The Walking Dead (Živí mrtví)
92/100 - 1 116×

The Walking Dead(Živí mrtví)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Finále sedmé série poctila nečekaná návštěva

Finále sedmé série poctila nečekaná návštěva

Na konci sedmé řady The Walking Dead jsme se dočkali návratu herce, kterého bychom v seriálu již nečekali. Jak se vám tento návrat líbil?

25 0
5.4.2017

Do posledního dílu sedmé série The First Day of the Rest of Your Life se překvapivě vrátil herec Michael Cudlitz, který si zopakoval roli Abrahama Forda. Neobjevil se však v současném dění, ale ve flashbacích. Jeho návrat byl pochopitelně spojen se Sashou, kterou v téže epizodě potkal ten nejhorší osud.

Skrze flashbacky jsme se dozvěděli, jak to bylo vlastně se Sashnou a Abrahamem před odjezdem do Hilltopu v epizodě Last Day on Earth. Sasha se tomuto výjezdu chtěla vyhnout, a proto to stejné navrhla i Abrahamovi. Ten se však cítil povinen doprovázet Maggie do Hilltopu, protože to je přeci jenom někdo, s kým už se vídá nějakou dobu.

(Foto: AMC)

Herec Michael Cudlitz byl ze svého návratu nadšený, i když se jednalo o pouhou jednu epizodu: „Je to rodina. Norman Reedus mi pravidelně píše, tento týden mi například napsal ihned po epizodě. Stále jsem s herci v kontaktu. V seriálu je aktuálně hodně herců, myslím, že to je větší počet než tehdy, kdy jsem tam byl já. Bylo to, jako bych se vracel domů. Byl to skvělý pocit.“

Cudlitz si scénu s herečkou Sonequou Martin-Green vychutnával a pochvaloval: „Je to jedna z mých nejoblíbenějších scén. Když jsme to natáčeli, tak to bylo jako jedna scéna, ale v seriálu to bylo rozkouskováno. Čas na place jsme si u této scény opravdu užívali.“

Jak se vám líbil Abrahamův návrat? Potěšilo vás, že se v seriálu objevil i po své smrti?

Zdroj článku: Comic Book

Diskuze /41

Lyra

no nelibil, bo je uz mrtvy

5.4.2017 | 18:04:03
006

mrtví lidi nemají právo kecat blbosti

5.4.2017 | 18:13:07
brudla

Upřímně? Nelíbil. Ani ne tak proto, že už je mrtvej, ale spíš proto, že nemám rád, když se napínavý scény míchaj s pomalejma, o ničem vypovídajícíma cancama čehosi, z čeho u televize vždycky řvu vzteky. :-D Fakt strašně sladký a tak dál, ale úplně zbytečný.

5.4.2017 | 18:14:07
Munky

Když vyskočila z té rakve, tak mi srdíčko zaplesalo, protože mi její postava neskutečně vadila od chvíle, kdy si vysnila tu její pomstu. Rosita to stejné, ale ta se snad vzpomatuje, protože tu nechci videt mrtvou :-D

5.4.2017 | 18:22:00
janoslav

Ja sem na sceny s abrahamem nekoukal a preskocil sem je vsechny:-D

#9 dameo #30 JozefK
5.4.2017 | 18:54:30
Xegiie

také mě to nenadchlo, spíš otravovalo :)

5.4.2017 | 18:58:59
shootx

Ja to vedel nestaci ho zabit mi se ho nezbavime :(

5.4.2017 | 19:05:11
shootx

Ja to vedel nestaci ho zabit mi se ho nezbavime :(

5.4.2017 | 19:05:12
dameo

#5 janoslav: Řekl bych, že nejsi jediným, kdo ty scény přeskakoval. A řekl bych, že já nejsem jediným, kdo tvé přeskakování scén naprosto nechápe. Když se dívám na film/seriál, tak se dívám na celý film/seriál se všemi scénami. Vždyť z toho seriálu nemůžeš nic mít.

#41 E-Lee-Czech
5.4.2017 | 19:13:46
Rennatka

Tak jsem asi jediná ale Abraham je jedna z mých oblíbených postav, takže za mě paráda :) A řekla bych že se to do dílu hodilo skrz smrt Sashi, hezky se to uzavřelo.

5.4.2017 | 19:21:25
Kajasan

Nelibil, na tom serialu se mi vlastne uz nic nelibi. Finale, ve kterem je 50minut ze stopaze venovano hloupym povidackam o nicem, skutecne nezachrani par minut akce, ktera byla jeste strasne chaoticky natocena.

5.4.2017 | 19:32:52
Kafka Tamura

Otravné a zbytečné flashbacky. Navíc mi nějak uniká, proč takto pitvat úmrtí zrovna těchto dvou, ještě k tomu v zobrazení láskyplného vztahu, který před tím tvůrci víceméně ignorovali… ale najednou nám budou ukazovat kdovíjak nebyli zamilovaní. Špatný vtip.

#16 JoshMcIntosh
5.4.2017 | 19:50:41
Stardos

Tak to mě zajímá s touhle komunitou názor na stou epizodu. V epizodách číslo sto se obvykle vracejí všechny postavy, takže jsem zvědavý, kolik Čechů opět bude remcat :) ( A ano, Češi remcají, jako nevšiml jsem si v zahraničí, že by si lidi stěžovali na Abrahamovi flashbacky ;) )

#14 shootx
5.4.2017 | 20:38:11
shootx

#13 Stardos: Kdyz si prectes komentare poznas duvod proc…Ale mas svoje skatulky :)

#15 Stardos
5.4.2017 | 20:57:02
Stardos

#14 shootx: Bohužel to z těch komentů nechápu. Jako sice píšou, že nechcou takovéhle „nudné“ chvíle, jenže remcají i když je tam akce, tak nevím :)

#19 Batiatus
5.4.2017 | 21:13:00
JoshMcIntosh

Bral bych návrat Abrahama v jakékoliv scéně, kde by byl sám sebou! Např. kde by někoho povzbuzoval: no tak vstávej, nakopej jim prdel, nevzdávej to… Nebo nějaký návrat beze slov, jako byla Rickova Lori ve věznici. Ale udělat z něj slaďoučkýho, zamilovanýho, užvaněnýho a ještě jak psal
#12 Kafka Tamura: řešit vztah který se tam v sezoně jenom mihnul, to bylo fakt laciné.

5.4.2017 | 21:53:00
danho123

Dead men tell no tales

5.4.2017 | 21:54:15
Batiatus

#15 Stardos: Úprimne? Niako ma tie flashbacky moc nenudili ale som si vedomí toho že boli zbytočné, ale pre niekoho môžu mať zmysel v tom zmysle že niekto mohol byť rád že znovu uvidel svoju obľúbenú postavu ale inak zmysluplný dej by sa zaobišiel aj bez týchto flashbackov :)

5.4.2017 | 22:31:18
Charles.R

Abraham byl fajn, ale celkově už mě to TWD nějak nebere. A to mě hrozně mrzí. Už se tam vlastně neřeší zombíci, ale nevraživost mezi lidmi.

5.4.2017 | 23:04:20
shootx

Abraham by mel potencial do budoucna treba jako armadni boj zkusenosti coz na to me aj napadlo ze se vrati do vezeni opravit tank :) to by byla jeba nebo tak neco jako ve valce by ho urcite uplatnily ne jak ostatni postavy co nemaj nic moc zajimavy vlastnosti hlavne ty zeny tam…

#23 Kafka Tamura
5.4.2017 | 23:15:24
Kafka Tamura

A jaké zajímavé “vlastnosti“ (dovednosti) by ty ženy tam měly ještě mít, když ty bojové nestačí? Chybí ti tam nějaká raketová inženýrka, která by tam postavila na Negana atomovku?

#23 Kafka Tamura
5.4.2017 | 23:33:35
Kafka Tamura

#21 shootx: #22 Kafka Tamura: … to bylo na tebe…

5.4.2017 | 23:34:21
misticjoe

Asi takhle. To nejsou Abrahamovy flashbacky, to jsou vzpomínky Sashi. A protože je nějak nutné obhájit její smrt z pohledu děje, bylo to nutné. Velmi nudné, ale nutné. Aby nám vysvětlili, že to dělá hlavně kvůli budoucnosti „naštěkané“ Maggie, jakoby snad ta stovka dalších žen v seriálu už neměla rodidla, kterými mohou dávat další život.
Nevím jak dalece se v tuto chvíli seriál blíží ke komiksu, ale už je to opravdu neuvěřitelná slátanina. Řeší se nesmysly, Negan je v každé konzervě pomalu jak Brežněv…snad jen chybí Babiš, který bude požadovat EET za každou emzáckou zbraň (fakt nikomu není divné to, s čím tam máchá Daryl? Jakože Hvězdná Pěchota se prolnula do Walking Dead včetně nekonečných zásobníků?).
A to jako fakt nastražili nálože bez pojistek proti deaktivaci? To jako vážně, že je stihli Spasitelé zlikvidovat dřív, než dorazili k bráně?
A co to jako bylo s těma popelářema? Na každýho Alexandijce míří minimálně tři, ale po pár výstřelech se raději stáhnou? Jenom proto, že si zahněděj kaťátka kvůli „sakrašpatnýmuC­GItygrovi“?
WD už není tím, co bylo. Tohle je ve mě už dlouho, ale od páté sezóny jsem doufal, že zase ucítím tu post-apo beznaděj. Ta se nevrátila. Vlastně to, co bylo v prvních 4ech sériích, to je dávno smazáno a každá další si žije vlastním životem. (ano, v poslední epce jsme se dočkali čehosi ve stylu „Glenn je pojítkem všehomíra“, ale to nikdo nežere)

#26 Xegiie #34 ori #38 Sapphire1977 #40 Santinni
překladatel
6.4.2017 | 0:41:29
Railbot

Tyhle části jsem překlikával. Kýč, vata. Úplně zbytečné.

6.4.2017 | 0:49:25
Xegiie

#24 misticjoe: moc pěkně řečeno, a hodně věcí co jsi napsal jsem si také všimnul. navnadila mě poslední epizoda minulé sezony, ale vlastně celá tato serie byla velmi nudná, celý děj by se vešel do jednoho hodinového dílu..

6.4.2017 | 1:25:24
Baodurwolverine

Tohle se mi jeste nikdy nestalo abych preklikaval scenu bezvyznamne kopani do mrtvol…

6.4.2017 | 8:11:36
Lucindy

Na úvodní stránce komiksu je psáno, že TWD není o tom, ukazovat lidem střeva, krev a vraždy ve velkém. Je to o tom, jak se lidi po takové apokalypse chovají, jak všechno vnímají a jak se s tím vypořádají. Abraham patřil k Saše ( aspoň teda pár dílů, než umřel) a Saša měla před sebou poslední díl =D takže to, že se věnovaly flashbacky jí a jejímu milovanýmu mi vůbec nevadilo. Nikdy bych nepřeskakovala scény a už vůbec ne v TWD.

#35 shootx
6.4.2017 | 10:09:00
barwa.m

Na mě tam toho bylo až dost, ale na druhou stranu zas uznávám že to jsou dvě postavy a navíc pár co v téhle sérii zemřeli, takže proč jim nevěnovat trochu času v posledním dílu..

6.4.2017 | 10:25:27
JozefK

#5 janoslav: ja tiez :) Finale malo byt o boji s Neganom a nie o citovych vylevoch, ktore nas nudili celu siedmu seriu.

#31 Stardos
6.4.2017 | 10:33:11
Stardos

#30 JozefK: Když ten boj dostanete, tak si taky stěžujete :)

6.4.2017 | 13:26:17
setcoen

Abraham bol fajn, ale ked uz ho chceli vratit, mohli to inak spravit. Tie jeho pasaze a ked bola sasha v truhle som posuval dopredu, co som v zivote pri twd nerobil.

6.4.2017 | 14:21:31
Jebnutý Kokot

kookotina

6.4.2017 | 14:48:17
ori

#24 misticjoe: nálože deaktivovali feťáci zo skládky

webmaster
6.4.2017 | 15:41:28
shootx

#28 Lucindy: Lidi by se chovali vic pudove meli by vetsi strach tohle je navoneny slunickarsky oder a rodine vztahy takto to muze vnimat jen cilovka 8–18 let ale lidi by se chovali trosku jinak mozna to v komixu maji vychytane ale serialove se jim to moc nedari prezentovat

6.4.2017 | 18:50:04
pidalin

Nebejt těch flashbacků tak bych finále hodnotil mnohem líp, ale flashbacky prostě nesnášim ve všech seriálech.

6.4.2017 | 19:26:05
Nilly

Mně flashbacky nevadí, ale tady to bylo něco příšernýho, úplně to ten díl zkazilo a nepřineslo to nic novýho. Jestli to mělo být nějaký rozloučení se Sashou, tak si to mohli klidně odpustit, zrovna u ní je to zbytečné.

7.4.2017 | 11:40:02
Sapphire1977

#24 misticjoe: naloze zneskodnili smetiari, nie spasitelia

7.4.2017 | 13:47:21
Sapphire1977

mna Abraham potesil, podla mna mal Negan rozmlatit hlavu Rickovi a Abraham to mal prevzat,

ale je pravda ze ten by Neganovi odrezal hlavu hned v dalsej casti a zvysok siedmej serie by sme sa nudili a nemohli sledovat pokakaneho Ricka :)

7.4.2017 | 13:50:57
Santinni

#24 misticjoe: souhlas… nuda, nuda šeď, šeď…

8.4.2017 | 13:28:17
E-Lee-Czech

#9 dameo: Souhlas… nechápu jak někdo může přeskakovat scény v seriálech (filmech) a stránky nebo kapitoly v knihách…

9.4.2017 | 23:34:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City a další. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama