The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Vrátí se Nina Dobrev na finále?

Vrátí se Nina Dobrev na finále?

Protože série The Vampire Diaries pomalu míří ke svému konci, tak se všichni fanoušci snaží zjistit, jestli se Nina Dobrev vrátí na finální epizodu. Zatím pořád není nic potvrzené, ale stále je tu možnost, že se Eleny dočkáme.

20 1
9.1.2017

Elena byla očarována a její život je nyní svázaný se životem Bonnie. To znamená, že dokud bude Bonnie naživu, tak bude Elena spát. Jelikož je to však seriál o upírech tak je možné, že se Elena nakonec probudí a její přátelé nezestárnou ani o den, což prakticky nabádá k tomu, aby se ve finále objevila. Ale objeví se tam skutečně herečka Nina Dobrev?

„Nejlépe vám na to můžu odpovědět tak, že to záleží na Julii, Kevinovi a studiu. CW vám však může slíbit fantastické finále,“ prozradil ředitel televize CW Mark Pedrowitz tisku. Otázce se trochu vyhnul, ale pořád nám nechává otevřené možnosti.

Zatím není nic oficiálního, ale Plec již předtím řekla, že by měla Nina zájem se vrátit. „Nina vždycky říkala, že jestli tam pro ni něco ve finále seriálu bude, tak že se tam objeví a udělá to,“ sdělila Julie webu EW. „Když odcházela, tak řekla ‚Chci, aby měla tahle postava nějaký konec, až seriál skončí, takže se nemůžu dočkat, až se vrátím zpět a ukončím její dějovou linku.‘“

Myslíte si, že by se mohla herečka Nina Dobrev opravdu ve finále seriálu objevit?

Foto: CW

Diskuze /52

ZEDUltedOP

Teďka jsem četl že by se měla vrátit v 16 epizodě :) a ještě prej když se vrátí Dobrev tak se Iana manželka sním rozvede prej už teďka řeší rozvod

a taky jsem teďka četl že Paul by si přál umřít s Ianem že hodí své prsteny do moře a Ian zas řekl že by jeli Karibik pili by víno opalovali se a pak bok po boku zemřít sundání prstenů takhle by si to prej přáli a Plecka řekla na to že ještě uvidí jak to na konec bude takže se máme na co těšit

#4 Laurra #15 Car #37 Andie24 #38 GingerGin
9.1.2017 | 17:42:54
kath023

No to doufám. Říkejte si co chcete,ale já čekám na happyend,jinak jsem ztratila nevím kolik let svýho života sledováním :D Kolik má mít tahle série dílů?

#3 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 17:48:25
ZEDUltedOP

#2 kath023: něco v tom článku psali že jen 16 že by tam měla přijít až na konec ale to mu moc nevěřím ale podlě mě 20 až 22 a konec vysílání psali až na 21 října prej by měl bejt konec ale to nevím jestli je to správně jinak plecka říkala v jednom rozhovru kdyby se náhodou nevrátila tak má připravenej jinej scénář takže takhle ale měla by se vrátit v 16 dílů a pak budem něco bojovat proti peklu a budou se snažit zachránit stefana a damona

9.1.2017 | 17:53:37
Laurra

#1 ZEDUltedOP: Kde si cital to o Ianovi a o tom rozvode?

#5 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 17:57:31
ZEDUltedOP

#4 Laurra: na jedné stránce prej mají nákou krizi reed řekla ianovi pokuď se vrátí elena tak se sním rozvede prostě je to žárlivá mrcha

#6 Laurra #52 mia28
9.1.2017 | 18:00:47
Laurra

#5 ZEDUltedOP: Nasla som len nejake clanky z roku 2015 o ich rozvode, necital si nieco novsie?

#7 ZEDUltedOP #8 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 18:06:49
ZEDUltedOP

#6 Laurra: nene bylo to něco nového to co jsem četl bylo z roku 2016 a to už tam přece nehrála takže je to něco novýho

9.1.2017 | 18:15:14
ZEDUltedOP

#6 Laurra: https://translate.google.cz/translate?… hele už jsem našel ten článek takže fakt že to bude mít jen 16 dílů ta 18 epizoda takže se vrátí jen na koneční díl pokuď na to bude souhlasit že se bude chtít vrátit

#9 Laurra
9.1.2017 | 18:18:48
Laurra

#8 ZEDUltedOP: Vdakaa :) No to som ale velmi zvedava co ta Nikki spravi ak sa Nina vrati ako Elena a budu natocene nejake Delena sceny.. to bude pařba

#10 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 18:27:09
ZEDUltedOP

#9 Laurra: jo ale jenom jeden díl podle všeho završení má bejt 16 díl a v 16 dílů by se tam měla vrátit takže to nebude až takový jaký jsem si to přál :D ale co už třeba jich bude 20–22 jako obvykle

9.1.2017 | 18:33:49
24ron 24

100% bude len 16 častí, potom ich v programe nahradí originals ;)

#12 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 20:48:11
ZEDUltedOP

#11 24ron 24: jo tak sem měl tak pravdu v 16 by se tam měla objěvit nina. a stejnak vím jak to bude :D ten konec jak skončí :D dopadne to tak že damona a stefana se dostanou s pekla s pomocí eleny bonnie a car a spol. a že pak pojedou na karibik tak si daj víno nebo pivo a budou tam ležet celej večer a ráno až vysvitne slunce se na posled obejmou a pak hodí svoje prsteny do moře a oba umřou :) takže pro ně žádnej happyend nebude jak jste tady psali :D a eleně vezmou vzpomínky

9.1.2017 | 21:10:57
mima33

No takže Ian sa o Nikki vyjadruje len dobre, na instagrame o nej píše ako o svojej lepšej polovičke a dokonca uverejnil foto s nou z pláže ako blahoželanie k novému roku a napísal, že chvíľa z tej fotky je jeho najobľúbenejší moment z roku 2016, takže také horúce to zrejme nie je. Pred pár dňami ich paparazzi odfotili ako sa ruka v ruke prechádzajú po meste. Takže nerobte z komára somára a nehľadajte niečo tam kde nič nie je. Kým Ian a Nikki sami nepotvrdia problémy tak neuverím, že nejaké majú. A TVD končí 10.3. šetnástou epizódou a či sa Nina vráti alebo nie je zatiaľ len na úrovni dohadov. V CW o tom mlčia a Nina tiež. Jediné na čo sa Julie odvoláva je len akési slovo, ktoré Nina vraj dala, ale je to stále len slovo, na ktoré sa nemôžeme spoliehať. Bola by som rada ak by to skončilo Elenou, keďže to ňou aj začalo, ale veľmi optimistická nie som, keďže žiadne informácie v tomto smere nie sú a už sme prakticky na konci. Ale môže to byť aj naschvál, aby nás držali v napätí.

#15 Car
9.1.2017 | 21:41:43
Bymyself

Lidi jste normální? Bůh ví co za šílenej bulvární plátek to byl. Nebo hůř, nějaký americký Bravíčko… Něco hnusnýho napíšou o Nikki a hned tomu budem věřit. Kolik vám je, patnáct? Protože to by pak odpovídalo.....

9.1.2017 | 23:10:42
Car

#1 ZEDUltedOP: ou wtf :D kde se tohle vzalo? :D tvůj komentář je mnohem zajímavější než celý článek :D , jinak epizod bude 16 a končí to někdy v březnu hele :D
#13 mima33: ne asi líp bych to nenapsala :D

#16 ZEDUltedOP
9.1.2017 | 23:51:54
ZEDUltedOP

#15 Car: ale prosím tě :D stačí číst a sám na to odpověděl Paul i Ian :D ale co může to bejt pravda a nemusí ale Nina kdyby se vrátila tak by se vrátila až na 16 díl :D tam jak by zachranovali stefana a damona před peklem

#22 Car
10.1.2017 | 12:41:52
VampKošilka

Já fakt nechápu, kdo těm blbostem může věřit, mají ověřené informace asi jako Bravíčko. Taky jsem četla o tom, jak se někde psalo, že Nina pořád Iana chce, načež se později vyjádřila, že jí svatba Nikki a Iana vůbec nevadí a že ignoruje to drama, co se okolo toho vymýšlí, sama řekla, že to, co si většina těch webů výmýšlí jsou naprosté lži, které mají s realitou pramálo společného. Ian byl proti DE už předtím, než se s Nikki dal dohromady. Nikki je proti, ale tak. Jak by vám bylo příjemné, kdyby se váš manžel/partner měl muckat se svojí ex, i když jen jako? Ian by taky neviděl rád, kdyby měla mít Nikki nějaké milostné scény s jejím bývalým manželem. A to nemůže být proti DE už jen z principu toho, že ten vztah je naprosto dementní a skoro každý kromě samotných DE fanoušků ho nesnáší? To si opravdu někdo myslí, že by se rozváděla kvůli scénám v seriálu? Do soukromí jim nevidí nikdo, ale nikdo z nich nepotvrdil žádnou krizi, pořád jsou takový love birds i po svatbě, neustále si posílají nějaké básničky a obrázky, Ian se jí neustále zastává, neustále spolu někde něco podnikají.

Tyhle blbosti si vymýšlí Nian/DE fanoušci, či weby, co si na těch jejich přehnaných reakcích chtějí zarábat, protože vědí, že cokoliv napíšou, ta parta dementů se toho hned chytne. Chudák Nikki má pořád sociální sítě zasypane hejty jen proto, že je s Ianem a když jsem si to pročítala, je to fakt odporné. Že Nina střídá jednoho za druhým(její věc) to je vůbec neštve, ale všichni se můžou pos-at z toho, že Ian má Nikki a svádí na ní úplně všechno, i to, že ted v TVD nemají DE scény. Pokud nebude DE jako endgame, opět počítám s tím, že to hodí na Nikkinu hlavu, ačkoliv ta se na toto téma snad vyjádřila jen jednou jedinkrát.

#19 Uschi #21 GingerGin #22 Car
10.1.2017 | 12:45:25
VampKošilka

Jinak k tématu článku.

Mě osobně Elena nechybí, nepotřebuji tam její přítomnost, ale pokud se objeví na finále, tak to překousnu.

#20 Uschi
10.1.2017 | 12:47:04
Uschi

#17 VampKošilka: Ano, taky me strasne bavi, jak tu ma kazdy teorie, jak by to urcite bylo, kdyby to bylo takhle :D
Obavam se, ze ve slepicim svete se tohle musi prekousnout a musis si z toho udelat prdel. Na foru GoT je takovy troll, jmenuje se Locker, uz nekolik let tam vsechny bavi tim, ze si vymysli uplne nelogicke/zmatene spoilery/pribehy a vetsina lidi mu to doopravdy zere. :D

#24 VampKošilka
10.1.2017 | 14:23:30
Uschi

#18 VampKošilka: co se Niny tyce, spise si myslim, ze se vrati jako Cath. Prece jen, je to arc o pekle a podle toho co jsem z predchazejicich dilu pochopil, tak Cath prave do pekla sla, takze bych se vubec nedivil, kdyby Elena zustala v rakvi a na „male“ navsteve pekla by byla nasim pruvodcem prave Cath, ktere tam jde kazdy po krku.

#21 GingerGin #24 VampKošilka
10.1.2017 | 14:25:01
GingerGin

#20 Uschi: Já strašně moc chci, aby se místo Eleny vrátila Katherine :D Hlavně bych chtěla vidět její výraz „bitch is back“ :D Prostě něco ve stylu, když šla tehdy na začátku druhé série k Lockwoodum :D

#17 VampKošilka: A tohle bych nenapsala lépe. Nikki je mi strašně líto. Chudák může evidentně za vše (ono vlastně Ninu nikdy nikdo neobviňoval a u Iana to spíš vypadá, že je v celém rozchodu taky naprosto nevinně a že ho Nikki snad očarovala :D ). Že Nikki není zrovna dvakrát nadšená, že by její manžel hrál se svou ex milostné scény? To snad nemůže nikoho překvapit. A že se do toho nechce ani Ianovi a Nině? To je snad normální, ne? Podle fotek z natáčení a z akcí, kde přebírali nějakou společnou cenu mezi sebou mají normální vztah dvou lidí, co kdysi spolu chodili a rozešli se. Nejsou sice nejlepší kámoši, ale nějaká nenávist mezi nimi evidentně není. A že Nina a Nikki se spolu tak nějak extra nebaví? To přece taky nemusí hned znamenat, že se přímo nenávidí. Je normální, že jim je poněkud „blbé“ aby se spolu kamarádili…

#22 Car #24 VampKošilka
10.1.2017 | 17:32:00
Car

#16 ZEDUltedOP: no nevím stejně nevím kde to jako říkali ale ok :D uvidíme jak to bude :D
#17 VampKošilka: jo no spíš je hnusný jak Nikki ostatní docela neberou a stále ji urážejí kde mohou :-/ jako je to čistě jejich věc a jasně Nina sice říká, jak to je vše jeden velký podvrh ale co my víme co si o tom myslí ve skutečnosti :D ale i tak tomu taky nevěřím samozřejmě… údajně to byli hodně dobnrý kámošky ne-li nejlepší a mě osobně by to teda hodně vadilo no :D jako Nikki ji ho asi nepřebrala to ne, ale i tak je to jejich věc…věřím tomu, že je to Nině z větší části jedno ale i tak to asi bolí podle mě…ale nebude to určitě vytrubovat do éteru,aby měla hnusná média o čem psát že :D asi tak nějak souhlasím Nikki je fakt chudák jako :-/ a Nina je takxy dobrá :D nechápu jak teda dokázala 5 nebo kolik let chodit s Ianem a ted to střídá jak ponožky :D to mi taky hlava nebere… trochu mi přijde že to dělá schválně :D mimochodem, jak že se Nikki vyjádřila k DE endgame? :-O
#21 GingerGin: ne asi :D já teda já tuším že ony byli nějak lepší kámošky možná i nej kámošky, ale bohužel chlap to vždycyk celé po*ere…:D ale nedivím se jim…

#24 VampKošilka
10.1.2017 | 20:15:59
Eruska16

http://i.dailymail.co.uk/…_634x805.jpg Myslím že nevyzerajú žeby sa nenávideli.

10.1.2017 | 21:28:11
VampKošilka

#22 Car: Já beru to, co sama řekla a to je to, že s tím stručně nemá problém. Sama si hned někoho našla krátce po rozchodu, zda to střídá je čistě její věc a já jí celkem věřím, taky si o tom může myslet přesně to, co řekla a i kdyby ne, tak je do toho každému leda prd. Navíc z toho, jak rozjíždí svůj život na plné koule bych řekla, že se jí po jejím ex zas tolik nestýská. No a Nikki je v tomhle ohledu spíše chudák. Myslela jsem si, že ten zápal v tom jí hejtovat odezněl, ale bohužel.

Nikki o DE endgame? Asi jen stylem, že souhlasila se vším, co Ian řekl o tom, jak podle něj DE endgame není nutnost. To jediné aspon vím.

#19 Uschi: Já si z toho vlastně prdel dělám, když vidím to, jak někteří div nepíšou fanfikce o tom, jak to mezi nima pořád je a nařizují jim, at jsou zase spolu. Musím se smát tomu, kde berou to sebevědomí někomu nařizovat, jak má žít svůj život, když je jim nanejvíš patnáct. A banda dalších pipin tam ještě přitaká. Tak to je docela známí jev, že si někdo vymýšlí blbosti a ostatní chrochtají blahem. :D

#20 Uschi: Nebo je tu taky možnost, že tam opět budou obě dvě, jak Elena tak Katherine.:D

#21 GingerGin: S tímto můžu souhlasit na 200%.

#25 Car #27 Uschi
10.1.2017 | 22:22:31
Car

#24 VampKošilka: samozřejmě, že je to její věc :D jen se divím no, být s někým 5 let a být mu (snad)věrná je trochu jiný kafe, než když pak letí do postele s každém, že… přesně tak ona asi nebude vytrubovat do světa jak hrozně jí to se*e pač asi není hloupá a ví co by tím spustila… ale podle mě jako každou ženskou to asi trochu trápí nějakým způsobem…zas na druhou stranu v tomhle byznysu nikdo asi nemohl čekat, že spolu zůstanou dokud je smrt nerozdělí že … jistý příklad je tomu i Brangelina :D, já to taky nechápu co proti ni všichni mají spíš naopak, přala bych ji nějakou pořádnou slušnou roli, kde by se mohla blísknout, a opadlo by takový to, no jo ona hrála v tom Twilight… mě naopak byla sympatičtější než Kristen Steward a to vždycky :D ta to s Robem myslela asi taky hodně vážně no… :D … ale to už je jiná kapitolka

jasný no, nemysllím si, že by udělala skandál, jak se všude vytrubuje – jasně bude jí to vadit ale asi to neřekne veřejně, to samé jako to bude vadit jistým způsobem Ianovi i Nině… podle mě je to spíš na nich jak se dohodnou než na Plecce,…nebo spíš na tom jestli se Nina bude chtít vrátit no… a pokud Delena nebude, tak hlavně kvůli Nině podle me..jsem zvědava jestli ji za to fanoušci zavrhnou :D já si prostě osobně myslím, že tam ted tam do toho příběhu Elena prostě už nezapadá… jako nemuseli by ji asi nechat umírat to zase ne ale nevím, udělat to prostě nějak jinak… jako nevím jak moc oni spolu to mezi sebou měli Nina a Nikki ale myslím, že docela dost dobře, ale je jasné, že ted už to prostě takové nebude no… co se dá čekat, asi ji nebude Nikki vyprávit Nině co zrovna včera dělali, kde byli a co měli k jídlu :D prostě když se mezi dvě holky postaví chlap přátelství jde stranou to je bohužel velmi známá věc :D

#26 Uschi #30 VampKošilka
10.1.2017 | 23:28:05
Uschi

#25 Car: Tak na druhou stranu, ja bych partnera herce mit nemohl :D Ta predstava ze s nekym toci milostne sceny by me vyvadela z miry pokazde, kdyz by odesel nekam na nataceni :D Plus znam cloveka co natacel miniserii jednoho serialu na Sumave, ma zenu, deti, na Sumave byli vsehovsudy trvale neco kolem 8 mesicu a domu do Prahy se obcas dostal jen na noc obcas. U piva takhle jednou utrousil, ze „delali i veci, ktere spolu lide delaji, kdyz jsou spolu dlouho…“. Ukoncil to s tim, ze co se delo na Sumave, zustalo na Sumave.

Co se tyce Niny, asi by mi Cath byla prijemnejsi. Prece jenom, Elena ma to sve uz „Odzite“ a kdyby se vratila, zase by se z ni vsichni po.. a pokud ma serial skoncit tak, ze (podotykam, ze 6 a 7 radu jsem stale nevidel, na 8 koukam z ucty k tomu, co serial kdysi byval) Elena napise tecku do diare a zavre ho, tak to bude jedna z nejhorsich scen, ktera kdy byla natocena. Na druhou stranu, kdyby mel serial skoncit s tim, ze posledni scena bude Cath, ktera se dostala z pekla, nekde lezi a otevre oci vubec by mi to nevadilo :) Ale nebyl by to uzavreny konec no…

Spis to ale vidim tak, ze se dostanou do pekla, Stefan nebo Damon si tam chvili pobudou a nahodou ji potkaji, nebo spolu uzavrou nejakou dohodu, ze nekdo nekomu pomuze… Jakoze tam bude mit spis jen Kosmetickou roli. Na to i Nina narazela, ze kdyby se vratila, nebude to nijak zavratna, dejove dulezita role, plus ani ona si Delena sceny moc nepreje.

#29 Car #30 VampKošilka
11.1.2017 | 8:02:43
Uschi

#24 VampKošilka: Spatne jsem reagoval :) Melo byt na Vampkosilku

#28 Car
11.1.2017 | 8:03:34
Car

#27 Uschi: v poho

11.1.2017 | 12:05:41
Car

#26 Uschi: hm tak to je nechutný…takový chlapy bych střílela…

a možná by bylo dobrý zkouknout i 6 a 7 :D ne asi prostě at ji nechají spát nebo já nevím :D kdyby ji nechali zemřít tak to bude moc.. i když co my víme třeba ta tragická smrt bude ona…

11.1.2017 | 12:08:03
VampKošilka

#25 Car: Neřekla bych, že to bolí, je to spíše divné, jak to napsala GingerGin. Já nevím, Nikki a Ian jsou spolu už nějakou dobu a Nina je od Iana ještě delší dobu, mě osobně by to přišlo jako uzavřená záležitost, která by mě nějak netankovala. Kdyby Ian opustil Ninu kvůli Nikki, tak bych řekla, že to bolí, ale pokud se rozešli a on si po nějakém čase začal něco s její kamarádkou…spíše to vyzní divně, než bolestivě. Pouze můj úsudek.

#26 Uschi: No nechutný, dost bezpáteřní, ale to ani tak není o tom, zda je někdo herec, ale zda je někdo kok-t.:D Dělají to i ti, co mají prostě práci někde jinde po republice nebo i v zahraničí a domů se vracejí taky jen na den, ani né. Mě by taky byla Katherine mnohem příjemnější, Elenu bych klidně oželela, ale hádám, že se s příchodem Niny se vrátí bud jen Elena, nebo Katherine i Elena, ale sama Katherine podle mě né, ale tak, já pouze hádám. No myslím, že točení DE scén se obejde i bez ní, však je to vidět na té sedmičce či této poslední sérii.

#31 Car
11.1.2017 | 14:31:07
Car

#30 VampKošilka: rozumím však jo, taky není zdravý se jedním vztahem užírat kdo ví jak dlouho… vidíš to a mě by to třeba jednak velmi na*ralo a bolelo by mě to určitě, já třeba věci jak tak nezpomínám :-) kord ne takový, ale každý má na to svůj názor že jo, kdo nezažil tak nemůže tak dobře soudit, já tedy naštěstí ne, ale znám se a proto vím, že by mě to jednak naštvalo a bolelo :-) přece jenom nej kámoška a přítel jsou takové dvé spřízněné duše bych řekla :-)

#33 VampKošilka
11.1.2017 | 14:57:20
GingerGin

Ještě k těm všem nenávistným zprávám, co píšou Nikki.Já nevím, ale mě prostě přijde, že fanynkám Deleny tak nějak nedochází, že nejde o Damon a Elenu, ale o Iana a Ninu. Jako by tak nějak nechápali, co je realita :D :D Jo, jasně :D Bylo pěkné, že dva lidé, co měl mezi sebou chemii v televizi (ok, v té době Elena a Damon nebyli spolu a jen to mezi nimi zajímavě jiskřilo…teda ono to jiskřilo i mezi Elenou a Stefem, ale to zase jiným způsobem…ale to je fuk) byli ve skutečnosti spolu. Ale kdo ví, jaký jejich vztah ve skutečnosti byl. Jejich fanynky je zbožňují jako Delenu (tzn. badboy a slečna dokonalá, soucitná a hodná, která ho napraví). Že ve skutečnosti jejich vztah byl o něčem jiném je nezajímá. Prostě mi přijde, že ti, co tak hrozně nenávidí Nikki, jen nežijou v realitě a nedokážou tak nějak pochopit, že tohle není seriál :D

#33 VampKošilka #34 Car #35 mima33
11.1.2017 | 18:15:29
VampKošilka

#32 GingerGin: Přesně jak říkáš. Mají tendence tahat tenhle shipping do reálného života, jakoby nějaké prohlašování team Nian a šikanování Nikki mělo snad něco změnit.

#31 Car: Tak já nejsem ty, ty nejsi já. Mě to přijde jen takové blbé, ale přežít se to dá. Horší by byla situace, kdyby mi toho chlapa moje kamarádka přebrala a ukázala se jako taková falešná kamarádka, než to, že jsem se s někým rozešla a on se později zamiloval do nějaké mojí kamarádky. A rozumem se opravdu nedá ovlivnit to, do koho se daná osoba zamiluje, to prostě přijde a neptá se vůbec na nic. Nikki a Ian byli dlouho jen přátelé, nejspíš to ani jeden z nich nečekal, ale to jen hádám, samozřejmě.

#34 Car
11.1.2017 | 18:48:13
Car

#32 GingerGin: přesně tak :-) tihle lidé by se měli zamyslet především sami nad sebou zda jsou úplně ok :-D
#33 VampKošilka: však jo a proto pišu, že me by to prostě vadilo no ;-) tohle se nedělá a je to blbý a je jasný, že pak ten vztah prostě už mezi nimi (kámoškami) nebude nikdy jako dřív … asi tak nějak, můžeme se tady opravdu jen dohadovat jak to mezi nimi skutečně bylo … stejně to vědí jen oni sami…

#46 VampKošilka
11.1.2017 | 18:53:45
mima33

Tak až takýto „zlý“ vzťah má Ian s Nikki (musela som to sem dať, keď som to uvidela… hneď mi to vyčarilo úsmev na tvári – nech si vraví kto chce čo chce, sú spolu veľmi zlatí a môj názor je, že sa k nemu hodí viac ako Nina) – https://www.facebook.com/…64009682890/?…

#32 GingerGin: Ja som bola vždy fanúšik Deleny (jasné, beriem, že ich vzťah je toxický a trochu chorý), proste sa mi k sebe hodia viac ako Stelena – možno je to tým, že voči Stefanovi mám vypestovaný fakt veľký odpor – myslím, že už odkedy som čítala knihy (čítala som najprv knihy, potom som videla seriál), takže prosím, nehádž všetky do jedného vreca :D ale chápem o čom hovoríš – ja tiež celkom nechápem, prečo si fans myslia, že majú čo i len najmenšie právo zasahovať do súkromných životov hercov… pokiaľ je Ian s Nikki šťastný, nech je s ňou. Koniec koncov, pokiaľ dobre viem, bola to Nina kto odkopol Iana, on sa chcel usadiť, ona si chcela užívať, obaja mali rozdielne pohľady na to čo chcú v budúcnosti. Je mi fakt ľúto tých, ktorí sú takto zaslepení. Je to hlúpe.

#36 Car
12.1.2017 | 13:17:31
Car

#35 mima33: ne asi tohle foto jsem taky včera viděla je to božíííí :-)

12.1.2017 | 18:57:15
Andie24

:D :D :D :D :D :D ty bludy co tady psal/a
#1 ZEDUltedOP: mě rozesmály strašně moc :D prý na pláži, umřou :D Připomíná mi to komentáře co tu psávala jedna holka Rosemary mám pocit :D asi nějaká rodina, nebo přímo ona pod jiným nickem :D :D Každopádně za návrat Eleny jsem na 100%, to by nebylo ono!

#40 megary #42 Car
12.1.2017 | 23:44:53
GingerGin

#1 ZEDUltedOP: Ok, tomuhle celkem věřím, že to Paul i Ian někde řekli :D :D :D . Taky před třetí sérií jeden z nich řekl, že by Stefan s Damonem a Elijah s Klausem mohli jet společně na pánskou bratrskou jízdu do Vegas a že Rick by jim dělal řidiče :D :D :D Tohle jsou takové ty jejich vtípky, kterým se bohužel věřit nedá. „Bohužel“ píšu proto, že by tyhle návrhy byly víc než zajímavé a možní i lepší scénáře, než od Plecky :D :D Ale opravdu si jen dělali srandu…:D :D :D

I když by se Plecka mohla jednou inspirovat. Představa, že celý seriál skončí tak, že se Elena probudí, Damon se zamyslí a řekne, že vlastně bude raději s bráchou. Stefan se slzami v očích bude souhlasit, vykašlou se na všechny ženské, udělají si dlouhý výlet někam k moři a nakonec s nějakým koktejlem v ruce (a dlouhým záběrem na jejich těla bez triček, aby měly fanynky radost :D :D ) na sebe mrknou, řeknou si, že už stačilo, sundají prsteny a konec :D :D Uznejte, že tohle by byl ten nejvíce překvapivý závěr :D

13.1.2017 | 14:00:11
:D

nečítala som všetky odopovede takže neviem či to tu bolo spomenute :) Podla mna sa Nina nevrati ako elena ale taktiež myslím že ako kath a kebyže sa ma vratit ako elena by to nedavalo zmysel nina dobrev sa dala teraz ostrihat po plecia ked elena bola na posledy v tvd mala vlasy do polovice chrbta takže neviem ako by to vymysleli :D

#41 megary #42 Car
13.1.2017 | 15:09:02
megary

#37 Andie24: LOL úplne rosemary :D ale ona by sa ešte doteraz hádala, že to tak bude

#43 Andie24
13.1.2017 | 18:17:13
megary

#39 :D: Nie je problém nadpojiť. Katherine dávali príčesky a nadpájali vlasy vždy (a samozrejme aj robili iné účesy, než Elene, aby ich odlíšili)

13.1.2017 | 18:19:19
Car

#37 Andie24: hele ale taky mě to napadlo :D že je to ona pod jiným nickem pač sem už dlooouho nic nenapsala :D i ten styl by tomu odpovídal :D
#39 :D: taky mi tu děsně chybí :D

#43 Andie24
13.1.2017 | 18:43:56
Andie24

#40 megary: To je fakt :D ona měla oblibu se dohadovat :D

#42 Car: Taky se divím, že sem dlouho nic nenapsala :D chybí mi :D i když ona už vyhrožovala, že se na to přestane dívat apod :D

Taky jsem uvažovala, jestli nebudou její nové vlasy (které mimochodem vypadají naprosto úžasně) problém. Ale paruky, nebo cokoliv. co oni můžou používat by to vyřešilo. Přece jen oni mají tolik možností, že tohle by je nezastavilo :)

#44 Car
14.1.2017 | 11:41:37
Car

#43 Andie24: to vyhroživala v každém příspěvku no :D to bylo nejvíc taky mi chybí ty hlody .D

přesě to určitě ta dnešní doba je celkem vynalézavá :D přesně tak uvidíme jsem docela zvědavá jelikož se to končí už finiši a stále žádné info na toto téma nejsou k dispozici :D

#45 Andie24
14.1.2017 | 11:43:45
Andie24

#44 Car: Možná, že změnila nick a píše už normálně :D a nebo je ten/ta zmiňovaný/á výše :D Mě se líbí na jednu stranu, že ještě nic nevíme a strašně ráda bych byla překvapená.. Jakože v jednom díle prostě nastoupí a my bychom nic do té doby nevěděli. Ale myslím si, že je to až nemožné v dnešní době s instagramem a facebookem :D

#47 Car
14.1.2017 | 16:43:26
VampKošilka

#34 Car: Nevím, co se v tomhle ohledu dá dělat nebo naopak nedělat, pač to zamilování si fakt čas a místo nevybírá a pokud ho Nině vyloženě nepřebrala, nějaký horor v tom prostě nevidím. Navíc Nina a Nikki se dlouho předtím nevídali, takže nějaký jejich zápal přátelství skončil možná dřív, než si Ian s Nikki něco začal. V tomto případě moc nechápu tvé nadšení ze Spaleb páru, což je jedna z těch horších verzí toho, jak to může dopadnou, když někdo chodí s ex své kamarádky

#47 Car
14.1.2017 | 18:46:51
Car

#45 Andie24: asi tak nějak :D taky mi to tak přijde a nebo se prostě teda ,,přestala už dívat,, jak stále vyhrožovala :D nicméně ano v dnešní době s fb, twitterem, instgramem atd… si myslím, že to budem vědět jako první :D
#46 VampKošilka: jasný no to je dost možný však nikdo do toho nevidíme a úpřímě řečeno je to vážně jejich věc a my se tady můžem pouze takto dohadovat :D a tolik jsem ty dvě zase nesledovala, abych třeba věděla že se spolu předtím už nějak extra nebavili právě… ale tímto bych to asi uzavřela :D přeju jim všem at jsou štastní :-) myslim, že Nikki je určitě fajn ženská a důležitté je že jim to prostě s Ianem klape :-)

jasný no to máš pravdu :-), neumím to moc dobře vysvětlit proč ale jednak všechny se odstěhovali neznámo kam, moc se nevídali a Hanna Caleba prostě nechala jít jasně vrátila se, ale to už bylo pozdě, skončilo to kvůli ní, on jí sám od sebe neodkopl, to že se Caleb pak sčuchnul se Spencer je další věc, ale ok ta už taky nebyla zadaná měla to tak nějak vyřešený takže vlastně proč ne, navíc ona byla ta která pak měla největší výčitky, když se vrátili všechny zpět do toho cvokhausu a hlavně další taková úplně ,,nepodstatná věc'' – je to seriál zatímco, tohle skutečnost :-)

#48 VampKošilka
15.1.2017 | 17:46:43
VampKošilka

#47 Car: Co se stalo nebo nestalo ví jen oni a já hrabat v cizích věcech nehodlám, mě spíše hne žlučí ta hystérie okolo těch magorů, co Nikki napadají a vymýšlí si.

Ano, je to fikce, ale tohle není zrovna nereálná situace, která by se nemohla stát v běžném životě, mě jen zajímalo, co je na tom jiné, odpověd jsem dostala, je jasné, že fikce je mnohem více vykonstruovaná než realita. Tak k těm už jen stačí to, že měli mnohem víc chemie, než Hanna a Caleb za celou dobu

#49 Car
15.1.2017 | 21:22:00
Car

#48 VampKošilka: přesně tak, taky bych to asi dále nerozebírala, ale ta hysterie je vážně sílená…

samozřejmě stát se to může, v tomto případě mi to ale tolik závažné nepřišlo, hlavně proto, že je to fikce, to jistě, mě ze začátku Haleb nevadili, ale s každou sérií to bylo horší a horší, se Spencer bude pro mě vždy Toby na prvním místě, ale i s Calebem to nebylo úplně od věci :-) hlavně me rozčiluje ten fakt, že je nakonec Marlene dá všechny stejně dohromady, což je další velmi nereálná věc, ale tak co no, jsem stále toho názoru, že TVD je sice přeplácené a už je toho dost ale stejně stále vede svoji přeplácaností PLL, bůh ví na co všechno se ještě přijde během těch posledních 10 dílů, které tak velmi trapně natahují…

#50 VampKošilka
16.1.2017 | 0:54:12
VampKošilka

#49 Car: Pokud jde o TVD a PLL, tak PLL je přeplácané, protože už není, co vymýšlet, hlavně ty díry v nelogickém chování postav, které bijí do očí. TVD se zase neustále opakuje.

Taky by mi Haleb nevadili, kdyby každý nejásal z toho, jak jsou úžasný pár, přitom mě nikdy nenadchli, pořád jsem hledala, co na nich všichni tolik mají a později mě spíše nudili, nemluvě o té laciné chemii, kterou mi prostě neprodali, mnohem více to prostě jiskřilo mezi Hannou a Wrenem a nejvíce mě dorazila ta poslední Haleb sex scéna, která byla snad jedna z nejhorších, co jsem viděla. Což ne nedá říct o Spencer a Tobym, ti mě zajímali celou dobu a Spencer a Caleb se mi zpočátku též líbili, byla to prostě změna, ale Caleb je hnup, co si nezaslouží ani jednu a Toby je zlatíčko, které ke Spencer prostě patří..

#51 Car
16.1.2017 | 16:40:50
Car

#50 VampKošilka: přesně tak !!!!!! bohužel a proto je dobře, že už tyhle dva seriály končí protože již vážně nemají co nabídnout, ale štve mě, že u PLL se to tak neskutečně protahuje… no právě :-( jako ze začátku jsem je brala, ani jsem si nemyslela že jim to vydrží tak dlouhou, kord poté co pak Caleb odjel, ale co se stalo, byl tam zpět a v tu ránu u Hanny která mu to odpustila :D no chemie mezi Wrenem a Spencer je vskutku legendární :-) to jo no ta byla moc, i na těch hercích bylo vidět nebo přišlo mi jak kdyby to dělali z donucení, vypadalo to hrozně uměle nevím no… Caleb je zkrátka divnej, to co předvedl jak Spencer miluje a pak vlastně zase ne … nevím no to bylo fakt přehnaný, ale je to na Marlene no co s tím udělala… stejně poslední dvě série mi přijde divný a jak už někdo psal u PLL diskuze bylo by zajímavé kdyby byl právě on -A ale nechci o tom ted moc přemýšlet ani mě to už moc nebaví to zkoumat… a Toby… doufám, že je živý a že to přežil a hlavně že se vrátí ke Spencer, ale hlavně doufám, že to neudělají tka, že Yvonne zemře a on poběží za Spencer, to už se vážně na*eru… :-/ a nebylo by to poprvé :D

17.1.2017 | 0:14:17
mia28

#5 ZEDUltedOP: Mmm, těžko říct, jak to s Niki a Ianem je… Taky se nemůže věřit všemu… Ale i tak, co by mělo Nikki vadit? Snad byly s Ninou docela dobrý kamarádky, ne, než jí tak trochu přebrala manžela… :-) Jooo, tak možná se bojí, že stará láska nerezaví, znáte to :-D

23.1.2017 | 10:02:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama