The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Třetí upoutávka k finále

Třetí upoutávka k finále

Přinášíme vám třetí upoutávku k poslední epizodě osmé série The Vampire DIaries, ve které se Damon konečně setkává s Elenou.

23 0
24.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /89

Car

,,Damon''? :-D

24.2.2017 | 13:43:51
Car

zde je článek o tom, jak Paul Wesley se rozbrečel, když četl scénář k poslednímu dílu, také je pod tím anketa, kdo si myslíte, že umře, ovšem to video – nejlepší hlášky z 5 série mě dostalo :D opravdu tam je to asi to nejlepší na pětce a připoměla jsem si tím, že v 5 se vlastně shipovali Carenzo :D

http://ocko.tv/…/clanek.aspx?…

#3 KaraSnowAllen #9 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 14:01:45
KaraSnowAllen

Elena je nejspíš ještě trochu připitomnělá z toho komatu, ale i tak mám pocit, jako by se nějak změnila.

#2 Car: Carenzo. Já osobně byla v té době hrozná Steroline(furt jsem), ale idea těch dvou se mi docela i líbila, určitě lepší jak Klaroline. Jsem ale překvapená, že většina na smrt tipuje Damona.

#6 ShadowKittyGirl #17 Car
24.2.2017 | 14:21:31
mima33

Na jednu stranu sa fakt bojím, čo sa udeje vo finále (že to tvorcovia nezvládnu a bude to katastrofa), ale na druhú stranu sa ho neviem dočkať. Fakt sa už teším na Elenu – pred dvomi rokmi by som neverila, že takéto dačo raz napíšem :D

#11 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 14:38:43
GingerGin

Víte, co by se mi líbilo? Kdyby ta smrt nakonec byla Bonnie, Damon by to ale nevěděl, Elena se probudila, on by byl překvapený, že ji vidí, objal ji a v té chvíli by mu došlo, že Bonnie se muselo něco stát, vyděsil by se a rozběhl se ji najít a Elenu by tam nechal. Tím by dal najevo, že i když ji miluje, na Bonnie mu strašně moc záleží a dokonce srovnatelně jako na Eleně. Našel by Bonnie, která by byla mrtvá a Elena by je oba našla, jak drží její tělo v náručí… Delena by tak fanouškům zůstala a já se naposledy dočkala nějakého skvělého smutného a dojemného Bamon momentu :D

#7 KaraSnowAllen #11 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 14:49:03
ShadowKittyGirl

#3 KaraSnowAllen: žE JO? Já to taky pořád říkám, vypadá hrozně a navíc se k nim vůbec nemá…

Taky jsem překvapená, ale tipuju ho taky… :-/

Carenzo mi nevadilo. Rozhodně lepší než Enzo a Damonova matka…

24.2.2017 | 14:50:03
KaraSnowAllen

#5 GingerGin: Upřímně, mám Bonnie ráda, ale tohle nezní zas tak špatně. Bohužel tvůrci s Bamonem dělají to, co kdysi GG tvůrci s Danem a Blair.

#10 GingerGin #11 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 15:11:17
Upírka007

Mně se Carenzo docela zamlouvali :-D :-) Moje teorie je, že umře Bonnie :-( . Matt ani Jeremy neumřou určitě, protože to by fanouškům nebylo zas tak moc líto. Ric a Car musí zůstat naživu kvůli dvojčátkům. Elena asi taky ne, přece by se tam nevracela jen, aby vzápětí umřela. Myslím, že se Bonnie jako vždy nějak obětuje, aby zachránila všechny ostatní a skončí tam, kde je Enzo. Říkali přece, že každá postava dostane svůj šťastný konec.

#10 GingerGin #11 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 15:28:41
ShadowKittyGirl

#2 Car: To o tom na očku byla reportáž, či co?Nedivím se mu ž brečel, myslím, že my všichni budeme brečet, at už tak nebo tak… :-/

#17 Car
24.2.2017 | 15:33:03
GingerGin

#7 KaraSnowAllen: to mě právě štve. A myslím si, že Bonnie tak nějak ponton, co se stalo Enzovi už je úplně vyhořelá a kdyby zemřela, bylo by to téměř vysvobození. Jenže já stále doufám, že pokud bude Delena happyend, tak dají ale hodně najevo, jak moc Damonovi na Bonnie záleželo. A že pro něj byla opravdu důležitá.

#8 Upírka007: chudák Caroline dávali dohromady s každým…A já ji taky s každým měla ráda :D ale Steroline happyend prostě chci. A Elena spíš neumře. Když má na konci podle nějakého spojlerů stát mezi svými přáteli a oplakávat někoho, kdo zemřel…(nebo tak nějak to bylo řečeno)

#13 KaraSnowAllen #17 Car
24.2.2017 | 15:36:42
ShadowKittyGirl

#4 mima33: Mám to podobně těším se i obávám…

#5 GingerGin: Tak tohle zní naprosto LIBOVĚ !!!!!!! Ale u Plecky tomu moc nevěřím…

#7 KaraSnowAllen: To jako přesně co? Bonnie s Damonem přeci nespala, ani se do něj nezamilovala, já to nějak nechápu…

#8 Upírka007: Ano, to by pro ni byl jediný možný štastný konec podle toho jak se ted chová, jinak dávat ji dohromady s Mattem a nebo Jeremym by asi nemělo smysl…

#13 KaraSnowAllen
24.2.2017 | 15:37:51
cotadysakradelam

buď Kai zlomí kouzlo a nebo Bonie odejde za Enzem do toho světa, který vytvořila. (Něco jako Cade vytvořil peklo)

24.2.2017 | 15:44:54
KaraSnowAllen

#11 ShadowKittyGirl: Nope, ale bylo tak hodně náznaků toho, že by se mezi Damonem a Bonnie mohlo schylovat i k něčemu víc. To, jak pro něj Bonnie několikrát málem zemřela, řekla, že pro ní byl nejdůležitější osoba na světě, to jak se Damon div neporval s Enzem, když zjistil, že je s ním a díval se na ně podobným stylem, jako se kdysi díval na Stefana s Elenou. Takových náznaků bylo víc i ve scénáři, i od samotných herců a ted Bonnie krom Enza skoro nikdo jiný nezajímá(což už docela i chápu, ona se obětovala pro druhé dost).

#10 GingerGin: Je to hodně těžké, když má Candy chemii prostě s každým, ale Steroline u mě jasně vítězí. :D

#14 ShadowKittyGirl #14 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 15:46:26
ShadowKittyGirl

#13 KaraSnowAllen: Ano, náznaky byly víc než jasné a upřímně, jedná se o chybu kterou tvůrcům asi neodpustím. Ti dva prostě měli být spolu jako pár, než se probere Elena a kdyby Kat s Ianem nebyli ti kdo chtějí skončit, pravděpodobně by i seriál tímto směrem pokračoval, i s ohledem na knižní předlohu, a v 8 už to nebylo protože by to jinak nemohli zakončit proto ji zajímal jen Enzo, ale pořád mi nějak nedochází ta spojistost s GG… :-( Asi mám dlouhé vedení :-.)

#13 KaraSnowAllen: To je fakt, její postava je taková, že skutečně vyjde s každým :-) To je ro co na ní máme rádi

#15 KaraSnowAllen #17 Car
24.2.2017 | 15:54:18
KaraSnowAllen

#14 ShadowKittyGirl: Spojitost s GG je taková, že u Dana a Blair se taky dělalo, jako se předtím nic nestalo a každý si hleděl té své souzené polovičky. Tvůrci to nějak zametli pod koberec, stejně jako v GG zametli Dana a Blair.

#16 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 16:03:40
ShadowKittyGirl

#15 KaraSnowAllen: Hm, to je vlastně pravda, ale nebylo to ani zdaleka tak okaté, no… Jinak já měla Dana a Blair ráda. Byly spolu hrozně funny.. :-)

24.2.2017 | 16:08:44
Car

#3 KaraSnowAllen: vid vid :D jako Carenzo proč ne :D úplně jsem na tento ship zapoměla :D jako mě třeba k Bonnie dycky seděl spíš Jeremy no :D já jsem taky překvapená, že hodně lidí tipuje Damona, možná je tech teorií na netu o něm fakt hodně :D
#9 ShadowKittyGirl: čeče vůbec nevím ty jo kamadka mi to poslala tak jsem to přečetla, jako to už vím nějakou dobu, že Paul plakal, pustila jsem si pak to video co je na konci těch nej hlášek z 5 série a vzpoměla jsem si právě na Carenzo :D strašně se mi líbilo jak ji tam Enzo říká, že se dozvěděl od Damona, že má slabost na takovýhle tipy :D – britský akcent, pošmourná minulost :D jako nevím no docela by se k sobě snad i hodili ale Enzo prošel hodně velkým vývojem, i když já s Bonnie uvidím vždy spíš Jeryho, pač jako Bonenzo supr ale furt to na mě působí dojmem – zbyli si na sebe, přece jen kdyby Jeremy neodešel možná by byli právě Beremy endgame… ale težko říct no…
#10 GingerGin: no jenže jestli Defan umřou teda jeden z nich tak to nevydejchám :D ale Elena to jistě nebude no :D
#14 ShadowKittyGirl: Candice a její chemie :D ta je skvělá s každým, bohužel pak rejpalové tvrdí že je Caroline slut, ale copak Candice může za scénář co vymysleli pro její postavu?

#18 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 17:19:47
ShadowKittyGirl

#17 Car: Tak jako co si budeme povídat v tomhle seriálu spal prakticky každý s každým, ale Car asi vede no…

#19 Car
24.2.2017 | 18:03:09
Car

#18 ShadowKittyGirl: ne asi :D a ano ona vede zaručně, ale rozhodně z ní nebudu hned dělat couru jako někteří :D jako nemáže za to co má napsáno ve scénaři…faktem ale je, že to bychom mohli říct i o Mattovi, že nemůže za to jak je napsanej no :D

#20 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 18:59:04
ShadowKittyGirl

#19 Car: Za to nemůže nikdo ani Elena a té by se toho dalo vyčítat asi nejvíce no… Počkej tak když vezmeme vyloženě že spala, tak tu máme Damona, Tylera, Klause, Stefana a dál? Flirt s Enzem, platonický vztah s Mattem a Rickem, zase taková flundra to prostě není. Elena má Matta, Stefana, Damona, Bonnie, Jeremyho a Enza. Sem tam nějaké ty krátké známosti měli asi všichni Největší děvka je v tomhle seriálu stejně DAMON, ale jasně, zase platí, že on je chlap a on může, že? :-D

#21 Car
24.2.2017 | 19:10:05
Car

#20 ShadowKittyGirl: no právě :-D ! jo no jako Elena asi s Mattem nespala i když možná jo kdo ví :D souhlasím no Damon 100% to jako at se na nás nikdo nezlobí ale prostě vedě :D neeee to teda neplatí :D na*rat :D

#22 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 19:23:09
ShadowKittyGirl

#21 Car: Elena s Mattem spala určitě. Rozhodně nebyla v první sérii panna a s kým jiným by asi tak spala? Stefan její první nebyl. Byl to Matt a zrovna tak ona jeho. Jinak by o panictví přišel až… sakra neměl on další vážnou známost až v 7. sérii? Chudák… Ne, vlastně tu Byla Rebeka s Nadiou v pětce. Ale předtím? nějak nevím…

Ne asi Damon toho vojel prostě nejvíc, součást jeho kouzla, ale je to prostě tak. :-)

#23 Car #27 KaraSnowAllen
24.2.2017 | 19:42:27
Car

#22 ShadowKittyGirl: já nevím :D mě to právě přišlo tak že s nikým ještě ne, podle toho jejího chování a tak, ale nikdy to tam nebylo řečný, takže by to byli jen dohady, nevím jak dlouho s tím Mattem chodila a jestli na to došlo, ale tak ono to asi není tolik podstatný :D jo no ten měl jen tyhle dvě i kdyz na něj je to dost :D

jako jo no :D ale to už je prostě on, až Elena ho zklidnila :D

#24 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 20:00:16
ShadowKittyGirl

#23 Car: Jasně, že s Mattem spala. To je jasný. Celé to tak bylo postavené, aby prostě měla nějakou tu minulost a nestalo se z toho druhé purutánské Twilight. A jako, že by se s ním holka, která je panna šla vyspat hned ve 2. díle po jednom rande-nerande? Tomu teda nikdy neuvěřím. Nemuseli to vyloženě říkat, protože to podle mě bylo úplně jasný. Měli spolu normální vztah, jen tomu chyběla vášen a jak poznáš, že někde vášen není? :-) Napovím ti, pusinky to nejsou… :-)

O Car to taky vyloženě řečený nebylo, ani o Bonnie, ale prostě jim bylo 17 tak už se s tím tak nějak i počítá, že prostě nejsou, i když nevíš kdy a s kým o to přišli…

Tjn Na něj je to až až… Spíš jsem se divila, že Kath by si s ním dala říct… :-)

Ehm, ehm zklidnila.. :-) No, tak to se nemá moc s čím chlubit holka :-) Spíš ho učinila nudným a nezajímavým. Spolu je bylo vidět jen párkrát a ty jeho úlety mi chyběli…

#25 Car
24.2.2017 | 20:12:52
Car

#24 ShadowKittyGirl: tak já nevím no zas tak moc jsem to nezkoumala, to že s někým chodila ještě nemuselo znamanet, že s ním soala :D ake říkám je mi ti docela jedno, no ji tak Twilight :D to je kapitolka sama o sobě :D no a ona se s ním vyspala hned ve druhém díle? :D no myslím, že vím jak funguje vášeň

no já nevím mě to zas tak očividný v 17 ti nepřijde no :D ne každej se musí hned s někým vyspat ve 14 nebo pomalu dřív :D no přišlo mi, že Kath by tam taky svedla kde koho takže jako v tomhle jsou si s Damonem docela podobný bych řekla

no myslela jsem to spíš takhle no :-)

#26 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 20:25:43
ShadowKittyGirl

#25 Car: V tomhle případě jo :-) Rozhodně jo. Matt s Caroline spolu nespali, ale s Elenou on určitě spal.

Uf, to se mi ulevilo, chvíli to tak nevypadalo :-) – vtip :-)

Ne, protože místo Stefana našla Damona, ale chtěla to udělat, protože se o tom bavila s Car a ta jí to poradila,.. když nad tím tak přemýšlím, už chápu, proč si ji někteří zafixovali jako poněkud lehčí osobu :-)

O 14 letech nikdo nemluví, ale v těch 16, když máš kluka, což ona měla, je to logický. A co teprve v 17…

hm, i Damon byl vybíraví, pokud šlo o tyhle věci. S každým si zaflirtoval, ale nespal s úplně všemi… Ani Stefan jich neměl málo, když jsme to tak nakousli… Ale Kath, jich v seriálu zase tolik neměla. Možná mín než Car. a Matt a byl jediný o kterého projevila zájem, aniž by jí z toho něco pramenilo, Jasně, nedošlo na to, ale ona přiznala, že by chtěla… :-) Funny

#30 Car
24.2.2017 | 20:38:13
KaraSnowAllen

#22 ShadowKittyGirl: Nevím, jak to berou v seriálu, ale v knize Elena s Mattem nespala, poprvé se vyspala se Stefanem. Myslím, že kdyby se to stalo, tak by jsme o tom jakožto diváci věděli.

#28 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 20:42:28
ShadowKittyGirl

#27 KaraSnowAllen: No, tak ono v knize byla pak pana i potom, co už sex dávno měla, tak bych to brala s rezervou a myslím, že až pak to právě bylo poprvé se Stefanem a s ohledem na dobu, kdy to bylo napsané… I Bonnie byla. A přišlo vám snad, že Jeremy byl v 5. sérii její první?

Sice si tak trochu říkám, proč to vůbec řešíme, ale tak je to sranda, tak co…

#29 KaraSnowAllen #30 Car
24.2.2017 | 20:47:50
KaraSnowAllen

#28 ShadowKittyGirl: Jeremy byl její první, to je i potvrzené. Bonnie předtím bylo nějakých 16–17 a pak musela furt zachraňovat ostatní, takže bych řekla, že záchrana druhých jaksi vyplnia čas, který mohla prosexovat. :-) A Elena, ta na tu princeznovskou zdrželivost i vypadala, u ní věřím, že se přes pusinky dál nedostala.

#30 Car #31 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 21:08:03
Car

#26 ShadowKittyGirl: no Matt s Car určo ne :-) chápu :D

no právě kord Caroline v první sezone že :D no jooo tak jako mě to prostě přijde i v těch 16 brzo no jako mít kluka je jedna věc ale jako nevím no prostě není kam spěchat, a rozhodně si nemyslím, že by to byl nějaký ,,staromódní'' názor, aspon by bylo míň těhotenství u 15ti letých

no to ne no :D já nevím ja to u Stefana nějak nepočítala, ale ani u Damona, tak jako u Stefana Valerie, Katherine, Elena, Rebeka? z těch známých tedy? pak už nevím teda :D
#28 ShadowKittyGirl: tak nějak to vyplynulo zde z těch komentů no :D
#29 KaraSnowAllen: jak říkám není kam spěchat :D a ano..... :-)

#31 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 21:16:29
ShadowKittyGirl

#29 KaraSnowAllen: Jak se to potvrdilo? Chápu, že pak asi ne, ale co předtím? Princeznovská zdrženlivost, jo? :-D A co teda pak Matt? Jakože Rebeka s Nadiou? A Tyler? Car? U nikoho to nebylo řečeno přímo a myslím, že je to právě proto, že prostě nebyli…

Navíc Elena v knihách byla docela jiná, než pak v seriálu. Možná jsem ji v těch knížkách měla i o něco raději, ale nevím no… I na tu seriálovou Elenu už jsem si tak nějak zvykla, jen asi nebyla tak akční…

#30 Car: Tak to je asi vážně na každém a každý to měl jinak, podle toho, jak byl nebo nebyl připravenej, nebo co měl za kluka, ale nemůžete hájit Elenu, že poprvé to bylo se Stefanem, když by mu dala už po prvním ahoj, jako stává se, neříkám, že ne, ale pak spala i s Mattem, protože by jí to nedělalo problém…Nebo ne?

Caroline a Damon, ale byli docela dobrý pár, jasně manipulace a tak, ale bavili mě.

Tak Stefan: Tu máme Katherine, Elenu, Rebeku, Caroline, Valerie U Kath : Mason, Damon, Stefan, Eliah

Jsou na tom poměrně stejně, pokud jsem teda na nikoho nezapomněla, když tak mě doplnte

U Damona toho bude hodně, sakra, takže…

Caroline, Katherine, Elena, Rebeka, Rose, Andie, Krystal, Isobel, Lexi, předpokládám, že i ta Charlotte, Bree, no prostě jich bylo hodně no…

Všimli jste si, jak se tu ta jména opakují? Fakt každý s každým, přesně jako v GG

#32 ShadowKittyGirl #33 Car #47 KaraSnowAllen
24.2.2017 | 21:34:23
24.2.2017 | 21:35:36
Car

#31 ShadowKittyGirl: takhle já Elenu nehájím rozhodně a vzhledem k tomu, že to tam prostě řečeno 100% nebylo tak jsem akorát řekla, že si nejsem zda s Mattem spala nebo ne to je celý :D

no rozhodně to bylo vtipný a hezky mu to pak dala Caroline sežrat :D

no jo zapoměla jsem na tu nejhlavnější Caroline :D ano z těch co známe nebo co tam bylo vidět :-)

twl tak Bree to je ta čarodějka že? :D a Charlotte asi už ani nevím :D

příšerné :D

#34 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 21:39:23
ShadowKittyGirl

#33 Car: Nakopala mu pr*** stylově a v podpatcích. Jakože byla krutopřísná. Libová scéna…

Řečeno to tam nebylo, právě proto o tom můžeme diskutovat a já prostě myslím, že ano. Od začátku se mi to tak jevilo a myslím si to prostě pořád. :-)

Zapmenout na Car? To se ti povedlo, Car. hihi Víš jak to myslím :-)

Charlotte je ta co počítá cihly v New Orleans :-) To bylo taky super… Bree pak v jedničce vyrval to srdce no…

Jako v reálu by to asi bylo horší, ale i to se stává. V serálech jenom holt o něco více…

#35 Car
24.2.2017 | 22:03:32
Car

#34 ShadowKittyGirl: btw: SPN přeloženo takže se jdu dívat :D přesně tak proto ji tolik miluju :D

no samozřejmě, však od čeho jinéhu tu ty diskuse jsou :D jasný no já si tím právě nebyla jistá zda či ne :D

noooo :D jako bohužel nějak jsem ji tam zapoměla ke Stefanovi připsat vůbec to nechápu :D asi jsem už nějaká unavená dneska :D jojo :D

no jo vlastně :D twl :D si asi dám opáčko ne nedám neni čas :D jo to bylo super gesto no :D

přesně tak :D

#36 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 22:54:13
ShadowKittyGirl

#35 Car: Užij si to, já si to schovávám až na neděli, protože Lukáš dneska není doma. Tak pak budeme koukat spolu, ale jako Crowleyho syn vypadal zajímavě a hlavně Roweeeeeena :-p

To teda :-) Zapomenout na Steroline, :-) Ta ostuda…

Já si dávám opáčka celkem ráda a pravidelně, ale fakt na to není moc čas, no…

#37 Car
24.2.2017 | 23:00:39
Car

#36 ShadowKittyGirl: no sice to bude asi slovensky předpokládám, ale tak co no :D já už to prostě chci vidět :D Roweeeena :D snad nejlepší žena tam ever vůbec a ten její čarodějnický zjev tomu přidává na hodnotě :-*****

vid :D no jo no se stává :D taky mě to bylo pěkně líto :D pokud Steroline nedopadne tak se fakt vožeru :-(

já nedávno koukala na první díly 2 série :D právě na to jak Stelena hráli před Kath že už spolu nejsou došla jsem i k smrti Masona a taky k tomu, jak byli na tom Lockwoodvic bále a byli Defan uvěznění s Kath v jednom z těch pokojů, ten jejich rozhovor je vůbec jedna z nejlepších scén ever :D

#38 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 23:03:46
ShadowKittyGirl

#37 Car: jo, ale ve skutečném životě je asi trochu chudák :-) ne, není to tak špatný… Já se prostě vožeru v každém případě :-) jj to je :-) Jen mě mrzí, že Katherine nikdy Damonovi neřekla, že ho taky milovala. Chápu to, ale zároven mě to i mrzí…

#39 Car
24.2.2017 | 23:18:03
Car

#38 ShadowKittyGirl: koho myslíš? :-O Rowenu? asi tak nějak :D ještě budu muset nalézt vhodný produkt :D a otázka zní: milovala ho vůbec? :-O nu :-(

#40 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 23:40:43
ShadowKittyGirl

#39 Car: Milovala. Stefanovi to přiznala, ale jemu právě nikdy a po všech těch letech by si to zasloužil slyšet, ale ona mu to jen nemínila nikdy říct. Ani vlastně nevím, proč se tak moc vzájemně nenáviděli a označovali se Nemesis. Bylo to poetický, ale trochu nelogický. byla by z nich skvělá dvojka a jo, myslela jsem Rowenu a její čarodějnický zjev, jak jsi to nazvala :-)

#41 Car
24.2.2017 | 23:59:26
Car

#40 ShadowKittyGirl: jasný no Stefana asi víc ale i tak, teď si v si nějak nepamatuji na ten díl kdy to řekla Stefanovi ale máš pravdu, to je pravda!!!!! No jako doufám, že v realu takto doslova nepůsobí přece jen ji museli na tuto roli trochu prikraslit, twl a Spn je bomba :-D

#42 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 0:10:39
ShadowKittyGirl

#41 Car: 3×09 Jinak jasně, že Stefana víc, ale pro Damona měla vždycky jen slova plná nenávisti… To mi nepřišlo správné… SPN je vždycky bomba :-)

#43 Car
25.2.2017 | 0:19:47
Car

#42 ShadowKittyGirl: juuu okej :-) to je pravda a hodně ho to zabolelo, kord v tom díle jak ho poslala do háje jak Kat tak Elena tuším někdy konec první série spíš začátek druhé – ne vlastně začátek druhé :D , i dnes vypada Rowena skvělá, skvělý to byl díl a název je víc než úderný jen mi chyběl trochu Cass _)

#44 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 0:39:23
ShadowKittyGirl

#43 Car: 2×01 :-) Kde zase lítá Cass? Bez něj už ty díly nejsou ono, od 4. série k nim naprosto úžasně pasuje, když se teda zrovna nehodlá stát bohem…

#45 Car
25.2.2017 | 0:50:11
Car

#44 ShadowKittyGirl: no jasně druhá série první díl :D jasně, miluju písničku z 1×22, kde si Damon myslí,že líbá Elenu :D minulý týden jsem ji celou přehrávala furt dokola :D,jooo to by mě taky zajímalo teda :/ ale ten lítá asi doslova :D jo no ten už je tam taky pěkněěě dlouho a je to super :-) to jo no :D to bylo taky pěkný .D ale tak každý z nich tam měl svý tmavší chvilky že :D

25.2.2017 | 1:01:29
ShadowKittyGirl

Ta je skvělá, ale oni celkově mají talent na vybírání vhodné muziky obzvláště pak na koncové a romantické scény, mám je v mobilu skoro všechny a když je někde pouuštím, tak jen všichni to máš zase z deníků co? docela už tím všechny vytáčím :-) Hlavně Lukina :-) Ale mě prostě hitparáda nezajímá, mám radši tyhle soundtrackovky, které mi něco připomenou a nějakým způsobem ve mě něco zanechají. Třeba jen pocit… The Fray je třeba skvělá skupina a její písničky se vyskytují opakovaně… :-) třeba jak Stefan žádal Car o ruku… Nevíš jak se jmenuje ten song z upoutávek na finále? A siréna pěkně zpívala… :-) Aspon teda Sybil, Seline byla trochu pod tonem, jak její sestra správně konstatovala :-) A ještě ta ze scény, kdy Stefan najde mrtvého Zacka. Celkově měla první série ty písničky vymakané úplně nejlépe…

O tom to taky je… Ale Cas to teda total přehnal. No, a pak Sam s tou Ruby, ale tak nemohl vědět k čemu to povede,… Dean je u mě svatej,.. Oproti ostatním teda určitě. Spíš ty průsery napravuje… Typický starší brácha…

#48 Car #60 google147
25.2.2017 | 1:30:08
KaraSnowAllen

#31 ShadowKittyGirl: Kat někde v druhé sérii řekla, že Bonnie je panna. Jo, já tomu tak říkám, prostě takové vyčkávání na toho správného. Matt mohl mít někoho jiného i předtím, ale on to někdo u něj řešil? I kdyby byl, tak je to snad jedno. U Tylera je jasné, že svatý v tomhle není, jinak by nemluvil o těch svých potřebách ještě předtím, než se vyspal s Car.

Jinak mu nedala po prvním ahoj, stalo se to po nějakých 10 epizodách a mezitím se to toho dost stalo. Mě je to nějak jedno, zda byla či né, ale vše nasvědčuje tomu, že byla, i všude se uvádí, že její první byl Stefan a pokud z Matta nevypadne ‚Spal jsem s Elenou‘ tak budu pochybovat, že k něčemu takovému došlo.

#48 Car #49 Car #57 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 8:13:26
Car

#46 ShadowKittyGirl: to teda ta muzika mě vždycky naprosto dojímá protože tady TVD jí umí opravdu nejlépe :-) tomu rozumím :-D ti chlapy na to moc nejsou no :D myslíš k upoutávkám na finále? Imagine Dragons – Dream :-), jo ta byla super ta se mi moc líbila :-)

to je pravda :-D nicméně se máš určitě na co těšit :-D
#47 KaraSnowAllen: díkys za tvůj koment k dnešnímu dílu miluju spoilery :D kouknu se až zítra s titulkama takže díky :D koukala jsme se na promo k dašímu dílu, a trochu mi ta svatba přišla nucená kvůli Katherine ale z tvého komentu mi to tak nepřišlo což je super :D

#50 KaraSnowAllen #57 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 9:47:42
Car

#47 KaraSnowAllen: ještě mi řekni jak to vypadá s tím Enzem, vrátí ho Bonnie? :D

#50 KaraSnowAllen
25.2.2017 | 9:48:59
KaraSnowAllen

#48 Car: #49 Car:

Ano, ta svatba je kvůli tomu, aby přilákali Katherine, nicméně Stefan znovu požádal Car o ruku ještě předtím, než se o tom vůbec dozvěděl. Řekl, že je idiot, když chtěl odjet a být bez ní, nakonec padlo to něco ve stylu, raději pár let s tebou, než věčnost bez tebe, však uvidíš, ti dva jsou totálně boží spolu. No Enzo zatím je v té dimenzi, kterou Bonnie vytvořila, kolem toho myslím žádná změna. Nicméně Enzo přesvědčil Bonnie, aby Stefanovi odpustila. A ten Kai, toho musíš vidět, v téhle epizodě opět válel.

#51 Car #57 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 10:23:24
Car

#50 KaraSnowAllen: ! jasný no :-/ aha ! tak to je ale dobrý, ty jo jako nechápu přijde mi že se v tom díle stalo strašně moc na to, že to mělo jen nějakých 42 minut :D jasný no taková ta typická věta, ale proč ne je to super :-) to jsem tedy vážně nadšená !!!!!!! on prostě nesmí umřít :'( ne asi jako já to fakt nepřežiju jestli Stefan umře :-( tak Enzo je fakt štramák, sám vím, že to nebylo schválně i když bohuže co se stalo stalo se… mě zajímalo to, jestli tam třeba Bon měka čas na to vrátit Enza zpatky, páč mě hodně zajímá jak to s nimi dopadne :-( viděla jsem sneak pekk No. 2 tam byl úplně boží a celkově se na něj moc moc těším :-) jako myslím si, že to Bonnie už nestihne tak aby ta smrt nebyla ona no… Jeremy přijede uvidí to,zase se zhroutí fakt by to chtělo nějaký novinky ohledně finále :D

#52 Car #54 KaraSnowAllen
25.2.2017 | 10:39:32
Car

#51 Car: si děláš srandu ještě jsem totálně blbá a nepodařilo se mi udělat ten pitomý odstavec :D supr no tak to se omlouvám všem :-(

25.2.2017 | 10:40:07
Car

v tom případě ta teorie o tom, že Katherine je v těle Mattovy matky bude asi fakt pravdivá twl :D

25.2.2017 | 10:46:29
KaraSnowAllen

#51 Car: Taky se mi to stává, proto si ještě před odesláním kliknu na náhled, aby jsem pak někomu nezkazila to překvápko. Nicméně ty si toho zas tolik nevyzradila.

Tak jako, ona ta věta raději pár let s tebou než věčnost bez tebe nebylo řečeno, spíše ta scéna byla v takovém duchu. Bonnie byla pořádně badass, tak jak jsme jí milovali, divný, že je taková jen, když je zlomená, stačilo aby Enzo vypadl z jejího života a hned je taková, jakou jsem jí žrala. Upřímně, v tomhle díle byl i pěkný Bamon, takže si přinejmenším já a GingerGin můžeme chrochtat. :D A co se týče Jeremyho, mě k Bonnie nějak nejde, vždycky mi k ní přišel takový nezralý a pak jí ještě podvedl, to mi nesedlo. To už radši ten Enzo, ačkoliv u Enza si nemůžu pomoct, mě se nejvíce líbil bud s Maggie nebo s mladou Salvatorkou a Bonnie s Damonem, ale tak, co se dá dělat.

#55 Car
25.2.2017 | 10:48:34
Car

#54 KaraSnowAllen: jo no to jsem také měla udělat ty jo :-/

rozumím, ale i tak je to hezký, že si prostě neodjel, mohl se na to vykašlat a prostě čus, ale to by se stejně nestalo no :D to je dobře, na takovou Bonnie čekáme už docela dlouho :D to je pravda :D no je to smutný ale je to tak :D tak v Bamon jsem doufala taky heleď takže jsme už tři, víš dobře už že nejsem nijak extra Delena fanynka prostě pro mě je to toxic ship prostě :D i když jsem si na to tak nějak zvykla :D to jo no to mi taky vadilo :-( ale tak nějak jsem to vzala protože zde uEnza mi prostě přišlo že si na sebe zbyli a jo i dkyž se mi spolu docela líbili tak prostě jsem to tam furt tak nějak cítila no, nemlžu si pomoc :-( jo no ale bohužel no Bon a Damon to už nikdy nebude :-( ale nějak si neumím představit jak to teda bude, pač jako jestli ho teda nevrátí, je fakt reálná šance, že umře ona, jinak teda tateorie se asi potvrdila s tou Mattovou mamkou, proč tam bude, ale zase nechápu jak by ji Kath dokázala ovlivnit, už moc nevím jak fungovalo to, že poutník skončil do něčí těla, alesvolení k tomu asi nepotřeboval, fakt nevím :D ale každopádně se trochu bojím, že Katherine v podobě Niny fakt asi v 15 díle neuvdíme, i když se psalo, že Nina natáčela dřív tak mi ted to tak nepřijde

#56 Car #58 ShadowKittyGirl
25.2.2017 | 11:09:04
Car

#55 Car: hurááááá :-D

25.2.2017 | 11:09:19
ShadowKittyGirl

#47 KaraSnowAllen: To je fakt, u něj by to opravdu nikdo neřešil :-D To že Kat řekla? Na nic takové si nevzpomínám… Tyler je opravdu kapitola sama pro sebe :-)

Ted už to z něj asi nevypadne, to je fakt… Jinak neříkám, že na to došlo, jen že to chtěla už ve druhém díle udělat. Kdyby nepotkala Damona, asi by to udělala. Mně celkově, jak se tam ty holky bavili přišlo, že prostě mají své zkušenostti, ale Bonnie bych ti ještě uznala no…

#48 Car: jop, já tušila, že to odněkud znám, mám tu skupinu děsně ráda skoro jako One Republic, ta se v tvd taky vyskytovala často, ale tak všeobeně v serálech..

#50 KaraSnowAllen: jejda, Kai válel, tak to si musím pustit :-) Doufám, že nezklame, i když to on snad ani neumí. No, fajn, takže svatba kvůli Kath no to jsme doma no…

Bože pár let s tebou než věčnost bez tebe? To je ten nejuhozenější možnej konec, snad se to ještě změní…

#61 KaraSnowAllen #64 Car
25.2.2017 | 14:40:19
ShadowKittyGirl

#55 Car: Ani mně ne… Že nikdy nevznikl žádný skutečný Bamon mě štve prodle mě by to ten seriál totiž docela nakoplo a možná by vydržel i do té 10. série :-) Ale co naplat no, když zrovna tyhle dva herce už to nebaví… :-( Ale je to věčná škoda,… :-/

25.2.2017 | 15:20:38
anndy

pěkná ukázka :-) jen doufám, že ta písnička nic nenaznačuje

25.2.2017 | 16:03:03
google147

#46 ShadowKittyGirl: No ještě aby The Fray nepoužívali často, když v té skupině je i manžel Candice :D a ta písnička při té žádosti byla slyšet úplně poprvé a normálně se na internetu objevila až po té epizodě.

A Plecka chce udělat Steroline fanouškům asi hodně radost, protože jinak nechápu jak je možné, že v poslední epizodě byly napraveny dvě drobnosti, které se jim moc nelíbily (jedna hodně, jedna spíš vyjímečně). A vím jak se říká že Ďábel je v detailech, ale teda u tý Steroline si to Plecka fakt užívá – minimálně některá ze Stefanových slov dokazují, že jako charakter neuvěřitelně vyrostl a jak mu Caroline všechno do jisté chvíle znal převrátila (a to není o tom, že to člověk vidí, ale o tom, že musí člověk pamatovat co kde ti dva řekli a co s nima buď souvisí a i nesouvisí). A v promu na další epizodu další malý detail, který odkazuje k první epizodě (samozřejmě kromě samotné svatby :D).

#62 ShadowKittyGirl #64 Car
26.2.2017 | 8:49:40
KaraSnowAllen

#57 ShadowKittyGirl: Tak je to možný, neříkám, že ne, ale nějak mi to prostě nepřijde.

#62 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 10:02:04
ShadowKittyGirl

#60 google147: Aha, to jsem nevěděla, ale je super. Mají dobré písničky co vždy podtrhnou atmosféru :-)

Steroline jsou spolu prostě jako pár dost dobří, ale jaký malý detail?

#61 KaraSnowAllen: Asi se shodneme, že se neshodneme :-)

#63 google147
26.2.2017 | 15:08:37
google147

#62 ShadowKittyGirl: Caroline v 1×01 řekne Stefanovu oblíbenou barvu a jakou barvu má koberec, po kterém bude kráčet? A těmihle detaily je u nich seriál protkaný docela slušně (už jenom místo, kde se koná druhá žádost je další detail). Ono se sice říká, že Plecka je hrozná Delena, ale pravdou je že ona zbožňuje Steroline a díky tomu, že se na začátku 2.série zabejčila, že je dá dohromady, tak vlastně mohla být i Delena (to až potom podělali, když vzali Dries a dali jí volnou ruku). Velká škoda, že se nejelo podle původní plánu a nezačali je dávat ve 3.sérii, dokonce jsou tady náznaky, že to mělo být obráceně a Stefan měl nechat Elenu kvůli Caroline.

A nevím jestli to bude řečeno v příští epizodě nebo to úplně vystřihli, ale Stefan se do Caroline nevědomky zamiloval ve 4×19 při tom tanci na plese (proto pokaždé když se objevila poté Lexi, tak do něj hustila právě o Caroline)

#65 Car #66 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 15:32:42
Car

#57 ShadowKittyGirl: jojo Dragouni jsou super budu to tam výborně pasovat :D

no jako Bamon? to by bylo mega nejvíc prostě :D ty dva to tam náhodou mezi sebou mají to mi prostě nikdo nevymluví :D
#60 google147: no a myslíš teda, že to Plecka udělá a tyhle dva rozdělí po tom všem? Stefanovou nebo Caroline smrtí ?

#66 ShadowKittyGirl #67 google147
26.2.2017 | 15:44:07
Car

#63 google147: jasný no to máš pravdu s těmi detaily :-) je to tam opravdu hodně vidět, jo Dries největší chyba ever…to je pravda :-) fakt by mě zajímalo zda to Plecka udělá a rozdělí je… jelikož to vypadá, že Steroline a Delenu fakt miluje

#67 google147
26.2.2017 | 15:46:03
ShadowKittyGirl

#63 google147: Modrou tuším, ten koberec je modrý? Nemá být na každé svatbě něco modrého? Nevím, másš to hezky promyšlené, ale možná za tím vidíš víc než je, ale každopádně, jim fandím a zajímavé by to bylo kdyby Elenu nechal kvůli ní :-) Celý seriál by pak vypadal úplně jinak…

4×19? To jako hned potom co sváděl Elenu? Divný… A jeho chování po následující dvě série skutečně svědčí o tom, že to bylo nevědomky, protože to prostě netušil dokud mu Enzo nevyžvanil že Car se zabouchla do něj a ani po tom v tom myslím neměl moc jasno, takže jo, nevědomky možná, ale jinak… Nevím, no… byly prostě kamarádi a pak to přerostlo v něco víc, něco za co stojí bojovat a je to krásné…

Lexi a Rose, ty by byly dvojka každá měla svého Salvatora, do kterého musela něco hustit. Obě měli samozřejmě pravdu, no… :-) To jim nikdo neupírá :-)

#64 Car: Souhlas, Bamon by byli suprový a mají to víš, že to mají… škoda že na to prostě nedošlo, byly by lepší než Delena možná teda pokud by to tvůrci nezvorali

To s tou Dries říká dost lidí… Pokud je tam od 5. série, nejspíš to bude pravda, protože ta série nestála za moc…

#68 google147 #71 Car
26.2.2017 | 16:05:52
google147

#64 Car:
#65 Car: Pořád to vydím spíš pesimisticky, ale je fakt, že po smrti je Bonnie stáhne k Enzovi. Už je fakt, že stejné spoilery, které už před týdny vykecaly Kelly, tak ty říkaly, že umře Stefan tak, že se objetuje pro dvojčata. Pak ale bylo někde psáno, že se s tou osobou co zemře bude Elena loučit na hřbitově a už někdo postoval fotky a bude se loučit s Damonem. A poslední dny se zase skloňuje jméno Caroline. A protože si myslím, že celá věc s tím, že je ze Stefana člověk, je jenom vychcanost, kterou Plecka do budoucna chystá, tak se spíš přikláním k Damonovi.

Ale spíš mě zajímá jak vyřeší tu záležitost upír/člověk – nechce si mi věřit, že o osudu 4 postav rozhodne ta největší blbost, kterou vymysleli a to lék. Na Caroline je vidět, že pokud by měla možnost, tak si ho okamžitě vezme taky a vlastně je to k ní dost kruté, koukat jak časem láska jejího života a její děti umřou a u Damona zase hrozí, že po smrti Eleny a Stefana, zase vyhladí půlku planety :D

#69 ShadowKittyGirl #71 Car
26.2.2017 | 16:10:28
google147

#66 ShadowKittyGirl: Pokud se nepletu, tak nevěsta má mít na svatbě něco modrého atd. Ten koberec je detail pro fanoušky.

A v tom je ta krása jak si s nima tvůrci hrají – sama Caroline mu tam řekla při tom tanci, že se znova zamiluje a vůbec si to neuvědomí a to se mu stalo. Už na konci 5.série mu Lexi naznačila, že v MF zůstal kvůli Caroline a v díle 5×20 už byl velký náznak v podobě toho, že Caroline lhal o smrti Enza, aby si nemyslela něco špatného (to samé dělal s Elenou). Dále už fakt, že když ztratil pamět, tak instinktivně věřil jenom Caroline a hlavně si jí pamatoval podle fotky a Elena se mu musela znova připomínat. A definitivně se do ní zamiloval v 6×08 (díl poté co mu to Enzo vykecal), ale to skoro nikdo pořádně nepozná, protože z toho dílu vystřihli scénu, kde mu Damon říká, že kdyby si z očí sundal brýle jménem Elena, tak by vyděl už dávno, že ho má Caroline ráda a to udělal právě v 6×08. Pak už nešlo o nejistotu, ale o načasování – chtěl jí to říct ve správnou chvíli a správným způsobem, ale šerifka byla nemocná, tak to neudělal (ostatně z 6×12 vystřihli zase scénu, kde první osobou, které prozradí své city ke Caroline, je Elena). Takže ano celou 5.sérii a začátek 6.série se nese ve znamení toho, že Stefan nevědomky něco cítí ke Caroline, ale v určitých chvílích už podle toho jedná.

A k celému pochopení toho jak si tvůrci se Steroline hrají slouží ta druhá žádost, ta shrnuje nejen ten vztah, ale hlavně postavu Stefana jako takovou. V 5.sérii říká, že nejde být s někým kamarád a zároveň ho milovat a co řekne během žádosti? Vezmu si svoji nejlepší kamarádku. Caroline ho naučila, že existují i jiné podoby lásky než na první pohled (v nic jiného nevěřil). A z druhé strany se tam jenom potvrzuje, že Stefan si o sobě myslí jenom to nejhorší, proto říká, že se bude snažit být mužem, kterého si Caroline zaslouží a proto byla jeho první otázka, když se dozvěděl o jejích citech v 6×07 „Proč“? Myslel si, že pro ní není dost dobrý.

#70 ShadowKittyGirl #71 Car
26.2.2017 | 16:39:20
ShadowKittyGirl

#67 google147: Taky jsem si myslela, že Damon umře, aby zastavil Cada a bude mít hrdinkou smrt, jenže to už se tak nějak stalo a už umřel hodněkrát za poslední dva díli, takže měním názor, on to nebude. Už by to ani nikoho nedojalo… Leda mě, ale já jsem citlivka

Taky mě zajímá, jak to vyřeší, protože tohle vážně není dobrý konec. Můžou to okecat vetou radši budu s tebou chvíli než nikdy atd, ale pravda, je že to je hrozný osud. Copak se nad tím vůbec nezamýšlejí?

Lék je prostě průser, no…

At si klidně vyhladí, když mu to udělá dobře, ale pravda je, že tohle není štastný konec, když jsou tyhle dva páry tak rozbité..

26.2.2017 | 17:09:58
ShadowKittyGirl

#68 google147: Vždyt to říkám, nebo ne?

Hm. já ty vystřižený scény nikdy neviděla a líbilo se mi jakým způsobem bylo v 6. sérii Steroline dáno dohromady a zpětně jo, náznaky tak jsou, ale tys je moc pěkně shrnula :-) Vlastně je pěkně slabé slovo, nádherně :-)

26.2.2017 | 17:15:34
Car

#66 ShadowKittyGirl: jo a u tvůrců není problem něco zbabrat jak už víme :D ale líbilo se mi jak se Bonnie prala o Damonovu duši .-) Dries byla příšerná :-/ to byla největší chyba vůbec :-(
#67 google147: jo no jako taky jsem spíš pesimista… a opravdu lék byla největší volovina co vůbec vymysleli, mě se líbilo to jak si napsal, že Stefan zabije Cada což se fakt stalo a tím převezme roli dábla a bude vlastně nesmrtelný, ted je to teda trochu jinak ale kdyby zabil Stefan Katherine tak by furt šance byla jelikož přece peklo musí být aby byla rovnováha na zemi no a právě proto s tím lékem je to jaksi na prd jako je tady hodně hledisek podle který se hraje, jelikož kdyby umřela třeba Bonnie tak by se muselo řešit to co teda bude se Stefanem a Caroline, kdyby převzal žezlo po Katherine a byl by nesrtelný tak by z něj Damon mohl vysát lék a byl s Elenou – Stefan by pak musel koukat na to jak mu bráchá umírá ale budiž… kdybyStefan zemřel tak tam asi není co řešit no Caroline by měla s Rickem tu školku a nazdar, Damon by byl s Elenou, možnot že zemře Caroline se mi teda velící nelíbí a nepřikládám ji jako pravděpodobnou :-D a to že zemře Damon to je zase hrozný pro Elenu a Stefana jako upřímě nevím no at umře kdokoli z trojice CarolineXStefan­XDamon bude to hrozný :-./
#68 google147: dost dobře napsaný/ vysvětlený souhlasím :-)

#72 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 17:28:57
ShadowKittyGirl

#71 Car: To bohužel opravdu není, no.. :-/

Ještě aby se neprala :-) Ale jak to že byla telepaticky spojená s Elenou? To nějak nechápu…

Jako taky si myslím, že věřit, že zničí peklo od nich bylo dosti naivní, ale co naděláš… Damon už načal flašku :-)

Jenže kdyby byl nesmrtelný, už by v sobě přeci nemohl nadále mít lék na nesmrtelnost, takže by to museli udělat opačně a to už moc smysl nedává…

#73 Car
26.2.2017 | 17:56:49
Car

#72 ShadowKittyGirl: to je dobře, že tvůrci aspon tohle nepodělali, a furt Bon má pro něho cit, já nevím jediný co mě napadlo, že prostě jak začala hořet tak rakev tak to prostě na Bonnie nějak došlo, furt je čarodějka a vsadím se že i takhle nějak by to tvůrci vysvětlili nedivímse ničem :D

no a já asi načnu flašlu rovnou přístě jak to tak vidím :D prostě bude děsně epic když Stefan zaboje ještě Katherine a tím pak nastoupí jako vládce pekel :D

já nevím fakt nevím :D nejepší by bylo nezabíjet nikoho :D jako asi to nevydržím do přístího tejdne :D

#74 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 18:11:19
ShadowKittyGirl

#73 Car: Hezký, jak tu ted všichni používají slovo Epic, přitom ta věta, budu se cítit Epicky byla řečena právě rebekou ve spojitosti s Eleninou smrtí. To bylo funny :-)

Když Stefan prostě není dábel, já nevím, ale tohle mi nesedí. Spíš by si otevřel poradnu pro všechny duše a kecal by do nich tak dlouho dokud by se nenapravili Je to takovej Dr. Phill :-)

#75 Car
26.2.2017 | 19:18:19
Car

#74 ShadowKittyGirl: jo no :D epic fail :D mě tohle slovo prostě baví svým způsobem :D

jako samozřejmě že není ale byla to teorie od google147 , která pak nebyla úplně od věci, peklo prostě být musí to jako jinak nejde jinak by nebyla rovnováha, otázkou ovšem je kdo tomu peklu bude vládnout ale někdo musí :-O jojo :D to by bylo :D

#76 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 20:05:05
ShadowKittyGirl

#75 Car: souhlasím, je to dobrá teorie a někdo ho skutečně řídit musí, ale proč Stefan?

#77 Car #78 google147
26.2.2017 | 21:06:20
Car

#76 ShadowKittyGirl: údajně proto, že on byl ten co zabil Cada a ted když víme že to tam šéfuje někdo jiný tak asibude muset zabít Katherine, ale kdo ví jak to bude že jo :D

#81 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 21:23:44
google147

#76 ShadowKittyGirl: Na to odpovím jenom Piráti z Karibiku – Davy Jones a Will Turner. Stefan může umírat a jediná šance na jeho záchranu bude udělat z něj Ďábla. Taky může tuhle roli zastávat po svém

#79 Car #81 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 21:25:23
Car

#78 google147: jo no… mimochodem mají být nový piráti :D

#80 Car
26.2.2017 | 21:32:25
Car

#79 Car: a tím pádem Caroline jako Vampire Quenn of hell :D

#81 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 21:32:57
ShadowKittyGirl

#77 Car: #78 google147: Přesně to mi to připomíná taky je to hrozně okaté tak doufám, že to tak nakonec nebude je to uhozený. a jakože hodně…

#80 Car: Výborně, takže tu máme na výběr budto Stefana, alias doktora Phila a nebo Caroline, bezmála květinové dítko… Tihle vážně mají řídit peklo? Znovu se ptám, proč ne Damon?

#82 Car #83 google147
26.2.2017 | 22:58:46
Car

#81 ShadowKittyGirl: ne asi, ale jak píše Google147, tak Stefan by ti řídil asi nějakým ,,svým'' způsobem no… však jo Damon může řídit peklo ale furt by tady bylo takový to že bude nesmrtelný ale Elča smrtelná :D

#85 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:04:33
google147

#81 ShadowKittyGirl: Tak chce happyend pro ně nebo ne? Damon jako Ďábel není žádný happyend, naopak se musí ze Stefana dostat lék tak aby neumřel a takhle by to šlo jednoduše přechcat – Stefan se stane nesmrtelným i s lékem v sobě.

#84 Car #87 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:25:02
Car

#83 google147: leda že by ,,vyčarovali''další lék a z Car udělali člověka nebo ze Stefana opět upíra

26.2.2017 | 23:36:50
ShadowKittyGirl

#82 Car: Jasně no, to by bylo blbý… :-/ Kruci já už ani nevím, co chci a by jak bylo, At si Peklo řídí třeba Enzo :-)

#86 Car
26.2.2017 | 23:46:57
Car

#85 ShadowKittyGirl: jooooo :D proč ne, to taky není blbej nápad aspon by měl využití a muže bejt přitom s BonBon

26.2.2017 | 23:48:27
ShadowKittyGirl

#83 google147: To přece nejde ne? Nemůžeš v sobě mít lék na nesmrtelnost a přitom být nesmrtelný…

#88 google147
26.2.2017 | 23:49:21
google147

#87 ShadowKittyGirl: Nemůže se stát upírem, ale kde je psáno, že to nejde tímhle způsobem obejít.

#89 ShadowKittyGirl
26.2.2017 | 23:55:01
ShadowKittyGirl

#88 google147: Nikde no, ale nemyslím, že v momentě kdy by se stal nesmrtelným by lék stále fungoval, nejdřív ho musí někdo zbavit léku a až potom se teda může stát nesmrtelným nějak jinak, než upírstvím, ale to zase riskuje, že než se tak stane, zestárne a umře… Jinak to nejde, nebo si myslíš, že jo? Kdybys ho měl stále v těle nevyléčil by tě lék znovu?

27.2.2017 | 0:08:47
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama