The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 653×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Tylerova smrt nebyla poslední smrtí

Tylerova smrt nebyla poslední smrtí

Výkonná producentka nedávno prozradila, že nás v novém roce čeká další ukrutná smrt, takže pokud jste doufali, že Tyler Lockwood byl jediným, kdo v poslední sérii umře, tak jste se spletli.

11 3
30.12.2016

Web TVLine vyzpovídal výkonnou producentu Julii Plec, která prozradila něco o úmrtích, které nás ještě v seriálu čekají. Pokud jste si mysleli, že byla smrt Tylera Lockwooda tou poslední, tak jste na omylu. Tyler totiž nebyl poslední hlavní postavou, se kterou se musí fanoušci rozloučit. Jako další informace uvedla, že chystané smrti budou „bolestivé“ a „strašné“.

I když je smrt nedílnou součástí seriálu, může si seriál opravdu dovolit ještě ztrátu někoho dalšího? Zatím jedinou postavou, která by mohla přežít finále, je Alaric Saltzman, protože se objeví ve čtvrté sérii seriálu The Originals, který se v čase posune o pět let dopředu.

A když už se bavíme o smrti, tak té nejspíš uvidíme hodně, protože teď Stefan slouží Cadeovi a je v módu rozparovače. To znamená, že má Stefan vypnutou lidskost a stal se Cadeovým přisluhovačem, který bude opravdu hodně zabíjet.

„Stefanovi to v režimu rozparovače nikdy moc nešlo. Víme, jak na tom byl v minulosti, takže pokud teď překročí tu tenkou čáru mezi temnotou a světlem, tak to bude právě Damonova práce, aby udržel svého bratra na té dobré straně. Pokud totiž tu hranici překročí, tak riskuje, že už ho navždy ztratí,“ prozrazuje Julie Plec. Damon tedy teď bude zodpovědný za svého bratra, takže se ještě máme na co těšit.

Foto: CW

Diskuze /69

227petr

No tak klidně by mohli odstavit Matta, protože ten je tam jak osina v řiti (i když na pochybuju, že když ho drželi celou dobu jako člověka, tak ho nejspíš nezabijou). Jediné tragické úmrtí mě napadá u Bonnie (jestli z ní tedy neudělají upíra), aby si mohla Elena střihnout závěrečnou scénu.

#2 kattym
30.12.2016 | 16:22:16
kattym

#1 227petr: Z Bonnie nemůžou udělat upíra, Kai jasně řekl že, až zemře Bonnie, tak teprve pak se Elena probudí.. A když se budou to kouzlo snažit nějak obejít, aby žili obě, tak obě umřou. Nebo tak nějak to říkal.

#8 227petr
30.12.2016 | 17:27:11
tominotomino

Nepřekvapilo by mě, kdyby zemřeli Stefan nebo Damon, ti by se dostali do pekla a my bysme se dozvěděli něco víc o peklu, popřípadě se setkali s postavami, které v něm jsou. Ale určitě by je nějak přivedli zpět mezi živé.

#5 TVDandTO
webmaster
30.12.2016 | 20:13:31
TVDandTO

mě jedině napadá Matt. Doufám že to nebude Damon.

30.12.2016 | 21:10:45
TVDandTO

#3 tominotomino: Jak se Damon nbo Stefan mohou dostat do pekla, když mají dohodu s Cadem?

30.12.2016 | 21:15:18
Sheeku

no porad od prvniho dilu tyhle rady cekam jestli se na zbytek vubec podivam… jestli zabiji Damona tak se na to ani koukat nebudu… doufam, ze to bude Matt ten uz mel umrit davno…

30.12.2016 | 21:56:55
Denisia

Urcite to bude velky sok , nedokazu si ani typnout kdo.. mozna Caroline , diky okolnostem ktery se nabizi , jen kdo potom pomuze stefanovi vratit se zpet ? Snad to nebude Bonie .. i kdyz by se pak vratila zpatky Elena .. a kdyz to bude Matt nic zavazneho se nestane.. takze Alaric ..

#8 227petr
30.12.2016 | 22:31:52
227petr

#2 kattym: No to si také pamatuju, že to Kai říkal, ale v nějaký předchozích komentech tady na edně mi už někdo vyvrátil, že to tvůrci stejně udělají tak, že z Bonnie bude upír, aby mohla skončit s Enzem, tím pádem Bonnie umře a Elena bude zpátky, tak nevim…

#7 Denisia: Vždyť tu píšou, že Alaric se objeví ve 4. sérii TO, čili on nezemře.

Tak hádám, že umře Sybil, možná i Cade. V nějakém článku jsem četl, že všichni dostanou své šťastné konce, takže nevim no, mohli by vytáhnout Stelenu a zabítDamona, nebo naopak zachovat Delenu a zabít tak Stefana. Car by se v obou případech vrátila ke Klausovi :D A je to! Happy ending skoro pro všechny :D

#11 1gegi1
30.12.2016 | 23:38:58
227petr

Ale každopádně jestli neumře Matt, ale nějaká jiná hlavní postava, tak si jsem jistej, že budu bulet :D

30.12.2016 | 23:40:22
Golradir

Už od první série čekám, kdy umře Matt, tak doufám, že se přání v poslední sérii splní :)

31.12.2016 | 1:09:21
1gegi1

!!SPOILER!! #8 227petr: Ke klausovi těžko viz The Originals, celá puvodní rodinka si „vesele“ chrupká

#12 mima33 #13 227petr
31.12.2016 | 14:20:06
mima33

#11 1gegi1: to neznamená, že si budú „chrupkať“ navždy. Par rôčkov podľa dostupných informácií, ale na začiatku 4. série ich určite preberú.

31.12.2016 | 14:44:21
227petr

#11 1gegi1: Vím, že všichni jsou zavření v rakvích v náklaďáku, ale začátek 4. série má být s 5ti letým posunem v čase, aby byli časově stejně jako TVD a mohli se tam tak objevit nějaké postavy (viz Alaric). Tak pročby se tam nemohla objevit i Caroline? Stejně byl už tenkrát nějaký díl v TO, kdy Caroline hledala Klause, ale dozvěděla se, že Klause už nikdo nějaký rok neviděl.

31.12.2016 | 14:57:19
VampKošilka

Tak, já si ani netroufala doufat, že by smrt Tylera byla poslední. Podle mě poslední smrtí v seriálu bude Damon, k ničemu jinému to podle mě nespěje, ale to bude podle mě až na konci, mezitím těžko říct. Taky se nějaké postavy na svojí smrt můžou vrátit, podobně jako Sarah Salvatore, tu vyloženě vrátili pro to, aby jí zabili.

Caroline a Stefan podle mě přežijou a snad (pro mé štěstí) budou spolu, Bonnie zemřela už tolikrát, že to u ní už ani nemá cenu, aby umírala znovu, možná tak za účelem přeměny v upíra a mohla být s Enzem, jak jí to plno lidí věští.

#26 GingerGin
31.12.2016 | 16:38:10
google147

Candice sama potvrdila, že se v Originals neobjeví. A co se Klaroline týče, tak by jí museli hodně zaplatit, aby do toho šla, protože to fakt nesnáší a Plecka to taky nechce. Navíc Candice zcela otevřeně řekla, že každá Klaroline scéna byla fanservice, protože na internetu četli, že mají slušný ohlas, tak je začali dávat dohromady. To že zrovna k tomuhle dojde je nepravděpodobné – leda peníze. Navíc Paul, Candice a Plecka nenápadně naznačují (můžou pořád kecat), že Steroline svůj happyend mít bude.

A malá oprava co se časové posloupnosti týče – Deníky se momentálně odehrávají 2 roky před tím než začne 4.série Originals a pokud to Deníky nedoskočí, tak seriál skončí dřív než se Klaus a spol. proberou.

Pokud to bude před finále, tak to bude Enzo a pokud v úplném finále, tak Damon.

A Originals samotní nejspíš dlouho pokračovat nebudou, protože když se dotočila 4.série, tak se tvůrci loučili a vypadalo to na konečné loučení (pořád to může dopadnout jinak) a prý minimálně Phoebe v seriálu končí a nepodepsalo další smlouvy více lidí.

#18 Car #24 Car
31.12.2016 | 17:17:28
Sekera

neviem ale chcel by som sa spítat neviete niekto ci bude nadabovana aj 6 seria thoto serialu do cz ale sk dabingu ?

1.1.2017 | 15:23:46
Sekera

alebo SK dabingu

1.1.2017 | 15:24:18
Car

haha tak to je docela sranda :D v uvozovkách samožejmě…aby na Damonovi záviselo to jak si Stef povede a aby ho krotil, to myslíte vážně? jinak super čekala jsem, že se Tyler nějak zázračně vrátí jako vždy a ono prd to jste mě teda moc nepotěšili, nebo vlastně Plecka mě nepotěšila supr no :D to jsou fakt dobrý zprávy…

nechci nic říkat lidi, ale Matt určitě teda nebude :D už jen proto, že je to všemi tak nenáviděná a zbytečná postava :D to už spíš věřím tomu, že nechají zemřít spící Elenu…a to by bylo pro Plecku jooo hodně ošklivé a tragické :-) to by se všichni totiž totálně podělali :-)
#15 google147: no jasně tak je to jasný, CW bude muset hodit do placu nějaký jiný úspěšný seriály :D

#19 VampKošilka
2.1.2017 | 14:30:04
VampKošilka

#18 Car: Asi tak. CW se prostě už zbavuje zbytečné zátěže a uvolnuje místo pro nové projekty, i Reign letos končí. TVD přežívalo jen díky tomu, že pro něj má ředitel CW slabost, či co. A menší sledovanost než TO má snad už jen Crazy Ex-Girlfriend, takže taky počítám, že to půjde do kytek, pokud ani už herci nechtějí pokračovat a přesunutí na midseason je často jeden z prvních náznaků, že seriál už leží hrobníkovi na lopatě.

#20 Car
2.1.2017 | 17:04:25
Car

#19 VampKošilka: jasný no to chápu jako 8 řad je docela dost kord na upíří telenovelu, ale stejně to svým zvráceným způsobem pro mě bude nejoblíbenější seriál ale to je jedno :D spíš ty první řady, kde to ještě trochu dávalo logiku, však jo tuším, že má být, nějaký Riverdale či co a podobný proč ne, asi tak, pokud Phoebe dala sbohem, jako asi to souvislost s Paulem nemá proč taky… ale ona je tam docela podstatná, a jestli zbytek dalo sbohem taky tak co by tam dělali že jo… stejně už to nemá žádný význam, nevím co tam budou řešit ještě a myslím si, že na spin off jsou 4 série docela slušná výdrž :-)

#22 VampKošilka
2.1.2017 | 17:09:14
Car

jinak synopse k dílů 9 nebo co to je vážně peklo… zase se bude připomínat Elena… :D já to vážně nechápu, ale asi je to baví hodně no :D

#22 VampKošilka
2.1.2017 | 17:10:23
VampKošilka

#20 Car: No jo, ale i tak nemá už cenu ty seriály držet takhle uměle naživu, když upíří a milostné trojúhelníky už prostě netáhnou.

#21 Car: Spíše Delena, opět prezentace Damonových vzpomínek s doprovodem nějaké té smutné hudby, aby měli DErs co žrát, to není moc velká novinka, to se děje snad od prvního dílu této série. Ale hlavně, že když lezl Cade do Stefanových vzpomínek, tak tam Stefan jen stál za dveřmi a bylo mu řečeno, že byl to nejhorší, co jí potkalo, taky sranda. :D

#23 Car #25 Car
2.1.2017 | 19:31:37
Car

#22 VampKošilka: to samozřejmě ta doba je už dáááávno ta tam :-)

no jasně prostě Delena…už zase :D já vím ale mě to prostě furt rozčiluje víc a víc :D ještě když to tam prostě tkahle naplno napíší… :-/ achjo přece to není jen o Deleně :D to určitě… nebýt jeho tak nemá svýho miláčka Damonka :D oooch jak trapnýýýý :D, já doufám, že Nina má všech 5 pohromadě a nevrátí se prostě :-)

#28 VampKošilka
2.1.2017 | 20:07:19
Car

#15 google147: mě se nějak nezdá, že by Plec nechala zemřít Damona :-/ , proč myslíš? někdo tu kdysi psal, možná ty už nevím, že z páru Bonenzo, Delena a Steroline jeden skončí špatně… což by samozřejmě odpovídalo pokud by zemřel Damon nebo Enza, ale nevím teda… Bonnie si zaslouží konečně štěstí a co se týče Damona nějak se mi nechce věřit, že by ho Plec jen tak zabila (když teda budem počítat v happy-Steroline-end, tak tam se nic nestane)

2.1.2017 | 21:03:41
Car

#22 VampKošilka: a jako ano Stydiu sice mohou jako pár neustále předhazovat jako to dělají s Delenou – JENŽE, Delena narozdíl od Stydie spolu byli už delší dobu ,,alespoň,, ano je to otravný, ale furt to není tak divný a narozdíl od Stydie, kteří spolu nikdy ofiko nebyli :-) ale hledat logiku v tomhle po*ělaným shippování je asi jako hledat logiku v dnešním světě :-)

#28 VampKošilka
3.1.2017 | 8:49:20
GingerGin

#14 VampKošilka: Poslední sérii flákám víc než obvykle (spoustu scén jsem přeskočila a spíš jsem toho víc neviděla než viděla), takže se omlouvám, pokud píšu nějaké nesmysly :D Já si ale myslím, že to může mít dva konce. 1)Umře Matt (scénáristé stále věří, že bychom jeho smrt brali jako „srdcervoucí“). Bonnie bude upírem (Kai sice tvrdil, že nemůžou to kouzlo obejít…ale TVD už obešlo tolik věcé, že to raději nepočítám). Takže se Elena probudí, bude Delena happyend, Steroline happyend a Borenzo happyend a všichni budou šťastní (a budou ignorovat i nadále existenci Jeremyho a jeho velké lásky s Bonnie :D D ) Z Damona bude člověk, což on nadšeně přivítá po tom všem, co ztropil a bude si žít krásný život s Elenou… a nebooooo..... 2)S Bonnie to bude stejné, ale místo Matta zemře v posledním díle ve finále Damon.Něco ve stylu že Elena se probudí, stane se nějaký extra průšvih, Stefan a Car budou mít narychlo svatbu (ale něco v romatickém stylu asi tak jako Chuck a Blair v GG) pak bude nějaký epický souboj s hlavím padouchem (ať už jím bude kdokoliv) a Damon se tentokrát doopravdy obětuje za všechny a zemře. Elena to špatně ponese a tak ji Car s Stefem ovlivní, aby zapomněla na upíry a na všechno nadpřirozeno a třeba ať si jen pamatuje, že kdysi prožil dva úžasmé románky s někým, kdo se jmenoval Stefan a s někým, kdo se jmenoval Damon. Pak ovlivní i Matta a ten skončí s Elenou, zatímco Stef a Car (která jednou přiznala, že je ráda upírem) budou společně cestovat po světě (to jí sice slíbil Klaus, ale tak co už :D ) V obou dvou případech Rick odjede do Originals, kde se dá dohromady s Freyou :D

Jo a to s tím, jak tady někdo psal, že Phoebe nepodepsala smlouvu na další sérii je definitivní? Teda jako jestli další řada vůbec bude. Protože v tom případě doufám, že nezničí pár Hayley a Elijah. Ona mi sice leze na nervy, ale jejich vztah mě u toho držel nejvíce a Elijah si konečně zaslouží happyend.

#27 Car #34 VampKošilka
3.1.2017 | 15:55:23
Car

#26 GingerGin: vewmi dobře napsáno, jsem pro ovlivnění Eleny i Matta at si spolu odejdou někam do pryč :-D ale spíš bych ji ovlivnila aby zapoměla jenom na Damona se svonji partou může být pořád :-) a Jeremy jasně… to taky radši nekomentuju :D a jo Haylijah pár je něco co mě dycky zajímalo a bavilo víc než celý nějaký Klaus :-) Klausem jsem viděla po boku Cami jenže i to rozbili takže smůla…

#29 GingerGin
3.1.2017 | 16:20:29
VampKošilka

#23 Car: Všimla jsem si, že Nina se nikdy na téma Stelena x Delena nechtěla moc vyjadřovat, většinou se z ní všechno tahalo jako z chlupaté deky, ale troufám si hádat, že ona sama se asi necítí moc dobře, když musí natáčet milostné scény s jejím ex. Profesionál, neprofesionál, to se nikomu nemůže líbit. Pokud se do seriálu vrátí, tak si nemyslím, že to bude kvůli Deleně. :D A jinak, co se týče smrti Damona, tak to podle mě není moc nepravděpodobné na poslední sérii, Ian se taky zastává toho, že by Damon měl zemřít, aby tam byla nějaká spravedlnost. Mě samotné by se asi zvedl žaludek tak, že by dělal kotrmalce, kdyby dostal happyend potom všem, co udělal. Netvrdím, že neudělal i dobré věci, ale to špatné ani trochu nevyvážil, vlastně se o to ani nepokusil. Při sebemenším stresíku šel zabíjet nevinné lidi, tato série dává všemu jen korunu, ačkoliv ho lze obhájit, že je pod vlivem sirény, ale tady je rozdíl, že on to podstoupil dobrovolně z vlastních bobků, Stefan se obětoval a opět se stal něčím, co nenávidí. Proto se modlím, aby Stefan bez emocí nezabil třeba Matta, protože by mohla znamenat potencionální konec i pro něj, což by mě štvalo, protože tahle postava si prostě zaslouží svůj štastný konec. A taky si určitě nemyslím, že tvůrci piplali Steroline jen proto, aby mu Car ve finále hodila snubák do ksichtu a odjela za Klausem.:D

#25 Car: O hledaní logiky v nějakých shippingách se fakt nelze pokoušet, když někdo dokáže vidět romanticky i Sama a Deana a hrdě se prohlašovat za shippery Wincestu.:D Nesnáším oboje, ale ano, pod toto se mohu podepsat. Ale pokud jde o tvůrce, tak můžou obojí předhazovat úplně stejně, jedno zda je to vztah, který zmrvili a udělaji z něj Stockholmský sydrom (DE) či rychlokvaška(Sty­dia). Můžu být jen ráda, že Stefan a Caroline z toho vyšli tak dobře, jinak bych se nedivila, kdyby je zmrvili taky…však Dries se o to pokoušela. :D

#30 Car
3.1.2017 | 16:40:24
GingerGin

#27 Car: No já bych nechtěla, aby na ně úplně zapomněla…spíš, aby je měla někde vzadu v hlavě zasunuté ty šťastné vzpomínky na oba a jen si prostě úplně neuvědomovala všechny hrůzy, které se staly :D A upřímně doufám, že Damon zemře. Bude to vysvobození pro něj, pro Iana, pro ty, kteří ho nemají rádi i pro jeho fanoušky. Byl by to důstojný odchod a určitě by Nina raději natáčela scénu s mrtvým Damonem v náručí (a do finále by se pak šouply už jen natočené vzpomínky), než nějaký happyend.

A ono by se mi právě líbilo, kdyby to končilo tak, že Elena si bude žít obyčejný život bez nějakého nadpřirozena. Bylo by to takové pěkné zakončení s tím, že s ní, jako s obyčejnou holkou to začalo. A tak by to taky skončilo. Kdyby zapomněla jen na Damona,, bylo by to jako v 6. serii, kde bylo vidět, že by to prostě nevyšlo. Dříve nebo později by se někdo prokecl nebo by někomu (asi zase Stefovi) ujely nervy :D

Teda mě se líbil i Klaus s Cami a Kol s Davinou. A ty evidentně rozbili. Takže se bojím, aby to nezakončili ve stylu, že zničí i Haylijah a všichni sourozenci budou sami, ale hlavně že budou rodina :D Naštěstí je Hayley součástí rodiny díky Hope, tak snad to tak nedopadne. A pokud Phoebe odejde a seriál budou točit dál, udělají to tak, že ji třeba Elijah pošle pryč kvůli jejímu bezpečí (nebo se stane něco ve stylu Eleny – už by mi ta nelogičnost byla fuk…navíc Elijah si v rakvi poležel už hodněkrát, tak by si pak měli o čem vyprávět :D :D ) a na konci se jejich happyendu dočkáme :D

#31 Car
3.1.2017 | 17:05:36
Car

#28 VampKošilka: jasný no, nejspíš k tomu měla své důvody a právě proto na oko mohla tvrdit, že je spíš pro Stelenu :D jasně je to jedno…ale samozřejmě komu by se tohle chtělo, že… já si stejně myslím, že hlavní důvod odchodu z show byl právě tenhle… ale to už se taky nedozvíme :-) no asi tak nějak… ale já vážně nechápu co by tam ted dělala… pokud fakt má všech 5 pohormadě tak se prostě nevrátí nevím… mě to mrzí no jak Damonovu postavu takhe ke konci ještě víc do*ebali než to bylo :-) je to prostě škoda… a on se ani nesnažil siréně nějak vzdorovat jako například Enzo… a Stefan se opět obětoval jak jinak :-/ tak snad dostanu co si zaslouží a to štastný konec s Car :-) to by mě vážně naštvalo kdyby odešla za Klausem, ale to je kravina…po tom všem co už tady bylo řečeno :D tak to je ale hodně moc :D kluky Winchestrovi mám hodně ráda ale tohle by mě teda vážně nenapadlo :D jo, to je aspoň jedna z mála show která mě stále baví i po tolika sérií, akorát tam si s nikým nepokecám jelikož to tam vůbec nežije :D rozumím :D je to prostě na nic obojí ale co se dá dělat :-/ jo a skoro jí to ale vyšlo! :D tak ještě že tak… sice to Caroline přehnala s tím skoro vrácením prstu a tím záchvatem, ale tak co no… jedno uklouznutí mi tu postavu ještě nezazdí :D

3.1.2017 | 17:10:12
Car

#29 GingerGin: tomu naprosto rozumím :D úplně to by bylo moc drsný :-( to jistě to by se Nině hrálo rozhodně líp :D třeba by v tom byla i trochu upřímnosti :D přece jenom furt nechápu ten jejich rozchod a hlavně to, že si začně s její nej kámoškou, nebo minimálně hodně dobrou :D , chápu no :-/ jako začala s Mattem tak s ním může taky skončit, já v tom taky žádnou tragedii nevidím :D

jo to mě taky ale hlavní pár co mě bavil jsou Hayley a Elijah prostě :D a prostě t os tou Cami bylo přes čáru :-( a Kol je super…docela ho lituju, že tam Davina není.. hihi jo no :D ten v tom má praxi, taky si myslím, že dočkáme :-) ještě abychom se dočkali nějakého normální vyvrcholení u PLL ale tam už asi vůbec :D

#32 GingerGin #33 GingerGin
3.1.2017 | 17:14:32
GingerGin

#31 Car: Tam mi to je už jedno, pokud Toby a Spencer budou spolu :D Já bych byla nejraději, kdyby Ezria i Haleb skončili odděleně (ty dva páry fungovaly na začátku, ale teď mi to připadá, že se je jen snaží poslepovat dohromady protože prostě proto :D :D ). Hanna a Caleb jsou už jako nějaká telenovelovská romantika a Aria s Ezrou nedávají smysl. Jenže určitě minimálně jeden z těch dvou párů přežije. Ale Toby a Spencer mají mezi sebou stále tu jiskru. Pořád vidím toho „divného“ zavrhovaného kluka a až příliš chytrou a racionálně uvažující holku, kteří se do sebe zamilovali :D :D

A když tak nad tím uvažuju, taky by se mi možná – pokud seriál bude pokračovat – líbilo, aby Hayley odjela někam do bezpečí (nebo ji uspali a šoupli do rakve…jo zní to hrozně, ale chápeme se, ne? :D ). Ale za podmínky, že tím neskončí její vztah s Elijahem :) Kdyby odjela, tak by si třeba mohli psát nebo by tam mohla mít čas od času krátkou roli jako Rebecca (nebo v tom druhém případě by si na ni mohl občas vzpomenout jako Damon…v tomhle případě by mi nějaká vzpomínka nevadila, ale spíš bych ji uvítala). Alespoň bychom měli jistotu, že jejich vztah už nepokazí nějakým nesmyslným proroctvím, kletbou nebo svatbou s někým cizím :D Ale opravdu jen za podmínky, že by bylo jasně řečeno, že až se Hayley vrátí (nebo probudí), budou spolu.

#35 Car
3.1.2017 | 17:31:46
GingerGin

#31 Car: A taky si myslím, že Cami nebo Davinu ještě někdy vrátí. Kdyby měl seriál končit, tak by bylo fajn vrátit obě ( a najít někoho normálního i pro Rebeccu, aby všichni její sourozenci neměli happyend a jen ona zůstala sama). jo, bylo by to přeslazené, ale tady u toho bych to překousla. Jinak nevím, kterou bych viděla raději. Asi spíš Cami. Davinu jsem sice měla raději, ale vztah Cami a Klause byl zajímavější. A s Davinou to navíc končilo jakž takž „pěkně“.

#35 Car
3.1.2017 | 17:35:09
VampKošilka

#26 GingerGin: Může to skončit opravdu všelijak, ale já nějak pochybuji, že by zemřel Matt. To je opravdu nesmrtelná postava a mě osobně v poslední době nevadí, vlastně mu docela i fandím. No, podle mě finále moc nepřekvapí v tom zakončení, ale brala bych nějakou apokalyptickou jízdu, kde budou mít Stefan a Caroline poslední šanci se vzít, tak to udělají narychlo, pak půjdou bojovat proti tomu, co je bude čekat i s vědomím toho, že tohle je nejspíš jejich poslední tažení. Ztratí na pár životech(třeba chudáka Alarica, či někoho jiného, kdo se tam na závěrečnou bitvu vrátí), Bonnie se promění v upíra, aby byla nějak k užitku, či se zjistí, že žití Rayniného života nesebralo schopnosti, ale udělali z siphonera(ačkoliv ani já sama nevím, jak to okecat), proto se promění a vysosá pár čarodějek, aby měla magickou moc a zároven Elena vyleze z rakve, tím je vyřešená celá ta kletba bez toho, aniž by Bonnie znovu umírala. Nakonec Damon bude poslední obět a místo toho, aby se pekla bál, tak do něj půjde střežit nějakou bránu mezi peklem a reálným světem, aby zabránil zkáze světa(řekněme, že by se potvory z pekla mocně chtěli dostat zpátky na zem a dělat bordel). Či, že se ta brána bude moc dát uzavřít jen zevnitř, tak tam vleze Damon a stane se prostě takovým strážcem brány, čímž se vykoupí ze všeho, co udělal a bude si moci říkat hrdina, protože on bude to, co bude navěky držet všechny lidi na planetě v bezpečí od těch zatracenců. Pak všichni po vyčerpávajícím boji půjdou k Eleniné rakvi zrovna v moment, kdy se bude probouzet. Elena se překvapeně podívá na to, že je tam i Bonnie, ale bude pátrat očima pátrat po místnosti, kde je Damon. Nakonec jí Stefan předá Damonův prsten(který mu třeba Damon ještě těsně předtím, než vletí do pekla předá, at to dá Eleně a on sám si nechá její řetízek), z čehož Elena pochopí, že Damon nepřežil. Poté záběr na to, jak si Stefan zapisuje všechno, co se stalo. Opouští svojí rezidenci, společně s Caroline a jejíma dcerkama, pak se půjdou naposledy rozloučit s těmi, které ztratili, což zahrnuje proslovy na hřbitově o tom všem. Pak bych tam naházela něco, jako časové skoky, záběr, kde by se Elena dala dohromady s Mattem(on už detektiv, ona doktorka), koupili si dům a ona si bude pročítat všechno to, co promeškala, Stefan s Car budou cestovat po světě, Bonnie a Enzo si taky něco na práci najdou a Stefan to zakončí podobně, jako to začal „Jsem Stefan Salvatore a tohle byl můj příběh“ – Konec. JÉÉJDA, to jsem se zase nějak moc rozepsala.

Já naštěstí už TO nesleduji, ale Hayley byla jedna z mých favoritek, takže by podle mě byla škoda o Phoebe přijít, k tomu ještě pár herců, co se teda taky rozhodli nepodepsat. Ale s tou sledovaností to ani herce nemůže bavit, sice jim to vydělává, i tak ta nízka sledovanost není moc velkou motivací, pokud chtějí dělat kariéru. A stejnak mám pocit, že je na čase. Celkem ještě přemýšlím nad smrtí Cami, kde Klaus řekl, že Cami jde někam, kam plno jiných před ní a kam snad jednou půjde i on. Takže, to znamená, že zemře? Je pravda, že tu scénu jsem viděla jen jednou protože mi to lámalo srdce jednou, natož podruhé, ale není to takový náznak, že Klaus v samotném finále zemře? Mě to tak docela přijde.

#36 GingerGin
3.1.2017 | 17:46:52
Car

#32 GingerGin: jo to jo i když nechci aby se to bralo, jakože Toby má Spence ted jako náhražku :-/ po tom vše… ne tihle se mi taky nelíbí jak říkáš začátek ok, ale ted je to prostě trapný je zase dávat dohromady…nechápu…

docela dobrá úvaha – why not :D hlavně aby je asi je zase nedávali do sebe to už bych asi nepřežila :-/ ale vážně nevím jak moc je reálný aby show pokračovala :D těžko říct jako :-O
#33 GingerGin: jo Beka by si taky zasloužila někoho normálního a podle mě Davinu ještě vrátí… nemyslím si že to Kol nechá jen tak :D to je pravda, Cami byla hlavně skvělá po Klausově boku to bylo fakt hnusný jak se jí zbavili :-( taky bych brala obě ale když už bude to jen jedna podle mě

#37 GingerGin
3.1.2017 | 17:47:33
GingerGin

#34 VampKošilka: Ano, takhle to zní moc dobře :D Jako fanoušek Damona nemůžu několik posledních řad překousnout ( a až na jeho scény s Bonnie a pár bráchovských chvilek se Stefanem předstírám, že se některé věci prostě vůbec nestaly :D :D ) takže Damon jako hrdina, který zemře (nebo prostě půjde hlídat nějakou bránu nebo tak něco…) je pro mě jediná naděje :D A svatba narychlo ve stylu „teď nebo nikdy“ by byla super. A úplně nejlepší by bylo, kdyby jim šli Damon s Bonnie za svědky (alespoň by byl poslední záchvěv Bamon, ve který tak doufám).

Taky nám ale mohou pořádně vytřít s finále zrak, všechny pozabíjet, nastane apokalypsa a skončí to tak, že se Elena probudí z kómatu v nemocnici, do kterého upadla, když s rodiči sjeli z mostu :D Zjistíme, že všechno to byl jen sen, její rodiče jsou naživu a nic se vlastně nestalo :D :D (Ok, pak by nám tam nesedělo TO, ale musím říct, že bych se hodně smála. Jestli pobaveně, nebo lehce hystericky, to je otázka :D :D Ale smála bych se :D )

A pokud TO zakončí nějak dobře a smysluplně, tak by bylo fajn, kdyby to byla poslední série. Ale s tím by museli počítat už dopředu, aby měli min. 5 epizod na vyřešení a zakončení všeho rozjetého. V tom případě by mohl být Heylijah happyend, Davina by se mohla vrátit…No a Klaus…ten by nakonec mohl taky skončit hrdinskou smrtí. Už sice na konci minulé série se obětoval pro ostatní. Teď by ale mohl skončit tak, že by zachránit třeba Hope a umřel s vědomím, že konečně bude s Cami (kýčovitá scéna, kdy umírá a vidí ji by byla fajn :D ). Rvalo by mi to sice srdce, ale zase by to byl opravdu pořádný konec. Třeba by mohl zemřít spolu s Marcelem v závěrečném boji (klasika, že by třeba bylo provedeno nějaké kouzlo, které by jejich životy propojilo a Klaus by se zabil a tím by zničil i jeho). No a Kol by byl s Davinou (která se nějak vrátí), Freya s Rickem (teda jestli má opravdu přejít do TO), Rebecca s nějakým novým sympatickým, milým a věrným fešákem :D :D a Elijah s Hayley a Hope jako šťastná rodinka, kdy by Elijah vykládal malé Hope o jejím otci, jaký byl hrdina a tak…:D

3.1.2017 | 18:08:07
GingerGin

#35 Car: Já taky doufám, že přežije Spencer, Toby i ta jeho…a že prostě bude řečeno, že se v tom autě pohádali, protože on si uvědomil, že miluje Spencer a chtěl se vrátit no a kvůli tomu nabourali. Jenže se dost bojím, že se té holky prostě jen chtěli šikovně zbavit a vůbec jim nedošlo, jak to bude vypadat :/

I když stále lepší, než kdyby Spoby neměl být vůbec. Ti dva prostě musí být spolu a tečka :D

#39 Car
3.1.2017 | 18:10:02
GingerGin

A teď mě tak napadlo…Mluví se o návratu Niny…ale co když to prostě ukončí tak, že nechají Bonnie žít s tím, že až za x let umře, Elena se teprve probudí. A nebo prostě Elenu zabijou úplně. A místo ní se vrátí Katherine? :D Já už si tak nějak nepamatuju, co se s ní vlastně stalo…vysálo ji to peklo, nebo co to bylo. Ale bylo vysvětlené, o co teda šlo? Nebo jak skončila její duše? Třeba by se nějak mohla vrátit, vysát z Eleny její energii a tím opět oživnout (jako upír, samozřejmě) a koromě obětování Damona a šťastného konce Stefana s Car by to všechno končilo záběrem na ni ve stylu „hahaha jsem zpátky“ :D

V tom případě by se mohla mihnout i v TO. Měla vztah s Elijahem a i když on na ni pak už trochu kašlal a nenápadně to s ní vzdal, vypadalo to, že jí na něm záleží. Přinejmenším to vypadalo, že by ho klidně brala a něco k němu stále cítila (a já se jí nedivím…v TO mu to dost sluší. V obleku i bez trička, co si budeme povídat :D :D ). Pak by bylo fajn, kdyby se třeba mohla porvat s Hayley o Elijaha (i když ten by jasně řekl, že miluje Hayley). :D Ale taková krátká vskuvka s ní by nebyla špatná.

#39 Car
3.1.2017 | 18:20:07
Car

jak píšeš o tom, že by se Elena probrala a nic se nestalo :D takhle nějak jsem si dělala srandu, že se to stane v PLL holky se probudí ve stodole a bum – nic nebyla pravda :D co se týče Ricka se tu psalo, že snad jen na 4 epizodu by se měl vrátit ale uvidíme :D jako do TO, a myslím, že Elijah by byl výborný vypravěč pro Hope :D
#37 GingerGin: asi tak nějak… vůbec mi nepřišlo chytré strkat do 7 tolik nových nových postav – btw ještě nejsme u konce s těmi novými postavami i v 7B mají být nové třeba novodobá Alison a tak :D a hlavně mě tam neskutečně se*ou i ty staronové…to se taky nedá… a ano bylo by docela fajn kdyby to tam takhle nějak bylo řečeno… že se prostě pohádali jelikož se k ní chtěl vrátit…ale je opravdu nesmysl aby vščechny páry byli zase pohormadě..
#38 GingerGin: no ted to bylo trochu naznačené jak vysálo to co vysálo tenkrát KittyKat tak to samé si ,,přišlo,, pro tu Rickovu stážistku, ale jinak o tom nic moc stále nevíme… takže těžko říct :D jo no to by bylo hodně dobrý na scéne Kat jak říká ,,jsem zpátky,, a Stefan a ten jeho nejlepší výraz: Katherine?! konec zvonec jéééééé :D nemůžeme to psát spolu prosím? :D vím jak to myslís a proč ne :D ale Katherine patřila dycky Stefanovi tak nějak :D i když víme jak to s ní Stefík měl :D však ted mu tam překáží Car :D nikdy nezapomenu na to Stefanovo věčný promlouvání k Damonovi: Damone, naše láska ke Katherine přeci nebyla skutečná :D … áááááá :-D

#40 GingerGin #41 GingerGin
3.1.2017 | 19:04:20
GingerGin

#39 Car: haha já se vždycky pro nějaký můj praštěný nápad, jak by to mohlo skončit, tak moc nadchnu :D A teď jsem nadšená z představy, že by na Elenu úplně kašlaly stylem „až se za desítky let probudí, všechno si to přečte, tak teď ji řešit nemusíme…“ Damon bude mrtvý, Car se Stefem a holkami si budou balit věci a úplně závěrečná scéna bude Katherine s tím jejím samolibým bitch úsměvem ve tváři, jak stojí před MF :D A konec :D já myslím, že i Nina by raději natočila tohle :D

#43 Car
3.1.2017 | 19:59:29
GingerGin

#39 Car: No a taky by se mi teď fakt líbil konec Klaus umírající s představou, že konečně bude s Cami a Elijah s Hayley v krásném domečku jako šťastná rodinka, kde Elijah sedí u malé Hope a vypráví ji o jejím otci :) To by bylo to nejkrásnější a zároveň nejsmutnější zakončení :D

#43 Car
3.1.2017 | 20:01:50
paveltoman

myslím si že ukončí takový ty postavy co tam už moc nejsou ale pořád žijí třeba jako Jeremy…

3.1.2017 | 20:40:57
Car

#40 GingerGin: souhlasím !! a já jsme nadšená s tebou :D jako taky bych ji tam už netahala už je to takový divný zkrátka… a Stefan si rodinu zaslouží jak nikdo… taky mě btw nas*alo že odstavili šerifku..taky zbytečná smrt jako :-( jo protože Nina a její Katherine je prostě nejlepší herecký výkon její :D myslím že ani v tom novým filmu tolik nezazáří :D ale ten Stefanův pohled na ní bych chtěla vidět..až na to, že by byla chudinka zase sama a tentokrát by neměla už koho štvát těma svýma rozmarama :D
#41 GingerGin: to jo to je pravda to by bylo taky moc pěkný, pač jako Klause bez Cami si neumím už moc představit víš co :D fanoušci by se sice poto…ale co no :D jsem zvědavá jak to dopadne velmi :D

#44 GingerGin
3.1.2017 | 22:00:16
GingerGin

#43 Car: Ono já si málokdy uvědomovala, že Kath a Elenu hraje jedna herečka (jako jasně, že vím, že to je všechno Nina :D :D :D Jen mi ale vždycky připadaly tak odlišné, jako by to hrály dvě herečky :D ) a Kath prostě byla ve všech ohledech lepší a Nina by si rozhodně zasloužila zahrát si ji ještě jednou :D A je fakt, že kdyby to končilo že třeba Stef a Car nakládají do auta kufry a mezi stromy uvidí Kath s tím jejím úsměvem, Stefan se zatváří zmateně, pak si povzdechne a…konec :D :D :D To by bylo to nejlepší zakončení vůbec :D

A kdyby Klausovu smrt udělali hodně dobrým způsobem…a kdyby třeba fakt těsně před smrtí viděl Cami a bylo jasné, že už jsou spolu (mohl by třeba z posledních sil hodit ten svůj úsměv) a ještě k tomu by to bylo v posledním díle, tak by to fanoušci možná i ocenili :D

#45 Car #46 Car
3.1.2017 | 22:18:53
Car

#44 GingerGin: jo no :D to je pravda :D jako musím říct, že tohle Nina uměla zahrát opravdu perfektně teda to klobouk dolů :-) ale chápu to její rozhodnutí ze show odejít, stejně si spíš mylím, že to bylo kvůli Ianovi :-) to určitě Kath jo to by to mohla ještě přijít :-) já bychj tam musela vidět ten jeho výraz a výkřik ,,Katherine?!" jinak to neplatí :D to by bylo nejlepší:D já nesnáším 5 řadu ale co miluju jsou asi ty cca 3–4 díly když je Kath v Elenině těle a svádí toho Stefana to je boží :D a chudák Stefan neví která bije :-( stále si nejsem u něj jistá jestli si teda jen namlouval že ji nemiloval a nebo ji teda fakt miloval akorát se styděl to přiznat :D

to už asi jo :D jako samozřejmě ne tolik jako kdyby byli oba živý a zdraví ale proč ne :D já mám třeba ráda tu herečku Rebeccu už nevím dál, jak hraje tu zrzku :-D je hrozně roztomilá :D a v PLL si střihla tu Ezrovi ztracenou :D

3.1.2017 | 22:38:04
Car

#44 GingerGin: yeees ted mas tu sprovnou profilovku :D

#47 GingerGin
3.1.2017 | 22:38:36
GingerGin

#46 Car: Od teď budu věřit tomu, že se na konci prostě objeví Kath a tečka :D :D (ok, ještě před pár měsíci jsem věřila v Bamon konec a nevyšlo to…ale tentokrát to třeba vyjde) :D

#48 Car
3.1.2017 | 22:45:26
Car

#47 GingerGin: hihi jooo jsme v tom spolu :D , jo Bamon :-/ to by bylo nejvíc :-/ ale asi nic no

3.1.2017 | 22:50:49
GingerGin

Omlouvám se za cca 50 komentář během pár dnů :D Ale napadla mě další varianta, jak by TVD mohlo skončit :D Lépe řečeno doladění té původní teorie.

Přijde mi až moc předvidatelná ta část, kdy se z BonBon stane upír a Elena se tak probudí. Ono to dává smysl, protože je to jediná šance, jak ji nezabít, ale zase probudit Elenu dřív, než za desítky let. Navíc vzhledem ke vztahu Bonnie a Enza jaksi jiná možnost není. Pokud mají zůstat spolu, musí se z ní upír stát (ledaže by to byl nakonec Enzo, kdo z Eleny vycucne lék…i to by bylo možné a dost by tím vytřeli fanouškm zrak :D :D ) V každém případě, co když ale Enzo umře, třeba v předposledním díle, pak bude svatba Stefana a Caroline ve stylu „teď nebo nikdy“, bude to těsně před nějakou závěrečnou bitvou (Damon a Bonnie jako svědkové), pak přijde ta bitva…no a dostáváme se zase k té variantě s obětováním Damona (líbí se mi ta možnost podsvětí a zavření brány, nebo její střežení nebo tak něco). Jenže neobětuje se jenom Damon, ale i Bonnie. A bude tam scéna, kdy se oba budou chystat na smrt (jako na konci páté série), řeknou zase tu větu, co jsi řekli tehdy, když se zhroutila druhá strana, usmějou se na sebe, Damon ji obejme a dá takovým tím kamarádsko-bratsrským způsobem pusu do vlasů nebo na čelo, pak se chytí za ruku…a bude s nimi konec…Jo jasně, Bonnie zemřela už hodněkrát, ale tahle varianta se mi líbí víc, než BoBon jako upír. Navíc jako fanoušek Bamonu bych řvala radostí (Ok, když už ne romatický vztah, tak si nějakiu takovou bff scénku zasloužím, ne? ). No a Elena by se probrala, Stefan by ji vysvětlil, co se stalo, ale že oba to udělali dobrovolně a proto, aby ostatní mohli žít své životy, a žeteď jim je už dobře a tak podobně (a nebo by mohla přijít ta varianta s úpravou paměti, to je jedno). No a pak už jen odjíždějící Stef a Car a samozřejmě Elena se dá s Mattem dohromady. A konec :D :D

ps. teda kdyby se tam objevila místo Eleny Katherine, bylo by to lepší :D To už jsem dala jasně najevo :D Ale tak zase nemůžu asi chtít všechno, ne? Ledaže by tam nakonec byly obě, to by byla legrace. Ale Kath bych chtěla vidět jen úplně na závěru v takovém tom stylu „bitch is back“ :D Ani by nemusela nic říkat, jen prostě hodit ten svůj pohled :D

#50 VampKošilka #51 Car
4.1.2017 | 15:37:20
VampKošilka

#49 GingerGin: Přesně toto mě taky napadlo! Že by u té střežení brány(či co jsem to vymyslela) nebyl jen Damon, ale i Bonnie a byla by to taková krásná narážka na to, jak společně zemřeli poprvé a opět by se společně vydali vstříc neznámu. Bonnie by si obhájila svůj titul hrdinky už poněkolikáté a Damon by měl důstojný odchod, který by tu postavu aspon trochu obhájil. Happyend pro něj je opravdu již ztracená věc.

4.1.2017 | 16:34:26
Car

#49 GingerGin: krásný :-)

4.1.2017 | 20:11:14
Hayleyy

:D já sa mosím smát, jak sa tu dohadujete jak kidi jaký to bude mět konec, a přitom ste všeci uplně mimo :D :D

#53 Car #55 VampKošilka
4.1.2017 | 22:01:46
Car

#52 Hayleyy: ježíš urcite prosimte :D nevím proč bychom se nemohli dohadovat hele přesně od toho tu tady tohle je víš co ;-) a když jsme tak mimo, tak to dopadne podle tebe? ;-)

4.1.2017 | 22:47:32
Car

jak*

4.1.2017 | 22:48:04
VampKošilka

#52 Hayleyy: Až na to, že mi se vůbec nedohadujem , pouze si sdělejeme svoje řekněme „návrhy“ na to, jak by to mohlo skončit, co každý z nás očekává, co by chtěl, co se zdá nejpravděpodobnější podle čistě našich úsudků z toho, jaký máme na show a samotné tvůrce pohled. Jsou to pouze naše myšlenky a názory. Však ty tu show píšeš, tak nám rovnou řekni(pokud jsme tedy tak hrozně mimo, nikdo tu taky netvrdí, že se nemůže splést), jak to skončí a ukonči naše trápení, stokrát se ti za to odvděčíme. Já čekám.

5.1.2017 | 10:44:30
kaileen81

No jako nevím,proč by měl zemřít zrovna Damon. Opravdu nechápu názory typu,za své chování by si to zasloužil. Damon je právě správně napsaná postava životem, žádná hloupě zromantizovaná dokonalá postava v podobě Stefana, který se neustále obětuje za všechny a všechno, tomu mohou věřit snad fakt jen náctileté pubošky,nebo já nevím.Možná by nejlepší konec byl ten, že by se z Eleny opravdu stal opět člověk, Jeremy by se vrátil zpět z cest a s Bonnie by jim to nedalo a dali by se znovu dohromady, Stef, Damon, Car a Alaric by odešli pryč…Alaric kvůli dětem a upíři by se prostě zdejchli, ale předtím by Eleně i Bonnie smázli vzpomínky nebo spíše vytvořili jinou alternativní realitu místo nich a Enzo s Mattem by důstojně umřeli :D

#57 GingerGin #58 Car #59 VampKošilka
5.1.2017 | 14:49:25
GingerGin

#56 kaileen81: Tak třeba já osobně bych Damonovu smrt brala ne kvůli tomu, že tu postavu nemám ráda (právě naopak jsem stále jeho fanouškem :D ), ale prostě proto, že jestli by to mělo být velkolepé zakončení, tak nějaký podobně zromantizovaný hrdinský kousek by tam do Damona seděl. A není to „za své chování si to zaslouží“ ve stylu trestu. Spíš to beru tak, že by si zasloužil takový velký konec, aby se v závěru ukázal v nejlepším světle :D. Navíc uznejme, že v posledních epizodách (vědomě nebo s přinucením, to je jedno) udělal spoustu věcí, které opravdu byly dost špatné a nejspíš by si je jednou dost vyčítal, kdyby přežil. A i pro něj by bylo lepší umřít s vědomím, že to alespoň částečně odčinil. Prostě jeho smrt bych brala jako to nejlepší pro něj, krásné zakončení těch jeho cca 150 let.

A ano, i Bonnie by dál mohla být člověkem a žít stejně jako Elena s vymazanými vzpomínkami. Ale to zase jen v případě, že by Damon zemřel. Dost bych se divila, kdyby Damon Elenu po to všem opustil prostě jen tak. Slíbil ji, že vypije ten lék. Takže ledaže by byl s tím lékem nějaký problém a nedal se vycucnout. Ale i tak se mi hrdinský konec pro Damoa líbí víc než jen něco jako „hmmm tak mi to s další holkou nevyšlo, nevadí, půjdu dál“

5.1.2017 | 15:45:02
Car

#56 kaileen81: jen takový malý drobný detail z Elči už člověk je jinak ok…a jako nezdá se ti že v téhle sérii je Damonova postava tak trochu do*ebaná?

5.1.2017 | 21:23:33
VampKošilka

#56 kaileen81: Mě by spíše zajímalo, co je u Damona napsáno životem? Že při sebemenší krizi jde vraždit, že pose-e, na co šáhne, že je sebedestruktivní povaha, co sobě i ostatním naprosto vědomě způsobuje problémy? V tomhle se naše názory asi liší, podle mě v TVD není absolutně žádná postava napsaná životem a pokud se k tomu nějaká blíží, tak je to Alaric, ne nějaký ex-sériový vrah, či polepšený, kající se ex-sériový vrah s hrdinským účesem. Prosím pěkně, mě nějakých náct už dávno není a od kdy je špatné věřit postavě její povahu, tak jak byla napsaná a tak, jak je daná? Je mi jedno, zda je postava hodná, neutrální nebo zlá, beru jí tak, jak je mi naservírovaná. Stefan je typický, heroický charaktér, který se vyskytuje skoro v každé seriálu, filmu. A kupříkladu u mě se smrt Damona vůbec nějak nespojovala s nějakým hejtem, naopak, docela jsem dlouho přemýšlela nad tím, jak osud Damona ukončit, aby tam byla nějaká ta spravedlnost za jeho činy, které už naprosto přesáhly všechny meze a i kdyby žil, tak jediný, komu by na něm záleželo by byl jen Stefan a nejspíše Elena a Bonnie(nicméně BonBon na něj hází bobek už ted), zbytek už ho ted nesnáší a kdo ví, třeba i Elena má nějakou mez, kdy už si řekne, že být s někým, kdo zabíjí její milované už je kapánek divné, ale to je diskutabilní, u ní určitě. Zároven by si jeho fanoušci mohli vesele sdílet obrázky o tom, jaký je Damon hrdina, když si k tomu připočteme i fakt, že tématem této série je vykoupení, kterého by Damon nějakým tím hrdinských sebeobětováním dosáhl.

5.1.2017 | 22:20:14
google147

Musím uvést na pravou míru – ještě není jisté že Originals končí, herci a tvůrci se loučí na konci každé série, ale teď to prý působí víc definitivně, smlouvu mají podepsanou prý jenom Joseph a Daniel u zbytku se neví, ani ta Phoebe není na 100% jisté že končí (ale chtějí se prý s Paulem definitivně přesunout do LA).

Co se TVD týče, tak opět nic zatím není vůbec potvrzené, jenom se škádlí fanoušci. U Steroline sice naznačují happyend, ale nějak jim to nežeru – ikdyž Plecka prohlásí, že ve chvíli kdy se rozhodla, že je dá dohromady, tak byli psaní jako endgame (navíc zajímavý detail – všecny jejich další vztahy skončili skoro ve stejnou chvíli v 5.sérii. Náhoda?) a vždycky když o nich mluví, tak nějakým způsobem použije slovo powerful. A Paul a Candice už taky po lehku fanoušky škadlí.

No nevím jestli je Damon postava ze života, tak co si myslet o člověku, který první co v seriálu udělá je znásilnění budoucí snoubenky jeho bratra? Tvůrci se tomu přiznat to dlouho vyhýbali, ale Ian to řekl nedávno naplno. Damon je stejné klišé jako Stefan, ale on je ten Bad Boy.

Ale pár věci už stačilo uniknout – v 8×09 bude Miss Mystic Falls a Stefan prý všechny účastnice přemění v upírky. V 8×10 se Sybil dost ostře pustí do Damona a zachraňovat ho bude Caroline a Bonnie za pomoci Vicky (bude to ve formě flashbacků). A asi nejzájímavější na konec na chvilku zaskočí i Kai – což nejspíš potvrzuje nejenon návrat Niny, ale že tvůrci Elenu probudí jinak než že z Bonnie bude upír

#61 GingerGin #62 Car
7.1.2017 | 1:24:52
GingerGin

#60 google147: Tak Damon rozhodě je klišé :D Jeho si většina fanoušků zamilovala právě kvůli tomu jeho BadBoy postoji a kvůli tomu, že i přes tenhle postoj tak nějak ukazoval v záblescích během první, druhé a možná i začátku třetí série svou lepší stránku. U něj prostě udělali chybu, že když už se „polepšil“, snažili se z jeho postavy vycucat co nejvíce, ale stejným způsobem, jako an začátku. Brali to tak, že když to fungovalo jednou, bude to fungovat opakovaně a tak ho nechali dělat ty nejhloupější a nejdebilnější rozhodnutí v seriálu, ale už prostě nešlo naplno vrátit jeho původní charakter, protože už každý věděl, že někde hluboko má i tu „světlou“ stránku, takže se do toho záporácké postavy nedokázal dostat naplno a místo toho to začalo vypadat u něj dost hloupě a otravně. Já osobně si myslím, že někdy po třetí až čtvrté sérii ho prostě měli nechat být. Tak nějak poslat do pozadí a spíš se soustředit na jiné, případně hodit něco z jeho minulosti a nebo z jeho vztahu se Stefanem. Dost mě mrzí, jak tu postavu zničili :/ Ale to už jsem tady řešila snad tisíckrát.

Jinak Miss Mystic Falls by bylo fajn vidět :D A taky doufám, že se alespoň na chvíli dočkáme nějakého silnějšího Bamon okamžiku. Ty dva fakt naprosto nesmyslně přehlížejí (Ok, smířila jsem se s tím, že romantický konec mít nebudou…ale proč se teda nemůžou zaměřit na to jejich přátelství? To, co mezi nimi od šesté série bylo, bylo povedené…tak proč to najednou zmizelo?).

No jo, já vím…Opakuju se v tom, co píšu :D

A k TO…Já bych osobně byla nejraději, kdyby po téhle sérii byla ještě jedna poslední, závěrečná, třeba jen 5–10 dílů. Protože jestli ještě není absolutně jasné, jestli bude seriál pokračovat, bojím se, že s koncem nebudou scénáristé tak úplně počítat a udělají ho otevřený nebo prostě nějak blbě zakončený. Myslím, že i kdyby Phoebe chtěla odejít, na těch posledních pár dílů další série by zůstat mohla, to už není taková zátěž. Hlavně, ať nějak nezničí Hayley a Elijah :/

#62 Car
7.1.2017 | 10:03:08
Car

#60 google147: to by mě zajímalo jak budou chtít tvůrci zase obejít to probouzení Eleny…když Kai to řekl dost jasně… i když furt to nemusí znamenat, že se Nina vrátí :D
#61 GingerGin: jo no taky nechci aby ničili Haylijah :_/

#63 google147
7.1.2017 | 23:03:29
google147

#62 Car: No přítomnost samotného Kaie (scény s ním už jsou natočené) může napovídat, že se podíváme do pekla a on sám může teoreticky prozradit jak to udělat. Nebudeme si nic nalhávat Kai rozhodně do nebe nešel.

A co se obscházení týče, tak stačí Valerie a nebo dvojčátka – Elena mohla už dávno vesele pobíhat vzhůru.

#65 Car
7.1.2017 | 23:22:29
ZEDUltedOP

Nejlepší by bylo kdyby zustali na živu všichni vždyť všichni tady byli od počátků a bylo by škoda kdyby zrovna v poslední 8 serii zemřeli ale co to už jsou ty seriály

jinak happyend bych přál všem ale to nebude :D škoda. ale přál bych aby nezemřel ani jeden salvatore protože i když jeden druhého nesnáší tak by ani jeden znich nenechal zemřít toho druhého i když demon vždy říkal že bude peklo ze života tak by udělal všechno proto aby nezemřel . a to stejný stefan buď ať jsou štastný oba a mají život takovej jakej chcou nebo ať zemřou bok po boku jako rodina a zemře třeba enzo toho jsem nikdy neměl rád možná by pak bonnie si žila životem jakej měla před tím

#65 Car
8.1.2017 | 21:58:26
Car

#63 google147: jasný no tak takhle tomu pak rozumím :-) a nevíš jestli už je někdo prozrazeno, zda je návrat Niny oficiální? to by pak také trochu prozradilo, jak se to bude ubírat ke konci…
#64 ZEDUltedOP: na to si přišel kde, že se nesnáší? :D

#66 ZEDUltedOP
8.1.2017 | 23:38:03
ZEDUltedOP

#65 Car: přece damon řekl stefanovi že mu bude dělat že života peklo a to taky dělal :D ale kdyby damon nebo stefan zemřel (ale kdyby se aspoň pokusil) tak by pro sebe udělali všechno aby to tak nebylo jinak podle mě se elana ani nevrátí a že už se neukáže ani na konci tohle si osobně myslím já jinak proč nemáte rádi damona ? :D to by mě zajímalo vždyť jsou na tom oba stejně oba jsou to vrazi stefan možná i větší :D já bych přál happyend spíš damonovi než stefanovi

#67 GingerGin #69 Car
9.1.2017 | 11:39:19
GingerGin

#66 ZEDUltedOP: To ale bylo tak někdy v první sérii, nebo kdy, že Damon sliboval, jaké mu udělá ze života peklo…od té doby si dávali už hodněkrát najevo, jak jim na sobě záleží a jak jsou pro sebe důležití ( třeba první polovina 6. série, kdy Damon byl „mrtvý“…). Jasně, hodně krát to mezi nimi ještě bylo nehnutě, ale to šlo o poměrně krátkodobé záležitosti. Nějaká extra silná nenávist mezi nimi nebyla. Jinak znovu říkám, že já mám Damona ráda, ale happyend s Car si prostě zaslouží Stef. Pro Damona by byl právě šťastný konec, kdyby hrdinsky a s úsměvem na rtech zemřel s vědomím, že konečně udělal něco opravdu dobrého (jo, udělat něco dobře se mu za tu dobu podařilo víc věcí… Ale já mluvím o opravdové oběti.) A nikdo nemůže popřít, že v téhle sérii je Damon fakt za blbce a těžko říct, jak by s tím vším zvládal žít, pokud by přežil. Jednou by ho to dostihlo.

#68 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 13:25:41
ZEDUltedOP

#67 GingerGin: ano máš pravdu ale já si nemůžu pomoct ale i damon si zaslouží náké to štěstí jak říkal že za 160 let je končně spokojenej že někoho už našel ale damon je sobec podle mě by radši obětoval bratra než elenu nemůžu soudit ale podle mě to tak je , A ano v téhle serii je Damon za blbce ale tak víš jak poslední serie to musí bejt to by nebyli seriály už neměli jak to zakončit tak udělali takhle ale sem zvědavej jak to na konec dopadne spíš na závěrečnej díl hlavně ta sybil mě zají jak nakonec dopadne

#69 Car
9.1.2017 | 15:18:15
Car

#66 ZEDUltedOP: jak píše GingerGin…bylo to již dávno před lety a mnohokrát dokázli, že bez sebe prostě nedají ani ránu :-) a navíc Stefan svých činů pokaždé litova, zatímco Damonovi to bylo vždycky jedno..
#68 ZEDUltedOP: tím si právě nejsem úplně jistá jestli by si vybral Elenu nebo Stefana :D ale taky jsem zvědavá jak to dopadne…

9.1.2017 | 23:40:35
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama