Agents of S.H.I.E.L.D. (Agenti S.H.I.E.L.D.)
91/100 - 655×

Agents of S.H.I.E.L.D.(Agenti S.H.I.E.L.D.)

V seriálu z produkce Josse Whedona navazujícího na film Avengers z roku 2012 dává zmrtvýchvstalý agent Phil Coulson dohromady tým agentů S.H.I.E.L.D.u, kteří budou řešit a zkoumat nové neobvyklé případy po celém světě a chránit obyčejné před vším neobyčejným, záhadným a nebezpečným.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Brian Patrick Wade (Absorbing Man), Maya Stojan (Agentka 33), Mallory Jansen (Aida), Alicia Vela-Bailey (Alisha Whitley), Harlow Happy Hexum (Alya Fitz), Blair Underwood (Andrew Garner), Christine Adams (Anne Weaver), B. J. Britt (Antoine Triplett), Adrianne Palicki (Bobbi Morse), Patrick Cavanaugh (Burrows), Kyle MacLachlan (Calvin Zabo), Chloe Bennet (Daisy Johnson), Lucas Bryant (Damon Keller), Enver Gjokaj (Daniel Sousa), Reed Diamond (Daniel Whitehall)

Postřehy z epizody The Things We Bury

Postřehy z epizody The Things We Bury

Je tu další týden bez nové epizody seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. a tak se můžeme opět alespoň o to intenzivněji zaměřit na události epizody minulé, které pozvolna směřují k velkému zvratu v rámci celého seriálu. Jak rychle se ho ale dočkáme?

35 0
26.11.2014

Než se vrhneme na postřehy z epizody The Things We Bury, je velmi důležité, abyste měli načtené i postřehy z epizody minulé, jelikož skoro všechno to, co jsme si v nich minulý týden načrtli, se nyní jen potvrdilo.

Dnes máme hned několik důvodů, proč si můžeme být téměř stoprocentně jistí, že se seriál Agents of S.H.I.E.L.D. momentálně skutečně zabývá komiksovými Inhumans. Jedním z těchto důvodů je nově i to, že tvůrci seriálu nedávno oficiálně potvrdili, že tělo modrého mimozemšťana objeveno tehdy agentem Coulsonem je skutečně rasy Kree. A přestože je toto potvrzení výborné pro podpoření našich argumentů, asi bychom se klidně obešli i bez něj. Teorii o Kree a Inhumans už v tomto bodě totiž nasvědčuje i prakticky všechno ostatní, a to v čele s vyprávěním Wernera Rainharta o „modrých andělech, kteří nám seslali dar“ z této epizody.

Obelisk sem, Hybatel tam

Tato epizoda nám konečně dala nějakou představu i o tom, čím by mohl být onen záhadný Obelisk nebo také Hybatel. Už od objevení tohoto předmětu v první epizodě druhé řady někteří fanoušci spekulovali, zdali by se nemohlo jednat o jeden z Kamenů nekonečna. A přestože si níže popíšeme, že tomu tak nakonec nejspíš není, určitě neuškodí si přiblížit, co to Kameny nekonečna vlastně jsou a jakou hrají roli ve světě Marvel Cinematic Universe.

Kameny nekonečna (Infinity Gems nebo také Infinity Stones) je skupina šesti magických kamenů ovládajících různé základní prvky naší reality – prostor, mysl, duši, realitu, čas a moc. V původních komiksech tyto Kameny nashromáždil Šílený titán Thanos, aby s nimi zničil celý vesmír. A právě k tomu směřuje i svět Marvel Cinematic Universe, kdyby se proti Thonosovi v držení všech šesti Kamenů měli postavit Avengers, Strážci galaxie i další hrdinové ve dvoudílných Avengers: Infinity War, které půjdou do světových kin v roce 2018 a 2019.

Pokud jsou tyto Kameny ale skutečně tak důležité, už bychom se s nimi ve filmech měli setkat, ne? A taky že ano. Kdykoliv se totiž ve filmech ze série Avengers objevil nějaký ten příběhový MacGuffin (střet zájmů hlavních postav posouvající příběh), jednalo se zpravidla právě o jeden z Kamenů nekonečna. Prvním z nich byl Teserakt (Kámen prostoru), který se poprvé objevil v prvním Captainu Americovi a byla kolem něj postavena i celá zápletka prvních Avengers. V nich se pak představil hned druhý Kámen uchovaný (pravděpodobně) v Lokiho žezle, které mu propůjčil Thanos k podmanění Země, avšak nyní se nachází v držení barona von Struckera (viz minulé postřehy). Vzhledem k tomu, že Loki se svým žezlem dokázal manipulovat s lidmi (včetně například Hawkeye), nejspíš se jedná o Kámen mysli.

Třetím představeným kamenem byl Aether, o který bojoval Thor s Malekithem ve filmu Thor: Temný svět a který se aktuálně nachází v držení Sběratele, jenž se snažil získat i čtvrtý a zároveň dosud poslední Kámen – Orb, po kterém prahli i Thanos a Ronan Žalobce. Orb se však ve stejnojmenném filmu podařilo získat Strážcům galaxie a dát ho do úschovy vesmírné policejní organizaci Nova Corps.

Podtrženo sečteno, čtyři z celkem šesti Kamenů nekonečna už byly ve filmech představeny, a proto by dávalo smysl, že pátým Kamenem by mohl být právě Obelisk, který hraje v příběhu seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. podobnou funkci jako zbylé Kameny ve filmech a zjevně v sobě rovněž uchovává zvláštní moc. Na druhou stranu si ale musíme uvědomit, že do třetích Avengers zbývají ještě čtyři roky, během kterých je třeba odhalit poslední dva Kameny, pročež je trochu méně pravděpodobné, že by se jeden z nich měl objevit už nyní v seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. Zvlášť pokud už máme vcelku dobrou představu o tom, čím jiným by Obelisk mohl doopravdy být.

Komiksový Svatý grál

I když je znalost Kamenů nekonečna tedy určitě klíčová, Obelisk bude velmi pravděpodobně něco jiného. Doktor mlhavě zmiňoval to, co by se mohlo stát, kdyby Obelisk přinesl jeden z „výjimečných“ lidí do chrámu v onom záhadném městě. Pokud bychom se odkázali opět na komiksy, Obelisk by v sobě mohl uchovávat terrigenský krystal, který detekuje genové předpoklady potomků Inhumans. O tom, že jedním z těchto potomků je i Skye, už nyní nelze pochybovat (podobně jako v případě Rainy, která se Obelisku rovněž dotkla). Proto je také velmi pravděpodobné, že seriál Agents of S.H.I.E.L.D. bude směřovat k bodu, kdy Skye přinese Obelisk do chrámu v Attillanu, což odemkne její zvláštní schopnosti.

O jaké schopnosti by mohlo jít, to zatím nevíme. Nelze však vyloučit možnost, že by se po odhalení těchto schopností mohla ze Skye stát nějaká konkrétní komiksová postava. Doktor už se v nové řadě hned dvakrát obořil s tím, že „Skye není její jméno“, což naznačuje, že její skutečné jméno bude mít jakousi skutečnou váhu a až se o něm Doktor zmíní potřetí, dozvíme se snad skutečnou pravdu. Otázka však zní, zda seriál s tímhle odhalením přijde ještě před velkou pauzou (tedy během následujících dvou epizod), nebo až v průběhu druhé poloviny druhé řady příští jaro a léto.

Rodinná pouta

Fanoušci seriálu Dollhouse si v epizodě The Things We Bury jistě všimli dalšího příjemného shledání z whedonversa. Záhadnou matku Skye si zde totiž zahrála nepálsko-australská herečka Dichen Lachman alias Siearra, která se tak znovu mohla setkat s americkým hercem Reedem Diamondem, představitelem Daniela Whitehalla, který zase v Dollhousu ztvárnil pana Dominica (tady se hodí dodat, že v seriálu Agent Carter vystoupí zase herec Enver Gjokaj, představitel Victora, partnera Sierry). V této epizodě seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. však shledání těchto dvou herců není až tak šťastné, jelikož Whitehall – tehdy Werner Reinhardt – uvěznil matku Skye, prováděl na ní pokusy a nakonec získal její zvláštní schopnost, kterým se ukázal být jakýsi zdroj fontány mládí.

O tom, že matka Skye patří k Inhumans, opět není pochyb. Jednak je zjevná její nadlidská schopnost, kdy během více než čtyřiceti let Reinhardtova uvěznění nezestárla zdánlivě o jediný den, a jednak je tu také i její přežití kontaktu s Obeliskem. Tato skutečnost nám toho také odhalila víc o samotném Whitehallovi, včetně jeho původu a toho, jak dokázal znovu nabýt svého mladického vzhledu, když na matce Skye operoval tak dlouho, dokud neodhalil její genetické tajemství.

Velký otazník se ale stále vznáší i nad samotným Doktorem. Mimo jiné je totiž docela zajímavé (a opravte mě, pokud se mýlím), že jsme ho v seriálu zatím neviděli holýma rukama zdvihnout Obelisk. Je možné, že přímo Doktor nepochází z rodu Inhumans a Obelisku se dotknout nemůže? Anebo by takový kontakt měl jiné následky, než u jiných jedinců? Anebo, a to je asi nejpravděpodob­nější, Doktor prostě čeká, až se s Obeliskem dostane do chrámu?

Závěr epizody The Things We Bury nám naznačil, že Doktor dobře ví a celou dobu věděl, že za brutální smrt jeho ženy může právě Whitehall (mimochodem klobouk dolů za neuvěřitelně precizní, ale stále elegantně nenápadné digitální omlazení Kyla MacLachlana v poslední scéně). Pokud by tomu bylo skutečně tak, znamenalo by to, že Doktor pouze využívá Whitehalla, aby mu pomohl najít město, a jakmile by ho Doktor objevil a i s Obeliskem se dostal do chrámu v něm, uvolnil by tím své schopnosti a mohl se tak Whitehallovi konečně pomstít za své utrpení. Otázkou ale opět zůstává, jaké schopnosti by to byly.

Podivný případ doktora Doktora

Někteří fanoušci se totiž domnívají, že seriálový Doktor by mohl být adaptací komiksového doktora Calvina Zaba, geniálního leč šíleného (jak už tot ak bývá, že) lékařského výzkumníka, který byl velkým fanouškem klasického románu R.L. Stevensona Podivný případ Dr. Jekylla a pana Hyda, po jehož vzoru se sám snažil přijít se sérem uvolňujícím jeho zvířecí stránku.

To se mu nakonec podařilo a ze Zaba – nyní už pana Hydea – se stalo běsnící monstrum se silou ne nepodobnou síle a běsnění Hulka. Ze seriálu víme, že už nyní má Doktor problémy s ovládáním hněvu a vyloučit nemůžeme ani trochu té nadlidské síly (plus nezapomínejme na jeho jaksi mumifikovaný vzhled z finále první řady). Pokud by se z něj ale po vstoupení do chrámu skutečně stal pan Hyde, Daniel Whitehall i Phil Coulson by byli až po uši v pořádné bryndě.

Tady je třeba zmínit ještě to, že komiksovou dcerou pana Hyda je Daisy Johnson alias Quake se schopností produkovat zemětřesení (ať už v měřítku celých měst nebo jednotlivých lidských orgánů), kterou jsme v u nás vydaných komiksech mohli vidět například skrze výbornou Tajnou válku. Pokud by se tedy z Doktora skutečně vyklubal pan Hyde, Skye by logicky mohla být Quake, což by síly obou táborů zase trochu vyvážilo. Podrobnosti o Quake už jsou ale zase na trochu delší vyprávění a pokud tuto teorii v další epizodě nic nevyvrátí, můžeme si ji rozebrat zase příště.

Oheň a voda

Stejně jako poslední postřehy, i tyto zakončujeme u Granta Warda. Jenomže zatímco posledně se nám vnucoval pocit, že snad už alespoň trochu víme, o co Wardovi jde, nyní zase tápeme ve tmě. Únos pana Bakshiho totiž zjevně nebyl žádný symbol dobré vůle pro Coulsona (alespoň tedy ne primárně), nýbrž prachsprostý způsob, jak se dostat do blízkosti Daniela Whitehalla a Doktora. Co ale Ward zamýšlí s nimi, to už si aktuálně netroufnu ani tipnout.

Podobně lze říct i to, že Christianova doznání o studni se Ward nedožadoval kvůli sobě, nýbrž kvůli získání „důkazu“ o tom, že Christian zabil sebe i své a Grantovy rodiče. Wardovo spojení s jeho rodinou bychom ale nikdy neměli podceňovat a proto je pravděpodobnější, že vedle praktického využití Christianovy zpovědi Wardovi skutečně šlo i o uzavření této temné kapitoly svého života, kterou záhy zakončil ještě o to rezolutněji tím, že svého staršího bratra i oba své rodiče upálil v jejich domě… A nebo ne?

Zdroj: ABC

Diskuze /56

Starboy13

Skvělý postřehy! Pochopím mnohem víc věcí. Díky a skvělá práce! :)

#2 Gwaihir #2 Gwaihir
26.11.2014 | 11:15:06
Gwaihir

Opět skvělé postřehy, jen měl jsem za to že WhiteHall pri svých operacích vlastně matku Skye „vykuchal“ a její orgány a všechno si voperoval do sebe, práve díky rozhovoru " co jste ji vzal ?" -„Uplně všechno“
#1 Starboy13:
#1 Starboy13:

#4 Hurley
26.11.2014 | 12:07:16
Masinaka

K poslední scéně mě napadlo, že první, kdo si díval „deep into your enemies eyes“ byl Whitehall a ne Doktor, takže Whitehall možná ví, že Doktor není jeho spojenec a jen na něj něco hraje. Ale díky za parádní postřehy.

#4 Hurley
26.11.2014 | 12:13:05
Hurley

#2 Gwaihir: Já myslím, že to byl mix transfuze krve a různý tkáně.

#3 Masinaka: Nemyslím si. Koukni na tu scénu znova. Doktor na něj koukne a Whitehall jen tak pokývne, jakože souhlasí, že nepřítel je Coulson. Ale kdo ví, možná je taky o pár kroků napřed.

#24 Masinaka
čestný člen redakce
26.11.2014 | 12:25:09
Historic

Supr postřehy, hlavně se Skye to zas otvírá novou dimenzi, tím spíš když v téhle sérii jako „mini-May“ není dvakrát zajímavá.

Přidám jeden dotaz – jak to je tedy s tím (ne)stárnutím? Tuhle vlastnost mají všichni Inhumans? Kdyby ano, tak profesor kvůli faceliftu z poslední scény očividně normálně stárne a na rozdíl od manželky by se tím pádem jevil jen jako velmi znalý smrtelník (s možnými sklony „zezelenat“).

#6 Hurley
webmaster
26.11.2014 | 14:50:51
Hurley

#5 Historic: Měla by to být jen jedna z možných schopností.

čestný člen redakce
26.11.2014 | 15:19:06
paule

Zajímavý postřeh s lokiho žezlem to jsem třeba nevěděl, já jen myslel, že to žezlo je spojené s teseraktem. A ještě jedno by mě zajímalo. Dotknul se už Whitehall obelisku? Já si to totiž nevybavuji a celkem by mě zajímalo co by to udělalo s ním. Taky by mě zajímalo jaké má doktor plány se Skye, protože sám řekl, že se chce se svou rodinou setkat v posmrtném životě.

26.11.2014 | 15:21:26
lksvcr

Taky si myslím, že doktor není inhuman a taky si myslím, že asi nějak plánuje pro svoji pomstu použít sky a její schopnosti!!!

26.11.2014 | 15:27:28
Menelvagor

mě třeba čim dál tim víc zajímá Wardova linka, ten týpek je prostě zvláštní, jen škoda že tak rychle tam skončil jeho bratr, Tim DeKay je skvělej a na tu postavu se parádně hodil, klidně bych ho tam rád viděl dýl, škoda

26.11.2014 | 15:44:49
Hurley

Podle mě se Whitehall Obelisku dotkout nemůže, ale Doktor by ho na konci mohl nějak vyhecovat, ať se ho dotkne, a ono ho to nakonec zabije (á la Poslední křížová výprava). Na druhou stranu si ale říkám, že Doktor bude mít pro Whitehalla nachystanou trochu tvrdší pomstu. Přecejen mu slíbil roztrhání holejma rukama.

čestný člen redakce
26.11.2014 | 15:52:42
Blackhand47XD

Pokud vím, tak Lokiho žezlo ještě nebylo oficiálně za Kámen nekonečna oznámeno. Oficiální jsou zatím jen Tesseract, Aether a Orb.

#14 jh666
webmaster
26.11.2014 | 15:54:54
Nika

Mám dotaz, asi mi něco uniklo: „…Christian zabil sebe…“? asi to bude nějaká metafora nebo tak něco, nebo to myslíte nějakým zvláštním způsobem doopravdy? Vždyť přece žije. A ještě mi vrtá hlavou to k Wardovi: „…svého staršího bratra i rodiče upálil…“ s rodiči souhlasím ale se starším bratrem? né spíš s mladším bratrem vzhledem k tomu, že je Ward ze tří bratrů a on je tím prostředním a Christian je tím starším a Christian přece žije?! Možná jsem jen někde nedávala pozor a vám to příde jako blbej dotaz, ale prosím vysvětlí mi to někdo?

#13 Hurley
26.11.2014 | 15:58:53
Hurley

#12 Nika: Nerad ti drtím iluze, ale pointa toho finále tkvěla v tom, že Ward zavedl Christiana domů, zabil jeho i jejich rodiče, nafingoval to tak, že je jakože zabil Christian a pak spáchal sebevraždu, a Ward pak narafičil nahrávku a celej barák podpálil. Takaže Christian fakticky nežije. Upřímnou soustrast. :)

#19 Nika
čestný člen redakce
26.11.2014 | 16:31:05
jh666

#11 Blackhand47XD: Já měl za to, že Lokiho žezlo jako kámen nekonečna potvrdili na tý tiskovce, kde odhalili fázi 3

#15 Blackhand47XD #16 Blackhand47XD
26.11.2014 | 16:49:20
Blackhand47XD

#14 jh666: Tak já nečetl co všechno na té tiskovce bylo, takže je to možné.

webmaster
26.11.2014 | 16:57:03
Blackhand47XD

#14 jh666: Na Marvel Wiki to zatím není, takže to pořád asi nebude tam úplně jisté. Navíc kdyby to byl opravdu kámen nekonečna, tak by bylo ovládání lidí mnohem jednodušší ne ?

#21 bauerj
webmaster
26.11.2014 | 17:02:01
deadpool

mozna se doktor umu ulozit do jakehosi kokonu jako motyl aby oddalil svoji smrt nebo se treba nejak regeneruje – tak jako tak o inhumans toho moc nevim tak me zase zacinaji agenti brat stejne jako flash a arrow – btw grant je vazne borec :D

26.11.2014 | 17:10:04
Oveckoun

Hybatel. Nejmenoval se tak jeden vousatý chlapík v seriálovém Spidermanovi? Mám pořád zafixováno že tam byla epizoda jak někdo takový vzal pár komixových badass (red skull, doom, etc…), odnesl je na jinou planetu a proti nim nasadil Spidermana, Fantastic 4, Ironmana, dokonce i Storm z Xmanů. Jak já jsem ty díly miloval … :-)

#22 Hurley
26.11.2014 | 17:31:45
Nika

#13 Hurley: Díky za odpověď :) já už u to ho asi trochu usínala když jsem se na to koukala :) děkuju za vysvětlení .)

26.11.2014 | 17:33:51
N. J. Fury

No, trochu se bojím toho, co se se Sky stane. Je to dobrá postava

26.11.2014 | 17:35:04
bauerj

#16 Blackhand47XD: V Lokiho žezlu je kámen nekonečna. V traileru na Avengers: Infinity War o nich Odin mluví (převzato z Thora 2) a všechny dosud odhalené zaberou a je mezi nimi i žezlo

#26 Masinaka
26.11.2014 | 17:52:37
Hurley

#18 Oveckoun: Jo, to byl Beyonder ze Secret Wars. Když sem vymýšlel překlad pro Diviner, furt mi na mysl lezl právě ten seriálovej Spider-Man jak říkáš a nakonec sem využil Hybatele. Je to sice volnej překlad, ale doslovnej překlad tady prostě nefunguje. A myslím, že nakonec to i celkem sedlo. :)

čestný člen redakce
26.11.2014 | 17:56:32
Skinner

Prečítal som zaujímavý článok podľa ktorého je Skyein otec „Maximus the Mad“ a Obelisk je terrigenová bomba. Ale tiež som prečítal iný článok podľa ktorého sa vôbec nejedná o Inhumans ale o Deviantov. Ale to už sú teórie autorov tých člankov

26.11.2014 | 19:30:38
Masinaka

#4 Hurley: já se na to právě koukal několikrát a pořád tam vidím, jak to Doktor řekne, podívá se na Whitehalla, ale ten už se na něj dívá taky. No nechám se překvapit, je to jen teorie. ;-)

26.11.2014 | 20:33:28
Shimmi00

K hybateli, nedotknul se ho doktor, když ho vyndal před Whitehalla? Nejsem si jistý.

K Lokiho žezlu, pochybuji, že by mu Thanos strčil jeden z šutrů aby ho ztratil. To mi nesedí. Když už by ho měl, proč ho dávat pryč?

#27 bauerj
26.11.2014 | 20:34:25
Masinaka

#21 bauerj: On je nějaký trailer na Infinity war? :O

#27 bauerj
26.11.2014 | 20:37:29
bauerj

#26 Masinaka: http://www.youtube.com/watch?…
#25 Shimmi00: Jenže Loki slíbil, že dobít Zemi bude absolutní hračka a že jsme proti jeho armádě jak nic – Thanos tedy neměl nejmenší pochybnosti o tom, že mu ho Loki vratí a navíc získá i Teseract

#33 nereus
26.11.2014 | 20:58:47
Skinner

Neviem prečo ale mne Thanos pripadá ako úplný flegmatik a nepochybujem o tom, že ak by Thanos naozaj chcel získať Tesseract tak pokojne dobyje celý Asgard :D

#29 Hurley #34 PomarancPhoenix #47 Save41
26.11.2014 | 22:41:02
Hurley

#28 Skinner: Jenže to je moc nápadný. Jemu jde hlavně o to získat všechny Kameny, než si zbytek vesmíru vůbec uvědomí, kerá bije.

čestný člen redakce
26.11.2014 | 23:24:51
Skinner

V tom máš pravdu. Som veľmi zvedavý na ten zvrat pretože zatiaľ nemá ani jeden.

26.11.2014 | 23:39:29
Crooker

K tomu posmrtnemu zivotu (Doktor a Skye) – nemuze byt moznost, ze mysli posmrtny zivot „obycejnych“ lidi? zatimco Inhumans (nevim jestli tam teda muzu radit i Doktora, ale verim ze jo) preziji?

#32 Hurley
27.11.2014 | 1:00:47
Hurley

#31 Crooker: Pochybuju. Já si myslím, že je už smířenej s tím, že se Skye zařve, protože za živa s ním nebude chtít nic mít.

čestný člen redakce
27.11.2014 | 7:23:52
nereus

#27 bauerj: Kua ten Marvel vie ako robit epicke trailery :-)

27.11.2014 | 10:09:30
PomarancPhoenix

#28 Skinner: Mám dojem (a možmá si to i přeji), že ve 3. filmu Thor: Ragnorak bude Thanos o teserakt silnější (třeba zničí Asgard) :)

#36 Skinner
27.11.2014 | 14:27:51
Abs

Zajímavé postřehy, typla bych si, že otec Sky Inhumans není. Ale jinak, co se týče Lokiho žezla, tak v květnu 2014 bylo v jednom rozhovoru s Kevinem Feige řečeno toto:

Interviewer: We see that Loki’s staff has not been forgotten about. Are we to believe that maybe that’s another one of the Infinity Stones, or is that just pure speculation at this point? Feige: Well, it’s certainly pure speculation at this point. I’m not even sure if we even recognize Loki’s scepter [as an Infinity Stone], but that’s a big hint as to what will be causing them trouble in the next movie.

Takže krystal v žezlu na 99% kamenem nekonečna není (to, že jím je a že jde o potvrzenou informaci se objevilo na internetu po konferenci Marvelu pouze proto, že bylo zařazeno v „traileru“ na A3 a A4, ale ve skutečnosti tam o tom nikdo nahlas a otevřeně nemluvil). Navíc je mnohem logičtější, že o kámen nekonečně nejde, protože za 1)Thanos by ho Lokimu jen tak nesvěřil 2)V A1 je několikrát řečeno, že žezlo je napájeno Teseraktem a „fuguje jako zbraně Hydry“, což by na samostatný kámen nekonečna rozhodně nesedělo 3)Na Thanosově rukavici je modrý kámen pouze jeden a to Teserakt 4)V „seznamu“ kamenů, který ukazuje Sběratel v GotG žezlo ani žádný podobný krystal nefiguruje.

#39 shadowshade
27.11.2014 | 18:32:00
Skinner

#34 PomarancPhoenix: Je to možné ale v komiksoch Asgard zničil iba Sentry :D Podľa komiksu by malo isť o klon Thora ale toho sa myslím držať nebudú.

#37 PomarancPhoenix #46 Save41
27.11.2014 | 20:09:49
PomarancPhoenix

#36 Skinner: Sice se komixům vůbec nevěnuji a nemám tyto věci, až tak nastudované, ale nevidím problém, proč by si ve filmech, nemohli razit „historii“ svou vlastní cestou…za mě osobně by měli ultra-mega-giga-whatever velký plus, kdyby Asgard poslali do kytek…:) (ale jak říkám, nejsem fanoušek komixů a nemám tušení, jaký následky by to mohlo mít jak pro Thora, tak celej vesmír) :)

27.11.2014 | 20:27:04
Skinner

Tak ja by som chcel hlavne aby predstavili Sentryho a „Olympionikov“. A čo sa týka Thor: Ragnarok tak si myslím , že Thor zistí že Loki nahradil Odina a o tom bude celá zápletka ale môže to byť o niečom inom kedže Captain 3 ma úplné zmeniť celý MCU a ten bude vraj temnejší. Neskutočne sa na to teším.

27.11.2014 | 21:03:51
shadowshade

#35 Abs: souhlas s 2)V A1 je několikrát řečeno, že žezlo je napájeno Teseraktem a „fuguje jako zbraně Hydry“, což by na samostatný kámen nekonečna rozhodně nesedělo

ale taky by to mohl být: Power Gem – Controls all of the power in the universe. It can be used to augment or inhibit any force.

#41 Hurley
27.11.2014 | 22:48:15
shadowshade

zaráží mě ale, že v traileru bylo 5 šutrů na rukavici (4 u prstů, 1 u zápěstí)

#42 Abs
27.11.2014 | 22:51:13
Hurley

#39 shadowshade: Power gem by měl být Orb. Jinak s tím žezlem si furt nejsem jistej. Dokud mi oficiálně neřeknou jinak, budu vycházet z toho, že je to možnost.

čestný člen redakce
28.11.2014 | 7:37:02
Abs

#40 shadowshade: Na rukavici je 6 kamenů, ale jeden je v tom traileru jakoby „za rohem“ na palci a není skoro vidět. Už se o tom dost diskutovalo, ale fakt je jich tam všech 6 :-)

28.11.2014 | 7:47:11
Balthazar6

Opravdu jsem zvedavej na schopnosti Thanose po ovladnuti vsech 6 kamenu nekonecna.

28.11.2014 | 21:47:38
N. J. Fury

To jo, ale jak ho pak porazí?

29.11.2014 | 15:52:17
Čelo

Já bych si přál, aby to Thanosovi natřel HULK!!! :D

#48 shadowshade
30.11.2014 | 0:25:36
Save41

#36 Skinner: ked uz tak Sentry nie je klon Thora nema s nim nic spolocne Thorov klon bol len v obcianskej vojne a bol umelo vytvoreny Iron Manom, Hankom Pymom a Reedom Richardsom

#53 Skinner
30.11.2014 | 0:28:12
Save41

#28 Skinner: nie je flekmatick ale mad titan :D vlastne je avatar smrty nasho vesmiru a chce zufalo ziskat pozornost samotnej smrty tym ze zabije vsetkych vo vesmire :D

30.11.2014 | 0:31:54
shadowshade

#45 Čelo: weak god :D

#49 Čelo
30.11.2014 | 18:29:39
Čelo

#48 shadowshade: přesně tak! Hulka nikdo nepřemůže :D

#50 Lumicko #52 Blackhand47XD #53 Skinner
30.11.2014 | 20:46:19
Lumicko

#49 Čelo: Thor hej… a mozem tu menovat kopu dalsich ak chces

#51 Čelo
30.11.2014 | 21:11:18
Čelo

#50 Lumicko: máš recht :D

30.11.2014 | 21:39:15
Blackhand47XD

#49 Čelo: Hulka přemůže … Red Hulk :D

webmaster
1.12.2014 | 20:22:31
Skinner

#46 Save41: Ja viem, že Sentry nie je Thorov klon len som ho spomenul pretože to on v komiksoch „zničil“ Asgard. Chápem že to vyznelo tak že Sentry je Thorov klon. A tiež viem že Thanos je „Eternal“ z Titánu. Ale ten spôsob získavania kameňov nekonečna mi prišiel taký flegmatický.
#49 Čelo: Sentry by Hulka rozniesol v zuboch :D

#54 Onewinged
1.12.2014 | 22:09:53
Onewinged

#53 Skinner: No nejsem si tím úplně jistý protože,

ve world war hulk sentryho hulk porazil :D

#56 MiqueEala
3.12.2014 | 16:04:16
Skinner

Narozdiel od Hulka v MCU je Hulk v komiksoch neuveriteľne silný.

4.12.2014 | 17:12:13
MiqueEala

#54 Onewinged: neporazil, Hulk ho uklidnil…

24.12.2014 | 18:33:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav překladu

Epizoda S07E13: What We’re Fighting For

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @annePel, @laisobel, @Zira
Korekce: @Zira

Překlad sedí: Na všechny dostupné verze

Epizodu nezapomeňte ohodnotit

Ohodnoťte Agents of S.H.I.E.L.D.

Nepřehlédněte

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Premiéra sedmé a poslední série je už zítra, takže bychom se mohli podívat na hlavní postavy a jejich příběhy v průběhu let seriálu. V následujícím článku uvidíte krátké ukázky všech hlavních postav.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama