kdo ve skutečnosti je…

Nina to tuším oznámila v průběhu 5. série, takže celá 6. série už byla napsaná tak, že se s jejím odchodem počítalo, ale tak je to na tom hodně poznat, protože se nám vlastně Elena ztrácí do pozadí, vládne tam nostalgie a tvoří se páry nové, viz Steroline a Bamon. :-)

#77 Car
12.3.2017 | 18:58:37
Car

#76 ShadowKittyGirl: tak to ne že jo :D to by Damon umrel…

jako jo a ja to schvaluji, je hezky ze si proste odpustili navzajem :-) presne tak moc se mi libila ta scena, pak tak DEFAN a stelena scena to bylo taky moc pekny tyhle tri asi vitezi no :D

no asi tak nejak… tu chemii tam proste meli ale podle me ji meli vzdycky, nerikam ale ze delena ji nemela naopak dkyz spolu Nian chodili tak se to tam dalo krajet to je jasny, ale proste to finale vypadalo tak jak vypadalo a meli spolu sotva sceny… a to proste chapu ze je pro fanousky DE malo, zase ale spolu prozili aspon zivot… coz muze byt takova sladka tecka na zaver pro fanousky

no ja nevim, tak ja vychazim z toho co jsem videla :D jakoze kdyz tam byla Mama Salvatore, tak jsem tomu docela uverila ze to ma po ni … ale je mozne se to nebyla pravda to fakt netusim ty jo :-/

jasan, tak to meli zase dost casu no… to teoreticky mohli nejak udelat tu Stelenu aby to Iana tolik nestvalo natacet ty DE sceny :D no prave, Elena tam byla v pozadu a jeste si vymazala vzpominky na Damona ze jo… presne tak !! jojo ty vztahy jsou komplikovane proste :-/ kord kdyz to pak leze i do toho serialu

#82 ShadowKittyGirl
12.3.2017 | 20:13:07
melbee

nějak mi tam ale nesedí to s tím lékem, damonovi ho dal stefan, který ho měl od/z eleny, jakože jak se dostal k eleně už si nepamatuju (ale to zas tak nutně mě nehlodá), spíš jsem zmatená z toho že když ho vzali eleně a ona se probrala, neměla začít stárnout nějak hned nebo tak..? jsem z toho trošku mimo, ale je možný že si nevybavuju některé souvislosti … :/

#79 mima33 #80 mima33
12.3.2017 | 20:16:20
mima33

#78 melbee: Elena bola upír asi rok ci dva (neviem presne koľko, ale to je jedno) Kath začala starnúť lebo mala 500+ rokov, Stef mal 160+, El mala stále len cez 20. A Elena si liek zobrala na konci 6. sezóny, dal jej ho Damon, ktorý ho mal od Bon a tá zasa z väzenského sveta.

12.3.2017 | 20:24:43
mima33

#78 melbee: aby som to vysvetlila správne – 500 ročný upír si môže vziať liek a dožiť normálny ľudský život, ale liek musí zostať v ich tele. Keď v nich už liek nie je, tak ich dobehne čas, teda začnú rapídne starnúť.

#81 melbee
12.3.2017 | 20:27:43
melbee

#80 mima33: jo tááák, vlastně nezestárla tak rychle ale normálně, protože nebyla upír tak dlouho, jasný, díky už to chápu :)

12.3.2017 | 20:29:11
ShadowKittyGirl

#77 Car: Ale vždyt on nakonec umřel :-)

ŽIvot, který jsme neviděli, věř mi, to není nic v porovnání s romantickou svatbou jakou jste dostali vy sterolináci :-) Takže žádná sladká tečka…

#84 Car
12.3.2017 | 21:10:30
Crazynecka

No jeste jsem to nevidela, ale asi na to nebudu koukat ani.. bude to hrozna fraska..mrtvy Stefan, rozdelena Steroline.. podle toho co jsem tady pochopila z komentaru , tak Caroline ani moc netrpela Stefanovou smrti.. na to jak v 5. Serii byla hotova z toho, ze Stefan na chvili umrel.. ale ted? To jako vazne? Po tom co se z ni chvili po svatbe stala vdova? Po tom, co ji umrela laska jejiho zivota jak rikala porad? Jestli Delena nemela moc scen, tak je nemuseli davat ani dohromady… A Klaroline? No fujjjjjj… to by jako mela prijit do TO jako slecna Forbesova nebo pani Salvatore? Proste neee.. Karoline mela skoncit se Stefanem a Klausovi vzdy patrila Camil… Jestli bude Candice nekdy v TO, tak okamzite prestavam koukat … A oduvodneni proc Stefan a ne nekdo jiny? Jako to taky neberu.. jako to ze Damon zabil Tylera uz se nepocita? Tim nechci rict ze Damon by si to zaslouzil.. proste kazdy z nich nekoho zabil, Stefan, Caroline, Elena, Damon, Alarick.. ti ostatni jakoze nemuseli svou dusi vykoupit? Meli nechat Steroline a nebo nechat bratry spolu a treba spolecne opustit mesto ci tak..

#84 Car
12.3.2017 | 21:14:00
Car

#82 ShadowKittyGirl: koho ted myslis promin uz mi to moc nemysli :D

no nevim, s timhle se teda neztotoznim, jako jasne svatba ktera byla urychlena vubec celkove to pusobilo dost narychlo udelane a co jsme dostali? :D aha dostali jsme max tak to, ze Car ani ne po par hodinou vdovou a Stefan jak hezky rekl : ceka na me manzelka… tak umrel par hodin po ? to si myslim ze je hodne na hovno konec, a radsi bych brala to co mela Delena se shledali a zili spolu stastny zivot to si myslim ze je hodne dobry teda… ale je to zase o nazoru no

#83 Crazynecka: nevim jak moc ti mam spoilerovat vypada to ze to uz mas tak nejak zmaknuty :D aha okej takze si toho cetla dost no :D no nebylo to tam moc no to je pravda…ale bylo to spis proto ze tam na to fakt nebyl cas v tech 43 minutach… ale souhlasim s vetsinou cekala jsem taky vic no trochu.. ale co no… ne meli asi tak dve sceny DE.....souhlasim s tebou… Klaroline je nechutnost kord ted po tom vsem… souhlasim… Tylera nepocita nikdo no :D co dodat, vsechno jsi tak neja napsala :D

#90 ShadowKittyGirl
12.3.2017 | 21:25:24
kath023

#54 LostArrow: Až teď jsem si uvědomila, že jsi jeden z mála kluků (asi 2. nebo 3., abych byla přesná :D ) o kterých vím, že se na TVD dívaj :D S těma hercama souhlasím, nejspíš proto to pro mě bylo od 7.série takový utrpení, protože mi tam ta Nina prostě nehorázně chyběla.
#69 KaraSnowAllen: Strašně ji degradovali :/ Jako tohle jim fakt asi nikdy neodpustím, když už ji přivedli zpátky, tak jsem čekala, že to dělají z nějakýho důvodu..Buďto jsem ten důvod přehlídla, nebo prostě žádnej nebyl.

Pravda je, že mi přišlo divný, že nikdo neřeší lék a to, že si ho Damon už vzít nemůže, protože Stefan by umřel. Tak to vyřešili až ve finále. Ale neříkejte mi, že by byl takovej problém protáhnout to aspoň na tu hodinu. Po všech těch letech by je snad čtvrt hodina navíc na závěr nezabila, ne?

#86 LostArrow
12.3.2017 | 21:43:02
LostArrow

#85 kath023: :D No jo jsem rarita :D Mě se zdá že jsem byl zrovna nemocnej a dávali nějakou 3. sérii v TV a nějak mě to chytlo a vzhledem k tomu že jsem byl 2 týdny doma tak jsem si našel na netu nějaký díly a pustil si je :D

12.3.2017 | 21:55:06
Crazynecka

Jako vsichni cakali na Elenu a Delenu, jak tu nekdo psal 2 roky a pak maji jen 2 sceny?:-D. Umre hlavni postava, ta ktera cely serial zacinala a jeden z bratru a oni to nacpou do jednoho dílu?:-D. Uprimne, stejne ani Nina ani IAn nechteli Delenu.. Ale jako docela jsem to tipovala, ze Stefan se obetuje, ze zachrani vsechny a tim dosahne vykoupeni.. Jen jsem tipovala jeste to propojeni Stefana s Elenou, misto Bonnii.. coz by mozna bylo rafinovanejsi nez to, ze Bonnie najednou dostane napad a podari se ji Elenu probrat…

SPIS je to prave Klaus, kdo by potreboval vykoupeni..:-D. Sice je to ma oblibena postava v TO, ale Klaroline ne, fakt ne.. vsak zabil Jennu, technicky za to zabil Elenu, Carolinu nejlepsi kamaradku pri tom obradu , ohrozoval Bonnii, Caroline taky nekolikrat ohrozil a nachal ji pokousat, delalo mi dobre, ze se ho doprosuje, zabil Tylerovu mamu, Tylera ji vyhnal z mesta a v neposledni rade, jeji zatim posledni lasku Stefana protahl samotnym peklem, kdyz ho donutil jit s nim a aby se z nej stal rozparovac… navic, Klaus v posledni dobe si taky prozil sve, bojoval proti plno nepratelum, musel chranit dceru, umrela mu Cami, resil tu vec s odpoutanim krevnich liniich, skoncil zabetonovanej nekde ve zdi, i kdyby uz byl venku, tak ma co delat, aby vse vynahradil dceri, zbavil se Marcela apod..natoz aby si vzpomnel, ze v MF zije nejaka Caroline? Ani Candice to nechtela a pokud pujde do TO a bude s Klausem, tak asi nebudu mit rada ani Caroline..

#89 Car
12.3.2017 | 22:00:05
Crazynecka

Muj pritel se mnou videl asi 2 dily..nekdy z 2. Serie.. a co mi na to rekl? V tom serialu chce jen kazdy kazdeho zabit..:-D. A je to pravda..:-D. Nebylo to treba, ze by planovali se nekoho zbavit jinak..porad se chteli zabijet… Elenu chteli zabit, Damona, Stefana, pak vsichni planovali jak zabit Katherine., jak Klause, vsechny puvodni, jak pouzniky a Silase, heretiky, lovkyni, Cadea.. tim chci roct, ze treba ani Elene, ktera porad moralizovala nevadilo vymyslet plan jak zabit nekoho..:-D. Jako jasny bylo to treba opodstatneny, ale opravdu, kdyz se podivate zpetne tak je to v kazdem dilu.. Nemluvim o Damonovi, ten chtel hned zabit Katherine, Vicky, Matta, Tylera, Caroline, toho vlkodlaciho strejdu od Tylera a mnoho dalsich. :-D

12.3.2017 | 22:07:42
Car

#87 Crazynecka: tak jasny ale proc to udelala Bon ted a ne nikdy, to je snad jasny :D …a ano meli slovy dve sceny, ale to je taky jasny proc blo :D

ja spis nechapu jak furt vsichni i tvurci hejtujou toho Stefana ze si to zaslouzil a bla bla :D pritom jako nevim no ale nema to rozparovastvi po máti? a dycky se to snazil nejamy zpusobem potlacit… a nezabijel nikdy jen tak pro radost … no jo no.. to uz je pak na charakteru jestli pujde Candy do TO..zase je to prace no.. .nevim no do tohohle nemame co mluvit, jasnte by to bylo proti tomu co rekla Candice, ale nevim no..

#92 Crazynecka
12.3.2017 | 22:07:47
ShadowKittyGirl

Damona O:-) ten je přeci na konci mrtvý taky :'( viz reakce na tvou první větu ;-)

A jako jasné, prožít šťastnýzživot pospolu je určitě o moc lepší než se stát po svatbě hned vdovou ale játo brala sspíš z pohledu toho že se máš nad čím rozplývat na co můžeš vzpomínat protože jsi byla u jejich štěstí i kkdyž trvalo chvíli dělená nic takového neměla a to co měli stalo za prd o jejich společném životě nevímevvůbec nic a nebyli jsme svědky vesměs ničeho a to po dvou letech čekánízzatímco Car se Stefanem toho prožili spoustu nádhernéhojjakože žádost o ruku a ta… Z tohohle úhlu pohledu je to prostě na nic #84 Car:

#91 Car
13.3.2017 | 8:11:48
Car

#90 ShadowKittyGirl: jo jasny chapu :D ano je mrtvy :-( aspon uzavreli Elenu, Stefana a Damona a je jasny ze ti v Originals nebudou..

jasny no :-( aspon neco z toho mam no to je pravda:D no to ne, ale tam to bude asi i o tech hercich bohuzel jak jsme vsichni resili vcera:D a jako jo taky me to docela zajima..jak to meli, pac Damon byl cely zivot na vážkách zda uvidi bratra…chapu :-( jako hele nejradsi bych to zapomela a udelala si svuj alterna konec ze vsichni meli happyend a nikdo neumrel… ael :-(

#107 ShadowKittyGirl
13.3.2017 | 8:55:47
Crazynecka

#89 Car: tez nechapu proc ho tak kritizujou… vsak pokud jde o normalniho Stefana, tak ten spis vzdy chtel vse vyresit s rozumem, nechtel zbytecne zabijet lidi..navic nebyl to on, kdo prave zabil Cadea? A tim zachranil minimalne Damona? A nespocetnekrat se obetoval… myslim, to byl pravy Stefan a ne ten rozparovac.. i Damon udelal hrozny veci a vsichni okolo taky…nevim proc ta karta padla na nej no.. kdyz uz z nej udelali cloveka tak ho jim taky meli nachat a nechat ho taky prozit lidsky zivot… Nejde ani tak o tu svatbu, ale to me spis dostala predtim ta Stefanova zadost o ruku Caroline.. tak rika, jak rad zestarne vedle ni a pomuze ji vychovat dvojcata, ze s ni chce prozit ten lidsky zivot a pak ho proste zabijou no… to mu nemohli na konci serie splasit ten prsten co nosil vzdycky Alarick a Jeremy? Soce nevim, jestli by u nej fungoval kdyz to byl byvaly upir a dvojnik..ale i tak…

#93 Car #95 mima33 #107 ShadowKittyGirl
13.3.2017 | 10:28:28
Car

#92 Crazynecka: ne asi byl no…ale udajne dle tvurcu je tohle pro nej vykoupeni coz mi prijde smesny… :D souhlasim Stefan zneskodil Cada a takhle se mu odvdecili… a stou zadosti o ruku? taky souhlasim no…no jo prsten !!!!!! ja zapomela:D

13.3.2017 | 10:51:12
Crazynecka

no mohli to nejak obejit… ja teda videla jen ukazky a zvazuju, zda se na to podivat… kazdopadne ani nevim, jestli si nekdy uz TVD pustim..a to jsem se vzdy rada podivala znova na netflixu.Ale ted bych proste vedela, ze Stefan umre a uz by to nebylo ono.. jako piplali se se Stelenou a ukoncili to, pak nam dali krasnou Steroline a taky to takhle ukoncili :-(. Mohli vystrachat ten prsten a najk to okecat. jako jasne vykoupeni, to chapu- to jsem i tak odhadovala, ale neberu to moc jako Happy End no. Sice to jak se potkal s LExi byl krasne, ale pak v te zaverecne scene.. tak Elena je s rodici a tetou, ale Stefana ukazou jen samotneho, jak stoji u krbu a popiji, pak za nim prijde Damon.. nevim, proti ostatnim tam byl Stefan sam…jako jasny asi nechteli kazit tu chvili DEFAN, alei tak.. mamka Salvatorovic tam treba mohla byt, i kdyz ta byla znicena asi i s peklem, ale treba Zach tam mohl byt, mozna i ta Sarah by se dala, Lexi…

A celkove to louceni se Stefanem mi prislo nevim, jako necekala jsem a nechtela jsem nejaky histerak, ale prece jenom slo o Stefana. O hlavni postavu, o Carolinina manzela, Damonova bratra, Eleninu velkou prvni lasku..Cekala jsem to trochu emotivnejsi… to mozna i rozlouceni s Tylerem bylo vic emotivni..nevim.. :-D. Nebo jakoze kdyz porovnam Carolinu reakci z 5. serie a ted ? Ale mozna je to tim, ze jsem videla jen ukazky na youtube :-D. Jinak ukazali tam vubec ten moment jak se Damon probere ? jako opravdu vic emotivnejsi by bylo, kdyby se ukazalo, ze byl Damon opravdu mtvy ci nevim.. ale jako to, ze Stefan drzi nekde Katherine a cekaji na ohen ? :-D..

#96 Car #99 mima33 #107 ShadowKittyGirl
13.3.2017 | 11:37:15
mima33

#92 Crazynecka: prsteň by na ňom nefungoval. Bol dvojnik, teda bol aj ako človek nadprirodzená bytosť a prsteň fungoval len na obyčajných ľuďoch (ani na Jerovi, keď sa stal lovcom už nefungoval). Inak prsteň zostal iba jeden (druhy použila Esther na vytvorenie nezničiteľného kolika v 3. sérii) a myslím, že ho mal práve Jeremy (aspoň tak sa mi marí, no neviem to naisto). A na to aby prežil nepotreboval prsteň. Mohli Kath zapichnúť a proste utiecť stranou – napríklad do tej miestnosti kam odsotil Damona.

No proste fuck logick, right Julie?

#97 Car
13.3.2017 | 11:43:42
Car

#94 Crazynecka: no rozhodne bych se podivala, je to sice na baleni kapesniku mozna na dve baleni ale i tak to podle me zato stoji :-) i kdyz nejsem spokojena s koncem… ne asi Stelena, Steroline moje nej pary:D a jak to dopadlo… taky jsem tam chtela mamku Salvatore kdyz uz tam i John Gilbert…tak tam mohli dat ji… snad tam Stefan nebyl sam celou dobu…museli bez sebe trpet hrozne…

heled chapu tve pocity … taky mi to uplne tak neprislo ale bylo fakt malo casu proste…ale ano on byl sakra dulezita postava jak popisujes… ne neni, opravdu ji to zas tolik nevzalo…jojo cekali na ohen mohl ji tam strcit a utect :D

13.3.2017 | 11:52:25
Car

#95 mima33: to jooooo to je vlastne pravda, ale i tak by Stefan musel řešit to, že ho dostanou léta :D

#99 mima33
13.3.2017 | 11:54:29
Dzovana1317

Ja som pri scene ked Stefan zomrel plakala ako ešte nikdy predtim. Stefan bola moja naj postava z celeho serialu. Vždy si kladiem otazku prečo prave On :( :( Ale inak bola cela čast dobra.Vidiet niektore postavy znova(Jeremy) Strašne som zvedava čo spravia s tou Caroline …nemôžu to len tak nechat otvorene…Každy kto mal rad Caroline a Klausa by ich chcel vidiet raz spolu…aj ked vieme že Caroline NIKDY nezabudnem na Stefana :( :) :D

13.3.2017 | 13:13:56
mima33

#94 Crazynecka: čakali na pekelný oheň, ktorý bol vypustený na MF a Bon ho kúzlom vrátila späť do pekla a tým peklo aj zničila. Háčik bol v tom, že aby to zabilo aj Katherine ako vladkyňu pekla, musela sa tam jej duša nachádzať v tom momente. Vždy keď ju zabili, tak sa hneď vrátila naspäť, takže preto tam s ňou Stefan čakal.

#97 Car: no keď už Plecka toľko dier v deji odignorovala, tak by určite nasla aj spôsob ako by Stefan prežil. Alebo ako by si bratia „podelili“ liek tak, aby boli obaja normálne ľudia. Ako sme zistili, Plecka rada obchádza a ignoruje vlastné pravidlá, takže aj toto by dala. Pri pohľade na tu scénu je to až smiešne – aj Stefan ako človek by stihol uskočiť nie to ešte Damon ako upír. A zas Kath trvalo dlhšie ako 10 sekúnd kým sa vrátila z pekla. Proste nedobre to vymysleli.

#100 Car #107 ShadowKittyGirl
13.3.2017 | 14:08:13
Car

#99 mima33: presne tak, jak rikas, Plecka ignoruje i sva vlasnti pravidla a to je proste do nebe volajici… a urcite by obesla i to podeleni se o lek..na sto procent…, a ano urcite by to stihl uskocit, ale Plec ho proste nechala zemrit ze, takze nebylo kam uskocit :D a ta Katherine tam byla nic moc, jak jsem se na nic tesila tak to bylo fiasko pro me…zaslouzili si oba happyend…

13.3.2017 | 14:46:53
ZEDUltedOP

nemůžu si pomoct ale myslím si že si nechali otevřené dveře že ho ještě neukončili a mohli by se k tomu ještě vrátít :D

13.3.2017 | 15:41:41
ZEDUltedOP

ještě jak tady někdo ptal že tady sleduje seirál Lucifer a doporučil to tak jako nevím hlášky má spíš jako Damon zuřivost spíš po Klausovi jinak je to taky divný Lucifer kterej pomáhá řešit vraždy .. sem už u druhé serie ten seirál má u mě tak 40%jako že by to bylo nák zajimavý to se říct nedá

#103 LostArrow #107 ShadowKittyGirl
13.3.2017 | 15:46:33
LostArrow

#102 ZEDUltedOP: Byl jsem to já a neříkám že je to super perfektní seriál ale je to zajímavý a odpočinkový nic náročnýho :)

#104 ZEDUltedOP
13.3.2017 | 16:32:38
ZEDUltedOP

#103 LostArrow: přirovnal bych to ke kriminálka miama :D asi nebo fakt jako nevím neni to špatný dá se na to koukat ale prostě nevím no

#105 LostArrow #106 Car
13.3.2017 | 17:07:24
LostArrow

#104 ZEDUltedOP: Jasný chápu mě to taky moc nesedí že se tam jde od případu k případu ale věřím že 3. série přinese něco nového (doufám) a upřímně to beru něco jako CSI právě proto že je to nenáročný a dobře se na to kouká :D Ale vím co myslíš :)

#106 Car
13.3.2017 | 17:51:47
Car

#104 ZEDUltedOP:
#105 LostArrow: doufám, že se potkáme u TO :D a s nekym z vas mozna u Riverdale :D pac tady to bude za chvili dost mrtvy

#108 LostArrow
13.3.2017 | 18:20:38
ShadowKittyGirl

#91 Car: Tak to bylo tak nějak jasné od začátku :-) Ale pokud se tam zjeví Car, možná nám o nich něco poví, na což tak trochu spoléhám, abych byla upřímná, protože jinak po Plecce něco hodím :-(

#92 Crazynecka: Nefungoval by no… :-( Ale jinak super nápad :-)

#94 Crazynecka: Ne, jak se Damon probírá tam právě vůbec není a chybí to tam, ale chybí tam spousta věcí, tak to raději nebudu komentovat…

#99 mima33: jenže kdyby jí zabil ohen, byla by v pekle, když tam doputoval, stačilo jí tam jen strčit, jak tu mnozí píší :-)

Ale víte co je abbsolutní blbost? že peklený ohen, který se už z definice v pekle běžně vyskytuje, zničil peklo, to je opravdová blbina!!!!!

#102 ZEDUltedOP: Souhlas, tohle prostě není Lucifer a hlášky může mít sebelepší :-(

#110 Car
13.3.2017 | 21:03:17
13.3.2017 | 21:35:07
LostArrow

#108 LostArrow: Ahhh The Originals :D Sorry jsem unavenej :D

#111 Car
13.3.2017 | 21:38:31
Car

#107 ShadowKittyGirl: no jasný to je no pouze jsem to konstatovala :-) no uz je mi to asi jedno jestli se tam zjevi nebo ne stejne to nijak neovlivnim

13.3.2017 | 21:43:32
Car

#109 LostArrow: jo :D promin :D na to se tesim, snad mi to da dobrou naladu :D

#112 LostArrow
13.3.2017 | 21:44:06
LostArrow

#111 Car: V poho :D Jojo zajímalo by mě jestli tam nějak navážou na to co se stalo v Mystic Falls :D

#113 Car
13.3.2017 | 21:53:13
Car

#112 LostArrow: no myslim ze spis ne , ze toho sami budou mit na reseni dost… :-D

#114 LostArrow
13.3.2017 | 23:03:18
13.3.2017 | 23:21:22
Car

#114 LostArrow: jako vis co ta situace tam ted neni na to aby resili udalosti z MF, max tak Klaus vyjadril zajem tim darem jinak se to hrotit podle me nebude

#116 ShadowKittyGirl #118 LostArrow
13.3.2017 | 23:26:47
ShadowKittyGirl

#115 Car: Tez myslím že pokud se tam Rick a Car vyloženě neobjeví že by se zeptali jak se vede v MF a oni dvěma větami odpovedeli nehrozí že by to tam nějak řešili i když je to škoda že jim neunikne něco o jejich životech vpo fináleno…

#117 Car
14.3.2017 | 10:02:43
Car

#116 ShadowKittyGirl: přesně tak .-)

14.3.2017 | 10:58:47
LostArrow

#115 Car: Jasný no asi by se jim z toho nechtělo dělat TVD 2.0 ale bylo by zajímavý vidět jak reagují na to co se událo :D

#119 ShadowKittyGirl #122 Car
14.3.2017 | 18:56:29
ShadowKittyGirl

#118 LostArrow: Jako že by si Klaus nadšeně poskočil nad neexistencí pekla? :-)

#120 LostArrow
14.3.2017 | 19:53:00
LostArrow

#119 ShadowKittyGirl: Jo! :D Přesně na to jsem myslel no :D

#121 ShadowKittyGirl
14.3.2017 | 20:34:56
ShadowKittyGirl

#120 LostArrow: Tak vtipný by to bylo :-)

14.3.2017 | 20:50:00
Car

#118 LostArrow: taky by se mi to libilo, a nazor Klause na Stefana :D

#123 ShadowKittyGirl
14.3.2017 | 21:06:54
ShadowKittyGirl

#122 Car: Proč na Stefana? Jakože na to, že je mrtvý? I kdyby mu chyběl, nepřiznal by to, tak k čemu to?

#125 Car
14.3.2017 | 21:10:19
mia28

Musím se přiznat, že jsem vůbec neviděla 7. a 8. série podívala se jen na finále :-D A docela se mi líbilo. Damon a Elena jsou trochu… no, divný, ale zas úplně špatný mi to nepřišlo. Jinak jak se divíte, že Bonnie jen tak probudila Elenu… Já to teda pochopila tak, že při tom „zahánění pekla“ se prostě Bon napojila na ostatní Bennetky a „vstřebala“ nějakou jejich sílu, a proto byla pak mnohem silnější a mohla Elenu vzbudit. Jako zahnat plameny mi teda přišlo jako mnohem horší počin, než vzbudit Elenu. Takže s tím problém nemám. Prostě část Bennet energie přešla na ni. Nemám s tím problém :-) Něco tam opravdu citelně chybělo a bylo to celé takové na rychlo, ale vcelku jsem spokojená a možná i proto, že, jak říkám, jsem 7. a 8. řadu neviděla. Prostě mě to bez Eleny nebavilo :). Dala jsem pár dílu ze 7 a přišlo mi to jako naprostá pitomina, tak jsem si počkala na finále.. A jako ani mi ta absence 2 řad nevadí :-D

#126 Car
14.3.2017 | 22:58:29
Car

#123 ShadowKittyGirl: no nevim jen tak me to napadlo :-) nevim no myslim si ze Klaus je uz trochu nekde jinde nez kdyz sme ho poznali navic nemyslim si, ze by spolu meli nejaky blby vztah ti dva spis naopak

#129 ShadowKittyGirl
14.3.2017 | 23:27:14
Car

#124 mia28: kámaradka taky nevidela ty dve rady stejne jako ty, sice ne kvuli Elene ale tak celkove ji to uz prislo jako picovinka :D a ani z toho finale nebyla tolik odvařená :D

#127 mia28
14.3.2017 | 23:27:55
mia28

#126 Car: Já jsem se popravdě nejvíc odvařila u svatby Caroline se Stefanem, na ten díl jsem se podívala a dojalo mě to, fandila jsem jim už dlouho :-D. A popravdě to teda pro mě z těch dvou posledních epizod byl jeden z nej okamžiků (i když to byl mžik, ale KONEČNĚ :-D). Jinak to finále, asi bych si to taky představovala jinak, dalo se to určitě líp napsat i natočit, některé věci mě zamrzely (jsou to vesměs stejné věci, co tu píšou ostatní – málo času, Jeremy a Elena – to mě teda mrzelo opravdu hodně, odfláknutý Jeremy, Bonnie a Jeremy…), myslím že klidně mohli udělat dvoj epizodu a bylo by to super, ale na druhou stranu si myslím, že to bylo celkem důstojné zakončení seriálu, spousta věcí se uzavřela v kruhu (poslední scéna Damon a Stefan byla naprosto dokonalá a moje srdce zaplesalo, to byl opravdu nádherný nápad a neumím si přestavit, že by bylo něco víc vhodného na úplně poslední scénu).

#128 Car
15.3.2017 | 12:09:13
Car

#127 mia28: ne asi :-/ ja je taky miluju a bohuzel dopadly takhle ,,skvele,, no… nakonec jsme ten happyend nedostali… ne asi i Kath odklákla mrzelo mze se s Jerem nepotkali… no misto toho specialu mohli radsi natocit delsi epizodu… protoze tohle bylo fakt k nicemu… asi tak dlouho dopredu se vedelo ze posledni scena je u baraku Salvatorovych :-) a jsem rada ze posledni scena byla DEFAN ale i tak si furt myslim ze si to Stefan proste nezaslouzil..zas­louzil si tu Caroline… stejne jak Damon mohli byt proste lide vsichni, ale ne Plecce prislo lepsi nekoho z nich zabit

15.3.2017 | 14:45:54
ShadowKittyGirl

#125 Car: To jsem ani nezpochybnovala, ale nemyslím si, že i kdyby mu to bylo na krásno strašně líto, tak to nepřizná a neukáže nám žádnou reakci, leda aby utěšil Car, jinak spíš ne no :-/ Taky by si z toho mohl ještě začít na oko utahovat, to by mu bylo podobný… :-/

#130 Car
15.3.2017 | 19:25:56
Car

#129 ShadowKittyGirl: jasný no :-( sice je ted Klaus trochu jiny ale i tak no.. .max pro tu Caroline coz by asi udelal… no uvidime co z toho bude :D

#131 ShadowKittyGirl #132 ShadowKittyGirl
15.3.2017 | 22:48:12
ShadowKittyGirl

#130 Car: prostě bych v to moc nedoufala že po něm bude celý díl truchlit :-)

#133 Car
16.3.2017 | 8:10:17
ShadowKittyGirl

#130 Car: prostě bych v to moc nedoufala že po něm bude celý díl truchlit :-)

16.3.2017 | 8:10:17
Car

#131 ShadowKittyGirl: to urcite ne..max letmá vzpomínka

#134 Car
16.3.2017 | 8:28:37
Car

#133 Car: a ne ani to nechci… ale co uz tady nekdo psal pod jinym prispevkem tak bude i flashback

#135 ShadowKittyGirl
16.3.2017 | 8:29:09
ShadowKittyGirl

Jako juknu se, kdy to vůbeczzačíná ? Furt si rříkámzžena to kkliknutímale jještě jsem to nedělala jsem holt lenoch #134 Car: dortyto ten tablet píšemi kkomíny

#136 Car
16.3.2017 | 9:03:42
Car

#135 ShadowKittyGirl: kdy zacina co? :-O TO?

16.3.2017 | 9:42:37
ShadowKittyGirl

Jo , to je asi to jedinýcči ten tablet zvládne ho fakt přihodím oknem brzo

16.3.2017 | 10:09:28
Crazynecka

tak jsem premyslela, tak caroline stejne nemuze celou dobu zustat v MF, kvuli tomu, ze nestarne.. takze nejspis stejne nebyla po zbytek Eleninyho,Damonova zivota s nima, A o trochu vic se mi libila scena Stefana a Lexi jak DEfana.. i kdyz DEFAN byl peknej.. A nelibilo se mi moc, jak Bonnie volala Stefana, jestli je ochotnej to vse udelat.. jako teoreticky se ho zeptala, jestli neni ochotnej umrit ? Musela vedet, ze to je 100% smrt pro nej. I presto, ze vedela, ze jeji nejlepsi kamaradka si ho prave vzala. Jako chapu, ze Bonnie mela porad na nej zlost za to, co udelal Enzovi a ze oni porad taky po ni neco chteli,ale Stefan by ji nikdy primo neohrozil na zivote. Myslim ted Stefana, kdy je Stefanem s emocemi. I v druhe rade se radeji spolehal na Eliaha, ze zabije Klause, nechtel aby Bonnie moc riskovala..

16.3.2017 | 11:42:58
LucyLu

Sledovala jsem trpělivě 6 celých řad TVD a musím říct, že první čtyři jsem se opravu moc bavila a těšila. Pátá a šestá už taková pecka nebyla a po odchodu Eleny coby postavy ze seriálu (na které první řady hodně stojí) mě seriál nebavil, přestala jsem tudíž koukat. Ale finále mě hodně zajímalo a i když jsem se trochu ztrácela (přece jen, dvě řady jsem neviděla), podívala jsem na pár posledních dílů a musím přiznat, že se mi konec líbil :) Smrt Stefana mě mrzí, ale tak nějak to zapadlo do sebe :) Navíc návrat Katherine byl senzační nápad, ta mi jako záporák upřímně chyběla :D

#141 ShadowKittyGirl
20.3.2017 | 0:02:53
Anette3

určitě bych se koukala na nový seriál.. neumím si to představit ted bez VD, takže by to byla dobra kompenzace :)

22.3.2017 | 18:32:25
ShadowKittyGirl

#139 LucyLu: jo až na to, že Kath v páté sérii odešla s velkou parádou-přesně její styl a tohle bylo jen trapný, ale viděla jsem jí ráda…

24.3.2017 | 12:47:30
RoseMary

ja se na serial nedivam uz nekdy od pate rady a nejak mi to ani nechybi.

23.3.2018 | 17:37:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama