Vikings (Vikingové)
94/100 - 952×

Vikings(Vikingové)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Upoutávka k epizodě The Great Army

Upoutávka k epizodě The Great Army

Synové Ragnara Lothbroka jsou připraveni na pomstu. Bjorn se pomalu vrací domů a Ubbe, Sigurd a Ivar chtějí zabít Lagerthu.

20 0
5.1.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /56

ChacharFCB

Hmmmm ono to bude zajímavé zda Lagertha zemře mně je i trochu šumák už to není zrovna eso apod. No poslední díl nebyl hrozný , ale prostě bez Ragnara to není ono , ale snad to je jenom otázka času Bjorn v posledním díle nic moc

#3 KubeZZ
5.1.2017 | 20:07:15
ChacharFCB

Jinak zasmál jsem se , jak Aella řekl , že jsou pripraveni kdyby tak viděl do budoucna to bude tak 10× jejich armáda

5.1.2017 | 20:07:50
KubeZZ

#1 ChacharFCB: nemyslim si ze Lagertha zomrie uz tento diel

5.1.2017 | 20:12:51
ChacharFCB

no uvidíme taky si myslím , že ne tenhle možná poslední díl Ale jak jsem psal toto bude už jenom o synech na Ivara se strašně těším velký potenciál chlapec má a snad i bjorn to potahá Osobně jsem taky zvědav jak to vymyslí s těmi bratry které si zaboha nezapamatuji nikde jsem nenašel , že by byl někdo z nich králem norska , ale uvidíme jak to vymyslí

#5 lisak8 #6 rnasakr
5.1.2017 | 20:14:58
lisak8

#4 ChacharFCB: Tak třeba Ubba vedl velkou pohanskou armádu proti Alfrédovi a Ivar umřel v bitvě v Irsku.. Z nich nikdo nebyl přímo král.

5.1.2017 | 20:17:45
rnasakr

#4 ChacharFCB: Harald Krasnovlasej byl kral celeho Norska ktere sjednotil, Halfdan byl jeho syn a ne bratr, ktereho zabil krvavym orlem Bjornuv adoptivni syn Gu… nevim dal jmeno, treba se pletu ale myslim ze to tak nejak je napsano, uvidime jak to vymyslej Bjorn by mel byt kral Svedska Harald Norska no zajimave to bude treba dojde na bitvu mezi nima :)

5.1.2017 | 20:21:10
ChacharFCB

no harald se mi líbí takovej pravej viking srdcem i duší ze synu se mi líbí ivar a i v tom ubbem něco budem třeba v těch posledních 2 epizodách se mi začíná líbit no zatím sigvirk absolutně ne ten jenom vzhledem už se mi protiví a hvitsvirk je takovenj , že se nese davem hrozně moc se těším na další díl

#15 Theil
5.1.2017 | 20:35:29
rnasakr

musim rict, ze prichod Odina za synama Ragnara je proste epic dokazuje to jeho velikost a dulezitost nemuzu se dockat na Bjorna

5.1.2017 | 21:40:42
Ratemus

no kromě téhle závěrečné scény s Odinem mi díl přišel takovej nudnej

5.1.2017 | 21:46:27
Night_Fury

myslím že Lagerthu tak skoro nezabijú.. keď ste pozorne sledovali ten trailer k druhej polovici sezony jasne sa z neho dá vyčítať že Lagertha ešte bude brániť Kattegat pred nejakým útokom, potom má vykonať ešte nejakú popravu… aspoň v nasledujúcich 2 častiach istotne bude hoci to vyzerá že v dalšej časti zomrie… a ten koniec s Odinom bol perfektný… osobne každému synovi prišiel povedať že je mrtvý a že ho majú ísť pomstiť perfektne… len škoda že toho Odina tam nedávali častejšie sem tam sa objavoval v prvej sérii a teraz až v polovici 4 ho dali späť.. ale aj tak Epic :3 Vikings najlepšie čo môže byť :)

5.1.2017 | 22:13:00
Ratemus

nebyla tu novinka ve které bylo že Lagertha bude i v páté řadě?

#18 Xavik
5.1.2017 | 22:14:49
Slezan

Lagertu nemůžu vystát už delší dobu, z celého srdce si přeji aby už zemřela, ty peripetie okolo emancipace a aby ženská musela notně vládnout vikingům a vedla ženské válečnice…no nicméně minulý díl jsem měl po asi deseti letech slzu v oku při sledování ať už filmu nebo seriálu, ten flashback to bylo moc mocné a ty jeho slova před smrtí achhh…a dnešní díl? Opět při příchodu Odina a ten temný hlas a reakce jeho synů o tom že Ragnar zemřel. Moc moc povedené a přiznám se zase jsem měl červené oči a dost na krajíčku a to jsem si myslím kure*sky odolný na takové dojáky, ale seriál Vikings pro mě byl čtyři roky součástí mého života, opravdu jsem jej měl rád a i postavu Ragnara. Travis téhle postavě dal neskutečný charakter, opravdu to jsem neviděl dlouho dobu a tak pro mě seriál VIkings končí touto sérií. Dávám mu sbohem a až někdy vstřebám smrt mé nejoblíbenější postavy u mého nejoblíbenějšího seriálu tak někdy možná v budoucnu jej dokoukám tu pátou serií. Nyní je pro mě VIkings už jen pár dílů, děkuji za úžasné roky, děkuji za to že někdo konečně udělal přijatelný koncept o vikinzcích. Ragnar Till Valhall!!!

5.1.2017 | 22:33:23
keyzar

„The Great Army“… Ou yeeeah… Nikdy se mi nestálo, že bych si musel pustit poslední 4 minuty dílu seriálu 3× za sebou :D

5.1.2017 | 23:11:32
Dvrex

Ulehčím vám to. Jelikož mám Katheryn Winnick (Lagertha) na snapchatu a dávala tam videa z natáčení 5.serie znamená, že bude v 5.řadě.

6.1.2017 | 1:13:35
Theil

#7 ChacharFCB: Zjisti si prosím jak se ta jména píšou, tohle fakt bolí..

6.1.2017 | 8:06:32
WhiteDragon

Takže Floki se zastává modlících se muslimů a nakonec s Helgou jednoho malinkýho adoptujou :D No! opravdu skvěle napsáno pane Hirst! už se můžu jít vyzvracet???

#19 David846 #24 Harald_Finehair
6.1.2017 | 10:23:19
WILLIAM_MOINSPIELD

Néasi, v první sérce naběhnou do kostela a všechny až na Athlestana zničí a tady najednou Floki cejtí mešitu a ihned se domáhá většího práva pro všechny muslimy, odmítá jejich zabíjení a ještě snad bude ostatní nutit, aby konvertovali. To bude hrozně vtipný až bude po Kattegatu chodit Helga v hidžábu :D

#20 rockysiburger
6.1.2017 | 11:10:10
admin
6.1.2017 | 11:14:07
David846

#16 WhiteDragon: Ja si skôr myslím že Floki je veľký veriaci a bol unesený ich zapálenim do náboženstva ..... nieje to tak že by sa ich zastával … len ho to fascinovalo … ved on nechcel aby si Helga to dieťa zobrala :)

#36 WhiteDragon #39 Arne
6.1.2017 | 12:16:01
rockysiburger

#17 WILLIAM_MOINSPIELD: Bylo to myšleno spíš tak, že Floki je sám náboženský fanatik. Proto ho dostalo jak jsou oddáni svému bohu když na město útočí armáda. Nebo po posledním setkání s Ragnarem zaváhal o bozích. A když zmiňuješ, že v Anglii kostel vyplení jako nic. To bude tím, že byl mladej a neměl takový přehled. A bylo to možná jeho první setkání s jinou civilizací. Ta postava taky musí mít vývoj.

Ale musím uznat, že mě nasral fakt, že si Bjornova armáda v pohodě doplula do přístavu a začala rabovat. Bez odporu. To bylo mimo mísu.

#21 WILLIAM_MOINSPIELD #22 Berbo #39 Arne #39 Arne
6.1.2017 | 12:33:08
WILLIAM_MOINSPIELD

#20 rockysiburger: Však já jsem to úmyslně přehnal. Jen mě zkrátka nasralo, že v tý mešitě „úmyslně“ ztratily koule. Říkal jsem si, pokud je ted zabijou, nebo alespon začnou zabíjet (nejsem masochista), je tento seriál stále nábožensky nekorektní a svůj, bohužel… Ale já jsem schopný odpustit výborným seriálům všelijaké neduhy a je dost možné, že máš ve všem pravdu TY a že to co Floki viděl zvýší jeho oddanost jeho vlastním bohům.

#23 rockysiburger
6.1.2017 | 12:47:03
Berbo

#20 rockysiburger: tiež som sa divil, že im mestečko kládlo minimálny odpor, ale scenaristi asi vedia čo robia, útok bol v noci, zrejme dovtedy na tieto miesta po zabratí moslimami nikto neútočil a už vobec nie z mora, a mimochodom všade boli vikingovia známi tým, že dokázali bleskovo uderiť tam, kde to nikto nečakal, a zmizli skôr, ako sa stihla zvolať nejaká menšia armáda

#23 rockysiburger
6.1.2017 | 12:49:07
rockysiburger

#21 WILLIAM_MOINSPIELD: Mě by to tam nepasovalo, ale viděl sem trailer a ten mi to dost zkazil. Byla tam zrovna ta scéna s Flokim bránícím někoho… Tím sem byl hned nahranej :-)

#22 Berbo: jasně, ale aspoň někde stojí někdo na stráži. Tam nebyl vůbec nikdo a nikdo ani trochu ozbrojený. Jeden saracén s nožíkem ??? V té době se i mezi sebou masakrajou kmenová uskupení.

6.1.2017 | 13:11:57
Harald_Finehair

#16 WhiteDragon: Presne som vedel ked som pozeral tú scénu, že sa nájdu experti ako ty, ktorí budú po nete písať takéto zvratky :D Floki iba docenil ich fanatizmus, presne ako je aj on fanatik. Ked ste taký urazení veľkí fanušíkovia mali ste si všimnúť už v traileri na piatu seriu, kde je Great Heathen Army že Floki má na čele namalovanú veľkú Tyrovu runu. Vskutku moslim :D A to že si Helga zobrala dievčatko na tom nevidím nič divné, Floki ho nechcel. A ako moze byt serial nabozensky korektny ked v mesite odsekli hlavu imamovi ? To vazne? :D

Chlapci nekorektne to bude az vtedy ked si podla Seerovej vestby bud Bjorn vezme princeznu alebo sa bude plavit po mori ktore nema koniec. A vyzera ze v tom hareme bola aj princezna. Herecku mate tu.

https://www.instagram.com/karimamcadams/

#43 WhiteDragon #44 WhiteDragon
6.1.2017 | 13:55:22
ma-ce

Tak jestli ma byt Lagertha i v pate serii, tak tipuji, ze by ji mohl zabit Magnus (porad neverim, ze neni Ragnaruv:)

#26 Harald_Finehair
6.1.2017 | 14:05:55
Harald_Finehair

#25 ma-ce: Hirst odpovedal vo FAQ pre fanušíkov že Magnusa ešte určite uvidíme.

Poslal som to aj Kevspa nech to pridá do noviniek ale pre piatu sériu . Edge z wrestlingu bude hrať postavu Ketill Flatnose , ktorý s Flokim popláva na Island. Alicia Agneson bude hrať zatial nešpecifikovanú postavu Ferdia Walsh-Peelo bude dospelý Alfred. Daren Cahill bdue hrať Aelthelred

#31 Titti
6.1.2017 | 14:12:27
kristyn.g

byli by hloupí kdyby Lagerthu zabili, mohla by jim v odvetě za jejich otce hodně pomoci, navíc ho také milovala, takže se dá čekat že by se do toho opřela…

6.1.2017 | 15:25:39
Carnage

Čekal jsem nějakýho namakanýho bodyguarda a kratší fight se zakroucenym mečem, ale bohužel :D

6.1.2017 | 16:15:27
TyčkaSalámu

Ivar říká, že vytvoří armádu 2× větší než byla ta u Paříže. To není zas tak hrozné… Stačí zalézt za hradby. :)

#30 rockysiburger #37 Praseodym
6.1.2017 | 16:18:23
rockysiburger

#29 TyčkaSalámu: V té době nebyl v Anglii hrad s opevněním jako Paříž. A pro seriál lepší když se budou masakrovat face to face :-)

6.1.2017 | 16:25:33
Titti

#26 Harald_Finehair: ked uz tu tak konspirujeme: mozno dospeleho Magnusa bude hrat Travis Fimmel :)

#32 rockysiburger #33 Harald_Finehair
6.1.2017 | 18:17:55
rockysiburger

#31 Titti: Tak to by bylo dost zvláštní, ale myslím, že by se mi to líbilo. Ale kdýž jsme u té konspirace viděl bych to někého vnoučka, nebo další generace. třeba Hardiknut I. syn Sigurda

6.1.2017 | 19:05:14
Harald_Finehair

#31 Titti: Ale ja nekonšpirujem. To sú potvrdený herci len sa mi nechcelo dávať linky :) S tou slečnou je to ovšem ťažšie tú pridali len fínska stránka. Ostatných si polahlo dohladáš napíš za meno do googla Vikings.

6.1.2017 | 19:19:07
Harald_Finehair

a ešte som zabudol ak si to chceš nájsť s Magnusom fb page vikingov kde Hirst odpovedal na otázky a tam sa ho na Magnusa pýtali :)

6.1.2017 | 19:20:32
GreenArrowCZ

Chyba překladu, Ivar říká: Twice the size of the army our father took to Paris, né What's the size…

6.1.2017 | 22:56:48
WhiteDragon

#19 David846: pokusím se ti vysvětlit význam slova „zastat se“ synonymum k tomuto slovu je postavit se( za někoho) nevím co si viděl ty, ale já Flokiho viděl postavit se za muslimy… z jakýho důvodu, už je vedlejší a můžeš si dělat závěry jaký chceš… neberu ti je ;) A to, že muslimský dítě nechtěl, ještě neznamená že ho neadoptuje :D ale tak třeba né no, třeba jí zabije, jako Ethelstana..... i když, silně pochybuju :D :D

#39 Arne
7.1.2017 | 13:04:29
Praseodym

#29 TyčkaSalámu: Podívej se na ta anglická městečka, ta nemají s opevněním Paříže nic společného. Armáda 2× vetší než ta od Paříže Anglii naprosto převálcuje.

#38 Berbo
7.1.2017 | 13:15:00
Berbo

#37 Praseodym: a v Anglicku bolo v tej dobe pred inváziou vikingov 7 královstiev, ktoré medzi sebou súperili o moc, neskôr zostali 4 vačšie – na severe Northumbria, v strede Mercia a East Anglia a na juhu Wessex

7.1.2017 | 13:26:06
Arne

#19 David846: #20 rockysiburger: Floki je veľký veriaci a bol unesený ich zapálením do náboženstva ..... hmm… tak to by som chcel potom pochopiť prečo nebol tak silno veriaci ako píšeš unesený zapálením kresťanov do ich náboženstva a nehľadiac na bezbranných mníchov modliacich sa v kostole, obyvateľov mesta modliacich sa na nedeľnej omši bez zbraní atď. v pohode zmasakroval + pamätám si, na naozaj „tolerantnú“ popravu kňaza v anglickom kostole, na ktorej sa podielal aj Floki a tiež si nepamätám, že by ho tak silno zaujal spev z kostolov, alebo zvonenie zvonov, ako spev z mešity… #20 rockysiburger: To to jednoduché dobytie mesta sa zdá byť blbosť aj mne, najmä ak si uvedomíme, že Mauri boli okrem obchodníkov aj známymi lúpežníkmi, pirátmi a dobyvateľmi pričom v roku 732 boli Karolom Martelom zastavení v ich ťažení až v bitke pri Poitiers, čo je celkom na sever od Španielska, kam boli potom zatlačení, to len tak, že si nemyslím, že by taký dobyvačný a bojový národ nemal nijaké stráže v prístave, na hradbách, či pri bráne…
#36 WhiteDragon: Súhlasím, ale nemyslím si, že by ju zabil, tak ako Athelstana, však z neho predsa cítil ohrozenie inej viery pre celý ich vikingský svet a to z ich strany predsa nehrozí… :D

#40 WhiteDragon #41 rockysiburger #42 Harald_Finehair
7.1.2017 | 14:22:10
WhiteDragon

#39 Arne: ano, samozřejmě že nehrozí :D

7.1.2017 | 14:28:32
rockysiburger

#39 Arne: Když dorazil s Ragnarem do Anglie. Byl to mladý náboženský fanatik. Nikdy předtím se s jinou civilizací nesetkal a přirozeně následoval Ragnara. Ještě si stačí připočítat ochočení Athelstana. A nenávist vůči křesťanům je obrovská. Teď už je to starej stavitel a má přirozeně trocha nadhled. A hledá tu svoji cestu. Poslední setkáním s Ragnarem ho asi taky donutilo trocha přemýšlet. A pokud se díváš a posloucháš co ty postavy říkají. V posledním díle na lodi o sobě dost pochybuje a hledá se. Ta postava má taky svůj vývoj :-)

7.1.2017 | 14:56:32
Harald_Finehair

#39 Arne: Pamätáš si zle. Ved Floki sá mv seriale povedal že nechápe že sa neklanaju ziadnej model a sú tak zapalení že si ich nevsimaju. Mnisi utekali , jeden sa tam pomocil a bolo vidno ako lpia na krizoch a knihach co tam mali. Napriklad druhy najazd kde utocili pocas omse Floki chytal vsetky tie krize a ked vypluval vino vsetci hikali. To ze neskor tak kruto vrazdil krestanov ti musi byt jasne ze ziarlil na Athlesthana kvoli Ragnarovi.

A nechapem preco beriete islam v tej dobe akoby to bol ISIS mas preco z historie arabskeho ucenca ktory s vikigami normalne zil mozno to ich sralo ze v tej dobe im Arabi posielali ucencov a zbozi a krestania misionarov ktory im tvrdili ze ich bohovia niesu pravy ;) Ano je jasne ze v dnesnej dobe sa to s politickou korektnostou prehana ale netreba byt prehnane paranoidny to co vidite je len Hirstovo dielo ten clovek robi treti historicky serial , vsetko zaraba a ma volne ruky.

7.1.2017 | 14:57:58
WhiteDragon

#24 Harald_Finehair: To jako vážně? to si opravdu reagoval na můj komentář? :D :D já vůbec nechápu co mi to tu píšeš? kde sem psal, že Floki je muslim??? co je mi do nějaký Tyrový runy na čele??? :D „Helga zobrala dievčatko na tom nevidím nič divné“ tobě třeba né, ale mě na tom přijde divný, že z ničeho nic mluví o tom že chce dítě a za 2 minuty, Ejhle! malá muslimská kukačka! žádnej vývoj,(jako s Ethelstanem) nic se nekoná… rovnou tě v seriálu postaví před hotovou věc… proto tu nadávám na scénáristu ;) je to jenom škvár, bez jakýkoli logiky… já ale narozdíl od tebe nejsem osobní… pokud ti moje komentáře přijdou jako zvratky, můžeš diskutovat, ale do mě se prosím nenavážej… mě tvoje komentáře taky nepřipadají zrovna inteligentní, ale nenapadám tu nikoho za rozdílnej názor …

#45 Harald_Finehair
7.1.2017 | 17:32:28
WhiteDragon

#24 Harald_Finehair: jo a s tou odseklou hlavou… opravdu mu jí tam odsekli??? asi jo, ale já si to nepamatuju, a to je na tom právě špatně… a o tý tvojí politický korektnosti můžem diskutovat hooodně dlouho :D :D to že seriál jde do totálních sraček vidí hodně lidí…

7.1.2017 | 17:36:34
Harald_Finehair

#43 WhiteDragon: Tvoj príspevok bol vskutku konštruktívna kritika. Do Tyrovej runy ti je to že Floki je fanatik presne taký aký bol aj predtým a aj bude. Viem že ty si očividne skúsený scenárista a náramne by to prospelo dynamike serialu aby sme sledovali vývoj potreby adoptovať si dieťa u jednej z vedlajších postáv ale budiš :) 90% mojich komentárov sú príspevky o nových hercoch a historické fakty ak ti tam niečo príde menej inteligentné kľudne sa vyjadri

To že mu odsekli hlavu a ty si to nepamätáš ukazuje ako pozorne to sleduješ a potom kritika o chybách v scenári a nelogickosti vyznieva dosť podivne. To že seriál sa zo sračiek pozbieral práve touto polovicou série vidí veľa ľudí nezavádzaj ;)

#47 WhiteDragon
7.1.2017 | 18:15:30
Harald_Finehair

K tým osobným utokom: mňa tvoj názor pobavil a teším sa na možnosť že Bjorn vymení Torvi za tú Fatimu čo si tam zajal a to tu až bude slzavé údolie :D

#48 WhiteDragon #49 WhiteDragon
7.1.2017 | 18:21:50
WhiteDragon

#45 Harald_Finehair: jistě! já píšu jenom konstuktivní kritiku :D :D nehodlám se s tebou hádat, o jeden příspěvek… napsal jsem jich víc, zkus dohledat… možná ti pak spíš dojde, s čím nesouhlasím a co mi vadí ;) Zkušený scénarista sice nejsem, ale já tu porovnávám čtvrtou sérii s první a druhou… já nevím jak ty, ale to co se děje v seriálu ted, by nesežralo ani pětiletý dítě ve školce… :D už jsem tu nějaký příklady dával a nechci se opakovat, ale klidně o tom podiskutovat můžem ;) s adoptovaným dítětem to nepřekrucuj, pouze jsem to srovnal s Ethelstanem v první sérii, kde to fungovalo… pokud sis nevšimnul, tak bych nejraději tuhle scénu vypustil úplně… s useknutou hlavou podle mě nemáš pravdu… asi jsem náročnější divák :D ale tobě nepřijdou boje uplně směšný oproti těm starším? :)

7.1.2017 | 18:40:17
WhiteDragon

#46 Harald_Finehair: no alespon něco! :D já rád bavím lidi ;)

7.1.2017 | 18:41:23
WhiteDragon

#46 Harald_Finehair: jinak je dobře že se těšíš na Fatimu, můžeš nad tím i pohonit ;)

#50 Harald_Finehair
7.1.2017 | 18:49:59
Harald_Finehair

#49 WhiteDragon: :D no dobre každý si ukojí svoje chutky po svojom nemusís to sem takto písať. Samozrejme druhá seria bola najlepšia a nič ju neprekoná ale tretia seria a potom 4a bola dosť slabá a teraz sa ten serial spamätava. No lenže to adoptovane dieťa nieje Athelestan. Podľa mňa tu linku nebudu ani rozvijať skor to bude zamienka na to aby ich zabil moj brat.

Ja cakam na GHA vs Anglicania vraj tam dotrepali viac komparzistov ako v Statocnom srdci tak uvidime. Samozrejme boje boli najlepsie v 1 a 2 ale uznaj ze je to aj tym ze boli mensie. Obliehanie Pariza bolo vyborne. Myslim prvy utok ktory viedol Floki.

#51 WhiteDragon
7.1.2017 | 19:39:15
WhiteDragon

#50 Harald_Finehair: proč už by jí nic nemělo překonat? o to se mají scénáristi a režiséři snažit ne? nevím, ale podle mě to jde do totálních hoven… absolutní nelogičnost jednání hlavních postav je opravdu do očí bijící…dál je tu totální zbytečnost některých scén, který ti vůbec nic neřeknou, půlka dílu jsou vize o ničem… vím že tam byly vždycky ale v takovýhle míře určitě ne… (jinak konec s odinem se mi celkem líbil) ale ten už to fakt nezachrání :D jinak já si naopak myslím, že linku s adoptovanou, budou rozvíjet dost, a co hůř, bude mít na ně i vliv… ale to je jen můj názor, třeba ne ;) vidím že v tomhle se může stát opravdu cokoli… na Ragnara jsem si celkem zvyknul, že to byl parchant od začátku, byl alespon ze začátku chytrej a měl pár dobrých nápadů…(a hlavně perfektně zahranej) ale proč ničej charaktery ostatních postav? to opravdu nechápu… i ty dialogy jsou vlastně k smíchu :D :D co se bojů týče, tam už to kleslo taky skoro až na dno… krásnej příklad jsem tu už psal… dobývání Kattegatu Lagertou a Borgem… můžeš sám porovnat :) bitvy zatím o moc větší nejsou… oni tam vlastně zatím vůbec žádný nejsou… Paříž byla celkem fajn, to uznávám… i když mě se spíš líbilo druhý dobývání, protože jsem fandil Rollovi, ale to je vedlejší :D

8.1.2017 | 16:39:46
Gilly

ja viem, že toto tu až tak moc nepatrí, ale neviete mi niekto poradiť, kde sa dá nájsť ten nový ruský film Viking? Myslím, kde sa dá stiahnuť…

8.1.2017 | 17:02:40
Praseodym

No mně už se taky dávno nelíbí, jak se seriál vyvinul, ale co naplat, prostě to tak je a už to beru jenom jako zábavu, ne jako něco hlubšího.

On je Ragnar možná jeden z největších parchantů v celém seriálu. Ano, předběhl svoji dobu a zajistil svému lidu úplně jiný život, ale taky má plno špatných vlastností. Ta představa, že budou jeho lidi faramřit v Anglii, byla vcelku naivní, ale OK, dejme tomu, bylo to myšleno v dobré víře, jenomže neměl kvůli tomu bojovat v cizí válce, to bylo špatné rozhodnutí. Původní dohoda zněla tak, že dostanou půdu i bez toho, takže měl Ecberta poslat někam. To byla jeho 1. chyba. Pak zjistil, že mu tam ty lidi zabili a podrazili ho. Jo, bylo by těžké říct to lidem, kteří v něj věřili a bojovali za něj v Anglii. A chápu, že byl zlomený ze smrti Athelstana. Ale i tak, měl jim to říct. To byla jeho 2. chyba, kterou způsobilo jeho ego, nechtěl svým lidem říct, že něco, co vymyslel, nedopadlo dobře. Místo toho jel dobývat Paříž a bylo mu vcelku jedno, že tam umřela hromada jeho lidí. Pak, když se tam vrátil a viděl, že Rollo už není na jeho straně, mu nešlo už vůbec o jeho lid nebo cokoliv dobrého, ale čistě o pomstu. Navíc se k Rollovi choval někdy fakt špatně, takže si tak trošku jeho zradu zasloužil. Tu první i druhou. To byla jeho 3. a 4. chyba. No, a nakonec se nechal zabít, aby zmanipuloval své syny a poslal je do války do Anglie, kde kvůli jeho egu zase umře plno lidí na obou stranách a dost možná i jeho synové. Manipulovat vlastní děti svojí smrtí? Vážně? Jeho 5. a možná i největší chyba a selhání.

Další chyba je třeba to, jak kvůli králi Horikovi odkopl jarla Borga, přitom bylo jasné, že Horik je jen parchant, kterému jde jen o sebe.

#54 Gryfx
8.1.2017 | 18:33:02
Gryfx

#53 Praseodym: Já ani nevím, jestli bych měl na jednotlivé body reagovat, ale páni… ty jsi opravdu kritik „Profesionál“ ;-)

#55 Praseodym
8.1.2017 | 22:28:12
Praseodym

#54 Gryfx: Hm?

8.1.2017 | 23:02:53
Hefoo

Trailer som nepozeral ale Bjorn urobi doma poriadok…

9.1.2017 | 19:17:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama