The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ukázka z epizody I Would for You

Ukázka z epizody I Would for You

Stefanovi dojdou bylinky od Freyi, a tak se vydá s Valerií hledat kouzelnou bylinu, která by ho mohla před Raynou skrýt. Stefana však nekonečná cesta už začíná trochu štvát.

21 0
3.3.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /48

Car

aha no :D taky mi přijde že si to s ním docela užívá v jeho přítomnosti :D

3.3.2016 | 17:22:08
Lusyta

Já tu Valerii strašně nemám ráda :D Myslím ,že se ještě ukáže co je opravdu zač…;)

#3 VampKošilka
4.3.2016 | 3:53:20
VampKošilka

#2 Lusyta: V to doufám, vždyt má být z heretiku nejhorší.

#4 Lusyta
4.3.2016 | 15:57:53
Lusyta

#3 VampKošilka: Taky v to doufám,ale víme jak tento seriál umí překvapit-nepřekvapit :-)

4.3.2016 | 16:02:11
zajdajdu

7.serie má jen 15 epizod?

#6 Lusyta
4.3.2016 | 16:47:49
Lusyta

#5 zajdajdu: Nene,měla by mít normálně 22,jen myslím,že teď bude 14 dní pauza ,stejně jak u TO :-)

4.3.2016 | 17:26:44
Car

tak jednu věc teda nechápu Caroline pošle Stefana neofiko do řitě a pak ho vlastně nechce nikdy ai slyšet a vysvětlovoat jeho jméno? sakra proč? Matt už by měk umřít nadobro :D a Stefana mi bylo vážně líto, pač se na něj zase vyzobli úplně všichni a ty konečný scény hodně dobrý :-)

#8 VampKošilka #11 google147
4.3.2016 | 18:59:57
VampKošilka

#7 Car: Sakra, už ted se mi na to nechce koukat. Zase Stefan za vrchního odsrávače, asi tenhle díl vynechám. A tu Car nepobírám teda vůbec.

4.3.2016 | 19:06:30
lamajda

jj taky jsem to nepochopila tu reakci Car… :-(

#10 Car
4.3.2016 | 21:09:47
Car

#9 lamajda: jako co to sakro mělo bejt, já chápu, že má nějakou zodpovědnost ale tak sakra byl chvíli klid tak co by jí to udělalo, já bych za ním pelášila hned :D

4.3.2016 | 22:38:22
google147

#7 Car: Tak ona to nemusí dělat ze vzteku, ale může jí to bolet a lepší než se tomu postavit, tak to ignorovat. A oni to oficiálně mezi sebou neukončili, to Stefan se zachoval jako Stefan a rozhodl se, že upředností její štěstí na úkor sebe. Ale zase jdou po něm – jenom to není klasicky na konci série a už v půlce.

Každopádně je tam dost nápověd jak vrata od stodoli, že se k sobě vrátí – oba se i za 3 roky milujou, v posledním díle ho Valerie vůbec nezajímala (ten jí bere jako cenu útěchy) a Caroline to dělá kvůli dětem. A něco mi říká, že v tom sehraje roli Damon, protože už u Rica to slovo snoubenka vyslovoval s odporem (holt chce pro brášku to nejlepší). Navíc si nepamatuju, ale ví Caroline o tom Stefanově dítěti? To na 100% taky vypluje na povrch.

Ale jestli se jenom skočilo a to je všechno, žádný zvrat, tak to tvůrci projeli na plné čáře, protože Valerii odstraní z cesty snadno, ale u Alarica se budou muset snažit, aby to dopadlo slušně. Každopádně režisér epizody, ve které bude Steroline shledání napověděl, že z něj fanoušci budou hodně nadšení, o epizodu později bude prý zase Damonovou osobní peklo a pak už předposlední epizoda v režii Paula. A pauza bude 3 týdny.

A víte co je nevtipnější? Ta epizoda byla strašně smutná a fanoušci řeší, že Stefan poprvé za celý seriál řekl Caroline „Car“ :D

#13 Car
4.3.2016 | 22:52:54
burgy71

myslíte ze bude 8 serie ? U TO by mela byt 4 serie jsem slysel

#14 Car
5.3.2016 | 6:13:47
Car

#11 google147: já vím, že ne :D ale prostě vidět se mohli no ale to by to fakt nemohli udělat jak říkáš, Stefan je prostě Stefan :D

nápovědy tam jistě jsou, jinak Caroline ví o tom, že měl mít Stefan dítě s Val, a to že se skočilo a šlus je podle mě holý fakt a moc se mi to nelíbí :D jako to, že Damon si šel lehnout k Eleně super, čekala jsem, že se tam třeba neobjeví 2–3 díly – vím blbost :D kord když se tady psalo, že ten skok bude už ted někdy ale pořád jsem netušila že již v této epizodě, každopádně dost mi to vadí…já chtěla vidět hlavně to jak se dá Bonnie dohromady s Enzem a trochu víc info o tý Armory…jak Stefan utíkal a tak…já nevím to jako už neukážou nebo co? :D jojo myslím, že další díl je až 2.4 respketive 1 ale tak nějak to natáhnout musejí že jo :D když to má končit v květnu

taky jsem to zaznamenala :D ale upřímě nedělala jsem si z toho nějak extra vrásky :D spíš jsem fakt řešila to jak je ta epizoda ,,naprd,, v tom, že je smutná…jinak Kat Graham umí hrát opravdu skvěle, každou tu scénu jak pláče já fakt věřím do posledního

#15 google147
5.3.2016 | 11:46:07
Car

#12 burgy71: upřímě ted už by to ani moc nedávalo smysl kdyby 8 série nebyla..nevím jak by to všechno chtěli napresovat do nějakých 7 dílů nebo kolik

5.3.2016 | 11:46:53
google147

#13 Car: Teď budou naopak ukazovat pohledy do minulosti, které ukážou ty 3 roky

#16 Car
5.3.2016 | 12:15:50
Car

#15 google147: bylo by to logické no :D protože je tam opravdu dost věcí co je potřeba prostě vidět, a taky by mě zajímalo co ten Stefan a Valerie, to teda spolu chodí nebo jak? i když Stefan má pořád Caroline?

#17 google147
5.3.2016 | 12:20:05
google147

#16 Car: To už je potvrzené, že to takhle udělají. Doufám že tam bude i záběr na Damona jak leží v rakvi třeba po roce a půl :D

U nich dvou to prostě tak horké nebude (když se Valerie musí ptát jestli jí políbí).

#18 Car
5.3.2016 | 12:32:42
Car

#17 google147: haha jasně :D jako ale fakt jsem ráda, že je to napadlo, pač by to bylo vážně hodněěě pitomý :D ale jsem teda zvědavá kdy bude ofiko oznámeno že se teda pokračuje do další (poslední) série :D tak to sem zase nějak nepostřehla já že se ptá :D no jako ale i tak…neříkám že měl být sám když Caroline taky není ale :D ty jo Valerie musí být fakt šťastná má co chtěla :D jsem zvědavá co bude dělat až se k sobě zase vrátí :D

#19 google147
5.3.2016 | 13:03:09
google147

#18 Car: Kdyby to přeskočili, tak by mi to osobně ani nevadilo, protože se mi ani jedná z těch věci nelíbí a tím že by to neukázali, tak by jejich význam byl nulový.

V tom pohledu do budoucnosti, kde se ukázalo, že bude Stefan s Valeriíí, se ho mám pocit Valerie právě ptá „Políbíš mě?“. A proto jsou Stefan a Valerie a Caroline s Alaricem ty dvě největší blbosti co vymysleli – už ten fakt, že je Caroline nesmrtelná a Alaric stárne, a hrozně blbě se z toho bude manévrovat kvůli těm dětem (další hovadina, kterou neměli do děje vůbec zapojovat).

A právě díky tomu až se ukáže, že ji Stefan nemiluje, tak se konečně pořádně projeví.

Doufám ale že ty nápovědy, že se k sobě Stefan a Caroline vrátí nejsou schválně a pak z toho nic nebude – oba se milujou i po 3 letech, absolutně každá postava v těch pohledech do budoucnosti věděla že jí Stefan miluje, že na se klidně na smrt aby jí zachránil, pak ještě před skokem ty díly a jak ukazovali Stefana šíleně zamilovanýho atd. Jestli projedou i tohle a jsou fakt neschopný. Jako jestli Damon dostane svůj happy ending a Stefana pak odbudou Valerií, tak to bude další prohra.

#20 lamajda #33 Car
5.3.2016 | 15:03:41
lamajda

#19 google147: no já jsem taky nechápala, jak pak chtějí Car a Alarica rozdělit slušně aby to neodnesl Alaric ani ty děti (Stefana a Val rozdělí jednoducho), ale pak jsem si přečetla tu teorii že jde o Stefanovo peklo, tak to by si tím ovšem připravili pěkné rozuzlení, že jo? :) takže si myslím, že je to celkem reálná teroie s tím stefanovým peklem, no uvidíme…

#22 google147
5.3.2016 | 18:27:36
VampKošilka

Tak jsem se překonala a na ten díl se podívala. Kupodivu mi Damona docela líto, ale né zdaleka tolik jako Bonnie. Vážně není do toho Damona zamilovaná? Takhle nadupaný Bamon díl jsem dlouho neviděla, fakt se těším na jejich setkání potom, co Bonnie skončila v blázinci a Damon se probere. A fakt by mě zajímalo, jak se dala dohromady s Enzem, protože mě přijde, že jí spíš se*e a ona mu překáží. Mají co dělat, aby spolu vydrželi v jedné místnosti. Né, že bych se divila, zrovna tyhle charaktery dávat k sobě je stejně velká blbost, jako Stalerie nebo Claric. Oba jsou hrozně dominantní a tvrdohlavci na entou. Pokud ovšem to jejich sbližování budou kouskovat, tak se mi to asi nezalíbí, protože neuvidím tu jejich cestu krůček po krůčku.

Ale fakt tleskám Kat Graham, zraje jako víno po herecké stránce a to samé platí o charakteru Bonnie. Bonnie jsem vždy měla ráda, ale ted jí vyloženě zbožnuji.

#22 google147 #33 Car #36 RoseMary
5.3.2016 | 18:42:25
google147

#20 lamajda: Tu teorii znám a dost se mi líbí – bohužel si myslím, že po posledním díle ta teorie padla. Sice promo na další díl hodně svádí si myslet, že je v pekle, ale to je spíš dobře sestříhané (+ když se k tomu připočte ta tajemná nabídka od Rayny). Jak pak vyřeší tu situaci bude opravdu zajímavé, ale bojím se, že tvůrci to celé podělají.

Navíc chtějí ukazovat jak se co stalo.

#21 VampKošilka: U Bonnie spíš dohánějí díky Enzovi resty – původně to měla být Bonnie, do které se Klaus zamiloval ve 3.sérii (ale tvůrci usoudili, že Caroline se hodí víc na ukazování Klausovi lepší stránky, aby pak mohli udělat Originals), ve 4. série jí chtěli dát dohromady s Kolem a rozjet milostný trojúhelník Jeremy-Bonnie-Kol, ale prý byl na ní moc temný. No a nakonec jí prostě šoupnou jedinému Bad Boyovi, kterého mají na skladě – logiku to moc nedává, ale je to tak.

Asi trošku doufají, že se popularita Bonnie přenese i na Enza, protože ho dost lídí za 6.sérii nenávidí a přejí mu smrt a 7. mu teda moc nepomáhá

#23 VampKošilka
5.3.2016 | 19:16:02
VampKošilka

#22 google147: O tom Klausovi jsem nevěděla, ale u Kola jsem si všimla těch náznaků, co mezi sebou ve 4. sérii měli, ale nakonec z toho nic nebylo, což je docela škoda. Je divné, že na Bonnie(už i tehdy docela drsnou holku) jim přešel Kol moc temný, ale k Davině se jim hodí.:D

Enzo měl zůstat mrtev v té páté sérii, protože z něho akorát udělali dementa s absolutně nelogickým chováním, ale abych řekla pravdu, tak ve mi momentálně líbí. Je hodně nad věcí a nenechává se zbytečně unášet emocemi. Logiku to nedává vůbec, ale tak holt nemají nikoho jiného. Matt je moc nevýrazný k charakteru jako Bonn, Damon je přeci jen pro Elenku…a vlastně už jim tam ani nikdo jiný nezbyl. Kdyby Chris Wood nevzal dráhu, tak věřím i to, že by Bonn chtěli šoupnout ke Kaiovi…což by mi vlastně bylo milejší, tam byla aspon chemie, nebo řekněme mnohem větší jiskra a potenciál, než je mezi Enzem a Bonnie, navzdory tomu, jaká toxic, sado-maso kombinace to je.:D

#26 google147
5.3.2016 | 19:57:27
lamajda

mě by se Bamon líbil, ale to určitě naprojde, páč na co by si nechávali Elenu v rakvi, že jo…Ta teorie s tím peklem se mě zprvu moc nezdála, pak jsem ale nechápala, proč je Bon na psychiatrii, koho jakože nedokázala zachránit, přece všechny hlavní postavy byly v budoucnosti ukázány jako živé, a pak sem si uvědomila, že zcvokla z toho, že nedokázala dostat stefana z kamene, ale jako zas je pravda, že pokud chtějí ukazovat od 16. dílu flashbacky, co se odehrálo v tom tříletém skoku, tak to moc nedává smysl, proč by chtěli ukazovat něco, co se vůbec nestalo (resp. co se stalo v stefanově hlavě) a ta nabídka rayny na výměnu damona se mi právě hodí do stefanova pekla, i ten trailer zavání peklem…ale zas pokud v 19. díle má dojít k epik shledání steroline, které se bude fanouškům líbit tak to se mi taky nehodí do teorie pekla, jedině snad že to shledání bude znamenat probuzení stefana a že na něho car celé tři roky věrně čekala :D

5.3.2016 | 20:14:21
VampKošilka

Jinak situace mezi Stefanem a Car je tak strašně otevřená, že prostě věřím tomu, že do konce této série budou zase spolu.

5.3.2016 | 20:16:23
google147

#23 VampKošilka: On si sám Joseph vynutil milostnou linku, aby se Klaus mohl prozkoumat z jiné stránky (jinak by prý po 3.sérii nepokračoval) a Plecce se to hodilo. Ale hlavní důvod bude, že si celý internet myslel, že je Klaus gay a je zamilovaný do Stefana (ve flashbacích na to pozornost, kterou Stefan dává Rebece, Klausovi dost vadila). Tak tehdy byl Kol zobrazovaný jenom jako sadistickej hajzlík a nechtěli ho víc rozebírat.

Souhlasím, že Enzo měl zůstat mrtvý a s ním i Alaric, protože s ním provádějí psí kusy a vůbec tam nedávájí scény, kvůli kterým ho fanoušci chtěli zpět – scény popíjení s Damonem. Bonnie a Kaie chtěli fanoučci fakt hodně a když ho Plecka zabila, tak jí málem nadávkami zničili.

#27 VampKošilka
5.3.2016 | 20:38:50
VampKošilka

#26 google147: Klaus byl vůči Stefovi vždycky tak trochu majetnický a chtěl ho mít pro sebe, což se dá snadno zaměnit. I v crossoveru, kdykoliv se Stefan zmínil o Damonovi, tak na něj hodil ten svůj nevraživý pohled, jakoby furt žárlil na to, že Stefan má Damona radši. Tak Joseph sám řekl, že Klaus nezná hranice, co se týče majetnictví.

Taky myslím, že se Alaric neměl vracet. Já ho mám hodně ráda, ale zase, k čemu mu to bylo? Má jenom ty dcerky, kterému vnesly to světlo do života, jinak pro něj není moc ani využití a ještě ho dají dohromady Car…to ho rovnou mohli dát dohromady s Elenou, teda kdyby Nina neodešla. Taky nechápu, proč mu tam nenechali aspon tu „Jo“. Aby se sblížil s tou, která byla v Joině těle. No jo, ale pamatuji si, jak internet explodoval, když Elena a Jeremy zabili Kola. Tak fanoušci, s nima to jiný nebude. Furt se budou dohadovat, furt tvůrce budou pranýřovat.

5.3.2016 | 22:32:55
google147

Stefanovo peklo by bylo nejlepší řešení, už kvůli té Bonnie (vážně tam nikoho nezajímá?) a pár dalším věcem. Promo se sice tváří jako peklo, ale minimálně se z něho dá vyčíst kam chtějí tvůrci do konce série nasměrovat. Samozřejmě pro mě by to znamenalo lehčí vyřešení Steroline.

A pokud se líbil Bamon v téhle epizodě, tak by se mělo začít připravovat na 20.epizodu – někdo lehce naznačoval a bude záchraná mise Bonnie v podání dvojice Damon a Enzo a poté co Enzo Bonnie políbí, tak budou létat jiskry.

#33 Car #34 qwertycandy
5.3.2016 | 23:43:55
Dajulda

Může mi někdo prosím vysvětlit co u toho překládání děláte??

#31 Ejdam
6.3.2016 | 9:38:37
steveb19

Nechcem uražat prekladatelov,ani nechcem aby s tym sekli..Ale,epizody vychadzaju vo štvrtok a preložit ich v pondelok,po pripade v nedelu večer je divne.. Pametam si že niekedy boli preložene už v den vydania epizody,prečo to už tak nepraktikujete­..Nemôže sa toho chopit niekto iny?

#31 Ejdam
6.3.2016 | 11:01:24
Ejdam

#29 Dajulda: #30 steveb19: Pláčete na špatném místě, titulky dělá stránka cwzone.cz, tam nalezenete i vysvětlení, proč se překlad zpozdí. Jinak k vašim komentářům se už fakt nemá cenu vyjadřovat, tohle se řeší pořád dokola. Jestli si myslíte, že se všichni překladatelé úplně hrnou do toho, aby se ve svém volném čase a úplně zadarmo chopili překládání titulků k TVD tak jsou opravdu na omylu. Můžete být rádi, že to tu vůbec někdo dělá.

#32 Car
6.3.2016 | 13:57:09
Car

#31 Ejdam: ne asi ale tohle je všude u všech seriálů :D ale co k tomu dodat, ti co mají kecy by si to prostě a jednoduše měli překládat sami :-) je zbytečné někomu vysvětlovat, že ti co to překladáji mají i své životy to asi oni jen tak nepochopí

6.3.2016 | 18:21:38
Car

#19 google147: mě i docela jo já prostě chci vědět jak se dali dohromady s Enzo s Bonnie :Di kdyby jen kvůli tomuhle…jinak souhlasím říkám pořád že tyhle dva páry jsou prostě to nejblbější co mohli vymyslet a hlavně celou tu dějovou linii s těmi dětmi tam prostě dávat nemuseli…jo no když už má mít Damon happyend tak nevím proč by ho nemohli mít oba…mě se sice nelíbí představa Damona a člověka ale co no…když to teda chtějí takhle zmrvit proč ne :D
#21 VampKošilka: ano to jsemsi také říkala a jak už jsem tady psala tak Kat Graham má opravdu talent na to zahrát tu Bonnie takhle neuvěřitelně :-) vážně to bylo skvělé a také pořád nechápu proč má být s Enzem to je prostě blbost na entou :D jinak pořád doufám v to Stefanovo osobní peklo bylo by to totiž vůbec nejlepší ale je mi jasný co tady tak čtu že je to už asi dost nerálné no :-( a s Enzovou smrtí taky souhlasím jáho jako postavu měla ráda ale v té 5 sérii :D jako co to proboha mělo být v 6 to fakt nevím? a ted? to je prostě něco tak hrozného, že se na něj fakt nedá dívat, to samý Alaric prostě úplně jinde i když moje oblíbená postava, pořád říkám že Jo měli vrátit prostě měla mu odnosti děti a nazdar… prostě všechno špatně :D taky tam měli nechat Lily..ale to už je někde jinde…
#28 google147: mě teda celá tasituace s Bonnie zajímá a je mi jí opravdu líto, bylo by super kdyby to bylo fakt jen Stefanovo peklo ale asi jen stěží že jo pokud tam budou ty flashbacky :-( já prostě chci vidět jak se tihle dva dají dohromady :D jako na té párty co dělala Lily ještě dejme tomu, furt jsem tomu víc věřila ale ted ty poslední díly? vážně ne

6.3.2016 | 18:53:29
qwertycandy

#28 google147: Nemáš prosím náhodou odkaz na to, odkud máš ten spoiler k 20. epizodě? Jako Bamon fanouška mě to dost zaujalo :) Děkuju.

Jinak si myslím, že Bonnie si Enza asi podvědomě vybrala právě kvůli tomu, že je zamilovaná do Damona – on je Enzo od začátku taková méně vyrovnaná, méně sympatická a celkově horší kopie Damona :) No a vzhledem k tomu, že se Bonnie stýskalo po Damonovi, navíc to už předtím bylo komplikované kvůli Eleně, tak sáhla po téhle blbější, ale dostupné kopii Damona. Aspoň to je jediný vysvětlení, který mi dává smysl… Jen doufám, že dojde k tomu malému zázraku, že tenhle vztah s Enzem tvůrci využijí k tomu, aby ukázali jak Damon bude žárlit atd., a aby nakonec s Bonnie skončili spolu, a ne k tomu, aby fanouškům Bamonu tak nějak zacpali hubu tím, že dají Bonnie dohromady s někým jiným…

#35 Car #37 VampKošilka
8.3.2016 | 1:56:38
Car

#34 qwertycandy: úplně si nemyslím, že je Bonnie zamilovaná do Damona teda :-O a už vůbec to, že by Damon žárlil nebo že by s Bonnie skončili spolu..dovede si vůbec někdo představit co by se stalo kdyby Damon neměl svůj velký happyend s Elenou? :D já teda nee…

každopádně souhlasím ale, že Bonnie tam vlastně nikdy jiný než Enzo nezbyl… no škoda že to musejí protahovat až do května no

#37 VampKošilka
8.3.2016 | 15:15:23
RoseMary

#21 VampKošilka: ja jsem bonnie zezacatku ani nemela moc rada ale ted jsem se ji tak nejak naucila brat a rekla bych ze ji vlastne i celkem rada mam.ted se zmenila je takova dospelejsi.

#37 VampKošilka
8.3.2016 | 22:59:56
VampKošilka

#34 qwertycandy: Já souhlasím. I ve 6té sérii Bonnie na Damonovi hodně visela. Za kým přišla, když se jí znovu povedlo obživnout? Za Damonem. Pro koho předtím obětovala šanci se dostat z vězenského světa a radši tam zůstala se šílencem, co jí mučil? Pro Damona. Myslím, že ze strany Bonnie tam určitě něco je, ale bohužel ze strany Damona jen přátelství. Proto se pak dala asi dohromady s Enzem, pač jí ho bude připomínat. Je jeho tmavší kopie. Já doufám v to samé, naděje umírá poslední.

#36 RoseMary: Dobře.

#35 Car: Já bych si to představit dokázala, ale Károvaná Držka…teda Caroline Dries nejspíš ne. Elenka přeci musí mít svůj happyend! Hlavně s Damonem že.

#38 Car
9.3.2016 | 12:12:14
Car

#37 VampKošilka: tak jako víš co nic proti že jo :D ale už jen z pohledu že musí být Delena idyla tak je to prostě nereálné že jo :D ačkoli bych si přále Stelena happyend a to by si klidně Damon mohl být s Bon Bon proč ne, ale nevím zase jak by to udělali – ona by upír být fakt nechtěla, ano je čarodějka může si ,,pít nějaké elixíry mládí,, ale ne donekonečna, to jsme viděli například někdy v té 1.sérii nebo kdy to bylo jak bral Damon Elenu na výlet za tou čarodějkou tý už bylo taky asi 80 a furt vypadala na 35–40 :-D tááákže :D ale když se nad tím tak zamyslím, tak by mi tyhle páry asi nevadily…Enza bych dala někam zmizet nebo možná i s tou Lily :D a byl by pokoj, Rick s Jo, Tyler s Liv, Matt je mi celkem ukradenej akorát ted nějak nevím co s chudinkou Car :D s Enzem no :D místo Lily, ale já nikdy nebyla fanoušek Carenza no ale nikdo jiný mi pro ní bohužel nezbyl…a jak jsem to tak popsala tak bych půlku postav musela vrátit…a to jsem ještě nevrátila Katherine :D

vím že to tady bylo už několikrát řečeno, ale jak že to teda měl Stefan s tou Kath? miloval jí teda vlbec někdy nebo si jen nalhával že ne? ono z těch flashbacků to vypadalo úplně jinak než pak když o ní mluvil tak hnusně :D pořád i po těch letech mě to nějak mate :D, to je to samý jako když jsem se ptala, jestli ten Tyler měl něco s Hayley tenkrát – jakože teda ne

#39 VampKošilka
9.3.2016 | 15:04:00
VampKošilka

#38 Car: Ne, Stefan za lidského života Katherine miloval, i když ty city byly částečně Kath vynuceny. Ale kdyby jí nemiloval, tak by se určitě moc nezajímal o Elenu. Jako zajímal proč vypadá stejně, ale určitě by se tak rychle nezamiloval. Navíc i Damon řekl " Miloval si jen dvě ženský a obě se stejnou tváří". Později na ní měl zlost, protože mu zníčila vztah s bratrem a udělala z něj upíra, taky se jí nedalo vůbec věřit že.;-) Nicméně se jí ujal, když se stala člověkem a když se přišlo na to, že umírá, tak jí byl oporou a snažil se jí aspoň připravit klidný odchod, takže myslím, že nějaké city tam vždycky byly, jen prostě né už tak silné, jako na začátku. Jako já vím, že má být Dullana flusnutý happyend, ale k tak se mi Bamon líbí a fandím jim, stejně jako ty fandíš Stelenu. Caroline mi jde jen k tomu Stefanovi, nebo Tylerovi. 

#40 Car
9.3.2016 | 19:31:08
Car

#39 VampKošilka: jo no :D tahle věta od Damona je nezapomenutel­ná…však taky to s Val byl ,,úlet,, nebo jak tomu říct :-) jako jo no a tohle na postavě Stefana fakt miluju prostě…ááách :3 vždyt proč ne, já bych konec Stelena a Bamon brala všema deseti :D jen nevím jak by to vyřešila ze záležitostí, že je Bon čarodějka a co chudák Car no :D kééééž by se stal zázrak a nebyl by Delena já bych se tak smála :D to by bylo to nejlepší co by se mohlo stát prostě…jako Stelena nebude už i ten fakt, že je El zase člověk :D a samozřejmě další a další fakty…to by to museli nějak víc natáhnout achjo :-( když si vzpomenu na ty první tří série, spíš první dvě pak už se tam Damon míchal moc :-/ jinak ano Car mi jde taky ke Stefanovi, k tomu Tylerovi ty jo já nevím :-/ a to spojení Carenzo jsem taky nikdy moc nechápala…pač v pátý sérii to byla jasná Steroline už tehdy a néééé žádný Carenzo :D

9.3.2016 | 20:33:59
kaileen81

Já vás fakt nechápu, dobře, každý má své oblíbené a méně oblíbené postavy…ale to dělání ze Stefana svatouška,to už mi přijde zcela zcestné. Jen díky Stefanovi se z obou bratrů stali upíři, dokonce v těch flashbackách, kdy bylo vidět jejich dětství s matkou, bylo znát, že Damon byl ten, který to vždycky schytal, neměl to jednoduchý a proto si i myslím, že je jaký je, má určitou ochranou slupku, kterou si, díky svých zážitkům a zkušenostem vybudoval. Jeho postava je charakterově mnohem propracovanější a reálnější, než rádoby svatý ideální teen Stefan. Já mam bratry ráda oba, každý je prostě jiný a každý je svůj právě díky tomu, co se dělo a ani jeden z nich není zrovna svatoušek. Vztah Eleny se Stefanem byl moc hezkej, bylo to takové pěkné romantické zamilování dvou středoškoláků, kteří nemají před sebou ještě žádné překážky atd…vztah Damona a Eleny byl očekávatelný, Damon byl přeci jen odvázanější,ne tak škrobený a většinu normálních ženských by prostě také přitahoval, vzrušení z nebezpečí a lov nemají v žilách jen chlapi. Já si osobně myslím, že s tím Damonem jí klidně rejžové mohli nechat do konce,ale mohli více vypíchnout i scény, kdy na Stefana žárlí a kdy je vidět, že Eleně lhostejný není a i Stefanovi že není Elena najednou u řiti…tohle si myslím, že tedy nezvládli dobře ošéfovat. Co se týká ostatních postav…Caroline je prostě asi povahově k tomu Stefanovi nejpřijatelnější, ale zase Enzo by z ní dokázal vytáhnout i trochu té zlé stránky, což by bylo zajímavější a dějově lépe zvládnutelné.Ta Valerie, ať je to jak chce, mi teď se Stefanem nevadí, akorát u něj už ty city k ní asi nejsou,nebo to tak nevypadá,takže asi fakt jen ta vzájemná přítomnost při útěku. U té Bonnie nevím, ona je skvělá postava od začátku, trochu opomíjená a občas zbytečně vynechávaná, ale je to silná osobnost a trochu by se mi k ní ten Damon hodil, to je fakt. Mohli by tam ještě taky ke konci vrátil Eleny bráchu a Bonnie by měla hned kluka :D…osmou sérii bych brala,protože když už do toho zatáhli ty heretiky,tak bych se k nim ráda vrátila,ne že tam byli ze začátku a už pár dílů na ně opět se…, například, proč Armory zajala Mary Lou a tu druhou…

#42 VampKošilka
11.3.2016 | 11:01:21
VampKošilka

#41 kaileen81:Já zas nechápu tebe, v téhle diskuzi na Damona výjmečně nikdo nenadával a že se cpal mezi Elenu a Stefana je snad obecně známý fakt. Bavíme se tu i o Stefanovi a všem okolo, nemůžeme snad? Podívej se do starých komentářu, kde se zase píše o Damonovi, jak je ze všech nejlepší i v tom, že právě přebral bráchovi holku. První část tvého příspěvku přijde zcestná mě, s tím zbytkem bych i souhlasila.

#43 Car
11.3.2016 | 11:46:36
Car

#42 VampKošilka: jo no to mi nepřijde moc fér, že mu přebral holku :D kord když se o to ,,pokoušel,, i s Katherine..

jo a taková vsuvka..kvůli Stefanovi upíří? vážně?co vím tak Damon pil radostně krev od Katherine, to Stefan byl ten kterého musela ovlivnit ;-), to že se to pak po proměně začalo Stefanovi líbít a nechtěl ztratit bráchu? hmmm…přiznejme kdo z nás by chtěl ztratit sourozence, že nebo někoho z rodiny

11.3.2016 | 18:35:03
VampKošilka

Tak TVD i TO prodlouženi pro další sérii.

#45 Car
11.3.2016 | 20:41:32
Car

#44 VampKošilka: haha :D kde jsi k tomu přišla posílej prosím

11.3.2016 | 21:14:58
Car

aha nic dobrý už to tady vidím muslea jsem aktualizovat :D

11.3.2016 | 21:15:29
Crazynecka

ted me napadl jeden konec… Bonnie by mohla vymyslet nakonec nejaky zpusob, jak privest Elenu z5, aniz by musela umrit… * Stefan by mohl, tu svoji jizvu predet na Damona, ten by si pak cvaknul od Eleny trochu leku na upirstvi.. tim padem by lovkyne nepronasledovala ani Stefana ani Damona, protoze by uz nebyl upir… a meli by vsichni happy End.. blbost co ?? :-D

Co se tyka Steroline.. tak nejvic se mi libil ten dil, jak Caroline rodila a Stefan se o ni staral…jak od ni nechtel jit a hned po tom, co ho lovkyne oznacila, jak mu Caroline probleskla hlavou… konecne trochu naznak lasky a vztahu..

jinak ted je sice Caroline s Alarickem a detmi.. ale prece jenom je Rick jen clovek a deti take.. treba se Rickovi bohuzel neco stane a ona je bude vychovavat se Stefanem ?. Stejne, jsou to dvojcata z toho carodejnickeho klanu.. tak jednou budou mit stejny osud jako Liv a jeji bratr. Jinak kdyz uz vratili Ricka, tak ho meli nechat tim upirem, tim puvodnim co se z nej stal.

Bonn je skvela, libila by se mi prece jenom s Damonem..to i ona ho dokaze zpeskovat a dostat do late, ne jen Elena. Enzo mi vadi, protoze nevi co chce, neda se mu verit a porad prebiha z jedne strany na druhou..

a Heretici`? Velke zklamani. Cekala jsem daleko vic od obavanych Heretiku.

#48 Car
14.3.2016 | 9:38:33
Car

#47 Crazynecka: to je pravda no… 7 řada se mělo vést v duchu Heretiků…a oni místo toho hodně z nich povražidli…jako nápad s lovkyní je ok proč ne ale Heretiky mohli nechat … a to, že odstavili Lily to mě nasralo teda úplně no .-( ale jinak souhlasím ty jo .D ten konec není vůbec špatný jak jsi ho popsala proč ne no :-) , a to jak Stefovi probleskla hlavou Caroline bylo opravdu hodně krásný :-) a pravdou je, že Rick stejně jednoho dne umře no :d NEVÍm no jak to tam mají vymyšlený a furt mě zajímá jak se vybarví Valerie :-D a Enza taky nesnáším pač jak správně píšeš strašně přelétává postava z jedný side na druhou :D prostě šílenost .D ale jinak mě osobně 8 řada neva no :_)

14.3.2016 | 14:29:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama