The Walking Dead (Živí mrtví)
92/100 - 1 116×

The Walking Dead(Živí mrtví)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Andrew Lincoln říká, že šestá sezóna bude stát za to

Andrew Lincoln říká, že šestá sezóna bude stát za to

Protagonista seriálu The Walking Dead, Andrew Lincoln, prozradil v nedávném rozhovoru pár zajímavých postřehů z šesté řady, která bude podle jeho slov opravdu velká.

28 1
12.8.2015

Herec Andrew Lincoln, který v seriálu The Walking Dead hraje Ricka Grimese, se objevil v jednom rozhovoru pro EW, kde mluvil o šesté řadě seriálu, která se právě natáčí. Podle jeho slov nás v první epizodě čeká něco, co opravdu nebudeme čekat. „Myslím si, že první epizoda obsahuje něco, co fanoušci nebudou čekat. Když jsem to četl, tak jsem to opravdu nečekal,“ řekl.

Dále se rozhovořil o dalších dílech: „Po prvním díle se bude celá série vyvíjet a půjde čím dál víc do hloubky. Myslím si, že jsou tu epizody, které jsou jedny z nejlepších epizod, které jsem za poslední pár sérií četl.“

(Zdroj: EW; Foto: AMC)

Doufejme, že Andrew Lincoln nepřehání a skutečně bude šestá řada tak dobrá.

Diskuze /67

Aprok

Tohle říkají vždycky před každou sérkou jak bude Pilot epickej atd.. samí kecy jako obvykle :D :D

#8 CrispyBullet
12.8.2015 | 16:03:58
Migueli

Což by byla určitě příjemná změna po té třetí, čtvrté a páté sérii.

12.8.2015 | 16:17:52
Batiatus

Aj o 5×09 vravel že to bol ten najlepší diel ako kedy natočil a nakoniec to bola asi ta najhoršia epka ďalej herci a asi ešte scenaristi vraveli že 5 séria je podľa nich ta najlepšia akú kedy natocili a pritom pre veľa ľudí bola najslabšia takže dufam že tento krát aspoň z polovice vraví pravdu :D

12.8.2015 | 16:30:23
RustCohle

Pff naivky, už od 4. série to išlo hrozne dolu vodou s tých neskutočných naťahovačiek a zmenou zombie na žuvačky to nevytiahne ani Andrew Lincoln s motivačnými rečami…

12.8.2015 | 17:47:34
Dragon94

Něco jak u Game of Thrones… Tam to taky jde 4tou a 5tou serii dost dolu a taky pořád říkají, že nás čeká nejlepší serie. Dokonce u 4té řikali, že každá epizoda bude tak dobrá jako 9té díly předchozích epizod. Humor no :D Ale TWD mě bere víc. Není to taková nuda a hlavně jsou tam dobré postavy. Což u GoT se už moc říct nedá.

12.8.2015 | 19:25:34
Batiatus

Podľa mňa by twd pomohlo keby sa zbavili toho hlupeho pravidla že kazda séria musí mať 16 epizod aby nemuseli nič natahovat že nech si to natacaju tak ako im vinde bez natahovania

12.8.2015 | 19:41:34
Lefty

Jasný, tak ale nemůže nikdo na svůj výtvor udělat reklamu alá „No myslím, že tahle řada je úplně na hovno, takže se na ni radši vůbec nedívejte“…naopak mě se nelíbila 2. řada a pak si myslím, že šlo TWD opět nahoru…ale zkrácení každé série o dva tři díly si jinak myslím by nebylo na škodu…ikdyž kdesi jsem tu četl, že plánují 12 sérií, tak asi mají tvůrci pořád co sdělit…

12.8.2015 | 21:20:58
CrispyBullet

#1 Aprok: ehm co pilot 5. serie ?

#10 Aprok
13.8.2015 | 13:21:46
Batiatus

Žiadny pilot nebol podľa mňa zlý. Za najslabší povazujem 4 série.

13.8.2015 | 15:16:15
Aprok

#8 CrispyBullet:Já hlavně myslel ty jejich kecy že to bude naprostá bomba atd… a ve finále to není tak epický jak o tom básněj :) nevím já jen doufám že konečně umře Daryl !! když nechaj chcípnout Beth která měla obrovskej potenciál !! a Daryl je vymyšlená postava a určitě přežije až do poslední sérky :( že má kuši 5 let ani jednou tam nebylo že by si třeba čistil a měnil tětivu atd… a nebo se změní a stane se Dwigtem :D :D

#11 Stardos
13.8.2015 | 16:19:57
Stardos

#10 Aprok: V žádném případě !!!! Dwight být musí , takže Daryl ať se jde třeba zahrabat

13.8.2015 | 17:04:07
Batiatus

Počas 1 a 2 série bol daryl hviezda. Co sa zmenilo ? Prečo tolky chcú aby zomrel ?

#13 Stardos
13.8.2015 | 19:40:23
Stardos

#12 Batiatus: Protože si myslím , že už nemá co nabídnout a udržují ho tam jen kvůli fanynkám . Pokud něco tvůrci s nim vymyslí dobře , ale pochybuju že to bude mít něco společného se starým Darylem . Pokud ho strčí místo Dwighta , tak to už bude pěkně pitomý . Prostě podle mně , ve 4.sérii byl Daryl ještě zachovalý a v páte je to jen kvůli fanynkám . Co bude jako dělat teď ? Chodit pro lidi , roznášet mír a naději ? Ne , děkuju nechci . Kdybych měl Daryla zabít , tak to už dávno udělám a to místo Beth . Darylova smrt by měla větší význam než Bethina a navíc Beth mohli dále dobře rozvíjet . Teď už jen doufat že během 6.série mně nějak přemluví změnit na Daryla :) :D

#14 Batiatus
13.8.2015 | 21:34:35
Batiatus

No vhodný čas pre jeho smrť by bol asi v 3 serii. Mal zomrieť na miesto merla. Teraz je úplne vystaveny. A už je asi aj najvyšší čas nato aby zomrel keďže sa už jezis a dwight pomaličky blizia#13 Stardos:

13.8.2015 | 22:14:44
Cermb0

Souhlasím, už delší dobu mi připadá, že Daryl absolutně nemá co nabídnout a to jsem na něj v prvních dvou sériiích nedal dopustit.. Teďka jen něco zabrblá o lidskosti a občas vystřelí z kuše.. Jeho smrt by to dost rozproudila.. Ale někteří jsou na něj pěkně ujetí, podle jejich slov jeho smrt úplně naboří celý seriál :D :D pak tam dají scénu jak Daryl řetězem odtrhne walkerům jedním chvatem 3 hlavy a můžou se z úžasnýho Daryla podělat :D

#16 Batiatus
14.8.2015 | 9:34:42
Batiatus

#15 Cermb0: Najlepšia smrť by možno pre Daryla bola keď by sa stretol s neganom a jeho zbranou ako to bolo u glena :D

14.8.2015 | 12:34:13
RIP

za ty stále rostoucí honoráře nemohou říkat ani nic jiného ;)

14.8.2015 | 14:26:42
Ben111

Yop mohl by jej sejmout Negan :-)

15.8.2015 | 9:14:14
Alex02

oh bože, to tu poniektorých stále ešte neprešlo vymýšľať si, ako sa „blížia“ nejaké postavy významné v komikse? to sa vážne nájde ešte stále zopár jedincov, ktorí si doteraz neuvedomili, že nejaký komiks je tvorcom seriálu absolútne ukradnutý a slúži len ako VEĽMI VOĽNÁ inšpirácia?

#20 Stardos
16.8.2015 | 17:05:23
Stardos

#19 Alex02: Bohužel tě zklamu , ale Negan se opravdu blíží ;) Něco si nejprve zjisti než napíšeš :)

#21 Stardos
16.8.2015 | 17:10:12
Stardos

#20 Stardos: A ještě doobsadili dva komiksové charaktery z Alexandrie , i když se mnozí báli že nebudou . A dále , všechny hlavní postavy z komiksu obvykle do seriálu dají

16.8.2015 | 17:12:29
Batiatus

Ak neratam tyreesa tak vsetky dôležité postavy z komixu prišli do seriálu takmer v rovnakom časy deja ako to bolo v komixe tak prečo by to malo byt teraz inak ?

16.8.2015 | 17:57:15
Alex02

lol, akurát že o tom tu nikto nerozpráva, to vieme všetci, že okrem Deryla sú to všetko komiksové postavy… ide ale o to, že tieto postavy prežívajú v seriály úplne iné osudy, inak sa správajú a inak aj končia, žiadne také že „už sa blíži Negan“ teda nemá význam, lebo to, že sa jeho postava objaví v seriály, nemá nič dočinenia s tým, ako do deja táto postava zasahuje v komixe

#24 Batiatus #25 Stardos
16.8.2015 | 21:10:28
Batiatus

#23 Alex02: to všetko viem nechapem prečo to pises cela táto duskuzia je o Rickovych slovách a o Darylovy

16.8.2015 | 21:21:16
Stardos

#23 Alex02: A to že se jinak chovají a atd. znamená co ? Pokud se tvůrci budou držet trochu komiksu , tak Negan stejně někoho zabije , Negan si podřídí Alexandrii a bude válka a atd. Jen budou hrát rozdíl postavy . Místo Glenna to odnese někdo jiný , Sasha nahradí Andreu jako střelkyni , někdo kdo umřel v komiksu přežije (Jessie ) , umřou jiné postavy a atd .Rozdíl budou hrát jen postavy .Btw a „Deryl“ je jediný nekomiksoví ? A to Sasha a Tara a další jsou vzduch ? :D

#26 Batiatus
16.8.2015 | 21:37:09
Batiatus

A ešte nekomiksova je asi Deana enid a ešte ma byt v 6 serii niaky typek ktorý bude proti Rickovy#25 Stardos:

#27 Stardos
16.8.2015 | 21:43:14
Stardos

#26 Batiatus: U Deanny nevím , dá se říct obojí o ni . Neboť , ona není z komiksu , ale dá se říct že je to pozměněná postava Douglase

#28 Batiatus
16.8.2015 | 21:58:19
Batiatus

#27 Stardos: Asi mas pravdu aj Carol bola v komixe úplne ina.

16.8.2015 | 22:12:57
gleek.žanda

Líbí se mi jak tu píšete o tom, že Daryla nechávají jen kvůli fanynkám… V tom případě, proč nechávají Maggie? Ta podle mě také nemá co nabídnout. Tu tam nechávají zase kvůli fanouškům. :) Daryla mám ráda, sice se teď trochu pomateně ztrácí v ději, ale to neznamená, že ho musí všichni odepisovat. Například já nechápu proč se všichni můžou posra* z Morgana. Byl tam tak hodinku dohromady a mlel kecy o smyslech života, nebyl schopný zabít svou ženu a nakonec se z toho celý pomátl, když přišel o syna naprosto svojí vinou! Kéžby tam tak zůstal Shane, ten by se s ničím nesr*l.

#30 Batiatus #31 badyvlasim
17.8.2015 | 17:22:03
Batiatus

#29 gleek.žanda: Ako ja nepisem že ho nemam rad len vravím že my príde ako keby jeho postava upadla a ešte že tam už neni Shane to by sa s Rickom stále hádal ten by isto nechcel zobrať do skupiny nikoho iného napr.gabriela

#34 gleek.žanda
17.8.2015 | 17:50:48
badyvlasim

#29 gleek.žanda: Maggie? Jen pockej, jedna z nejdulezitejsich postav komuksu, ale chce to cas

#32 Stardos #33 gleek.žanda
17.8.2015 | 18:32:59
Stardos

#31 badyvlasim: Já si myslím že místo ni bude Carol , no uvidíme .

17.8.2015 | 18:37:33
gleek.žanda

#31 badyvlasim: Možná komiksu, ale toto je seriál a tam mi důležitá nepříjde. :) Nevím proč se pořád zaobíráte předlohou. Neznám nic co by bylo přesně zfilmované dle předlohy. A mé názory se týkají jen seriálu ne komiksu.

18.8.2015 | 13:09:30
gleek.žanda

#30 Batiatus: Vždyť mě nevadí, že ho nemá někdo rád. To je v pořádku, každý má rád někoho jiného. :) Jen každá postava měla své temné chvilky, kdy jeho postava stála za prd. Rick, když se zbláznil kvůli smrti Lori. Carol jsem nemohla vystát do doby než se dostali do vězení. Myslím, že Daryl prostě potřebuje čas, aby se dostal z toho co se stalo Beth. Žádný tvrďák není tvrdý navěky. Každý má své limity. A udivuje mě, že i jeho velcí fanoušci se najednou obrací zády (nemyslím tebe ani nikoho konkrétního – jen všeobecný názor). Já osobně si všímám také jeho úpadku, ale jedna věc, kterou mají všichni rádi je velký comeback, třeba se ho dočkáme i u Daryla…

#35 Batiatus
18.8.2015 | 13:13:13
Batiatus

#34 gleek.žanda: V 6 serii hádam Daryl zase zvysi svoju popularitu podľa traileru to vyzera ako keby snim niečo vymysleli

#36 gleek.žanda
18.8.2015 | 14:01:30
gleek.žanda

#35 Batiatus: Už by bylo na čase. :) A co se týče jeho popularity, jsem také jeho fanoušek, ne že ne. Ale musím přiznat, že v poslední sérii ho Rick aspoň u mě zastínil. :)

#37 Batiatus
18.8.2015 | 15:01:21
Batiatus

#36 gleek.žanda: Tak z Ricka sa stal v piatej serii pekný badass myslím že u každého sa Rick vysplhal na prvé miesto a to platí aj o Carol ktorá v 4 serii bola ešte u veľa fanúšikov neoblubena a behom jedného diela sa dostala medzi naj postavy

18.8.2015 | 15:08:44
gleek.žanda

Jo Carol jsem nemohla ani cítit do doby než se dostali do vězení. :) Byla slabá a věčně jí musel každý ochraňovat. Je fajn, že se takto „vyvinula“ a začala být přínosem. :) Daryl to má opačně no… :D Snad příjde zvrat, :)

#39 Batiatus
18.8.2015 | 17:13:09
Batiatus

#38 gleek.žanda: To ako myslis že Daryl ma niečo opačne? :D Že prestal byt prinosom alebo ze sa nevyvinul alebo niečo iné ?

#46 gleek.žanda
18.8.2015 | 18:59:05
Stardos

Hele pokud bude mít Daryl nějalý super děj a prostě bude Darylův ComeBack , tak ano , budu strašně zvědavý na něj :D Ale pokud hodlají z Daryla udělat Dwighta , tak už asi začnu hejtovat scénáristy :)

#41 Batiatus
18.8.2015 | 20:27:19
Batiatus

#40 Stardos: Neboj dwight s Daryla urcite nebude. Urcite sa Daryl nikdy nespoji s Neganom.

#42 Stardos #43 Aprok
18.8.2015 | 20:35:46
Stardos

#41 Batiatus: Tak jako Daryl by mohl ztratit paměť a toho se bojím , aby,to nakonec nebylo takto

18.8.2015 | 21:48:09
Aprok

#41 Batiatus: Podle mě tam dvě postavy z kuší nebudou !! a proč by se nemohl přidat k N. a jeho skupině co ty víš ? :D :D můžou si scénaristi dělat co chtějí s Darylem a mě by se to líbilo kdyby byl Daryla proti Rickovi :D :D

#47 Stardos
18.8.2015 | 23:36:03
Alex02

oh bože, už zas… niekto tu spomenul, aká zbytočná v deji je Maggie a samozrejme niekto hneď musel automaticky reagovať „však počkaj, v komixe je to jedna z najdôležitejších postáv!“, omg, bodaj by Maggie dostala hneď v prvom diele guľku do hlavy, aby tu konečne tieto reči o komikse prestali

#45 gleek.žanda
19.8.2015 | 1:48:12
gleek.žanda

#44 Alex02: Začala jsem o Maggie jako příklad, že mi nepříjde důležitá. :) Komiks mě nezajímá, reaguji na seriál. Nechápu proč se tu neustále rozebírá spíše komiks než seriál…

19.8.2015 | 7:55:52
gleek.žanda

#39 Batiatus: No spíše, že přestal být přínosem a odcizil se. :)

19.8.2015 | 7:56:29
Stardos

#43 Aprok: Tak ať si je , ale musí udělat Dwighta , neboť Dwight je skvělý a kdyby ho nahradili , tak už to bude velká blbost Maggie byla v komiksu taky nedůležitá a teď je z ni dost důležitá postava . Carol taky nebyla nějak důležitá až po tři řady , a hle je z ni dost důležitá postava . Takže s tou důležitostí už přestaňte , protože třeba v 6.sérii bude dost důležitá Rositav, je to obdobně tak jak to tvůrci potřebují :),

#48 Stardos
19.8.2015 | 9:26:00
19.8.2015 | 9:26:54
Batiatus

#48 Stardos: Jn napríklad teraz si každý mysli že zbytočný je eugen ale tak max do 3 serii bude dosť dôležitý člen skupiny. A nato aká je Eugen lama zachranil viac zivotov nez niektoré postavy napr. u maggy si nespominam kedy niekoho zachranila zato Eugen už zachranil Tare život 2× a potom ešte Nicholasovy a Glennovy a mohol aj Noahovy keby niet Nikolasa.

19.8.2015 | 11:05:54
Batiatus

Podľa mňa Daryl nikdy nezomrie. Tak ak to tak bude tak potom budú 2 postavy s kusou alebo sa Daryl zmeni na Dwighta. Tak či onak to bude blbost a preto aj keď mam Daryla rad tak chcem aby zomrel. A možno ak bude Dwightom tak my to nebude vadiť. Všetko ukaze čas.

19.8.2015 | 11:19:27
Aprok

vsadím se na 100% že tam nebude další postava z kuší proto si myslím že z Daryla by se mohl stát záporák třeba až o 2 řady do předu ale mohlo by se to stát :D holka z lukem tam byla snad ve 3 sérce pak umřela :D a pak tam byl stím Joe ten blbec z lukem nechápu že tam není postava co by měla luk !!to by se mi pak líbilo duo s Darylem jeden Luk a druhej Kuši :)

19.8.2015 | 16:24:58
Stardos

Dobrý nápad , z Dwighta udělat lukostřelce :) Jako co se týče samotné teorie Daryl=Dwight tak mám otázku , proč by se přidal Daryl k Neganovi . Jako asi proto že by nevěděl že je zlý a potom by nemohl odejít . Dále třeba žehlička , to jako Daryl to pravidlo poruší ? :D A ještě první setkání s Dwightem , jak Dwight někoho zastřelil . To jako že by to Daryl udělal ? :D Tak tedy jen souhlasím s možností Daryl a Dwight s lukem a Darylovo nedobrovolné přidání :D

#54 Batiatus
19.8.2015 | 17:30:46
Batiatus

Počkajte mal Aaron luk v komixe ? Ak nie tak si nemyslim ze by to bol zlý nápad ho takto vyzbrojiť :D

19.8.2015 | 17:40:50
Batiatus

#52 Stardos: Nemusí to byt presne podľa komixu. Napadlo ma ze Daryl by sa mohol stať Dwightom tak ze by utrpel nehodu pri ktorej by sa mu spalila polia tváre a pri ktorej by stratil pamäť ale skúsenosti napr. s kusou by mu ostali. Rick a ostatny by ho nemohli nikde nájsť ale našiel by ho Negan a pomenoval by ho Dwight a ten Daryl alebo Dwight by mohol získať také vlastnosti ako Dwight v komixe.

#55 Stardos
19.8.2015 | 17:52:32
Stardos

#54 Batiatus: Já chci Dwighta :'(

#56 Batiatus
19.8.2015 | 18:00:39
Batiatus

#55 Stardos: Však keď by Daryl stratil pamäť tak by mohol byt úplne ako Dwight v chovani atd. proste vo všetkom rovnaký :D

#57 Stardos
19.8.2015 | 18:09:17
Stardos

#56 Batiatus: On by si jistě vzpomenul po nějakém čase , tedy pokud ta rána nebude opravdu dost velká . A tak mně napadlo , jestli to vážné zranění co tvůrci potvrdili neschytá právě Daryl

19.8.2015 | 18:13:08
Batiatus

To ma teda nenapado ze to môže byt Daryl kto to schyta ale keď sa nadtym zamyslim tak je to aj možné lebo ho zajali niaky ľudia tak keď bude v zajati alebo na uteku tak sa mu niečo môže stat. Ale skôr si myslím ze to bude Carl keďže je dej skoro tam kedy carl prišiel o oko a zrazu práve vtedy sa v serialy s niakou postavou niečo stane a možno je to len šikovný ťah od tvorcov pre citarov komixu :D

19.8.2015 | 18:22:21
gleek.žanda

Jen dotaz, proč by nemohly být dvě postavy s kuší? S pistolí, kterou vlastní většina nikdo problém nemá. :D

#60 Aprok
21.8.2015 | 14:22:15
Aprok

#59 gleek.žanda: Pač Kuše je originální jako Luk a střílet z bouchačky se naučí i malej Cárl ale skus si natáhnout 160liber kuši co má Daryl nebo Luk na tyhle zbraně už musíš mít nějakej skill !!! :D :D a né vzít bouchačku a vystřílet plnej zásobník kterej je na 20 nabojů a když si všimneš kolikrát mají ty zásobníky nekonečný !! :D :D Pistole atd.. jsou bídný zbraně skus si střílet z kladkovýho Luku jaká to je sranda !!! :)

21.8.2015 | 15:39:19
ori

A prečo musí v seriáli byť Dwight?Kľudne sa môže stať, že ho do seriálu vôbec nedajú, napr. Alice bola v komikse dosť významná a v seriáli nebola. Čo sa týka luku, tak v seriáli ho mala Haley (baba z Woodbury) a Len (chlap z Joeovej skupiny). Teraz je v komikse Yumiko, ktorá má luk, tak možno v budúcnosti. Nie, Aaron nemal luk. A Negan s Ježišom sa určite objavia, hej, seriál nemôže ísť presne podľa komiksu ale skoro všetky postavy z komiksu sú j v seriáli, tak prečo by sa neobjavili, tiež dúfam, že sa objaví Ezekiel. A to zranenie nemyslím že schytá Carl, tam by to mohol byť niekto iný. :)

#64 Stardos
webmaster
21.8.2015 | 23:05:17
ori

A ešte mal luk guvernérov poskok Shumpert :)

#63 Aprok
webmaster
21.8.2015 | 23:08:31
Aprok

#62 ori: To jo no ale já to myslím aby luk měla jedna z hlavních postav ! :) a né nějaký vedlejšáci :D

21.8.2015 | 23:37:08
Stardos

#61 ori: Nevím zda je zrovna nejlepší srovnat Dwighta k Alici . Je pravda že byla důležitá , ale děj by se bez ni i v komiksu obešel . To co udělala nemělo ani význam . Lori a Judith to schytali po pár čísel stejně jako Alice a Billy a Dale to schytal za pár Volume , takže Alice nějaká významná nebyla , proto se bez ni v seriálu obešli . Dwight je ale podle mně dost důležitý na to aby ho tam nedali či nenahradili , takže Dwight nebo podobná postava bude . Btw , třeba tvůrci teprve Alici do seriálu dají , neboť mají něco nachystané . Boba taky dali do seriálu i když podle komiksu měl být ve Woodbury a následovně zachránit Guvernéra , takže bych se ani nedivil

#65 ori
22.8.2015 | 11:33:01
ori

#64 Stardos: Chápem ale všetci tu hovoríte, ako by sa mal určite objaviť, podľa mňa sa neobjaví alebo na jeho mieste bude niekto úplne iný

webmaster
26.8.2015 | 0:32:46
Kalam

Nechápu ten hate na seriál. Proč to vlastně sledujete, když už vás posledních x sezón nebaví? Já mohu s klidem říct, že mě zatím TWD baví od prvního dílu. Mám rád akční díly stejně jako kecací a na další sérii se těším.

#67 Batiatus
20.9.2015 | 0:09:39
Batiatus

#66 Kalam: Mňa tento seriál baví ale niektoré diely sú fakt že…

20.9.2015 | 22:02:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City a další. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama