Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Představení epizody Eleven-Fifty-Nine

Představení epizody Eleven-Fifty-Nine

Už zítra se dozvíme, kdo jde z kola ven. Kdo to bude? Na koho čeká dlouho očekávaný hrob?

33 0
6.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /86

cutler

Bude to Felicity!! Když už jí Curtis nahradil za PC sledovače tak je v seriálu zbytečná.

#2 michalkrajnak
6.4.2016 | 23:02:57
michalkrajnak

#1 cutler: Felicity to predsa byt nemoze kedze v ktorejsi casti Oliver odchadzal od hrobu a nasadol do auta kde sedela Felicity…

#3 Stardos #6 Mammon52852
6.4.2016 | 23:06:34
Stardos

#2 michalkrajnak: Shado taky byla mrtvá a přesto si s ni Slade povídal :)

#5 Rubi #27 natan
6.4.2016 | 23:13:47
Quinzel

Myslím že to bude Diggle a zradí ho jeho bratr, ještě jsem zvažoval Captain Lance, ale u hrobu byl i Barry a ten ho myslím že ani neznal. Dinah nemá žádný důvod zemřít a její smrt by neměla žádný zvrat. Thea to samé, leda by ji zabil Merlyn, ale o tom pochybuju.

6.4.2016 | 23:17:48
Rubi

#3 Stardos: Jestli vás to uklidní můžete si to myslet. Ale Felicity to opravdu není.

#11 Ellennnka
6.4.2016 | 23:18:33
Mammon52852

#2 michalkrajnak: Přesně… Podle mně je to Thea nebo John (a sejme ho brácha to by bylo) jelikož Laurel bude v epizodě Flashe kolem 20dílu tak ta to nebude… a nemyslím si že by Oliver bulel za Lance či Donnu..

#7 Rubi
6.4.2016 | 23:19:19
Rubi

#6 Mammon52852: Nebuď si tím tak jistý. Ta Laurel bude ze Země 2. Takže…

#8 Mammon52852
6.4.2016 | 23:21:14
Mammon52852

#7 Rubi:Tak to mně necuklo to je trhlina do mého brilantního plánu :-) no nic já se nechám překvapit…

#10 Ellennnka
6.4.2016 | 23:24:56
dockfox

Bude to Laurel ve 20 epizode.

6.4.2016 | 23:30:02
Ellennnka

#8 Mammon52852: hlavně nebude hrát Laurel Lance, ale Dinah Drake – čilii jakoby dceru Black Canary na zemi 2 – pod nickem Black Siren, postava je to kladná. Tohle už je ohlášeno. Žádná Laurel, žádná Black Canary.

6.4.2016 | 23:47:42
Ellennnka

#5 Rubi: Že :-D Marc teď před pár dny říkal jednu pěknou větu, dovolím si ji lehce upravit k aktuální situaci.

„Je jen jedna věc, kterou si můžeme být jistí, že v hrobě není Oliver Queen…“ :-D Každý rok zabíjíme nějakou z hlavních postav, divíme se, že se diváci diví. Upřímně by bylo divné, kdybychom naopak v páté sérii někoho nezabili – to by nikdo nečekal."

Já bych to upravila takto… v současné chvíli si můžeme být jistí tím, že to nemůže být Oliver Queen a Felicity Smoake. Felicity má totiž příliš příběhových nitek, které za prvné nebyly uzavřeny, za druhé během této sezóny přišly další, které se nedovysvětlily… ten příběh zkrátka není uzavřený a většinou se zabíjejí postavy, které už nemají vůči ostatním hercům žádné příběhové linie… což mne přivádí k tomu, co tu říkám půl roku – Laurel je vyčerpaná a příběhovou linku během posledního roku prakticky neměla – a to vzkříšení fakt není příběhová linka, naopak jedinej důvod, proč ji nezabili dřív.

Jsem sice fanda Olicity, ale Laurel mi bude chybět. Ty poslední díly se chová téměř normálně, až je mi líto, že to nedělala celé čtyři roky :-(

#12 komcus
6.4.2016 | 23:54:43
komcus

#11 Ellennnka: Taky jsem si Laurel za posledních několik epizod oblíbil. Proto se bojím, že právě ona zemře. :/

čestný člen redakce
7.4.2016 | 0:01:20
armunder

Takže Damien bude mít zpátky svoje schopnosti. Díky té modle. Laurel nezemře ona je Black Canary zemře její otec. Nebo felici nebo Thea.

7.4.2016 | 1:04:49
Ipsh

Nevím proč, ale já si myslím, že zemře matka od Felicity, Donna Smoak. Nikdo by to nečekal…

7.4.2016 | 1:06:38
DavidDawson

Na náhrobku je napsáno Oliver Queen :D a bude muset po zbytek života být v ukrytu a chodit ven jako Green Arrow :D

7.4.2016 | 1:29:37
Xavik

Tohle není diskuze k aktuální epizodě, tak běžte někam s těma spoilerama!

admin
7.4.2016 | 8:12:37
Carlos MadMax

[smazáno] Tak prej žadný spoilery (viz. comm. výše) :D, tak dík no… už aby byli titule dost lidi celkem uvedlo že je to solidní díl a to nemyslím jenom tu na Edně Tak jen tiše doufám, že až dovalím ve 22:30 z fachu po odpolední, tak už někde budou, abych si zpříjemnil volnej čas před tou poslední páteční šichtou :)

#18 Xavik
7.4.2016 | 9:27:15
Xavik

#17 Carlos MadMax: Už jsem to smazal, fakt blbci s těma spoilerama.

#20 armunder
admin
7.4.2016 | 9:56:48
Sibila

od té doby, co jste napsali, že povýšili curtise, bych byla nejradši, kdyby v tom hrobě byl odklizen on… ale tolik štěstí mít asi nebudu

7.4.2016 | 10:42:05
armunder

#18 Xavik: No jo když tam dáváte trailer na devaténáctou epizodu tak se nediv. A ten spoiler byl ještě označen že je to spoiler tak jak můžete být všichni blbý a kliknout na to ? Když se chcete nechat překvapit! A ještě tady máš debili co na to kliknou naschvál a pak si tady stěžují nebo tady brečí!

7.4.2016 | 12:26:16
ČéEča

time to watch arrow on earth 2…

7.4.2016 | 15:36:20
Jareda

Jestli umře Laureltak se na to zase začnu dívat… Za mě nejhorší postava seriálu, postata a herečka mě sere již od prvního dílu. Špatně zahraná a hrozně napsaná postava… Věřím, že bez ní, bude svět arrow zase o něco víc dýchatelnější…

#23 armunder
7.4.2016 | 15:46:12
armunder

#22 Jareda: A objeví se ve Flashovi na zemi 2 Jako black Canary.

7.4.2016 | 15:52:08
Ellennnka

promiň Xavik, ale já svůj koment jasně označila dle pravidel, tak nevím, proč tu jsou promazané i mé komentáře. Nehledě na fakt, že se netýkaly jen arrow, ale i flashe.

Jinak v případě, že to označuješ za spoiler, tak jdi smazat prakticky všechny moje komentáře za posledního půl roku, protože jsem tu byla jediná, kdo tu říkal jak to dopadne a došlo na má slova – TUDÍŽ SPOILER

#56 Xavik
7.4.2016 | 17:21:26
armunder

Xavik je sám blbec zastává se těch co tady brečí když to bylo jasně uvedeno! Že jsem dal spoiler a ty debilové na to klikli a vypisují sračky a ty jim to ještě žereš! A na to že si admin tak bys neměl nadávat vůbec nikomu! Nic proti tobě ale tohle je můj názor.

#56 Xavik
7.4.2016 | 17:58:22
Lump1k

Podle mě by to mohla být Felicity, protože Curtis ji má nahradit za počítačem v 5 sérii. Jelikož si Felicity s Oliverem moc nerozuměj, tak by mohla Felicity odjet někam jinam a ten pohřeb je podle mě fake, protože je židovka, a tohleto o ni nikdo neví, takže by to mohla existovat i ta verze že Felicity prostě odjede a všchno bude fake, no co počkám si na titulky a uvidíme v epizodě.

7.4.2016 | 18:33:52
natan

#3 Stardos: To byla halusinace.

7.4.2016 | 18:55:16
surky3

Doufám, že se z Olivera stane takovej pomstichtivej Dexter a začne to permanentně likvidovat (Andy, Malcolm, Darkh, jeho žena (i když tu dost možná odbouchne John)) :D

7.4.2016 | 20:15:34
Holíček

Hrob… super! Felicity v něm nebude a nechtěl bych aby to byl někdo jiný. Neměla být náhodou tahle řada světlejší?

#30 HellTsuku
7.4.2016 | 20:20:59
HellTsuku

#29 Holíček: Jj a taky slibovali návrat staré dobré Felicity, nestalo se tak a producent teď tvrdí, že každý kdo kritizuje tuhle sérii a Olicity celkově, tak patří k uřvané menšině.

#31 Ellennnka #32 Holíček
7.4.2016 | 20:27:55
Ellennnka

#30 HellTsuku: ale ona ta série opravdu světlejší je Jenže je potřeba brát v potaz, že je to Star City a příběh Flashe. Takže děj na Arrow nikdy nemůže být zdaleka tak sluníčkovej jako v Central City.

Pokud vím, Oliver se víc usmívá, v seriálu je víc vtípků a trefných ironických a cynických poznámek, což diváka spíše pobaví. A Felicity je opravdu zpět na první sérii, nevím proč nevidíte opak.

#33 Holíček #34 HellTsuku
7.4.2016 | 20:31:19
Holíček

#30 HellTsuku: :D Zdá se že producent má menší chyby v matematice, protože menšina mi to zrovna nepřijde… já jsem mě ze začátku jejich kamarádský vztah rád, ale pak už to šlo z kopce. No nic na TV guru by už za chvíli měli být titulky, tak se to jméno konečně dozvím.

7.4.2016 | 20:35:33
Holíček

#31 Ellennnka: Já si myslím že jejich vztah byl příliš uspěchaný, Felicity jako taková mi moc nevadí.

#35 Ellennnka
7.4.2016 | 20:37:28
HellTsuku

#31 Ellennnka: Upřímně buď koukáme oba na něco jiného nebo jsem slepej, ale vtipkující Felicity jsem viděl naposledy někde v druhé sérii. Ve čtvrté ani jednou.

#35 Ellennnka #36 Stardos
7.4.2016 | 20:39:23
Ellennnka

#33 Holíček: uspěchaný? :-D myslíš ty tři roky, než si spolu vůbec začali? :-D

#34 HellTsuku: s ohledem na to, že mrtvolku jsem tu jako jediná uhodla já už od prvopočátku, hádám spíše, že oba sledujeme sice stejný pořad, ale já si všímám vícero věcí :-) A z mé strany to prosím není žádný hejt, jen mi to tak přijde. To, co mně přijde očividné a do očí bijící vás tady většinou ani netrkne. Čím to bude? Možná kdyby jste všichni ubrali tu kritiku a neřešili tady poslední rok a půl jen to, kdo je větší osina v zadku a kterou nánu raději vyvraždit a odstranit ze seriálu… tak by jste si všimli toho, co je pro poměrné procento lidí zřejmé.

#37 Stardos #38 NickGrey #39 Holíček
7.4.2016 | 20:44:12
Stardos

#34 HellTsuku: A nebo má každý jiný pohled

7.4.2016 | 20:44:29
Stardos

#35 Ellennnka: Zajímá mě jak dlouho se ještě budeš chlubit, že jsi to uhodla :D

#40 Ellennnka
7.4.2016 | 20:46:01
NickGrey

#35 Ellennnka: Tak Felicity sice je lepší než ve 3. serii a vtipy určitě měla, ale nemyslím si, že by to bylo kvalitativně srovnatelný s třebas 1. serií. A po těch pitomostech, co občas předvádí + její praštěná matka člověk snadno zapomene na nějaký vtipy.

7.4.2016 | 20:48:03
Holíček

#35 Ellennnka: Tím myslím že Arrow má mít ještě minimálně 1 řadu a teď jejich vztah dávali skoro do každé epizody, tak jen by mě zajímalo co mají ještě v plánu s Olicity. :)

#41 Ellennnka
7.4.2016 | 20:49:51
Ellennnka

#37 Stardos: dlouho :-) Ne, sranda.

Jen je celkem zajímavé, že tady fakt neumíte poslední roky a měsíce nic jiného než kritizovat, vymýšlet co nejšílenější fikce, ale když jsem řekla já, jak to bude. Tak jsem tady byla za pitomou a prakticky málem za nesvéprávnou, protože očividně musím koukat na seriál totálně špatně. Uh… a ono jejda, jsem měla pravdu.

Já se tím tady ani v nejmenším nemám chuť ohánět proto, abych se vychloubala, ale abych vás tady donutila (doufám v to), aby tu ty debaty zase sloužily k rozebrání dílů. O tom, co si myslíme, že daná situace, či díl znamená pro budoucí vývoj seriálu. A ne tu fakt jen řešit která ženská je větší P*ča. Prostě uvažovat nad tím, co nám autoři připravili a ne tu jen slovně napadat, vzájemně se urážet… a kritizovat postavy.

7.4.2016 | 20:51:12
Ellennnka

#39 Holíček: oni taky do konce série budou zase spolu. Téma celé série bylo jasně stanovené v prvním díle. O tom, že by se tu většina „fanoušků“ mělo připravit na svatbu v páté sérii snad ani nemusím říkat. Curtis určitě nenahradí Felicity v teamu, to není v plánu.

#42 Holíček
7.4.2016 | 20:53:18
Holíček

#41 Ellennnka: Jen mi přijde zvláštní že začátky Arrow byli více samotářské,za­bijácké a detektivní a teď svatba. :)

#43 Ellennnka
7.4.2016 | 20:57:11
Ellennnka

#42 Holíček: v tom se nehádám, byly takové. Ale je to dáno cestou hrdiny. Po pěti letech v pekle, jak s oblibou začínal pilot v prvním díle (což později změnili…)… přišel jen s jedním cílem… už to je krátkozraké a úzkoprsé. A v tom je kámen úrazu, nelze takto fungovat po celou dobu. Jedinec se v tomto případě vyvíjí a postupně mění své priority – ať nedojde k špatné interpretaci, bavím se tu o způsobu záchrany města a uvažování. V jedničce si naivně myslel, že stačí udělat bububu na lidi z tatínkovo knížečky – to je úzkoprsé.

Postupem těch 4 let prochází přirozeným vývojem jedince s traumatem a nejen že se učí žít, ale učí se i zvedat své morální hodnoty. A hlavně se postupně měnit v hrdinu. A zde je ten zádrhel, ve čtvrté sérii je pouze hrdinou, nikoliv superhrdinou. Jenže příběh o Green Arrow je o superhrdinovi. Autoři už víc jak před pěti lety, když se začalo mluvit o seriálu arrow jasně vyhranili, když řekli, že seriál bude o cestě olivera queena v superhrdinu. Tak prostě nerozumím tomu, proč to nejste schopni akceptovat, když oni opravdu dělají to, co od začátku slibují.

#44 Holíček
7.4.2016 | 21:03:13
Holíček

#43 Ellennnka: Já vím že je podle komiksu, ale i Green Arrow je napodobenina Batmana. Pro mě je ten světlejší Flash. Samozřejmě, máš pravdu a s většinou co jsi toho řekla souhlasím, ale Arrow jsem sledoval každou epizodu hned co vyšla a už se mi nezdá takový jaký byl kdysi. Ze začátku na mě zapůsobil jistým způsobem a jen si myslím že člověk co se před rokem snažil infiltrovat do řad nejnebezpečnějšího muže světa teď řeší svůj vztah pomalu více než zachraňování města. Chybí mi to: You have failed this city.

#45 Ellennnka
7.4.2016 | 21:16:01
Ellennnka

#44 Holíček: tak já upřímně mám ráda spíše ty komiksové hrdiny, kde je to o intelektu a ne o nadpřirozenu. V tomhle je mi bližší arrow než flash. Ale ano, rozhodně je světlejší Flash a vždy bude. Pamatuješ, jak se v prvním crossoveru na toto téma prostě Oliver s Barrym pohádali? Kdo umřel Barrymu? Akorát matka a teď jooo, Edie, a dodnes „nevíme“ jak dopadl Robbie. Ale důležité je i to, jakým stylem dotyční zemřeli. Oliver je naproti tomu prakticky takovej magnet na úmrtí a jeho nejbližší umírají násilnou smrtí, dost často přímo před jeho očima. A opakovaně. Už jen proto mi třeba přijde logické, že Arrow nikdy nemůže být tak lehčí, jako je Flash. Co se týče toho vztahu… podstatně víc to řešil v třetí sérii, tady mi to tak nepřijde. Nebo je to možné, že to řeší, ale všímám si podstatnějších věcí v ději, že mi ta část řešení vztahu přijde oproti tomu ostatnímu nedůležitá. Ale pokud má být hrdina světlem pro ostatním a majákem naděje a ty další názvy, jak to tvůrci popisují… tak to nelze udělat, pokud samotný superhrdina nebude šťastný – ve finále je to pohádka. Ale o tom to je.

Batman nikdy nemá šťastný konec, nikdy není majákem naděje. Tohle dost dobře ztvárnili v posledním filmu. Ale já z batmana nikdy nebyla odvařená, takže rozhodně nevylučuji, že mám zkreslené mínění.

#46 Holíček
7.4.2016 | 21:24:01
Holíček

#45 Ellennnka: S tou pohádkou máš pravdu. :) A tak taky upřímně v Arrow kdo z mrtvých nebo považovaných za mrtvé tak zůstal? :D

#47 Ellennnka
7.4.2016 | 21:42:57
Ellennnka

#46 Holíček: ta dnešní, je s dotyčnou osobou ukončena smlouva. A Tommy a Moira a otec Olivera… :-D

#48 Stardos #50 Ethan #60 Holíček
7.4.2016 | 22:11:50
Stardos

#47 Ellennnka: Stejně je mi záhadou, jak můžeš vědět, že má ukončenou smlouvu :D Btw, nikdy nebud tak jistá, otce Olivera ještě očekávám a to zvlášt po tom, co víme, že je Green Arrow na E2 :D

#49 Ellennnka #52 Ellennnka
7.4.2016 | 22:36:45
Ellennnka

#48 Stardos: v tom případě se ale bavíme o Flashovi a ne o Arrow :-D

7.4.2016 | 22:39:36
Ethan

#47 Ellennnka: To vážne má ukenčenú zmluvu?

#51 Ellennnka
7.4.2016 | 22:42:39
Ellennnka

#50 Ethan: ano, má. Obnovovat ji nebudou. Smrt je definitivní.

7.4.2016 | 22:47:22
Ellennnka

#48 Stardos: protože to tvůrci i KC potvrdili, mimojiné.

7.4.2016 | 22:50:20
Stardos

„Potvrdili“ Já obvykle slovům tvůrců a herců nevěřím :D

#54 Ellennnka
7.4.2016 | 22:57:32
Ellennnka

#53 Stardos: nemá smysl ti to vysvětlovat, ok :-) chápu

#55 Stardos
7.4.2016 | 23:00:27
Stardos

#54 Ellennnka: Řekněme, že já moc tvůrcům nevěřím, a Arrow není jediný seriál u kterého to je :) To, že to řekli a napsali mě nepřesvědčí :)

#58 Ellennnka
7.4.2016 | 23:02:17
Xavik

#24 Ellennnka: Jo, možná jsem smazal blbej komentář, už nevím, co jsi tam psala, ale tady se najednou objevilo tolik komentářů k té smrti, že jsem to promazal všechno. :)
#25 armunder: To stejný co nahoře. Smazal jsem toho tady hromadu, taky jsem ti na to omylem klikl. A toho blbce si odpusť.

#57 armunder #58 Ellennnka
admin
7.4.2016 | 23:06:20
armunder

OK Jinak celý Flash je těmahle informace zaspamovaný tím spoilerem. Hned u info Laurel se objeví ve Flashovi na zemi 2.
#56 Xavik:

7.4.2016 | 23:29:19
Ellennnka

#55 Stardos: já to nijak nemyslela, jen, že mi přijde zbytečné na tom plácat plíce :-)

#56 Xavik:

poctivě to bylo přesně takhle a text ještě v angličtině… a neuváděla jsem jméno !

7.4.2016 | 23:32:11
Toso11

mne to uz pride asi tak ze kazdy je nervozny za svoju pracu tak racej si zanadava navstevnikom stranky … potencialnym zakaznikom … uvedom si ze ak niekto nechce vidiet spoiler tak nenavstevuje stranku a hlavne diskusie … ja ked som siel na star wars od youtube a zvysku diskusii som si dal na cas pauzu kym som nevidel SW

8.4.2016 | 1:16:07
Holíček

#47 Ellennnka: Malcolm, Sára,Thea, o Sladovi si to Oliver myslel, o Sáře si to myslel asi dvakrát. O tom, že Oliver zemřel si to celý tým myslel, o Arsenalovi a Atomovi taky. A Felicity na to taky vypadala. :D Prostě v Arrow kdo nebyl považován za mrtvého, jako by tam nebyl. :D Už jsem tu epizodu viděl a tu smrt bych přál asi někomu jinému… Nicméně jsem rád že když už smrt, tak konečně napořád.

#61 Ellennnka
8.4.2016 | 12:28:43
Ellennnka

#60 Holíček: tak já se nehádám, Mysleli si to o spoustě lidech :-D Ale tvůrci jasně říkají, že díky komiksovému světu pak nikdo té smrti nevěří a je to špatně. Že právě i superhrdina může zemřít a měl by zemřít, protože pak to dává větší důraz.

8.4.2016 | 13:02:57
flamigen

Bohužel už vím, kdo to je :(

#63 Lump1k
8.4.2016 | 13:23:13
Lump1k

#62 flamigen: Úplně mě mrazilo v tu chvíli :(

#81 flamigen
8.4.2016 | 14:40:53
Argetlam Královrah

Ne… to nemůže být pravda :( moje nejoblíbenější postava :(

8.4.2016 | 18:27:18
leonidas 300

hrdinové a postavy od DC mají naštěstí tu neblahou vlasnost se vracet mezi živé nebo se objevyt ze zničené alt. reality jako mnohem silnější postavy a to zejmena co se týče boje ale to jsou komiksy kde občas jsou nahrazeni ale po uplinutí nějaké doby se do komiksů většinou vrátily a to často ze záhrobí takže jim naděje umírá nebo spíš ožíva jako poslední.

#66 HellTsuku #67 Argetlam Královrah
8.4.2016 | 20:59:10
HellTsuku

#65 leonidas 300: To se často děje i v Marvelu nic neobvyklého. Jiné reality, znovu oživení...... a různé :D nejlíp na tom byl Lobo, toho nechtěli ani v nebi ani v pekle :D

8.4.2016 | 21:23:44
Argetlam Královrah

#65 leonidas 300: Přesto mám DC raději než Marvel. Jediný Marvelák, který v mém srdci porazí DC je Spiderman, jakožto můj nejoblíbenější hrdina ze všech. Nechápu jak se někdo může dívat na kraviny typu Captain America, Thor, Avengers nebo nedej bože Iron Man…

#70 Stardos
8.4.2016 | 23:04:44
Andy009

Umře william clayton.. Je to napsany na tom hrobe

9.4.2016 | 8:27:50
Gabbriela

Já to vidím tak, že se vrátí…co asi tak mohla po Oliverovi chtít, aby jí slíbil…hádám, že odněkud vytáhl nějaký ten svůj hokus pokus lektvar, Laurel se napila, pak si všichni mysleli, že zemře a ve finále odněkud vyskočí a s Oliverem vyřídí Darkha. Ach jo…a to to byl tak fajn seriál..odehrávalo se to ve dne, v baru, na spoustě místech, Oliver dával každému na frdel…teď je to jen tajemno, nadpřirozeno, Oliver dostává na frdel…Zlatá 1. série…

#76 Epsik
9.4.2016 | 8:31:20
Stardos

#67 Argetlam Královrah: Taky jsem antimarvelák, ale zrovna Iron Mana mám rád :D

9.4.2016 | 9:05:43
Biki

Od tý doby, co tvůrci HIMYM potvrdili, že Matka neumře, už žádným tvůrcům nevěřím :D

#72 Rubi
9.4.2016 | 9:35:24
Rubi

#71 Biki: Právě to co se stalo v HIMYM byl pro mě mega podpásovák a ještě ted se nemůžu vyrovnat s tím jak celý seriál skončil.

9.4.2016 | 11:27:14
Davedy

Laurel zemře.Damien ji probodne šípem. !

#74 Baltik #75 Fabi73
9.4.2016 | 13:29:03
Fabi73

#73 Davedy: Myslím že už bylo na čase (omluva těm, kdo ji měli rádi ..já neměl)

9.4.2016 | 23:12:55
Epsik

#69 Gabbriela: No kež by… :/

10.4.2016 | 0:14:12
armunder

Jedna chyba v Arrow třetí epizoda Damien Dark nadzvedne Olivera a John Diggle ho zezadu zastřelí! A Damien Dark by měl být mrtvý přece tak jak to že není ? Všimli jste si té chyby ?

#78 Stardos
10.4.2016 | 14:26:16
Stardos

#77 armunder: Myslím, že tu kulku chytl :)

#79 armunder
10.4.2016 | 15:58:10
armunder

#78 Stardos: Právě že ne od ji dostal ze zadu a vůbec to nečekal a spadl na zem a měl by být mrtvý.

#80 Ellennnka
11.4.2016 | 8:50:11
Ellennnka

#79 armunder: já bych to armundere ukončila tím, že prostě Darkh je do té doby, dokud má v moci sošku prakticky nesmrtelný, což nám tady opakovaně ukázal. Takže nemá smysl nad tímhle moc přemýšlet.

11.4.2016 | 9:24:36
flamigen

#63 Lump1k: Je to velká škoda. Má nejoblíbenější postava a stane se toto…:(

11.4.2016 | 10:04:59
Scoop

Je tu velká pravděpodobnost, že vaše milovaná Laurel může být pořád naživu.

#83 Ethan
11.4.2016 | 13:30:03
Ethan

#82 Scoop: Ako si na to došiel? O tom silne pochybujem, keďže tvorcovia sa niekoľkokrát vyjadrili, že mrtvá ostane. U nich je síce možne všetko ale pochybujem, že by ju vrátili späť. Ale dúfam teda, že sa mýlim. Katie Cassidy by sa však aj naďalej mala objavovať vo flashbackoh.

#84 Raya
11.4.2016 | 16:16:23
Raya

#83 Ethan: no zase na druhou stranu ti neřeknou : jo máte pravdu, Laurel bude naživu.

11.4.2016 | 19:30:39
Hefoo

To, že je Laurel mrtvá neznamená, že je mrtvá aj ako Black Canary…už sa nemusí vrátiť nikdy ako Laurel ale ako Black Canary? To je otázka. ;)

#86 Ellennnka
12.4.2016 | 14:31:09
Ellennnka

#85 Hefoo: s ohledem na to že umřela Laurel jako Black Canary… tak silně pochybuju. Ale nějaká cizí slečna by si přezdívku mohla vypůjčit, to ano :-D

16.4.2016 | 17:41:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama