The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě I Would for You

Upoutávka k epizodě I Would for You

Matt se rozhodne, že je na čase, aby se postavil upírům v Mystic Falls a Stefan si promluví s Caroline a začne pochybovat o jejich společné budoucnosti.

20 1
29.2.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /43

Car

hm no jasně to jsem čekala :-) to je mu podobné přesně ! místo aby Stefanovi pomohl dostat se z průseru, do kterého ho vlastně dostal tak se radši „zahrabe“ tak proč ne že :-) Stefan mu to řekl dobře :-)

#2 VampKošilka
29.2.2016 | 16:33:21
VampKošilka

#1 Car: No, on to vlastně dělá proto, že všechno vždy pos**e a je jedno, zda je s Elenou. Stefan a Bonnie si kvůli němu níčí životy a dělají pro něj první poslední, proto se jim klidí z cesty, což je od Damona vlastně docela moudré. I tak je mi záhadou, že Damon vždy dokáže nějak napadnout Stefanův milostný život. Do Eleny dělal celou dobu, Katherine dal Silesovi jako fruko, teď ta Car, kterou musel opustit. Jen s Bekou měl Stefan klid.

#7 Car
29.2.2016 | 16:55:21
Isabella Kap

Mno já nemám slov… Damon je a bude kretén…Ten si nezaslouží nikoho..

29.2.2016 | 19:11:32
Kíka13

A už je to tu zase! :-D Tohle mě fakt baví… to, že se Damon „klidí“ z cesty byl vlastně Tylerův nápad, protože do něj pořád ryl… navíc jak už jsem tu do diskuze k jinému příspěvku psala, to, že ho pořád Stefan zachraňuje je naprosto z jeho svobodné vůle, pokud vím Damon ho neprosil na kolenou, aby ho zachránil, takže pro mě je Stefan prostě blbej, nechápu proč občas Damona prostě nenechá žít! To, že ho zachraňuje Bon, mi přijde normální, stali se z nich opravdoví kamarádi a ti si prostě navzájem pomáhají. Přiznávám, vždycky jsem měla radši Damona než Stefana!

#5 Andie24 #6 VampKošilka
29.2.2016 | 19:46:03
Andie24

#4 Kíka13: Myslím si, že je naprosto normální, že Stefan zachraňuje svého bratra na kterém mu záleží. Dělá to i Damon, když Stefanovi hrábne, tak se ho taky snaží zachránit. Bohužel více hrabe Damonovi takže potřebuje zachraňovat častěji :D. (Mám je ráda oba dva stejně :D)
Ale je úplně jedno kdo koho zachraňuje, většinou to stejně obsere ten zachránce :D.

To, že se teď Damon „klidí“ z cesty si myslím, že ani tak není, aby dál neubližoval přátelům, ale prostě nezvládá být bez Eleny a je pro něho nejlepší řešením se hodit do rakve a zaspat Eleninu nepřítomnost takže je to spíš sobecké rozhodnutí :D (působí to tak na mě, že se na to vymlouvá), protože by mohl pomoct Stefanovi, ale místo toho se odpakuje.

#7 Car
29.2.2016 | 20:12:06
VampKošilka

#4 Kíka13: To bych z tvé ikonky vůbec nepoznala hele!:D Nemá cenu se o tom hádat, kdyby ho Stefan nechal, tak by to Damon nemusel přežít a to platí i o tom, že mu kolikrát Damon zachránil život. Ani jeden není podle mě blbej, když jeden druhého zachrání. Stefan chce prostě Damona chránit a to platí i o Damonovi. Kdyby někdo třeba stál s nožem nad mojí sestrou, určitě bych na ní z povzdalí nevolala „Hele ségra, potřebuješ pomoct?“ Jinak já Damonovo rozhodnutí považuji za docela nesobecké a svým způsobem obětavé. Nechce ostatním komplikovat život a jsem ráda, že si tohle uvědomuje. Pak už třeba konečně nebude on tím, kdo všechno zvoře. Bonn to pro něj dělá, protože ho má ráda, ale z toho monologu u její postele bylo jasné, že si to Damon dává za vinnu a nechce, aby Bonnie pro něj takhle riskovala a moc dobře ví, že by ho zachranovat nepřestala, stejně jako on by nepřestal zachranovat jí.

29.2.2016 | 20:33:11
Car

#2 VampKošilka: no dobře ale tak snad by to mohl napravit i jinak ne?:D prostě mě ten chlap už sere asi tak :D a ano cpe se do Stefanovo milostného života opravdu pořád… :-D Katherine, Elena atd na tři krále…ale u té Eleny mě to teda zasáhlo nejvíc :-( jkao já chápu že se jim chce klidit z cesty ale to není moc řešení navíc dluží Stefanovi svou pomocnou ruku, takže rozhodně nesouhlasím ! Stefan se pro něj taky mohl dycky rozkrájet – miluji tuhle bratskou lásku TVD X Supernatural :-D
#5 Andie24: souhlasím s tou první částí :D

#12 VampKošilka
29.2.2016 | 20:45:31
Kíka13

Já se taky nechci hádat, jen mi přijde fakt vtipný, že už od začátku seriálu byly jasně dané role, Stefan ten hodný a Damon ten zlý a ačkoliv Stefan udělal taky opravdu hnusné věci a ne vždycky dělal věci správně tak se na něj nikdy nepohlíželo skrz prsty. To naopak Damon, i když několikrát udělal věci správně, zvláště v posledních řadách, zachránil Stefana, bránil ho atd. tak je to pořád on, kdo se do všeho s*re a pak to odnesou ti ostatní. Vím, že za to celkově může ráz seriálu, ale už by s tím mohli něco udělat, po 6-ti řadách už mě to mírně vytáčí a já se pak akorát rozčiluju :-D Nevím, nějak ten seriál jde do kopru… a to jsem z něho byla tak první dvě tři řady fakt nadšená, možná by z toho mohl být dobrý fantasy seriál, třeba i s nějakými hororovými prvky, kdyby u toho seděl někdo jiný. Škoda, je to bohužel jen další teen upíří série, která tak trochu neví kudy kam :-(

#11 RoseMary
29.2.2016 | 20:46:41
anndy

„Damon vždycky všechno posere“ – to jako fakt? v tom případě se asi dívám na jiný seriál. neříkám, že nic nepokašlal, ale rozhodně není jediný. ale naopak často přišel s řeším krize v pravý čas.

a k poslední stefanově záchraně Damona – fakt obětavý, ale stačilo do lovkyně strčit nebo jí jednu vrazit, nemusel si hned vrážet mečík do hrudi – jasně chápu, jinak by asi nebyl zase chudáček stefík ten nejlepší a nebylo by o čem točit tento seroš :-D

29.2.2016 | 21:56:02
Jane O'brien

Me prijde ze Damon a Stefan si kryjou zada navzajem a to ze se jednou Damon vyprdne na Stefana neznamena ze je to sobecky :D taky to presne bonnie rikal ze se musi nekam odklidit ze akorat dela problemy :D Uz od zacatku je Damon ten zly ale neni to tak vzdy a Stefan ten hodny a taky dela nejaky spatny rozhodnuti :D tak nechapu proc to vsem najednou vadi :D me prijde ze se tvurci snazi udelat tu novou serii zajimavou aby ten dej nebyl furt dokola jako v predeslich sezonach :D (tim myslim ze oba dva furt zachranovali elenu a chovali se tak jak ona chtela ) :D popravde mam radsi damona :D i kdyz je nekdy sobeckej tak je to pro me lepsi postava nez stefan kteryho mam taky rada ale on jako postava se chova v kazdy serii stejne :D jen ve 3 serii kdy vypnul emoce se choval jinak :D ale damon se jako postava neustale meni :) nekdy k lepsimu a nekdy se taky ukazujou kousky jeho stareho ja :D Takze nechapu tady komentare tipu uz me sere atd :D jako hodne postav me taky sere ale bez nich by ten serial byl o nicem :D

#12 VampKošilka
29.2.2016 | 23:18:35
RoseMary

#8 Kíka13: ja ten serial mam rada porad stejne libil se mi v prvnich radach naprosto stejne jako dneska.

29.2.2016 | 23:49:40
VampKošilka

#7 Car: Ono jak se to s tou jeho pomocí vezme. Někdy Damon přijde s něčím, co fakt pomůže a někdy zase věci mnohem víc zkomplikuje, takže se holt drží toho, že kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. Nejde o to, že by mu nechtěl pomoct, ale o to, že mu nechce přihoršit, což je jeden z Damonových talentů. Ale tak, v podstatě máš i pravdu, ale dívám se na to ze strany Damona, který si konečně uvědomuje, jak věci komplikuje. A až vyleze z rakve, tak by mohl být rozvážnější a více využít tu svojí vynalézavost.

#10 Jane O'brien: No protože lidi prostě štve jeho chování. Svět by byl taky o ničem bez lidí, přesto tě někteří lidi s*rou, tak to prostě je.:-D Pravda, to je trochu filozofické přirovnání, ale jiný mě teď nenapadá.

#15 Car
1.3.2016 | 8:11:30
teracs

Mně přijde rozumný, že se konečně uklidí, poslední dobou fakt páchá víc škody než užitku, Stefovi to dojde. Bez Eleny je Damon jen děcko na hlídání, o kterýho měl s Bon střídavou péči :D

#15 Car
1.3.2016 | 13:56:36
Jane24

No on Stefan zase není takovej chudáček nebo jako jo, ale může za to i on jelikož stačilo tu lovkyni něčím praštit a utéct a ne se nechat tak blbě označkovat, ale tak jasně měl to ve scénáři, ale to mají všichni no :D Nejvíc mě na tom štve, že to zničí jeho vztah s Car a může za to částečně i Klaus :/…a o tom zachraňování, oni se vždy chrání vzájemně a jeden za druhýho by dali život což je hrozně pěkný a líbí se mi že to Damon pochopil, že teď prostě nedělá nejlepší rozhodnutí a proto se uklidí pryč, to jak se tady píše že se na něj vykašle místo aby mu pomohl, tak to je blbost on mu stejně nemá jak pomoci a bojí se,že by to mohl ještě zhoršit a v posledním díle by raději umřel než prozradil, kde Stefan je… takže jsou na tom vyrovnaně, prostě se chrání ať to stojí cokoli :)

#16 Car #17 VampKošilka
1.3.2016 | 16:43:22
Car

#12 VampKošilka: jasně souhlasím :-)
#13 teracs: haha jsi mě pobavila se střídavou péčí :D

1.3.2016 | 18:01:54
Car

#14 Jane24: prostě jak v Supernatural (kdo zná) bratrská láska nikdy nezklame :-D at to stojí co to stojí budu brášku chránit :-)

1.3.2016 | 18:03:10
VampKošilka

#14 Jane24: Kruciš. Že jí Stefan měl odstrčit? Ano měl. Ovšem on neměl čas se rozhodovat, jak jí skolit, byl v situaci, kde se vyžaduje rychlé jednání, někdo by lovkyni praštil, jiný by na ní vzal ten nůž, další by jí vzal něčím přes hlavu. V ten moment člověk jedná tím prvním, co mu přijde na mysl a využívá to, co má po ruce, takové situace nemají žádné plánování „Hele radši do ní strčím, jinak si mě označí, ovšem taky nemusí, nebo bych jí radši měl vzít tou vázou? Sakra, já mám ale možností“. Bůhví, co by jsme udělali my na jeho místě v tom časovém presu. Jako chápu, že se tu někteří chtějí zastat Damona, ale tohle mi nijak nepřijde. Navíc tvůrci potřebovali zápletku s označeným Stefanem a Damon musel nějakým způsobem skončit v rakvi, takže jak jinak, než Damonovým selháním.

#21 Kíka13
1.3.2016 | 18:31:27
DelenaForever

Vím,že tady Damonovi někteří nadávají jakej je......,ale je to strašně hezký,že bude ležet v rakvi s Elenou:D..Ale chudák Stefan,Bonnie a ostatní..:/

1.3.2016 | 19:33:45
lamajda

Srefan, Nestefan, Damon, Nedamon, stejně to všechno skončí jedním velkým happyendem :D

já jen doufám, že v 16. dílu nás čeká skok o tři roky, vím že 15. díl nemůže obsáhnout všechno co sme viděli ve flashforwardech, ale zbytek bych si právě nechala naopak zas na flashbacky, aby nám ukázaly co se dělo po ty tři roky, které sme přeskočili :)

#20 Car
1.3.2016 | 21:51:57
Car

#19 lamajda: já lae prostě chci vidět jak se Bonnie dala dohromady s Enzem :D To prostě vážně nechápu a neumím si to předchozí epizodě opravdu vysvětlit :D

1.3.2016 | 22:37:58
Kíka13

#17 VampKošilka: No jo, jenže takhle se to bere z lidské stránky, že prostě něco uděláš, protože nemáš čas se rozhodovat, ale proboha, oni jsou upíři! Mají mnohonásobně vyvinutější smysly než člověk, tak logicky dokáží přemýšlet rychleji. A i když je Rayna lovkyně, tak je to pořád jen člověk, nemá podle mě tak rychlé reakce.

A když už jsme u těch upířích reakcí, tak mě dostala scéna, jak Mary Lou, Nora a Beau vycházejí z nemocnice, pomalou lidskou chůzí ačkoli vědí, že na ně čeká lovkyně :-D Já kdybych teda věděla, že mě chce za každou cenu někdo zabít, prchám co mi nohy stačí, vsadím, že i Beau by to s tou otevřenou jizvou dokázal.

#23 wnicka #24 VampKošilka
1.3.2016 | 23:32:46
lamajda

Někdo tady psal o té teorii že jde o stefanovo peklo ale že nechápe jak by do toho seděla bonnie na psychiatrii…logické by to bylo, kdyby bonnie z budoucnosti byla jediná dějová linka mimo stefanovo peklo, naopak by byla jediná linka z právě reality a na té psychiatrii by byla že nemohla zachránit Stefana z toho kamene…

#27 Car #40 Crazynecka
2.3.2016 | 2:39:16
wnicka

#21 Kíka13: Jop, ale to je základ u všech seriálů, filmů a tv pořadů… Někdo tě honí, jdi si jako na procházce :D

2.3.2016 | 8:27:09
VampKošilka

#21 Kíka13: O nějakém rychlejším myšlení se nezmínili ani v seriálu, ani mimo něj, není to ani v knize, takže… Kdyby nedělali upíry v seriálu přehnaně lidské, tak by to i dokázali, ale to by byli v podstatě neporazitelní. V seriálu o sobě můžou tvrdit, jak jsou nebezpeční predátoři, ale jsou ti vesměs jen zubatí týpci. Ve Srajlajtu jsou taky supersilní, superrychlí, bystřejší ale že by dokázali rychleji přemýšlet? Edward s tím pomalým retardovaným mluvením je docela dobrý příklad. Heleď, nijak nemám už energii to vysvětlovat. Kdyby Damon tu lovkyni nenasíral, tak jsou vůbec všichni v pohodě. Ztrestejme Stefana za to, že Damona bránil svým tělem, stejně jako by to Damon udělal i pro něj.

2.3.2016 | 9:30:56
Kikis

A nikoho nezajímá,že Damon nejspíš zastřelil lovkyni…

#26 VampKošilka
2.3.2016 | 13:08:56
VampKošilka

#25 Kikis: Vzhledem k tomu, že lovkyně jde po Stefanovi v budoucnosti, tak to bylo prd platné. Klaus jí taky sejmul a furt je jako rybička. Proto to nikoho nezajímá. ;-)

2.3.2016 | 16:01:06
Car

#22 lamajda: áááno to se mi líbí :D

2.3.2016 | 16:29:50
kajkulka

Já myslela že v TO lovkyni zabili Strix ?! :(

#29 Car
2.3.2016 | 17:32:21
Car

#28 kajkulka: nééé to vážně ne…spíš lovkyně pozabíjela většinu ze Strix :-D

2.3.2016 | 20:56:43
Andy :)

Teď mě napadlo o tý Ryaně , že se pořád bavíte třeba ´by do ní mohli nacpat uíří krev a pak by jí někde zamkli a ona by umřela, protože by se nemohlanapít idské krve. Šo by to?

3.3.2016 | 15:16:45
kaileen81

Boha jeho,proč se navážet do postav,které za nic nemohou?Jste jak malé děti…mají to snad ve scénáři ne?Pro někoho je holt jednička Stefan a pro někoho Damon, někdo je nestranný a má rád oba…Btw. Niklaus to řekl Stefanovi dobře v tom autě, naprosto už chápu,že to s Caroline dostane jiný rozměr. Zkuste to konečně brát jako v životě,tam taky neovlivníte,jakým směrem co bude proudit, užívejte si dějovou linii a komu se to nezdá či nelíbí, ať nekouká :). Jinak Klause bych tam klidně zpět brala, dal by tomu takovej jinej nádech :)

#32 Car #33 VampKošilka
3.3.2016 | 15:35:27
Car

#31 kaileen81: to máš sice pravdu :D ale to by tady diskuse vůbec nemuseli být že jo :D kdybychom to měli brát jen podle toho kdo má co napsané ve scénáři ač je to pravda…

#34 VampKošilka
3.3.2016 | 17:20:23
VampKošilka

#31 kaileen81: Heled, pokud je to pro tebe " žúžové" a delikátní, tak to klidně bašti, ale né každému to sedí.

3.3.2016 | 19:19:51
VampKošilka

#32 Car: To by diskuze nemuseli vůbec existovat.:D Ano, postavy za nic nemůžou, všechno mají ve scénáři. To je omluva pro jejich jednání, at je jakékoliv. Už to přímo vidím!

Damon soustředěně otočil další list svého nově vytištěné scénáře a pomalu si oddychuje, když zjistí, že dnes nedostane přes hubu. Aura radosti zmizí v momentě kdy zjistí, že přes držku nakonec dostane. „Kdo si má ty repliky furt pamatovat? Stejnak zase budu za blbce“ povzdechne si a natáhne se pro skleničku bourbonu. Pálivá a zároven nasládlá chut jeho oblíbeného drinku mu jemně proklouzla hrdlem. Prázdnou skleničku si odložil na dýhovanou desku vedle svého koženého gauče a opět se vrací ke scénáři. Uvědomil si, že vůbec nechápe, proč tuhle práci dělá.

A já si myslela, že scénářem se řídí herci. Děkuji, že mě konečně někdo vyvedl ze stínu omylu na sluneční paprsky pravdy. :D Jako pardon, ale at je ve scenáři cokoliv, tak to chování je těch postav. :D Můžeme se zlobit na tvůrce, že s nima takhle zacházejí, ale to nic nemění na faktu, že ty postavy se tak prostě chovají.

#35 Kerol9 #36 Car
3.3.2016 | 19:40:48
Kerol9

#34 VampKošilka: Přesně, Plecka dělá Damona čím dál debilnějším :D :D Kde je ten Damon, co má šmrnc a solí hlášky? :D Zavřel se asi do rakve s Elenou. Dopr*ele, je to upír, je bez ní nešťastný a kdesi cosi, ale ať se vzmuží a těch pár let vydrží! :D :D :D Přežil už horší věci, Kaiovo peklo, jeho peklo ve fénixu, mi řekni, že vydržet 60 let bez Eleny není procházka sadem :D Ne, on se prostě zavře do rakve a za pár let nazdar :D :D Jak typické, Julko, jak typické! :D

3.3.2016 | 21:12:59
Car

#34 VampKošilka: ale tak je to snad pravda ne? vymlouvat se na scénář to je docela kravina proč tady teda diskutujeme? to at se na mě nikdo nezlobí teda :D

haha to byl docela přesný popis no :D můžeš mu to začít psát :D i když on už to musí umět nazpamět…jo no taky mi přijde :D ale od toho jsou přece ty diskuse že :D

3.3.2016 | 21:28:04
lamajda

jupíííí tak přesně to jsem doufala, že se stane… ! posun o tři roky a sme tam!!! jupíííí, ale teda vůbec sem nečekala, že to bude na konci 15. dílu, paráda…

4.3.2016 | 12:56:05
lamajda

hej sorry, měl to bát SPOILER, neoznačilo se mě to, ale dala sem na začátek řáku vykřičník a mezeru tak nevím proč se to neoznačilo…

4.3.2016 | 12:57:55
samko098

nevíte někdo kde stáhnu 7.serii v dobré kvalitě ?

9.3.2016 | 20:21:43
Crazynecka

#22 lamajda: jo, ale nemyslim si ,ze by to byla pravda. Bonnie neni se Stefanem zas takova kamaradka. Ze by se kvuli tomu zhroutila.

14.3.2016 | 10:06:22
Crazynecka

Damona mam rada jako bratra Stefana. Meli ho nechat svobodneho, at si uziva zivota.. jednou s tou a jednou s tou.. a ne ho tak poutat k Elene..

je fakt, ze damon treba tim ted chce pomoc, ze se sklidil, ale Stefan ho potrebuje jako podporu .. ted Stefan prisel o bratra, o Car, Matt ho vyhodil z domova a je tam ta lovkyne…

14.3.2016 | 10:11:41
Crazynecka

meli to udelat, tak ze damon mel utikat se Stefanem a ne Valerie…

14.3.2016 | 10:12:11
Lermaniac

Proč ten Damon někdy nemůže být normální… Furt jen otravuje. Snad nejmíň oblíbená postava toto

13.4.2016 | 21:50:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama