The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ukázka z epizody The Lies Are Going to Catch Up With You

Ukázka z epizody The Lies Are Going to Catch Up With You

Caroline volá Bonnie, aby zjistila, jak na tom je. Stefan měl totiž Bonnie předchozí večer navštívit, ale ještě se nevrátil domů. Bonnie ovšem nemá o ničem tušení, protože se zoufale snaží nějak spojit s Enzem.

15 0
17.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /68

Car

Caroline má ted velice těžké postavení :-( dávat dohromady Stefana a dávat dohromady Bonnie.. jsem zvědavá zda Bon do konce seriálu promluví se Stefanem

17.2.2017 | 17:34:49
kate.07

Ani si nemyslím, že by je měla dávat dohromady, vzhledem k tomu, co Stefan udělal. To, že se omluví, nic nespraví.

#3 KaraSnowAllen
17.2.2017 | 18:20:06
KaraSnowAllen

#2 kate.07: U Damona to fungovalo. :D

17.2.2017 | 18:51:13
Lenka111

Jako nevím no..Caroline dělá, jak kdyby Stefan pomalu nic neudělal. Prostě zabil lásku Boniina života,ale tak jede se dál…zavolej, dáme víno..

17.2.2017 | 19:07:52
Crazynecka

Nikdo neříká že musel být laska jejího života.. mohl to být Jeremy a ještě pořád může být… No jo!, Caroline si to moc uvědomuje, ale má o něj strach.. Což je normální když se z něj stal člověk.. Ví že je z toho rozhozenenej, je teď smrtelný a nepřišel domů, neví co s ním je. Navíc ho miluje. A byl to právě on, kdo jí od začátku pomáhal..Jak vypořádat se s upírstvím, tak i když měla na začátku problémy s Mattem, s Tylerem.. když umírala její máma, byl u ní když měla těžký porod, udělal dohodu s Cadem když chtěl zachránit její holčičky… udělal ji snad nejromantičtější nabídku k sňatku. Normálně je Stefan hodný, každýmu už pomohl, hodněkrat pro někoho riskoval, zachraňoval jiné..Ano i on se podílel na záchraně Bonnie například.Zaslouží si, aby mu pomohli. Každý upír v TVD provedl něco zlého..Tak to je když vypnou emoce.. Caroline chtěla zabít Sarah, donutila Stefana vypnout emoce, chtěla zabít Matta nebo Tylera, malém zabila Stefana..O Samovi ani nemluvím- ten nemusel ani vypnout emoce- tomu stačilo když Elena řekla že ho nechce, či někdo mu řekl že je v hloubi duše dobrý, tak šel a název něco provedl.. nebo když mu to bylo ku prospěchu, jako to bylo v případě Lexi.. Alaric zas zabil Caroline tátu… Prostě každý tam má každýmu co odpouštět… Navíc, Stefan je prostě člověk, což bych řekla že mu dává jakousi odpustku… Už z něj nikdy nebude rozparovač..

#6 KaraSnowAllen #14 Car
17.2.2017 | 19:30:09
KaraSnowAllen

#5 Crazynecka: No jo, tak u Damona se uznalo, že nebyl sám sebou, však to byl přeci jenom Tyler, to nevadí. Ten už s nikým nechodil, tak sr-t na něj. :D

#8 mima33 #14 Car
17.2.2017 | 19:39:45
KaraSnowAllen

Jinak, co dělá Caroline špatně? Tak asi chce, aby se to nějak vyřešilo, ale nějak do toho Bonnie netlačí a pochopí, když se Stefan odpuštění nedočká. Navíc vypadá dost rozrušeně a je vidět, že jí to mrzí, ale co může dělat? Stefana miluje a chápe jeho situaci, ale zároven je Bonnie její nejlepší kamarádka, nechce jí ztratit a taky chápe její situaci. Jsem nejspíš divná, ale jednání Car mi přijde zcela přirozené.

#14 Car
17.2.2017 | 19:47:58
mima33

#6 KaraSnowAllen: Tak Tylera mali už dlho všetci diváci hlboko v paži, súdiac podľa reakcií na jeho smrť. A áno, Damon mal vypnuté emócie (čo nie je ospravedlnenie) a ešte k tomu ho aj ovládala siréna (pri čom sa už dá privrieť oči). Jednoducho nekonal z vlastnej vôle ako Stefan pri vraždení Enza a pokuse o vraždu Bonnie a Eleny. Lebo všetci akosi pozabúdate na to, že ak by Bon nepichla Stefanovi liek, tak by už bola mŕtva aj ona a potom by ste všetci mohli akurát tak fňukať nad tým, aká je k Bon Plecka nespravodlivá, keď ju znovu zabila. Takže toto sú dve veci (Elena a Bon, Enzo mi je totálne niekde), ktoré Stefanovi neodpustím.

#9 KaraSnowAllen #14 Car #18 Crazynecka
17.2.2017 | 19:53:16
KaraSnowAllen

#8 mima33: Kdo tu zapomněl na fakt, že Bonnie mu to píchla v sebeobraně? To nikdo nezpochybnuje. je jasné, že v ten moment nemohla nic jiného dělat. A to, že Damon zabil a několikrát se pokusil zabít Jeremyho s vlastní vůle s emocemi zapnutými, to je v pořádku? Myslím, že Damon by to udělal i tak. Enzo docela jasně ukázal, že Sybilinému vlivu se vzdorovat dá, Damon se o to ani nesnažil a jen do toho navezl ostatní. Sorry jako, ale všichni tam mají máslo na hlavě. Ripper je úplně jiná osobnost, než Stefan a soudíc podle toho, že Bonnie bude na Carolininé svatbě, možná to Bonnie vezme. Elena bez emocí taky dělala věci, co by běžná Elena nedělala, stejně jako Caroline dělala věci, které by taky neudělala.

#10 mima33 #30 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 20:15:49
mima33

#9 KaraSnowAllen: Ja sa nehádam o tom, že Damon je bez chýb, lebo nie je, vždy reaguje skratovo a potom si sype popol na hlavu. Áno, upíri urobili príšerné veci s vypnutými emóciami, to je ďalší fakt, ale všetko má svoje hranice. Enzo bojoval proti Sybil, lebo chránil život Bonnie v prvom rade, ona bola jeho kotvou, a keby tu bola Elena, stavím sa, že ani Damon by to nevzdal. A okrem toho – sirény sú chybou všetkých – ak si dobre pamätám, Damon šiel do zbrojnice zachrániť Bon, zatiaľ čo Stefan vonku kecal s Car. Tiež mohol ísť dnu Stefan a bola by na neho teraz hádzaná špina? Nemyslím si, lebo fanúšikovia tohto seriálu majú chorobnú potrebu Stefanovi odpustiť všetko čo urobí, lebo on je Ripper a keď už nie je, tak sa ľutuje… jasné, jeho šteňací ksicht iste obmäkčí mnohých, ale mňa proste nie a budem sa Damona zastávať už len preto, že niekto musí byť aj na jeho strane :D

#11 KaraSnowAllen #12 Lenka111
17.2.2017 | 20:24:29
KaraSnowAllen

#10 mima33: Promin, ale Stefan nešel vraždit, když dostal kopačky, už jen to mě nutí se zamýšlet, jak se v tomhle může Damona někdo zastávat. Damon byl schopen vraždit pro pobavení i s emocemi, Stefan se v mostrum mění jen, když je vypne emoce, vždycky je vypnul jen proto, že musel, nejdřív ho k tomu donutil Klaus výměnou za Damonův život, pak Caroline bez emocí a pak Damon bez emocí s tou svojí jetou sirénkou, nikdy to neudělal, protože by chtěl a pokud je špatné něčeho litovat, tak okey. Pro mě za mě, měj si názor, jaký chceš, ale podle mě mají máslo na hlavě úplně všichni, takže by si bud měli všichni odpustit, nebo se všichni navzájem povraždit. Né to, že Damon dostane odpuštění jen proto, že Tyler je u fanoušků nepopulární.:D

#13 mima33 #14 Car
17.2.2017 | 20:39:24
Lenka111

#10 mima33: Já naprosto souhlasím :-)

17.2.2017 | 20:50:35
mima33

#11 KaraSnowAllen: Áno, Damon išiel vraždiť keď dostal košom – práve v tom spočíva jeho skratové správanie. Problém tohto seriálu je, že stavia bratov do veľmi nelichotivej situácie, jedného vykresluje ako príliš dobrého a druhého ako zlosyna. Pritom ani jeden nie je celkom taký. Aj Damon sa ľutuje po tom, ako napácha zlo, pretože taký on jednoducho je a bol taký od začiatku, akurát to nerobí spôsobom ako Stefan, lebo zatiaľ čo Stefan plače, tak Damon koná – alebo sa aspoň snaží (uznávam, nie vždy sa mu to darí). Nie je zlé ľutovať, ale je zlé len o tom hovoriť a nespraviť nič pre nápravu (jedno sorry veci naozaj nenapraví) a zatiaľ čo Stefan sa v mene dobra často bál zašpiniť si ruky, Damon nie. A ako som už stokrát povedala (a opakovať to už stoprvý krát nebudem) nikto z nich – myslím všetky postavy, nie len bratov – nie je dokonalý, o tom snáď ani netreba diskutovať.

#16 KaraSnowAllen #31 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 20:56:29
Car

#5 Crazynecka: souhlas :-D
#6 KaraSnowAllen: ne asi Tyler se nepočítá :D to je v pohodě :D
#7 KaraSnowAllen: mě totaké přijde zcela přirozené bud v pohodě :D to jenom někteří to stále nechápou :D
#8 mima33: jo jennže nepomínej na ten fakt, že Damon s nechal od sirén ovládat dobrovolně bylo mu to jedno a absolutně nebojoval vždycky se to u něj zlomí a on s tím nic nedělá takový prostě on je a nebude jiný zatímco Enzo bojoval a taky vyhrál, ale chápu to neustále ospravedlňování Damona no :-) – zbytek jak píše KaraSnowAllen, nemá cenu abych komentovala dál..
#11 KaraSnowAllen: hihi :D

#15 mima33
17.2.2017 | 20:59:39
mima33

#14 Car: Áno, ale ako som napísala, ak by mal Damon Elenu, ako mal Enzo Bonnie, tak by to nevzdal. Prečo mal bojovať, keď jeho život sa točil prevažne okolo Eleny (Stef bol happy s Car v tom čase) a už i tak bol dosť zlomený a zničený z toho, čo všetko sa udialo, vrátane toho, že stratil Bonnie pre to, čo urobil (myslím, keď sa nechal na 3 roky vysušiť). Nie, nehnevaj sa, ty sa na to nikdy nepozrieš očami Damona, alebo jeho fans, lebo si proste team Stefan. Ja to chápem a nemám nikomu za zlé jeho názory. Ale každá minca má vždy dve strany a na to sa v kontexte s Damonom akosi pozabúda v poslednej dobe.

#20 Car #21 Crazynecka #22 Crazynecka
17.2.2017 | 21:05:36
KaraSnowAllen

#13 mima33: Já tu ale celou dobu píšu, že všichni mají máslo na hlavě, nikdo není dokonalý v reálném světě, natož v tom seriálovém. Ano, Stefan si nechtěl zašpinit ruce, ale taky to udělal, když nebylo zbytí, párkrát to udělal Damon za něj, aby ho (dle mého názoru) tímto chránil. Já sice nebudu nikdy nějaká fanynka Damona, ale má své pozitiva i negativa a tak ho beru. Byla jsem na něj naprdnutá za Tylera, neříkám, že ne, ale pak, když jsme prošli jeho hlavu, tak jsem ho aspon v něčem pochopila a jasně, že Damon s lidskostí by to pro nic za nic neudělal, ted už nejspíš ne a když, tak na to impulsivní zabití má Jeremyho. Upřímně, nedivím se, že se Jeremy uklidil na „uměleckou školu“. Já už jsem z nějakých rozepří Stefan je lepší, protože tohle, Damon je lepší, protože tohle už zkrátka unavená, každý má jiné preference a podle mě mít jednoho radši neznamená hned nesnášet toho druhého. Sakra jo, Stefana mám radši, vždycky to tak bylo, Damon mě hrozně sral a pár věcí z minulosti mu asi taky neodpustím, ale Damon svá pozitiva má a myslím, že si každá najdeme způsob, jak toho svého favorita hájit, to není o tom, že by byl Stefan miláček publika a byl obhajován úplně za všechno, pokud je zastávání se favorita choroba, tak jí mám rozšířenou i v jiných seriálech. Myslím, že i kdyby se Stefan přetrhl a dělal tohle a támhleto, tak se ti nezavděčí, tvůj postoj vůči němu mi přijde zaujatý, jen proto, že chyby Stefana se snadněji přehlédnou či odpustí, než chyby Damona , nicméně to je i postavené na faktu, že Stefan se po většinu svého času kladný, ten heroický typ, Damon vždycky vystupoval jako anti hrdina, tedy někdo, kdo je na hraně a kdo nechce žít podle očekávání druhých, navíc u Damona se to hodně podělalo v té páté sérii. Já už na to pohlížím jinak, ačkoliv mám Stefana radši, tak prostě nebyl sám sebou, stejně jako Damon nebyl sám sebou, Enzo bez emocí se pokusil zabít Elenu i Stefana, pak v šesté sérii chtěl Stefana zníčit a to své emoce měl. Každý má svůj vlastní způsob, jak se vypořádávat s vinou. Stefan se za to nesnáší, pak se oklepe a snaží se konat dobro, snaží se vyvažovat a napravovat. Damonovi je to líto, ale zároven chápe, že nějakým smutkem to nezmění. Ani jedno neodsuzuji, to je subjektivní věc.

#17 mima33
17.2.2017 | 21:34:35
mima33

#16 KaraSnowAllen: Myslím, že najrozumnejšie bude, ak sa dohodneme, že sa nedohodneme a necháme túto tému tak, lebo máme každá iný názor a ja ten svoj nie som ochotná zmeniť. Jediné, na čom sa zhodneme je, že všetci sú vinný v niečom… každý má svojich kostlivcov ukrytých pod posteľou a to snáď uzná každý divák TVD.

17.2.2017 | 21:54:49
Crazynecka

#8 mima33: já myslela Damona v jiných sériích.. Katherine i Elena mu řeknou, že milují Stefana a co udělal? Zabil Jeremyho… Ve 4 sérii mu Elena, respektive Katherine dala kopačky a řekla že je monstrum a co zas udělal? Vraždil jak pominutej a zabil Eleně toho kamaráda. Lexi zabil jen protože se mu to hodilo.Nevadilo mu že Lexi je bratrova celoživotní nejlepší kamarádka..Kdyby ji nezabil třeba by vše dopadlo jinak, měla grif na Stefana rozparovače. Nehledě v první sérií, kdy by Stefan řekne.: Objevuje se tvá lidská stránka a on jde hned zabije toho trenéra a pak i strejdu Zacka. Vlastně kvůli němu vymřeli všichni Salvatorovi. Proměnil Vicky. A být po jeho, tak tam už půlka postav není- Jeremy, Bonnie, Caroline, Alaric, Tyler, Matt – ty všechny chtěl někdy zabít.. s Masonem a s ostatními vyvolával problémy problémy jen pro to, že mu to dělalo radost a pak jen koukal o to mělo za následky.. Pokud jde o 8 sérii, tak nikdo mu neříkal ať jde na Tyleruv pohřeb a vykope všem hroby..On sám dobrovolně dostal Stefana tam kde je… Stefan to udělal jen proto, e vypnul emoce. Ty vypnul kvůli Cadovi a kvůli tomu aby pro něj nebylo tak hrozne o, že musí zabíjet. Kdyby Cad mu neřekl ať jde zabít Elenu tak si myslím, že by to Stefana ani nenapadlo tam jet a chtít ji zabít. Myslím,že Enza zabil ve jménu Cada, aby šel do pekla-Enzo nebyl žádný svatoušek.A jelikož byly vyplétaná emoce., Tak mu to bylo jedno.. Kdyby Damon byl bez lidskosti a měl by zabít Caroline, určitě by to tak zkusil… Už jednou na ní a n Bonnie zaútočil..Chtěl zabít i Enza… A Enzo zas,ice pomáhal Bonnie, aby je našla ale zabíjel pod vedením sirény i přes lidskost.. a též mu bylo odpuštěno… Tak proč by nemělo být Stefanovi? U

#32 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 21:55:46
Crazynecka

Pokud i vzpomínám, tak Damon nechtěl aby Stefan šel s ním do trezoru.. neví šel odčinit to, co udělal Bonnie…

17.2.2017 | 21:59:29
Car

#15 mima33: to samé mohu říct já že se na to nikdy nepodíváš očima Stefana páč ho nemáš ráda :-) a rozhodně nejsem naštvaná to vůbec, každý má svůj názor a má rád jiného bratra a já to beru, ale prostě tvrdit, že Stefan je příšernej a mnohem horší to mi zase nepřijde no.. a polovinu této série se prostě Damon choval jako hajzl jasně Stefan to podělal ted ale proč zase že jo… prostě nevím no Stefan to vždy udělá na úkor někoho jiného ne proto že by sám chtěl a to je ten hlavní rozdíl mezi Stefanem a Damonem – Damonovi je to jedno ten prostě bude dělat hnusný věci furt nemusí být vyplý nebo jo (emoce) a ano mě taky přijde hodně emocionálně nevyrovnaný začít vraždit když mu dá holky kopačky, apropo – já mám ráda oba dva bratry, protože jeden bez druhého nejdou, skvěle se doplňují, to že mám radši Stefana osobnostně je už zkrátka jiná věc

17.2.2017 | 22:10:12
Crazynecka

#15 mima33: nemůžeš vše odvolávat na Elenu.. kdyby Elena umřela tak co bude Damon dělat??? Jinak ze Damon nefnuka? Taky fnukal, když Elenu uložili ke spánku, fnukal i teď v 8.. to bylo furt, Stefane prosím pomoc mi, Stefane nech mě na pokoji, pomoc mi, nech mě na pokoji..:Ď. Neříkám že neměl světlé chvilky a nepřeju mu nic špatného..Jen nevidím žádný důvod, proč by Damonovi mělo být vše prominuto a Stefanovi ne…

Asi nebýt toho, že je Damon Stefanuv bratr a později Elenin miláček, tak asi by byl dávno mrtvý i minimálně po boku Katherine v hrobce… Nikdy s nikým nevycházel, všem ubližoval a nikdo nebyl daleko k tomu ho zabít.. viz Bonnie v druhe řadě…

#23 Car
17.2.2017 | 22:13:42
Crazynecka

#15 mima33: a to je ještě jeden rozdíl mezi nima… Zatímco u Damona se vše točilo okolo Eleny tak Stefan vždy chtěl svého bratra..Nikdy to s ním nevzdal i když ho občas stáhnul ke dnu.. Postavil se do rány lovkyni aby zachránil opět Damona a jasné bylo řečeno, že to byl jasně Damon koho chtěl mít Stefan u sebe když byl na útěku a hrozila mu smrt..

#23 Car
17.2.2017 | 22:19:13
17.2.2017 | 22:38:11
Crazynecka

A vůbec.. Nemůže za to ani jeden.. ale Polévka a spol.

17.2.2017 | 22:39:15
Crazynecka

Plecka

17.2.2017 | 22:39:26
anndy

jak můžete napsat, že Damonovi prošla smrt Tylera – však ho za to Rick s Mattem zabili, to že jim to nevyšlo je věc jiná :-D jsem už alergická na věčný porovnávání bratrů a házení špíny, hlavně když se porovnává charakter postav napříč všemi sezónami, jiný je Damon z první série a jiný třeba z této, jeho postava se nějak vyvíjela, u stefa to jsou spíš skoky – dobro/zlo

a že se Damon nechal dobrovolně ovládat od Sybil, no to asi ne, taky měl svou vzpomínku, která ho držela, než přišel stefan a vše vykecal, pak nastalo hrabání v hlavě a víme jak to dopadlo

oba mají své světlé chvilky. je docela vtipný, jak si nakonec ty holky prohodili :-D

#27 Car #33 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 22:54:16
Car

#26 anndy: to máš pravdu no Damon z první sérky na začátku hajzl, pak začal sekat dobrotu pač se zamiloval do Eleny, Damon osmá sérka začátek, hajzl díky sirenám nepokusil se vzdorovat – ke konci série opět v pohodě cápek … nevím no :D u Stefana skoky jasný no díky tomu jeho ,,vypínači'' … jinak ano, také bych tu debatu o srovnávání nejraději ukončila, pač to nikam nevede, každý má na to jiný názor a už toho tady bylo o tom napsáno dost :D ted se spíš soustředit na samotné finále a těch pár málo dílů co zbývá…

nicméně já třeba nejsem ten typ co překousne zradu, v podobě ukradnutí holky/kluka od svého sourozence :-)

#33 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 23:11:29
mima33

Nemôžete povedať, že Stefan môže za to a Damon zasa za to. Je to ako domino efekt, jedno vedie k druhému a keby odstránite len jedinú časť, tak všetko by bolo inak. Damon nie je bez chýb, ale ani Stefan, a moje preferencie sú jednoducho u Damona.

#33 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 23:17:19
Crazynecka

Mě nešlo o to je až tak porovnávat, ale o tu myšlenku proč Stefanovi neodpustit Enza když byl Damonovi odpuštěn Tyler a vše ostatní… Myslím že Rock to udělal hlavně proto, že mu bylo sahnuto na dcerky.ale Tyler byl taky důvod.. ale jinak vše ostatní se mu též prominulo. Damona za trest chtěli zabít , Stefanovi může být trestem možná to že se stal člověkem. Už není upír a rozparovač, nehrozí že by měl někomu ublížit, bude to zas ten hodnej Stefan jako dřív, jen smrtelnej..Tak proč mu to neodpustit…

#33 ShadowKittyGirl
17.2.2017 | 23:36:39
ShadowKittyGirl

#9 KaraSnowAllen: Pokud bych měla ale hlasovat o nejhorší věc, kterou kdy Damon udělal, bylo by to zabití Jeremyho. Celá ta situace byla totiž vrcholem zoufalství. Zbytek se dá vždy nějak ospravedlnit a pochopit. Od té doby ale jako postava prošel neuvěřitelným vývojem a já ho za to obdivuji. Stefan je prostě Stefan. Je dobrý a zaslouží si štěstí, ale jako postava se moc nezměnil. Jen občas přepl do modu rozparovače, což samozřejmě všichni ihned chápali a omlouvali ho, at už provedl cokoli. Nikdy ho neodsuzovali, což upřímně považuju za pokrytecké, protože Damon měl emoce vypnuté tak dlouho, že i když je pak získal zpátky, už to nebyl ten samý člověk-upír. Elena a její pokusy o zabití Bon, Car a dokonce i její mámy když byla bez emocí byly taky dost hustý. Takže souhlasím, že bez emocí udělali všichni hrozné věci jenže jen některým se to vyčítá a to mi nepřijde moc fér. Tylera byla škoda ale zase o žádnou velkou katastrofu se fakt nejednalo. Kdyby Stefan vážně zabil Bonnie, Elenu i Enza, neomluvilo by ho podle mě už nic. Car by mu to možná odpustila, ale Damon rozhodně ne a já taky ne. Na druhou stranu musím uznat, že jako divák jsem si docela užívala, co jakožto rozparovač v této sérii vyváděl protože to byl nejvíc. V šestce se držel dost zpátky až na nějaké ty komické způsoby jak vyvézt z rovnováhy Car a ve trojce jím zase tak moc dlouho nebyl a něco mi říká, že když masakroval lidi v Monterrey neměl vypnuté emoce. Byl prostě sjetej krví a tehdy zabil víc lidí než Damon za celý serál. Funny no fakt :-D

18.2.2017 | 0:23:19
ShadowKittyGirl

#13 mima33: Přesně

18.2.2017 | 0:28:15
ShadowKittyGirl

#18 Crazynecka: Tady musím odporovat smrt Sarah Salvatore byla víc vina Enza, než třeba Damona. Ten o ní ani nevěděl a nebýt Sybilina zásahu, i s vypnutými emocemi by ji býval pustil. To, že ale nebojoval, když se jej ta siréna zmocnila je pravda, ale jeho důvody chápu. Co už nechápu bylo to, že se snažil Enza zabít a zoufale vyzíval každého na souboj, aby si zachránil kůži. Bonnie měla v tu chvíli recht, když zvolila Enza, který se alespoň snažil, ale taky musím podotknout, že kdyby Damon skutečně chtěl Bonnie a Car v tom obchodě se šaty zabít, udělal by to. Přišlo mi, že se ani nesnaží, at už vědomě, či podvědomě.

18.2.2017 | 0:44:24
ShadowKittyGirl

#26 anndy: To je takky pravda, kdyby to Stefan nevykecal, Damon by se možná pořád držel ubližovat cizím mu nevadilo ale že vypnul svou lidskost a odvedl její pozornost od všech na kterých mu záleželo už nikdo nevidí. Sybil o Eleně nevěděla celé týdny ne li měsíce sama to řekla a dost možná nevěděla ani o stefanovi a ostatních. Dalo by se to brát jako že to srabácky vzdal a nebo že byl hrdina. Pravda bude někde uprostřed, takže tak…

#27 Car: no, mě spíš přišlo na mysl že v 1s to táhl Stefan s Elenou a Damon s Caroline a ted je to naopak, ale ty charaktery taky no… Damon zlý – stefan hodný, Damon hodný – Stefan upíří zpytka – Oba dva dobří a ted v té 8s je to má podobný průběh až na to, že jako člověk mu Stefan proti dáblovi asi moc nepomůže.

Náhodou, když se zrovna nedohadujete do krve, baví mě o tom psát, protože za měsíc už bude úplně jedno kdo jaký byl. Bude konec všem teoriím a lobování za své hrdiny a za půl roku si už na seriál vzpomeneme jen jakože ach jo, kde jsou ty časy… A zapneme si nějaký jiný, který nás doufejme bude taky bavit. Nebude to víc než nostalgie, takže tyhle chvíle jsou vzácné.

#28 mima33: Je to domino efekt vše na sebe navzájem navazuje a jedno nejde bez druhého. Když jsem slyšela Sybilin příběh o sirénách a ptala se, kdo z nich dvou Stefan je a zda je hodný on, nebo Damon, neuměl na to odpovědět, protože se to prostě ani nedá. Jeden bez druhého nejsou nic, ale když jsou spolu, vždy se mezi ně něco přimíchá a oba začnou dělat blbosti.

#29 Crazynecka: Trestem je pro něj bylo to, že konečně dostal to co si vždy přál i když už to vlastně nechtěl. Tomu se říká ironie… :-D

Napadlo mě, ale že díky tomu, že o stefanově vnitřním rozparovači všichni vědí, nechávají ho v této sérii dělat mnohem horší věci než třeba Damona protože mu to publikum snáz odpustí, ale v konečném důsledku jsou zatím v zabíjení hlavních postav 1:1

#34 Car
18.2.2017 | 1:11:15
Car

#33 ShadowKittyGirl: jojo to ano, takhle si to jakoby kluci vymysleli no, i když pominu jakým stylem to táhl Damon s Caroline :D to máš pravdu no :D jako upřímě bude mi tahle diskuse tady fakt chybět, protože když nepočítám nějaký joooo hodně vážně populární seriály, tak tady to docela žilo na poměry jiných seriálů, které sleduji :D přesně tak :-)

#35 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 9:44:54
ShadowKittyGirl

#34 Car: To mi povídej, musíme si to ještě užít. Myslím že tady jsou fanoušci oddaní svým postavám a tento seriál přijímají srdcem. Nevšimla jsem si, že by tomu bylo jinde stejně nebo alespon podobně. U mě je to jeden z mála seriálů, co mi rozbušil srdce.

#36 Car
18.2.2017 | 12:07:52
Car

#35 ShadowKittyGirl: já si to taky myslím :D a jak jsem psala vedle v článku za měsíc tu už nebude nikdo takže musíme užívat a diskutovat :D přesně tak, koukám na hodně seriálu ale nikde není takto živo az na walking dead :D

19.2.2017 | 17:15:17
ShadowKittyGirl

Tam se asi taky neustále dohadují kdo umře příště Co? :-)

#38 Car
19.2.2017 | 20:49:03
Car

#37 ShadowKittyGirl: a nejen o tom :D tam ty diskuse opravdu moc nestíhám, jelikož to tam pořád jede :D za den tam přibyde hodně komentářů, tady to tolik živé nebylo :D to až ted poslední tak 14 dní cca, ale není se čemu divit :D

#39 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 21:03:41
ShadowKittyGirl

#38 Car: To tedy rozhodně není no :-)

#40 Car
19.2.2017 | 22:10:30
Car

#39 ShadowKittyGirl: rozhodně stále doufám, v nějaký pořádný a smysluplný konec :-D a jsem zvědavá, jak to bude dál s tím Enzem :-) nejvíc mě dostává, že se jim do toho přimotali ještě další problémy v podobě holčiček a jejich čarování :-( ,alespoň, že Kai to příjemné oživil :-)

#41 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 22:20:26
ShadowKittyGirl

#40 Car: Právě problémy přibývají a čas ubývá …

#42 Car
19.2.2017 | 22:22:45
Car

#41 ShadowKittyGirl: přesně tak, na to má Plecka zlváštní vjem :D ale tak co no lepší už to nebude :D

#43 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 22:30:39
ShadowKittyGirl

#42 Car: :-( To není moc potěšující, přestože je to fakt pravda .-(

#44 Car
19.2.2017 | 23:03:35
Car

#43 ShadowKittyGirl: jako ta ukázka na další díl vypadá víc než zajímavě, vážně jsem napnutá a hodně mě zajímá co s tím Enzem, taky to totiž mohla myslet Plecka tak, že po Tylerovi nás tedy měla čekat ještě jedna smrt ok ukázalo se že Enzo… jenže toho Bonnie může vrátit, takže nakonec ta smrt bude ta která má být ve finále, nedivila bych se ničemu :D

#45 ShadowKittyGirl #46 ShadowKittyGirl #47 ShadowKittyGirl #48 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 23:10:48
ShadowKittyGirl

#44 Car: Taky už mě to napadlo

19.2.2017 | 23:31:05
ShadowKittyGirl

#44 Car: Taky už mě to napadlo ale u Plecky jeden nikdy neví co jak myslí

#49 Car
19.2.2017 | 23:32:58
ShadowKittyGirl

#44 Car: Taky už mě to napadlo ale u Plecky jeden nikdy neví co jak myslí

19.2.2017 | 23:33:08
ShadowKittyGirl

#44 Car: Taky už mě to napadlo ale u Plecky jeden nikdy neví co jak myslí

19.2.2017 | 23:33:45
Car

#46 ShadowKittyGirl: přesně tak :D nedivím se ničemu, ale zrovna Bonnie ten štastný konec přeji no :D

#50 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 9:15:36
ShadowKittyGirl

#49 Car: Jako kdyby ho neměla, nevadí, protože jsou jiné postavy kterým to přeji víc, ale obětovala se už tolikrát, že by si to doopravdy zasloužila. Jen mě naštvalo, jak si to s Enzem naplánovala ohledně léku, aniž by Damonovi nic neřekla, to od ní jakožto od kamarádky bylo dost hnusný a hrozně tím u mě klesla. Kdyby si s ním o tom promluvila, určitě by souhlasil, pokud by teda nebyl ve hře ještě ten Cade. Chápu poprvé byla sobec, což se dá odpustit, protože to bylo z dobrých důvodů, ale správné to rozhodně nebylo. :-(

#51 Car
20.2.2017 | 11:26:32
Car

#50 ShadowKittyGirl: souhlasím !!!!!!!!! ale obávám se, že Delena nebo Steroline dopadnou špatně :-( souhlasím, to se mi taky hodně nelíbilo, byla Enzem hodně posedlá a stále ještě je, na jednu stranu to chápu, ale na druhou zapoměla být kamarádka, souhlasím :-)

#52 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 11:37:54
ShadowKittyGirl

#51 Car: Líbí se mi jak se chápeme :-D

#53 Car
20.2.2017 | 13:53:05
Car

#52 ShadowKittyGirl: hihi díky, mě také :-) :-D jinak nejraději bych brala kdyby měli stastný konec všichni ale – :D

#54 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 16:35:18
ShadowKittyGirl

Ale známe Plecku, no… Pohádka to nebude :-(
#53 Car:

#55 Car
20.2.2017 | 16:40:23
Car

#54 ShadowKittyGirl: a to mě na tom nejvíc štve, já na ty happyendy prostě jsem :D možná je to trapný, ale mám to ráda v každým seriálu a v každým filmu :D jako určitě budu brečet u toho a asi jsem i takový magor, že si to někde pustim online to finále asi obětuji noc :D

20.2.2017 | 16:59:16
ShadowKittyGirl

No se mnou ten den ne li celý týden předtím nebude k vydržení to se vsadím

#57 Car
20.2.2017 | 17:34:34
Car

#56 ShadowKittyGirl: asi tak nějak :D a hodně to ořvu :D ale asi se budu vážně koukat online pač to nevydržím do rána :D i když nebudu všemu rozumět na 100% :D

#58 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 18:45:37
ShadowKittyGirl

#57 Car: No, já jsem bohužel odkázaná ryze na to, až to někdo hodí na net, no :-(

#59 Car
21.2.2017 | 19:10:46
Car

#58 ShadowKittyGirl: tak na topseriály.sk to bude ihned ráno takže není se čeho bát :D a na uložto to taky bude hned :-D

#60 ShadowKittyGirl
21.2.2017 | 21:20:32
ShadowKittyGirl

#59 Car: Neboj, taky na to mám v plánu hned jak se probudím vlítnout, pokud teda vůbec usnu samým napětím :-D

#61 Car #62 Car
21.2.2017 | 23:47:39
Car

#60 ShadowKittyGirl: je mi jedno, že tomu nebudu moc rozumět ale musím to prostě vidět :D

#63 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 0:13:20
Car

#60 ShadowKittyGirl: a hlavně žádný spoilery po ránu nikde ani tady :D

#63 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 0:13:36
ShadowKittyGirl

#61 Car: Přesně #62 Car: neboj, ode mě určitě ne, dokud se na to nepodívám, ani sem nepáchnu :-D

Mim. Caroline je docela jasnovidka, když si tak vezmu název epizody „Svatbu plánujeme v červnu“ To řekla v prvním díle první série o sobě a Stefanovi a ono se jí to asi fakt splní :-D

#64 Car
22.2.2017 | 0:22:14
Car

#63 ShadowKittyGirl: jako obrázovku uvidíme a to je důležité, navíc Paulovi Nině, Ianovi a Candice fakt rozumím, horší bude Kai ale ten třeba ani nebude :D jasan já právě taky ne :D na jednu stranu jsem ráda že to končí nadruhou vůbec ale to asi chápeš :D

ano a to řekla už v 1×01 :-D hihi :D jo to byla docela nesnesitelná ale i tak jsem ji svým způsobem měla ráda :D ale to je jak Lydia z TW a další že…mohla bych pokračovat :D

#65 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 0:31:43
ShadowKittyGirl

#64 Car: Stejné smíšené pocity, to tě ujištuji. Ráda, že už to víc nezkazí, nerada, protože už nebude nic na co se dívat, že už nebude Damon. alias má Pravidelná nedělní dávka sexy chlapa :-) a vůbec všechny postavy, které jsem si za ty roky tolik zamilovala :-( Ani žádné Waw na konci epizody, co mi vždy rozbuší mé seriály posedlé srdíčko :-D

A kdo ne? :-D

#66 Car
22.2.2017 | 2:15:28
Car

#65 ShadowKittyGirl: přesně :-( furt je to můj nej seriál i když se za to místama trochu stydím no :D hihi :D také se dívám v neděli :D mě se vzhledově líbí oba dva, Paul není takový typická hezounek takže to mě právě přitahuje :D no najdou se tací co ji nemusí :D taky to nechápu ale jsou :D

#67 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 8:38:36
ShadowKittyGirl

#66 Car: No, ono takoví ale budou vždycky, každému sedne něco jiného, což platí nejen pro Lydii, ale i o téma Stefan vs. Damon. Já teda rozhodně Damon, protože je to úžasná postava, se sexy disaghnem a hláškami, ale Stefana mám taky ráda. Fyzicky se mi nelíbí, ale je příjemný a i když má i své zápory, jeho povaha je fajn a když se trochu uvolní, je i zábavný. Bavilo mě jaký byl s Lexi i s Elenou si občas zablbli. Zkrátka, on je dokonalý přítel. Jenže s dokonalým protějškem jsou ve vztahu vždycky problémy, proto to málo kdy vydrží a přesně k tomu došlo i tady.

#68 Car
22.2.2017 | 13:22:21
Car

#67 ShadowKittyGirl: to jist :-) tak oba dva mají své zápory, takže jako to je jasné :-)

22.2.2017 | 16:06:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama