Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Prodloužená upoutávka k desáté epizodě Blood Debts

Prodloužená upoutávka k desáté epizodě Blood Debts

Týden před premiérou druhé poloviny čtvrté série Arrowa jsme se dočkali prodlouženého traileru, kde jsou další nové záběry.

29 0
16.1.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /92

Scenárista s veľkým S

Je smiešne, ako sa snažia spojiť hrob a zranenie Felicity! :D

16.1.2016 | 10:52:37
Derek94

co kdyz umre Dona? :D

16.1.2016 | 10:56:24
ČéEča

Konečne Anarky (Y) :D

16.1.2016 | 11:08:28
Fufinek

Doprdele, všetci vedia, že Flicity nezomre ale kto je v tom hrobe???? :D Ja už to neviem vydržiť

16.1.2016 | 12:00:27
Adélka_MucQ

I kdybychom všichni nevěděli s naprostou jistotou, že Felicity neumře, tak to, jak ty srdcervoucí záběry vytrvale spojují s tím hrobem, by bilo do očí :D Že jim za to ta snaha o udržení představy její smrti stojí :D

16.1.2016 | 12:21:07
Ben111

Umře Thea a vrátí se Roy.

#7 HellTsuku #17 Cchoo
16.1.2016 | 13:03:19
HellTsuku

#6 Ben111: Hm to by bylo v celku zbytečné

16.1.2016 | 13:19:31
Scenárista s veľkým S

Oliver Queen- 0 % Felicity Smoke- 0 % John Diggle- 64 % Dinah Laurel Lance- 41 % Thea Queen- 45 % Quentin Lance- 61 % Ray Palmer- 67 %

% vyobrazenie šance na pobyt v hrobe, pred ktorým stoji Oliver a Barry v S04E01!

#9 Nordík #21 armunder #22 armunder #57 Stardos
16.1.2016 | 13:32:07
Nordík

#8 Scenárista s veľkým S: Ray už byl jednou „mrtev“ a hlavně se stěhuje do Legend, takže asi těžko umře :D

#10 Scenárista s veľkým S
16.1.2016 | 13:44:58
Scenárista s veľkým S

#9 Nordík:

To bol vtip, preto som mu dal aj najviac % , no tak, čítaj medzi riadkami!

16.1.2016 | 13:46:53
Stardos

Tak jasně že je v hrobě Oliver

16.1.2016 | 13:48:47
Menec

Ale to se určitě zašel podívat za Tommym nebo mámou a jen z toho dělaj něco velkýho :D Ale jestli opravdu někdo umře, tak sázím na Quentina Lance.

16.1.2016 | 14:09:21
Angi

Kéž by to byla Lorel. Její herecké schoposti voskové figuríny už bylo dost. Ale nejpravděpodobněji teď vpadá Thea. To se přece taky táhne celou sérií, jak se Oliver hrozně o ni bojí..

#14 HellTsuku
16.1.2016 | 16:12:20
HellTsuku

#13 Angi: Ale její smrt by byla naprosto zbytečná a pořád je šance že by z ní mohli udělat Cheshire.

#15 Angi
16.1.2016 | 16:54:31
Angi

#14 HellTsuku: Děláš, jako by ten seriál dával nějaký smysl. =)

#16 HellTsuku
16.1.2016 | 16:58:20
HellTsuku

#15 Angi: Jo vím že po třetí sérii už ne, ale její smrt by byla zbytečná a dost blbá..... já vím, snažíms e přesvědčit sám sebe, ale také si myslím že to bude ona

16.1.2016 | 17:24:33
Cchoo

#6 Ben111: Taky si myslím, že je to Thea, ve 33.vteřině traileru začínají střílet nějaké automaty a Thea se postavila před Olivera. Stejně tam posledních pár dílů nemá nic moc dějovou linku. Každý tam má „parťáka“ a ona je tam jako kůl v plotě

#18 HellTsuku
16.1.2016 | 19:26:35
HellTsuku

#17 Cchoo: Tj ale bude to blbost už jednou přece „umřela“

16.1.2016 | 20:13:26
Stardos

Doufám,že Thea neumře.Přesto,že mám Roye více rád než ji,tak jako parťák Green Arrowa se mi líbí víc ona.Jestli s tím hrobem zase nebudou jen strašit a objeví se to na konci jako,že už to brzy bude

16.1.2016 | 20:56:31
Rubi

Roy se má vrátit, že by se vrátil na pohřeb? Možné je všechno, nicméně já se stále držím teorie, že zemře Samantha.

16.1.2016 | 20:59:14
armunder

#8 Scenárista s veľkým S: Diggle 0% Protože se má objevit v seriálu flash. A Roy má být v legend of Tomorow a vrátí se ve 12 epizodě. Palmer se taky objeví legends of tomorow. No Felicity objeví se tam flash takže to bude fingovaný. Aby si Oliver myslel. Vždyžtak doporučuju přehrát první epizodu jestli něco neuniklo a nový nápad.

16.1.2016 | 22:33:01
armunder

#8 Scenárista s veľkým S: Diggle 0% Protože se má objevit v seriálu flash. A Roy má být v legend of Tomorow a vrátí se ve 12 epizodě. Palmer se taky objeví legends of tomorow. No Felicity objeví se tam flash takže to bude fingovaný. Aby si Oliver myslel. Vždyžtak doporučuju přehrát první epizodu jestli něco neuniklo a nový nápad.

#23 Scenárista s veľkým S
16.1.2016 | 22:49:32
Scenárista s veľkým S

#22 armunder:

Seriál Arrow a seriál The Flash sú prepojene, takže postavy sa v jednom či druhom seriály budu objavovať neustále. Nevidím však dôvod, prečo by sa mal Diggle objaviť v seriály The Flash, no aj keby sa objavil, tak to nie je žiadny dôvod, prečo by nemal zomrieť! Roy môže v LoT akurát tak hosťovať, nič viac, ja som ho v žiadnom príspevku nespomínal, takže nechápem prečo si ho spomenul. Palmer je hlavná postava LoT, takže on sa tam len neobjaví, ale bude jedna z hlavných postav, dokonca bude líder celého týmu. Jeho som spomenul iba zo žartu, vážne si tu niekto mysli, že by som to mohol myslieť vážne, som sklamaný! Prvú epizódu som už videl a neuniklo mi nič, to ty si musiš uvedomiť fakt, že Felicity bude žiť, viem, nemáš ju rad, taktiež ju nemám rad, ale musíš predsa vedieť, že jej osoba sa v hrobe nachádzať nebude!

#24 armunder #25 Stardos
16.1.2016 | 23:10:25
armunder

#23 Scenárista s veľkým S: a víš kdo je ta holka jak sní byl damien ?

#26 Stardos #31 Scenárista s veľkým S
16.1.2016 | 23:56:19
Stardos

#23 Scenárista s veľkým S: Nechci být za chytrého,ale pokud už má někdo v 10.epizodě umřít,tak Diggle to opravdu být nemůže,protože má být v 15.epizodě Flashe

#27 Ellennnka #31 Scenárista s veľkým S
16.1.2016 | 23:59:58
Stardos

#24 armunder: Napadlo mě,že jeho manželka,ale fakt nevím,už je to dávno co jsem Damienovu rodinu viděl :D

17.1.2016 | 0:01:13
Ellennnka

#25 Stardos: že se ti chce vůbec na našeho scénáristu a amurdera vůbec reagovat :-D já si vždycky po jejich komentářích musím zapínat arrow, protože furt přemýšlím, jestli se díváme na stejný seriál jako tito dva výjimeční jedinci :-D a po shlédnutí se akorát utvrzuji,že na něčem musí ujíždět :D

#29 Angi #33 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 0:07:10
Simuska272

Felicity to být nemůže, už jen z toho důvodu že má v budoucích dílech dostat svojí vlastní přezdívku. :-)

17.1.2016 | 10:23:56
Angi

#27 Ellennnka: Tím chceš říct, že je Arrow kvalitní?

#30 HellTsuku
17.1.2016 | 10:28:04
HellTsuku

#29 Angi: To tvrdí pořád.

#32 Angi
17.1.2016 | 11:01:54
Scenárista s veľkým S

#24 armunder: Pravdaže.

#25 Stardos: What? Tak teraz som vážne sklamaný, v 10 EPIZÓDE seriálu Arrow neumrie žiadna hlavná postava! Ako ste prišli k tomu, že niekto v 10 epizóde zomrie? Počkať! Videli ste to v upútavke? Vážne som si myslel, že su tu inteligentnejší ľudia, hrob v tam dali iba preto, aby si ľudia mysleli, že je po Felicity, ako ale vidím, malo to aj iný efekt!

#35 Stardos
17.1.2016 | 11:25:06
Angi

#30 HellTsuku: Mno, pak je jasné, kdo tu má něco s mozkem. I mean.. ten maďar je totál magor, ale pokud někdo tvrdí, že je Arrow 902 10 skvělý (i v nynější řadě) tak by potřeboval akutní ambulatní léčbu v Bohnicích, nebo vidět pořádný seriál.

#34 Stardos #38 HellTsuku
17.1.2016 | 11:27:39
Scenárista s veľkým S

#27 Ellennnka:

Niekto kto si nevie zapamätať dej epizódy si asi ťažko zapamätá komentáre, ktoré sem a pridávam a ich obsah! V žiadnom komentári som nespomenul niečo, čo sa v epizóde neobjavilo, ale ak si to videla, tak to sem pridaj, chcem to vidieť, aj ostatní ľudia to chcú vidieť a pripadne sa na príspevku zasmiať! Niekto kto tvrdi, že Arrow je kvalitný seriál to v hlave nemôže mať v poriadku, takže ak niekomu správne nefungujú chemicke reakcie v mozgu, ktoré boli spôsobene užívaním drog, tak si to asi len ty!

17.1.2016 | 11:35:17
Stardos

#32 Angi: Léčit by se měl jít i ten,kdo říká,že je nekvalitní a stále se na něj kouká.

#37 Angi
17.1.2016 | 11:45:15
Stardos

#31 Scenárista s veľkým S: Ty si pomalu ani neuvědomuješ co píšeš,takže tohle tvoje zmatené chování toleruju

#36 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 11:46:54
Scenárista s veľkým S

#35 Stardos:

Chcem príklad, aj keď viem, že žiadny neexistuje. Napísať, že v 10 epizóde zomrie hlavná postava ma šokovalo, hlavne od teba!

#39 Stardos
17.1.2016 | 11:51:51
Angi

#34 Stardos: Už jsem tu psal že na to koukám pouze ze zvědavosti, jak moc dokáží tvůrci ještě klesnout. Pusť si znovu první díl první série.

#39 Stardos
17.1.2016 | 11:53:08
HellTsuku

#32 Angi: To víš někteří by říkali, že je to kvalitní i kdyby si Felicity a Oliver jeden druhému srali do huby :D

#42 Angi
17.1.2016 | 12:00:05
Stardos

#37 Angi: A proto je důvod urážet lidi kterým se to líbí?

#36 Scenárista s veľkým S: Přečti si tvojí reakci na Armundera a pochopíš

#41 Angi
17.1.2016 | 12:00:30
Stardos

Btw,Marvel mi taky příjde nekvalitní,ale nechodím to psát na stránky o něm

#43 HellTsuku #45 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 12:02:14
Angi

#39 Stardos: Ano. Je výsadou intelignetních tropit si šprýmy z blbů. Život není fér, smiř se s tím.

#47 Stardos
17.1.2016 | 12:02:54
Angi

#38 HellTsuku: No, to by tvůrci překvapili. =)

17.1.2016 | 12:03:45
HellTsuku

#40 Stardos: Lol já zrovna nejsem fanoušek Marvelu právě naopak jsem fanoušek DC comics, proto mám rád komiksoví seriál ve stylu Gotham, ne však levnou romanci která je ve Flash nebo Arrow

#47 Stardos
17.1.2016 | 12:04:12
lukasplechacek

Souhlasím tu s tím, že Slade byl dokonalý protivník. Souhlasím i s tím, že 3 série Arrowa možná byla trochu slabší, ale rozhodně nebyla úplně na prd. Já osobně si myslím, že 4 řada se docela povedla.

#47 Stardos
17.1.2016 | 12:04:46
Scenárista s veľkým S

#40 Stardos:

  • Seriál Arrow a The Flash su prepojene, ok tu som sa možno zmýlil, ani jedna postava sa zatiaľ neobjavila v inom seriály!
  • Nevidím dôvod, prečo by sa Diggle mal objaviť v seriály, ok blížia sa Barryho narodeniny, takže som sa možno unáhlil! Pravdaže, to že sa postava objavy v seriály znamená aj to, že v danej sérii už nezomrie, to som nevedel, ale zistil som to.
  • Prepáčte, Roy bude jedna z hlavných postav v LoT!
  • Palmer je iba vedľajšia postava, takže objaví sa tak v max. 2 častiach.
  • Felicity bude mať pohreb už v 10 epizóde!

Tak som to opravil, ďakujem, že ste ma osvietili! :D :D

#49 Stardos
17.1.2016 | 12:09:32
Angi

Vidíte a mi se zas Slade jako protivník moc nelíbil. Už tu bylo milionkrát, jak se parťák promění v nepřítele. Slade byl agent. Byl racionální a zachovával si chladnou hlavu. A pak najednou nedokáže pochopit a srovnat se s tím proč a jak zemřela ta holka, s kterou ani nikdy nic pořádnýho neměl a začne z toho vinit hlavní postavu a stane se z něj vraždící maniak? To bylo nuceně šroubované až hrůza, vůbec to k Sladeovu dosavadnímu já nesedělo. Buď měl mirakurum dostat hned, nebo ho před tím měla ta holka alespon párkrát přeblafnout.

17.1.2016 | 12:09:32
Stardos

#43 HellTsuku: Ale stále se na ně koukáš,velká ironie
#41 Angi: Nevšiml bych si,že si z vás dělám srandu
#44 lukasplechacek: To si tu neměl ani psát,skupina seriálových kritiků by tě ráda rozsekala na kousky za tenhle názor

#48 HellTsuku
17.1.2016 | 12:11:32
HellTsuku

#47 Stardos: Takže další fanoušek Olicity, který si myslí, že ta romance je dokonalá a že DC comics je vlastně komiks, který je o romantice.

#50 Stardos
17.1.2016 | 12:15:45
Stardos

#45 Scenárista s veľkým S: To jak si psal procenta o tom kdo je v hrobě u kterého stojí Barry a Oliver je co :D Armunder ti na to reagoval,že Diggle tam být nemůže,protože má být v patnácté epizodě Flashe (najdi si to na Flash stránce) Tskže pokud má být už hrob v této epizodě Diggle to být nemůže :D

#54 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 12:16:29
Stardos

#48 HellTsuku: Já neříkám,že se mi jejich romance líbí,já je ignoruju.Já jen napsal,jak to,že se stále koukáš když to tu tak urážíš

#52 HellTsuku
17.1.2016 | 12:17:49
Scenárista s veľkým S

Každého kto sleduje seriál od 1 epizódy viaže nejaké puto, a aj keď vie, že kvalita seriálu je biedna, tak neopustí potápajúcu sa loď, ale zostane až do konca, koniec je buď zrušenie, alebo uzavretie príbehu poslednou epizódou seriálu. Ja osobne som tento postoj deklaroval už v predošlých príspevkoch, takže stačí hľadať.

#53 Stardos
17.1.2016 | 12:18:49
HellTsuku

#50 Stardos: Já to tu urážím? Jsem si nevšiml, to jen ty a ta vaše partička Olicity má divný pocit, že když se někomu něco nelíbí tak to tu uráží.

#55 Stardos
17.1.2016 | 12:20:11
Stardos

#51 Scenárista s veľkým S: To samozřejmě chápu,ale proč neustále musí někdo urážet a „hejtit“? Jako,kdyby to bylo jednou za čas,že někdo napíše,ale už je to pod každým příspěvkem.A k tomu jak uráží lidi kterým se seriál líbí je už otravné.Nehledě na to,jak stále ukazují na nepovedenou třetí řadu.Čtvrtou řadu považuji za lepší řadu,než je třetí což by každý hejter seriálu měl uznat.Co se týče Olicity,mám neutrální postoj.Někomu se to líbí,někomu ne.Vím,že je zbytečné to tu vysvětlovat,stejně vám nepromluvím do duše.

17.1.2016 | 12:25:19
Scenárista s veľkým S

#49 Stardos:

Armunder si mysli, že v 10 epizóde zomrie hlavná postava, ktorá bola v scéne na konci 1 epizódy v hrobe. Preto napísal, že Diggle bude v 15 epizóde The flash a tak nemôže byť osobou, ktorá zomrie v epizóde 10. Ja ale viem, že v 10 epizóde nezomrie žiadna hlavná postava, takže Diggle sa môže v 15 epizóde objaviť aj v 16 aj v 17 aj v 18 aj v 19, no už v 20 môže byť po ňom. Pracujete s faktom, že v 10 epizóde niekto zomrie, čo je úplná hlúposť a nezmysel!

#57 Stardos
17.1.2016 | 12:26:07
Stardos

#52 HellTsuku: Myslím,že normální lidé si už o tobě obrázek udělají.Nehledě na to,že již několikrát jsem uvedl že jejich vztah ignoruju

#56 HellTsuku
17.1.2016 | 12:26:51
HellTsuku

#55 Stardos: Tak to musíš ignorovat většinu dílů. Myslím, že normální lidé si udělali už dávno obrázek o tomhle seriálu a nebyl příjemný.

17.1.2016 | 12:28:20
Stardos

#8 Scenárista s veľkým S:
#54 Scenárista s veľkým S: Tak si přečti svůj druhý komentář,o tomhle celou dobu mluvím.Pokud nad hrobem budou stát tuto epizodu,tak by tam dle tvého komentu měl někdo být

#58 HellTsuku #67 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 12:28:56
HellTsuku

#57 Stardos: A ty jsi přečti i jeho další komentáře a nevytrhávej věci s kontextu.

#60 Stardos
17.1.2016 | 12:30:29
Derek94

opravdu je zabava cist tady ty vase komentare… :D

17.1.2016 | 12:31:28
Stardos

#58 HellTsuku: Říká ten pravý :)

#61 HellTsuku
17.1.2016 | 12:32:08
HellTsuku

#60 Stardos: Hm četl jsme tady všechny ale ty jsi začal všem tady nadávat, takže co?

#63 Stardos
17.1.2016 | 12:32:53
Scenárista s veľkým S

Ja sa opýtam takto, prečo sa napadajú príspevky ľudí, ktorí sa opovážia vyjadriť iný postoj než kladný k seriálu Arrow? Prečo sú atakovaní vetou „Nepozeraj Arrow, keď sa ti nepáči“ ? Táto stránka nie je o tom, že bude písať kladne príspevky na seriál, ktorý stoji za prd! Konečne by sa mali začať tieto dve skupiny ľudí rešpektovať! Po každej epizóde som napísal príspevok od srdca a ako som to cítil, uznávam, že to boli skôr záporne príspevky, ale písal som pravdu, za to som bol atakovaný!

17.1.2016 | 12:33:36
Stardos

#61 HellTsuku: Já začal nadávat poté co jste začali nadávat vy,ale nevadí

#65 HellTsuku
17.1.2016 | 12:35:24
Baltik

To si děláte srandu, 30 příspěvků za hodinu…

#66 HellTsuku
17.1.2016 | 12:35:54
HellTsuku

#63 Stardos: Ne nezačali jsme nedávat, já psal co si o tom že umře Thea, ale ty jsi tady jako první s Olicity zase začal všechny napadat, kteří nemají dostatečně krásný názor jako vy

17.1.2016 | 12:36:48
HellTsuku

#64 Baltik: Nic jsou to blbosti toho si nevšímej :D

#68 Baltik
17.1.2016 | 12:37:06
Scenárista s veľkým S

#57 Stardos:

Postava, ktorá zomrie a je v hrobe zomrie až v posledných častiach, takže neviem čo ešte riešim!

17.1.2016 | 12:38:01
Baltik

#66 HellTsuku: Jelikož se snažím být v obraze, tak čtu všechno. Ale máš pravdu, nic jsem se nedozvěděl.

#69 HellTsuku
17.1.2016 | 12:50:34
HellTsuku

#68 Baltik: Jsou jako vždy, kromě prvních a to také nic moc. Ale stojím si zatím, že jestli někdo bude v hrobě tak Thea, byť podle mě je to zbytečný jí zabít.

17.1.2016 | 13:07:36
mavi

Vždy se těším,že si tady přečtu vaše postřehy a domněnky,že třeba někdo příjde s nějakou dobrou teorii. Že se prostě bude řešit děj,ale poslední dobou řešíte jen Felicity a jak moc vás štve. Zkuste se zase vrátit ke komentování děje,zápletek apod.,smiřte se s tím,že Felicity do seriálu patří. Těžko z toho scénaristé udělají 2 Dallas a že se se Oliver jednou vzbudí a zjistí,že se mu celá 3 série jen zdála. Tohle vše už se stalo ,jinak už to nepůjde.Možná se seriál ubírá jiným směrem,než chcete,postavy žijí jiný příběh než jaký znáte z komiksů. Já mám výhodu,že Green Arrow jsem neznala a tak mi vztah Olivera a Felicity nevadí. Já se těším na každý díl a je mi líto,že někteří už tam vnímají jen jednu IT a čekají na její smrt. Zkuste to tolik nehrotit a prostě se bavte,proto jste seriál sledovali.

#71 HellTsuku #72 Ellennnka
17.1.2016 | 18:00:44
HellTsuku

#70 mavi: Nám přece nevadí s kým doopravdy Oliver je, klidně by mohl chrápat se svojí sestrou… no a, jde spíše o to že ten vztah je hlavní linka a to co byla měla být hlavní je vedlejší. Slibovali sérii o Digglovi, jenže kolik měl reálného prostoru?

17.1.2016 | 18:33:16
Ellennnka

#70 mavi: viď. Prostě se na díl těšit, soustavně nesrovnávat s originálem. Kniha a film, či seriál, byly odjakživa prostě dvě různá média, kde se stejný příběh vyprávěl jinak. A upřímně, kdyby to vadilo DC, že takto mění green arrowa, tak by to zatrhly, což se neděje, tudíž s tím souhlasí. A pokud s tím souhlasí DC, nechápu, proč některým lidem tady naopak ano.

#73 AntiArrow #75 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 18:35:11
AntiArrow

#72 Ellennnka: Předlohu pro Arrowa neznám. To vážně nevidíš ,nebo nechceš vidět, že se tam neustále řeší vztahy? Darkh a Diggle mají strašně málo prostoru :( to i Supergirl je lepší než tohle!!

#74 Ellennnka
17.1.2016 | 19:17:47
Ellennnka

#73 AntiArrow: prosím tě… tobě snad ani nebudu odpovídat. Jednak tvoje běžné chování, kdy někdo vydá článek o novince na arrow a ty hned letíš dávat DISLIKE… K tomu tvůj nick… o tobě dost vypovídá a já se tu chci bavit konstruktivně a ne furt dokolečka řešit Olicity, což tady poslední dobou umí málokdo. Já proti seriálu nic nemám, dokonce na něj koukám přes stream a v originálním čase. Dokonce i vítám spoilerové články. Podle mne tam vůbec nejde o vztah jako takový ale tady je spousta zabedněných mezků, kteří si to nechtějí připustit.

17.1.2016 | 19:41:04
Scenárista s veľkým S

#72 Ellennnka:

Takze ziadna reakcia? Napadli ste moju osobu, ked som vam dal priestor svoje tvrdenia o mojich prispevkoch obhajit, tak zrazu nic nepisete? Primitivnost, no to sa dalo cakat od niekoho, kto poklada Arrow za kvalitny serial, do buducna vam radim, aby ste na moje prispevky nereagovali, kedze nemam cas na primitivne prispevky!

#78 mavi
17.1.2016 | 19:43:03
lukasplechacek

Ty vole každý tu řeší Olicity. Ellennnka má pravdu. Všude jsou nějaké vztahy. I ve Flashovi. Srovnejte se s tím, že to tak prostě je a nebo nečumte na ten seriál. VYŘEŠENÉ!

#77 HellTsuku
17.1.2016 | 19:46:53
HellTsuku

#76 lukasplechacek: Vztahy jsou všude ano, ale komiksoví seriál nemá dávat na první místo vztah nad příběhem a i jinými postavami, k čemu je nám nějaká Thea, když je v celé sérii docela zbytečná? Nebo Diggle? Darhk? Malcolm? Je to jako udělat film o Batmanovi ale jen řešit zda Bruce políbí Catwoman a kdy jí políbí a jak atd...... prostě je to na nic. Chceme přece film o Jokerovi, Batmanovi, Killer Crocovi.....

17.1.2016 | 20:00:54
mavi

#75 Scenárista s veľkým S: Prosím,napiš mi,jak podle tebe vypadá kvalitní seriál,co ti v Arrow vadí? Fakt mě to zajímá,nenavážím se do tebe. Vím,že nemáš rád vztahovou linku,takže má Arrow jen střílet šípy do nepřátel a šlus? Žádný soukromý život,? Asi je to tím,že jsem ženská,tak mi to občasné odlehčení děje nevadí.Taky se mi líbí,když bojuje,ale vidět ho i zranitelného,,ne­jistého a ne vždy superhrdinského,to taky má něco do sebe. Tak jen do mně,snad mi odpovíš a já porozumím…

#79 lukasplechacek #82 Scenárista s veľkým S
17.1.2016 | 20:17:31
lukasplechacek

#78 mavi: Přesně tak, já s tebou naprosto souhlasím.

17.1.2016 | 20:19:20
Ellennnka

Hele, i když je to komiks, tak i ten komiksový hrdina vznikl na základě nějakých zkušeností, dost často i VZTAHŮ. to jen tak na okraj. Když bych šla rýt do filmů, či seriálů, tak tu máme Gotham, kde mladý Bruce soustavně furt řeší úmrtí svých rodičů a vztah-nevztah s mladou Cat… hell a nikomu to nevadí :-D Pak tu máme Supermana s Tobym… a jeho neopětovanou lásku… hell a nikomu to nevadí :-D Ale prostě tady máme Green Arrowa a už se tu kritizuje jak na běžícím páse.

A já vlastně nechápu přesně proč. Ano, na nějaké úrovni se tu „řeší“ vztah, ale ne proto, aby se řešil vztah Olicity, ale aby se jednodušeji ukázalo, jak Oliver jako hrdina dospívá a stává se svojí knižní předlohou. Zjednodušeně řečeno. Jako když by střílel šípy hlava nehlava a pak zčistajasna přestal, tak jako všichni budeme vědět proč? Vyjádření hrdiny není jen o tom, co dělá… ale jaké vnitřní muka prožívá, jak myslí, uvažuje. Atd. Ano, do jisté míry ho pak polidšťuje. Ale jak jinak se s nějakým hrdinou ztotožnit?

Komu vadí Felicity proto, že „nahradila“ Laurel… No a co? Cassidy svoji roli nezvládla, nepomohl tomu ani špatně napsaný scénář. To její chci tě, nechci tě… pojď ke mně, vypadni… Já byla v první sérii její fanda, ale čím víc se blížilo finále první série, tím víc jsem se musela nutit, abych jí fandila. Prostě tady to tvůrci zmršili. Nemá smysl nad tím lamentovat 3 roky. To, že se seriál netočí dle předlohy komiksu? Už od začátku se upozorňovalo na to, že GA má podstatně menší materiál, ze kterého se dá čerpat a že tedy půjdou jinou cestou. Chápu, že některým zarytým fanouškům tohoto komiksu to nemusí být po chuti.

Ale věřte, může to dopadnout podstatně hůře. Znám pár filmů natočených podle úspěšných knih a ve finále to s knihou má společný jen jméno… tady je toho víc.

17.1.2016 | 22:44:32
Raya

Podle mého názoru není Olicity moc v seriálu, ale ve všech diskuzích tady. Když seriál sleduju, vůbec mi nějaká Felicity nevadí. Ale jakmile si chci jednou za čas přečíst nějaké teorie, zajímavé názory nebo novinky (co se dříve většinou v komentářích objevovaly), tak narazím pokaždé jen a jen na Olicity a v tu chvíli teprve dostávám osypky a nechuť pokračovat ve čtení diskuze. Je to pořád to samé dokola, a jestli se někde jooo výrazně snižuje nějaká úrověň, tak je to úroveň těchto diskuzí, ne seriálu. Protože tady to má úroveň asi obdobnou jako hádka rozmazlených dětí ze školky.

17.1.2016 | 23:12:43
Scenárista s veľkým S

#78 mavi:

Kvalitny serial musi mat dve veci! Prvou su kvalitni scenaristi a reziser, a tou druhou je kvalitne napisany scenar, ak ich serial nema, tak nemozeme pouzit pojem kvalitny serial! V Arrow mi vadi, ze ma primitivny a predvidatelny scenar, ktoreho kvalita je na dost biednej urovni, to je ale praca scenaristov, ktori svoju pracu nezvladaju! Hlavnou linkou serialu je Olicity, pravdaze ludia v tejto diskusii to popieraju, ale nic ine som ani necakal! Arrow S04E09, uniesli Felicity, dojemny rozhovor medzi Oliverom a Felicity vo väzeni, Felicity vdychuje jed, dojemna scena, kde sa Felicity luci s Oliverom, nakoniec prichadza zachrana, Oliver ziada Felicity o ruku, Felicity a Olivera napadli a Felicity postrelili. Nevravim, ze posledna epizoda v roku by mala byt iba o hlavnej dejovej linke a to je v pripade serialu Arrow DD, ale v predmetnej epizode isla tato linka bokom a pohltila ju Olicity, nie je sa ale comu cudovat, vztah Olivera a Felicity je hlavna zapletka 3 a 4 serie, zaporak serie hra iba druhe husle! Chcem este spomenut trapne sceny, tie ale suvisia iba s jednou postavou a to Laurel, jej otvaranie ust mi pripada trapne a zhadzuje celkovy dojem. V tejto serii sa ma riesit Diggle a H.I.V.E, bohuzial, ten sa riesi iba okrajovo, ale este nie je koniec serie, aj ked sa v dalsich epizodach bude riesit hlavne Felicity a jej zranenie. V prvom rade by sa mal Arrow spravat ako Arrow, nikto netvrdi,aby strielal sipi, ale ked si uz zacala tuto temu, pocet vystrelenych sipov v 3 serii kleslo oproti tej prvej o 36 % v 4 serii, kde sa pocitalo 8 epizod je to 48 % takze uz ani len nazov pomali nema nic spolocne so serialom. Vies preco bol Arrow tak uspesny v sezone 1, 2? Pretoze bol zabijak, bohuzial, k povodnemu konceptu sa scenaristi uz vratit nemozu, aspon nie na trvalo! Pravdaze, je potrebne, aby Oliver riesil vztah, ci je to vztah medzi nim a Digglom, medzi nim a Felicity a medzi jeho synom a byvalou, bohuzial, riesenie vztahov dostava az prilis velky priestor a je potrebne si to uvedomit! Felicity v minulosti tlmila tu temnu atmosferu svojou vtipnostou a tak bol serial v rovnovahe, scenaristi z nej nasledne urobili najmenej oblubenu postavu a zabili vsetku charizmu a vtipnost, ktoru v sebe mala. Snazili sa Felicity vzkriesit, ale uz su to iba zablesky! Rada vidis Olivera zraneneho, no ale na to nepotrebujes vztah, staci si pozriet nejaky suboj, kde dostava neustale na hubu! V 1 serii zistil, kde Malcolm väzni Waltera Steela, nasledne tam nabehol a porazil 20 strazcov na chodbe, no teraz ma problem porazit 1 cloveka ako je napriklad A! Napisal som prispevok, ktory by malo pochopit aj tela bez polovice mozgu, taktiez su tam veci, ktore len tazko napadnes.

#83 mavi
18.1.2016 | 12:28:51
mavi

#82 Scenárista s veľkým S: Je pravda,že dostávají více prostoru/což mě nijak nevadí/,ale nějak se ten vztah musel vyvinout.Že to nezvládli scénaristé rychleji,je jen na nich.Pravdu máš v tom,že vtipná Felicity byla cool a Oliver byl jako Superman a zvládal všechno sám.Třeba se k tomu vrátí a budeme řešit jiné věci než vztah.Zatím je to tak jak to je,ono vymyšlet solidní a napínavou zápletku musí byt fuška,my co na to koukáme,máme dost keců a připomínek/jako chlapi v hospodě při sportovním přenosu/.Dej jim šanci,třeba budeš nakonec při finále spokojený.A s tím zraněným Oliverem,neměla jsem na mysli to ,že se ráda dívám,jak dostane na budku.Líbí se mi scény,kdy má potíže vyřešit něco,co nejde silou,ale city,nebo emocemi.Prostě,když je obyčejný člověk,chápeš? Jiínak dík za vysvětlení,dou­fám,že nespadám do kategorie telat s polovičním mozkem.

18.1.2016 | 15:00:56
Baltik

29 a půl řádku…dobrý !

#85 Scenárista s veľkým S
18.1.2016 | 20:27:16
Scenárista s veľkým S

#84 Baltik:

To som sa krotil!

#88 Baltik
18.1.2016 | 20:45:51
lukasplechacek

Tak už těch hádek snad můžeme nechat ne ? Je jasné, že každý bude mít na ten seriál jiný názor. Ať už kladný, tak i záporný.

18.1.2016 | 20:49:21
totti

Myslel som, že som už videl všetko, ale porovnávať Arrow s Gothamom na základe vzťahov? To je niečo nové. Áno, ten vzťah-nevzťah tam je, ale tak 5 min za 3 diely. Zatiaľ čo v Arrowovi je to tak 40 min zo 42.

18.1.2016 | 21:45:08
Baltik

#85 Scenárista s veľkým S: Mě to bylo hned jasné, že se blíží pohroma, když tě požádala, abys napsal svuj pohled na věc. Normální smrtelník by si to nedovolil :)

Ale dobrý, podle odpovědi jde vidět, že jsi ní zapůsobil.

#89 mavi #92 Scenárista s veľkým S
19.1.2016 | 7:24:19
mavi

#88 Baltik: Chápu o čem psal,ale ne se vším souhlasím. Ale dík za upozornění,že si mám dávat majzla, koho se na co ptám,můžu být ráda,že jsem přežila…

#90 Baltik
19.1.2016 | 16:20:50
Baltik

#89 mavi: Nedokážu teď posoudit, zda to myslíš vážně, či ne. Každopadně jsem to bral z legrace, no alespoň jsi poznala scenáristu :)

#91 mavi
19.1.2016 | 19:14:30
mavi

#90 Baltik: Na konci se mi někam vytratil smajlik,myslela jsem to žertem,čtu jeho komentáře a překvapilo mě,že byl docela mírný.

19.1.2016 | 19:32:54
Scenárista s veľkým S

#88 Baltik:

Ja som bol potešený, keď ma slečna vyzvala k tomu, aby som sa vyjadril k seriálu Arrow. Na všetky jej otázky som sa snažil odpovedať a vyjadriť tak môj postoj.

19.1.2016 | 20:51:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama