The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Ukázky z epizody Hello Brother

Ukázky z epizody Hello Brother

Stefan, Bonnie a Alaric se snaží přijít na to, kde se Damon s Enzem nachází, a co tyto dva upíry ovládá.

11 0
19.10.2016

První ukázka:

Thumbnail Play icon

Druhá ukázka:

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /45

VampKošilka

Stefan a Bonnie, společná scéna? Sakra, to už je let, kdy ti dva měli společnou scénu a jsem za to ráda, vždycky mi přišlo, že přátelství Bonnie a Stefana má potenciál, kterému se nikdo nevěnuje.

#2 Car
19.10.2016 | 20:40:26
Car

#1 VampKošilka: jo no to je pravda! :-) horzně hezká scéna ty jo

a to co říká Stef je pravda nikdo neumí bojovat tvrději než Bon Bon a Elena? omg ta už vůbec ne proboha :D štve mě jak je tam ale porad zminovana

#3 VampKošilka
20.10.2016 | 22:32:51
VampKošilka

#2 Car: Tak v tomto kontextu mi tam Elena ani nevadí, ba naopak, jsem ráda, že někdo konečně potvrdil, že Bonnie je ta nejtvrdší holka, kterou TVD má a konečně se přestala vyzdvihovat Elenina „síla“. Elena je silná jen v tom, zabrečet si, když někdo umře a jít dál. Bonnie je hotová Xena.

#4 Car
21.10.2016 | 9:46:27
Car

#3 VampKošilka: já nevím já vždycky když čtu jméno Elena tak se mi zježí všechny chlupy prostě :D je to strašně otravné jak tam není a pořád se omýlá ale budiž :-), tak samozřejmě, že je jelikož je to pravda :-) přesně!

#5 VampKošilka
21.10.2016 | 17:23:02
VampKošilka

#4 Car: Tak to z tebe tuto sérii bude dikobraz, protože v rámci toho, aby Damona přivedli zase zpět se bude nejspíše bude omýlat častěji, než v předchozí sérii, aspon si to myslím a pochopitelně si na to taky budu stěžovat. :D

#6 Car
21.10.2016 | 19:11:52
Car

#5 VampKošilka: achjo :D jako jasný chápu no, jak jinak přivést Damonka zpět že :D no jo no budu to muset přežít, jsem zvědavá jestli se teda nakonec ta Nina vrátí, moc to ted nesleduju pač nemám čas :D ale nevadilo by mi kdyby ne, a taky bych byla ráda kdyby se tu změnil kabátek napřáklad aktuálním plakátem pač ten se mi strašně líbí tedy :-) určitě mnohem víc než ten k předchozé sérii

#7 VampKošilka
21.10.2016 | 20:26:26
VampKošilka

#6 Car: Jakobych to neříkala, opět epizoda přesr-ná Elena a Delena patosem. Jdu blejt velebnosti, ta Elena je chudák, že jí furt vytahujou. Už jen čekám na to, že jí uvidim jako figurínu v životní velikosti, když tam Nina nechce.

#8 Car
22.10.2016 | 10:17:07
Car

#7 VampKošilka: četla jsem tvůj koment a už se na to tolik netěším tedy :D ja si asi počkám na titule, dnes to už ani nestíhám takže max zítra se podívám asi i bez titulí, jediné co mě láká jsou ty romantické Steroline scény no :D no práve… jako fakt by mě zajímalo jestli se tam Nina vrátí bylo by super kdyby ne prostě… já prostě Damona jako člověka fakt nechci, ježiš at si najde někoho jiného prostě stejně by jim to neklapalo prostě :D

22.10.2016 | 11:03:58
burgy71

Tak Nina se vrátí potvrdila to Julie Plec Víc jak na 2 dily prej

#10 VampKošilka
22.10.2016 | 19:38:20
VampKošilka

#9 burgy71: Nic takového nepotvrdila, jen že Niny návrat je na jejím wishlistu, Nina momentálně natáčí film.

22.10.2016 | 20:08:10
burgy71

Potvrdila ze bude na 100 procent v 8 rade i v rozhovoru pro CW

23.10.2016 | 1:31:49
google147

Zatím to 100%tní není – Nina se chce finále na 100% zůčastnit a Plecka jí tam chce taky, ale prej se nesmí nic podělat, aby to vyšlo. Finále se bude točit v únoru.

Jinak teda ty výtky na rozjezd moc nechápu – Damon náhodou narozdíl od Enza docela chytře kličkuje před tím, aby ho Sybil odhalila a i to použití Deleny bylo tentokrát bez problému (a to mi stačí málo aby mě štvali). Navíc komplet Damona psal Williamson a Plecka zbytek – to ten jeho návrat asi nevyšel jak měl.

A podle ukázky na další díl to vypadá, že Sybil Stefana ovládnout nedokáže a to jí na něj asi zaujme – tak jako tak Ripper v téhle sérii bude.

#13 Car #14 Car
23.10.2016 | 17:38:22
Car

#12 google147: achjo takže bude Delena happyend to neeee :-D jinak taky nechápu kritiku já jsem náhodou docela s prvním dílem spokojená, zas tak kritická nejsem, abych odsuzovala hned po prvním dílu a ještě když je to už 8 sérka :-) a nápad se sirénou – why not? :-) já tuhle mytologii mám ráda už z Pirátu z Karibiku :D a to je špatně , že ho psal? – jsem zvědavá :-)

#15 VampKošilka #16 google147
23.10.2016 | 18:09:52
Car

#12 google147: fakt bude teda jen těch 16 dílů? :-(

23.10.2016 | 18:10:12
VampKošilka

#13 Car: Ona ta řecká mytologie je berlička všech fantasy seriálů, jak to tak sleduji.

#21 Car
23.10.2016 | 18:18:29
google147

#13 Car: Jenom malé popíchnutí, protože všichni hrozně oslavovali návrat Williamsona a teďka si stěžují zrovna na to co psal zrovna on.

Jsou prý indície, že jeden z bratrů na konci série zemře (kdyby neprodloužili na 8.sérii, tak Damon na konci 7.série umřel v trezoru), ale po prvním díle si říkám, že to bude možná nakonec Stefan – navíc pak bude jednodušší Caroline poslat do New Orleans (ano pořád si myslím, že to tvůrci udělají – ikdyž si přeju pravý opak).

A hlavní záporák prý nakonec nebude Sybil, ale měl by se jmenovat Arcadius a nastoupí později – snad by to měl i být stvořitel sirén. A ještě jedna zajímavost, která nic nemusí znamenat, ale třeba to nějak použijí – Sybil (siréna) je jméno, které je původem z Řecka (to dává smysl), ale Seline (chůva), tak tohle jméno z Řecka pochází také. Tak schválně jestli tím tvůrci chtějí něco napovědět.

A smekám před tvůrci, že dokážu překonávat sami sebe v Steroline scénách, až s lehkostí si ukradli díl pro sebe – a hlavně Candice a Paul si zaslouží uznání, že se z toho nikdy nestane kýč a člověk už chápe, proč je zrovna Steroline pravidelně označována za nejrostomilejší pár, který v Deníkách kdy byl.

#17 VampKošilka #22 Car
23.10.2016 | 18:23:27
VampKošilka

#16 google147: Já byla jedna z těch, co slavili a ani ted neházím Kevina do odpadu, mě nevadí, jak Damona napsal, mě vadilo, jak Plecka a Ian navnazovali na ultra new Damon, ale krom toho, že ted nezabíjí z vlastní vůle, žádnou změnu fakt nevidím. Je pořád stejný a kromě důvodů zabíjení na něm fakt nic „new“ není ( a že by jsme ho nemilosrdně zabíjet a mučit neviděli předtím, to se říct nedá), i změna účesu by pro mě byla výhra. U mě to byla spíše stížnost na to, jak Plecka neuvěřitelně zveličuje. Pro mě to bylo, jakoby mi někdo slíbil makovou bábovku a dal mi obyčejnou. Ale tak toho Damona přežiju, je jakej je, ale ten manip Delena scény mě celkem rozesmál, u něhož je mi jasný, že to není Kevinova práce, on není ten, kdo spamuje sociální sítě Delena hashtagy, to je Julie a sama přiznala, že si v tomhle ohledu nemůže pomoct.

A Caroline můžou poslat do NO aniž by Stefan umíral, klidně se můžou rozejít. Kdyby oba Salvatory nezabili již v páté sérii, tak by to jako finále mohlo být správně emotivní, možná i šokojící, ale takhle vyždímali všechy slzy diváků už v páté sérii a hned na oba dva. Já osobně jsem proti vraždění postav celkem imunní, ale pravda, že Stefan by mě mrzel, od začátku mu přeju, aby mě jeho příběh štastný konec. I když prolog seriálu říká, že to Stefanova story, tak kdo ví, třeba jediný možný konec příběhu je Stefanova smrt.

#18 google147
23.10.2016 | 19:38:40
google147

#17 VampKošilka: No nevím, jako jak je rozejít? To podle mě už udělat nejde (to by už museli vymyslet ultra ptákovinu) a pokud chtějí pro Stefana šťastný konec, tak ten musí prostě obsahovat romantickou koncovku a to s jinou holkou než Caroline taky nejde – On se tam kvůli tomu vůbec vracel (ikdyž tehdy to bylo kvůli Eleně). Podle Paula je hlavní téma téhle série „vykoupení“ a když vytáhli zase Damonovo vyčítání proměny v upíra a jeho to zase začalo užírat, tak aby to tentokrát prostě nedotáhnul do konce a nezemřel.

Ale všechny ty řeči v rozhovorech, že si Candice a Paul přejí Steroline happyend, Candice dokonce nazvala Stefana jako životní lásku pro Caroline atd. Spíš je otázkou co Paul myslí tím, že Steroline bude mít problémy a bude hodně temné (nejspíš s tím má něco společného Ripper, který se staví na díle 8×07 az 8×09). A další týden by se měla vyřešit další záhada a to proč Caroline začne nosit svůj denní prsten na druhé ruce (fotky z natáčení a rozhovory to ukazují jasně).

Více méně to mají teďka hezky nastavené tak, že může dojít na Steroline (a tady ho fakt chci, protože je to jediný pořádný důvod proč sleduju dál), Delena a Bonenzo šťastné konce – nikdo nikomu neleze do zelí a fanoušci si nemusí navzájem přát smrt. A po 8 letech by se možná tvůrci na nějaké vyloženě smutné nebo blbé konce měli vykašlat, protože fanoušci mají ty postavy až moc rádi

#20 VampKošilka
23.10.2016 | 20:37:47
Nazugg

Nevím jestli jste si toho všimli taky, ale na Damonovi mi přijde třeba jiný to, že si vypl lidskost naschvál. Ale ne pro to aby to měl jednodušší, aby necítil vinu, bolest, pocit, že zase sklamal Elenu, ale podle mě to je proto, aby ji chránil, aby se přes něj na ni ta siréna nedostala… Protože na co jiného by tam asi tak mohl myslet než na Elenu..??

Já bych spíš nehledal nějakou změnu Damona v 8. sérii, ale bral bych to jako postupnou změnu(postupný vývoj) už od začátku, který by se mohl nejvíc projevit už teď.. A to tak, že se prostě změnil(napravil) a bude sekat dobrotu.(Aspoň v to doufám :D)

Jinak souhlasím, mohli by se vykašlat na nějaký špatný konce atp.. A dopřát nám šťastnou bombastickou 8. sérii se vším všudy…

Jinak, zaujal mě poslední odstavec od googla ohledně té Caroline… Kde třeba sis všiml toho, že nosí denní prsten jinde?? Dal bys dyžtak prosím nějaké odkazy?? Protože, to už by tím pádem bylo jasný, co znamená to překvapení v dalším díle a kam to směřovali tím koncem prvního dílu.. :)

#23 google147 #25 google147
23.10.2016 | 21:31:43
VampKošilka

#18 google147: Tak stačilo by, kdyby se Elena vzbudila a Caroline se stala člověkem místo Damona, kvůli jejím dětem, kterým by těžko vysvětlovala, že Alaric už má umělou kyčel, ale ona pořád vypadá jako školačka. Navíc nevím, nejkrutější věc, co se rodičům může stát je pohřbívání vlastních dětí, což by Car čekalo, jako upírka je přežije. Ovšem asi by nedávalo smysl, aby se cpala do NO, nicméně pro rozchod je to celkem oprávněný důvod. Když je tam ted Kevin, který si přátelství v TVD strašně vymazloval, tak je to podle mě i pravděpodobné, že by se vyléčila Car a né Damon, díky jehož krvi se z obou holek staly upírky. Myslím, že se dá vymyslet plno důvodů k rozchodu, aniž by to Stefana stálo život. A myslím, že by bylo blbé postavit Klaroline na tom, že spolu budou jen proto, protože jejich velké(nebudu přehánět, když řeknu životní) lásky(Camille a Stefan) zemřely, to by se ani mě nelíbilo, kdybych byla Klaroline fan, protože tam visí to, že kdyby Stef a Cami žili, tak by spolu Car a Klaus nikdy nebyli.

No jo, tak Candice i Paul si to přát můžou, Ian taky tvrdí, že Delena happyend není nutný a obecně ten pár už nemá vůbec rád a chtěl by Bamon, ale jich se nikdo ptát nebude. Bonenzo je jasné, nikdo jiný tam pro Bonnie nezbyl. , Jinak, neslíbila Plecka náhodou, že všichni hrdinové dostanou happyend? Sice je lepší tu ženskou nebrát doslovně, ale smrt Stefana mi nepřijde jako happyend, navíc by se trošku obšlehl konec True Blood, kde zemřel Bill a všichni ostatní měli happyend.

#24 google147
23.10.2016 | 21:36:12
Car

#15 VampKošilka: toho jsem si taky všimla no :D ale nemůžu si pomoct mě to tady prostě nevadí no :D nechci odsuzovat hned po prvním dílu nikde to nedělám snad jen u PLL :D

23.10.2016 | 21:39:49
Car

#16 google147: ježiš to snad ne…ale tak to by muselo znamenat, že TO dostane další sérii což si upřímě nemyslím a ani v to asi nedoufám a jako sorry ale prostě Klaroline? NE, NE, NE!! to je pro mě prostě jeden z nejhorších párů ever…já chci aby byli oba bratři živý a co víc oba dva UPÍŘI :-/ , jo no jejich scény jsem vážně hltala jedním dechem :-) ale i Bonenzo scény stály za to :-), jako já prostě nejsem člověk, který začně odsuzovat sérii hned po prvním dílem a na mě to i po 8 letech zanechala docela dobrý dojem :-)

23.10.2016 | 21:42:58
google147

#19 Nazugg: http://65.media.tumblr.com/…hugt_500.jpg – tady je to není tolik postřehnutelné, ale lze si všimnout prstenu na druhé ruce

http://66.media.tumblr.com/…hugt_500.png – v rozhovoru mezi natáčením jedné scény

http://66.media.tumblr.com/…hugt_500.jpg

na všech těch fotkách na to Candice klade lehce důraz. A nakonec to může být velké nic, ale fanoušci to docela řeší.

A se zasnoubením a velmi očekávanou a fanoušky vytouženou June Wedding moc nepočítám (ale samozřejmě tahle možnost by bylo nejlepší). Spíš se vsadím, že Stefanovi se nějak podaří získat ten dopis od šerifky, který Caroline spálila (v 7.sérii si ho nějak měla přečíst, ale z nějakého důvodu na to nedošlo) – napovídá tomu fakt, že šerifka se objeví ve flashbacích v 8×03.

23.10.2016 | 21:56:43
google147

#20 VampKošilka: Ono by se hlavně mělo uvést že Williamson spolu s Pleckou napíše ještě finiš (Plecka ho bude mimochoden režírovat), ale se na seriálu vůbec nepodílí. A to pravé Steroline přátelství, které nakonec vyustilo v romantiku, ale přišlo až ve chvíli, kdy už se na seriálu nepodílel (4.série) – jeho poslední výrazný zásah tehdy byl, že přihrál roli Hayley Phoebe.

To sice jo, ale u Stefanova charakteru, tak jak je celou dobu psaný, jak je ta postava vůbec postavená a její vývoj, tak to prostě bez té romantiky na konci nejde – jestli je rozejdou, tak zákonitě Stefan nebude mít happyend. A Paul už dvakrát docela výrazně zasáhnul do psaní scénáristům a oni to kvůli němu měnili, navíc je teďka i producentem seriálu a může do toho kecat ještě víc (to samé Ian).

Ale jedna svatba bude (podle Plecky fanoušky velmi očekávaná), tak snad to bude Steroline – ikdyž spíš všichni naznačují, že ne. Problém je, že ještě než skončí Originals, tak se vyřeší ten slib co dal Klaus Caroline na konci 4.série Deníků a kvůli sledovanosti možná tvůrci budou kašlat na logiku (ikdyž se mi spolu fakt nelíbí a i Candice na toto téma byla nedávno zase jízlivá)

#31 VampKošilka
23.10.2016 | 22:11:43
google147

#19 Nazugg: https://pbs.twimg.com/…WEAQJTcg.jpg – z čeho je ale tahle fotka netuším, ale Stefan se má začít podílet na výchově dvojčat a jde o pouť, tak třeba netradiční rodinný výlet.

#27 Nazugg
23.10.2016 | 22:16:15
Nazugg

Díky…Spíš, kde na tohle všechno chodíš sakra? :D

#29 google147
23.10.2016 | 23:46:21
Nazugg

#25 google147: Tak víme, že se Caroline stěhuje ke stefanovi, Nevím jak to maj s tím Rickem s tou střídavou péčí( jestli třeba týden ona týden on/ 2týdny ona 2týdny on..), tak by se i podle toho dalo usuzovat, že by holky během tý doby mohly bydlet u Salvatorů a tudíž dojde k tomu co jsi psal… Ale to je jen moje doměnka a takové spojování věcí co jsem se dozvěděl..

Jinak když tu píšete o těch happyendech, tak vůbec nejlepší by bylo udělat ze všech lidi založit rodiny atp… Protože přeci jen si myslím, že Stefan i Damon by to určitě chtěli myslím, že Caroline by kvůli Stefanovi a holkám mohla taky. A coby Enzo pro Bonnie neudělal?? :D

#28 Car #29 google147
23.10.2016 | 23:50:44
Car

#27 Nazugg: jo to by bylo hodně sweet, ale pochybuju, žek tomu dojde no :-( já hlavně nechci aby z toho Damona fakt udělali člověka..to je prostě blbost a nesedí mi to k němu..navíc když už se jednou upírem stali měli by jimi i zůstat a ne furt vymýšlet takový ho*na nevím no :-/ a pokud nacpou Caroline do NO tak to teda potěž, na to se fakt dívat nemusím, nicméně pokud se Nina fakt vrátí tak to bude jasný Delena happyend ať chce Ian nebo ne…a teda je pravda to, že tato série bude mít jen 16 dílů, takže o 6 méně než vždy což je docela dost :-/

#29 google147
24.10.2016 | 0:11:50
google147

Jo a ještě má ten prsten na druhé ruce dokonce i na té společné fotce u té rakve

#26 Nazugg: Tak sem tam něco projedu na internetu, jsou tam spekulace, plno infa atd.

#27 Nazugg:
#28 Car: Tak slaďáckej konec asi nebude, ale nesouhlasím – udělat z Damona člověka by právě v téhle chvíli dávalo velký smysl (zase vytáhnul na Stefana, že je upír kvůli němu) a celkově jeho vývoji, protože si bráškové ty názory prohodili – Stefan chtěl být člověkem na začátku, ale už nechce, protože díky Caroline konečně akceptoval svojí upírskou část (dřív bral sebe a Rippera jako dvě různé osoby).

A Candice to taky nechce a v poslední rozhovoru sama řekla, že nechápe proč lidi tak chtějí Klause a Caroline spolu, ale tady jde o sledovanost a Klaroline je prostě nejpopulárnější párování a televize by teoreticky mohla zavelet, aby to udělali.

Jisté to není, ale prostě kolem toho mám divný pocit. Samozřejmě u Steroline chci happyend, ale bojím se, že fakt nebude.

#30 Car #33 Nazugg
24.10.2016 | 9:23:27
Car

#29 google147: to máš pravdu, že to zase vytáhl a to mě na tom taky právě štve docela, vytahuje to snad každou sérii a už je to otravné, ale já jsem prostě zastánace názoru, že když už se upírem staneš máš jim zůstat no, ten lék na upírství je podle mě jedno z nejhorších co tam vůbec dali…

to chápu ale záleží na hercích, Candice, když to nebude chtít hrát tak ji nemůžou nutit:D, to já taky právě :-( a těch 16 dílů je tedy jistých? a Delena happyend taky nechci

#31 VampKošilka
24.10.2016 | 9:58:15
VampKošilka

#24 google147: Jo, vím že někde od třetí série už Kevin fungoval jen jako konzultant a co jsem slyšela, tak plno věcí neschvaloval, hlavně prý ten universe v páté sérii, protože na nějaké hře vesmíru Stelena vztah vůbec nepostavil, ani ty postavy samotné. Teda, nevím to jistě, pouze jsem to četla.

Tak kecat můžou, ale zas né tolik, můžou si něco vydupat, ale ten nastavený konec seriálu změnit nemůžou. Každý tvůrce většinou ví, jak jeho show začne a skončí(myslím Kevina, Julie sama přiznala, že neví, jak to zakončit, což je chyba), takže ač mají nějaké privilegia, pořád to nejsou dost velcí mocipáni, aby mohli dělat děj podle sebe. Alyssa Milano se taky produkčně podílela na Charmed, přesto její postavě sebrali schopnosti kvůli rozpočtu a to show ze svého financovala, přesto s tím nemohla nic udělat.

A i kdyby nějakou Klaroline nařídili, Candice je může poslat někam, o Klaroline vztahu mluví dost jasně a většina KC fandomu to stále nemůže překousnout. Jako třeba jí uplatí honorářem(i když s tou sledovaností moc navíc nedostane), ale já věřím, že si bude stát za svým. Sama řekla, že nechápe tu logiku, že by měla být Caroline s Klausem jen proto, že jí dal nějaké boty a šaty, že to není Pretty Woman, to byla snad první věc, co v souvislosti KC řekla. A taky doufám v tom, že se chce pustit do nových projektů a ne stále viset v jednom universu a hrát pořád tu samou postavu, teda aspon mě by to nebavilo. Při těch rozhovorech o KC je vidět, že jí jakékoliv diskuze o tom páru vyloženě obtěžuje, kdežto o Steroline kecá tak, že jí ani nestíhám a usmívá se u toho jako sluníčko, takže snad jí můžu věřit. Pak tvůrcům v TO nezbyde nic jiného, než vytáhnout plán B – Klayley.

Já nevím, já se osobně nezastávám názoru, že romantika je na happyend potřeba, ale když budou chtít někde vytřískat KC, tak kdo ví, třeba to nakonec skončí tak, že si Nina střihne naposled i roli Katherine a fanouškům se splní sen o Delena, Klaroline, Steferine, Bonenzo endgame(lol, fanservice attack). Pokud budou celkově sr-t na veškerou logiku ohledně KC, proč by nemohli to samé udělat u SK.

#30 Car: Taky mi to přijde jako blbost, jako vyléčit Elenu, to budiž, jsem natolik zblblá z knižní série, kde Elena závodně umírá, proměnuje se v různé bytosti, že lék na upírství mi přijde jako celkem rozumný tah, ale u Damona ne. Lol, vždyt on ten lék před Elenou schovával, tvrdil, jak nechce být člověk a najednou Stefanovi opět vyčítá, že na tom měl podíl. Né, že bych si nezvykla na to, že Damon obvinuje druhé ze svých problémů(né vždy samozřejmě), ale nějaká Damonova chut do lidství mi přijde přepálená a hrozně nesedící k té postavě. Stefan je charaktér, který by zvládnul lidství, ale já nevím, mě prostě přijde, že potom všem si nějaký lidský happyend ani nezaslouží, to je jakoby ze Spika a Angela(nebo jednoho z nich) se stali lidé. Jako je jasné, že srovnávat Spika a Angela(šampioni, co chrání nevinné a zachranují svět) se Stefanem a Damonem(bratři, které rozhádala holka a i po sto letech dělají stejné kraviny), nicméně ani v jednom případě by mi nějaké lidství nesedělo. Pokud měli mít Damon a Elena happyend, měli ho mít jako upíři, však Elenu zvyklali na to, že si přála s Damonem strávit věčnost, pak se z ničeho nic vymáčkla, že chtěla být člověk. Lidské Eleně bych ted dala normálního lidského kluka, třeba právě Matta, musí být důvod, proč ho tam vydržují.

#32 google147 #36 Car
24.10.2016 | 10:56:59
google147

#31 VampKošilka: To universe byla ptákovina, to je fakt, ale bohužel za to nemůže ani Plecka, ale Dries, která tomu bez dozoru tehdy šéfovala. Naštěstí to celé Plecka slušně zahrála do autu tím jak to Stefan někdy ke konci 5.série popřel.

Je v tom trošku rozdíl – Ian a Paul museli podepsat smlouvy, protože původní vypršely a tím pádem byli oba ve výborné vyjednávací pozici a něco si protlačit mohli (rozhodně ne celé překopání, ale něco jo). A konec měli Kevin a Plecka vymyšlený už dávno a ještě na konci 6.série se měl použít, ale potom Plecka přiznala, že to trošku přepíšou, protože už by se tolik nehodil – což dává smysl, všichni vědí jak dopadlo finále HIMYM, kde se drželi natočeného finále zuby nehty, ikdyž už bylo hrozně mimo.

I Plecku ty otázky na Klaroline vždycky hrozně štvou (ta změna výrazu je vždycky legrační) a ona sama jí taky hrozně moc nechce. Nejlepší by bylo se u Klause na romantiku úplně vykašlat (Originals stejně žádný happyend snad mít nemůžou) a zaměřit je na jediné párování, které u něj přebíjí úplně všechno – Klaus a Hope. Původní stejně žádný happyend nedají – ty postavy si ho ani nezaslouží.

Všichni ostatní tu romantiku mít nemusí, ale Stefan jí tam prostě mít musí – ta postava je na nalezení lásky více méně založená (hned vedle toho najít si cestu k Damonovi – to už máme vlastně splněno, ikdyž do toho zase trošku rejou). U něj to prostě musí hrát větší úlohu. A s tím jak se Plecka se Steroline piplala – vážně jaká jiná dvojce dostala takovou péči? Tak v tomhle bodě už to bez Caroline nejde. No snad to výjde dokonce se ukazuje, že Plecka nejspíš viděla seznam přání co fanoušci chtějí u Steroline vidět v 8.sérii a hned 3 položky byly v první díle.

#38 VampKošilka
24.10.2016 | 11:41:00
Nazugg

#29 google147: Hele a na jaký stránky chodíš takhle?? já jen facebook ty cz-sk a tady..

#34 VampKošilka
24.10.2016 | 12:47:08
VampKošilka

#33 Nazugg: Myslím, že to jak hledá informace má už přímo ve své nicku. :D

24.10.2016 | 14:40:21
Nazugg

Nevím no. Nemyslím si, že by zapl google a prostě dával tam různé kombinace a prohledával to.. Podle mě si musel najít fakt dobré stránky

#37 Car
24.10.2016 | 14:57:33
Car

#31 VampKošilka: heh konečně někdo souhlasí… Elena at si je člověkem to mě zas tolik netankuje ale proboha Damon? on tenhle život miluje!!Přímo se narodil proto, aby mohl být upírem a ted co jako? vytáčí mě v každý sérii ty jeho kecy o tom, jak mu Stefan zkazil život proboha dyt to se nedá poslouchat už a vždycky to dokáže podat tak že i po těch letech to Stefana silně zasáhne a mě už to prostě unavuje… měl by si uvědomit, že bez toho příšerného upírství které tolik nenávidí by už dávno hnil někde v zemi :-) , já taky nechápu ten nesmysl nejdřív s ním chtěla strávit věčnost – však proč ne at si konečně někam odtancují a pak zase ne? a to že Nina odešla no a co? mohla bejt klidně zakletá i jako upír, to z ní nemuseli dělat vůbec člověka taková debilita prostě… a taky pevně doufám, že ten Matt tam má nějakou souvislost :D

#38 VampKošilka
24.10.2016 | 16:02:26
Car

#35 Nazugg: nějaké přímo z tvd zákulisí jako proč ne :-) já se vždy takhle ráda něco dozvím :-)

24.10.2016 | 16:05:01
VampKošilka

#32 google147: Vím, však Dries je známá, že níčí jiné vztahy proto, aby vyzdvihla ty, co se líbí jí, už jen proto nechápu, jak někdo mohl takhle vést show úplně bez dozoru.

Tak finále HIMYM by dávalo vynikající smysl, kdyby se to ukončilo někde po třetí/čtvrté sérii, ale po 10 letech už fakt né.

Jsem ráda, že ani Julie nemá ráda Klaroline, snad neudělá to samé, co s DE. Ani ten populární pár seriálu vůbec nepomohl, ba naopak, sledovanost i kvalita začali prudce klesat právě v momentě, kdy se Damon a Elena dali dohromady. Stálo by jí za to pokusit se o stejnou věc tentokrát s Klaroline? A pokud jim to nezvedne sledovanost, tak co si z toho odnese? Zruinovala pár, který si vypiplala z úplného nic přes přátelství k lásce(Steroline), nenávratně poškodila vážnost a morálku jedné z nejpovedejších postav(Caroline), zbytečně vrazí peníze do herečky, která ten pár stejně nesnáší(Candice) k tomu znehodnotí (co se lásky týče) asi Klausův nejdůležitější vztah(Klamille). Upřímně, pokud má tu show ráda a má k ní nějaký respekt, tak nepřipustí, aby se něco takového stalo. Ale s tím, jak Julie nemá ráda Klaroline. Nesrovnala je náhodou s Buffy a Angelem? Mám pocit, že jo, či se to týkalo jiného páru, už je to dlouho.

Taky si myslím, že na Klausův milostný život by se už měli vykašlat, když Klami smetli ze stolu, měli by se zajímat jen o Klope a jeho vztahy s rodinou a né mu vzápětí zase cpát někoho dalšího. Však TO je o rodině, i na fotkách či rozhovorech je hodně důraz na to, že pro nadcházející sérii bude Klope nejdůležitějším vztahem.

No, musím souhlasit. Caroline už je pro Stefana jediná možnost, protože Valerie nebyla nikdy nic víc, než náplast, Katherine je mrtvá a ani před její smrti to z jeho strany nebylo více, než soucit, Elenu nemusím ani komentovat. Navíc, Stefan je do Caroline zamilovaný, nikoho jiného ani nechce. Ona to má úplně stejně. Tak v čem je sakra problém? Chtěli je tak, jsou tak. Pokud plánují Car hodit do NO, spíše se měli soustředit na to je od sebe rozeštvat, ale ti dva jsou fixovaní už jen na sebe, ani jeden nemá pochyby o svých citech, ani jeden nechce nikoho jiného, dokonce to vypadá, že Stefan se bude zapojovat i do výchovy holek, bude si s nima budovat vztah. To jen proto, aby pak Car vzala dráhu za Klausem? Mě nějaká Klaroline do budoucna dává čím dál menší smysl, proto tomu moc nevěřím, ani to zatím nevypadá, že by si pro ten vztah připravovali nějakou půdu.

#36 Car: Přesně tak. Navíc, je opravdu nutné Elenu vázat na jednoho z bratrů? Ještě k tomu, aby začal žít život, na který prostě nemá? Upřímně, někdo, kdo mučil, zabíjel pro zábavu, uvrhl bezhlavě nespočet lidí nebezpečí, zabíjel jen proto, že dostal kopačky, dělá jedno impulsivní rozhodnutí za druhým, někdo takový si zaslouží štastný, lidský život? Co pro to udělal? Vždyt Eleně způsoboval akorát problémy, ale kdy udělal něco, aby se vykoupil? Ani ten nic pro to nedělá, ale výjmečně to není jeho vina. Damon by podle mě měl mít nějaký druh happyendu, ale né tohle, to je až přespříliš štědré. Nemám ráda tyhle jednoznačné happyendy, spíše něco takové na půl cesty, aby to dopadlo dobře, ale nebylo to jako z telenovely. Upíří Elenu nesnáším, ale měla být s Damonem v téhle formě, né ho měnit na člověka.

#39 Car
24.10.2016 | 18:02:29
Car

#38 VampKošilka: absolutně nesouhlasím aby Elena skončila s jedním z nich, ‚vyzkoušela‘ si oba dobrý super, ale prostě ne, nemělo by to takhle skončit měla by skončit sama a nejlépe s Mattem, ani se Stefanem ani s Damonem a proto by neměli s Damona dělat člověka a měli by to prostě nějak zakončit jinak at se Nina klidně vrátí proč ne…ale Delena…ne asi fakt si to nezaslouží a udělal ji hodně bolestnejch věcí a ona i přesto všechno ho miluje až se mi příčí používat tohle slovo :D no právě něco prostě napůl aby všichni dostáli slušného šťastného konce ale ne prostě očekáváný Delča happyend to se mi nelíbí a upírku Elenu jsemtaky nikdy neměla ráda no…a taky jim nikdy neodpustím to jejich jsem připoutaná k Damonovi pač jsem se napila jeho krve nevím no :D to se taky nikdy moc neobjasnilo, jako řeklo se že to mozná existuje ale přijde mi to jako kravina pravděpodobnost asi tak jako, že se vrátí Katherine :D, měla no já prostě říkám pořád, že se mohli zbavit i upíří Eleny nemuseli z ní dělat nutně člověka to je prostě blbost celý cure je blbost

#40 VampKošilka
24.10.2016 | 21:52:31
VampKošilka

#39 Car: No, u mě snad každý, kdo mě zná ví, že Damon a Elena jsou v mých očích nejhorší televizní pár, co kdy vznikl, nicméně skousnu je jako endgame, ale pouze za podmínky, že Damon zůstane upírem. Což se nestane, on dostane ten největší happyend úplně zadarmo. Asi si dám reprízu Buffy, Angela and True Blood, abych se zbavila té pachuti, co ve nejspíše zanechá finále(nejspíše mě takto potrápí i Teen Wolf s tím Stydia endgame). Nebudu předem odsuzovat, nemůžeme si být jistí, jak to skončí, do hlavy ted tvůrcům nikdo nevidí, ale tohle píšu jako předběžné opatření.

#41 Car
25.10.2016 | 10:41:08
Car

#40 VampKošilka: tak hlavně ono to ani nemá cenu endgame v podání Elena – člověk, Damon – upír, že :D, njn tak v tomhle za jedno nejsme já naopak cítím Stydii už od začátku Teen Wolfa, že to tam prostě je :D ale každého je to názor samozřejmě :-), asi tak nějak je to předběžné třeba se něco změní ještě, ale at fakt netahají Caroline do NO a ukončí TO 4 sérií taky

#43 VampKošilka
25.10.2016 | 11:07:17
Car

fakt nebudu mít na co koukat :D teen wolf v háji, tohle taky, TO možná…hrozný PLL :D a Walking dead mě taky zklamalo :D

25.10.2016 | 11:08:34
VampKošilka

#41 Car: No, on vztah upír + člověk celkem fungoval u Steleny, ale je pravda, že tohle podání je taky k ničemu. Elena prostě měla zůstat upír. Pokud měli být Stiles a Lydia někdy spolu, mělo to být dávno, navíc já je vždycky viděla jako potencionální Brotp a tak jsem si je zamilovala, jinak né a přijde mi hloupé to syslit na poslední chvíli to největší klišé, které mohli vytvořit pod nátlakem fanoušků. No, ale na TVD stránce nebudu rozebírat Teen Wolf, vím, že to tu není ani adminům, ani běžným uživatelům není moc příjemné.

#44 Car
25.10.2016 | 11:39:11
Car

#43 VampKošilka: no to sice jo ale nejde to napořád že jo, takova ta forever láska…to říkám od začátku no Elenu mohli odkýblovat i jako upíra, měli no…taky mě nebaví tohle natahování ale co se da delat, podle mě z tohohle vztahu asi dost těží .D, to určitě je to debilní s tím souhlasím, jen říkám, že jsem je vždycyk chtěla vidět spolu ale samozřejmě mnohem dříve než ted na poslední chvíli to se mi taky nelíbí, Malia je super ale nějak mě jejich vztah neoslovil :D přijde mi na něj až moc divoká :D jasně v pohodě, nebudeme :-)

#45 VampKošilka
25.10.2016 | 12:06:52
VampKošilka

#44 Car: Tak s tím už se nic nenadělá. Já na Stalii netrvám, ale Stydia je prostě blbost, ještě k tomu na poslední chvíli.

28.10.2016 | 10:32:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama