The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 653×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Damon a Stefan si budou opět zapisovat do deníků

Damon a Stefan si budou opět zapisovat do deníků

Bratři Salvatorové nás čekají i na podzim. Jejich příběh nekončí, protože seriál The Vampire Diaries získal osmou řadu. Dočkáme se v další řadě Eleny?

57 12
11.3.2016

Zdroj: CW

Diskuze /65

Car

yes :-)

11.3.2016 | 21:15:58
NiColeta

Prosííííím :D :D Elena mi tam chybí :(

#3 Car
11.3.2016 | 21:21:32
Car

#2 NiColeta: mě neeeee :-P ale neboj dočkáš se :D je to slíbené minimálně na konci příběhu

11.3.2016 | 21:29:14
VampKošilka

Dočkáme se v další řadě Eleny?

Ona je pryč? Já myslela, že je v rakvi. Jen škádlím. Já doufám, že se neobjeví. Postava naprosto k ničemu. Občas někomu poradila, občas se vyspala s Damonem a jinak co? Nina věděla, proč vytáhnout kopyta.:D

#5 Car
11.3.2016 | 21:38:05
Car

#4 VampKošilka: to je sice pravda ale pokud tohle bude už posledné série tak je dost pravděpodbné že se tam někdy objeví :D

11.3.2016 | 21:44:50
Car

pokud to posledné série není tak se budu asi smát :D přece se Plecka nechala kdysi slyšet, že má nápady až do 10 série :D aby z toho nebylo druhé Supernatural :-)

11.3.2016 | 21:45:40
marienka777

omg :D no dufam, ze to uz bude fakt posledna seria.

11.3.2016 | 21:51:25
Rozineta

Jsem myslela, že tahle řada je poslední. Se o ní tak mluvilo, ne?

11.3.2016 | 22:08:34
Mates79

Osma séria..??? OMG! To ešte majú o čom točiť…? Ja som už ani štvrtú sériu nedopozeral, bolo to o ničom. Ale prvé tri v pohode.

11.3.2016 | 22:21:18
P

Já bych chtěl aby byl Damon jako v první sérii

11.3.2016 | 23:55:32
SaDiablo

Božeužne, mě zajimá, jak to dopadne, tak se na to asi budu muset z vlastního sebedonucení a sebetrýznění podívat, ale užneeeeeeeeee­ježíši, jsou tam záchvěvy, kdy se to dá, furt tam jsou nějaký silný chvilky, ALE.už.to.stačilo. TVD začíná aspirovat do skupiny těch seriálů, co to táhly tak dlouho jenom kvůli prachům, že to pak stálo za úplnou p*, až klesla sledovanost a zrušili je. Žádná soudnost, to mě asi sere nejvíc. Pořád jak je to pro fanoušky a kecy, a přitom už nejde o nic jinýho než o komerci, „když to ještě táhne, dáme sérii navíc, aspoň se nemusíme štvát s vymýšlením novýho seriálu“.

#12 VampKošilka
12.3.2016 | 0:07:16
VampKošilka

#11 SaDiablo: Přesně tak. TVD od té 3.série stále jen ztrácí sledovanost, tím pádem i fanoušky, takže kecy. Já doufám, že jde jen o syndikaci, protože další sérii bych už fakt nedala. CW asi stačí opravdu málo, aby nezrušili seriál(proto nechápu, že mi kdysi zrušili Hellcats). To prodloužení všech aktuálních seriálu se jim dle mě vymstí.

#13 Car
12.3.2016 | 8:11:01
Car

#12 VampKošilka: tka já nevím no je to malá televize a prostě chtějí rejžovat no…a dřív se jim to u TVD kurevsky vyplatilo…jako bůh ví no třeba to prodlužovat tak dlouho dokavad to bude mít jen jednoho diváka co my víme :D

12.3.2016 | 12:18:33
burgy71

jelikoz hlavní postavy podepsali na 2 sezony tak nevim jestli 8 serie bude posledni to sami i TO

#15 Car
12.3.2016 | 12:23:19
Car

#14 burgy71: aha fakt? odkud to máš ?:D

#17 burgy71
12.3.2016 | 12:49:17
zee-sag98

Mě osobně tento seriál bavil od začátku, ale potom, co se tam objevili Lily a spol. tak už mě to tak nebaví, jako předtím, měli raději udělat nějaký slušný konec, když odcházela představitelka Eleny, bylo by to stokrát lepší. Nevím, co tam chtějí v další řadě řešit? Stále lovkyni upírů? No jsem zvědavá, co se tam ještě bude dít a jak to vlastně celý skončí… PS: Myslím, že seriál už nesrší vtipem, jako dřív..jo občas něco směšného řekne Bonnie nebo Damon, ale už opravdu zřídka, ne jako kdysi :/

12.3.2016 | 14:13:51
burgy71

#15 Car: julia plec to potvrdila reporterovi na otazku kdy planuje konec TWD bylo to v CW

#30 Car
12.3.2016 | 17:03:52
Anne397

Další série? no to snad ne… :D

12.3.2016 | 19:14:43
<3 Kat&Dom <3

pane bože to snat už važne nemisli važne jako jo miluju TVD (teda aspon sem milovala asi tak prvni 3 a pul serii) a pak meto přestalo bavit bilo to moc zamotani ale proste mito nedalo spat a koukala sem nato dal zdonuceni no ale co je moc tak to jem moc !!!

12.3.2016 | 20:35:23
SikyCZ

Pro všechny komu se to nelíbí: Tak se na to nekoukejte a budete mít klid :D

#23 Upírka007 #30 Car
12.3.2016 | 23:57:40
Cheazz

To sem fakt jediná komu tam chybí to krásné propojení mezi Elenou a Damonem ? To že to dávalo naději, že i z člověka který je sobecký hajzl se kvůli jedné osoby dokáže vzdát všeho a změnit se? Asi jsem moc romantická duše jak na to tak koukám, ale to že už tam Elena není jsem vůči tomu příbehu a té lásky co tam mezi nima byla oplakal. On přišel o lásku která už ze začátku pro něj byla vším a já bych jí tam určitě chtěla zpátky. A rozhodně se netěším na den kdy ten seriál skončí protože mi dost přirostl k srdci a takových seriálů je málo na který bych se každou chvilku těšila, takže moc nechápu jak můžete říct že ten seriál milujete ale už by měl skončit? Trochu nerozum…

#22 kath023 #24 Upírka007 #28 Jane24 #58 kaileen81 #65 S.Paty
13.3.2016 | 0:22:00
kath023

Jsem ráda,že jsem se k používání internetu dostala,až když jsem znala aspoň základy pravopisu..To vážně někdy bije do očí :D
#21 Cheazz: Nejsi,mně taky :) Ze začátku to bylo bez Eleny fajn oživení,ale už mi tam docela chybí.

Já jenom doufám,že kvůli penězům ten seriál úplně nezlikvidujou :D Tohle jsem čekala,naopak TO už jsem moc nevěřila.Ale tak je to fajn,ještě se mi se seriálem ločit nechce :)

#28 Jane24 #30 Car
13.3.2016 | 9:31:46
Upírka007

#20 SikyCZ: Naprosto souhlasím se SikyCZ. Sledujete seriál z donucení? Lidi, nikdo vás nenutí. Pokud vás to už nebaví, tak jednoduše přestaňte. Pokud se chcete dívat dál, tak nenadávejte a dívejte se. Každý má právo na názor, někdo chce další sérii, někdo ne, ale dívat se z donucení?!? :-D Když mě něco baví, tak to sleduju, pokud vás to nebaví, tak proč na to proboha koukáte? :-)

#26 VampKošilka #30 Car
13.3.2016 | 9:47:50
Upírka007

#21 Cheazz: I mně chybí. Už na začátku TVD byl Damon moje oblíbená postava, strašně jsem si přála, aby se s Elenou dali dohromady, i když to vůbec nevypadalo nadějně. Ti dva podle mě byli a jsou nejlepší pár v TVD, jenom jsou spolu už dlouho, několikrát se rozešli, několikrát se zas dali dohromady, takže chápu, jestli je někteří už přestali mít rádi. Na konci 6. série mi Eleny bylo děsně líto, ale že by mi chyběla v 7. sérii, to říct nemůžu. Ráda bych ji tam ještě někdy viděla, třeba v posledním díle nebo tak. Jo a taky jsem ráda za tu osmou sérii.

13.3.2016 | 9:59:33
DelenaForever

Omg ja jsem tak rada,že bude další série,ale doufám že se v ní Elena objeví,uz mi chybí:(

13.3.2016 | 11:34:23
VampKošilka

#23 Upírka007: Proč? Protože někteří ten seriál sledují několik let a mají prostě tendence dojít až do konce. Já měla cukání přestat už v 5.sérii kvůli tomu trapnému Delena vztahu, ale nakonec mě tam udrželo to, že se začali dávat dohromady Stefan a Caroline, což je i důvod, proč jsem sledovala tu 6.sérii(kde Delena vykrádala všechny červenoknihovní klišé, ale hodně věcí mi udávalo důvod sledovat to dál) a v této sérii jsem měla naději, že Damon bude opět tím starým Damonem a víc se to rozjede. Bohužel se to zlepšilo jen o stupínek a hodně velký mínus přišlo s tím těhotenstvím Caroline. Někdo může tvrdit, že ten seriál miluje a měl by skončit, ale to není z důvodů, že by ho skrytě trpce nesnášel, ale že si ten seriál tou zdlouhavostí jen sám škodí a vyváří dojem dojné krávy(takový Breaking Bad dobře věděl, kdy má skončit, stejně jako letos bude končit Banshee). Jiné stanice by pro tuhle sledovanost dávno rušili, ale CW prostě stačí málo. Tedy pokud nejde čistě o syndikaci(to se dřív nebo později dozvíme). Navíc do další série možná nepůjde Kat Graham, což by pro mě bylo zdrcující, protože Bonnie mě jako jedna z mála postav zajímá.

Někdo si holt vždycky bude stěžovat, nebo chválit, každý oprávněně, protože názory se liší. Tohle by mělo víc lidí uvědomit a nepeskovat se tu za to, zda někdo chce zrušení nebo pokračování.

#31 Upírka007
13.3.2016 | 11:37:18
VampKošilka

*vytváří

13.3.2016 | 11:38:52
Jane24

#21 Cheazz:
#22 kath023: Naprostý souhlas :)

13.3.2016 | 11:56:13
Snowleopard

Já jsem za to rád a jestli to fakt bude, tak se těším. Myslel jsem však, že Paul a Ian podepsali pouze na 1 sezonu a né 2 :D

#30 Car
13.3.2016 | 13:46:24
Car

#17 burgy71: aha no tak to je docela síla no :D
#20 SikyCZ: mám stejný názor…díky za podporu :-)
#22 kath023: za prvé zdravím Tě .-D za druhé souhlas, je to prostě o penězích a Julie říkalaže má nápady až do 10 série :D jako trochu se toho bojím, ale rozhodně jsem z adalší série já osobně nadšená pač tahle je fakt dobrá a přesně at si tady každej řiká co chce ale mě se to taky líbí prostě pořád, a pokud s tím mají problém tak se na to koukat nemusejí prostě :-) ještě že nezáleží na těchto ,,fanoušcích,, :D jinak co se týče El…ty jo já nevím :-( mě tam nějak nechybí :-( navíc jsem byla vždycyk Stelena..takže pardon ale tohle neřeším moc no :-( ale kdo ví třeba se tam Nina objeví dřív než jak nám bylo slíbené až na konci řady..uvidí se, ale nevím upřímě coby tam ted dělala právě :-O
#23 Upírka007: sohulasím…at se na to prostě nedávají, na nějaky koukám se z donucení taky nevěřím to jsou prostě prach sprostý kecy :-)
#29 Snowleopard: to jsem si takymyslela…ale údajně to podepsali na dvě no :D

každopádně jestli Kat Graham končí tak no do prdele :D totam fakt nikdo nezbude…stačí že už tam není Jeremy vůbec a Tyler příležitostně a jasně každý tu má právo na svůj názor to neříkám, že ne :D ale pokud tady na to někdo pořád nadává tak prostě nechápu proč se musí dívat z donucení

#35 VampKošilka #45 kath023
13.3.2016 | 19:35:38
Upírka007

#26 VampKošilka: Máš samozřejmě pravdu, názory se liší, však jsem tam psala, že každý má právo na názor, jen mi přijde ujetý to „sledovat z donucení“. Ty máš právo si myslet, že Delena vztah je trapný, stejně jako já mám právo si myslet, že se k sobě Stefan a Caroline nehodí.

#35 VampKošilka
13.3.2016 | 20:20:40
megary

To, že sa herci neupísali televízii na ďalších 7 sérií je normálne. Že si nechávajú zadné vrátka pre prípad odchodu je normálne. Aj keď stále populárny, nie je to určite seriál, v ktorom by ste si predstavovali hrať 20 rokov bez prestávky a zakrpatieť (Days of Our Lives, ktorý na NBC beží vyše 50 rokov nerátam)… Aj keby bol jeden alebo budúcnosť oboch našich spríbuznených upírskych seriálov ohrozená, myslím, že ich tvorcovia napokon spoja. Ak sa nemýlim, kedysi to Plec alebo Narducci aj nadškrtli, že poslať hercov z jedného seriálu do druhého by v prípade neúspechu nebol problém (asi hovorili konkrétne o The Originals). Neviem prečo ale tak trochu mám pocit, že sa toho raz aj dočkáme. :) Ak by odišiel Somerhalder alebo Wesley, našli by miesto dvom alebo trom najobľúbenejším postavám určite v druhom seriáli.

Mne osobne by nevadilo, keby Bonnie dostala vlastný spin-off a ten by bol zameraný na čarodejnice. Skôr naopak. Podobným show sa darí teraz dokonca viac, než upírovinám. :)

#33 Car #35 VampKošilka
13.3.2016 | 20:35:00
Car

#32 megary: spin off k čarodějnickému tématu by mi taky úplně nevadil :-)

13.3.2016 | 20:59:13
anndy

tak nevím jestli se mám těšit nebo se bát

13.3.2016 | 21:12:19
VampKošilka

#32 megary: Idea Bonnie s vlastním seriálem by se mi líbila, ale zase bych si bez ní nedovedla představit TVD, protože mi přijde, že to tam dost drží a víc prostoru jí hodně prospělo… Jinak o tom spojení seriálu jsem taky slyšela a prý se to mělo uskutečnit tuto sérii, ale byl to falešný poplach.

#30 Car: No, ohledně Steleny s tebou můžu souhlasit, zbytek habruje. Jinak ti „fanoušci“. Každý, kdo to i dnes sleduje je skalní fanoušek a nezáleží na tom, zda si stěžuje nebo pěje ody, v tom ti budu trochu oponovat.

#31 Upírka007: To donucení není dle mě tak vážné. Člověk tomu seriálu dal nějaký svůj čas, měl ho rád a z nostalgie ho má rád pořád, ale ta klesající kvalita bije přímo do očí(někoho to bud štve nebo mrzí), ale zároven je od začátku zvědavý, jak to celé dopadne, proto se dívá dál. Já osobně mám ten negativní názor a nejednou jsem s tím chtěla seknout, ale sleduju to dál, protože jsem ten seriál měla kdysi hodně ráda a chci vědět, jak Stefan a Damon dopadnou. Ale nejradši bych byla za konec, protože se to zbytečně táhne. No jo, tak každý má jiný vkus. Znám lidi, co si furt přejí, aby Caroline byla s Klausem nebo Tylerem a Stefan s Rebekou, Katherine nebo Elenou. Na jednom se fanoušci nikdy neshodnou, ale na to už jsem si zvykla.:D

#37 Car
13.3.2016 | 21:58:14
Kacasek25

Ahojky, To je skvělá zpráva :D Už jsem se lekla, že se blíží konec. To bych opravdu nepřežila … ♥ Zajímá mě, jak se to bude dál vyvíjet. Opravdu by byla škoda, kdyby tento seriál tak brzo skončil … ♥♥ Bonnie a Enzo … skvělá dvojce, i když bych nikdy neřekla, že se dají dohromady. Caroline a Alaric … ještě lepší, i když jejich výchova dětí je trošku netypická … ♥ Stefan a Valerií … na první pohled se k sobě hodí, zde není potřeba nic jiného dodávat :) Damon kapitola sama pro sebe ♥ Jediná postava, která by brzo měla skončit je Matt … pro něho stačí jedno slovo – zrádce. Bohužel, jak se zdá, tak v seriálu bude dál :( A pro ty, kteří píšou, že se jim seriál nelíbí nebo by další sárie neměly být … strčte si to za klobouk :) Pokud se vám to nelíbí, tak se na to nedívejte. Myslím si, že je mezi náma stála většina, kteří chtějí, aby seriál pokračoval …

#44 RedHood
13.3.2016 | 22:50:06
Car

#35 VampKošilka: tak ono by to nebylo možná úplně na škodu kdyby se stal nějaký průser v New Orleans a většina by se přestěhovala do Mystic Falls, myslím že by to tam původní docela oživili zase :D jako tehdy…jako já vím a chápu to to jako ne, že ne :-) ale vážně nechápu, jak někdo může seriál nesnášet pořád ho pomlouvat a tvrdit, že je to z donucení..to prostě neuznávám, nikdo tady nikoho nenutí a znám mnoho lidí co se na to jednoduše přestali dívat když se jim to už prostě nelíbilo :-)

#38 VampKošilka
13.3.2016 | 23:32:36
VampKošilka

#37 Car: Já jen říkám, jak to je. Ono je pro hodně lidí pomlouvání i to, že se nedejbože tomu jedinci na seriálu něco nelíbí, to zas neuznávám já. A že by to mělo skončit, nebo nemělo, to je čistě o názoru, nikdo si za klobouk nic strkat nemusí. Pokud někdo seriál nesnáší, pomlouvá a nutí se do něj, to ani neznám, kdo by se nutil do něčeho, co nesnáší(pokud se nejedná o zaměstanání, školu atd.)? S tím jsem se tedy ještě nesetkala a tohle je hodně dobrovolná věc, kterou k životu nepotřebuje. Já mluvila čistě o těch, co to ze setrvačnosti sledují. Nevím, zda se bavíme o stejné věci. Prostě a jednoduše, každý může vyjádřit svůj názor. Někdo to baští víc, někdo mín a tak to prostě je. A že by zrovna TVD překypovalo kvalitou, to pardon, ale to se nemyslím. Koukat se na to ještě dá, ale i tak myslím, že ta osmá série by měla být už poslední, když už musí být.

#39 Car
13.3.2016 | 23:46:16
Car

#38 VampKošilka: to taky nechápu kdo by se do něčeho nutil ale evidentně tací jsou :-) mě nevádí odlišné názory, však o tom to taky je že jo, od toho je tahle stránka, ale občas to prostě trochu hraničí už to je celé :-) tak samozřejmě, neříkám že je to nějaká kvalita to vůbec no, kvalita to bylo tak do třetí série pak už ne, ale i tak se mi to třeba líbí no :-) naopak tahle řada mi přijde velice slušná narozdíl od těch předchozích třeba a osobně jsem si myslela že 7 bude poslední a na konci se ukáže Elena (jak bylo slibování) upřímě 8 jsem vážně nečekala :-), tak taky je tu šance, že bude třeba zkrácena, že

#42 VampKošilka
14.3.2016 | 0:00:35
Stolid

Seriál jde do kopru a oni se na tom snaží vydělat posledních pár babek. Prostě heslo: ždímej krávu, dokud má mléko. Vždyť seriál nemá ani kam spět! Zasekl se a všechno jde pořád dokolečka. Vždyť Caroline vystřídala všechny chlapi v seriálu a teď je dokonce s Rickem! To se mi příčí ze všeho nejvíc. I bez Eleny jde seriál dobře, ale proste jeden ze tří pilířů chybí, a to se pozná.

#43 Car #44 RedHood
14.3.2016 | 0:41:37
Crazynecka

8. Serie je fajn.. bavi me porad cekat, co tam bude noveho, i kdyz treba kravina. Pokud vrati Elenu, tak Delena bude opet v popredi a Steroline soupnou dozadu.. i Bonnie a spol.

#42 VampKošilka #44 RedHood
14.3.2016 | 9:56:02
VampKošilka

#41 Crazynecka: Přesně takto vypadá moje noční můra.

#39 Car: Bůh ví, ale podle mě to nezkrátí.

#43 Car #43 Car
14.3.2016 | 11:31:05
Car

#40 Stolid: no takhle taky mě to s Car celkem zaráží, ale hold takhle to prostě udělali no :D navíc je fakt, že společně s Bon Bon je tam a vždycky byla jedna z nejnormálnějších ženských postav a co se týče třech pilířů tak si myslím, že to bez Eleny funguje víc než dobře ba dokonce, že tam vůbec nechybí, já si třeba vůbec nedovedu představit, co by tam teď dělala …ale můj názor :-)
#42 VampKošilka: já pevně doufám, že si to Nina nerozmyslí, a že tomuhle ,,super vztahu,, opravdu věnují pouze pár posledních dílů tak 2–3 by stačili, přece jen vše se nedá narvat do jednoho to těžko…ale souhlasím nechci, Steroline v pozadí .-( už takhle to stačí jak je to podělaný :-(
#42 VampKošilka: no jasně já jen naražela na to že jsem někde četla, že CW jak obnovila všechny svý serilály tak taky narážela na to, že některý seriály možná nedostanou celou svoji standratní sérii víš :D ale je pravda, že u tady toho to asi nehrozí…

jinak když už v příštím díle uvidíme ten časový posun ve velkým, tak doufám, že to nějak urychlí a dají se Car a Stefan co nejdřív zase dohromady :-O a na flashbacky jsem také tedy velmi zvědavá, hlavně co se týče Bon a blázince, a na to jak Stefan prchá s Val…

#44 RedHood
14.3.2016 | 14:42:04
RedHood

#36 Kacasek25: Podle mě je teda dvojice Caroline a Alaric dost divná… Navíc Car s ním je jen kvůli dětem. Doufám, že se brzo vrátí Steroline :3, ale na druhou stranu by mi bylo líto, kdyby ty holčičky vyrůstaly bez maminky (i když třeba jen náhradní…). :/ :) A mezi Stefanem a Val prostě není taková jiskra, alespoň z jeho strany ne. #40 Stolid: Taky mi Elena chybí, ale na druhou stranu by tam teď momentálně by stejně neměla moc co dělat ;) Ale doufám, že rychle vyřeší tu záležitost s lovkyní a Elena se bude moct vrátit, protože Damon to bez ní úplně nedává.:/ A fandila jsem Deleně od začátku, takže… :3 :) #41 Crazynecka: Taky doufám, že se Elena někdy vrátí, ale na druhou stranu bych byla ráda i za víc Steroline či Benzo scén ;) :3 #43 Car: To s tím posunem mě docela štve. Doufala jsem, že uvidíme, jak se bude Bon dávat dohromady s Enzem, a bojím se, že flashbacky nebudou dostatečné :(

Doufala jsem, že se do TVD a Mystic Falls vrátí Klaus, aspoň na chvilku, potom, co odjel z NO, a trochu to oživí. :) Ale vzhledem k tomu, že Caroline za ním po třech letech jela do NO, asi se to nestane :/

#46 Car
14.3.2016 | 18:03:54
kath023

#30 Car: Taky zdravím :D Já teď s dílama trochu pokulhávám,tak se tady moc neukazuju.S tím donucením-já bych to úplně jako donucení nenazvala,ale nějaká setrvačnost v tom být může,ta u TVD kolikrát udržela i mě (naprostá většina kamarádek už se na to vykašlala dávno :D ),navíc já jsem dost nenáročnej člověk :D Bonnie jako taková by mi nechyběla,jde spíš o to že ztráta další,jakékoliv postavy by asi nebyla dobrá.Původní v MF bych brala hned,asi radši než další sérii TO :3 A dřívějšího návratu Niny bych se nebála,podle příspěvků na insta vypadá,že si dost užívá života bez TVD holka :D

#46 Car
14.3.2016 | 19:00:44
Car

#44 RedHood: to jsem taky chtěla vidět tohle nejvíc – Bonnie a Enzo prostě :D ,to jsem taky zvědavá jak to pak zase propojí…že bydalší crossover za chvíli ?:D
#45 kath023: však v pořádku :-) jako taky bych řekla že nejsem tolik náročná :-) alekdyž někdo vyloženě řekne že už to fakt nesnáší tak ho na to přece nikdo nenutí dívat se takhle jsemto myslela :D , taky zastávám těchto názorů – další chybějící postava v TVD bude rozhodně na škodu…a určitě bych brala přesun původních do Mystic Falls protože opravdu nevím co budou v další řadě TO řešit…upřímě jsem se docela divila, že dostali další :D u TVD no čekala jsem to o něco víc :D já si právě taky myslím..podle mě se fakt vrátí tak na ty 2–3 poslední díly .D taky mi to tak přijde :D

#49 RedHood
14.3.2016 | 20:55:03
Snowleopard

Tak já jsem rád za obnovení. Tato řada mě baví více než ty předchozí a klidně se budu dívat i na další. CW je malá stanice, které současná sledovanost deníků asi stačí. Dobře pro nás.

#48 Car
14.3.2016 | 22:24:37
Car

#47 Snowleopard: můj člověk :-) a ano CW je opravdu malá stanice takže evidentně :D třeba na Foxu, už by dávno letěli :-) ( a taky mě to baví více než ty řady předešlé…)

14.3.2016 | 22:40:55
RedHood

#46 Car: Další crossover bych brala hned :D ale je dost nepravděpodobné, že bude takovou chvíli po tom prvním… Jinak já jsem ráda za obnovení jak TVD tak i TO, protože jsem si ten seriál poslední dobou dost oblíbila… Ale pokud by se Původní přesunuli zpět do MF, hlavně Klaus <3, tak by mi zrušení taky zásadně nevadio ;)

#50 Car
15.3.2016 | 15:40:07
Car

#49 RedHood: to souhlasím lae zase kdy bude že jo :D když se tak rychle přehoupli do přítomnosti a děti budou už tříleté takže Caroline teoreticky někdy toho Klause bude muset navštívit…jenže to je zase takový to, že i v TO by musel být skok aby to dávalo smysl…já budu pevně věřit, že to má plecka nějak dobře vymyšlené i když :D , souhlasím souhlasím ;-) jsem ráda za oboje prodloužení přesně tak :D a potom se klidně všichni mohou přesunout až na Marcela :D jen původní zbytek je na nic :D

#51 RedHood
15.3.2016 | 16:48:43
RedHood

#50 Car: ten skok mě na tom taky trochu zaráží… buď to má Plecka nějak geniálně propracované, a nebo to má nedomyšlené :D my to každopádně nemůžeme ovlivnit, tak jí budeme muset věřit ;) :D přesně tak, Marcel by mi taky nijak zásadně nescházel… :D Rebece asi jo, ale ta by se stejně s nima nevrátila, protože Claire nemá čas na rodinu a tak dále… ale bylo to fakt vtipný, jak skoro celou druhou a třetí sérii tam Rebeca byla a nebyla, umírala a zase ožívala… :D :D

#52 Car
15.3.2016 | 17:47:23
Car

#51 RedHood: já Plecce v genialitě nevěřím ale v jejím zájmu bych ji doporučila aby měla :D přesně tak :D nám to jakoby ,,může být jedno,, pač to stejně neovlivníme :-), ze začátku jsem v něm měla jakousi autoritu k New Orleans a říkala jsem si okej, ale ted je to taková figurka tam navíc prostě nevím no…možná zbytečnější než Davina…přece jen se svýma kouzlama je docela důležitá :D, jo no :D a aspoň tam jakoby Rebeka byla v podobě jiné herečky…i když teda, ne že by jí hrála vyloženě blbě ale víš jak :D jako já Claire chápu no :-/ kord zda má ještě nějaký projekt, tak nemůže stíhat všechno, nejlépe se má Nina, ta si dle instáče jen užívá a honí kde by co mohla dostat :D (roli)

#53 RedHood #55 kath023
15.3.2016 | 18:28:47
RedHood

#52 Car: on jakoby pořád oficiálně vede tu upíří komunitu, ale ve skutečnosti tam nic moc nedělá… :D a Davina se svými kouzly už taky není nijak extra potřebná, když tam je teď Freya – kterou mám teda fakt mnohem radši :) ano, Nina si očividně poslední dobou dost vyhazuje z kopýtka :D ale doufám, že se během tohohle roku dostatečně „vyblbla“, přestane se zajímat o nějaký jiný role a vrátí se jako Elena :D ;)

#54 Car #55 kath023
15.3.2016 | 23:00:49
Car

#53 RedHood: to jako jooooo já taky :-) ale dřív byla aspon k něčemu dobrá víš jak to myslím :-) no rozhodně by neuškodilo kdyby se pak vrátila, aby všichni měli pokoj s Delena koncem, už si ani neumím představit jak by se všichni po..kdyby nebyl Delena konec :D ale třeba ( doufám) Plecka překvapí ještě – nemám ráda jasné konce seriálu, to je jedna z nejhorších věcí co snad může být…jako nevím nepřijde mi, že by Nina tímhle svým zvidetelnováním získala nějakou větší roli, nebo se snad mýlím?:D vážně nemám moc ponětí :D

#55 kath023 #57 VampKošilka
15.3.2016 | 23:09:06
kath023

#52 Car: (Roli) :D :D to pobavilo :D Jinak mě Claire chyběla/chybí dost (3.sérii jsem teda ještě neviděla),já si postavu Rebeky dost oblíbila právě i kvůli herečce,a když ji hraje někdo jinej tak to moc nevnímám jako stejnou postavu,prostě to nejde :D
#54 Car: No to si piš že by se všichni po..kdyby nebyl Delena konec,včetně mě :D
#53 RedHood: Naopak si myslím,že se jí to docela zalíbilo,a asi se vážně vrátí spíš na konec (dufám,že aspoň to :D )

#56 Car
16.3.2016 | 19:53:01
Car

#55 kath023: no :D dík :D, přesně tak mě hrozně teda a ve 3 sérii se jí taky moc nedočkáš :-( ale asi má ještě jiný projekt no a rodinu samozřejmě .D no ale já si prostě neumím a nechci představit Damona jako člověka :D to je prostě proti přírodě :D nevím no :D

16.3.2016 | 20:03:00
VampKošilka

#54 Car:Tak až se Nina vrátí na poslední epizodu, či poslední dvoudíl, tak se Dumblenky dočkají svého cukrového happyendu, ale fakt by mě zajímalo, jak skončí Stefan, protože u mi to přijde nejisté, ale zase mi přijde zbytečné, aby umíral, když už zemřel předtím. Fakt nemám moc nápadů. Začalo to tím „Jsem Stefan Salvatore a tohle je můj příběh“, tak třeba tím, jak si dělá své poslední zápisy do deníku? Třeba celý děj těch 7 sérií je jenom procházení těch jeho zápisků a pak tam udělá finálovou tečku.:D Nic jiného mě nenapadá.

#58 kaileen81 #60 Car
18.3.2016 | 12:21:04
kaileen81

#21 Cheazz: mně tedy taky ta jejich harmonie chybí a právě se mi líbilo,že se Damon,i když dost často sobec a hajzlík, dokázal vzdát spousty věcí pro to,aby mohl být s ní. Ale nelíbí se mi představa, že spolu skončí jako lidé, i když, pokud to pěkně zpracují, proč ne :)
#57 VampKošilka: Stefan? Já vůbec nevím…je pravda,že by tu jeho postavu měly začít paní scénáristky trošku pilovat…mají tam poslední dobou dost mezer :) … třebas bude nakonec s tou lovkyní :D a tím udělá tu závěrečnou tečku :D

#61 VampKošilka
18.3.2016 | 15:35:30
samko098

jsem jedinej co se těší na elenu ? na ten efekt jak uvdí damona ? a vše co se za tu dobu co tam nebyla změnilo ? tento seriál bez eleny není nic ;) elena je ta podstata seriálu … koukám už od první serie.. sice už to není takový jaký to bylo, ale TVD vymyslí v 8 serii zase něco dobrého .. uvidíte samiii těším se doufam že bude i 9. serie

18.3.2016 | 15:57:58
Car

#57 VampKošilka: no no to by bylo moc hezké :D hlavně at se Nina nevrátí dřív ale to asi nehrozí…ale tak co dyt to nemusí být happyend snad ne? může to dopadnou úplně jinak proboha :D Damon může být klidně s Bonnie – jasně nevím co by udělali s Elenou ale jen mě totak napadlo no :D

#61 VampKošilka
18.3.2016 | 15:59:05
VampKošilka

#58 kaileen81: Myslím, že lovkyně se dožije maximálně konce této série, nějak v ní nevidím postavu na další linku.

#60 Car: Tak to je taky zbožné přání, které má hodně lidí, ale tady vím jistě, že se to nestane. Ale já bych nadšená. Bamon fandím někde od druhé série.:D Napadlo mě další alternativa na finále. Damon by si uvědomil, že Eleně nemůže dát život jaký chce a ovlivnil by jí, aby šla žít svůj život, jak si podle něj zaslouží. Stefan a Caroline by začali pevněji budovat jejich vztah a byli by spolu. Pak by následoval flashforward po nějakých dalších 100 letech(nemám představu, jak by ta budoucnost vypadala) Stefan by si dopisoval své zápisky ve svém bytě, pak by mu dveře zatukal Damon a vytáhl ho do baru. Tam by seděli a najednou by kolem nich prošla další dvojnice, které by šla zrovna do práce. Stefan by do něj štouchnul „At tě to ani nenapadne.“ Ta barmanka-dvojnice by se jich zeptala, zda si dají další rundu a oni by přikývli. Pak by se na sebe ušklíbli, přitukli si a kamera by se pomalu oddalovala. To by se mi líbilo a i Nina by toho byla součástí, takže vyřešeno.

#62 Car
18.3.2016 | 18:25:10
Car

#61 VampKošilka: my povídej s tou lovkyní taky si t myslím :D byl by zázrak kdyby přešla do 8…ty jo ale tak to je docela debilní ne? když už víme jakoby půlku konce :D to snad není nikde, já chci prostě překvápko :-( nechci aby to takhle skončilo a hlavně nechci aby se z Damona stal člověk – je to prostě proti přirodě…ani z Eleny neměl být člověk…když ji chtěli nechat tak se to dalo taky udělat takhle…heeeeej miluju tvé nápady :-) to je naprosto boží !!!!!!!!!! jako nechat El zapomenou na vše je hodně hnusný ale :D když už tady máme ty dvojnice proč ne že jo…by jí pak stejně proměnil v upíra…a hlavně já si ppřád myslím prostě že Damon nemůže být člověk…dyt to bylo tak hrozně vidět jak to bylo nucený prostě :-/ já to takhle nechci a koukám že nejsem jediná což mě těší, ale tento konec bych brala všema deseti…jako když už tak měla Elena skončit jako upír se Stefan ale ne jako člověk s člověkem – Damonem no ty vole :D to je vůbec nejhorší varianta, ale jinak jo…Rick už by byl mrtvý ostatně jako všichni Stefan a Car by vychovávali spolu ty dvě děti… Bonnie a ENzo? nevím :D a zbytek už by tam ani nebyl že jo…

#63 VampKošilka
18.3.2016 | 19:04:36
VampKošilka

#62 Car: Damon by možná dle mě Elenu ani ovlivnovat nemusel, ona by to dle mě vzala docela v pohodě. Prostě Elenka by měla svůj happyend. Tu bych nechala jako člověka, at si jde štastně žít a Damon a Stefan by zůstali ve svých kolejích, jen s tím rozdílem, že by bylo vidět, jak jim Elena pomohla napravit jejich vztah a za to by jí byli vděční. Stejnak je dle mě nejlepší řešení, aby Elča nebyla ani s jedním. Po těch 100 letech byli ty děti už dávno dospělé(jako upírky), nebo mrtvé(taky blbost dát Car dcery, když je nesmrtelná a ony smrtelné..všichni víme, že upírem tam chce být málokdo). Bonnie pravděpodobně taky(pokud by se nestala upírkou), Enzo dle mě taky jednou zemře, s tím jeho životním stylem. Matt nezemře nikdy, ten tam bude jak Pai Mei. Na něj je i stáří krátké.:D Tu barmanku-dvojnici by nechali na pokoji, radši. Jen by jim nalila pití a oni by se ušklíbli za tím, jak s nima dvojnice zamávaly. Prostě Defan endgame…ale točit to já, tak by se za ty léta dal Damon dohromady s upíří Bonnie.:D

#64 Car
18.3.2016 | 19:52:20
Car

#63 VampKošilka: to je taky fakt jako ono ovlivnění je fakt trochu moc no za ta léta co se všechno stalo a tak :D to je také čistá práva k tomu jim opravdu dopomohla :-) ale opravdu at zůstanem upírem… no já ptávě úplně nevím jak to ty dětičky mají právo..jestli jsou smrtelné či ne, nejspíš ale teda jo no :D haha :d TO je pravda :D Enzo sice ne ale přijde, že Matt je fakt nesmrtelnej i když není víš jak to myslím :D jábych byla jedině ráda ono to zas nezní tak špatně :-)

18.3.2016 | 20:08:07
S.Paty

#21 Cheazz: Souhlasím :)

11.5.2016 | 0:42:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama