The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Trailer k epizodě 6x21 - I'll Wed You In The Golden

Trailer k epizodě 6x21 - I'll Wed You In The Golden

Damon se rozhodl být člověkem, aby mohl svůj život strávit s Elenou. Stefan mu poskytne náhled, jak by takový život vypadal.

23 0
1.5.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /79

Car

ne asi…to nejde vůbec dohromady :-(

1.5.2015 | 11:29:51
Sjuzzn

ako nechapem čo ma Stefan za problem…

#3 Nika
1.5.2015 | 11:54:13
Nika

#2 Sjuzzn: No přece by přišel za pár let o svýho bráchu až by Damon umřel na stáří (případně nemoc/nehodu) vždyť si vzpomeň jak nedokáže bez něho žít. Proto ho přece přinutil aby se přeměnil, aby nikdy nepřišel o svýho bráchu :)

#21 RoseMary
1.5.2015 | 11:56:34
Emulepapule

Proboha, Stefan tedˇ může mít Caroline, tak fakt nevím, co řeší..

1.5.2015 | 11:56:46
Emulepapule

Proboha, Stefan tedˇ může mít Caroline, tak fakt nevím, co řeší..

#6 Car
1.5.2015 | 11:56:58
Car

#5 Emulepapule: no a co, že může mít Caroline, ženská ti nikdy nenahradí bratra rodinu…nevím no možná je to sobecký ale on Damon taky není zrovna svatoušek, že ;-) zajímalo by mě jak by se zachoval on…ale co, stejně se to nestane ;-)

#7 google147
1.5.2015 | 12:07:01
google147

Tak před 4 hodina to potvrdila samotná JP – Katherine začala stárnout protože ten lék z ní vysál Silas. Pokud si ho teda vezme Damon (a víme že nevezme) a bude ho mít v sobě, tak se mu nic nestane

#6 Car: Je fakt, že nenahradí, ale Stefan sám řekl, že právě Caroline je jediná, díky které by tu ztrátu překonal.

#8 Car #12 RoseMary #24 kath023 #48 RoseMary #60 RoseMary
1.5.2015 | 12:21:07
Car

#7 google147: no vzdyt ano to je pravda to s tím lékem:D jsem ráda, že je to tady už oficiálně řečeno:-) tak super, to nevím že to řekl teprve stahuji díl v angličtině čekala jsem na uložto:D hodl je prostě Deleny konec no

#9 google147
1.5.2015 | 12:24:54
google147

#8 Car: Stefan to řekl v díle 6×08 – odháněl jí protože by tu ztrátu díky ní překonal a to on nechtěl (pak je tady ten vedlejší motiv, že už tehdy k ní něco cítil a nechtěl bejt šťastnej – holt klasickej Stefan)

#10 Car
1.5.2015 | 12:33:30
Car

#9 google147: to je pravda no:D to je typické pro něj :-) ale už si zaslouží být taky konečně štastný

1.5.2015 | 12:43:48
Car

já nevím mě se ten díl prostě moc nelíbíl:D když už si zvyknu na Delenu tak je zase pryč:D a ještě do toho ta pošahaná matka, která je fakt pošahaná pěkně…nejlepší byl začátek a konec:D

1.5.2015 | 13:29:26
RoseMary

#7 google147: jak si muzes byt tak jisty ze damon si ten lek nevezme?ja uz vim ze si ho vezme protoze v promu na dalsi dil je jako clovek on i elena.

#13 Car #14 elis04
1.5.2015 | 13:43:50
Car

#12 RoseMary: už se tu řešilo Xkrát ze promo je velice zavádějící, jak sis myslela že z věže spáchají sebevraždu tak se tak nestalo… jenom prostě si normálně povídali a pak skočili, Elena už člověkem je, a Damon si ten lék nakonec nevezme

1.5.2015 | 13:46:27
elis04

Sice bych byla ráda,aby byl Stefan šťastnej,ale prosím ne s Caroline. Chtěla bych aby byl zase s lidskou Elenou,protože k ní se on prostě hodí. Ale to se nestane a s Car určitě bude,to je jasné. Plecka miluje Delenu,takže Stefan a Elena je pro ní uzavřená kapitola:( :D Ale kdyby Elena zůstala upírem,tak by asi měli být spolu oni dva(damon a elena).Já bych Caroline strčila do originals ke klausovi nebo k enzovi:D K těm se hodí:D Tenhle seriál je podle Plecky prý daleko víc o vztahu Defan než Delena a Stelena. takže odchod Niny by jim tam neměl způsobovat nějaké potíže. Já si to teda bez Niny neumím představit,ale doufám, že mě překvapí:) Ale co si budeme povídat daleko víc mě bavila 1.,2. a 3. serie…:)
#12 RoseMary: To bych teda chtěla vidět,jak by vypadala 7.serie o bratrech Salvatoravách kdyby Damon byl člověk,ikdyž stát se může vše:) Ale jak psala Car,tak promo je velice zavádějící a ty si jsi vždy něčím jistá a nakonec to tak není,takže nemůžeš říkat,že to víš:)

#15 RoseMary #35 RoseMary
1.5.2015 | 14:13:19
RoseMary

#14 elis04: jenomze tentokrat to doopravdy vim videla jsem proma na dalsi dily a oba dva tam jsou jako lidi.damon bude clovek a elena bude taky clovek.ta sebevrazda byla nesmysl nebo vazne skocili jako upiri ale ted se oba dva stali lidma.jak jinak by se podle vas stefan dostal damonovi do hlavy?a krome toho damon je jinej i vzhledove ta zmena proste bije do oci a je az moc napadna na to aby to nebyla pravda.takze ano tentokrat s klidem reknu ze to vim.

#16 Car #17 Nika #24 kath023
1.5.2015 | 14:35:02
Car

#15 RoseMary: jenže v popisu je, že Stefan vezme Damona na menší výlet, kde mu ukáže možnou budoucnost s Elenou, takže fakt nechápu jak můžeš říct, že už je Damon člověk…to je přesně to matoucí promo vždycky…Elena člověk už je

1.5.2015 | 15:04:29
Nika

#15 RoseMary: No já teda v tom promu spíš vidím to, že Stefan se dostane do Damonovy hlavi a ukáže mu jak si myslí, že to bude až bude Damon člověkem. Nikoli, že Damon už je člověkem.

#27 RoseMary
1.5.2015 | 15:15:59
Sjuzzn

:D:D…Damon si ho isto nevezme už len preto že Nina odchadza zo serialu logicky to z toho vyplyva:D..ale štve ma Stefanov postoj kusa :D

#19 Nika
1.5.2015 | 16:05:22
Nika

#18 Sjuzzn: Kdo říká, že nemůže být člověk :D vždyť by to bylo docela dobrý tefan upír a Damon člověk a taky by tím tvůrci viřešili, kdo bude v nebezpečí a koho budou muset pořád zachraňovat, když tam od toho už Elena nebude :D všechno je možný ;)

1.5.2015 | 16:16:08
Terrorka19

No dnešní díl byl nakonec docela dobrej, akorát

Lily mohla Elenu trochu vysát, to by byl dobrej konec Eleny :)

#25 RoseMary
1.5.2015 | 17:05:21
RoseMary

#3 Nika: to je taky pravda.takhle jsem nad tim nikdy nepremyslela,ale mas pravdu.to stefan ho prece v minulosti prinutil pit lidskou krev.myslim ze to bylo tak v ted nevim v jake to bylo serii,ale je to tak.

1.5.2015 | 17:20:03
tracyho.tygrice

Jasně že v tom je i kus sobectví, ale myslím že Stefan nechce aby se Damon stal člověkem, protože ví, že to opravdu nechce a nebude tak spokojenej a šťastnej. Dokážete si představit Damona jak maká od nevidím do nevidím, aby splatil hypotéku a pofidérní lidský účty, páč bez upířích superschopností umí kulový? :D :D Je zvyklej být silnej, postarat se, ochránit, dělat si co chce, mít co chce. Takhle by to všechno skončilo. Nehledě na to, že kdyby náhodou někdo chtěl Eleně ublížit, jako člověk by toho moc nezvládl. Nemluvím o těch, co se mu chtějí pomstít (byl a je to přece jen hajzlík) takhle bude úplně bezmocnej. Prostě blbej nápad no :D

#23 Nika
1.5.2015 | 17:42:34
Nika

#22 tracyho.tygrice: V tom máš asi pravdu. Teda s hypotékou by si asi starosti nedělal – vsadím se, že má někde ulitých prachů habaděj pro případ nouze, a vzhledem k tomu že se rozhodl pro to být člověkem tak si to určitě zařídil ve finančních záležitostech na pár životů do předu ;) ale to ostatní by pro něj bylo asi hodně těžký – když by se s někým popral v baru (samozřejmě s jiným člověkem) tak by ho to ještě dlouho pěkně bolelo a na to on vůbec není zvyklej, teď mu stačí trocha krve a je fit :)

Podle mě se přemění na člověka, pak se něco podělá s Elenou tak že spolu nebudou, on z toho bude zdrclej a Stefan mu bude bránit v sebevraždě a celá 7. série bude o tom, že se Stefan bude snažit najít řešení na to aby Damon mohl být zase člověkem a tím pádem by nemohl zestárnout a umřít brothers 4ever :) a nějakej ten výplach mozku pro Damona by taky neměl být pro Stefana problém udělat, aby Damon zapoměl/smířilse se strátou Eleny.

#29 RoseMary #38 Car
1.5.2015 | 18:41:50
kath023

#7 google147: Bingo,nechci říkat že jsem to říkala,ale-já to říkala :D Jsem ráda že v tom konečně udělali jasno.
#15 RoseMary: Prosím,podívej se na to promo ještě jednou,přečti si k němu titulky a zkus vnímat-a pak si povíme o tom co víš.

1.5.2015 | 19:05:29
RoseMary

#20 Terrorka19: nesmysl ja jsem naopak rada ze se elena zachranila.i kdyz jsem docela cumela kdyz lyly vypichla oko.je jenom clovek a jak se prece jenom umi sama branit.doufam ze se ji nebudou celou sedmicku snazit zachranit pred ruznyma nepratelema kteri po ni ted na sto procent pujdou.vim ze je to mozna nesmysl ale co kdyby se nahodou puvodni dozvedeli ze existuje dalsi lidska dvojnice?nekdo ji zase unese doruci do new orlens nebo zavolaji puvodni do mystic a cela sedmicka bude zase o tom jak budou zachraniovat lidskou elenu ktera se sama nikomu neubrani kdyz bude jeniom clovek.vim ze klaus ma ted jine starosti a cele je to asi nesmysl ale co kdyby to tak mohlo byt?vim ze je to nepravdepodobne ale mozne je vsechno aspon by jsme videli puvodni.

#26 Nika
1.5.2015 | 19:08:01
Nika

#25 RoseMary: Ale Elena tedy Nina už v 7. sérii nebude hrát!!! To je na 100% jisté. Takže jí musí nějak šikovně vyšoupnout ze seriálu, nebo zabít, ale rozhodně tam nebude, aby se neustále dostávala do maléru apochybuju o tom, že by to tvůrci udělali tak, že se dostane do jednoho velkýho maléru, někdo jí unese a oni jí celou sérii budou hledat. To by byl děj dost oničem.

#28 RoseMary
1.5.2015 | 19:18:29
RoseMary

#17 Nika: to by byla taky jedna moznost,mozne je nakonec uplne vsechno.

1.5.2015 | 20:58:01
RoseMary

vzdyt to tam je vlastne i napsane akorat jsem si toho nevsimla protoze to vetsinou nejak nectu me zajimaji spis videa.bude to tak vazne stefan se dostane damonovi do hlavy a myslim ze damon si ten lek presto vezme.
#26 Nika: jo mas pravdu ale stejne mi bude elena chybet.

#41 TNoty
1.5.2015 | 21:04:24
RoseMary

#23 Nika: to je taky jedna z moznosti a vlastne by to bylo i docela dobry.i kdyz damon a sebevrazda?to nejak nejde dohromady ale lidsky damon a sebevrazda no to uz asi dohromady jde,nechame se prekvapit.

1.5.2015 | 21:06:54
VampKošilka

Damona jako upíra nechci, nejen kvůli Defanu, ale prostě z ničeho práhne po lidství, to ní k němu fakt nesedí. Stefana sice žeru, ale jestli s Damona udělají člověka, tak se na to asi přestanu dívat. Stelena byla úžasná, ale už je to bohužel passé, jsem spokojená se Steroline.  

#32 Terrorka19 #38 Car
1.5.2015 | 21:16:46
VampKošilka

*Damona jako člověka nechci

1.5.2015 | 21:17:48
Terrorka19

#30 VampKošilka: Damon jako člověk je totální bullshit. Já myslim, že dvě takový pecky pro fanoušky – Elena gone a Damon člověk by neudělali, snad teda. Ale já bych si upřímně užila i sérii postavenou jen na Stefanovi, Car a Bon, bylo by to jiný, osvěžující a problémy by se pro jednou řešily i celkem racionálně :D

#36 RoseMary #46 kath023
2.5.2015 | 11:42:16
AncaLachova

Achjo, proč to musí takhle kazit?…Je jasné, že Damon si ten lék nevezme, protože bude další série a ke všemu bez Niny, takže konec téhle serie bude určitě tragickej, jak Elena odejde ze života bratrů Salvatorů nebo jí nedej bůh někdo zabije. Celej seriál posílají do kytek !! ..Kdyby to udělali aspoň tak, že Elena by zůstala upírkou a šla by třeba někam studovat a prostě by v seriálu nebyla jako Jeremy, ale furt by chodila s Damonem :D…Ale to né…oni zníčí celou pointu seriálu. Samozřejmě je to můj názor, tak se omlouvám jestli tím někoho pohoršuju :) Prostě forever team Delena :D

#34 RoseMary
2.5.2015 | 17:40:09
RoseMary

#33 AncaLachova: presne tak kdyby to dopadlo takhle tak bych byla taky stastna.

2.5.2015 | 21:59:55
RoseMary

#14 elis04: mas pravdu caroline bych taky srcila k enzovi.

2.5.2015 | 22:01:53
RoseMary

#32 Terrorka19: no ja te nechci nejak desit ale podle toho proma na dalsi dil to vypadalo ze se damon stane clovekem.ale na lidskou elenu si nikdy nezvyknu.snad nebude tak nudna jako na zacatku serialu.ale musim priznat ze jsem docela cumela kdyz matce salvatorove vypichla oko.lyly se ji snazila zabit a elena se jenom branila.podle me to udelala dobre.

#38 Car
2.5.2015 | 22:21:29
hermik9AL-Sah-Him

Podla mna odchod Niny je dobra vec že Nina si chce tiež oddychnut precestovat svet a serial ma 2 možnosti bud skončia 7 seriou alebo pridu na taky napad že to všetko sa potom bude točit len okolo Stefana a Damona lebo Damon sa nestane človekom :D Bude to taka zaujimava zmena ked tam nebude Elena a ani Tyler nemože predsta každa seria byt len o Elene a ako 2 bratia sa hadaju pre nu Teraz to bude len o nych dvoch bude to Legendarne :D

3.5.2015 | 10:55:48
Car

#23 Nika: to mě taky napadlo:D až na to, že aby se něco mezi nimi posralo jakože mezi El a Damon už na to budou mít jen dva díly že jo:D takže nápad dobrý, taky bych to brala ale s největší pravěpodobností si ten lék nakonec Damon stejně nevezme, ale pořád bude ve hře, takže nechápu na co čekaj, Lily je nebezpečná mohli by ho nacpat do ní a bylo by…
#30 VampKošilka: Damon jako člověk je prostě blbec…jako lidi tady sice odsuzují Stefana, že ten on ho přesvědčil at je upírem at pije lidskou krev, ale taky by si měli uvědomit, že kdyby to neudělal tak by Damon ted neměl takový život, který se mu líbí, a ani kvůli Eleně to nezmění ( taky ani nemůže když odchází ze seriálu že:D ) taky jsem měla ráda Stelenu to byla prostě romantika, kterou já můžu:-) ale na Delenu jsem si teda taky zvykla…co jiného mi zbylo ale pak jsem si jí oblíbila:-) každopádně teď už hodně dlouho vím/ myslím si, že pro Stefana je nejideálnější určitě ta Caroline :-)
#36 RoseMary: nevím hele mě se Caroline prostě s Enzem fakt nezdá:D Enzo je se k ní fakt nehodí a Car by ho určitě nechtěla, to už spíš s tím Klausem:D, ale ten má ted docela jiný starosti:D každopádně říkám promo je fakt zavádějící a podle me Damon tu chybu neudělá a ten lék fakt nevypije to si myslím já…podle toho proma to bych fakt nesoudila, že bude Damon člověk, a myslím si, že není třeba si opět zvykat na lidskou Elenu, a už se ani nedozvíme, zda bude ,,nudná,, / stejná jaki v prvních sériích vzhledem k tomu, že s ní uvidíme poslední dva díly, takže tohle bych vážně neřešila…

3.5.2015 | 14:01:38
Stelly

Podle synopse na poslední díl bych i řekla,že to bude nějak ve stylu toho,že Elena se rozhodne jako že odjet za Jeremym,ale zeptá se Damona na rovinu co chce,jestli zůstat s ní i za cenu toho,že bude člověk a nebo žít svůj život tak jak je…Takhle bych si to představovala já.....Jinak mi to přijde jako pěkná stupidita,že se z Eleny stal člověk…Protože nejdřív nemůže být upír a je ochotná v podstatě kvůli tomu nechat zemřít Jeremyho,pak dostane lék do ruky a co udělá nejdřív ho dává Stefanovi a pak místo toho aby si ho vzala tak s ním chodí jen tak v kapse a pak ho nacpe do krku Kath......Chci tím říct,že kdyby si ho měla vzít Elena tak by si ho vzala hned.....Takhle mi to přijde takový já nevím,jakože zjistí,že Jo je těhotná a její první láska ji začne nenávidět,že je upír vše se vyřeší tím,když bude člověk.....Fakt začínám i souhlasit s tím,že seriál jde do kytek a to je co říct,vzhledem k tomu,že já bych byla TVD věrná možná i kdyby to mělo 20 řad....... :/

#40 Car
3.5.2015 | 14:35:24
Car

#39 Stelly: haha přesně:D…ten Jeremy se tam má objevit, nevím teda jestli odejde jakoby s ním…ale moc bych se tomu už nedivila…každopádně asi to takhle nějak bude a Damon prostě musí upřednostnit sebe před tím, aby byl člověk už jen proto, že Nina tam nadále nebude, že… to se nedá nic dělat nějak to udělat musí každopádně souhlasím…nejdřív upír být nechce pak má lék, který strká radší Stefanovi a ve výsledku ho promhrá na Katherine a myslím, si že i kdyby ho nedala Kath tak by ho nevypila…kvůlu Damonovi možná? aby spolu mohli strávit věčnost? A co víc, pak jí to že je upír nijak zvlášt nevadilo přece…až na to že teda by nemohla mít rodinu a děti…ale teď to prostě kvůli tomuhle udělalali všechno tak moc průhledný až je to trapný a najednou z ní člověk zase může být :D..nevím jestli jde seriál do kytek, možná to tak vidíme tak, že od začátku je to postavené na trojúhelníku Elena-Stefan-Damon, možná si to jen nedovedeme bez tohoto představit, ale jinak taky bych byla věrná i do 20 řad, který bohužel nebudou:-D budem rádi za tuhle 7 poslední:D

#46 kath023
3.5.2015 | 14:58:29
TNoty

#28 RoseMary: z tebe už jsem těžce na prášky…zkus se občas zamyslet co tady píšeš za nesmysli! Napíšeš,že jsi si 100% jistá,že Damon je v dalším díle člověk protože si viděla promo!! Ale aby sis přečetla popis to už tě nenapadne! Podle proma nikdy není nic jisté,toho sis za 6 sérií nikdy nevšimla ty paní chytrá?? Promo jsme tu viděli všichni…a odpověď na tvojí otázku,podle čeho si poznala,že je Damon člověk??..ty nevíš,že upír může lézt do hlavy upírovi?? Např. teďka ve 20 díle zrovna vlezl Damon do hlavy Eleně…

#42 Hanatko #69 RoseMary
3.5.2015 | 17:23:17
Hanatko

naprosto s teobu souhlasím, každý den si tady pročítám komentáře a diskuze a ze slečny RoseMary jsem už unavená. Souhlasím, že každý má právo na svůj názor, ale u této holky občas přemýšlím nad jejím věkem a jestli na ten seriál vůbec kouká :) půlka diskuze zaplněna jen žvásty. #41 TNoty:

#51 TNoty
3.5.2015 | 18:10:19
makuska88

Já teda nevím, zda si pamatuji dobře, ale když se Katherine stala člověkem tak strašně rychle stárla protože už žila dlouho a umřela. Nestalo by se to same s Damonem? upírem je už dost dlouho zato elena pár let.

#44 Car
4.5.2015 | 11:31:00
Car

#43 makuska88: panebože…dyť už to tady bylo řečeno snad stokrát…

4.5.2015 | 11:34:17
Annie27

Nechci kecat, ale neříkala Plecka něco o tom, že tam budou nějaký střihy do budoucna? Třeba Damon odvelí Elenu pryč (respektive si myslím, že jí ovlivní a vymaže vzpomínky), ale dost možná taky ne a časem by jí vyhledal a vysál z ní ten lék a happy end by byl pojištěn, aniž by museli Ninu tahat do 7. série :) Stalo by se to ale až za delší dobu a tak by byl ještě nadále upírem pro 7. sérii, která by třeba končila tím, že odjíždí za Elenou a nikoho by jako člověk neprudil :)

#49 RoseMary
4.5.2015 | 12:22:16
kath023

#32 Terrorka19: Tak zrovna tahle kombinace by mě moc nenadchla :D Ale tak chápu že někomu by se to líbilo :)
#40 Car: Tak tohle zase v rámci možností chápu..Předtím prostě byla zamilovaná a chtěla zůstat s Damonem,navíc nesobecká Elena by asi nepřekousla si ten lék vzít když byl jenom jeden a nikdo jiný už by si ho vzít nemohl.A až časem si uvědomila,že by chtěla děti a vlastní rodinu.Jasně že je to teď takový uměle nastavený,já v tom taky vidím jak zoufale potřebovali vymyslet jak to s ní skončit,ale co už :D

#47 Car
4.5.2015 | 21:03:39
Car

#46 kath023: ona tohle chtěla vždycky že jo co si budeme povídat:-) ale ted to tak prostě muselo skončit…hold byla zamilovaná do dvou bratrů a musí jít dál…třeba tvůrci ani neměli v plánu nechat Elenu s jedním z nich jak už tady bylo taky řečeno, ale pochopitelně ,že teď je to ještě o trochu umělejc vytvořené :-)

#50 kath023
4.5.2015 | 21:12:40
RoseMary

#7 google147: jak vime ze damon si ten lek nevezme?to promo bylo teda falesny nebo co?ja uz vazne nevim cemu mam verit.v promu na dalsi dil je vyslovene napsany ze damon se rozhodl byt clovekem aby mohl svuj zivit stravit s elenou a stefan mu poskytne nahled jak by takovy zivot vypadal.ja se proste porad nemuzu zbavit toho pocitu ze damon si ten lek vezme,ale zase je to nesmysl kdyz v promu bylo jasne videt ze si ten lek vzala nakonec elena.

#50 kath023
4.5.2015 | 21:14:54
RoseMary

#45 Annie27: takhle kdyby to skoncilo tak bych byla spokojena ne jenom spokojena ja bych byla primo stastna.

#62 Annie27
4.5.2015 | 21:17:09
kath023

#47 Car: Jojo :)
#48 RoseMary: Jaký falešný promo zas?Pochopíš konečně,že ten jeho lidskej život,to je jenom to co mu Stefan ukáže?A to že se rozhodl být člověkem ještě neznamená že se jím stal.Bože.. :D

#51 TNoty #52 Car #59 RoseMary
4.5.2015 | 21:25:32
TNoty

#50 kath023: myslím si,že nemá cenu to znovu vystvětlovat :D
#42 Hanatko: takže nejsem sama :)

4.5.2015 | 21:31:42
Car

#50 kath023: to nemá cenu…

4.5.2015 | 22:45:08
kaileen81

RoseMary.....teda tebe bych mít doma nechtěla…ty buď na něčem frčíš,nebo žiješ mimo realitu nebo já nevím..ještě možnost, že je ti tak 12 až 13 let, pak bych tvé komentáře pochopila…

5.5.2015 | 15:04:01
kaileen81

Náhodou mně se ty díly začínají líbit,má to zase trošku náboj,jako přeci jen je to šestá řada lidi,nemůžete od toho chtít zázraky…docela by mě bavilo,kdyby mamka Salvatorová zabila Elenu,jako pomstu bratrům …aspoň by měli začátek zápletky do sedmé řady. ZAPLAŤ pánbůh, že se vrací Kai,aspoň bude legrace :)

#55 Car
5.5.2015 | 15:13:01
Car

#54 kaileen81: přesně také doufám v návratu Kaie:-) to s Elenou by asi taky bylo zajímavé ale to takto asi Plec neudělá

#56 RoseMary
5.5.2015 | 16:04:59
RoseMary

#55 Car: nekde jsem cetla ted teda uz nevim kde ze je pravdepodobne ze ji necha z pribehu odejit zivou.proc by ji museli hned zabijet kdyz bude stacit aby odjela z mesta?kdyz je ted znova clovekem tak by prece bylo spatny aby si z toho zivota nic neuzila ne?treba mimo mystic potka nejakyho lidskyho kluka zalozi si s nim rodinu a na konci sedmicky se prijede podivat do mystic i s ditetem a novym pritelem.skonci to stsastne a vsichni budeme spokojeny.kdyby to dopadlo takhle tak bych byla stastna.

#57 Car
6.5.2015 | 9:48:53
Car

#56 RoseMary: já taky neříkám aby ji zabíjeli…podle mě ji nezabijí, proč taky…pro případná happy end si mohou nechat otevřena vrátka ale ten už asi nebude…no hlavně aby abyla štastná

#58 RoseMary
6.5.2015 | 13:19:07
RoseMary

#57 Car: doufam ze bude stastna preju ji to.

6.5.2015 | 15:59:28
RoseMary

#50 kath023: jo takhle takze stefan se mu proste jenom dostane do hlavy ale damon clovekem se nestane.snad.

6.5.2015 | 16:01:47
RoseMary

#7 google147: jak si muzete byt tak jisty ze damon si ten lek nevezme?jak to muzete tak jiste vedet?

#61 TNoty
6.5.2015 | 18:45:14
TNoty

#60 RoseMary: jistí si tím nejsme…jen se ti snažíme všichni vysvětlit,že v promu je Damon stále upír…a jestli si vezme lék tak to podle mě nechají do finální epizody…

6.5.2015 | 19:11:31
Annie27

#49 RoseMary: Mě by se to taky tak líbilo ;)

7.5.2015 | 9:39:39
TomPETSCZ

Já to vůbec nechápu.Ten seriál je úplně popletený.jak to že tam je další lék? Kde se vzal? jinak to je Best Serial všech dob !

#64 Andie24
7.5.2015 | 17:47:55
Andie24

#63 TomPETSCZ: Tak se koukni na pár posledních dílů a hned budeš mít odpovědi ;)

#67 TomPETSCZ
7.5.2015 | 20:12:18
Damon26

Tak Elelna asi bude mrttttttva ,zabike ji Kai

#66 RoseMary #69 RoseMary
8.5.2015 | 8:11:41
RoseMary

#65 Damon26: je to nekde potvrzene?to je skoda doufala jsem ze ji nechaji odjet z mesta a udelaji to treba tak ze by nekam odjela studovat ale to asi ne,protoze to by potom nebylo the vampire diaries ze jo.elenu mama rada a pripada mi ze je tam snad od sameho zacatku jenom na umirani a na to aby meli koho zachranovat.ve druhe serii ji unesli,protoze ji chteli vydat puvodnim,ve treti serii ji puvodni zabili,ve ctvrte se stala upirem,v pate ji mucili augustiani a v seste ji nakonec zabije kai.za cely zivot si uzila par stastnych momentu,kdyz se ji zrovna nikdo nepokousel zabit a ted ma skoncit mrtva?to je snad trochu skoda.ale docela se tesim na dalsi serii o salvatorech.

#68 TomPETSCZ
8.5.2015 | 11:09:59
TomPETSCZ

#64 Andie24: Jojo já na to koukám pořád akorát tam byl jeden lék který přivezla bonnie z toho světa . Ale ona nepřinesla i druhý lék z toho světa 1 903.

8.5.2015 | 12:19:58
TomPETSCZ

#66 RoseMary: takže je to pravda? 7.Série bude? A bude to jen o Salvatorech? Jupí.To je dobře že je 7.série.

#70 RoseMary
8.5.2015 | 12:21:15
RoseMary

#41 TNoty: mas pravdu kdyz tehdy elena vypla meoce myslim ze ve ctvrte serii tak se ji taky pokouseli dostat zpatky tim ze se ji damon dostal do hlavy.ted jsem si to uvedomila a mozna ze by to tak mohlo byt.treba.
#65 Damon26: takze happy end nakonec teda nebude?ach jo to je skoda ja jsem to vedela.proc by ji nemohli proste nechat odjet z mesta treba studovat a tak?ne oni ji musi zabit.a co teda ty jejich zadni vratka s jejim navratem?to teda asi padlo ze?mohla jsem si to myslet,protoze kdyz se kai vratil zpatky tak asi zacne vrazdit ze jo.skoda nemuseli ho vracet a mohli ho nechat mrtveho aspon by byl v mystic falls klid.nesnasim kaie nesnasim jeho postavu a i jako herec mi je docela nesympaticky.necha­pu co na nem tady vsichni vidi.neni to teda vylozene na tebe jenom mam proste dost toho jak vsude ctu to jak vsichni kaie milujou.je to jenom obycejnej hajzl.ja jsem ho nemela rada nikdy.

#72 kath023
8.5.2015 | 13:14:38
RoseMary

#68 TomPETSCZ: jojo ssedma serie bude uz je i potvrzena.

#71 TomPETSCZ
8.5.2015 | 13:25:21
TomPETSCZ

#70 RoseMary: tAK TO JE SUPER !!! Nemůžu se dočkat

8.5.2015 | 18:23:50
kath023

#69 RoseMary: Nechat mrtvýho ho nemohli,páč mrtvej ani nebyl.Já ho měla vždycky ráda,ale teď mě teda fakt naštval :/ :D

#73 Andie24
8.5.2015 | 21:56:38
Andie24

#72 kath023: No to mě taky :D Do prdele já si jen říkala, ať nezkazí tu hezkou svatbu, ať nezkazí tu hezkou svatbu :D A posral jí úplně nejhorším způsobem :D Bože!

#74 kath023 #77 Car #78 Terrorka19
9.5.2015 | 12:14:01
kath023

#73 Andie24: Přesně,to si u mě pokazil chlapec :D Rick si další mrtvou přítelkyni fakt nezaslouží :D

#75 Andie24 #77 Car
9.5.2015 | 12:20:53
Andie24

#74 kath023: No já doufám, že nezemře. A že i děti budou v pořádku. To by Rick vypadal v promu víc zkroušeně, nebo nevím :D Snad ne.

#76 Car
9.5.2015 | 13:32:37
Car

#75 Andie24: to už by bylo silně trapné vůči Rickovi, myslím, že smůly měl dost…jako mě Kai taky chyběl, protože je to jediný silný záporák tam nepočítam Lily, ale co udělal Jo si to u mě teda pěkně po*ral:D

#79 Andie24
10.5.2015 | 13:27:44
Car

#73 Andie24: úplně v tom nejhorším :D
#74 kath023: a jo taky si to u mě pokazil slušně řečeno:D

10.5.2015 | 13:28:56
Terrorka19

#73 Andie24: A já si říkala úplnej opak, nemusel teda kuchat Jo, bez toho bych se obešla, ale těšila jsem se, že tam udělá nějakej humbuk, pěkně přede všema, aby věděli, že ho tam neměli nechávat :D akorát škoda, že Bon takhle přidusil už v tom sklepě, mohla tam bejt taky, to by asi kulila očka víc, Ty jo, na to, že je Bon moje nejoblíbenější postava, tak jsem vůči ní trošku škodolibá :D

#79 Andie24
10.5.2015 | 17:02:30
Andie24

#76 Car: haha :D no, taky mě naštval :D

#78 Terrorka19: No já jen chtěla aby ta svatba byla hezká :D Kdyby něco udělal pak, tak by mi to bylo taky celkem jedno :D Ono bez těch záporáků by to byla nuda, ale bylo mi líto Ricka a Jo :D Ano, tak to máš opravdu zajímavý pohled :D Bon si už užila dost :D a bohužel to pro ní ani zdaleka nekončí no :D

11.5.2015 | 15:25:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama