The Vampire Diaries (Upíří deníky) Fotografie hereček

Fotografie hereček

Fotografie hereček

Nedávno vyšly fotografie herců ze seriálu The Vampire Diaries, které byly pořízené na loňském Comic-Conu v San Diegu pro Warner Bros.TV Boat. Dnes vám přinášíme fotografie dvou hereček, které byly při té příležitosti vyfocené.

10 0
14.4.2017

Foto: Warner Bros.

  • 17884124-10156153996284968-2605938708762344852-n-cdfb246bee28af9ae640f747fe6ae8ca.jpg
  • 17917120-10156153996514968-7951192370796594261-o-54042536089aa48b3f5dc74e97594cca.jpg

Diskuze /63

KackaEsh

Tak jo. Proč tu ZASE není Nina? :D

#2 KaraSnowAllen #3 LostArrow #5 Car
14.4.2017 | 19:42:01
KaraSnowAllen

#1 KackaEsh: Nebyla tam? :D

14.4.2017 | 21:25:12
LostArrow

#1 KackaEsh: Nebyla na Comi-Conu :)

15.4.2017 | 15:53:03
KackaEsh

Joták,koment k tomu jsem nečetla,tak to jo potom :) Tak nějak se mi zdá,že se poslední dobou Nina neobjevuje nikde.Nicméně v tomto případě chápu,když někdo někde není,nemůže mít fotku :D

#5 Car
16.4.2017 | 15:38:57
Car

#1 KackaEsh: asi tak nejak nebyla na conu :D uprime vzato co by tam delala ze jo… :D

spis je hezky se pozastavit nad tim ze nam tam zbylo hodne malo tech hlavnich herecek :D
#4 KackaEsh: tak vis co ono v souvislosti s TVD se uz proste neobejvuje…a ma to asi jeden prosty duvod, kdyz odesla nadobro uz pred 2 lety, proc se zase vracet, nevim no

#6 KackaEsh
16.4.2017 | 20:18:23
KackaEsh

#5 Car: Jako jo,v tomhle je to bez debat. Jinak k tomu ze tam moc tech zen nezustalo,prav­da,hlavne tam moc postav nezustalo…Ke konci uz vlastne jen to jadro osekane o Elenu,Kathe­rine,Liz,Tyle­ra a Jerremyho (Kdyz k jadru pocit Donovana,musim i je).Kdyz tak o tom premyslim,vlastne se nedivim,ze to slo do kytek,kdyz to Plecka celou dobu kosila jak jarni kviti…:D Tenhle seros moh byt uplne jinde,kdyby nechala zit: babcu Benetovic,Jen­nu,pripadne Jo,Liz!! Ta mela krasny vyvoj jak s Care,tak s Damonem.Mozna by pak odchod Niny se serosem tak nezamaval…I mama Defana mohla zustat a sem tam se ukazat,i kdyz me cela jeji existence vylozene sr..ehm..la :D Krom Lily mi tyhle postavy pro pribeh prisly stezejni a s kazdou z nich se dalo dal pracovat a rozvijet pribeh,aby seros nestal jen na Delene a Steroline,pripadne defanovi a zbytek hral desate housle,nebo byl pod drnem…

#7 Car
21.4.2017 | 12:14:37
Car

#6 KackaEsh: presne tak :) a ano nezustalo, plecka se jich vse zbavila… a jako nevim jestli za to muze zrovna tohle ze to slo do kytek ale urcite podil to na tom ma… ja dneska slysela zajimavy nazor ohledne toho, ze Nina odesla… ja vim uz je to tady zase ale tenhle nazor jsem jeste neslysela :D, udajne Nina je natolik chytra (vubec neni blba), ze vi moc dobre jaka se z toho stala kravina tak proste vzala roha… coz jako nevim no na tom neco taky muze byt :-) a pak vrcholne Plecčino dílo s Car tehotenstvim… – ale jak rikam tohle tentokrate neni z me hlavy:D ale s tim tehotenstivm souhlasim na 100% … na Lily jsem se hodne tesila ale bohuzel… jo zasese ji zbavila proste…no proste Plecka je jen na lovestory no..

#8 ShadowKittyGirl #11 KackaEsh
21.4.2017 | 17:14:05
ShadowKittyGirl

#7 Car: jo, na tom by sice mohlo být něco pravdy, ale blbost se z toho stala až v posledních pár dílech, co řešili Peklo, jinak to vyloženě špatný nebylo, alespon pro mě teda ne, mnohdy na hranici únosnosti, ale rozhodně ne vyložený průser.

A tahle teorie se objevila už po odvysílání 7. série, kdy se jim to v té druhé polovině krapet zvrhlo a sledovanost šla opět dolů, přestože předtím trochu vzrostla. Prostě tehdy někdo plácnul, že Nina byla chytrá, že opustila potápějící se lod, ale i tak si myslím, že pravda je pořád někde trochu jinde…

#9 Car
22.4.2017 | 8:41:28
Car

#8 ShadowKittyGirl: pro me to nejlepsi skoncilo se 6 serii, a ta 7 a 8 jako dalo se ale uz to nebylo ono proste, Plecka zacala sazet blbosti uz o mnoho drive, a to s tim tehotenstivm to si proste myslim ze byl tah od Plecky jak zamaskovat tehotenstvi Candice i kdyz to enbylo nutny, ale to jsem psala uz pred temi 2 lety nekdy, ze je to proste blbost tohle… rikam no to sem vcera slysela zase takovej nazor ze Nina utekla protoze neni blba a videla jak se to potápí jak Titanic tak nechtela byt toho soucasti…a jako jo ono to bylo vse se vsim ale obecne si myslim ze Nina ten rozchod nesla o mnoho lepe jak Ian a to je videt asi vsude

#10 ShadowKittyGirl
22.4.2017 | 10:58:57
ShadowKittyGirl

#9 Car: Ironie vzhledem k tomu, že to zřejmě utnul on sám, co?

A že to někdo řekl a ujalo se to jako názor z toho pravdu nedělá, navíc se asi všichni shodneme, že jen málo co bylo v denících horší, než druhá polovina této finálové řady :-/

#13 Car
22.4.2017 | 15:47:48
KackaEsh

#7 Car: TK neco jsem psala i ja,ze uz tam v podstate nemela co hrat. Jakou zapletku by tam s ni Plecka jeste mohla vymyslet? Pochybuju o tom,ze by Plecka zase zacala lepit stelenu,sice to rekla,ale uprimne,ona toho nakecala… :D Nescetnekrat jsem tu psala,ze Elena mela byt v krabici davno a mela tam byt Katherine,to by davalo pro me vetsi smysl.Je fakt,ze uz se tam Nina nic noveho naucit herecky nemohla,ale neco musela byt ta posledni kapka,coz si myslim,ze byl Ian.Btw,od cure story sel serial nahoru a dolu,misty dobre,misty blbe…travelers to zabili,6. serie prezehlila,7+8 od­pad… Jakou zapletku byste treba pro Elenu vymyslely/li vy?

#12 ShadowKittyGirl #13 Car
22.4.2017 | 20:09:05
ShadowKittyGirl

#11 KackaEsh: Mně by se náhodou líbilo, kdyby si to Elena a Sybil s drápy zavrtanýma do Damonova mozku rozdali mezi sebou, jakože taková přetahovačka o něj, třeba i odehrávající se částečně v jeho mysli, to by mohlo být hodně zajímavé :-) Pak by měla celá věc se sirénou smysl a nemusely by do toho tahat ani tu beztak úplnou blbost s peklem, ale museli by mít tu Ninu, no… :-/ I do Stefana se mohly ty dvě nádhery pustit a něco mu provést… Jakože vymýšlet by se dalo, ale to by se muselo chtít, což se evidentně nikomu ze štábu moc nechtělo..

Nicméně i 8. série měla několik úžasných momentů, na které nezapomenu. Pravda, většina souvisí s Kaiem, ale i scény mezi Damonem a Car, kosti Kath, celý díl s Miss Mystic a jak se Stefan utrhl ze řetězu a zabil Enza, jasně choval se jako hajzl, ale měl větší štávu než kdy jindy. Lék jsem brala ještě tak ve 4. sérii jako zápletka posloužil svému účelu, vidět Kath jako člověka bylo rozhodně zajímavé, i když nač v ní hledat lepší stránku, když se nakonec ukázalo, že je nej mrcha ze všech, co si jako jediná žádné vykoupení nezaslouží? Jakože proč? K čemu to? Nevysvětlený konec, ze kterého až mrazilo byl podle mě lepší než toto. její postavu úplně dojebali, lepší výraz pro to fakt nemám :-/ Každopádně lék už se ted do hry rozhodně vracet neměl.

A když už do toho to Peklo museli tahat, měli si to více promyslet a spoustu věcí dovysvětlit, díky tomu, že nic z toho neudělali, degradovali to na úplnou a totální blbost, které konec obšlehnutý z Lost příliš nepomohl… :-(

Co se 7. série týká, nesouhlasím s tím, že to byl odpad. První polovina byla totálně nadupaná a záhada s trezorem byla taky hodně fajn, ale uznávám, že tu druhou polovičku už zase celkem zvrtali, tedy hlavně ve chvíli, kdy se čas opět srovnal. Jediné co bych skutečně vytkla je hlavně to, jak tam neustále cpali Elenu, jakože o ní bez ní, to bylo fakt trapný, ale Defan fungoval, Steroline měla taky svoje momenty, těhotenství bylo sice trochu na nic, ale zase vidět Car jako hormony posedlou maminu, co se s Klausem baví o plínkách a dětských oblečcích, to fakt stálo za to. Nemluvě o crosoveru s TO který byl také udělaný moc dobře, I Rayana mohla být super kdyby ji víc dotáhli. Jediná chyba je, že nevznikl žádný Bamon :-/

Asi se báli, že by to fanoušci nedali vidět ho s někým jiným, než se ta jeho křehule vyspinká, ale proč? Vždyt Bonnie by umřela a až pak by se Elena vrátila. Měla by tudíž opět volné pole působnosti, ale to už zase pláču nad špatným hrobem, jsem delena fan, ale raději bych sledovala jak se nám pomalu tvoří Bamon, jako tomu bylo v 6. sérii, než abych se jen utvrdila v tom, že si vlastně neví s Damonem bez Eleny rady…

Jediné čím se totiž po tyhle dvě poslední série zabývali bylo, jak z něj udělat co možná největšího vola… :-/

Prostě, tento seriál měl už od samého začátku pouze dvě úžasné postavy, které diváky přivábili k obrazovkám a staly se v podstatě legendami a to Katherine a Damona. Opravdu nechápu, jak je možné, že ve finálové sérii pocítili tu nutkavou potřebu je oba dva totálně pos*at a pohřbít :-/

Zkrátka velice smutný konec kdysi tak slavného a úspěšného seriálu…

#19 KackaEsh
23.4.2017 | 2:30:31
Car

#10 ShadowKittyGirl: tak to asi samozrejme… jen rikam ze z meho pohledu (a neni to jen muj pohled) celkove 7 a 8 nebyli rady nic moc… znam hodne lidi co se na to prestali divat po 6 a nebylo to kvuli odchodu Niny… ja se na 7 radu tesila hrozne at uz kvuli Steroline at uz kvuli heretikum ale jak uz jsem rekla stokrat dokonale to vsechno znicili a ty blbosti a nejasnosti se sazmorejme neobjveili az ted to uz tam bylo davno predtim… jen ted hlavne v 8 to tak trochu gradovalo…
#11 KackaEsh: myslis jakou zapletku by mohla vymyslet s Ninou? – promin uz se trochu ztratcim :D jako vzhledem k tomu ze je videt ze Plecka Ninu opravdu milovala tak si myslim ze by neco urcite nasla… ale tak to je asi jedno no Nina proste odesla at to bylo kvuli cemu ale myslim si ze tech duvodu bylo vic… za me nejvic vyhrava ten rozchod, ale i ty nazory ze se z toho stala ,,sracka'' tak klidne to mohl byt jeden z duvodu… – no jasne ona toho nakecala hodne a tezko cemuverit… dyt jako ona je neuveritelna nejdriv ze je Delena, pak zase Steroline, pak ze happyend budou mit 2 pary ze3 – haha, pak zase ze nebyt Niny by byla Stelena…jako tezko rict no.. jo no taky si myslim, proste nejvetis duvod je podle me Ian a to ze uz tam nemela co delat a stalo to za prd – to to mohlo byt taky why not do hlavy ji tady nikdo nevidime ani plecka… presne tak souhlasim … od curu…to byla asi ta nejvetsi kravina ktera zacala pohrbivat tento serial takze ehm 4 rada ze? :D proste prvni tri rady nejlepsi pak se to zacalo nejak srat no… :-/ a bylo to jak rikas na houpacce proste 5 rada s poutnikama ne diky.. 6 serie byla opravdu skvela to bylo takovy zalepeni po te nic moc 4 a 5 no .-/ ale 7 a 8 me se teda moc nelibila, jako jo dycky bude 7 rada pro me vic nez 8 ale i tak – ja treba cekala opravdu na nejaky silnejsi pribeh s tou Lilly ale ne proste… ani to mi nedoprali… a hlavne to tehotenstvi ty Caroline… za to jsem tady tentkrat psala manifesty protoze tohle mi opravdu logiku nedava ale co naplat :-) no zapletka pro Ninu/Elenu, to bych se musela hodne zamyslet ale urcite bych neco nasla a nebyla by to takova kravina kterou ,,vymyslela'' Plecka ze by ji zase zacala davat dohromady se Stefanem…

#14 ShadowKittyGirl #19 KackaEsh
23.4.2017 | 16:26:59
ShadowKittyGirl

#13 Car: Já bych hlavně řekla, že ta 7. série byla úplně jiná než ty předchozí, jinak natočená, zaměřená na něco úplně jiného a ne všem to sedlo, tím bych to asi uzavřela, protože je skutečně diskutabilní. A 8. série by se hlavně díky druhé polovině skutečně odpadem nazvat dala. Co mají tyto série společné je ale to, že jsou plné vcelku dobrých nápadů, které tvůrci nebyly schopni dotáhnout do grandiozního a epického konce, jaký jsme si představovali a též nám byl přislíben. Prostě si myslím, že slovem epic se tu až příliš plácalo, díky čemuž navodili mylný dojem, že to takové skutečně bude, jenže nebylo… :-/

#15 Car
23.4.2017 | 21:06:51
Car

#14 ShadowKittyGirl: jo to si taky myslim a kdyby to bylo trochu jinak a neotevreli tam ,,tisic'' temat tak by to mohla bejt dobra serie coz o to :-) no to rozhodne je a samozrejme nezastiram 8 serie byla horsi, jak uz jsem psala – asi tak nejak :D souhlasim

#16 ShadowKittyGirl
23.4.2017 | 22:04:23
ShadowKittyGirl

#15 Car: :-) Fajn, že jsme se nakonec shodli + – :-)

#17 Car
24.4.2017 | 19:56:32
25.4.2017 | 23:00:11
ShadowKittyGirl

#17 Car: :-)

26.4.2017 | 8:02:12
KackaEsh

#12 ShadowKittyGirl: Jo,tu rvacku jsem taky cekala a uvitala bych ji,i kdyby to meli nejak sestrihat ze starych,nebo nepouzitych zaberu,ale samozrejme by byla lepsi s Ninou.Dost me mrzi,ze tam ta Nina v 8.serii nebyla dyl,klidne jako Katherine. S tou Kath a Damonem jsi to vystihla. Skoda,meli fakt velky potencial a nic… Btw ten konec Kath v tom kostele byl top,bylo mi ji tenkrat lito,ale rekla bych,ze vsem bylo jasne,kde skoncila,tak proc se v tom patlat,ze?

#13 Car: Na Lily jsem se tesila taky,jen se mi jeji postava hrozne zprotivila tim,jak jela do Defana,tak ci onak to byla jejich matka,hrozne me stvalo,ze ji nedali moznost opravdu kopat za Defana a kdyz uz byl naznak,tak se obetovala…Za nej scenu Lily asi povazuju,jak zapla emoce Stefovi,ta myla moc pekna,pak uz me fakt jen srala s tema jejima detickama :D

Obe posledni rady mely potencial,sou­hlas,jen z toho udelali paskvil,tj cele…Ja zas nepochopila ten Stefuv ulet s Valerii? Jmenovala se tak?

A rozhodne mi chybel poradny pribeh Nadi

#20 Car #21 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 12:41:53
Car

#19 KackaEsh: ja taky prave !! ale mas pravdu, nenechala je bejt no :-/ presne tak byt to jen hrala, hrala hodnou matičku, ale i tak to byla super scena a ten Stefík ty slzičky :D proste nunu :D jo no :D a jak se jich pak ryche vsech zbavili vid :D

to teda meli ale bohuzel nevyuzity… joooo jmenovala myslis to na te plazi nebo co presne?

to me taky…to byla docela dobea postava :_)

#21 ShadowKittyGirl #30 KackaEsh
27.4.2017 | 15:38:55
ShadowKittyGirl

#19 KackaEsh: No, paskvil to sedí :-) Ale potenciál měly a nápady taky, jen to nedotáhly, ale je pravda, že aby byly sirény dobré, tedy hlavně Sybil, chtělo to tu Ninu, no takhle to bylo jen zlomek toho, co by to bývalo být mohlo a to je škoda :-/ Ono jak dlouho by trvalo natočit pár jejích záběrů, které by pak digitálně dodaly do scén se Sybil a Damonem, že? Nina mohla obětovat týden, natočit to a oni by ty záběry mohli používat k postupnému vývoji až do epizody nostalgie bitch, kde by to vyvyrcholilo. To bych brala, ale takhle? :-(

R.I.P. Dathrine :-(

Ano, Kath a kostel, pořád mám husinu když si na to vzpomenu, prostě byla pryč, umřela jinak než ostatní, výjmečně a záhadně, to bylo skutečně Epic, ne tahle trapárna :-/

#20 Car: Osobně za nej scénu s Lily považuju to, jak jí Damon řekl at shoří v pekle či co :-) Ale když myslíte :-) Ale s Nadiou souhlasím, tu měli probrat víc do hloubky a většinu scén a ní stejně ještě nakonec vystřihli, což je škoda, takhle tam byla vesměs na nic :-/

#22 Car #30 KackaEsh
27.4.2017 | 21:23:05
Car

#21 ShadowKittyGirl: no jooo :D tak Lily se uplne nechovala jako matka roku hold bohuzel no :D

#23 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 21:55:01
ShadowKittyGirl

#22 Car: O to mi ani nešlo, spíš to byla její nejsilnější scéna, kdy dostala to co si zasloužila. A jako matka roku se v podstatě chovala, jen holt za své děti nepovažovala defan, ale heretiky :-/

#24 Car
29.4.2017 | 4:23:52
Car

#23 ShadowKittyGirl: ano to jsem myslela, pro ně matkou roku rozhodně nebyla, asi tak jako Kelly pro Matta

#25 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 13:27:55
ShadowKittyGirl

#24 Car: No, Lily byla lepší než Kelly na tu se totiž nemohl spolehnout ani jako dítě, protože byla furt v luftě, ne že by tatík byl lepší, že? pak co z nich mohlo vyrůst…

#26 Car
30.4.2017 | 14:58:09
Car

#25 ShadowKittyGirl: jo no a nahodou teda co se Mattovi musi nechat kdyz uz sme u toho tak je prave tohle, na to ze rodice stali totalne za hovno, tak si vedl jeste docela dobre :D

#27 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 22:45:17
ShadowKittyGirl

#26 Car: Proto jsem ho jednou před Karou vyzdvihovala nad Vickey, protože poměry v rodině měli úplně stejné a on z toho vyšel moc dobře. V podstatě byl po většinu seriálu za slušného kluka – člověka, až nějak v té 7. sérii mu hráblo, ale Vickey ne, ta byla sobecká a kašlala na něj, za tím si prostě stojím… :-) Na druhou stranu, když všichni kolem byli za ty nezodpovědné a nedospelé, někdo to udělat musel a on se k tomu postavil na výbornou, ale jak sám řekl, nemělo by to tak být… :-/

#28 Car #31 KackaEsh
2.5.2017 | 23:45:10
Car

#27 ShadowKittyGirl: s Vickey je to trochu komplikovanejsi no furt tak nejak nevim co si o ni myslet :D jako soudit ze 7 dilu nebo kolika je takovy naprd :D

#29 ShadowKittyGirl
3.5.2017 | 20:47:10
ShadowKittyGirl

#28 Car: To sice jo, ale vždycky si vybrala sebe před kýmkoliv jiným – trochu jako Kath – ale Matt ne, ten by klidně umřel. jen aby se ona vrátila zpět mezi živé, to už myslím mluví za sebe, ne?

#33 Car
3.5.2017 | 23:52:23
KackaEsh

#20 Car: Jojo, na té pláži, nevím, jestli to měl být nějaký Steroline tragický zvrat či co :D Ale přišlo mi to hrozně umělohmotné, jedna scéna, že jsou jako spolu, nebo spolu randí nebo co? Doteď to nechápu :D

Celkově mi i vadila taková ta potřeba zabít na konci série všechny ty „zlé“ krom Katherine a Originals jsem si na to mohla vsadit :D Pořád přitahovat nové příběhy a nové postavy a do roka je zase pozabíjet asi není úplně nejlepší pro seriál :D :D :D

#21 ShadowKittyGirl: Jojo, aby Sirény měly smysl, chtělo to Ninu, a myslím, že by ani nebyla proti, spíš mi přišlo, že opravdu nikoho nenapadlo ji o to požádat, což je škoda.Mi by například vůbec nevadilo sem tam vídat i pekelnou Katherine, jak tahá za nitky. To jsem třeba čekala od těch posledních dílů, něco fakt velkého, a ono se z toho vyklubalo bezzubé kotě…

Datherine byl pro mě důvod, proč na to koukat, člověk nikdy nevěděl, jak budou reagovat a to na tom bylo super… Achjo, chybí mi TVD! :´(

Odkud víš, že většinu scén Nadi vystřihli? :) Existují nějaké nepoužité scény na netu? :)

Tu scénu s Damonem a Lily mám v těsném závěsu, jen mi na ní něco vadí a nemůžu se rozhodnout, jestli to, že to tenkrát Damon přepísk, nebo jestli to, že se to pak snažil v tom pekelném světě u ní vyžehlit :D Všímáte si, že tam těch pekelných světů bylo nějak moc XD

#32 ShadowKittyGirl #34 Car
4.5.2017 | 22:12:09
KackaEsh

#27 ShadowKittyGirl: No to jo, ale zase to z něj dělá nejnudnější seriálovou postavu na světě…

#32 ShadowKittyGirl
4.5.2017 | 22:14:38
ShadowKittyGirl

#30 KackaEsh: Ne asi, do roka a do dne, některé i dřív, viz třeba Arron Whitmore a ty Geminy dvojčata spolu s Jo :-/ Prostě to asi někomu dělalo dobře neustále všechny zabíjet :-)

Tak pokud to opravdu nikoho nenapadlo, tak je to hodně smutný, ale vzhledem k tomu, jak ji tam cpali alespon pomocí a.z. tak si spíš myslím, že to z nějakého důvodu – třebas i vztahy Nian, nebo to že se Nina na delší dobu vrátit nechtěla – prostě zavrhly :-(

No, to je taky fakt, že si tam jen tak přijde a řekne všechno to byla moje práce je sice pěkný, ale chtělo to alespon nějaké náznaky a vodítka, co by k ní vedli, ale tady už je přesně problém v tom, že celou tu zápletku s Katherine vymysleli za pochodu a až poté, co Nina na návrat kývla – podle mě hrála o čas a čekala na nejvyšší nabídku, ale třeba se pletu, no…:-/ Jinak by byl konec úplně jiný… Brala bych tu minisérii třeba o třech dílech, kde by byla jen Nina, Cade a třebas i Kai, celé by se to odehrávalo v pekle a došli bychom k nějakému vysvětlení, protože tohle je zoufalý…

Bezzubé kotě :-) Njn, byl to prostě Epic pohřeb celého seriálu, no… :-/

Damon a Katherine byly na tomhle seriálu prostě už od začátku to nej :-)

Taky mi to chybí, i když o té kvalitě už by se polemizovat dalo no, furt si přijdu jako by byla jen letní pauza, ale ne, je prostě konec :-(

Jo, nedávno jsem na youtube narazila na docela solidní várku vystřižených scén z 5. série a hodně z nich patřilo právě Nadie, někdy byla s Mattem, jindy s Katherine. Občas tam byly všichni tři, ale prostě to vystřihli, což bylo vážně škoda, třeba to, jak je ten Gregor svázal a Kath jí nadávala, že nechápe, jak něco s její DNA může být tak pitomé a naivní :-) To bylo funny :-)

Ono celé tvd, hlavně teda finále, bylo celkem peklo :-( Ale technicky jich zase tolik nebylo, bylo jedno peklo jako Peklo, ale to zrušily, taky dosti pochybně, pak vězenský svět-trest pro Kaie, ale rozhodně ne jeho peklo, i když neměl s kým kecat, tak to asi špatně nesl no a pak osobní peklo, co vytvořil fénixův kámen. Zapomněla jsem na něco?

A ano, když jí poslal k šípku, byl to Damon, jak ho známe a ona si to prostě zasloužila, brala jsem, že pak Ryaně přiznal, že toho lituje, protože je prostě takový, nejdříve jedná, poté myslí a cítí, ale to v tom pekle? To jeho Mami????? OMG, ti ho zase tak shodili, že to bylo jen ubohý prostě… Celkově to jeho peklo mělo být lepší, ale co už no… Naštěstí to ta scéna s jeho probuzením trochu vylepšila, se mi líbilo, jak se tvářil a pak konec epizody, mě tenkrát omývali :-)

#31 KackaEsh: Tak ono v jiném žánru by byl hlavním hrdinou on, ale tady byl spíš navíc, přestože rozumím tomu, že tam byl proto, aby ukázali ten kontrast mezi být normální a být jiný, podobně jako Xander v Buffy, to že sám ničím výjmečný nebyl, jej činilo výjmečným :-) Bohužel se jim to trochu zvrtlo, protože si s jeho postavou nevěděli rady… Většinu seriálu jsem tak nějak chápala proč tam pořád je a jedná tak jak jedná, v 7. sérii to s ním ale začalo být nějaký divný ale i tak jako ok, dalo se to, chápu i otce a celé to drama kolem Kely s Viceky, to že se jemu i jeho rodině snažili dát nějaký ten význam a historii, ale tolik prostoru ve finálovách dílech si Donovanovic rodinka prostě nezasloužila :-(

#35 KackaEsh
5.5.2017 | 0:07:26
Car

#29 ShadowKittyGirl:to samozreme ano :-)

5.5.2017 | 19:12:29
Car

#30 KackaEsh: presne no :D faktem je ze TO se opravdu ted hoooodne vyhouplo je to skvely, a TVD mi chybi bohuzel je to tak :-(

#35 KackaEsh
5.5.2017 | 19:41:10
KackaEsh

#32 ShadowKittyGirl: Přesně, kosili je všechny každý rok jak jarní kvítí :D

Minisérie s Katherine by se mi líbila. Spoustu věcí by to vysvětlilo. Taky bych ráda věděla, jestli nakonec v pekle skončila i ta Nadia. Mrknu na ty její vystřihnuté záběry, díky za tip :)

Právě to Damonovo napravování mi přišlo hrozně přitažené za vlasy, to, že jednal impulzivně a poslal ji to hell je mu podobné, ale aby to pak žehlil a užíral se tím, to už mi přišlo moc :)

Peklo s peklem a o pekle jsi shrnula přesně :D To jeho probuzení už si tak živě nepamatuju, ale v té době mě omývali celkem často :D Hlavně, jak zapálil rakev :D :D :D

Ze začátku měl Matt smysl, hrál tam tu křivku normálnosti, ano, ale časem mu z toho tak nějak hráblo a už tam byl k ničemu :D A dát mu prostor v poslední řadě, kdy potřebujem vědět důležitější věci, než sbližování Donovanovic polomrtvého klanu, to prostě ne! :D jako poslední dva díly mě tam ta jeho rodinka vyloženě sr..ehm la :D

Dneska jsem narazila na super video ohledně Niny – Eleny vs Katherine z druhé řady, zkrátka zase musím říct, že Nina je skvělá herečka. Když jsem na ten seroš začla koukat, nemohla jsem uvěřit, že je to jedna a tatáž osoba a to mě na tom zaujalo nejvíc :) https://www.youtube.com/watch?…

#34 Car: Joo TO, na to teď bohužel nemám čas, ale jednou se do toho zakousnu :) Jsem ráda, že to má nějakou úroveň :)

#36 ShadowKittyGirl #37 Car
6.5.2017 | 13:58:06
ShadowKittyGirl

#35 KackaEsh: :-) Tjn tos vystihla :-)

Nz a jo, to by mě hodně zajímalo a hlavně by to bylo docela potřeba, ale obávám se, že na to už fantazie tvůrců nestačí :-/

Přesně, to byl prostě Damon jako vyšitý :-) Takového ho zbožnuji :-) A říkám, že by před tou Ryanou přiznal, že ho to ve skutečností mrzí tak jak to tam bylo, to bych ještě brala, přeci jen byl tam odstup několika let, a byla to jeho máma, ale jinak? Ble… :-/ úplně mě znechutili…

:-) jj Elenka nám krapet zadoutnala to je fakt :-) věděla jsem, že to tak nenechají, ale i když mě to šokovalo, na druhou stranu jsem byla zvědavá, co by udělal, kdyby to fakt byla pravda :-) No on se vlastně vzbudil, ale nevěřil tomu že je vzhůru, tak všechny zabil, aby spustil tu smyčku, jenže to nebyl sen, ale realita, nezapomenu ten jeho výraz, to bylo maso, navíc tuším finále před před tou dlouhou pauzou, mě fakt museli křísit :-) – když se ale zamyslím, tak na omývání byla 7s celkem povedená a to at už v tom dobrém, či špatném smyslu…

No to mě právě taky, kdykoli jindy klidně, překousla bych je, ale posledních pár dílů jsem ho neníviděla už jen proto že tam zabíral tolika prostoru a vůbec nejčastěji jsem si říkala např. „Poslední tři epizody a oni řeší tohle?????“ Prostě kraviny a to nejen pokud šlo o Matta, jakože na co mělo všechno to „Stefan je člověk, pojdme to hrzně všichni řešit“ když natáhl brka? A i to co v ukázkách vypadalo naprosto libově, nakonec takové vůbec nebylo… Jak to mohli takhle spizdit to nepochopím asi nikdy :-/

Tjn, tahle jejich dualita byla vždycky vyloženě zajímavá, ale pak to přehnali s Tatiou, Amarou a bůh ví kým by byly schopný přijít ještě… :-/ Prostě bylo jednu dobu dost přeninováno :/

A TO má úroven je do té chvíle, kdy se do toho zase začne montovat Plecka :-(

#38 KackaEsh #39 KackaEsh
6.5.2017 | 18:06:29
Car

#35 KackaEsh: TO ma opravdu velmi dobrou uroven a v pristim dile bude Alarick :D

#38 KackaEsh #43 ShadowKittyGirl
7.5.2017 | 20:59:59
KackaEsh

#36 ShadowKittyGirl: Plecka?!! To snad ne! :D Ať si vymyslí vlastní seriál, který bude prznit :D Jakmile se namontuje do TO, už to nebude TO, ale KO :D

#37 Car: Rick, Rick, Rick, to by mohl říct nějaký spoiler ke školce… k Care, …k Deleně? OMG :)

#42 Car #43 ShadowKittyGirl
8.5.2017 | 13:46:04
KackaEsh

#36 ShadowKittyGirl: Přesně to jsem si říkala taky. Jak můžou řešit takovou kravinu, když tu máme poslední tři díly? A do toho jsem si říkala dobře, ještě zbývají dva, oni jsou schopní všechno narvat do dvou dílů skoro každý konec série, takže v klidu. A pak už jen. Jako fakt? zbývá poslední díl a oni řeší Kelly? vtf :D A pak jsem se utěšofala, že Delena bude hned na začátku, takže se toho dost stihne a oni tam narvou Katherine a ve finále si Delena NIC! neřekne a Stefan umře v podstatě úplně zbytečně, DYŤ JÍ TAM PROSTĚ MOHL HODIT SAKRA… Když o tom tam přemýšlím, nebýt Bon tak sobecká, mohl Enzo žít, Stefan být upír a, světe div se, – žít,… a ještě nám zbylo 45 minut výsílacího času navíc, kdy nemuseli řešit tyhle cypárny ale ukončení všech happy ever after, včetně náhledu do budoucnosti…A to ani nemluvím, kolik času by bylo zbývalo, kdyby se Matt tenkrát v tom rybníčku utopil místo Eleny :D :D :D … ale to je furt dokola :D

#40 KackaEsh #43 ShadowKittyGirl
8.5.2017 | 13:56:26
KackaEsh

#39 KackaEsh: (Bon sobecká s tím lékem, který chtěla ukrázt pro Enza)

#43 ShadowKittyGirl
8.5.2017 | 13:57:47
KackaEsh

BTW, už to víte? Moje poslední jiskřička naděje na Nian je v tahu :D :D Tak hodně štěstí všem :) https://www.youtube.com/watch?…

#42 Car #43 ShadowKittyGirl
8.5.2017 | 14:11:59
Car

#38 KackaEsh: jo no taky jsem zvedava jakou ulohu tam sehraje :-D
#41 KackaEsh: jo no tohle je ted velky hit instagramu tak poslednich 5 dni no :D ale jako hele, furt nezoufej vis jak se to rika jeste neni vsem dnum konec :D – hahah :D ja take stale doufam ve svuj par :D

8.5.2017 | 14:40:57
ShadowKittyGirl

#37 Car: Jupí, kolikátka to vlastně je?

#38 KackaEsh: Tjn, totální K.O. ale někde to tu psali, že Narducci asi odejde a nahradí jej ona… Katastrofa! :-/

V to taky doufám, že z Ricka něco vypadne i když všeobecně do TO by se záležitosti TVD moc tahat neměli, no… :-(

#39 KackaEsh: No ne asi, prostě marnili náš i vysílací čas a Kelly byla to co mě nas*alo asi nejvíc, protože je ta poslední na kterou jsem byla ještě někdy zvědavá… :-/

No jako Delena sice dostala jako jediná happyend ale i tak to stálo za starou bačkoru, takže to už by snad bylo lepší, aby nějak Epic natáhl brka Damon a Nina by se vrátila jen jako Kath, nebo s ohledem na to co s její postavou udělali možná ani radši to ne… – ironie, že to bylo to co jsem si nejvíc od finále přála, aby měla delena happyend a abychom ještě jednou viděli Ninu jako Katherine, dali mi to, ale způsobem ze kterého je mi velice smutno, protože si tento seriál zasloužil lepší konec, nemluvě o tom, že aby to schytal Stefan se sice možná zdálo tvůrcům logické, ale rozhodně to nebylo správné, měla umřít prostě Bonnie, stejně ji už v životě evidentně nic nečekalo… :-/

No to mohl no a navíc dávat Damonovi lék, když neví, zda se Elena vůbec probere je taky Epic Fail :-/ Nemluvě o Pekelném ohni co zničí Peklo, prostě blbost na entou, to bych radši podpálila Mystic Falls :-)

Tjn :-) Bonnie se mi svým chováním v této sérii dost zprotivila, i když na druhou stranu jsem ji i chápala, no… Každopádně to jak chtěla dát lék Enzovi bylo neomluvitelné, podle mě, ale s tím časem a Mattem máš pravdu no, mohlo to vypadat úplně jinak a všihni si zasloužili Happy End a ne tuhle blbost, ze které je většině fanoušků do pláče a ani samy herci z toho nebyli úplně odvaření, si myslím, hlavně teda Ian :-)

#40 KackaEsh: Pochopila jsem, nebo přinejmenším jsem ihned pomyslela na totéž :-)

#41 KackaEsh: Co tam je? Nejde mi to přehrát :-/ že by Nikki a Ian měli konečně baby na cestě? :-) Nian je škoda, ale co naděláme no a s Nikki mu to taky sluší :-)

#44 Car
9.5.2017 | 19:16:40
Car

#43 ShadowKittyGirl: myslim 8 dil to bude a na tom videu je ze Somereed cekaji dite :-)

#45 ShadowKittyGirl
9.5.2017 | 20:59:14
ShadowKittyGirl

#44 Car: Tak jsem to tipla dobře :-) A na tu 8 se tedy těším :-)

#46 Car
9.5.2017 | 21:28:20
Car

#45 ShadowKittyGirl: no uz bylo na case, strasne moc jim to přeju :-) a Nina bude hrat v novem filmu :D ale ten uz na csfd delsi dobu, spolecne s hereckou z GoT, jo to ja taky plus tam bude i Davina

#47 Car #49 ShadowKittyGirl
10.5.2017 | 0:11:39
Car

ja jsem ted trosicku zazrana do hokeje takze aspon prijde na jiny myslenky :D
#46 Car:

#49 ShadowKittyGirl #50 Car
10.5.2017 | 0:45:53
Car

jinak..... ORIGINALS JSOU PRODLOUZENI O DALSI SERII !!!!!!!!!!!

#49 ShadowKittyGirl #50 Car
11.5.2017 | 14:43:04
ShadowKittyGirl

#46 Car: není to ten na motivy hráči se smrtí? A no, ten film je pro ni určitě lepší, než dítě :-) Jen už je podle mě delší dobu natočený, pokud tedy myslíš tenhle a ne jiný :-)

#47 Car: No, já to nesleduju, jakože naživo klidně na hokej zajdu, ale jinak čučet na to v televizi pro mě prostě nemá význam… :-/

#48 Car: Slyšela jsem a raduji se spolu s tebou :-)

#50 Car
12.5.2017 | 19:57:59
Car

#49 ShadowKittyGirl: ,,Departures''psala na ig myslim…
#47 Car: chapu :D tak to me mistrostvi sveta bavi, ale nemam na to cas takze jsem letos videla asi tak zapas a pul no… ale ctvrtfinale se podivam :-)
#48 Car: no jako moje nadseni nevydrzelo moc dlouho…vzhledem k tomu ze Narducci konci a serial prebira Plecka:-)

#51 ShadowKittyGirl #52 KackaEsh
12.5.2017 | 20:34:20
ShadowKittyGirl

#50 Car: aha, tak ten neznám a ani na csfd asi není :-/ Ale klidně se na ni juknu a pokud tam bude mít zase jen nějaký štěk, puknu smíchy :-)

jako náš táta u toho byl taky vždycky naloženej, ale mně to nic neříká :-/

Takže už je to ofiko? :-(

#54 Car
13.5.2017 | 9:48:10
KackaEsh

#50 Car: Ty vole,Plecka,ne­eeeeeee :(

#53 ShadowKittyGirl
15.5.2017 | 12:25:29
ShadowKittyGirl

#52 KackaEsh: totéž tu říkáme právě taky :-/

15.5.2017 | 15:35:33
Car

#51 ShadowKittyGirl: to ja taky no :D

no jako takhle ja na to taky ted moc nekoukam asi na to ctvrtfinale se fakt podivam no :D

no myslim si ze ano :-)

15.5.2017 | 21:46:22
KackaEsh

Tak co Rick v TO,říkal něco o někom z tvd? :)

#56 Car
20.5.2017 | 19:42:00
Car

#55 KackaEsh: ne nepadlo ani slovo :D zminil se akorat o skolce pro nadane deti :D , ty nekoukas na TO?:D

#57 ShadowKittyGirl
26.5.2017 | 8:40:03
ShadowKittyGirl

#56 Car: sice jsem to čekala ale doufala jsem v opak no… :-( Na druhou stranu se tam fakt moc dlouho nezdržel… :/

#58 Car
27.5.2017 | 0:41:05
Car

#57 ShadowKittyGirl: ne to vubec ne :D rekl doslova par veci a cus, trochu spoluprace s Klausem zase dostal na hubu rekl ze Hope ma misto u nich ve skole a nazdar… jako nevim nemyslim si ze se tam jeste zjevi na to neni moc cas a ted jsem objevila nejaky novy serial The Mist (mlha) premiera 22.6 to se asi podivam :D jinak uz muzes dat maraton SPN :D

#59 ShadowKittyGirl
28.5.2017 | 20:28:44
ShadowKittyGirl

#58 Car: No jako, ráda bych, aby toho z něj vypadlo víc, ale bohužel, no… :-/ Jinak hustej to každopádně :-) Co ta Nina, bude tam vůbec? Mim. Ta Hope je vážně zlatá :-)

Mlha, no jasný. To je od Kinga, ne? Viděla jsem film a jako megahustý, takže na seriál určitě juknu, jen moc nevím, jak chtějí udělat ten konec, když už jej všichni znají z filmu a knihy. Je sice drsnej, ale fakt nevím, zda na mě bude mít stejný efekt, když to uvidím podruhé… Nemluvě o tom, že to je spíš seriál na jednu sezonu, páč pokud to natáhnout, zkazí to. Určitě ti ten film doporučuju :-)

Už jsme dali no :-)

#60 Car
5.6.2017 | 19:56:01
Car

#59 ShadowKittyGirl: no asi tak nejak to se zatim nekona no :D prosimte vubec nevim zatim to nevypada ze by tam Nina nejakym zpusobem hostovala a Hope je super myslim ze tahle holcina ma slusne rozjeto na karierni drahu i kdby to meli byt jenom serialy :D

ano je :-) jako na ten serial jsem hodne zvedava, ja samozrejme zase knizni predlohu necetla – jak jinak :D ale vim ze je to od nej :D jasny no to jsou takovy ty serialy na jednu sezonu viz Containment a 13RW – teda jasny tam je druha no…

a co na to rikas? :D

#61 ShadowKittyGirl
7.6.2017 | 11:43:27
ShadowKittyGirl

#60 Car: Tak to byl třeba fakt kec, že tam bude hostovat, jinak viděla jsem toho jejího Xandera Cage a musím říc, že tam tak nehorázně přehřávala, že se na to nedalo koukat, aniž by se jí člověk nesmál, nemluvě o tom, že ta její role sexy šprtky byla prostě myšlena komicky, což přiznejme si to, není zrovna její parketa, ale pobavila mě, to rozhodně :-)

Hope je úžasná a i když do tohohle žánru děti moc nepatří, baví mě. Hlavně teda to, jak mluví s Klausem a celá ta jejich vzájemná chemie, je to úžasné. I Hayley role mámy dost sedne :-) A co se týká té holčičky jakože herečky tak jo, věřím jí skoro všechno, takže si myslím, že budoucnost bude mít dobrou :-)

No tak Containment i když to pak tvrdili nikdy jako minisérie nepůsobil, na mě tedy rozhodně ne. Kingovky jsou klasické televizní minisérie o 3–4 dílech, což je vlastně definice minisérií, například Bouře století, To, nebo Dům v růžích – to jsou moje oblíbené už z dětství, pak ještě teda filmy Mlha, Carrie, Misery nechce zemřít a Beznaděj – ty jsou prostě best, ale je i spousta dalších co mě bavila. Předlohy jsem četla ale asi jen ke třem, takže v tom taky nejsem úplně nejvíc zainteresovaná. A 13 reasons je spíš o tom, že během první série byl převyprávěn celý příběh Hannah a jejích kazet. Tedy i celá knižní předloha tak jak je napsaná. příběh byl tedy už odzačátku uzavřený. Stanice chce pro úspěch pokračovat, ale zavítá do vod, kde už tu předlohu nemají a i když autorka možná něco vyplodí, výsledek bude nejistý, což není moc chytrý. respektive je to hodně riskantní. Bud jim to vyjde, nebo všechno poserou. Prostě jedou vabank. Totéž platí u té mlhy, což se mi vysvětluje dost blbě, když jsi ten film neviděla, ale příběh z předlohy během první série vyčerpají, mohou změnit konec a pokračovat o tom, co se stalo poté, ale podobně jako u Pod kupolí se obávám, že to zkazí a to to tam měl na starosti jo dobrej režisér :-/ Ani u 13RW nejsem úplně přesvědčená o tom, že pokračovat je dobrý nápad :-(

No jako… Každopádně je to hustý, ale myslím, že to už jsem ti někde psala, nebo ne?

#62 Car
12.6.2017 | 8:52:14
Car

#61 ShadowKittyGirl: no treba jo zatim se to fakt nezda hele ted budou posledni dva dily tak opravdu nevim a bohuzel to vypada ze Hayley zase bude hrat takovou tu hru miluju Elijaha ale nesmim s nim byt takze taky super, no jasny jako me stacili ty fotka z tech ofiko plakatu :D sprtka se k ni vazne nehodi no :D to jako utaplou Elenu ji verili vsichni ale tohle fakt ne no… a ta role asi nebyla zase nejak velka ne?

presne tak me taky bavi navic ta mala je vybrana fakt dobre, presne tak :-) no myslim si ze do budoucna ma docela dobre naslapnuto ale to mel i Macualay Culkin ze nebo jak se to pise :D haha :D

no na me prave taky ne…no na tu Mlhu jsem zvedava a nebo ted novy serial od Netflixu na ktery se ozvlast tesim Gypsy s hl. roli Naomi Watts neco si o tom precti vypada to fakt lakave :-) presne tak 13 proste nema byt delany na druhou serii akorat tu zkurvi nechapu jak tohle mohli dovolit ale jasny money delaj cloveka ze :D ne asi… jako nevim no rikam asi pro prachy se udela ledaco nebo nevim … no jasny jako pokud se nepletu tak Mlha byla zfilmovana nekolikrat ne? jako ja mam v zalozce tucet filmu co chci videt btw i toho blbyho Xandera ale nevim to me zase tolik nelaka… no u 13 rozhodne ne

jo SPN jsi psala :D

12.6.2017 | 18:16:01
Car

jinak jsem zvedava na ten Niny film ,,Flatliners'' jo a Tom Felton uz je nejaky patek v Praze a jeste bude :D https://www.instagram.com/p/BVSazebBk6D/ https://www.instagram.com/p/BVR_5hQhete/

jen ja na nej furt nemam stesti a to mam Old Square skoro u baraku

13.6.2017 | 20:47:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás