The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Druhá ukázka z epizody We're Planning a June Wedding

Druhá ukázka z epizody We're Planning a June Wedding

Damon plánuje, jak vylákat Katherine na volné prostranství. Nová vládkyně pekla je posedlá Stefanem, a tak Damona napadne, že jí Stefanovo štěstí vetřou do tváře. A to pořádně.

10 0
4.3.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /80

Car

zajimavý dnešní díl…

od předposledního dílu bych čekala mnohem víc, hodnotím velmi kladně pouze hezké sblížení Damona a Caroline to bylo fakt pěkný :-), svatba Steroline cekove pekny, aspon prezili obrad narozdil od minula…ale jinak? zadna Katherine, ja jsem si docela fandila ze se tam objevi, Mattova matka fakt odporna, nakonec to bylo trosku jinak, celkove nevim co si o tom zatim poradne myslet,… kdyz to skoncilo, tak jsem si rekla wtf? to je jako konec? aha tak to jsem zvedava jak to nacpete do posledniho dilu..

#5 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 10:26:58
KaraSnowAllen

Tohle klamání nemám ráda. Proč nás lákali na Katherine, když tam ve výsledku žádná nebyla? Fakt mám věřit, že se Vicki zalíbily kožené věci, vysoké jehly? Peklo s ní docela zamávalo. Stefa a Caroline si po dnešním díle fakt nedokážu představit s někým jiným, ti dva prostě mají být spolu a pokud nebudou, tak to nebude happyend. Kelly mi vlastně nevadila, ač v mých sympatiích nestoupla. Bonnie je mrtvá… já jsem z toho nedokázala být v šoku, protože mi jí zabili tolikrát, že to semnou skoro nehlo. Upřímně, raději bych se na poslední díl nepodívala, protože takhle si aspoň můžu domyslet, že Bonnie zemřela a byla navěky s Enzem v jiné realitě, Elena se probrala, její krev se stala lékem, vypili ho Damon s Caroline a pak zazvonil zvonec. Stefan a Car měli jejich Alexiu, Delenu vem čert, ať si mají co chtějí.

#3 Car #5 ShadowKittyGirl #38 KackaEsh
4.3.2017 | 11:30:03
Car

#2 KaraSnowAllen:

asi tak nejak jsem dost vytocena ze tam nebyla… ne asi, jako ja mam dlouhe vedeni ale ta Bonnie asi fakt umrela no, nejak mi to nedislo no :D , tu jinou realitu moc nechapu ale aspon budou spolu no :-/ a kdyby to slo aby z Eleny vysali lek oba proc ne, a MF bude bez upiru

#4 KaraSnowAllen #5 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 11:34:00
KaraSnowAllen

#3 Car:

Bohužel, vždyť v dalším traileru jsou flashbacky se Stelenou a Klaroline, ty spoilery jsou nejspíš pravda. Jako, je tam i DE, ale ta se spíše vyřeší stylem alternativní reality.

#5 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 11:43:23
ShadowKittyGirl

#1 Car: Po dnešku jsem si jistá, že finále bude průšvih… :-/ Jako to prostě nemůžou všechno stihnout… :-(

#2 KaraSnowAllen: Hm, myslím, že takhle to nebude, ale je fakt, že už mě to taky nedojalo, koneckonců, ona byla nejočekávanější smrt ze všech a že to udělali takhle jen značí, že tvůrci jsou idioti… :-( A hlavně že samy fakt nevědí co chtějí, nebo že by měli dělat…

#3 Car: Můžou založit novou protiupíří radu :-) Máš tam většinu zakladatelů :-)

#4 KaraSnowAllen: What? Ještě jsem tu upoutávku neviděla, ale tohle nemyslí vážně, že ne? Jako snad jsou jen v poutávce a ne i v dílu, protože na to fakt není čas… OMG Jestli jsem ještě včera myslela linčování Plecky jako vtip, tak dneska už to vážně zvažuju… :-/

#6 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 12:01:54
KaraSnowAllen

#5 ShadowKittyGirl: Upřímně, pokud Peklo udělalo z Vicki až takovou mrchu, tak se možná Katherine jako královna Pekla dává smysl, pokud se tam její charaktér jen zhoršil. Taky začínám mít obavy, tohle bude průser.

#7 ShadowKittyGirl #8 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 12:52:13
ShadowKittyGirl

#6 KaraSnowAllen: Bude, už to úplně živě vidím a po pravdě, tady aspon vidíš, jak je Vickey super člověk… Je to prostě sobec, co se nezmění… :-/ a má to po Kelly… :-/ Ten konec s Bon jsem moc nepochopila, ono ten výbuch celkově nedával moc smysl, jakože nebyli ani vyděšené ani od kouře, prostě úplně na prd si tam prostě jen tak stáli, zatímco to udělalo Bum? Ani jí neohoželi světlé šaty… Že si tam Kath jenom tak nenakráčí to bylo jasný, ale jak to bylo celé udělané, abychom si mysleli, že to ona je, byl od tvůrců pěkný podraz…

Tanec Bonnie a Damona jsme sice dostali, ale jakmile se do toho přimotal Enzo bylo po všem, totálně tu chvilku zabili… :-/

#9 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 13:01:35
ShadowKittyGirl

#6 KaraSnowAllen: Jakože Kath je vyloženě výborná královna Pekla, to zase jo, i když na to jako poutnice podle mě neměla kvalifikaci… Dábelštější než sám dábel, jak se říká :-) Ale přála bych si jí v té roly vidět takhle je to na prd a v posledním díle už nám nic nevysvětlí…

A jak jsem přesně říkala, Damon ví, jak na Kath, ale zrovna tak ona ví, jak uvažuje on a není hloupá, aby si tam jenom tak nakráčela… Zatímco oni se jí snažili vyláákat, ona využila toho, že se jejich pozornost ubýrá jiným směrem a zase jim to nandala. Měla plán a, b i c, Prostě typická Katherine kterou nepřečůráte :-)

Jen moc nechápu, jak se Vickey a Kelly dostaly z toho pekla ven a hlavně kdy? Spolu s Kaiem? To nedává smysl…

#9 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 13:06:53
KaraSnowAllen

#7 ShadowKittyGirl: Lol, nemám už náladu obhajovat Vicki, mysli si, co chceš, ale když naposled viděla Matta, tak sobecká nebyla a pokud ano, to už nevím, co sobecké není. Peklo je Peklo, Vicki byla relativně v pohodě, než jí to vcuclo, bůh ví, co se tam dělo, že je zkaženější než kdy byla předtím. Kelly byla vždycky svině, ale až taková taky ne, byla to jen neschopná matka, starající se o sebe, ale nemyslím si, že by ublížila malým dětem jen proto, že jí to Katherine nakázala a to jsem o Kelly nikdy neměla moc vysoké mínění. Navíc ten sajrat, co z ní šel nejspíše ukazoval, že je něco na způsob démona, bych řekla.

Ona a holky kolem sebe vytvořili magií nějaký ochranný štít, nebo tak něco. Vždyt ohěn vyletěl všemi okny, je jasné, že to by musely mít sakra štígro, aby tohle přežili. Nějak je ochránila magie.

#8 ShadowKittyGirl: Jsem zvědavá, zda se Katherine vůbec objeví nějak jinak, než v pozadí. 42 minut na to, aby se objevila Jenna, Lexi, Jeremy, John, Elena a čert ví, kdo ještě a zároven, aby vyřešili všechno okolo.

#11 ShadowKittyGirl #46 Car
4.3.2017 | 13:17:50
paveltoman

Od posledního dílu jsem byl natěšenej jak malý děcko, hlavně na Kathrine ale toto… Vůbec se mi nechce dívat na ten poslední díl

#12 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 13:22:47
ShadowKittyGirl

#9 KaraSnowAllen: Jasný v poho, měla i dobrý vlastnosti, ale ty činy… :-) Nemyslím si, že je zkaženější, spíš chtěla z pekla ven jako všichni ostatní a bylo jí fuk, co nebo koho pro to bude muset obětovat. Prostě sobec… :-) No, sajrajt to byl, ale taky to mohla být jen sražená krev, protože to tělo umíralo… Podobně jako Kai. Jako nevím, no… Démoni by byly sice zajímavý, ale to by nesměl zbývat už jen jeden díl do háje… Takhle je to fakt na nic, něco nakousnou třeba i vcelku dobrý nápad a pak se na to vykašlou…

No, jo nějak je to zase samo ochránilo a když se pak chtěli dostat ven, už se museli snažit všicni tři, aby jim plameny ustoupili z cesty, že jo? Jako já už jsem z těch děr v příběhu nehorázně otrávená, ba až skoro doopravdy naštvaná, za což ty samozřejmě nemůžeš… :-)

Je to prostě sakra málo, ale Kath se musí objevit, jinak to fakt spláchnou… Udělají z ní největšího a posledního záporáka a pak ji ani neukáží? To je vyloženě k smíchu… nebo spíš k pláči… :-/

Jako a ten konec měl znamenat co? To jako, že už nikoho ve finále smrt nečeká? Že tohle bylo ono? OMG…

#13 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 13:27:36
ShadowKittyGirl

#10 paveltoman: Oni to tak ale mají furt jeden díl super, další hodně průměr… :-(

4.3.2017 | 13:28:54
KaraSnowAllen

#11 ShadowKittyGirl: No, bylo to černé, krev je snad červená, navíc jí zčernali i oči(jako démonům v SPN), takže těžko říct, co to bylo, ale krev to třeba byla..krev démona. :D Pak Kelly zemřela a nejspíše se vrátila zpátky do Pekla, bych řekla. Kam jinam by šla?:D Upřímně, asi každý by udělal něco takového, aby se vyhnul mukám, které nabízí Peklo. Já si jinak nedokážu vzpomenout, ale kdy Kelly zemřela?

Aby ty plameny ustoupily, tak se muselo zaříkávat, kolektivně. Prostě to beru tak, že je ta magie ochránila, že o tom ani nevěděly a pak jí naplno začali ovládat, to už bylo kolikrát i v Charmed. :D

Já upřímně doufám, že je to ono, další smrt bych už asi nedala.

#15 Laurra #16 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 13:58:33
KaraSnowAllen

Jinak, za tuto epizodu musím pochválit i Damona. Konečně mě jeho humor po dlouhé době bavil, dokonce mě i dojal. Hlavně to, na té svatbě při oddávání, to byla snad jedna z nejlepších scén vůbec, protože Damon a ty jeho snahy o prudění Katherine fakt neměly chybu, pak to dorazili Stefan a Caroline s těmi svými sliby, kterými odkazovali skoro na všechno, co se mezi nimi stalo, opravdu úžasný. :D

#16 ShadowKittyGirl #46 Car
4.3.2017 | 14:13:55
Laurra

#13 KaraSnowAllen: Kelly zrejme zomrela pri tych casovych skokoch, inak o jej smrti nic spomenute ani nebolo a naposledy ked odisla bola zdrava ziva mrcha .. aspon tak si to pamatam :)

#16 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 14:14:49
ShadowKittyGirl

#13 KaraSnowAllen: Když se srazí, tak je právě skoro černá. Jako nevim no, ono to už se pak můžeme hádat o odstínu jaký to mělo,ale tak jde i o to, že to je zase něco, co tvůrci nevysvětlili a asi to ani udělat nemíní.,.. :-/

Nebo jako poutníků, že? To zčernání očí jsem ale asi jaksi prošvihla :-( Nepozornost no.. A jako dobrý vid, vrátila se do pekla, ale když zazvonili na zvon, měli peklo prinést do mf nebo tak nějak to bylo že je sežehne pekelný ohen atd… Tak proč umřela jakmile se na něj zazvonilo? Nechápu..

Ano, to by asi udělal, chápu, je to Peklo, ale tak ona i z té druhé strany, kde se měla relativně v pohodě chtěla zdrhnout a zabít Elenu, se Stefanem jí nedělalo žádný problém…:-)

Říká tam něco o tom, že je mrtvá dva roky a že za to mohla Kath, ale časově to nějak nevychází a taky tomu moc nerozumím… Je to na hlavu… V seriálu o ní ale doted nic nebylo…

Já vím je to magie v ní hledat logiku asi nemá smysl, ale všechno se na to svést taky nedá… :-(

já už asi taky ne… Ale něco mi říká, že tohle nebude ono. že to tak mělo jenom vypadat… nebo Bon porazí kath jako záhrobník proti záhrobníkovi ? :-)

#14 KaraSnowAllen: Car a Stefan byli Fajn a říkali pěkné věci a Damon perlil no, ale jako nebyl moc nápadný s tím jeho, opravdu nikdo nemá nic proti? :-)

#15 Laurra: Tak ono je to jedno že jo, během těch 8 + časové skoky let mohla umřít kdykoli. nikomu nechyběla a ani jí nenapadlo nikoho hledat… Ale podle scénáristů zřejmě stačí říct 2 věty a všichni mají ve všem jasno… Jinak my to taky vychází nějak na ten skok v 7 ale co to říkala o té Kath? Ta už přece v pekle byla a to mu ještě vládnul Cade, ne? Do háje to sám dáběl vážně nedělal nic jiného, než co mu ona nakecala? :-(

#17 Laurra #19 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 14:38:02
Laurra

#16 ShadowKittyGirl: Kelly vravela, ze Katherine videla ako v pekle trpela, ale tu vetu predtym si nejak neviem prelozit, ci bola Katherine jedina, ktora sa o Kelly starala alebo co..vtedy by davali zmysel ciny, ktore Kelly na svadbe spravila.. stratila som sa v tom :D

#18 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 14:55:01
ShadowKittyGirl

taky jsem jí právě moc nerozuměla..

#17 Laurra:

4.3.2017 | 15:00:46
KaraSnowAllen

#16 ShadowKittyGirl: TVD tvůrci by nemíchali barvu krve do černa jen proto, aby to okecali tím, že je to sražená krev, určitě to měla znamenat nějakou cizost.

To bylo ještě před pátou sérií, předtím to furt byla potvora, poté měla čas na rozjímání. Pak šla do Pekla a tam se z ní stala ještě horší potvora, než kdy byla předtím, jedno proč, ale za tím, že už byla v pohodě, než jí to vcuclo si docela stojím. Tak, jak zde bylo napsáno, ta pekelná dimenze se neměla vůbec řešit, tím pádem měla jít Vicki pykat a tím to skončit. Třeba tam mělo fungovat vykoupení se ze hříchů, tím pádem by Vicki potrestali a pak mohla najít klid…no a pak vymysleli tu blbost, že se Cade zlými dušemi vlastně krmí, takže je nejspíš žádné vykoupení nečekalo.

No, tak za tu jednu epizodu se nejspíše nedozvíme, co se v Pekle dělo.

4.3.2017 | 15:04:37
ShadowKittyGirl

Nemůžu si pomoct, ale řekla bych, že v tom prvním záběru to byla Nina, pak už ne, ale v tom prvním jo, i podle té chůze a tvaru postavy… Vickey je hubenější a vyšší.. a vysvětlovalo by to, že Nina natáčela i s režséry tohohle dílu, když ani jako elena v rakvy se am neobjevila…

4.3.2017 | 15:05:03
ShadowKittyGirl

Nemůžu si pomoct, ale řekla bych, že v tom prvním záběru to byla Nina, pak už ne, ale v tom prvním jo, i podle té chůze a tvaru postavy… Vickey je hubenější a vyšší.. a vysvětlovalo by to, že Nina natáčela i s režséry tohohle dílu, když ani jako elena v rakvy se am neobjevila…

4.3.2017 | 15:05:04
KaraSnowAllen

Jinak, kdo další umíral smíchy přitom, jak si Damon hrál s kostmi Katherine? :D

#23 ShadowKittyGirl #25 ShadowKittyGirl #46 Car
4.3.2017 | 15:16:42
ShadowKittyGirl

#22 KaraSnowAllen: Ehm, to bylo hodně funny :-) Jen ta lebka byla nějaká malá, ale jinak bomba :-)

4.3.2017 | 15:22:44
Laurra

Nemate niekto odkazy na tie fotky z finalnej casti? :D Neviem ci tu alebo kde niekto vravel, ze je fotka ci co ako je elena na cintorine.. to ma zaujima a rada by som to videla :)

4.3.2017 | 15:23:05
ShadowKittyGirl

#22 KaraSnowAllen: Proč jí ale Kath dávala ten náhrdelník? To bylo jako nech si ho gesto? To se mi nezdá…

#26 KaraSnowAllen
4.3.2017 | 15:24:20
KaraSnowAllen

#25 ShadowKittyGirl: Asi na sebe jen chtěla upozornit, nevím.

4.3.2017 | 15:29:26
google147

Měli to peklo nechat nezodpovězené tak jak bylo – Katherine spolkla temnota a Lexi šla do bílého světla. Člověk si mohl domyslet, že vedle druhé strany tady je ještě něco víc a pokud se budou opravdu snažit, tak je šance na vykoupení, takhle je to hrozně na vodě.

A nechce se mi věřit, že o osudu 4 postava rozhodne ta největší pitomina (lék), která se v seriálu objevila (to je všeobecně platný názor). Jako vážně Bonnie jako potomek Tessy nemá někde doma návod jak ho připravit? Navíc si myslim, že to vysávání magie funguje na podobném principu jako to kouzlo poutníků, takže správné provedení a Valerie nebo dvojčata by mohli to upírství jako magii vysát – mít po ruce doktora, Car udusili a Damona střelili (tady nevím ale kam) a můžou to udělat jako s Alaricem.

A nevím co se čeká, ale poslední díl bude o porážce Katherine a rozloučení – ty ohlášené návraty podle mě mají jenom sloužit těmhle dvoum linkám (ať už ve větším rozsahu nebo menším)

#28 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 15:32:57
ShadowKittyGirl

#27 google147: Dost blízko srdce ho střelili :-) Otázkou je, co by z nich po tom odsátí zbylo, šerifka to málem nepřežila a byla člověk a šlo jen o pár kapek krve, ted si představ, že z nich vysaješ celou jejich podstatu, jako asi by to udělat mohli, udělali i větší nesmysli ale něco mi říká, že by to nedopadlo…

No jako většina asi čeká happyend pro své postavy, velkolepou porážku Kath a nějaké to vysvětlení, protože tak jak je to ted je na pytel…

#29 google147
4.3.2017 | 15:41:06
google147

#28 ShadowKittyGirl: Šerifka byla sama o sobě hodně slabá a vysáva jí Kai a ten to mohl schválně přehnat. Já se vsadím, že by to šlo udělat jako u Alarica.

Vysvětlení nebude určitě, ale to je problém celé téhle záplety, která je prostě slabá. Celý ten motiv vykoupení, se úplně ztratil. Ale za to si můžou tvůrci sami tím, že na začátku řekli, že nadpřirozeno tvoří upír-vlkodlak-čarodějnice a nebo jejich hybridi – to se potom záporáci vymýšlí hodně těžko.

Ale bojím se, že ty spoilery budou pravda, mezi fotkama z poslední epizody je i jedna, které nebylo potřeba věnovat pozornost, ale teďka se mi nezdá – ta jak drží Damon Stefana za ramena a ten má docela zvláštní výraz, zatímco Damon se netváří zrovna šťastně.

#33 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 15:58:11
google147

Paul v poslední rozhovoru řekl, že osud Steroline jako páru byl zpečetěn žádostí o ruku. Nevím jestli to má působit zlověstně nebo spíš kladně.

A na twitteru celosvětově sterolinejune­wedding teda hodně zamávala, takhle snad naposledy twitter ovládlo TVD po odchodu Niny. Jestli to Plecka podělá, tak nebude existovat stát, kde by se schovala :D

#31 KaraSnowAllen #33 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 16:52:52
KaraSnowAllen

#30 google147: Jsem ted na Twitteru a totálně to tam jejich svatbou žije. Pak, že nemá zas tolik velkou fanbase. :D Dokonce do Top TV couple se nejdál ze všech nominovaných, co se TVD týče dostali oni(pak tam byli ještě Bonnie s Enzem, Damon s Elenou a ti vypadli snad hned v prvním kole). Pokud je Plecka nenáchá štastně pospolu, tak jí asi čeká docela krušnej rok. :D

#33 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 17:53:34
KaraSnowAllen

Další věc mě docela zarazila. Caroline zapomíná, že je upír? Přeci jen, Jossie a Lizzie s Bonn byly v nebezpečí a ona místo toho, aby nabrala tu super-rychlost, tak běží jako obyčejná smrtelnice, navzdory tomu, že by je tak dostala ven rychleji. A pak jí chytne Stefan a nemá vůbec problém jí udržet, i když on je jen člověk a ona super-silná upírka.

#33 ShadowKittyGirl #46 Car
4.3.2017 | 19:32:47
ShadowKittyGirl

#29 google147: Ale taky byla člověk neodkázáný na magii, upíři žijí jen díky magii. Vysaješ magii, získáš 150 let starou mrtvolu, tak to vidím já, ale samozřejmě u Car by to možná šlo… Tam by to i okecali…

V tomhle případě bych neřekla, že by to Kai přehnal nějak schválně, ale jistě to samozřejmě neví nikdo kromě něj…

Jenže už nemáš stovku poutníků, kteří se pro to obětují… :-/ To je taky na nic…

#30 google147: hm osud Steroline možná, ale jen jako páru. Co když ty postavy budou nadále oddělené? Nebo to myslel tak, že ji Kath zabije za to, že si jí vzal? Taky možnost… :-)

Ne asi… :-) Se vsadím, že by jí ani nikde neposkytli vízum… Hm možná v Kambodže :-)

#31 KaraSnowAllen: A žije to pozitivně teda? Já se spíš divím, že neřeší absenci Kath protože to byl docela podraz…

Spíš život :-)

#32 KaraSnowAllen: Dramatický efekt, ale jasně no… prostě další chyba…Vlastně hned dvě a to v jediné scéně.. :-(

Já vám řeknu jak to je. Prděj na to… :/

#34 KaraSnowAllen #36 google147
4.3.2017 | 20:19:14
KaraSnowAllen

#33 ShadowKittyGirl: Víš, že moc lidí ani ne? Katherine je nějak v pozadí, všichni jsou pryč hlavně z té svatby. No, co jsem koukala, tak drtivá většina příspěvků jsou pozitivní, ale samozřejmě, že se najdou Klaroline/Stelena rejpalové, kteří házeji gify s Klausem o tom, jak chce být poslední láskou Car, jak láska jako Stelena nikdy neumírá, ale těch jsou moc neviděla. :D

No jo, ale holt to vypadalo divně, jakoby Car fakt zapomínala, čím vlastně je.

Jinak ta scéna, kde Kelly přijde zpráva „Game on“ napsala taky Vicki, nebo už Katherine(podle těch vlasů asi Vicki)? Já jsem z toho všeho fakt nepochopila, zda tam Katherine někde je nebo není.

#35 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 20:29:07
ShadowKittyGirl

#34 KaraSnowAllen: Tjn, ale nejsem ráda, když mě tahají za fusekly, jakože slíbí Kath a nakonec tady máš Vickey, užij si to… Jako nečekaný to bylo protože jsem se domnívala, že Kath je v Kelly ale jinak? Pf…

OMG oni to fakt nevzdávají, co? :-)

Jakože svatba krásná, proslovy a sliby taky. Ani Damonovi kecy to nepokazili, ale na co jim do toho kecali Alarick s tím naprosto zbytečným Dorienem teda nepochopim, ten je tam totiž jako postava úplně na prd a jestli ho chtějí pak s Rickem dát do TO, tak už můžou pomalu vyrazit, protože nikojo nezajímá :-)

Blondýna? :-)

Ani já ne, jsem si říkala, zda jí nemusí nejprve vypustit jako Cada, ale kdy vlastně vylezly tyhle dvě? Spolu s Kaiem? To si daly docela na čas, ne?

Já myslím, že na začátku toho dílu to byla určitě Nina. Jen nevím, jestli to jen natočila, aby si mysleli, že je to ona, nebo to prostě byla Kath, ale jsem si celkem jistá, že to byla Nina. Prostě měla úplně jinou a hlavně nižší postavu než Vickey… Fakt ale nevím, co si zvolit…

4.3.2017 | 21:19:32
google147

#33 ShadowKittyGirl: A protože tohle nemá pevně daná pravidla, tak by se toho dalo využít. Vysáli by mu magii a jenom by se mu vrátilo zranění, na které umřel a Caroline by se začala dusit. A pak je tady ten zatím neřečený fakt, že oni nejsou v původních tělech – oni se vrátili z druhé strany, ale jejich těla zůstala (platí to, že když lék někdo vysaje, tak zestárnou nebo ne?). Koukám že nakonec těch cest jak to obejít pár bude.

A existují prý další spoilery od jiných lidí a ty zase popírají tyhle a naopak + scénárista 8×15 a hardcore fanynka Steroline a scénáristka TO potvrdili, že nejsou pravdivé. A Plecka sama potvrdila, že Stefan bude mít ve své poslední scéně prsten a hlavně nebude mít obvaz (možná ten časový skok) + reagovala na tu twitter vlnu pro Steroline (takže možná už rychle pádí do střižny a stříhá :D).

A těch návratů bude možná o trošičku víc – Stefanova původní nejlepší kámoška možná dostane šanci pogratulovat novomanželům a dvojčátka poznají svojí pravou matku.

#37 ShadowKittyGirl
4.3.2017 | 22:58:35
ShadowKittyGirl

#36 google147: Pokud víme, tak to s tím lékem zatím stále platí, no. Bohužel… Ale s těmi těly máš vlastně pravdu, jen to nějak nikdo zatím neřešil, chápu, že z Eleny a Damona toho moc nezbylo, ale ze Stefana jo a nevpomínám si, že by se někdo třebas jen zmínil o tom, že ho zakopali… Divný… Ale těžko říct, zda to má nějaký význam, nebo se na to tvůrci jako obvykle prostě vykašlali…

Prsten může nosit pořád, je to rodinná památka, to nic nedokazuje… Dost možná ho nosil i ted…

Tak jako, že se vrací Lexi o tom už se mluvilo, ale z Joy bych měla radost, jen je na všechno tak málo času… Nejradši bych první polovinu tohohle dílu vystřiihla a věnovala jí finále, pro které bude 45 min nebo kolik děsně málo… :-/

Co podle tebe měl znamenat ten konec? Já to nějak nepobrala, jak se bez zjevné příčiny zkácela k zemi. Jasně zazněl hells bells, ale i tak…

5.3.2017 | 2:43:11
KackaEsh

#2 KaraSnowAllen: Souhlas až na delenu,jejich happy end je pro mě priorita :)

Do teď mi byla steroline ukradená,ale ten její slib,že si tenhle okamžik bude pamatovat stovky let za oba mě dostal.Damon válel,scéna s ostatky Katherine byla skvělá,válela jsem se smíchy.Vlastně jsme KittyKat viděli,tedy spíš její zbyky :D

Kelly!na co tam ta ženská sakra byla?To je Viki takový retard,že neumí třísknout do zvonu sama?! Navíc jsme mohli být ušetřeni těch jejích keců,stejně zajímavých,jako celá její přítomnost v tomto dílu.

Bon je vážně mrtvá? To se mi nějak nezdá…

Tak hurá na finále,myslím,že se tam všechny ty vedlejší postavy zas jen někde mihnou,popravdě už ani netoužím vidět kath a to jsem se na ni těšila nejvíc.S tím vším zdržováním v celé téhle sérii zas cítím nějaký oj**,ale jestli to Plecka posere,najdem si ji všichni!

#40 KaraSnowAllen #41 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 10:56:36
ZEDUltedOP

Podle mě bonnie nezemřela když jse kouknete na fotky 8×16 tak je s Car ve zbrojnici jedině že ta fotka by byla jako flashback a o tom pochybuji

#41 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 11:21:52
KaraSnowAllen

#38 KackaEsh: Tak, mě jsou DE u zadku, radši bych Bamon, ale tak, pro Steroline já klidně tu DE překousnu. :D Však to k ničemu jinému nevede. Vlastně jsem jí viděli no, i když né ve formě, jakou by jsme chtěli. Kelly tam byla jen aby odvedla pozornost, jak sama řekla, asi to holt tak bylo.

Tak je možné, že třeba jen omdlela, ale Elena je v dalším díle zpátky, tak bych řekla, že to asi znamenalo smrt.

Já bych Katherine určitě chtěla naposled vidět, ale do 42 minut nebude mít nejspíše nějaký plnohodnotný screen time. Musí se tam dořešit i jiné postavy.

#41 ShadowKittyGirl #47 KackaEsh
5.3.2017 | 13:54:49
ShadowKittyGirl

#38 KackaEsh: Když to bereš takhle, tak jsme KittyKat fakt viděli no… :-D #39 ZEDUltedOP: Je tam no, já bych si dokázala představit, že jí to zvoní odrovnalo, ale smrt? Jakože taky jsem to nepobrala a myslím, že mrtvá ještě není… Leda by umřela jen na moment, pak by ji oživili a i to stačilo k tomu, že se Elena probere a finálová smrt bude někdo jiný… což si myslím, že nastane--- :-(

#40 KaraSnowAllen: Sice tam Kelly byla skutečně jen na odvedení pozornosti, ale k čemu? byla to svatba, past na Kath, zvony nikdo nehlídal? Skutečnost je prostě taková, že ji tam vůbec nepotřebovali…

jinými slovy nebude to zase tak epic… :-)

#42 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 15:32:05
KaraSnowAllen

#41 ShadowKittyGirl: Já nevím, Vicki byla podle všeho i na svatbě, tak asi, aby si jí nikdo nevšiml? :D Já nevím, prostě herečka Kelly je jedna z mála, která kývla na to, že si v tom seriálu znovu zahraje, tak holt odvedla pozornost od toho, že se Vicki pohybuje po městě, nebo já nevím co. Nějak je mi to jedno. :D

#43 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 15:49:34
ShadowKittyGirl

#42 KaraSnowAllen: sice si stojím za tím, že by si jí nikdo nevšiml ani tak, ale podle čeho soudíš, že byla i na svatbě? Jedna z mála? Vždyt se na finále vrací skoro všichni, ne?

#44 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 16:55:30
KaraSnowAllen

#43 ShadowKittyGirl: Přímo na svatbě ne, byla přece schovaná za stromem a poslala tu sms. Teda aspon tak mi to přišlo. Tvůrci nás schválně mátli tím, že je to Katherine a ve výsledku to byla Vicki, Katherine nejspíše čumákem nevylezla. Katherine holt neponechává nic náhodě, jistota je jistota. Kelly je určitě zabaví a nestane se nic, co by Vicki bránilo, aby si šla zazvonit, protože, co kdyby. Když spočteš to kolik herců se v TVD objevilo, tak těch pár postav je opravdu jen maličký drobeček. Navíc tvůrcům jde asi o to narvat na finále co nejvíce starých tváří, aby to vytvořilo nostalgii, takže se holt našlo místo i pro Kelly.

#45 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 17:17:04
ShadowKittyGirl

#44 KaraSnowAllen: Přesně :-) Ale v té první scéně to na Kath vypadalo a dost možná to vážně byla Nina. Jednu věc ale nechápu, vlastně teda spoustu věcí. Je Kath pořád v pekla? Jak a kdy se Vickey s Kelly dostali ven? A pokud Kelly umřela, kam šla? + Bonnie, to jsem prostě nepochopila jako co přesně že jí to skolilo?

No, nevím, zda by ti herci vyloženě nechtěli, nebo na ně prostě nebyl čas, ale to záleží na tom, jak to udělají no… Ty hlavní tam myslím jsou a jako i když bych třeba ráda viděla Isobel, nebo Rose, jakože je stále dost postav, které bych vidět nemusela…

Ještě bych snesla LIli a některé její heretiky + Rayanu, ale tu by už do děje asi nijak nezakomponova­li.. :-D

5.3.2017 | 17:31:30
Car

#9 KaraSnowAllen: jasan, ale asi mam fakt dlouhy vedeni jak je teda mozny ze umrela Bonnie a Stefan si ji teda vsiml?

a ano nedava vubec nic smysl nechapu jak je mozny se finale bude mit 42 objevi se tam milion postav + Katherine a bude se to muset vsechno vyresit tomu fakt nerozumim… a holčičky byli chranene magii od Valerie takze to asi odpiskala Bonnie no…
#14 KaraSnowAllen: taky nevim kdy Kelly zemrela to tam jaksi nikdy nebylo a Matt to taky nevedel

jinak na tom dilu se mi libil taky ten obrad, oba dve perfektne shrnuli to co mezi nimi je, Damon byl supr taky se mi libila jejich rozprava (Damon+Car) – Damonovo přivitani do rodiny opravdu nemelo chybu a vzpominani na šerifku taky ne :-) v tomhle byl ten dil super :-)
#22 KaraSnowAllen: nejlepsi proste Damon :D a opet Stefanuv vaznej pohled :D
#32 KaraSnowAllen: jo no tohle se taky docela probírá :D taky nechapu kam se ta jejich super rychlost vytratila v posledni dobe je to divny:D

lidi umi mi teda nekdo vysvetlil jak je to s Bonnie? :-D

taky jsem uz nekde cetla teorii o tom, jak je tohle vsechno jeden velkej Elenin ,,dream,, a vysvetluje to navrat Jeryho a Jenny, – Elena spi 8 let v komatu po te jeji autonehode s rodici, a oni ji po 8 letech odpoji od pristroju – :D

#47 KackaEsh
5.3.2017 | 18:38:33
KackaEsh

#46 Car: to s tou teorií komatu už jsem četla dávno,spíš se to ale používalo jako vtip.

#40 KaraSnowAllen: No jak z knižního,tak hlavně ze seriálového hlediska je Bamon utopie. Zaprvé proto,že kluci kamarádek se nekradou,i když je kámoška v limbu a za druhé by si tím prokázali medvědí službu.Půlka fanoušků by byla pro to, aby spolu bamon zůstali a nenáviděli by,že se Nina vrací.Půlka by zase byla naštvaná na Bon,že je to mrcha,co ničí epic love,tak,či onak by z toho byl odliv diváků a to je vždy průšvih.Už tak tu padla spousta špíny na Bon,jaká je sobecká,že na všechny kašle,když byla v této řadě alespoň chvíli šťastná…Ani nechci domýšlet,jak by si tohle vyžral u delena fanynek Damon :D

#48 Car #49 ShadowKittyGirl #56 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 19:35:28
Car

#47 KackaEsh: jo to já sice taky ne, ale ted se to začíná objevovat čím dal víc ale stejně to neberu moc v potaz :-)

#50 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 19:58:45
ShadowKittyGirl

#47 KackaEsh: Jsem Delena a Bamon, zatímco Elena spí by mi vůbec nevadil vlastně právě naopak, uvítala bych to, protože takhle byl Damon sám jak kůl v plotě a nikam to nevedlo… Až by se Elena vzbudila, Bon by byla mrtvá, tudíž by si do cesty taky nelezli a jako ono to s těmi kluky kamarádek je sice pravda, ale ne, že by se to nikdy v žádném seriálu nebo reálu nestalo, že? A ono jako tady zase bratr bratrovi a podobně, takže to taky není žádný důvod… A Bon sobecká byla a hodně, jako to s tím lékem, jak ho chtěla vzít z Eleny a dát ho Enzovi… Tak nehorázným způsobem u mě klesla, že od té doby si říkám, at si klidně umře a to jsem jí to štěstí předtím normálně přála, ale tohle bylo prostě přes čáru… Jasně bylo to v podstatě poprvé, co byla sobecká, ale bylo to prostě moc.. :-)

#52 KackaEsh
5.3.2017 | 20:15:23
ShadowKittyGirl

#48 Car: To s tím komatem je blbost…

#51 Car
5.3.2017 | 20:15:50
Car

#50 ShadowKittyGirl: jo ja vim taky to sem pisu jako pomatenou teorie od bůh ví si koho a spis jen pro pobaveni…

5.3.2017 | 20:20:37
KackaEsh

#49 ShadowKittyGirl: Jo s tím mě Bon taky naštvala.S tím lékem to přehnala.Kdyby se mu to alespoň obtěžovala sdělit… Jasně,stává se to,ale nikdo,komu se to stane z toho zrovna odvařený není,že?:) Mi se Bamon nejvíc líbili,když bylo bad ass tý.Jako přátelé jsou perfektní a dál už bych to netahala.Mi se k ní Enzo hodil,ta scéna nimi na tanečním parketu byla kouzelná.

#53 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 20:32:24
ShadowKittyGirl

#52 KackaEsh: Právě, byl to jejich lék, jejich osud, jejich happy end a kdyby mu vysvětlila, co plánuje, určitě by s tím jako její přítel souhlasil, ale tohle bylo prostě nehorázně sprostý… chápu ji, ale Od té doby už je mi fuk, co s ní nakonec bude… :-/

No jako na miss mystic možná, ale tady na svatbě to bylo spíš trapný a děsně blbě sestříhaný, nemluvě o tom rádoby mlžném oparu, kdepak, tudy cesta nevede… :-(

Ne že by byla s Enzem špatný pár to ne, ale jak je dali dohormady bylo prostě divný. Jako by si na sebe vážně prostě zbyly… Bylo to hezký, ale tak nějak na nic, no… :-/

Já bych z toho určitě odvařená nebyla, ale tak přežít se dá dkoro všechno a čas se postará o zbytek, víš jak :-)

#54 Car
5.3.2017 | 21:04:43
Car

#53 ShadowKittyGirl: to je takovej úděl tvd spárovat všechny dokud to jde :D taky jsem vždycky říkala že si na sebe Bonenzo zbyli i když byli pak docela sympatický ale i tak si za tim stojim :D

#55 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 21:07:25
ShadowKittyGirl

#54 Car: A já v tom s tebou naprosto souhlasím, ale ono co se toho párování týká, to se děje prostě všude, vezmi si Dawsonův svět od Wiliamsona, to mluví za vše…

#57 KaraSnowAllen #59 Car
5.3.2017 | 21:15:25
KaraSnowAllen

#47 KackaEsh: Ze seriálového možná(ačkoliv tam to tak bledě nevidím, ani Caroline by správně neměla být se Stefanem, protože je to Elenin ex, Damon s Elenou taky ne, protože pokud se kluci kámošek nekradou, tak holka bratrovi už vůbec ne), ale z knižního? Elena s Damonem snad nic neměla a pokud měla, tak vlastně podváděla Stefana, takže v tomhle ohledu mi Bamon přijde zcela legální. Elena je možná milovala oba, ale zůstávala u Stefana, Bonnie by byla za špatnou, že by narušila tu její bigamii?:D Elena s Damonem nikdy oficiálně nechodila(ještě jsem ty knížky nepřečetla všechny) a kam jsem to dočetla, tam i ona sama dobře věděla, že mezi Bonnie a Damonem něco je a v zásadě jí to nějak neštvalo. :D

#58 ShadowKittyGirl #66 KackaEsh
5.3.2017 | 21:40:35
5.3.2017 | 21:41:42
ShadowKittyGirl

#56 KaraSnowAllen: Ne, bylo jí to fuk :-) A kromě líbání tam s Damonem snad nic neměla, ale taky jsem je nečetla všechny no… Takže s tebou zcela a naprosto souhlasím. Opět :-)

#57 KaraSnowAllen: Moje nejoblíbenější dvojice a že jich tam fakt byla tuna… :-)

#60 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 21:49:54
Car

#55 ShadowKittyGirl: to je taky pravda no :D faktem je e nekde je to mene a nekde je to vice :D takze asi tak :D no a co se tyce Bon zda teda umrela jakoze asi jo protoze fakt uz neni cas a neni jak by Elenu vratili nazpt, takze to fakt znamena ze proste umrela a Elena se probouzi :D tak aspon teda bude zit v tom jakymsi svete s Enzem no, furt lepsi nejak nez vubec no :D

#63 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:00:30
KaraSnowAllen

#58 ShadowKittyGirl: Navíc ještě můžeme vzít v úvahu, že Bonnie se zajímala o Damona jako první, Elena ho zpočátku nesnášela. S Bonnie se potkal snad ještě předtím, než se potkal s Elenou…mám za to, že tam někdo vtipkoval o tom, že Bonnie umí polibky léčit opary nebo co, takže se s ním i líbala dřív, než Elena. :D Ovšem tohle si pravda moc nepamatuji, protože to snad byla jen taková zmínka, události ještě před knihou, myslím.

Moje taky. A co třeba takový One Tree Hill, tam toho bylo snad ještě víc.

#63 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:12:46
Crazynecka

no nechce se mi ted cist vse. Ale Kelly jsem uhodla. na kazdy pad, nebude nahoda, ze Caroline ma katherin privesek .(pokud nemel vyvolat jen pozvizeni). a neni nahoda ze Stefan je clovek. to vse bude mit nejaky vyznam.

jinak Vicky a Kelly budou pro Katherine neco jako byly sireny pro Cadea. Jen to jsou obycejne mrtvoly vytazene z pekla. Ty asi osvobodil taky Matt a byly vsechyn davno uz tam nebo je osvobodila omylem Bonnie, jako Kaie. Katherine se bud schovava nebo je jeste v pekle. Vicky to tam jde ted rozpoutat, zazvoni na zvon a KAtherine vyleze ven.. :-D

5.3.2017 | 22:40:22
Crazynecka

no nechce se mi ted cist vse. Ale Kelly jsem uhodla. na kazdy pad, nebude nahoda, ze Caroline ma katherin privesek .(pokud nemel vyvolat jen pozvizeni). a neni nahoda ze Stefan je clovek. to vse bude mit nejaky vyznam.

jinak Vicky a Kelly budou pro Katherine neco jako byly sireny pro Cadea. Jen to jsou obycejne mrtvoly vytazene z pekla. Ty asi osvobodil taky Matt a byly vsechyn davno uz tam nebo je osvobodila omylem Bonnie, jako Kaie. Katherine se bud schovava nebo je jeste v pekle. Vicky to tam jde ted rozpoutat, zazvoni na zvon a KAtherine vyleze ven.. :-D

#64 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 22:40:22
ShadowKittyGirl

#59 Car: Jo, jenže to pak znamená, že bude mít happyend a někoho jiného čeká katastrofa, bacha na to si přeješ :-/

#60 KaraSnowAllen: Jj to je pravda, Bon se v knížkách s Damonem líbala první, na to si vzpomínám :-) A ono tak celkově, v těch knihách toho milostného až tak nebylo, spíš jí hodně pil krev, jakože ale dostlova a to bylo trochu erotické, no.. :-) Nebo aspon mělo být…

To jsem sice neviděla, ale slyšela jsem o tom a bylo tam toho taky hodně :-)

#65 Car
5.3.2017 | 22:43:37
ShadowKittyGirl

#62 Crazynecka: Jinými slovy taky nevíš nic :-)

5.3.2017 | 22:45:42
Car

#63 ShadowKittyGirl: naštěstí vím zcela přesně co si přeju ale jak to tak vypadá budu mít smulu :-/

#67 ShadowKittyGirl
5.3.2017 | 23:03:33
KackaEsh

#56 KaraSnowAllen: Tak ono je trošku rozdíl chodit s ex své kamarádky/bratra a s někým jehož vstah stále trvá a kdo celé roky na svou lásku v podstatě v jednom kuse myslí,no ne? :D v tomhle jsem ráda,že má plecka soudnost. Knihy jsou něco jiného,tam delena prakticky neexistuje,přes­to,že po Eleně Damon vzdychá,ovšem pokud se shodnem,že by bamon v knihách mohl být dobrý nápad,v seriálu by to byl krok vedle.

#75 KaraSnowAllen
5.3.2017 | 23:28:50
ShadowKittyGirl

#65 Car: Já už vlastně ani nevím, co si mám přát, protože to prostě vždycky někdo odskáče…:-(

#68 Car
5.3.2017 | 23:40:12
Car

#67 ShadowKittyGirl: pravda :-/ ono je to asi jedno je to blby ale v tuhle chvili bych asi fakt byla pro konec pro Bon

#69 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:02:25
ShadowKittyGirl

#68 Car: Jako ona je to nejmenší zlo v tom kdo má umřít :-/

#70 Car
6.3.2017 | 0:07:38
Car

#69 ShadowKittyGirl: přesně tak je to blbý ale bohužel je to tak a alespon by byla s Enzem jelikož ho proste nepřivede i kdyz co si budem namlouvat… jak Enzo furt tvrdí že má magii tak teoreticky se mohla pokusit ho privest ale na to tam proste nebyl cas, tak to muzou teda aspon udelat tak ze umre a budou spolu…pac jako ne,myslim si ze by ho neprivedla furt je to Bennett witch

#71 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:15:40
ShadowKittyGirl

#70 Car: Jakože vždy když někoho přiváděla zpátky, musela mít jeho tělo a Enza spálili, tak by to asi nevyšlo, alespon ne za pomoci magie a postaru, další problém je, že když budou spolu, ač po smrti, budou mít happyend a ten mají mít jen 2 páry ze 3 tudíž to prostě schytá někdo jiný a já nechci, aby to byla delena či Steroline :-/

#72 Car
6.3.2017 | 0:22:48
Car

#71 ShadowKittyGirl: jo no telo … tak jako ale to spackala trochu maminka no, kdyby se nespalilo telo tak by to byl cajk podle me, jo no :-/ ale vis co ja uz fakt nevim co si myslet i v tomhle mohla Plecka proste lhát :-/ jak jejim dobrym zvykem taky to mohla udelat tak ze jen Bonenezo bude mit happyend nebo nikdo .-/ vubec bych se tomu nedivila

#73 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 0:32:50
ShadowKittyGirl

#72 Car: Njn tělo, taková drobnost, že? :-) Ne, ale tak má na krku jeho krev, tak by to třeba taky nějak okecali…

Mohla, ale pokud jde o tyhle sadistárny, většinou nekecá.. :-/ Ona neumí udělat nic Epic, aniž by nikoho nezabila… :-( No jako žádný happyend je podle mě ta verze, kdy vygumovaná elena se potká s vygumovaným stefanem zatímco car je s rickem nebo v TO a damon mrtvý… Jakože to je konec na který se těch 8 let fakt čekat nevyplatilo… jsem pohla skončit po pilotu :-(

#74 Car #76 KackaEsh
6.3.2017 | 1:12:00
Car

#73 ShadowKittyGirl: celkem drobnost no :D ne jako souhlasim tady se da okecat vsechno…ale uz se nejspis rozhodli, ja jsem fakt necekala ze kdyz umre bude nas chodit navstevovat kazdej dil :D

jo no coz jako sorry ale to neni zadny extra kouzlo nebo umeni nebo jak bych to rekla.. asi tak nejak… aby to zase skoncilo tak ze vlastne vesmir vubec nekeca a ty dva proste patrej k sobe? jako vazne po tom vsem? jako faktem je ze kdyz jim vymazat myslenky tak ano s tim se samozrejme bojovat jaksi neda, ale to snad Plecka neudela ty vole… :_/

#77 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 8:30:23
KaraSnowAllen

#66 KackaEsh: No, je to rozdíl, protože vyspat se s ex svého bráchy, se kterou se rozešel před pár hodinama a moc dobře ví, že jí stále miluje, to je podle mě stokrát horší. Elena Damonovi dala svolení, aby randil a byla hodně ráda, že s ním bude Bonnie. Já nevím, mě přišlo, jakoby s tím na jednu stranu i počítala. :D Jen můj dojem. Podle mě by mě to byl stejný krok vedle jako všechny předchozí vztahy. Zkrátka nějaká ta drámička se vyskytuje ve všech.

#76 KackaEsh #77 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 11:11:48
KackaEsh

#73 ShadowKittyGirl: Naprostý souhlas.Jestli to tak vážně skončí,tak pro mě celý tenhle seriál pozbývá smysl.V tom případě se Nina ani nemusela vracet a já si mohla ušetřit ty dva roky bez ní :D.

#75 KaraSnowAllen: V tomhle se zkrátka neshodnem,navíc on nechal ji.S Damonem po sobě pásli od druhé série, ve třetí už byli prakticky spolu,i když si to nechtěla přiznat,mělo to zkrátka jistý vývoj a pokud šli se Stefem od sebe,je celkem jedno,jestli to byly minuty,či dny,hlavně to nebylo před tím.V případě Bon by byly současně 2 vstahy,i když je Elena v krabici,takže tak ;-)

#79 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 23:16:36
ShadowKittyGirl

#74 Car: V příštím už by snad být neměl, ale nevím, no… Taky mohli kecat, ale údajně v něm Michael jako herec uvedený není, navíc bylo celkem dobrý, jak jí jako poslední věc řekl, žij si svůj život, nebo tak něco :-)

Snad ne… :-/

#75 KaraSnowAllen: A tak Damon holt uvažuje jinak :-) A jo. taky mi přišlo jako bys tím počítala :-)

#78 Car
6.3.2017 | 23:17:44
Car

#77 ShadowKittyGirl: ne asi jako nemá tam co dělat pěkných pár dílů a uprime receno kdyz tam byl doted asi by me to ani nenasralo kdyby tam byl na finale, bude tam spousta zbytecnejch postav tak proc ne on ze jo :D ta minuta navic uz prece nikoho ,,nezabije,, haha… jako bez komentu proste…

nedivim se nicemu ale rozhodla jsem se ze se na to asi v klidu podivam rano za tohle mi to nestoji…

#79 ShadowKittyGirl
6.3.2017 | 23:50:40
ShadowKittyGirl

#76 KackaEsh: No, to fakt nemusela no :-)

#78 Car: Náhodou, mě by zabít i mohla, hlavně jestli bude ve finále Dorian jakože určitě a totéž platí o Mattovi, ale tak i když je taky na odstřel, aspon k tomu seriálu nějak patří, ale ten druhý je vyloženě na odpis… :-/

#80 Car
7.3.2017 | 0:56:16
Car

#79 ShadowKittyGirl: jo no kdyz tam bude John proc ne Donovan ktery se vyskytuje v serialu po celou dobu :-D

7.3.2017 | 9:13:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama